View Full Version : bmw.... s1000xr
Τωρα δηλαδη μπανει στην ιδια κατηγορια με το Μπεμπε,Ντουκο Και Βελοσε το Γιαμαχα.....;
Αουουαααα
spyrakos35
30/05/2015, 09:12
Στην ιδια λογικη ειναι αλλα σε αλλα κυβικα πιστευω....
Πως λεμε 600 - 1000?
endopandou
30/05/2015, 09:17
Στην ιδια λογικη ειναι αλλα σε αλλα κυβικα πιστευω....
Πως λεμε 600 - 1000?:beer:
Billymuse
30/05/2015, 09:19
Πληροφοριακα το MOTO αυτου του μηνα, εχει δοκιμαστικο αφιερωμα για το μπεμπε^^
Δε θυμάμαι ποιος το έγραψε λίγο πιο πίσω ό,τι είναι για τον 40άρη που βαρέθηκε το στρίμωγμα του ss και θέλει κάτι με κοντινές επιδόσεις αλλα σε πιο άνετο πακέτο.Έτσι είναι ακριβώς.Χθες που το κοιτούσα πιο διεξοδικά,μόνο σε αυτή τη κατηγορία αναβατών θα μπορουσα να το εντάξω,προφανώς νέα κατηγορία η οποία θα δημιουργηθεί τώρα.Ας ελπίσουμε πως θα παρασύρει και άλλες εταιρείες.Το λες και fazer αλλα αν θυμάμαι καλά είναι αρκετά φιμωμένο με 120 άλογα το fazer.
Πληροφοριακα το MOTO αυτου του μηνα, εχει δοκιμαστικο αφιερωμα για το μπεμπε^^
Κάτι μου λέει οτι θα συμφωνήσουν για το ποσο υπεργ@μ@το είναι...:tooth::tooth:
Τωρα δηλαδη μπανει στην ιδια κατηγορια με το Μπεμπε,Ντουκο Και Βελοσε το Γιαμαχα.....;
Αουουαααα
OK πες το μουλτι και το μπεμπε ειναι μονα τους λογω ιπποδύναμης.
Το αγκούστα γιατί είναι ανώτερο από το γιαμάχα; περάν της ομορφιάς.
OK πες το μουλτι και το μπεμπε ειναι μονα τους λογω ιπποδύναμης.
Το αγκούστα γιατί είναι ανώτερο από το γιαμάχα; περάν της ομορφιάς.
Αναρτησεις?
Ηλεκτρονικα?
Στησιμο στο δρομο απο αλλο πλανητη?
αναρτήσεις καλές έχει μόνο η ακριβή έκδοση.
τα ηλεκτρονικά είναι σκατά.
στήσιμο; για πιστιάρικα μηχανάκια μιλάμε;
αναρτήσεις καλές έχει μόνο η ακριβή έκδοση.
τα ηλεκτρονικά είναι σκατά.
στήσιμο; για πιστιάρικα μηχανάκια μιλάμε;
H ακριβη εκδοση εχει επιπλεον δυναμικη λειτουργικοτητα σε ενα σετ ηδη πολυ καλων αναρτησεων. Προσωπικα ποτε δεν θα παρω μηχανη με δυναμικες αναρτησεις.
Τα ηλεκτρονικα ηταν σκατα στα MV μεχρι το 13. Απο το 14 κι επειτα ειναι αλλος κοσμος.
Το καλο στησιμο δεν αφορα μονο τα πιστιαρικα μηχανακια.
Και το γιαμάχα μια χαρά αναρτήσεις έχει. Και μια χαρά ηλεκτρονικά.
Α και είναι ΕΦΤΑ (7) ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ φθηνότερο από το αγκούστα.
Και το γιαμάχα μια χαρά αναρτήσεις έχει. Και μια χαρά ηλεκτρονικά.
Α και είναι ΕΦΤΑ (7) ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ φθηνότερο από το αγκούστα.
Δεν εχω οδηγησει ουτε το ενα ουτε το αλλο και ουτε σκοπευω. Αυτο που ξερω ομως ειναι οτι υπαρχουν μηχανακια που οταν τα οδηγεις σου μιλανε και μηχανακια που δε σου μιλανε. Συνηθως τα πρωτα ειναι αρκετα πιο ακριβα απο τα δευτερα, ακομα κι αν ειναι συγκρισιμα στα νουμερα.
Οπερ μεθερμηνευομενον, αν ειχα να δωσω 17 μεγαλα για τετοιου ειδους μηχανακι με 100 και κατι αλογα, το αγκουστα θα ηταν πρωτο στις επιλογες μου. Αλλα δεν με ενδιαφερουν στρητ μηχανακια με 100 και κατι αλογα.
Τωρα το οτι το γιαμαχα εχει μια χαρα αναρτησεις εχει να κανει με τις απαιτησεις του καθενος. Εμενα σιγουρα δεν θα με καλυπταν, οποτε αν το επαιρνα, θα επρεπε να σκασω αλλα 2 χιλιαρικα μες το νερο.
Ούτε εμένα θα με κάλυπταν οι μέτριες αναρτήσεις του agusta αλλά δε γαμιέται.
Ας πληρώσω το πουλ μουρ και την αποκλειστικότητα.
Τέσπα ξεφεύγουμε.
devil's animal
30/05/2015, 11:30
Τωρα το οτι το γιαμαχα εχει μια χαρα αναρτησεις εχει να κανει με τις απαιτησεις του καθενος. Εμενα σιγουρα δεν θα με καλυπταν, οποτε αν το επαιρνα, θα επρεπε να σκασω αλλα 2 χιλιαρικα μες το νερο.
για πες μας ρε δοκτωρ και το γιατι δεν θα σε καλυπταν...απο την στιγμη που δεν το εχεις καβαλησει καν κιολας...οποτε προδικαζεις...
τι απαιτησεις δλδ εχεις εσυ απο τα μηχανακια τα οποια δεν πανε πιστα και οδηγουνται 99% σε δημοσιο δρομο??
για πες μας ρε δοκτωρ και το γιατι δεν θα σε καλυπταν...απο την στιγμη που δεν το εχεις καβαλησει καν κιολας...οποτε προδικαζεις...
τι απαιτησεις δλδ εχεις εσυ απο τα μηχανακια τα οποια δεν πανε πιστα και οδηγουνται 99% σε δημοσιο δρομο??
Σιγουρα προδικαζω αλλα απο την αλλη ειμαι σιγουρος (ισως κακως) οτι μηχανη αυτης της τιμης δεν ειναι στημενη για οδηγο με απαιτησεις στην ποιοτητα λειτουργιας των αναρτησεων.
Επισης το θεμα ρυθμισης αναρτησεων το εχω και οταν κατι δε μου παει καλα ξενερωνω...
Δεινόσαυρος
30/05/2015, 12:41
Θα το προτιμησω σε εκδοση aprilia V4 1100
Σε V4 1200 υπάρχει αυτό το CrossDresser, πως το λένε, της Χονδα.
Δεν σε καλύπτει; Adventure, 17αρες ρόδες, απ' όλα...
Τί έχει παραπάνω το ΒΜW για να καταλάβω και γω ο άσχετος;
Καλά, καλά, μη βαράτε, φεύγω.... :look:
spyrakos35
30/05/2015, 13:40
Καλά, καλά, μη βαράτε, φεύγω.... :look:
Ισα που προλαβαινεις.....:lol:
Δεινόσαυρος
30/05/2015, 14:00
Πλακα-πλακα αν πιάσει το BMW, θα δεις για πότε βγάζει η Χονδα VFR1200 XR (VFS 1200XR?), δεν θέλει τπτ, μια διατούλα 50 κιλά... στα αλογάκια ήδη του ρίχνει με 12F, έχει και DCT...
amyroukai
30/05/2015, 14:10
Τί έχει παραπάνω το ΒΜW για να καταλάβω και γω ο άσχετος;
Μήπως έχει 50 κιλά λιγότερα, λέω εγώ τώρα έτσι από το μυαλό μου...
Εγώ τώρα να ρωτήσω τι ρόλο βαράει να συγκρίνεται κλιπονάτο μηχανάκι με καρατιμονάτο; :sick:
amyroukai
30/05/2015, 15:11
κλιπον το κροσντρεσερ;
Πλακα-πλακα αν πιάσει το BMW, θα δεις για πότε βγάζει η Χονδα VFR1200 XR (VFS 1200XR?), δεν θέλει τπτ, μια διατούλα 50 κιλά... στα αλογάκια ήδη του ρίχνει με 12F, έχει και DCT...
