Σύνδεση

View Full Version : Συμβουλές για αγορά δικύλινδρης...



ilikeyourbike
03/04/2014, 23:42
Καλησπέρα.

Με βασικα κριτηρια την συνολικη ποιότητα, την οδικη συμπεριφορα και την οικονομικη καταναλωση... ποια θα προτεινατε αναμεσα στις δυο ωριμες κυριες:

Gs 500 / Bros 400

Μπορει καποιος να κανει μια εκτιμηση του τι καιει εντος και εκτος πολης η καθε μια; Ιδανικα θα ηθελα να μην ξεπερνουν τα 5 και 4 λιτρα αντιστοιχα.

Οποια επιλεγει θα υπαρχει ενα μικρο budget μικροτερο του χιλιαρικου (πιστευω φτανει) για αισθητικη αναβαθμιση με στοιχεια δανεισμενα απο τα cafe racers. Μιλαμε παντα για διακριτικες αλλαγες οπως μια ενιαια σελα, ενα πιο ωραιο πισω φαναρι, μια διακριτικη εξατμιση... ισως μπουν και clip on με πλαινα καφρεπτακια. Ποια πιστευεται οτι το αξιζει περισσοτερο; Η bros ειναι ομορφη αλλα πλεον αρκετα παλια και ισως μπλεξω με αναγκαστικες "επιδιορθωσεις" σε κινητηρα κ.α. που και θα ανεβασουν το κοστος αλλα κυριως με προβληματιζουν ως προς τη μακροζωια του ολου εγχειρηματος. Αναμεσα στις δυο λοιπον προτιμω την gs. Θυμηθειτε πριν απαντησετε... ο παραγοντας κλειδι ειναι η οικονομια και η οδικη συμπεριφορα μιας και θα χρησιμοποιειται καθημερινα.

313484

amyroukai
04/04/2014, 08:11
Μακροζωία έχουν και τα δύο, αλεξίσφαιρα μοτέρ θεωρητικά, γιατί έχει και σαπάκια που όπως λες είναι φτηνά στην αγορά και μετά παίρνεις τον κινητήρα στο χέρι. Πιο εύκολο σε συντήρηση το GS και πιο οικονομικό. Θέλει λίγο παίξιμο με την εμπρός ανάρτηση (αναλόγως τα κιλά αναβάτη κλπ) και αλλαγή την πίσω διότι είναι απλώς σκουπίδι. Το φρένο δεν έχει καλή αίσθηση, ίσως όμως να έφταιγε κάτι σε αυτό που οδήγησα. Στρίψιμο πάντως ακαριαίο, βοηθούν και τα πολύ στενά ελαστικά και το βάρος του δεν το νιώθεις. Από πλευράς φτηνής χρήσης, ψηφίζω GS. Και έχει ήδη ένα θρεντ να παίρνεις ιδέες.

sapila racing
04/04/2014, 08:40
Kαι οι δύο είναι κατάλληλες, αλλά να ξέρεις οτι με αυτες τις μετατροπές σε καθημερινή χρήση θα σε κουράσει.

Τωρα για τις συγκεκριμμένες μοτο, το καλό του GS είναι οτι μπορείς να βρείς εύκολα και φτηνά ένα καλό κομμάτι μια και εχει και πολύ πρόσφατα στην αγορά. Το κακό του είναι η ποιότητα κατασκευής, είναι πολή φτηνιάρικο.
Βασικά το Bros ειναι το αντίθετο του GS σε αυτούς τους τομείς.
To Bros 650 θα έπαιρνα. :D

cosgili
04/04/2014, 09:42
Kαι οι δύο είναι κατάλληλες, αλλά να ξέρεις οτι με αυτες τις μετατροπές σε καθημερινή χρήση θα σε κουράσει.

Τωρα για τις συγκεκριμμένες μοτο, το καλό του GS είναι οτι μπορείς να βρείς εύκολα και φτηνά ένα καλό κομμάτι μια και εχει και πολύ πρόσφατα στην αγορά. Το κακό του είναι η ποιότητα κατασκευής, είναι πολή φτηνιάρικο.
Βασικά το Bros ειναι το αντίθετο του GS σε αυτούς τους τομείς.
To Bros 650 θα έπαιρνα. :D

Και εγώ στο bros θα σε σπρώξω. Σαφέστατα καλύτερο μηχανάκι, πιο όμορφο και V για να γουστάρεις:wave2:

GFawkes
04/04/2014, 10:33
Πολυ καλο το bros αλλα σε θεμα ευκολιας επισκευων, ανταλακτικων και απλοτητας-οικονομιας το σουζουκι ειναι μονοδρομος...

Οτι ειναι χοντα εχει ποιοτητα αλλα δεν εχει ανταλλακτικα-και αν βρεις θα τα πληρωσεις 2 φορες επανω....

Παθων!!!!

ilikeyourbike
04/04/2014, 11:56
Αmyroukai μιας και εχεις ηδη μια γνωση πανω στο gs ποσο πιστευεις θα κοστισει μια πισω αναρτηση μεταχειρισμενη; Και απο ποιο μηχανακι (αν γνωριζεις);

Η αρχικη μου σκεψη ηταν να παρω ενα er 6... πολυ καλη μηχανη αλλα επειδη κινουμαι αποκλειστικα με μηχανη καθημερινα πιστευω πως 650 κυβικα μου περισσευουν για μεσα στη πολη και ανεβαζουν το κοστος χρησης. Οποτε ψαχνω για κατι οικονομικο αλλα οχι μηχανακι τυπου sym 250 και ειμαι διατεθημενος να δωσω κατι ακομα για να το κανω πιο "ποθητο". Φαντασου πως η προηγουμενη μου μηχανη ηταν το 675 της triumph. Aλλα μπορω να συμβιβαστω με ενα αργο μηχανακι αρκει να ειναι ρετρο μιας και μου αρεσει η ολη φαση πολυ.

Specialized
04/04/2014, 21:34
Επειδή σε βλέπω ότι στριμώχνεσαι με την κατανάλωση, να σου πω (χωρίς να ξέρω την κατανάλωση αυτών που θέλεις) ότι ένα 250ρι με καρμπυρατέρ έχει κατανάλωση στα 3+ λίτρα τα 100 χλμ. Και αυτά με πολύ συντηρητική οδήγηση. Σε ποιο ζωντανή οδήγηση τα 4 λίτρα τα έχεις άνετα. Εκτιμώ ότι αυτά που ψάχνεις θα παίζουν στα 5+ λίτρα για πλάκα. Σου προτείνω 250ρι με ψεκασμό.

panavour
04/04/2014, 22:09
Για ριξε μια ματια στο er-5 της KAWASAKI.
Γνησιο japan οχι φτιαγμενο ΙΣΠΑNIEΣ-ΙΤΑΛΙΕΣ κλπ και πωλειται και σε πολυ καλες τιμες σαν μεταχειρισμενο
Απο την δικη μου εμπειρια σαν τωρινος κατοχος η καταναλωση με μενα αναβατη στα 145 κιλα ειναι απο 3,80 λιτρα/100km με ταχυτητες μεχρι 85 km/h σε επαρχιακο δικτυο, και μεχρι 6lt/100 σε πολυ κινηση μεσα στην Αθηνα.Αν εισαι ελαφρυτερος απο μενα ,που μαλλον θα εισαι,θα καις ακομα λιγοτερο.
Kινητηρας KLE500 +8 αλογα `(50PS_) σαν ποδηλατο στο βαρος και αξιοπιστο λογω JAPAN.
Gs 500 δεν σου συνιστω λογω πολυ κακης ποιοτητος κατασκευης -ισπανιας-Αν βρεις το παλιο -Ιαπωνιας-το συζηταμε , αλλα ειναι πολυ παλιο,και τα περισσοτερα ειναι λυωμενα.:)
Για το BROS oτι σου ειπαν απο πανω.Η χοντα πληρωνεται ακριβα,ασε που λογω παλαιοτητας οτι βρεις θα ειναι ξεπατωμενο:D


http://www.picsauto.com/imgs/14150-kawasaki-er-5/7/

ilikeyourbike
05/04/2014, 02:14
Η καταναλωση ειναι πολυ σημαντικος παραγοντας... δεν ξερεις αυριο που θα φτασει η βενζινη. To εχω τσεκαρει το 5αρι της kawasaki panavour αλλα δεν με επεισε εμφανισιακα. Αν ηταν να καινε παντως 6 λιτρα τοτε θα επερνα το er 6 οπως προειπα που ειναι σιγουρα πιο ολοκληρωμενη μηχανη απο ενα gs 500 η ενα er 5 με λιγες μετατροπες. Aπλα το site εδω εδινε λιγο πιο αισιοδοξα νουμερα... http://www.fuelly.com/motorcycle/suzuki/gs500e

Εχω εμπειρια απο 250αρι, μια χαρα οικονομικο ηταν αλλα δεν ειναι all around με την εννοια πως δεν μπορεις να βγεις εκτος Αθηνων... συνεχιζω την ερευνα λοιπον.

amyroukai
05/04/2014, 08:23
Το gs, με το F τουλάχιστον που έχω μια εμπειρία, καίει περί τα 5 εντός τοιχών.

Ένας συμφορουμιτης του έβαλε πισω ανάρτηση απο gsxr600 τις οποίες λογικά βρίσκεις "τσαμπα" στο ebay. Για τα μπροστινά, πολύ χοντρό λάδι και για αναβάτη κάτω απο 100 κιλά είναι οκ. Θέλω να δοκιμασω αν παιρνει πισινό και απο bandit που έχω μιά καβαντζα.

Τα er5 και er6 αμφότερα μου αρέσουν. Από κατανάλωση το 6 δεν θα έχει ιδιαίτερη διαφορά γιατί λόγω κυβικών θα το δουλευεις πολύ χαμηλά.

Οντως η ποιότητα βαφής του σκελετού του gs500 δεν είναι η καλύτερη. Αλλά αν το γδυσεις για να το φτιαξεις καφέ ρέισερ, το διορθωνεις.

kokkiklhs
05/04/2014, 09:23
Suzuki και σαν εναλλακτική το Kawasaki ER-5, που προτείνει ο panavour πιο πάνω, η επιτομή της αντοχής και της αξιοπιστίας...
Όχι ότι το Bros δεν είναι καλό κι ωραίο κλπ, αλλά θα σε δαγκώσει στα ανταλλακτικά και επίσης 99% θα είναι πολύ πιο λιωμένο από τα άλλα 2...
Επί πλέον το Bros είναι 400άρι, τα άλλα 500άρια, με ό,τι συνεπάγεται αυτό!
Κατανάλωση σαν μέσο όρο για κάθε είδους χρήση (από ταξίδι μέχρι πήξιμο στην πόλη) υπολόγιζε κάνα 5άρι/5.5.αρι λίτρα στα 100, δεν είναι και παπιά...
Σαν μηχανάκια πάντως, αξίζουν μέχρι τελευταίας δεκάρας και τα 3 μοντέλα, εάν και εφόσον τα βρεις σε πραγματικά καλή κατάσταση ΚΑΙ τιμή, πράγμα που θεωρώ πιθανό κατά σειρά για ER/GS/Bros!
:beer: