PDA

View Full Version : Τεχνικό πρόβλημα νο1



Σελίδες : 1 [2]

sapila racing
18/07/2013, 10:35
*Τσέκαρε διακόπτη. Υπάρχει οριστική λύση (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2788.0)στο πρόβλημα που μπορείς να κάνεις μόνο σου.

Αυτή δεν ήταν η ενδεδειγμένη λύση μέχρι πρότινος? :D

Εχω μείνει πίσω? :lol:

sniper
18/07/2013, 10:41
Αυτή δεν ήταν η ενδεδειγμένη λύση μέχρι πρότινος? :D

Εχω μείνει πίσω? :lol:

Νομίζω ότι αυτή ήταν η λύση που εφάρμοσε προ καιρού σε strada διακεκριμένος σύντροφος εδώ μέσα...

daz
18/07/2013, 10:45
Νομίζω ότι αυτή ήταν η λύση που εφάρμοσε προ καιρού σε strada διακεκριμένος σύντροφος εδώ μέσα...

Ναι αλλά σε τέτοιο υψόμετρο που ήταν κατέβαινε με νεκρά μέχρι το εργοστάσιο κατασκευής.

sapila racing
18/07/2013, 10:49
Νομίζω ότι αυτή ήταν η λύση που εφάρμοσε προ καιρού σε strada διακεκριμένος σύντροφος εδώ μέσα...

Μα απο κει το θυμάμαι κι εγώ, νομίζω legrand ειχε βάλει.


Ναι αλλά σε τέτοιο υψόμετρο που ήταν κατέβαινε με νεκρά μέχρι το εργοστάσιο κατασκευής.

Και τι να παει να κανει στο εργοστάσιο? Δεν εχουν Legrand εκει, παλι τον ιδιο που καιγεται αμεσως θα του εβαζαν. ;)

toyar
18/07/2013, 12:42
+V990RR
Πάρε Τrans Alp ή ΥΒR να κάνεις τη δουλειά σου, και άσε τους φαιδρούς που ψάχνουν "χαρακτήρα" να αγοράζουν ιταλικά. Το ΄χουν πει και κάποιοι εδω μέσα, καλύτερα κινέζικο παρά ιταλικό.

Tragic but so true...

εννοειται οτι ο καθενας με τα λεφτα του μπορει να αγορασει οτι γουσταρει
πριν 13+ χρονια εγω πηρα ενα yaris και συγγενης μου ενα 206 με τα ιδια λεφτα
αν πουλησω τωρα το yaris αγοραζω 3 206 μεταχειρισμενα με τα ιδια λεφτα
αυτο για καποιους -και για μενα -μετραει οταν αγοραζω κατι
(για να μην πουμε τι εγινε σε αυτα τα 13 χρονια σε καθε αμαξι)
το pegaso που αναφερει ο φιλος πληρωθηκε καινουριο οσο το transalp της εποχης, με τη διαφορα οτι το transalp γραφει ακομα χλμ χαλαρα
και μιλαμε για στησιμο;
σε τι;
σε κατι που δεν περπαταει;

Drake Ramore
18/07/2013, 13:20
το pegaso που αναφερει ο φιλος πληρωθηκε καινουριο οσο το transalp της εποχης, με τη διαφορα οτι το transalp γραφει ακομα χλμ χαλαρα



Ώπα, αυτό είναι μεγάλη ανακρίβεια.
Το τρανσαλπ το 2001 έκανε 8599 €
Ο πήγασος το 2001 έκανε 6720 € (και είχε μόλις κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο)

Μέσα στο 2003-2004 το τρανσαλπ παρέμεινε σε αυτά τα λεφτά (επίσημοι κατάλογοι σε περιοδικά εποχής) με διακυμάνσεις +/- 100 ευρώ, ενώ ο πήγασος για έναν ολόκληρο χρόνο πριν βγει το καινούριο strada/trail είχε βγει σε προσφορά στα 5300€ ( γενναία έκπτωση για μοντέλο που κυκλοφόρησε πριν απο 2-3 χρόνια).

Αν τα βάλεις κάτω θα δεις οτι ο Πήγασος έχει μεν μια μεγαλύτερη απομείωση απο το τρανσαλπ, αλλά όχι τόσο μεγάλη σε ποσοστιαίο βαθμό. Αρα το οτι στοιχίζει σήμερα ένα τρανσαλπ όσο δύο πήγασοι, έχει να κάνει και με την αρχική τους τιμή.

Επειδή είχα κάνει μια μικρή έρευνα για τιμές και απομείωση αξίας και βαριέμαι να τα ξαναγράφω, εδώ έχει το πλήρες νήμα:

http://www.mototrail.net/t2955-topic

sniper
18/07/2013, 13:52
Ώπα, αυτό είναι μεγάλη ανακρίβεια.
Το τρανσαλπ το 2001 έκανε 8599 €
Ο πήγασος το 2001 έκανε 6720 € (και είχε μόλις κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο)

Μέσα στο 2003-2004 το τρανσαλπ παρέμεινε σε αυτά τα λεφτά (επίσημοι κατάλογοι σε περιοδικά εποχής) με διακυμάνσεις +/- 100 ευρώ, ενώ ο πήγασος για έναν ολόκληρο χρόνο πριν βγει το καινούριο strada/trail είχε βγει σε προσφορά στα 5300€ ( γενναία έκπτωση για μοντέλο που κυκλοφόρησε πριν απο 2-3 χρόνια).

