View Full Version : honda NSR 250 project
kostaskk
20/12/2014, 20:01
στην συνεχεια μπηκανε μεσαιες βιδες στις εξατμισεις δεξια και αριστερα, perfect fit
οπως και μια ακομα που δεν ειχα βαλει στο SE απο την δεξια μερια
328965
328966
328967
kostaskk
20/12/2014, 20:03
328968
328969
328970
τα συνδεσα-εσφιξα ολα
το καρμπ ηταν απο τον δοτη. δουλευαν πριν 1-2 χρονια και ειχα ανοιξει μονο το ενα μπολ για να δω οτι φοραει μαμα ζιγκλερ.
στα σολενοιντ δεν ειμαι σιγουρος οτι τα εκανα ολα σωστα
ρυθμισα την τρομπα λαδιου οσο μπορουσα, στο κλειστο γκαζι δεν φτανει η τρομπα στο min οποτε πιθανολογω θα δινει περισσοτερο λαδι.
μετα απο αρκετες μανιβελιες εσκαγε αλλα δεν επαιρνε μπρος ή εσβηνε αμεσος
επαιξα λιγο με τσοκ βιδα ρελαντι,ντιζες γκαζιου και σπρώξιμο και καταφερα να πάρει.
πριν το αποθηκευσω ειχα ριξει μεσα στον στροφαλο διχρονολαδο για προστασια
και οταν πηρε εβγαζε πραγματικα πολυ ντουμανι ομως λογικο
μετα απο 1-2 λεπτα καθαρισε
η λειτουργεια του ηταν παρα πολυ ωραια
οι 2 κυλινδροι εσκαγαν το ιδιο και εβγαζαν ακριβος ιδιο καπνο και λιγο σε ποσοτητα
τα κυματα πιεσης απο τις εξατμισεις ηταν με την ιδια δυναμη (αν υπολειτουργει ενας κυλινδρος το καταλαβεινεις απο εκει)
σε καποια φαση κραταγε ρελαντι στις 1000 στροφες. στις 1000 πολυ ήσυχο σαν παπι δούλευε
ολα τα οργανα και οι ενδειξεις δουλεψαν
ρυθμισα και ξανα λιγο ακομα το ρελαντι και πλεον παιρνει ευκολοτερα μπρος οχι ομως σαν το SE
το πηγα και μια μικρη βολτουλα
ο συμπλεκτης που ειχα πειραξει δουλευε ενταξει αν και δεν κανει τον σωστο ήχο
(βασικα σαν υγροκαμπανο μου φανικε ακουγοντας το :-p )
το σασμαν στην αρχη ειχε κατι θεματα με το κατεβασμα που ηθελε παραπανω δυναμη για να γινει
αλλα στην δευτερη βολτα ειχε εξαφανιστει (ισως απο την ακινησια κατι)
βεβαια μετα ειδα μια δυσκολια στο να βρω την νεκρα οταν ειμαι σταματιμενος με το μοτερ να δουλευει
με σβισμενο μοτερ μπαινει μια χαρα νεκρα οποτε υποθετω οτι καποια δισκα ισως εχουν κολλησει ή δεν δουλευουν οπως πρεπει
και αναμενω στις επομενες βολτες να εξαφανιστουν τα προβληματα αυτα
στα σερβομοτερ μαλλον απετυχα, με το χερι γυριζουν με δυσκολια και ειδα να τα κουναει μονο 2-3 φορες.
στην ουσια νομιζω οτι αν τα ειχα στο max τα πηγαινε στο min και τα άφηνε εκει
απο γκαζια για την ωρα δεν εχει κατι καλο, στα ψηλα (πανω απο 9-10.000 δεν καθαριζει)
βεβαια δεν ζορισα λογο μικρης θερμοκρασιας
οποτε θα γινουν δοκιμες επιδόσεων μολις βρω την λυση με τα power και ρυθμισω την τρομπα σωστα.
(να πω και οτι το εβαλα μπρος με μια τελειωμένη μπαταρια)
διαρροες δεν ειδα και νομιζω οτι θα ειναι ετοιμο σύντομα
επομενο μαστορεμα = τακακια εμπρος και εξαερωση πισω
spyros33f
21/12/2014, 08:45
Ωραιος
Mago Babidi
21/12/2014, 19:21
Δε λέω, ωραία η προσπάθεια, αλλά μήπως να πήγαινες πρώτα και σε ένα νευρολόγο;; Σαν να έχεις Πάρκινσον με φαίνεται...
:a2:
kostaskk
21/12/2014, 20:44
κινητο,κουραση, ελειψη διαθεσης.
οταν τελειωσει οι φοτο θα ειναι καλες
kostaskk
01/01/2015, 21:08
τελικά η καμπανα ανοίχτηκε (ευκολη διαδικασια καθος ειναι ξυρο) και διορθώθηκε.
πλεον το σασμαν ειναι βούτυρο και οι ταχύτητες μπαίνουν με την σκέψη.
τα power valve δούλεψαν καλα τελικα μετα απο πολυ κοπο
ειχα καποια θεματα με τα solenoid (ρυθμιζουν τον αερα σε καποιο φασμα στροφων) δεν τα εβαζα σωστα, φοτο απο το manual με έσωσαν
οπως και προβλήματα τροφοροδιας, καθος δουλευε μονοκυλινδρο ή δεν ξεπερνουσε τις 5.000 rpm
μετα απο αλλαγες καρμπυρατερ και reed ερχεται σιγα σιγα στο σωστο δουλεμα
απο αναρτισεις ειναι τελειο και στα εμπρος φρενα αλλαχτικαν τακακια.
στο πισω εγινε εξαέρωση και ρυθμισμα
πλεον ειναι και απο φρενα πολυ καλο.
στην τροφοδοσια εχω μερικα θεματα οπως το οτι πεταει βενζινη απο τις εξατμισεις και δεν εχει δυναμη-στροφαρισμα πανω απο τις 11.000
βεβαια οι δοκιμες εγιναν με χαλασμενο ρουμπινετο και ισως φταιει αυτο ή και αν εχει μαζεψει βενζινη στους στροφαλοθαλαμους απο τις προηγούμενες μερες
μια καλη βολτα θα δειξει αν θα καθαρισει ή θα θελει ανοιγμα στα καρμπ για ελενχο σταθμης και στεγανοτητα στα πυραυλακια
329231
329232
φοτο απο το προχειρο του κουστουμι και εδω το δουλεμα
https://www.youtube.com/watch?v=jnm0C7T2p94
https://www.youtube.com/watch?v=jnm0C7T2p94
kostaskk
01/01/2015, 21:19
επισης για τις πολυ κρυες μερες εχω 2 μοτερ μεσα στο δωμάτιο μου.
το ενα εγινε ετσι
329234
329235
329236
μικροτερος ογκος=πιεση και καλύτερη ροη γιατι δεν υπαρχουν τα σκαλοπατια
kostaskk
01/01/2015, 21:22
329237
329238
hrc μοντα. υπαρχει στα manual 'φτιαξηματος' τις hrc
βαζεις 2 κεφαλες πανω κυλινδρου. καλητερη καυση (σχεδον ισιο μπουζι παντου)
επισης εγω εχω και sp κεφαλες
329239
αποστατες reed 1mm (πρεπει να ειναι παο καποιο κιτ)
αφηνουν τα φυλλα να ανοιγουν παραπανω εχουν ήδη φορεθεί στο sp
kostaskk
01/01/2015, 21:24
και κοψημο φλαντζες σε μεγεθοι 0,4 και 0,5 για να προσπαθησω να φερω το squiz σε καλητερα νουμερα
329240
Θα παει δυναμομετρο..?
ΈΧΕΙ ΧΡΕΟΣ!
απέναντι στην επιστήμη...
...και στην περιέργεια....
kostaskk
02/01/2015, 14:15
αν βρεθω καποτε κοντα σε δυναμόμετρο ναι.
βεβαια για να δεθει αυτο το μοτερ θελει ακομα δουλεια με τον στροφαλο.
(δηλαδη αλλον ή να βρω 2 ακριανα ρουλεμαν) ή και να του περασω ρουλεμαν απο mc18 (1989) στροφαλο που εχω 3 και ταιριαζουν. το θεμα ειναι το βγαλσιμο-βαλσιμο
επισης αν δεν εχω ενα καλο μοτερ και καλες ρυθμισεις δεν προκειτε να δω καποια διαφορα με αυτα
εξατμισεις προς το παρον εχω μαμα να του φορεσω αλλα λιγο ποιο κοντες απο οτι πρεπει (ειχαν ανοιχτει για καθάρισμα)
εχω και μαμα απειραχτες αλλα ο 'κοντος' θαλαμος νομιζω αποδιδει καλητερα στης ψηλες rpm
υπαρχουν και ηλεκτρικα mc18 που 'λενε' οτι ειναι τα καλητερα απο αποψη δυναμης και στροφαρισματος.
οπως και βολαν 88 που πιστευω εχει καλητερο αβανς απο τα μεταγενεστερα
αν βρεθω καποτε κοντα σε δυναμόμετρο ναι.
:a012::tooth:
kostaskk
02/01/2015, 18:40
καραβιδα ειμαι σε νησι, απο οσο ξερω δεν εχει δυναμομετρο εδω.
οποτε αν βρεθω καποτε αθηνα με το nsr
καλητερο ντεποζιτο στο SP και καθαρισε
δεν πεταει βενζίνες και ζεσταινονται και τα 2 τελικα.
φαινετε θα ειχε μαζεψει στους στροφαλοθαλαμους βενζινη
το οργανο θερμοκρασιας με τετειο καιρο δεν μπορει να μεινει με τιποτα στους 60 βαθμους αν πας με πανω απο 40km/h
απο στροφαρισμα δεν ειναι σαν το αλλο.
βασικα σαν φιμωμενο nsr μου φαινετε οτι στροφαρει
τελειωνει πριν τις 12.000
στον δρομο ειναι ωραιο και σημερα πήγε ευκολα και χωρις πιεση μεχρι τα 170km/h σε ανηφόρα
να και βιντεο με το δουλεμα.
το ρελαντι ειναι αρρυθμιστο (το ρυθμισα αργοτερα)
και τα power-valve αποσυνδεδεμενα.
βεβαια το ιδιο στροφαρει και με τα power on
η μονη διαφορα ειναι η δυναμη που ερχετε ποιο αποτομα οταν τα εχεις off και η ελειψη ροπης χαμηλα
δειχνει οτι μαλλον θα το κρατισω ετσι ή και ολιγον ρυθμισμα ακομα για να ξυπνισει στα ψηλα
https://www.youtube.com/watch?v=ISCdeONTLEo&feature=youtu.be
kostaskk
02/01/2015, 18:41
βέβαια η ατυχια του να μην μπορω να εχω και τα 2 nsr ταυτοχρονα να δουλευουν σωστα ξαναχτύπησε
το SE αποφασισε να βγαλει την πρωτη του βλαβη τωρα
η ακριβής σειρα των γεγονότων:
μια μερα πριν το συμβαν το γεμίζω διχρονολαδο αλλα δεν το βαζω μπρος
την επομενη μερα το βαζω και παω να βάλω βενζίνη.
μετα απο αυτο και μετα απο 1-2 χιλιομετρα με λιγες rpm στα ξαφνικα μου σβινει σαν να έκλεισες την αναφλεξη
(δεν ειχε καποιο φρεναρισμα ή θοριβο) καθαρα ηλεκτρικο προβλημα
τροφοδοσια δεν νομιζω γιατι δεν εκανε περιεργα πριν, ηταν μπαμ και κατω
και η συμπιεση του δειχνει ιδια
την ωρα που εσβινε παρατήρησα το λαμπακι του λαδιου μιξης να αναβοσβήνει.
ισως να αναβοσβήσαν και αλλα δεν θυμαμαι
μετα απο αυτο δεν επαιρνε με τιποτα
αλλαξα pgm-ανορθωτή
μιας και ηταν η πρωτη ή η δευτερη φορα που εβγαζα ντεποζιτο σε αυτο ειδα οτι στο ρουμπινετο δεν ειχε το ειδικο φιλτρο που φιλτραρει την βενζινη πριν μπει στο ρουμπινετο.
εβαλα ενα τετειο.
εριξα και καθαριστικο καρμπ σε ολα τα σωληνακια του καρμπ και απ εξω στην εισαγωγη οπως και στα σολενοιντ
τιποτα.
ανοιξα για πρωτη φορα το φιλτροκουτι του. (τα καρμπ του ολιγον ασυνχρονιστα, τα εφτιαξα)
ελενξα ολες τι φισες. τις ξεκουμποσα και ξανακουμποσα μερικες ειναι πειραγμενες αλλα δεν εχει φυγει καποιο καλωδιο
αλλαξα τις ασφαλειες και εδωσα προσοχη σε αυτη τις αναφλεξης
οταν το σπρώχνω το λαμπακι του λαδιου μενει ανοικτο. το ιδιο και στις μανιβελιες
κανονικα ανάβει οταν πας το kill swish στο on σαν να κανει τσεκ και μετα οταν το μοτερ παρει ή αποκτισει στροφες πρεπει να σβινει. σε εμενα ομως δεν το κάνει.
σαν καποιος αισθητητρας να εχει μπερδευτει και να δειχνει οτι δεν εχω λαδι μεσα ενω στην πραγματικοτητα ειναι μεχρι πανω γεματο
εβγαλα τις φισες τις τρομπας λαδιου και δοχειου οποτε το λαμπακι εσβισε αλλα και ξανα δεν επαιρνε.
ολα τα αλλα λαμπακια δουλευουν κανονικά
ακομα δεν εχω τσεκαρει αν παει ρευμα τους πολλαπλασιαστες.
αν παει τοτε θα γινει ανοιγμα στα καρμπ
kostaskk
02/01/2015, 20:04
το SE τελικά δεν δινει σπινθήρα, αλαξα ηλεκτρονικη και ανορθωτή,ασφαλειες
όποτε ο βασικος υποπτος τα πηνεια. not a big deal καθος εχω 5-6 στην ακρη, το θεμα ειναι ο κοπος για να βγουνε ολα αυτα
βεβαια υπαρχει και μια πιθανοτητα να ειναι καποια δυσλειτουργεια του αισθητηρα λαδιου γιατι δεν σβινει την ενδειξη χαμηλής σταθμης λαδιου οταν το σπρώχνω που θα επρεπε να το κανει (το δοχειο ειναι τερμα γεματο)
ελπιζω να ειναι τα πηνεια γιατι μετα θα πρεπει να αλλαξω και ολη την πλεξουδα
kostaskk
04/01/2015, 14:15
παμε στο sp ξανα
https://www.youtube.com/watch?v=iwy9aCCj4lc&feature=youtu.be
τελικα δειχνει ποιο 'καθαρο' απο την προηγούμενη φορα. μαλλον έκαψε οτι υπόλειμμα ειχε μεινει
σε κινηση ειδα καπου στις 12.200 rpm σε σταση μεχρι 13.000 στιγμιαία
στο βιντεο για καποιο λογο σταματαει στις 12,500 :-p δεν προλαβα να τραβιζω λιγο ποιο πριν
βεβαια δεν παει σαν το se
δεν εχει αυτο το δυνατο ξεσπασμα στα ψηλα και το μεγαλο στροφαρισμα ακομα και περα απο τις 13.000 εν κινήσει
η δευτερα εβγαλε 110. οπως και ενα μαμα nsr αλλα μετα τα 100 σαν να εκανε ενα κομπιασματακι
σαν να μην ειχε διαθεση να δωσει αλογα στις πολυ ψηλες στροφες.
η τριτη νομιζω 140+
και η τεταρτη εβγαλε 170km/h καπου στις 12.000+rpm ενω το se στο ιδιο μερος βγαζει 175+ και ποιο γρήγορα
και ισως με +1000 rpm
αυτα σε συνδυασμό οτι κραταει τις στροφες εύκολα σταθερες στις μεσαιες προς ψηλες με κανει να νομιζω οτι ειναι πλουσιο στα τερμα ψηλα
(στο se δεν ειναι τοσο ευκολο να κρατισεις σταθερες τις στροφες με σταθερο το γκαζι)
(οταν δε το μιγμα γινει πολυ φτωχο με σταθερο γκαζι δεν κρατας με τιποτα τις rpm γιατι αυξανουν μονες τους)
(και οταν οι εξωτερικες θερμοκρασιες γινουν ποιο φυσιολογικες θα εχει μεγαλητερο προβλημα με πλουσιο μιγμα)
προς θεου δεν λεω οτι εχει προβλημα, για track days ή βολτες ειναι μια χαρα.
εβγαλε 170km/h με τεταρτη σε ανηφόρα
αυτο σημαινει οτι η 6η του μπορει να περασει τα 200km/h βεβαια πιστευω οτι θα αργήσει να τα πιάσει σε σχεση με το αλλο και θα θελω μεγάλη ευθεια
ισως ψαχτω λιγο με το μιγμα, αν δεν φτιαξει θα μεινει ετσι.
εξαλου μπορει να ειναι και μηχανικος ο λογος που δεν παει οπως το αλλο (πχ λαθος ανοχές)
αλλοστε και τις φλαντζες στις βασεις των κυλινδρων δεν θυμαμαι να τις ειχα βαλει και πολυ προσεχτικα
σαν δικαιολογια μπορω να πω οτι δεν φορουσα την καρίνα. ισως εδεινε+ 5km/h αλλα σιγουρα δεν θα εδινε αυτο το δυνατο ξεσπασμα στα τερμα ψηλα και στην διψα για στροφές του εχει το αλλο nsr
329404
329405
του φοραω και reed με αποστατες 1mm
εχω και ενα πανω κομματι φιλτροκουτιου με τρυπούλες. ισως αυτο να κανει την διαφορα οταν το βαλω πάνω
ηταν μια μοντα που εκαναν παλια για να αυξανουν τις επιδωσεις (περισσοτερη ροη αερα στο φιλτροκουτι)
βεβαια μετα ηθελες απο 2-5 μεγαλητερα νουμερα ζιγκλερ
εγω πιστευω οτι καπου τοσο ειμαι ποιο πλουσιος οποτε με το τρύπιο φιλτροκουτι ισως λειτουργει καλητερα στα ψηλα
αν δεν ειναι μηχανικο το θεμα ή απο τα power-valve που ισως δεν εχουν ρυθμιστει σωστα
kostaskk
06/01/2015, 16:00
σημερα εβγαλα την πινακιδα απο το sp μιας και το undertail αυτο φορουσε ξενη πινακιδα.
μην μπλεξουμε και κανεναν αθώο.
μια οεμια εμφανιστικε απο κατω.
στην συνεχεια μπηκε η καρινα στο sp αφου με τοσες δοκιμες δεν παρουσιασε καποιο προβλημα
το τελικιασα στην ευθεια αφου το ζεστανα και εβγαλε 190km/h στο κοντερ
οι rpm με λιγο ζορι φτανουν μεχρι τις 12.500
και εδω φωτογράφηση
329457
329458
329459
kostaskk
06/01/2015, 16:01
329460
329461
329462
kostaskk
06/01/2015, 16:03
329463
329464
329465
kostaskk
06/01/2015, 16:05
329466
τι θελω για τωρα?
ζαντες για το sp και κυλινδρα sp
σφιξιμο πισω αναρτισης στο se και νεα τακακια. (α και να βρω το ηλεκτρικο προβλημα που επαθε)
zentakiasSF
11/01/2015, 13:20
Pολυ ωραια τα διχρονα πριονια σου Κωστα!!
Αν το άσπρο-κόκκινο-πράσινο ήταν πιο παλιά σε μια μάντρα στον Παπάδο με άπειρα μηχανάκια εποχής, πρέπει κάπου να έχω φωτογραφίες του.
PetranGR
11/01/2015, 21:49
θα ανακυρηχθείς ώς ο άνθρωπος με το μεγαλύτερο στόκ σε NSR...
kostaskk
12/01/2015, 16:03
Αν το άσπρο-κόκκινο-πράσινο ήταν πιο παλιά σε μια μάντρα στον Παπάδο με άπειρα μηχανάκια εποχής, πρέπει κάπου να έχω φωτογραφίες του.
για βρες τες :-p
kostaskk
12/01/2015, 16:08
θα ανακυρηχθείς ώς ο άνθρωπος με το μεγαλύτερο στόκ σε NSR...
πλακα πλακα αν τα ολοκληρωσω θα μου λειπει μονο η εκδοσή r για να ολοκληρώσω πλήρως την σειρα mc21. (που τα εχω σχεδον ολα για να δεσω και ενα r)
λειπουν απλες μπουκαλες,(sp εχω) οργανα,βασεις τελικων,βασεις οργανων,οργανα,ψυγειο)
(βεβαια μετα υπαρχουν και οι διαφορετικοι χρωματισμοί καθε χρονιάς)
kostaskk
15/01/2015, 16:29
στο sp μπηκε το φερινκ για καλητερη αεροδυναμικη και εβγαλε 190km/h το οποιο ειναι ενα μετριο αποτελεσμα καθος θεωρω οτι ενα καλο πρεπει να ξεπερναει τα 200km/h
βεβαια ακομα εχει πολλα για να γινει οπως το θελω, δεν εχω καν ρυθμισει σωστα τις power-valve και τα κυλινδρα που φοραει ειναι mc18, επισης ισως θελει λιγο ρυθμισμα στο μιγμα του.
329765
329766
3 κυλινδρα καθαρίστηκαν απο ολα τα studs και τους μηχανισμούς των power-valve. ειναι ετοιμα να σταλουν για νεα επίστρωση νικασιλ. μετα και το sp θα εχει γνησια κυλινδρα.
υπαρχουν και 2 κεφαλες με ισιο μπουζι για την γνωστη hrc μετατροπή
329767
εδω ο πολυ απλος μηχανισμος των power-valve σε σχεση με αλλα μοντελα (και πολυ αξιόπιστος)
το μοτερ με την εποξικη θα προχωρήσει καθος βρήκα και 2 καλα ακριανα ρουλεμαν που ηθελα για αυτο.
το θεμα ειναι να γινει το βγαλσιμο-βαλσιμο τους
PetranGR
15/01/2015, 17:15
πλακα πλακα αν τα ολοκληρωσω θα μου λειπει μονο η εκδοσή r για να ολοκληρώσω πλήρως την σειρα mc21. (που τα εχω σχεδον ολα για να δεσω και ενα r)
λειπουν απλες μπουκαλες,(sp εχω) οργανα,βασεις τελικων,βασεις οργανων,οργανα,ψυγειο)
(βεβαια μετα υπαρχουν και οι διαφορετικοι χρωματισμοί καθε χρονιάς)
δεν τα βάζεις όλα μαζί σε μια λίστα για το eBay ,ποτέ δεν ξέρεις πότε θα στα χτυπίσει κάποιος ειδικά όταν είναι δυσεύρετα :)
kostaskk
15/01/2015, 17:34
δεν τα βάζεις όλα μαζί σε μια λίστα για το eBay ,ποτέ δεν ξέρεις πότε θα στα χτυπίσει κάποιος ειδικά όταν είναι δυσεύρετα :)
δεν σε έπιασα? αυτα μου λειπουν για να φτιαξω και ενα r μοντελο. τα εχω πουλησει δηλαδη..
το ebay ειναι λιγο μπερδεμα και δεν εχω ασχολιθει ακομα.και εχεις και το αγχος τις αποστολης-παραλαβης, αν χαθει κατι την εκατσες.
παντος μεσα στις γιορτες εβγαλα 200 ευρω πουλοντας 2 ψυγεια,1 βαση οργανων και ενα πλαισιο με χαρτιά ενω ειχα αγορασει ολοκληρο μηχανακι κολλημενο για 300 ευρω :-p
οποτε το μισο κοστος για την επίστρωση 3 κυλινδρων βγηκε.
εχω κλείσει να παρω και αλλα 150 σε λιγο καιρο πουλώντας φερινκ-ντεποζιτο.
οι τιμες ειναι χαμηλότερες εδω αλλα υπαρχει μια μικρη κινηση.
βασικα το ebay ειναι μονο για ακριβα και μικρα σε ογκο ανταλακτικα. στροφαλος-κυλινδρα-pgm
παντος αν καποιος θελει κατι εδω ειμαστε
http://www.car.gr/parts/view/5906201/
PetranGR
15/01/2015, 17:37
δεν σε έπιασα? αυτα μου λειπουν για να φτιαξω και ενα r μοντελο. τα εχω πουλησει δηλαδη..
το ebay ειναι λιγο μπερδεμα και δεν εχω ασχολιθει ακομα.και εχεις και το αγχος τις αποστολης-παραλαβης, αν χαθει κατι την εκατσες.
παντος μεσα στις γιορτες εβγαλα 200 ευρω πουλοντας 2 ψυγεια,1 βαση οργανων και ενα πλαισιο με χαρτιά ενω ειχα αγορασει ολοκληρο μηχανακι κολλημενο για 300 ευρω :-p
οποτε το μισο κοστος για την επίστρωση 3 κυλινδρων βγηκε.
εχω κλείσει να παρω και αλλα 150 σε λιγο καιρο πουλώντας φερινκ-ντεποζιτο.
οι τιμες ειναι χαμηλότερες εδω αλλα υπαρχει μια μικρη κινηση.
βασικα το ebay ειναι μονο για ακριβα και μικρα σε ογκο ανταλακτικα. στροφαλος-κυλινδρα-pgm
εννόω ότι σου έχει μείνει να το γράψεις ώς "lot" Και να το βάλεις στο ebay.co.uk για πώληση σε ευρώπη και να φύγουν όλα μαζί.Όλο και κάποιος θα τσιμπήσει.
kostakis125
15/01/2015, 21:19
εννόω ότι σου έχει μείνει να το γράψεις ώς "lot" Και να το βάλεις στο ebay.co.uk για πώληση σε ευρώπη και να φύγουν όλα μαζί.Όλο και κάποιος θα τσιμπήσει.
O κωστακης ειναι λατρης των nsr και ρομαντικος μοτοσυκλετιστης φιλε μου τι τον περασες??? Δεν κανει μπιζζνες..
kostaskk
15/01/2015, 21:32
O κωστακης ειναι λατρης των nsr και ρομαντικος μοτοσυκλετιστης φιλε μου τι τον περασες??? Δεν κανει μπιζζνες..
θες να πεις κατι?
motomaniac
15/01/2015, 21:47
θες να πεις κατι?
το ειπες μονος σου πιο πανω...
kostakis125
15/01/2015, 21:49
ναι..αυτο ακριβως που εγραψα..δε νομιζω να ειναι αρνητικο αυτο!
προχώρα, καλά πάει!
μια απορία... αν το φτιάξεις και δουλεύει ρολόι όπως θες, μετά τι έχεις κατά νου να κάνεις??? ή εκεί τελειώνει ο στόχος..?
kostaskk
16/01/2015, 14:11
προχώρα, καλά πάει!
μια απορία... αν το φτιάξεις και δουλεύει ρολόι όπως θες, μετά τι έχεις κατά νου να κάνεις??? ή εκεί τελειώνει ο στόχος..?
αν γινουν και τα 2 γνησια και βρω-αλλαξω οτι ανταλακτικα θελω και δουλευουν ολα καλα τοτε το project τελείωσε.
μετα θελω σιγουρα να παω πιστα με αυτα.
ή ισως αγορασω καποιο αλλο μηχανακι (tdr250)
Μήπως κάποτε ήταν έτσι?
330219
330219330220330221
Στις είχα τάξει φίλε νησιώτη
kostaskk
25/01/2015, 22:02
Στις είχα τάξει φίλε νησιώτη
το sp που λεω (κοκκινο-ασπρες ριγες) ειναι αυτο το σασι..
βεβαια εχω αλλαξει σχεδον τα παντα, τα πλαστικα του τα εχω στην ακρη σαν πρόχειρα
αυτο οπως το βλεπεις το ειχα παρει 700
το rgv που φαινετε μηπως ξερεις που κατέληξε?
Μέχρι το 2009 ήταν ακόμα εκεί.
Από τότε δεν ξαναγύρισα στο νησί.
Το NSR πάντως το ζαχάρωνα ισχυρά.
Στις είχα τάξει φίλε νησιώτη
Μηπως εγραφες παλια στο 2strokers?Κατι μου θυμιζουν αυτες οι φωτο σαν να τις εχω ξαναδει...:hmm:
kostaskk
13/05/2015, 16:29
ας ξανα ζωντανέψει λιγο το θεμα.
το ενα nsr ετοιμάστηκε για χρηση στην πιστα.
το αλλο που ειχε προβλημα με νερα στην πλεξουδα τελικά πηρε μπρος και πηγε βολτα αλλα ακομα θελει δουλεια ωστε να ξαναμπουνε ολα πανω σωστα και να δεθει οπως πρεπει
για να φανταστειτε τωρα φοραει 2 πλεξουδες :)
σε αυτο που ετοιμαστικε για πιστα:
αλλάχτηκε εμπρος λαστιχο και εμπρος ρουλεμαν τροχου.
παραλληλα βγηκαν ορισμενα καλα πραγματα που ειχε και μπηκαν καποια αλλα σε χειρότερη κατασταση ωστε να μην κλαψω τοσο πολυ σε κάποια πτώση.
οποτε αλλάχτηκαν τα: τελικα εξατμισεων,καπακι ξυροκαμπανου,βαση στιριξης μουτρου,πλαστικα,και βγηκαν τα φαναρια
ισως να ξεχναω και κατι.. το μηχανακι πηγε σε μια περιοχη κοντα στα μεγαρα και περιμενει να γινει καποιο td σε μερες μου να με βολεύει.
εδω μια φοτο απο μια πρόσφατη βολτα
335613
kostaskk
25/05/2015, 15:51
http://s2.postimg.org/gbiwc1xwp/20150525_160900.jpg (http://postimage.org/)
http://s2.postimg.org/iin4zz36x/20150525_160948.jpg (http://postimage.org/)
http://s2.postimg.org/i4lt0dj3d/20150525_161000.jpg (http://postimage.org/)
screenshot on pc (http://postimage.org/app.php)
εχω τα παραπανω και ενα πλαισιο mc21 που καθεται.. το καλοκαιρι ισως το kk project να γινει τριπλό
ισως γεννηθεί ακομα ενα αλλα αυτη τη φορα οχι μαμα
οι μπουκαλες ειναι ποιο χοντρες αρα θα πρεπει να βαλω οτι το μπροστινο και αυτο αν χωραει στον λαιμο του nsr.
οι δαγκάνες δεν εχουν τις τρυπες στις σωστες θεσεις θελουν πλακακι-βαση για να μπουνε
παντος εχω βρει τορνο και φρεζα στο χωριο μου
kostaskk
09/07/2015, 08:39
επιτέλους εκπληρωθείκε η επιθυμία να παω πιστα με το nsr.
πολυ καλη εμπειρία και φυσικα θα ξαναπάω.
φωτογραφίες απο την πιστα θα ανεβασω οταν καλυτερέψει η κατασταση στις τραπεζες καθος πρεπει να τις αγορασω με κατάθεση
εδω μερικες απο σημερινη βολτα
http://s13.postimg.org/6f8k90r5z/20150709_084733.jpg (http://postimage.org/)
http://s13.postimg.org/as73rfzwn/20150709_084740.jpg (http://postimage.org/)
http://s13.postimg.org/tbgsrcu4n/20150709_084746.jpg (http://postimage.org/)
http://s13.postimg.org/ahzl83laf/20150709_084753.jpg (http://postimage.org/)
gif upload (http://postimage.org/)
kostaskk
09/07/2015, 17:49
http://s9.postimg.org/ciqrazv33/20150709_163451.jpg (http://postimage.org/)
http://s9.postimg.org/5s5ontijj/20150709_163524.jpg (http://postimage.org/)
http://s9.postimg.org/8ospo3odb/20150709_163529.jpg (http://postimage.org/)
http://s9.postimg.org/g61x3bdwf/20150709_163548.jpg (http://postimage.org/)
http://s9.postimg.org/e7zuj2asf/20150709_163607.jpg (http://postimage.org/)
http://s9.postimg.org/5bp2f4k67/20150709_163614.jpg (http://postimage.org/)
http://s9.postimg.org/yqzc1ve3j/20150709_163619.jpg (http://postimage.org/)
http://s9.postimg.org/lpdnc0ppb/20150709_163626.jpg (http://postimage.org/)
http://s9.postimg.org/dz6v6vndr/20150709_163635.jpg (http://postimage.org/)
image hosting 5mb (http://postimage.org/)
το μπροστινο απο aprilia rs 250 σχεδον μπηκε σε σκελετο nsr.
ο συνδιασμος τις καλύτερης γεωμετριας με τα καλητερα περιφεριακα των racing replica ισως βγαλει κατι καλο
kostaskk
10/07/2015, 21:24
https://www.youtube.com/watch?v=PVcVj9rNIwA
kostaskk
10/09/2015, 23:59
για το ns-rs αγοράστηκε ενα καρμπιρατέρ pwk38. ψαχνω ακομα ενα αν εχει καποιος σε τιμη κοντα στα 100 ευρω.
επισης ψαχνω 2 εισαγωγες απο cr125-250 πριν το 2001 ή απο honda rs250 nf5
αν βρω ολα αυτα θα μπορω να κανω την μετατροπη σε 38αρια (απο 32που ειναι μαμα) οπως τα αγωνιστικά
σε συνδυασμό με τις 'βελτιωμενες' κασες. το ελαφρωμενο βολαν, και ισως λιγο περισσοτερο αβανς να δωσει κατι καλητερο.
φυσικα επιβάλλεται και ενα σετ εξατμίσεις για να δωσουν τα καρμπ.
οπότε ψαχνω και ζευγαρι jha για mc21 και δινω καπου στα 350 ευρω. ισως με ενδιαφερουν και αλλες μαρκες εξατμίσεων
θυμιζω οτι ακομα ψαχνω ζαντες sp για mc21 και δινω μεχρι 400 αναλογα την κατασταση
αγοράστηκε και μια ακοπη πλεξουδα mc21 να υπάρχει. παντος η 89αρα που φοραει τωρα το ns-rs ειναι οτι πρεπει για ευκολια ρυθμίσεων και καλη αποδωση.
το ns-rs σε αυτη την μορφη στην ζυγαριά μου εδειξε λιγο ποιο πανω απο 100 κιλα.
ενω ενα στοκ nsr μου βγηκε καπου στα 140 κιλα (με υγρα)
μεγαλη διαφορα, θα πρεπει να ξαναμετρισω για εξακρίβωση.
παντος το ns-rs φοραει μονο τα απολυτος απαραιτητα, εχει πεταχτει πολυ πραγμα απο πανω του και το υποπλαισιο κοντινε για ελάφρωμα
http://s15.postimg.org/5dz4siqbf/20150813_194745.jpg (http://postimage.org/)
image hosting 12mb (http://postimage.org/)
http://postimg.org/image/dw8kwuwtz/
kostaskk
16/01/2016, 23:46
στις γιορτές που ξαναπηγα σπιτι αρχισε το μαστόρεμα
το ενα πηρε αμεσος μπρος και πηγα αρκετες βολτες για να 'συντηρηθεί' καθος η ακινησια κανει κακο
https://www.youtube.com/watch?v=v26WZp3fauc
φοραει ακομα το τριτο με σπασιματα για χρηση πιστας κουστουμι που εχω καθος δεν λεει να βαλω το καλο και να φθειρετε στο γκαραζ
το αλλο nsr μια δουλευε και μια δεν δουλευε λογο ηλεκτικου προβληματος.την μερα αυτη δεν ελεγε να παρει.
