Καταρχήν καλησπέρα στην κοινότητα !και συγχαρητήρια για το forum σας!
Είμαι άσχετος όσον αφορά μηχανές ! οπότε είπα να ρωτήσω εδώ να πάρω μερικές γνώμες και βοήθειες για το πως πρέπει να κινηθώ....
Λοιπόν ξεκινάω με τα βασικά
είμαι 23 ετών 72 κιλά 1,79 ύψος, στα 15-16 άρχισα να έχω τις πρώτες εμπειρίες με παπάκια -αυτόματα μέχρι 125 κυβικών ..
στα 17 πήρα ενα μοτοποδήλατο για να κάνω την δουλειά μου να πηγαινοέρχομαι σε φροντιστήρια χωρίς να αγχώνομαι για αστυνομία κτλπ...
πήρα ένα 50αράκι και για να πουλήσω και λίγο μούρη "εδώ γελάμε " πήγα και ξόδεψα ενα 2000 στο παρακάτω (rieju rrx spike 50cc) και κανα 1000 μαστορικα για κυλινδροπιστονα-εξατμισεις-λαστιχα κτλπ !
Συνημμένο 296190
για να μην τα πολυλογώ το μόνο που έχω οδηγήσει κοντά σε μηχανή μεγάλου κυβισμού είναι αυτό , γιατί ναι μεν πιο λίγα κυβικά απο τις πάπιες και τα αυτόματα που οδηγούσα ανα καιρούς! αλλά 6τάχυτο και συμπλέκτη και λίγο "άρπαγμα" νομίζω παίρνεις μια ιδέα παραπάνω + παραπάνω κιλά απο όλες τις πάπιες ...
Έχω και οδηγάω απο τα 18 μου κούρσα και είμαι πολύ συνειδητοποιημένος όσον αφορά οδήγηση στον δρόμο. Δεν έκανα ποτέ μαλακίες, δεν τράκαρα ποτέ με το αυτοκίνητο και με το μηχανάκι που το δούλεψα καμία διετία τράκαρα και έφαγα τα μούτρα μου μια φορά χωρίς δικό μου φταίξιμο ούτε στο ελάχιστο...δεν έκανα ποτέ μαγκιές σούζες-μπάντες κόντρες κ.α είμαι το αντίθετο ακριβώς του "κάγκουρα" δηλαδής!
απλά γουστάρω να κάνω την βόλτα μου να ξεσκάω (ωραία μέρη για βόλτες εδώ πέρα) , να γλιτώνω λίγο κίνηση τους καλοκαιρινούς μήνες (χαλκιδική βλέπετε) και τα εξτρά μπόνους καλώς να έρθουν (γκομενάκια- μούρη)!!
Ακούω μια φωνή να μου ψιθυρίζει για μηχανή καμία 2ετία στο κεφάλι μου και πλέον ακούγεται δυνατότερα απο την σκέψη μου , θα με φάει το σαράκι αν δεν πάρω , οπότε νομίζω ήρθε η ώρα να μπώ στο club! χεχε
Επειδή όπως είπα το θέλω για διαδρομές εντός χαλκιδικής ->μικρές αποστάσεις ,αρκετές στροφές και πολύ κίνηση το καλοκαίρι ,θέλω την βοήθεια σας για την μηχανή που θα μου ταίριαζε καλύτερα...