PDA

View Full Version : 899 Panigale vs F3 800 vs GSXR 750



Σελίδες : 1 [2]

RaGe_Raptor
04/03/2014, 09:39
...

http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2014-super-middleweight-sportbike-shootout

Στο πινακάκι που ανάρτησες το gixxer είναι 1ο σε
Κινητήρα,ανάρτηση,εργονομία
2ο σε μετάδοση-συμπλέκτη,φρένα και όργανα
Είναι πολύ κοντά σε handling και χάνει στους τομείς του bling factor, της καφετέριας... Γιατί τί θα λες όταν θα σε ρωτάνε τί ηλεκτρονικά έχει η μηχανή σου; Που πα ρε καραμήτρο....
Σχόλιο από το 2ο τεστ:
Αν θέλετε να αισθάνεστε 5 πόντους ψηλότεροι στις καφετέριες πάρτε mv & Ducati... Αν θέλετε να καβαλάτε GSXR....

boussias
04/03/2014, 09:44
Στο πινακάκι που ανάρτησες το gixxer είναι 1ο σε
Κινητήρα,ανάρτηση,εργονομία
2ο σε μετάδοση-συμπλέκτη,φρένα και όργανα
Είναι πολύ κοντά σε handling και χάνει στους τομείς του bling factor, της καφετέριας... Γιατί τί θα λες όταν θα σε ρωτάνε τί ηλεκτρονικά έχει η μηχανή σου; Που πα ρε καραμήτρο....
Σχόλιο από το 2ο τεστ:
Αν θέλετε να αισθάνεστε 5 πόντους ψηλότεροι στις καφετέριες πάρτε mv & Ducati... Αν θέλετε να καβαλάτε GSXR....

Μπρε... μην κοιτάτε τα Test. Ακόμη να το καταλάβετε? Όλα μια χαρά είναι. Ανάλογα την τσέπη και το τι θέλετε. Η μηχανή είναι προσωπική επιλογή.
My 2 cents..

RaGe_Raptor
04/03/2014, 09:44
Αυτό μου θυμίζει το παιχνίδι με τις κάρτες που παίζαμε μικροί...
310951

Aerobitch
04/03/2014, 10:41
Η λύση είναι μία: MV και ομορφό είναι και βγαίνει σταθερά 2ο σε όποιο τεστ και να δείς οποτε ξεμπλέκεις μια και καλή...

Πάντως αν και δεν θα έπαιρνα ποτε japan δεν μπορώ να καταλάβω τι κόλλημα τρώνε και οι μέν και οι δεν...
Το οτι η Ducati (και η κάθε ducati) βγάζει το καινούργιο μοντέλο δεν σημαίνει αυτόματα οτι είναι το πιο καλό, το πιο γρήγορο οτι τα γαμαει όλα κτλ.
Το suzuki είναι το πιο γρήγορο σε συγκεκριμένες πίστες και με έναν συγκεκριμένο οδηγό και πολύ καλά κάνει. True strory που λεν και στο χωρίο μου
Αμα βάλεις τον Αντετοκούμπο πάνω μπορει να νοιώθει πιο άνετα στο ducati που είναι πιο μακρύ και να πηγαίνει πιο γρήγορα ξερω γω...
Δεν πολυκαταλαβαίνω την λογική του οτι αφου το suzuki είναι μπροστα όλα τ' αλλά είναι για την καφετέρια και απο την άλλη, οτι τα τεστ είναι μουφες κι ετσ γιατι το μηχανάκι που γουστάρεις δεν είναι πρώτο. Δηλαδή αμα πάρεις το suzuki θα κουβαλάς κι ενα σημαιάκι "29 κατασκευαστες πλαισίων συνιστούν suzuki! αυτοι ξέρουν!" Και στα μέγαρα αμα σε παιρνάνε όλοι με το suzuki θα λές "ναι αλλα στα τεστ βγαίνει πρώτο!!".

Και όπως λένε και οι πιο σοφοι εδω εσύ πόσο μπορείς να το πάς??? Το 99% ούτε στο 60-70% δεν φτάνει αυτών των μηχανακίων
Το φτωχό μου το μυαλό λέει οτι ένας μέσος αναβάτης θα πήγαινε (πολύ) πιο γρήγορα με μια μηχανή με ηλεκτρονικά πολύ απλά λόγω της αυτοπεπείθησης που αυτα θα του έδιναν
Ενω οι κύριοι των τεστ προφανώς τα έχουν χεσμένα τα ηλεκτρονικά γιατι ''άσε να ξέρω εγω καλύτερα'' και προφανώς έτσι είναι!

MONO TRIUMPH ΡΕ!

theofilos888
04/03/2014, 11:03
Η λύση είναι μία: MV και ομορφό είναι και βγαίνει σταθερά 2ο σε όποιο τεστ και να δείς οποτε ξεμπλέκεις μια και καλή...

Πάντως αν και δεν θα έπαιρνα ποτε japan δεν μπορώ να καταλάβω τι κόλλημα τρώνε και οι μέν και οι δεν...
Το οτι η Ducati (και η κάθε ducati) βγάζει το καινούργιο μοντέλο δεν σημαίνει αυτόματα οτι είναι το πιο καλό, το πιο γρήγορο οτι τα γαμαει όλα κτλ.
Το suzuki είναι το πιο γρήγορο σε συγκεκριμένες πίστες και με έναν συγκεκριμένο οδηγό και πολύ καλά κάνει. True strory που λεν και στο χωρίο μου
Αμα βάλεις τον Αντετοκούμπο πάνω μπορει να νοιώθει πιο άνετα στο ducati που είναι πιο μακρύ και να πηγαίνει πιο γρήγορα ξερω γω...
Δεν πολυκαταλαβαίνω την λογική του οτι αφου το suzuki είναι μπροστα όλα τ' αλλά είναι για την καφετέρια και απο την άλλη, οτι τα τεστ είναι μουφες κι ετσ γιατι το μηχανάκι που γουστάρεις δεν είναι πρώτο. Δηλαδή αμα πάρεις το suzuki θα κουβαλάς κι ενα σημαιάκι "29 κατασκευαστες πλαισίων συνιστούν suzuki! αυτοι ξέρουν!" Και στα μέγαρα αμα σε παιρνάνε όλοι με το suzuki θα λές "ναι αλλα στα τεστ βγαίνει πρώτο!!".

Και όπως λένε και οι πιο σοφοι εδω εσύ πόσο μπορείς να το πάς??? Το 99% ούτε στο 60-70% δεν φτάνει αυτών των μηχανακίων
Το φτωχό μου το μυαλό λέει οτι ένας μέσος αναβάτης θα πήγαινε (πολύ) πιο γρήγορα με μια μηχανή με ηλεκτρονικά πολύ απλά λόγω της αυτοπεπείθησης που αυτα θα του έδιναν
Ενω οι κύριοι των τεστ προφανώς τα έχουν χεσμένα τα ηλεκτρονικά γιατι ''άσε να ξέρω εγω καλύτερα'' και προφανώς έτσι είναι!

MONO TRIUMPH ΡΕ!

Επίτρεψε μου να σου πώ πως μόνο χεσμένα δεν τα έχουν τα ηλεκτρονικά! Όσοι κάνουν τέτοια τέστ θέλουν να έχει διάφορα παραφενάλια πάνω γιατί βελτιώνει και τους ίδιους. Και ναι είναι γρήγοροι και μπορεί να παίζουν και σε κανένα τοπικό πρωτάθλημα αλλα ποιός σας είπε πως δεν θέλουν να παίζουν εκ του ασφαλούς; Γιατί άλλο να έχεις 150 γαιδούρια αφημένα στις ορέξεις του χεριού σου και άλλο να είναι όμορφα βαλμένα στο μαντρί και να βγαίνουν με γλυκό τρόπο που δεν τρομάζει κανέναν. Άλλωστε με την υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα χωρίς πίστα, χωρίς δρόμους κτλ.... θα ήθελα αγοράζοντας ένα τέτοιο μηχανάκι να έχω ηλεκτρονικά για να με βοηθούν στα δύσκολα! ;)

Aerobitch
04/03/2014, 11:10
Επίτρεψε μου να σου πώ πως μόνο χεσμένα δεν τα έχουν τα ηλεκτρονικά! Όσοι κάνουν τέτοια τέστ θέλουν να έχει διάφορα παραφενάλια πάνω γιατί βελτιώνει και τους ίδιους. Και ναι είναι γρήγοροι και μπορεί να παίζουν και σε κανένα τοπικό πρωτάθλημα αλλα ποιός σας είπε πως δεν θέλουν να παίζουν εκ του ασφαλούς; Γιατί άλλο να έχεις 150 γαιδούρια αφημένα στις ορέξεις του χεριού σου και άλλο να είναι όμορφα βαλμένα στο μαντρί και να βγαίνουν με γλυκό τρόπο που δεν τρομάζει κανέναν. Άλλωστε με την υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα χωρίς πίστα, χωρίς δρόμους κτλ.... θα ήθελα αγοράζοντας ένα τέτοιο μηχανάκι να έχω ηλεκτρονικά για να με βοηθούν στα δύσκολα! ;)

Ναι συμφωνώ για το οτι και αυτοι θέλουν να παιζουν εκ του ασφαλούς αλλά νομίζω οτι μπορούν να πάνε πολύ πιο γρήγορα ( με περισσότερο ρίσκο ίσως) χωρίς αυτα και εκει αναφερόμουν.
Οσο για τα ελληνικά δεδομένα συμφωνω απόλυτα!

RaGe_Raptor
04/03/2014, 11:39
Κανένα κόλλημα απλά είναι τόσο καλή η συνταγή του εφτάμιση που ακόμη και χωρίς ανανέωση από το 2011 τα βάζει με τους νέους..δεν το συναντάς συχνά αυτό..όσο για την τράιουμφ ναι αλλά όχι μόνο...:D

@aerobitch αναλυτικότερα αργότερα:p

RaGe_Raptor
04/03/2014, 20:10
Η λύση είναι μία: MV και ομορφό είναι και βγαίνει σταθερά 2ο σε όποιο τεστ και να δείς οποτε ξεμπλέκεις μια και καλή...αν έχεις τα λεφτά

Πάντως αν και δεν θα έπαιρνα ποτε japan δεν μπορώ να καταλάβω τι κόλλημα τρώνε και οι μέν και οι δεν...μεγαλύτερο κόλλημα απ'το δικό σου?
Το οτι η Ducati (και η κάθε ducati) βγάζει το καινούργιο μοντέλο δεν σημαίνει αυτόματα οτι είναι το πιο καλό, το πιο γρήγορο οτι τα γαμαει όλα κτλ.πληρώνεις εξέλιξη άρα περιμένεις κάτι καλύτερο
Το suzuki είναι το πιο γρήγορο σε συγκεκριμένες πίστες και με έναν συγκεκριμένο οδηγό και πολύ καλά κάνει. True strory που λεν και στο χωρίο μου σε αρκετά τεστ με διάφορους αναβάτες επαγγελματίες και μη
Αμα βάλεις τον Αντετοκούμπο πάνω μπορει να νοιώθει πιο άνετα στο ducati που είναι πιο μακρύ και να πηγαίνει πιο γρήγορα ξερω γω...
Δεν πολυκαταλαβαίνω την λογική του οτι αφου το suzuki είναι μπροστα όλα τ' αλλά είναι για την καφετέρια και απο την άλλη, οτι τα τεστ είναι μουφες κι ετσ γιατι το μηχανάκι που γουστάρεις δεν είναι πρώτο. Δηλαδή αμα πάρεις το suzuki θα κουβαλάς κι ενα σημαιάκι "29 κατασκευαστες πλαισίων συνιστούν suzuki! αυτοι ξέρουν!" Και στα μέγαρα αμα σε παιρνάνε όλοι με το suzuki θα λές "ναι αλλα στα τεστ βγαίνει πρώτο!!". σε ένα μηχανάκι ο πιο αδύναμος κρίκος είναι συνήθως (καλά το μάντεψες) ο αναβάτης...ο χεράς και με βε στρομ θα σου κάνει πλάκα

Και όπως λένε και οι πιο σοφοι εδω εσύ πόσο μπορείς να το πάς??? Το 99% ούτε στο 60-70% δεν φτάνει αυτών των μηχανακίων
Το φτωχό μου το μυαλό λέει οτι ένας μέσος αναβάτης θα πήγαινε (πολύ) πιο γρήγορα με μια μηχανή με ηλεκτρονικά πολύ απλά λόγω της αυτοπεπείθησης που αυτα θα του έδιναν όχι απαραίτητα μπορεί να νόμιζε ότι πάει πολύ πιο γρήγορα..αυτοπεποίθηση και μάλιστα πολύ περισσότερη σου δίνει ένα ολοκληρωμένο σύνολο που γίνεται προέκταση των νεύρων σου...τώρα αν σε ένα τέτοιο σύνολο προσθέσεις κι ένα καλορυθμισμένο πακέτο ηλεκτρονικών τότε έχεις το ιδανικό..σα να λέμε RSV4..δυστυχώς η aprilia δε βγάζει εφτάμιση ούτε καν εξακόσια
Ενω οι κύριοι των τεστ προφανώς τα έχουν χεσμένα τα ηλεκτρονικά γιατι ''άσε να ξέρω εγω καλύτερα'' και προφανώς έτσι είναι!
και προφανώς δεν είναι έτσι, κι αυτά αξιολογούνται εφόσον υπάρχουν
MONO TRIUMPH ΡΕ!ξέρεις ποια είναι η τελευταία βελτίωση στο 675?παίρνει πιο εύκολα μπρος τα κρύα πρωινά......................

RaGe_Raptor
04/03/2014, 20:17
Μπρε... μην κοιτάτε τα Test. Ακόμη να το καταλάβετε? Όλα μια χαρά είναι. Ανάλογα την τσέπη και το τι θέλετε. Η μηχανή είναι προσωπική επιλογή.
My 2 cents..

εγώ πάντως αν είχα τη δυνατότητα θα έπαιρνα ένα F4 750 1ης γενιάς και θα το έβαζα στο σαλόνι μου να το χαζεύω και να το γυαλίζω...

για να καβαλάω έχω Gixxer...

H.A.Balafoutre
04/03/2014, 22:35
Αυτό με την καφετέρια καλό είναι λίγο να το συζητήσουμε. Πιστεύω πως τα φόρουμ είναι καλά ως ομαδική ψυχανάλυση. Διότι πολλοί το πιάνουνε στο πληκτρολόγιο λες και είναι μια στερεοτυπική σταθερά, λες κι αν την ξεστομίσεις θα προσφέρεις την τεράστια σοφία. Και στο κάτω-κάτω τι κακό έχουνε οι μηχανές παρκαρισμένες έξω από τις καφετέριες....τουλάχιστον εκεί τις βλέπουνε οι ιδιοκτήτες χωρίς το φόβο μήπως τους τις φάνε....μα πόσο κακή κι άσχημη στερεότυπη φράση (μαζί με μερικές άλλες όπως "μόνον στην ευθεία", "ροπή" κτλ).

Αυτό που ισχύει στις καφετέριες διαχρονικά, αναξαρτήτως κρίσεων κτλ, είναι ΤΟ γκάζι. Όλα τα άλλα είναι τίποτα, ή πιο σωστά όπως κάποιο παλικάρι, κάποτε το έγραψε, εδώ ή αλλού, οι "μεγάλες μηχανές (100άρες κτλ) πάντα έχουνε να διηγηθούνε τις καλήτερες ιστορίες". Πρώτα μετράνε τα πιο γρήγορα όπου συνήθως είναι τα πιο καινούρια με τα πολλά κυβικά μοντέλα, μετά οι στριφτεροί στο δρόμο και μετά οι στριφτεροί στην πίστα. Οι τελευταίοι είναι τελευταίοι διότι κανείς δεν θέλει να τους παίξει, αφού ξέρουνε αλήθειες. Πολλές αλήθειες. Όμως, συνήθως το γκάζι πάει με την ομορφιά, πάει συνήθως με το πιο καινούριο και φυσικά στην καφετέρια θα πας να δείξεις στους φίλους (αν υπάρχουνε ακόμη τέτοιοι) σου πρώτα και μετά όλοι οι άλλοι.

Αλλά στην τελική, το gixxer sevenfifty, είναι το original, είναι το αρχέτυπο της νέας εποχής των SUPERBIKES. Είναι ένα 600άρι με +150 ιαπωνικά, τετρακύλινδρα σε σειρά κυβικά ρε παιδιά, που το παράξενο να είναι διαχρονικά μια πολύ ολοκληρωμένη μηχανή χωρίς φανφάρες ονόματος μάρκας, ιπποδύναμης, ροπής, εμφάνισης, μπλι-μπλι-κίων τεχνολογίας....απλότητα, ουσία και τέλος.

Aerobitch
04/03/2014, 22:44
.......μεγαλύτερο κόλλημα απ'το δικό σου?....

είπε ο αμερόληπτος φίλος με το ονομα gixer!:D:D
Πέρα απ την πλάκα δεν παιρνω japan επειδη δεν συμφωνω με την φιλοσοφία τους και σε καμία περιπτωση επειδη τα θεωρώ υποδεέστερα απο τα ευρωπαικά αν αυτο κατάλαβες. Βέβαια ένα CBR 1000 SP δεν θάλεγα όχι. Εγω το s triple το πήρα επειδη μου άρεσε πάντως και όχι επειδή ο τάδε το παέι πιο γλήγορα ή πατάει κάτω το τάδε μηχανάκι κτλ. Τέτοια κόλλήματα δεν έχω. τώρα το οτι και στα τέστ τα πάει καλα +1 και χαίρομαι να έχω ένα καλο μηχανάκι και μέχρι εκει. αλλά εγω ξέρω οτι τις δύνατοτητες του δεν θα τις φτάσω για πολύ ακόμα

Και το daytona καλα κανει και δεν παιρνει μπροστά γιατι οταν πάρει στα τεστ λενε οτι κανει κατι κηδείες.... Άσε λοιπον να μην συγχήσει τα τζαπόνια:lol::lol:

Κουβέντα να γίνεται :)

IRA57
04/03/2014, 22:46
...δεν συμφωνω με την φιλοσοφία τους...

Δλδ?

DrBig
04/03/2014, 22:53
Δλδ?

Μαλλον εννοει το ζεν

H.A.Balafoutre
04/03/2014, 23:16
είπε ο αμερόληπτος φίλος με το ονομα gixer!:D:D
Πέρα απ την πλάκα δεν παιρνω japan επειδη δεν συμφωνω με την φιλοσοφία τους και σε καμία περιπτωση επειδη τα θεωρώ υποδεέστερα απο τα ευρωπαικά αν αυτο κατάλαβες. Βέβαια ένα CBR 1000 SP δεν θάλεγα όχι. Εγω το s triple το πήρα επειδη μου άρεσε πάντως και όχι επειδή ο τάδε το παέι πιο γλήγορα ή πατάει κάτω το τάδε μηχανάκι κτλ. Τέτοια κόλλήματα δεν έχω. τώρα το οτι και στα τέστ τα πάει καλα +1 και χαίρομαι να έχω ένα καλο μηχανάκι και μέχρι εκει. αλλά εγω ξέρω οτι τις δύνατοτητες του δεν θα τις φτάσω για πολύ ακόμα

Και το daytona καλα κανει και δεν παιρνει μπροστά γιατι οταν πάρει στα τεστ λενε οτι κανει κατι κηδείες.... Άσε λοιπον να μην συγχήσει τα τζαπόνια:lol::lol:

Κουβέντα να γίνεται :)

Κι εσύ...από τα τόσα ιαπωνικά διάλεξες το χειρότερο.....απέναντι στα ευρωπαϊκά.....κράτα το gixxer.....

https://www.youtube.com/watch?v=DcwGMBGfSLk

IRA57
04/03/2014, 23:42
Κι εσύ...από τα τόσα ιαπωνικά διάλεξες το χειρότερο.....απέναντι στα ευρωπαϊκά.....κράτα το gixxer.....

https://www.youtube.com/watch?v=DcwGMBGfSLk

Δλδ το gixxer(750/1000?) θα τα πηγαινε καλυτερα?
Ποσο κοστιζουν το καθενα στο τεστ?

(disclaimer:αν και δεν με ψηνει κανενα μηχανακι απο αυτα, αν ηταν να δωσω τα λεφτακια μου σε ενα απο τα 4 και να εχω ησυχο το κεφαλακι μου ,το SP θα επαιρνα...αν και ξαναλεω δεν με τρελαινει)

RaGe_Raptor
04/03/2014, 23:57
είπε ο αμερόληπτος φίλος με το ονομα gixer!:D:Dπόσο επιφανειακό να κρίνεις κάποιον από το nickname του κι όχι από τις απόψεις που εκφράζει...
Πέρα απ την πλάκα δεν παιρνω japan επειδη δεν συμφωνω με την φιλοσοφία τουςαυτό με τη φιλοσοφία πάλι...τί είναι??? και σε καμία περιπτωση επειδη τα θεωρώ υποδεέστερα απο τα ευρωπαικά αν αυτο κατάλαβες. Βέβαια ένα CBR 1000 SP δεν θάλεγα όχι. Εγω το s triple το πήρα επειδη μου άρεσε πάντως και όχι επειδή ο τάδε το παέι πιο γλήγορα ή πατάει κάτω το τάδε μηχανάκι κτλποιος είπε το αντίθετο???. Τέτοια κόλλήματα δεν έχω.ποιος έχει??? τώρα το οτι και στα τέστ τα πάει καλα +1 και χαίρομαι να έχω ένα καλο μηχανάκι και μέχρι εκει. αλλά εγω ξέρω οτι τις δύνατοτητες του δεν θα τις φτάσω για πολύ ακόμα

Και το daytona καλα κανει και δεν παιρνει μπροστά γιατι οταν πάρει στα τεστ λενε οτι κανει κατι κηδείες.... Άσε λοιπον να μην συγχήσει τα τζαπόνια:lol::lol:

Κουβέντα να γίνεται :)το αυτό

............

RaGe_Raptor
05/03/2014, 00:26
Δλδ το gixxer(750/1000?) θα τα πηγαινε καλυτερα? μπααααααα...
Ποσο κοστιζουν το καθενα στο τεστ?και το sp δεν πάει πίσω...μάλιστα το aprilia παίζει να είναι και φθηνότερο...για τα άλλα δύο άστο...

(disclaimer:αν και δεν με ψηνει κανενα μηχανακι απο αυτα, αν ηταν να δωσω τα λεφτακια μου σε ενα απο τα 4 και να εχω ησυχο το κεφαλακι μου ,το SP θα επαιρνα...αν και ξαναλεω δεν με τρελαινει)
εδώ (http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/2538072/) είσαι ..δεν είναι sp αλλά έχει εξάτμιση καλή και τιμή συζητήσιμη....

IRA57
05/03/2014, 04:19
εδώ (http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/2538072/) είσαι ..δεν είναι sp αλλά έχει εξάτμιση καλή και τιμή συζητήσιμη....

Εδω το 1000RR 04 που εχω, εχω καταθεσει πινακιδες...δεεεεν ειμαι για καινουριο...Ασε που με κωλοψηνει ενα μηχανακι σαν το MISSION R...και εχω την εντυπωση οτι δεν απεχουμε πολλα χρονια απο το να βγαλουν και οι Ιαπωνες (ειδικα η Χοντα εβγαλε πρωτοτυπο) κατι τετοιο σε ποιο προσιτη τιμη...

Stabak
05/03/2014, 07:23
Αυτό που δεν λέτε τόση ώρα είναι για ποιό λόγο να πάρεις 750 +/- και όχι 1000/600;

Θεωρητικά υπερτερεί αυτή η κατηγορία, για την ομαλότερη φθορά των ελαστικών, γιατι ταιριάζουν σε κωλόπιστες σαν τις δικές μας χωρις πολλα χλμ κ υψομετρικά, γιατι τα ηλεκτρονικά δεν ειναι και τόσο αναγκαία όπως και η περιπλοκότητα τους όσο και η γεωμετρία/βάρος τους είναι τα λιγότερα κουραστικά στη διάρκεια. Συνδυάζοντας τα με ενα πακετάκι που και σαν 1000 μοιάζει, και ταξιδάκι κάνει και δεν έχει ιδιαιτερες ανάγκες συντήρησης εχεις ίσως την μαγική συταγή για χομπίστα αν δεν έμπαινε η ματαιοδοξία στο κόλπο.
.

Όταν με ενα διχιλιαρο παραπάνω πέρνεις το gsxr 1000 αμφιβάλω ποιος θα περιοριστεί στα ανωτέρω.
Τα ευρωπαϊκά πάντα έχουν την αίσθηση της μπασκλασαρίας συγκριτικά με τα μεγάλα. Στην Mv ίσως όχι αλλα στη ducati παιζει αυτό απο 748-749.
Ενα aprc ομως τα συδυαζει ολα τα παραπάνω. :confused:

Νομίζω είναι περιορισμένο το κοινό της κατηγορίας ή σε πολύ ψαγμένο χομπίστα/ενιαίου ή αρχάριο σουπερσπορτά δρόμου. Ο αθλητής του σαββατοκύριακου θα επιλέξει το καλύτερο δυνατό για τα λεφτά του.

Aerobitch
05/03/2014, 08:29
............

Κούλ φίλε μου πλάκα κάνω και φυσικά ούτε σε ξέρω!
Τώρα όσο για την φιλοσοφία οι εταιρίες απο japan μερια παντα μου έβγαζαν κάτι το προκάτ σε φάση πάρε κόσμε μηχανάκια... απρόσωπα πως το λένε... το ζεν τους που λένε και μερκοι απο πάνω
Και τα λεφτά μου δεν θα τα έδινα ποτε εκει γι αυτο τον λόγο ακριβώς. Ενα RC30 ή ένα CBR1000sp που έχουν κάτι το ξεχωριστό αν είχα τα λεφτά θα το σκεφτόμουνα.
Για να πώ και το άλλο πάνω σε japan έμαθα να οδηγω (bros και xt) και ειδικά το bros το συγκεκριμένο που έμαθα αν είχα λεφτά θα το ανέστηνα (μπροστινο απο cbr και εξάτμιση remus) αλλά δυστηχώς σαπίζει

RaGe_Raptor
05/03/2014, 09:18
Οξύμωρο το πιο ολοκληρωμένο σύνολο του τεστ (πλαίσιο,αναρτήσεις,φρένα,κινητήρας) να χαρακτηρίζεται προκάτ.
Μάλλον οφείλεται στα κολλήματα που λέγαμε...

Aerobitch
05/03/2014, 09:53
Οξύμωρο το πιο ολοκληρωμένο σύνολο του τεστ (πλαίσιο,αναρτήσεις,φρένα,κινητήρας) να χαρακτηρίζεται προκάτ.
Μάλλον οφείλεται στα κολλήματα που λέγαμε...

Χμμμ πουθενα δεν μιλησα για συγκεκριμένα μοντέλα και ούτε για το gsxr. Είπα γενικά ποια είναι η αισθηση μου. Απλα και κατανοητά. Όπως η Ducati και η MV πουλάει μούρη και καλά κάνει ετσι και τα japan πουλάνε οτι δεν σπανε δεν χαλάνε και οτι στοχεύουν σε ένα πιο ευρύ κοινό και πάλι καλά κάνουν. Όπως μου την βιδώνουν οι Ducataκιδες ή οι ΒΜWδακηδες που αμα το τεστ δεν βγάλει πρώτη την Ducati ή την BMW αμέσως είναι για τα μπάζα έτσι μου την βιδώνουν και οι αντίθετοι που όποιος του θίξει τα japan παιρνούν την κατάνα και γιουργια.
Α! Και κανενα (πόσο μάλλον το αρχικό αλλά όυτε και αυτο) μου πόστ δεν πήγαινε σε εσένα. Ενα γενικο σχόλιο έκανα για τους μεν και τους δε.
Αλλά νομίζω όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται.

Anyway καλα να είματε να καβαλάμε οτι γουστάρει ο καθένας :beer:

RaGe_Raptor
05/03/2014, 10:20
Κανένα ποστάκι σου δεν εξέλαβα προσωπικά.χάριν συζητήσεως σου απαντάω. Λογικό είναι στο θρεντ που γράφουμε να αναφερόμαστε στις συγκεκριμένες μοτοσικλέτες .

RaGe_Raptor
05/03/2014, 10:29
Αυτό που δεν λέτε τόση ώρα είναι για ποιό λόγο να πάρεις 750 +/- και όχι 1000/600;

Θεωρητικά υπερτερεί αυτή η κατηγορία, για την ομαλότερη φθορά των ελαστικών, γιατι ταιριάζουν σε κωλόπιστες σαν τις δικές μας χωρις πολλα χλμ κ υψομετρικά, γιατι τα ηλεκτρονικά δεν ειναι και τόσο αναγκαία όπως και η περιπλοκότητα τους όσο και η γεωμετρία/βάρος τους είναι τα λιγότερα κουραστικά στη διάρκεια. Συνδυάζοντας τα με ενα πακετάκι που και σαν 1000 μοιάζει, και ταξιδάκι κάνει και δεν έχει ιδιαιτερες ανάγκες συντήρησης εχεις ίσως την μαγική συταγή για χομπίστα αν δεν έμπαινε η ματαιοδοξία στο κόλπο.
.

Όταν με ενα διχιλιαρο παραπάνω πέρνεις το gsxr 1000 αμφιβάλω ποιος θα περιοριστεί στα ανωτέρω.
Τα ευρωπαϊκά πάντα έχουν την αίσθηση της μπασκλασαρίας συγκριτικά με τα μεγάλα. Στην Mv ίσως όχι αλλα στη ducati παιζει αυτό απο 748-749.
Ενα aprc ομως τα συδυαζει ολα τα παραπάνω. :confused:

Νομίζω είναι περιορισμένο το κοινό της κατηγορίας ή σε πολύ ψαγμένο χομπίστα/ενιαίου ή αρχάριο σουπερσπορτά δρόμου. Ο αθλητής του σαββατοκύριακου θα επιλέξει το καλύτερο δυνατό για τα λεφτά του.

Το 2006 έψαχνα την καλύτερη τιμή στο φρέσκο τότε 750.και βρέθηκε στο δρόμο μου ένα Κ6 1000 με ελάχιστα παραπάνω χρήματα.και μετά μπήκε στη μέση η "ματαιοδοξία".ευτυχώς είναι το καλύτερο gixxer 1000 που κατασκευάστηκε ποτέ...(περιαυτολογία μόουντ οφφ...:D)

spyro
05/03/2014, 11:26
"cool factor - 93,33" ....

:bawl:


ρε τι λένε οι θεοί. το μετράνε και σε δεκαδικά λεμε.

IRA57
05/03/2014, 20:57
Κούλ φίλε μου πλάκα κάνω και φυσικά ούτε σε ξέρω!
Τώρα όσο για την φιλοσοφία οι εταιρίες απο japan μερια παντα μου έβγαζαν κάτι το προκάτ σε φάση πάρε κόσμε μηχανάκια... απρόσωπα πως το λένε... το ζεν τους που λένε και μερκοι απο πάνω
Και τα λεφτά μου δεν θα τα έδινα ποτε εκει γι αυτο τον λόγο ακριβώς. Ενα RC30 ή ένα CBR1000sp που έχουν κάτι το ξεχωριστό αν είχα τα λεφτά θα το σκεφτόμουνα.
Για να πώ και το άλλο πάνω σε japan έμαθα να οδηγω (bros και xt) και ειδικά το bros το συγκεκριμένο που έμαθα αν είχα λεφτά θα το ανέστηνα (μπροστινο απο cbr και εξάτμιση remus) αλλά δυστηχώς σαπίζει

Αν δεν βγαζαν ''παρε κοσμε μηχανακια'' οι ιαπωνες θα ειχαμε μεινει στην δεκαετια του 50...

Απο την αλλη...αμα δεν εχεις αξιοπιστια/δεν σπαω/δεν χαλαω...που θα πονταρεις? στο ''ιματζ''...στο ''εξκλουσιβιτυ''[σικ] (ειδικα οι ιταλοι...και στα σουπερκαρς τα ιδια...η τιμη κανει κατι να γινεται αυτοματα σπανιο και θεμιτο...αλλα αμα εισαι ιαπωνας βγαζεις ενα GT-R και περνεις κεφαλια με τα μισα τουλαχιστον λεφτα... :D )


"cool factor - 93,33" ....

:bawl:


ρε τι λένε οι θεοί. το μετράνε και σε δεκαδικά λεμε.

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

devil's animal
05/03/2014, 21:01
Αν δεν βγαζαν ''παρε κοσμε μηχανακια'' οι ιαπωνες θα ειχαμε μεινει στην δεκαετια του 50...

Απο την αλλη...αμα δεν εχεις αξιοπιστια/δεν σπαω/δεν χαλαω...που θα πονταρεις? στο ''ιματζ''...στο ''εξκλουσιβιτυ''[σικ] (ειδικα οι ιταλοι...και στα σουπερκαρς τα ιδια...η τιμη κανει κατι να γινεται αυτοματα σπανιο και θεμιτο...αλλα αμα εισαι ιαπωνας βγαζεις ενα GT-R και περνεις κεφαλια με τα μισα τουλαχιστον λεφτα... :D )



φιλαρακι αμα σ'αρεσει το gtr, πηγαινε εδω (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=137375&highlight=nissan+gtr) και πες τα...:beer:

IRA57
05/03/2014, 21:14
φιλαρακι αμα σ'αρεσει το gtr, πηγαινε εδω (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=137375&highlight=nissan+gtr) και πες τα...:beer:

Απο τα λιγα που διαβασα...τι να πω...απλα μαλλον πολλοι ξεχνανε οτι η μηχανολογικη ερευνα και η συνεπαγωμενη αποδοση εξαρτωνται παντα απο το κοστος...
Αλογα προς Ευρω...
Αμα βαλουμε και στην εξισωση χρονους (π.χ. Nurburgring) προς τιμη...απλα ΔΕΝ...

Το αντιστοιχο του GT-R θα ηταν να εβγαινε χιλιαρι με τιμη παπιου...

:beer:

RaGe_Raptor
06/03/2014, 08:47
Καταναλώστε υπεύθυνα...
Μια κηδειούλα για το τράιουμφ και μάλιστα απο εξακοσάρι:D...311076
311078311079

Da.Vintage
06/03/2014, 09:02
Πωωωω ρε φίλε μην μπει ένα VS ανάμεσα σε 2-3 μοντέλα... θα φτάσει 300 σελίδες πριν κλειδωθεί!


Ρε μάγκες πιο Γιαπωνεζάκιας απο εμένα δεν υπήρχε!


Τα χρόνια που λιώναμε στις πίστες πάνε... είτε γιατί αυτές κλείνουν είτε γιατί αυτές τις εποχές ποιός έχει λεφτά για λάστιχα, trackday αναλώσιμα και εξοπλισμούς ?

Οπότε τα SS πια έχουν πάλι την παλιά τους χρήση.... καφετέρια και καμία απολαυστική βόλτα σε κανα κλειστό στροφιλίκι...(που εκεί βασιλεύουν και αλλα ήδη μοτοσυκλετών).
Και στην βόλτα δεν σε νοιάζουν τα δέκατα του δευτερολέπτου που θα κόψεις σε μία στροφή!
Στην καφετέρια σε νοιάζει να είσαι Ποζεράς! ομορφιά και σπανιότητα...


Σου δίνουν ΤΣΑΜΠΑ λοιπόν ένα Panigale 899, ένα Augusta f3 800 και ένα GSXR 750.... ποιός θα διαλέξει το GSXR?

RaGe_Raptor
06/03/2014, 09:12
Πωωωω ρε φίλε μην μπει ένα VS ανάμεσα σε 2-3 μοντέλα... θα φτάσει 300 σελίδες πριν κλειδωθεί!


Ρε μάγκες πιο Γιαπωνεζάκιας απο εμένα δεν υπήρχε!


Τα χρόνια που λιώναμε στις πίστες πάνε... είτε γιατί αυτές κλείνουν είτε γιατί αυτές τις εποχές ποιός έχει λεφτά για λάστιχα, trackday αναλώσιμα και εξοπλισμούς ?

Οπότε τα SS πια έχουν πάλι την παλιά τους χρήση.... καφετέρια και καμία απολαυστική βόλτα σε κανα κλειστό στροφιλίκι...(που εκεί βασιλεύουν και αλλα ήδη μοτοσυκλετών).
Και στην βόλτα δεν σε νοιάζουν τα δέκατα του δευτερολέπτου που θα κόψεις σε μία στροφή!
Στην καφετέρια σε νοιάζει να είσαι Ποζεράς! ομορφιά και σπανιότητα...


Σου δίνουν ΤΣΑΜΠΑ λοιπόν ένα Panigale 899, ένα Augusta f3 800 και ένα GSXR 750.... ποιός θα διαλέξει το GSXR?
Που είναι αυτό το τσάμπα.....να πάρω ένα mv agusta!!!!
Και γιατί να κλειδωθεί ένα θρεντ που μιλάει για μοτοσικλέτες σε ένα μοτοσικλετιστικό φόρουμ???
Είπαμε ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος εν πολλοίς αυτές οι συζητήσεις πλέον αλλά γιατί να εκλείψουν;

spyro
06/03/2014, 09:17
......
Και γιατί να κλειδωθεί ένα θρεντ που μιλάει για μοτοσικλέτες σε ένα μοτοσυκλετιστικό φόρουμ???
Είπαμε ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος εν πολλοίς αυτές οι συζητήσεις πλέον αλλά γιατί να εκλείψουν;

:beer:





Σου δίνουν ΤΣΑΜΠΑ λοιπόν ένα Panigale 899, ένα Augusta f3 800 και ένα GSXR 750.... ποιός θα διαλέξει το GSXR?

εγώ πάντως το gixxer θα διάλεγα αν μου τα έδειναν όλα τσάμπα

αλλά εγώ που είμαι 40 χρονών. δεν νομίζω όμως οτι εγώ είμαι το αγοραστικό κοινό αυτής της ερώτησης

RaGe_Raptor
06/03/2014, 09:24
:beer:




εγώ πάντως το gixxer θα διάλεγα αν μου τα έδειναν όλα τσάμπα

αλλά εγώ που είμαι 40 χρονών. δεν νομίζω όμως οτι εγώ είμαι το αγοραστικό κοινό αυτής της ερώτησης
Ρε αφού έχω gixxer...θα έπαιρνα το εμε βου για το σαλόνι άμα ήταν τσάμπα...:cry:

RaGe_Raptor
06/03/2014, 09:32
Και πάμε να σπάσουμε το γύρο σε "δεκατάκια"
(899,800,750)
311082311084311083

RaGe_Raptor
06/03/2014, 09:34
Και τέλος
311085311086311087

Da.Vintage
06/03/2014, 11:07
Που είναι αυτό το τσάμπα.....να πάρω ένα mv agusta!!!!
Και γιατί να κλειδωθεί ένα θρεντ που μιλάει για μοτοσικλέτες σε ένα μοτοσικλετιστικό φόρουμ???
Είπαμε ακαδημαϊκού ενδιαφέροντος εν πολλοίς αυτές οι συζητήσεις πλέον αλλά γιατί να εκλείψουν;

Πρίν κάμποσα χρόνια είχαμε τέτοια θρεντ που περνάγαμε καλά... δλδ... εγώ τουλάχιστον ήταν το φαΐ μου! αλλά μετά απο 100+ σελίδες απο μπινελίκια χαβαλέ έφτασαν στο τέλος τους... γιατί όλα έχουν ένα τέλος... ;)

Η αλήθεια είναι όταν έλιωνα στις πίστες ούτε πολλά ήταν τα ducati ούτε τα mv και ίσως και με το δίκιο τους ... οι ιδιοκτήτες ήταν άλλης φιλοσσοφίας... "έδωσα ένα σκασμό λεφτά σιγά μη το σπάσω, θα το πάω για καφέ και θα περιμένω υπομονετικά μήπως και κάποιο γκομενάκι πει τι ωραία μηχανή είναι αυτή... ωστε να πεταχτώ και να πω΄... ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ :lol:"

Το λοιπόν αν μας τα χαρίζανε οι περισσότεροι θα παίρνανε το MV ή το ducati και το τίμιο GSXR θα έμενε με το παράπονο!

Γιατί δυστυχώς αυτές τις εποχές στην ελλάδα ένα SS έχει την ίδια χρήση με ένα Hypercar...! δλδ να καθόμαστε και να τα βλέπουμε και να τα σχολιάζουμε σαν να βλέπουμε τα Supercars να τα σκίζουν στο TopGear UK... γιατί και να μας έδινε κάποιος ένα Pagani Zonda που θα το τρέχαμε και με τί λεφτά θα το γεμίζαμε για να το τρέξουμε
... μάλλον θα μαζεύαμε ένα μήνα λεφτά για να το πάμε μέχρι το μπουρνάζι ή γλυφάδα ή μικρολίμανο να μας δουν ένα Σάββατο ή Κυριακή και όλο τον υπόλοιπο μήνα θα κυκλοφορούσαμε με YUGO!.. όπως τώρα που δεν υπάρχει λεφτά-χρόνος-μέρος για πίστα... έχουμε τα SS και σκονίζονται στο γκαράζ ή κάτω απο κουκούλες μπας και τα βγάλουμε μία κυριακή για καφέ και όλο το μήνα κυκλοφορούμε με το lifan!:lol: Γιατί αν το SS δε το πήρες για την πίστα... μάλλον αγόρασες λάθος μηχανάκι!


Αν ήταν διαφορετικά τα πράγματα σε παλιότερες εποχες και έτρεχε κάποιος σε ένα πρωτάθλημα ίσως να έλεγε θα πάρω το Gixxer γιατί και πιο αξιόπιστο είναι και στο βροντίδι θα το πληρώσω φτηνότερα... και μην ξεχάσουμε οτι το γυρολόγιό του είναι 13 ΟΛΟΚΛΗΡΑ εκατοστά του δευτερολέπτου απο το Triumph!:D

RaGe_Raptor
06/03/2014, 11:26
Πρίν κάμποσα χρόνια είχαμε τέτοια θρεντ που περνάγαμε καλά... δλδ... εγώ τουλάχιστον ήταν το φαΐ μου! αλλά μετά απο 100+ σελίδες απο μπινελίκια χαβαλέ έφτασαν στο τέλος τους... γιατί όλα έχουν ένα τέλος... ;)


και μην ξεχάσουμε οτι το γυρολόγιό του είναι 13 ΟΛΟΚΛΗΡΑ εκατοστά του δευτερολέπτου απο το Triumph!:D

speak for yourself..χωρίς ίχνος ειρωνίας,ειλικρινά...

Κι εδώ είναι ο χαβαλές και η κηδεία στα 13 εκατοστά .. Όπως είπαμε χίλιες φορές ο καθ'ένας θα πάρει αυτό που γουστάρει . Αυτό που αντέχει η τσέπη του , αυτό που <<ταιριάζει στη φιλοσοφία του>> ,μη χ..σω. Το ζεν βρε παιδί μου.

devil's animal
06/03/2014, 15:37
Πρίν κάμποσα χρόνια είχαμε τέτοια θρεντ που περνάγαμε καλά... δλδ... εγώ τουλάχιστον ήταν το φαΐ μου! αλλά μετά απο 100+ σελίδες απο μπινελίκια χαβαλέ έφτασαν στο τέλος τους... γιατί όλα έχουν ένα τέλος... ;)

Η αλήθεια είναι όταν έλιωνα στις πίστες ούτε πολλά ήταν τα ducati ούτε τα mv και ίσως και με το δίκιο τους ... οι ιδιοκτήτες ήταν άλλης φιλοσσοφίας... "έδωσα ένα σκασμό λεφτά σιγά μη το σπάσω, θα το πάω για καφέ και θα περιμένω υπομονετικά μήπως και κάποιο γκομενάκι πει τι ωραία μηχανή είναι αυτή... ωστε να πεταχτώ και να πω΄... ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ :lol:"

Το λοιπόν αν μας τα χαρίζανε οι περισσότεροι θα παίρνανε το MV ή το ducati και το τίμιο GSXR θα έμενε με το παράπονο!

Γιατί δυστυχώς αυτές τις εποχές στην ελλάδα ένα SS έχει την ίδια χρήση με ένα Hypercar...! δλδ να καθόμαστε και να τα βλέπουμε και να τα σχολιάζουμε σαν να βλέπουμε τα Supercars να τα σκίζουν στο TopGear UK... γιατί και να μας έδινε κάποιος ένα Pagani Zonda που θα το τρέχαμε και με τί λεφτά θα το γεμίζαμε για να το τρέξουμε
... μάλλον θα μαζεύαμε ένα μήνα λεφτά για να το πάμε μέχρι το μπουρνάζι ή γλυφάδα ή μικρολίμανο να μας δουν ένα Σάββατο ή Κυριακή και όλο τον υπόλοιπο μήνα θα κυκλοφορούσαμε με YUGO!.. όπως τώρα που δεν υπάρχει λεφτά-χρόνος-μέρος για πίστα... έχουμε τα SS και σκονίζονται στο γκαράζ ή κάτω απο κουκούλες μπας και τα βγάλουμε μία κυριακή για καφέ και όλο το μήνα κυκλοφορούμε με το lifan!:lol: Γιατί αν το SS δε το πήρες για την πίστα... μάλλον αγόρασες λάθος μηχανάκι!


Αν ήταν διαφορετικά τα πράγματα σε παλιότερες εποχες και έτρεχε κάποιος σε ένα πρωτάθλημα ίσως να έλεγε θα πάρω το Gixxer γιατί και πιο αξιόπιστο είναι και στο βροντίδι θα το πληρώσω φτηνότερα... και μην ξεχάσουμε οτι το γυρολόγιό του είναι 13 ΟΛΟΚΛΗΡΑ εκατοστά του δευτερολέπτου απο το Triumph!:D


Γιωργο ανεκαθεν η χρηση των ss θα επρεπε να ηταν αυτη που ειναι και τωρα...
ανεξαρτητα το οτι δεν υπαρχουν πιστες, και παλιοτερα αν ειχες ss δεν το κυκλοφορουσες καθε μερα...παλι με το lifan ησουν...αν ηθελες να λεγεσαι ορθολογιστης...
ποιο το νοημα να βγαλεις 1000cc και 160hp απο το γκαραζ για να πας κεντρο? για να καταναλωσεις περισσοτερο καυσιμο? για να βρασουν λαδια και νερα? για να "καταναλωθει" λαστιχο με παντηλικια ανουσια? για να φορτωθουν χλμ στο κοντερ και να ερθει πιο συντομα το ακριβο service?


ακριβως επειδη ειναι ιδιαιτερα μηχανακια με (σχεδον) αποκλειστικη χρηση σε πιστα, τα χλμ που θα κανουν, πρεπει να ειναι μετρημενα...

εγω παντως αν δεν ειχα το 1000 και μου χαριζαν ενα απο τα 3 με ορο να το κυκλοφορω, το gsxr θα επαιρνα...
ο λογος απλος: θα ηθελα την εργονομια και την αξιοπιστια...αφου θα ηξερα οτι δεν υστερει σε τιποτα εναντι των αλλων στην πιστα, ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

σιγα μην επαιρνα mv να εχει χαζοπροβληματα με τα ηλεκτρικα και ηλεκτρονικα ή ducati να βλεπω τα λαδια να σταζουν απο κατω...:lol:

τελος, ακομα υπαρχουν οι στριφτερες διαδρομες στα γνωστα πολυ ομορφα μερη της Ελλαδας, που μπορεις με ενα ζευγαρι λαστιχα και ενα 50αρικο σε βενζινες να βγαλεις τα γουστα σου μια χαρα...
διαθετεις παραπανω λεφτα και παραμενουν κλειστες οι πιστες...τραβα Ιταλια...ειτε για td, ειτε για τουρισμο στις εκει στριφτερες διαδρομες που η ασφαλτος τους ειναι καλυτερης ποιοτητας των Μεγαρων...

ναι, οι συνθηκες δεν ειναι οι ιδανικοτερες που θα μπορουσαν, αλλα λυσεις υπαρχουν...
:winka:

DrIoannis
06/03/2014, 16:10
Γιωργο ανεκαθεν η χρηση των ss θα επρεπε να ηταν αυτη που ειναι και τωρα...
ανεξαρτητα το οτι δεν υπαρχουν πιστες, και παλιοτερα αν ειχες ss δεν το κυκλοφορουσες καθε μερα...παλι με το lifan ησουν...αν ηθελες να λεγεσαι ορθολογιστης...
ποιο το νοημα να βγαλεις 1000cc και 160hp απο το γκαραζ για να πας κεντρο? για να καταναλωσεις περισσοτερο καυσιμο? για να βρασουν λαδια και νερα? για να "καταναλωθει" λαστιχο με παντηλικια ανουσια? για να φορτωθουν χλμ στο κοντερ και να ερθει πιο συντομα το ακριβο service?


ακριβως επειδη ειναι ιδιαιτερα μηχανακια με (σχεδον) αποκλειστικη χρηση σε πιστα, τα χλμ που θα κανουν, πρεπει να ειναι μετρημενα...

εγω παντως αν δεν ειχα το 1000 και μου χαριζαν ενα απο τα 3 με ορο να το κυκλοφορω, το gsxr θα επαιρνα...
ο λογος απλος: θα ηθελα την εργονομια και την αξιοπιστια...αφου θα ηξερα οτι δεν υστερει σε τιποτα εναντι των αλλων στην πιστα, ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

σιγα μην επαιρνα mv να εχει χαζοπροβληματα με τα ηλεκτρικα και ηλεκτρονικα ή ducati να βλεπω τα λαδια να σταζουν απο κατω...:lol:

τελος, ακομα υπαρχουν οι στριφτερες διαδρομες στα γνωστα πολυ ομορφα μερη της Ελλαδας, που μπορεις με ενα ζευγαρι λαστιχα και ενα 50αρικο σε βενζινες να βγαλεις τα γουστα σου μια χαρα...
διαθετεις παραπανω λεφτα και παραμενουν κλειστες οι πιστες...τραβα Ιταλια...ειτε για td, ειτε για τουρισμο στις εκει στριφτερες διαδρομες που η ασφαλτος τους ειναι καλυτερης ποιοτητας των Μεγαρων...

ναι, οι συνθηκες δεν ειναι οι ιδανικοτερες που θα μπορουσαν, αλλα λυσεις υπαρχουν...
:winka:

Λύσεις υπάρχουν αλλά δυστυχώς είναι πλέον πολύ πολύ ακριβές, όπως άλλωστε και τα SS για τον Έλληνα. Έχω το BMW S1000RR και επί 4 χρόνια προσπαθώ να πάω σε μία σοβαρή πίστα να χαρώ αυτή την εκπληκτική μηχανή. Όταν τελικά το είχα κλείσει δεν ήταν έτοιμη η πίστα των Σερρών. Όταν ήταν έτοιμη η πίστα είχε απεργίες :moutza:. Αν πριν 3 χρόνια οι συνθήκες για να έχεις ένα SS και να το χαρείς ήταν δύσκολες τώρα είναι ααααακόμη πιο δύσκολες με την απίστευτη τιμή στις βενζίνες και την ανυπαρξία σε πίστες.

devil's animal
06/03/2014, 16:34
Λύσεις υπάρχουν αλλά δυστυχώς είναι πλέον πολύ πολύ ακριβές, όπως άλλωστε και τα SS για τον Έλληνα. Έχω το BMW S1000RR και επί 4 χρόνια προσπαθώ να πάω σε μία σοβαρή πίστα να χαρώ αυτή την εκπληκτική μηχανή. Όταν τελικά το είχα κλείσει δεν ήταν έτοιμη η πίστα των Σερρών. Όταν ήταν έτοιμη η πίστα είχε απεργίες :moutza:. Αν πριν 3 χρόνια οι συνθήκες για να έχεις ένα SS και να το χαρείς ήταν δύσκολες τώρα είναι ααααακόμη πιο δύσκολες με την απίστευτη τιμή στις βενζίνες και την ανυπαρξία σε πίστες.

αν θυμαμαι καλα, εισαι Κρητη...(?)
γι'αυτο σε ειχαν επηρεασει και οι απεργιες των λιμενεργατων...:sick:

αν ναι, δυστυχως δεν ξερω αν υπαρχουν παρομοιες διαδρομες στην Κρητη, οπως ειναι αυτες στην Αθηνα...
αν υπαρχουν, κατεβαζεις την ταχυτητα και πας με περισσοτερο μυαλο μειωνοντας το ρισκο και χαιρεσαι την μηχανη σου...

αλλιως κανεις υπομονη και τα σκας για να πας Ιταλια...

πιστευω οτι ειναι ατυχης η συγκυρια τωρα 2 χρονια με την πιστα των Σερρων...και θα ξανανοιξει λιαν συντομως...

την τιμη της βενζινης δεν θα επρεπε να την υπολογιζεις...
αλλιως πουλα το...
εγω δεν υπολογιζω ποσο καιει το μηχανακι οταν το καβαλαω...αν το εκανα θα ημουν υποκριτης...δεν μπορεις να εχεις 1000αρι ss και να σε νοιαζει η οικονομια...σε νοιαζει η διασκεδαση που σου προσφερει...
ειναι σαν να εχεις ferrari και να υπολογιζεις την βενζινη..ε, δεν παει...

εγω την καταναλωση την υπολογιζω μονο με το cbf125...γιατι αυτο με νοιαζει να κανει πολυ οικονομια αφου το εχω για γαϊδουρακι, να το φορτωνω χλμ...

ξερω βεβαια οτι με το 1000 δινω πολυ περισσοτερα χρηματα για την ιδια βολτα απ'οτι πριν απο 4 χρονια...
αντιστοιχως, εκει που εβγαινα 5-6 φορες το μηνα για βολτα...βγαινω 2...ή συμφωνα με την τσεπη μου...ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ και δεν παω με 100χλμ/ωρα για να καψω λιγο...

οταν εχεις ενα τουμπανο, δεν θα επρεπε να σε απασχολουν τα τελη, οι ασφαλειες και η καταναλωση, ακριβως επειδη ειναι fun bike...ειναι hobby...
αν τα σκεφτεσαι αυτα και τα υπολογιζεις, καλυτερα να το πουλησεις...
(μιλαω με αφορμη το ποστ σου και οχι απιοκλειστικα απευθυνομενος σε σενα και ας χρησιμοποιω 1ο ενικο)

νομιζω καταλαβαινεις το σκεπτικο μου...
:wave2:

RaGe_Raptor
06/03/2014, 17:18
αν θυμαμαι καλα, εισαι Κρητη...(?)
γι'αυτο σε ειχαν επηρεασει και οι απεργιες των λιμενεργατων...:sick:

αν ναι, δυστυχως δεν ξερω αν υπαρχουν παρομοιες διαδρομες στην Κρητη, οπως ειναι αυτες στην Αθηνα...
αν υπαρχουν, κατεβαζεις την ταχυτητα και πας με περισσοτερο μυαλο μειωνοντας το ρισκο και χαιρεσαι την μηχανη σου...

αλλιως κανεις υπομονη και τα σκας για να πας Ιταλια...

πιστευω οτι ειναι ατυχης η συγκυρια τωρα 2 χρονια με την πιστα των Σερρων...και θα ξανανοιξει λιαν συντομως...

την τιμη της βενζινης δεν θα επρεπε να την υπολογιζεις...
αλλιως πουλα το...
εγω δεν υπολογιζω ποσο καιει το μηχανακι οταν το καβαλαω...αν το εκανα θα ημουν υποκριτης...δεν μπορεις να εχεις 1000αρι ss και να σε νοιαζει η οικονομια...σε νοιαζει η διασκεδαση που σου προσφερει...
ειναι σαν να εχεις ferrari και να υπολογιζεις την βενζινη..ε, δεν παει...

εγω την καταναλωση την υπολογιζω μονο με το cbf125...γιατι αυτο με νοιαζει να κανει πολυ οικονομια αφου το εχω για γαϊδουρακι, να το φορτωνω χλμ...

ξερω βεβαια οτι με το 1000 δινω πολυ περισσοτερα χρηματα για την ιδια βολτα απ'οτι πριν απο 4 χρονια...
αντιστοιχως, εκει που εβγαινα 5-6 φορες το μηνα για βολτα...βγαινω 2...ή συμφωνα με την τσεπη μου...ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ και δεν παω με 100χλμ/ωρα για να καψω λιγο...

οταν εχεις ενα τουμπανο, δεν θα επρεπε να σε απασχολουν τα τελη, οι ασφαλειες και η καταναλωση, ακριβως επειδη ειναι fun bike...ειναι hobby...
αν τα σκεφτεσαι αυτα και τα υπολογιζεις, καλυτερα να το πουλησεις...
(μιλαω με αφορμη το ποστ σου και οχι απιοκλειστικα απευθυνομενος σε σενα και ας χρησιμοποιω 1ο ενικο)

νομιζω καταλαβαινεις το σκεπτικο μου...
:wave2:



Σωστός σε όλα...hobby είναι δεν το κάνουμε με την ίδια συχνότητα αλλά με το ίδιο πάθος ίσως και περισσότερο...

DrIoannis
06/03/2014, 18:20
αν θυμαμαι καλα, εισαι Κρητη...(?)
γι'αυτο σε ειχαν επηρεασει και οι απεργιες των λιμενεργατων...:sick:

αν ναι, δυστυχως δεν ξερω αν υπαρχουν παρομοιες διαδρομες στην Κρητη, οπως ειναι αυτες στην Αθηνα...
αν υπαρχουν, κατεβαζεις την ταχυτητα και πας με περισσοτερο μυαλο μειωνοντας το ρισκο και χαιρεσαι την μηχανη σου...

αλλιως κανεις υπομονη και τα σκας για να πας Ιταλια...

πιστευω οτι ειναι ατυχης η συγκυρια τωρα 2 χρονια με την πιστα των Σερρων...και θα ξανανοιξει λιαν συντομως...

την τιμη της βενζινης δεν θα επρεπε να την υπολογιζεις...
αλλιως πουλα το...
εγω δεν υπολογιζω ποσο καιει το μηχανακι οταν το καβαλαω...αν το εκανα θα ημουν υποκριτης...δεν μπορεις να εχεις 1000αρι ss και να σε νοιαζει η οικονομια...σε νοιαζει η διασκεδαση που σου προσφερει...
ειναι σαν να εχεις ferrari και να υπολογιζεις την βενζινη..ε, δεν παει...

εγω την καταναλωση την υπολογιζω μονο με το cbf125...γιατι αυτο με νοιαζει να κανει πολυ οικονομια αφου το εχω για γαϊδουρακι, να το φορτωνω χλμ...

ξερω βεβαια οτι με το 1000 δινω πολυ περισσοτερα χρηματα για την ιδια βολτα απ'οτι πριν απο 4 χρονια...
αντιστοιχως, εκει που εβγαινα 5-6 φορες το μηνα για βολτα...βγαινω 2...ή συμφωνα με την τσεπη μου...ΑΛΛΑ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ και δεν παω με 100χλμ/ωρα για να καψω λιγο...

οταν εχεις ενα τουμπανο, δεν θα επρεπε να σε απασχολουν τα τελη, οι ασφαλειες και η καταναλωση, ακριβως επειδη ειναι fun bike...ειναι hobby...
αν τα σκεφτεσαι αυτα και τα υπολογιζεις, καλυτερα να το πουλησεις...
(μιλαω με αφορμη το ποστ σου και οχι απιοκλειστικα απευθυνομενος σε σενα και ας χρησιμοποιω 1ο ενικο)

νομιζω καταλαβαινεις το σκεπτικο μου...
:wave2:
Συμφωνώ με όσα αναφέρεις αλλά δυστυχώς οι βενζίνες, τα λάστιχα, κλπ μειώνουν το χρόνο που ασχολείσαι με το αγαπημένο σου χόμπι και σε συνδυασμό με την ΠΛΗΡΗ, ελπίζω προς το παρόν, απουσία πίστας sto Ellada δεν σε αφήνει να χαρείς το SS εντός του φυσικού του χώρου. Το βλέπω στη δική μου μηχανή. Σε 2.5 χρόνια έκανα 18000χλμ με κάποια trackday και βόλτες σε επαρχιακό. Τον τελευταίο 1 χρόνο έκανα 3000χλμ. Δεν έφταιγε η βενζίνη για αυτό αλλά ΟΟΟΛΑ μαζί σε συνδυασμό. Βέβαια η χαρά μιας ωραίας βόλτας ή ενός trackday σε αποζημιώνει και σε κάνει να χαμογελάς για μέρες στις δύσκολες εποχές που ζούμε. Άλλωστε τα SS για αυτό είναι, να ξεφεύγεις και να ξεκουράζεσαι, ψυχικά, και όχι να κάνεις της δουλειές σου στο κέντρο με τα βεντηλατέρ στο φουλ και την θερμοκρασία στα κόκκινα.
Τώρα για το αρχικό post εδώ και χρόνια λέω ότι το GSXR 750 είναι το πιο καλό μηχανάκι για τα Ελληνικά δεδομένα (πίστας-δρόμου). Έχει just right γκάζι χωρίς να σε τρομάζει και πάει παντού πίστα,επαρχιακό, εθνική.Με χαρά είδα να ανανεώνεται η κατηγορία μιας και προστέθηκε το MV.

devil's animal
06/03/2014, 19:05
Σε 2.5 χρόνια έκανα 18000χλμ με κάποια trackday και βόλτες σε επαρχιακό. Τον τελευταίο 1 χρόνο έκανα 3000χλμ.

και πολλα εχεις κανει...
το Κ9 το πηρα με 2800χλμ το Φεβρουαριο του 2011 και μετα απο 3 χρονια δεν τα εχω φτασει τα 10000χλμ... το τελευταιο χρονο ειναι ζητημα να του εχω κανει 1000χλμ...
οταν ομως ανεβαινω πανω ειναι η βαλβιδα εκτονωσης μου...
ετσι ειναι αυτα...

DrIoannis
06/03/2014, 19:57
και πολλα εχεις κανει...
το Κ9 το πηρα με 2800χλμ το Φεβρουαριο του 2011 και μετα απο 3 χρονια δεν τα εχω φτασει τα 10000χλμ... το τελευταιο χρονο ειναι ζητημα να του εχω κανει 1000χλμ...
οταν ομως ανεβαινω πανω ειναι η βαλβιδα εκτονωσης μου...
ετσι ειναι αυτα...
+1000 και Vale...

yiannis172
06/03/2014, 20:41
+1000 στα δυο τελευταια ποστ του Devil,τα λεει ολα οπως τα βλεπω κι εγω απο τη πλευρα μου.

Da.Vintage
07/03/2014, 13:47
εγω παντως αν δεν ειχα το 1000 και μου χαριζαν ενα απο τα 3 με ορο να το κυκλοφορω, το gsxr θα επαιρνα...
ο λογος απλος: θα ηθελα την εργονομια και την αξιοπιστια...αφου θα ηξερα οτι δεν υστερει σε τιποτα εναντι των αλλων στην πιστα, ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

σιγα μην επαιρνα mv να εχει χαζοπροβληματα με τα ηλεκτρικα και ηλεκτρονικα ή ducati να βλεπω τα λαδια να σταζουν απο κατω...:lol:

τελος, ακομα υπαρχουν οι στριφτερες διαδρομες στα γνωστα πολυ ομορφα μερη της Ελλαδας, που μπορεις με ενα ζευγαρι λαστιχα και ενα 50αρικο σε βενζινες να βγαλεις τα γουστα σου μια χαρα...
διαθετεις παραπανω λεφτα και παραμενουν κλειστες οι πιστες...τραβα Ιταλια...ειτε για td, ειτε για τουρισμο στις εκει στριφτερες διαδρομες που η ασφαλτος τους ειναι καλυτερης ποιοτητας των Μεγαρων...

ναι, οι συνθηκες δεν ειναι οι ιδανικοτερες που θα μπορουσαν, αλλα λυσεις υπαρχουν...
:winka:


Εσύ είσαι και χαζός δε πιάνεσαι.... :bawl: άκου εκεί θα διάλεγε το γκίξερ

... Οσο για την εποχή δεν ξέρω πολλούς να μπορούν να διαθέτουν μία φορά την εβδομάδα ένα 50άρικο και ένα ζευγάρι λάστιχα κάθε τόσο...:cry: no money no honey babe!

Da.Vintage
07/03/2014, 14:22
Επειδή όλα αυτά που λέει ο Σταύρος είναι ωραία και καλά αλλά τα συζητήσαμε λίγο απο κοντά στο κοπή τη πίτα... του είπα τα εξής....

Το χόμπυ καλό σε κάνει να ξεσκάς... αλλά πόσο χόμπυ είναι όταν δεν μπορείς να το κάνεις όσο συχνά θες... πόσο ξεσκάς με αυτό όταν σκάς για το πως θα βρείς τις συνθήκες να το κάνεις πιο συχνά για να ξεσκάς όσο το χρειάζεσαι...

Προσωπικά τα ξεφορτώθηκα όλα τα SS γιατί όσο και να τα αγαπούσα... και κάποιοι ξέρουν πόσο... σπάραζε η καρδιά μου να τα τρώει η σκόνη και μία στο αραιά και που να μαζεύουν σύνολο 1000χλμ ετησίως είτε εντός πίστας είτε εκτός! Ας το πάρει κάποιος άλλος που μπορεί να το χαρεί... και αν αλλάξουν ποτέ οι συνθήκες οι αγγελίες γεμάτες είναι!

Όσον αφορά την οικονομία του SS είναι σχετική και άσχετη... άσχετη γιατί δεν το έχεις για χρήση παπιού και σχετική είναι γιατί σε περιορίζει πόσο συχνά μπορείς να το κάνεις!


Τώρα το άλλο που μετά απο πολλές ξύστρες και ζευγάρια λάστιχα, διαπίστωσα είναι οτι το "ξεσκάω του SS" δεν είναι η δύναμή του... ούτε τα φρένα του... ούτε το κράτημά του! Είναι αυτό που σε κάνει να τρομάζεις προς στιγμήν και τότε να του δείχνεις τα κότσια σου, απο τι είσαι φτιαγμένος και ποιος είναι το αφεντικό!

Είναι η αδρεναλίνη που σου προσφέρει στο όριο της πρόσφυσης

Συναίσθημα που το βρίσκεις λοιπόν στο όριο, και όχι στο είδος της μοτοσυκλέτας!
Με λίγα λόγια και με ένα ταπεινό παλιό γυμνό 400άρι μπορείς να φλερτάρεις με το όριο και να πάρεις ακριβώς την ίδια δόση αδρεναλίνης με λιγότερα χλμ...
ακόμα και με ένα 125 μοτάρντ! μπορείς να πιάσεις κλίσεις που κλείνουν σπίτια...!:lol:


και μετά μπορείς να πας και για ψώνια στο σουπερμάρκετ και το βραδάκι για καφέ και την Κυριακή για μπάνιο κτλ.!
Και όλα αυτά λόγω των εποχών που ζούμε που "για τη δική μου τσέπη" δεν δικαιολογούν ένα σκασμό λεφτά SS να κάθονται στο γκαράζ και να χρειάζονται συντήρηση χωρίς να μου προσφέρουν αυτά που χρειάζομαι ΟΣΟ τα χρειάζομαι και όχι όσο με παίρνει πια..!


Αν οι εποχές ήταν όπως παλιά γαμώ θα ήταν, να είχαμε κάποιο απο τα 3 επικά SS του θρεντ, και ένα ΟΝΟΦΦ και ένα σκούτερ και ένα παπί και ενα ιστορικό να κάνουμε όλα τα γούστα μας!
Υποθέτω όμως οτι ο καθένας είναι αφεντικό στο κεφάλι του και να θεωρεί οτι αξίζει να έχει SS ακόμα και για 2 φορές το χρόνο! ή να το κάνει μηχανάκι καφετέριας όπως παλιά!
Στην τελική τα αγαπάω τα SS πιο πολύ απο κάθε άλλο μηχανάκι ... αλλά αυτό που θα διάλεγα είναι ένα μηχανάκι που να τα κάνει όλα... όχι τέλεια... αλλά καλά πιθανότατα ένα ονοφφ!
Ανάμεσα σε ένα ΚΑΤΑΝΑ και ένα ελβετικό σουγιά πολυεργαλείο ... θα διάλεγα τον ελβετικό σουγιά! Γιατί να έχω το ΚΑΤΑΝΑ στο σαλόνι να το βλέπω και να κυκλοφορώ με το νυχοκόπτη στη τσέπη κάθε μέρα... το έκανα και φτάνει! :lol:




ΥΓ. Αν θα διάλεγα εγώ θα έπαιρνα το MV, το Panigale και μετά το GSXR... αυτή την εποχή... γιατί στις καφετέριες δεν κυκλοφορούν πολλά και θέλω να ξεχωρίζω! :ninja:

311305

311307

311308

RaGe_Raptor
07/03/2014, 23:05
Επειδή όλα αυτά που λέει ο Σταύρος είναι ωραία και καλά αλλά τα συζητήσαμε λίγο απο κοντά στο κοπή τη πίτα... του είπα τα εξής....

Το χόμπυ καλό σε κάνει να ξεσκάς... αλλά πόσο χόμπυ είναι όταν δεν μπορείς να το κάνεις όσο συχνά θες... πόσο ξεσκάς με αυτό όταν σκάς για το πως θα βρείς τις συνθήκες να το κάνεις πιο συχνά για να ξεσκάς όσο το χρειάζεσαι...

Προσωπικά τα ξεφορτώθηκα όλα τα SS γιατί όσο και να τα αγαπούσα... και κάποιοι ξέρουν πόσο... σπάραζε η καρδιά μου να τα τρώει η σκόνη και μία στο αραιά και που να μαζεύουν σύνολο 1000χλμ ετησίως είτε εντός πίστας είτε εκτός! Ας το πάρει κάποιος άλλος που μπορεί να το χαρεί... και αν αλλάξουν ποτέ οι συνθήκες οι αγγελίες γεμάτες είναι!

Όσον αφορά την οικονομία του SS είναι σχετική και άσχετη... άσχετη γιατί δεν το έχεις για χρήση παπιού και σχετική είναι γιατί σε περιορίζει πόσο συχνά μπορείς να το κάνεις!


Τώρα το άλλο που μετά απο πολλές ξύστρες και ζευγάρια λάστιχα, διαπίστωσα είναι οτι το "ξεσκάω του SS" δεν είναι η δύναμή του... ούτε τα φρένα του... ούτε το κράτημά του! Είναι αυτό που σε κάνει να τρομάζεις προς στιγμήν και τότε να του δείχνεις τα κότσια σου, απο τι είσαι φτιαγμένος και ποιος είναι το αφεντικό!

Είναι η αδρεναλίνη που σου προσφέρει στο όριο της πρόσφυσης

Συναίσθημα που το βρίσκεις λοιπόν στο όριο, και όχι στο είδος της μοτοσυκλέτας!
Με λίγα λόγια και με ένα ταπεινό παλιό γυμνό 400άρι μπορείς να φλερτάρεις με το όριο και να πάρεις ακριβώς την ίδια δόση αδρεναλίνης με λιγότερα χλμ...
ακόμα και με ένα 125 μοτάρντ! μπορείς να πιάσεις κλίσεις που κλείνουν σπίτια...!:lol:


και μετά μπορείς να πας και για ψώνια στο σουπερμάρκετ και το βραδάκι για καφέ και την Κυριακή για μπάνιο κτλ.!
Και όλα αυτά λόγω των εποχών που ζούμε που "για τη δική μου τσέπη" δεν δικαιολογούν ένα σκασμό λεφτά SS να κάθονται στο γκαράζ και να χρειάζονται συντήρηση χωρίς να μου προσφέρουν αυτά που χρειάζομαι ΟΣΟ τα χρειάζομαι και όχι όσο με παίρνει πια..!


Αν οι εποχές ήταν όπως παλιά γαμώ θα ήταν, να είχαμε κάποιο απο τα 3 επικά SS του θρεντ, και ένα ΟΝΟΦΦ και ένα σκούτερ και ένα παπί και ενα ιστορικό να κάνουμε όλα τα γούστα μας!
Υποθέτω όμως οτι ο καθένας είναι αφεντικό στο κεφάλι του και να θεωρεί οτι αξίζει να έχει SS ακόμα και για 2 φορές το χρόνο! ή να το κάνει μηχανάκι καφετέριας όπως παλιά!
Στην τελική τα αγαπάω τα SS πιο πολύ απο κάθε άλλο μηχανάκι ... αλλά αυτό που θα διάλεγα είναι ένα μηχανάκι που να τα κάνει όλα... όχι τέλεια... αλλά καλά πιθανότατα ένα ονοφφ!
Ανάμεσα σε ένα ΚΑΤΑΝΑ και ένα ελβετικό σουγιά πολυεργαλείο ... θα διάλεγα τον ελβετικό σουγιά! Γιατί να έχω το ΚΑΤΑΝΑ στο σαλόνι να το βλέπω και να κυκλοφορώ με το νυχοκόπτη στη τσέπη κάθε μέρα... το έκανα και φτάνει! :lol:




ΥΓ. Αν θα διάλεγα εγώ θα έπαιρνα το MV, το Panigale και μετά το GSXR... αυτή την εποχή... γιατί στις καφετέριες δεν κυκλοφορούν πολλά και θέλω να ξεχωρίζω! :ninja:

311305

311307

311308


δε μπορώ να πω ότι είσαι κάπου λάθος.ίσα-ίσα τα λες πολύ λογικά και με μέτρο.είσαι στο πνεύμα της εποχής.το θέμα είναι ότι τα πάντα πάνω σε ένα ss είναι της υπερβολής και γι'αυτό τα αγαπάμε έστω κι αν τα καβαλάμε 1 φορά το μήνα.το έχεις φιλοσοφήσει το θέμα απλά το βλέπουμε από λίγο διαφορετική οπτική.εσύ λες ότι αφού δε μπορώ να το εκμεταλλευτώ στο έπακρο (και για το σκοπό που κατασκευάστηκε aka πίστα)δεν το κρατάω,εγώ λέω ότι μόνο και μόνο που ξέρω ότι έχω τη δυνατότητα να το καβαλήσω και να αφήσω πίσω τα πάντα μου αρκεί.ναι στο όριο είναι η γλύκα αλλά τα εξωφρενικά όρια ενός ss είναι που σε μαγνητίζουν σαν σειρήνες.:a15:

υγ:δε χρειαζόταν να βάλεις φωτό της έμε βου,εδώ και 15 χρόνια κατασκευάζει ότι πιο όμορφο κυκλοφορεί σε δύο ρόδες.κι αυτό δε σηκώνει κουβέντα.απλά υπάρχει ένα πρόβλημα.αν ήταν να το πληρώσεις στα ίδια λεφτά υπάρχει το καλύτερο ss της εποχής που ακούει στο όνομα RSV4R APRC.....

Da.Vintage
08/03/2014, 13:08
δε μπορώ να πω ότι είσαι κάπου λάθος.ίσα-ίσα τα λες πολύ λογικά και με μέτρο.είσαι στο πνεύμα της εποχής.το θέμα είναι ότι τα πάντα πάνω σε ένα ss είναι της υπερβολής και γι'αυτό τα αγαπάμε έστω κι αν τα καβαλάμε 1 φορά το μήνα.το έχεις φιλοσοφήσει το θέμα απλά το βλέπουμε από λίγο διαφορετική οπτική.εσύ λες ότι αφού δε μπορώ να το εκμεταλλευτώ στο έπακρο (και για το σκοπό που κατασκευάστηκε aka πίστα)δεν το κρατάω,εγώ λέω ότι μόνο και μόνο που ξέρω ότι έχω τη δυνατότητα να το καβαλήσω και να αφήσω πίσω τα πάντα μου αρκεί.ναι στο όριο είναι η γλύκα αλλά τα εξωφρενικά όρια ενός ss είναι που σε μαγνητίζουν σαν σειρήνες.:a15:

υγ:δε χρειαζόταν να βάλεις φωτό της έμε βου,εδώ και 15 χρόνια κατασκευάζει ότι πιο όμορφο κυκλοφορεί σε δύο ρόδες.κι αυτό δε σηκώνει κουβέντα.απλά υπάρχει ένα πρόβλημα.αν ήταν να το πληρώσεις στα ίδια λεφτά υπάρχει το καλύτερο ss της εποχής που ακούει στο όνομα RSV4R APRC.....


Αν αφήσουμε στην άκρη την αξιοπιστία γενικότερα που τα σκήπτρα τα έχουν οι Ιάπωνες ανα τον αιώνα... και είχα το ελεύθερο... θα πήγαινα πρώτα στο S1000R και μετά στο RSV4!

Το θέμα είναι οτι χαζοχερόταν όλα τα SS στα 1000 και μία μέρα βγήκε το S1000R και κλάψανε μανούλες... ποιος μου λέει οτι στο μέλλον δεν θα βγάλει και κάτι στα 750-800 να ψαχνομαστε και στην κατηγορία του θρέντ!

Μην παρεξηγηθώ Ιαπωνας είμαι στο DNA μου αλλά η πουτάνα η Ευρώπη έχει βγάλει... απο διαστημόπλοια σε γκάτζετ, δύναμη, και σε ομορφιά!