View Full Version : TM 300 EN 2006 (ΦΩΤΟΡΟΜΑΝΤΖΟ)
μου θυμισε τσαρλι τσαπλιν βουβος κινηματογραφος :)
ρουλεμαν ελατηρια και κλεισιμο; η θα παιξει καμια βελτιωσουλα;
:beer:
Κανα γυαλισματακι στις θυριδες λεω να κανω και γενικα να ρυθμισω τα πραγματα οπως πρεπει (σωστες φλανζες για καλο squish band, ρυθμισμα της PV, ρυθμισμα της θεσης του "ματιου" αναφλεξης για περισσοτερη δυναμη χαμηλα και τετοια).
Πιστονι θα βαλω μαλλον καινουργιο απο gasgas 300 που ειναι με διπλο ελατηριο για μεγαλυτερη αξιοπιστια.
ρυθμισμα της θεσης του "ματιου" αναφλεξης
Νατα μας....:D
notakos600
11/09/2013, 14:38
Νατα μας....:D
Κάποια τρύπια πιστόνια από YZ 250 έρχονται στο μυαλό σου από λάθος εργοστασιακή ρύθμιση του ''ματιού'' να υποθέσω; ;)
Κάποια τρύπια πιστόνια από YZ 250 έρχονται στο μυαλό σου από λάθος εργοστασιακή ρύθμιση του ''ματιού'' να υποθέσω; ;)
Βασικά, δεν ξέρω τι θέλει να κάνει ο τρικυμίας..
(και δεν θέλω να το μάθω...!!):D
Αλλά αυτά τα "γυαλίσματα θυρίδων" και "ελαφρώματα μπιέλας" και "φλαντζώματα σύνθλιψης" σε σύγχρονα μηχανάκια (και μάλιστα καθαρόαιμα) μου φερνουν άσχημα όνειρα τα βράδια...;)
notakos600
11/09/2013, 14:48
Βασικά, δεν ξέρω τι θέλει να κάνει ο τρικυμίας..
(και δεν θέλω να το μάθω...!!):D
Αλλά αυτά τα "γυαλίσματα θυρίδων" και "ελαφρώματα μπιέλας" και "φλαντζώματα σύνθλιψης" σε σύγχρονα μηχανάκια (και μάλιστα καθαρόαιμα) μου φερνουν άσχημα όνειρα τα βράδια...;)
Συμφωνώ :beer:
πω πω τη μου θυμησες τωρα ειχα 300 en του 99 και 300 mx του 07,αν εξερεσης τα φρενα απο το 07 το 99 ηταν φοβερο,καλη συνεχεια μονο πιστονι αλλαξε μην το πειραξης
Κοπελιες, δεν κανω πατεντες (εκτος απο το γυαλισμα αλλα αυτο δεν ειναι τιποτα σοβαρο...).
Το ΤΜ δεν εχει σταθερη θεση για το ματι (φαινετε και στις φωτο) και το φλατζαρισμα ειναι απαραιτητη διαδικασια (ο κατασκευαστης δινει διαφορα παχη φλατζας 0,2 0,3 0,5mm αν δεν κανω λάθος) για να ειναι ο κινητηρας στα σωστα του.
Το αν εχετε ενδιασμους στο αν ειμαι τεχνικα καταρτισμενος για να κανω ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ειναι ενα αλλο θεμα επι προσωπικου...
dynagrego
16/09/2013, 14:29
Μου αρεσει το λυσιμο κι η γενικη επισκευη μοτερ και γι αυτο μου φανηκε απολαυστικο το αρθρο.
Και 300 διχρονα καθαροαιμα κυβικα δινουν πολλες υποσχεσεις και προσδοκιες.
nikos force
16/09/2013, 20:34
για παμΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ...να παιρνουμε ιδεες...
Κάποια τρύπια πιστόνια από YZ 250 έρχονται στο μυαλό σου από λάθος εργοστασιακή ρύθμιση του ''ματιού'' να υποθέσω; ;)
παλιαααα ιστορια αυτο το ματι :lol:
Εν αναμονη μεχρι να παραλαβουμε τα ρουλεμαν στροφαλου που παρεπιπτοντος ειναι ίδια με του honda cr 250 00-07.
KOYO 63/28-C4.
Τιμη λιανικης το ζευγαρι γυρο στα 30Ευρο.
Για καποιο λογο ομως ο αντιπροσοπος ΤΜ θελει πανω απο δυο βδομαδες για να τα βρει και τα κοστολογει σε διπλασια τιμη... :a09:
Ετσι φτιαχνεις σταθερη πελατια... :a35:
Στο Πειραιά στη koyo δεν είχαν ?
Ειπα να παρω απο τον αντιπροσοπο για να ειμαι σιγουρος...
nikos force
17/09/2013, 16:07
Για καποιο λογο ομως ο αντιπροσοπος ΤΜ θελει πανω απο δυο βδομαδες για να τα βρει και τα κοστολογει σε διπλασια τιμη... :a09:
Ετσι φτιαχνεις σταθερη πελατια... :a35:
δεν ειναι σε ΟΛΕΣΣΣΣΣ του τις συναλλαγες ετσι ... σε καποιες ειναι και χειροτερος ΑΧαχΑαΑΧαχΑΧαχΑΧαχΑΧαχΑΧα...
Ειπα να παρω απο τον αντιπροσοπο για να ειμαι σιγουρος...
δεν θα περιμενα. θα πηγαινα στην κογιο να το παρω κατευθειαν. καμια διαφορα δεν εχουν.
:)
Επειδη δεν εμπιστευωμαι τις εργασιες του προηγουμενου ιδιοκτητη (πολυ τσαπατσουλης και κακο πατεντιαρης) ηθελα να επανελθω σε μαμα κατασταση για να ειμαι σιγουρος. Προπληρωσα το ποσο για καποια ανταλλακτικα γιατι αλλιος δεν ξεκιναγε την παραγκελια ο αντιπροσωπος. ΤΕσπα... απο τα λαθη μαθαινεις.
Checking
Reediera μια χαρα
300246
Γραναζι αλυσιδας... πεταμα.
300247
Φουρκετες αψογες!!
300248
300249
300250
Πισο ρουλεμαν τροχου. Καινουργια γιατι τα παλια ηταν πανω στην ωρα τους
300251
Πολυ καλο καθαρισμα, γρασαρισμα, ελαφρο ζεσταμα του κεντρου και τοποθετηση ρουλεμαν.
300252
Μοχλικο. Μια μια οπη καθαρισμα ελεγχος για φθορες, ξανακαθαρισμα, γρασαρισμα και τελικα συναρμολογιση.
300253
Το δεξια ρουλεμα ειναι φιξ. Τα αλλα δυο εχουν βελωνες που βγαινουν. Προσοχη μην πανικοβληθητε.
Λιγο γρασο πανω στο μεταλλο κανει τις βελονες να κωλυσουν και να μεινουν στην θεση τους μεχρι να συναρμολογησετε το μοχλικο.
300254
Με την καμπανα εχουμε μεγαλο προβλημα...
300255
300256
Αλλα υπαρχουν λυσεις...
Αργωτερα αυτα.
Κατασταση θυριδων κυλινδρου.
300260
300261
300262
Αγωνιστικοι, χειροποιητοι κινητηρες my ass.
Dremelo εργαλειο με αρκετα κοντιλια και παμε...
300263
300264
300265
300268
300269
300270
Στην πραγματικοτητα χρεισημοποιηθικαν αλλα 3 κοντιλια αλλα ξεχασα να βγαλω φωτο.
Τελικο γυαλισμα με 400αρι γυαλοχαρτο. Ξανα δεν εβγαλα φωτο...
Πλυσημο και μιας και ειμασταν κατω απο την βρυση βρηκα ευκαιρια να δειξω τις στριφογυριστες ροες καθε θυρηδας
300271
300272
Θυριδα boost. Η μορφολογια της στελνει καυσιμο κατευθειαν στο πανω μερος του κυλινδρου.
300273
300274
300275
Ζωρικο πραγμα οι θυρηδες.
Και για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις επειδη ο κυλινδρος ειχε χυτονιο.
Κυλινδρος γνhσιος nicasil.
300276
300277
Τιμη 1000 ευρο...:cry:
Αγωνιστικοι χειροποιητοι κινητηρες...
Και αλλες τρελες...
Το πιστονι θελει τρυπες για την λυπανση της γεφυρας της θυριδας εξαγωγης.