Αν τα βάλεις κάτω θα δεις οτι ο Πήγασος έχει μεν μια μεγαλύτερη απομείωση απο το τρανσαλπ, αλλά όχι τόσο μεγάλη σε ποσοστιαίο βαθμό. Αρα το οτι στοιχίζει σήμερα ένα τρανσαλπ όσο δύο πήγασοι, έχει να κάνει και με την αρχική τους τιμή.

Επειδή είχα κάνει μια μικρή έρευνα για τιμές και απομείωση αξίας και βαριέμαι να τα ξαναγράφω, εδώ έχει το πλήρες νήμα:

http://www.mototrail.net/t2955-topic

Aς παραμείνουμε όμως στο γεγονός ότι κυκλοφορούν ανάμεσά μας τρανσάλπ του 90κάτι ενώ όχι και πολλοί πήγασοι...

Drake Ramore
18/07/2013, 13:54
Aς παραμείνουμε όμως στο γεγονός ότι κυκλοφορούν ανάμεσά μας τρανσάλπ του 90κάτι ενώ όχι και πολλοί πήγασοι...


Αναλογικά με τις πωλήσεις τους μια χαρά κυκλοφορούν. Ποτέ δεν πούλησε ο πήγασος όσο το τρανσαλπ, ή η Απρίλια όσο η Χόντα.

daz
18/07/2013, 13:56
..

Και τι να παει να κανει στο εργοστάσιο? Δεν εχουν Legrand εκει, παλι τον ιδιο που καιγεται αμεσως θα του εβαζαν. ;)

Ούτε Ελλάδα δεν θα προλάβαινε να γυρίσει ε? :lol:

sniper
18/07/2013, 13:58
Ούτε Ελλάδα δεν θα προλάβαινε να γυρίσει ε? :lol:

Σβηστό; :confused:

notakos600
18/07/2013, 14:01
εννοειται οτι ο καθενας με τα λεφτα του μπορει να αγορασει οτι γουσταρει
πριν 13+ χρονια εγω πηρα ενα yaris και συγγενης μου ενα 206 με τα ιδια λεφτα
αν πουλησω τωρα το yaris αγοραζω 3 206 μεταχειρισμενα με τα ιδια λεφτα
αυτο για καποιους -και για μενα -μετραει οταν αγοραζω κατι
(για να μην πουμε τι εγινε σε αυτα τα 13 χρονια σε καθε αμαξι)
το pegaso που αναφερει ο φιλος πληρωθηκε καινουριο οσο το transalp της εποχης, με τη διαφορα οτι το transalp γραφει ακομα χλμ χαλαρα
και μιλαμε για στησιμο;
σε τι;
σε κατι που δεν περπαταει;

+600, τα έγραψες όλα. :beer:


Ώπα, αυτό είναι μεγάλη ανακρίβεια.
Το τρανσαλπ το 2001 έκανε 8599 €
Ο πήγασος το 2001 έκανε 6720 € (και είχε μόλις κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο)

Μέσα στο 2003-2004 το τρανσαλπ παρέμεινε σε αυτά τα λεφτά (επίσημοι κατάλογοι σε περιοδικά εποχής) με διακυμάνσεις +/- 100 ευρώ, ενώ ο πήγασος για έναν ολόκληρο χρόνο πριν βγει το καινούριο strada/trail είχε βγει σε προσφορά στα 5300€ ( γενναία έκπτωση για μοντέλο που κυκλοφόρησε πριν απο 2-3 χρόνια).

Αν τα βάλεις κάτω θα δεις οτι ο Πήγασος έχει μεν μια μεγαλύτερη απομείωση απο το τρανσαλπ, αλλά όχι τόσο μεγάλη σε ποσοστιαίο βαθμό. Αρα το οτι στοιχίζει σήμερα ένα τρανσαλπ όσο δύο πήγασοι, έχει να κάνει και με την αρχική τους τιμή.

Επειδή είχα κάνει μια μικρή έρευνα για τιμές και απομείωση αξίας και βαριέμαι να τα ξαναγράφω, εδώ έχει το πλήρες νήμα:

http://www.mototrail.net/t2955-topic

Έμειναν όλοι οι πήγασοι απούλητοι γι' αυτό και τέτοιο ''σκότωμα'' στη τιμή, σε εποχές μάλιστα που τα ποσοστά πωλήσεων των καινούριων μοτοσυκλετών βρίσκονταν στη στρατόσφαιρα...

daz
18/07/2013, 14:07
Σβηστό; :confused:

Αν ξαναέβαζε τον γνήσιο.

