Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

  1. #1

    ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

    Μετα τον σημερινο αγωνα motogp εφτασα στα ορια μου με τον
    παρουσιαστη συγκεκριμενα δε μπορω να καταλαβω γιατι ριχνει τοση λασπη στη formula 1, προσπαθει να την υποβιβασει παραπληροφορωντας τον κοσμο.Ειναι δυο διαφορετικα αθληματα σας πειραζει αν ο ενας παιζει μπασκετ και ο αλλος ποδοσφαιρο;;
    Τοτε γιατι τη συγκρινει που σε τελικη στις στροφες η F1 ειναι πιο γρηγορη τι να κανουμε να πεθανουμε ,ολη την ωρα λεει πραγματα εναντιον της δηλαδη εχει γινει βαρετος.Ειχε πει μια φορα οτι η F1 ειναι πιο γρηγορη στις στροφες επειδη εχει χοντρα λαστιχα χα χα χα χα χα χα χα ...τα G μεγαλε τα ξεχασες που να ξερεις τι ειναι!!!
    Λατρευω τη μηχανη (superbike) αλλα δεν λασπωνω αυτον που κανει αναβαση ριτσωνας ουτε αυτον στα motocross στα motard στα wrc και ολο το μηχανοκινητο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ .Ειναι αθλητισμος και οχι κιτρινισμος.Οσο χαιρομαι να βλεπω ατομα που με οικονομια μαζευουν χρηματα για να τρεξουν ενα αγωνα motocross αλλο τοσο χαιρομαι να βλεπω και εκεινο που τρεχει μια αναβαση με ανα saxo 5ετιας ειναι αθλητισμος και αυτος που τρεχει στην αναβαση να ειστε σιγουροι οτι στο δρομο ειναι κυριος.Τωρα ο διατσιδης γιατι ριχνει λασπη σε καταλαβαινω.....

  2. #2
    είπα μήπως....αλλά δεν... Το avatar του/της Pokermon
    Εγγραφή
    07/04/2005
    Μηνύματα
    1.255
    +10000 αλλά εχτές δεν σε είδα στο ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΥ.......
    @ Pokerland

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Pokermon
    +10000 αλλά εχτές δεν σε είδα στο ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΥ.......
    Μενω πατρα....

  4. #4
    είπα μήπως....αλλά δεν... Το avatar του/της Pokermon
    Εγγραφή
    07/04/2005
    Μηνύματα
    1.255
    ΘΑ ΑΝΕΒΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ????
    @ Pokerland

  5. #5
    δεν το βλεπω λογω δουλειας...

  6. #6
    ειμαι αλλου Το avatar του/της dimitris74
    Εγγραφή
    09/08/2004
    Μηνύματα
    104
    δεν πιστευω οτι ειναι θεμα λασπης, απλα μας τα εχουν κανεις τσουρεκια ο κολομπαρινι με τον πουρναρακη στην μεταδοση της F1 και καλα κανει και τα χωνει. η F1 απο πλευρας θεαματος εχει τελειωσει οσο και να λενε τοσοι τηλεθεατες, σε τοσες χωρες, τοσος ανταγωνισμος για το πρωταθλημα,
    στα λεω επειδη παρακολουθω f1
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert

    Με ελάχιστη προσοχή, είναι κινητήρες που δεν χρειάζονται να έχουν κάποιο σοβαρό service πριν τα 200.000 χλμ. σε αντίθεση, με τους τετραμπ@ύρδελους Ιαπωνικούς που στα 40000 σου ζητάνε τα "οικονομικά" και εύκολα προσητά, σε όλους τους πληθωρικούς αγοραστές τους ανταλλακτικά...

  7. #7
    SUZUKI GSR 600 Το avatar του/της oulas
    Εγγραφή
    20/04/2005
    Μηνύματα
    899
    Οσο περναει ο καιρος τοσο πιο βαρετη γινετε, Παρακαλας για να δεις καμια καλη μονομαχια!

  8. #8
    Γυρολόγος Το avatar του/της m1ke
    Εγγραφή
    28/07/2003
    Μηνύματα
    389

    Re: ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Haga
    Μετα τον σημερινο αγωνα motogp εφτασα στα ορια μου με τον
    παρουσιαστη
    Η λύση είναι απλή ..... κλείνεις τη φωνή ή αλλάζεις κανάλι.
    Υπάρχει φυσικά και το Eurosport που η μετάδοση δεν έχει καμμία σχέση με τους άθλιους ερασιτεχνισμούς του κρατικού καναλιού.
    Triple 1050


  9. #9
    Και λίγα λέει ο Διατσίδης. Η Φ1 έχει τεράστια ανταπόκριση στον κόσμο σε σύγκριση με το ΜοτοGP, και ΔΕΝ το αξίζει με τίποτε. Και φυσικά έχει νόημα η σύγκριση γιατί είναι και τα δύο μηχανοκίνητα αθλήματα.

    Και πράγματι ο Πουρναράκης και ο Παλομπαρίνι είναι ενοχλητικοί καθώς προσπαθούν απελπισμένα να πουσάρουν τον ενθουσιασμό των τηλεθεατών για ένα τραινάκι που γυρίζει γύρω-γύρω, με τόσα προσπεράσματα σε μια σεζόν όσα και σε ΕΝΑ αγώνα MotoGP. Και βέβαια οι ευκαιρίες που έχουν για να το κάνουν έρχονται μόνο χάρη στα pit-stops!!

  10. #10

    Re: ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Haga
    Ειχε πει μια φορα οτι η F1 ειναι πιο γρηγορη στις στροφες επειδη εχει χοντρα λαστιχα χα χα χα χα χα χα χα ...τα G μεγαλε τα ξεχασες που να ξερεις τι ειναι!!!
    Εντελώς πληροφοριακά, ο κυριότερος παράγοντας για τα πολλά πλευρικά G στη F1 είναι τα ελαστικά....
    [font=times]Και τι άλλα;;;
    Για πες, για πες...
    [/font]

  11. #11

    Re: Re: ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DEMINIO
    Εντελώς πληροφοριακά, ο κυριότερος παράγοντας για τα πολλά πλευρικά G στη F1 είναι τα ελαστικά....

    Ο κυριοτερος παραγοντας ειναι οι αναποδες αεροτομες ...προκαλουν αρνητικη αντωση!! και για αυτο εχει τοσο κρατημα στη στροφη

  12. #12
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    [B]Και λίγα λέει ο Διατσίδης. Η Φ1 έχει τεράστια ανταπόκριση στον κόσμο σε σύγκριση με το ΜοτοGP, και ΔΕΝ το αξίζει με τίποτε. Και φυσικά έχει νόημα η σύγκριση γιατί είναι και τα δύο μηχανοκίνητα αθλήματα.


    Θες συκριση αγωνας sepang montoya 1,34- capirossi 2,00
    Αυτο ομως δεν εχει νοημα το θεμα ειναι να μην λασπωνεις αλλο αθλημα...Για προσπερασεις και μαχες τα 125 εχουν τις πιο πολλες τι σημαινει δε πρεπει να βλεπουμε τη μεγαλη κατηγορια, προσωπικα μου αρεσουν πολυ τα superbike γιατι ειναι κοντα σε αυτο που καβαλαμε

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Haga


    Θες συκριση αγωνας sepang montoya 1,34- capirossi 2,00
    Δεν λέει και πολλά αυτό, το θέμα είναι το θέαμα, και το θέαμα προσδιορίζεται από τις προσπεράσεις. Ο θεατής θέλει να βλέπει τον πιο γρήγορο να προσπερνά και να "ανταμοίβεται" για την υπεροχή του, αυτό το βλέπει στο Motogp, δεν το βλέπει στη F1.

    Αυτή ακριβώς είναι και η διαφορά μεταξύ ποδοσφαίρου και μπάσκετ (όπου "προσπέρασμα", βάλε "γκόλ/καλάθι")

    Τα 125 έχουν πολλά προσπεράσματα, αλλά δεν βλέπεις τις μεγάλες ταχύτητες των μεγάλων κυβικών. Επίσης όλοι οι αναβάτες είναι νέα πρόσωπα, ενώ στα motogp τους ξέρεις από τα πρώτα τους βήματα στα 125 και 250, και έτσι συναισθηματικά ο αγώνας σε τραβάει περισσότερο.

  14. #14

    Re: Re: Re: ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Haga
    Ο κυριοτερος παραγοντας ειναι οι αναποδες αεροτομες ...προκαλουν αρνητικη αντωση!! και για αυτο εχει τοσο κρατημα στη στροφη
    Ή κάπου τα 'χεις μπερδέψει ή... τα 'χεις μπερδέψει κάπου

    Οι πτέρυγες και γενικότερα το στήσιμο και η ρύθμιση των αεροτομών έχει να κάνει με την αεροδυναμική, κοινώς την επίδραση του ανέμου στο μονοθέσιο στις υψηλές ταχύτητες. Αυτό, μπορεί ανάλογα να κάνει το μονοθέσιο πιο σταθερό ή λιγότερο σταθερό στη στροφή, όχι όμως να επιρρεάσει από πάρτη του σε μεγάλο βαθμό την ταχύτητα που έχει ένα μονοθέσιο μέσα στροφή και να μεταβάλλει σημαντικά τα πλευρικά g που ασκούνται. Ακόμα και στις πιο αργές/σφιχτές πίστες, που τα μονοθέσια (οι πτέρυγες δηλαδή) είναι στημένα για μικρές ταχύτητες τα πλευρικά g είναι κατά πολύ περισσότερα από τις μοτοσυκλέτες!!! Κι αυτό προφανώς οφείλεται στην μεγαλύτερη (κατά πολύ όμως...) επιφάνεια επαφής/τριβής του οχήματος με την άσφαλτο!!!

    Τώρα, το παράδειγμα που φέρνεις με τα 125 είναι για γέλια. Κι ο ποδηλατικός γύρος της Γαλλίας έχει περισσότερα προσπεράσματα... Τι να κάνουμε τώρα, να γίνουμε ποδηλάτες;;;
    Μιλάμε για τα δύο κορυφαία μηχανοκίνητα σπόρ. Η "σύγκριση" είναι αναπόφευκτη, και τα αποτελέσματα αυτής της σύγκρισης είναι σχεδόν αυτονόητα, ειδικά τα τελευταία χρόνια... Σε επιδόσεις (βασικά σε γυρολόγια...) είναι πολύ μπροστά η f1 αλλά σε θέαμα (γιατί περί σπόρ μιλάμε) τα motogp είναι αιώνες μπροστά!!!
    [font=times]Και τι άλλα;;;
    Για πες, για πες...
    [/font]

  15. #15

    Re: Re: Re: Re: ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

    Οι πτέρυγες και γενικότερα το στήσιμο και η ρύθμιση των αεροτομών έχει να κάνει με την αεροδυναμική, κοινώς την επίδραση του ανέμου στο μονοθέσιο στις υψηλές ταχύτητες. Αυτό, μπορεί ανάλογα να κάνει το μονοθέσιο πιο σταθερό ή λιγότερο σταθερό στη στροφή, όχι όμως να επιρρεάσει από πάρτη του σε μεγάλο βαθμό την ταχύτητα που έχει ένα μονοθέσιο μέσα στροφή και να μεταβάλλει σημαντικά τα πλευρικά g που ασκούνται. Ακόμα και στις πιο αργές/σφιχτές πίστες, που τα μονοθέσια (οι πτέρυγες δηλαδή) είναι στημένα για μικρές ταχύτητες τα πλευρικά g είναι κατά πολύ περισσότερα από τις μοτοσυκλέτες!!! Κι αυτό προφανώς οφείλεται στην μεγαλύτερη (κατά πολύ όμως...) επιφάνεια επαφής/τριβής του οχήματος με την άσφαλτο!!!

    :
    Μιλάμε για τα δύο κορυφαία μηχανοκίνητα σπόρ. Η "σύγκριση" είναι αναπόφευκτη, και τα αποτελέσματα αυτής της σύγκρισης είναι σχεδόν αυτονόητα, ειδικά τα τελευταία χρόνια... Σε επιδόσεις (βασικά σε γυρολόγια...) είναι πολύ μπροστά η f1 αλλά σε θέαμα (γιατί περί σπόρ μιλάμε) τα motogp είναι αιώνες μπροστά!!! [/B][/QUOTE]

    Mου φαινεται λεμε τα ιδια πραγματα με αλλα λογια, αυτο για τα 125 το εννοουσα διαφορετικα ,anyway σιγουρα το motogp ειναι πολυ θεαματικο σε σχεση με τη φορμουλα 1 αλλα μου τη δινει που δεν εχει να πει τιποτα τεχνικο ο διατσιδης και στο μισο αγωνα ριχνει λασπη στη φορμουλα, σε λιγο θα το κανει μεσημεριανη εκπομπη και χασαμε και την εκκινηση σημερα

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Και τωρα τι κανω με τη λασπη?
    από urban στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 27/01/2011, 11:34
  2. Και κάτι ακόμα
    από bikersonly στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 15:41
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 22:42
  4. Γεια και χαρα
    από sonus στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 11:47
  5. Προς admins, moderatores και όποιος άλλος...
    από TManiac στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 08:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF