View Full Version : Νεος και αποριες
pipe_smoker
06/07/2014, 21:02
καταλαβα θεση ss κι αυτο :P ...
Επειδή ξαναλέω δεν έχω παρακολουθήσει την κουβέντα, δεν ξέρω αν το λες "ειρωνικά" ή όχι.
Πάντως μόνο θέση ss δεν είχε.
Σα να καβάλαγες ψηλό street/on-off που το είχανε γδυσει από τα fairing ήτανε.
Κανένα "γράπωμα" των γονάτων στο ντεπόζιτο, τα μασπιέ στο Θεό, πολύ ψηλή θέση, ούτε να το περιγράψω δεν μπορώ.
Ασ'τα να παν' στο διάολο:yuck:
giannis23
06/07/2014, 21:26
Επειδή ξαναλέω δεν έχω παρακολουθήσει την κουβέντα, δεν ξέρω αν το λες "ειρωνικά" ή όχι.
Πάντως μόνο θέση ss δεν είχε.
Σα να καβάλαγες ψηλό street/on-off που το είχανε γδυσει από τα fairing ήτανε.
Κανένα "γράπωμα" των γονάτων στο ντεπόζιτο, τα μασπιέ στο Θεό, πολύ ψηλή θέση, ούτε να το περιγράψω δεν μπορώ.
Ασ'τα να παν' στο διάολο:yuck:
αχαχαχα ..δεν το ειπα ειρωνικα,οσον αφορα την ανεση το ειπα... τωρα ομως καταλαβα τι εννοεις :P
pipe_smoker
06/07/2014, 22:12
Ως απάντηση στην παραπάνω ερώτησή σου.
Όσο γοητευτική κι αν είναι σαν ιδέα το να πάρεις μηχανάκι κούτα, φοβάμαι πως θα κλαις άσχημα τα λεφτά σου. Εκτός κι αν τα έχεις για να το πάρεις και σκοπεύεις να το παντρευτείς.
Δύσκολοι καιροί.
Αν αγοράσεις μεταχειρισμένο μπορείς να το πουλήσεις μετά από 2 χρόνια με μικρή χασούρα. Ειδικά αν είναι εμπορικό μηχανάκι.
Όταν έχουν φτάσει να βαρέσουν πάτο οι τιμές, ακόμα και μετά από 2-3 χρόνια κάπου εκεί θα παίζουν.
Όταν βρίσκεις τώρα χόρνετ του 07-08 με 3 χιλιάρικα, πόσο να το δώσεις σε 2 χρόνια? 1.500? Τί είναι, cb400 του 94?
Θα το δώσεις 500-750 κάτω από εκεί που το πήρες. Σχεδόν σα να το έχεις δανεικό είναι.
Τώρα αν πας σε μηχανάκι που δεν είναι εμπορικό και για να το πουλήσεις θα περιμένεις τη 2α παρουσία αλλάζει το πράμα.
Σαν καινούριος οδηγός που λες ότι είσαι πάντως, δες το xj6 που είπε κι ο amyroukai πιο πάνω.
Δεν έχει τα γκάζια που έχουν τα υπόλοιπα 600άρια.
Από κει και πέρα, αν τελικά θες να πας σε γυμνό 600άρι κατηγορίας 100+ αλόγων, ρίξε μια ματιά και στο street triple (δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί νωρίτερα).
Πολύ καλοστημένο μηχανάκι, τρικύλινδρο (η χρυσή τόμή για κάποιους ανάμεσα στα 2κύλινδρα που τραβάνε χαμηλά και ψοφάνε ψηλά, και στα 4κύλινδρα που είναι ψόφια κάτω και ψηλά δαιμονίζονται), κι από πλευράς εμφάνισης διαφέρει αρκετά από τους 3-4 Ιάπωνες που έχουν φτάσει να είναι σχεδόν φτυστοί.
Το αν θα σου αρέσει στα δικά σου μάτια ή όχι είναι υποκειμενικό βέβαια.
giannis23
06/07/2014, 22:31
Ως απάντηση στην παραπάνω ερώτησή σου.
