View Full Version : Ανανέωση Triumph Tiger 800, 2015
pipe_smoker
09/11/2014, 09:59
Κατα τη γνωμη μου, ειναι λογικοτατο τα καινουρια μεγαλομεσαια και τα ηδη υπαρχοντα μεγαλα onoff να εχουν κατα 90% (και παραπανω) ασφαλτινο προσανατολισμο.
Αυτό.
Όμορφο μπορεί να μην είναι σα σκέψη, αλλά είναι λογικότατο γιατί αυτή είναι η χρήση που τους γίνεται.
Ένα κλικ παραπάνω να κάνει μια εταιρία και να δώσει στο καινούριο μηχανάκι της ένα χαρακτηριστικό που θα την κάνει να πάει λιιιιιιιιιιγο χωματάκι περισσότερο, και πολύ μας/σας/τους/της πέφτει.
ΠΑΡΤΕ ΡΕ ΕΝΑ ΒΕΣΤΡΟΜΑΚΙ.............8,5 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑΚΙΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝΕ
Καί άμα θέλετε περιπέτεια πάρτε χαλαρά τά βουνά.
Γιατί μέ Εύρωπαικά πάλι τήν περιπέτεια θά ζήσετε,άλλά άλλου είδους...:lol:
Μιά σημείωση ,όταν βγαίνει καινούργιο μοντέλλο πάντα πέφτει ή τιμή τού παλιού.
Όπότε άν δέν θέλετε νά ΚΛΕΒΕΤΕ τόν έαυτό σας νά λέτε τά πράμματα
μέ τό όνομα τους..!!
φεύγω παλικάρια μου πάω νά δώ τό Βέρμιο κ.λ.π.....
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.
pipe_smoker
09/11/2014, 10:39
VStrom να παρετε. Ακουστε τι λεει ο Τερενς, κατι ξερει. Που να μπλεκετε.
ΠΑΡΤΕ ΡΕ ΕΝΑ ΒΕΣΤΡΟΜΑΚΙ.............8,5 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑΚΙΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝΕ
Ε είδες?
Στα λόγια του έρχεσαι:lol:
Επειδή το 1050 είναι το πιο εμπορικό κ αναγνωρίσιμο της T,πολλοί μπερδεύουν τα προβλήματα που είχε κάποτε στο παρελθόν το 1050(πιστόνια πχ) με το 800.
Το 800άρι έπασχε μόνο από μια μίζα η οποία άλλαζε πολλές φορές ακόμα κ ένα χρόνο εκτός εγγύησης από την αντιπροσωπεία.Κατά τ'άλλα το μηχανάκι είναι απροβλημάτιστο(και το πρόβλημα με τη μίζα υπήρχε στην Ελλάδα περισσότερο λόγο των υψηλών καλοκαιρινών θερμοκρασιών).
Το 950 και το 990 όμως καίγανε τη μάνα τους και τον πατέρα τους (και όλους τους συγγενείς τους μέχρι τρίτου βαθμού:lol:) και ελαφριά ιδιαιτέρως δεν έχω την εντύπωση πως ήταν (μπορεί να κάνω και λάθος).
Κι αν λοιπόν ήταν όντως ό,τι πιο κοντά στο "δεύτερο μηχανάκι" γιατί δε μένουμε εκεί?
Δε λέω να μην προχωρήσει η αγορά, η τενολογία, να μη ζητάει ο κόσμος περισσότερα.
Αλλά το πραγματικό "γαμώ τα μηχανάκια" βγαίνει μια φορά στα 20 χρόνια.
Ε, αν δεχτούμε ότι το 950-990 ήταν αυτό, γιατί δεν ψωνίζουμε αυτό να βρούμε την υγειά μας, να γουστάρουμε, κι όταν κι εάν βγει άξιος αντικαταστάτης το συζητάμε?
Τέσπα, καταλαβαίνω τί θέλεις να πεις (και σε μένα και στο Σπυράκο και γενικώς).
Και δε διαφωνώ.
Νομίζω κι εσύ πιάνεις μέσες άκρες τί θέλω να πω.
To κάθε μηχανάκι να το κρίνουμε με βάση την εποχή που βγήκε - σχεδιάστηκε.
Το γεγονός ότι ακόμα παραμένει ένα πολύ καλό ον-οφφ δεν σημαίνει ότι δε χρήζει βελτίωσης.
Επίσης μας διαφεύγει ένα πράγμα που συνήθως δεν το βλέπουμε όταν ζυγίζοντας τις επιλογές μας το ιδανικό απουσιάζει απ' την αγορά.
Πχ.
Τα 600ss μπορεί για κάποιους να είναι αργά, για κάποιους άλλους όχι τόσο αργά αλλά να μη τους αρέσουν οι άδειες χαμηλές και να μη γουστάρουν τα στροφάρουν στα κόκκινα για να νιώσουν λίγο συγκίνηση.
Απ' την άλλη όμως τα 1000 είναι to much για τους κοινούς θνητούς όσο γρήγοροι κι αν είναι.
Τα ιδανικά κυβικά, τα 750 έχουν χαθεί απ' την αγορά την ημέρα που καταργήθηκε ο κυβισμός αυτός στους αγώνες. Παραμένει όμως κατά τη γνώμη μου (που επιδέχεται κάθε είδους κριτικής από τους γκουρού των clip-on), ο κυβισμός που συνδυάζει καλύτερα τους δύο κόσμους. Την τρελή υπερστροφία των 600 με την γεμάτη και μεστή δύναμη των 1000. Οι αναρτήσεις και τα φρένα της αγοράς που μπορεί να αντέξει η τσέπη μας είναι πιο κοντά στο βάρος και την ιπποδύναμη ενός 750 παρά ενός 1000. Τα χέρια μας το ίδιο.
Το γεγονός ότι μόνο η suzuki έχει τέτοιο κυβισμό στη γκάμα της δε μου προκαλεί εντύπωση ούτε με παραξενεύει η παντελής αδιαφορία των αγοραστών γι' αυτή τη κατηγορία. Οι λόγοι όμως πιστεύω πως δεν είναι οι ουσιαστικοί.
Πρέπει να γίνει στροφή απ' τους κατασκευαστές ίσως για να δουν μερικοί τι έχαναν.
Οι κατασκευαστές ξέρουν πολύ καλά τι είναι το ιδανικό για τον καθένα μας ξεχωριστά και για την αγορά γενικότερα. Το γεγονός ότι εμείς δεν ξέρουμε τι θέλουμε και κάνουμε στροφή προς λάθος κατεύθυνση για λάθος λόγους, μας έχει οδηγήσει εδώ που είμαστε και εμάς και αυτούς.
Και ρωτώ. Είναι σήμερα το ιδανικό On-off το 990?
Όταν οδηγήσουμε μια μοτοσυκλέτα με πραγματικά καλό ψεκασμό θα το βάλουμε και αυτό στα στάνταρ μας την επόμενη φορά που θα ψωνίσουμε?
Όταν οδηγήσουμε ένα σωστά στημένο ον-οφφ μηχανάκι θα μας φαίνονται αστεία τα κιλά του ελαφρύτερου σημερινού?
Θα θέσουμε νέα στανταρ στο χρήμα που θα διαθέσουμε και τους τομείς που θα συμβιβαστούμε?
Πέτυχε κάτι απ' τα παραπάνω το 950 το 2004?
Με αυτή τη λογική, πόσο καλές είναι οι μηχανές που έχουμε σήμερα? Πόσο καλύτερες μπορούν να γίνουν και με τι κόστος?
Μας έχει παρασύρει η μάζα και το μαρκετιν έχουμε χάσει και εμείς τον προσανατολισμό μας. Γι' αυτό είπα προηγουμένως ειρωνικά "και θέλουμε να λεγόμαστε μοτοσυκλετιστές"! Γιατί έχουμε υιοθετήσει τη νοοτροπία του τηλεκατευθυνόμενου καταναλωτή ενώ υποτίθεται ότι εμείς είμαστε οι σκληροπυρηνικοί που χρησιμοποιούμε τη μηχανή μας κομματάκι περισσότερο, ξέρουμε τι θέλουμε γιατί το ζουμε καθημερινά και έχουμε περισσότερες απαιτήσεις. Βλέπω όμως να συμβιβαζόμαστε με ημίμετρα και με μπαλώματα και να μας αρέσει κιόλας. Το να συμβιβαστείς δεν είναι κακό όταν δεν έχεις άλλες επιλογές, και εγώ το έκανα με την αγορά του χτζ. Το να μην το βλέπεις είναι κακό και να μην απαιτείς.
Τι χαοτική διαφορά είχε το 950 που παρουσιάστηκε το 2004 με το αφρικα που καταργήθηκε το 2001?
Έτσι όπως πάμε θα φτάσουμε σε 20 χρόνια να συζητάμε ακόμα για το 990. Θα γίνει το αφρικα του 2030.
Κατα τη γνωμη μου, ειναι λογικοτατο τα καινουρια μεγαλομεσαια και τα ηδη υπαρχοντα μεγαλα onoff να εχουν κατα 90% (και παραπανω) ασφαλτινο προσανατολισμο.
+1
Για πες μου όμως εκείνο το versys γιατί δεν κύλισε? Έφταιγε η περίεργη μουτσούνα του ή μήπως δεν χτύπησε στην καρδιά μας επειδή εκεί μέσα κυριαρχούσε η καμπάνια της bmw με καμηλοπαρδάλεις να κυνηγούν gs με θερμαινόμενες σέλες?
Το νεο yamaha με τον τρικύλινδρο να το κάνουν πολεμικό αντι bmw, αντι triumph ή όχι? Μήπως οτιδήποτε άλλο με τη σημερινή νοοτροπία γίνει πολύ βαρετό?
spyrakos35
09/11/2014, 16:23
+1
Για πες μου όμως εκείνο το versys γιατί δεν κύλισε? Έφταιγε η περίεργη μουτσούνα του ή μήπως δεν χτύπησε στην καρδιά μας επειδή εκεί μέσα κυριαρχούσε η καμπάνια της bmw με καμηλοπαρδάλεις να κυνηγούν gs με θερμαινόμενες σέλες?
θα φανεί φέτος που πλέον είναι όμορφο....
αν και..... ο έλικας είναι πάντα έλικας ιφ γιου γκετ γουάτ αι μιν.....
ΥΓ. Το παλιό νομίζω παίζει στα 10+ κοντά 11 χιλιάρικα.
Δε νομίζω να αλλάξει τραγικά κάτι στο καινούριο.
Από άνοιξη που θα κυκλοφορήσει θα ξέρουμε.
Αγόρασα Σεπτέμβριο 2014 το Tiger 800 ABS με 8,990 και δώρο κεντρική βαλίτσα και θερμαινόμενες λαβές. Δεν νομίζω οτι το λες ακριβό σε σχέση με άλλα ελικοφόρα ή μη. Το F800GS έβγαινε κοντά στα 10,500 εκείνες τις μέρες σκέτο νέτο χωρίς δώρα
To απλό 800 όμως δεν είναι ανταγωνιστής του f800.Το XC είναι και το XC είναι στα 10.500 με πακέτο δώρων,χούφτες,ποδιά,θερμενόμενα γκρίπς,προστατευτικό ψυγείου,βάση και πίσω βαλίτσα.Το f800 είναι στα 11k γυμνό από δώρα..
Billymuse
09/11/2014, 17:28
Αγόρασα Σεπτέμβριο 2014 το Tiger 800 ABS με 8,990 και δώρο κεντρική βαλίτσα και θερμαινόμενες λαβές. Δεν νομίζω οτι το λες ακριβό σε σχέση με άλλα ελικοφόρα ή μη. Το F800GS έβγαινε κοντά στα 10,500 εκείνες τις μέρες σκέτο νέτο χωρίς δώρα
Απο Πιερράκο ε? Γενικά εδω και 2 χρόνια κάνει καλα δώρα αν πας για μετρητοίς
Απο Πιερράκο ε? Γενικά εδω και 2 χρόνια κάνει καλα δώρα αν πας για μετρητοίς
Οι προσφορές που κάνει είναι της μαμάς Triumph,εκτός κ αν θέλει να ξεστοκάρει κ κάνει τίποτα ο ίδιος.Πιο σπάγγο σε δώρα δεν έχω δει..
Επίσης το μετρητοίς η δόσεις δεν έχει καμία σημασία για τα μαγαζιά.Αυτοί κ δόσεις να βάλεις από την τράπεζα τα παίρνουν άμεσα..
Είναι λίγο μύθος το καλλύτερη τιμή με μετρητοίς.
gior-gos
09/11/2014, 17:35
+1
Για πες μου όμως εκείνο το versys γιατί δεν κύλισε? Έφταιγε η περίεργη μουτσούνα του ή μήπως δεν χτύπησε στην καρδιά μας επειδή εκεί μέσα κυριαρχούσε η καμπάνια της bmw με καμηλοπαρδάλεις να κυνηγούν gs με θερμαινόμενες σέλες?
Το νεο yamaha με τον τρικύλινδρο να το κάνουν πολεμικό αντι bmw, αντι triumph ή όχι? Μήπως οτιδήποτε άλλο με τη σημερινή νοοτροπία γίνει πολύ βαρετό?
Για το versys δεν γνωριζω... με το που το ειδα μου εφυγε καθε περιεργεια να μαθω γι αυτο το μηχανακι. Και η εμφανιση ειναι ενας σημαντικος λογος για πολλους να το μαυρισουν με τη μια και να μην το αγορασουν οσο καλο και να ειναι.
Το οτι το versys δεν πλασαριστηκε με το παραμυθι της περιπετειας ισχυει. Ουτε ομως και τα xt600, klr650, kle500 και αλλα δεν πλασαριστηκαν με το παραμυθι της περιπετειας κι ομως πουλησαν σαν τρελλα. Αρα μηπως το versys εμφανισιακα παραειναι :yuck: και επειδη εδω κολλαει θα σου θυμισω και το bmw scarver 650. Καταπληκτικο μηχανακι μεν, κακασχημο κατα γενικη ομολογια δε. Πουλησε; Οχι. Το αυτο και για το versys (προσωπικη αποψη).
Οσον αφορα το νεο yamaha, εχω ακουσει πολυ θετικα σχολια αλλα δε γνωριζω το κατα πόσο ενας τρικύλινδρος κανει για πολεμικη onoff χρηση.
Με τη σημερινή νοοτροπία ειναι φτιαγμενα τα tiger 1050, ktm 1190 - sd 1290, z750/1000 και άλλα. Ειναι βαρετα;
Μηπως τελικα το βαρετο μηχανακι ειναι αυτο που θελουμε να τα κανει ολα;
:)
Billymuse
09/11/2014, 17:35
Οι προσφορές που κάνει είναι της μαμάς Triumph,εκτός κ αν θέλει να ξεστοκάρει κ κάνει τίποτα ο ίδιος.Πιο σπάγγο σε δώρα δεν έχω δει..
Επίσης το μετρητοίς η δόσεις δεν έχει καμία σημασία για τα μαγαζιά.Αυτοί κ δόσεις να βάλεις από την τράπεζα τα παίρνουν άμεσα..
Είναι λίγο μύθος το καλλύτερη τιμή με μετρητοίς.
Εντάξει βάση διαφημίσεων οτι έβλεπα είπα το παραπάνω αλλα για να το λες κατι θα ξέρεις.
Αλλα και πάλι η γύφτοι στην BMW που σκάς ενα κάρο λευτα και σου πουλάνε τo F800GS με ενα φαίρινγκ λες
και αγόρασες σκουτερ με τρελένει :evil:
...
Οσον αφορα το νεο yamaha, ...
Έλαααα.. Θέλω να τις πιάνεις τις ειρωνίες. ;)
...
Μηπως τελικα το βαρετο μηχανακι ειναι αυτο που θελουμε να τα κανει ολα;
To 990 είναι βαρετό?
amyroukai
09/11/2014, 18:56
ΜΤ07.
"Βαρετό" μοτέρ. Βασικές αναρτησεις και φρένα. Ενδιαφέρουσα εμφάνιση. Σέλα για κοντινά, μόνο και όχι για πολλά πολλά με δεύτερο άτομο. Πολύ ωραία τιμή. Πολύ χαμηλό βάρος. Πολύ οικονομικό. Πολυ ωραιο στησιμο στο δρομο. Ξεπούλησε.
Το ίδιο κονσεπτ σε ονοφ, παρακαλώ. Ταπεινά υλικά, φαντασία και όρεξη.
Απο Πιερράκο ε? Γενικά εδω και 2 χρόνια κάνει καλα δώρα αν πας για μετρητοίς
Όχι... Από Triumph Μαυρίκος στη Θεσσαλονίκη. Τα ίδια δώρα έδιναν όλοι με εντολή της μαμάς
Επειδή το 1050 είναι το πιο εμπορικό κ αναγνωρίσιμο της T,πολλοί μπερδεύουν τα προβλήματα που είχε κάποτε στο παρελθόν το 1050(πιστόνια πχ) με το 800.
Το 800άρι έπασχε μόνο από μια μίζα η οποία άλλαζε πολλές φορές ακόμα κ ένα χρόνο εκτός εγγύησης από την αντιπροσωπεία.Κατά τ'άλλα το μηχανάκι είναι απροβλημάτιστο(και το πρόβλημα με τη μίζα υπήρχε στην Ελλάδα περισσότερο λόγο των υψηλών καλοκαιρινών θερμοκρασιών).
ΓΙΑ ΜΠΕΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΡΟΥΜ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ............
Καί θά δείς ποιές καί πόσες είναι αύτές οί μίζες.
Δέν τά λέω έγώ,οί κάτοχοι τά γράφουν..!!
Πάντως καί γιαυτές φταίει άπ'ότι φαίνεται αύτό τό μεσογειακό κλίμα
ό άέρας......ό ήλιος ,ή θάλασσα.......τί νά πώ..??
Τούς πειράζει τούς βορειοευρωπαίους..!!!!
gior-gos
09/11/2014, 21:37
Έλαααα.. Θέλω να τις πιάνεις τις ειρωνίες. ;)
:blush:
To 990 είναι βαρετό?
Φυσικα και δεν ειναι. Διοτι ακριβως δεν ειναι για ολα και για ολους ;)
Bob_o_mastoras
09/11/2014, 23:01
Το versys εμενα μου φαινεται οκ σε εμφανιση.
Εχω προβλημα;;; Να το κοιταξω;;; :lol:
Παντως δεν ειναι ον-οφ. Ειναι ενα ψηλο στριτ μηχανακι.
Οσο για τα μαστοδοντα bmw κλπ και το μεσο ιδιοκτητη τους, σημερα ακουσα μια ακομα ιστορια.
Πηγαμε με ενα φιλο μου το μεσημερι σε ενα σπιτι ενος παιδιου για φαϊ. Για να φτασεις στο σπιτι πρεπει να βγεις απο το κεντρικο δρομακι και να ανεβεις μια ανηφοριά 300 μετρα χωματοδρομο με καποια νεροφαγωματα και πετρες και δυο στροφες, η μια κλειστη-πεταλο.
Αυτο λοιπον που εμεις ανεβηκαμε αεροπορια με kazeR 110 φορτωμενο, δικαβαλο και με εμενα πισω να κραταω μια κατσαρολα, ενας φιλος του, που ειχε ερθει παλια, με gs1200 κολλησε οταν πηγε να το ανεβει μονος του και χωρις καν φορτιο.
Αρα μαλλον το kazeR ειναι καλυτερο ον-οφ! :lol::cry:
ΓΙΑ ΜΠΕΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΡΟΥΜ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ............
Καί θά δείς ποιές καί πόσες είναι αύτές οί μίζες.
Δέν τά λέω έγώ,οί κάτοχοι τά γράφουν..!!
Πάντως καί γιαυτές φταίει άπ'ότι φαίνεται αύτό τό μεσογειακό κλίμα
ό άέρας......ό ήλιος ,ή θάλασσα.......τί νά πώ..??
Τούς πειράζει τούς βορειοευρωπαίους..!!!!
Eσύ μίλησες για πιστόνια.Πιστόνια στο 800 δεν υφίστανται.Ούτε τώρα ούτε πριν,ούτε όταν κυκλοφόρησε.
Φέρνεις το πρόβλημα που είχαν κάποια 1050 μεταξύ 2007 - 2010,στο 800.
Κ εμένα μ'αρέσουν τα στερεότυπα γενικά αλλά καμιά φορά κοιτάω και την περίπτωση αυτή κάθε αυτή.Το 800άρι λοιπόν,πέρα από τη μίζα επαναλαμβάνω που είχε μέχρι πρότινος και αφορούσε συγκεκριμένες χώρες της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής και την οποία στην κάλυπτε κανονικά η εγγύηση(επίσης δεν είναι πρόβλημα που θα σε αφήσει στη μέση του πουθενά στο ταξίδι),είναι ένα απροβλημάτιστο μηχανάκι χωρίς κουσούρια.Οι μεμονομένες περιπτώσεις σίγουρα υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.Εξάλλου στα forum θα μπουν οι περισσότεροι για να γράψουν τα παράπονα,σπάνια θα μπει ο χαρούμενος ιδιοκτήτης.
Χωρίς να θέλω να το κάνω versus,το αδικείς το μηχανάκι πολύ μιλώντας γενικά για την φήμη των ευρωπαικών κλπ,ο ανταγωνιστής του είχε η έχει πολύ πιο ουσιαστικά θέματα να λύσει.
Το T800 είναι underrated μηχανάκι αρκετά,κακώς κάτα τη γνώμη μου αλλά όταν μιλάς κ για πιστόνια ε το θάβεις για μαλακία λόγο που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα.
Να πεις δε σ'αρέσει οκ.
Eσύ μίλησες για πιστόνια.Πιστόνια στο 800 δεν υφίστανται.Ούτε τώρα ούτε πριν,ούτε όταν κυκλοφόρησε.
Φέρνεις το πρόβλημα που είχαν κάποια 1050 μεταξύ 2007 - 2010,στο 800.
Κ εμένα μ'αρέσουν τα στερεότυπα γενικά αλλά καμιά φορά κοιτάω και την περίπτωση αυτή κάθε αυτή.Το 800άρι λοιπόν,πέρα από τη μίζα επαναλαμβάνω που είχε μέχρι πρότινος και αφορούσε συγκεκριμένες χώρες της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής και την οποία στην κάλυπτε κανονικά η εγγύηση(επίσης δεν είναι πρόβλημα που θα σε αφήσει στη μέση του πουθενά στο ταξίδι),είναι ένα απροβλημάτιστο μηχανάκι χωρίς κουσούρια.Οι μεμονομένες περιπτώσεις σίγουρα υπάρχουν για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα.Εξάλλου στα forum θα μπουν οι περισσότεροι για να γράψουν τα παράπονα,σπάνια θα μπει ο χαρούμενος ιδιοκτήτης.
Χωρίς να θέλω να το κάνω versus,το αδικείς το μηχανάκι πολύ μιλώντας γενικά για την φήμη των ευρωπαικών κλπ,ο ανταγωνιστής του είχε η έχει πολύ πιο ουσιαστικά θέματα να λύσει.
Το T800 είναι underrated μηχανάκι αρκετά,κακώς κάτα τη γνώμη μου αλλά όταν μιλάς κ για πιστόνια ε το θάβεις για μαλακία λόγο που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα.
Να πεις δε σ'αρέσει οκ.
ΕΓΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ................
Τής συγκεκριμμένης έταιρείας ΓΕΝΙΚΩΣ.
Έμένα λοιπόν προσωπικά μού άπέτρεψε τήν άγορά άλλης μοτό, τού 1200 explorer,
έπειδή δέν ήθελα νά μού άπαντάνε πώς φταίει ό καιρός τό κλίμα καί τά βενζινάδικα...!!!
Όσο γιά τό άν μού άρέσει αίσθητικά έγραψα,άλλά τά κριτήρια μου γιά μιά άγορά
δέν ξεκινάνε άπό τό άν τό μηχανάκι μού ΑΡΕΣΕΙ σάν νά είναι ΓΚΟΜΕΝΑ...!!!
Τά φόρουμ θεωρώ ότι είναι γιά ένημέρωση καί όχι γιά διαφήμιση.
Έπίσης δέν πιστεύω στήν θεωρία πώς τό δικό μου παιχνιδάκι είναι τό καλύτερο.
Κάθε φορά λοιπόν πού διαπιστώνω κάποιο πρόβλημα ΚΡΑΖΩ γιά νά μαθαίνουν όλοι.
ΟΠΟΙΑ ΜΑΡΚΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ...!!!
Ούτε κουκουλώματα,ούτε τίποτε.
Όπως οί κάτοχοι πού έγραψαν παραδίπλα γιά θέμα μέ τό σασμάν.
Δέν τά έγραψα έγώ.
Δέν πουλάω μηχανάκια,καταναλωτής είμαι πού ζητάω ένημέρωση γιά νά μήν κλαίω τά λεφτά μου
στούς δύσκολους καιρούς πού ζούμε.
Έσύ μαζί μου είσαι ή μέ αύτούς πού θησαυρίζουν στήν πλάτη μας..???
Ούτε μαζί σου,ούτε με αυτούς που "θησαυρίζουν" πολύ περισσότερο.
Έχω την δική μου άποψη και μιλάω αυστηρά για το 800.Αυτά που λες για τα βενζινάδικα και την ποιότητα της βενζίνης κ καλά στην Ελλάδα,είναι ένα επιχείρημα που είχε ΠΑΛΙΑ η Triumph,πάλι στο 1050 για ένα συγκεκριμένο πρόβλημα.
Καλό είναι να ξέρουμε τη στάση και τις απαντήσεις της T σε διάφορα προβλήματα,κάτα το παρελθόν,αρκεί να γνωρίζουμε εξίσου και τη στάση που έχει τώρα σε παροντικό χρόνο.
Τώρα για τον καιρό κ τη μίζα να κράξουμε μαζί την Triumph οκ.Θα μπορούσαν να την τεστάρουν επισταμένα σε πιο υψηλές θερμοκρασίες από τη μέση του Μ.Βασιλείου.
Υπάρχει κ σε αυτό κ σε άλλα forum,δεν είναι κρυμμένο.Εγώ το πήρα το μηχανάκι εν γνώση μου ότι μπορεί από τα 10k + χιλιόμετρα να βγάλει πρόβλημα σε μίζα.Έκατσα κ έβαλα κάτω κ τα πιθανά προβλήματα του ανταγωνιστή όμως(ελαττωματικές αντλίες βενζίνης,ρουλεμαν γραναζιέρας και πίσω τροχου,άξονας εμπρος τροχού,διαρροες λαδιού στα τσιμουχάκια βαλβίδων,κακής ποιότητας μπαταρία,κραδασμοί λειτουργίας,κιβώτιο ταχυτήτων κ.α) και είδα ότι μια μίζα που την καλύπτει κιόλας η εγγύηση είναι κλάιν.Τελικά ήμουν τυχερός και έχω μίζα νέο μοντέλο,όχι την παλιά.Πιθανολογώ ότι το πρόβλημα επιλύθει,όπως κ να έχει θα δούμε.
Επαναλμβάνω πως το 800άρι της T είναι μπόμπα και στο λέει αυτό ένας που έψηνε για αγορά περίπου 1.5 χρόνο τον ανταγωνιστή.Η απόφαση επάρθη τελευταία στιγμή με 2πλό test ride..
Άς μη το αδικούμε με φληναφήματα του παρελθόντος και δη που αφορούν άλλα μηχανάκια :)
spyrakos35
10/11/2014, 11:33
Ασχετο αλλα μιας και σε βρηκα....
Τι καιει;
Πόλη με ξεσπάσματα στα ανοίγματα κάνα 8άρι,εκτός 5.5-5.7.
amyroukai
10/11/2014, 12:09
Για να καταλάβουν όλοι τι ειπώθηκε,
φληνάφημα
φλυαρία, μωρολογία, σαχλαμάρα, ανούσιος λόγος
αυτό δεν θεωρείται δοκίμιο, θεωρείται συγγραφικό φληνάφημα
Θεέ, πάρε την ΠΑΕ. :)
Ασχετο αλλα μιας και σε βρηκα....
Τι καιει;
Λέγετε βενζίνη και το χρησιμοποιουν κατα κόρον όλα τα μηχανακια
:tooth:
spyrakos35
10/11/2014, 12:54
Λέγετε βενζίνη και το χρησιμοποιουν κατα κόρον όλα τα μηχανακια
:tooth:
Εμενα ειναι μετατροπη απο ατμοπλοιο σε τανκερ ρεβλημα γι αυτο ρωταω
Billymuse
10/11/2014, 15:05
Εμενα ειναι μετατροπη απο ατμοπλοιο σε τανκερ ρεβλημα γι αυτο ρωταω
To δικό σου παίρνει βιοκαύσιμο :lol:
Ασχετο αλλα μιας και σε βρηκα....
Τι καιει;
Μένω εκτός πόλης και μπαίνω στη πόλη για δουλειά. Και σαν καινούριο το γκαζώνω και λίγο να το απολαύσω. Καίει 6,1 σύμφωνα με το trip computer του
OΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ................http://www.forumtriumph.gr/tiger-800-800xc-f51-25.html
Ή .................https://www.youtube.com/watch?v=ygpeeIjwy_0
Πάμε καί από νησί μεριά..??
Ε τώρα μην το πάμε έτσι γιατί υπάρχουν τα αντίστοιχα για κάθε μηχανάκι. Όπως:
http://www.gsmotoclub.gr/forums/texinka_themata_diafora/
Επειδή έτυχε κάποια μεμονωμένη βλάβη σε κάποιο μηχανάκι δεν σημαίνει ότι πάσχει το συγκεκριμένο μοντέλο από αυτό το πρόβλημα.
Φιλικά :):):)
Το tiger800 είναι όχημα περιπέτειας... και σε μεταμορφώνει σε γοητευτικό περιπετειώδη αντβεντσουρα...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5703137/
δεν βάζω φωτό και να μην εκθέτουμε πρόσωπα...
Bob_o_mastoras
10/11/2014, 16:11
Ελα πια με τα ψευτικα τα ευρωπαϊκα!!! Ημαρτον!!! :a37:
Τι αξιοπιστο εβγαλε σε οχημα ποτε η Αγγλια για να βγαλει και αυτο;;; ε;;;;;;
Kαι 'γω θα ηθελα πολυ ενα bonneville αλλα δεν θα το πω αξιοπιστο. Εχουν τα καλα τους αλλα στο θεμα αξιοπιστιας πασχουν.
Ας το παραδεχτουμε ολοι και ας παμε παρακατω... :)
Ε ρε Τερενς που θελετε ολοι σας!!! :lol:
amyroukai
10/11/2014, 16:11
Χιπστερ αλερτ. Ιου ιού ιου
Bob_o_mastoras
10/11/2014, 16:13
Το tiger800 είναι όχημα περιπέτειας... και σε μεταμορφώνει σε γοητευτικό περιπετειώδη αντβεντσουρα...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5703137/
δεν βάζω φωτό και να μην εκθέτουμε πρόσωπα...
Αααααχαχαχαχαχαχαχα!!! Στις αστειες αγγελιες αμεσα!! :bawl:
Ρε που πα ρε καραμητρο;;; Γκομενα απο το car.gr πας να βγαλεις;;;; :bawl:
Τέρενς σε διαβάζω κάνα 1.5 χρόνο.Είσαι πνεύμα αντιλογίας κ καλά κάνεις αλλά δε θα μας τρελάνεις κιόλας ρε αδερφέ με link από technical section που μπαίνει κ γράφει μόνο αυτός που έχει πρόβλημα..
Μέχρι τώρα δεν έχεις γράψει κάτι ουσιαστικό,πάρα μόνο για τα πιστόνια του 1050 και τη βενζίνη του.Ντάξει το κατέχεις στα περισσότερα το θέμα αλλά όταν πας κ γράφεις κ σε θέματα που το αγνοείς το μηχανάκι ε σε ρίχνει..σκέψου το.
εμενα ο τιγρης μου ο 800αρης εχει βγαλει εκτος της μιζας και κατι ψιλα αλλα δε με ενδιαφερει καθολου, το μηχανακι σε κ@υλωνει καθε φορα που το καβαλας. Φοβερη αγορα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
εμενα ο τιγρης μου ο 800αρης εχει βγαλει εκτος της μιζας και κατι ψιλα αλλα δε με ενδιαφερει καθολου, το μηχανακι σε κ@υλωνει καθε φορα που το καβαλας. Φοβερη αγορα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
και λιγα λες...!!!!:rockon::rockon::rockon:
εμενα ο τιγρης μου ο 800αρης εχει βγαλει εκτος της μιζας και κατι ψιλα αλλα δε με ενδιαφερει καθολου, το μηχανακι σε κ@υλωνει καθε φορα που το καβαλας. Φοβερη αγορα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
και λιγα λες...!!!!:rockon::rockon::rockon:
Μειονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό?
Μειονεκτήματα γενικότερα?
Μιζα, σενσορας ταχυτητων, ελατηριο και αξονας επιλογης ταχυτητων, ολα καλυφθηκαν χωρις κοστος και εκτος εγγυησης.
Ανταγωνισμος θα ελεγα ολα τα ον οφ που κυκλοφορουν 2κυλινδρα και πανω. Τα ειχα οδηγησει ολα και οταν ανεβηκα στον Τιγρη ημουνα σιγουρος πλεον για την αγορα.
Προερχομενος απο στριτ 4κυλινδρο, ο 3κυλινδρος σε ον οφ ητανε πολυ διαφορετικος απο οτι ειχα συνηθισει αλλα πολυ καλυτερος απο 2κυλινδρους Vstrom, Versys κλπ
Οπως πολλοι αλλοι ημουνα και εγω προς το τελος στο διλημμα BMW η Triumph, με κερδισε η T λογω συμπεριφορας μοτερ και τιμης.
Όχι ρε συ!
Για μειονεκτήματα σε ρώτησα και μειονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όχι για βλάβες.
Γι δε σου αρέσει επάνω στο μηχανάκι? Τι θα ήθελες διαφορετικό? Τι παραπάνω? Τι θεωρείς υπερβολή? Σε τι είναι καλύτερο απ' το bmw και σε τι χειρότερο?
Ή κάτι απ' όλα αυτά τέλος πάντων.
A σορυ λολ, λοιπον τι δε μ'αρεσει...το μπροστινο δεν ειναι ρυθμιζομενο εστω με προφορτιση, στην απλη εκδοση (οχι XC) το τιμονι ειναι πολυυ χαμηλα και θελει αποστατες κατα τη γνωμη μου,
τα φρενα οκ τα βρισκω, οι μαμα χουφτες ειναι για πεταμα και θελει λιγο φροντιδα στα αβαφα πλαστικα που εχει γιατι θα γκριζαρουν αν μεινουν στον ηλιο.Το τιμονι δεν κοβει πολυ και ζοριζει σε μανουβρες.
Βασικα αυτα εχω δει ως μειονεκτηματα ως τωρα, αα και οτι καιει αρκετα.
Καιει οσο εκαιγε το χορνετ που ειχα εντος πολης, εκτος πολης μεχρι 140 παλευεται γυρω στο 6λ/100, απο εκει και περα ρουφαει.
Στο BMW η θεση οδηγησης μου φανηκε σα να καβαλαω εντουρο ξερω γω, ισως και να ητανε ιδεα μου αλλα ενιωθα οτι καθομουνα πανω απο το μηχανακι.
Επισης επειδη δεν ειμαι και το πρωτο μποι , μου φανηκε ψηλο και λιγο παραξενο στο ζυγισμα. Κατα τα αλλα μια χαρα το βρηκα και το BMW. Με ενα τεστ ride δεν μπορεσα να βρω περισσοτερα μειον.
Cpt. Haddock
11/11/2014, 15:38
Ελα πια με τα ψευτικα τα ευρωπαϊκα!!! Ημαρτον!!! :a37:
Τι αξιοπιστο εβγαλε σε οχημα ποτε η Αγγλια για να βγαλει και αυτο;;; ε;;;;;;
Kαι 'γω θα ηθελα πολυ ενα bonneville αλλα δεν θα το πω αξιοπιστο. Εχουν τα καλα τους αλλα στο θεμα αξιοπιστιας πασχουν.
Ας το παραδεχτουμε ολοι και ας παμε παρακατω... :)
Ε ρε Τερενς που θελετε ολοι σας!!! :lol:
Ειχες ποτε αγγλικο μηχανακι?
ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ..............ΝΑ ΞΕΚΑΥΛΩΣΩ ΠΡΩΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ
Καί θά άπαντήσω.........
Έσύ τό άλλο τό παλικάρι τί παράδειγμα ήταν αύτό πού μάς έφερες ρέ άγόρι..??
Θά μού πέσουν καί τά λίγα μου μαλλιά τώρα σέ αύτήν τήν ήλικία...!!!!!
Άπό τή σκύλλα στή χάρυβδη μάς πήγες.....:lol:
Κάπτεν...??
Είχα Άγγλικό αύτοκίνητο.........χο.....χο.....χο......χο ,μέχρι πού τόκλεισαν τό μαγαζί......ξανά χο................χο..........χο.................χο
spyrakos35
11/11/2014, 17:37
A σορυ λολ, λοιπον τι δε μ'αρεσει...το μπροστινο δεν ειναι ρυθμιζομενο εστω με προφορτιση, στην απλη εκδοση (οχι XC) το τιμονι ειναι πολυυ χαμηλα και θελει αποστατες κατα τη γνωμη μου,
τα φρενα οκ τα βρισκω, οι μαμα χουφτες ειναι για πεταμα και θελει λιγο φροντιδα στα αβαφα πλαστικα που εχει γιατι θα γκριζαρουν αν μεινουν στον ηλιο.Το τιμονι δεν κοβει πολυ και ζοριζει σε μανουβρες.
Βασικα αυτα εχω δει ως μειονεκτηματα ως τωρα, αα και οτι καιει αρκετα.
Καιει οσο εκαιγε το χορνετ που ειχα εντος πολης, εκτος πολης μεχρι 140 παλευεται γυρω στο 6λ/100, απο εκει και περα ρουφαει.
Στο BMW η θεση οδηγησης μου φανηκε σα να καβαλαω εντουρο ξερω γω, ισως και να ητανε ιδεα μου αλλα ενιωθα οτι καθομουνα πανω απο το μηχανακι.
Επισης επειδη δεν ειμαι και το πρωτο μποι , μου φανηκε ψηλο και λιγο παραξενο στο ζυγισμα. Κατα τα αλλα μια χαρα το βρηκα και το BMW. Με ενα τεστ ride δεν μπορεσα να βρω περισσοτερα μειον.
Και που υπερεχει δλδ του ανταγωνισμου; :lol:
Bob_o_mastoras
12/11/2014, 00:40
Ειχες ποτε αγγλικο μηχανακι?
Ο Χριστος και η Παναγια!!!
Φυσικα και οχι!!!!! :a027: :nono:
:lol:
Οτι μηχανοκινητο ειχα στο ονομα μου ηταν εξ Ιαπωνιας.
υ.γ. Για να πω και του στραβου το δικιο, σε μια βαρκα που εχω εχει κινητηρα lister-peter. Ειναι αγγλικος αλλα ειναι πολυ αξιοπιστος. Κατι κανουν και αυτοι απλα οχι σε αυτοκινητα και μηχανακια!
Cpt. Haddock
12/11/2014, 10:25
Ο Χριστος και η Παναγια!!!
Φυσικα και οχι!!!!! :a027: :nono:
:lol:
Tότε πώς εχεις γνωμη περι αξιοπιστίας; Εγω δλδ που εχω αγγλικα μηχανακια τα τελευταια 7 χρονια με συνολο πανω τους 200,000 χλμ (οχι ολα δικα μου), το τελευταιο δε ενα χρεπι του 2001 και τα εχω παει απο εδω και απο εκει με ελαχιστη συντηρηση, τι πρεπει να πω; Το κακομοιρο το 1050 περισυ το ειχα αφησει μηνες χωρις να κοιταξω καν λαδια και δεν ειχε παθει τιποτα.
ΕΠΕΙΔΗ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ 2014...............
Καί ή πληροφόρηση καί ή ένημέρωση δέν είναι προνόμιο μόνο αύτών
πού κατέχουν ένα όχημα γιαυτό...............
ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΦΑΟΥΛ....!!!
Έδώ δέν μιλάμε γιά τή γεύση πού είχε ή ντομάτα τό 1970 καί τήν θυμούνται
μόνο όσοι έφαγαν.
Έπίσης ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ κριτήριο άξιοπιστίας τό πώς ήταν τά μηχανάκια
τού ένός τά τελευταία 7 χρόνια.
Μήπως θυμάσαι γιατί ΕΡΙΞΕ ΛΟΥΚΕΤΤΟ ή έν λόγω έταιρεία
πρίν άνακαλύψεις έσύ τόν νέο κόσμο καί
πρίν γίνεις έσύ όψιμος φάν της....?????
Γιά νά κάνουμε καί λίγο ίστορία έδώ μέσα..!!
Όσο γιά τό παράδειγμα πού μάς έγραψες......αύτό τό κακόμοιρο,
δέν τού έφταιγαν τά λάδια ,δέν έμαθες..?? τό μεσογειακό κλίμα
τού έπεσε πολύ βαρύ,ή ζέστη ,ή σκόνη,ή ύγρασία.....τό καύσιμο κ.λ.π...
υγ. Είμαι φάν τής τσέπης μου καί κανενός Εύρωπαίου ή Ίάπωνα.
Ότι δέν βρίσκω καλό τό κράζω γιά τά λεφτά πού έχωσα,άλλά
καί γιά τούς έπόμενους γιά νά προσέχουν.
Όπως γιά παράδειγμα τό Κασκάι πού προσφάτως άγόρασα καί
είναι μείγμα Ίαπώνων καί Εύρωπαίων καί φτιάχνεται στό Σάντερλαντ
καί πήγε ήδη 2 φορές στό λαμαρινά γιά νά διορθώσουμε πόρτα
καί καπώ πού ήταν στραβά άπό τό έργοστάσιο,έπονται οί καθρέφτες
κάποιοι είχαν θέμα καί μέ τήν πίσω πόρτα,έχει ήδη 2 άνακλήσεις,
μού ήρθε σχεδόν μαζί μέ τήν άγορά γιά λάθος σόφτγουερ στό ράδιο,
μέ προβλήματα στό νάβι,καί ξανά πέρασμα μέ κάποιο σπρέυ καί λάστιχα
στίς πόρτες γιατί κάποια έβγαλαν σκουριές....!!! μοντέλλο 2014...!!!!!
Έπίσης ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα στό αύτόματο κιβώτιο,όσοι τό πήραν κλαίνε..!!
ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΟΡΟΥΜ,ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΧΙ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ
ΩΡΑΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ..!!
Άρκετό χόρτο μάς ταίζουν.......δέ χρειαζόμαστε άλλο έδώ μέσα..!!
Cpt. Haddock
12/11/2014, 10:44
Ρε Τερενς, κανε μας τη χαρη μες τις εμμονες σου. Κατσε εκει με το βεστρωμ, δε σε ενοχλουμε, τι ανακατεύεσαι?
Όσο γιά τό παράδειγμα πού μάς έγραψες......αύτό τό κακόμοιρο,
δέν τού έφταιγαν τά λάδια ,δέν έμαθες..?? τό μεσογειακό κλίμα
τού έπεσε πολύ βαρύ,ή ζέστη ,ή σκόνη,ή ύγρασία.....τό καύσιμο κ.λ.π...
Το δικο μου το κακομοιρο, τιποτα δεν επαθε παρολο που σερβις εβλεπε μια στο τοσο (οποτε ειχα λεφτα). Στη Νορβηγια με πηγε και με γυρισε ανετα. Μην ασχολεισαι.
[...]
Έδώ δέν μιλάμε γιά τή γεύση πού είχε ή ντομάτα τό 1970 καί τήν θυμούνται
μόνο όσοι έφαγαν.
[...]
Μήπως θυμάσαι γιατί ΕΡΙΞΕ ΛΟΥΚΕΤΤΟ ή έν λόγω έταιρεία
πρίν άνακαλύψεις έσύ τόν νέο κόσμο καί
πρίν γίνεις έσύ όψιμος φάν της....?????[...].
Το λουκετο η εν λογω εταιρια καπου εκει με τη ντοματα δεν το έριξε; Τελικα μιλαμε για το '70 ή οχι.
Στην τελικη Τερενς, στο θρεντ μιλαμε για την ανανεωση ενος μοντέλου για το 2015. Εισαι εκτος θεματος. Θα μπορουσα να καθαρισω το θρεντ για να μεινουν οσα αφορουν το 800αρι και οχι τα απωθημενα σου, αλλα βαριεμαι. Πηγαινε παραπερα να παιξεις σε παρακαλω.
catmaster
12/11/2014, 11:16
Πολλοί μοτοσυκλετιστές σκέφτονται σαν καθαροί καταναλωτές (τίμιο και μη κατακριτέο) δηλαδή βάζουν στη ζυγαριά το τι μου προσφέρει μια αγορά βάση των χρημάτων που δαπανώ ,ενώ υπάρχει και η άλλη κατηγορία που βάζει και το fun factor που είναι επίσης μη κατακριτέο
το να κρίνουν οι μεν τους το θεωρώ απλά έλλειψη εξυπνάδας (εκτός και αν κάνουμε χιούμορ)
το Triumph είναι όμορφο κατά τη γνώμη μου και θα φανεί η αξιοπιστία του εν καιρώ (πάντως δεν έχει βγάλει θέματα)
Για το λουκέτο της Triumph μην κρίνετε έτσι στον αέρα παίξανε πάρα πολλοί παράγοντες .... το comeback είναι που αξίζει που κατάφερε και στάθηκε στα πόδια της σαν εταιρία και βγάζει πανέμορφα μηχανάκια (675 , triple κλπ)
:wave2:
ΡΕ ΣΥ ΚΑΠΤΕΝ...............ΛΙΓΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
1η σελίδα πρόλαβες καί πυροβόλησες σάν τόν Κλίντ Ήζτγουντ καί
πέταξες τή μαλακία.
Μετά σέ έπιασε ή εύθιξία...??
Σέ ποιόν άπευθύνεσαι σέ καμμιά γλάστρα..??
Βλέπε πρώτα τί κάνεις έσύ καί μετά κρίνε τούς άλλους.......άγόρι..!!
ΔΙΑΒΑΣΤΑ ΚΑΙ ΣΒΗΣΤΑ,μή χαλάω καί τό θρέντ,έσύ δέν τό χαλάς,
ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ δέν σέ πιάνει έσένα μπορείς νά λές ότι θές όπου θές..!!
Cpt. Haddock
13/11/2014, 09:30
ΡΕ ΣΥ ΚΑΠΤΕΝ...............ΛΙΓΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
1η σελίδα πρόλαβες καί πυροβόλησες σάν τόν Κλίντ Ήζτγουντ καί
πέταξες τή μαλακία.
Μετά σέ έπιασε ή εύθιξία...??
Σέ ποιόν άπευθύνεσαι σέ καμμιά γλάστρα..??
Βλέπε πρώτα τί κάνεις έσύ καί μετά κρίνε τούς άλλους.......άγόρι..!!
ΔΙΑΒΑΣΤΑ ΚΑΙ ΣΒΗΣΤΑ,μή χαλάω καί τό θρέντ,έσύ δέν τό χαλάς,
ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ δέν σέ πιάνει έσένα μπορείς νά λές ότι θές όπου θές..!!