Οι αποστασεις ειναι απο την ιδια την wiseco.
300278
300279
Μετριση squish band.
Μονταρουμε κυλινδρο χωρις φλατζες και κλεβουμε την πλαστελινη απο το ξεδερφακι μας.
Λαδακι για να μην κολησει η πλαστελινη πανω στα μεταλλα.
300283
300284
Περιστρεφουμε μερικες φορες τον στροφαλο
300285
300286
Βρισκουμε ενα κομματι με καλο αποτυπομα
300287
Η συνεχεια εχει καταψυξη για να σκληρυνει η πλαστελινη και μετρημα με παχυμετρο.
Δεν μετραμε μια μονο φορα αλλα μετραμε, κοβουμε, ξαναμετραμε, ξανακοβουμε κτλπ μεχρι να ειμαστε βεβαιοι.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΜΕΤΑ
HONNING.
300288
300289
Δεν ειναι τελειο (θα ηθελε λιγο καλυτερες γωνιες) αλλα μια χαρα δουλεια θα κανει
Ταξινομιση, καθαρισμα, λιπανση, συναρμολογιση.
300290
300292
300291
ετσι! ομορφες δουλειες :beer:
αν δεν θελεις να σκασεις λεφτα για την καμπανα μηπως να την λιμαρεις να φυγουν τα δοντακια; αν δεν ειναι πολυ μεγαλα τα δοντακια θα μπορεις νομιζω. μην πλεουν ομως οι δισκοι.
300342
300343
ΠΕριμενω νεους δισκους για να δω τις ανοχες αλλα μαλον θα προσπαθησω για κατι τετοιο...
300345
πολυ ωραιο!!!!!!
τελικα ο γουγλης ειναι μεγαλος φιλος...
αλλα νομιζω θα μπεις σε κοπο κι εξοδα. μηπως πιο φτηνα θα σου παει να βρεις μεταχειρω καμπανα;
:a014:
Περισσότερο πριόνι θυμίζουν οι "φωλιές" των δίσκων,υποψιάζομαι κακή ποιότητα μετάλλου, ίσως για τον λόγο αυτο εχει γινει η μετατροπή στην καμπάνα της φώτο αλλά με τι αντοχή άραγε?
Σ ε παρακολουθώ με ενδιαφέρον!
Ki εγώ ειμαι της γνώμης να αλλάξεις καμπάνα... στις προσθήκες πως θα επιτύχεις το σωστό κουρμπάρισμα και στραντζαρισμα στα χειλάκια δίχως πρέσα; Ή θα τις αγοράσεις; Φίλε μανκάμ στα χωμάτινα μηχανάκια και δή στα πριόνια είναι σύνηθες φαινόμενο... ο κάθε κατασκευαστής άλλωστε μιλάει για συγκεκριμένες ώρες αντικαταστασης.
Εγω ειμαι της γνωμης οτι το να δωσω 200+ ευρο για μια καμπανα που θα εχει ξανα το ιδιο προβλημα σε 150-200 ωρες λειτουργιας ειναι πεταμενα λευτα.
Τουλαχιστον αξιζει να κανω μια προσπαθεια...
υ.γ. Το παχος των σιδερενιων ελασματων (τουλαχιστον στην δικια μου περιπτωση) ειναι 0,5mm. Για πλακα κουρμπαρει και δεν θα ξεζυγισει την καμπανα ιδιαιτερα.
Ιδομεν... (ακομα περιμενω τους καινουργιους δισκους).
για ανταλλακτικα εχεις μιλησει κατευθειαν με τμ ιταλιας η τα παιρνεις μεσω αντιπροσωπου ?
για ανταλλακτικα εχεις μιλησει κατευθειαν με τμ ιταλιας η τα παιρνεις μεσω αντιπροσωπου ?
Την τελευταια φορα μεσο αντιπροσωπου. Αλλα ηταν η τελευταια φορα :wave2:
Για απευθειας επικοινωνια με ΤΜ ιταλιας δεν το ειχα σκευτει αλλα μαλον θα φαω ακυρο (?).
Θα δοκιμασω...
Εγω ειμαι της γνωμης οτι το να δωσω 200+ ευρο για μια καμπανα που θα εχει ξανα το ιδιο προβλημα σε 150-200 ωρες λειτουργιας ειναι πεταμενα λευτα.
Τουλαχιστον αξιζει να κανω μια προσπαθεια...
υ.γ. Το παχος των σιδερενιων ελασματων (τουλαχιστον στην δικια μου περιπτωση) ειναι 0,5mm. Για πλακα κουρμπαρει και δεν θα ξεζυγισει την καμπανα ιδιαιτερα.
Ιδομεν... (ακομα περιμενω τους καινουργιους δισκους).
νταξει έχει καποια δουλίτσα αλλα γίνεται. Το στραντζαρισμα δεν ειναι τίποτε, το κακο ειναι η βιδα με την φρεζα και το σπειρωμα στο ελασμα. Νομιζω αν τα πονταρεις δεν θα χεις προβλημα....
Δεν ειναι βιδα. Ειναι καρφι.
Εγω εχω σκευτει να το καρφωσω με δυο καρφια χαλκου φ3-4mm που δεν χρειαζετε πρεσα. Αλλωστε το λαμακι αν εφαρμωζει σωστα δεν δεχετε ιδιαιτερες δυναμεις για να φυγει
Εδω πάντως η μαμα εχει 115 ευρω... + μεταφορικα http://www.tmukonline.net/clutch-baskets-p818/
Δεν τσεκαρεις αν ταιριαζει καμια αλλη καμπανα μοντέλου να τσιμπησεις καμια ενισχυμενη rekluse κλπ ?
114GBP (143Ευρο) τελικη τιμη...
Θελει βεβαια να ξεκαρφωθει το παλιο καλαθι και να βιδωθει (??) το νεο, πραγμα που δεν ειναι ιδιαιτερα ευκολο...
Θα το εχω σαν τελικη λυση αναγκης παντος
:beer:
υ.γ. Rekluse... :( ειναι πολλα τα λεφτα αρη...
Μαλλον τεριαζει απο CR250 (οι δισκοι τους ειναι ιδιοι).
ενας γνωστος μου ελεγε οτι παρεγγελνε απο ιταλια κατευθειαν...και ηταν ιδιαιτερα εξυπηρετικοι...απο τοτε παει καιρος βεβαια στειλε ενα μαιλ να δεις
bros400pgm
07/10/2013, 11:01
Eαν σου κανει απο CR250, παρε ενα καλαθι της HINSON, σιδερενιο.:beer:
nikos force
08/10/2013, 21:01
Για απευθειας επικοινωνια με ΤΜ ιταλιας δεν το ειχα σκευτει αλλα μαλον θα φαω ακυρο (?).
Θα δοκιμασω...
θα φας ακυρο ...και στο εργοστασιο μπροστα να πας , ακυρο θα φας παλι
Ναι αλλα αν παραγγείλω απο εναν απο τους ιταλους αντιπροσωπους; ;)
nikos force
08/10/2013, 21:27
Ναι αλλα αν παραγγείλω απο εναν απο τους ιταλους αντιπροσωπους; ;)
δεν ξερω ετσι ...απο την τμ την ιδια παντως τρως ακυρο
Shiatman
23/10/2013, 20:47
Χειρούργος!!
:beer:
τα μεταλακια ανοξειδωτα;
και τα επιασες με πριτσινι απο την μεσα μερια;
:beer:
τα μεταλακια ανοξειδωτα;
και τα επιασες με πριτσινι απο την μεσα μερια;
:beer:
Αρχικα για ανοξειδωτα πηγαινα αλλα με συμβουλεψαν να παω σε απλο ατσαλι. Πρωτον γιατι μεσα στο λαδι δεν σκουριαζουν (οπως και τα γραναζια π.χ.) και δευτερον η διαθεσημοτητα και οι επιλογες ειναι πολυ περισσοτερες απο οτι στο ανοξιδωτο.
Τα ατσαλακια κοπικαν (τσαμπα) στο laser αλλα επρεπε να περιμενω ολον αυτο τον καιρο.
Εχουν πιαστει με πιρτσινια (κλασικα αλουμινιου ) 3,2mm απο μεσα. Αρχικα ελεγα για καρφια αλουμινιου ή χαλκου αλλα στα πειραματα που εκανα, λογο εληψης καταλληλων μηχανηματων-συσκευων, δεν με καλυπτε 100% το αποτελεσμα.
