PDA

View Full Version : TM 300 EN 2006 (ΦΩΤΟΡΟΜΑΝΤΖΟ)



Σελίδες : 1 [2]

virus
28/10/2013, 22:16
βλεπω εκλεισε η καμπανα. οποτε συντομα σε βλεπω στα χωματα!!!!


:beer::beer::beer:

sonic22
28/10/2013, 22:30
Η φωτο ειναι παλια (τριτη φωτο στο αρχικο ποστ) αλλα ναι ο κινητηρας επιτελους εκλεισε οριστικα...

Μου λειπει μονο να ξελουμπωσω το καζανι της εξατμισης (νεες κατασκευες) και να κοψω την νεα αλυσιδα στο σωστο μεγεθος.

sonic22
03/11/2013, 16:11
Θελοντας να κανω κατι τετοιο
http://www.youtube.com/watch?v=cSHD9tI2vWM
Αλλα ειναι ελαφρια κατασκευη και αντεχει μεχρι 30psi
Ενω αυτη
http://www.youtube.com/watch?v=2XpEhDAmleo
Αντεχει μεχρι 90psi ( :uplate: ) αλλα τα ετοιμα συστηματα κοστιζουν ακριβα (200ευρο+)

Οπωτε;

302827

:D :D :D

sonic22
03/11/2013, 16:12
302828

302829

302830

sonic22
03/11/2013, 16:13
302831
Ετοιμη η μικρη ταπα της μικρης οπης

sonic22
03/11/2013, 16:13
302832

302833

sonic22
03/11/2013, 16:14
302834

302835

302836

sonic22
03/11/2013, 16:16
302837

302838

302839

sonic22
03/11/2013, 16:19
Βαλαμε και μια ασφαλια στην μικρη τρυπα και ετοιμοι για πρεσαρισμα
302840

Με μια τρομπα χειρος το εφτασα μεχρι 40psi αλλα για παραπανω πρεπει να παω με κομπρεσερ σε ανοιχτο χωρο και απο αποσταση.
Θα το φτασω μεχρι 100psi για δοκιμη, μετα θα κατεβω στα 70psi και θα ξεκινησω το ζεσταμα να δουμε τι θα κανει.

Ολα αυτα παντα με γυαλια ασφαλειας και προστατευτικα ακουστικα.

Υ.γ Εχω δοκιμασει και εναν αλλο τροπο
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=125360
(http://www.dirtbikeworld.net/forum/showthread.php?p=1343313#post1343313)

virus
03/11/2013, 16:51
εχεις βρει κομπρεσερ κι οξυγονο;

επιφοβη μου φαινεται λιγο η ταπα στο ισιο κομματι. εγω θακανα μια τρυπα διαμπερης 6 χιλιοστων και θα περναγα μια βιδα κι εκει πανω θα εδενα την ταπα κοντρα.

ο παγος να υποθεσω δεν ειχε επιτυχια ε;

sonic22
03/11/2013, 17:15
Δεν θελει οξυγονο. Και με προπανιο (maap. Αυτο που εχουν οι υδραυλικοι) μια χαρα δουλεια κανει. Ειναι λεπτο το μεταλλο.

Με το λαμακι το Γ που εβαλα δεν νομιζω να εχω προβλημα.
ΑΛΛΑ για αυτο θα περιμενω να κανω την δοκιμη σε ανοιχτο χωρο απο μακρια.

Ο παγος ειναι ακινδυνος, ευκολος και πετυχαινει ενα μετριο αποτελεσμα ΠΑΝΤΑ. Εχει το προβλημα οτι σκιζει στο ιδιο παντα σημειο το καζανι και δεν εχει ακριβεια (εχω κανει 3 διαφορετικες εξατμησεις ετσι).
Το φουσκωμα-ζεσταμα ειναι πολυ πιο επικινδυνο και θελει εμπειρια και εξοπλισμο. Εχει ωμος πολυ καλυτερο αποτελεσμα με μεγαλυτερη ακριβεια αν και φοβαμαι οτι το μεταλλο "κακοπερναει" και μπορει να γινει πιο ευπαθες αν ξαναχτυπηθει.

virus
03/11/2013, 17:37
απλα με το προπανιο θα κανεις πιο πολυ ωρα. ισως ομως ναναι καλυτερα γιατι οπως ειπες ειναι λεπτο το μεταλο. και το λιγο λιγο ειναι αρκετο για να προλαβεις τυχον αδεξιοτητες.

οταν θα κανω κι εγω την εξατμιση που εχει κατι βαθουλωματα θα ξεκινησω με προπανιο κι αμα βαρεθω οξυγονο και τελος :D


:beer::beer:

sonic22
03/11/2013, 20:32
Το οξυγονο στο νικελ-ανωξειδοτο θα κανει μπλε ανταυγες...

Αμα τελικα κανει δουλεια και θες, πες μου να σου στειλω τους σφυκτηρες.

virus
04/11/2013, 06:52
ναι σωστα θα κανει ανταυγειες. δεν τοχα σκεφτει. παντως σε ευχαριστω για την προσφορα των ταπων αλλα κι εμενα μαρεσει να φτιαχνω τετοια κοκοψινια ;)

:raki: :raki:

sonic22
25/11/2013, 10:58
Ξεχασα να βγαλω φωτο για το πως ηταν πριν... αλλα καπος θα το βολεψουμε...

304323

304324

sonic22
25/11/2013, 11:00
Μετα την επεμβαση -φουσκωμα

304331

304332

304333

sonic22
25/11/2013, 11:13
304334

304335


Πιεση σταθερη με ρυθμιστη στα 75psi (5bar).

Στην αρχη -αν και το ειχα δοκιμασει μεχρι 100psi- φοβομουνα για καμια αποτομη αποσυμπιεση και κομματια μεταλλου να εκτοξεύονται κτλπ. Ειχα και ενα προβλημα οτι ενα μεγαλο κομματι σιλικονης (χωρις να το γνωριζω) ειχε μισο φραξει την ταπα και αρα περιοριζε την παροχη του αερα προς και απο την εξατμιση. Ετσι εβλεπα την πιεση να αυξανετε και να πεφτει πολυ αργα και δεν καταλαβαινα τον λογο...

Τελικα πολυ ανετα αν και ο φοβος ηταν παντα εκει.
Συμαντικο παντος ειναι να ζεσταθει ολη η γυρο περιοχη ομαλα (και να κρυωσει ομαλα) και να μην περιμενουμε οτι με ενα μονο ζεσταμα θα εξαφανιστει εντελος η χαραδρα-λακουβα-βαθουλωμα.

Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το τελικο αποτελεσμα γιατι τα χτυπηματα απο βραχια και τα εμποδια που ειχε η εξατμιση ηταν πολυ βαθια ή πανω σε "νευρα"-κολλησεις.

Τωρα ενα γυαλισματακι θελει να φυγει η μαυριλα και ειναι κομπλε.

sonic22
27/11/2013, 13:24
Μετα το γυαλισμα

304485

304486

304487

Stabak
27/11/2013, 15:23
Μπόμπα! ;)

mankam
27/11/2013, 19:38
Αρκετη δουλεια αλλα εγινε ωραια:beer:

Δεν θυμιζει?
304522

sonic22
28/11/2013, 10:19
304604

kostakis125
28/11/2013, 12:14
Μπραβο για το κεφι σου πρωτα απο ολα φιλε μου..εγω μαλλον δεν θα εμπαινα σε ολη αυτη τη διαδικασια για 3 λακουβες..χαχαχα

sonic22
28/11/2013, 12:52
Αν εβλεπες την εξατμιση πριν θα καταλαβαινες οτι δεν ηταν αισθητικο το προβλημα.
Επιδει εκανα προπονηση υπερπηδησης κορμων και τσιμεντενιων σωληνων η εξατμιση ειχε γινει επιπεδη στο κατω μερος και ειχει δυο πολυ μεγαλα βαθουλωματα (ενα παχος δακτυλου βαθια) που δημιουργουσαν προβλημα στην ροη των καυσαεριων.

Το φουσκωμα ως εργασια πηρε 40' και 1/3 μιας μπουκαλας mapp) ενω το γυαλισμα αλλα 30'. Απλα ηθελε πολυ προεργασια και μελετη, που ομως γινετε μονο για την πρωτη φορα. Απο να επερνα καινουργια εξατμιση (δεν ταιριαζει ευκολα απο αλλη μαρκα ή αφτερ μαρκετ) πολυ καλυτερα.

sonic22
16/01/2014, 18:04
Βρηκα κατι παλιες φωτο για το πως ηταν η εξετμιση πριν.
307747

307748

307749

υ.γ η καμπανα δουλεβει τελεια.

virus
16/01/2014, 22:06
με τα ρευματα εκανες τιποτα;

OldMan
17/01/2014, 10:49
με τα ρευματα εκανες τιποτα;
Έκλεισε πόρτες και παραθυρα και βούλωσε χαραμάδες...