Έχει δίκιο ο Σαπίλας.

toyar
18/07/2013, 14:32
Ώπα, αυτό είναι μεγάλη ανακρίβεια.
Το τρανσαλπ το 2001 έκανε 8599 €
Ο πήγασος το 2001 έκανε 6720 € (και είχε μόλις κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο)

Μέσα στο 2003-2004 το τρανσαλπ παρέμεινε σε αυτά τα λεφτά (επίσημοι κατάλογοι σε περιοδικά εποχής) με διακυμάνσεις +/- 100 ευρώ, ενώ ο πήγασος για έναν ολόκληρο χρόνο πριν βγει το καινούριο strada/trail είχε βγει σε προσφορά στα 5300€ ( γενναία έκπτωση για μοντέλο που κυκλοφόρησε πριν απο 2-3 χρόνια).

Αν τα βάλεις κάτω θα δεις οτι ο Πήγασος έχει μεν μια μεγαλύτερη απομείωση απο το τρανσαλπ, αλλά όχι τόσο μεγάλη σε ποσοστιαίο βαθμό. Αρα το οτι στοιχίζει σήμερα ένα τρανσαλπ όσο δύο πήγασοι, έχει να κάνει και με την αρχική τους τιμή.

Επειδή είχα κάνει μια μικρή έρευνα για τιμές και απομείωση αξίας και βαριέμαι να τα ξαναγράφω, εδώ έχει το πλήρες νήμα:

http://www.mototrail.net/t2955-topic

εδω δεν μιλαμε για απομειωση μιλαμε για πληρη απαξιωση μεσα σε μια δεκαετια
εσυ αληθεια ποσα λεφτα θα εδινες σημερα για εναν πηγασο;

TROOPER
18/07/2013, 14:36
εδω δεν μιλαμε για απομειωση μιλαμε για πληρη απαξιωση μεσα σε μια δεκαετια
εσυ αληθεια ποσα λεφτα θα εδινες σημερα για εναν πηγασο;

οσα απαιτειται σε προσαναμα για να παρει καλα.

Drake Ramore
18/07/2013, 15:01
εδω δεν μιλαμε για απομειωση μιλαμε για πληρη απαξιωση μεσα σε μια δεκαετια
εσυ αληθεια ποσα λεφτα θα εδινες σημερα για εναν πηγασο;


Ανάλογα τον πήγασο και το πόσα απο τα προβλήματα του είχε λυμένα και το βιβλίο σέρβις του.
Το φθινόπωρο (πριν πάρω το τρανσαλπ) παζάρευα έναν καλό πήγασο στα 1400 ευρω. Ήταν προσεγμένος και με λυμένα τα θέματα του. Δεν έκατσε η αγοροπωλησία λόγο απόστασης και δυσκολίας να συννενοηθούμε τα της συναλλαγής, αλλιώς σήμερα πιθανότατα θα είχα πήγασο.

Τόσα περίπου έδωσα και για το 99αρι μου τρανσαλπ (ο πήγασος ήταν νεότερος). Είναι θέμα τύχης παραπάνω, μιας και σε τέτοιες ηλικίες ψάχνεις προσεγμένο μηχανάκι κυρίως.
Βέβαια προσωπικά δεν έχω εμπάθεια προς τα Ιταλικά ή τα Αυστριακά ή τα Γερμανικά ή τα Γιαπωνέζικα, οπότε μου είναι εύκολο να αγοράσω κάποιο μη εμπορικό μοντέλο που μπορεί να βγάζει 2-3 προβλήματα που φτιάχνονται με ελάχιστο κόπο και χρήμα. Το βασικό είναι οτι πρώτα κοιτάω να ενημερωθώ για το ποια είναι τα προβλήματα αυτά και κατά πόσο φτιάχνονται εύκολα. Αν δω οτι μπορώ να ζήσω με αυτά προχωράω στην αγορά, αν όχι πάω για άλλα.

Εγγυήσεις πάντως δεν υπάρχουν σε μεταχειρισμένα δεκαετίας. Το τρανσαλπ με άφησε πριν κάνα δίμηνο από σωληνάκι υποπίεσης και έσπρωχνα για κάνα χιλιόμετρο μεχρι να το πάω σπίτι. Λιγο πριν μου ειχε χαλάσει και ταξίδι που προγραμμάτιζα για έναν μήνα βγάζοντας πρόβλημα στο κύκλωμα του ψυγείου.

toyar
18/07/2013, 15:07
το μεταχειρισμενο παντα εχει το ρισκο του και ανεχεσαι πραγματα λογω χαμηλου κοστους
προσωπικα αν διεθετα αρκετα λεφτα για να παρω κατι καινουριο δεν θα ανεχομουν προβληματα μικρα ή μεγαλα, ευκολα ή δυσκολα
το θεωρω ασεβεια του κατασκευαστη προς τα λεφτα μου

devil's animal
18/07/2013, 15:11
γιατι συγκρινετε το transalp (δικυλινδο) με το pegaso (μονοκυλινδρο)?
συγκρινετε ποσοι πηγασοι κυκλοφορουν σε σχεση με ΧΤ..που εχουν και ιδιο μοτερ...

