Σύνδεση

View Full Version : MotoGP round 15, Sepang, Malaysia



Σελίδες : 1 [2]

devil's animal
13/10/2013, 18:25
καλλα ναι οτι πεις!!!
πλακα μας κανεις ετσι ??
δεν ειναι τα χοντα πιο δυνατα απο τα γιαμαχα ????ΑΠΛΑ ΓΕΛΑΩ :lol:

εχω γελασει εγω πρωτος...
:a09::a09:

GIOTIS750
13/10/2013, 18:30
εχω γελασει εγω πρωτος...
:a09::a09:

ΕΕΕ 4 ΣΤΑ 5 ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙς ΠΑΡΑΠΑΝΩ:bawl::bawl::bawl:

Innersense
13/10/2013, 18:36
Επιτέλους καιρό είχαμε να δούμε συναρπαστικό αγώνα, αν και πολύ σύντομα πήραν τα πράγματα τον δρόμο τους
+1 στον Χόρχε για την media friendly ανταγωνιστική οδήγηση του (κάτι ήξερε αυτός που τα έλεγε)

devil's animal
13/10/2013, 18:37
ΕΕΕ 4 ΣΤΑ 5 ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙς ΠΑΡΑΠΑΝΩ:bawl::bawl::bawl:

ε,βεβαια...απο το να περιμενω να κερδισει ο rossi...
:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

fkol k4
13/10/2013, 18:48
συνεχιζουν μερικοι και βλεπουν πιο δυνατο το honda απο το yamaha...
ειναι αστειο και μονο που γραφεται...ΠΟΥΘΕΝΑ δεν εφευγε το honda απο το yamaha...
και η συγκεκριμενη πιστα εχει 2 τεραστιες ευθειες...οσο ειχαν την μαχη τα honda με τα yamaha (βαζω και τον rossi μεσα) πουθενα δεν μπορουσαν να ξεφυγουν λογω δυναμης...
μολις ειδαν οτι ειναι πιο γρηγοροι οι χονταιοι, απλα παραιτηθηκαν και οι 2...

O Lorenzo δήλωσε

Today in the heat we were not competitive enough. At the beginning like always we were not so bad but once the rear tyre dropped we weren’t strong enough on braking and the other guys recovered so much ground. In the middle of the race we also started to lose out on acceleration too. Third place was the best result possible and we did everything we could.
Σήμερα με τη ζέστη δεν ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί. Στην αρχή όπως πάντα δεν ήταν κι άσχημα, αλλά όταν το πίσω λάστιχο έπεσε σε απόδοση δεν είμασταν αρκετά δυνατοί στο φρενάρισμα και οι άλλοι ανέκτησαν πολύ έδαφος. Στη μέση του αγώνα αρχίσαμε να χάνουμε και σε επιτάχυνση (ΣΣ: όχι από δύναμη κινητήρα δηλαδή, αλλά από πρόσφυση στην έξοδο). Η τρίτη θέση ήταν το καλύτερο δυνατό και κάναμε ότι μπορούσαμε.
http://www.motogp.com/en/news/2013/Jorge+Lorenzo+Sepang+2013+race+review


Εδώ βέβαια θα μπορούσαμε να πούμε πως ο Lorenzo λέει παπάτζες για να καλύψει την ήττα του και ο devil's animal λέει το σωστό.
Δεν υπάρχει πρόβλημα για κάτι τέτοιο, αρκεί να έχουμε έστω έναν λόγο να θεωρήσουμε τις πληροφορίες ενός μέλους του forum περισσότερο αξιόπιστες από τις πληροφορίες που δίνει ο ίδιος ο Lorenzo (οι οποίες παρεμπιπτόντως ταιριάζουν και με την εξέλιξη του αγώνα).
Υπάρχει κάποιος τέτοιος λόγος;



το ΠΠ (αν δεν γινει κατι συνταρακτικο) ειναι του μικρου, αξιοτατα...
:beer::beer:
Κανείς δεν λέει όχι.

GIOTIS750
13/10/2013, 18:49
ε,βεβαια...απο το να περιμενω να κερδισει ο rossi...
:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

MA και φυσικα θα εβαζες στην μεση τον ροσσι:D αλλα
εδω λεμε για την υπεροχη της Χοντα φετος
δεν λεμε οτι δεν ειναι ταλεντα οι οδηγοι της.
λιγοι ειναι αυτοι που δεν το βλεπουν,

KostasV2
13/10/2013, 18:56
O Lorenzo δήλωσε


Εδώ βέβαια θα μπορούσαμε να πούμε πως ο Lorenzo λέει παπάτζες για να καλύψει την ήττα του και ο devil's animal λέει το σωστό.
Δεν υπάρχει πρόβλημα για κάτι τέτοιο, αρκεί να έχουμε έστω έναν λόγο να θεωρήσουμε τις πληροφορίες ενός μέλους του forum περισσότερο αξιόπιστες από τις πληροφορίες που δίνει ο ίδιος ο Lorenzo (οι οποίες παρεμπιπτόντως ταιριάζουν και με την εξέλιξη του αγώνα).
Υπάρχει κάποιος τέτοιος λόγος;


Δε βλέπω κάποια αντίφαση. Ο Devil's λέει ότι η Yamaha δεν υστερεί σε δύναμη, ενώ ο Lore ότι όταν έπεσε η απόδοση του πίσω λάστιχου, έχασε πρόσφυση και δεν είχε καλή επιτάχυνση...

byron
13/10/2013, 19:00
O Lorenzo δήλωσε


Εδώ βέβαια θα μπορούσαμε να πούμε πως ο Lorenzo λέει παπάτζες για να καλύψει την ήττα του και ο devil's animal λέει το σωστό.
Δεν υπάρχει πρόβλημα για κάτι τέτοιο, αρκεί να έχουμε έστω έναν λόγο να θεωρήσουμε τις πληροφορίες ενός μέλους του forum περισσότερο αξιόπιστες από τις πληροφορίες που δίνει ο ίδιος ο Lorenzo (οι οποίες παρεμπιπτόντως ταιριάζουν και με την εξέλιξη του αγώνα).
Υπάρχει κάποιος τέτοιος λόγος;



Νομίζω οτι ο Lorenzo λέει μλκς.


ΥΓ. Στη διάθεση σας να σας κάνουμε να γελάτε με τις προβλέψεις μου (που είναι ίδιες σε κάθε αγώνα έχοντας μια διάθεση αυτοσαρκασμού).
Την επόμενη φορά θα το γράφω και δίπλα, γιατί ο (αυτο)σαρκασμός θέλει υποσημειώσεις για να τον πιάσουν όλοι. :wave2:

MG-KTiNoS
13/10/2013, 19:01
Η Χόντα φέτο έχει πιο καλό μηχανάκι μακράν...

GIOTIS750
13/10/2013, 19:04
Δε βλέπω κάποια αντίφαση. Ο Devil's λέει ότι η Yamaha δεν υστερεί σε δύναμη, ενώ ο Lore ότι όταν έπεσε η απόδοση του πίσω λάστιχου, έχασε πρόσφυση και δεν είχε καλή επιτάχυνση...

Τοτε για πειτε μου γιατι σε ολες τις πιστες που θα ηταν καλυτερες για την γιαμαχα τελικα δεν ηταν ?

fkol k4
13/10/2013, 19:08
Υπάρχουν 2 τρόποι να χρησιμοποιήσεις τον όρο 'πιο δυνατό' για ένα μηχανάκι.
Ο ένας είναι να εννοείς πως έχει περισσότερη δύναμη στον τροχό και ο άλλος είναι να εννοείς πως έχει περισσότερες δυνατότητες.

Το ότι δεν ισχύει η 1η συνθήκη δεν σημαίνει πως δεν ισχύει ούτε η 2η.
Η Honda σήμερα ήταν πιο δυνατή (είχε παραπάνω δυνατότητες) από τη Yamaha και αυτο ήταν εμφανές.
Έρχεται επίσης σε συμφωνία με τον φετινό εμπειρικό κανόνα που λέει πως όσο περισσότερη ζέστη κάνει, τόσο ευνοείται η Honda ενώ όσο περισσότερο ψυχραίνει ο καιρός τόσο περισότερο ευνοείται η Yamaha.

Η άποψη πως ο Lorenzo τα παράτησε μόλις είδε πως οι Hondαίοι είναι πιο γρήγοροι όμως δεν είναι αληθής, ειδικά αφού έχει προηγηθεί μια μάχη τέτοιου επιπέδου πριν την τελική προσπέραση του Marquez. O Lorenzo έχει ξανακερδίσει ενώ οι Hondαίοι ήταν πιο γρήγοροι. Όχι τόσο πιο γρήγοροι όμως.

KostasV2
13/10/2013, 19:12
Τοτε για πειτε μου γιατι σε ολες τις πιστες που θα ηταν καλυτερες για την γιαμαχα τελικα δεν ηταν ?

Γιατί η Honda έχει καλύψει το ένα από τα δύο σημεία που υστερούσε: την είσοδο στη στροφή. Το άλλο σημείο υπεροχής της Yamaha - η ταχύτητα μέσα στη στροφή - παραμένει...

endopandou
13/10/2013, 19:14
Νταξ, δεν ήταν και το ιδανικό τριήμερο για τον Γιώργο...

endopandou
13/10/2013, 19:15
Γιατί η Honda έχει καλύψει το ένα από τα δύο σημεία που υστερούσε: την είσοδο στη στροφή. Το άλλο σημείο υπεροχής της Yamaha - η ταχύτητα μέσα στη στροφή - παραμένει...
εξάκτλυ

GIOTIS750
13/10/2013, 19:21
Γιατί η Honda έχει καλύψει το ένα από τα δύο σημεία που υστερούσε: την είσοδο στη στροφή. Το άλλο σημείο υπεροχής της Yamaha - η ταχύτητα μέσα στη στροφή - παραμένει...
Οπως ειπες καλυψε η χοντα σημεια που υστερουσε η γιαμαχα τι κανει ?
εγω παντως βρισκω το χοντα πιο καλο γενικα .
Η ταχυτητα μεσα στην στροφη εφτανε παλια τωρα οχι
και λιγο ροπη θελει

RaGe_Raptor
13/10/2013, 19:22
Υπάρχουν 2 τρόποι να χρησιμοποιήσεις τον όρο 'πιο δυνατό' για ένα μηχανάκι.
Ο ένας είναι να εννοείς πως έχει περισσότερη δύναμη στον τροχό και ο άλλος είναι να εννοείς πως έχει περισσότερες δυνατότητες.

