PDA

View Full Version : MV Agusta



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5 6

telegonos
14/11/2019, 19:53
Σε δίπλα ελληνικό μοτοφόρουμ πάντως, στο ίδιο πρόσφατο ποστ της αγοράς, στο ίδιο ποστ το μηχανικό πρόβλημα.

1 δείγμα είναι πολύ μικρό στατιστικό στοιχείο θα μου πεις, αλλά κι έτσι, μια εντύπωση την αφήνει...

BLiTzER
14/11/2019, 19:59
Σε δίπλα ελληνικό μοτοφόρουμ πάντως, στο ίδιο πρόσφατο ποστ της αγοράς, στο ίδιο ποστ το μηχανικό πρόβλημα.

1 δείγμα είναι πολύ μικρό στατιστικό στοιχείο θα μου πεις, αλλά κι έτσι, μια εντύπωση την αφήνει...

Δεν προλαβαίνεις τα άλλα, αφού τα διαγράφουν. :lol:

The_Scientist
14/11/2019, 20:05
Τεσπα, το μηχανάκι είναι έργο τέχνης.

Οποίος το παίρνει, είναι υποψιασμένος και αναλαμβάνει τα οποία ρίσκα.

Τα 14k αν επιβεβαιωθουν είναι δελεαστική τιμή και θα ψηθούν αρκετοί πιστεύω. Ένα άλλο σημαντικό θέμα βέβαια είναι η ύπαρξη ενός και μόνο επίσημου dealer-service. Σοβαρή παράμετρος κι αυτή.

RaGe_Raptor
14/11/2019, 20:10
Κανένα άλλο μηχανάκι δεν ταιριάζει καλύτερα σε σαλόνι.

Για να προλάβω τον Blitzer:
I mean that in a good way :bawl:

extisatokat
14/11/2019, 20:14
Τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κ.......λους.Αν στην Ελλαδα του σημερα ,εχεις τοσα λεφτα για ΤΕΤΟΙΟ μηχανακι ,δεν θα σε εμποδισει , η υπαρξη σερβις στην πολη σου,θα μισθωσεις μεταφορικη να στην παει και να στην φερει.:wave2:

Acacius
14/11/2019, 20:14
Μου αρέσει που στα άλλα νήματα κράζουμε κινέζικα/ινδικά και λοιπά φθηνά-πλην-σχεδόν-τίμια ως τριμπούρδελα και εδώ έχουμε μηχανάκια που κοστίζουν ένα σκασμό, κάποια μοντέλα φαίνεται να παθαίνουν βλάβες με αξιοθαύμαστη "συνέπεια", αλλά επειδή είναι ιταλικά και όμορφα η γενικότερη άποψη είναι "αναμενόμενο, αλλά αν πάρεις μοντέλο μετά την πρώτη δεκαετία κυκλοφορίας μπορείς να το οδηγάς και πιο πέρα από το τετράγωνο το συνεργείου". Τεφαρίκια λέμε.

Τέτοιος ρατσ/σεξισμός, ούτε όταν η υπάλληλος είναι άμπαλη αλλά μ@@ναρος και όλοι οι άντρες της φέρονται με το γάντι. Κοινώς, και στις μοτο λιγούρια είμαστε :D

extisatokat
14/11/2019, 20:20
Μου αρέσει που στα άλλα νήματα κράζουμε κινέζικα/ινδικά και λοιπά φθηνά-πλην-σχεδόν-τίμια ως τριμπούρδελα και εδώ έχουμε μηχανάκια που κοστίζουν ένα σκασμό, κάποια μοντέλα φαίνεται να παθαίνουν βλάβες με αξιοθαύμαστη "συνέπεια", αλλά επειδή είναι ιταλικά και όμορφα η γενικότερη άποψη είναι "αναμενόμενο, αλλά αν πάρεις μοντέλο μετά την πρώτη δεκαετία κυκλοφορίας μπορείς να το οδηγάς και πιο πέρα από το τετράγωνο το συνεργείου". Τεφαρίκια λέμε.

Τέτοιος ρατσ/σεξισμός, ούτε όταν η υπάλληλος είναι άμπαλη αλλά μ@@ναρος και όλοι οι άντρες της φέρονται με το γάντι. Κοινώς, και στις μοτο λιγούρια είμαστε :D

Αυτο παντου και παντα γινοταν,γινεται και θα γινεται,οπως ελεγε και στο κλασικο ανεκδοτο ο πατερας στον γιο του,αγορι μου GAY εισαι στην ΕΚΑΛΗ ή στην ΜΥΚΟΝΟ ,εδω στο ΜΠΟΥΡΝΑΖΙ εισαι ΠΟΥΣΤΑΡΑ του Κερατα.:bawl:

maniatiakos
14/11/2019, 20:24
Τεσπα ειναι τοσο ακριβο που ειναι μαλλον φιλολογική συζητηση και κανενας δεν προκειτε να δωσει τοσα για mv στην ελλάδα.

Υπάρχει αρκετός κόσμος με χρήματα στην Ελλάδα.
Πλέον, τα "δείχνουν" πιο εύκολα σε σχέση με τα χρόνια της κρίσης.

Από κει και πέρα το veloce είναι απείρως καλύτερο και πιο όμορφο σε σχέση με τα multi 95O που έχουν πουλήσει αρκετά.

Εδώ ένα τεστ αντοχής από το γερμανικό motorrad:
https://www.youtube.com/watch?v=s0CORk3vCCs

The_Scientist
14/11/2019, 20:27
Ψυχραιμία παίδες...

Το μηχανάκι είναι μουν@, αξιόλογα περιφερειακά, το 3κυλινδρο 800αρι μοτέρ είναι μια πολύ καλή επιλογή για την κατηγορία. Αν παίξει στα 14k, δεν είναι εξωφρενική τιμή γι αυτά που παίρνεις.

Εκτός αν πιστεύουμε ότι το design έρχεται free of cost και θέλουμε MV σε τιμή Tracer.

Από αξιοπιστία ας μη βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα από ένα μηχανάκι που ενδεχομένως βρόντηξε. Αμερική που κυκλοφορούν αρκετά από το 2015 δεν υπάρχουν σοβαρά παράπονα αξιοπιστίας.

basilis_k6
14/11/2019, 20:53
Ψυχραιμία παίδες...

Το μηχανάκι είναι μουν@, αξιόλογα περιφερειακά, το 3κυλινδρο 800αρι μοτέρ είναι μια πολύ καλή επιλογή για την κατηγορία. Αν παίξει στα 14k, δεν είναι εξωφρενική τιμή γι αυτά που παίρνεις.

Εκτός αν πιστεύουμε ότι το design έρχεται free of cost και θέλουμε MV σε τιμή Tracer.

Από αξιοπιστία ας μη βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα από ένα μηχανάκι που ενδεχομένως βρόντηξε. Αμερική που κυκλοφορούν αρκετά από το 2015 δεν υπάρχουν σοβαρά παράπονα αξιοπιστίας.

στην αμερική γενικώς δεν θα βρεις πολλα παράπονα γιατι οι dealer εχουν αρκετα στενες επαφες με τους πελάτες και επισης συμπεριφέρονται πολύ πιο σωστα σε αυτους. δεν ειναι ευρωπη και δη ελλάδα που παιρνεις μηχανάκι δευτερα και την τρίτη δεν ξέρει ποιος εισαι.

The_Scientist
14/11/2019, 20:59
Δεν έχω άποψη γι αυτό, οπότε δέχομαι αυτό που λες.

Ωστόσο, θεωρώ ότι αν σκορπαγαν τα μοτέρ αβέρτα θα το έγραφαν. Όπως γράφουν για άλλες μικρό-αστοχίες που έχουν αντιμετωπίσει.

basilis_k6
14/11/2019, 21:21
Δεν έχω άποψη γι αυτό, οπότε δέχομαι αυτό που λες.

Ωστόσο, θεωρώ ότι αν σκορπαγαν τα μοτέρ αβέρτα θα το έγραφαν. Όπως γράφουν για άλλες μικρό-αστοχίες που έχουν αντιμετωπίσει.

και εγω αυτα που διαβαζω λεω. το customer service δεν φαινετε να εχει επαφη με το δικο μας

extisatokat
14/11/2019, 21:29
και εγω αυτα που διαβαζω λεω. το customer service δεν φαινετε να εχει επαφη με το δικο μας
ναι γιατι οι αποζημιωσεις ,λογω κακων εγγυησεων ,και οι αγωγες αν δικαιωθουν,ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ,και εκδικαζονται και πιο γρηγορα απ οτι εδω.

basilis_k6
14/11/2019, 21:56
Εδώ ένα τεστ αντοχής από το γερμανικό motorrad:
https://www.youtube.com/watch?v=s0CORk3vCCs
τωρα το ειδα. εν ολίγοις το μισο μηχανάκι πήγε για πέταμα :lol:
επιβεβαιώνει πλήρως αυτο που ειπα για early adopters και βεβαια να θυμίσω οτι οι εταιρίες ξέρουν πολλα προβλήματα που βγαζουν οι μοτο τους και τα διορθώνουν ΧΩΡΙΣ να το αναφέρουν στις επόμενες χρονιές και το ξέρουν μονο όσοι πανε στα τεχνικα σεμινάρια. Αν ο τύπος αυτος ειχε βεβαια αντικατάσταση σε ολα τα προβληματικα μερη της μοτο, δεν σημαινει οτι και εμεις θα τυχουμε της ίδιας μεταχείρισης απο την εταιρία.

maniatiakos
14/11/2019, 22:24
τωρα το ειδα. εν ολίγοις το μισο μηχανάκι πήγε για πέταμα :lol:
επιβεβαιώνει πλήρως αυτο που ειπα για early adopters και βεβαια να θυμίσω οτι οι εταιρίες ξέρουν πολλα προβλήματα που βγαζουν οι μοτο τους και τα διορθώνουν ΧΩΡΙΣ να το αναφέρουν στις επόμενες χρονιές και το ξέρουν μονο όσοι πανε στα τεχνικα σεμινάρια. Αν ο τύπος αυτος ειχε βεβαια αντικατάσταση σε ολα τα προβληματικα μερη της μοτο, δεν σημαινει οτι και εμεις θα τυχουμε της ίδιας μεταχείρισης απο την εταιρία.

Εγώ νομίζω ότι για μοντέλο 1ης χρονιάς στην παραγωγή τα πήγε πολύ καλά.
Πλην της αλλαγής κλειδιού δεν είδα κάτι επιλήψιμο...μην υπερβάλλουμε.

Επίσης, θα ήθελα να ενημερώσω ότι αρκετές ευρωπαικές εταιρείες έχουν καλύψει ζημιές και εκτός εγγύησης στα πλαίσια "goodwill".

RaGe_Raptor
14/11/2019, 22:37
Δεν θυμάμαι τα F4 να είχαν τόσο σοβαρά προβλήματα με βαλβίδες, κεφαλές.

Θυμάμαι ένα τεστ με το GSX-R 750 του 2000. Το F4 750 ήταν πιο αδύναμο, πιο βαρύ, πιο αργό αλλά μουναρος ακόμα και σήμερα.

p@nos
14/11/2019, 22:47
αμα θελετε εργα τεχνης να πατε να αγορασετε κανα πινακα η κανα γλυπτο :lol:

ειναι αστειο, εν ετει 2019 μηχανακια να βαρανε μοτερ...ηθελα να ξερα πως τα καταφεραν παντως, 4βαλβιδοι κινητηρες βγαινουν μαζικα μονο 100 χρονια:lol:

BLiTzER
14/11/2019, 22:50
αμα θελετε εργα τεχνης να πατε να αγορασετε κανα πινακα η κανα γλυπτο :lol:

Truer words were never spoken.

Μερικοί έχουν ξεχάσει ότι μια μοτοσικλέτα πρέπει πρώτα απ'όλα να λειτουργεί, και μετά να δείχνει ωραία.

p@nos
14/11/2019, 22:55
μολις διαβασα και τι παθαιναν οι κεφαλες....

οι βαλβιδες ειχαν μονο ελατηριο :lol: :cry: :bawl::lol: :cry: :bawl::lol: :cry: :bawl::lol: :cry: :bawl::lol: :cry: :bawl:


και μοιραια γινοταν αυτο που ολοι φανταζεστε...

kostaspetrou
15/11/2019, 00:13
Δεν ξέρω τί παίζει με τυχόν προβλήματα αλλά μια F4 Senna Edition θα την ήθελα.

Τώρα αν την πάτησαν επειδή ο προμηθευτής του τους έδωσε ελαττωματικά/εκτός ζητούμενων προδιαγραφών ελατήρια βαλβίδων είναι κρίμα...
Αν πάλι έβαλαν εκκεντροφόρο που έκανε το ελατήριο να δουλέψει εκτός προδιαγραφών ασφαλείας , το φταίξιμο δικό τους ή αυτού που τους έφτιαξε/σχεδίασε.

Σε κάθε περίπτωση φυσικά αυτό δεν απασχολεί τον αγοραστή.

billy84
15/11/2019, 08:35
Σε ένα γειτονικό, "μεγάλο" σχετικά φόρουμ υπήρχε ένα θέμα για το Turismo Veloce.

Είχε γράψει ένα καταπληκτικό review ένας κάτοχος. Λίγο καιρό μετά έγραψε κι ένας δεύτερος κάτοχος ότι μόλις την απέκτησε. Δυστυχώς, λίγους μήνες μετά το μηχανάκι του δεύτερου (2018) ψιλό-βρόντηξε. Δεν έγραψε λεπτομέρειες, γιατί δεν ήξερε, έγραψε ένα post τύπου "το μηχανάκι έβγαλε ήχο (Dalton copyright) τι να είναι άραγε?"

Την επόμενη, κυριολεκτικά, μέρα όλο το topic είχε εξαφανιστεί. Όχι το post του δεύτερου κατόχου, όλο το topic. Ελπίζω ο άνθρωπος να βρήκε άκρη.

Στο αμερικανικό φόρουμ πάντως δεν είχαν αναφερθεί ιδιαίτερες ζημιές, ήταν γενικά πολύ ευχαριστημένοι, εκτός από κάποιες μικρό-αστοχίες (πίσω φλας, κάτι αισθητήρες στο lusso κλπ).

Δεν είναι πρώτη φορά που διαγράφονται ποστ και θέματα που δε συμφέρουν τη διαχείριση στο συγκεκριμενο φόρουμ. Και φυσικά έχει καταντήσει περιγελος για αυτό,και για διάφορα άλλα...
Ειδικά όταν η διαχείριση έχει εμπλακεί στην αγορά και έχει εγγυηθεί για το μηχανάκι, ουσιαστικά παίρνει στο λαιμό της έναν άνθρωπο. Αφελη μεν, αλλά δεν έχει σημασία αυτό.

doctor_john
15/11/2019, 08:51
μολις διαβασα και τι παθαιναν οι κεφαλες....

οι βαλβιδες ειχαν μονο ελατηριο :lol: :cry:


και μοιραια γινοταν αυτο που ολοι φανταζεστε...

Αν βρεις λίγο χρόνο και μπορείς να βάλεις δυο φωτό εξηγώντας αυτό που περιγράφεις θα είναι χρήσιμο. :beer:

εδώ έχει ωραία σχεδιαγράμματα (https://www.bike-parts-mv.com/mvagusta-motorcycle/F4/2001/F4_750S/CYLINDER-HEAD/29/32/0/29)με νουμεράκια στα τμήματα.

δεν θα σε πρήξω, να καταλάβω τι λες θέλω :D

The_Scientist
15/11/2019, 09:07
Billy δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω τι εννοείς.

Εγώ γενικά δεν παρακολουθώ αυτο το γειτονικό φορουμ, απλά επειδή με ενδιαφέρει το Veloce διάβαζα το συγκεκριμένο thread.

Ο δεύτερος κάτοχος (που αντιμετώπισε το πρόβλημα) το είχε πάρει καινούριο και όταν έγινε η στραβή ήταν 100% εντός εγγύησης (από άποψη χρόνου τουλάχιστον) αφού είχαν περάσει λίγοι μόλις μήνες.

Αυτό που λες περί εμπλοκής της διαχείρισης στην αγορά αφορά άλλη περίπτωση η το MV? Δεν κατάλαβα.

telegonos
15/11/2019, 09:15
Αυτό που λες περί εμπλοκής της διαχείρισης στην αγορά αφορά άλλη περίπτωση η το MV? Δεν κατάλαβα.

Να στο πω εγώ: Άτομα από την διαχείριση του φόρουμ αυτού, του λέγανε ενθαρρυντικά λόγια να το πάρει. Για αυτό που ''έβγαλε ήχο'' αφορά η περίπτωση.


Εν τω μεταξύ, να λέμε και το δίκαιο, ο ήχος μπορεί να ήταν κάτι τελείως ασήμαντο και όχι σοβαρή βλάβη π.χ. να ξεβίδωσε λίγο κανάς λαιμός εξάτμισης, αλλά...δεν θα μάθουμε.

billy84
15/11/2019, 09:49
Billy δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω τι εννοείς.

Εγώ γενικά δεν παρακολουθώ αυτο το γειτονικό φορουμ, απλά επειδή με ενδιαφέρει το Veloce διάβαζα το συγκεκριμένο thread.

Ο δεύτερος κάτοχος (που αντιμετώπισε το πρόβλημα) το είχε πάρει καινούριο και όταν έγινε η στραβή ήταν 100% εντός εγγύησης (από άποψη χρόνου τουλάχιστον) αφού είχαν περάσει λίγοι μόλις μήνες.

Αυτό που λες περί εμπλοκής της διαχείρισης στην αγορά αφορά άλλη περίπτωση η το MV? Δεν κατάλαβα.

Ούτε και εγώ το παρακολουθώ. Απλά μαθαίνω από 3ους την κατάντια του για να γελάμε. :lol:

Θεωρώ πως το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε ως μοτοσυκλετιστες είναι να μην παραπλανουμε κάποιον αν δεν έχουμε σοβαρή γνώση του αντικειμένου. Ας είναι και αφελής δεν τρέχει τίποτα, εμείς ας κανουμε το σωστό.Πρέπει να τον καταστρέψουμε ταχύτερα?

Όταν είσαι παροπλισμένος κουλός με μηχανάκι το οποίο έχει 35.000 χιλιόμετρα εδώ και 12 χρόνια που το έχεις , δε μπορείς να μιλάς για αξιοπιστία γενικότερα όχι απλά να εγγυάσαι για ένα τέτοιο μοντέλο που έτυχε και το πήρε φίλος σου και έχει γράψει 3.000km.

Όταν φτάνει δε και εξαφανίζεται το θέμα τότε η υπόθεση βρωμάει πολύ άσχημα.

The_Scientist
15/11/2019, 10:15
OK thanks για τις διευκρινίσεις, τώρα είναι πλήρως κατανοητό το who is who.

Υποθέτω ότι έγινε κάποιος "φιλικός διακανονισμός" μεταξύ επίσημου εισαγωγέα-επισκευαστή και κατόχου τύπου "θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ να στο φτιάξω εντός εγγύησης αλλά μη γίνουμε και βούκινο" και το θέμα πήγε ακλαυτο με κοινή συναινεση.

Κι εγώ δε νομίζω ότι ήταν μοτέρ πάντως, ήταν ακόμα στο στρώσιμο αν θυμάμαι σωστά.

Τεσπα, υπάρχει θέμα γενικά, δεν είναι εύκολη απόφαση η αγορά MV στην Ελλάδα, ασχέτως τιμής. Μακάρι να βελτιωθεί η κατάσταση.

πυξιδας990
15/11/2019, 10:15
https://www.mvagusta.com/en/brutale-800-rosso
εκτος απ το veloce και το brutale στην εκδοση ροσο

sniper
15/11/2019, 10:43
Πάντως έμαθα ότι αρέσει πολύ στον GixxerPap, αλλά οκ λογικό.

Όσοι δεν ξέρετε τον Pap μην σχολιάσετε παρακαλώ.

p@nos
15/11/2019, 10:49
Αν βρεις λίγο χρόνο και μπορείς να βάλεις δυο φωτό εξηγώντας αυτό που περιγράφεις θα είναι χρήσιμο. :beer:

εδώ έχει ωραία σχεδιαγράμματα (https://www.bike-parts-mv.com/mvagusta-motorcycle/F4/2001/F4_750S/CYLINDER-HEAD/29/32/0/29)με νουμεράκια στα τμήματα.

δεν θα σε πρήξω, να καταλάβω τι λες θέλω :D


τα νουμερα 11 και 12 δειχνουν οτι η συγκεκριμενη κεφαλη εχει δυο ελατηρια ανα βαλβιδα, οπως σχεδον ολες οι κεφαλες πλην παπιων υποθετω (των παλιων, οχι στα νεοτερα)

μιλαμε για τα ελατηρια που επαναφερουν τη βαλβιδα στην κλειστη θεση προφανως

412761


δεν εχω πραγματικα καμμια ιδεα γιατι χρησιμοποιησαν ενα ελατηριο επαναφορας, αλλα δε μου κανει καμμια εντυπωση που καρφωνουν βαλβιδες ειτε απο σπασμενα ελατηρια, ειτε απο valve floating ισως, μιας και μιλαμε για μεγαλες βαλβιδες και υψηλοστροφο μοτερ...

ειναι κατι που οποιοσδηποτε εβλεπε τον κινητηρα λυμμενο πρωτη φορα θα αντιλαμβανοταν το μεγεθος της μαλακιας

p@nos
15/11/2019, 11:03
Πάντως έμαθα ότι αρέσει πολύ στον GixxerPap, αλλά οκ λογικό.

Όσοι δεν ξέρετε τον Pap μην σχολιάσετε παρακαλώ.

τι απεγινε αυτος???

:uplate::uplate::uplate:

doctor_john
15/11/2019, 11:37
:a013:

kostaspetrou
15/11/2019, 11:52
Δεν είναι θέμα διπλού ή απλού ελατηρίου, ούτε είναι απαραίτητα τα διπλά ελατήρια.

Υπάρχουν ένα σωρό μηχανάκια επιδόσεων με μονό ελατήριο που δεν είχαν κανένα θέμα.

Πχ gsxr 1000 και άλλα πολλά

Είναι καθαρά θέμα σωστής επιλογής ή και κατασκευής του ελατηρίου.

Το ζητούμενο είναι το ελατήριο να μη σπάει,δε μας αφορά καθόλου αν είναι διπλό ή απλό.

sniper
15/11/2019, 12:10
Δεν είναι θέμα διπλού ή απλού ελατηρίου, ούτε είναι απαραίτητα τα διπλά ελατήρια.

Υπάρχουν ένα σωρό μηχανάκια επιδόσεων με μονό ελατήριο που δεν είχαν κανένα θέμα.

Πχ gsxr 1000 και άλλα πολλά

Είναι καθαρά θέμα σωστής επιλογής ή και κατασκευής του ελατηρίου.

Το ζητούμενο είναι το ελατήριο να μη σπάει,δε μας αφορά καθόλου αν είναι διπλό ή απλό.

Tώρα δλδ, οι υπόλοιποι είναι μαλ@κες που βάζουν διπλά ή άσχετοι και δεν βρίσκουν τον τρόπο να φτιάξουν μονό ελατήριο.

Τέσπα, ας πούμε ότι ένα διαφορετικό φαιρινγκ και ένα μάρκετινγκ που σε κάνει να νομίζεις ότι καβαλάς το Εντερπράιζ, δεν σε κάνει πάντα καλό μηχανάκι.

Όπως εκείνο το μπάζο το tornado tre

kostaspetrou
15/11/2019, 12:29
Tώρα δλδ, οι υπόλοιποι είναι μαλ@κες που βάζουν διπλά ή άσχετοι και δεν βρίσκουν τον τρόπο να φτιάξουν μονό ελατήριο.

Τέσπα, ας πούμε ότι ένα διαφορετικό φαιρινγκ και ένα μάρκετινγκ που σε κάνει να νομίζεις ότι καβαλάς το Εντερπράιζ, δεν σε κάνει πάντα καλό μηχανάκι.

Όπως εκείνο το μπάζο το tornado tre
Τί εννοείς;
Κανείς κατασκευαστής μηχανών δεν κατασκευάζει ελατήρια,όπως κανείς δεν κατασκευάζει έμβολα.
Πχ τα γιαπωνέζικα έμβολα τα κάνει η ART και πάει λέγοντας.

Είναι ευθύνη όμως του κατασκευαστή να επιλέξει τον προμηθευτή όπως και να κάνει σωστό ποιοτικό έλεγχο.

Πάρα πολλά GSXR600,750,1000 έχουν ΜΟΝΟ ελατήριο.
ΜΟΝΟ που αρκεί μέχρι και για εκκεντροφόρους Yoshimura.

Οπότε το ότι την πάτησε η Agusta δεν οφείλεται στο ότι το ελατήριο ήταν μονό αλλά στο ότι το μονό ελατήριο ήταν
α)κατασκευασμένο με λάθος τρόπο για τις απαιτήσεις του συγκεκριμένου κινητήρα(εκκεντροφόρος, στροφές, βάρος καπελωτοθήκης κλπ).
β)κατασκευασμένο από λάθος υλικό
γ)κατασκευασμένο από σωστό υλικό με λάθος κατεργασία


Δεν είναι θέμα μονό ή διπλό πάντως.

Κρίμα γιατί είναι όμορφα μηχανάκια.

sniper
15/11/2019, 12:51
...
Πάρα πολλά GSXR600,750,1000 έχουν ΜΟΝΟ ελατήριο.
ΜΟΝΟ που αρκεί μέχρι και για εκκεντροφόρους Yoshimura.
...

Εννοείς 15ετίας τζίξερ.

p@nos
15/11/2019, 13:06
Τί εννοείς;
Κανείς κατασκευαστής μηχανών δεν κατασκευάζει ελατήρια,όπως κανείς δεν κατασκευάζει έμβολα.
Πχ τα γιαπωνέζικα έμβολα τα κάνει η ART και πάει λέγοντας.

Είναι ευθύνη όμως του κατασκευαστή να επιλέξει τον προμηθευτή όπως και να κάνει σωστό ποιοτικό έλεγχο.

Πάρα πολλά GSXR600,750,1000 έχουν ΜΟΝΟ ελατήριο.
ΜΟΝΟ που αρκεί μέχρι και για εκκεντροφόρους Yoshimura.

Οπότε το ότι την πάτησε η Agusta δεν οφείλεται στο ότι το ελατήριο ήταν μονό αλλά στο ότι το μονό ελατήριο ήταν
α)κατασκευασμένο με λάθος τρόπο για τις απαιτήσεις του συγκεκριμένου κινητήρα(εκκεντροφόρος, στροφές, βάρος καπελωτοθήκης κλπ).
β)κατασκευασμένο από λάθος υλικό
γ)κατασκευασμένο από σωστό υλικό με λάθος κατεργασία


Δεν είναι θέμα μονό ή διπλό πάντως.

Κρίμα γιατί είναι όμορφα μηχανάκια.



Καλα κοσταπετρε...

:wave2:



ΥΓ: για τον υπολοιπο κοσμο πλην κοσταπετρο, με μια εντελως γρηγορη αναζητηση τα gsxr εχουν διπλα, οπως αναμενοταν...

sniper
15/11/2019, 13:08
Καλα κοσταπετρε...

:wave2:



ΥΓ: για τον υπολοιπο κοσμο πλην κοσταπετρο, με μια εντελως γρηγορη αναζητηση τα gsxr εχουν διπλα, οπως αναμενοταν...


Mπορεί να βγάζουν και μονά, άφτερ μάρκετ. :tooth:

p@nos
15/11/2019, 13:10
Mποερί να βγάζουν και μονά, άφτερ. :tooth:

αντικατασταση με σπεσιαλ σουστες, αμα το υλικο και οι προδιαγραφες ειναι σωστες, η δουλεια θα γινει :lol:

sniper
15/11/2019, 13:11
αντικατασταση με σπεσιαλ σουστες, αμα το υλικο και οι προδιαγραφες ειναι σωστες, η δουλεια θα γινει :lol:


Αχχχχχχ Ιταλία.... Παϊτόνια σούστες και ρομαντικοί περίπατοι στον κήπο (περιμένοντας τον μάστορα να δέσει κινητήρα).

kostaspetrou
15/11/2019, 13:15
Καλα κοσταπετρε...

:wave2:



ΥΓ: για τον υπολοιπο κοσμο πλην κοσταπετρο, με μια εντελως γρηγορη αναζητηση τα gsxr εχουν διπλα, οπως αναμενοταν...

Ψευταράς είσαι ως συνήθως.
Μονά έχουν.

sniper
15/11/2019, 13:19
:a014:

kostaspetrou
15/11/2019, 13:22
Επίσης μονά ελατήρια έχουν τα

ΖΧ6r 2007-2008 και άλλα πάρα πολλά μηχανάκια.
Η αντοχή τους έχει αποδειχθεί επειδή έχουν περάσει χρόνια και δεν είχαν θέμα στον τομέα αυτό.

τα νέα gsxr 600 έχουν μονά ελατήρια,τα ίδια από το 2011

https://www.partzilla.com/product/suzuki/12921-37H00?ref=1332c781a5e854ca0ef02f9c784ba706ad3484a7

Οπότε τα περί 15ετίας δεν ισχύουν.

p@nos
15/11/2019, 13:24
Ψευταράς είσαι ως συνήθως.
Μονά έχουν.


αγορινα μου εσυ :pink::pink::pink:

εδω φαινονται ξεκαθαρα τα μονα ελατηρια του τελευταιου gsxr

412765

https://www.motorcyclespareparts.eu/en/suzuki-parts/2017-gsx-r1000rz-motorcycles/camshaft-valve


:a9::a9::a9:

sapila racing
15/11/2019, 13:31
Nα τελειώνει το θέμα με τα GSXR και τα ελατήριά τους.

kostaspetrou
15/11/2019, 13:31
αγορινα μου εσυ :pink::pink::pink:

εδω φαινονται ξεκαθαρα τα μονα ελατηρια του τελευταιου gsxr

412765

https://www.motorcyclespareparts.eu/en/suzuki-parts/2017-gsx-r1000rz-motorcycles/camshaft-valve


:a9::a9::a9:

Ψεύτη ψευταρά.
Δες εδώ, gsxr600 2019

https://www.partzilla.com/catalog/suzuki/motorcycle/2019/gsx-r600-2019/126a-cam-shaft-valve

Γίνε ρόμπα ξανά, μπορείς.

sniper
15/11/2019, 13:32
αγορινα μου εσυ :pink::pink::pink:

εδω φαινονται ξεκαθαρα τα μονα ελατηρια του τελευταιου gsxr

412765

https://www.motorcyclespareparts.eu/en/suzuki-parts/2017-gsx-r1000rz-motorcycles/camshaft-valve


:a9::a9::a9:

Το Κ1 είχε μονά. Το 2001. 18 χρόνια ago.

kostaspetrou
15/11/2019, 13:50
1)To CBR1000rr είχε μονά στην εξαγωγή μέχρι και το 2016
https://www.partzilla.com/catalog/honda/motorcycle/2016/cbr1000rr-ac/camshaft-valve

2)Το τωρινό ΖΧ10r έχει μονά παντού. Tα ίδια απ' το 2016

https://www.partzilla.com/catalog/kawasaki/motorcycle/2019/zx1002gkf-ninja-zx-10rr/valve-s


3)Το τωρινό ΖΧ6r έχει μονά παντού. Τα ίδια απ'το 2014
https://www.partzilla.com/catalog/kawasaki/motorcycle/2019/zx636gkf-ninja-zx-6r-abs/valve-s

4)To GSXR1000 μονά μέχρι και το 2016.
https://www.partzilla.com/catalog/suzuki/motorcycle/2016/gsx-r1000l6/camshaft-valve


Αν δε θέλει κανείς να καταλάβει ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνεται μια διαδικασία (κλείσιμο βαλβίδας) αξιόπιστα, πρόβλημά του.

Όχι ψέματα όμως.


Στο διά ταύτα, αυτό που μας νοιάζει είναι
α)να μη σπάει το ελατήριο
β)να μην έχουμε valve float

Αυτό γίνεται είτε με διπλό, είτε με μονό, αρκεί να είναι σωστά επιλεγμένα και κατασκευασμένα.

Acacius
15/11/2019, 16:53
Να τους πούμε να βάλουν ένα Desmo στο μπουρδελάκι να μην τραβιόμαστε με τα ελατήρια;

sapila racing
15/11/2019, 17:25
Να τους πούμε να βάλουν ένα Desmo στο μπουρδελάκι να μην τραβιόμαστε με τα ελατήρια;

Η Agusta έφτιαξε desmo πριν 60 χρόνια πάντως.
https://www.desmodromology.nl/mv-agusta-125-desmo-double-knocker/

billy84
15/11/2019, 19:10
OK thanks για τις διευκρινίσεις, τώρα είναι πλήρως κατανοητό το who is who.

Υποθέτω ότι έγινε κάποιος "φιλικός διακανονισμός" μεταξύ επίσημου εισαγωγέα-επισκευαστή και κατόχου τύπου "θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ να στο φτιάξω εντός εγγύησης αλλά μη γίνουμε και βούκινο" και το θέμα πήγε ακλαυτο με κοινή συναινεση.

Κι εγώ δε νομίζω ότι ήταν μοτέρ πάντως, ήταν ακόμα στο στρώσιμο αν θυμάμαι σωστά.

Τεσπα, υπάρχει θέμα γενικά, δεν είναι εύκολη απόφαση η αγορά MV στην Ελλάδα, ασχέτως τιμής. Μακάρι να βελτιωθεί η κατάσταση.


Καλησπέρα.Αν είχε συμβεί αυτό που λες,πολυ πιθανό μεν,απλά θα είχε σβηστεί το ποστ του φίλου.Το θέμα δεν υπάρχει λόγος να εξαφανιστεί ολοκληρο και με τα υπόλοιπα στοιχεία που υπάρχουν όπως η έμμεση διαφήμιση και review(γελάει ο κόσμος με τέτοιο review βέβαια και με το ποιος το κάνει) η υπόθεση βρωμάει απο km.

Σκοπός των φόρουμ είναι η ενημέρωση και η βοήθεια μεταξύ των μελών.

Όσο για το μηχανάκι,ναι μάλλον υπάρχει θέμα.Ή για να το πω πιο σωστά,πρέπει κάποιος να γίνει πειραματόζωο.Δε θέλω καν να φανταστώ τι θα γινόταν με οδηγό που το αγοράζει και κάνει την πρέπουσα χρήση.

fatsas35
16/11/2019, 03:36
1)To CBR1000rr είχε μονά στην εξαγωγή μέχρι και το 2016
https://www.partzilla.com/catalog/honda/motorcycle/2016/cbr1000rr-ac/camshaft-valve

2)Το τωρινό ΖΧ10r έχει μονά παντού. Tα ίδια απ' το 2016

https://www.partzilla.com/catalog/kawasaki/motorcycle/2019/zx1002gkf-ninja-zx-10rr/valve-s


3)Το τωρινό ΖΧ6r έχει μονά παντού. Τα ίδια απ'το 2014
https://www.partzilla.com/catalog/kawasaki/motorcycle/2019/zx636gkf-ninja-zx-6r-abs/valve-s

4)To GSXR1000 μονά μέχρι και το 2016.
https://www.partzilla.com/catalog/suzuki/motorcycle/2016/gsx-r1000l6/camshaft-valve


Αν δε θέλει κανείς να καταλάβει ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνεται μια διαδικασία (κλείσιμο βαλβίδας) αξιόπιστα, πρόβλημά του.

Όχι ψέματα όμως.


Στο διά ταύτα, αυτό που μας νοιάζει είναι
α)να μη σπάει το ελατήριο
β)να μην έχουμε valve float

Αυτό γίνεται είτε με διπλό, είτε με μονό, αρκεί να είναι σωστά επιλεγμένα και κατασκευασμένα.
Τους δικασες...

telegonos
16/11/2019, 05:00
1)To CBR1000rr είχε μονά στην εξαγωγή μέχρι και το 2016
https://www.partzilla.com/catalog/honda/motorcycle/2016/cbr1000rr-ac/camshaft-valve

2)Το τωρινό ΖΧ10r έχει μονά παντού. Tα ίδια απ' το 2016

https://www.partzilla.com/catalog/kawasaki/motorcycle/2019/zx1002gkf-ninja-zx-10rr/valve-s


3)Το τωρινό ΖΧ6r έχει μονά παντού. Τα ίδια απ'το 2014
https://www.partzilla.com/catalog/kawasaki/motorcycle/2019/zx636gkf-ninja-zx-6r-abs/valve-s

4)To GSXR1000 μονά μέχρι και το 2016.
https://www.partzilla.com/catalog/suzuki/motorcycle/2016/gsx-r1000l6/camshaft-valve


Αν δε θέλει κανείς να καταλάβει ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνεται μια διαδικασία (κλείσιμο βαλβίδας) αξιόπιστα, πρόβλημά του.

Όχι ψέματα όμως.


Στο διά ταύτα, αυτό που μας νοιάζει είναι
α)να μη σπάει το ελατήριο
β)να μην έχουμε valve float

Αυτό γίνεται είτε με διπλό, είτε με μονό, αρκεί να είναι σωστά επιλεγμένα και κατασκευασμένα.

Σωστός σε όλα!

Βάλε και τα CBR600F από διάφορες χρονιές στα μονά ελατήρια, π.χ. εδώ του 2011

https://www.motorcyclespareparts.eu/en/honda-parts/2011-cbr600f-motorcycles/e-3-camshaft-valve

Ή τα CBR600F1-5 από 2001 μέχρι 2005, είχαν μονό ελατήριο τα απλά F και διπλό ελατήριο οι εκδόσεις FS, εδώ (https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=honda&T=CBR600F&Y=2001&L=HO-CBR600F1&O=CAMSHAFT/VALVE&F=HO-CBR600FY-OT&L2=HO-CBR600F1-OT)

πυξιδας990
16/11/2019, 08:53
https://www.youtube.com/watch?v=2AE6vNZ92XA

https://www.youtube.com/watch?v=BhAdLl9Zxos

katsar
16/11/2019, 09:00
Με ξενερώσατε τώρα με τις σούστες,δεν το αγοράζω.

telegonos
16/11/2019, 10:12
https://www.youtube.com/watch?v=2AE6vNZ92XA

https://www.youtube.com/watch?v=BhAdLl9Zxos

Να συμπληρώσω;

Καταπληκτικό ντοκυμαντέρ του National Geografic για την MV Agusta. Να το δείτε σωποδήποτε!

https://www.youtube.com/watch?v=YI15x0V7V98

Τα κορίτσια του forum (αν υπάρχουν, λέμε τώρα) θα δουν και τον πρόεδρο που είναι λες και πάει για γαμπρός σε κάθε σκηνή και σαν remake του Brandley Cooper.

lleonidas
16/11/2019, 17:58
MV Agusta Brutale 1000 RR (https://newsbeezer.com/italyeng/mv-agusta-brutale-1000-rr-at-the-eicma-2019-photos-and-dates-news/) ... Ι4, ισχύς:208 ίπποι/13.450 σ.α.λ., ροπή: 116,5Nm, 186 κιλά στεγνό, τιμή κοντά στα 30 χιλιάρικα.
412255

412256

Επίσης, η εταιρεία εισάγει μια πιο ''οικονομική'' σειρά με το όνομα Rosso (https://www.asphaltandrubber.com/bikes/mv-agusta-brutale-dragster-turismo-veloce-rosso/) για τα Brutale 800, Dragster 800, Turismo Veloce 800.

412257

412258

412259

Τέλος, μια πιο οικονομική έκδοση για το Superveloce 800...κοντά στα 20 χιλιάρικα η αναμενόμενη τιμή του στην Ευρώπη, σύμφωνα με το δημοσίευμα (https://www.asphaltandrubber.com/bikes/2020-mv-agusta-superveloce-800/) .

412260

17.900€ η τιμή (https://www.car.gr/6179296-mv-agusta-turismo-veloce-800-rosso) της Turismo Veloce 800 Rosso στην Ελλάδα.
15.700€ για την Brutale 800 Rosso (https://www.car.gr/9578446-mv-agusta-brutale-800-rosso) .
21.900€ για τη Superveloce 800 (https://www.car.gr/24911092-mv-agusta-superveloce-800) .
33.350€ για την Brutale 1000 RR (https://www.car.gr/24911010-mv-agusta-brutale-1000-rr) .

basilis_k6
16/11/2019, 18:31
17.900€ η τιμή (https://www.car.gr/6179296-mv-agusta-turismo-veloce-800-rosso) της Turismo Veloce 800 Rosso στην Ελλάδα.
15.700€ για την Brutale 800 Rosso (https://www.car.gr/9578446-mv-agusta-brutale-800-rosso) .
21.900€ για τη Superveloce 800 (https://www.car.gr/24911092-mv-agusta-superveloce-800) .
33.350€ για την Brutale 1000 RR (https://www.car.gr/24911010-mv-agusta-brutale-1000-rr) .

α τόσο οικονομική σειρα? να παραγγείλω τωρα δηλαδη μην περιμένω να μπει το δωρο χριστουγεννων...

faf
16/11/2019, 19:59
α τόσο οικονομική σειρα? να παραγγείλω τωρα δηλαδη μην περιμένω να μπει το δωρο χριστουγεννων...

...κανε υπομονη μεχρι την Βλακ Friday...

toyar
17/11/2019, 07:19
εγω καταλαβα οτι αν φτιαξεις ομορφο μηχανακι το χρεωνεις ακριβοτερα γιατι αφηνεις τον πελατη να κανει τον ποιοτικο ελεγχο αντι για σενα
το ιδιο μπορεις να κανεις και με ασχημο αρκει να ειναι γερμανικο
χωρις να δω φωτο ειμαι σιγουρος οτι κανει για σαλονι (και μονο)

kostaspetrou
17/11/2019, 13:34
Το Brutale αν προσέξετε έχει μισό μπροστινό φτερό.
Αυτό σημαίνει ότι όλα τα πετραδάκια και οι βρωμιές θα πάμε κατευθείαν τόσο στο ψυγείο όσο και ψηλά, μέχρι και κάτω απ' τα όργανα.
Έτσι όχι μόνο κινδυνεύει το ψυγείο από τρύπημα, αλλά και όλο το μπροστινό μέρος θα φαίνεται σαν στάβλος.

https://static1.car.gr/24911010_4_b.jpg

Αυτές τις ανεξήγητες βλακείες κάνουν οι ιταλοί...


Η δε πλάτη του αναβάτη θα γίνει χάλια.

Το μηχανάκι είναι κουκλί αλλά για σαλόνι ή για αστικές βόλτες με αίθριο καιρό σε εντελώς καθαρή άσφαλτο.

buckley
17/11/2019, 13:46
Το Brutale αν προσέξετε έχει μισό μπροστινό φτερό.
Αυτό σημαίνει ότι όλα τα πετραδάκια και οι βρωμιές θα πάμε κατευθείαν τόσο στο ψυγείο όσο και ψηλά, μέχρι και κάτω απ' τα όργανα.
Έτσι όχι μόνο κινδυνεύει το ψυγείο από τρύπημα, αλλά και όλο το μπροστινό μέρος θα φαίνεται σαν στάβλος.

https://static1.car.gr/24911010_4_b.jpg

Αυτές τις ανεξήγητες βλακείες κάνουν οι ιταλοί...


Η δε πλάτη του αναβάτη θα γίνει χάλια.

Το μηχανάκι είναι σαν να έχεις πειράξει (μαζέψει) το πλάτος της φωτό για σαλόνι ή για αστικές βόλτες με αίθριο καιρό σε εντελώς καθαρή άσφαλτο.

:bawl:

Johny the Fox
17/11/2019, 13:48
Το Brutale αν προσέξετε έχει μισό μπροστινό φτερό.
Αυτό σημαίνει ότι όλα τα πετραδάκια και οι βρωμιές θα πάμε κατευθείαν τόσο στο ψυγείο όσο και ψηλά, μέχρι και κάτω απ' τα όργανα.
Έτσι όχι μόνο κινδυνεύει το ψυγείο από τρύπημα, αλλά και όλο το μπροστινό μέρος θα φαίνεται σαν στάβλος.

https://static1.car.gr/24911010_4_b.jpg

Αυτές τις ανεξήγητες βλακείες κάνουν οι ιταλοί...


Η δε πλάτη του αναβάτη θα γίνει χάλια.