ειναι το ιδιο με τα toyota που εχει βρωμισει ο τοπος σε σχεση με τα lancia ή τα alfa romeo που τα εχουν παρει μονο οι ιδιοκτητες των αντιπροσωπειων τους...:lol:

sapila racing
18/07/2013, 15:13
Εγγυήσεις πάντως δεν υπάρχουν σε μεταχειρισμένα δεκαετίας. Το τρανσαλπ με άφησε πριν κάνα δίμηνο από σωληνάκι υποπίεσης και έσπρωχνα για κάνα χιλιόμετρο μεχρι να το πάω σπίτι. Λιγο πριν μου ειχε χαλάσει και ταξίδι που προγραμμάτιζα για έναν μήνα βγάζοντας πρόβλημα στο κύκλωμα του ψυγείου.

Aυτα που έπαθε το transalp θα μπορούσαν και θα έπρεπε να έχουν καλυφθεί σε ενα service.
Δεν είναι βλάβες.

Drake Ramore
18/07/2013, 15:16
Aυτα που έπαθε το transalp θα μπορούσαν και θα έπρεπε να έχουν καλυφθεί σε ενα service.
Δεν είναι βλάβες.


Έγινε σέρβις κατά το οποίο λύθηκε όλο το μηχανάκι. Δυστυχώς αυτά τα σημεία ξέφυγαν.

Δεν τα ανέφερα ως βλάβες.

byron
18/07/2013, 15:17
το μεταχειρισμενο παντα εχει το ρισκο του και ανεχεσαι πραγματα λογω χαμηλου κοστους
προσωπικα αν διεθετα αρκετα λεφτα για να παρω κατι καινουριο δεν θα ανεχομουν προβληματα μικρα ή μεγαλα, ευκολα ή δυσκολα
το θεωρω ασεβεια του κατασκευαστη προς τα λεφτα μου

Προσωπικά πιστεύω, οτι με τέτοια αντίληψη περί της "αξίας" των χρημάτων σου, δεν πρέπει να αγοράσεις τίποτα, εφόσον δεν υπάρχει στον πλανήτη όχημα που δεν βγάζει κάποιες μικρές ή μεγάλες βλάβες.
Περί στησίματος δεν έχει νόημα να συζητάμε σε τετοια μηχανάκια, είτε τα βγάζει η Honda είτε η Yamaha είτε η Aprilia. Αδιάφορα είναι έτσι κι αλλιώς.

taisteal
18/07/2013, 15:21
καλα το τρανζλαπ,μακραν πιο αξιοπιστο απο ολα τα υπολοιπα,αλλα ρε παιδια ο πηγασος ποσες διαφορες ειχε με το 650gs?και τα δυο ειχαν προβληματα και θεματα αρκετα,μονο που η μια αντιπροσωπεια ηταν ανυπαρκτη και η αλλη καλυτερη,της BMW.εγω πηρα το gs τοτε,το συμμαζεψα ολο με λεπτομερεια,και δεν με εχει αφησει ποτε στο δρομο.αν ασχοληθεις και το μαθεις να το μαζευεις σωστα μονος σου,ολα τα μηχανακια καλα ειναι.


υ.γ βυρωνα καθολου αδιαφορο δεν ειναι.ειναι λαθος αυτο που λες.

toyar
18/07/2013, 15:51
Προσωπικά πιστεύω, οτι με τέτοια αντίληψη περί της "αξίας" των χρημάτων σου, δεν πρέπει να αγοράσεις τίποτα, εφόσον δεν υπάρχει στον πλανήτη όχημα που δεν βγάζει κάποιες μικρές ή μεγάλες βλάβες.
Περί στησίματος δεν έχει νόημα να συζητάμε σε τετοια μηχανάκια, είτε τα βγάζει η Honda είτε η Yamaha είτε η Aprilia. Αδιάφορα είναι έτσι κι αλλιώς.

αλλο βλαβη, αλλο εξαρτημα χαμηλης ποιοτητας, ανεπαρκες και με περιορισμενη διαρκεια ζωης
οτι λειτουργει μπορει να χαλασει αλλα οσο καλυτερα μελετημενο ειναι τοσο περισοοτερο θα κρατησει
και το ακριβο οφειλει να ειναι μελετημενο
γι αυτο τα κινεζικα ειναι τσαμπα αλλα διαλυονται

notakos600
18/07/2013, 16:14
Η απάντηση είναι στους δρόμους ανάμεσα στις μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν ακόμη και αυτές που έχουν εξαφανιστεί.

byron
18/07/2013, 17:15
αλλο βλαβη, αλλο εξαρτημα χαμηλης ποιοτητας, ανεπαρκες και με περιορισμενη διαρκεια ζωης
οτι λειτουργει μπορει να χαλασει αλλα οσο καλυτερα μελετημενο ειναι τοσο περισοοτερο θα κρατησει
και το ακριβο οφειλει να ειναι μελετημενο
γι αυτο τα κινεζικα ειναι τσαμπα αλλα διαλυονται

Το τι οφείλει να είναι, έχει σημασία για τους καταναλωτές αλλά είναι εις βάρος του cost/benefit analysis των εργοστασίων. Προφανώς και ένας γαμωδιακόπτης στην aprilia πρέπει να αλλάζει αν είναι ελλατωματικός, προφανώς και οι γαμωανορθωτές/πηνία/ηλεκτρονικές στα yamaha και οι τρόμπες στα Honda πρέπει να αλλάζουν, προφανώς ένα εκατόμμύριο κακοσχεδιασμένα εξαρτήματα σε διάφορες μάρκες δεν θα έπρεπε να υπάρχουν, αλλά παρόλα αυτά μπαίνουν.
Και τα χιλιάδες συνεργεία, δεν ζουν από τα ιταλικά ούτε όλα τα μηχανάκια που έχουν μέσα είναι για service.

Το θέμα value for money έτσι όπως το θέτεις, σηκώνει πολύ κουβέντα. Αν εσύ νιώθεις οτι σε σέβεται μια εταιρία που σου πασάρει έναν κινητήρα 30 ετών με απόδοση 50hp/lt, αναρτήσεις που κλάνουν σε 10.000 χλμ, φρένα 15ετίας και βάλε και τα πληρώνεις σαν να τα έχει βγάλει το HRC, οκ ο καθένας οτι κάνει κέφι με τα λεφτά του.
Εχει να λέει τουλάχιστον οτι δεν χαλάει.


ΥΓ. Το αυτοκίνητο μου Honda είναι, και είναι άψογο. Αψογα είναι και τα 2 ιταλικά μηχανάκια που έχω όμως.

byron
18/07/2013, 17:19
Η απάντηση είναι στους δρόμους ανάμεσα στις μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν ακόμη και αυτές που έχουν εξαφανιστεί.

Οκ, τότεΝες το απαύγασμα του μοτοσυκλετισμού είναι τα TDM, τα V-Strom και τα T-Max με τα Beverly. Και στα προηγούμενα πρέπει να προστεθεί και ο ελληνικός θρύλος των ΧΤ που δεν τολμάει κανείς να πει οτι είναι ένα 3μπούρδελο και μισό.

AristidisZ
18/07/2013, 17:22
Οκ, τότεΝες το απαύγασμα του μοτοσυκλετισμού είναι τα TDM, τα V-Strom και τα T-Max με τα Beverly. Και στα προηγούμενα πρέπει να προστεθεί και ο ελληνικός θρύλος των ΧΤ που δεν τολμάει κανείς να πει οτι είναι ένα 3μπούρδελο και μισό.

το Africa ξέχασες :cool:

pipe_smoker
18/07/2013, 18:08
το Africa ξέχασες :cool:

Σας μαμάω με το CB400 18ετίας (φτου φτου μην το ματιάξω και μου βγάλει καμιά βλάβη πάλι:lol:)

toyar
18/07/2013, 18:12
ξαναλεω οτι ο καθενας με τα λεφτα του αγοραζει αυτο που χρειαζεται και θελει
η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου αποψη ειναι οτι εκτιμω απεριοριστα ενα μηχανακι οπως πχ το τρανσαλπ 400 φιλου το οποιο μετα απο κοντα 20 χρονια και 180000χλμ συνεχιζει να γραφει αδιαμαρτυρητα 15000χλμ ετησιως με καθημερινη σκληρη χρηση
θεωρητικα ειναι αδυναμο, με αναρτησεις της πλακας και απλα φρενα
πρακτικα εχει βγαλει τα λεφτα του Χ4 και ο ιδιοκτητης το χαιρεται καθε μερα που το οδηγαει γιατι δεν τον εχει προδωσει ποτε
με τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ κριτηρια αυτο ειναι ενα πολυ καλο μηχανακι
η παραπανω περιγραφη με το μοτερ 30 ετων θα μπορουσε να ειναι για BMW αλλα εκει μπαινει μπροστα ο ''χαρακτηρας''

..........φρενα 15ετιας το CBS;:eek:

nicket456
19/07/2013, 10:46
Τελικά το μηχανακι το έφτιαξε???

Τι ήταν?

OldMan
19/07/2013, 12:13
Τι ήταν?
Προφανώς κάτι που ήθελε να μοιάσει σε μηχανάκι αλλά δεν ήξερε τον τρόπο.....

Bowleno
19/07/2013, 14:47
Προφανώς κάτι που ήθελε να μοιάσει σε μηχανάκι αλλά δεν ήξερε τον τρόπο.....

Με πληγώνεις ρε Αντώνη, :(

Μια χαρά μΕχανάκι είναι ο Πήγασος, εγώ τουλάχιστον τον χαίρομαι όσο δεν παίρνει.....

notakos600
19/07/2013, 14:50
Και στα προηγούμενα πρέπει να προστεθεί και ο ελληνικός θρύλος των ΧΤ που δεν τολμάει κανείς να πει οτι είναι ένα 3μπούρδελο και μισό.

Easy man, πολύ ξύλο πρέπει να έτρωγες μικρός και σου βγαίνει τώρα...

OldMan
19/07/2013, 14:52
Μια χαρά μΕχανάκι είναι ο Πήγασος, εγώ τουλάχιστον τον χαίρομαι όσο δεν παίρνει.....
Αφού δεν καταλαβες τι είπα, για ...

daz
19/07/2013, 15:03
.. ο ελληνικός θρύλος των ΧΤ που δεν τολμάει κανείς να πει οτι είναι ένα 3μπούρδελο και μισό.

Δάσκαλε εγώ πάντα το έλεγα αλλά με παίρνουν με τις πέτρες κάθε φορά.

daz
19/07/2013, 15:05
Easy man, πολύ ξύλο πρέπει να έτρωγες μικρός και σου βγαίνει τώρα...

Και 'γώ και 'γώ! :cry:

:lol:

byron
19/07/2013, 18:08
Easy man, πολύ ξύλο πρέπει να έτρωγες μικρός και σου βγαίνει τώρα...

Ως πρωην κατοχος ΧΤ600 και χρηστης ΧΤ500 (01 νομιζω) και κατοχος street με το μοτερ ΧΤ μπορω να εχω αποψη?
Τωρα αν θελουμε να λεμε ενα μηχανακι που πανω απο τα 120 θελεις αγγελο για συνεπιβατη, ενω τα ηλεκτρικα τους ηταν ΓΤΠΚ ως best seller..

ΥΓ. Ας μην μιλησουμε για τα 99+ που ειχαν την εξατμιση ως φερον μερος του σκελετου :lol:

sniper
19/07/2013, 19:21
Ως πρωην κατοχος ΧΤ600 και χρηστης ΧΤ500 (01 νομιζω) και κατοχος street με το μοτερ ΧΤ μπορω να εχω αποψη?
Τωρα αν θελουμε να λεμε ενα μηχανακι που πανω απο τα 120 θελεις αγγελο για συνεπιβατη, ενω τα ηλεκτρικα τους ηταν ΓΤΠΚ ως best seller..

ΥΓ. Ας μην μιλησουμε για τα 99+ που ειχαν την εξατμιση ως φερον μερος του σκελετου :lol:

Πάντα είχα την απορία γιατί σου αρέσει το Tuono. Τώρα κατάλαβα.

Ευχαριστώ.

AUFGEBRACHT
19/07/2013, 21:44
Ως πρωην κατοχος ΧΤ600 και χρηστης ΧΤ500 (01 νομιζω) και κατοχος street με το μοτερ ΧΤ μπορω να εχω αποψη?
Τωρα αν θελουμε να λεμε ενα μηχανακι που πανω απο τα 120 θελεις αγγελο για συνεπιβατη

Τώρα εξηγείται γιατί τόσα χρόνια τον έβλεπα καβάλα μόνο σε ΧΤ...

295841

KorakidisN
12/09/2013, 21:00
Θεέ, εντελώς τυχαία πρόσεξα το πόστ και έχει φτάσει 10 σελίδες?

Το μηχανάκι είχε το εξής. Η άγνοιά μου του προκάλεσε ζημιά μάλλον. Σα πρώτη μηχανή δεν ήξερα ούτε τα βασικά. Ούτε καν πως γυρνάω στη ρεζέρβα πχ όταν μένω απο καύσιμο. Λίγο η ατυχία λίγο η άγνοια λίγο ότι ήταν καμένο το λαμπάκι της βενζίνης, έμεινα απο καύσιμο και στη προσπάθεια ενός φίλου να με βοηθήσει να το βάλουμε μπροστά να το πάμε στο συνεργείο και τα λοιπά το μηχανάκι κάρφωσε βαλβίδες εξαγωγής ΜΑΛΛΟΝ απο αυτό!????
Το μόνο σίγουρο είναι πως κάρφωσε βαλβίδες εξαγωγής και μαζί με το φίλο μάστορα(παλικάρι απτα λίγα) και φίλους απο το apriliabikers που με βοήθησαν χωρίς προσωπικό όφελος φτιάχτηκε το μηχανάκι μετά απο αρκετό καιρό μιας και η δουλειά γινόταν λίγο λίγο μια φορά τη βδομάδα.

Αλλάχτηκαν, βαλβίδες εξαγωγής, φλάτζες, ματάκι, μπουζί, λάδια, νερά, υγρά φρένων, κεντρικός διακόπτης(βάλαμε απο Yamaha), τακάκια φρένων και δε θυμάμαι τώρα τι άλλο στη τιμή των 350ε!!!
Οι φλάτζες μόνο και οι βαλβίδες στην απρίλια κάνουν 300+. Πως τώρα το φτιάξαμε με τόσα? Ψάξιμο βοήθεια απο φίλους προσωπική εργασία και ψάξιμο χωρίς να ζητήσει ούτε καν τα εργατικά του μάστορα(φυσικά τον αντάμειψα και με το παραπάνω όσο με άντεξε η τσέπη μου).

Το μηχανάκι απο τότε έχει γράψει 1500+ χιλιόμετρα με ένα ταξίδι 150+ χιλιομέτρων χωρίς στάση για να δώ που βρίσκεται. Κανένα πρόβλημα καμία αριθμία όλα καλά!
Ο κινητήρας ήταν σε αρκετά άσχημη κατάσταση γενικά και ακόμα θέλει δουλίτσα το μηχανάκι.

Κλείνω λέγοντας πως...
Έκανα μια εντελώς επιπόλαια αγορά την οποία τη πλήρωσα σε χρήμα αλλα και σε ψυχικό απόθεμα και το δεύτερο ήταν το χειρότερο.
Αυτή τη στιγμή που καβαλάω και πάω τη βόλτα μου ΔΕ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ούτε ένα λεπτό που έγινα κάτοχος ενος Pegaso και πιο πολύ χαίρομαι που έγινα μέλος της κοινότητας Aprilia.
Τα όσο έμαθα για το μηχανάκι μου τους τελευταίους δύο μήνες ανάθεμα αν τα μάθαινα ποτέ σε μια ζωή με άλλο μηχανάκι! :D
Άν πάρεις Απρίλια λένε αναγκαστικά γίνεσαι και μάστορας. Εγώ δεν έγινα ακόμα αλλά που θα πάει. Μόλις χρονίσω θα σας πώ.

toyar
12/09/2013, 21:12
ΔΕΝ καρφωνει βαλβιδες επειδη εμεινε απο βενζινη...................

KorakidisN
12/09/2013, 21:36
ΔΕΝ καρφωνει βαλβιδες επειδη εμεινε απο βενζινη...................

Προσπαθούσαμε να το βάλουμε μπροστά το σκάγαμε στη κατηφόρα το ξεσκάγαμε στην ανηφόρα δίναμε γκάζι παίρναμε νάζι και γράφω με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΑΛΛΟΝ. Του ήπιαμε το αίμα αυτό ξέρω.

SHOOTER045
12/09/2013, 21:40
και παλι χλωμο το βλεπω να καρφωσε βαλβιδες απ αυτο
αλλα αφου το φτιαξατε τελος καλο ολα καλα

KorakidisN
12/09/2013, 21:51
και παλι χλωμο το βλεπω να καρφωσε βαλβιδες απ αυτο
αλλα αφου το φτιαξατε τελος καλο ολα καλα
Παίζει να ήταν χαλαρός ο τεντωτήρας καιμε όλη την άσκοπη αυτή πίεση να πήδηξε δοντάκι και να έγινε το κακό. Προσωπικά δε μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο! Πόσο μάλλον το γεγονός ότι κάρφωσε ΜΟΝΟ εξαγωγής!

Operater
13/09/2013, 12:49
Κοίταξε...Να κάρφωσε βαλβιδες από αδειο μπετοζιτο, δεν νομιζω.
Εν τούτοις, πρέπει να αλλάξεις δυο πραγματάκια στον πηγασο για να ξενοιάσεις, όπως έκανα κι εγώ.
Πρώτον, το kill switch που το έκανες ήδη βλέπω και να αλλάξεις τη θέση και τον ανορθωτή. Είναι χαζό να μείνεις από ανορθωτή.
Επίσης, αν δεν εχει αλλαχτεί, θα χρειαστείς και κόμπλερ.
Τέλος πάντων, είναι τίμιο μηχανάκι και θα σε πάει παντού, αρκεί να του προσέξεις δυο-τρία πραγματάκια.
Aυτό είχα κι εγώ και πήρα αφρικανα... :lol:

OldMan
13/09/2013, 12:56
μπετοζιτο
Όπως λέμε ντεπόβεργα..?

Operater
13/09/2013, 13:01
Όπως λέμε ντεπόβεργα..?

E κάπως έτσι.. Μετά από 800 χλμ συνεχόμενα με τον πηγασο, ήθελα μια βέργα ντεπόν να συνέλθω, απευθείας αναβράζουσα στη κοιλιακή χώρα. :lol:

Bowleno
13/09/2013, 14:26
Αυτή τη στιγμή που καβαλάω και πάω τη βόλτα μου ΔΕ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ούτε ένα λεπτό που έγινα κάτοχος ενος Pegaso και πιο πολύ χαίρομαι που έγινα μέλος της κοινότητας Aprilia.
Τα όσο έμαθα για το μηχανάκι μου τους τελευταίους δύο μήνες ανάθεμα αν τα μάθαινα ποτέ σε μια ζωή με άλλο μηχανάκι! :D
Άν πάρεις Απρίλια λένε αναγκαστικά γίνεσαι και μάστορας. Εγώ δεν έγινα ακόμα αλλά που θα πάει. Μόλις χρονίσω θα σας πώ.

Eγώ θα σταθώ σε αυτό :beer: μόνο όποιος είχε η έχει pegaso ξέρει τι μπορεί να προσφέρει το μΕχανάκι (δεν θέλω κακίες :D )
3 χρόνια το έχω, κοιτάω τι υπάρχει στην αγορά και το αγαπάω ακόμα πιο πολύ! :cool:

virus
13/09/2013, 14:54
E κάπως έτσι.. Μετά από 800 χλμ συνεχόμενα με τον πηγασο, ήθελα μια βέργα ντεπόν να συνέλθω, απευθείας αναβράζουσα στη κοιλιακή χώρα. :lol:


ελεος!!!! :bawl::bawl:

TROOPER
14/09/2013, 10:06
......μόνο όποιος είχε η έχει pegaso ξέρει τι μπορεί να προσφέρει το μΕχανάκι........

