View Full Version : Καλησπέρα - πρώτο βήμα, μια γνώμη παρακαλώ :)!
Καταρχήν καλησπέρα στην κοινότητα !και συγχαρητήρια για το forum σας!
Είμαι άσχετος όσον αφορά μηχανές ! οπότε είπα να ρωτήσω εδώ να πάρω μερικές γνώμες και βοήθειες για το πως πρέπει να κινηθώ....
Λοιπόν ξεκινάω με τα βασικά
είμαι 23 ετών 72 κιλά 1,79 ύψος, στα 15-16 άρχισα να έχω τις πρώτες εμπειρίες με παπάκια -αυτόματα μέχρι 125 κυβικών ..
στα 17 πήρα ενα μοτοποδήλατο για να κάνω την δουλειά μου να πηγαινοέρχομαι σε φροντιστήρια χωρίς να αγχώνομαι για αστυνομία κτλπ...
πήρα ένα 50αράκι και για να πουλήσω και λίγο μούρη "εδώ γελάμε " πήγα και ξόδεψα ενα 2000 στο παρακάτω (rieju rrx spike 50cc) και κανα 1000 μαστορικα για κυλινδροπιστονα-εξατμισεις-λαστιχα κτλπ ! :uplate:
296190
για να μην τα πολυλογώ το μόνο που έχω οδηγήσει κοντά σε μηχανή μεγάλου κυβισμού είναι αυτό , γιατί ναι μεν πιο λίγα κυβικά απο τις πάπιες και τα αυτόματα που οδηγούσα ανα καιρούς! αλλά 6τάχυτο και συμπλέκτη και λίγο "άρπαγμα" νομίζω παίρνεις μια ιδέα παραπάνω + παραπάνω κιλά απο όλες τις πάπιες ...
Έχω και οδηγάω απο τα 18 μου κούρσα και είμαι πολύ συνειδητοποιημένος όσον αφορά οδήγηση στον δρόμο. Δεν έκανα ποτέ μαλακίες, δεν τράκαρα ποτέ με το αυτοκίνητο και με το μηχανάκι που το δούλεψα καμία διετία τράκαρα και έφαγα τα μούτρα μου μια φορά χωρίς δικό μου φταίξιμο ούτε στο ελάχιστο...δεν έκανα ποτέ μαγκιές σούζες-μπάντες κόντρες κ.α είμαι το αντίθετο ακριβώς του "κάγκουρα" δηλαδής!
απλά γουστάρω να κάνω την βόλτα μου να ξεσκάω (ωραία μέρη για βόλτες εδώ πέρα) , να γλιτώνω λίγο κίνηση τους καλοκαιρινούς μήνες (χαλκιδική βλέπετε) και τα εξτρά μπόνους καλώς να έρθουν (γκομενάκια- μούρη)!!
Ακούω μια φωνή να μου ψιθυρίζει για μηχανή καμία 2ετία στο κεφάλι μου και πλέον ακούγεται δυνατότερα απο την σκέψη μου , θα με φάει το σαράκι αν δεν πάρω , οπότε νομίζω ήρθε η ώρα να μπώ στο club! χεχε
Επειδή όπως είπα το θέλω για διαδρομές εντός χαλκιδικής ->μικρές αποστάσεις ,αρκετές στροφές και πολύ κίνηση το καλοκαίρι ,θέλω την βοήθεια σας για την μηχανή που θα μου ταίριαζε καλύτερα...
Δίπλωμα άλλαξε η νομοθεσία και μπορείς Α1 στα 24 γεμάτα οπότε κανένα χρόνο αυστηρά σε επαρχιακούς δρόμους και μερικά μαθήματα με δάσκαλο για ψήσιμο ,μέχρι να πάρω το δίπλωμα!
Διευκρινίζω ότι θέλω να μείνω στην κατηγορία naked μιας και η ομορφιά και το νεανικό της μηχανής παίζει σημαντικό ρόλο..
Δίνω μέχρι 5000 το πολύυυυυ ! οπότε ψιλομονόδρομος-μεταχειρισμένο!
Με ενδιαφέρει με την σειρά
1 ) Καλά Κρατήματα - φρένα Must !!!! μην σκοτωθούμε κιόλας
2 )ΟΜΟΡΦΙΑ !!!
3 ) Καλό γκάζι (μην γυρίσω στα 17 μου και νιώσω σαν να έχω παπάκι :P)
όλα τα άλλα έρχονται μετά ,κόστος συντήρησης ,ανταλλακτικά ,καύση κτλπ ... δεν θα το δουλεύω σε καθημερινή βάση ούτε θα του πίνω το αίμα οπότε δεν πιστεύω να έχω μεγάλα σκαμπανεβάσματα σε αυτά ότι και να πάρω..
Μετά απο πολλές ώρες καψίματος στο ίντερνετ,
έφτασα στις 3 τοπ επιλογες μου να είναι
η ducati monster 696
η triumph street triple R
και το honda cb 600f hornet με την σειρά που τις γράφω...
με μια μεγάλη αδυναμία στις πρώτες 2 (τι κουκλιά είναι αυτάαααα ? !!!)
Ποιά η γνώμη σας όσον αφορά αυτές τις 3 για πρώτη μηχανή?
όποιες άλλες έχετε να μου προτείνετε και οτιδήποτε άλλο νομίζετε πως πρέπει να γνωρίζω πριν αποφασίσω τι θα αγοράσω...και γενικά οτι γουστάρετε να πείτε ρίξτε το!
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων και συγγνώμη αν κούρασα με την φλυαρία μου!!
Καλές διαδρομές και όρθιοι μια ζωή εύχομαι!
Νίκος
Με το Hornet, θα χτυπάς οτι γκομενακι θέλεις...
Με το Triumph, αυστηρα και μόνο ντόπιες...
Το Monster να το πάρεις monoposto...
Νίκο για χαρά, μην ακούς τον παλιό απο πάνω, τα μωρά ζητάνε Ιταλικά μηχανάκια! Το Triumph βαρεθήκανε να το φοράνε, θα το καβαλάνε κιόλας;
Το Χόρνετ καλό αλλά ξενέρωτο σε σχέση με τα άλλα δύο. (Μόνο το τελευταίο είναι πιο δυνατό σε εμφάνιση)
Απο φρένα είναι όλα κορυφή, απο εκεί και πέρα εξαρτάται καθαρά απο εσένα αν θα τσακιστείς η θα φύγεις με διπλωμένο τιμόνι.
Απο γκάζια πάλι όλα τους είναι κορυφή, με την Ιταλίδα να είναι λίγο πιο ασύναμη.
Βέβαια τη δύναμη την βγάζουν κάπως διαφορετικά, η Ιταλίδα χαμηλά λόγω V, η Αγγλίδα κάπως πιο μεσαία λόγω τρικίλυνδρου, και η Γιαπωνέζα τρελένεται ψηλά σαν 4κίλυνδρο.
Εσύ φρόντισε να μην ανοίγεις το γκάζι μέχρι να εξοικειωθείς για κανά δύο χρόνια γιατι τα μηχανακια δεν συγχωρούνε.
Πάντα με κράνος, τα μωρά άσε να σε βλέπουν όταν κατεβαίνεις απο το εργαλείο!
Πως φαίνεσαι ρε Αρκούδε ότι δεν έχεις ιδέα από Χαλκιδικιώτισες...
Πως φαίνεσαι ρε Αρκούδε ότι δεν έχεις ιδέα από Χαλκιδικιώτισες...
Tι να κάνω , εκεί που τριγυρνώ εγώ βρήκα τον μαστορά μου με Γρεβενιώτισσα!:lol:
AristidisZ
25/07/2013, 17:54
για ρίξε μια ματιά και δω (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=136587), είπαμε κάποια πράματα όσον αφορά σε Αγλλίδα και Γιαπωνέζα
Ιταλίδα δεν εμφανίσθηκε, δυστυχώς
Υ.Γ.
oldman show me the way :D
Bradipous
25/07/2013, 18:36
Στην αρχη με οσα γραφεις, νομιζα ψαχνεις για νυφη.
Τεσπα, :welcome: και οσον αφορα το θεμα σου δες το θρεντ που σου ποσταρε ο απο πανω και απο μενα εχεις +1 για την αγγλιδα.
Με το Hornet, θα χτυπάς οτι γκομενακι θέλεις...
Με το Triumph, αυστηρα και μόνο ντόπιες...
Το Monster να το πάρεις monoposto...
χαχαχα το ήξερα οτι θα σηκώσω πείραγμα ακόμη και αν απλά το ανέφερα :lol:!
Δεν κατάλαβα Χριστό με την τελευταία πρόταση ! λίγη βοήθεια?
Νίκο για χαρά, μην ακούς τον παλιό απο πάνω, τα μωρά ζητάνε Ιταλικά μηχανάκια! Το Triumph βαρεθήκανε να το φοράνε, θα το καβαλάνε κιόλας;
Το Χόρνετ καλό αλλά ξενέρωτο σε σχέση με τα άλλα δύο. (Μόνο το τελευταίο είναι πιο δυνατό σε εμφάνιση)
Απο φρένα είναι όλα κορυφή, απο εκεί και πέρα εξαρτάται καθαρά απο εσένα αν θα τσακιστείς η θα φύγεις με διπλωμένο τιμόνι.
Απο γκάζια πάλι όλα τους είναι κορυφή, με την Ιταλίδα να είναι λίγο πιο ασύναμη.
Βέβαια τη δύναμη την βγάζουν κάπως διαφορετικά, η Ιταλίδα χαμηλά λόγω V, η Αγγλίδα κάπως πιο μεσαία λόγω τρικίλυνδρου, και η Γιαπωνέζα τρελένεται ψηλά σαν 4κίλυνδρο.
Εσύ φρόντισε να μην ανοίγεις το γκάζι μέχρι να εξοικειωθείς για κανά δύο χρόνια γιατι τα μηχανακια δεν συγχωρούνε.
Πάντα με κράνος, τα μωρά άσε να σε βλέπουν όταν κατεβαίνεις απο το εργαλείο!
Ευχαριστώ για την ολοκληρωμένη απάντηση φίλε ,το γνωρίζω και εγώ για αυτό το έβαλα τελευταίο στην 3άδα μου,ακριβώς έτσι τα είχα στο μυαλό μου όσα είπες για κράνος και για εξοικείωση!!!
ναι το είδα το θέμα αλλά το μόνο που είδα είναι για το hornet ότι λένε καλά λόγια που με ενδιαφέρει :) !
Για το street σχεδον τπτ όπως και για την όμορφη ιταλίδα απολύτως τπτ !
ήθελα περισσότερο άποψη πάνω σε αυτά τα 3 για το αν μπορώ να βρω καλό μεταχειρισμένο και που και ποια μοντέλα μπορώ να κοιτάω με τα χρήματα που διαθέτω , αν βγάζουν προβλήματα , τι πρέπει να προσέχω και τι πρέπει να στάξω απο χρήμα στο καθένα, αν είναι εντάξει το κυριότερο για πρώτες μηχανές! ποια είναι καλύτερη κτλπ.. αυτά μόνο :lol:
το μόνο ιαπωνικό που με ψήνει είναι το honda το hornetaki .. τα z , fayzer ,bandit κτλπ δεν τα κοιτάω κάν..οπότε δεν βλέπω να έχετε πολλές επιλογές να μου προτείνεται κάποια άλλη , μπορούμε να επικεντρωθούμε στην 3άδα...
Στην αρχη με οσα γραφεις, νομιζα ψαχνεις για νυφη.
Τεσπα, :welcome: και οσον αφορα το θεμα σου δες το θρεντ που σου ποσταρε ο απο πανω και απο μενα εχεις +1 για την αγγλιδα.
χαχα ε είπα μήπως είμαι "λίγος" σε ύψος η κιλά για καμία απο αυτές τις μηχανές που σκέφτομαι για αυτο τα έδωσα τα στοιχεία :P αλλα βλέπω είστε της καζούρας εδώ θα προσέχω τι γράφω άλλη φορά :D!
pipe_smoker
25/07/2013, 20:53
...αν είναι εντάξει το κυριότερο για πρώτες μηχανές!...
Όχι!:)
Γνώμη μου πάντα (αλλά τη μοιράζομαστε πολλοί δω μέσα) ότι δεν ξεκινάς με μηχανή 100+ αλόγων. Και τα τρία που αναφέρεις είναι άκρως ακατάλληλα για πρώτες μηχανές (μή σου πώ και για δεύτερες αναλόγως ποιά ήταν η πρώτη).
Για κοντινές αποστάσεις, κλειστές στροφές και πολλή κίνηση δεν παίρνεις γυμνό 600 (ούτε 4η δε θα προλαβαίνεις να κουμπώσεις όπως το παρουσιάζεις), παίρνεις παπί.
Αλλά μιας και δε θες παπί κοιτάς σε κάποιο αδύναμο και φιλικό motard πχ.
Αν σώνει και ντε θέλεις γυμνό δεν ξεκινάς από τα 600 κυβικά. Είτε πας στις γνωστές αρχαιολογίες (cb-1, bros, cb400 κλπ) των 400 κυβικών είτε σε κάποιο πιο καινούριο 250άρι (το vtr για παράδειγμα ήταν ωραίο αλλά πέρασε και δεν ακούμπησε).
Τα μηχανάκια που αναφέρεις δεν κάνουν γι'αυτό που θες, και το κυριότερα απ'όλα (γιατί αυτά μηχανάκια είναι και χεστήκαμε άμα θέμε και μπορούμε) δεν κάνεις εσύ ακόμα για τέτοιο μηχανάκι.
Δεν θα συμφωνήσω μεσιέ Πάιπ..άμα το παλικάρι μπορεί γιατί να πάρει μηχανάκι 20ετίας;
Καταρχήν δεν είναι όλες στα 100 και άλογα..το μονστεράκι δηλαδή.
Και αυτό θα προτείνω κιόλας..όμορφο είναι, μανιτζέβελο και ελαφρύ είναι(οκ..κάτι λένε μόνο για το κόψιμο του τιμονιού αλλά δεν είναι και τραγικό) και το βασικότερο θα γνωρίσει πολλές κοπέλες γιατί καμία δεν θα αντέχει πάνω από μήνα τη σέλα του..ΠΕΡΦΕΚΤ:D
spyrakos35
25/07/2013, 22:16
...........
Και αυτό θα προτείνω κιόλας..όμορφο είναι, μανιτζέβελο και ελαφρύ είναι(οκ..κάτι λένε μόνο για το κόψιμο του τιμονιού αλλά δεν είναι και τραγικό) και το βασικότερο θα γνωρίσει πολλές κοπέλες γιατί καμία δεν θα αντέχει πάνω από μήνα τη σέλα του..ΠΕΡΦΕΚΤ:D
να δω τωρα τι θα επιχειρήματα εχουν για να σε αντιμετωπίσουν...... :lol:
pipe_smoker
26/07/2013, 00:56
Δεν θα συμφωνήσω μεσιέ Πάιπ..άμα το παλικάρι μπορεί γιατί να πάρει μηχανάκι 20ετίας;
Καταρχήν δεν είναι όλες στα 100 και άλογα..το μονστεράκι δηλαδή.
Ας σταθώ στα 700 κυβικά του τότε (και είναι γυμνό street ε? Μη μου φέρει κανείς παράδειγμα 800άρια και 1200άρια harley και λοιπά cruiser/custom κλπ που σέρνονται). Ούτε τους 80 δικύλινδρους ίππους σε street μηχανάκι που ζυγίζει 160-170 κιλά θεωρώ οκ για πρωτάρη οδηγό ούτε τα 7 κιλά ροπή.
Δεν είπα να πάρει μηχανάκι 20ετίας οπωσδήποτε. Πλέον υπάρχουν μια χαρά επιλογές και σε πιο καινουρια μηχανάκια στα 250-400 κυβικά που να streetοφέρνουν. Μέχρι πριν 4-5 χρόνια σε αυτά τα κυβικά ή 20ετίας γυμνό θα έπαιρνες ή αν ήθελες πιο καινούργιο μόνο κανά εντουράκι ή κανά on-off.
Lioulios
26/07/2013, 01:20
Εγώ πιστεύω πως ο συγκεκρημένος είναι γεννημένος μηχανόβιος .... Άμα δεν πάρει θα σκάσει που λέμε !
...Και ενώ σε κάποια άλλη κουβέντα σε κάποιον άλλο εδώ μέσα δεν το πρότεινα , σε τούτον θα έλεγα να το πάρει το 675 .
Να μην πάρει κάτι φθηνότερο δηλ να μάθει να ψηθεί και μετά να πάρει αυτό που θέλει ...Να το πάρει κατευθείαν .
Το ντουκάτι είπαμε ...Μονοπόστο ...
Με το χόρνετ στην Χαλκιδική τα γκομενάκια τα χει ο Πανοπτικός ...
Άρα τί μας μένει ?
Giorgos19
26/07/2013, 09:22
Το "στρινγκάκι". Έτσι όταν θα ανεβάζεις καμιά κοπελίτσα πάνω θα μπορείς να της λες να μην φοράει εσώρουχα. :bawl:
Το R δεν ξέρω αν μπορείς να το βρεις μεταχείρο στα λεφτά που δίνεις, αλλά ούτως ή άλλως θα σου έλεγα να κοιτάξεις για το απλό.
Σε όποιο από τα 3 και αν καταλήξεις, δείξε τον σεβασμό που πρέπει να δείχνεις σε μια μηχανή και θα είσαι μια χαρά.
Μεγάλη προσοχή μετά από 3-4-5 πόσοθασουπάρειδενξέρω μήνες, που θα νιώθεις ότι το έχεις. Εκεί είναι η πιο επικίνδυνη περίοδος και όχι στις αρχές!
Με την σειρα είμαι απο την δουλεια οπότε δεν μπορω quote λόγω κινητού !
Πρός Pipe
μάλλον δεν το έθεσα σωστα Χαχα ! Θα πάρω κάποιο απο αυτα τα μηχανάκια η κάποιο παρόμοιο αν έχετε να προτείνεται κάτι που θα μου πάρει το μυαλο περισσότερο απο την 3αδα , ήθελα απλα βοήθεια όσον αφορά τις ερωτήσεις στο προηγούμενο πόστ μου ! Σε ευχαριστω για το ενδιαφέρον και για τον προβληματισμό σου όσον αφορά μεγάλη μηχανη αλλα αφενός δεν μπορω να πετάξω περαιτέρω χρήματα ( στολή - κράνος )+ 1000 ήδη αν πάω και για μεταχειρισμένο για καμία διετία 2000 το λιγότερο μην πω και κανα 1000 φτιαξίματα και αφετέρου δεν γουστάρω καμία απο τις παραπάνω μηχανές που προτείνεις :-)! Διευκρινίζω,δεν είπα κλειστές στροφές είπα αρκετές αν πάω βόλτα σε βουνό ας πούμε , μικρές διαδρομές εννοω ότι το περισσότερο 100 χιλιόμετρα κατεβαίνω όλο το πόδι κάτω και όσο για την κίνηση έχει πολυ μόνο 3 μήνες το καλοκαίρι ..
Est το είδα και εγω αυτο και μάλιστα αρκετα πιο ελαφρυ το monsteraki ! Χαχαχ πάνε που πάνε 2 μηνο , θα καθιερωθεί :p !! τόσο χάλια η σέλα ; Εγω θα βολεύομαι τουλάχιστον ; Χαχα
Lioulios
Μηχανόβιος δεν ξέρω οι εμπειρίες μου είναι σε μικρότερη τάξη μηχανάκια αλλα ότι θα σκάσω άμα δεν το πάρω σίγουρα ! Αχαχ
Και εγω της ίδιας άποψης είμαι , μιλάω για το monster 696 όμως , δεν ξέρω αν μπερδεύτηκες ..
Ρε παιδια νεούδι είμαι ,Με το monoposto τι εννοείται ; Το έγραψε ο oldman και πιο πάνω , μονοθέσιο είναι ; Και ποια η λογική αν όντως εννοείται μονοθέσιο ; :S
Ducati δεν βλέπω πολλές επιλογές για μεταχειρισμένες πάντως και απελπίζομαι ! :(((
spyrakos35
26/07/2013, 09:27
monothesio....
Giorgos19
26/07/2013, 09:28
Ρε παιδια νεούδι είμαι ,Με το monoposto τι εννοείται ; Το έγραψε ο oldman και πιο πάνω , μονοθέσιο είναι ; Και ποια η λογική αν όντως εννοείται μονοθέσιο ; :S
(
Όπως το λες. Μονόσελο. Ο oldman το είπε υπό τη λογική ότι δεν θα ανεβαίνει καμία πάνω. Χαβαλέ έκανε.
AristidisZ
26/07/2013, 09:40
επειδή ως συνήθως ο καθένας παινεύει το σπίτι του (για τους γνωστούς λόγους), δε μπορώ να σου απαντήσω αντικειμενικά
εξάλλου τα άλλα 2 δεν τα έχω καβαλήσει καν, πόσο μάλλον να "ζήσω" κάποιο διάστημα μαζί τους
θα σου πω πάντως σίγουρα ότι η Γιαπωνεζούλα είναι εξαιρετικά ευέλικτη για μέσα στη κίνηση, και έχει πάρα πολύ γραμμικό κινητήρα (στις 8000 βέβαια αρχίζει και τα σκάει άσχημα, στις 10000 ψιλοτρελλαίνεται)
βέβαια αυτές οι στροφές δεν έρχονται για πλάκα, οπότε ίσως δε θα έπρεπε να σε απασχολούν και ιδιαίτερα
από την άλλη συμφωνώ και εγώ με πιπάκια, ενώ φαίνεσαι από τον γραπτό σου λόγο σώφρων άνθρωπος, αυτά τα μηχανάκια έχουν πάρα πολύ γκάζι, και η μλκία καραδοκεί σε κάθε γωνιά...
pipe_smoker
26/07/2013, 11:22
Πρός Pipe
μάλλον δεν το έθεσα σωστα Χαχα ! Θα πάρω κάποιο απο αυτα τα μηχανάκια η κάποιο παρόμοιο αν έχετε να προτείνεται κάτι που θα μου πάρει το μυαλο περισσότερο απο την 3αδα , ήθελα απλα βοήθεια όσον αφορά τις ερωτήσεις στο προηγούμενο πόστ μου ! Σε ευχαριστω για το ενδιαφέρον και για τον προβληματισμό σου όσον αφορά μεγάλη μηχανη αλλα αφενός δεν μπορω να πετάξω περαιτέρω χρήματα ( στολή - κράνος )+ 1000 ήδη αν πάω και για μεταχειρισμένο για καμία διετία 2000 το λιγότερο μην πω και κανα 1000 φτιαξίματα και αφετέρου δεν γουστάρω καμία απο τις παραπάνω μηχανές που προτείνεις :-)! Διευκρινίζω,δεν είπα κλειστές στροφές είπα αρκετές αν πάω βόλτα σε βουνό ας πούμε , μικρές διαδρομές εννοω ότι το περισσότερο 100 χιλιόμετρα κατεβαίνω όλο το πόδι κάτω και όσο για την κίνηση έχει πολυ μόνο 3 μήνες το καλοκαίρι ..
Συγχώρεσέ με αλλά ακόμα κι ο τρόπος που θέτεις κάποια πράγματα (όπως πχ το να σου προτείνουμε μια μηχανή που θα σου πάρει το μυαλό) δείχνει κάποια πράγματα. Τουλάχιστον εγώ έτσι τα αντιλαμβάνομαι. Καταλαβαίνω ότι μιλάς μεταφορικά αλλά και πάλι λίγη σημασία έχει εν προκειμένω.
Ρώτησες να σου απαντήσουμε στο "αν το κυριότερο είναι κατάλληλες μηχανές για αρχή". Και προσωπικά σου απάντησα και σου είπα όχι. Και λες ότι θα πάρεις ούτως ή άλλως κάποια από αυτές (εκτός κι αν σου προτείνουμε κάποια άλλη που "θα σου πάρει τα μυαλά" που σε μετάφραση σημαίνει και πάλι ότι ακατάλληλη θα είναι). Οπότε η απάντηση δε σου έκανε.
Ξεκινώντας με μια πιο μικρή μηχανή δεν πετάς χρήματα. Το σκεπτικό σου είναι λάθος. Επενδύεις χρήματα στην οδηγική σου εμπειρία.
Αν όλοι περιμέναμε να μαζέψουμε το ποσό που θα χρειαζόταν για να πάρουμε για πρώτη μηχανή τη μηχανή των ονείρων μας, μή σου πω πού θα ήμασταν σήμερα.
Δεν είναι πέταμα χρημάτων λοιπόν. Ίσα ίσα πέταμα χρημάτων μπορεί να είναι η αγορά μιας μηχανής που δεν έχεις την παραμικρή ιδέα πώς να τη χειριστείς και να τη ρημάξεις στη χαζοτούμπα (εξ'αποδώ και μακρυά παράδειγμα φέρνω).
Και μετά τη διευκρίνηση (που δεν ηταν απαραιτητη αλλά δεν πειράζει) επιμένω ότι το 600 γυμνό δεν είναι μηχανή για αυτή τη δουλειά. Και πάλι όμως, μιας και δεν ήρθες να ρωτήσεις "Τί να πάρω για να με βολέψει για τις τάδε διαδρομές?" αλλά είπες "γουστάρω τις τάδε μηχανές", δεν είμαι απο αυτούς που θα κολλήσει η βελόνα και θα σου λέω "δεν κάνει για τη δουλειά που τη θες" γιατί στην ουσία δεν τη θες για καμία δουλειά. Το θες για την κ@υλα σου και σ'αυτό ενστάσεις περί καταλληλότητας δε χωράνε. Το θες γιατί το θες, έχεις τα λεφτά να το πάρεις, άμα δε σε βολέψει δικό σου πρόβλημα. Πάρε και supersport να ανεβαίνεις βουνά που λέει ο λόγος.
Η ένστασή μου όμως στο θέμα της δύναμης των συγκεκριμένων μοτοσικλετών σε συνδυασμό με την απειρία σου παραμένει.
Δικά σου τα γένια, τα χτένια, τα φράγκα και τα κόκκαλα.
Εγώ τη γνώμη μου την είπα:beer::wave2:
Όπως το λες. Μονόσελο. Ο oldman το είπε υπό τη λογική ότι δεν θα ανεβαίνει καμία πάνω. Χαβαλέ έκανε.
Κανενα χαβαλέ δεν έκανε ο OldMan....:nono:
Άμα παίρνεις Ducati για να κάνεις τον γύρο της Σιθωνίας ΔΙΚΑΒΑΛΟΣ, είοαι άξιος της τύχης σου...!!!!
(η οποία τύχη σου είναι το SUV με την βάρκα που ερχεται από απένατι στις στροφές του Ιταμου και - νομίζει ότι - δεν χωράει στο ρεύμα του...)
pipe_smoker
26/07/2013, 13:57
Κανενα χαβαλέ δεν έκανε ο OldMan....:nono:
Άμα παίρνεις Ducati για να κάνεις τον γύρο της Σιθωνίας ΔΙΚΑΒΑΛΟΣ, είοαι άξιος της τύχης σου...!!!!
(η οποία τύχη σου είναι το SUV με την βάρκα που ερχεται από απένατι στις στροφές του Ιταμου και - νομίζει ότι - δεν χωράει στο ρεύμα του...)
Αν μου επιτρέπεις να κάνω μια παράθεση από ποστ σου στο διπλανό παρόμοιο θρεντ για να νοιώσω λίγο παρέα ε....
Μα την Παναγία την κουλοσαλιγκαροπροστάτιδα, τόχετε χάσει λίγο, εεε...???
Τι ιστορίες λετε στον άνθρωπο ότι το Fazer έχει μέτριο γκάζι και το Bross τίμιο γκάζι και το Z ιδανικό γκάζι και τα @@ μου έχουν ατροφία στις ψηλές..???
Μιλάμε για μετάβαση από σκούτερ σε 600αρι, οπότε ότι και να πάρει έχει ΠΟΛΥ και ΑΤΣΑΛΟ γκάζι...!!!
(το αν κάποιο δεν σε φέρνει "σβούρα" στην στροφή αν φταρνιστείς μπορεί να είναι και κακός σύμβουλος για αργότερα..)
AristidisZ
26/07/2013, 14:02
Αν μου επιτρέπεις να κάνω μια παράθεση από ποστ σου στο διπλανό παρόμοιο θρεντ για να νοιώσω λίγο παρέα ε....
εγώ να κάνω μια άλλη παράθεσή του από χτες ; :bawl:
πάντως και εγώ συμφωνώ με τους παραπάνω, θεωρώ ρε γαμώτο πολλά τα γκάζια αυτών των μηχανών, ειδικά για κομμάτια δρόμων σαν και αυτά που περιγράφεις
Pan (dvs)
26/07/2013, 14:10
Με το Hornet, θα χτυπάς οτι γκομενακι θέλεις...
Με το Triumph, αυστηρα και μόνο ντόπιες...
Το Monster να το πάρεις monoposto...
Μην το κουραζετε.Κατι ξερει.
sapila racing
26/07/2013, 14:25
Το οτι δεν εχεις δίπλωμα δεν σε απασχολεί και πολύ πάντως ε? :rolleyes:
Pan (dvs)
26/07/2013, 14:31
Το οτι δεν εχεις δίπλωμα δεν σε απασχολεί και πολύ πάντως ε? :rolleyes:
:bawl:Εχουμε τελικα πολλα να μαθουμε για τους Χαλκιδικιωτες:bawl:
AristidisZ
26/07/2013, 14:34
Το οτι δεν εχεις δίπλωμα δεν σε απασχολεί και πολύ πάντως ε? :rolleyes:
Aυτό ούτε που το είχα προσέξει...
:eleison:
:a38: (όχι στον σαπίλα φυσικά...)
Συγχώρεσέ με αλλά ακόμα κι ο τρόπος που θέτεις κάποια πράγματα (όπως πχ το να σου προτείνουμε μια μηχανή που θα σου πάρει το μυαλό) δείχνει κάποια πράγματα. Τουλάχιστον εγώ έτσι τα αντιλαμβάνομαι. Καταλαβαίνω ότι μιλάς μεταφορικά αλλά και πάλι λίγη σημασία έχει εν προκειμένω.
Ρώτησες να σου απαντήσουμε στο "αν το κυριότερο είναι κατάλληλες μηχανές για αρχή". Και προσωπικά σου απάντησα και σου είπα όχι. Και λες ότι θα πάρεις ούτως ή άλλως κάποια από αυτές (εκτός κι αν σου προτείνουμε κάποια άλλη που "θα σου πάρει τα μυαλά" που σε μετάφραση σημαίνει και πάλι ότι ακατάλληλη θα είναι). Οπότε η απάντηση δε σου έκανε.
Ξεκινώντας με μια πιο μικρή μηχανή δεν πετάς χρήματα. Το σκεπτικό σου είναι λάθος. Επενδύεις χρήματα στην οδηγική σου εμπειρία.
Αν όλοι περιμέναμε να μαζέψουμε το ποσό που θα χρειαζόταν για να πάρουμε για πρώτη μηχανή τη μηχανή των ονείρων μας, μή σου πω πού θα ήμασταν σήμερα.
Δεν είναι πέταμα χρημάτων λοιπόν. Ίσα ίσα πέταμα χρημάτων μπορεί να είναι η αγορά μιας μηχανής που δεν έχεις την παραμικρή ιδέα πώς να τη χειριστείς και να τη ρημάξεις στη χαζοτούμπα (εξ'αποδώ και μακρυά παράδειγμα φέρνω).
Και μετά τη διευκρίνηση (που δεν ηταν απαραιτητη αλλά δεν πειράζει) επιμένω ότι το 600 γυμνό δεν είναι μηχανή για αυτή τη δουλειά. Και πάλι όμως, μιας και δεν ήρθες να ρωτήσεις "Τί να πάρω για να με βολέψει για τις τάδε διαδρομές?" αλλά είπες "γουστάρω τις τάδε μηχανές", δεν είμαι απο αυτούς που θα κολλήσει η βελόνα και θα σου λέω "δεν κάνει για τη δουλειά που τη θες" γιατί στην ουσία δεν τη θες για καμία δουλειά. Το θες για την κ@υλα σου και σ'αυτό ενστάσεις περί καταλληλότητας δε χωράνε. Το θες γιατί το θες, έχεις τα λεφτά να το πάρεις, άμα δε σε βολέψει δικό σου πρόβλημα. Πάρε και supersport να ανεβαίνεις βουνά που λέει ο λόγος.
Η ένστασή μου όμως στο θέμα της δύναμης των συγκεκριμένων μοτοσικλετών σε συνδυασμό με την απειρία σου παραμένει.
Δικά σου τα γένια, τα χτένια, τα φράγκα και τα κόκκαλα.
Εγώ τη γνώμη μου την είπα:beer::wave2:
Σεβαστή η γνώμη σου , μάλλον δεν έθεσα εγώ κάποια πράγματα σωστά και σε μπέρδεψα, όπως είπα παπιες και 125 και μοταρντ και σκουτερ τα έχω οδηγήσει , μηχανάκι με συμπλέκτη 6τάχυτο είχα καμία σχέση με αυτά αλλά γνωρίζω την σχέση κιβωτίου κτλπ !
το μόνο που δεν έχω ιδέα πως θα είναι ,είναι το έξτρα βάρος , η μεγάλη διαφορά ταχύτητας και στροφές-φρένα με αυτές τις μηχανές ...
Δεν είμαι άτομο που θα πάρει την μηχανή θα κολλήσει το γκάζι / κάνει μαγκιές και θα φάει τα μούτρα του .. συνετή οδήγηση γύρω στα 100 τουλάχιστον μέχρι να την μάθω (χρόνο σίγουρα) και μετά ζήτημα να φτάσει τα 140-150 που λέει ο λόγος ;)
όταν λέω πρώτες μηχανές είναι οτι θα πάω σε αυτην την κατηγορία σε αυτά τα κυβικά αλλα ποιες μηχανές στις 600αρες ας πούμε είναι καλύτερες για αρχάριο , με τις καλύτερες all around δυνατότητες (φρένα , γκάζι , βαρος , χειρισμό κ.α )
Μικρότερη δεν θα πάρω γιατί δεν καταλαβαίνω και τον λόγο να πάρω μια 400άρα ας πούμε
δεν πιάνει τα 150 - 160 άνετα αν ειναι να σκοτωθώ στις τούμπες ?
δεν έχει το ίδιο βάρος και περίπου τον ίδιο χειρισμό ?
** μην πω δε οτι μπορεί να έχει χειρότερο κράτημα και χειρότερα φρένα αναλόγως τι έχει τραβήξει..
αφού λοιπόν τα γκάζια- ροπή τα έχει , το βάρος το έχει όλα τα έχει απλά λιγότερη τελική ξαναρωτάω γιατι να ξοδέψω 2500-3000 για κάτι που θα έχει τους ίδιους κινδύνους ?
άρα ποια η διαφορά να πάρω μια 600άρα ή μια 400αρα , αν δεν προσέχεις και κάνεις μαλακίες και με τις 2 το κεφάλι σου θα φάς σάματις με την 400αρα θα έχω την παραμικρή ιδέα να την χειριστώ ...
(όπως είπα και καταλάβες και εσύ για την κάβλα μου την παίρνω δεν την παίρνω για να βαράω τελική 260 , για να πείς οτι θα έχω μικρότερο κίνδυνο με την 400αρα)
Naked ειναι τελειωμένο κεφάλαιο δεν πάω αλλού
τις διαδρομές και την κίνηση τα έδωσα σαν στοιχεία για να δείξω οτι η μηχανή θέλω να έχει πολύ καλά φρένα να τα πηγαίνει καλά σε στροφές απότομα ανεβάσματα κατεβάσματα και να έχει όσο δυνατόν πιο εύκολο χειρισμό τιμονιού κτλπ για να είμαι ευέλικτος
Εννοείται και σε ευχαριστώ για την γνώμη :)!
Oldman τι θές να πείς ? δεν μπορώ να φορτώσω αίσθημα η φίλο ας πούμε και να βολτάρω σιθωνία? που είναι το θέμα ?
υπάρχει περίπτωση να ζορίζεται και να μην μπορεί μια τέτοια μηχανή ? η εννοείς οτι δεν είναι βολική σε θέμα σέλας κτλπ ?
pipe_smoker
26/07/2013, 14:40
Το οτι δεν εχεις δίπλωμα δεν σε απασχολεί και πολύ πάντως ε? :rolleyes:
Καλά αυτόν. Εμάς γιατί δε μας απασχόλησε?:lol:
Κάτι είπε νομίζω ότι επειδή είναι 24 πλέον μπορεί να το βγάλει κατευθείαν οπότε προσωπικά το προσπέρασα γιατί έχω χάσει τη μπαλα με τα καινούρια διπλώματα.
AristidisZ
26/07/2013, 14:44
βρε παλικάρι μου καλό, καταλαβαίνεις ότι το χόρνετ βγάζει 100 με πρώτη σε 4 δευτερόλεπτα ;
ή νομίζεις ότι είναι διαχειρίσιμο εκεί πέρα ;
Το οτι δεν εχεις δίπλωμα δεν σε απασχολεί και πολύ πάντως ε? :rolleyes:
Φυσικά και με απασχολεί και άλλαξαν φέτος τα δεδομένα να πείς οτι είμαι μικρός για τέτοιο κυβισμό ! μέχρι πέρσι 21 δεν ήταν το Α1 ? η 23 ? δεν θυμάμαι φέτος αποφάσισαν τα 24 .. το σκεπτικό τους δεν ξέρω ποιο είναι :uplate: , φυσικά θα κάνω μαθήματα οδήγησης να έχω κάποιες βοήθειες , και έπειτα για ένα χρόνο επαρχιακούς δρόμους / χωριά !του χρόνου τσιμπάω το δίπλωμα και μετά ξεχύνομαι άνετος !
αυτά! :)
AristidisZ
26/07/2013, 14:52
Φυσικά και με απασχολεί και άλλαξαν φέτος τα δεδομένα να πείς οτι είμαι μικρός για τέτοιο κυβισμό ! μέχρι πέρσι 21 δεν ήταν το Α1 ? η 23 ? δεν θυμάμαι φέτος αποφάσισαν τα 24 .. το σκεπτικό τους δεν ξέρω ποιο είναι :uplate: , φυσικά θα κάνω μαθήματα οδήγησης να έχω κάποιες βοήθειες , και έπειτα για ένα χρόνο επαρχιακούς δρόμους / χωριά !του χρόνου τσιμπάω το δίπλωμα και μετά ξεχύνομαι άνετος !
αυτά! :)
σωστά, γιατί τα χωριά και τους επαρχιακούς δρόμους θα τους κλείνει για πάρτη σου η αστυνομία να κάνεις προπόνηση...
δε μας τα λες καλά νεαρέ...
έχει ένα σωρό γυμνά μηχανάκια που μπορείς να οδηγήσεις νομιμότατα με το Α2...
βρε παλικάρι μου καλό, καταλαβαίνεις ότι το χόρνετ βγάζει 100 με πρώτη σε 4 δευτερόλεπτα ;
ή νομίζεις ότι είναι διαχειρίσιμο εκεί πέρα ;
και η ducati που ειναι πιο πιθανη σε καμια 5 φανταζομαι γιατι έχει καμια 20 άλογα λιγότερα
και η πρόταση είναι να ξεκινήσω με μία μικρότερου κυβισμού έτσι?
Μια cbr 400 που πιο σωστή μηχανή για αρχή ας πουμε ?
πιάνει τα 100 σε ? καμια 7-8 φαντάζομαι , εκεί ειναι διαχειρίσιμη ?
όποια και να πάρω αν είμαι θερμοκέφαλος και κολλήσω το γκάζι το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει ,ούτε τα 100 σε 4 δευτερόλεπτα ειναι διαχειρίσιμα για αρχάριο ούτε τα 100 σε 7 ούτε σε 8 ...
Το θέμα είναι να έχεις σύνεση στο γκάζι..
AristidisZ
26/07/2013, 15:00
και η ducati που ειναι πιο πιθανη σε καμια 5 φανταζομαι γιατι έχει καμια 20 άλογα λιγότερα
και η πρόταση είναι να ξεκινήσω με μία μικρότερου κυβισμού έτσι?
Μια cbr 400 που πιο σωστή μηχανή για αρχή ας πουμε ?
πιάνει τα 100 σε ? καμια 7-8 φαντάζομαι , εκεί ειναι διαχειρίσιμη ?
όποια και να πάρω αν είμαι θερμοκέφαλος και κολλήσω το γκάζι το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει ,ούτε τα 100 σε 4 δευτερόλεπτα ειναι διαχειρίσιμα για αρχάριο ούτε τα 100 σε 7 ούτε σε 8 ...
Το θέμα είναι να έχεις σύνεση στο γκάζι..
για το δίπλωμα κουβέντα ε ;
οκ αφού ξέρεις εσύ τι είναι διαχειρίσιμο και τι όχι, καλή τύχη σου εύχομαι...
Στείλε ΠΜ στον user Devils animal.
Νομίζω ότι ειναι ο ιδανικότερος να σου πει για την περιοχή.
pipe_smoker
26/07/2013, 15:03
σωστά, γιατί τα χωριά και τους επαρχιακούς δρόμους θα τους κλείνει για πάρτη σου η αστυνομία να κάνεις προπόνηση...
δε μας τα λες καλά νεαρέ...
έχει ένα σωρό γυμνά μηχανάκια που μπορείς να οδηγήσεις νομιμότατα με το Α2...
Μα θέλει 600. Γιατί και τα άλλα πιάνουν τα 120 που θέλει να πιάνει οπότε ποιά η διαφορά? (στο πώς τα πιάνει το ένα και στο πώς τα πιάνει το άλλο λένε μερικοί κακοήθεις).
Και να'ταν μόνο αυτό.
Τέσπα.
Η Παναγιά μαζί σου αγόρι μου. (κοινώς αν πάρεις τελικά το monster μην το πάρεις monoposto)
ΥΓ.(άμα έχει προχωρήσει το θρεντ όταν επιστρέψω είμαι πολύ περίεργος για την τροπή που θα έχει πάρει)
σωστά, γιατί τα χωριά και τους επαρχιακούς δρόμους θα τους κλείνει για πάρτη σου η αστυνομία να κάνεις προπόνηση...
δε μας τα λες καλά νεαρέ...
έχει ένα σωρό γυμνά μηχανάκια που μπορείς να οδηγήσεις νομιμότατα με το Α2...
Μάλλον κάπου δεν υπάρχει συννενόηση ...
έχεις έρθει χαλκιδική ? έχει ενα σωρο κουτσοχώρια και επαρχιακούς δρόμους που περνάει ενα αυτοκίνητο κάθε 30 λεπτά ... η αστυνομία δεν ξέρει ούτε που πέφτουν αυτοί οι δρόμοι..
δηλαδή να πετάξω 600ευρώ να πάρω δίπλωμα Α2 και του χρόνου να δώσω αλλα 600ευρώ να πάρω το Α1 και φυσικά να πάρω και μια μηχανή 250-400άρα και την ξανααλλάζω μετά για μια 600αρα που θέλω...
3500 εξτρά ? δεν μου περισσεύουν δυστυχώς..
σεβαστή η γνώμη σου αλλά δεν έκανα thread για να αποφασίσω ΑΝ θα πάρω μηχανή , έκανα για να πάρω κάποιες γνώμες συμβουλές απο έμπειρους όσον αφορά συγκεκριμένο τύπο μηχανών :-)
Μάλλον κάπου δεν υπάρχει συννενόηση ...
έχεις έρθει χαλκιδική ? έχει ενα σωρο κουτσοχώρια και επαρχιακούς δρόμους που περνάει ενα αυτοκίνητο κάθε 30 λεπτά ... η αστυνομία δεν ξέρει ούτε που πέφτουν αυτοί οι δρόμοι..
δηλαδή να πετάξω 600ευρώ να πάρω δίπλωμα Α2 και του χρόνου να δώσω αλλα 600ευρώ να πάρω το Α1 και φυσικά να πάρω και μια μηχανή 250-400άρα και την ξανααλλάζω μετά για μια 600αρα που θέλω...
3500 εξτρά ? δεν μου περισσεύουν δυστυχώς..
σεβαστή η γνώμη σου αλλά δεν έκανα thread για να αποφασίσω ΑΝ θα πάρω μηχανή , έκανα για να πάρω κάποιες γνώμες συμβουλές απο έμπειρους όσον αφορά συγκεκριμένο τύπο μηχανών :-)
Κι εγώ το κλειδώνω γιατί έτσι γουστάρω.
Και πρόσεχε πολύ, με το μυαλό που κουβαλάς, θα μπλέξεις.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.