μετα απο 3 αλλαγες πλεξουδων κατελιξα παλι στην αρχικη και δουλεψε μια χαρα. το ματακι στο βολαν πρεπει να ηταν το προβλημα.
λογο βαρεμαρας δεν συνδεσα τις power-valve αλλα τις αφησα τερμα ανοικτες (σε δοκιμες που ειχα κανει παλιοτερα ειχα δει οτι ετσι ανεβαζει λιγο παραπανω στροφες)
το πηγα βολτα και.....
https://www.youtube.com/watch?v=Hvm5RNYUCP4
ανεβαζε μεχρι τερμα.. το τελευταιο ανοιγμα ειναι και το καλητερο.
κανονικα ενα στοκ nsr δεν ξεπερναει τις 12.500 μερικα δεν πανε ουτε μεχρι τις 12.000
εχω δοκιμασει και 2 στροφομετρα για να απορρίψω λαθος μετρήσεις.
το μηχανακι ειναι στοκ με μαμα εξατμισεις κτλ και ξεφιμωμενο στην pgm
δεν εχω βρει τον λογο ακομα που στροφαρει τοσο, το ποιο πιθανο καποιο πειραγμα στα ηλεκτρικα απο καποιον προηγούμενο κάτοχο ( ειναι μαμα pgm3)
το ns-rs δεν το κοιταξα καθολου ουτε το εβαλα μπρος.
συντομα θα εχω ρουλεμαν στροφαλου για να δεσω τα 'πειραγμενα' καρτερ
kostaskk
05/02/2016, 20:54
αγοραστικαν ζαντες sp. φοτο εδω
http://twostroke-greece.blogspot.gr/2016/02/sp.html
Ζηλευω την ορεξη σου και το μεράκι σου...
notakos600
06/02/2016, 08:44
Μπράβο Κώστα, πολλά respects!!!
Κώστα εχω ενα κουστούμι πολυεστερικά (αυτο που φαίνεται στην φωτό του αβαταρ) χωρις την ουρά , εαν σε ενδιαφέρει θα στο δώσω σε εντελώς συμβολική τιμη.
kostaskk
08/02/2016, 14:19
Κώστα εχω ενα κουστούμι πολυεστερικά (αυτο που φαίνεται στην φωτό του αβαταρ) χωρις την ουρά , εαν σε ενδιαφέρει θα στο δώσω σε εντελώς συμβολική τιμη.
δεν θα ελεγα οχι.
σου εχω στειλει πμ
kostaskk
20/04/2016, 13:59
τα παραπανω πλαστικα αγοραστικαν. καλα για το project bike. ισως βαφτούν (πηρα πιστολι βαφης)
μια ιδεα
http://postimg.org/image/fpdp54ct3/
κατα 90% σε λιγες μερες θα εχω και εξατμισεις jha για το ns-rs
θα χασει πολυ σε βαρος και σε απόδοση θα εχει ενδιαφερον τι θα γινει
kostaskk
05/05/2016, 03:08
357996
kostaskk
05/05/2016, 17:45
358073
kostaskk
05/05/2016, 17:53
το σετ up θα ειναι
jha
38αρια pwk air-strike. μιξη στο ντεποζιτο.
ρευματα 89 χωρις μπαταρια,power valves,φωτα,
βολαν απο 88αρι ή mc21 ελαφρωμενο.
κυλινδρα μαλλον 89 ή mc21 με 2 κεφαλες με ισιο μπουζι αν βρω
για να μπει το μουτρο πρεπει να φτιαχτει αλλη ελαφρυτερη βαση μιας και οργανα δεν θα χρησιμοποιηθουν (οργανα,στηριξη μουτρου εχουν την ιδια βαση)
Αυτες οι εξατμισεις ειναι για 21..?
kostaskk
11/05/2016, 15:54
οι εξατμίσεις ειναι για 18 αλλα μπαινουν και σε 21
μιας και το μηχανακι (ns-rs) δεν προορίζεται για δρομο ωρα για γραναζομα
τα μεγαρα ειναι μικρη πιστα αρα λιγο κόντεμα ισως κανει καλο. (ποιο καλη επιτάχυνση και μειωμενο πεσιμο των rpm μετα απο καθε αλλαγη)
σασμαν εχω 2 διαφορετικα να του φορέσω (ισως και 3) παντος εχω σιγουρα απο mc18 1989 και mc21. και ισως εχω και απο το 88.
το σασμαν με τις ποιο κοντες σχεσεις ειναι το ιδανικο
οι διαφορες των σασμαν:
το γραναζομα στο προγραμμα πηγε στο 14-40 και για τα 2 για να φανουν οι διαφορες στο σασμαν-καμπανα και μονο.
οι ροδες 17αρες που εχω και το λαστιχο του mc21
15-40 ειναι το μαμα mc21 και 15-41 ή 42 το mc18 γραναζομα
εχω στην ακρη 14αρι γραναζι οποτε αυτο θα κανει την δουλεια
εδω οι διαφορες με 14-40 και στα 2 και 11.000rpm
mc18
358508
mc21
358506
358507
ισως υπαρχουν διαφορες και στην καμπανα (ποιο πολλα-λιγα δοντια)
kostaskk
11/05/2016, 15:56
το σασμαν του 21 φαινετε να ειναι ποιο κοντο οποτε αυτο θα χρησιμοποιηθει.
kostaskk
05/07/2016, 20:55
https://postimg.org/image/gttxzw0vb/
https://postimg.org/image/n8sywk7l3/
https://postimg.org/image/v2tkhyfdz/
https://postimg.org/image/u8bm9nwx3/
https://postimg.org/image/mtmahab1j/
https://postimg.org/image/gtyjdmq93/
https://postimg.org/image/lh4lfedlz/
https://postimg.org/image/tnwl6z3on/
https://postimg.org/image/j2cpuyxd3/
προβα
kostaskk
13/07/2016, 20:06
https://postimg.org/image/k51e08eep/
https://postimg.org/image/cdko1oa9d/
https://postimg.org/image/exkw9in75/
https://postimg.org/image/yuqtih629/
https://postimg.org/image/3p247zjzl/
https://postimg.org/image/x5hqaeqcx/
https://postimg.org/image/rvcrj4641/
https://postimg.org/image/5kowj58tt/
https://postimg.org/image/urzsjebxt/
https://postimg.org/image/zf5ul5zap/
https://postimg.org/image/be3jxg9v5/
https://postimg.org/image/vzibpcrg1/
https://postimg.org/image/gfaxythbl/
https://postimg.org/image/om2xqe7e9/
https://postimg.org/image/kfi3b27sh/
η μια εξατμιση βρισκει σε βαση, θελει τροχισμα η βαση.
ακομα θελω κατω βασεις εξατμισεων λαμακια, θα παω να μου τα φτιαξουν. και ενα ελατηριο εξατμισης που λειπει.
η ζελατινα μπηκε καλητερα.
εβγαλα και ξαναεβαλα σωστα τα clip-ons
μπηκαν και τα ακριανα ρουλεμαν στον στροφαλο για το φτιαγμενο μοτερ που θα δεθει αργοτερα
και μια γρηγορη προβα με χαρτονι πως θελω περιπου να ειναι η ουρα.
kostaskk
18/07/2016, 20:41
πηρε μπρος
https://www.youtube.com/watch?v=5vxgu0PmyYY&feature=youtu.be
kostaskk
29/07/2016, 21:09
ανακύκλωση μεταλλου.
μια βαση σολενοιντ απο rs-rgv εγινε λαμακια εξατμισεων.
ακομα βρήκα ενα ελατηριο που ελειπε και το εβαλα
τα κενα ειναι ενταξει, επεσε λιγο φαγωμα στην βαση εξατμισης οπου εβρισκε η δεξια
το εβαλα μπρος δεν δειχνουν να χανουν.
επομενο βημα ψυγειο, εχω βρει απο rd-rz250 δεν ξερω αν θα ταιριαζει, λογικα θα μπει χωρις θερμοστατη για ελαφρωμα και απλοτητα
https://postimg.org/image/72hrdfedd/
https://postimg.org/image/k9bsqozgh/
https://postimg.org/image/51vt6c7lt/
https://postimg.org/image/7lrg0fv5t/
https://postimg.org/image/u2t03i1kx/
https://postimg.org/image/4laljwjup/
https://postimg.org/image/wzkmhiwsh/
https://postimg.org/image/pxmovbt6p/
https://postimg.org/image/z6ov5g22p/
https://postimg.org/image/ual8dr1xd/
https://postimg.org/image/8pg5q556p/
kostaskk
02/08/2016, 23:02
βρέθηκε ψυγειο απο gpz600 μονο που ειναι τρυπιο, ισως το επισκευασω με εποξικη και το βαλω πανω να κανω την πρωτη βολτα.
ακομα φτιαχτικε βαση μουτρου, ποιο ελαφριά απο την μαμα,οργανα δεν θα χρησιμοποιηθουν
yiannis172
03/08/2016, 10:25
ανακύκλωση μεταλλου.
μια βαση σολενοιντ απο rs-rgv εγινε λαμακια εξατμισεων.
ακομα βρήκα ενα ελατηριο που ελειπε και το εβαλα
τα κενα ειναι ενταξει, επεσε λιγο φαγωμα στην βαση εξατμισης οπου εβρισκε η δεξια
το εβαλα μπρος δεν δειχνουν να χανουν.
επομενο βημα ψυγειο, εχω βρει απο rd-rz250 δεν ξερω αν θα ταιριαζει, λογικα θα μπει χωρις θερμοστατη για ελαφρωμα και απλοτητα
Και για σωστη θερμοκρασια λειτουργιας μια φορα το χρονο.
kostaskk
05/08/2016, 16:10
βρέθηκε ψυγειο απο gpz600. το ηθελα για μια δοκιμη να παω την πρωτη βολτα.
αφου κολλήθηκε με εποξικη ευκολα και βγήκε το βεντιλατερ δυσκολα μπηκε πανω.
διακλαδωτης ροης απο aprilia rs γιατι επρεπε να μπει αναποδα και μπουζι για ταπα.
η βολτα εγινε και ετσι
σημερα μερα ζυγίσματος να δω και τι εκαναν οι εξατμίσεις και ποσο περίπου θα ζυγίζει στην τελικη του μορφη.
μπηκαν λοιπον ψυγειο,θερμοστατης,φερινκ,μουτρο(με ζελατινα),σελα,ντεποζιτο(αδειο).
εδειξε 53 κιλα ο πισω τροχος και ο εμπρος 58,6= 111,6 κιλα
λειπει ομως η ουρα που δεν την εχω φτιαξει ακομα το εμπρος φτερο και διαφορα προστατευτικα αν μπουνε (πχ μανετων,αλυσιδας,πισω φτερο)
απο την αλλη ελαφρώνεται και αλλο αν βγαλω πλαινο σταντ,μανιβελα,θερμοστατη.
απο οσο βλεπω αλλαξε η κατανομη του βαρους και υπαρχουν 5,6 κιλα διαφορα στο εμπρος με το πισω μερος
βαρος αναβατη= 54κιλα
μπορει να βρήκα ψυγειο απο 88αρι, αυτα ειναι ισια. ξερει κανενας αν ταιριαζουν σε mc21 πλαισιο?
kostaskk
10/08/2016, 16:17
https://postimg.org/image/9mngx9a3v/
https://postimg.org/image/a0oswuu7f/
https://postimg.org/image/a38ojoxuz/
https://postimg.org/image/ppzxx2bmz/
https://postimg.org/image/707ygbiwb/
https://postimg.org/image/mmz7towob/
https://postimg.org/image/zfnbtm8a3/
https://postimg.org/image/3ylrk3v57/
https://postimg.org/image/vzzsxt0ff/
https://postimg.org/image/eb8266oob/
https://postimg.org/image/5hh5p31pn/
εισαγωγες για 38αρια, κοστος 40 ευρω
kostaskk
13/08/2016, 21:52
αγοραστικε και ενα κολλάρω αυτοκινητου και 4 σφιγκτηρες.. συνολο 12 ευρω.
μεχρι στιγμης για το θεμα '38αρια' εχουν ξοδευει: 80καρμπ,40 εισαγωγες,12 κολλαρω=132 ευρω..
θελω ακομα ενα καρμπ οποτε βαλε +100 ευρω=232 ευρω. αντε 240 αν βαλω μερικα ζιγκλερ που ισως χρειαστουν και ντιζες.
https://postimg.org/image/jepvijoe7/
https://postimg.org/image/71d1bmypr/
https://postimg.org/image/zfigvim9r/
https://postimg.org/image/6ra4619hb/
οι σωληνες κόπηκαν στο καταλληλο μηκος ωστε να μην υπαρχει σκαλοπατι εσωτερικα
kostaskk
27/08/2016, 04:25
αλουμινοχαρτο time
https://postimg.org/image/8w7f268ot/
https://postimg.org/image/emxlfwgot/
https://postimg.org/image/vbz1btda5/
https://postimg.org/image/jo4zh9o59/
heat shield για να μην περναει η θερμοτητα του κυλινδρου στα καρμπ και πεφτει η αποδωση, αλλα και σκαφη.
θερμες εξατμίσεις=συμπεριφερονται σαν ποιο κοντες=περισσοτερο στροφαρισμα και δυναμη ψηλα
kostaskk
05/09/2016, 20:39
http://www.car.gr/parts/view/8513631/
ξερει κανενας αν αυτο ειναι γνησιο keihin?
dankannn
05/09/2016, 21:39
http://www.car.gr/parts/view/8513631/
ξερει κανενας αν αυτο ειναι γνησιο keihin?
H sudco ξερω οτι φερνει γενικα original japan ( Made in Japan to OEM )
http://www.sudco.com/Catalog37Digital/files/assets/basic-html/page138.html
kostaskk
05/09/2016, 21:57
H sudco ξερω οτι φερνει γενικα original japan ( Made in Japan to OEM )
http://www.sudco.com/Catalog37Digital/files/assets/basic-html/page138.html
http://www.thumpertalk.com/topic/1159231-just-picked-up-a-new-pwk-38-as-fake/
βρήκα και αυτο, στην σελιδα 2 λεει δεν ειναι γνησιο και οτι πηρε τηλ στα κεντρικα τις sudco και το επεστρεψε
dankannn
06/09/2016, 19:56
http://www.thumpertalk.com/topic/1159231-just-picked-up-a-new-pwk-38-as-fake/
βρήκα και αυτο, στην σελιδα 2 λεει δεν ειναι γνησιο και οτι πηρε τηλ στα κεντρικα τις sudco και το επεστρεψε
Καλεσε τους να δεις τι θα σου πουν ( στην sudco USA λεω ) , οχι απο ebay china που να γραφει επανω sudco.
Αν ειδες στην δευτερη σελιδα λεει οτι του απαντησαν οτι τα μεγαλα ειναι japan
All big bore carbs (36, 38 etc) are all manufactured in Japan.
ΥΓ
Η αγγελια διαγραφηκε , τυχαιο ?
kostaskk
09/10/2016, 17:17
https://postimg.org/image/x5rfvm2m9/
https://postimg.org/image/6lyuth22p/
https://postimg.org/image/ue865043l/
https://postimg.org/image/gyl5fjvlt/
https://postimg.org/image/a9elzja9t/
2 κυλινδρα και tyga reed. αν πανε ολα καλα παμε και για αλλα ψωνια σε λιγες μερες
nikosmec
09/10/2016, 17:37
kostaskk προσπάθησε ρε συ να ανεβάζεις τις φωτογραφίες εδω και όχι εξωτερικά γιατι δεν διαβάζεται εύκολα το θέμα...
kostaskk
15/10/2016, 21:02
δεν ανεβαινουν αν προσπαθησω απο εδω. ισως θελουν αλλαγη στο μεγεθος τους.
αγοραστικαν ακομα:
1 κυλινδρος
2 πιστονια με ρουλεμαν,πειρους,ασφαλειες.
κεφαλη με ισιο μπουζι
ψυγειο μαμα, σωληνακι νερου για μετατροπη ωστε να φοραω 2 κεφαλες πανω κυλινδρου.
2 πολλαπλασιαστες,φιλτρο αερα.
τωρα μενει να βρω ακομα ενα pwk38
kostaskk
31/10/2016, 23:36
μια ουρα απο honda rs θα ερθει σύντομα.
μιας και δεν θα φοραω οργανα για ελάφρωμα ποσο εφικτο ειναι να φτιαξω shift light μονος μου?
απλα θελω ενα led να αναβει στις 12.000rpm.
το θεμα ειναι πως θα μετρισω ποτε το μοτερ φτανει σε αυτες τις στροφες για να αναβει το φως?
καμια ιδεα?
notakos600
31/10/2016, 23:39
Επαγωγικά με καλώδιο τυλιγμένο σε σπιράλ στο μπουζοκαλώδιο μήπως;
kostaskk
16/12/2016, 14:46
376296
υποψήφιο χρωμα για τα πλαστικα
ενα στοκ nsr (45hp) εχει λογο : βαρος/hp= 3,3 (150κιλα)γεματο ή 2,93 αδειο (132 κιλα)
ενα χωρις κοφτη (ας πουμε 58hp) βαρος/hp= 2,58 (150 κιλα) ή 2,27 αδειο (132 κιλα)
στόχος για το ns-rs ειναι 68hp και 115 κιλα βαρος/hp= 1,69.
εδω φοτο απο τα ανταλακτικα
https://postimg.org/image/ghncndc69/
https://postimg.org/image/6ydntwoo1/
https://postimg.org/image/57umsf74x/
https://postimg.org/image/jsbpn923l/
https://postimg.org/image/altezywv5/
στο τελος λαμακια για να κρατανε τις power-valve τερμα ανοικτες. ετσι πεταμε σερβομοτερ-ντιζες-δοχειο ντιζων για ελαφρωμα.
φαινονται και τα tyga hi-flow reed. εχουν αλλο σχημα στο εσωτερικο κομματι για καλητερη ροη και αποστατες για να ανοιγουν παραπανω τα φυλα.
kostaskk
28/07/2019, 22:45
408597
408598
408599
408600
αναστασης,, αφου ξεθαψα ενα πιεστικο επεσε ενα πλησιμο και εφυγε σκονη ενος χρονου και..
στο τελος πετρελαιο σε πανι και περασμα παντου..
στο tdr ειδα λιγη σκουρια στην αθεατη πλευρα των τελικων αλλα ισως και να προϋπήρχε δεν θυμαμαι.
kostaskk
12/06/2020, 14:14
μετα απο αρκετο καιρο ακινησιας δοκιμασα να βαλω μπρος τα nsr.
το ενα αρχικα δεν επαιρνε. σε διαφορες δοκιμες ειδα οτι με βγαλμενη μπαταρια και τα μπουζι εξω(βγαλμενα απο τα κυλινδρα και συνδεδεμενα στις μπουζοπιπες) ειδα οτι πεταγε σπινθήρες, συνδεω μπαταρια, βαζω βενζινη και δουλεψε οκ. σβήνω.
μετα βαζω τα φερινκ,ουρα κτλ και τιποτα,δεν εβγαζε σπινθιρες ξαναλυνω, δοκιμαζω δεν ειχε σπινθιρα, δοκιμαζω χωρις μπαταρια εβγαλε για λιγο. μετα παλι τιποτα,
αρα ειναι ηλετρικο προβλημα, κατι δεν κανει καλα επαφη σε πλεξουδα,η πηνεια-ματακια η ηλεκτρονικη, θα δοκιμασω να ενώσω καλητερα με καλαι καποιες συνδεσεις.
εχω πολυμετρο αλλα δεν ξερω να το χρησιμοποιω.
καποιος που να μου πει τις βασικες μετρήσεις πως γινονται? με ενδιαφερει να μετρισω ρευμα στα μπουζι, εξοδο απο πηνεια-ματακια, ηλεκτρονικη
kostaskk
12/06/2020, 20:03
αφου εβαλα το καλαι το ενα δουλεψε μια χαρα, οταν αλλαξα ηλεκτρονικες το αλλο δεν εβγαζε ρευμα, αρα λιγο δυσκολο να ειναι ηλεκτρονικη.
παρατηρισα οτι μια φύσα ηταν ζεστη και οταν την κουνησα αναψε το λαμπακι του δοχειου λαδιου(μιξης)
kostaskk
18/06/2020, 10:29
418946
Με τον διακόπτη ανοικτό και kill switch ανοικτό παρατήρησα ότι η ηλεκτρονική ζεσταίνονταν πολύ ακριβός κάτω(απέναντι) από την βίδα που φαινετε, ξέρει κανένας γιατί και τι είναι αυτό με την βίδα;
sapila racing
18/06/2020, 10:35
418946
Με τον διακόπτη ανοικτό και kill switch ανοικτό παρατήρησα ότι η ηλεκτρονική ζεσταίνονταν πολύ ακριβός κάτω(απέναντι) από την βίδα που φαινετε, ξέρει κανένας γιατί και τι είναι αυτό με την βίδα;
Σχεδόν σιγουρα ειναι η γειωση.
kostaskk
18/06/2020, 10:42
Και μπορεί να ζεσταίνεται αν δεν κάνει καλή επαφή η αν έχει κάψει κάτι η ηλεκτρονική;
Ζεσταίνονται οι γειωσεις ?
τι προτζεκταρα και αυτη...αν ηταν παιδια σου θα πηγαιναν σχολειο τωρα...πολυ μερακι και πεισμα.....σιγουρα θα ξεπερασεις και αυτο το εμποδιο....πιστα πηγες τελικα??
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.