γνωσεις μηχανολογιας και ηλεκτρολογιας? :lol:

vaska
14/09/2013, 11:09
Όπως λέμε ντεπόβεργα..?

χαχα δεν παίζεσαι λέμε.

:beer:

notakos600
16/09/2013, 07:26
γνωσεις μηχανολογιας και ηλεκτρολογιας? :lol:

:lol::lol::lol::lol:

Bowleno
16/09/2013, 11:31
γνωσεις μηχανολογιας και ηλεκτρολογιας? :lol:


Κακίες..... :(:(:(


(ΜΟΝΟ ηλεκτρολογίας :p )

NIKOSTZAVELLAS
01/02/2014, 08:16
ΘΕΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ.ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΝΑ ΣΤΡΑΝΤΑ ΤΟΥ 05 ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΘΕΜΑ..ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ...ΕΚΑΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ΟΛΑ ΟΛΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΟΜΠΑΣ ΡΥΘΜΙΣΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟ TPS ΤΙΠΟΤΑ...ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ???

daz
01/02/2014, 08:25
:trol:

Pan (dvs)
01/02/2014, 09:16
ΘΕΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ.ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΝΑ ΣΤΡΑΝΤΑ ΤΟΥ 05 ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΘΕΜΑ..ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ...ΕΚΑΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ΟΛΑ ΟΛΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΟΜΠΑΣ ΡΥΘΜΙΣΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟ TPS ΤΙΠΟΤΑ...ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ???

Αν ανοιξεις αλλο θεμα και γινεις πιο συγκεκριμενος,μπορει να παρεις και απαντησεις που θα σε βοηθησουνε.:beer:

notakos600
01/02/2014, 09:24
ΘΕΛΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ.ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΝΑ ΣΤΡΑΝΤΑ ΤΟΥ 05 ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΘΕΜΑ..ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ...ΕΚΑΝΑ ΓΕΝΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ΟΛΑ ΟΛΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΟΜΠΑΣ ΡΥΘΜΙΣΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟ TPS ΤΙΠΟΤΑ...ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ???

Υπάρχει λόγος που το μηχανάκι δουλεύει σε κόφτες;

NIKOSTZAVELLAS
02/02/2014, 05:06
ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ???ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ!ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ.ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΘΗΚΕ Κ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ 44 ΑΛΟΓΑ??

NIKOSTZAVELLAS
02/02/2014, 05:10
ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΜΗΧ.ΜΟΥ!ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΤΟΡΙΑ ΛΥΣΑΝΕ ΜΟΥ ΛΕΕΙ!ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΨΗΛΑ ΣΑΝ ΝΑ ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ!ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΕ ΦΤΑΙΕΙ??ΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΠΕ ΜΗΠΩΣ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΚΙΑ ΜΟΝΤΙΦΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ Κ ΣΚΑΛΙΖΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΖΗΜΙΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ(ΒΑΛΑΜΕ)ΜΕΤΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Η ΚΑΝΤΡΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ(ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΛΛΟ ΑΝ ΑΝ ΛΕΩ ΒΡΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ)ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΨΗΛΑ,Η ΕΓΚΕΦΑΛΟ(ΤΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΓΙΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΒΛΑΒΗ).

taisteal
02/02/2014, 05:20
Λυσσανε αυτα τα μοτορια???Husaberg εχεις? :rolleyes:

κατ'αρχας εχεις κανει σερβις??το να μπερδευει ψηλα τροφοδοσια μου φαινεται..
φιλτρα καθαρα ολα??
γραφε με μικρα γραμματα οχι κεφαλαια

daz
02/02/2014, 12:23
...ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΘΗΚΕ Κ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ 44 ΑΛΟΓΑ??

:lol: :wave2:

road spirit
02/02/2014, 12:39
44 άλογα ρόδα το στράντα, τραγικό όντως, φούντο στη θάλασσα ...

yiannis172
02/02/2014, 13:35
Τα αλογα που εβγαλες ειναι πολυ καλα,ειδικα αμα ειναι μαμα το μηχανακι.Οποτε προβλημα δεν εχεις εφοσον αποδιδει σωστα.Αν κανει καπου διακοπες μαλλον θα ειναι ηλεκτρικο το θεμα και εκει (οπως και για τα περισσοτερα),σωστη τηλεδιαγνωση δε γινεται.

NIKOSTZAVELLAS
03/02/2014, 05:59
Tι θεωρεις ότι πρεπει να δω??

Bowleno
03/02/2014, 08:45
Έχω κι εγώ το strada και θα σου έλεγα να μην το κοφτιάζεις.... (δεν υπάρχει και λόγος κιόλας) δεν έχει φτιαχτεί να δουλεύει σε αυτό το όριο στροφών όσο για τα άλογα μια χαρά είσαι, από το εργοστάσιο 50 αποδίδει στον στρόφαλο, οπότε 44 ρόδα....

AUFGEBRACHT
03/02/2014, 14:16
Tι θεωρεις ότι πρεπει να δω??

Μάλλον την πιθανότητα να αλλάξεις μηχανάκι...

bros400pgm
03/02/2014, 14:32
44 άλογα ρόδα το στράντα, τραγικό όντως, φούντο στη θάλασσα ...



:lol: