View Full Version : ταξιδάκι με 200+ και γυμνό μοτόρι...
devil's animal
23/10/2013, 15:40
Edit by McGyver: Συνέχεια από εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131016&page=19&p=2391631&viewfull=1#post2391631)...
αν κρινω απο του Μανου το sd, το πραμα την θελει την ζελατινα του για το ταξιδι...
μπορεις να ταξιδευεις με 220 σταθερα..και αν δεν εχεις και την μ@λακια την καμερα στο ντεποζιτο και μπορεις να σκυψεις λιγο, μπορεις να ταξιδευεις με την τελικη του για παντα...:vroum:
τα αγυμναστα αγορια που θα τους πονεσει ο σβερκουλης τους, μπορουν να φορεσουν τις παντΟΥφλες τους και να πιουν το τσαϊ τους μπροστα στο αναμμενο τζακι..
:tooth::tooth:
endopandou
23/10/2013, 15:46
αν κρινω απο του Μανου το sd, το πραμα την θελει την ζελατινα του για το ταξιδι...
μπορεις να ταξιδευεις με 220 σταθερα.. και αν δεν εχεις και την μ@λακια την καμερα στο ντεποζιτο και μπορεις να σκυψεις λιγο, μπορεις να ταξιδευεις με την τελικη του για παντα...:vroum:
τα αγυμναστα αγορια που θα τους πονεσει ο σβερκουλης τους, μπορουν να φορεσουν τις παντΟΥφλες τους και να πιουν το τσαϊ τους μπροστα στο αναμμενο τζακι..
:tooth::tooth:
Κύριε Αρίστο-ντάρλινγκ καταλάβατε ή να κάνω και κακά; :tooth:
Allst@rf
23/10/2013, 16:32
Ρε τι τζιμανια είστε εσείς ρε...
:tooth:
αν κρινω απο του Μανου το sd, το πραμα την θελει την ζελατινα του για το ταξιδι...
μπορεις να ταξιδευεις με 220 σταθερα..και αν δεν εχεις και την μ@λακια την καμερα στο ντεποζιτο και μπορεις να σκυψεις λιγο, μπορεις να ταξιδευεις με την τελικη του για παντα...:vroum:
τα αγυμναστα αγορια που θα τους πονεσει ο σβερκουλης τους, μπορουν να φορεσουν τις παντΟΥφλες τους και να πιουν το τσαϊ τους μπροστα στο αναμμενο τζακι..
:tooth::tooth:
ΣΙΓΑ ΒΡΕ............ΘΑ ΜΑΣ ΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΝΤΟΣ
Άπό τό καλτσόν.......:kiss:
devil's animal
23/10/2013, 20:47
ΣΙΓΑ ΒΡΕ............ΘΑ ΜΑΣ ΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΝΤΟΣ
Άπό τό καλτσόν.......:kiss:
μου ειπαν κατι φιλεναδες απο εδω μεσα οτι αυτο θα κανει δουλεια...
:giggle::giggle:
302116
AristidisZ
24/10/2013, 09:13
Κύριε Αρίστο-ντάρλινγκ καταλάβατε ή να κάνω και κακά; :tooth:
αφού ξέρεις ότι αυτού του τύπου τα μηχανάκια δεν είναι για αυτή τη δουλειά, γιατί προσπαθείς να με πείσεις για το αντίθετο ; :p
Antonisss
24/10/2013, 09:32
Ρε παιδιά, ποια 220 σε ταξίδι? Δηλαδή ξεκινήσατε από το Χ μέρος για να πάτε κάπου 300χλμ πιο μακριά και πηγαίνατε 220 σταθερά? Ναι οκ, η εθνική είναι βαρετή, τα χλμ δεν φαίνονται, αλλά για να πηγαίνεις 220 σταθερά θες είτε SS, είτε ΧΧ/Busa... Με γυμνό δεν γίνονται... Και με μια ζελατίνα σαν και αυτή κοροϊδεύεις τον εαυτό σου
Εκτός και αν λέμε ταξίδι τη Χαλκίδα ή το Ρώσο
devil's animal
24/10/2013, 10:37
Ρε παιδιά, ποια 220 σε ταξίδι? Δηλαδή ξεκινήσατε από το Χ μέρος για να πάτε κάπου 300χλμ πιο μακριά και πηγαίνατε 220 σταθερά? Ναι οκ, η εθνική είναι βαρετή, τα χλμ δεν φαίνονται, αλλά για να πηγαίνεις 220 σταθερά θες είτε SS, είτε ΧΧ/Busa... Με γυμνό δεν γίνονται... Και με μια ζελατίνα σαν και αυτή κοροϊδεύεις τον εαυτό σου
Εκτός και αν λέμε ταξίδι τη Χαλκίδα ή το Ρώσο
το Κονιτσα - Μηχανιωνα περιπου 390χλμ μεσω Εγνατιας οδου με cb1 τερμα γκαζι* σου κανει?
σταματαγα μονο για βενζινη...δεν ξεκαβαλαγα καν και πιστεψε με ηθελα παραπανω γκαζι γιατι ηταν βαρετο...
και ολα αυτα Παρασκευη μεσημερι πηγαινε και Κυριακη απογευμα επιστροφη...σ/κ παρα σ/κ για 3 μηνες...
*οταν λεμε τερμα γκαζι με το cb1, μιλαμε για 220 κοντερ και 195-200χλμ τελικης μετρημενο με triumph 675 (xarris_x) που τα κοντερ τους δεν κλεβουν...
AristidisZ
24/10/2013, 10:40
το Κονιτσα - Μηχανιωνα περιπου 390χλμ μεσω Εγνατιας οδου με cb1 τερμα γκαζι* σου κανει?
σταματαγα μονο για βενζινη...δεν ξεκαβαλαγα καν και πιστεψε με ηθελα παραπανω γκαζι γιατι ηταν βαρετο...
και ολα αυτα Παρασκευη μεσημερι πηγαινε και Κυριακη απογευμα επιστροφη...σ/κ παρα σ/κ για 3 μηνες...
*οταν λεμε τερμα γκαζι με το cb1, μιλαμε για 220 κοντερ και 195-200χλμ τελικης μετρημενο με triumph 675 (xarris_x) που τα κοντερ τους δεν κλεβουν...
εσύ θεωρείς τον εαυτό σου "φυσιολογικό" δικυκλιστή ;
και ξέρεις ότι δε το λέω καθόλου ειρωνικά...
και ο άλλος έλεγε ότι ανέβαινε Θεσσαλονίκη με παπί, δε μου λέει κάτι αυτό
τα γυμνά (όπως το 1290) δεν είναι για να ταξιδεύεις με 200+, το ότι μπορούν 10~20~100 αναβάτες να το κάνουν δεν αλλάζει το γεγονός ότι τα μηχανάκια είναι δεν σχεδιασμένα για αυτή την χρήση
spyrakos35
24/10/2013, 10:42
...... και το 1290 που λέτε.....
devil's animal
24/10/2013, 10:51
εσύ θεωρείς τον εαυτό σου "φυσιολογικό" δικυκλιστή ;
και ξέρεις ότι δε το λέω καθόλου ειρωνικά...
και ο άλλος έλεγε ότι ανέβαινε Θεσσαλονίκη με παπί, δε μου λέει κάτι αυτό
τα γυμνά δεν είναι για να ταξιδεύεις με 200+, το ότι μπορούν 10~20~100 αναβάτες να το κάνουν δεν αλλάζει το γεγονός ότι τα μηχανάκια είναι δεν σχεδιασμένα για αυτή την χρήση
πες οτι δεχομαι οτι δεν μπορουν να το κανουν ολοι...(αν και δεν θεωρω εαυτο μη "φυσιολογικο" δικυκλιστη)...
το να προσθεσεις ομως μια ζελατινα για να μπορεις να το κανεις, ειναι μια ευκολια...αυτο λεω...
αν δεν μπορεις να κανεις ταξιδια με γυμνο, αποκλειεις ενα σωρο ωραια μηχανακια...gsx1400, cb1300, xjr1300 και ειναι πολυ κριμα...
δλδ αυτα γιατι βγηκαν? για να βολταρεις μεσα στην πολη με cc αυτοκινητου και να κανεις dragster και πλακα στα φαναρια με τους ανυποψιαστους σουπερσπορταδες?
εκτος αν μιλαμε για εποχιακους αναβατες που βαζουν το ΚΤΜ 990 τον Νοεμβριο στο γκαραζ και το βγαζουν τον Απριλιο...:rolleyes:
AristidisZ
24/10/2013, 10:59
δε νομίζω ότι αποκλείεται η χρήση τους για touring, νομίζω όμως ότι δεν ενδείκνυται, ειδικά μιλώντας για τέτοιες μουαγιέν
ο μέσος αναβάτης είτε θα κάνει συμβιβασμό έχωντας γυμνό, είτε δεν θα το επιλέξει ;)
εξάλλου το εν λόγω Κατέμι, δε νομίζω να απευθύνεται στα "κανονικά παιδιά" :D
Antonisss
24/10/2013, 11:40
Καλά και γω έκανα το 2006 το Αθήνα Θεσσαλονίκη με το Ρ6 σε 3ω45λ με στάση μόνο για βενζίνη και κοντερίσια σταθερά 200 αλλά όταν έφτασα πάνω, τα αυτιά μου βούιζαν και ο αυχένας ήταν σφιχτός για 2-3 μέρες(από το ψαράκωμα σε όλη τη διαδρομή)
Τώρα αν εσύ αυτό το θεωρείς ένα φυσιολογικό/άνετο ταξίδι τι να πω...
endopandou
24/10/2013, 11:53
Αθήνα Θεσσαλονίκη με το Ρ6 σε 3ω45λ καλά δεν διακτινίστικες κιόλας...
Τεσπα οι υπολογιστικές-θεωρητικές γνώμες για μοτά που δεν γνωρίζουμε νομίζω πως θα πρέπει να είναι πιο ''διαλλακτικές''
Antonisss
24/10/2013, 11:55
καλά δεν διακτινίστικες κιόλας...
Τεσπα οι υπολογιστικές-θεωρητικές γνώμες για μοτά που δεν γνωρίζουμε νομίζω πως θα πρέπει να είναι πιο ''διαλλακτικές''
Ο σκοπός του ταξιδιού δεν είναι το "πάω τάπα μέχρι να τα δω κωλυώμενα"... Αλλιώς θα το λέγαμε ΤΤ
endopandou
24/10/2013, 11:55
Ο σκοπός του ταξιδιού δεν είναι το "πάω τάπα μέχρι να τα δω κωλυώμενα"... Αλλιώς θα το λέγαμε ΤΤ
Ο δικός μου σκοπός;
edited...
Καλά και γω έκανα το 2006 το Αθήνα Θεσσαλονίκη με το Ρ6 σε 3ω45λ με στάση μόνο για βενζίνη και κοντερίσια σταθερά 200 αλλά όταν έφτασα πάνω, τα αυτιά μου βούιζαν και ο αυχένας ήταν σφιχτός για 2-3 μέρες(από το ψαράκωμα σε όλη τη διαδρομή)
Τώρα αν εσύ αυτό το θεωρείς ένα φυσιολογικό/άνετο ταξίδι τι να πω...
Πριν 20 χρονια το εκανα με dr750 σε 4 ωρες και 30 λεπτα και το θεωρουσα μια χαρα φυσιολογικο ταξιδι...:lol:
Antonisss
24/10/2013, 12:53
Ο δικός μου σκοπός;
edited...
Αυτό που οι περισσότεροι από εμάς σκεφτόμαστε όταν κάποιος μας λέει "Θα πάω ταξίδι με τη μηχανή"...
Antonisss
24/10/2013, 12:55
Πριν 20 χρονια το εκανα με dr750 σε 4 ωρες και 30 λεπτα και το θεωρουσα μια χαρα φυσιολογικο ταξιδι...:lol:
Θα βρεθεί και κάποιος να σου/μας πει ότι το έκανε και σε 2ω30λ και το θεωρούσε και αυτός φυσιολογικό, δεν πάει να πει κάτι...
Θα βρεθεί και κάποιος να σου/μας πει ότι το έκανε και σε 2ω30λ και το θεωρούσε και αυτός φυσιολογικό, δεν πάει να πει κάτι...
Ουτε οτι δεν το θεωρεις εσυ φυσιολογικο θα παει κατι. Περι αυτου προκειται.
Antonisss
24/10/2013, 13:20
Ουτε οτι δεν το θεωρεις εσυ φυσιολογικο θα παει κατι. Περι αυτου προκειται.
Προφανώς. Το νόημα που δεν πιάσατε όμως, είναι ότι για να πηγαίνω με 200 σταθερά και να με πιάσει ο αυχένας μου, πήγα ψαρακωμένος όλη τη διαδρομή... Αλλιώς, άντε κάτσε καμαρωτός σε τέτοιο μηχανάκι να τρως το ξύλο από τον αέρα μέχρι τη Θεσσαλονίκη, με την ίδια ταχύτητα
Κάνοντας αναγωγή λοιπόν στο 1290(για να επανέλθουμε και στο θέμα μας) πείτε μου λοιπόν πως αυτό το μηχανάκι (έστω και με τη ζελατίνα) θα κάνει ένα ταξίδι Χ χιλιομέτρων με μια υψηλή σταθερή ταχύτητα χωρίς να φθείρει τον αναβάτη...
ένα ταξίδι Χ χιλιομέτρων με μια υψηλή σταθερή ταχύτητα χωρίς να φθείρει τον αναβάτη...
Πρέπει να οριστούν (που δεν, αλλά λέμε...) ποιά είναι τα χλμ που "φθείρουν" τον αναβάτη. Γιατί έχω διαβάσει εδώ μέσα ουκ ολίγες φορές οτι ταξίδι με ταχύτητες 120-130 χωρίς fairing δεν παλεύεται (και με πιάνουν πολλά γέλια)
Κάνοντας αναγωγή λοιπόν στο 1290(για να επανέλθουμε και στο θέμα μας) πείτε μου λοιπόν πως αυτό το μηχανάκι (έστω και με τη ζελατίνα) θα κάνει ένα ταξίδι Χ χιλιομέτρων με μια υψηλή σταθερή ταχύτητα χωρίς να φθείρει τον αναβάτη...
Ουτε χωμα θα μπει χωρις να φθειρει τον αναβατη, (σο γουατ?), αλλα θα μπορει να κανει ταξιδι με μεσες ταχυτητες χωρις να φθειρει τον αναβατη.
devil's animal
24/10/2013, 13:23
Κάνοντας αναγωγή λοιπόν στο 1290(για να επανέλθουμε και στο θέμα μας) πείτε μου λοιπόν πως αυτό το μηχανάκι (έστω και με τη ζελατίνα) θα κάνει ένα ταξίδι Χ χιλιομέτρων με μια υψηλή σταθερή ταχύτητα χωρίς να φθείρει τον αναβάτη...
τα αγυμναστα αγορια που θα τους πονεσει ο σβερκουλης τους, μπορουν να φορεσουν τις παντΟΥφλες τους και να πιουν το τσαϊ τους μπροστα στο αναμμενο τζακι..
:tooth::tooth:
:evil::evil::evil:
Antonisss
24/10/2013, 13:29
Ουτε χωμα θα μπει χωρις να φθειρει τον αναβατη, (σο γουατ?), αλλα θα μπορει να κανει ταξιδι με μεσες ταχυτητες χωρις να φθειρει τον αναβατη.
Ποιος μίλησε για χώμα ρε παιδιά?
Ταξίδι εννοείται θα μπορεί να κάνει, την ταχύτητα ψάχνουμε τόσο καιρό!! :lol:
spyrakos35
24/10/2013, 13:32
εγώ ξέρω οτι στις μεγάλες αποστάσεις με όσα και να πηγαίνεις, στο τέλος το φορτηγό που πέρασες πριν από ώρα θα σε πετύχει στα διόδια/κατούρημα/τσιγάρο/καφέ/φαί...
και θα μείνεις να κοιτάς σα χάνος..... ;)
Ποιος μίλησε για χώμα ρε παιδιά?
Ταξίδι εννοείται θα μπορεί να κάνει, την ταχύτητα ψάχνουμε τόσο καιρό!! :lol:
Λογαριασε το πολυ 150. Τα 130 ανετα, τα 150 θα θελουν λυσεις αμφισβητουμενης αισθητικης.
endopandou
24/10/2013, 13:33
Σπυέτο
Ντεν τρέκουμε γκια να φτάσουμε γκρήγκορα καρντιά μου :)
endopandou
24/10/2013, 13:35
Θα το φτιάξει κάποιος το ανάλογο θρεντάκι για να μην αισθανόμαστε άσΚημα που σπαμάρουμε εδώ; :D
spyrakos35
24/10/2013, 13:35
Ντεν τρέκουμε γκια να φτάσουμε γκρήγορα καρντιά μου :)
μην το αλλάζεις τώρα ρε κωλοτούμπα....
για ταξίδι με 220 λέμε....
endopandou
24/10/2013, 13:38
μην το αλλάζεις τώρα ρε κωλοτούμπα....
για ταξίδι με 220 λέμε....
Ποιος το αλλάζει βρε baby siSter? Εσυ ανέφερες νταλίκες :p
Επί του θέματος... με 220 ταξιδεύεις με τον δούκα και μάλιστα καλύτερα απο τα ss προσθέτω έως τα 200. Ότι έγραψε ο ντέβιλ ισχύει μέχρι κεραίας
Antonisss
24/10/2013, 13:45
Επί του θέματος... με 220 ταξιδεύεις με τον δούκα και μάλιστα καλύτερα απο τα ss προσθέτω έως τα 200.
Μια ερώτηση θα κάνω μόνο και μετά βάζω μια τελεία επί του θέματος
Αυτό που είπες το πιστεύεις?
Με 200 ταξιδι εχεις αυτονομια 120χλμ με το παλιο Sd με το 15ρι τεποζιτο....
Μπορεις να πας με 170 και να ειναι ολα οκ
ΑΡΚΕΙ
να μην εχεις οδηγησει πραγματικο μηχανάκι στη ζωη σου με φαιρνιγκ σε εμβρυακη σταση κλπ
γιατι τοτε σου φαινεται μπουλντόζα το SD με αεροδυναμικη τουβλου
Μη συγκρινετε ανομοια πράγματα.
endopandou
24/10/2013, 13:56
Μια ερώτηση θα κάνω μόνο και μετά βάζω μια τελεία επί του θέματος
Αυτό που είπες το πιστεύεις?
Οχι φυσικά, τρολάρω ασύστολα λέγοντας ότι να 'ναι για ένα μοτό που πιθανόν δεν έχω καν οδηγήσει...
(ας ξαναπώ πως μιλάμε για το συγκεκριμένο μοτό με αυτή τη ζελατίνα)
devil's animal
24/10/2013, 15:08
Οχι φυσικά, τρολάρω ασύστολα λέγοντας ότι να 'ναι για ένα μοτό που πιθανόν δεν έχω καν οδηγήσει...
:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:
το Κονιτσα - Μηχανιωνα περιπου 390χλμ μεσω Εγνατιας οδου με cb1 τερμα γκαζι* σου κανει?
σταματαγα μονο για βενζινη...δεν ξεκαβαλαγα καν και πιστεψε με ηθελα παραπανω γκαζι γιατι ηταν βαρετο...
και ολα αυτα Παρασκευη μεσημερι πηγαινε και Κυριακη απογευμα επιστροφη...σ/κ παρα σ/κ για 3 μηνες...
*οταν λεμε τερμα γκαζι με το cb1, μιλαμε για 220 κοντερ και 195-200χλμ τελικης μετρημενο με triumph 675 (xarris_x) που τα κοντερ τους δεν κλεβουν...
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ..............ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
Είσαι έσύ...??
Ή πιθανή τρέλλα σου...??
Τό μαγικό κι άκούραστο κορμί σου....??
Τό ζητούμενο δέν είμαστε ούτε έγώ ,ούτε έσύ...!!!
Άπό τή μιά βγαίνεις καί κράζεις γιά μούσκουλα καί ήρωικές έποχές καί άπό τήν
άλλη μάς λές Μηχανιώνα - Πρίντεζι πώς ήσουν καρφωμένος στό γυμνό μέ 220
καί σέ είχε πιάσει καί ή πλήξη...........ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ.....
devil's animal
24/10/2013, 17:40
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ..............ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
Είσαι έσύ...??
Ή πιθανή τρέλλα σου...??
Τό μαγικό κι άκούραστο κορμί σου....??
Τό ζητούμενο δέν είμαστε ούτε έγώ ,ούτε έσύ...!!!
Άπό τή μιά βγαίνεις καί κράζεις γιά μούσκουλα καί ήρωικές έποχές καί άπό τήν
άλλη μάς λές Μηχανιώνα - Πρίντεζι πώς ήσουν καρφωμένος στό γυμνό μέ 220
καί σέ είχε πιάσει καί ή πλήξη...........ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ.....
δεν σ'επιασα ρε terens...
για σπαστα και ξαναριχτα μια μπας και βγει ακρη...
Με 200 ταξιδι εχεις αυτονομια 120χλμ με το παλιο Sd με το 15ρι τεποζιτο....
Μπορεις να πας με 170 και να ειναι ολα οκ
ΑΡΚΕΙ
να μην εχεις οδηγησει πραγματικο μηχανάκι στη ζωη σου με φαιρνιγκ σε εμβρυακη σταση κλπ
γιατι τοτε σου φαινεται μπουλντόζα το SD με αεροδυναμικη τουβλου
Μη συγκρινετε ανομοια πράγματα.
Σιγά ρε μαν...με μια ζελατινούλα κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου :tooth: :tooth:
302167
302168
Πανέμορφη πραγματικά και διακριτική !!! :lol::lol:
δεν σ'επιασα ρε terens...
για σπαστα και ξαναριχτα μια μπας και βγει ακρη...
ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ....................ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ
Τό άν έσύ θεωρείς εύκολο χαλαρό κ.λ.π....τό νά κινείσαι γιά τόσες ώρες
μέ αύτήν τήν ταχύτητα μέ ένα μηχανάκι σάν τό συγκεκριμμένο,
δέν είναι ούτε ό μέσος όρος,ούτε άποτελεί σημείο άναφοράς...!!
Δέν γίνεται νά άντιπαραθέτουμε τίς προσωπικές μας ίκανότητες
όταν άναφερόμαστε στόν μέσο μοτοσυκλεττιστή.
Καί ούτε θεωρείται φυσιολογικό όπως είπε καί κάποιος άλλος.
Τό τί καταφέρνεις ΕΣΥ προσωπικά είναι άλλο θέμα καί μπράβο σου,
άλλά δέν έχει καμμία σχέση μέ τή μέση.....διότι αύτό πού περιγράφεις
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΗ..........
Τά 220 χλμ. γιά τόν συγκεκριμμένο δρόμο πού τόν κάνω πολύ συχνά
έκτός άπό τά ίσιάδια Κοζάνης,Βέροιας,Θεσσαλονίκης, έχει καί στροφές
πού δέν πάνε μέ τόσα ούτε στόν ύπνο μας....!!!!
Έκτός αύτού τά 220 είναι ύψηλή ταχύτητα καί έχει ρίσκο,δέν είμαστε σέ πίστα,
σκύλοι,πρόβατα...........αύτοκίνητα κ.λ.π...
Όπότε δέν είναι ούτε άνετο,ούτε εύκολο, ούτε χαλαρό γιά τόν μέσο άναβάτη....!!!
Πόσο μάλλον μέ ένα μηχανάκι πού παλεύεις μέ τόν άέρα μονίμως.
Άπαντώ έπίσης ότι ναί ύπάρχουν πολλές τέτοιες μοτό σέ άναβίωση τής ρετρό έποχής μου,
όμως αύτό δέ σημαίνει ότι είναι φτιαγμένες γιά νά πηγαίνουν ώρες τάπα μέ 220.
Όταν αύτά τά μηχανάκια ξεπεράσουν τά 150-160 σέ ταξίδι ,θέλουν μπράτσα καί λαιμό....!!!
Έλπίζω νά σού έλυσα τίς άπορίες αύτή τή φορά........
Άλλος δέν είναι τόσο δυνατός,άλλος δέν θέλει νά μαζοχιστεί κ.λ.π....
Τό νά μάς τό παρουσιάζεις σάν εύκολάκι ,βαρετό ,άνιαρό κ.λ.π.....
όπως έγραψες δέν άφορά τόν κόσμο άλλά έσένα.
Καί ούτε έσύ,όπως καί οί δικές σου ίκανότητες άφορούν αύτήν τήν κουβέντα.
Είναι σάν νά περνάει κάποιος τή Μάγχη κολυμπώντας καί νά κράζει τούς
άλλους λέγοντας ........έλα μωρέ άπλό είναι καί ένοιωσα καί άνία.
Συνεπώς ή μάς δουλεύεις,ή είσαι τόσο καλός......διότι άπό τήν έμπειρία μου
35 χρόνια σέ γρήγορα μηχανάκια καί τά τελευταία 20 χρόνια έχοντας καί
φέριγκ όταν έκανα 150-200 χλμ. μέ ύψηλές ταχύτητες,πάντα μετά κατέβαινα
καί ένοιωθα όπως ό φίλος μέ τό πιασμένο σβέρκο.....
ΤΑΣΠΑΣΑ..............ΡΕ ΜΟΡΤΗ πού έλεγε κι ό Φέρμας
catmaster
24/10/2013, 19:00
Σιγά ρε μαν...με μια ζελατινούλα κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου :tooth: :tooth:
μην ξεχάσεις τον υαλοκαθαριστήρα :lol::lol:
endopandou
24/10/2013, 19:04
Όταν αύτά τά μηχανάκια ξεπεράσουν τά 150-160 σέ ταξίδι ,θέλουν μπράτσα καί λαιμό....!!!
Επειδή κάπου το έχασα, ποια είναι αυτά τα μηχανάκια; Για ποια λες;
devil's animal
24/10/2013, 19:17
ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ....................ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ
Τό άν έσύ θεωρείς εύκολο χαλαρό κ.λ.π....τό νά κινείσαι γιά τόσες ώρες
μέ αύτήν τήν ταχύτητα μέ ένα μηχανάκι σάν τό συγκεκριμμένο,
δέν είναι ούτε ό μέσος όρος,ούτε άποτελεί σημείο άναφοράς...!!
Δέν γίνεται νά άντιπαραθέτουμε τίς προσωπικές μας ίκανότητες
όταν άναφερόμαστε στόν μέσο μοτοσυκλεττιστή.
Καί ούτε θεωρείται φυσιολογικό όπως είπε καί κάποιος άλλος.
Τό τί καταφέρνεις ΕΣΥ προσωπικά είναι άλλο θέμα καί μπράβο σου,
άλλά δέν έχει καμμία σχέση μέ τή μέση.....διότι αύτό πού περιγράφεις
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΗ..........
ουσιαστικα πρεπει να μου δωσεις ορισμο για τον "μεσο μοτοσυκλετιστη", αλλιως δουλεια δεν κανουμε...
οντως δεν εχει να κανει με εμενα, αλλα δεν γινεται να λετε δυνατα και φωναχτα: ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...
γινεται και παραγινεται...
επισης για να παρεις ενα γυμνο μηχανακι πρεπει να εχεις σκεφτει και το ενδεχομενο ταξιδιου, οποτε να το εχεις στο μυαλο σου...οποτε ή εχεις κανει τα κουμαντα σου με γυμναστικη ή βαζεις μια ζελατινα και πορευεσαι...
Τά 220 χλμ. γιά τόν συγκεκριμμένο δρόμο πού τόν κάνω πολύ συχνά
έκτός άπό τά ίσιάδια Κοζάνης,Βέροιας,Θεσσαλονίκης, έχει καί στροφές
πού δέν πάνε μέ τόσα ούτε στόν ύπνο μας....!!!!
στροφες εννοεις αυτες τις ανοιχτες καμπες των 200+χλμ ή αυτες που ειναι στα τουνελ που μπορεις να τις στριψεις και με 160...??
παντως ενταξει το Κονιτσα - Ιωαννινα το εκανα με μεση 80-100χλμ...
Έκτός αύτού τά 220 είναι ύψηλή ταχύτητα καί έχει ρίσκο,δέν είμαστε σέ πίστα,
σκύλοι,πρόβατα...........αύτοκίνητα κ.λ.π...
Όπότε δέν είναι ούτε άνετο,ούτε εύκολο, ούτε χαλαρό γιά τόν μέσο άναβάτη....!!!
Πόσο μάλλον μέ ένα μηχανάκι πού παλεύεις μέ τόν άέρα μονίμως.
σκυλοι, προβατα και αυτοκινητα λες για τον κλειστο αυτοκινητοδρομο της Εγνατιας ή για τον περιφερειακο Θεσσ/νικης??
αν παντως λες για το Κονιτσα - Ιωαννινα, ναι εχεις δικιο...σε καποια χωρια πρεπει να προσεχεις και να κοβεις, ακομα και ανοιχτος να ειναι ο δρομος...
Άπαντώ έπίσης ότι ναί ύπάρχουν πολλές τέτοιες μοτό σέ άναβίωση τής ρετρό έποχής μου,
όμως αύτό δέ σημαίνει ότι είναι φτιαγμένες γιά νά πηγαίνουν ώρες τάπα μέ 220.
Όταν αύτά τά μηχανάκια ξεπεράσουν τά 150-160 σέ ταξίδι ,θέλουν μπράτσα καί λαιμό....!!!
με ενα μασκακι, ειμαι σιγουρος οτι ταξιδευουν ανετοτατα με 200 και 220...
δεν ειναι δυνατον να εχουν 1400 και 1300 κυβικα για την βολτα, την πολη και τον χαβαλε...
Έλπίζω νά σού έλυσα τίς άπορίες αύτή τή φορά........
Άλλος δέν είναι τόσο δυνατός,άλλος δέν θέλει νά μαζοχιστεί κ.λ.π....
Τό νά μάς τό παρουσιάζεις σάν εύκολάκι ,βαρετό ,άνιαρό κ.λ.π.....
όπως έγραψες δέν άφορά τόν κόσμο άλλά έσένα.
Καί ούτε έσύ,όπως καί οί δικές σου ίκανότητες άφορούν αύτήν τήν κουβέντα.
Είναι σάν νά περνάει κάποιος τή Μάγχη κολυμπώντας καί νά κράζει τούς
άλλους λέγοντας ........έλα μωρέ άπλό είναι καί ένοιωσα καί άνία.
Συνεπώς ή μάς δουλεύεις,ή είσαι τόσο καλός......διότι άπό τήν έμπειρία μου
35 χρόνια σέ γρήγορα μηχανάκια καί τά τελευταία 20 χρόνια έχοντας καί
φέριγκ όταν έκανα 150-200 χλμ. μέ ύψηλές ταχύτητες,πάντα μετά κατέβαινα
καί ένοιωθα όπως ό φίλος μέ τό πιασμένο σβέρκο.....
ΤΑΣΠΑΣΑ..............ΡΕ ΜΟΡΤΗ πού έλεγε κι ό Φέρμας
τις αποριες μου τις ελυσες (μερικως) αλλα ακριβως επειδη το θεμα δεν ειμαι εγω...αλλα το 1290..
και επειδη καβαλησα προσφατα το 990 sd του endopandou, μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι δεν ειναι ΑΘΛΟΣ να πας με αυτα τα χλμ για αρκετη ωρα με αυτο το μασκακι που εχει...
οπως ειπα, ομως και πριν...
αν καποιος ειναι εντελως αγυμναστος ή/και θελει να ταξιδευει λες και ειναι μεσα σε αμαξι, τοτε ΝΑΙ, δεν μπορει να το κανει...
αλλα μπορω να σου πω, οτι το να εισαι συνεχως σκυμενος πισω απο το fairing ενος ss για 500+χλμ (επειδη το εχω κανει και αυτο ουκ ολιγες φορες), δεν ειναι πιο ευκολο απο το να ταξιδευεις με το sd με 200 και 220...
endopandou
24/10/2013, 19:30
Ουφ ευχαριστούμε Χάρη :beer:
Τώρα θα μπορώ να διαβάσω άνετα τις εμπεριστατωμένες γνώμες για το μηχανάκι μου απο όσους δεν το έχουν οδηγήσει. :giggle:
μην ξεχάσεις τον υαλοκαθαριστήρα :lol::lol:
Kαι θραύση κρυστάλλων στην ασφάλεια !! :lol:
harris_x
24/10/2013, 19:35
Ουφ ευχαριστούμε Χάρη :beer:
Τώρα θα μπορώ να διαβάσω άνετα τις εμπεριστατωμένες γνώμες για το μηχανάκι μου απο όσους δεν το έχουν οδηγήσει. :giggle::bawl:
KostasV2
24/10/2013, 19:39
Γιατί έχω διαβάσει εδώ μέσα ουκ ολίγες φορές οτι ταξίδι με ταχύτητες 120-130 χωρίς fairing δεν παλεύεται (και με πιάνουν πολλά γέλια)
Αναλόγως το ύψος του αναβάτη και τη θέση οδήγησης. Ένα ψηλό και ανοιχτό τιμόνι είναι πολύ διαφορετικό από ένα ζευγάρι κλιπ-ον (μιλάμε πάντα για γυμνό,ε; ). Εντάξει, αν τα 120 φαίνονται κουραστικά σε κάποιον, ας το αφήσει το σπορ καλύτερα. Αλλά και ταξίδι με γυμνό και 220, μου φαίνεται εξωπραγματικό...
endopandou
24/10/2013, 19:45
Αλλά και ταξίδι με γυμνό και 220, μου φαίνεται εξωπραγματικό...
Αφενός δεν είναι όλα τα γυμνά ίδια, αφετέρου το συγκεκριμένο έχει ζελατίνα.
Τωρα μιλάμε για τη πατεντα του endopandou ή γενικότερα;
Μου συγκρινετε ενα δικυλινδρο γυμνο με ενα φερινγκάτο SS ;
Σε ποιον πλανήτη που λεει και ο Αντωνης;
endopandou
24/10/2013, 19:52
Ο ντέβιλ και εγώ νομίζω ότι είμαστε εντελώς σαφείς πως μιλάμε για την πατέντα.
Χωρίς τη ζελατίνα δεν υπάρχει σημείο επαφής με τα ss στην αεροδυναμική.
Στροβιλισμοί , ήχος ...κλπ δεν σας τρελαίνουν ?? :confused:
KostasV2
24/10/2013, 19:57
Αφενός δεν είναι όλα τα γυμνά ίδια, αφετέρου το συγκεκριμένο έχει ζελατίνα.
Προφανώς. Αυτό είπα κι εγώ. Αλλά και πάλι, η ζελατίνα φαντάζομαι ότι μειώνει αρκετά την πίεση στο στήθος, αλλά με κεφάλι και ώμους τι γίνεται;
harris_x
24/10/2013, 20:00
Στροβιλισμοί , ήχος ...κλπ δεν σας τρελαίνουν ?? :confused:
ωτοασπίδες ;)
btw με το hornet και 170 σταθερά χωρίς ζελατίνα είμουν ok!
στα 220 ήταν λες και θα μου βγει το κράνος απο τον... :look:
Δηλαδή μου λέτε οτι με ενα γυμνο στην "φυσιολογική" τελική του και καποια ζελατινα κλπ ταξιδευει καλύτερα απο ενα χιλιαρι με φερηνγκ στα ρελαντι του στα 200;
Εμμονές είναι παιδια αυτα... :confused:
endopandou
24/10/2013, 20:07
Προφανώς. Αυτό είπα κι εγώ. Αλλά και πάλι, η ζελατίνα φαντάζομαι ότι μειώνει αρκετά την πίεση στο στήθος, αλλά με κεφάλι και ώμους τι γίνεται;
Ο αέρας σε χτυπάει στο κράνος. Αν σκύψεις ελάχιστα το πιάνει ακόμα λιγότερο. Οι ώμοι είναι εκτεθειμένοι όσο και στα μοντέρνα ss. Τα χέρια όμως είναι εντελώς εκτεθειμένα θέλει καλά γάντια γιατί αν φας κάνα χαλικάκι, κλαις... Η διαφορά υπέρ των ss έρχεται μετά τα 200 που λόγω κλιπ ον σκύβεις εύκολα.
α ναι τώρα που το είπε ο Χάρης... Χωρίς ωτοασπίδες είναι σπαστικός ο θόρυβος.
Αναλόγως το ύψος του αναβάτη και τη θέση οδήγησης. Ένα ψηλό και ανοιχτό τιμόνι είναι πολύ διαφορετικό από ένα ζευγάρι κλιπ-ον (μιλάμε πάντα για γυμνό,ε; ). Εντάξει, αν τα 120 φαίνονται κουραστικά σε κάποιον, ας το αφήσει το σπορ καλύτερα. Αλλά και ταξίδι με γυμνό και 220, μου φαίνεται εξωπραγματικό...
Αν και κάτοχος γυμνού δεν υποστηρίζω οτι είναι καλύτερο από SS ή μηχανάκι με fairing, μην τρελαθούμε κιόλας. Ταξίδι με 160-170 γίνεται πάντως χωρίς δράματα.
AristidisZ
24/10/2013, 23:25
Αν και κάτοχος γυμνού δεν υποστηρίζω οτι είναι καλύτερο από SS ή μηχανάκι με fairing, μην τρελαθούμε κιόλας. Ταξίδι με 160-170 γίνεται πάντως χωρίς δράματα.
ε κόψε μωρέ και συ ένα 10% εκπτώσεις έχουμε
εγώ με το χόρνετ με τα 150 νιώθω μια σχετική δυσφορία πάντως...
DoctoR_k6
24/10/2013, 23:45
Ταξιδι με 220 κ γυμνο δεν γινεται κ να ειναι φυσιολογικο. Εκτος κ αν πας φυσιοθεραπειες μετα. Εδω εμεις με τα ss που σαν καλυψη εχουν απειρως καλυτερη κ διαφωνουμε σε πολλα. Τελοσπαντων ο καθενας οτι νομιζει απλα κανονας δεν βγαινει. Αν ειναι να κανω ταξιδι ξαπλα σε ενα γυμνο στις 90 μοιρες κ να νιωθω χειροτερα απο το ss δεν λεει...
ούτε γυμνό ούτε ss...sport touring και γαμάς , με γυμνό πάντως μέχρι τα 150-160 είσαι αρκετά καλά ανάλογα και με τη μέρα , γιατί αν έχει αέρα ,από μόνη της σε πήρε και σε σήκωσε από τα 100 κιόλλας. τα 220 δεν νομίζω να τα αντέχεις για πάνω από 10λεπτά με γυμνό όχι για ώρες χωρίς καμια προστασία !!! τώρα με κάτι ιδιοκατασκευές μασκάκια και λοιπά κόλπα από όσα είδα του έντου είναι αρκετά καλή λύση !!!!
παει το cb1 220 εστω και στο κοντερ?
εγω ενα cb400 που ειχα μετα τα 120 κατεβαζακαντηλια με την αεροδυναμικη τουβλου που ειχε. ουτε καν καμπυλη δεν ειχε το μπροστινο φαναρι.
ενα er6 γυμνο παντως που οδηγησα το πηγαινα ανετα με 140 αλλα απ τα 170 ενοχλουσε αποτομα ο αερας. Ηταν και χωρις ζελατινα να σημειωσω.
Δηλαδή μου λέτε οτι με ενα γυμνο στην "φυσιολογική" τελική του και καποια ζελατινα κλπ ταξιδευει καλύτερα απο ενα χιλιαρι με φερηνγκ στα ρελαντι του στα 200;
Εμμονές είναι παιδια αυτα... :confused:
Ω ΜΙΤΖΙ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΛΟΛ...............
Κάτσε θά άκούσουμε κι άλλα τώρα........κουράζουν αύτά μέ τά όλόσωμα φέριγκ
περισσότερο άπό τά γυμνά στά 220.....!!!!!
KostasV2
25/10/2013, 01:45
ε κόψε μωρέ και συ ένα 10% εκπτώσεις έχουμε
εγώ με το χόρνετ με τα 150 νιώθω μια σχετική δυσφορία πάντως...
Δε μου κάνει εντύπωση. Το Hornet έχει αρκετά όρθια θέση οδήγησης. Στο Brosάκι, αν σκύψω λίγο, την παλεύω μέχρι 140-150 κοντερίσια χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα. Το μηχανάκι όμως έχει κάτι αντιρρήσεις να δουλεύει συνέχεια εκεί... :mad:
harris_x
25/10/2013, 07:16
ε κόψε μωρέ και συ ένα 10% εκπτώσεις έχουμε
εγώ με το χόρνετ με τα 150 νιώθω μια σχετική δυσφορία πάντως...
Έλα.... Τη βέσπα κι εσύ :bawl:
endopandou
25/10/2013, 08:01
Ω ΜΙΤΖΙ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΛΟΛ...............
Κάτσε θά άκούσουμε κι άλλα τώρα........κουράζουν αύτά μέ τά όλόσωμα φέριγκ
περισσότερο άπό τά γυμνά στά 220.....!!!!!
Αυτές τις άσχετες γενικότητες που γράφεις δεν τις είπε με αυτόν τον τρόπο κανείς, αλλά εσύ επειδή ως συνήθως γουστάρεις το τρολάρισμα τα λες όπως σου κατέβει στο κεφάλι.
ΔΕΝ έχεις καν οδηγήσει το συγκεκριμένο μοτό αλλά θες να πεις την έμπειρη παπαριά σου επικαλούμενος τα 35 χρόνια ''γρήγορης'' οδήγησης. Όπως ακριβώς και στο 1190...
Εξάλλου απο το:
Έκτός αύτού τά 220 είναι ύψηλή ταχύτητα καί έχει ρίσκο,δέν είμαστε σέ πίστα,
σκύλοι,πρόβατα...........αύτοκίνητα κ.λ.π...
καταλάβαμε τι πύραυλος είσαι του λόγου σου.... :a9: Για καφεδάκι την έχεις τη μπούσα ε;... :tooth:
(σε πειράζω ατιμούλικο)
Λοιπόν παίδες τα πιο πολλά γυμνά είναι πραγματικά δράμα στην αεροδυναμική όπως είναι και ο δούκας σε μαμά μορφή. Υπάρχουν όμως κάποια όπως το τουόνο που με ένα μικρό μασκάκι (πολύ μικρότερο απο την ασπίδα των ματ που έβαλα εγώ στον ευγενή) κάνουν ωραιότατη δουλειά στο ταξίδι. Όταν οδήγησε το χρέπι ο ντέβιλ στην παρέα ήταν και ο Ζεύκας ο οποίος αν θυμάμαι καλά επίσης μίλαγε για ανάλογες ταχύτητες ταξιδιού (περισσότερο σκυμμένος εκείνος)
Αυτές οι ταχύτητες απο ότι φαίνεται τελικά δεν αφορούν τον μέσο αναβάτη και οι Ζεύκας και ντέβιλ δεν είναι μέσοι αναβάτες. Είναι γρήγοροι και μαθημένοι σε άλλο τρόπο οδήγησης.
Προσωπική γνώμη, η περίπτωση να έχει κάποιος φάιτερ με τελική 250+ και να μην μπορεί να πάει μια γρήγορη ούτε άγιο είναι αστεία, οπότε οι όποιες ζελατίνες είναι μονόδρομος και στην πόλη τις ξαναβγάζει βρε αδερφέ για να λέει πόσο badass είναι...
Να σας πω πάντως πως αυτού του μεγέθους τα κολλήματα με το φαίνεσθαι οι Ευρωπαίοι δεν τα έχουν. Εκεί οι ζελατίνες στα γυμνά είναι κοινή πρακτική.
AristidisZ
25/10/2013, 08:08
Προσωπική γνώμη, η περίπτωση να έχει κάποιος φάιτερ με τελική 250+ και να μην μπορεί να πάει μια γρήγορη ούτε άγιο είναι αστεία, οπότε οι όποιες ζελατίνες είναι μονόδρομος και στην πόλη τις ξαναβγάζει βρε αδερφέ για να λέει πόσο badass είναι...
για μένα λες έ ; :cool:
Να σας πω πάντως πως αυτού του μεγέθους τα κολλήματα με το φαίνεσθαι οι Ευρωπαίοι δεν τα έχουν. Εκεί οι ζελατίνες στα γυμνά είναι κοινή πρακτική.
κάτσε ρε συ Μάνο, δηλαδή με το καλημέρα σας παίρνεις ένα μηχανάκι και με τη μία του αλλοιώνεις την εμφάνιση
δεν είναι λάθος ως πρακτική ;
κάτσε ρε συ Μάνο, δηλαδή με το καλημέρα σας παίρνεις ένα μηχανάκι και με τη μία του αλλοιώνεις την εμφάνιση
δεν είναι λάθος ως πρακτική ;
μπορει να ειναι λαθος για τον θεο που πιστευει ο σχεδιαστικος οικος, αλλα λαθος πρακτικη, οχι δεν ειναι.
για μένα λες έ ; :cool:
κάτσε ρε συ Μάνο, δηλαδή με το καλημέρα σας παίρνεις ένα μηχανάκι και με τη μία του αλλοιώνεις την εμφάνιση
δεν είναι λάθος ως πρακτική ;
Μαλον για μενα λεει....!
(Ειμαστε πολλοι οι κουλοι τελικα):tooth:
endopandou
25/10/2013, 08:49
για μένα λες έ ; :cool:
Μαλον για μενα λεει....!
:tooth:
Όχι κόρες καμία απο τις δυό σας δεν σκέφτηκα, δεν το είπα για κάποιον συγκεκριμένα. :)
(Ειμαστε πολλοι οι κουλοι τελικα) και εγώ κούλαδος είμαι, για να ξηγιόμαστε... :wave2:
AristidisZ
25/10/2013, 09:02
πάντως πέραν της πλακίτσας που κάνουμε, προχτές που προσπαθούσα να κρατήσω την απόσταση που σας είχα ρίξει στα αυτιά (κοινώς να σας φτάσω), συνειδητοποίησα ότι μετά τα 170~180 όσο κι αν έσκυβα είχα θέμα, τόσο με την αντίσταση του αέρα όσο και με πλευρικά ρεύματα
σκέφτομαι σοβαρά να δοκιμάσω ένα αφαιρούμενο ζελατινάκι, αν και θεωρώ πολύ πιθανόν να πάνε τσάμπα τα λεφτά, γιατί δε νομίζω ότι αυτά που έχω δει στα χόρνετ μαζεύουν κάτι στο ύψος μου...
μπορει να ειναι λαθος για τον θεο που πιστευει ο σχεδιαστικος οικος, αλλα λαθος πρακτικη, οχι δεν ειναι.
Λάθος αγορά μοτό σίγουρα έχει κάνει πάντως.
Δεν αγοράζεις ένα όμορφο γυμνό, και να το κάνεις fucking carnabal προκειμένου να κάνει αυτό που για το οποίο ΔΕΝ είναι φτιαγμένο.
endopandou
25/10/2013, 09:10
σκέφτομαι σοβαρά να δοκιμάσω ένα αφαιρούμενο ζελατινάκι
:tooth::a9:
δε νομίζω ότι αυτά που έχω δει Δεν δεν νομίζεις, μπαίνεις σε φόρουμ χορνετοχρεπίων και μαθαίνεις :wave2:
Εγώ λέω πως είναι το καλύτερο δώρο που μπορεί να κάνει κάποιος στο χόρνετ του
spyrakos35
25/10/2013, 09:13
Λάθος αγορά μοτό σίγουρα έχει κάνει πάντως.
Δεν αγοράζεις ένα όμορφο γυμνό, και να το κάνεις fucking carnabal προκειμένου να κάνει αυτό που για το οποίο ΔΕΝ είναι φτιαγμένο.
Απο την αλλη δεν υπαρχει η δυνατοτητα να εχεις 3-4 μηχανακια στο γκαραζ.........
devil's animal
25/10/2013, 09:13
παει το cb1 220 εστω και στο κοντερ?
ναι, αν του βγαλεις τον κοφτη (που νομιζω ειναι μεσα στο κοντερ) παει τοσα...
για την ακριβεια το κοντερ του τερματιζει στα 180 και μετα ξεπερναει το νοητο 6 ο'clock και παει περιπου στο παρα 20...(λιγο ακομα και θα επεστρεφε στο 0):vroum:
AristidisZ
25/10/2013, 09:14
Απο την αλλη δεν υπαρχει η δυνατοτητα να εχεις 3-4 μηχανακια στο γκαραζ.........
για αυτό αν θες να κάνεις ταξίδια με μέση κοντά στα 200, παίρνεις ένα μηχανάκι σαν το δικό σου και είσαι κυρία ;)
devil's animal
25/10/2013, 09:19
κάτσε ρε συ Μάνο, δηλαδή με το καλημέρα σας παίρνεις ένα μηχανάκι και με τη μία του αλλοιώνεις την εμφάνιση
δεν είναι λάθος ως πρακτική ;
Λάθος αγορά μοτό σίγουρα έχει κάνει πάντως.
Δεν αγοράζεις ένα όμορφο γυμνό, και να το κάνεις fucking carnabal προκειμένου να κάνει αυτό που για το οποίο ΔΕΝ είναι φτιαγμένο.
δλδ δεν προτιμας να του βαλεις μια ζελατινα για να κανεις καλυτερα το ταξιδι σου, για να μην σε συλλαβει η fashion police των απανταχου nakedbadassesmotousers??
Το μονο προβλημα για να ταξιδευεις με 200+....... ειναι η μπενζινα.
endopandou
25/10/2013, 09:20
Δεν νομίζω να γνωρίζει κάποιος τους λόγους που αγόρασε ένα μοτό ο οποιοσδήποτε, συνεπώς δεν μπορεί να κρίνει το ορθό την αγοράς.
Το μονο προβλημα για να ταξιδευεις με 200+....... ειναι η μπενζινα. +1 :a013:
AristidisZ
25/10/2013, 09:22
Δεν νομίζω να γνωρίζει κάποιος τους λόγους που αγόρασε ένα μοτό ο οποιοσδήποτε, συνεπώς δεν μπορεί να κρίνει το ορθό την αγοράς.
δε θα συμφωνήσω μαζί σου
βλ. τι έγραψε ο Σπύρος
endopandou
25/10/2013, 09:27
δε θα συμφωνήσω μαζί σου
βλ. τι έγραψε ο Σπύρος
Να συμφωνήσεις Αρίστο γιατί εγώ ας πούμε πούλησα το gixxer γιατί ο καρπός μου καθότι διαλυμένος δεν δέχεται την πίεση του σκυφτού. Αν δεν μπορούσε να δεχτεί ούτε την πίεση του δούκα θα έπερνα τσολιαδίστικο και αν δεν μπορούσε ούτε αυτό θα έπαιρνα παπί εξάβολτο. Ποιος θα μου πει τι να πάρω είπες;
AristidisZ
25/10/2013, 09:29
Να συμφωνήσεις Αρίστο γιατί εγώ ας πούμε πούλησα το gixxer γιατί ο καρπός μου καθότι διαλυμένος δεν δέχεται την πίεση του σκυφτού. Αν δεν μπορούσε να δεχτεί ούτε την πίεση του δούκα θα έπερνα τσολιαδίστικο και αν δεν μπορούσε ούτε αυτό θα έπαιρνα παπί εξάβολτο. Ποιος θα μου πει τι να πάρω είπες;
άκυρο το σχόλιό μου, διάβασα βιαστικά και κατανόησα εντελώς διαφορετικό πράγμα
(ότι ο κάτοχος δεν ξέρει τον λόγο που επέλεξε ένα μηχανάκι)
:wave2:
sapila racing
25/10/2013, 09:30
ναι, αν του βγαλεις τον κοφτη (που νομιζω ειναι μεσα στο κοντερ) παει τοσα...
για την ακριβεια το κοντερ του τερματιζει στα 180 και μετα ξεπερναει το νοητο 6 ο'clock και παει περιπου στο παρα 20...(λιγο ακομα και θα επεστρεφε στο 0):vroum:
Παντως εγώ παλιότερα που πήγαινα μεγαλες διαδρομές και ταξίδια στην ΕΟ με γυμνό με τζαμάκι και σταθερά 180 δεν είδα ούτε έναν να με περάσει με άλλο γυμνό.
Περίεργο πράγμα ρε παιδί μου....
devils το CB1 παει 200 οκ, αλλά μεχρι εκει και οχι παραπάνω και σε οπιαδήποτε ανηφόρα ξεκουράζει τον αναβάτη με τη μια. :D
Με λίγο κατω απο 60 ίππους δεν μπορεί να παει πανω απο 200 στην ευθεία με την καμμια όσο και μοκρόσωμος να ειναι ο αναβάτης και όσο και να σκύψει.
Joyrider
25/10/2013, 09:31
πάντως πέραν της πλακίτσας που κάνουμε, προχτές που προσπαθούσα να κρατήσω την απόσταση που σας είχα ρίξει στα αυτιά (κοινώς να σας φτάσω), συνειδητοποίησα ότι μετά τα 170~180 όσο κι αν έσκυβα είχα θέμα, τόσο με την αντίσταση του αέρα όσο και με πλευρικά ρεύματα
σκέφτομαι σοβαρά να δοκιμάσω ένα αφαιρούμενο ζελατινάκι, αν και θεωρώ πολύ πιθανόν να πάνε τσάμπα τα λεφτά, γιατί δε νομίζω ότι αυτά που έχω δει στα χόρνετ μαζεύουν κάτι στο ύψος μου...
Πόσο ύψος έχεις; Εγώ με ζελατινάκι ermax ταξιδεύω μέχρι τα 150 χωρίς να σκύβω (1,80 ύψος). Και είναι από τα πιο συμμαζεμένα σε ασχήμια. Παίζει ρόλο και το που στέλνει τον αέρα πάντως, η πιο ψηλή δεν σημαίνει πάντα και καλύτερη.
Με το παπί μου δεν έχω πάει για ώρα όσο τα τρελά παιδιά από πάνω (200+), αλλά 180-190 που έχω κινηθεί σε αποστάσεις Θεσνίκη-Κοζάνη, Καστοριά-Κοζάνη πχ, δεν μου πονούσε ο λαιμός μετά. Οπότε εκ του αποτελέσματος ήταν οκ :lol:
Πάντως συμφωνώ με κάτι που ειπώθηκε πριν: για να το πας το streetfighter πρέπει να είσαι fighter! :tooth:
http://www.youtube.com/watch?v=qgufVvEgVNQ
AristidisZ
25/10/2013, 09:35
Πόσο ύψος έχεις; Εγώ με ζελατινάκι ermax ταξιδεύω μέχρι τα 150 χωρίς να σκύβω (1,80 ύψος). Και είναι από τα πιο συμμαζεμένα σε ασχήμια. Παίζει ρόλο και το που στέλνει τον αέρα πάντως, η πιο ψηλή δεν σημαίνει πάντα και καλύτερη.
1,85
όπως είπα και παραπάνω μέχρι 150 οριακά είμαι εντάξει χωρίς τίποτα πάνω στο μηχανάκι
για δώσε ένα λινκ
spyrakos35
25/10/2013, 09:36
άκυρο το σχόλιό μου, διάβασα βιαστικά και κατανόησα εντελώς διαφορετικό πράγμα
εγώ πάντως έγραψα ότι έγραψα θέλοντας να τονίσω οτι η όποια επιλογή μας είναι (ή θα έπρεπε να είναι) αποτέλεσμα κ@υλ@ς, δυνατοτήτων μας (οικονομικών/σωματικών κλπ), σκοπού χρήσης της μοτό κλπ κλπ
η σειρά ή το βάρος που ρίχνει ο καθείς σε κάθε παράγοντα, είναι θέμα υποκειμενικό....
H.A.Balafoutre
25/10/2013, 09:39
Με ένα καλό κράνος, με ωτοασπίδες, μια μπαλακλάβα, καλό δερμάτινο, καλά γάντια, δερμάτινο παντελόνι και μπότες...και μια ζελατίνα κάνουνε μια χαρά δουλειά και το μυαλό στο κεφάλι μπορείς, αν προκύψει η ανάγκη, να το κάνεις και θα το κάνεις.
Τώρα αν τα γυμνά πάνε ή δεν είναι φτιαγμένα για τέτοια πράγματα, σίγουρα αν τα βάλεις δίπλα σε ένα Κ1300GT ή κάνα R1200LT ή και δίπλα σε μπούσα ή κάνα βαρκαντέρο...αμέσως καταλαβαίνεις τα στεγανά σου. Οπότε είναι δική σου ευθύνη αν θα πας ή όχι, αν πήρες τη σωστή μηχανή, μέσος αναβάτης ή όχι, γυμνασμένος ή όχι...αν πρέπει να πας, θα πας. Με προσοχή όμως, διότι είναι αρκετά τα χιλιόμετρα και θέλει να το ξέρεις το αντικείμενο...διαφορετικά, όλα τα άλλα είναι αστεία ταμπού. Τα πρόβλήματα είναι η κατανάλωση βενζίνης και η καταστροφή του ελαστικού στο κέντρο και της αλυσίδας.
devil's animal
25/10/2013, 09:41
devils το CB1 παει 200 οκ, αλλά μεχρι εκει και οχι παραπάνω και σε οπιαδήποτε ανηφόρα ξεκουράζει τον αναβάτη με τη μια. :D
Με λίγο κατω απο 60 ίππους δεν μπορεί να παει πανω απο 200 στην ευθεία με την καμμια όσο και μοκρόσωμος να ειναι ο αναβάτης και όσο και να σκύψει.
σου λεω πως πηγαινε το δικο μου cb1...
επισης ο Χαρης ειναι εδω και μπορει να πιστοποιησει οτι μια μερα που πηγαιναμε Μεγαρα, το μετρησαμε στο τερμα γκαζι με το 675 στα 200χλμ (στο κοντερ του 675)
sapila racing
25/10/2013, 09:48
σου λεω πως πηγαινε το δικο μου cb1...
επισης ο Χαρης ειναι εδω και μπορει να πιστοποιησει οτι μια μερα που πηγαιναμε Μεγαρα, το μετρησαμε στο τερμα γκαζι με το 675 στα 200χλμ (στο κοντερ του 675)
Μα αυτό λέω κι εγω, οτι παει οριακά 200 κοντερ σε μεγάλη ευθεία.
Αρα ταξίδι με 200+ απλά αποκλείεται αφού κατ αρχήν 200+ παει μονο σε κατηφόρα και στην παραμικρή ανηφόρα πεφτει στα 180 με τη μια.
Ειναι απλά μαθηματικά, για να περάσει τα 200 ενα μηχανάκι με φαίρινγκ θέλει λίγο πανω απο 60 ίππους, αν ειναι και γυμνό ακόμα περισσότερους.
devil's animal
25/10/2013, 10:01
Μα αυτό λέω κι εγω, οτι παει οριακά 200 κοντερ σε μεγάλη ευθεία.
Αρα ταξίδι με 200+ απλά αποκλείεται αφού κατ αρχήν 200+ παει μονο σε κατηφόρα και στην παραμικρή ανηφόρα πεφτει στα 180 με τη μια.
Ειναι απλά μαθηματικά, για να περάσει τα 200 ενα μηχανάκι με φαίρινγκ θέλει λίγο πανω απο 60 ίππους, αν ειναι και γυμνό ακόμα περισσότερους.
ρε συ Αρη...200 κοντερ ηταν στο 675...στο δικο μου ηταν εκει που λεω...στο "παρα 20" ...ειχε περασει κατα πολυ τα θεωρητικα 200 του κοντερ...εκλεβε πολυ το παραδεχομαι...
τωρα δεν το μετρησαμε και με gps για να δουμε ΑΚΡΙΒΩΣ ποση ηταν η τελικη του...μπορει να ηταν και 190...αλλα στο κοντερ του εδειχνε τοσα...220δλδ...
αλλα το ζητουμενο ειναι οτι με γυμνο μπορεις να ταξιδεψεις με αυτα τα χλμ...
δλδ δεν προτιμας να του βαλεις μια ζελατινα για να κανεις καλυτερα το ταξιδι σου, για να μην σε συλλαβει η fashion police των απανταχου nakedbadassesmotousers??
Ναι.
Χέστηκα για την απανταχού fashion police, αλλα το να μοιάζει το μηχανάκι-κ@βλα μου σαν τσίρκουλο προκειμένου να καλύψω ανάγκες που γνωρίζω εκ των προτέρων δεν μπορεί, δεν θα το έκανα.
Στην κατηγορία τσίρκουλο-καρναβάλι εντάσσω και τις ζελατίνες παρμπριζ, τα top case, τις φτιαχτές σέλες γκαμούτσες για να κάθεται το αίσθημα στο SS, λασπωτήρες, χούφτες κλπ κλπ.
@Aristidis. Εσύ πας με το Hornet, αλλά εγώ με μηχανάκι που μάλλον είναι απ΄τα πιο αεροδυναμικά γυμνά και με πολύ περισσότερη δύναμη απ΄το δικό σου.
αλλα το ζητουμενο ειναι οτι με γυμνο μπορεις να ταξιδεψεις με αυτα τα χλμ...
Για πόση ώρα?
AristidisZ
25/10/2013, 10:29
Ναι.
Χέστηκα για την απανταχού fashion police, αλλα το να μοιάζει το μηχανάκι-κ@βλα μου σαν τσίρκουλο προκειμένου να καλύψω ανάγκες που γνωρίζω εκ των προτέρων δεν μπορεί, δεν θα το έκανα.
Στην κατηγορία τσίρκουλο-καρναβάλι εντάσσω και τις ζελατίνες παρμπριζ, τα top case, τις φτιαχτές σέλες γκαμούτσες για να κάθεται το αίσθημα στο SS, λασπωτήρες, χούφτες κλπ κλπ.
@Aristidis. Εσύ πας με το Hornet, αλλά εγώ με μηχανάκι που μάλλον είναι απ΄τα πιο αεροδυναμικά γυμνά και με πολύ περισσότερη δύναμη απ΄το δικό σου.
συμφωνώ απόλυτα σε όλα
με μια μικρή ένσταση για τη δύναμη του Hornet, φυσικά και δε συγκρίνεται με το tuono, αλλά στα 170 δε νομίζω ότι καταπονείται ιδιαίτερα ούτως ώστε να καθίσταται δύσκολη η οδήγησή του
mixalhsCr
25/10/2013, 10:30
Ναι.
Χέστηκα για την απανταχού fashion police, αλλα το να μοιάζει το μηχανάκι-κ@βλα μου σαν τσίρκουλο προκειμένου να καλύψω ανάγκες που γνωρίζω εκ των προτέρων δεν μπορεί, δεν θα το έκανα.
Στην κατηγορία τσίρκουλο-καρναβάλι εντάσσω και τις ζελατίνες παρμπριζ, τα top case, τις φτιαχτές σέλες γκαμούτσες για να κάθεται το αίσθημα στο SS, λασπωτήρες, χούφτες κλπ κλπ.
@Aristidis. Εσύ πας με το Hornet, αλλά εγώ με μηχανάκι που μάλλον είναι απ΄τα πιο αεροδυναμικά γυμνά και με πολύ περισσότερη δύναμη απ΄το δικό σου.
ooOOOOoooooO Aristidis τι σου ειπε...ΟΟοΟοοΟΟΟΟΟΟΟΟοοοοο !!!!
AristidisZ
25/10/2013, 10:34
ooOOOOoooooO Aristidis τι σου ειπε...ΟΟοΟοοΟΟΟΟΟΟΟΟοοοοο !!!!
άστον, όλο λόγια κι αυτός
σε μια βόλτα δεν έχει έρθει να δει την γλύκα
να με περιμένει κάνα μισάωρο να φτάσω
sapila racing
25/10/2013, 10:37
άστον, όλο λόγια κι αυτός
σε μια βόλτα δεν έχει έρθει να δει την γλύκα
να με περιμένει κάνα μισάωρο να φτάσω
Kι αμα έρθει, θα τον δείς μια φορά οταν ξεκινάτε και μετα ξανα οταν φτάσετε. :D
spyrakos35
25/10/2013, 10:38
Kι αμα έρθει, θα τον δείς μια φορά οταν ξεκινάτε και μετα ξανα οταν φτάσετε. :D
καλά δεν είναι ανάγκη να είναι ο βύρωνας για να δει αυτή τη γλύκα.... την είδε και προχτές στην χαλκίδα....
:lol:
AristidisZ
25/10/2013, 10:39
καλά δεν είναι ανάγκη να είναι ο βύρωνας για να δει αυτή τη γλύκα.... την είδε και προχτές στην χαλκίδα....
:lol:
ρε μη βγάζεις βρώμα, πρώτος έφτασα :bawl:
devil's animal
25/10/2013, 10:42
Για πόση ώρα?
αυτο ψαχνουμε να βρουμε...
επειδη δεν ειμαστε ιδιοι, ο καθενας εχει διαφορετικη κ@υλα, αντοχη, μαζοχισμο...
εγω μπορει να μπορω 3 ωρες συνεχομενα, ο Αριστειδης 1,5 ωρα και εσυ ενα 5ωρο να το βγαζεις χαλαρα...
Βγάζει το 400ρι bross 220 κοντερίσια που το 600 hornet δεν θα δει ποτέ στη ζωή του....
Πάω στο διπλανό χωριό, εδώ δεν έμεινε κανένας.
με μια μικρή ένσταση για τη δύναμη του Hornet, φυσικά και δε συγκρίνεται με το tuono, αλλά στα 170 δε νομίζω ότι καταπονείται ιδιαίτερα ούτως ώστε να καθίσταται δύσκολη η οδήγησή του
Δεν είπα οτι γίνεται δύσκολο στην οδήγηση. Κουράζει περισσότερο τον αναβάτη γιατί δουλεύει ψηλά και δεν έχει την ροπή των V2 1000 που δουλεύουν "ξάπλα" σ΄αυτά τα χλμ.
AristidisZ
25/10/2013, 10:52
Βγάει το 400ρι bross 220 κοντερίσια που το 600 hornet δεν θα δει ποτέ στη ζωή του....
Πάω στο διπλανό χωριό, εδώ δεν έμεινε κανένας.
στάσου, μύγδαλα !
Δεν είπα οτι γίνεται δύσκολο στην οδήγηση. Κουράζει περισσότερο τον αναβάτη γιατί δουλεύει ψηλά και δεν έχει την ροπή των V2 1000 που δουλεύουν "ξάπλα" σ΄αυτά τα χλμ.
πρέπει να είναι περίπου στις 8000 rpm, είναι λίγο πρηξ@ρχ@δ@κ@ αλλά ανεκτό (και για να στο λέω εγώ, φαντάσου :D )
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.