View Full Version : διόδια το Αθήνα - Θεσσαλονίκη
spyrakos35
10/12/2013, 13:11
Η συντήρηση τους είναι το θέμα; & αυτή είναι πληρωμένη.
τότε γιατί στην ιταλία (επειδή την φέρνεις σαν παράδειγμα) πληρώνεις διόδια?
τότε γιατί στην ιταλία (επειδή την φέρνεις σαν παράδειγμα) πληρώνεις διόδια?
Αυτό λέγεται πετάω τη μπάλα στην εξέδρα; Γιατί στην Ιταλία α) η χρέωση είναι πολύ μικρότερη , β) δεν μένω εκεί και δε γνωρίζω τη φορολογία και το τι διαπλεκόμενο συμβαίνει, γ) υπάρχει άψογη Superstrada που αν την είχαμε εδώ σε όλη την Ελλάδα δε θα είχαμε τόσους θανάτους, όπως πχ εδώ στη Κρήτη.
Αλήθεια η Superstrada που δεν έχει διόδια, πως συντηρείται;
Το έγραψα και πιο πάνω, αν διαρκώς ψάχνουμε σε όλα το τι, πως, γιατί αλλού, δε θα βγει ποτέ άκρη. Μπορούμε να μιλάμε μόνο για τα εδώ και να κάνουμε για τα εδώ ότι θεωρούμε λογικό και σωστό; Δύσκολο για τους περισσότερους Έλληνες γιατί όταν έρθει η ώρα το σταυρώνουν κιόλας το ψηφαλάκι τους το διαπλεκόμενο.
spyrakos35
10/12/2013, 13:47
Το έγραψα και πιο πάνω, αν διαρκώς ψάχνουμε σε όλα το τι, πως, γιατί αλλού, δε θα βγει ποτέ άκρη. Μπορούμε να μιλάμε μόνο για τα εδώ και να κάνουμε για τα εδώ ότι θεωρούμε λογικό και σωστό; Δύσκολο για τους περισσότερους Έλληνες γιατί όταν έρθει η ώρα το σταυρώνουν κιόλας το ψηφαλάκι τους το διαπλεκόμενο.
Ωραία.... να μιλήσουμε για το έδώ....
Οι εθνικές οδοί, καλώς ή κακώς - και δεν γνωρίζω υπό ποίο καθεστώς, πού, πώς, πότε και γιατί - έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες/επιχειρήσεις....
ο ιδιώτης/επιχείρηση, δεν είναι μ@λάκας, κέρδος θέλει να βγάλει.
έχει λοιπόν κάποιες υποχρεώσεις βάσει των συμβάσεων που έχει υπογράψει.... αυτές, αυθαίρετα θεωρώ, οτι τις καλύπτει στο μεγαλύτερο ποσοστό τους... ειδάλλως το Κράτος ΜΑΣ, οι αντιπρόσωποί ΜΑΣ (ψηφισες δεν ψήφισες, το ίδιο είναι), θα έπρεπε να τους τρέξει στα Ευρωπαικά Δικαστήρια....
Να θεωρήσουμε λοιπόν, μιας και δεν ξέρω περιπτώσεις ιδιωτών/εταιρειών να τις έχουμε τρέξει στα δικαστήρια (το αντίθετο έχει συμβεί), οτι ο ιδιώτης/εταιρεία είναι τύπος και υπογραμμός (λέμε τωρα έτσι?)... Συντηρεί το δίκτυο, έχει τους απαραίτητους υπαλλήλους που του εξασφαλίζουν την ευρυθμη λειτούργία του, τα απαραίτητα μηχανήματα κλπ κλπ κλπ....
Απο πού θα βγει όλο αυτό το κόστος και με κέρδος ρε παιδιά???
Ποιός θα το πληρώσει? ο χρήστης.... όπως και το ιντερνετ τώρα που εγώ γράφω και εσύ διαβάζεις, ο χρήστης το πληρώνει.... ο πατέρας μου που δεν έχει, δεν πληρώνει μία..... όπως το είπε ο ggs είναι και σαουντς φεαρ του μι....
ΤΩΡΑ,
ΑΝ, τα έχουμε σκατώσει ως χώρα/άτομα και δεν μας φτάνουν για τα διόδια είναι ένα ΑΛΛΟ θέμα.... Μην μου πειτε οτι τις εποχές των παχιών αγελάδων αν γινόντουσαν αυξήσεις στα διόδια θα κάναμε κάτι.... Λ7 υπήρχαν (έτσι νομίζαμε) και το παίζαμε και λάρτζ....
ΑΝ κάποιος,
θέλει να δει την νομιμότητα των συμβάσεων και το κατά πόσο καλύπτουν όλα τα θέματα που πρέπει να καλύπτουν,
θέλει να δει κατά πόσο είναι οι ιδιώτες/εταιρείες τύποι και υπογραμμοί απέναντί στις συμβάσεις τους
και δεν ξέρω και γω τί άλλο,
ας αναλάβει να τα ερευνήσει όλα αυτά και ας βγει να μας ενημερώσει..... και ας μην το κάνει με αρπακολατζίδικο τρόπο (κλασσικά ελληνικά δλδ) "σηκώνουμε το λάβαρο της επανάστης και βουρ να τους γ@μήσουμε".... γιατί στο τέλος (και το έλεγα χρόνια τώρα) θα το πληρώσει διπλα΄και τριπλά (βλέπε περιπτώσεις καταδίκης χρηστών του δικτύου που δεν πλήρωναν)....
ΕΠΙΣΗΣ....
αν κρίνουμε οτι οι επαρχιακοί, των οποίων η συντήρηση είναι αρμοδιότητα του Δημοσίου (το βάζω για χάρη ευκολίας έτσι), είναι για τον γαίδαρο καβάλα, εγώ είμαι μαζί σου 1300%, να διαμαρτυρηθούμε και να τραβήξουμε το θέμα όσο δεν πάει και με κάθε κόστος.... Αλλά εδώ στο Ελλαδιστάν αγαπούλες μου, από το πληκτρολόγιο γ@μ@με όλο το κόσμο.... αυτοί είμαστε, αυτό μας αξίζει, τουμπεκί και στα αυγά μας (προσοχή, δεν αναφέρομαι σε ΚΑΝΕΝΑΝ προσωπικά)
αυτιά
akis_trevor
10/12/2013, 14:04
Για βρες εσύ 2 καλούς νέους δρόμους στην Ελλάδα.Νέους και όχι σταματημένους όπως π.χ η Ιόνια οδός που δεν έχει κατασκευαστεί ούτε το 20%
χώρια που δεν γίνεται καμία συντήρηση στο παλιό δίκτυο με αποτέλεσμα οι δρόμοι να καταστρέφονται και να γίνονται σπαστήρια που έλεγε και ο σπυράκος παραπάνω
εγνατια(δεν εχω παει,εχω ακουσει καλα λογια ομως),κορινθου τριπολης.
Μια ερωτηση.
Τα γ@μημεν@ τα τελη κυκλοφοριας γιατι τα πληρωνουμε ?
Δεν ειναι για δρομους αυτα τα χρηματα ?
AristidisZ
10/12/2013, 14:13
Oι περισσότεροι δρόμοι καλοί είναι, και η βελτίωση σε βάθος χρόνου είναι εμφανής, μη λέμε ότι θέμε...
τώρα βέβαια τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε που πάνε άραγε ;
το 1 ευρώ φόρο σε κάθε λίτρο βενζίνας ;
μήπως θα έπρεπε να πηγαίνουν πίσω σε έργα υποδομής ; (λέω εγώ τώρα)
αντ' αυτού, πάνε στις συντάξεις, στους μισθούς του δημοσίου και στους τόκους των δανείων...
το επιχείρημα όμως "εσείς τους ψηφίσατε" όταν έρχονται στο φως οι σκανδαλώδεις συμβάσεις παραχώρησης, συγνώμη αλλά είναι έωλο...
edit: alex μαζί γράφαμε ;)
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Apofasizei-h-Boylh-gia-epanekkinish-odikwn-ergwn_99116.asp
Έφτασε η ώρα για να επικυρώσει η Βουλή των Ελλήνων τις συμφωνίες τροποποίησης των μεγάλων οδικών έργων, ώστε να γίνει η περίφημη επανεκκίνηση τους.
Το νομοσχέδιο που καλούνται να επικυρώσουν οι Βουλευτές έχει τίτλο "Κύρωση των Συμφωνιών Τροποποίησης των συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων οδικών έργων και ρύθμιση συναφών θεμάτων."
Με αυτό το νομοσχέδιο κυρώνονται και αποκτούν ισχύ νόμου οι συμφωνίες τροποποίησης των ακόλουθων συμβάσεων παραχώρησης:
α) της από 19 Δεκεμβρίου 2006 σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της αναδόχου εταιρείας για το έργο "Ιονία Οδός".
β) της από 31 Μαίου 2007 σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της αναδόχου εταιρείας για το έργο "Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65)".
γ) της από 28 Ιουνίου 2007 σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της αναδόχου εταιρείας για το έργο "Μαλιακός - Κλειδί του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι (ΠΑΘΕ)".
και
δ) της από 24 Ιουλίου 2007 σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της αναδόχου εταιρείας για το έργο του Αυτοκινητοδρόμου "Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα".
Τα παραπάνω έργα παραχώρησης:
α) είναι ενταγμένα στο Διευρωπαικό Δίκτυο (Trans European Networks), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
β) έχουν χαρακτηριστεί ως έργα Εθνικής Σημασίας
γ) συγχρηματοδοτούνται απο την Ευρωπαική Ένωση
..................
Την ίδια στιγμή, η αγορά προαναγγέλλει τις τελευταίες εβδομάδες την οριστική επανεκκίνηση των έργων-μέχρι σήμερα υλοποιούνταν πρόδρομες εργασίες- καθώς οι μετοχές των τριών μεγαλύτερων κατασκευαστικών ομίλων με την μεγαλύτερη έκθεση στα οδικά έργα έχουν ενισχυθεί από περίπου 10% έως άνω του 30% σε διάστημα ένα μήνα
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Apofasizei-h-Boylh-gia-epanekkinish-odikwn-ergwn_99116.asp
Έφτασε η ώρα για να επικυρώσει η Βουλή των Ελλήνων τις συμφωνίες τροποποίησης των μεγάλων οδικών έργων, ώστε να γίνει η περίφημη επανεκκίνηση τους.
Το νομοσχέδιο που καλούνται να επικυρώσουν οι Βουλευτές έχει τίτλο "Κύρωση των Συμφωνιών Τροποποίησης των συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων οδικών έργων και ρύθμιση συναφών θεμάτων."
Με αυτό το νομοσχέδιο κυρώνονται και αποκτούν ισχύ νόμου οι συμφωνίες τροποποίησης των ακόλουθων συμβάσεων παραχώρησης:
α) της από 19 Δεκεμβρίου 2006 σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της αναδόχου εταιρείας για το έργο "Ιονία Οδός".
β) της από 31 Μαίου 2007 σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της αναδόχου εταιρείας για το έργο "Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος (Ε65)".
γ) της από 28 Ιουνίου 2007 σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της αναδόχου εταιρείας για το έργο "Μαλιακός - Κλειδί του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι (ΠΑΘΕ)".
και
δ) της από 24 Ιουλίου 2007 σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της αναδόχου εταιρείας για το έργο του Αυτοκινητοδρόμου "Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα".
Τα παραπάνω έργα παραχώρησης:
α) είναι ενταγμένα στο Διευρωπαικό Δίκτυο (Trans European Networks), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
β) έχουν χαρακτηριστεί ως έργα Εθνικής Σημασίας
γ) συγχρηματοδοτούνται απο την Ευρωπαική Ένωση
..................
Την ίδια στιγμή, η αγορά προαναγγέλλει τις τελευταίες εβδομάδες την οριστική επανεκκίνηση των έργων-μέχρι σήμερα υλοποιούνταν πρόδρομες εργασίες- καθώς οι μετοχές των τριών μεγαλύτερων κατασκευαστικών ομίλων με την μεγαλύτερη έκθεση στα οδικά έργα έχουν ενισχυθεί από περίπου 10% έως άνω του 30% σε διάστημα ένα μήνα
Ρε το κουφό που τα υπόγραφε...
MG-KTiNoS
10/12/2013, 15:02
Ωραία.... να μιλήσουμε για το έδώ....
Οι εθνικές οδοί, καλώς ή κακώς - και δεν γνωρίζω υπό ποίο καθεστώς, πού, πώς, πότε και γιατί - έχουν παραχωρηθεί έχουν δωρηθεί σε ιδιώτες/επιχειρήσεις.... στις οποίες οι δωρητές ή οι γυναίικες τους ή τα παιδιά τους έχουν μετοχές. Οι εταιρίες αυτές που ανοικουν πάντα σε 5 οικογένειες και ΠΟΤΕ σε κάποιον άλλο.
ο ιδιώτης/επιχείρηση, δεν είναι μ@λάκας, κέρδος θέλει να βγάλει. Εμείς όμως???
έχει λοιπόν κάποιες υποχρεώσεις βάσει των συμβάσεων που έχει υπογράψει.... αυτές, αυθαίρετα θεωρώ, οτι τις καλύπτει στο μεγαλύτερο ποσοστό τους... ειδάλλως το Κράτος ΜΑΣ, οι αντιπρόσωποί ΜΑΣ (ψηφισες δεν ψήφισες, το ίδιο είναι), θα έπρεπε να τους τρέξει στα Ευρωπαικά Δικαστήρια.... Έχεις δει να τρέχει κάποιος τον ε;αυτό του???
Να θεωρήσουμε λοιπόν, μιας και δεν ξέρω περιπτώσεις ιδιωτών/εταιρειών να τις έχουμε τρέξει στα δικαστήρια (το αντίθετο έχει συμβεί), οτι ο ιδιώτης/εταιρεία είναι τύπος και υπογραμμός (λέμε τωρα έτσι?)... Συντηρεί το δίκτυο, έχει τους απαραίτητους υπαλλήλους που του εξασφαλίζουν την ευρυθμη λειτούργία του, τα απαραίτητα μηχανήματα κλπ κλπ κλπ....
Δεν είναι η περίπτωση μας όπως καταλαβαίνεις... :lol:
Απο πού θα βγει όλο αυτό το κόστος και με κέρδος ρε παιδιά???
Στα τέτοια τους αν θα βγάλει κέρδος το κράτος. Μόνο το δικό τους κέρδος τους ενδιαφέρει!
Τώ ρα με τη τρόικα έχει χαλάσει λίιιγο το πράμα αλλά σκεφτείς ΄΄οτι έπρεπε να είναι στου μπουντρουμ! !
Ποιός θα το ξανά μανά πληρώσει? ο χρήστης.... (μαλάκα τον λένε) όπως και το ιντερνετ τώρα που εγώ γράφω και εσύ διαβάζεις, ο χρήστης το πληρώνει.... ο πατέρας μου που δεν έχει, δεν πληρώνει μία..... όπως το είπε ο ggs είναι και σαουντς φεαρ του μι....
ΤΩΡΑ,
ΑΝ, τα έχουμε σκατώσει ως χώρα/άτομα και δεν μας φτάνουν για τα διόδια είναι ένα ΑΛΛΟ θέμα.... μπα το ίδιο θέμα είναι Μην μου πειτε οτι τις εποχές των παχιών αγελάδων αν γινόντουσαν αυξήσεις στα διόδια θα κάναμε κάτι.... Λ7 υπήρχαν (έτσι νομίζαμε) έτσι μας έλεγαν ψέματα και το παίζαμε και λάρτζ....
(μπα λαρτζ δεν έπαιξαν όλοι, κάτι βλήματα το έπαιζαν που σήμερα λένε πως πάλι καλά που ήρθε η τρόικα)
ΑΝ κάποιος,
θέλει να δει την νομιμότητα των συμβάσεων και το κατά πόσο καλύπτουν όλα τα θέματα που πρέπει να καλύπτουν,
θέλει να δει κατά πόσο είναι οι ιδιώτες/εταιρείες τύποι και υπογραμμοί απέναντί στις συμβάσεις τους
και δεν ξέρω και γω τί άλλο,
ας αναλάβει να τα ερευνήσει όλα αυτά και ας βγει να μας ενημερώσει..... (έχουν γίνει όλα αυτά μια χαρά κονομάνε οι δικοί σου)
και ας μην το κάνει με αρπακολατζίδικο τρόπο (κλασσικά ελληνικά δλδ) "σηκώνουμε το λάβαρο της επανάστης και βουρ να τους γ@μήσουμε".... στα λόγια γιατί στο τέλος (και το έλεγα χρόνια τώρα) θα το πληρώσει διπλα΄και τριπλά (βλέπε περιπτώσεις καταδίκης χρηστών του δικτύου που δεν πλήρωναν).... εμένα μου κλάσανε...:lol:
ΕΠΙΣΗΣ....
αν κρίνουμε οτι οι επαρχιακοί, των οποίων η συντήρηση είναι αρμοδιότητα του Δημοσίου (το βάζω για χάρη ευκολίας έτσι), είναι για τον γαίδαρο καβάλα, εγώ είμαι μαζί σου 1300%, να διαμαρτυρηθούμε και να τραβήξουμε το θέμα όσο δεν πάει και με κάθε κόστος.... Αλλά εδώ στο Ελλαδιστάν αγαπούλες μου, από το πληκτρολόγιο γ@μ@με όλο το κόσμο.... αυτοί είμαστε, αυτό μας αξίζει, τουμπεκί και στα αυγά μας (προσοχή, δεν αναφέρομαι σε ΚΑΝΕΝΑΝ προσωπικά) καποιοι πήγαν τα και τα έκλεισαν -θενξ παιδάκια- κλπ κλπ Τ αλλα τα έχουμε ξαναπεί!
αυτιά
κι αυτιά !
Αμα πια με τους κλεφτες τους παλιοεργολαβους.
Αμα πια και με το κρατος που ενω τα περνει δεν κανει τιποτα και σκοτωνονται χιλιαδες καθε χρονο.
Αμα πια με τους αριστερους.
Αμα πια με τους δεξιους.
Αμα πια με τους βολεμενους.
Αμα πια με τους ξεβολεμενους...
Η μονη λυση να συνενοηθουμε ολοι μαζι φετο να ευχηθουμε στον Αγιο Βασιλη να μας φτιαξει με τα ξωτικα του συγχρονους δρομους.
Αν και τωτε προβλεπω το ΚΚΕ να κατεγκελει των Αγιο ως δουλεμπορο και την ΧΑ να φωναζει οτι τα ξωτικα ειναι λαθρομεταναστες...
AristidisZ
10/12/2013, 17:39
εσένα τα ξωτικά σου πληρώνουν ρε φιλαράκι τα τέλη ;
καλή μαγκιά, να σου στείλω και το δικό μου ειδοποιητήριο...
Shinji Ikari
10/12/2013, 21:38
Το Internet ειναι δωρεαν, αυτος που το εφυηβρε το χαρισε στον κοσμο.
spyrakos35
10/12/2013, 22:26
κι αυτιά !
ωραία, επειδή έχω μαύρα μεσάνυχτα, μπορείς σε παρακαλώ να μου δώσεις ενα λίνκ με τα ευρήματα και τις περαιτέρω κινήσεις που έχουν κάνει αυτοί που έχουν βρει τους δράκους να ανοίξω και εγώ (και οι όμοιοί μου) τα στραβά μου?
α, και πες μου σε παρακαλώ, τι σημαίνει "εμένα μου κλάσανε.."... σε σούραν στα δικαστήρια και αθωώθηκες?
υγ... δεν κάνω πλάκα, ούτε ειρωνεύομαι....
taisteal
11/12/2013, 01:49
μου εστειλαν χαρτι πριν σχεδον 2 χρονια να πληρωσω 2,500 ευρω επειδη περνουσα χυμα.το χαρτι πηγε σε δικηγορο ειδικο επι του θεματος,και φυσικα δεν πηραν ουτε και θα παρουν μια.αυτο σημαινει μου κλασανε...;)
spyrakos35
11/12/2013, 05:00
μου εστειλαν χαρτι πριν σχεδον 2 χρονια να πληρωσω 2,500 ευρω επειδη περνουσα χυμα.το χαρτι πηγε σε δικηγορο ειδικο επι του θεματος,και φυσικα δεν πηραν ουτε και θα παρουν μια.αυτο σημαινει μου κλασανε...;)
α, και πες μου σε παρακαλώ, τι σημαίνει "εμένα μου κλάσανε.."... σε σούραν στα δικαστήρια και αθωώθηκες?
είναι συγκεκριμένη η ερώτηση....
MG-KTiNoS
11/12/2013, 08:31
ωραία, επειδή έχω μαύρα μεσάνυχτα, μπορείς σε παρακαλώ να μου δώσεις ενα λίνκ με τα ευρήματα και τις περαιτέρω κινήσεις που έχουν κάνει αυτοί που έχουν βρει τους δράκους να ανοίξω και εγώ (και οι όμοιοί μου) τα στραβά μου?
α, και πες μου σε παρακαλώ, τι σημαίνει "εμένα μου κλάσανε.."... σε σούραν στα δικαστήρια και αθωώθηκες?
υγ... δεν κάνω πλάκα, ούτε ειρωνεύομαι....
Από εμένα περιμένεις να σου βρω λινκ για το πως έδωσαν το γιοφύρι του Ρίου και την Αττική οδό???
Τόσα χρόνια ρε Σπύρο δεν έχεις ακούσει τίποτα???
Κάτι ονόματα Μπομπολίνος κλπ ρινγκ ε μπελ του γιου ????
Όχι εδώ δεν πήγα δικαστήριο γιατί δεν κάθησα να το κουβεντιάσω -τα πιστόλισα και τέλος- όπως χιλιάδες άλλοι.
Κοίτα τώρα και κάτι απλό.
Προχτέ πήγα στη φασολάδα. (έχασες που δεν ήρθες :))
Πλήρωσα μόνο στο έλα γιατί είχα παραία. Στο πήγαινε παρέκαμψα (πήγα από μέσα)
Πάει να πει -50% - βενζίνη (άρα -φόροι)
Ποιός έχασε?
Την επόμενη που θα βάλουν φέσι απλά θα παρακάμω στο έλα.
Για το γαμώτο.
Δεν μπορείς από τη μια να κόβεις τους μισθούς και τις συνάξεις και από την άλλη να κάνεις
δωράκια στους φίλους σου.
Καιρός είναι να κάνουν κι αυτοί καμιά ΘΥΣΙΑ.
:a06:
υγ
πάρε και μια ιδέα στα πεταχτά !
http://olympia.gr/2012/07/13/%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B3%CE%B5%CF%86%CF%85%CF%81%CE%B1%CF%83-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1/
http://niaaou.blogspot.gr/2011/02/blog-post_14.html
Πάρε κι αυτό για μην ξεχνάμε
http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=124714
:cry:
spyrakos35
11/12/2013, 08:53
υγ
πάρε και μια ιδέα στα πεταχτά !
http://olympia.gr/2012/07/13/%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B3%CE%B5%CF%86%CF%85%CF%81%CE%B1%CF%83-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1/
http://niaaou.blogspot.gr/2011/02/blog-post_14.html
Πάρε κι αυτό για μην ξεχνάμε
http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=124714
:cry:
αυτά νικόλα για μένα είναι άναρθρες κραυγές.... κάποια άλλα δε, είναι μαύρη (πιο μαύρη πεθαίνεις) δημοσιογραφία καθώς δεν στηρίζεται πουθενά, παρά παραθέτει σκόρπια νούμερα για εντυπωσιασμό.... (η σύγκριση με την γέφυρα της κίνας)....
και καλά, αφού όλοι αυτοι οι δημοσιογράφοι έχουν τέτοια στοιχεία, γιατί δεν το προχωράνε το θέμα παραπάνω????
Όχι εδώ δεν πήγα δικαστήριο γιατί δεν κάθησα να το κουβεντιάσω -τα πιστόλισα και τέλος- όπως χιλιάδες άλλοι.
επομένως δεν σου κλάσανε τα @ρχίδια.... ακόμα, ΔΕΝ εχουν ασχοληθεί με τα @ρχίδια σου.... :lol:
ρε συ αφου το ξέρεις.... το κεφάλαιο θα προστατέψει το κεφάλαιο.... στην πλάτη σου και την δική μου.... μακάρι βέβαια ποτέ να μην έρθει η ώρα να το διαπιστώσεις ιδίοις κώλοις (δική μου έκφραση, ευχαριστώ :lol:)....
amyroukai
11/12/2013, 09:01
Στο δικό μου χωριό πάντως που είχε πολλούς πιστολέρο των διοδίων, ήρθαν κατασχετηρια μαζί με αστυνομία και κάμερες. Δεν έμαθα πως κατέληξε, πάντως διάθεση για αερισμό ο ιδιοκτήτης των διοδίων δεν έδειξε να έχει.
MG-KTiNoS
11/12/2013, 09:48
αυτά νικόλα για μένα είναι άναρθρες κραυγές.... κάποια άλλα δε, είναι μαύρη (πιο μαύρη πεθαίνεις) δημοσιογραφία καθώς δεν στηρίζεται πουθενά, παρά παραθέτει σκόρπια νούμερα για εντυπωσιασμό.... (η σύγκριση με την γέφυρα της κίνας)....
και καλά, αφού όλοι αυτοι οι δημοσιογράφοι έχουν τέτοια στοιχεία, γιατί δεν το προχωράνε το θέμα παραπάνω????
Που παραπάνω?
Αν ήσουν Ιταλία ο εισαγκελέας θα είχε φωνάξει το δημοσιογράφο και θα του ζήταγε τα στοιχεία.
Μετά τα πράγματα θα έπερναν το δρόμο τους
Εδώ θέλει επιτροπή από τη βουλή που θα εξετασει (κόρακας κοράκου...) και στο μεταξύ θα έχουν παραγραφεί.
Όπως βλέπεις εδώ δεν κουνιέται φύλλο.
(τα ποσοστά συμμετοχής στο έργο δεν είναι μαυρα νούμερα και δεν είναι λογικό να βάζεις λίγα και να τσιμπας πολλά,κλπ κλπ)
υγ
η εξεταστική επιτροπή στη βουλή θέλει και πλειοψηφία
επομένως δεν σου κλάσανε τα @ρχίδια.... ακόμα, ΔΕΝ εχουν ασχοληθεί με τα @ρχίδια σου.... :lol:
ρε συ αφου το ξέρεις.... το κεφάλαιο θα προστατέψει το κεφάλαιο.... στην πλάτη σου και την δική μου.... μακάρι βέβαια ποτέ να μην έρθει η ώρα να το διαπιστώσεις ιδίοις κώλοις (δική μου έκφραση, ευχαριστώ :lol:)....
Τ @@ μου ήταν αόρατα... ;) Το άλλο που λές το έχω διαπιστώσει πολλάκις
:smokin:
spyrakos35
11/12/2013, 11:26
Αστην ιταλια με τον μπουγκα μπουγκα..... για εδω μιλαμε....
MG-KTiNoS
11/12/2013, 12:51
Αστην ιταλια με τον μπουγκα μπουγκα..... για εδω μιλαμε....
Εδώ θα πρέπει να πέσει το γκοβέρνο, η νέα κυβέρνηση να φτιάξει εξεταστική επιτροπή, (δε λέω η βουλή, γιατί θέλεις πλειοψηφία)
να αποφασίσει αυτή ότι υπάρχει λόγος σοβάρός και μετά να πάει στα δικαστήριο όπου θα πάρει και μερικά χρόνια μέχρι να τελεσιδικήσει.
Αν δεν έχουν παραγραφεί κάπου στο δρόμο, αν δεν έχει πάει πεθάνει κανένας κλπ κλπ
Ως τώρα μόνο ο Τσοχατζό έχει πάει μέσα. (και ο Coolούρης έφαγε μια, μια βραδγιά που είχε κέφια)
Το κλειδί είναι λοιπόν στο νόμο αυτό.
Δες ας πούμε μέχρι που φτάνει η μαλακία
http://www.antinews.gr/2011/03/18/91699/
spyrakos35
11/12/2013, 13:21
Εδώ θα πρέπει να....
ίσως
θα μπορούσε όμως ο καθένας μας να πάει αυτός στον εισαγγελέα και να καταθέσει αγωγές.... περίεργο που όσοι φωνάζουν για την ανομία των συμβάσεων και τα διόδια δεν το κάνουν, δεν βρίσκεις???
βέβαια αν εγώ ήμουν εισαγγελέας, θα καλούσα πρώτα τον "δημοσιογράφο" garfield να μου εξηγήσει τι εννοεί με την παπαράτζα που έγραψε και μετά θα του ασκούσα και μία αυτεπάγγελτη δίωξη ξεγυρισμένη....
τον άλλον θα τον έστελνα στο οικονομικό πανεπιστήμιο να μάθει πώς δουλεύει ο καπιταλισμός....
------------------------------------------------------
για μένα η κουβέντα τέλος...
είπα τα πιστεύω μου και ήμουν και σαφής νομίζω....
εννοείται οτι μπορεί να είμαι και λάθος αλλά μέχρι να έχω τις αποδείξεις που θέλω, να είμαστε όλοι καλά να τα ξαναπούμε....
:beer:
MG-KTiNoS
11/12/2013, 13:28
ίσως
θα μπορούσε όμως ο καθένας μας να πάει αυτός στον εισαγγελέα και να καταθέσει αγωγές.... περίεργο που όσοι φωνάζουν για την ανομία των συμβάσεων και τα διόδια δεν το κάνουν, δεν βρίσκεις???
Όχι αυτό σου εξηγώ. Και να πας στον εισαγγελέα και να καταθέσεις αγωγή πρέπει πρώτα η βουλή να άρει τη βουλευτική ασυλία. Αν αυτό ΔΕΝ γίνει την αγωγή την κάνουν ρολό και την βάζεις ....στο γραφείο σου!
:lol:
:beer:
Pan (dvs)
11/12/2013, 18:29
Γινεται ενας αυτοκινητοδρομος.Τα κονδυλια σε μεγαλο ποσοστο ειναι απο την Ευρωπη και τα υπολοιπα τα βαζει το Ελληνικο κρατος,δηλαδη εμεις.
Αν πρεπει καποιος και με καποιο τροπο να παρει μερος αυτων των χρηματων πισω για αποσβεση η συντηρηση ,ειναι το Ελληνικο κρατος η τα Ευρωπαικα ταμεια.
Πως γινεται και μπαινουνε σφηνα οι μεγαλοκαρχαριες?Το κρατος μας δεν εχει τη συμμετοχη του,τα δανειζεται απο αυτους μεσω των τραπεζων και τους δινει σαν ανταλαγμα τα διοδια?
Ετσι ειναι,η μου διαφευγει κατι?
MG-KTiNoS
11/12/2013, 19:11
(ωωωω καλάαααα, φαντάσου πόσα ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ)
:D
Γινεται ενας αυτοκινητοδρομος.Τα κονδυλια σε μεγαλο ποσοστο ειναι απο την Ευρωπη και τα υπολοιπα τα βαζει το Ελληνικο κρατος,δηλαδη εμεις.
Αν πρεπει καποιος και με καποιο τροπο να παρει μερος αυτων των χρηματων πισω για αποσβεση η συντηρηση ,ειναι το Ελληνικο κρατος η τα Ευρωπαικα ταμεια.
Πως γινεται και μπαινουνε σφηνα οι μεγαλοκαρχαριες?Το κρατος μας δεν εχει τη συμμετοχη του,τα δανειζεται απο αυτους μεσω των τραπεζων και τους δινει σαν ανταλαγμα τα διοδια?
Ετσι ειναι,η μου διαφευγει κατι?
Λεει ενα λινκ παραπανω
Το 10% ( 74 εκ. ευρώ) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.
Το 40% ( 296 εκ. ευρώ) είναι η συμμετοχή του δημοσίου
Το 50% ( 370 εκ. ευρώ) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με κρατικές εγγυήσεις.
Η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039, δηλαδή επί 35 χρόνια.
*Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ. Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία, δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%
Εκ πρωτης οψεος φαινεται εξωφρενικο αλλα με απλη λογικη βγαινει οτι:
1. Ο κατασκευαστης οχι μονο δεν πληρωνετε αμεσα και πληρος για το εργο (μελετες, μηχανηματα, εργατικα κτλπ) αλλα βαζει και χρηματα απο την τσεπη του.
2. Το να πληρωσουμε εμεις το κρατος και το κρατος να δωσει τα χρηματα μονομιας στον κατασκευαστη ειναι καλυτερο, χειροτερο ή το ιδιο με το να πληρωνουμε τον κατασκευαστη καθε φορα που θα χρησημοποιουμε την γεφυρα σε βαθος 35 χρονων;
3. Η γεφυρα στα 35 χρονια που θα την εκμεταλλεβετε ο κατασκευαστης δεν θα εχει φθορες, επισκευες, συντηρησεις και κοστος εργαζομενων κτλπ;
4. Μην κοιταμε τα εσοδα αλλα τα κερδη και σε ποσσα χρονια τελικα θα αποσβεσθει η επενδυση και θα αρχισει να βγαζει κερδη.
Στην αποσβεση αυτη θα πρεπει να υπολογιστουν (δικαιωματικα) και τοκοι και πληθωρισμος 35χρονων.
5. Η Ευρωπακικη τραπεζα θα θα βγαλει τιποτα για τον κοπο της; Το κρατος φορους απο την εκμεταλευση της γεφυρας δεν θα περνει; Και δεν μπαινω καν στο κομματι των εμμεσων κερδων για το κρατος.
Σε καμια περιπτωση δεν λεω οτι ο εργολαβος ειναι θυμα και δεν θα βγαλει (ή και θα παραβγαλει). Απλα τα "στοιχεια" που παραθετονται απο ορισμενους ειναι (εκουσιος) παραπλανητικα.
Τελος ναι μακαρι να ειχαμε σοβαρο κρατος και να τα εφτιαχνε ολα αυτα πιο οικονομικα και με βασικη αρχη το συμφερον της κοινωνιας. Τοσα χρονια δεν τα καταφερε , μην πω οτι τα εμποδισε κιολας να γινουν πιο νωρις.
Εγω προσωπικα στο διλημα λαμογιο εργολαβος με γεφυρα ή κρατος εργολαβος χωρις γεφυρα προτιμω την γεφυρα και αναγκαστικα το λαμογιο.
υ.γ. * πως του βγαινουν τα νουμερα αυτα αδυνατω να αντιληφθω
MG-KTiNoS
12/12/2013, 14:09
Από το μυαλό κανενός, λέω... τώρα παιρνάει η ιδέα ότι αντί να δώσουν το γιοφύρι στους Γάλλους και στους κουμπάρους, ΙΣΩΣ να ήταν στο συμφέρων της χώρας να
κρατήσει την εκμετάλευση το κράτος?
Α ξέχασα δεν μπορεί....
Η τρόικα λέει να πουλήσει για να πάρει πίσω τα δανεικά...
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ
:rolleyes:
MG-KTiNoS
12/12/2013, 14:10
ΑΝΤΕ ΠΑΡΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ
Εγνατία Οδός: Διόδια από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο.
1:00 μ.μ. Σχόλια
Με κοινή υπουργική απόφαση θα καθοριστεί το ύψος των τελών και ο αριθμών των σταθμών ενόψει ιδιωτικοποίησης.
Διόδια από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο της Εγνατίας Οδού φέρνει η ιδιωτικοποίηση του μεγάλου αυτοκινητοδρόμου που θα ξεκινήσει από τις αρχές του χρόνου, γεμίζοντας με σταθμούς όλο το μήκος των 660 χιλιομέτρων αλλά και των κάθετων αξόνων που βρίσκονται υπό κατασκευή, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2015.
Σήμερα στο μόνο ολοκληρωμένο αυτοκινητόδρομο (πλην της Αττικής Οδού) λειτουργούν με καθυστέρηση ετών μόλις έξι σταθμοί διοδίων, με αποτέλεσμα ο δρόμος να πληρώνει με δυσκολία τα δάνεια που έλαβε από τις τράπεζες τα προηγούμενα χρόνια για να καλύψει την συμμετοχή του δημοσίου στην ολοκλήρωση των εργασιών και να γίνεται έναντι γενναίου συμβολαίου με ιδιώτη η ελαφρά συντήρηση του οδοστρώματος.
Το σχεδιασμό για το ύψος των τελών, τον αριθμό των νέων σταθμών, τον χρόνο και τον τρόπο είσπραξης θα καθορίσει Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Οικονομικών κ. Γιάννη Στουρνάρα και Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, σύμφωνα με πρόβλεψη που περιλήφθηκε στο άρθρο 23 του νόμου «Γενική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων» του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων που κατατέθηκε στις αρχές της εβδομάδας στην βουλή.
Για τα διόδια στην Εγνατία κατά την συζήτηση της κύρωσης των συμβάσεων παραχώρησης τις προηγούμενες μέρες ο κ. Χρυσοχοΐδης ανέφερε ότι στο σχεδιασμό είναι η δημιουργία αναλογικών διοδίων ώστε οι οδηγοί να χρεώνονται με βάση την απόσταση που θα διανύουν. Σύμφωνα με την έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου που συνοδεύει το νομοσχέδιο μέσα από τα διόδια που θα τοποθετηθούν στους κάθετους άξονες, στόχος είναι να αυξηθούν τα έσοδα της Εγνατίας, προσελκύοντας με τον τρόπο αυτό τους ιδιώτες που θα κληθούν να αναλάβουν την λειτουργία και την συντήρηση του δρόμου για 40 χρόνια ενόψει την ιδιωτικοποίησης.
Ο σχετικός διαγωνισμός καθυστερεί επί μήνες, γεγονός που έχει αποδοθεί στις διαπραγματεύσεις με την τράπεζα Πειραιώς για την διευθέτηση και αποπληρωμή του δανείου που έχει χορηγήσει στην Εγνατία, οι οποίες έχουν ολοκληρωθεί. Σημαντικό όμως ρόλο κρίνεται ότι διαδραμάτισαν και οι διαπραγματεύσεις του δημοσίου με τους εργολάβους για τις μεγάλες συμβάσεις παραχώρησης, η εξέλιξη των οποίων κρίθηκε από την αρχή ότι έχει άμεση επίπτωση στο διαγωνισμό για τον αυτοκινητόδρομο της Βόρειας Ελλάδας.
Ο λόγος είναι ότι όσο έμεναν ανοικτά τα ζητήματα των οδικών αξόνων και τα έργα ημιτελή οι μεγάλες τεχνικές εταιρείες δυσκολεύονταν να συμμετάσχουν σε άλλους διαγωνισμούς και αυτός είναι ένας από τους λόγους που πήγαν πίσω και άλλες υποδομές, μεταξύ των οποίων και το αεροδρόμιο Καστελίου.
Σήμερα, στην Εγνατία Οδό λειτουργούν έξι σταθμοί (Τύρια, Μαλακάσι, Πολύμυλος, Ανάληψη, Μουσθένη, Ίασμος), με αποτέλεσμα οι διερχόμενοι οδηγοί ΙΧ για το ταξίδι από την Ηγουμενίτσα έως την Κομοτηνή να καταβάλλουν αντίτιμο 14,40 ευρώ. Εν αντιθέσει με το οδικό δίκτυο του ΠΑΘΕ όπου το κόστος των διοδίων στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη που ακόμη ανακατασκευάζεται, με τις νέες αναπροσαρμογές διοδίων που θα ισχύσουν από αρχές του χρόνου θα εκτοξευθεί σε πάνω από 55 ευρώ μετ΄ επιστροφής!
Μολονότι ο αριθμός των νέων σταθμών διοδίων στην Εγνατία κρατείται επτασφράγιστο μυστικό, πληροφορίες αναφέρουν ότι στον αρχικό σχεδιασμό ήταν η λειτουργία πάνω από 20 σταθμών, χωρίς να υπολογίζονται οι σταθμοί που θα κατασκευαστούν στους κάθετους άξονες. Σε κάθε περίπτωση ο σχεδιασμός θα διαφοροποιηθεί, προκαλεί όμως εντύπωση με βάση τα μέχρι σήμερα στοιχεία ότι ο ιδιώτης που θα αναλάβει το έργο δεν θα έχει λόγο στα διόδια(!) μολονότι θα «φορτωθεί» την εξόφληση του δανείου των 250 εκ. ευρώ που βαρύνει την εταιρεία.
:eek:
Μολονότι ο αριθμός των νέων σταθμών διοδίων στην Εγνατία κρατείται επτασφράγιστο μυστικό, πληροφορίες αναφέρουν ότι στον αρχικό σχεδιασμό ήταν η λειτουργία πάνω από 20 σταθμών, χωρίς να υπολογίζονται οι σταθμοί που θα κατασκευαστούν στους κάθετους άξονες. Σε κάθε περίπτωση ο σχεδιασμός θα διαφοροποιηθεί, προκαλεί όμως εντύπωση με βάση τα μέχρι σήμερα στοιχεία ότι ο ιδιώτης που θα αναλάβει το έργο δεν θα έχει λόγο στα διόδια(!) μολονότι θα «φορτωθεί» την εξόφληση του δανείου των 250 εκ. ευρώ που βαρύνει την εταιρεία.
:eek:
Παρε και την αντιστοιχη παπαριά απο το μακρινο 2010
Σταθμοί διοδίων μπαίνουν στην Εγνατία οδό. Ο πρώτος σταθμός θα λειτουργήσει στα Μάλγαρα, σε δύο μήνες, με κόστος 2,8 ευρώ για τη διέλευση ΙΧ και σε τρεις μήνες θα λειτουργήσει ο σταθμός στον Πολύμυλο, με το ίδιο κόστος διέλευσης.
Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας, από το 2011 στην Εγνατία Οδό θα λειτουργήσει το σύστημα της Βινιέτας που είναι μορφή εισιτηρίου χρονοχρέωσης και όχι χιλιομετρικής χρέωσης. Θα το προμηθεύεται κανείς από το κινητό του, ή μέσω Ίντερνετ. Το σύστημα αυτό θα καταγράφει τα αυτοκίνητα, μέσω κάμερας.
Επίσης, ο κ. Ρέππας είπε ότι από το 2013 όλα τα διόδια θα είναι ηλεκτρονικά.
Σε ό,τι αφορά το χιλιομετρικό κόστος των διοδίων στην Εγνατία θα είναι κατά 10 λεπτά φθηνότερο από εκείνο των διοδίων στους εθνικούς δρομους, που κατασκευάζονται με το σύστημα παραχώρηση
Τα διόδια στην Εγνατία οδό θα τοποθετηθούν:
Σελλών (Α/Κ) Νεοχωρίου- Α/Κ Σελλών),
Ιωαννίνων (Α/Κ Ιωαννίνων- Α/Κ Αράχθου),
Μετσόβου (Α/Κ Μετσόβου- Α/Κ Παναγιάς),
Γρεβενών (Α/Κ Βόλου- Α/Κ Βενέτικου),
Πολυμύλου (Α/Κ Πολύμυλου Α/Κ Βέροιας),
Μαλγάρων (Α/Κ Μαλγάρων- Α/Κ Χαλάστρας),
Θεσσαλονίκης (Α/Κ Ιωνίας- Κ2- Α/Κ Ευκαρπίας-Κ4),
Νυμφόπετρας (Α/Κ Προφήτη- Α/Κ Βαϊχωρίου),
Παγγαίου (Α/Κ Ορφάνιου- Α/Κ Μουσθένης),
Νέστου (Α/Κ Χρυσούπολης - Α/Κ Βανιάνου),
Ξάνθης (Α/Κ Βαφέικων- Α/Κ Ιάσμου),
Κομοτηνής (Α/Κ Κομοτηνής Ανατ.- Α/Κ Μέστης),
Αλεξανδρούπολης (Α/Κ ΒΙΠΕ Αλεξ/λης- Α/Κ Αρδανίου).
Σε κανα 2-3 χρόνια τελικά θα μαθουμε ΠΟΣΑ και ΠΟΥ θα μπουνε
Μεχρι τοτε :lol:
MG-KTiNoS
12/12/2013, 15:33
Μακάρι να έχεις δίκιο και σε 2χρόνια να μην έχει γίναι ακόμα τίποτα αλλά...
η τρόικα θέλει ιδιωτικοποιήσεις οπότε δεν νομίζω να αργήσουν πιο πολύ.
Σήμερα το θέμα είναι και 1η σελίδα σε μεγάλη εφημερίδα
305549
Παρε και την αντιστοιχη παπαριά απο το μακρινο 2010
Θετικό θα ήταν να διαβάζεις και πριν γράψεις. Πάνω αναφέρει και τους λόγους της καθυστέρησης
Εστω οτι χρωστας 1000 ευρο και για αυτα τα 1000 ευρω πληρωνεις τοκο 10% τον χρονο.
Απο την αλλη εχεις ενα μαγαζακι που βγαζει κερδος 100Ευρο τον χρονο.
Οι τοκοι που πληρωνεις στην τραπεζα (100Ευρο) ειναι οσα και τα κερδη απο το μαγαζακι. Αρα το χρεος σου στην τραπεζα δεν θα μειωθει πωτε και το κερδος απο το μαγαζακι παει στην τραπεζα (ειναι δλδ σαν να το εχει η τραπεζα).
Εστω οτι παραχωρεις την εκμεταλευση του μαγαζιου σε καποιον αλλο, για 800Ευρο ντουκου και συμφωνήσετε να σου δινει και 25Ευρω τον χρονο.
Αν τα 800 ευρο πληρωσουν το δανειο της τραπεζας, πλεον οι τοκοι που πρεπει να πληρωνεις ειναι 20 Ευρω το χρονο αρα κερδος 5Ευρω τον χρονο.
Αυτος που δουλευει το μαγαζι σου θα κανει αποσβεση των 800 ευρω σε 11 παρα κατι χρονια και μετα θα βγαζει 75 Ευρο κερδος το χρονο.
Αν συμφωνειτε με την κινηση, συγχαρητήρια, καταλαβατε γιατι θελει αποκρατικοποιησεις η Τροικα.
AristidisZ
12/12/2013, 19:01
ότι ναναι φίλε μου, πραγματικά...
ότι ναναι φίλε μου, πραγματικά...
Καλα τους τα λες...:a013:
AristidisZ
12/12/2013, 19:07
Καλα τους τα λες...:a013:
σε σένα τα λέω
και αν και δε συνηθίζω να προσάπτω χαρακτηρισμούς επί προσωπικού, θα σου πω ότι όσα λες είναι απλά ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ
και το λέω όσο πιο ευγενικά μπορώ
Kostas2B
12/12/2013, 19:19
Άλλοι πληρωνουν για να τους δέρνουν.... !!!
:lol:
Ένα παιδί που γνώρισα το καλοκαίρι και δούλευε στον Αστωρα στο κομμάτι Κορίνθου-Πατρών,μου είπε οτι θα ειναι έτοιμο το 2015-16 και θα εχει 3 διόδια,συν τα δυο που ειναι πριν,της Ελευσίνας και του Λουτρακιου,που ειναι ανοιχτό αλλα θα το κλείσουν πάλι. Μιλάμε για 5 σταθμούς απο Αθήνα προς Πατρα!!!
Θετικό θα ήταν να διαβάζεις και πριν γράψεις. Πάνω αναφέρει και τους λόγους της καθυστέρησης
Μια χαρα διαβάζω,
Το καθυστερεί μηνες (5-6? 7?) με τις παραριες του στυλ απο το 2011 θα υπαρξει βινιεται και το 2013 θα ειναι ΟΛΑ ηλεκτρονικά καταλαβαινεις οτι μαλακιες ή τοτε ή τωρα λενε.
Τότε λεγαν για 11 σταθμους (τραγικο καθε 60χλμ διόδια) τωρα λενε για 20 σταθμους (καθε 35χλμ διοδια) + στις εξοδους
Οπως και να το δεις ειναι τοσο γελίο που κατανταει τραγελαφικο
MG-KTiNoS
13/12/2013, 07:49
Μακάρι να έχει δίκιο και να μη γίνει.
(γιατί είναι τραγικό να ζητάς από ανθρώπους που δεν έχουν)
guzzistas
14/12/2013, 19:53
Ε ρε γλέντια... φτιάχνουν τα διόδια πριν τον Ισθμό (μεταφέρουν τα διόδια του Ζευγολατιού λόγω έργων)....
Κι αναρωτιέμαι εγώ ο αφελής...
Εχεις προορισμό Λουτράκι, Κόρινθο, Ισθμό....θα πλερώνεις καλά καλά στην Ελευσίνα... και μετά θα ξαναπληρώνεις ΕΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΠΡΙΝ την έξοδο προς τους προηγούμενα αναφερθέντες προορισμούς???
Ξαναγεμίζω την γεμιστήρα μην μείνω από σφαίρες.... γιατί θα πάει το πιστόλιασμα σύννεφο... αν και πλέον χαίρομαι τα στροφιλίκια της παλιάς πιο πολύ....
MG-KTiNoS
14/12/2013, 22:00
Ε ρε γλέντια... φτιάχνουν τα διόδια πριν τον Ισθμό (μεταφέρουν τα διόδια του Ζευγολατιού λόγω έργων)....
Κι αναρωτιέμαι εγώ ο αφελής...
Εχεις προορισμό Λουτράκι, Κόρινθο, Ισθμό....θα πλερώνεις καλά καλά στην Ελευσίνα... και μετά θα ξαναπληρώνεις ΕΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΠΡΙΝ την έξοδο προς τους προηγούμενα αναφερθέντες προορισμούς???
Ξαναγεμίζω την γεμιστήρα μην μείνω από σφαίρες.... γιατί θα πάει το πιστόλιασμα σύννεφο... αν και πλέον χαίρομαι τα στροφιλίκια της παλιάς πιο πολύ....
ΔΑΣΚΑΛΕ
:a20:
Ε ρε γλέντια... φτιάχνουν τα διόδια πριν τον Ισθμό (μεταφέρουν τα διόδια του Ζευγολατιού λόγω έργων)....
Ξαναγεμίζω την γεμιστήρα μην μείνω από σφαίρες.... γιατί θα πάει το πιστόλιασμα σύννεφο... αν και πλέον χαίρομαι τα στροφιλίκια της παλιάς πιο πολύ....
Περαν του οτι εχεις την δυνατοτητα να βγεις πριν τα νεα διοδια του ισθμου ωστε να μην πληρωσεις για το (καλο) κομματι του δρομου αλλα θα επιλεξεις απλα να πιστολιασεις...
Ποια θα ειναι η αντιδραση σου αμα σε μπουζουριασουνε καποια στιγμη ή σου ζητησουν να πληρωσεις αναδρομικα και με προστιμο τα "πιστολιασματα"; Τα αποτελεσματα και τις ευθηνες των πραξεων σου τα αναλαμβανεις;
Και μετα η ερωτηση στο φορουν, αν καποιος αντιστοιχης νοοτροπιας δεν σταματησει, κυνηγηθει και τρακαρει ποιος θα φερει την ευθυνη και τι θα λεμε.
Καλο και ασφαλη δρομο σε ολους.
guzzistas
15/12/2013, 18:20
Ταχουμε πει και ξαναπεί τόσες χιλιάδες φορές που έχει καταντήσει βαρετό πλέον...
Καλό δρόμο και σε σένα.
Pan (dvs)
15/12/2013, 18:54
Ειμαι υπερ των πολλων διοδιων.Με το που θα φευγεις απο τον ενα σταθμο,πριν καν προλαβεις να επιταχυνεις,θα πεφτεις στο μποτιλιαρισμα του επομενου σταθμου.
Δεν θα εχουμε και ατυχηματα.
bar-code
18/12/2013, 14:09
http://arouraios.gr/2013/12/pou-pane-oi-eisprakseis-apo-ta-diodia/
MG-KTiNoS
18/12/2013, 15:05
http://arouraios.gr/2013/12/pou-pane-oi-eisprakseis-apo-ta-diodia/
προπαγάντα του Τσίπρα !!!!! '
:D
δεν καταλαβαινω τι ψαχνουμε.
οποιος θελει κατεβαζει και το βρακι του, οποιος θελει πιστολιαζει και αναλαμβανει τις ευθυνες του. γιατι πρεπει ο ενας να πεισει τον αλλο για την ορθοτητα της επιλογης του?
spyrakos35
19/12/2013, 09:53
δεν καταλαβαινω τι ψαχνουμε.
οποιος θελει κατεβαζει και το βρακι του, οποιος θελει πιστολιαζει και αναλαμβανει τις ευθυνες του. γιατι πρεπει ο ενας να πεισει τον αλλο για την ορθοτητα της επιλογης του?
νομίζω οτι ψάχνουμε το ορθό (και ουχί ορθόΝ) του ύψους της χρέωσης....
απο κει και πέρα ο καθένας έχει την άποψή του επ αυτού, και, κατ επέκταση η κουβέντα παρεκτρέπεται στο Μπιστόλιασμα ή όχι.....
τουλάχιστον εγώ, δεν έχω καμμία διάθεση να πείσω τον άλλον να πληρώσει/Μπιστολιάσει....
νομίζω οτι ψάχνουμε το ορθό (και ουχί ορθόΝ) του ύψους της χρέωσης....
απο κει και πέρα ο καθένας έχει την άποψή του επ αυτού, και, κατ επέκταση η κουβέντα παρεκτρέπεται στο Μπιστόλιασμα ή όχι.....
τουλάχιστον εγώ, δεν έχω καμμία διάθεση να πείσω τον άλλον να πληρώσει/Μπιστολιάσει....
α οκ. αμα το βρειτε και καταληξετε, ενημερωνετε ε. :wave2:
Προσοχη στους 'παραβατες'
Ποδαρικό κάνουν από απόψε τα μεσάνυχτα οι κάμερες που θα ελέγχουν για παραβάτες στα διόδια. Όσοι δεν πληρώνουν θα πρέπει να περιμένουν και τσουχτερό πρόστιμο
Το πρόστιμο είναι 200 ευρώ, ενώ παράλληλα ο οδηγός χάνει άδεια και δίπλωμα για 20 ημέρες. Οι κάμερες σε πρώτη φάση θα μπουν στους παρακάτω σταθμούς διοδίων:
Σταθμός Διοδίων Ελευσίνας, ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.
Πλευρικός Σταθμός Διοδίων Κόμβου 3 Ν. Περάμου, ρεύμα κυκλοφορίας προς Αθήνα.
Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων Κόμβου 5 Πάχης, ρεύματα κυκλοφορίας προς Αθήνα και προς Κόρινθο.
Προσοχη στους 'παραβατες'
:lol::lol:
Kostas2B
05/02/2014, 18:51
Παω να αγοράσω μονωτικες να έχω καβατζα...
Τι λένε ρε τα άτομα!!!
ΥΓ: Σημερα έθεσαν σε λειτουργία τα διόδια σε Ελευσίνα και Λουτρακι και για τις κατευθύνσεις που μεχρι τώρα δεν πλήρωναν...!
chillipf
06/02/2014, 08:07
Λόγω της κρίσης, έγιναν δύο πράγματα:
1. Μειώθηκε ο μισθός μου & επίκειται & η ανεργία.
2. Αυξήθηκαν οι απολαβές των εργολάβων. (το έγραφε η αρχική τους σύμβαση).
αυτά τα ωραία.
sotostzav
06/02/2014, 08:26
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CE%BC%CF%8C%CE%BA-%CE%B1%CF%85%CE%BE%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CE%AF%CF%89%CE%BD
Οριστεεεε...(Μ)Πιστολιαστε υπευθυνα..καλημερες!!
pilotos_xtreme
06/02/2014, 08:29
Και που ειναι τωρα οι δεν πληρωνω; να κλεισουν κανα διοδιο παλι; μια χαρα ειμασταν πριν απο αυτους , σφαζαμε τα διοδια και τερμα. Τωρα που το χουν κανει θεμα και εφοσον ειδαν οτι θα χασουνν λεφτα οι υπερεργολαβοι , κλαφτηκαν στον ρεππα και εβαλε τα προστιμα. Περισσοτερο κακο παρα καλο μας κανανε γτ αμα δεν ειχαν βγει τοτε ,τωρα δε θα ταν νομος του κοκ να σου περνουν διπλωμα και 200αρα. Οχι φυσικα οτι ειναι σωστο για δρομους που τους εχεις χρυσοπληρωσει να πληρωνεις ακομα διοδια κ μαλιστα 4 ευρο ακουσον θεε μου , αλλα θα μπορουσες να τα σφαξεις χωρις να βρεις μπελα. Και ξαναρωταω που ειναι οι δε πληρωνω τωρα και τι καταφεραν τελικα; τα βαλανε με τα θερια κ μας φαγαν ολους
taisteal
06/02/2014, 08:31
Εδω ειναι....στην τελευταια συγκεντρωση εδω τοπικα μαζευτηκαμε 4 ατομα...ωραια λογικη παντως,κακο καναμε..προτιμοτερο να πεφτουμε αμαχητι...
καλημερα και με τις υγειες μας....
akis_trevor
06/02/2014, 08:35
ολα απτους αλλους και οταν δεν καθεται,φταινε και αυτοι οι αλλοι...
ολα απτους αλλους και οταν δεν καθεται,φταινε και αυτοι οι αλλοι...
Ενώ αν βγεί κάτι θετικό το επωφελούνται όλοι.........................................
κι' ας αγωνίστηκαν ή πάλεψαν γι' αυτό λίγοι............................
akis_trevor
06/02/2014, 11:52
Ενώ αν βγεί κάτι θετικό το επωφελούνται όλοι.........................................
κι' ας αγωνίστηκαν ή πάλεψαν γι' αυτό λίγοι............................
:a013::a013:
bar-code
06/02/2014, 13:27
diavazop diavazo alla de katalaveno telika an allakse kati sxetika me tis kameres.panta eixan kameres alla pote de thimname na mporousan na tis xrisimopoiisoun.tira mporoun?exoun dikaioma katagrafis tis pinakidas mou?
Μπορουν να κανουν καταγραφη των πινακιδων.
Μονο πινακιδων ομως.
Αν δεις φωτο που εχει καταγραφει και το προσωπο του οδηγου...ειναι ακυρη λογω προσωπικων δεδομενων.
amyroukai
06/02/2014, 19:49
Οι κάμερες που έχουν στα διόδια είναι μπροστά και στοχεύουν χαμηλά, λες να μην ξέρουν...; :)
Και καταγράφουν όλες τις διελεύσεις bar-code κάτι χρόνια τώρα.
Αυτό έχει πλάκα: στο συγκεκριμένο τμήμα προβλέπεται να προστεθούν ώς τον Ιανουάριο του 2015 τρεις νέοι πλευρικοί σταθμοί, στον Αγιο Στέφανο, τη Βαρυμπόμπη και το Βαθύ Χαλκίδας.
Θα θέλω δύο διόδια (το λιγότερο) την ημέρα; ΚαραΛΟΛ ρπμ...
MG-KTiNoS
07/02/2014, 07:54
μια φτυαργιά λάσπη...
δατς ολ
ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
07/02/2014, 08:30
http://www.athensmagazine.gr/portal/athenstalk/79111#.UvSJ_c4V-jc
http://www.athensmagazine.gr/portal/athenstalk/79111#.UvSJ_c4V-jc
50άρικο....? 500άρικο θέλουν... στις 3 διελεύσεις το ταμείο άντε γειά!!!!
akis_trevor
07/02/2014, 12:10
Άμα βρω 50€ αύριο στην άνοδο, θα τους το δώσω.....για παμε.
Θα θέλω δύο διόδια (το λιγότερο) την ημέρα; ΚαραΛΟΛ ρπμ...
απο 1,50 πηγε 2,35 η μηχανη. την μεγαλυτερη αυξηση σε ποσοστο :eek:
amyroukai
07/02/2014, 13:08
απο 1,50 πηγε 2,35 η μηχανη. την μεγαλυτερη αυξηση σε ποσοστο :eek:
ε ναι. εμείς φθείρουμε το δρόμο... LOL
ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
07/02/2014, 13:20
ΣΤΗΝ επομενη βολτα ραντευβου πριν τα διοδια παλικαρια μου. Στο ξεκινημα μια σειρα ενα ταμειο και ολοι με 50ρικο. για να δουμε.
Pan (dvs)
07/02/2014, 13:55
Άμα βρω 50€ αύριο στην άνοδο, θα τους το δώσω.....για παμε.
ΣΤΗΝ επομενη βολτα ραντευβου πριν τα διοδια παλικαρια μου. Στο ξεκινημα μια σειρα ενα ταμειο και ολοι με 50ρικο. για να δουμε.
Καλο αυτο,να δω που θα βρειτε το 50αρικο ομως.:D
akis_trevor
07/02/2014, 14:42
Καλο αυτο,να δω που θα βρειτε το 50αρικο ομως.:D
Γι'αυτό είπα άμα βρω.... ;-)
απο 1,50 πηγε 2,35 η μηχανη. την μεγαλυτερη αυξηση σε ποσοστο :eek:
2,35 ε ?
Τα 235 λεπτα (cents) ποση ωρα θα κανει να τα μετρησει ?
Προλαβαινω αραγε να κανω και ενα τσιγαρο ?
:tooth:
MG-KTiNoS
07/02/2014, 14:57
Βασικά πρέπει να απελευθερωθούν οι τιμές να δουλέψει ο ανταγωνισμός.
ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ θα φτηνύνουν οι εθνικές.
Απορώ πως δεν επεμβαίνει η επιτροπή ανταγωνισμού.
ΟΛΟΙ εσείς είσαστε βολεμένοι και δεν θέλετε να ξεβολευτείται
Με τη συμπεριφορά σας αυτή εμποδίζετε την ανάπτυξη.
:rotflmao:
Πάντως άκουσα από πολύ κόσμο ότι πάει από τον παράδρομο....
τί να πω... άραγε θα γίνει μαζική αντίδραση ή θα περάσει κι αυτό στο ντούκου.....?
Pan (dvs)
08/02/2014, 08:01
Πάντως άκουσα από πολύ κόσμο ότι πάει από τον παράδρομο....
τί να πω... άραγε θα γίνει μαζική αντίδραση ή θα περάσει κι αυτό στο ντούκου.....?
Φυσικα και θα περασει στο ντουκου.
ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
08/02/2014, 08:51
Άκυρο παιδία. Μέσα στην θετικότητα τις αντίδρασης όλοι.
Ζήτω η επανάσταση του Καναπεος.
Και όσο για το ποιος φταίει για την σημερινή κατάσταση δεν έχουμε παρά να κοιταχτούμε στον καθρέπτη και θα των δούμε.
MG-KTiNoS
08/02/2014, 09:06
Άκυρο παιδία. Μέσα στην θετικότητα τις αντίδρασης όλοι.
Ζήτω η επανάσταση του Καναπεος.
Και όσο για το ποιος φταίει για την σημερινή κατάσταση δεν έχουμε παρά να κοιταχτούμε στον καθρέπτη και θα των δούμε.
Εγώ δεν τον είδα ποτέ αυτόν που λες στον καθρέφτη
και πάρα πολλοί εδώ μέσα είναι και πολύ νέοι για να προλάβουν να δουν κάτι τέτοιο.
(φτυάρι και λάσπη λέμεεεε)
:)
nikos_abel
08/02/2014, 09:09
Πάντως άκουσα από πολύ κόσμο ότι πάει από τον παράδρομο....
Αυτό και μόνο αυτό.
ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
08/02/2014, 09:13
Αν ο πρώτος έγραφε.
Καλό ακούγεται, δεν χάνουμε τίποτα.
Νόμιμα, απλά και ωραία.
Και ο δεύτερος. Εγώ το ξεκινάω, για πάμε όλοι μαζί.
Κάτι θα γίνονταν.
Δες την τωρινή κατάληξη.
Μόνο το (2,30) να το κάνουμε 2,50 δεν πρότειναν.
Μην τους κουράζουμε με ρέστα κιόλας.
Να βγαίνει και το χαρτζιλίκι.
Πάμε για αλλά παιδία. Καλά μας κάνουν.
Ακόμα και απ το πληκτρολόγιο επαναστάτες του Κ….ου είμαστε.
MG-KTiNoS
08/02/2014, 09:16
Αυτό και μόνο αυτό.
και μόλις πας απ το παράδρομο πέφτεις πάνω σε νταλίκες και σε πάνε που.... μπάλα και τραμπάλα.
Για κάνε ένα τεστ να πας Θήβα από μέσα.
Κάποιο λάθος έχει γίνει δε νομίζεις?
Δεν μπορεί να παίζει το κεφάλι του ο άλλος
για να κονομάνε 5 μαλάκες.
Γιατί αν το κράτος θέλει κόβει τις τιμές μαχαίρι
http://farmakopoioi.blogspot.gr/2014/02/8.html#more
Pan (dvs)
08/02/2014, 09:18
Εγώ δεν τον είδα ποτέ αυτόν που λες στον καθρέφτη
και πάρα πολλοί εδώ μέσα είναι και πολύ νέοι για να προλάβουν να δουν κάτι τέτοιο.
(φτυάρι και λάσπη λέμεεεε)
:)
Και γω τον κοιταω και βλεπω φατσες αγνωστες.
και μόλις πας απ το παράδρομο πέφτεις πάνω σε νταλίκες και σε πάνε που.... μπάλα και τραμπάλα.
Για κάνε ένα τεστ να πας Θήβα από μέσα.
στον παραδρομο πλεον πας σημειωτον χωρια τον κινδυνο να γινεις σαντουιτς.
πιστολιασμα και μονον το ασφαλεστερο :(
Για κουτί
http://plate-flipper.com/
θα υπάρχει και για μοτο
δηλαδή αν πάνε όλοι από τον παράδρομο για μισό μήνα, και τα ταμεία των ΕΟ πιάσουν αράχνες, δεν θα τις βάλουν εκεί που ξέρουν τις αυξήσεις....???
MG-KTiNoS
08/02/2014, 12:31
Αυτό έγινε και αύξησαν τις τιμές.
Έπεσε ο ογκος λέει οπότε δε βγαίνει και πάρτε !!!!
:rolleyes:
ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
08/02/2014, 12:41
Αυτό έγινε και αύξησαν τις τιμές.
Έπεσε ο ογκος λέει οπότε δε βγαίνει και πάρτε !!!!
:rolleyes:
κατι σαν τα μπ@ρρδελ@ δηλαδη. εχουν ελειμα και την πληρωνουν οι μ@λ@κες. χα χα χα
taisteal
08/02/2014, 12:43
Θα πανε τα τροχαια στους παραδρομους συννεφο..:(
tsompanis
08/02/2014, 12:43
Άκυρο παιδία. Μέσα στην θετικότητα τις αντίδρασης όλοι.
Ζήτω η επανάσταση του Καναπεος.
Και όσο για το ποιος φταίει για την σημερινή κατάσταση δεν έχουμε παρά να κοιταχτούμε στον καθρέπτη και θα των δούμε.
Εμενα μαστορα βγαλε με απ-οξωωωω
Κατεβασα το τρακτερ με το τηλεσκοπικο μπροστα να ειναι κοντα στην πολη.απο την δευτερα αρχιζου τα κλαρινα
δεν θα περασει της καλαματιανης μουχριτσας και της αλλης της φαλαινας.
Ας γινει κατι μπας και γυτωσουμε γιατι ολους μας εχουν χεσμενους
δηλαδή αν πάνε όλοι από τον παράδρομο για μισό μήνα, και τα ταμεία των ΕΟ πιάσουν αράχνες, δεν θα τις βάλουν εκεί που ξέρουν τις αυξήσεις....???
Σωστό.
Όμως αυτό, θα το έκαναν σώφρονες άνθρωποι....................
Κι' όχι τα ταγάρια που μας κουμαντάρουν...................
MG-KTiNoS
08/02/2014, 12:50
Εμενα μαστορα βγαλε με απ-οξωωωω
Κατεβασα το τρακτερ με το τηλεσκοπικο μπροστα να ειναι κοντα στην πολη.απο την δευτερα αρχιζου τα κλαρινα
δεν θα περασει της καλαματιανης μουχριτσας και της αλλης της φαλαινας.
Ας γινει κατι μπας και γυτωσουμε γιατι ολους μας εχουν χεσμενους
:)
309261
Pan (dvs)
08/02/2014, 13:18
Εμενα μαστορα βγαλε με απ-οξωωωω
Κατεβασα το τρακτερ με το τηλεσκοπικο μπροστα να ειναι κοντα στην πολη.απο την δευτερα αρχιζου τα κλαρινα
δεν θα περασει της καλαματιανης μουχριτσας και της αλλης της φαλαινας.
Ας γινει κατι μπας και γυτωσουμε γιατι ολους μας εχουν χεσμενους
Κωστα εεεεεερχομαι για συμπαρασταση.
Εγω θα ξεκινησω να κλειδωνω με λουκετα τα δισκοφρενα οποιας καινουριας μηχανη βρω στον δρομο.
Αφου δεν μου αρεσει που δεν εχω λεφτα να παρω και εγω νεα μηχανη, να μην κυκλοφορει κανεις με νεα μηχανη...
:a014:
DrIoannis
08/02/2014, 18:25
Αυτό έγινε και αύξησαν τις τιμές.
Έπεσε ο ογκος λέει οπότε δε βγαίνει και πάρτε !!!!
:rolleyes:
Καλά πάνε καλά οι άνθρωποι! Αντί να πουν πάρτε μία μείωση 20% για να έχουν πιο πολλούς πελάτες αυτοί αυξήσανε? Αυτά μόνο sto Ellada!
andreas 400
08/02/2014, 22:17
Για κουτί
http://plate-flipper.com/
θα υπάρχει και για μοτο
παιζει στο κινεζικο σαητ γυρω στα 110δολαρια!
ghostkon
09/02/2014, 08:03
παιζει στο κινεζικο σαητ γυρω στα 110δολαρια!
παιζει και Αθηνα...οποιος θελει, pm
tsompanis
09/02/2014, 08:56
Εγω θα ξεκινησω να κλειδωνω με λουκετα τα δισκοφρενα οποιας καινουριας μηχανη βρω στον δρομο.
Αφου δεν μου αρεσει που δεν εχω λεφτα να παρω και εγω νεα μηχανη, να μην κυκλοφορει κανεις με νεα μηχανη...
:a014:
Κοιτα...αν ειναι να τους ξεσηκωσεις απο το καναπε μαζι σου.ασε που χαρη θα τους κανεις με αδεια τα ντεποζιτα..
Εγω παντως δεν Θα κατσω ετσι.βεβαια οποιος μπορει...οι υπολοιποι ας κατσουν να δουνε κλεμμενα ονειρα στον αντεννα..
Για την ιστορια παντως και για την ωρα παμε για τραπεζες και εφοριες και ανοιγμα διοδιων.η πορεια θα δειξει και τι αλλο
andreas 400
09/02/2014, 13:36
παιζει και Αθηνα...οποιος θελει, pm
αν σου ειναι ευκολο!
MG-KTiNoS
09/02/2014, 19:21
λέσα για λέσα είσαι ο Βαλέσα...
http://www.enikos.gr/society/213054,Kaine_ta_diodia_sth_Malakasa.html
ghostkon
09/02/2014, 19:31
και το βιντεο http://www.youtube.com/watch?v=OALHc8WoOp8
ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
09/02/2014, 19:31
Εμενα μαστορα βγαλε με απ-οξωωωω
Κατεβασα το τρακτερ με το τηλεσκοπικο μπροστα να ειναι κοντα στην πολη.απο την δευτερα αρχιζου τα κλαρινα
δεν θα περασει της καλαματιανης μουχριτσας και της αλλης της φαλαινας.
Ας γινει κατι μπας και γυτωσουμε γιατι ολους μας εχουν χεσμενους
μπραβο σας και καλη δηναμη αλλα γιατη χειμωνιατικα ρε παιδια. χαθηκε το καλοκαιρακι με την ζεστη?
ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
09/02/2014, 19:52
http://www.star.gr/Pages/Ellada_Kosmos.aspx?art=214627&artTitle=eikones_katastrofis_stin_malakasa_katoikoi_ekapsan_ta_diodia__ekleise_i_ethniki_odos_vinteo _
MG-KTiNoS
09/02/2014, 20:01
Εμ τελικά ΚΑΠΟΥ θα ξεσπάσουν....
:D
και φυσικά τα βοθροκάναλα τη δουλίτσα τους
Δημόσια περιουσία πάντως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το κουβούκλιο.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.