View Full Version : JAWA 350 TS - 638
motomaniac
27/12/2015, 11:52
Μπραβο!!!!!
notakos600
27/12/2015, 14:45
Χρήσιμα από το manual.
1.
349019
2.
349020
notakos600
27/12/2015, 14:46
3.
349021
4.
349022
notakos600
29/12/2015, 12:17
Πρώτη δοκιμή της ηλεκτρονικής ανάφλεξης Vape, πολύ πρόχειρα και χωρίς να ρυθμίσω το καινούριο καρμπυρατέρ που σημειωτέον το δούλεψα χωρίς φίλτρο αέρα. Η βενζίνη με το λάδι βρίσκονται στο ρεζερβουάρ πολλούς μήνες και πρέπει να το αδειάσω και να βάλω φρέσκο μίγμα.
https://www.youtube.com/watch?v=0Lpc2ZrD63s
stefanos
10/01/2016, 17:08
Και άλλη μια φορά μπράβο.
Θα με φάει η περιέργεια όμως.
Η vape προς τι?
Θέλω να πω σκοπεύεις να το χρησιμοποιήσεις?
Γιατί σε επίπεδο βόλτας εδώ γύρω μια χαρά πάει και με πλατίνες και γλυτώνεις και το έξοδο.
Μην παρεξηγηθώ απλή περιέργεια καμιά πρόθεση να πουλήσω εξυπνάδα η πνεύμα.
Περιμένω και εντυπώσεις από την πατέντα όταν το κάνεις βόλτα.:)
notakos600
10/01/2016, 17:18
Και άλλη μια φορά μπράβο.
Θα με φάει η περιέργεια όμως.
Η vape προς τι?
Θέλω να πω σκοπεύεις να το χρησιμοποιήσεις?
Γιατί σε επίπεδο βόλτας εδώ γύρω μια χαρά πάει και με πλατίνες και γλυτώνεις και το έξοδο.
Μην παρεξηγηθώ απλή περιέργεια καμιά πρόθεση να πουλήσω εξυπνάδα η πνεύμα.
Περιμένω και εντυπώσεις από την πατέντα όταν το κάνεις βόλτα.:)
Τι να παρεξηγηθείς ρε Στέφανε; Πλάκα κάνεις έτσι;
Το έκανα καθαρά για την χαρά και την ηδονή της μετατροπής, δεν σχεδιάζω μακρινά ταξίδια με την Jawa, 1-2 φορές το μήνα γύρω-γύρω για να την ακούω.
Θα διαφωνήσω ως προς τις πλατίνες...μιλάμε για ένα σύστημα απαρχαιωμένο, πολύπλοκο και αναξιόπιστο.
panavour
10/01/2016, 17:47
Παντως μια χαρα ταξιδια μπορεις να κανεις και οικονομικα με τι γιαβακι.Το μονο που εγω θα εκανα παραπανω ειναι να του ξαναβαλω το δισκοφρενο μπροστα γιατι με το ταμπουρο ειναι ακρως επικινδυνο :nono:
panavour
10/01/2016, 18:03
Kαι αμα βαλεις και μικουνι καρμπυρατερ που μπαινει και στις ΜΖ με επιτυχια (τα βαζει ο μαστορας ο ΙΩΝΑΣ) θα εχεις ακομα μεγαλυτερη οικονομια:)
https://www.youtube.com/watch?v=QBXDn1-LYps
notakos600
10/01/2016, 19:28
Παναγιώτη τα γνωρίζω όλα αυτά που αναφέρεις.
Για την ώρα θα αφήσω το ταμπούρο για το κλασσικόν του πράγματος.
Θα δουλέψω λίγο το μαμίσιο καρμπυρατέρ και κάποια στιγμή θα παίξω και με το μικούνι.
stefanos
10/01/2016, 20:05
το ταμπουρο ειναι ακρως επικινδυνο :nono:
living dangerously:D
Έτσι χτίζουν μύθους οι παλιότεροι.
Δέκα χρόνια κυκλοφόραγα με αυτό το ταμπούρο.Κάθε φορά που βρέχει το θυμάμαι.
panavour
10/01/2016, 20:57
living dangerously:D
Έτσι χτίζουν μύθους οι παλιότεροι.
Δέκα χρόνια κυκλοφόραγα με αυτό το ταμπούρο.Κάθε φορά που βρέχει το θυμάμαι.
Ειχε ενσωματωμενο ABS απο μονο:bawl: του γιατι ηταν τοσο αδυναμο που δεν μπορουσε ουτε να φρεναρει.Το ιδιο και οι ΜΖ αλλα αυτες το καταλαβαν μια 7ετια γρηγοροτερα και εβαλαν ενα καταπληκτικο ομολογουμενως δισκοφρενο μπροστα.Παντως το γιαβακι οταν δουλευε εκανε καλυτερο και ποιο ανετο ταξιδι απο το ΜΖ γιατι ηταν μεγαλυτερο σε μεγεθος με πιο μεγαλη σελλα πιο πολλα κυβικα 2κυλινρο με χαμηλοτερα την ροπη.Ηθελε ομως μαστορα ειδικευμενο, που να ξερει τα χουγια του.:D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.