Ειμαι ακομα σε δίλημμα για το αν θα πρεπει να βαλω ενα (ή και δυο) πιρτσινια ακομα σε καθε φτερο τις καμπανας. Μαλλον θα το αφησω ετσι και μετα απο μερικες ωρες λειτουργιας (αν ολα πανε καλα) θα ελεγξω και θα δω.
Παντος η ολη διαδικασια μαζι με τους πειραματισμους πηρε γυρο στις 8-10 ωρες. Αν το ξαναεκανα, με την τεχνογνωσια που απεκτησα, υπολογιζω 3 ωρες θα ηταν αρκετες.
Κοστος γυρο στα 10 ευρο (για 1 τρυπανακι 3,3mm, 12 ατσαλακια, 12 πιρτσινια και μερικα κοντιλια ντρεμελ) αλλα πρεπει να εχεις τρυπανι σταθερο παγκου, μεγγενη, dremel κτλπ.
notakos600
24/10/2013, 11:27
Σε παραδέχομαι, καλύτερο κι από εργοστασιακό. :beer:
Για μένα το ένα πριτσίνι ανά φτερό αρκεί, άλλωστε πιέζονται από τους δίσκους. Από μέσα προς τα έξω είναι καρφωμένα, έτσι;
οσο για το οτι δουλευουν μεσα στο λαδι δεν εχεις κι αδικο.
ομως γιατι τα εκοψες με λεηζερ; εχουμε κανα οφελος; το λεω γιατι οπως βλεπω τις φωτο περισσευουν τα μεταλακια και θα πρεπει να τα φας με το ντρεμελ να ερθουν στην ιδια επιφανεια με την καμπανα. εγω τα βλεπω να εξεχουν απο την καμπανα.
γιατι τα εκοψες με λεηζερ; εχουμε κανα οφελος; Μονο το οτι ειναι απολυτα τετραγωνισμενα και δεν εχουν ΚΑΘΟΛΟΥ γρεζια και ανωμαλιες στις κομμενες επιφανειες. Προφανος και δεν ειναι απαραιτητο αλλα αφου το ειχα τσαμπα...
Το μονο οτι με καθυστερησαν κανα 20ημερο και δεν το περιμενα.
Επιδει ηταν πειραματικη η προσπαθεια ηταν προτιμοτερο να εχω εξτα υλικο που θα πρεπει αν αφαιρεσω παρα να μου λειπει υλικο.
Αν το ξανακανω για αλλο μηχανακι θα κοπουν (και θα στρανζαριστουν ισος) ακριβος.
Σημερα, μετα το εξαντλητικο καθαρισμα και λυπανση των στοιχειων της καμπανας, σειρα ειχε η κατασκευη μιας "τσιμπιδας" για την συγκρατηση της εσωτερικης καμπανας κατα το σφηξημο του κεντρικου παξιμαδιου με δυναμοκλειδο.
Καλα (πρεπει) να πηγε. Αυριο φωτο κτλπ.
σειρα ειχε η κατασκευη μιας "τσιμπιδας" για την συγκρατηση της εσωτερικης καμπανας
ευκολακι η τσιμπιδα :D
Συνηθος οι "μηχανικοι" δενουν τις καμπανες με αεροκλειδο... και οτι κατσει. Εχει και ασφαλεια ρε συ δεν εχει προβλημα κτλπ...:sad::a35:
Αν τελος παντων καποιος θελει να κανει σωστη δουλεια και ψαξει για clutch basket holder θα βρει κατι τετοιο:
302185
η στην καλυτερη κατι τετοιο
302186
προσωπικα μου φαινονται αδυναμα και ευκολα στο να κανουν ζημια (ειδικα για καμπανες που θελουν πανω απο 70Nm ροπη).
so... i made this :uplate:
302188
302189
302190
ΙΣΟΣ να το παρακανα λιγακι... :D
υ.γ. θελει ακομα λιγο ραφηναρισμα πραγμα που θα κανω σημερα μιας και χθες παρα ηταν ζεστο για να ασχοληθω.
