Σύνδεση

View Full Version : KTM και αξιοπιστία



Σελίδες : [1] 2

sniper
22/01/2014, 16:26
Κατόπιν επιθυμίας του daz

Το πολ αφενός ξεχωρίζει τους ιδιοκτήτες και δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην άποψή τους και αφετέρου μας δείχνει πως έχουν διαμορφωθεί οι απόψεις των υπολοίπων σε σχέση με το παρελθόν.

DrEvil
22/01/2014, 16:33
Θα ήθελα να έχω κτμ, γιατί είναι πανέμορφο και βρωμόγκαζο, αλλά φοβάμαι οτι δεν εχω τα λ7.
Ουτε για matchbox δεν μου βγαινουν.

daz
22/01/2014, 16:50
Thanks sniper. :beer:

Θα βάλεις και την επιλογή --Θεωρώ τα κτμ τόσο αξιόπιστα που άνετα θα αγόραζα ένα. ?

OldMan
22/01/2014, 16:52
Thanks sniper. :beer:
Θα βάλεις και την επιλογή --Θεωρώ τα κτμ τόσο αξιόπιστα που άνετα θα αγόραζα ένα. ?
Μήπως θα θέλατε και καμια παστούλα..???:D

Allst@rf
22/01/2014, 16:56
Μήπως θα θέλατε και καμια παστούλα..???:D


Ναι μαστορα αν γίνεται,μια νουγκατινα θα τη χτυπαγα...

Τολη παρε και συ κατι ρε κερναει ο ολντμαν...

:D

pipe_smoker
22/01/2014, 17:02
Υπο συνθηκες θα ηθελα ενα, αλλα ΕΝΑΣ απο τους αποτρεπτικους παραγοντες ειναι και ο φοβος του "καθε τεταρτη μαστορα".
Αρα ψηφισα το 4.

ΥΓ. Sniper γιατι δε συμπληρωνεις κατευθειαν την 5η επιλογη για τον Αριστο να τον τρολλαρεις λιγο τωρα που ειναι offline (δε συμβαινει και συχνα)?:tooth:

daz
22/01/2014, 17:03
Μήπως θα θέλατε και καμια παστούλα..???:D

Σοκολατίνα έχει το κατάστημα? :lol:

Αυτοί που δεν έχουν κτμ και δεν φοβούνται τις φήμες τι να ψηφίσουν ρε old? Να χαλάσουν τα αποτελέσματα θέλεις? :lol:

spyro
22/01/2014, 17:08
Thanks sniper. :beer:

Θα βάλεις και την επιλογή --Θεωρώ τα κτμ τόσο αξιόπιστα που άνετα θα αγόραζα ένα. ?

και άλλη μια παρακαλώ

"πιστεύεται οτι το χουμε κάψει"?

bulmont
22/01/2014, 17:11
Ως κάτοχος δύο εξ' αυτών, επέλεξα την πρώτη επιλογή.....................

sniper
22/01/2014, 17:18
Thanks sniper. :beer:

Θα βάλεις και την επιλογή --Θεωρώ τα κτμ τόσο αξιόπιστα που άνετα θα αγόραζα ένα. ?

Done

daz
22/01/2014, 17:18
και άλλη μια παρακαλώ

"πιστεύεται οτι το χουμε κάψει"?

Ρε Σπύρο και εγώ το θεωρώ γελοίο που το συζητάμε αλλά είμαι πραγματικά περίεργος να δω τι πιστεύει ο κόσμος γι' αυτά τα κτμ τέλος πάντων.

Μετά το japan vs Εurope έρχεται το ktm vs αξιοπιστία στις συζητήσεις.

Ακολουθούν Ducati vs λαδιέρα
bmw vs adventure
tdm vs sayonara
vstrom vs "ΝUL"

daz
22/01/2014, 17:21
Done

Θεός!

Τώρα μπορώ να ψηφίσω και εγώ! :D

:beer:

vaska
22/01/2014, 17:28
Ψήφισα όπως Με είπε ο Σουπιάς :D για να πάρω το δωράκι.

Αποστόλη, πότε παραλαμβάνουμε ρε???

daz
22/01/2014, 17:33
Ψήφισα όπως Με είπε ο Σουπιάς :D για να πάρω το δωράκι.

Αποστόλη, πότε παραλαμβάνουμε ρε???

Αν όντως ψήφισες την 6η επιλογή το δωράκι το έχεις σίγουρο μην αγχώνεσαι.

:lol: Την πάτησες! Όχι που θα ρίξεις εσύ περισσότερο μελάνι από μένα! :lol:

daz
22/01/2014, 17:37
Ως κάτοχος δύο εξ' αυτών, επέλεξα την πρώτη επιλογή.....................

Εσένα πρέπει να σου δοθεί το δικαίωμα να ψηφίσεις δυο φορές αλλά ο oldman θα με ρωτάει αν θέλω και κερασάκι στην σοκολατίνα μου. :lol:

taxydromos
22/01/2014, 17:46
ktm vs ktm μπορει να υπάρξει ερώτημα και μόνο αυτό! :lol:

road spirit
22/01/2014, 18:11
ok, voted ...

δώστε τα φράγκα τώρα :lol:

daz
22/01/2014, 18:15
ok, voted ...

δώστε τα φράγκα τώρα :lol:

Κάτσε να σπάσω τον κουμπαρά μου και αν φτάσουν για μένα σου δίνω τα υπόλοιπα. :lol:

vaska
22/01/2014, 18:17
ok, voted ...

δώστε τα φράγκα τώρα :lol:

Στη σειρά σου κύριος.

Η διαδικασία:
Περιμένεις να τελειώσει το πολ, έρχεται πμ από σουπιά, κανονίζετε ραντεβού κάπου στο οροπέδιο, σου τα δίνει στο χέρι (όχι τράπεζες κλπ.)

:D

theofilos888
22/01/2014, 18:31
Στη σειρά σου κύριος.

Η διαδικασία:
Περιμένεις να τελειώσει το πολ, έρχεται πμ από σουπιά, κανονίζετε ραντεβού κάπου στο οροπέδιο, σου τα δίνει στο χέρι (όχι τράπεζες κλπ.)

:D

Σε μικρα χαρτονομισματα με μη συνεχομενους σειριακους αριθμους;

vaska
22/01/2014, 18:36
Σε μικρα χαρτονομισματα με μη συνεχομενους σειριακους αριθμους;

ααα δικός μας είσαι κι εσύ?? Νταξ τότε

MrAdventure990
22/01/2014, 18:38
Εγω ψηφησα με την σειρα μου με σοβαροτητα και χωρις καθολου σκεψη γιατι ειμαι κατοχος κτμ απο το 2008 και εως τωρα με εχει βγαλει ασπροπροσωπο.
Εχω κανει χρηση και σε αφαλτο και σε χωμα και σε καθημερινη μετακινηση μεσα στην πολη με τα βεντιλατερ να δουλευουν στο φουλ.Τα σερβις βεβαια παντα στην ωρα τους και σε καλο μαστορα εδω στο ηρακλειο.
Τωρα για οσους λενε οτι τα κτμ χαλανε και ειναι καθε τεταρτη μαστορα η ζηλευουν που δεν εχουν κτμ η δεν σεβονται το μηχανακι τους οπως θα επρεπε.

Black Mamba
22/01/2014, 19:02
Μετα απο 7 ΚΤΜ μπορω να πω οτι ,
ΝΑΙ ειναι αξιοπιστα οσο τα συντηρεις
οπως τους πρεπει...

Ανακλησεις αρκετες, χαζοβλαβες μου βγαλανε 3 απο δαυτα και χοντροβλαβες μονο ενα,
που σημειωτεων,
το ειχα παρει καινουργιο!

Ολα τα αλλα για μενα περι "καθε Τριτη μαστορα"
εχει καταντησει αστικος μυθος;)

xaotikos
22/01/2014, 19:34
χαχαχ εγω έχω ΚΤΜ και κατά λάθος ψηφισα το δεύτερο...φτου σκόρδα!!!!

freco
22/01/2014, 20:49
Πριν το πάρω θα έριχνα δαγκωτό αυτό: "Θα ήθελα να έχω κτμ, γιατί είναι πανέμορφο και βρωμόγκαζο, αλλά φοβάμαι."
Ο έρωτας υπερίσχυσε της λογικής και μετά από σχεδόν 2 χρόνια καθημερινής κυκλοφορίας, ψηφίζω: "Είμαι ιδιοκτήτης κτμ και τα κτμ είναι αξιόπιστα."
Και το επόμενο κατά 99% πάλι ΚΤΜ θα είναι γιατί το πήρα στα 42 μου και τώρα είμαι 32.
32 χρονών πάνω στα ντουζένια μου τί άλλο να πάρω?

AristidisZ
22/01/2014, 21:21
εγώ πάντως ψήφισα το 4

βέβαια εκτός από ότι φοβάμαι, πονάνε και λίγο στη τσέπη

πιπάκια σε ψάχνω, την επόμενη φορά θα πάρω και πινακίδα, να ξέρεις :tooth:

daz
22/01/2014, 21:47
χαχαχ εγω έχω ΚΤΜ και κατά λάθος ψηφισα το δεύτερο...φτου σκόρδα!!!!

Βλέπεις Vaska τι ωραία ρίχνω μελάνι στις αρνητικές ψήφους? :lol:

xaotike είσαι ο μόνος που θα πάρεις δωράκι γιατί δε με μαρτύρησες. :lol:

teogtp
22/01/2014, 21:50
Στη σειρά σου κύριος.

Η διαδικασία:
Περιμένεις να τελειώσει το πολ, έρχεται πμ από σουπιά, κανονίζετε ραντεβού κάπου στο οροπέδιο, σου τα δίνει στο χέρι (όχι τράπεζες κλπ.)