κλιπον το κροσντρεσερ;
αυτό είδα
peterTHErider
31/05/2015, 16:16
Κάτι μου λέει οτι θα συμφωνήσουν για το ποσο υπεργ@μ@το είναι...:tooth::tooth:
γιατι αποκλειεται να ειναι υπεργ@αματο?η απλα ειμαστε προκατειλλημενοι με το περιοδικο?
spyrakos35
31/05/2015, 18:03
γιατι αποκλειεται να ειναι υπεργ@αματο?η απλα ειμαστε προκατειλλημενοι με το περιοδικο?
δυο προκαταλήψεις θα έχει αυτό το τεστ.... :D
peterTHErider
01/06/2015, 00:35
δυο προκαταλήψεις θα έχει αυτό το τεστ.... :D
σε βλεπω εντελως αντικειμενικο οταν διαβασεις το τεστ δηλαδη...:p
Johny the Fox
18/11/2015, 21:38
my 2016 :a2:
μονο χρωματικη αλαγη
345693
345692
345694
amyroukai
18/11/2015, 21:48
To Θέλω.Το αγαπώ!
Ρε λακη κουκλεντέ Εσύ δεν το είχες ψιλοθάψει μετά τα μεγαρα η θυμάμαι λάθος;
Το tracer εθαψα.Μετα απο αυτό το bmw είπα δεν θα ξανακοροιδέψω bmw.
και να φανταστείς πως είμαι και γιαμαχάκιας.
amyroukai
18/11/2015, 21:54
Α Σορι.
Είναι όντως λαχταριστό το άτιμο...
Όχι σε αυτό το χρώμα.
Johny the Fox
18/11/2015, 22:04
Ειναι ωραιο μηχανακι.Λιγο περισσοτερο χτενισμα στις μεσαιες με καποια αφτερ μαρκετ παρεμβαση θα γινει πολυ πιο καλο και για μεσα στην πολη.Παρατεταμενα στροφιλικια και γρηγορες επελασεις στην εθνικη ειναι το ψωμοτυρι του.Χανει μονο σε τουριστικες αρετες ,κατα την γνωμη μου απο το μουλτι ,τα μεγαλα ον οφ (gs 1200 ,gs adv,KTM 1290 sADV και πιθανα μουλτι adv)
amyroukai
18/11/2015, 22:09
Ρε Τζονι δε Ζοπ, τολμας και συγκρινεις δικυλινδρα μπρικια με την θεα; Τι 'στε σεις οι ιταλιανοι ...
Johny the Fox
18/11/2015, 22:14
Εξαρταται τι εννοεις εσυ δικυλινδρο,γιατι αν καβαλησεις ενα απο τα '' μπρικια '' μου θα κανεις γαργαρες με full synthetic ,πρωτου ξαναμιλησεις για δικυλινδρα γενικως ...:beer:
Billymuse
18/11/2015, 22:30
μαλακες ειναι μηχανάρα :a30:
amyroukai
18/11/2015, 22:35
Εξαρταται τι εννοεις εσυ δικυλινδρο,γιατι αν καβαλησεις ενα απο τα '' μπρικια '' μου θα κανεις γαργαρες με full synthetic ,πρωτου ξαναμιλησεις για δικυλινδρα γενικως ...:beer:
Δεν αμφιβάλλω για το πόσο γρήγορα είναι.
Απλώς, άλλο το δούλεμα του 4κ... Για τουρισμό, ειδικά αν θέλεις και χάζι, όχι μόνο όρμα, δεν συγκρίνεται.
(Δεν θα πω όχι σε δοκιμή πάντως, για την επιστήμη πάνω απ όλα :bawl: )
Johny the Fox
18/11/2015, 22:51
Και μένα ο τετρακυλινδρος μου πάει πολύ περισσότερο για τουρισμό και αντικειμενικά αφού δεν εχει κραδασμούς λειτουργεί ευχάριστα.Ομως ο in line 4 εχει κραδασμούς (συγκεκριμένα στο xr που οδήγησα στις 4-6000)και ποοολυ λειτουργικό θόρυβο.
Αναμφισβήτητα το μηχανακι ειναι ενα υβρίδιο SS με καράτιμόνα.ΚΑι ειναι αρκετά γρηγορο.Αλλα ειναι προχειροφτιαγμένο κατα την γνώμη μου απο τους Γερμανούς.Και αυτό λόγω της βιασύνης τους να βγει άρον-άρον .στην παραγωγή για να χτυπήσουν το μουλτιστραντα.Εξεχασαν να εφαρμόσουν αυτό που αποδεδειγμένα ειναι το πεδίο δράσης τους.Να του δώσουν δλδ ,μεικτό/τουριστικό χαρακτήρα ,οπως εχουν κάνει στο gs και ετςι το xr ψάχνεται να βρει την ταυτότητα του,χωρίς να το καταφέρνει οπως το καταφέρνει το ντουκατι
Ευτυχώς που αλλάξαν το χρωματισμό, γιατι πραγματικά βαρέθηκα να το βλέπω στον προηγούμενο
amyroukai
19/11/2015, 08:42
το xr ψάχνεται να βρει την ταυτότητα του,χωρίς να το καταφέρνει οπως το καταφέρνει το ντουκατι
Είσαι σίγουρος...;
Το XR πλασάρεται ως ο "όρθιος πύραυλος" για αυτόν που θέλει τα "απόλυτα" γκάζια με μεγάλες δόσεις άνεσης. Στην γκάμα είναι στην σειρά S, σαφής τοποθέτηση. Μοτέρ και σασί σούπερσπορ, εργονομία παρεμφερής με gs. Αυτός που θέλει ήρεμα πράγματα, πιο άνετα, θα πάει σε άλλο όπως γράφεις, RT, RS, GS, Κ. Τα οποία επίσης έχουν σαφή ταυτότητα.
Αλλά ξεχνάω ότι μιλώντας με βαμμένους κάθε είδους, άκρη δεν βγαίνει. Χωρίς να σε μειώνει αυτό σε κάτι.
@σπαμοτρόλι στα λεφτά που κάνει, αν δεν θέλεις πραγματικά αυτό για αυτό που είναι, θα πας σε GS το οποίο είναι γνωστό στάτους σίμπολ. Ή στα άλλα αντίγραφα GS για τον ίδιο λόγο.
@σπαμοτρόλι στα λεφτά που κάνει, αν δεν θέλεις πραγματικά αυτό για αυτό που είναι, θα πας σε GS το οποίο είναι γνωστό στάτους σίμπολ. Ή στα άλλα αντίγραφα GS για τον ίδιο λόγο.
Δε ξέρω πόσο έχει ακριβώς (16,5 - 18,5), αλλά αυτό που ξέρω δεν έχω δει ούτε ένα στο δρόμο, εκεί και η ειρωνία που προηγούμενου ποστ μου.
Αυτό που πραγματικά κάνει όμως δεν είναι το μόνο στη κατηγορία πυραυλος εδάφους-εδαφους που το κάνει γιαυτό και μάλλον δεν υπάρχει
dimmie_72
19/11/2015, 09:47
Αυτό που πραγματικά κάνει όμως δεν είναι το μόνο στη κατηγορία πυραυλος εδάφους-εδαφους που το κάνει γιαυτό και μάλλον δεν υπάρχει
δε προλαβαίνεις να τα δεις μάλλον. βλέπεις μόνο τα tracer που πάνε σιγά για να μην κουνάνε... :p
peterTHErider
19/11/2015, 10:14
Δε ξέρω πόσο έχει ακριβώς (16,5 - 18,5), αλλά αυτό που ξέρω δεν έχω δει ούτε ένα στο δρόμο, εκεί και η ειρωνία που προηγούμενου ποστ μου.
Αυτό που πραγματικά κάνει όμως δεν είναι το μόνο στη κατηγορία πυραυλος εδάφους-εδαφους που το κάνει γιαυτό και μάλλον δεν υπάρχει
εδω ηρακλειο εχω δει 2-3...
Johny the Fox
19/11/2015, 11:48
Είσαι σίγουρος...;
Αλλά ξεχνάω ότι μιλώντας με βαμμένους κάθε είδους, άκρη δεν βγαίνει. Χωρίς να σε μειώνει αυτό σε κάτι.
Μαλλον δεν εχεις καταλαβει καλα Εγω οταν ξεκιναω να παω για δοκιμη μοτοσυκλετας ,το κανω σαν πελατης με τον παρα στην τσεπη και οχι σαν φορουμακιας να παω να σκοτωσω τον χρονο μου ,με τον φραπε στο χερι .Εαν μου κανει ,μετα το τεστ ραιντ,προχωραω για τα περαιτερω.Η συγκεκριμενη μηχανη δεν μου κανει,γιατι εχει υπερτονισμενο το στοιχειο γκα-γκαν και το τουριστικο το εχει δευτερευον.Δεν μου επεσε το σαγωνι απο τα γκαζια της γιατι στo πεδιο των 3-7000 rpm που αποτελει το 80%της πραγματικης,καθημερινης ζωης μιας μηχανης ,δεν ηταν τιποτα περισσοτερο απο αυτο που ηδη καβαλαω και μαλιστα στο προγραμμα urban. Αντιθετα το r 1200 rs ηταν πολυ πιο μελετημενο σαν μηχανακι ,αλλα με θεση οδηγησης ακαταλληλη για εμενα
amyroukai
19/11/2015, 11:58
:bawl: μου την είπες τώρα, πάω να πιώ έναν καφέ ακόμα.
Για τα λοιπά θα διαφωνήσουμε πάλι γιατί τα δυναμοδιαγράμματα και όλοι οι δημοσιογράφοι τα λένε διαφορετικά, αλλά ντάξει ούτε αυτοί έχουν λεφτά να την πάρουν "εκεί και τότε" οπότε είναι άκυροι σύμφωνα με τα γραμμένα.
Όλα καλά λοιπόν.
Johny the Fox
19/11/2015, 12:06
παλι κανεις λαθος.
1) Δεν στην ειπα ,γιατι τυχαινει να σε γουσταρω
2) εσυ μιλας για δημοσιογραφικες συγκρισεις του xr με το multi του 2015 ,στο οποιο ουτε καν εχω ανεβει επανω στατικα.
Εγω αναφερομαι στο δικο μου pikeς peak 2014 με 147 ροδα
amyroukai
19/11/2015, 12:23
Δεκτή η διόρθωση, με συγχωρείς που παρεξήγησα. Πραγματικά έχεις δίκιο στο ότι το XR σε εσένα δεν έχει να δώσει κίνητρο να αλλάξεις αυτό που έχεις γιατί είναι πολύ κοντινό/παρόμοιο. Δεν μπορεί κανείς όμως να παραβλέψει το ότι όλα σου τα μηχανάκια είναι φτιαγμένα σε ένα εργοστάσιο, σε ότι αφορά την αντικειμενικότητα σου ως πελάτη...
Στον όποιο άλλο θεωρητικό αγοραστή που κοιτάει να ψωνίσει κάτι στην κατηγορία και δεν έχει κάτι σχετικό, το XR έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε σχέση με την Duc.
Το ποιά θα βρει ο κάθε ένας, είναι καθαρά ζήτημα προτίμησης και γούστων.
Εμένα το μόνο που με χάλασε στο ΧR ήταν το ότι δείχνει πολύ "πλαστικό" για τα λεφτά του, με πολλά βιδάκια που φαντάζομαι μετά από μερικές επισκέψεις στον γορίλα της Bmw θα δείχνουν γερασμένα/στραβοπατημένα. Αυτό το συγχωρείς σε κανένα F650, όχι σε τόσο ακριβό μοντέλο που θα όφειλε να είναι πιο "συμμαζεμένο" στις λεπτομέρειές του, όπως είναι τα crossκάτι χόντα και όπως είναι και η multi. Κατά τα λοιπά η Duc δεν μου κάνει για λόγους που δεν είναι απολύτως αντικειμενικοί αλλά έχουν να κάνουν με συνήθεια και προτίμηση (πχ ο ήχος του μοτέρ).
Johny the Fox
19/11/2015, 12:40
Δεν μπορεί κανείς όμως να παραβλέψει το ότι όλα σου τα μηχανάκια είναι φτιαγμένα σε ένα εργοστάσιο, σε ότι αφορά την αντικειμενικότητα σου ως πελάτη...
-Οχι ολα ......:a25::a25::a25:
345758
-Οχι ολα ......:a25::a25::a25:
345758
Αυτα είναι. ......
Οτι κινείται εκτελείται. .....
:D
spyrakos35
19/11/2015, 17:12
..........γιατι τυχαινει να σε γουσταρω...........
ίου ίου
ποτέ δε σε ξεχνώ
να-να-να να-να-να
:lol:
amyroukai
15/05/2016, 22:51
Είχα την ευκαιρία να το βολτάρω και δεν είπα όχι. Και... Λίγο ξενέρωσα.
Η θέση οδήγησης μου άρεσε. Στριτ, λίγο απλωτό τρίγωνο αναβάτη αλλά όχι ον-οφάδικο, σκληρή σέλα που ίσως να μην ενοχλήσει σε πολύωρο ταξίδι αλλά δεν είναι και σίγουρο. Τα πλαστικά μου φάνηκαν καλύτερα αυτή την φορά, ίσως από τα πρώτα μοντέλα που είχα δει πέρυσι να άλλαξαν κάτι.
Στην πράξη... Τι κινητήρας. Τι κινητήρας. Ροπή από το μηδέν. Τράβηγμα. Κραδασμοί ναι (αυτό που λένε στις 5000) αλλά σε σχέση με το fazer είναι αστείοι, ήξερα τι να προσέξω αλλιώς θα έλεγα μεταξένιο μοτέρ, το οποίο στροφάρει κολασμένα. Φρένα... Λες και πέφτεις σε τοίχο. Η ανάρτηση άντε γειά, βρήκε γερό σαμαράκι στην έξοδο στροφής και εκεί που λέω αγοράσαμε χωραφάκι, δεν κατάλαβε το παραμικρό. Κιβώτιο βουτυρένιο. Ανάλαφρη αίσθηση λες και δεν έχει μάζα, πέφτει εκεί που του λες, όπως του λες και μένει εκεί μέχρι να του ξαναπείς. Ωραία ανεμοκάλυψη χωρίς στρόβιλους και φασαρία.
Και τότε γιατί ξενέρωσα; Γιατί... δεν είχε ωραία αίσθηση σαν σύνολο. Ο ήχος του μοτέρ είναι λίγο νιάου νιάου, ακούγεται και η αντλία βενζίνης ΒΖΖΖΖΖΖΖΖ σπαστικά. Και τώρα πες το παραξενιά, αλλά ακόμα και με 6η, ψάχνεις την επόμενη σχέση. Ακούγεται διαρκώς να δουλεύει "πιεσμένα" λες και ζητάει αλλαγή να "ηρεμήσει", ακόμα και στο κατώτερο 1/3 του στροφομέτρου. Δεν έχει αυτή την βαρβατίλα που περιμένεις από 160 άλογα (τα οποία είναι πανταχού παρόντα και απίθανα ζωηρά). Κάτι δεν έπιασαν στο σύνολο. Δεν έχω αμφιβολία για το ότι έτσι και σε πετύχει επαρχιακό θα σου ράψει κουστούμι στα μέτρα σου ΟΤΙ και να καβαλάς. Δεν με έκανε να θέλω να το ξαναπάρω. Ίσως τις πιο νέες γενιές αναβατών αυτή η λίγο playstation αίσθηση να τις κερδίσει. Εγώ περίμενα ένα ψηλό fazer για να είμαι ειλικρινής και δεν το είχε τούτο. Ίσως να θέλει χρόνο στη σέλα του για να δείξει...;
AristidisZ
16/05/2016, 08:11
Είχα την ευκαιρία να το βολτάρω και δεν είπα όχι. Και... Λίγο ξενέρωσα.
Η θέση οδήγησης μου άρεσε. Στριτ, λίγο απλωτό τρίγωνο αναβάτη αλλά όχι ον-οφάδικο, σκληρή σέλα που ίσως να μην ενοχλήσει σε πολύωρο ταξίδι αλλά δεν είναι και σίγουρο. Τα πλαστικά μου φάνηκαν καλύτερα αυτή την φορά, ίσως από τα πρώτα μοντέλα που είχα δει πέρυσι να άλλαξαν κάτι.
Στην πράξη... Τι κινητήρας. Τι κινητήρας. Ροπή από το μηδέν. Τράβηγμα. Κραδασμοί ναι (αυτό που λένε στις 5000) αλλά σε σχέση με το fazer είναι αστείοι, ήξερα τι να προσέξω αλλιώς θα έλεγα μεταξένιο μοτέρ, το οποίο στροφάρει κολασμένα. Φρένα... Λες και πέφτεις σε τοίχο. Η ανάρτηση άντε γειά, βρήκε γερό σαμαράκι στην έξοδο στροφής και εκεί που λέω αγοράσαμε χωραφάκι, δεν κατάλαβε το παραμικρό. Κιβώτιο βουτυρένιο. Ανάλαφρη αίσθηση λες και δεν έχει μάζα, πέφτει εκεί που του λες, όπως του λες και μένει εκεί μέχρι να του ξαναπείς. Ωραία ανεμοκάλυψη χωρίς στρόβιλους και φασαρία.
