Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Συμβουλές για αγορά δικύλινδρης...

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    19/01/2013
    Μηνύματα
    78

    Συμβουλές για αγορά δικύλινδρης...

    Καλησπέρα.

    Με βασικα κριτηρια την συνολικη ποιότητα, την οδικη συμπεριφορα και την οικονομικη καταναλωση... ποια θα προτεινατε αναμεσα στις δυο ωριμες κυριες:

    Gs 500 / Bros 400

    Μπορει καποιος να κανει μια εκτιμηση του τι καιει εντος και εκτος πολης η καθε μια; Ιδανικα θα ηθελα να μην ξεπερνουν τα 5 και 4 λιτρα αντιστοιχα.

    Οποια επιλεγει θα υπαρχει ενα μικρο budget μικροτερο του χιλιαρικου (πιστευω φτανει) για αισθητικη αναβαθμιση με στοιχεια δανεισμενα απο τα cafe racers. Μιλαμε παντα για διακριτικες αλλαγες οπως μια ενιαια σελα, ενα πιο ωραιο πισω φαναρι, μια διακριτικη εξατμιση... ισως μπουν και clip on με πλαινα καφρεπτακια. Ποια πιστευεται οτι το αξιζει περισσοτερο; Η bros ειναι ομορφη αλλα πλεον αρκετα παλια και ισως μπλεξω με αναγκαστικες "επιδιορθωσεις" σε κινητηρα κ.α. που και θα ανεβασουν το κοστος αλλα κυριως με προβληματιζουν ως προς τη μακροζωια του ολου εγχειρηματος. Αναμεσα στις δυο λοιπον προτιμω την gs. Θυμηθειτε πριν απαντησετε... ο παραγοντας κλειδι ειναι η οικονομια και η οδικη συμπεριφορα μιας και θα χρησιμοποιειται καθημερινα.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1441208.jpg 
Προβολές:	279 
Μέγεθος:	65,8 KB 
ID:	313484
    Τελευταία τροποποίηση από ilikeyourbike; 03/04/2014 στις 23:48.
    And those who dance where thought to be quite insane by those who could not hear the music...

  2. #2
    Μακροζωία έχουν και τα δύο, αλεξίσφαιρα μοτέρ θεωρητικά, γιατί έχει και σαπάκια που όπως λες είναι φτηνά στην αγορά και μετά παίρνεις τον κινητήρα στο χέρι. Πιο εύκολο σε συντήρηση το GS και πιο οικονομικό. Θέλει λίγο παίξιμο με την εμπρός ανάρτηση (αναλόγως τα κιλά αναβάτη κλπ) και αλλαγή την πίσω διότι είναι απλώς σκουπίδι. Το φρένο δεν έχει καλή αίσθηση, ίσως όμως να έφταιγε κάτι σε αυτό που οδήγησα. Στρίψιμο πάντως ακαριαίο, βοηθούν και τα πολύ στενά ελαστικά και το βάρος του δεν το νιώθεις. Από πλευράς φτηνής χρήσης, ψηφίζω GS. Και έχει ήδη ένα θρεντ να παίρνεις ιδέες.

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Kαι οι δύο είναι κατάλληλες, αλλά να ξέρεις οτι με αυτες τις μετατροπές σε καθημερινή χρήση θα σε κουράσει.

    Τωρα για τις συγκεκριμμένες μοτο, το καλό του GS είναι οτι μπορείς να βρείς εύκολα και φτηνά ένα καλό κομμάτι μια και εχει και πολύ πρόσφατα στην αγορά. Το κακό του είναι η ποιότητα κατασκευής, είναι πολή φτηνιάρικο.
    Βασικά το Bros ειναι το αντίθετο του GS σε αυτούς τους τομείς.
    To Bros 650 θα έπαιρνα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Kαι οι δύο είναι κατάλληλες, αλλά να ξέρεις οτι με αυτες τις μετατροπές σε καθημερινή χρήση θα σε κουράσει.

    Τωρα για τις συγκεκριμμένες μοτο, το καλό του GS είναι οτι μπορείς να βρείς εύκολα και φτηνά ένα καλό κομμάτι μια και εχει και πολύ πρόσφατα στην αγορά. Το κακό του είναι η ποιότητα κατασκευής, είναι πολή φτηνιάρικο.
    Βασικά το Bros ειναι το αντίθετο του GS σε αυτούς τους τομείς.
    To Bros 650 θα έπαιρνα.
    Και εγώ στο bros θα σε σπρώξω. Σαφέστατα καλύτερο μηχανάκι, πιο όμορφο και V για να γουστάρεις
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Πολυ καλο το bros αλλα σε θεμα ευκολιας επισκευων, ανταλακτικων και απλοτητας-οικονομιας το σουζουκι ειναι μονοδρομος...

    Οτι ειναι χοντα εχει ποιοτητα αλλα δεν εχει ανταλλακτικα-και αν βρεις θα τα πληρωσεις 2 φορες επανω....

    Παθων!!!!

  6. #6
    Μέλος
    Εγγραφή
    19/01/2013
    Μηνύματα
    78
    Αmyroukai μιας και εχεις ηδη μια γνωση πανω στο gs ποσο πιστευεις θα κοστισει μια πισω αναρτηση μεταχειρισμενη; Και απο ποιο μηχανακι (αν γνωριζεις);

    Η αρχικη μου σκεψη ηταν να παρω ενα er 6... πολυ καλη μηχανη αλλα επειδη κινουμαι αποκλειστικα με μηχανη καθημερινα πιστευω πως 650 κυβικα μου περισσευουν για μεσα στη πολη και ανεβαζουν το κοστος χρησης. Οποτε ψαχνω για κατι οικονομικο αλλα οχι μηχανακι τυπου sym 250 και ειμαι διατεθημενος να δωσω κατι ακομα για να το κανω πιο "ποθητο". Φαντασου πως η προηγουμενη μου μηχανη ηταν το 675 της triumph. Aλλα μπορω να συμβιβαστω με ενα αργο μηχανακι αρκει να ειναι ρετρο μιας και μου αρεσει η ολη φαση πολυ.
    Τελευταία τροποποίηση από ilikeyourbike; 04/04/2014 στις 12:02.
    And those who dance where thought to be quite insane by those who could not hear the music...

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Επειδή σε βλέπω ότι στριμώχνεσαι με την κατανάλωση, να σου πω (χωρίς να ξέρω την κατανάλωση αυτών που θέλεις) ότι ένα 250ρι με καρμπυρατέρ έχει κατανάλωση στα 3+ λίτρα τα 100 χλμ. Και αυτά με πολύ συντηρητική οδήγηση. Σε ποιο ζωντανή οδήγηση τα 4 λίτρα τα έχεις άνετα. Εκτιμώ ότι αυτά που ψάχνεις θα παίζουν στα 5+ λίτρα για πλάκα. Σου προτείνω 250ρι με ψεκασμό.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Για ριξε μια ματια στο er-5 της KAWASAKI.
    Γνησιο japan οχι φτιαγμενο ΙΣΠΑNIEΣ-ΙΤΑΛΙΕΣ κλπ και πωλειται και σε πολυ καλες τιμες σαν μεταχειρισμενο
    Απο την δικη μου εμπειρια σαν τωρινος κατοχος η καταναλωση με μενα αναβατη στα 145 κιλα ειναι απο 3,80 λιτρα/100km με ταχυτητες μεχρι 85 km/h σε επαρχιακο δικτυο, και μεχρι 6lt/100 σε πολυ κινηση μεσα στην Αθηνα.Αν εισαι ελαφρυτερος απο μενα ,που μαλλον θα εισαι,θα καις ακομα λιγοτερο.
    Kινητηρας KLE500 +8 αλογα `(50PS_) σαν ποδηλατο στο βαρος και αξιοπιστο λογω JAPAN.
    Gs 500 δεν σου συνιστω λογω πολυ κακης ποιοτητος κατασκευης -ισπανιας-Αν βρεις το παλιο -Ιαπωνιας-το συζηταμε , αλλα ειναι πολυ παλιο,και τα περισσοτερα ειναι λυωμενα.
    Για το BROS oτι σου ειπαν απο πανω.Η χοντα πληρωνεται ακριβα,ασε που λογω παλαιοτητας οτι βρεις θα ειναι ξεπατωμενο