Όσο γοητευτική κι αν είναι σαν ιδέα το να πάρεις μηχανάκι κούτα, φοβάμαι πως θα κλαις άσχημα τα λεφτά σου. Εκτός κι αν τα έχεις για να το πάρεις και σκοπεύεις να το παντρευτείς.
Δύσκολοι καιροί.
Αν αγοράσεις μεταχειρισμένο μπορείς να το πουλήσεις μετά από 2 χρόνια με μικρή χασούρα. Ειδικά αν είναι εμπορικό μηχανάκι.
Όταν έχουν φτάσει να βαρέσουν πάτο οι τιμές, ακόμα και μετά από 2-3 χρόνια κάπου εκεί θα παίζουν.
Όταν βρίσκεις τώρα χόρνετ του 07-08 με 3 χιλιάρικα, πόσο να το δώσεις σε 2 χρόνια? 1.500? Τί είναι, cb400 του 94?
Θα το δώσεις 500-750 κάτω από εκεί που το πήρες. Σχεδόν σα να το έχεις δανεικό είναι.
Τώρα αν πας σε μηχανάκι που δεν είναι εμπορικό και για να το πουλήσεις θα περιμένεις τη 2α παρουσία αλλάζει το πράμα.
Σαν καινούριος οδηγός που λες ότι είσαι πάντως, δες το xj6 που είπε κι ο amyroukai πιο πάνω.
Δεν έχει τα γκάζια που έχουν τα υπόλοιπα 600άρια.
Από κει και πέρα, αν τελικά θες να πας σε γυμνό 600άρι κατηγορίας 100+ αλόγων, ρίξε μια ματιά και στο street triple (δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί νωρίτερα).
Πολύ καλοστημένο μηχανάκι, τρικύλινδρο (η χρυσή τόμή για κάποιους ανάμεσα στα 2κύλινδρα που τραβάνε χαμηλά και ψοφάνε ψηλά, και στα 4κύλινδρα που είναι ψόφια κάτω και ψηλά δαιμονίζονται), κι από πλευράς εμφάνισης διαφέρει αρκετά από τους 3-4 Ιάπωνες που έχουν φτάσει να είναι σχεδόν φτυστοί.
Το αν θα σου αρέσει στα δικά σου μάτια ή όχι είναι υποκειμενικό βέβαια.
αν παρω καινουριο θα το παντρευτω οπως λες :P :P χαχαχα οποτε δεν αξιζει... τωρα το οτι μπορω να βρω με 3 χιλιαρικα 6τιας μηχανη 600 cc ειναι πολυ θετικο,εδω ,και μαλιστα ολα περιπου εκει παιζουν...πριν καποια χρονια δεν ξερω κατα ποσο θα ηταν εφικτο αυτο..
αν χασω 500 ευρω σε 2 χρονια απο την μεταπωληση θα ειναι τελεια περιπτση αλλα και 1000 να χασω...το κερδος θα ειναι μεγαλυτερο ,θα μαθω με μικρο κοστος..
Οσο αν φορα το triple που ειπες..το εχω δει .. δηλαδη σαν παραδειγμα σαν τρικυλινδρο θα ειναι κατι αναμεσα (ας υποθεσουμε) στο er6 που κοιτουσα (δικυλινδρο) και σε αυτα που κοιταζω τωρα σωστα? δηλαδη ικανοποιητικη δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων(αν καταλαβαινω καλα)
Εντάξει καλό το Z750 αλλά σαν το hornet δεν είναι. Ποιοτικό σε όλα, όχι μονο γκάζι!
Το z750 είναι για ΤΟ ΠΟΛΥ μετρίου ύψουν αναβάτες και αδύνατους. Εγώ που είμαι 1,88 και 100κιλά ήμουν σαν κατάρτι απο πλοίο επάνω του. Στο fazer η κατάσταση ήταν λίγο καλύτερη αλλά στο hornet είσαι άνετος.