Οχι, δεν ειμαι υπερανω και σε αυτο εχεις δικιο. Εσβησα λοιπον το εν λογω σχόλιο και συμφωνω οτι ήταν άκυρο.
Οχι, δεν ειμαι υπερανω και σε αυτο εχεις δικιο. Εσβησα λοιπον το εν λογω σχόλιο και συμφωνω οτι ήταν άκυρο.
Good sportsmanship may I say! :beer:
amyroukai
20/11/2014, 20:28
http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/triumph-tiger-800-xcx-first-ride-review/25904.html
Είναι καλό τελικά. Βέβαια Άγγλος Άγγλου μάτι δεν βγάζει, αλλά παράπονα μηδέν.
Billymuse
20/11/2014, 20:32
http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/triumph-tiger-800-xcx-first-ride-review/25904.html
Είναι καλό τελικά. Βέβαια Άγγλος Άγγλου μάτι δεν βγάζει, αλλά παράπονα μηδέν.
Ειναι παραφορτομένο με ride by wire,traction control και αλλα διάφορα αυτο με φοβίζει λίγο γιατί μπηκαν στη κουλτούρα του
multistrada..αλλά με εντυπωσίασε το Lock the rear with the clutch out and the engine naturally stalls,
but then has a tendency to refuse to bump-start when you release the brake. The result is that the rear
stays locked unless you pull in the clutch. It may be a matter of poor grip from that dual-sport tyre on the dry dirt.
amyroukai
20/11/2014, 20:40
Ε ντάξ, δεν παίρνει ζμπρωχτό στο χώμα γιατί δεν έχει πρόσφυση, το εντυπωσιακό είναι...;
και όντως για "περιπέτεια" με τόσο μπλιμπλίκι γμτ, είναι κάπως.
Bob_o_mastoras
21/11/2014, 03:00
Οταν θα παραδιδουν πνευμα το ενα μετα το αλλο τα μπλιμπλικια και τα τσιμπλικοκονια του να δεις περιπετειες που θα 'χουν οι ιδιοκτητες. :p
Οταν θα παραδιδουν πνευμα το ενα μετα το αλλο τα μπλιμπλικια και τα τσιμπλικοκονια του να δεις περιπετειες που θα 'χουν οι ιδιοκτητες. :p
Ναι ρε συ bob, κανείς δεν άνοιξε ένα θρεντ "πόση ζωή έχουν τα τσιμπλικοκονια σε ένα μηχανάκι"! :lol:
Πότε αρχίζουν οι πάσης φύσης αισθητήρες τις μαζικές αυτοκτονίες?
amyroukai
21/11/2014, 08:31
Οταν θα παραδιδουν πνευμα το ενα μετα το αλλο τα μπλιμπλικια και τα τσιμπλικοκονια του να δεις περιπετειες που θα 'χουν οι ιδιοκτητες. :p
Συνήθως αυτά ή δουλεύουν ή όχι.
Σε τελική ανάλυση "σκληρό" χώμα ο τυπικός ιδιοκτήτης δεν θα κάνει και αν κάνει θα είναι αρκούντως συνειδητοποιημένος σε σχέση με τις αυξημένες φθορές που επιφέρει η χρήση σε σκληρές συνθήκες.
Αν η τιμή του "φουλ έξτρα" είναι όντως σαν την τιμή του Vstrom 1000 όπως έξω, τότε δεν είναι καθόλου κακό. Χτυπάει στα ίσια το BMW, έχει καλύτερο εξοπλισμό από το "μικρό" ΚΤΜ και ικανή απόσταση σε λεφτά από τα 1200άρια με σοβαρό πλεονέκτημα στο βάρος (αν υποθέσουμε ότι τα 220 κιλά που γράφει το άρθρο δεν είναι για μηχανάκι στεγνό και με ήλιο σε κάθε του χώρο).
spyrakos35
21/11/2014, 19:45
Η ανακληση για την εκιου ποιο μοντελο αφορα; το νεο ή το προηγουμενο;
:lol:
Bob_o_mastoras
21/11/2014, 23:07
Η ανακληση για την εκιου ποιο μοντελο αφορα; το νεο ή το προηγουμενο;
:lol:
Ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα;;;; :eek:
amyroukai
22/11/2014, 09:48
Το απερχόμενο.
spyrakos35
22/11/2014, 14:05
Το απερχόμενο.
Αν το απερχομενο τωρα στα γεραματα βγαζει τετοια να δω τι θα σκεφτουν να πουν οι μαρκετινγκιστες για το νεο......
amyroukai
22/11/2014, 14:27
Βρε Σπάιρους, το οτι αφορά συγκεκριμένη παρτίδα μοτό, απλως δείχνει αστοχία παρτιδας υλικού προμηθευτή ecu, αν ήταν λάθος σχεδιαση θα ηταν καθολικό το fail.
spyrakos35
22/11/2014, 16:23
Βρε Σπάιρους, το οτι αφορά συγκεκριμένη παρτίδα μοτό, απλως δείχνει αστοχία παρτιδας υλικού προμηθευτή ecu, αν ήταν λάθος σχεδιαση θα ηταν καθολικό το fail.
ναι ρε γιάννη, δε διαφωνώ.... είναι μία αρνητικη σύμπτωση όμως... το timing είναι το χειρότερο δυνατό... ακόμα και αν τα καινούργια φτιάχνονται αλλού ή έχουν άλλους προμηθευτές είναι λίγο αγγούρι η κατάσταση....
amyroukai
22/11/2014, 16:54
Α ναι, κακή συγκυρία.
Αλλά ο άμεσος ανταγωνισμός απλά άλλαξε χρώματα και (αν ισχύσει το τιμολόγιο που φαίνεται να ισχύει έξω) είναι πολύ πιο ακριβός με ίδιο εξοπλισμό, οπότε...
spyrakos35
22/11/2014, 17:32
Οποτε
Sex Pistols - God Save The Queen: http://youtu.be/yqrAPOZxgzU
Cpt. Haddock
23/11/2014, 13:34
Ξεκολατε μαγκες, ανακλησεις συμβαινουν και στα καλυτερα σπιτια. Δεν εχει σχεση η παρτιδα των ECU με το νεο μοντέλο.
ΝIKOLTSOS
23/11/2014, 16:32
https://www.youtube.com/watch?v=IHQ7t-gHwV0&list=PLhlCS2tinPBrhEHnyHtmcvooXGvTeN-vO
Προσπαθεί να πουλήσει πολύ το χωμάτινο προφίλ της...
doctoras
23/11/2014, 21:22
https://www.youtube.com/watch?v=IHQ7t-gHwV0&list=PLhlCS2tinPBrhEHnyHtmcvooXGvTeN-vO
Προσπαθεί να πουλήσει πολύ το χωμάτινο προφίλ της...
Like!
Billymuse
23/11/2014, 21:33
Αν και παλιά μοντέλα έχει ένα ενδιαφέρον
Ελληνικό ρεπορτάζ (https://www.youtube.com/watch?v=uVA2E-cBpCg)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.