Και τότε γιατί ξενέρωσα; Γιατί... δεν είχε ωραία αίσθηση σαν σύνολο. Ο ήχος του μοτέρ είναι λίγο νιάου νιάου, ακούγεται και η αντλία βενζίνης ΒΖΖΖΖΖΖΖΖ σπαστικά. Και τώρα πες το παραξενιά, αλλά ακόμα και με 6η, ψάχνεις την επόμενη σχέση. Ακούγεται διαρκώς να δουλεύει "πιεσμένα" λες και ζητάει αλλαγή να "ηρεμήσει", ακόμα και στο κατώτερο 1/3 του στροφομέτρου. Δεν έχει αυτή την βαρβατίλα που περιμένεις από 160 άλογα (τα οποία είναι πανταχού παρόντα και απίθανα ζωηρά). Κάτι δεν έπιασαν στο σύνολο. Δεν έχω αμφιβολία για το ότι έτσι και σε πετύχει επαρχιακό θα σου ράψει κουστούμι στα μέτρα σου ΟΤΙ και να καβαλάς. Δεν με έκανε να θέλω να το ξαναπάρω. Ίσως τις πιο νέες γενιές αναβατών αυτή η λίγο playstation αίσθηση να τις κερδίσει. Εγώ περίμενα ένα ψηλό fazer για να είμαι ειλικρινής και δεν το είχε τούτο. Ίσως να θέλει χρόνο στη σέλα του για να δείξει...;
Λίγο εσύ, λίγο ο Tai με το Africa, άντε να βγει κανείς να κράξει και τo 1290 και το Multistrada, με ξενερώνετε και θα αρχίσω να λιγουρεύομαι κάνα nx750x :bawl:
Λίγο εσύ, λίγο ο Tai με το Africa, άντε να βγει κανείς να κράξει και τo 1290 και το Multistrada, με ξενερώνετε και θα αρχίσω λιγουρεύομαι κάνα nx750x :bawl:
Δεν είναι τυχαίο που ψάχνεις να φτιάξεις το glx ετσι;
:D
Ο κινητήρας τι προέλευσης είναι;
konstantin1977
16/05/2016, 13:31
την παρασκευή το είδα απο κοντά με τα καινούργια χρώματα....
ειναι πραγματικά εντυπωσιακό...
anavatis19
08/07/2018, 23:57
παιδια καλησπερα. Ρωταω για λογαριασμο φιλου που δεν ασχολειται με ιντερνετ ιδιαιτερα και σκεφτεται την αγορα της εν λογω μοτοσυκλετας ερχομενος απο σπορτ τουρινγκ κατηγορια των 650 κυβικων.
Λεει πως εκανε τον κυκλο της και θελει κατι πιο δυνατο, πιο αξιοπιστο και κατι που θα κρατησει πολλα χρονια χωρις να προβληματιστει.
Η δουλεια της θα ειναι προφανως βολτες και κανα ταξιδακι και βεβαια μετακινηση στη δουλεια του η οποια ειναι κανα 2-2,5χλμ απο το σπιτι του.
Αυτο που θελω να μαθω αν υπαρχουν κατοχοι να μου πουν αν το μηχανακι πασχει καπου και αν εχουν γινει ανακλησεις ως τωρα.
Το εκανα και τεστ ετσι να δω πως ειναι και εγω, και ξετρελαθηκα πρεπει να πω. Πολυ ευχαριστο στην οδηγηση και σε προκαλει να το ανοιγεις συνεχως. Επισης δεν μου αρεσε ο λεβιες του πολυ, διοτι τον θεωρησα καπως σκληρο. Εκανα αλλαγες με το Quickshifter βεβαια. Παρολα αυτα ηθελε χαρακτηριστικη δυναμη για κατεβασμα, και για ανεβασμα λιγο λιγοτερη. Μηπως λογω των τεστ ηταν το μηχανακι λιγο κακομεταχειρισμενο? Το ιδιο μου ειπε και αυτος παντως. Σκληρο αρκετα.
Ολες οι γνωμες δεκτες
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.