Τώρα όσον αφορά το καινούριο που λέτε. Μιας και πριν μολις 2 μήνες πήρα το CBR καινούριο θα σας πω τι κερδίζεις και τι χάνεις:
-Καταρχάς αγοράζεις οτι γουστάρεις εσύ και όχι ότι υπάρχει ή οτι βρήκες σε καλή κατάσταση.
-Αγοράζεις μηχάνημα 2014 το οποίο σημαίνει οτι οδηγικά απο ένα παλιό θα έχει σαφείς βελτιώσεις σε ολους τους τομείς.
-Κερδίζεις ηρεμία από την άποψη οτι δεν καιγεσαι μηπως είχε κάνει καμια παπαριά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, μην είναι τπτ σπασμένο-κολλημενο, μην έχει κανα πρόβλημα κτλ κτλ. Με το καινούριο είσαι σίγουρος
-Κερδίζεις οτι δεν χρειάζεται αλλάξεις τίποτα πάνω στην μηχανή, Ουτε λάστιχα, ουτε μπουζι, αλυσιδογράναζα, αναρτήσεις, τίποτα απολύτως.
-Εγγύηση 2 χρόνια
-Κερδίζεις οτι το επιλέγεις οπως θέλεις εσύ. Ασπρο, μαύρο, παρδαλό, με ABS χωρίς ABS κτλ
Τι χάνεις:
-Χάνεις αναλογικά περισσότερα χρήματα από την μεταπώληση του.
-Επειδή είναι καινούριο τα ανταλλακτικά του (αν χτύπα ξύλο γίνει κάτι) είναι ακριβά.
-Χάνεις χρόνο στην αρχή μέχρι να το στρώσεις και να κανεις πρώτο service.
το κυριότερο ομως όλων, και το βάζω μόνο του είναι οτι επειδή είναι πολυ σημαντικό για εμένα και είναι παράγωγο όλων των θετικών που ανέφερα πιο πάνω, είναι οτι στο καινούριο έχεις αυτήν την 90% σιγουριά οτι θα μπαινεις στις στροφές με θάρρος και αυτοπεποίθηση χωρίς να φοβάσαι μήπως σε προδώσει η μηχανή σε κάτι.
αν παρω καινουριο θα το παντρευτω οπως λες :P :P χαχαχα οποτε δεν αξιζει... τωρα το οτι μπορω να βρω με 3 χιλιαρικα 6τιας μηχανη 600 cc ειναι πολυ θετικο,εδω ,και μαλιστα ολα περιπου εκει παιζουν...πριν καποια χρονια δεν ξερω κατα ποσο θα ηταν εφικτο αυτο..
αν χασω 500 ευρω σε 2 χρονια απο την μεταπωληση θα ειναι τελεια περιπτση αλλα και 1000 να χασω...το κερδος θα ειναι μεγαλυτερο ,θα μαθω με μικρο κοστος..
Οσο αν φορα το triple που ειπες..το εχω δει .. δηλαδη σαν παραδειγμα σαν τρικυλινδρο θα ειναι κατι αναμεσα (ας υποθεσουμε) στο er6 που κοιτουσα (δικυλινδρο) και σε αυτα που κοιταζω τωρα σωστα? δηλαδη ικανοποιητικη δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων(αν καταλαβαινω καλα)
εγω ειχα φειζερ και δεν αντιμετωπισα ποτε κανενα απο τα προβληματα που ανεφερε ο παιπ παραπανω.
μαλιστα με αυτο εκανα και τα πρωτα βηματα μου στην πιστα και εφτασα να ξυνω γονατα!
απο κει και περα δες το τριπλ που εχει σαφως την καλυτερη λειτουργια σαν μοτερ και εννοειται οτι πας για μεταχειρο σαν νεος οδηγος.
καλα τα καινουργια αλλα οχι value for money :wave2:
giannis23
07/07/2014, 10:25
εγω ειχα φειζερ και δεν αντιμετωπισα ποτε κανενα απο τα προβληματα που ανεφερε ο παιπ παραπανω.
μαλιστα με αυτο εκανα και τα πρωτα βηματα μου στην πιστα και εφτασα να ξυνω γονατα!
απο κει και περα δες το τριπλ που εχει σαφως την καλυτερη λειτουργια σαν μοτερ και εννοειται οτι πας για μεταχειρο σαν νεος οδηγος.
καλα τα καινουργια αλλα οχι value for money :wave2:
κι εγω θεωρω για νεος καινουριο μηχανακι υπερβολη... το triumph ειναι αμερικανικο αν δεν κανω λαθος... εχει πολυ πιο ακριβα ανταλακτικα σε σχεση με τα japan?
akis_trevor
07/07/2014, 10:32
κι εγω θεωρω για νεος καινουριο μηχανακι υπερβολη... το triumph ειναι αμερικανικο αν δεν κανω λαθος... εχει πολυ πιο ακριβα ανταλακτικα σε σχεση με τα japan?
αγγλικο ειναι.για τα ανταλλακτικα δεν εχω ιδεα..
giannis23
07/07/2014, 10:40
αγγλικο ειναι.για τα ανταλλακτικα δεν εχω ιδεα..
εχεις δικιο... λεει british ...
εχεις δικιο... λεει british ...
ειναι αγγλικο και πλεον τα ανταλακτικα και η υποστηριξη στην ελλαδα ειναι μια χαρα!
pipe_smoker
07/07/2014, 11:04
εγω ειχα φειζερ και δεν αντιμετωπισα ποτε κανενα απο τα προβληματα που ανεφερε ο παιπ παραπανω.
Το φέιζερ πιθανότατα να μην έχει "καμία σχέση" με τη γυμνή εκδοχή του που περιέγραψα εγώ Γιώργο.
Ή μπορεί απλά να γδύσανε το φέιζερ και όλα τα άλλα να τα άφησαν ως είχαν χωρίς να αλλάξουν έστω λίγο τη θέση της σέλας ή των μαρσπιέ.
Και μιλάμε και για άλλη χρονολογία.
Μπορεί να έφταιγε και το συγκεκριμένο που είχα καβαλήσει εγώ.
Πάντως για το γυμνό fz6 έχω ακούσει κι από άλλους ότι είναι τρίσκατο κι από τα χειρότερα στην κατηγορία του.
Για το fazer τα ακριβώς αντίθετα.
το FZ6 S2 του 2008 είναι κατι παραπάνω απο μια χαρά. Κάτι πρέπει να επαιζε με το δικό σου Pipe_smoker
akis_trevor
07/07/2014, 11:14
παιδες η θεση οδηγησης ειναι και λιγο υποκειμενικο θεμα.κι εμενα το s2 το ντυμενο μου φαινοταν πολυ πολυ καλο σαν θεση.
Το φέιζερ πιθανότατα να μην έχει "καμία σχέση" με τη γυμνή εκδοχή του που περιέγραψα εγώ Γιώργο.
Ή μπορεί απλά να γδύσανε το φέιζερ και όλα τα άλλα να τα άφησαν ως είχαν χωρίς να αλλάξουν έστω λίγο τη θέση της σέλας ή των μαρσπιέ.
Και μιλάμε και για άλλη χρονολογία.
Μπορεί να έφταιγε και το συγκεκριμένο που είχα καβαλήσει εγώ.
Πάντως για το γυμνό fz6 έχω ακούσει κι από άλλους ότι είναι τρίσκατο κι από τα χειρότερα στην κατηγορία του.
Για το fazer τα ακριβώς αντίθετα.
δεν ειχε διαφορες ρε το φειζερ με το γυμνο. μηπως ηταν μαιμουδιασμενο αυτο που καβαλησες?
Μπορεί να οδήγησε Fazer S2 και Fz6 γιαυτό να του φάνηκε τόσο μεγάλη η διαφορά.
Εκτός από τα 25-30 άλογα, έχουν διαφορετικό ψαλίδι, αναρτήσεις και φρένα.