:D


Σε μικρα χαρτονομισματα με μη συνεχομενους σειριακους αριθμους;


ααα δικός μας είσαι κι εσύ?? Νταξ τότε

Εγω δεχομαι πληρωμη και σε κοψιδια.........

daz
22/01/2014, 21:55
Εγω δεχομαι πληρωμη και σε κοψιδια.........

Θα πω του Σπυράκου να κανονίσει βόλτα, don't worry!

teogtp
22/01/2014, 22:18
Θα πω του Σπυράκου να κανονίσει βόλτα, don't worry!

Ωχ! προλαβαινω να βγαλω διαβατηριο;:D

road spirit
22/01/2014, 22:37
Κάτσε να σπάσω τον κουμπαρά μου και αν φτάσουν για μένα σου δίνω τα υπόλοιπα. :lol:


Στη σειρά σου κύριος.

Η διαδικασία:
Περιμένεις να τελειώσει το πολ, έρχεται πμ από σουπιά, κανονίζετε ραντεβού κάπου στο οροπέδιο, σου τα δίνει στο χέρι (όχι τράπεζες κλπ.)

:D


προς το παρόν θα βολευτώ με αυτό :p:
308202

Allst@rf
22/01/2014, 23:08
προς το παρόν θα βολευτώ με αυτό :p:
308202

Εχετε το ιδιο μηχανακι με το γιο μου... :tooth:

DrBig
23/01/2014, 07:23
Απο την εμπειρια μου με τα 950/990 πιστευω οτι τα ΚΤΜ ειναι αξιοπιστα αλλα απο την αλλη καταλληλα μονο για αυτους που ειτε θα τα πηγαινουν στην μηχανικαρα που θα κανει τα σερβις 'by the book' και θα ξαναβαζουν ολες τις βιδες στη σωστη μερια, ειτε γι' αυτους που το χαιρονται να τα ξεβιδωνουν και να τα βελτιωνουν. Οι ενδιαμεσες καταστασεις ειναι προβληματικες γιατι εχουν καποια χαζοπροβληματα με δυο-τρια εξαρτηματα κατωτερα των περιστασεων και του συνολου της μηχανης. Σε καθε περιπτωση, ειναι εκπολιτισμενα αγωνιστικα μηχανακια και ως τετοια πρεπει να αντιμετωπιζονται.

Mariner
23/01/2014, 07:32
Το ένα δεν μου έφτανε κ πήρα και 2ο.. καλά είναι μωρέ.. τρώγονται.. :smokin:

ggs
23/01/2014, 07:45
ρε..ελατε να οργανωθούμε να κάνουμε μια αντιπαράθεση της προκοπης να θυμηθούμε τα παλια...

δεν θα αγοραζα ποτε γιατι χαλαει...:smokin:


μα να μην πεφτει η τιμη στο 990 που ειναι μπ@ρδελο και βγηκε και το 1190...:(

nikos_abel
23/01/2014, 08:16
Ρε Σπύρο και εγώ το θεωρώ γελοίο που το συζητάμε αλλά είμαι πραγματικά περίεργος να δω τι πιστεύει ο κόσμος γι' αυτά τα κτμ τέλος πάντων.

Μετά το japan vs Εurope έρχεται το ktm vs αξιοπιστία στις συζητήσεις.

Ακολουθούν Ducati vs λαδιέρα
bmw vs adventure
tdm vs sayonara
vstrom vs "ΝUL"

Υπάρχουν και άλλα vs μη ξεχνάμε, πιο πιπεράτα

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=114429&highlight=deauville



προφανώς ψήφισα την τελευταία επιλογή :D

Stabak
23/01/2014, 09:06
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αρνείστε οι κάτοχοι να δηλώσετε οτι είναι αναξιόπιστα! Φαντάζομαι εδώ ψηφίζουν οι lc2,lc4, lc8, rc8 κλπ και ολα τα εντουρο ένα τσουβάλι; Αν ναι, θα πρέπει να βάλουμε ένα κοινό παρανομαστή. Τις σαφέστατα αγωνιστικές καταβολές της εταιρίας και την μικρή δρομίσια πείρα που δοκιμάστηκε με το duke/superduke αντίστοιχα κ adv στην ον/οφφ οπου και σάρωσε. Αν αναγνωρίσουμε την ειδοποιό διαφορά της εταιρίας (μόνο αγώνες) σε σχέση με άλλες εταιρίες και μοντέλα αναγκαστικά θα αναγνωρίσουμε και αποδεκτούμε τα εξής :

- Συχνοτερη και πολυπλοκότερη συντήρηση
- Ελαφρύτερα και μη ανθεκτικότερα μέρη μηχανής
- Το R&D περνάει στον πελάτη/αναβάτη/αγωνιζόμενο
- Ειδικευμένοι μάστορες κ μικρο δίκτυο με ότι σημαίνει αυτό
- Μικρή ποικιλία και επιλογές σε αφτερμαρκετ και αν υπάρχει κεντρικά ελεγχόμενη από την εταιρία
- Μεγαλύτερα ποιοτικά ρίσκα σε περιφερειακά λογω πωλήσεων
... και αλλα πολλά.

Αν προσθέσεις στα παραπάνω το ότι πάει καίει και ότι πάει σπάει συνήθως φτιάχνουμε ένα κοκτέηλ μέχρι και 2-3 χρονια πριν για την εταιρία που όντως προσέφερε αδρεναλίνη με αντίτιμο (διοτι απο δω και πέρα θα είναι ηλεκτρικά). Δεν ήξερα πολλες εταιρίες οπου μπορούσες να πάρεις ενα καινούργιο SM απο μαμα. Αν το οδηγήσεις οπως οφείλεις ενα SM, το κράου είναι κοντά για παράδειγμα... οπως και κάνανε.

Συμπερασματικά o fun factor των KTM αναγκαστικά συνοδευόταν με την αναξιοπιστία κ τους high end χρήστες διοτι σε αυτούς απευθυνονταν. Σε αυτούς που δεν θα τσιγγουνευτουν ένα μεγάλο σερβις πριν ενα ταξίδι. Σε αυτούς που στον παραμικρό ηχο θα κατεβάσουν μοτερ. Σε αυτούς που θα βρουν πατέντα για την τρόμπα. Οπως κάνουν στους αγώνες!!! Εκει πατάει κ ολο το μκτγκ με τα ready to race κλπ και την βλέπετε ολοι Meoni απτα Σεπόλια (no offence). Πλεόν όμως τα ανωτερω δεν ισχυουν τόσο, πολλα μοντέλα χαρακτηρίζονται ηλεκτρικά, με καμποσα ηλεκτρονικά κ βοηθήματα, αδιάφορα αισθητικά που αν η εταιρία προτιμήσει να τα δίνει και φτηνά στο μέλλον με ότι επιπτωσεις εχει αυτο δεν θα χει καμια διαφορά απο την honda πχ.

pipe_smoker
23/01/2014, 09:43
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αρνείστε οι κάτοχοι να δηλώσετε οτι είναι αναξιόπιστα! Φαντάζομαι εδώ ψηφίζουν οι lc2,lc4, lc8, rc8 κλπ και ολα τα εντουρο ένα τσουβάλι; Αν ναι, θα πρέπει να βάλουμε ένα κοινό παρανομαστή. Τις σαφέστατα αγωνιστικές καταβολές της εταιρίας και την μικρή δρομίσια πείρα που δοκιμάστηκε με το duke/superduke αντίστοιχα κ adv στην ον/οφφ οπου και σάρωσε. Αν αναγνωρίσουμε την ειδοποιό διαφορά της εταιρίας (μόνο αγώνες) σε σχέση με άλλες εταιρίες και μοντέλα αναγκαστικά θα αναγνωρίσουμε και αποδεκτούμε τα εξής :

- Συχνοτερη και πολυπλοκότερη συντήρηση
- Ελαφρύτερα και μη ανθεκτικότερα μέρη μηχανής
- Το R&D περνάει στον πελάτη/αναβάτη/αγωνιζόμενο
- Ειδικευμένοι μάστορες κ μικρο δίκτυο με ότι σημαίνει αυτό
- Μικρή ποικιλία και επιλογές σε αφτερμαρκετ και αν υπάρχει κεντρικά ελεγχόμενη από την εταιρία
- Μεγαλύτερα ποιοτικά ρίσκα σε περιφερειακά λογω πωλήσεων
... και αλλα πολλά.

Αν προσθέσεις στα παραπάνω το ότι πάει καίει και ότι πάει σπάει συνήθως φτιάχνουμε ένα κοκτέηλ μέχρι και 2-3 χρονια πριν για την εταιρία που όντως προσέφερε αδρεναλίνη με αντίτιμο (διοτι απο δω και πέρα θα είναι ηλεκτρικά). Δεν ήξερα πολλες εταιρίες οπου μπορούσες να πάρεις ενα καινούργιο SM απο μαμα. Αν το οδηγήσεις οπως οφείλεις ενα SM, το κράου είναι κοντά για παράδειγμα... οπως και κάνανε.

Συμπερασματικά o fun factor των KTM αναγκαστικά συνοδευόταν με την αναξιοπιστία κ τους high end χρήστες διοτι σε αυτούς απευθυνονταν. Σε αυτούς που δεν θα τσιγγουνευτουν ένα μεγάλο σερβις πριν ενα ταξίδι. Σε αυτούς που στον παραμικρό ηχο θα κατεβάσουν μοτερ. Σε αυτούς που θα βρουν πατέντα για την τρόμπα. Οπως κάνουν στους αγώνες!!! Εκει πατάει κ ολο το μκτγκ με τα ready to race κλπ και την βλέπετε ολοι Meoni απτα Σεπόλια (no offence). Πλεόν όμως τα ανωτερω δεν ισχυουν τόσο, πολλα μοντέλα χαρακτηρίζονται ηλεκτρικά, με καμποσα ηλεκτρονικά κ βοηθήματα, αδιάφορα αισθητικά που αν η εταιρία προτιμήσει να τα δίνει και φτηνά στο μέλλον με ότι επιπτωσεις εχει αυτο δεν θα χει καμια διαφορά απο την honda πχ.

Το να πω "συμφωνώ" δεν κολλάει γιατί δεν έχω τις γνώσεις για να συμφωνήσω.

Πιστεύω όμως ότι το παραπάνω ποστ είναι μία άψογη σούμα των λόγων για τους οποίους τα ΚΤΜ απέκτησαν τη φήμη που απέκτησαν.
Τουλάχιστον εγώ προσωπικά όταν ψήφισα το 4, στο "φοβάμαι" θα συμπεριελάμβανα όλα τα παραπάνω.

Όχι τόσο ότι στα καλά του καθουμένου εκεί που ροβολάω θα μου κάνει ένα κρακ και θα σπάσει το μοτέρ σε δυο κομμάτια.
Αλλά ότι θα πρέπει να γίνω πιο ψυχαναγκαστικός απ'ό,τι ήδη είμαι για να μπορώ να χαίρομαι τη μηχανή μου.
Να ποντάρω άφοβα τα λεφτά μου ότι το πρωί που θα την καβαλήσω θα με πάει εκεί που θέλω, όπως θέλω, χωρίς να πρέπει να ανοίξω το τευτέρι την ώρα που ρίχνω το πρωινό χέσιμο για να σιγουρευτώ ότι είναι "τσεκ" όλα τα σημεία λες και μιλάω με Houston κι ετοιμάζομαι για εκτόξευση.

ΥΓ. Α και μπαρεμπιμπντοντως, δεν ξέρουμε όλοι να πιάνουμε κατσαβίδι και να το χρησιμοποιούμε για να "φτιάχνουμε" τη μηχανή μας. Δεν είναι ούτε τόσο παράξενο ούτε ντροπή.

DrBig
23/01/2014, 12:44
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αρνείστε οι κάτοχοι να δηλώσετε οτι είναι αναξιόπιστα!

Διοτι:




- Συχνοτερη και πολυπλοκότερη συντήρηση

Ουτε το ενα, ουτε το αλλο. Πες μου ενα υγροψυκτο V2 επιδοσεων που ρυθμιζεις βαλβιδες σε οσο χρονο το κανεις σε ενα LC8. Για το πρωτο, το συχνοτερο εχει να κανει με τη χρηση, οπως και σε καθε αλλο μηχανακι.





- Ελαφρύτερα και μη ανθεκτικότερα μέρη μηχανής

Καμια σχεση. Ποσα μεγαλα μηχανακια ξερεις που να σηκωνονται απο σαβουρδες οπως τα ΚΤΜ?




- Το R&D περνάει στον πελάτη/αναβάτη/αγωνιζόμενο

ΚΑΒΛΑ




- Ειδικευμένοι μάστορες κ μικρο δίκτυο με ότι σημαίνει αυτό

Πφφφφφφ




- Μικρή ποικιλία και επιλογές σε αφτερμαρκετ και αν υπάρχει κεντρικά ελεγχόμενη από την εταιρία

Τι λες μωρε???




- Μεγαλύτερα ποιοτικά ρίσκα σε περιφερειακά λογω πωλήσεων
... και αλλα πολλά.

παρντον?

OldMan
23/01/2014, 12:51
Ποσα μεγαλα μηχανακια ξερεις που να σηκωνονται απο σαβουρδες οπως τα ΚΤΜ?
Και μικρά.. και μικρά...

OldMan
23/01/2014, 12:54
Και για να βγάλουμε δουλειά στον σύντροφο Νικολάεφ..

Ας προστεθεί και η επιλογή:

Είχα/εχω/θελω να έχω ΚΤΜ για τις δυνατότητες που έχει, άσχετα αν δεν πρόκειται ποτε να τις χρησιμοποιήσω πλήρως..

AristidisZ
23/01/2014, 12:57
Και για να βγάλουμε δουλειά στον σύντροφο Νικολάεφ..

Ας προστεθεί και η επιλογή:

Είχα/εχω/θελω να έχω ΚΤΜ για τις δυνατότητες που έχει, άσχετα αν δεν πρόκειται ποτε να τις χρησιμοποιήσω πλήρως..

αυτό βέβαια δεν μπορεί να εξειδικευθεί στα ΚΤΜ, είναι γενικότερη "άποψη"...

elvis76
23/01/2014, 12:59
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αρνείστε οι κάτοχοι να δηλώσετε οτι είναι αναξιόπιστα! Φαντάζομαι εδώ ψηφίζουν οι lc2,lc4, lc8, rc8 κλπ και ολα τα εντουρο ένα τσουβάλι; Αν ναι, θα πρέπει να βάλουμε ένα κοινό παρανομαστή. Τις σαφέστατα αγωνιστικές καταβολές της εταιρίας και την μικρή δρομίσια πείρα που δοκιμάστηκε με το duke/superduke αντίστοιχα κ adv στην ον/οφφ οπου και σάρωσε. Αν αναγνωρίσουμε την ειδοποιό διαφορά της εταιρίας (μόνο αγώνες) σε σχέση με άλλες εταιρίες και μοντέλα αναγκαστικά θα αναγνωρίσουμε και αποδεκτούμε τα εξής :

- Συχνοτερη και πολυπλοκότερη συντήρηση
- Ελαφρύτερα και μη ανθεκτικότερα μέρη μηχανής
- Το R&D περνάει στον πελάτη/αναβάτη/αγωνιζόμενο
- Ειδικευμένοι μάστορες κ μικρο δίκτυο με ότι σημαίνει αυτό
- Μικρή ποικιλία και επιλογές σε αφτερμαρκετ και αν υπάρχει κεντρικά ελεγχόμενη από την εταιρία
- Μεγαλύτερα ποιοτικά ρίσκα σε περιφερειακά λογω πωλήσεων
... και αλλα πολλά.

Αν προσθέσεις στα παραπάνω το ότι πάει καίει και ότι πάει σπάει συνήθως φτιάχνουμε ένα κοκτέηλ μέχρι και 2-3 χρονια πριν για την εταιρία που όντως προσέφερε αδρεναλίνη με αντίτιμο (διοτι απο δω και πέρα θα είναι ηλεκτρικά). Δεν ήξερα πολλες εταιρίες οπου μπορούσες να πάρεις ενα καινούργιο SM απο μαμα. Αν το οδηγήσεις οπως οφείλεις ενα SM, το κράου είναι κοντά για παράδειγμα... οπως και κάνανε.

Συμπερασματικά o fun factor των KTM αναγκαστικά συνοδευόταν με την αναξιοπιστία κ τους high end χρήστες διοτι σε αυτούς απευθυνονταν. Σε αυτούς που δεν θα τσιγγουνευτουν ένα μεγάλο σερβις πριν ενα ταξίδι. Σε αυτούς που στον παραμικρό ηχο θα κατεβάσουν μοτερ. Σε αυτούς που θα βρουν πατέντα για την τρόμπα. Οπως κάνουν στους αγώνες!!! Εκει πατάει κ ολο το μκτγκ με τα ready to race κλπ και την βλέπετε ολοι Meoni απτα Σεπόλια (no offence). Πλεόν όμως τα ανωτερω δεν ισχυουν τόσο, πολλα μοντέλα χαρακτηρίζονται ηλεκτρικά, με καμποσα ηλεκτρονικά κ βοηθήματα, αδιάφορα αισθητικά που αν η εταιρία προτιμήσει να τα δίνει και φτηνά στο μέλλον με ότι επιπτωσεις εχει αυτο δεν θα χει καμια διαφορά απο την honda πχ.
+1:beer:

OldMan
23/01/2014, 12:59
αυτό βέβαια δεν μπορεί να εξειδικευθεί στα ΚΤΜ, είναι γενικότερη "άποψη"...
Σαν πολύ να τριγυρνάς εδώ μεσα φαλακροκόρακα και δεν ξέρω τι πραγματικά θέλεις...:D

AristidisZ
23/01/2014, 13:00
Σαν πολύ να τριγυρνάς εδώ μεσα φαλακροκόρακα και δεν ξέρω τι πραγματικά θέλεις...:D

ΚΤΜ θέλω θείο, ακόμα να το πάρεις πρέφα ; :bawl:

Stabak
23/01/2014, 13:43
@drbig κάνεις το λάθος και ταυτιζεις την kTM με τον lc8

1. Ζητάει το μάνιουαλ τσεκάρισμα βαλβίδες και συσφίξεις παντού στα 1000χλμ μετα το στρώσιμο ναί ή όχι; Κάθε ποτε τσεκάρεις βαλβίδες; Αυτο δεν ειναι συχνότερη και περιπλοκότερη συντήρηση εκ φυσεως κ αρχιτεκτονικής v2 αν θες;;

2. Βίδες που κλωτσάνε, τρομπες που κλάνουν, ιδιαίτερες συσφίξεις και φλάτζες που δακρύζουν απο παντού, παραφλου που χάνονται, λάδια που εξαφανίζονται.... είναι ο lc8 ιδιαίτερα μαζεμενος και ελαφρυς κινητήρας αυτο έρχεται με αντιτιμο. Με ενα ροποκλειδο στο χέρι πρεπει να εισαι... Ο κάθε μάστορας έχει και την δική του πατέντα αντιμετώπισης προβλήματος! ναι ή ου;

3. Μέχρι πρότεινος δεν μπορούσες να βαλεις αλλες εξατμίσεις εκτος ακρα και να τι2ς αγοράσεις και απο την ΚΤΜ. Αυτο ειναι μειονεκτημα ή οχι; Ενας χάρτης ακρα για ολο το κόσμο. Το ίδιο και για ποδιές, για μανέτες κλπ κλπ Στην διάθεση του μάστορα να σου περασει στην εγγυηση την τρομπα λαδιου (να σου βαλει μια μεταχειρισμενη που θα κρατησει παραπανω δηλαδη) οταν η εβολουσιον ποια ηταν θυμαμαι εκανε κανα 130ρι δολαρια... Εμμονες σε magurες αμφίβολης διάρκειας. Και άλλα πολλά... Εξηγείστε μου γιατι τόσα χρόνια η ΚΤΜ δεν εχει λύσει το θέμα κάτω τρόμπας;;;

4. Δεν καταλαβαίνεις μεχρι πρότεινος παλι οτι το μικρο δικτυο ήταν πρόβλημα; Σκέψου ενα παιδι στα Γρεβενα ξερω γω που του σκαγε η τρόμπα τι θα'λεγε...; Μιλάω για πριν 10 χρόνια. Εδω κανατε θρεντάρες με τον μαστορα και μαστουρα και ακόμα άκρη δεν ειχε βγει.

Δεν μπαίνω καν στα μονοκύλινδρα και στις κεφαλές κλπ..

Ξαναλέω, το συμπέρασμα είναι οτι για την χρήση που υπόσχονται τα κτμ θέλουν και ψαγμένο χρήστη. Οπως προειπώθηκε πολλά παιδιά δεν το κατέχουν αυτό ή κάνουν 5Κ χλμ το χρόνο άσφαλτο. Τι να πάθει με τέτοια χρήση; Φυσικά και αν θεραπεύσεις ολα τα θεματάκια είσαι 90% καλυμένος αλλα όλο αυτό ερχεται με ενα κοστος διαβασματος/πειραματισμού/γνωσεων/οικονομικης δυνατότητας που αν θες δεν το κατέχουν ολοι!


ΥΓ: Εχω ενα στρομα με 82Κ χλμ και δεν του εχω τσεκάρει ακομα βαλβίδες. Εκτός απο τα ψυχολογικά της οδηγησης του δεν μου εχει ζητήσει τίποτε. Λάδια φίλτρα και μια ντίζα συμπλεκτη ολα μονος μου. Μαστοροδιώχτης! Μπορώ να ξεκινησω ανα πάσα στιγμή και να κάνω όποιο ταξίδι θες. Τέτοια σιγουριά. Κάντο σε ενα ΚΤΜ αυτο, πήδα ενα γενικό και αν δεν το πάρεις σε τευχη να μην με λενε εμενα σταμπακα...

spyrakos35
23/01/2014, 13:48
σταμπάκιε, είσαι προκατειλημμένος και δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει "μηχανάκι με χαρακτήρα"

;)


σε πάω ρε

Stabak
23/01/2014, 14:04
Προκατειλημενος θα μουν αν δεν ειχα ποτέ ΚΤΜ. Ε ειχα 2. Ενα SDR k 950SM ειδικά μηχανάκια και τα 2. Δεν τα κατεβαζω απο το κεφάλι μου. Στο μέλλον δεν θα χα πρόβλημα να ξαναπάρω μιας και έχουν αλλάξει άρδην οι εποχές/οι μάρκες και τα χαρακτηριστικά τους. Ξέρω ομως τι και πως. Ακομα θεωρω το sd990 sexy streetακι και το adv950 οτι καλύτερο για ον/OFF. Για ταξίδι ομως θα προτιμουσα ενα μπατζετ TDM ή κατι αλλο μιας και δεν κατέχω την τουριστικη κατηγορια τοσο καλα... Ξέρω γω :D

DrBig
23/01/2014, 14:04
1) Βαλβιδες τσεκαριστηκαν στα 10, ρυθμιστηκαν πρωτη φορα στα 20 και η επομενη θα ειναι στα 50. Ο κινητηρας του ομως ζυγιζει πιθανοτατα λιγοτερο απο του στρωματος και βγαζει 50% παραπανω ισχυ και 250% παραπανω κεφι.

2) Ποτε δεν εχασα υγρα (αλλα απο τσισακια) και οι βιδες του ειναι καλλιτερης ποιοτητας απο οποιδηποτε γαπωνεζικο ειχα ποτε. Ποιες ιδιαιτερες συσφιξεις? Τι λες? Ακομα κι αν ηταν ετσι, ειναι αυτο κατι που το καθιστα αναξιοπιστο?

3) Wings, FMF, GPR, υπαρχουν για χρονια. Επισης μεγαλα τεποζιτα, ραλλυ φαιρινγκ, μονες εξατμισεις, τεποζιτα ουρας, καρμπυρατερ για τους ψεκστους και ψεκασμοι για τους καρμπυρατερατους. Ο,τι τραβαει η ορεξη σου υπαρχει. Το απολυτο μηχανακι μεκανο.

4) Το μονο που λες ουσιαστικα ειναι για δυο τρομπες, μια εκ των οποιων ειναι ακριβως ιδια με του αφρικα το οποιο ομως ειναι αξιοπιστο.

5) Το παιδι στα γρεββενα να μην αγοραζε ΚΤΜ οπως κι εγω δεν θα αγορασω pagani zonda

Και τελος, την σιγουρια που εχεις εσυ για το στρωματακι την εχω κι εγω για τον πυραυλο.

Stabak
23/01/2014, 14:22
1) Βαλβιδες τσεκαριστηκαν στα 10, ρυθμιστηκαν πρωτη φορα στα 20 και η επομενη θα ειναι στα 50. Ο κινητηρας του ομως ζυγιζει πιθανοτατα λιγοτερο απο του στρωματος και βγαζει 50% παραπανω ισχυ και 250% παραπανω κεφι.

Δηλαδή δεν εχεις πανω απο 50Κ; Σοβαρη χρηση... :lol:



2) Ποτε δεν εχασα υγρα (αλλα απο τσισακια) και οι βιδες του ειναι καλλιτερης ποιοτητας απο οποιδηποτε γαπωνεζικο ειχα ποτε. Ποιες ιδιαιτερες συσφιξεις? Τι λες? Ακομα κι αν ηταν ετσι, ειναι αυτο κατι που το καθιστα αναξιοπιστο?


Να ρθω να σου σφιξω τις βιδούλες του κάτω φίλτρου; Με εμπιστευεσαι; Ειμαι γνωστό ματσακόνι... εχω και gasgas και ξερω :lol:


1)
3) Wings, FMF, GPR, υπαρχουν για χρονια. Επισης μεγαλα τεποζιτα, ραλλυ φαιρινγκ, μονες εξατμισεις, τεποζιτα ουρας, καρμπυρατερ για τους ψεκστους και ψεκασμοι για τους καρμπυρατερατους. Ο,τι τραβαει η ορεξη σου υπαρχει. Το απολυτο μηχανακι μεκανο.


Πριν 6-7 χρονια δεν υπηρχε τιποτε απ αυτες νομιζω οι gpr k leovince, αντιστοιχα και οι υπολοιπες αφτερμαρκετ επιλογες... τωρα ναι μπορεις να πεις οτι υπαρχει πολυτελεια λυσεων. Τοτε ομως ολες ηταν σε πειραματικο σταδιο κ απο στομα σε φορουμ λυση



4) Το μονο που λες ουσιαστικα ειναι για δυο τρομπες, μια εκ των οποιων ειναι ακριβως ιδια με του αφρικα το οποιο ομως ειναι αξιοπιστο.

Η οποιες δεν σταματησαν ποτέ να μπαινουν στα μοντέλα παρόλη την διάρκεια του κ το feedback των συνεργειων??? :lol: σοβαρη εταιρια :lol::lol::lol:



5) Το παιδι στα γρεββενα να μην αγοραζε ΚΤΜ οπως κι εγω δεν θα αγορασω pagani zonda


Ξέχασα, ο ελιτισμός ειναι χαρακτηριστικό αυστρο-ουγγαρίας :lol:



Και τελος, την σιγουρια που εχεις εσυ για το στρωματακι την εχω κι εγω για τον πυραυλο.

Πύραυλοι λέγονται πανω απο 160 άλογα, είχα 2 κ ξερω .... το στροματακι μπορώ να το βαλω και στο τζάκι ξέρεις ακομα και κει θα βγαλει τα λεφτα του :lol::lol::lol::lol: αιθαλομιχλη μαϊ ας

DrBig
23/01/2014, 14:51
Δηλαδή δεν εχεις πανω απο 50Κ; Σοβαρη χρηση... :lol:



Να ρθω να σου σφιξω τις βιδούλες του κάτω φίλτρου; Με εμπιστευεσαι; Ειμαι γνωστό ματσακόνι... εχω και gasgas και ξερω :lol:



Πριν 6-7 χρονια δεν υπηρχε τιποτε απ αυτες νομιζω οι gpr k leovince, αντιστοιχα και οι υπολοιπες αφτερμαρκετ επιλογες... τωρα ναι μπορεις να πεις οτι υπαρχει πολυτελεια λυσεων. Τοτε ομως ολες ηταν σε πειραματικο σταδιο κ απο στομα σε φορουμ λυση


Η οποιες δεν σταματησαν ποτέ να μπαινουν στα μοντέλα παρόλη την διάρκεια του κ το feedback των συνεργειων??? :lol: σοβαρη εταιρια :lol::lol::lol:



Ξέχασα, ο ελιτισμός ειναι χαρακτηριστικό αυστρο-ουγγαρίας :lol:



Πύραυλοι λέγονται πανω απο 160 άλογα, είχα 2 κ ξερω .... το στροματακι μπορώ να το βαλω και στο τζάκι ξέρεις ακομα και κει θα βγαλει τα λεφτα του :lol::lol::lol::lol: αιθαλομιχλη μαϊ ας


:ZZZ:

taxydromos
23/01/2014, 14:59
:ZZZ:
:ZZZ:

taxydromos
23/01/2014, 15:00
:ZZZ:

daz
23/01/2014, 17:13
Έλα, έλα να ξυπνάμε σιγά σιγά! :lol:

yiannis172
23/01/2014, 17:43
Εισαι πολυ σωστος σε οτι λες και διατυπωνεις ακριβως την ουσια του πραγματος....''Τα ΚΤΜ ειναι μοτοσυκλετες για πιο ''ψαγμενους'' χρηστες που γουσταρουν και μπορουν να ανταποκριθουν στο κατι παραπανω,απο πλευρας ενασχολησης,που ζηταει η μοτο που καβαλανε''.Γιατι λοιπον τα χαρακτηριζεις αναξιοπιστα αφου,εχεις αναγνωρισει την ιδιαιτεροτητα τους; Με μπερδευεις....

yiannis172
23/01/2014, 17:47
Οσον αφορα την ποιοτητα των περιφερειακων/βιδων κτλ,που αναφερθηκε η δικη μου αποψη ειναι πως τα ΚΤΜ ειδικα και τα Ευρωπαικα γενικα ειναι σε ανωτερο επιπεδο απο τα Ιαπωνικα (δυστυχως).

Stabak
23/01/2014, 18:47
Γιατι λοιπον τα χαρακτηριζεις αναξιοπιστα αφου,εχεις αναγνωρισει την ιδιαιτεροτητα τους; Με μπερδευεις....

Νομίζω αναφέρθηκα στο πρώτο μου ποστ.

Η αισιοδοξία των προτζεκτ, η αγωνιστική αναφορά, η μικρή εμπειρία στον δρόμο ανέδειξε μοντέλα που μεν θέριζαν , είχαν προβλήματα αξιοπιστίας και λύσεων δε. Έβλεπες ενα duke να στρίβει το 1997 κ έτριβες τα μάτια σου. Ένα σκασμό άλογα για την εποχη. Για πόσο όμως;

Πλέον τα πράγματα είναι διαφορετικά. Τα μοντέλα ολο και "εκπολιτίζονται" χωρις να υστερούν σε επιδόσεις παρά σε αίσθηση. Το παραδέχονται και οι πιο βαμενοι κτμαδες. Λογικό είναι να δινονται και λύσεις υπερ της αξιοπιστίας, παιδικές ασθένειες πάντα θα υπάρχουν. Φεύγουν ομως μακριά απο αυτό που ήταν η ΚΤΜ... δυστυχώς!

Pan (dvs)
24/01/2014, 08:18
1) Βαλβιδες τσεκαριστηκαν στα 10, ρυθμιστηκαν πρωτη φορα στα 20 και η επομενη θα ειναι στα 50. Ο κινητηρας του ομως ζυγιζει πιθανοτατα λιγοτερο απο του στρωματος και βγαζει 50% παραπανω ισχυ και 250% παραπανω κεφι.

2) Ποτε δεν εχασα υγρα (αλλα απο τσισακια) και οι βιδες του ειναι καλλιτερης ποιοτητας απο οποιδηποτε γαπωνεζικο ειχα ποτε. Ποιες ιδιαιτερες συσφιξεις? Τι λες? Ακομα κι αν ηταν ετσι, ειναι αυτο κατι που το καθιστα αναξιοπιστο?

3) Wings, FMF, GPR, υπαρχουν για χρονια. Επισης μεγαλα τεποζιτα, ραλλυ φαιρινγκ, μονες εξατμισεις, τεποζιτα ουρας, καρμπυρατερ για τους ψεκστους και ψεκασμοι για τους καρμπυρατερατους. Ο,τι τραβαει η ορεξη σου υπαρχει. Το απολυτο μηχανακι μεκανο.

4) Το μονο που λες ουσιαστικα ειναι για δυο τρομπες, μια εκ των οποιων ειναι ακριβως ιδια με του αφρικα το οποιο ομως ειναι αξιοπιστο.

5) Το παιδι στα γρεββενα να μην αγοραζε ΚΤΜ οπως κι εγω δεν θα αγορασω pagani zonda

Και τελος, την σιγουρια που εχεις εσυ για το στρωματακι την εχω κι εγω για τον πυραυλο.

Η αδυναμια μας να τα "ακουμε" οταν μας μιλανε μας κανουνε να εχουμε λαθος εντυπωση για καποια εργαλεια.Εδω μιλαμε για εργαλειο και οχι για μηχανη.Οποιος δεν μπορει να τα "ακουσει" ας παρει κατι αλλο,γιατι θα την ακουσει αγρια και θα του κακοφανει.:D

Ψηφισα το 4.

spyro
24/01/2014, 08:33
όσα ΚΤΜ έχω οδηγήσει είναι πανεύκολα και εντελώς προβλέψιμα. πολλές φορές μπορώ να τα αποκαλέσω και ψιλο αδύναμα συγκριτικά.

δεν είναι δύσκολα και δε χρειάζονται μεταξωτούς κώλους για να τα οδηγήσεις. χρειάζονται μεταξωτούς κώλους να τα συντηρήσεις. όχι γιατι είναι ζημιάρικα αλλά γιατι είναι μοτοσυκλέτες που χρειάζονται συμμετοχή για τη τη σωστή λειτουργία.

ο μύθος περι απαιτητικά γκάζια δεν έχει δημιουργηθεί απο την ίδια την εταιρεία (την οποία όμως τη συνέφερε για κάποιο καιρό) αλλά απο το γεγωνός οτι επειδή είναι προβλέψιμα στην οδήγηση δίνουν τη δυνατότα σε ορισμένους τύπους που έχουν το ταλέντο μέσα τους να κάνουν παπάδες στο δρόμο χωρίς πολυ προπόνηση.

το ψάρωμα που έχει φάει πολυ κόσμος δεν είναι απο τη μηχανή αλλά απο συγκεκριμένους χρήστες της εν λόγω μάρκας.

αν ασχολείσαι δεν είναι ζημιάρικα. αλλά αν ασχολείσαι κανένα δεν είναι ζημιάρικο. όλα καλά είναι. εκτός και αν πήρες κανα triumph ή κανα cbr 1000 πρόσφατο

αν πηρες bmw τότε είσαι άτυχος, γιατι και να θέλεις να ασχοληθείς, μάλλον δε θα μπορέσεις έτσι που τα χουν κάνει :D

OldMan
24/01/2014, 13:51
Όταν λεμε (λετε) "ζημιάρικα" εννοούμε σχεδιαστικά/κατασκευαστικά προβληματα που εμφανίζονται προϊόντος του χρόνου χρήσης ή βλάβες που δημιουργούνται από τον χρήστη λογω κακής/υπερβολικής/μη προβλεπόμενης χρήσης..???:confused:



π.χ.1: ένα ΚΤΜ (GS 250 '89) που το παρατησε ο (υποφαινόμενος) χρήστης μια βδομάδα μεσα στην λάσπη ποταμού και φράκαρε η δαγκανα του πίσω φρένου μπορεί να θεωρηθεί "ζημιάρικο" μηχανακι??
(εφόσον στο manual δεν αναφερόταν πουθενά το πόσο καιρό μπορεί να μείνει το μηχανακι μεσα στο ποταμι ..)

π.χ.2: το ανωτέρο μηχανάκι, σε παρατεταμένη ευθεία και με σκασμένη την 5η του, θεώρησε καλό να αποδεσμεύσει την ασφαλεια του πείρου από τα καθήκοντα της και πρέπον να την περάσει - κατόπιν συμφωνίας του ελατηρίου - στην κεφαλή του πιστονιού, καθιστώντας σαφές (ηχητικά και μηχανικά) ότι δεν τηρήθηκαν ευλαβικά οι οδηγίες συντήρησης...
(οι οποίες συνοψίζονταν στο: μη μασας ρε, δίχρονο μηχανάκι τι να πάθει ..??)

sniper
24/01/2014, 15:13
Εγώ μια βδομάδα είχα στα χέρια μου ένα ΚΤΜ (690SM) κι εκτός από τα σβησίματα με νεκρά δεν εβγαλε κάτι άλλο, κι ευχαρίστως το καβάλαγα εδώ μέσα.... παραέξω όχι.

pipe_smoker
24/01/2014, 15:19
Όταν λεμε (λετε) "ζημιάρικα" εννοούμε σχεδιαστικά/κατασκευαστικά προβληματα που εμφανίζονται προϊόντος του χρόνου χρήσης ή βλάβες που δημιουργούνται από τον χρήστη λογω κακής/υπερβολικής/μη προβλεπόμενης χρήσης..???:confused:


Αλληλένδετα δεν είναι αυτά όμως κύριε Αντώνη μας?
Αν εξαιρέσουμε κρα περιπτώσεις μη προβλεπόμενης χρήσης (πήρε ο άλλος ένα δίχρονο χωματερό για να κάνει 40 ασφάλτινα χλμ την ημέρα για να πάει δουλειά), άντε να συμφωνήσεις αν αυτό που σου έμεινε στα χέρια στα 2-3-Ν χρόνια προέρχεται από κατασκευαστικό λάθος, ή από λάθος χρήση.

Τέσπα.
Από τη στιγμή που υπάρχει το poll και γίνεται μια έρευνα τέλος πάντων, ας δώσει κάποιος κι ένα operational definition της αξιοπιστίας/αξιόπιστου μηχανακίου/ζημιάρικου κλπ να έχουμε και κοινό σημείο αναφοράς.

Κι άκρη να μη βγει (που δε θα βγει) τουλάχιστον θα δούμε τί εννοεί ο καθένας με τον όρο "αξιόπιστο" και πώς θα ήθελε να ξηγιέται το μηχανάκι του για να μην το αποκαλέσει ζημιάρικο και μπαμπέσικο.

pipe_smoker
24/01/2014, 15:21
Εγώ μια βδομάδα είχα στα χέρια μου ένα ΚΤΜ (690SM) κι εκτός από τα σβησίματα με νεκρά δεν εβγαλε κάτι άλλο, κι ευχαρίστως το καβάλαγα εδώ μέσα.... παραέξω όχι.

Νομίζω είχες αναφερθεί και παλιότερα, αλλά ήσουν όλιγον τι πιο σκληρός...
Να σβήνει το μεκανάκι την ώρα που είσαι πλαγιασμένος και στρίβεις και τέτοιες ομορφιές.

Ίσως να μη θυμάμαι και καλά.

AristidisZ
24/01/2014, 15:22
το "εδώ μέσα" πως ορίζεται ακριβώς ;

στην αυλή του συνεργείου ίσως ; :tooth:

taisteal
24/01/2014, 15:22
αξιοπιστο ειναι το μηχανακι που τηρωντας ευλαβικα την συντηρηση του δεν θα σε αφηνει απο ζημιες,που δεν θα κανεις ταματα για να μην μεινει στο δρομο,που θα σχεδιαζεις ταξιδι και δεν θα το σκεφτεσαι να πας,που δεν θα εχεις κανει κολλητιλικια με την express service...αυτα στο περιπου

sniper
24/01/2014, 15:24
Νομίζω είχες αναφερθεί και παλιότερα, αλλά ήσουν όλιγον τι πιο σκληρός...
Να σβήνει το μεκανάκι την ώρα που είσαι πλαγιασμένος και στρίβεις και τέτοιες ομορφιές.

Ίσως να μη θυμάμαι και καλά.

Όχι δεν εσβηνε πλαγιασμενος και το πίεσα αρκετά και μόνος και 2καβαλος. Άλλωστε δεν νομίζω να χρησιμοποιούσα και τον συμπλέκτη ενώ έστριβα... (δεν το κάνω και ποτέ)

Ρολαρριστός μα νεκρά με λιγα χλμ το εκανε σχεδόν σε καθε φανάρι... δεν ξερω τι μπορεί να ήταν, μπορεί το TPS (δεν ειναι προνόμιο της ΚΤΜ αυτό) μπορεί και κάτι άλλο.

Αυτό που μ ενοχλουσε ήταν η μη καλλυμενη φύσα με τα καλώδια στο λαιμό της μηχανής που κάθε φορά που γύριζα λιγο το τιμόνι τα έβλεπα... Ευτυχώς δεν εβρεξε οσο το είχα.

OldMan
24/01/2014, 15:31
Αλληλένδετα δεν είναι αυτά όμως κύριε Αντώνη μας?
Ουδόλως κύριε Πιπατζή μας...!!!

Η πρώτη περίπτωση αφορά σε σχεδιαστικό πρόβλημα που εκδηλώνεται κατα την χρήση (π.χ. λεβιές ταχυτήτων από ασφάλτινο μηχανάκι τοποθετημένος σε χωμάτινο, θα φαει το καρέ πολύ γρήγορα..) ενώ στην δεύτερη σε προβληματική χρήση από τον χρήστη (π.χ. λεβιες ταχυτήτων που έχει ξεσκιστεί στις καρφωτές, θα φαει το καρέ πολύ γρήγορα...)

pipe_smoker
24/01/2014, 15:40
Όχι δεν εσβηνε πλαγιασμενος.....

Δεν ενθυμούμαι καλώς λοιπόν.



αξιοπιστο ειναι το μηχανακι που τηρωντας ευλαβικα την συντηρηση του δεν θα σε αφηνει απο ζημιες

Μένω στο πρώτο.
1. Όταν λέμε συντήρηση εννοούμε αυτή του εργοστασίου, το manual? Ή και την κάθε πατεντιά που πρέπει να κάνεις εσύ (ή ο μάστοράς σου) αντί για την εταιρία και τη γράφουνε στα φόρουμ αυτοί που την έχουν πατήσει?
Θέλω να πω.
Αλλάζεις πχ λάδια και κάνεις σέρβις κάθε πότε λέει το manual, αλλά δεν πας να αλλάξεις το τάδε μπιχλιμπίδι την ίδια μέρα που αγοράζεις τη μηχανή, όπως συνιστούν όλοι στο αντίστοιχο φόρουμ γιατί αλλιώς θα εκραγεί το μοτέρ.
Φταίει το μηχανάκι και η εταιρεία που δε λένε ή δεν έχουν κάνει κάτι γι'αυτό ή φταις εσύ που "Δε φρόντισες για μία από τις γνωστές παιδικές ασθένειες που τις ξέρει όλος ο κόσμος, η οποία λύνεται στο τσακ μπαμ με 10 ευρώ, τα'θελες και τα'παθες, και μπλα μπλα μπλα..."?

2. Άμα στην προβλεπόμενη συντήρηση (αυτή του manual) περιλαμβάνονται η Άρτα και τα Γιάννενα, και "αλλαγή" της μισής μοτοσικλέτας που λέει ο λόγος σε κάθε δεύτερο σέρβις, θα το μεταφράσεις ως "Μη αξιόπιστη μηχανή που πάει να μπαλώσει τις τρύπες με την υπερβολική συντήρηση?"

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, απλά ρωτάω.

taisteal
24/01/2014, 15:46
ευστοχες οι ερωτησεις σου..


1.εννοω την συντηρηση του μανιουαλ,οχι πατεντες.η εταιρεια ευθυνεται φυσικα οχι εσυ.απο εκει και περα εγκειται στην θεληση του καθενος να ασχοληθει περισσοτερο με την μοτο του η οχι.


2.ναι εγω ετσι θα το μετεφραζα,.:wave2:

pipe_smoker
24/01/2014, 15:48
Ουδόλως κύριε Πιπατζή μας...!!!

Η πρώτη περίπτωση αφορά σε σχεδιαστικό πρόβλημα που εκδηλώνεται κατα την χρήση (π.χ. λεβιές ταχυτήτων από ασφάλτινο μηχανάκι τοποθετημένος σε χωμάτινο, θα φαει το καρέ πολύ γρήγορα..) ενώ στην δεύτερη σε προβληματική χρήση από τον χρήστη (π.χ. λεβιες ταχυτήτων που έχει ξεσκιστεί στις καρφωτές, θα φαει το καρέ πολύ γρήγορα...)

Κι αυτή η περίπτωση μου φαίνεται λίγο κρα.

Τέσπα.
Ας πάρουμε και λίγο τη βοήθεια του κοινού.

ΥΓ. Προσωπικά συμφωνώ με τις απαντήσεις που έδωσε ο taisteal στις ερωτήσεις που έκανα. Κι εγώ το ίδιο πιστεύω.

irinia
24/01/2014, 15:48
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.............






Άποτελεί φοβερό άνέκδοτο.........συνεχίστε

AristidisZ
24/01/2014, 15:49
ευστοχες οι ερωτησεις σου..


1.εννοω την συντηρηση του μανιουαλ,οχι πατεντες.η εταιρεια ευθυνεται φυσικα οχι εσυ.απο εκει και περα εγκειται στην θεληση του καθενος να ασχοληθει περισσοτερο με την μοτο του η οχι.


2.ναι εγω ετσι θα το μετεφραζα,.:wave2:

εδώ πας αντιπροσωπείες, λες ότι
"παιδιά ο κατασκευαστής λέει λάδια κάθε 12000 χλμ"
και σου απαντάνε
"ναι, αλλά το λέει για τη Γερμανία / Ιαπωνία, όχι κίνηση κλπ κλπ κλπ"
σκέψου δηλαδή...

OldMan
24/01/2014, 15:52
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, απλά ρωτάω.
Πλακα μας κάνεις , εεε...???

Σιγα μην κάτσουμε να γράψουμε σεντόνι χωρίς την προοπτική της παρεξήγησης...:D

alex14
24/01/2014, 16:05
Διαλεξα την κουρτινα 4.
Ευχαριστως θα αγοραζα ενα διχρονο εντουρο ΚΤΜ (και μαλλον το επομενο ΚΤΜ θα ειναι).
4χρονο ΚΤΜ ομως για την καθημερινη μου μετακινηση δεν θα επαιρνα. Με βαση τα σημερινα δεδομενα μου χρειαζομαι ενα καθημερινο μουλαρι χωρις πολλα-πολλα σε θεματα συντηρησης κτλ
Εαν ειχα την δυνατοτητα και για δευτερο για να κανω το κεφι μου θα επαιρνα ενα ΚΤΜ.

:)

taisteal
24/01/2014, 16:14
ναι Αριστειδη ετσι λενε,απλα θα ηθελα να δω ενα συγκριτικο.π.χ δυο ιδια μηχανακια,ενα τηρωντας πιστα το μανουαλ,και το αλλο συντηρηση βασει ιδιοκτητη που ειναι ψειρας οπως εγω και αλλαζω λαδια στις 3-4 χιλ.χλμ.
ποιες θα ηταν οι διαφορες τους στα 100.000??


:hmm:

sniper
24/01/2014, 16:24
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.............






Άποτελεί φοβερό άνέκδοτο.........συνεχίστε

Ευχαριστούμε για την πάντα τεκμηριωμένη και αμερόπληπτη γνώμη σου.

Μπορούμε να την γράψουμε StarX:mas όμως και να το συζητήσουμε οι υπόλοιποι άσχετοι.

AristidisZ
24/01/2014, 16:27
ναι Αριστειδη ετσι λενε,απλα θα ηθελα να δω ενα συγκριτικο.π.χ δυο ιδια μηχανακια,ενα τηρωντας πιστα το μανουαλ,και το αλλο συντηρηση βασει ιδιοκτητη που ειναι ψειρας οπως εγω και αλλαζω λαδια στις 3-4 χιλ.χλμ.
ποιες θα ηταν οι διαφορες τους στα 100.000??

:hmm:

συμφωνώ απολύτως, αλλά είναι μάλλον ουτοπικό το ερώτημα, καθώς θα έπρεπε να μιλάμε για ίδιο αναβάτη, ίδιου τύπου χλμ κλπ, για να καταλήξουμε σε "αξιόπιστο" συμπέρασμα


StarX:mas

καιρό είχα να το δω αυτό :bawl:

pipe_smoker
24/01/2014, 16:31
Πλακα μας κάνεις , εεε...???

Σιγα μην κάτσουμε να γράψουμε σεντόνι χωρίς την προοπτική της παρεξήγησης...:D

Ε όλα στα σοβαρά πρέπει να τα παίρνεις?:D

Κι εξ'άλλου ένα καλό σεντόνι, θες δε θες, δημιουργεί από μόνο του προοπτικές για γερές παραξηγήσεις:lol:

est
24/01/2014, 17:15
Το νούμερο τέσσερο κι από εμένα..
Και περισσότερο με βρίσκει σύμφωνο η άποψη του alex14.
Για καθημερινή μετακίνηση θα παραμείνω σε κάτι πιο easy going, που να δέχεται την πιο "ελαστική" συντήρηση.

Αλλά για χωμάτινο, άνετα θα έπαιρνα ένα διχρονάκι δυόμιση.

daz
24/01/2014, 17:17
1. Όταν λέμε συντήρηση εννοούμε αυτή του εργοστασίου, το manual? Ή και την κάθε πατεντιά που πρέπει να κάνεις εσύ


Αναφέρεσαι στις παιδικές ασθένειες που δεν λύθηκαν ποτέ σαν να είναι μοναδικό προνόμιο της κτμ ή κάνω λάθος? Δεν πιστεύω να ξεχνάς ότι οι Ιάπωνες έδειξαν τον δρόμο σε αυτόν τον τομέα ε?

Νομίζω η έννοια της αξιοπιστίας ορίστηκε άψογα απ' τον taisteal.


εδώ πας αντιπροσωπείες, λες ότι
"παιδιά ο κατασκευαστής λέει λάδια κάθε 12000 χλμ"
και σου απαντάνε
"ναι, αλλά το λέει για τη Γερμανία / Ιαπωνία, όχι κίνηση κλπ κλπ κλπ"
σκέψου δηλαδή...

Η Ελληνική έκδοση του μάνουαλ της yamaηa αναφέρει ότι για τις Ελληνικές συνθήκες προτείνεται αλλαγή λαδιών στα μισά χλμ. Το ίδιο για το φίλτρο κτλ.
Σε καμία άλλη έκδοση δεν υπάρχει τέτοιο υπόμνημα κάτω απ' τον πίνακα συντήρησης.

AristidisZ
24/01/2014, 17:19
Η Ελληνική έκδοση του μάνουαλ της yamaηa αναφέρει ότι για τις Ελληνικές συνθήκες προτείνεται αλλαγή λαδιών στα μισά χλμ. Το ίδιο για το φίλτρο κτλ.
Σε καμία άλλη έκδοση δεν υπάρχει τέτοιο υπόμνημα κάτω απ' τον πίνακα συντήρησης.
αυτό είναι γελοίο εντελώς, φαντάζομαι το καταλαβαίνεις...

alex14
24/01/2014, 17:28
αυτό είναι γελοίο εντελώς, φαντάζομαι το καταλαβαίνεις...

Και οχι μονο γελοιο. Αραγε το ξερουν αυτο στα κεντρικα στην Γιαπωνια που λεει και ο ΓΑΠ ?
Και δεν ειναι και η μοναδικη περιπτωση.

daz
24/01/2014, 17:43
αυτό είναι γελοίο εντελώς, φαντάζομαι το καταλαβαίνεις...

Κάτσε περίμενε μη βιάζεσαι! Αν αυτό είναι γελοίο, όταν κάποιος επιλέγει να τα αλλάξει ακόμα νωρίτερα απ' "το προτεινόμενο για τις Ελληνικές συνθήκες", τότε αυτό πως λέγεται? :lol:

Και μετά ο κάτοχος xt που κάνει τις αλλαγές στα 2-3 χιλιάδες χλμ, επειδή φοβάται μη του ξεχειλώσει το σώβρακο, δεν παίρνει κτμ γιατί έχουν ακριβή συντήρηση. :lol:

Αυτό πως λέγεται?

Αλλά εδώ δεν συζητάμε για τα οικονομικά μας. Κανείς δεν είπε ότι τα κτμ είναι οικονομικά μηχανάκια. Εδώ λέμε αν αυτός που επιλέξει να πάρει κτμ και το σεβαστεί θα του χαλάσει ή όχι?

Αν πάρεις ένα χτ και το χρησιμοποιήσεις σαν κτμ (όλη μέρα κόφτες, σούζες κτλ) θα χαλάσει νωρίτερα απ' το κτμ ή όχι? Βέβαια δε θα το κάνεις ποτέ αυτό με το χτ γιατί δε σε προδιαθέτει για κάτι τέτοιο!

Γιατί αν είναι έτσι, πάμε να συγκρίνουμε και το κόστος επισκευής. Αν το τενερε στα 100κ χλμ βρεθεί εκτός ανοχών αλλάζεις κύλινδρο και πιστόνι. Αν το 690 βρεθεί εκτός ανοχών αλλάζεις μόνο πιστόνι με αυτό του επόμενο σταδίου (έχει δύο επιπλέον μεγέθη για ανάλογη φθορά κυλίνδρου). Το κόστος του κυλίνδρου ισοφαρίζει το αυξημένο κόστος των σερβις του κτμ? Ας μην μπούμε όμως σε αυτή την διαδικασία.

irinia
24/01/2014, 17:54
:a25::a25::a25:

daz
24/01/2014, 17:56
Διαλεξα την κουρτινα 4.
Ευχαριστως θα αγοραζα ενα διχρονο εντουρο ΚΤΜ (και μαλλον το επομενο ΚΤΜ θα ειναι).
4χρονο ΚΤΜ ομως για την καθημερινη μου μετακινηση δεν θα επαιρνα. Με βαση τα σημερινα δεδομενα μου χρειαζομαι ενα καθημερινο μουλαρι χωρις πολλα-πολλα σε θεματα συντηρησης κτλ
Εαν ειχα την δυνατοτητα και για δευτερο για να κανω το κεφι μου θα επαιρνα ενα ΚΤΜ.

:)



Το νούμερο τέσσερο κι από εμένα..
Και περισσότερο με βρίσκει σύμφωνο η άποψη του alex14.
Για καθημερινή μετακίνηση θα παραμείνω σε κάτι πιο easy going, που να δέχεται την πιο "ελαστική" συντήρηση.

Αλλά για χωμάτινο, άνετα θα έπαιρνα ένα διχρονάκι δυόμιση.

Και εγώ το 4 έπρεπε να ψηφίσω γιατί παρόλο που τα γουστάρω τα κτμ φοβάμαι τα γκάζια τους.

Ρε 'σεις! Για την αξιοπιστία μιλάμε όχι αν έχουν ακριβά σέρβις. Δλδ τι θα θέλατε, να βγάζει 2πλάσιους ίππους απ' τα Γιαπωνέζικα αλλά να χρειάζεται την ίδια συντήρηση?
Ή να βγάλει ένα σε στιλ χτ για να μπορούμε να έχουμε ένα κτμ για μουλάρι πόλης?

Η ερώτηση ήταν αν φοβάστε ότι θα έχετε προβλήματα αξιοπιστίας όχι αν φοβάστε ότι το πορτοκαλί δεν θα αρέσει στη γυναίκα σας. :lol:

AristidisZ
24/01/2014, 17:58
Κάτσε περίμενε μη βιάζεσαι! Αν αυτό είναι γελοίο, όταν κάποιος επιλέγει να τα αλλάξει ακόμα νωρίτερα απ' "το προτεινόμενο για τις Ελληνικές συνθήκες", τότε αυτό πως λέγετε? :lol:



ανασφάλεια και σπατάλη

είναι διαφορετικό βέβαια να το κάνει κάποιος χρήστης από μόνος του, διαφορετικό να το ορίζει ο κατασκευαστής για μία χώρα και μόνο


εγώ πάντως πήρα screenshot τον Τέρενς, οι υπόλοιποι πάρτε τα μέτρα σας :D

irinia
24/01/2014, 18:40
αυτό είναι γελοίο εντελώς, φαντάζομαι το καταλαβαίνεις...



OTAN ΠΗΡΑ ΤΟ 600 ΤΟ DIVERSION.........ΠΡΙΝ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ





Διάβασα καί έγώ στό μάνουαλ αύτά πού λές.
Έβαλα φυσικά τά γέλια καί σκέφτηκα,τί άλλο θά δούνε τά ματάκια μου.
Μέ αύτή τή λογική έπρεπε νά βγαίνουν καμμιά 200αριά μάνουαλ...!!!
Βεβαίως όταν ρώτησα,έάν ίσχύει ή έγγύηση σέ περίπτωση πού άκολουθήσω
αύτά πού γράφει ό Ίάπωνας οί άνθρωποι ήταν σαφείς......ΙΣΧΥΕΙ.
Τώρα μέ τό παπάκι το Χόντα βλέποντας καί πάλι τό βιβλίο τού κατασκευαστή
άλλα άκουσα νά μού προτείνουν.
Λάδια στά μισά χλμ.καί βαλβίδες έπίσης.
Έγώ άκολούθησα τή Χόντα καί σέ έρώτηση μου καί πάλι μού είπαν ότι ή έγγύηση
ίσχύει σύμφωνα μέ τό βιβλιαράκι.
Άν λοιπόν ύπάρχει ψυχολογικό πρόβλημα σέ κάποιους νά άποτανθούν σέ ψυχοθεραπευτή,
δέ νομίζω ότι τά σέρβις τών έταιριών θά τούς τό λύσουν...!!!

AristidisZ
24/01/2014, 18:42
Μέ αύτή τή λογική έπρεπε νά βγαίνουν καμμιά 200αριά μάνουαλ...!!!


έτσι ακριβώς...

alex14
24/01/2014, 19:20
Και εγώ το 4 έπρεπε να ψηφίσω γιατί παρόλο που τα γουστάρω τα κτμ φοβάμαι τα γκάζια τους.

