PDA

View Full Version : ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ



Haga
16/10/2005, 08:04
Μετα τον σημερινο αγωνα motogp εφτασα στα ορια μου με τον
παρουσιαστη συγκεκριμενα δε μπορω να καταλαβω γιατι ριχνει τοση λασπη στη formula 1, προσπαθει να την υποβιβασει παραπληροφορωντας τον κοσμο.Ειναι δυο διαφορετικα αθληματα σας πειραζει αν ο ενας παιζει μπασκετ και ο αλλος ποδοσφαιρο;;
Τοτε γιατι τη συγκρινει που σε τελικη στις στροφες η F1 ειναι πιο γρηγορη τι να κανουμε να πεθανουμε ,ολη την ωρα λεει πραγματα εναντιον της δηλαδη εχει γινει βαρετος.Ειχε πει μια φορα οτι η F1 ειναι πιο γρηγορη στις στροφες επειδη εχει χοντρα λαστιχα χα χα χα χα χα χα χα ...τα G μεγαλε τα ξεχασες που να ξερεις τι ειναι!!!
Λατρευω τη μηχανη (superbike) αλλα δεν λασπωνω αυτον που κανει αναβαση ριτσωνας ουτε αυτον στα motocross στα motard στα wrc και ολο το μηχανοκινητο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ .Ειναι αθλητισμος και οχι κιτρινισμος.Οσο χαιρομαι να βλεπω ατομα που με οικονομια μαζευουν χρηματα για να τρεξουν ενα αγωνα motocross αλλο τοσο χαιρομαι να βλεπω και εκεινο που τρεχει μια αναβαση με ανα saxo 5ετιας ειναι αθλητισμος και αυτος που τρεχει στην αναβαση να ειστε σιγουροι οτι στο δρομο ειναι κυριος.Τωρα ο διατσιδης γιατι ριχνει λασπη σε καταλαβαινω.....

Pokermon
16/10/2005, 08:09
+10000 :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: αλλά εχτές δεν σε είδα στο ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΥ.......

Haga
16/10/2005, 08:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Pokermon
+10000 :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: αλλά εχτές δεν σε είδα στο ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΥ.......

Μενω πατρα....:wave2: :wave2: :bigcry:

Pokermon
16/10/2005, 08:18
ΘΑ ΑΝΕΒΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ????

Haga
16/10/2005, 08:25
δεν το βλεπω λογω δουλειας...:( :(

dimitris74
16/10/2005, 10:37
δεν πιστευω οτι ειναι θεμα λασπης, απλα μας τα εχουν κανεις τσουρεκια ο κολομπαρινι με τον πουρναρακη στην μεταδοση της F1 και καλα κανει και τα χωνει. η F1 απο πλευρας θεαματος εχει τελειωσει οσο και να λενε τοσοι τηλεθεατες, σε τοσες χωρες, τοσος ανταγωνισμος για το πρωταθλημα,
στα λεω επειδη παρακολουθω f1

oulas
16/10/2005, 11:01
Οσο περναει ο καιρος τοσο πιο βαρετη γινετε, Παρακαλας για να δεις καμια καλη μονομαχια!

m1ke
16/10/2005, 11:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Haga
Μετα τον σημερινο αγωνα motogp εφτασα στα ορια μου με τον
παρουσιαστη

Η λύση είναι απλή ..... κλείνεις τη φωνή ή αλλάζεις κανάλι.:eyepop:
Υπάρχει φυσικά και το Eurosport που η μετάδοση δεν έχει καμμία σχέση με τους άθλιους ερασιτεχνισμούς του κρατικού καναλιού.:wave2:

gdevelek
16/10/2005, 14:42
Και λίγα λέει ο Διατσίδης. Η Φ1 έχει τεράστια ανταπόκριση στον κόσμο σε σύγκριση με το ΜοτοGP, και ΔΕΝ το αξίζει με τίποτε. Και φυσικά έχει νόημα η σύγκριση γιατί είναι και τα δύο μηχανοκίνητα αθλήματα.

Και πράγματι ο Πουρναράκης και ο Παλομπαρίνι είναι ενοχλητικοί καθώς προσπαθούν απελπισμένα να πουσάρουν τον ενθουσιασμό των τηλεθεατών για ένα τραινάκι που γυρίζει γύρω-γύρω, με τόσα προσπεράσματα σε μια σεζόν όσα και σε ΕΝΑ αγώνα MotoGP. Και βέβαια οι ευκαιρίες που έχουν για να το κάνουν έρχονται μόνο χάρη στα pit-stops!!

DEMINIO
16/10/2005, 14:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Haga
Ειχε πει μια φορα οτι η F1 ειναι πιο γρηγορη στις στροφες επειδη εχει χοντρα λαστιχα χα χα χα χα χα χα χα ...τα G μεγαλε τα ξεχασες που να ξερεις τι ειναι!!!


Εντελώς πληροφοριακά, ο κυριότερος παράγοντας για τα πολλά πλευρικά G στη F1 είναι τα ελαστικά....

Haga
16/10/2005, 17:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από DEMINIO
Εντελώς πληροφοριακά, ο κυριότερος παράγοντας για τα πολλά πλευρικά G στη F1 είναι τα ελαστικά....


Ο κυριοτερος παραγοντας ειναι οι αναποδες αεροτομες ...προκαλουν αρνητικη αντωση!! και για αυτο εχει τοσο κρατημα στη στροφη

Haga
16/10/2005, 17:43
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
[B]Και λίγα λέει ο Διατσίδης. Η Φ1 έχει τεράστια ανταπόκριση στον κόσμο σε σύγκριση με το ΜοτοGP, και ΔΕΝ το αξίζει με τίποτε. Και φυσικά έχει νόημα η σύγκριση γιατί είναι και τα δύο μηχανοκίνητα αθλήματα.


Θες συκριση αγωνας sepang montoya 1,34- capirossi 2,00
Αυτο ομως δεν εχει νοημα το θεμα ειναι να μην λασπωνεις αλλο αθλημα...Για προσπερασεις και μαχες τα 125 εχουν τις πιο πολλες τι σημαινει δε πρεπει να βλεπουμε τη μεγαλη κατηγορια, προσωπικα μου αρεσουν πολυ τα superbike γιατι ειναι κοντα σε αυτο που καβαλαμε :wave2:

gdevelek
16/10/2005, 18:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Haga


Θες συκριση αγωνας sepang montoya 1,34- capirossi 2,00


Δεν λέει και πολλά αυτό, το θέμα είναι το θέαμα, και το θέαμα προσδιορίζεται από τις προσπεράσεις. Ο θεατής θέλει να βλέπει τον πιο γρήγορο να προσπερνά και να "ανταμοίβεται" για την υπεροχή του, αυτό το βλέπει στο Motogp, δεν το βλέπει στη F1.

Αυτή ακριβώς είναι και η διαφορά μεταξύ ποδοσφαίρου και μπάσκετ (όπου "προσπέρασμα", βάλε "γκόλ/καλάθι")

Τα 125 έχουν πολλά προσπεράσματα, αλλά δεν βλέπεις τις μεγάλες ταχύτητες των μεγάλων κυβικών. Επίσης όλοι οι αναβάτες είναι νέα πρόσωπα, ενώ στα motogp τους ξέρεις από τα πρώτα τους βήματα στα 125 και 250, και έτσι συναισθηματικά ο αγώνας σε τραβάει περισσότερο.

DEMINIO
16/10/2005, 18:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Haga
Ο κυριοτερος παραγοντας ειναι οι αναποδες αεροτομες ...προκαλουν αρνητικη αντωση!! και για αυτο εχει τοσο κρατημα στη στροφη

Ή κάπου τα 'χεις μπερδέψει ή... τα 'χεις μπερδέψει κάπου :look:

Οι πτέρυγες και γενικότερα το στήσιμο και η ρύθμιση των αεροτομών έχει να κάνει με την αεροδυναμική, κοινώς την επίδραση του ανέμου στο μονοθέσιο στις υψηλές ταχύτητες. Αυτό, μπορεί ανάλογα να κάνει το μονοθέσιο πιο σταθερό ή λιγότερο σταθερό στη στροφή, όχι όμως να επιρρεάσει από πάρτη του σε μεγάλο βαθμό την ταχύτητα που έχει ένα μονοθέσιο μέσα στροφή και να μεταβάλλει σημαντικά τα πλευρικά g που ασκούνται. Ακόμα και στις πιο αργές/σφιχτές πίστες, που τα μονοθέσια (οι πτέρυγες δηλαδή) είναι στημένα για μικρές ταχύτητες τα πλευρικά g είναι κατά πολύ περισσότερα από τις μοτοσυκλέτες!!! Κι αυτό προφανώς οφείλεται στην μεγαλύτερη (κατά πολύ όμως...) επιφάνεια επαφής/τριβής του οχήματος με την άσφαλτο!!!

Τώρα, το παράδειγμα που φέρνεις με τα 125 είναι για γέλια. Κι ο ποδηλατικός γύρος της Γαλλίας έχει περισσότερα προσπεράσματα... Τι να κάνουμε τώρα, να γίνουμε ποδηλάτες;;; :dizzy:
Μιλάμε για τα δύο κορυφαία μηχανοκίνητα σπόρ. Η "σύγκριση" είναι αναπόφευκτη, και τα αποτελέσματα αυτής της σύγκρισης είναι σχεδόν αυτονόητα, ειδικά τα τελευταία χρόνια... Σε επιδόσεις (βασικά σε γυρολόγια...) είναι πολύ μπροστά η f1 αλλά σε θέαμα (γιατί περί σπόρ μιλάμε) τα motogp είναι αιώνες μπροστά!!!

Haga
16/10/2005, 19:32
Οι πτέρυγες και γενικότερα το στήσιμο και η ρύθμιση των αεροτομών έχει να κάνει με την αεροδυναμική, κοινώς την επίδραση του ανέμου στο μονοθέσιο στις υψηλές ταχύτητες. Αυτό, μπορεί ανάλογα να κάνει το μονοθέσιο πιο σταθερό ή λιγότερο σταθερό στη στροφή, όχι όμως να επιρρεάσει από πάρτη του σε μεγάλο βαθμό την ταχύτητα που έχει ένα μονοθέσιο μέσα στροφή και να μεταβάλλει σημαντικά τα πλευρικά g που ασκούνται. Ακόμα και στις πιο αργές/σφιχτές πίστες, που τα μονοθέσια (οι πτέρυγες δηλαδή) είναι στημένα για μικρές ταχύτητες τα πλευρικά g είναι κατά πολύ περισσότερα από τις μοτοσυκλέτες!!! Κι αυτό προφανώς οφείλεται στην μεγαλύτερη (κατά πολύ όμως...) επιφάνεια επαφής/τριβής του οχήματος με την άσφαλτο!!!

:
Μιλάμε για τα δύο κορυφαία μηχανοκίνητα σπόρ. Η "σύγκριση" είναι αναπόφευκτη, και τα αποτελέσματα αυτής της σύγκρισης είναι σχεδόν αυτονόητα, ειδικά τα τελευταία χρόνια... Σε επιδόσεις (βασικά σε γυρολόγια...) είναι πολύ μπροστά η f1 αλλά σε θέαμα (γιατί περί σπόρ μιλάμε) τα motogp είναι αιώνες μπροστά!!! [/B][/QUOTE]

Mου φαινεται λεμε τα ιδια πραγματα με αλλα λογια, αυτο για τα 125 το εννοουσα διαφορετικα ,anyway σιγουρα το motogp ειναι πολυ θεαματικο σε σχεση με τη φορμουλα 1 αλλα μου τη δινει που δεν εχει να πει τιποτα τεχνικο ο διατσιδης και στο μισο αγωνα ριχνει λασπη στη φορμουλα, σε λιγο θα το κανει μεσημεριανη εκπομπη και χασαμε και την εκκινηση σημερα

apolon10
17/10/2005, 10:05
H F1 ειναι η κορυφωση της τεχνολογιας στον μηχανοκινητο αθλητισμο. Τα μονοθεσια αποτελουν τα γρηγοροτερα οχηματα πανω στο εδαφος ειτε αφορα κινηση σε στροφες ειτε σε ευθεια γραμμη.
Σκεφτειτε οτι αν επιτρεποταν η αυτοματη ρυθμιση των αεροδυναμικων βοηθηματων στη διαρκεια του αγωνα τοτε και τα G στις στροφες αλλα και τα χλμ τελικης θα ηταν μεγαλυτερα απο καθε αλλο οχημα (τα g ειναι ηδη -οφειλεται στα λαστιχα αλλα και στην αεροδυναμικη γιατι τι να το κανεις το φαρδυ λαστιχο αν δεν υπαρχει κατι να πιεζει το μονοθεσιο ωστε να μην χανει επαφη με την ασφαλτο).

Το θεμα ειναι ομως οτι περα απο τα προσπερασματα και τις λοιπες ανησυχιες μας, ποιος θα βγει πρωταθλητης κλπ, η φορμουλα 1 (αλλα και το motogp) ειναι θεαμα απο μονο του και ειμαι σιγουρος οτι με καταλαβαινει οποιος εχει βρεθει σε αγωνα απο κοντα. Η προσπαθεια του ματιου να παρακολουθησει το μονοθεσιο απο τη στροφη που ερχεται ως στη στροφη που χανεται, ο εκκωφαντικος ηχος του κινητηρα που θυμιζει θηριο που ερχεται απο μακρια, το στριγλισμα του κινητηρα στα κατεβασματα και η ηχω στα διπλανα λοφακια ειναι κατι συναρπαστικο απο μονο του και μοναδικη εμπειρια. Τωρα τα προσπερασματα ειναι για οταν το βλεπεις στην TV, γιατι στον αγωνα εισαι τοσο στην μπριζα που αυτος τελειωνει και νομιζεις οτι περασαν 10 λεπτα μονο.
θα ελεγα λοιπον οτι φ1 και μοτοτζιπι ειναι μοναδικα το καθενα με τον τροπο του και την τεχνολογια του και πρεπει να τα σεβομαστε το καθενα ξεχωριστα για αυτα που μας προσφερει.

Gandalf dr685sm
17/10/2005, 10:37
Θα συμφωνήσω σε όλα και με όλους...

Αρνούμαι να ακούω τις "κορώνες" του τύπου , "η F1 είναι σκατά και το GP είναι κορυφή"...

Το κάθε άθλημα έχει την χάρη του. Μπορεί όντως η F1 να μην έχει "δυνατό ανταγωνισμό" πλέον , αλλά αυτό έχει γίνει λόγω του "αποστειρωμένου πνεύματος" που κουβαλούν οι διοργανωτές της.

Ας μην ξεχνούμε τους περιορισμούς που έχουν επιβάλλει οι ιθύνοντες εκεί.

Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει το οτι το όχημα μονοθέσιο έχει τον 3-4πλάσιο όγκο και διαστάσεις απο μια μηχανή GP. όπου οι πίστες σε διαστάσεις είναι ίδιες και για τα δύο.
Είναι λογικό στο πρώτο να περιορίζονται τα "ανοίγματα" για προσπεράσεις.

Απο εκεί και πέρα... το τι βλέπει ο καθένας είναι επιλογή του.
Προσωπικά βλέπω και truck races που είναι πιο τρενάκι απο την formula, αλλά και μόνο που τα βλέπεις τα θηρία να γυρνάνε , είναι πόρωση.

Το ίδιο και με την F1.. όταν μάλιστα έχεις μπεί και σε ενα kart , κάποιων κυβικών και δεν μπορούσες να το κάνεις να κάτσει κάτω, μπορείς να καταλάβεις τι κάνουν αυτοί οι τύποι.

Κάθε πράγμα έχει την γλύκα του και είναι ανούσιο , έως και "παιδιάστικο" να κατηγορείς το άλλο ως υποδεέστερο.

Ας μην ξεχνούμε μορφές όπως ο Nicky Lauda ή τον Pice, Senna, etc.

Η F1 είναι καλή , αρκεί κάποιοι κουφιοκεφαλάκηδες που τραβούν νήματα το καταλάβουν νωρίς και δεν την αποστειρώνουν κάθε λίγο και λιγάκι.


Gandalf

idi
17/10/2005, 10:44
το "προβλημα" της F1 ειναι τα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ηλεκτρονικα βοηθηματα... τοσα πολλα που οι οδηγοι δε μπορουν να δειξουν το ταλεντο τους (γιαυτο και γυρνανε σε απελπιστικα ιδιους ριθμους)

περισσοτερο μετραει η ομαδα και το στησιμο

κατα τα αλλα μη ξεχναμε οτι η F1 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ... καμια απολυτος σχεση εκτος του οχι εχει 4 ροδες

apolon10
17/10/2005, 11:16
Νομιζω οτι το θεμα που πρεπει να απαντηθει ειναι:
η φ1 ειναι θεμα οδηγων ή θεμα μονοθεσιου?

Η δικη μου αποψη ειναι οτι η φ1 θα επρεπε να απελευθερωθει πληρως απο περιορισμους και να εξελιχθει το μονοθεσιο οσο ειναι επιστημονικα ή μη εφικτο με οσα βοηθηματα γουσταρουν, ωστε να βρεθουν πραγματικα τα ορια της αυτοκινησης. Γιατι αν ειναι να συγκρινουμε τους οδηγους τοτε να τους παμε σε κανα ενιαιο με saxo η ibiza και να δουμε ποιος ειναι ο καλυτερος.
Γιατι μην πει κανεις ο Raikonen ή ο ενας ή ο αλλος. Γιατι τοτε η Maclaren περασε τη renault μετα τα μισα του πρωταθληματος και μετα περασε η 2η την 1η ξανα (οπως ειδαμε χθες) οταν βελτιωσε το αεροδυναμικο πακετο.
Για μενα το μονο που θα επρεπε να ειναι το ιδιο για ολους ειναι το budget. Δλδ ποσα χρηματα δαπανας για ερευνα και εξελιξη για καλυτερα υλικα και καλυτερες τεχνικες κατασκευης.
Εγω θα ηθελα να δω τα ορια της ανθρωπινης ικανοτητας να κινειται πανω στο εδαφος με οχημα. Να βλεπω χρονο με το χρονο να κατεβαινουν οι χρονοι και να αναρωτιομαστε που μπορει η εξελιξη να σταματησει.
Τωρα ο ενας η ο αλλος δεν εχει πολυ σημασια. Και εγω αν οδηγησω φ1 θα περασω οποιον θελετε, με πορσε με λαμποργκινι η οτι αλλο θελετε. Και αν οχι απο τους πρωτους γυρους, μετα απο καποιες μερες στην πιστα, οσοι εχουμε χερια ποδια και αντιληψη θα μπορουσαμε να οδηγησουμε ενα μονοθεσιο. Εδω οδηγουμε μηχανες στους δρομους της ζουγκλας της Αθηνας.

dodos_1
17/10/2005, 11:44
Εγω πιστεύω ότι τα πιο θεαματικά σπορ στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι τα motoGp και το WRC.Η F1 είναι κατευθυνόμενη από τις ομάδες και ενα μεγάλο μέρος των αγώνων κρίνονται στα pits και όχι στην πίστα.οπότε το ενδιαφέρον μειώνεται δραματικά αμα περιμένεις εναλλαγές θέσεων από την ταχύτητα των μηχανικών και όχι από τα μονοθέσια...Προσωπική μου άποψη.

gdevelek
17/10/2005, 11:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από dodos_1
Εγω πιστεύω ότι τα πιο θεαματικά σπορ στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι τα motoGp και το WRC.Η F1 είναι κατευθυνόμενη από τις ομάδες και ενα μεγάλο μέρος των αγώνων κρίνονται στα pits και όχι στην πίστα.οπότε το ενδιαφέρον μειώνεται δραματικά αμα περιμένεις εναλλαγές θέσεων από την ταχύτητα των μηχανικών και όχι από τα μονοθέσια...Προσωπική μου άποψη.

+1

Αν τα τεπόζιτα διαρκούσαν ένα ολόκληρο αγώνα, θα βλέπαμε αλλαγές θέσεων μόνο όταν ο Κρόνος βλέπει τον Ποσειδώνα υπό 43 μοιρών γωνία και έχει περίοδο η Μενεγάκη.

dodos_1
17/10/2005, 12:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
+1

Αν τα τεπόζιτα διαρκούσαν ένα ολόκληρο αγώνα, θα βλέπαμε αλλαγές θέσεων μόνο όταν ο Κρόνος βλέπει τον Ποσειδώνα υπό 43 μοιρών γωνία και έχει περίοδο η Μενεγάκη.

Θεωρώ ότι και οι ίδιες οι ομάδες και οι διοργανωτές το γνωρίζουν αυτό και γι'αυτό τα ντεπόζιτα και τα λάστιχα κρατάνε για μερικούς γυρους....και ολα αυτά τα πραγματάκια τα βαφτίζουν......
..... "κανονισμοί"!

Φανταστείτε τα motoGΡ να αλλάζανε λάστιχα ή να έκαναν Refuel...θα είχε πιο πολλους οπαδούς σε ολο τον κόσμο και απο την Manchester United(:yuck: )!!!!:lol: όχι ότι δεν έχει τώρα....;)

MOTOGP RULES!!!!!!:a23: :a23: :a23:

akaposto
17/10/2005, 12:16
Νομίζω ότι έχουμε εθιστεί λίγο στα προσπεράσματα του GP,τα οποία ναι είναι απίστευτα.
Στο wrc δεν έχουμε προσπεράσεις,
αλλά έχουμε θέαμα.
Αρα θέαμα δεν είναι μόνο οι προσπεράσεις.

Σίγουρα στην formula οι προσπεράσεις είναι πολύ λιγότερες,όμως το θέαμα κόβεται απο την τηλεόραση.

Ποιά τηλεόραση θα σου μεταδώσει τον "πανικό" της εκίνησης,ποιό πλάνο θα σου δώσει να καταλάβεις με πόσα έρχονται,πότε φρενάρουν και πότε εξαφανίζονται πάλι σε κάθε στροφή?

Δεν είναι θέαμα να τους βλέπεις να γυρνάνε
τόσους γύρους,με τόσα άλογα στα χέρια,και να μην κάνουν λάθη???
(φυσικά και γίνονται λάθη,αλλά είναι ελάχιστα)

Τα ηλεκτρονικά κατεβάζουν τα γυρολόγια,αλλά στην πραγματικότητα το πιο σημαντικό είναι ότι συντηρούν τα ελαστικά! Χωρίς ηλεκτρονικά τα λάστιχα σε 5-10 γύρους (με τις σημερινές ιπποδυνάμεις) θα γίνονταν φυτίλια.
Είναι πρόβλημα ασφάλειας.