Να το πούμε απλά. είχαν και τα 2 μαύρο χρώμα μοτέρ ή ήταν το ένα ασημί; :cool:
giannis23
07/07/2014, 11:39
αφου το μηχανακι ειναι καλο εχει και ανταλλακτικα... θα βρω ενα καλο να παω να το δω,το τιγρη..
αφου το μηχανακι ειναι καλο εχει και ανταλλακτικα... θα βρω ενα καλο να παω να το δω,το τιγρη..
κατσε μας μπερδεψες...ποιον τιγρη?
κατσε μας μπερδεψες...ποιον τιγρη?
Αυτον...........;;
319720
:tooth:
giannis23
07/07/2014, 11:51
κατσε μας μπερδεψες...ποιον τιγρη?
αφου μου ειπαν τα παιδια να κοιταξω τα μοντελα γυμνων που λεμε... νομιζω o pipe μου ειπε χτες αν δω και το triple 675 για το μοτερ του.. ετσι τα λεω τα triumph επειδη μονο το tiger ηξερα πιο παλια :P χαχαχα
pipe_smoker
07/07/2014, 11:52
δεν ειχε διαφορες ρε το φειζερ με το γυμνο. μηπως ηταν μαιμουδιασμενο αυτο που καβαλησες?
Κοίτα.
Επειδή ήταν γνωστός μου αυτός που το είχε ξέρω ότι το είχε ρημάξει στις χύμες. Πιο πολύ βρισκόταν ξάπλα παρά όρθιος.:lol:
Αλλά δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό. (δεν είχε φάει καμιά χοντρή)
Εσύ είχες παλιότερο φέιζερ. Ένα αυτό. Μπορεί να είχες καβαλήσει και του 08 βέβαια και γι'αυτό να το λες.
Δεύτερο, αν το ίδιο πακέτο ακριβώς με αυτό που καβάλησα ήταν σε μορφή φέιζερ (ζελατίνα, φέρινγκ κλπ) μπορεί όλα να μου φαίνοταν οκ.
Αλλά για γυμνό είχε τρομερά όρθια θέση οδήγησης, πολή ψηλή (το ξέρεις το μπόι μου, με τα δύο πέλματα κάτω δεν πατούσα), τα μαρσπιέ ήταν πολύ μπροστά και ψηλά.
Δε σε "έβαζε" στην κλασσική θέση που σε βάζει ένα γυμνό.
Αν ήταν ένα cbf πχ μπορεί να μου φαινόταν οκ η θέση.
Γι'αυτό είπα, αν πήραν το fazer απαράλλαχτο και βγάλανε τα φέρινγκ κάπως μπορεί να εξηγείται.
giannis23
07/07/2014, 11:53
Αυτον...........;;
319720
:tooth:
:lol: χαχαχαχα ελιωσα..παρεξηγηση
...
Εσύ είχες παλιότερο φέιζερ. Ένα αυτό. Μπορεί να είχες καβαλήσει και του 08 βέβαια και γι'αυτό να το λες....
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΛΕΜΕΕΕΕΕ!!!! :lol:
pipe_smoker
08/07/2014, 10:24
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΛΕΜΕΕΕΕΕ!!!! :lol:
Θύμησέ μου να σε κουτουλήσω όταν σε δω ρε!:moutza::lol::lol::lol:
Θύμησέ μου να σε κουτουλήσω όταν σε δω ρε!:moutza::lol::lol::lol:
:a17::lol:
giannis23
08/07/2014, 18:16
εξατμιση aftermarket κλπ? σαν αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4913996/ ? εκτος απο τον ηχο για αρχη μου προσφερει κατι αλλο?
Γιοσομούρα? :lol:
Αν είναι μόνο τελικ'α, δίνουν 1-5-6 άλογα αναλόγως το μοντέλο και λιγα Nm Ροπής. 'Ολα και σε συγκεκριμένες στροφές κινητήρα.
Αν είναι ολόσωμη τα πράγματα αλλάζουν μιας και μετά φεύγουν καταλύτες, μπαίνουν Power Commander και γενικώς δίνει κάτι το αισθητό σε δύναμη
giannis23
08/07/2014, 19:09
Γιοσομούρα? :lol:
Αν είναι μόνο τελικ'α, δίνουν 1-5-6 άλογα αναλόγως το μοντέλο και λιγα Nm Ροπής. 'Ολα και σε συγκεκριμένες στροφές κινητήρα.
Αν είναι ολόσωμη τα πράγματα αλλάζουν μιας και μετά φεύγουν καταλύτες, μπαίνουν Power Commander και γενικώς δίνει κάτι το αισθητό σε δύναμη
χαχαχα ενταξει μπορει να το εκανε και λαθος απο βιασυνη :) πιστευω με αυτες τις τιμες(μονο για τελικο) ο νο1 λογος ειναι ο ηχος πιστευω
Τα τελικά είναι μόνο για ήχο και εμφάνιση. Τα άλογα και οι ροπές που δίνουν δεν είναι ποιος ξέρει τι.
giannis23
08/07/2014, 19:19
Τα τελικά είναι μόνο για ήχο και εμφάνιση. Τα άλογα και οι ροπές που δίνουν δεν είναι ποιος ξέρει τι.
ναι ετσι το βλεπω..απλα αν ειναι στην ιδια κατασταση 2 μηχανες,ενα τετοιο δωρακι για fun δεν ειναι ασχημο :D
Η προίκα ποτέ δεν χάλασε κανέναν
giannis23
08/07/2014, 21:46
Η προίκα ποτέ δεν χάλασε κανέναν
σωστοτατος :D https://www.youtube.com/watch?v=HNMsKnhyuac
giannis23
19/07/2014, 14:02
μια απορια παιδια,το stabilizer βοηθαει εναν αρχαριο?
μια απορια παιδια,το stabilizer βοηθαει εναν αρχαριο?
αν ξερει ο αρχαριος τι κανει το σταμπ, ναι.
giannis23
19/07/2014, 14:52
αν ξερει ο αρχαριος τι κανει το σταμπ, ναι.
ημουν αθηνα και ειδα αρκετες περιπτωσεις...αλλα δεν ειδα σε κανεναν να το εχει και θεωρω οτι βοηθαει ,αλλα σε εναν αρχαριο οπως εγω μονο αν το φορτωσει αρκετα πισω ισως βοηθησει γιατι να ταλαντευεται το τιμονι απο ταχυτητα αν δεν το ανοιξεις δεν νομιζω
ημουν αθηνα και ειδα αρκετες περιπτωσεις...αλλα δεν ειδα σε κανεναν να το εχει και θεωρω οτι βοηθαει ,αλλα σε εναν αρχαριο οπως εγω μονο αν το φορτωσει αρκετα πισω ισως βοηθησει γιατι να ταλαντευεται το τιμονι απο ταχυτητα αν δεν το ανοιξεις δεν νομιζω
σε τι μηχανακια?
giannis23
19/07/2014, 17:39
σε τι μηχανακια?
hornet και gsr 600
hornet και gsr 600
σπανια θα βρεις σε τετοια μηχανακια σταμπιλιζατερ. συνηθως σταμπ φορανε τα ss.
giannis23
19/07/2014, 20:12
σπανια θα βρεις σε τετοια μηχανακια σταμπιλιζατερ. συνηθως σταμπ φορανε τα ss.
ναι καταλαβαινω οτι πρεπειαν τοβαλεις μονος σου... τουλαχιστον το θετικο ειναι οτι κατασταση/τιμη στα μεταχειρισμενα που κοιταζω ειναι πολυ καλα! απο 2700-3500..
ναι καταλαβαινω οτι πρεπειαν τοβαλεις μονος σου... τουλαχιστον το θετικο ειναι οτι κατασταση/τιμη στα μεταχειρισμενα που κοιταζω ειναι πολυ καλα! απο 2700-3500..
:a013:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.