Ρε 'σεις! Για την αξιοπιστία μιλάμε όχι αν έχουν ακριβά σέρβις. Δλδ τι θα θέλατε, να βγάζει 2πλάσιους ίππους απ' τα Γιαπωνέζικα αλλά να χρειάζεται την ίδια συντήρηση?
Ή να βγάλει ένα σε στιλ χτ για να μπορούμε να έχουμε ένα κτμ για μουλάρι πόλης?

Η ερώτηση ήταν αν φοβάστε ότι θα έχετε προβλήματα αξιοπιστίας όχι αν φοβάστε ότι το πορτοκαλί δεν θα αρέσει στη γυναίκα σας. :lol:

Εαν το γκαλοπ ηταν "Hayabusa και αξιοπιστια" σαφως δεν θα ελεγα το 4 και δεν θα ειχα κανενα προβλημα να το εχω για "μουλαρι" ;)

daz
24/01/2014, 20:05
Εαν το γκαλοπ ηταν "Hayabusa και αξιοπιστια" σαφως δεν θα ελεγα το 4 και δεν θα ειχα κανενα προβλημα να το εχω για "μουλαρι" ;)

A! Ok then.. :beer:

bulmont
24/01/2014, 20:26
φοβάστε ότι το πορτοκαλί δεν θα αρέσει στη γυναίκα σας. :lol:



Tώρα αν σου πώ ότι το 1190 ήταν επιλογή της γυναίκας μου, τι θα πείς;;;;;;;;

pipe_smoker
24/01/2014, 21:32
Αναφέρεσαι στις παιδικές ασθένειες που δεν λύθηκαν ποτέ σαν να είναι μοναδικό προνόμιο της κτμ ή κάνω λάθος?

Κάνεις λάθος:)

Η όποια αναφορά σε ΚΤΜ είναι γιατί το θρεντ αναφέρεται στα ΚΤΜ.

Κατά τα άλλα η ερώτηση είναι εντελώς γενική.

Θα μπορούσε να αφορά οποιαδήποτε παιδική ασθένεια, πρόβλημα που παραμένει, ιαπωνικό ή ευρωπαϊκό μηχανάκι, εταιρίες που φημίζονται (καλώς ή κακώς, δικαίως ή αδίκως) για την αξιοπιστία των μοντέλων τους ή την απουσία αυτής κλπ.

spyro
24/01/2014, 21:52
Tώρα αν σου πώ ότι το 1190 ήταν επιλογή της γυναίκας μου, τι θα πείς;;;;;;;;

βρε αστε ψόφια

πόσες επιλογές της έδωσες?

:p

daz
24/01/2014, 21:53
Κάνεις λάθος:)

Η όποια αναφορά σε ΚΤΜ είναι γιατί το θρεντ αναφέρεται στα ΚΤΜ.

Κατά τα άλλα η ερώτηση είναι εντελώς γενική.

Θα μπορούσε να αφορά οποιαδήποτε παιδική ασθένεια, πρόβλημα που παραμένει, ιαπωνικό ή ευρωπαϊκό μηχανάκι, εταιρίες που φημίζονται (καλώς ή κακώς, δικαίως ή αδίκως) για την αξιοπιστία των μοντέλων τους ή την απουσία αυτής κλπ.

Τα άφρικα γεννήθηκαν, γέρασαν και πέθαναν με τις ίδιες παιδικές ασθένειες. Τρόμπα και ανορθωτή. Ο ανορθωτής εξακολούθησε να στοιχειώνει και μεταγενέστερα μοντέλα της ίδια μάρκας. Αυτό βέβαια δεν τους στέρησε τον τίτλο που φέρουν μέχρι σήμερα.
Οπότε εγώ δεν μπορώ να καταλάβω προς τι αυτή η αναφορά.
Ή μάλλον, τον λόγο που μπήκε σαν παράμετρος στην άποψη του tai.

But anyway. Κατάλαβα τι θες να πεις. :)

daz
24/01/2014, 21:54
βρε αστε ψόφια

πόσες επιλογές της έδωσες?

:p


Μια.

:lol:

spyrakos35
24/01/2014, 22:11
Tώρα αν σου πώ ότι το 1190 ήταν επιλογή της γυναίκας μου, τι θα πείς;;;;;;;;


Μια.

:lol:

όχι ρε..... της είπε, "αγάπη το πορτοκαλί ή το μαυρογκρι?"

δύο επιλογές.... :lol:

Allst@rf
24/01/2014, 22:42
Tώρα αν σου πώ ότι το 1190 ήταν επιλογή της γυναίκας μου, τι θα πείς;;;;;;;;

Αν ομως ,το απευχομαι, βγει μαπα το καρπουζι, ελπιζω να μη γυρισεις και της πεις "στα λεγα γω"...

:lol:

teogtp
24/01/2014, 22:59
Tώρα αν σου πώ ότι το 1190 ήταν επιλογή της γυναίκας μου, τι θα πείς;;;;;;;;

Οτι μαλλον εχει καλυτερο γουστο απο το δικο σου.
Ποιος ξερει τι "μπετονιερα"της πασαρες;:p:beer:

pipe_smoker
25/01/2014, 10:47
Νομίζω ότι εξακολουθείς να μου απαντάς σα να κάνω επίθεση στα ΚΤΜ.
ΔΕΝ κάνω, το ξαναείπα.


Τα άφρικα γεννήθηκαν, γέρασαν και πέθαναν με τις ίδιες παιδικές ασθένειες. Τρόμπα και ανορθωτή. Ο ανορθωτής εξακολούθησε να στοιχειώνει και μεταγενέστερα μοντέλα της ίδια μάρκας. Αυτό βέβαια δεν τους στέρησε τον τίτλο που φέρουν μέχρι σήμερα.

Να σου πω...
Μπορεί πάντα να ισχύει και το γνωστό ρητό (με την ευρύτερη φυσικά έννοια) "δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά".
Μπορεί το άφρικα να είναι η εξαίρεση σε ένα σύνολο αξιόπιστων μοντέλων honda, γι'αυτό και η φήμη "honda είναι δε σπάει δε χαλάει", και μπορεί για να υπάρχει τόση βρώμα στην κενωνία για την αναξιοπιστία των ΚΤΜ κάπου να βασίζεται.
Προσωπικά όμως ΔΕΝ θα ήθελα να είνα αυτή η προσέγγιση μου (μας) στο θέμα αξιοπιστίας ή μη.

Οπότε το γιατί φοριέται ο κάθε τίτλος είναι μια ιστορία παράξενη.
Μάλλον γι'αυτό μπήκε και το poll. Να έχουμε μια σαφέστερη εικόνα πέραν του "Ααααα εμένα μου έχουν πει ότι τα ΚΤΜ χαλάνε.&-"




Οπότε εγώ δεν μπορώ να καταλάβω προς τι αυτή η αναφορά.
Ή μάλλον, τον λόγο που μπήκε σαν παράμετρος στην άποψη του tai.


Δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω για ποια αναφορά μιλάς. Τις παιδικές ασθένειες?
Ούτε τη βλέπω σαν παράμετρο στην άποψη του tai.



ευστοχες οι ερωτησεις σου..


1.εννοω την συντηρηση του μανιουαλ,οχι πατεντες.η εταιρεια ευθυνεται φυσικα οχι εσυ.απο εκει και περα εγκειται στην θεληση του καθενος να ασχοληθει περισσοτερο με την μοτο του η οχι.


2.ναι εγω ετσι θα το μετεφραζα,.:wave2:

Τέλος πάντων.
Ας μη σταθούμε εκεί αφού έχεις καταλάβει εσύ τουλάχιστον τί ήθελα να πω.

daz
26/01/2014, 09:49
....
Οπότε το γιατί φοριέται ο κάθε τίτλος είναι μια ιστορία παράξενη.


Αυτό!

Όσον αφορά τα υπόλοιπα νομίζω κάπου το χάσαμε και οι δύο. (Ή έστω μόνο εγώ, who cares?) :beer:






Νομίζω ότι το πολ ξεκαθάρισε λίγο τα πράγματα.

H συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών είναι ευχαριστημένοι με την μηχανή τους.
Μόλις 8 στους 50 τα θεωρούν ζημιάρικα, ποσοστό που αντιπροσωπεύει το 16% των ιδιοκτητών, έναντι 84% που τα υποστηρίζει (για τους δικούς του λόγους θα έλεγα εγώ).

Απ' αυτούς που δεν είχαν ποτέ στην ιδιοκτησία τους κτμ, το 41% είναι επιφυλακτικό, το 39% δεν έχει επηρεαστεί απ' τις φήμες, ενώ το 20% θεωρεί ότι το ΚΤΜ είναι αρκτικόλεξο που σημαίνει "κάθε τρίτη μάστορα".

Και φυσικά το 12% επί των συνολικών ψήφων πήγε, όπως ήταν αναμενόμενο άλλωστε, στον γλάρο του Αριστείδη. :lol:

Συμπεράσματα...
α.
Σε ένα θρέντ που έχει κάνει στροφή προς την αξιοπιστία των πορτοκαλί (όπως έγινε με το νέο 1190) το 7% τα θεωρεί σαράβαλα και μιλάει με επιχειρήματα ενώ το 9% μιλάει για κάτι που είχε ακούσει απ' το φίλο του μπατζανάκη του που ξέρει από μηχανές και είναι καλό παιδί και δε θα έλεγε ποτέ ψέματα. Το 18% περίπου μιλάει σαν να ξέρει, το άλλο 19% ρωτάει, ενώ το 13% ρίχνει στην συζήτηση αλατοπίπερο. Το 34% που περισσεύει γράφει την συζήτηση στα παπάκια του, αφήνει τους άλλους να ξυρίζονται και πάει να κάνει μια βόλτα με το κτμ του (αν δεν είναι τρίτη). :lol:

βου.
γου.
δου.
κτλ τα αφήνω επάνω σας, βαριέμαι να τα γράψω.