Το ότι δεν ισχύει η 1η συνθήκη δεν σημαίνει πως δεν ισχύει ούτε η 2η.
Η Honda σήμερα ήταν πιο δυνατή (είχε παραπάνω δυνατότητες) από τη Yamaha και αυτο ήταν εμφανές.
Έρχεται επίσης σε συμφωνία με τον φετινό εμπειρικό κανόνα που λέει πως όσο περισσότερη ζέστη κάνει, τόσο ευνοείται η Honda ενώ όσο περισσότερο ψυχραίνει ο καιρός τόσο περισότερο ευνοείται η Yamaha.
έχει ξαναγίνει αυτή η κουβέντα πολλές φορές σε πολλούς αγώνες...το ότι ένα μηχανάκι μπορεί πχ και "κρατάει" την πρόσφυσή του μέχρι τέλους το κάνει πιο δυνατό...δεν είναι ανάγκη να πατάει όλα τα άλλα στις ευθείες...δεν εννοούμε δύναμη κινητήρα αλλά δυναμικότητα όλου του πακέτου...ακριβώς αυτό που λέει και ο φλοκ...

endopandou
13/10/2013, 19:25
Power is nothing without control λοιπόν :) ;):wave2:

RaGe_Raptor
13/10/2013, 19:31
Power is nothing without control λοιπόν :) ;):wave2:

αυτό έχει εφαρμογή παντού

όπως πχ στα endo............endopandou λοιπόν.....

devil's animal
13/10/2013, 19:52
O Lorenzo δήλωσε


Εδώ βέβαια θα μπορούσαμε να πούμε πως ο Lorenzo λέει παπάτζες για να καλύψει την ήττα του και ο devil's animal λέει το σωστό.
Δεν υπάρχει πρόβλημα για κάτι τέτοιο, αρκεί να έχουμε έστω έναν λόγο να θεωρήσουμε τις πληροφορίες ενός μέλους του forum περισσότερο αξιόπιστες από τις πληροφορίες που δίνει ο ίδιος ο Lorenzo (οι οποίες παρεμπιπτόντως ταιριάζουν και με την εξέλιξη του αγώνα).
Υπάρχει κάποιος τέτοιος λόγος;


ουσιαστικα λοιπον ουτε ο lorenzo ειπε οτι τους λειπει (των yamaha) η δυναμη...
εριξε την ευθυνη στα λαστιχα με 2 τροπους.
ο 1ος ειναι οτι επεσε σε αποδοση και δεν ηταν αποτελεσματικο στα φρενα...ειμαι λιγο σκεπτικος σ'αυτο γιατι δεν μπορω να καταλαβω πως γινεται στα μεσα του αγωνα να μην εχει grip το λαστιχο στα φρενα...:hmm:
και ο 2ος ειναι οτι φαγωθηκε ευκολα και εχανε σε επιταχυνση...που ειναι απολυτα λογικο αν σκεφτει κανεις τις συνθηκες και ισως καποιες λαθος ρυθμισεις...


αν το καλοσκεφτεις, δεν ειπα κατι αντιθετο απο τον lorenzo...
εγω διαρυγνυω τα ιματια μου οτι σε ΔΥΝΑΜΗ τα honda και τα yamaha ειναι ΜΑΖΙ...

endopandou
13/10/2013, 19:58
.....
:tooth: Λίγη προσοχή στο καπάκι θέλουν τα έντο από ότι διαπίστωσα με το ποδήλατο πριν μερικά χρονάκια (κι άλλο σπασμένο χέρι :vava::giggle:)

devil's animal
13/10/2013, 20:01
Υπάρχουν 2 τρόποι να χρησιμοποιήσεις τον όρο 'πιο δυνατό' για ένα μηχανάκι.
Ο ένας είναι να εννοείς πως έχει περισσότερη δύναμη στον τροχό και ο άλλος είναι να εννοείς πως έχει περισσότερες δυνατότητες.




εγω οταν ανεφερα δυναμη, αναφερομουν στην πρωτη συνθηκη και οχι στην 2η...

το αν εχει περισσοτερες δυνατοτητες ενα μηχανακι σε σχεση με καποιο αλλο, εχει να κανει και με το κατα ποσο μπορει να τις εκμεταλλευτει (αυτες τις δυαντοτητες) ο αναβατης του...
αν βαλεις π.χ. τον edwards σε ενα εργοστασιακο honda, μπορει να μην μπορεσει να εκμεταλλευτει πληρως ολες τις δυνατοτητες του...
αντιθετα το εργοστασιακο yamaha, να του ταιριαζει καλυτερα...

για να δουμε ΑΚΡΙΒΩΣ ποιο μηχανακι εχει περισσοτερες δυνατοτητες και ειναι πιο δυνατο (με την 2η συνθηκη) πρεπει να το παιρνουν νουμεραδα οι οδηγοι και να βγαζουν χρονους στην πιστα...
περιπου οπως γινοταν πριν καποια χρονια το MASTER BIKE of the year...
ολοι οι οδηγοι με ολα τα μηχανακια σε απολυτους χρονους μεσα στην πιστα και βγαινει ενα συμπερασμα...

endopandou
13/10/2013, 20:04
αν το καλοσκεφτεις, δεν ειπα κατι αντιθετο απο τον lorenzo...

Ναι όντως ο Γιώργος δεν μίλησε ευθέως για έλλειψη δύναμης, ούτε οι παρατηρήσεις του για τα σημερινά προβλήματα δείχνουν κάτι τέτοιο.

RaGe_Raptor
13/10/2013, 20:09
εγω οταν ανεφερα δυναμη, αναφερομουν στην πρωτη συνθηκη και οχι στην 2η...

το αν εχει περισσοτερες δυνατοτητες ενα μηχανακι σε σχεση με καποιο αλλο, εχει να κανει και με το κατα ποσο μπορει να τις εκμεταλλευτει (αυτες τις δυαντοτητες) ο αναβατης του...
αν βαλεις π.χ. τον edwards σε ενα εργοστασιακο honda, μπορει να μην μπορεσει να εκμεταλλευτει πληρως ολες τις δυνατοτητες του...
αντιθετα το εργοστασιακο yamaha, να του ταιριαζει καλυτερα...

για να δουμε ΑΚΡΙΒΩΣ ποιο μηχανακι εχει περισσοτερες δυνατοτητες και ειναι πιο δυνατο (με την 2η συνθηκη) πρεπει να το παιρνουν νουμεραδα οι οδηγοι και να βγαζουν χρονους στην πιστα...
περιπου οπως γινοταν πριν καποια χρονια το MASTER BIKE of the year...
ολοι οι οδηγοι με ολα τα μηχανακια σε απολυτους χρονους μεσα στην πιστα και βγαινει ενα συμπερασμα...

μέχρι ενός σημείου συμφωνούμε..το ότι και οι δύο αναβάτες της ομάδας όμως εξαφανίζονται από κάποιο σημείο και μετά κι αυτό έχει επαναληφθεί και σε άλλους αγώνες είναι μια ισχυρή ένδειξη...

devil's animal
13/10/2013, 20:12
μέχρι ενός σημείου συμφωνούμε..το ότι και οι δύο αναβάτες της ομάδας όμως εξαφανίζονται από κάποιο σημείο και μετά κι αυτό έχει επαναληφθεί και σε άλλους αγώνες είναι μια ισχυρή ένδειξη...

μα εγω δεν ειπα οτι λεει μπουρδες ο lorenzo...
οντως μπορει μετα τα μισα του αγωνα, να ειχε προβλημα με τα λαστιχα ο ανθρωπος και να ειναι απολυτα δικαιολογημενη η θεση του...

RaGe_Raptor
13/10/2013, 20:13
Ναι όντως ο Γιώργος δεν μίλησε ευθέως για έλλειψη δύναμης, ούτε οι παρατηρήσεις του για τα σημερινά προβλήματα δείχνουν κάτι τέτοιο.

Λίγη προσοχή στο καπάκι θέλουν τα έντο από ότι διαπίστωσα με το ποδήλατο πριν μερικά χρονάκια (κι άλλο σπασμένο χέρι )

στο δια ταύτα όμως....τα honda εξαφανίστηκαν...power is nothing without control και εσύ μάθε γρήγορα endo ή αλλιώς άλλαξε γιούζερνέιμ..............:smokin:

endopandou
13/10/2013, 20:20
στο δια ταύτα όμως....τα honda εξαφανίστηκαν Τελικά ναι, κε αυτά και με τ' άλλα και σε αυτή την πίστα εξαφανίστηκαν.
(λες να ξεκινήσω την προσπάθεια να μάθω έντο ντάρλινγκ; Δεν είναι επικίνδυνο; :giggle: )

harris_x
13/10/2013, 20:29
(λες να ξεκινήσω την προσπάθεια να μάθω έντο ντάρλινγκ; )
Όχι ρε 'συ... Γέρος άνθρωπος... Τα κόκκαλα κολλάνε δύσκολα στην ηλικία σου :a22:

endopandou
13/10/2013, 20:54
:giggle: κλπδ μισές δουλειές έκανε ο Ηρώδης...

fkol k4
13/10/2013, 21:33
Η όλη συζήτηση «Ποιο μηχανάκι είναι καλύτερο», είναι μια συζήτηση που έχει γίνει αρκετές φορές χωρίς να βγάλουμε άκρη. Ο λόγος είναι πως δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση.

Μπορούμε να συμφωνήσουμε όλοι πως τα 2 εργοστασιακά Honda είναι αρκετά κοντά με τα 2 εργοστασιακά Yamaha.
Επίσης, μπορούμε να συμφωνήσουμε πως υπάρχουν 3 αναβάτες στο ίδιο πάνω κάτω επίπεδο ταχύτητας (Lorenzo, Marquez, Pedrosa) και άλλος ένας ένα κλικ πιο κάτω πια, αλλά με αρκετή εμπειρία και γνώσεις ώστε να ξέρει να κρίνει σωστά (Rossi).

Από εκεί και πέρα, είναι σίγουρο πως αν και η γνωστή τριάδα είναι πάντα μπροστά, κάποιες φορές είναι ευκολότερο το έργο του Lorenzo (Qatar, Mugello), κάποιες φορές ευκολότερο αυτό των αναβατών της Honda (Austin, Malaysia) και κάποιες φορές γίνεται σφαγή (Silverstone).
Από τη στιγμή όμως που οι 2 Yamahαίοι δηλώνουν πως η Honda έχει ένα ελαφρύ πλεονέκτημα, δεν έχουμε λόγο να μην τους πιστέψουμε, εξάλλου κάποια χρόνια πριν το ίδιο δήλωναν για τη Yamaha οι αναβάτες της Honda (και ήταν αλήθεια).

Για τη φετινή χρονιά λοιπόν, φαίνεται το 2ο σενάριο (να είναι δηλαδή ευκολότερο το έργο των αναβατών της Honda) να είναι πιο συχνό από το 1ο. Αυτό απλά σημαίνει πως φέτος το μηχανάκι της Honda είναι καλύτερο κατά μέσο όρο από αυτό της Yamaha.
Δεν χρειάζεται να είναι πολύ καλύτερο, από τη στιγμή που όλα τα οδηγούν κορυφαίοι αναβάτες, το παραμικρό πλεονέκτημα μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Τι σημαίνει καλύτερο όμως; Που οφείλεται το (έστω ελαφρό) πλεονέκτημα της Honda για φέτος;
Από ότι φαίνεται, ο ζεστός καιρός ευνοεί τη Honda, οπότε απλά μπορεί να είναι πιο τυχερή η Honda που της έκατσε καλύτερα ο καιρός φέτος.
Από την άλλη, μπορείς να πεις πως ίσως και να την ευνόησε λίγο παραπάνω το φετινό λάστιχο της Bridgestone.
Ή μπορεί να την ευνοεί το πρόγραμμα για φέτος, από την πλευρά του ότι μπορεί να υπάρχουν στο φετινό καλεντάρι περισσότερες πίστες που την ευνοούν.
Ή το μηχανάκι είναι λίγο πιο ευπροσάρμοστο και έτσι «του πάνε» περισσότερες πίστες από ότι στο Yamaha.
Ή λίγο από όλα αυτά μαζί.

Από εκεί και πέρα, δεν προσπαθεί κανένας να μειώσει την αξία κάποιου που παίρνει ένα πρωτάθλημα. Για να το πάρεις όμως, χρειάζονται πολλά πράγματα. Ικανότητες, καλό μηχανάκι, καλή ομάδα και λίγη τύχη.

akaposto
14/10/2013, 07:31
f/b updates

τσίκνα...
301394

και για όλους εσάς που διψάτε για ενημέρωση για τον τεξανόβλαχο (τον άλλονα)

Colin Edwards – Malaysian GP - 15th

“First time I have ever jumped the start which is why you just don’t jump the start, because it’s stupid. I don’t know what happened, I think I blinked, I was ready to go, I blinked and I flinched. Anyways, I came in and did my ride through and from that point on I just put my head down and give it everything I had. Once I got behind Barbera and Petrucci I got going. On the last corner Petrucci ran a little deep and I got under him and I got a point. I had a good race pace and it’s really disappointing thinking that I could have been top CRT today by looking at the lap times. It is probably the best race I've had here, we had the bike working good. Thanks to my team, they have worked really hard this weekend to get the electronics and chassis right. I’m looking forward to going to Australia and not jumping the start.”

Και ΄μεις λουκινγκ φοργουαρντ για Αυστραλία...
περιμένουμε πως και πως να οργιάσουμε με τα βίντεο της "τελετής" :D

endopandou
14/10/2013, 08:34
περιμένουμε πως και πως να οργιάσουμε με τα βίντεο της "τελετής" :D
:tooth::beer:

TROOPER
14/10/2013, 09:43
τελευταια νικη του κοντου στα τζιπι λοιπον...

ας ειναι...στο καλο κοντη μας κοτα! :wave2:

:lol::lol:

DimChios
14/10/2013, 09:46
δε διαβαζω τιποτα μη χασω το σασπενς! (δεν εχω παρει πρεφα τι εγινε χθες)

ΕΧΟΥΜΕ ΦΟΥΛ ΛΙΝΚ ΑΓΩΝΑ??

Μερσί!

Sapadak
14/10/2013, 10:23
δε διαβαζω τιποτα μη χασω το σασπενς! (δεν εχω παρει πρεφα τι εγινε χθες)

ΕΧΟΥΜΕ ΦΟΥΛ ΛΙΝΚ ΑΓΩΝΑ??

Μερσί!


SEPANG FULL RACE espn


http://v.youku.com/v_show/id_XNjIwOTE2NTc2.html



για καλυτερη ποιοτητα θα ανεβει και δω gr αργοτερα.
http://tv-maniacs-series.blogspot.gr/2013/09/motogp-2013.html

στο τελος κατω,


μοτο2 ο χαμος
http://v.youku.com/v_show/id_XNjIwOTEwNjEy.html



Kerdise to theama :lol: :lol:

GIOTIS750
14/10/2013, 14:45
moto 2 full race (ch)

http://v.youku.com/v_show/id_XNjIwODk5ODQ4.html

Kαι MOTO2. Full
sabatak:beer:
akaposto :beer:γamo της φωτο

DimChios
14/10/2013, 15:08
Kαι MOTO2. Full
sabatak:beer:
akaposto :beer:γamo της φωτο

Γιωτη, γ@μησαν τα λινκ σου για μια ακομη φορα!

:beer::beer:

devil's animal
14/10/2013, 15:26
Γιωτη, γ@μησαν τα λινκ σου για μια ακομη φορα!

:beer::beer:

μην τα κοιτας και εσυ με τον κwλο ρε Μητσακο...
:bawl::bawl:

Billymuse
14/10/2013, 15:52
http://www.youtube.com/watch?v=D7EATJ6UbH4 η εκκίνηση απο τη πλάτη του Ροσι.
Ο Πεντρογκαζάκης κυριολεκτικά πέταξε...

GIOTIS750
14/10/2013, 16:58
Γιωτη, γ@μησαν τα λινκ σου για μια ακομη φορα!

:beer::beer:

Να είσαι καλά φιλαρακη :beer::beer:

GIOTIS750
14/10/2013, 17:13
http://www.youtube.com/watch?v=D7EATJ6UbH4 η εκκίνηση απο τη πλάτη του Ροσι.
Ο Πεντρογκαζάκης κυριολεκτικά πέταξε...

Oxι απλά πέταξε. Τους περνούσε σαν σταματημενους.
Καλά είναι γνωστός εκινησακιας αλλά και τα Χοντα είναι πυραυλακια.

KostasV2
14/10/2013, 17:38
τελευταια νικη του κοντου στα τζιπι λοιπον...

ας ειναι...στο καλο κοντη μας κοτα! :wave2:

:lol::lol:

Τσούζει,ε; :p


http://youtu.be/19B9xIdftvw

MG-KTiNoS
14/10/2013, 19:28
μην τα κοιτας και εσυ με τον κwλο ρε Μητσακο...
:bawl::bawl:

:lol:

endopandou
14/10/2013, 20:44
Το slow mo του Μαρκ στον 10ο γύρο στην Κ3 ήταν πραγματικά υπέροχο. Σε κάθε αγώνα βελτιώνεται ο τσόγλανος.

DimChios
15/10/2013, 09:29
Το slow mo του Μαρκ στον 10ο γύρο στην Κ3 ήταν πραγματικά υπέροχο. Σε κάθε αγώνα βελτιώνεται ο τσόγλανος.

εχμμηβαρατεαλλαθυμισελιγοαποΣτονερε; :cool:

SHOOTER045
15/10/2013, 09:36
εχμμηβαρατεαλλαθυμισελιγοαποΣτονερε; :cool:

γιατι?
αδικο εχεις?

DimChios
15/10/2013, 09:37
γιατι?
αδικο εχεις?

οχι αλλα φοβαμαι οτι θα "ξυπνησουν" οι Στονερικοι και θα μου τη ΜΠέσουν! :lol:

SHOOTER045
15/10/2013, 09:40
ισα ισα
πιστευω θα χαρουν
αν και το στιλ του καγκουρο ειναι αμιμητο..........

endopandou
15/10/2013, 10:38
οχι αλλα φοβαμαι οτι θα "ξυπνησουν" οι Στονερικοι και θα μου τη ΜΠέσουν! :lol:
Πολύ σωστή η επισήμανσή σου . :beer:
Γιατί να στην πέσουν οι στονερικοί ρε ντάρλινγκ; :confused: Ίσα ίσα είναι η πρώτη φορά που είδαμε συνεχόμενες τέλειες πλαγιολισθήσεις απο τον μικρό οι οποίες όντως θύμισαν ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΆ Στόνερ.
Είναι πλέον εμφανές πως ο μικρός έχει ρυθμισμένα τα τράξια έτσι ώστε να μπορεί να στρίβει και με το γκάζι σε συγκεκριμένες στροφές και ΟΧΙ ΠΑΝΤΟΥ όπως νομίζουν κάποιοι. Στο παρελθόν ΜΟΝΟ ο τεράστιος θρύλος των motoGP Casey Stoner το είχε τολμήσει. (αναφορές και παρομοιώσεις με τον McCoy είναι εντελώς άκυρες για διάφορους λόγους που βαριέμαι τώρα...)

Για τους στραγγαλιστές θεάματος aka traction control... Δεν υπάρχει μόουντ on ή off στο τράξιο, υπάρχει ποσοστό εμπλοκής του, το οποίο είναι προρυθμισμένο και μεταβάλλεται απο στροφή σε στροφή (απο σέσιον σε σέσιον για τα πιο χαμηλών δυνατοτήτων συστήματα) σύμφωνα με τον χάρτη που έχουν φορτώσει. Ο αναβάτης έχει την δυνατότητα κατά την διάρκεια του αγώνα να επιλέξει μεταξύ μερικών διαφορετικών χαρτών οι οποίοι αφορούν φυσικά και τα τράξια και την ECU, είναι συνδυασμός δηλαδή.

Ο λόγος που θέλουν κάποιοι αναβάτες να μπορούν να πλαγιολισθήσουν είναι... 2. O πρώτος γιατί το να στρίβουν ΚΑΙ με το γκάζι είναι όντως ο ταχύτερος τρόπος σε κάποιες στροφές και ο δεύτερος γιατί αν το ζητούμενο είναι η απόλυτα ταχύτερη επιτάχυνση τότε αυτή πρέπει να εμπεριέχει και ένα ποσοστό ολίσθησης (spin ή σπινιάρισμα εις άπταισταΝ ΕλληνικάΝ...)
Το πρόβλημα αυτής της τεχνικής είναι πως φέρει τη μοτοσυκλέτα σε φάση αποσταθεροποίησης, μερικής ιδανικά, που όμως μπορεί να εξελιχθεί ακόμα και σε hi.
Η διαφορά μεταξύ των αναβατών είναι πως ενώ μερικοί τολμούν να μειώσουν τα τράξια σε κάποια σημεία γιατί ζητούν και μπορούν αυτό το κάτι παραπάνω (όπως ο Μάρκ) οι περισσότεροι δεν το τολμούν και βασίζονται πάντα πάνω τους για να στρίψουν.
Κλασικό παράδειγμα αναβάτη που χρησιμοποιεί τα τράξια στο φούλ είναι ο Ντόβι ο οποίος μπορεί στους απ έξω φαινόταν να υπολειπόταν μόνο 2 δέκατα απο τον Ντάνο και λίγο ακόμα απο τον τρελό με ίδιο μοτό το 2011, για τους μέσα όμως που ήξεραν ακριβώς τι παίζει τα πράγματα ήταν διαφορετικά γι αυτό και βγήκε και ο Νακαμότο και είπε πως δεν πρόκειται ΠΟΤΈ να φτάσει τον Ντάνο σε ταχύτητα.

Πολλά :a012: για την καταπληκτική οδήγηση του μικρού τσογλανάκου και πολύ χαίρομαι που βγήκε τόσο γρήγορα αναβάτης για να καλύψει επάξια το μεγάλο κενό που άφησε ο τρελός ψαράς.





@SHOOTER045 :beer:

TROOPER
15/10/2013, 10:53
Τσούζει,ε; :p


http://youtu.be/19B9xIdftvw

ναι τσουζει.

με 200χιλιαδες βαθμους αποσταση τσουζει αλλα ποιον? :lol:

akaposto
15/10/2013, 11:28
endo, θα ψευτοδιαφωνήσω χωρίς να θέλω να μειώσω ούτε Ισπανούς ούτε Αυστραλούς ούτε Ιταλούς.

Η Μαλαισία είναι πίστα για πατιλίκια και δεν την θεωρώ καλό δείγμα (ως προς την ομοιότητα του στύλ)
Στην πίστα αυτή έχουμε δεί "τρελές" (και ωραιότατες) πλαγιολισθήσεις και απο Rossi-Lorenzo-Pedrosa.

Δεν θεωρώ ότι ο Μαρκέζ στονεροφέρνει (στο στυλ). Απέχει το ίδιο το στύλ του και το στήσιμο του το ίδιο απο όλους
και προς το παρόν φαίνεται να συνδιάζει όλα (όχι απαραίτητα τα τωρινά, αλλά και παλιότερα) τα καλά στοιχεία απο τους κορυφαίους αναβάτες.

Το "κενό" δεν το καλύπτει τόσο γρήγορα και κυρίως διότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Έχουμε -για τον μαρκίζα-μια εξαιρετική χρονιά, με πολύ τύχη, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό σύνολο. Θεωρώ ότι είναι νωρίς ακόμα.

(εσωτερικό σχόλιο: μα ρε endo γράφεις καλή κουβέντα για το πιτσιρίκι που τρέχει πίσω απο τον κώλο του πρίγκηπα; :jrs: )




akaposto :beer:γamo της φωτο

ναι :D
301477

Antonisss
15/10/2013, 11:41
Θεωρώ ότι το στυλ οδήγησης του Honda απαιτεί/συγχωρεί/ευνοεί και λίγη πλαγιολίσθηση... Πχ, στους πρώτους γύρους με τον Pedrosa κολλημένο πίσω από τον Jorge, ο (κλασσικός εδώ και χρόνια) τρόπος που έκανε το pick up της μοτό ο Dani και έπαιρνε το γκάζι με το πίσω να κάνει μια γλυκιά/ιδανική υπερστροφή, στην στροφή που πέρασε ο Marc τον Jorge(στην πίσω μεγάλη ευθεία), είναι για να διδάσκεται σε σεμινάρια...

Αλλά αυτό είναι και το μεγάλο πλεονέκτημα της Χόντα, το Μ1 δεν μπορεί να το κάνει αυτό, γι αυτό και χάνει σε επιτάχυνση...

SHOOTER045
15/10/2013, 12:02
endo, θα ψευτοδιαφωνήσω χωρίς να θέλω να μειώσω ούτε Ισπανούς ούτε Αυστραλούς ούτε Ιταλούς.

Η Μαλαισία είναι πίστα για πατιλίκια και δεν την θεωρώ καλό δείγμα (ως προς την ομοιότητα του στύλ)
Στην πίστα αυτή έχουμε δεί "τρελές" (και ωραιότατες) πλαγιολισθήσεις και απο Rossi-Lorenzo-Pedrosa.

Δεν θεωρώ ότι ο Μαρκέζ στονεροφέρνει (στο στυλ). Απέχει το ίδιο το στύλ του και το στήσιμο του το ίδιο απο όλους
και προς το παρόν φαίνεται να συνδιάζει όλα (όχι απαραίτητα τα τωρινά, αλλά και παλιότερα) τα καλά στοιχεία απο τους κορυφαίους αναβάτες.

Το "κενό" δεν το καλύπτει τόσο γρήγορα και κυρίως διότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Έχουμε -για τον μαρκίζα-μια εξαιρετική χρονιά, με πολύ τύχη, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό σύνολο. Θεωρώ ότι είναι νωρίς ακόμα.

(εσωτερικό σχόλιο: μα ρε endo γράφεις καλή κουβέντα για το πιτσιρίκι που τρέχει πίσω απο τον κώλο του πρίγκηπα; :jrs: )




ναι :D
301477

αυτοι ειναι κωλοι για τρεξιμο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:a8::a8::a8:

endopandou
15/10/2013, 12:26
στους πρώτους γύρους με τον Pedrosa κολλημένο πίσω από τον Jorge, ο (κλασσικός εδώ και χρόνια) τρόπος που έκανε το pick up της μοτό ο Dani και έπαιρνε το γκάζι με το πίσω να κάνει μια γλυκιά/ιδανική υπερστροφή, στην στροφή που πέρασε ο Marc τον Jorge(στην πίσω μεγάλη ευθεία), είναι για να διδάσκεται σε σεμινάρια...

Όντως για σεμινάριο ήταν :a10:
:beer:

endopandou
15/10/2013, 12:28
(εσωτερικό σχόλιο: μα ρε endo γράφεις καλή κουβέντα για το πιτσιρίκι που τρέχει πίσω απο τον κώλο του πρίγκηπα; :jrs: )




:tooth::tooth::tooth::tooth:
Α τον μλκ τι είπε :a23::a23:

farflung
15/10/2013, 15:50
Ωραιος ο Πεντροζα αν και πιστευω οτι αν κρινοταν θεση ο μικρος θα τον επιανε,αλλα δεν το ριψοκινδυνεψε γιατι ειχε φυγει αρκετα μπροστα οταν αυτος τρωγοταν με τον Λορενθο,ισως του τραβηξαν και το αυτακι στην Χοντα οταν προκειται για ενδοεταιρικους τσαμπουκαδες.
Τωρα για το θεμα τις δυναμης των 2 μηχανων ειναι εφαμιλλες και αυτο φαινεται και στις τελικες και στα qual.
το στησιμο ειναι ολα τα λεφτα,η Χοντα οπως ελεγε και ο ΔΔ εχει δουλεψει παρα πολυ μαζι με τους τεχνικους της bridgestone και φαινεται οτι εχει αποδωσει ενω τα Χοντα οπτικα φαινεται οτι οδηγουνται αγαρμπα δηλαδη με πλαγιολισθησεις αγρια φρενα κλπ θα ελεγε κανεις πως θα επρεπε να εχουν περισσοτερη φθορα απο τα γιαμαχα που και οι 2 οδηγοι τους τα πανε γραμμικα και πιο ρολαριστα.
Στην πραγματικοτητα λοιπον συμβαινει ακριβως το αντιθετο,
εκει ειναι οι διαφορα των μηχανων και οχι στην δυμανη ουτε και στον συμπλεκτη πια,
απλα η Χοντα διαχειριζεται καλυτερα τα λαστιχα οπως εκανε καποτε και ο Στονερ με την Ντουκατι και κερδισε πρωταθλημα

endopandou
15/10/2013, 16:52
Τωρα για το θεμα τις δυναμης των 2 μηχανων ειναι εφαμιλλες και αυτο φαινεται και στις τελικες και στα qual.
το στησιμο ειναι ολα τα λεφτα,η Χοντα οπως ελεγε και ο ΔΔ εχει δουλεψει παρα πολυ μαζι με τους τεχνικους της bridgestone και φαινεται οτι εχει αποδωσει ενω τα Χοντα οπτικα φαινεται οτι οδηγουνται αγαρμπα δηλαδη με πλαγιολισθησεις αγρια φρενα κλπ θα ελεγε κανεις πως θα επρεπε να εχουν περισσοτερη φθορα απο τα γιαμαχα που και οι 2 οδηγοι τους τα πανε γραμμικα και πιο ρολαριστα.
Στην πραγματικοτητα λοιπον συμβαινει ακριβως το αντιθετο,
εκει ειναι οι διαφορα των μηχανων και οχι στην δυμανη ουτε και στον συμπλεκτη πια

Αυτό το λουλούδι το είπε ο ΔΔ ? :tooth:

Και που να ήσουν σε άλλο φόρουμ που ένας τυχαίος έφερε τις παρόμοιες τελικές στο S'ring ως παράδειγμα για να πει πως τα μοτέρ έχουν ίδια δύναμη. Μιλάμε για στοιχειοθέτηση επιχειρήματος τρέλα σκέτη :a21:
Το ότι ΚΑΙ σε αυτόν τον αγώνα οι ξένοι παρουσιαστές ανέφεραν για διαφορά δύναμης ας το περάσουμε στα ψιλά...

Για άλλη μια φορά... Η παραπάνω δύναμη του Honda φαίνεται στις εξόδους και στο ότι τα Yam δεν μπορούν να κάνουν σλιπ στρίμ. ΟΧΙ τόσο στις τελικές.

Πάντως για να λέμε και την αλήθεια απο τη στιγμή που έβαλαν το σίμλες η διαφορά στη δύναμη για κάποιον λόγο που δεν γνωρίζει κανείς δείχνει μικρότερη.

akaposto
15/10/2013, 17:03
...για κάποιον λόγο που δεν γνωρίζει κανείς δείχνει μικρότερη.

θα σου πω εγώ... πατινάρει το τάρταλο

:a17:

DimChios
15/10/2013, 17:07
.....για κάποιον λόγο που δεν γνωρίζει κανείς δείχνει μικρότερη.

αν ειναι του tai ίσως την κρυβει η κοιλια, να ξερεις!

endopandou
15/10/2013, 17:09
:tooth: ασόβαροι...

GIOTIS750
15/10/2013, 19:28
αυτοι ειναι κωλοι για τρεξιμο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:a8::a8::a8:

Shooter045. :beer:
akaposto είσαι κορυφη:beer::a20:

farflung
16/10/2013, 15:57
Αυτό το λουλούδι το είπε ο ΔΔ ? :tooth:

Και που να ήσουν σε άλλο φόρουμ που ένας τυχαίος έφερε τις παρόμοιες τελικές στο S'ring ως παράδειγμα για να πει πως τα μοτέρ έχουν ίδια δύναμη. Μιλάμε για στοιχειοθέτηση επιχειρήματος τρέλα σκέτη :a21:
Το ότι ΚΑΙ σε αυτόν τον αγώνα οι ξένοι παρουσιαστές ανέφεραν για διαφορά δύναμης ας το περάσουμε στα ψιλά...

Για άλλη μια φορά... Η παραπάνω δύναμη του Honda φαίνεται στις εξόδους και στο ότι τα Yam δεν μπορούν να κάνουν σλιπ στρίμ. ΟΧΙ τόσο στις τελικές.

Πάντως για να λέμε και την αλήθεια απο τη στιγμή που έβαλαν το σίμλες η διαφορά στη δύναμη για κάποιον λόγο που δεν γνωρίζει κανείς δείχνει μικρότερη.
εγω μιλαω για τους τελευταιους αγωνες που τα μηχανακια φαινονται πολυ κοντα σε δυναμη,τωρα πως δεν ξερω δεν τα δυναμομετρησα,εγω ειπα οτι χανει στο στησιμο η γιαμαχα τι δεν καταλαβες?
Δηλαδη στους γυρους που κοντραρε στα ισια ο Λορενθο πως το εκανε?
και μετα πως του φυγανε? προφανως επειδη εφθειρε τα λαστιχα του και οχι επειδη απο καποιο μαγικο τροπο μειωθηκε η δυναμη στο μηχανακι του.
τεσπα εγω δεν τους αμφισβητω οταν λενε οι ιδιοι οδηγοι οτι τελειωσαν τα λαστιχα τους.