    http://www.picsauto.com/imgs/14150-kawasaki-er-5/7/
    Τελευταία τροποποίηση από panavour; 04/04/2014 στις 22:27.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  9. #9
    Μέλος
    Εγγραφή
    19/01/2013
    Μηνύματα
    78
    Η καταναλωση ειναι πολυ σημαντικος παραγοντας... δεν ξερεις αυριο που θα φτασει η βενζινη. To εχω τσεκαρει το 5αρι της kawasaki panavour αλλα δεν με επεισε εμφανισιακα. Αν ηταν να καινε παντως 6 λιτρα τοτε θα επερνα το er 6 οπως προειπα που ειναι σιγουρα πιο ολοκληρωμενη μηχανη απο ενα gs 500 η ενα er 5 με λιγες μετατροπες. Aπλα το site εδω εδινε λιγο πιο αισιοδοξα νουμερα... http://www.fuelly.com/motorcycle/suzuki/gs500e

    Εχω εμπειρια απο 250αρι, μια χαρα οικονομικο ηταν αλλα δεν ειναι all around με την εννοια πως δεν μπορεις να βγεις εκτος Αθηνων... συνεχιζω την ερευνα λοιπον.
    Τελευταία τροποποίηση από ilikeyourbike; 05/04/2014 στις 02:30.
    And those who dance where thought to be quite insane by those who could not hear the music...

  10. #10
    Το gs, με το F τουλάχιστον που έχω μια εμπειρία, καίει περί τα 5 εντός τοιχών.

    Ένας συμφορουμιτης του έβαλε πισω ανάρτηση απο gsxr600 τις οποίες λογικά βρίσκεις "τσαμπα" στο ebay. Για τα μπροστινά, πολύ χοντρό λάδι και για αναβάτη κάτω απο 100 κιλά είναι οκ. Θέλω να δοκιμασω αν παιρνει πισινό και απο bandit που έχω μιά καβαντζα.

    Τα er5 και er6 αμφότερα μου αρέσουν. Από κατανάλωση το 6 δεν θα έχει ιδιαίτερη διαφορά γιατί λόγω κυβικών θα το δουλευεις πολύ χαμηλά.

    Οντως η ποιότητα βαφής του σκελετού του gs500 δεν είναι η καλύτερη. Αλλά αν το γδυσεις για να το φτιαξεις καφέ ρέισερ, το διορθωνεις.

  11. #11
    Συνταξιούχος Το avatar του/της kokkiklhs
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    704
    Suzuki και σαν εναλλακτική το Kawasaki ER-5, που προτείνει ο panavour πιο πάνω, η επιτομή της αντοχής και της αξιοπιστίας...
    Όχι ότι το Bros δεν είναι καλό κι ωραίο κλπ, αλλά θα σε δαγκώσει στα ανταλλακτικά και επίσης 99% θα είναι πολύ πιο λιωμένο από τα άλλα 2...
    Επί πλέον το Bros είναι 400άρι, τα άλλα 500άρια, με ό,τι συνεπάγεται αυτό!
    Κατανάλωση σαν μέσο όρο για κάθε είδους χρήση (από ταξίδι μέχρι πήξιμο στην πόλη) υπολόγιζε κάνα 5άρι/5.5.αρι λίτρα στα 100, δεν είναι και παπιά...
    Σαν μηχανάκια πάντως, αξίζουν μέχρι τελευταίας δεκάρας και τα 3 μοντέλα, εάν και εφόσον τα βρεις σε πραγματικά καλή κατάσταση ΚΑΙ τιμή, πράγμα που θεωρώ πιθανό κατά σειρά για ER/GS/Bros!
    ...το νου σου!!

Παρόμοια θέματα

  1. Συμβουλες για αγορά μηχανής..
    από rulenstein στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 11/08/2010, 09:13
  2. συμβουλές για αγορά γαντιών
    από g0ng στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/01/2008, 22:51
  3. Συμβουλές για αγορά πρώτης μηχανής στον νέο?
    από pontifikas στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 28/09/2006, 13:57
  4. Συμβουλές για αγορά κράνους!
    από suzuki_k5 στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 19/09/2006, 18:14
  5. Συμβουλές για αγορά z750s
    από gtheof στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 02/03/2006, 07:17

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF