PDA

View Full Version : Yamaha MT-07



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19

Akalestos
06/03/2018, 18:03
Ναι, αλλά κοίτα τον κώλο του 09 και μετά κοίτα τον κώλο του 07 και πες μου ποιον θα... εχμ... καβαλούσες.

Αν κάνεις θυσίες στο μηχανάκι για τον συνεπιβάτη, πούλα το από τώρα και πάρε SUV μια ώρα νωρίτερα.

Εχεις δικιο :look: καλα ας παρω τωρα SV 650 03-06 και παραλληλα μολις μαζεψω τα φραγκα μου για MT 07.......!!

ptc
06/03/2018, 18:19
Ρε παιδια να ρωτησω...

Ακομα δεν το πηρες σχεδιαζεις τις μοντες ρε τρελε; :D
Δεν ξερω να σου απαντησω σε αυτο που ρωτας δυστυχως. Παντως εχω διαβασει πως ανετη σελα για τον συνεπιβατη ειναι η Bagster Presto. Δεν ειναι μονοκομματη οποτε δε χαλαει τοσο τη σιλουετα της μηχανης.

393713

Akalestos
06/03/2018, 18:22
Ακομα δεν το πηρες σχεδιαζεις τις μοντες ρε τρελε; :D
Δεν ξερω να σου απαντησω σε αυτο που ρωτας δυστυχως. Παντως εχω διαβασει πως ανετη σελα για τον συνεπιβατη ειναι η Bagster Presto. Δεν ειναι μονοκομματη οποτε δε χαλαει τοσο τη σιλουετα της μηχανης.

393713

Ρε συ γ@μησε τα!! Ξυπναω κι η 1η σκεψη μου ειναι το MT 07 κοιμαμαι και πριν κοιμηθω βλεπω Youtube ΜΤ 07 πωω αρρωστια σου λεω :lol: :beer:

Υ.γ ωραιες οι σελες που βαλες φωτο!

BLiTzER
06/03/2018, 18:23
Λύσεις πάντα υπάρχουν, αν μπορείς να διαθέσεις το χρήμα. Ειδικά οι επώνυμες σέλες είναι τρομακτικά ακριβές.

Akalestos
06/03/2018, 18:24
Λύσεις πάντα υπάρχουν, αν μπορείς να διαθέσεις το χρήμα. Ειδικά οι επώνυμες σέλες είναι τρομακτικά ακριβές.

Καλα ναι σιγουρα! Χρημα ε? Ευρω-ευρω το μαζευω :bawl:

kroom
10/03/2018, 17:23
Καλησπέρα παιδιά! Πριν ένα μήνα απέκτησα και εγώ το δικό μου MT 07, μεταχειρισμένο μοντέλο 2014 σε άριστη κατάσταση. Την τελευταία βδομάδα άρχισα να ακούω έναν πολύ απαλό θόρυβο από την καδένα. Όχι κάτι ενοχλητικό αλλά το ακούω. Ο μηχανικός μου είπε ότι είναι ο τεντωτήρας της καδένας. Το πήγα και σε ένα δεύτερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Yamaha και μου είπαν να μην δώσω βάση και να το αφήσω έτσι. Και επίσης ότι του έχει τύχει άλλες 2 φορές να αλλάξει τεντωτήρες στο συγκεκριμένο μοντέλο και πάλι ακουγόταν το ίδιο. Σε διάφορα φόρουμ διάβασα ότι πολλοί στο εξωτερικό είχαν το ίδιο θέμα ( στο FZ 07 ) και άλλαξαν τεντωτήρα, βάζοντας τον manual της APE και το πρόβλημα λύθηκε. Αλλά αν δεν ρυθμιστεί σωστά μπορεί να κάνει μεγάλη ζημιά.
Στην προκειμένη έχω 3 επιλογές: ή τον αλλάζω και βάζω έναν καινούριο εργοστασιακό (που δεν ξέρω αν θα αλλάξει κάτι) ή βάζω αυτόν τον manual (που δεν ξέρω κατά πόσο είναι οκ) ή το αφήνω ως έχει. Αν είναι απλά ο θόρυβος και δεν πρόκειται να χαλάσει κάτι, δεν με ενοχλεί. Αλλά όποτε ακούω μεταλλικό ήχο μέσα από το μοτέρ ο νους μου πάντα πάει στο κακό...
Γνώμες;

Κατά τα άλλα το μηχανάκι είναι άψογο!!!!!

Apache
11/03/2018, 02:22
Καλησπέρα παιδιά! Πριν ένα μήνα απέκτησα και εγώ το δικό μου MT 07, μεταχειρισμένο μοντέλο 2014 σε άριστη κατάσταση. Την τελευταία βδομάδα άρχισα να ακούω έναν πολύ απαλό θόρυβο από την καδένα. Όχι κάτι ενοχλητικό αλλά το ακούω. Ο μηχανικός μου είπε ότι είναι ο τεντωτήρας της καδένας. Το πήγα και σε ένα δεύτερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Yamaha και μου είπαν να μην δώσω βάση και να το αφήσω έτσι. Και επίσης ότι του έχει τύχει άλλες 2 φορές να αλλάξει τεντωτήρες στο συγκεκριμένο μοντέλο και πάλι ακουγόταν το ίδιο. Σε διάφορα φόρουμ διάβασα ότι πολλοί στο εξωτερικό είχαν το ίδιο θέμα ( στο FZ 07 ) και άλλαξαν τεντωτήρα, βάζοντας τον manual της APE και το πρόβλημα λύθηκε. Αλλά αν δεν ρυθμιστεί σωστά μπορεί να κάνει μεγάλη ζημιά.
Στην προκειμένη έχω 3 επιλογές: ή τον αλλάζω και βάζω έναν καινούριο εργοστασιακό (που δεν ξέρω αν θα αλλάξει κάτι) ή βάζω αυτόν τον manual (που δεν ξέρω κατά πόσο είναι οκ) ή το αφήνω ως έχει. Αν είναι απλά ο θόρυβος και δεν πρόκειται να χαλάσει κάτι, δεν με ενοχλεί. Αλλά όποτε ακούω μεταλλικό ήχο μέσα από το μοτέρ ο νους μου πάντα πάει στο κακό...
Γνώμες;

Κατά τα άλλα το μηχανάκι είναι άψογο!!!!!

Το μοτέρ του MT07 είναι πραγματικά άθραυστο, γιατί δεν συμβουλεύεσαι την επίσημη αντιπροσωπεία;

ptc
11/03/2018, 07:03
Το μοτέρ του MT07 είναι πραγματικά άθραυστο, γιατί δεν συμβουλεύεσαι την επίσημη αντιπροσωπεία;

...

Το πήγα και σε ένα δεύτερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Yamaha και μου είπαν να μην δώσω βάση και να το αφήσω έτσι. Και επίσης ότι του έχει τύχει άλλες 2 φορές να αλλάξει τεντωτήρες στο συγκεκριμένο μοντέλο και πάλι ακουγόταν το ίδιο

kroom
12/03/2018, 17:31
Λέω να το αφήσω έτσι προς το παρόν και να το παρακολουθήσω πως θα εξελιχθεί

lleonidas
15/03/2018, 14:58
Στα 7.100€ η τιμή (http://www.bikeit.gr/shop-news/for-the-bike/various/14737-nea-agoras-2018-motosikleta-diafora-yamaha-oi-times-twn-mt-07-tracer-900-tmax-sx-sport-edition.html) για το ΜΤ-07 του 2018.

o teos
15/03/2018, 15:04
Ε νταξ ημαρτον οχι και 7100..κοτσάρω αλλο ενα 1300αρι και παιρνω αυτο http://www.aprilia.com/gr_EL/m%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B5%CF%82/road/shiver/shiver-900/ που ειναι και 900 κυβικά...ειπαμε πουλησε το mt αλλα οκ..:rolleyes:

sniper
15/03/2018, 15:27
Ε νταξ ημαρτον οχι και 7100..κοτσάρω αλλο ενα 1300αρι και παιρνω αυτο http://www.aprilia.com/gr_EL/m%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B5%CF%82/road/shiver/shiver-900/ που ειναι και 900 κυβικά...ειπαμε πουλησε το mt αλλα οκ..:rolleyes:

Μπορεί να του έβαλαν και 3ο κύλινδρο, δεν εξηγείται διαφορετικά.

Κανονικά θα έπρεπε να έχει το πολύ 6.000

BLiTzER
15/03/2018, 16:29
Ε νταξ ημαρτον οχι και 7100..κοτσάρω αλλο ενα 1300αρι και παιρνω αυτο http://www.aprilia.com/gr_EL/m%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B5%CF%82/road/shiver/shiver-900/ που ειναι και 900 κυβικά...ειπαμε πουλησε το mt αλλα οκ..:rolleyes:

Αυτό είναι ιταλικό.

basilis_k6
15/03/2018, 19:43
Στα 7.100€ η τιμή (http://www.bikeit.gr/shop-news/for-the-bike/various/14737-nea-agoras-2018-motosikleta-diafora-yamaha-oi-times-twn-mt-07-tracer-900-tmax-sx-sport-edition.html) για το ΜΤ-07 του 2018.

κοροιδία μεγάλη η yamaha. αυτο δεν έκανε 6 και κάτι ψιλά?

ptc
15/03/2018, 19:47
κοροιδία μεγάλη η yamaha. αυτο δεν έκανε 6 και κάτι ψιλά?

Αλλαξαν τον προβολεα αφου.

BabisStinson
15/03/2018, 20:13
Δηλαδή σε λίγο θα μπορώ να το δώσω εύκολα 4-4.5Κ με 30Κ χιλιόμετρα? :cool:
Μακάρι να το πάνε και 7.5Κ! Ξεκίνησε χωρίς ABS στα 5.5Κ πάντως μόλις βγήκε το 2014.

BLiTzER
15/03/2018, 20:19
Ζήτηση και προσφορά. Αμείλικτες.

lleonidas
15/03/2018, 23:47
Χάνει τον vfm χαρακτήρα του μ'αυτήν την τιμή.
Ωστόσο οι δύο άμεσοι γιαπωνέζοι ανταγωνιστές(με τα + και τα - του ο καθείς) είναι πολύ κοντά...6.895€ το sv και 7.290€ το z650.

o teos
16/03/2018, 00:34
Για μοτοσακο που πρέπει να σκάσεις αλλά 2 χιλιάρικα για να γίνει καλό είναι πολλα τα 7000 η γιαμαχα τον παίζει..

BLiTzER
16/03/2018, 08:20
Για μοτοσακο που πρέπει να σκάσεις αλλά 2 χιλιάρικα για να γίνει καλό είναι πολλα τα 7000 η γιαμαχα τον παίζει..

Αυτό είναι εντελώς αστείο "επιχείρημα". Με την ίδια λογική, το 80% των μοτοσικλετών (των ιαπωνικών τουλάχιστον) χρειάζονται 2 χιλιάρικα για να γίνουν "καλά". Το μηχανάκι πουλάει και, για την πλειονότητα των αναβατών (για να μην πω για ΟΛΟΥΣ στους οποίους απευθύνεται), είναι εξαιρετικό (για την τιμή του). Δεν είναι πιο ακριβό από τον ανταγωνισμό. Απλά δεν είναι σημαντικά φθηνότερο. Η Yamaha προφανώς έκρινε ότι δεν το έχει ανάγκη πλέον.

Εμένα μου έκανε εντύπωση από την αρχή το ότι μόνο το γυμνό 07 ακολούθησε πολύ επιθετική vfm πολιτική, ενώ όλα τα άλλα της σειράς MT ήταν σχετικά τσιμπημένα.

o teos
16/03/2018, 08:27
Αυτό είναι εντελώς αστείο "επιχείρημα". Με την ίδια λογική, το 80% των μοτοσικλετών (των ιαπωνικών τουλάχιστον) χρειάζονται 2 χιλιάρικα για να γίνουν "καλά". Το μηχανάκι πουλάει και, για την πλειονότητα των αναβατών (για να μην πω για ΟΛΟΥΣ στους οποίους απευθύνεται), είναι εξαιρετικό (για την τιμή του). Δεν είναι πιο ακριβό από τον ανταγωνισμό. Απλά δεν είναι σημαντικά φθηνότερο. Η Yamaha προφανώς έκρινε ότι δεν το έχει ανάγκη πλέον.

Δηλαδη εσενα μαμα το μηχανάκι σε κάλυπτε οταν το πηρες:D..αυτο μου λες?εε γιαγκο?αυτο μου λες??για τα 5000κατι που ειχε οταν πρωτοβγηκε ηταν πολυ vfm εσκαγες και αλλα 2000 ας πουμε και ειχες φοβερο μηχανάκι..τωρα αμεσως αμεσως παμε στα 9100 αν θες να το κανεις αυτο..:rolleyes:....not worth it...το αν αρεσει σε καποιον η τον καλυπτει ετσι νετο σκετο ειναι αλλη ιστορια..ο καθενας οπως τη βρισκει..;)

BLiTzER
16/03/2018, 08:48
Βρε αγόρι, το μηχανάκι δεν απευθύνεται σε πιστάκηδες και ρόσσιδες των δρόμων. Όσοι το έχουν πάρει γι'αυτό, κατάλαβαν το λάθος τους και το άλλαξαν. Εγώ είμαι βλαμμένος, άσε με εμένα, δε μετράω. :p

o teos
16/03/2018, 08:54
Εγώ είμαι βλαμμένος, άσε με εμένα, δε μετράω. :p Συ ειπας:D

Ναι αλλα σ αγαπαμε:pink:

Βασικα δε με πολυ νοιαζει γιατι δε θα το αγόραζα ποτε σε αυτα τα λεφτα αλλα μουχαμπετι να γίνεται..:lol:

υγ:Αμα το πουλήσεις παιζει να το δωσεις σε πολυ καλη τιμη το δικο σου:a01:

Akalestos
16/03/2018, 12:01
Τι γινεται οσο παει κι ανεβαινει...λιγοοο βεβαια αλλα ανεβαινει!

sniper
16/03/2018, 12:10
Τι γινεται οσο παει κι ανεβαινει...λιγοοο βεβαια αλλα ανεβαινει!

Ναι, δεν σε βλέπω να το παίρνεις ποτέ. Καλύτερα βέβαια.

lleonidas
16/03/2018, 14:54
Και επισήμως ο νέος τιμοκατάλογος ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τα MT-07, Tracer 900 του 2018 καθώς και το T-Μax SX sport edition.
394023

zannisvel
16/03/2018, 15:02
Έφτασε τα 7100€ ε?

BLiTzER
16/03/2018, 15:17
Ζηλεύετε επειδή, αντίθετα με τα χρέπια σας, το δικό μου μηχανάκι κάθε χρόνο κερδίζει αξία αντί να χάνει. :lol:

zannisvel
16/03/2018, 15:34
:lol::lol::lol:

lleonidas
27/03/2018, 06:59
394414
Πηγή (http://www.2wo.gr/news/nea-montela/1400-yamaha-xsr-700-mt-07)

sniper
27/03/2018, 10:40
MT-125 στα Hyper naked.....

Τα έχουν χαμένα εκεί στην Υamaha... Εξού βέβαια και τα 7.100 για τη μ@λακία.

υ.γ. Δεν βλέπω TDM πουθενά. ΟΚ, σαφής βελτίωση του τιμοκαταλόγου.

Apache
27/03/2018, 12:03
Οι διαφορές του ΜΤ07 του 17 με το 18 ποιές είναι;

devil's animal
27/03/2018, 12:51
Οι διαφορές του ΜΤ07 του 17 με το 18 ποιές είναι;


πιο φραγκατοι ιδιοκτητες..

sniper
27/03/2018, 12:51
Οι διαφορές του ΜΤ07 του 17 με το 18 ποιές είναι;

Γύρω στα 6 κατοστάρικα

Panos76
27/03/2018, 13:07
Οι διαφορές του ΜΤ07 του 17 με το 18 ποιές είναι;

http://www.bikeit.gr/new-models/yamaha/13290-nea-montela-2018-eicma-2017-yamaha-mt-07-2018.html


πιο φραγκατοι ιδιοκτητες..


Γύρω στα 6 κατοστάρικα

:lol:

νεοσσός
05/04/2018, 22:13
Θα ήθελα σας παρακαλώ τη βοήθειά σας στην επιλογή ελαστικών για το MT-07. Τα αρχικά Bridgestone Battlax BT023 δεν έχουν φαγωθεί σχεδόν καθόλου, ούτε έχουν κάνει πολλά χιλιόμετρα (13.000), αλλά πρέπει να αντικατασταθούν εξαιτίας της φθοράς του χρόνου.

Τι προτείνετε να τοποθετήσω; Η χρήση που κάνω είναι κυρίως αστική μετακίνηση και σπανίως ταξίδια. Σαν προτεραιότητες θα έβαζα το μικρό χρόνο ζεστάματος, ώστε να έχω καλά επίπεδα πρόσφυσης από τα πρώτα χιλιόμετρα και να έχουν καλή πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο. Δε συνηθίζω να βγαίνω με βροχή, αλλά η πρόσφυση χρειάζεται περισσότερο σε βρεγμένο οδόστρωμα, που είναι έτσι κι αλλιώς αισθητά μειωμένη.

Επιπλέον με ενδιαφέρει περισσότερο η αντοχή στο χρόνο, παρά στη χρήση. Ας έχουν δηλαδή και μαλακή γόμα, που να τρώγεται εύκολα, αν αυτό συνεπάγεται καλύτερη πρόσφυση, αφού έτσι κι αλλιώς θα αντικατασταθούν πάλι λόγω χρόνου, με το πέλμα αφάγωτο. Θεωρώ σχεδόν απίθανο, με τη χρήση που κάνω, να φάω το λάστιχο στο χρόνο ζωής του.

o teos
05/04/2018, 23:03
Bridgestone s21
Pirelli roso corsa :wave2:

νεοσσός
06/04/2018, 09:47
Ευχαριστώ για την απάντηση.

Τα Pirelli Roso Corsa δεν απευθύνονται περισσότερο σε χρήση πίστας και λιγότερο σε δρόμο; Κάτι αντίστοιχο νομίζω ότι ισχύει και για τα Bridgestone S21. Το μόνο σημείο που δεν ξέρω είναι πόσο γρήγορο warm up έχουν, σε σχέση με τα commuting tires.

Για καθημερινή αστική μετακίνηση διαβάζω ότι είναι καλά τα Michelin Pilot Road 5, τα Metzeler Rodatec 01 και τα Bridgestone T31.

o teos
06/04/2018, 10:24
Και τα δύο είναι αυτό που ζήτησες..λάστιχα δρόμου με γρήγορο ζεστάμα που κρατάνε καλά..λάστιχα πίστας είναι από Bridgestone τα rs10 η τα r11 και από Pirelli τα supercorsa..τα υπόλοιπα που αναφέρεις είναι τουριστικά προς sport..michelin δε θα έβαζα ποτέ...εν πάση περίπτωση όχι δεν είναι λάστιχα για πίστα αυτά που σου πρότεινα :wave2:

ptc
06/04/2018, 11:37
Για καθημερινή αστική μετακίνηση διαβάζω ότι είναι καλά τα Michelin Pilot Road 5, τα Metzeler Rodatc 01 και τα Bridgestone T31.

Τα λαστιχα που αναφερεις δεν καλυπτουν τις προϋποθεσεις που εθεσες. Ειναι λαστιχα με πιο σκληρη γομα που αργει να ζεσταθει. Κυριο θετικο τους η μεγαλυτερη χιλιομετρικη αποδοση (που ειπες πως δε σε ενδιαφερει) αλλα και η καλη συμπεριφορα στο βρεγμενο. Η κατηγορια που σου προτεινει ο teos ειναι supersport, οχι track. Εχουν καλυτερο κρατημα, ζεσταινονται γρηγορα και η χιλιομετρικη αποδοση τους ειναι μεν μικροτερη, αλλα θα σε καλυψει (~10k). Θελουν λιγη προσοχη στο βρεγμενο γιατι η χαραξη τους ειναι πιο light. Κι εγω κατι τετοιο θα σου προτεινα παντως. Bridgstone S21 ή ακομα και τα πιο παλια BT16Pro που ειναι και σε πολυ καλη τιμη, αλλα θα σου κανουν μια χαρα τη δουλεια σου.

νεοσσός
07/04/2018, 17:35
Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις. Πάω λοιπόν για Bridgestone S21. Αν έχετε να προτείνετε κάποιον επαγγελματία, ειδικά προς τα βόρεια προάστια της Αθήνας, παρακαλώ στείλετε προσωπικό μήνυμα, για να μην κατηγορηθούμε για εσκεμμένη διαφήμιση. Τι ημερομηνίες να ζητήσω στο DOT; Συνήθως βρίσκεις λάστιχα που έχουν κατασκευαστεί περίπου 5 μήνες πίσω.

Αρχικά σκόπευα να προβώ σε αντικατάσταση ελαστικών το Σεπτέμβριο, για να γλιτώσω τη φθορά της ζέστης και του ήλιου τους θερινούς μήνες. Τα λυπάμαι κιόλας που έχουν αφάγωτο πέλμα, αλλά μάλλον πρέπει να αντικατασταθούν νωρίτερα.

MT07
26/04/2018, 11:01
Καλημερα, αγορασα καινουριο το mt07 τον Mαιο του 2015, στα τρια χρονια που το εχω εχω κανει 5.500 χλμ. Το εχω παντα σε κλειστο γκαραζ και το λειτουργω τουλαχιστον μια φορα την εβδομαδα για δυο τρια χιλιομετρα. Εκανα πριν 2 χρονια το service των 5.000 χλμ. Η ερωτηση μου ειναι αν χρειαζεται φετος να κανω κατι για την συντηρηση του. Να αναφερω οτι λαδωνω την αλυσιδα περιπου καθε 600 χλμ και τα λαστιχα τουλαχιστον εγω τα νιωθω ακομα μια χαρα. ευχαριστω

sapila racing
26/04/2018, 11:18
Αν δείς το manual λέει οτι κάθε χρόνο πχ πρέπει να αλλάζεις λάδια ασχέτως χιλιομέτρων.

Υγρα φρένων, υγρό ψυγείου, και άλλα πολλά επίσης πρέπει να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια.

Δες το manual λοιπόν και πράξε αναλόγως.

BLiTzER
26/04/2018, 11:36
Καλημερα, αγορασα καινουριο το mt07 τον Mαιο του 2015, στα τρια χρονια που το εχω εχω κανει 5.500 χλμ. Το εχω παντα σε κλειστο γκαραζ και το λειτουργω τουλαχιστον μια φορα την εβδομαδα για δυο τρια χιλιομετρα. Εκανα πριν 2 χρονια το service των 5.000 χλμ. Η ερωτηση μου ειναι αν χρειαζεται φετος να κανω κατι για την συντηρηση του. Να αναφερω οτι λαδωνω την αλυσιδα περιπου καθε 600 χλμ και τα λαστιχα τουλαχιστον εγω τα νιωθω ακομα μια χαρα. ευχαριστω

Όπως τα λέει ο σαπίλας είναι (τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω στα οχήματά μου), αλλά το μάνιουαλ του ΜΤ λέει "annual check" για τα λάδια κι όχι αλλαγή. Παρ'όλα αυτά, μόνο καλό κάνεις στο μηχανάκι σου αν τα αλλάζεις κάθε χρόνο.

Ωστόσο η δική μου απορία είναι γιατί κρατάς ένα τέτοιο μηχανάκι για 2-3 χλμ την εβδομάδα. Ούτε να ζεσταθεί δεν προλαβαίνει.

sniper
26/04/2018, 11:38
Όπως τα λέει ο σαπίλας είναι (τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω στα οχήματά μου), αλλά το μάνιουαλ του ΜΤ λέει "annual check" για τα λάδια κι όχι αλλαγή. Παρ'όλα αυτά, μόνο καλό κάνεις στο μηχανάκι σου αν τα αλλάζεις κάθε χρόνο.

Ωστόσο η δική μου απορία είναι γιατί κρατάς ένα τέτοιο μηχανάκι για 2-3 χλμ την εβδομάδα. Ούτε να ζεσταθεί δεν προλαβαίνει.

Τουλάχιστον λέει ο άνθρωπος, όχι το πολύ... (τώρα βέβαια 3 χρόνια 5.500 χλμ ακούγονται λίγα αλλά δεν βαριέσαι).

BLiTzER
26/04/2018, 11:40
Γράφει "τουλάχιστον μια φορά τη βδομάδα". Οι διαδρομές του είναι πάντα 2-3 χλμ. :p

(ή αυτό καταλαβαίνω εγώ από τη σύνταξή του)

Όπως και να'χει η μη τακτική συντήρηση μεταφράζεται σε κακοσυντηρημένο μηχανάκι, ασχέτως χιλιομέτρων.

sniper
26/04/2018, 11:41
Γράφει "τουλάχιστον μια φορά τη βδομάδα". Οι διαδρομές του είναι πάντα 2-3 χλμ. :p

Α, ε μπορεί τελικά να κατάλαβε ότι δεν του αρεσεο τελικά το μηχανάκι. Λογικό.

BLiTzER
26/04/2018, 11:54
Ναι. Ή μπορεί κάθε φορά που αποφασίζει να πάει βόλτα, να τρομάζει από την ωμή, αχαλίνωτη δύναμη, και να γυρνάει στο γκαράζ.

:lol:

MT07
26/04/2018, 12:22
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Τη μηχανη την πηρα επειδη μου αρεσε πολυ εμφανισιακα, τις δουλειες που κανω με αυτη και τις αποστασεις θα μπορουσα πολυ ανετα να τις κανω και με ενα παπι. Γενικα ειμαι φιλος του αυτοκινητου και τις μηχανες τις φοβαμαι αρκετα απλα ειναι οντως πολυ βολικες για καποιες καταστασεις. Οσο αφορα την ετησια συντηρηση που λετε θα μπορουσα να παω σε καποιο μη εξουσιοδοτημενο συνεργειο απο την στιγμη που δεν εχω εγγυηση η προτεινετε να παω στην yamaha ακομα και για μια απλη αλλαγη λαδιων ;

BLiTzER
26/04/2018, 12:23
Να πας οπουδήποτε, αρκεί να γίνεται σωστή δουλειά, με σωστά ανταλλακτικά.

sniper
26/04/2018, 12:25
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Τη μηχανη την πηρα επειδη μου αρεσε πολυ εμφανισιακα, τις δουλειες που κανω με αυτη και τις αποστασεις θα μπορουσα πολυ ανετα να τις κανω και με ενα παπι. Γενικα ειμαι φιλος του αυτοκινητου και τις μηχανες τις φοβαμαι αρκετα απλα ειναι οντως πολυ βολικες για καποιες καταστασεις. Οσο αφορα την ετησια συντηρηση που λετε θα μπορουσα να παω σε καποιο μη εξουσιοδοτημενο συνεργειο απο την στιγμη που δεν εχω εγγυηση η προτεινετε να παω στην yamaha ακομα και για μια απλη αλλαγη λαδιων ;
Τα λάδια τα αλλάζεις όπου θες, ή και μόνος σου αλλά αφού δεν έχεις εμπειρία καλύτερα μην το κάνεις και φας κανένα σπείρωμα.

o teos
26/04/2018, 12:25
Ρε μπαγάσα τουλάχιστον εισαι ειλικρινής:lol:..καλα κανεις αφου σ αρεσει..γενικα οτι ειπε ο απο πανω..να γινεται σωστη δουλεια!

ptc
26/04/2018, 12:27
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Τη μηχανη την πηρα επειδη μου αρεσε πολυ εμφανισιακα, τις δουλειες που κανω με αυτη και τις αποστασεις θα μπορουσα πολυ ανετα να τις κανω και με ενα παπι. Γενικα ειμαι φιλος του αυτοκινητου και τις μηχανες τις φοβαμαι αρκετα απλα ειναι οντως πολυ βολικες για καποιες καταστασεις. Οσο αφορα την ετησια συντηρηση που λετε θα μπορουσα να παω σε καποιο μη εξουσιοδοτημενο συνεργειο απο την στιγμη που δεν εχω εγγυηση η προτεινετε να παω στην yamaha ακομα και για μια απλη αλλαγη λαδιων ;

Μια αλλαγή λαδιών με ημισυνθετικά επώνυμα (δεν υπάρχει λόγος να πας σε Yamalube) σε όποιο συνεργείο σε βολεύει (το κάνεις και μόνος σου αλλά λογικά δεν ασχολείσαι με τέτοια πράγματα για να ρωτάς εδώ).
Κανονικά είσαι και για αλλαγή υγρών φρένων και ψυγείου λόγω χρόνων.

Δεν έχεις λόγο να πας σε εξουσιοδοτημένο.

MT07
26/04/2018, 12:44
Μια αλλαγή λαδιών με ημισυνθετικά επώνυμα (δεν υπάρχει λόγος να πας σε Yamalube) σε όποιο συνεργείο σε βολεύει (το κάνεις και μόνος σου αλλά λογικά δεν ασχολείσαι με τέτοια πράγματα για να ρωτάς εδώ).
Κανονικά είσαι και για αλλαγή υγρών φρένων και ψυγείου λόγω χρόνων.

Δεν έχεις λόγο να πας σε εξουσιοδοτημένο.

κοστος ; ενδεικτικα

Panos76
26/04/2018, 12:52
κοστος ; ενδεικτικα

Αφού αργεί ο πιτισίς να σου πει, το κόβω μεταξύ 50-80€ .

rainmike
26/04/2018, 14:08
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Τη μηχανη την πηρα επειδη μου αρεσε πολυ εμφανισιακα, τις δουλειες που κανω με αυτη και τις αποστασεις θα μπορουσα πολυ ανετα να τις κανω και με ενα παπι. Γενικα ειμαι φιλος του αυτοκινητου και τις μηχανες τις φοβαμαι αρκετα απλα ειναι οντως πολυ βολικες για καποιες καταστασεις. Οσο αφορα την ετησια συντηρηση που λετε θα μπορουσα να παω σε καποιο μη εξουσιοδοτημενο συνεργειο απο την στιγμη που δεν εχω εγγυηση η προτεινετε να παω στην yamaha ακομα και για μια απλη αλλαγη λαδιων ;

Μπράβο ρε φίλε καλά ξηγιέσαι,και μένα μαρέσει εμφανισιακά το mt αλλά δεν έχω μια:D

νεοσσός
03/05/2018, 16:57
Τοποθετήθηκαν τελικά τα Bridgestone Battlax S21. Έκανα τα πρώτα χιλιόμετρα του στρωσίματος και είμαι πολύ ευχαριστημένος σε σχέση με τα προηγούμενα BT 023 που είχαν 2,5 χρόνια στην πλάτη τους.

brandonheat
04/05/2018, 09:45
Τοποθετήθηκαν τελικά τα Bridgestone Battlax S21. Έκανα τα πρώτα χιλιόμετρα του στρωσίματος και είμαι πολύ ευχαριστημένος σε σχέση με τα προηγούμενα BT 023 που είχαν 2,5 χρόνια στην πλάτη τους.

Καλοτάξιδα και καλοπάτητα φίλε, τα έχω σχεδόν ένα χρόνο και περίπου 5.000 χλμ και δηλώνω φουλ ευχαριστημένος.
Δεν θα σε απογοητεύσουν επ ουδενί!

BabisStinson
04/05/2018, 11:46
Είμαι με Pirelli Diablo Rosso III και μόνο τα καλύτερα μπορώ να πω, ίσως είναι και Overkill για την μηχανή :-)
Στα 29.000 χιλιόμετρα (έλειπα 6 μήνες εξωτερικό για δουλειά και είπα να την φρεσκάρω για την σαιζόν) άλλαξα λάδια, φίλτρο λαδιού, καθάρισα το DNA φίλτρο αέρα και έλεγχο σε όλα, μια χαρά. Ακόμα τα τακάκια δεν θέλουν αλλαγή.
Ψάχνω να βρω μανέτα/τρόμπα φρένου με την ισχύ της εργοστασιακής, άντε και λίγο δυνατότερη. Προτείνετε τίποτα παιδιά!

brandonheat
04/05/2018, 14:41
Είμαι με Pirelli Diablo Rosso III και μόνο τα καλύτερα μπορώ να πω, ίσως είναι και Overkill για την μηχανή :-)
Στα 29.000 χιλιόμετρα (έλειπα 6 μήνες εξωτερικό για δουλειά και είπα να την φρεσκάρω για την σαιζόν) άλλαξα λάδια, φίλτρο λαδιού, καθάρισα το DNA φίλτρο αέρα και έλεγχο σε όλα, μια χαρά. Ακόμα τα τακάκια δεν θέλουν αλλαγή.
Ψάχνω να βρω μανέτα/τρόμπα φρένου με την ισχύ της εργοστασιακής, άντε και λίγο δυνατότερη. Προτείνετε τίποτα παιδιά!

Για την ανάρτηση πες μας :)

νεοσσός
05/05/2018, 13:02
Δυσκολεύομαι με το καθάρισμα και τη λίπανση της αλυσίδας, λόγω απουσίας κεντρικού stand. Έχετε να προτείνετε κάποια από τις βάσεις με τα ροδάκια που ανασηκώνουν τον πίσω τροχό; Βέβαια, απ' ό,τι είδα όταν μου άλλαζαν τα ελαστικά, είναι δύσκολη διαδικασία για ένα άτομο, καθότι η μοτοσυκλέτα αποσταθεροποιείται όταν σηκώνεται και χρειάζεται δεύτερο άτομο να κρατάει το τιμόνι για να μην πέσει η μοτοσυκλέτα, μέχρι να πατήσει καλά στο stand.

Εναλλακτικά σκέφτομαι να πηγαίνω περιστασιακά για το καθάρισμα της αλυσίδας σε επαγγελματία και να κάνω μόνο τη λίπανση μόνος μου στα μεσοδιαστήματα, όπως άλλωστε κάνω τώρα, κινώντας μπροστά-πίσω τη μοτοσυκλέτα. Κάπου πήρε το αυτί μου για έναν τύπο κάπου στον Υμηττό (μετά το Παγκράτι) που ασχολείται μόνο με το πλύσιμο μοτοσυκλετών. Γνωρίζετε ακριβή διεύθυνση;

ptc
05/05/2018, 14:02
Δυσκολεύομαι με το καθάρισμα και τη λίπανση της αλυσίδας, λόγω απουσίας κεντρικού stand. Έχετε να προτείνετε κάποια από τις βάσεις με τα ροδάκια που ανασηκώνουν τον πίσω τροχό; Βέβαια, απ' ό,τι είδα όταν μου άλλαζαν τα ελαστικά, είναι δύσκολη διαδικασία για ένα άτομο, καθότι η μοτοσυκλέτα αποσταθεροποιείται όταν σηκώνεται και χρειάζεται δεύτερο άτομο να κρατάει το τιμόνι για να μην πέσει η μοτοσυκλέτα, μέχρι να πατήσει καλά στο stand.


Ειχα αγορασει κι εγω paddock stand αλλα οπως ειπες κι αυτο απαιτει δευτερο ατομο για να στερεωθει. Δε με βολεψε ποτε γιατι επρεπε να αγγαρευω τη γυναικα και τελικα το χαρισα σε ενα φιλο. Εγω αυτο που κανω πλεον ειναι ο,τι βλεπεις σ'αυτο το βιντεο (https://www.youtube.com/watch?v=hICATrAtgpk). Δυο κομματια ξυλου και τελειωσες. Το ξυλο που μπαινει απο τη δεξια μερια μπορει να ειναι πιο μικρο και να το σφηνωσεις κατω απο το ψαλιδι.

gior-gos
05/05/2018, 15:54
Ενας τροπος λαδωματος της αλυσιδας για ολα τα μηχανακια που εχουν μόνο πλαινο σταντ ειναι

το μηχανακι στο πλαινο σταντ και σηκωμα της μοτοσικλετας με γρυλο αυτοκινητου ο οποίος τοποθετειται απ την δεξια πλευρα της μοτο (οπως καβαλαμε) απ οποιο σημειο του ψαλιδιου βολευει. Ετσι δημιουργειται ενα τριγωνικο σημειο στηριξης της μοτοσικλετας (σταντ, γρυλο και μπροστινη ροδα). Εννοειται σε επιπεδο εδαφος.

lykourgi
05/05/2018, 18:34
Δυσκολεύομαι με το καθάρισμα και τη λίπανση της αλυσίδας, λόγω απουσίας κεντρικού stand. Έχετε να προτείνετε κάποια από τις βάσεις με τα ροδάκια που ανασηκώνουν τον πίσω τροχό; Βέβαια, απ' ό,τι είδα όταν μου άλλαζαν τα ελαστικά, είναι δύσκολη διαδικασία για ένα άτομο, καθότι η μοτοσυκλέτα αποσταθεροποιείται όταν σηκώνεται και χρειάζεται δεύτερο άτομο να κρατάει το τιμόνι για να μην πέσει η μοτοσυκλέτα, μέχρι να πατήσει καλά στο stand.

Εναλλακτικά σκέφτομαι να πηγαίνω περιστασιακά για το καθάρισμα της αλυσίδας σε επαγγελματία και να κάνω μόνο τη λίπανση μόνος μου στα μεσοδιαστήματα, όπως άλλωστε κάνω τώρα, κινώντας μπροστά-πίσω τη μοτοσυκλέτα. Κάπου πήρε το αυτί μου για έναν τύπο κάπου στον Υμηττό (μετά το Παγκράτι) που ασχολείται μόνο με το πλύσιμο μοτοσυκλετών. Γνωρίζετε ακριβή διεύθυνση;

Για δες και αυτό : https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=154758

BabisStinson
05/05/2018, 20:01
Παιδιά είναι πανεύκολο να την βάλετε στο σταντ μόνοι σας:
https://www.youtube.com/watch?v=dluDWBg5bJU
Κι εγώ μόνος μου το βάζω κάθε φορά που θέλω να την πλύνω.

virus
06/05/2018, 07:55
εγω βαζω ενα ξυλο στο πλαινο σταντ να ερθει οσο πιο καθετα γινεται η μοτο και μετα ποολυ ευκολα μαινει το paddok stand.

BLiTzER
06/05/2018, 12:44
Εγώ το έλυσα με τον εξής τρόπο: δεν έχω καθαρίσει ποτέ αλυσίδα στη ζωή μου.

Mariner
06/05/2018, 13:14
Εγώ το έλυσα με τον εξής τρόπο: δεν έχω καθαρίσει ποτέ αλυσίδα στη ζωή μου.

Αφού τα πουλάς πριν χρειαστεί να βάλεις καν σπρέυ

ptc
06/05/2018, 20:03
Αφού τα πουλάς πριν χρειαστεί να βάλεις καν σπρέυ

Σα να διαβαζω τον clickbait τιτλο:
"Δε θα πιστεψετε τον τροπο που βρηκε ενας αναβατης για να κανει οικονομια στα σπρει αλυσιδας. Οι εταιριες λιπαντικων τον μισουν."

:D

νεοσσός
06/05/2018, 21:21
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Σε πρώτη φάση θα δοκιμάσω την παρακάτω ιδέα που είναι εύκολη, ανέξοδη και δεν πιάνει χώρο, όπως ένα paddock stand. Αν δεν τα καταφέρω, θα κοιτάξω μία από τις άλλες.


Ειχα αγορασει κι εγω paddock stand αλλα οπως ειπες κι αυτο απαιτει δευτερο ατομο για να στερεωθει. Δε με βολεψε ποτε γιατι επρεπε να αγγαρευω τη γυναικα και τελικα το χαρισα σε ενα φιλο. Εγω αυτο που κανω πλεον ειναι ο,τι βλεπεις σ'αυτο το βιντεο (https://www.youtube.com/watch?v=hICATrAtgpk). Δυο κομματια ξυλου και τελειωσες. Το ξυλο που μπαινει απο τη δεξια μερια μπορει να ειναι πιο μικρο και να το σφηνωσεις κατω απο το ψαλιδι.

harris_x
07/05/2018, 07:28
Παιδια, το paddock stand δεν θέλει δεύτερο άτομο για να στερεωθεί, μη το πειτε παραέξω...

Προσοχή θέλει.

Ακομα κι ο λεβέντης στο βιντεο δυσκολο το κανει...
Υπάρχει και ευκολότερος τροπος.

ptc
07/05/2018, 10:00
Παιδια, το paddock stand δεν θέλει δεύτερο άτομο για να στερεωθεί, μη το πειτε παραέξω...

Προσοχή θέλει.

Ακομα κι ο λεβέντης στο βιντεο δυσκολο το κανει...
Υπάρχει και ευκολότερος τροπος.

Προσωπικά από το να ρισκάρω να ρίξω τη μηχανή καλύτερα το ξύλο. Την ίδια δουλειά κανει, απλά δεν είναι τρέντι. Άσε που είναι ασύγκριτα πιο βολικό να το κατεβάσω από το σπίτι. Και πιο οικονομικό. :D

harris_x
07/05/2018, 11:05
πραγματικά θα με κάνετε να τραβήξω βιντεάκι και να σας το στείλω...

RaGe_Raptor
07/05/2018, 11:18
Paddock stand κι εγώ, μόνος. Ευκολάκι, τουλαχιστον στο GSX-R.

DoctoR_k6
07/05/2018, 11:27
Παιδια, το paddock stand δεν θέλει δεύτερο άτομο για να στερεωθεί, μη το πειτε παραέξω...

Προσοχή θέλει.



Paddock stand κι εγώ, μόνος. Ευκολάκι, τουλαχιστον στο GSX-R.

+1000

virus
07/05/2018, 18:58
και με το ποδι γινεται αλλα εδω μεσα θα με παρουν με τις πετρες :D

kouk
09/05/2018, 15:40
+1000

Πολύ εύκολο.

Βάζεις το ένα bobbin. Από την μεριά του στάντ.
Πιέζεις σιγά σιγά το σταντ να ανεβάσει την μηχανή. Αυτή αρχίζει να σηκώνεται. Και τότε κάθεται και στο άλλο. Bobbin.
Πολύ απλό ούτε καν στηρίζω μηχανή. Όλα τα κάνει το σταντ.

νεοσσός
19/05/2018, 12:11
Ειχα αγορασει κι εγω paddock stand αλλα οπως ειπες κι αυτο απαιτει δευτερο ατομο για να στερεωθει. Δε με βολεψε ποτε γιατι επρεπε να αγγαρευω τη γυναικα και τελικα το χαρισα σε ενα φιλο. Εγω αυτο που κανω πλεον ειναι ο,τι βλεπεις σ'αυτο το βιντεο (https://www.youtube.com/watch?v=hICATrAtgpk). Δυο κομματια ξυλου και τελειωσες. Το ξυλο που μπαινει απο τη δεξια μερια μπορει να ειναι πιο μικρο και να το σφηνωσεις κατω απο το ψαλιδι.
Δεν είναι τόσο εύκολο όσο το κάνει να δείχνει ο κύριος στο video, αλλά απεδείχθη καλή λύση, που δεν πιάνει χώρο, ούτε κοστίζει. Επιτέλους καθαρίζω και λιπαίνω αλυσίδα χωρίς να σπρώχνω τη μοτοσυκλέτα μπροστά-πίσω. Μεγάλη αξία το κεντρικό stand τελικά, το οποίο απουσιάζει από το mt-07.

BLiTzER
19/05/2018, 13:11
Μεγάλη αξία το κεντρικό stand τελικά, το οποίο απουσιάζει από το mt-07.

Καμία σοβαρή μοτοσικλέτα δεν έχει κεντρικό σταντ.

bulmont
19/05/2018, 18:28
Καμία σοβαρή μοτοσικλέτα δεν έχει κεντρικό σταντ.

:bawl::bawl::bawl::bawl:

devil's animal
19/05/2018, 18:49
:bawl::bawl::bawl::bawl:



μην του δινεις σημασια του παιδιου...

mt07 ειχε...

buckley
19/05/2018, 18:52
:bawl::bawl::bawl::bawl:

Που το βρίσκεις ρε το αστείο ???

bulmont
20/05/2018, 17:49
Που το βρίσκεις ρε το αστείο ???

Τι να σου εξηγώ...................

buckley
20/05/2018, 18:16
Τι να σου εξηγώ...................

Έχει γούστο να συμφωνείς με τον νεαρούλη ...

balakia
04/06/2018, 08:02
Να κάνω μια ερώτηση.
Υπάρχει κάποιο κάλυμμα για την αλυσίδα μεγαλύτερο,να κρύβει περισσότερα την αλυσίδα;
Κάθε φορά που την γρασαρο το παντελόνι του συνεπιβάτη γίνεται χαλιά.
Βάζω motorex street σπρέι αφού την έχω καθαρίσει πριν Μ ένα καθαριστικό πάλι motorex.

BabisStinson
04/06/2018, 08:11
Να κάνω μια ερώτηση.
Υπάρχει κάποιο κάλυμμα για την αλυσίδα μεγαλύτερο,να κρύβει περισσότερα την αλυσίδα;
Κάθε φορά που την γρασαρο το παντελόνι του συνεπιβάτη γίνεται χαλιά.
Βάζω motorex street σπρέι αφού την έχω καθαρίσει πριν Μ ένα καθαριστικό πάλι motorex.


Δες της Ermax:
https://www.ermax.com/Yamaha/MT-07(FZ-7)/rear_hugger_MT_07-FZ_7_2014-2017.html?egap=article&ida=4808

BLiTzER
04/06/2018, 08:15
Βάζε λιγότερο σπρέι.

ptc
09/07/2018, 12:26
MT-07 (περιπου...) trackbike. :cool:

Για οποιον εχει ορεξη να διαβασει λεπτομερειες → πηγη (https://fz07.org/thread/9105/project-fz-supertwin/)

397614

buckley
09/07/2018, 12:34
MT-07 (περιπου...) trackbike. :cool:

Για οποιον εχει ορεξη να διαβασει λεπτομερειες → πηγη (https://fz07.org/thread/9105/project-fz-supertwin/)

397614

Κούκλα είναι η άτιμη, χαχαχαχα...

ptc
09/07/2018, 12:42
Χρησιμοποιησε φερινγκ απο R6 2017. Με πολλη πατεντα προφανως.

Σκεφτομαι πως θα μπορουσε ανετα να υπηρχε και ενα τετοιο φερινγκατο μοντελο στην γκαμα της Yamaha. Με ψηλα κλιπον, στη λογικη των Ninja 650, CBR650f, κτλ.

sapila racing
09/07/2018, 12:55
MT-07 (περιπου...) trackbike. :cool:

Για οποιον εχει ορεξη να διαβασει λεπτομερειες → πηγη (https://fz07.org/thread/9105/project-fz-supertwin/)

397614

Sorry αλλά το αποτέλεσμα είναι λίγο αστείο!

BLiTzER
09/07/2018, 12:57
Σαν tdm είναι. Θέλει ένα χαμήλωμα όλο το μπροστινό μέρος. Η εξάτμιση, ασχολίαστη.

sniper
09/07/2018, 12:57
Σαν tdm είναι. Θέλει ένα χαμήλωμα όλο το μπροστινό μέρος.

I rest my f@cking case.

ptc
09/07/2018, 13:13
Σαν tdm είναι.

Καλα το σκεφτηκα πως θα πουλουσε ενα τετοιο μοντελο στην Ελλαδα λοιπον. :D

νεοσσός
15/07/2018, 17:21
Έχετε παρατηρήσει ότι το τελευταίο λίτρο βενζίνης κατά το γέμισμα μπαίνει σχετικά αργά; Δηλαδή αν πας να τιγκάρεις το τεπόζιτο, αργεί να κατέβει η στάθμη, ενώ μπορεί να πάρει κάμποση βενζίνη ακόμα.

balakia
27/07/2018, 15:45
που δουλευει η θερμοκρασια κινητηρα τωρα το καλοκαιρι μεσα στην πολη?
σημερα επιασε και 105 βαθμους κελσιου.

νεοσσός
27/07/2018, 19:25
Αν πέσεις σε ταχύτητες κάτω από 30 km/h για αρκετή ώρα με θερμοκρασία δρόμου (όχι υπό σκιά) περί τους 37°C, η θερμοκρασία του ψυκτικού θα είναι σίγουρα πάνω από 90°C. Στο πρώτο άνοιγμα όμως με 50-60 km/h θα πέσει γρήγορα. Αν πέσεις σε μποτιλιάρισμα και ακινητοποιηθείς για ώρα, θα φθάσει τους 106°C και εκεί ακριβώς θα ξεκινήσει το βεντιλατέρ, μέχρι να σου ρίξει τη θερμοκρασία στους 96°C, σε περίπου ένα λεπτό. Λίγο ακόμα να έμενες ακίνητος, θα έβλεπες τη λειτουργία του ανεμιστήρα.

Υπάρχει ένας τροχονόμος στη διασταύρωση Κατεχάκη και Μεσογείων που κρατάει το φανάρι κλειστό από 4 έως 8 (ναι, οκτώ) λεπτά. Εκεί έχω δει να λειτουργεί ο ανεμιστήρας, όταν μας έχει σταματημένους πάνω από 5 λεπτά. Πιάνεις κουβέντα με τους ντιλιβεράδες που παραπονιούνται ότι θα κρυώσουν ή θα ζεσταθούν οι καφέδες, ανάλογα την εποχή, κάνεις γνωριμίες, γελάς με τον κόσμο που βρίζει και κορνάρει στον τροχονόμο που κάνει τη δουλειά του και μπαίνεις στον πειρασμό να σβήσεις τον κινητήρα, αλλά δεν ξέρεις αν θα ανοίξει την επόμενη στιγμή τη δική σου ροή.

Από την άλλη, αν κινείσαι με ταχύτητες κοντά στα 70 km/h, όση ζέστη και να έχει έξω, το ψυκτικό σου θα είναι κάτω από 85°C.

balakia
27/07/2018, 19:46
οταν το πρωτοπηρα το μηχανακι το τσεκαρισα σε σταση (χειμωνα),στους 102-103 πηρε το βεντιλατερ μπροστα.
απλα μου εκανε εντυπωση σημερα το 106 που ειδα,μεσα στην πολη (θεσ/νικη) με πολυ κινηση.
μολις επιασα την λαγκαδα την εριξε γρηγορα.

Apache
28/07/2018, 09:50
Εχθες μου ηρθε ανακληση για την βιδα του προφυλακτηρα της αλυσιδας, αν και εχω δωσει το μηχανακι εδω και εναμιση χρονο...

konstantinos748
28/07/2018, 22:55
Καλό θα 'ναι τι να πω ? το φανάρι είναι αηδία.Ας πούμε το παίρνεις στα λεφτά που λέτε,τι αξία θάχει σε 5-6 χρόνια ???
(Γιατί δίνω ας πούμε ένα suzuki gr72a ένα διφραγκάκι το οποίο από θέμα αξίας μόνο αυξητικές τάσεις έχει για το μέλλον...)
Τρόλλ όβερ.

Αδελφέ μ@λ@κί@ πεταξες...... Ποιά θα είναι η αξία του σε 5-6 χρόνια ? , όποια και των υπολοίπων μοτοσυκλετών.....