Οι κολλησει δειχνουν ασχημες αλλα ειναι με TIG και με τον τροπο που τις κανω ειναι πιο ανθεκτικες και απο το μασιφ σιδερο.
bros400pgm
25/10/2013, 09:00
Eαν εχεις περισσευουμενους δισκους, φτιαξε κατι τετοιο
302193
302194
Eαν εχεις περισσευουμενους δισκους, φτιαξε κατι τετοιο
Οταν εψαχνα το ειδα και αυτο αλλα εχει δυο προβληματα
1. Δεν εχω περισσευουμενους μεταλλικους δισκους και για το ΤΜ ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ!
2. Θελει να φτιαχνω ενα νεο αργαλειο για καθε διαφορετικη καμπανα.
Παντος ναι, ειναι ο καλυτερος τροπος γιατι ακουμπα σε πολλα σημεια.
sapila racing
25/10/2013, 10:59
Mπράβο σου για την δουλειά στην καμπάνα. :beer:
Απόδειξη οτι αν πιανουν τα χερια σου κι εχεις πρόσβαση στα απαραίτητα, δεν κολλάς λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.
Οσο για το εργαλείο για την καμπάνα, ε ναι το παράκανες! :D
bros400pgm
25/10/2013, 11:56
Οταν εψαχνα το ειδα και αυτο αλλα εχει δυο προβληματα
1. Δεν εχω περισσευουμενους μεταλλικους δισκους και για το ΤΜ ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΙ!
2. Θελει να φτιαχνω ενα νεο αργαλειο για καθε διαφορετικη καμπανα.
Παντος ναι, ειναι ο καλυτερος τροπος γιατι ακουμπα σε πολλα σημεια.
Που το ειδες? Το ιδιο ηταν?
Δεν ηξερα οτι ηταν ακριβοι για το ΤΜ οι μεταλλικοι. Δεν ταιριαζουν απο αλλη καμπανα?
Οχι ιδιο αλλα ιδια τεχνολογια
google (https://www.google.gr/search?q=clutch+basket+holder&safe=off&client=firefox-a&hs=mo0&rls=org.mozilla:el:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=E0dqUuvSOMbfswbb5YHwCQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1152&bih=631)
Δεν ηξερα οτι ηταν ακριβοι για το ΤΜ οι μεταλλικοι. Δεν ταιριαζουν απο αλλη καμπανα?
TM http://www.tmukonline.net/clutch-plate-sets-p817/
182GBP δλδ 227Ευρο + 30ευρο μεταφορικα. 257 ευροπουλα το πληρες σετ. :uplate:
Ψιλοταιριαζουν (λεει...) απο CR250 αλλα οχι ακριβος... (μονο για εκτατες αναγκες... οτι και αν σημαινει αυτο... Κροταλανε λεει... Μαλλον ειναι πιο λεπτοι.)
Εκτος και αν βρω τσαμπα (εστω και απο cr 250) το κοστος ειναι ασυμφορο.
302203
302204
:uplate: :uplate: :uplate:
302203
302204
:uplate: :uplate: :uplate:
:confused:
:confused:
απλα θα τελειοποιησει την δαγκανα του και θα την κανει σαν το σχημα που εβαλε. επισης θα την βαψει μαυρη ;)
:confused:
assassins creed...
Μα καλα κανα παιχνιδι στον υπολογιστη δεν παιζετε? Ολο με γκομενες και μηχανακια ασχολειστε;
τσ τσ τσ... νεα γενια...
:a9::tooth::tooth::tooth:
bros400pgm
26/10/2013, 09:42
TM http://www.tmukonline.net/clutch-plate-sets-p817/
182GBP δλδ 227Ευρο + 30ευρο μεταφορικα. 257 ευροπουλα το πληρες σετ. :uplate:
:eyepop::eyepop::eyepop::eyepop::(:(:(:(
σενια τα μεταλακια μια χαρα κατσανε. να δουμε και την αντοχη τους :)
εκει διπλα στο κολαρο εχεις βαλει το μπουζοκλειδο; :confused::D
εκει διπλα στο κολαρο εχεις βαλει το μπουζοκλειδο; :confused::D
Αν λες για αυτο
302401
Ειναι μια θερμοασπιδα απο αλουμινιο για να μην ακουμπα η εξατμιση το σωληνα. Φυσικα αυτοσχεδια... ;)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.