Το μηχανάκι είναι κουκλί αλλά για σαλόνι ή για αστικές βόλτες με αίθριο καιρό σε εντελώς καθαρή άσφαλτο.
Συνηθως οι βλάκες Ιταλοί συνοδεύουν το μηχανάκι με διάφορα πλαστικά εξαρτήματα που βρίσκονται στην κούτα παράδοσης και τοποθετούνται αναλόγως των προτιμησεων του κατόχου.Τα ντουκατι συνηθως με μισό μπροστινό φτερό παραδίδονται αλλά στην κούτα υπάρχει και η προέκταση του μπροστινού και φαρδύτερο πίσω φτερό .Μην κράζουμε ενώ δεν γνωρίζουμε ,έτσι απλα για να κραξουμε

kostaspetrou
17/11/2019, 13:57
Συνηθως οι βλάκες Ιταλοί συνοδεύουν το μηχανάκι με διάφορα πλαστικά εξαρτήματα που βρίσκονται στην κούτα παράδοσης και τοποθετούνται αναλόγως των προτιμησεων του κατόχου.Τα ντουκατι συνηθως με μισό μπροστινό φτερό παραδίδονται αλλά στην κούτα υπάρχει και η προέκταση του μπροστινού και φαρδύτερο πίσω φτερό .Μην κράζουμε ενώ δεν γνωρίζουμε ,έτσι απλα για να κραξουμε

Δεν είμαι υποχρεωμένος να γνωρίζω τί προίκα δίνει η κάθε εταιρεία, είτε λέγεται ντουκάτι είτε ουράλ.
Βλέπω ένα προϊόν προς πώληση, παρατηρώ κάποια πράγματα και τα σχολιάζω.

Αν το μηχανάκι παραδίδεται στη μορφή της φωτό, μειονεκτεί στα σημεία που είπα.

Δε με αφορά να κράξω καμμία εταιρεία,ίσα ίσα έχω πει ότι είναι πανέμορφο.

buckley
17/11/2019, 14:05
Δεν είμαι υποχρεωμένος να γνωρίζω τί προίκα δίνει η κάθε εταιρεία, είτε λέγεται ντουκάτι είτε ουράλ.
Βλέπω ένα προϊόν προς πώληση, παρατηρώ κάποια πράγματα και τα σχολιάζω.

Αν το μηχανάκι παραδίδεται στη μορφή της φωτό, μειονεκτεί στα σημεία που είπα.

Δε με αφορά να κράξω καμμία εταιρεία,ίσα ίσα έχω πει ότι είναι πανέμορφο.

Ναι και τα φτερά του αφαιρούν από την ομορφιά, γι αυτό λείπουν :cry:

Johny the Fox
17/11/2019, 14:06
Δεν είμαι υποχρεωμένος να γνωρίζω τί προίκα δίνει η κάθε εταιρεία, είτε λέγεται ντουκάτι είτε ουράλ.
Βλέπω ένα προϊόν προς πώληση, παρατηρώ κάποια πράγματα και τα σχολιάζω.

Αν το μηχανάκι παραδίδεται στη μορφή της φωτό, μειονεκτεί στα σημεία που είπα.

Δε με αφορά να κράξω καμμία εταιρεία,ίσα ίσα έχω πει ότι είναι πανέμορφο.
Ok.δεκτον να κρίνεις ότι βλέπεις.Να σε πληροφορήσω ακόμη ότι το μηχανάκι παραδίδεται με καθρέπτες ,πλαϊνό σταντ και το πίσω λιφτ που το έχουν σηκωμένο μένει στο μαγαζί.

kostaspetrou
17/11/2019, 17:51
Ok.δεκτον να κρίνεις ότι βλέπεις.Να σε πληροφορήσω ακόμη ότι το μηχανάκι παραδίδεται με καθρέπτες ,πλαϊνό σταντ και το πίσω λιφτ που το έχουν σηκωμένο μένει στο μαγαζί.


Ναι και τα φτερά του αφαιρούν από την ομορφιά, γι αυτό λείπουν :cry:

Το πλαϊνό σταντ φαίνεται στην αγγελία και στην εικόνα.Το μπροστινό φτεράκι όμως εξακολουθεί να μην προστατεύει καθόλου.

https://static1.car.gr/24911010_4_b.jpg

Θέλει οπωσδήποτε σίτα ψυγείου.

doctor_john
17/11/2019, 19:34
Φίλε Κώστα είναι ένα μοντέλο με καθαρές διαθέσεις, μια σπορ μοτοσυκλέτα, μικρής παραγωγής.
Είναι όπως τα σουπερ καρ που λες, δε μπορεί θα βρίσκει παντού. Και όντως βρίσκει.
Σου λέει είναι για εξευγενισμένα περιβάλλοντα επιλεγμένων συνθηκών.
Υπάρχουν άλλες μοτό να κάνεις τη δουλειά σου καθε μέρα.

Να συζητήσουμε το ντιζάιν του εμπρός (ομολογουμένος κοντού) φτερού που σε συνεργασία με τους φανοστάτες
καρπώνονται τις γραμμές ενός girder πιρουνιού; και γιατί το επέλεξαν;

:D

412814

telegonos
17/11/2019, 20:27
Αν δείτε πόσο υπερφίαλος είναι ο πρόεδρος της εταιρίας στο ντοκυμαντέρ που έβαλα πριν, δεν θα δυσκολευτείτε να καταλάβετε, γιατί είναι τόσο λατέρνες και τα σχέδια των MV.

Johny the Fox
17/11/2019, 20:31
Φίλε Κώστα είναι ένα μοντέλο με καθαρές διαθέσεις, μια σπορ μοτοσυκλέτα, μικρής παραγωγής.
Είναι όπως τα σουπερ καρ που λες, δε μπορεί θα βρίσκει παντού. Και όντως βρίσκει.
Σου λέει είναι για εξευγενισμένα περιβάλλοντα επιλεγμένων συνθηκών.
Υπάρχουν άλλες μοτό να κάνεις τη δουλειά σου καθε μέρα.

Να συζητήσουμε το ντιζάιν του εμπρός (ομολογουμένος κοντού) φτερού ...

:D
412814

ποσο αλλο νια-νια ;Δεν ειναι κοντο φτερο,ειναι μισο φτερο.Στην θεση του αλλου μισου υπαρχει μια θηκη (το πορτοκαλι χρωμα στο σχημα)που στερεωνεται το μεταλικο σωληνακι της τρομπας και το καλωδιο του αισθητηρα ABS.Εαν επιθυμει ο ιδιοκτητης βγαζει την πορτοκαλι θηκη και τοποθετει το αλλο μισο του φτερου και ετσι το φτερο παυει να ειναι κοντο.....:cry:



412816412817

doctor_john
17/11/2019, 21:16
αστειεύομαι στη ροή του λόγου..

τα φτερά θα λένε καλύτερα να ραγίσεις βάση παρά να σου βγεί το όνομα :roflmao:

kostaspetrou
17/11/2019, 21:33
ποσο αλλο νια-νια ;Δεν ειναι κοντο φτερο,ειναι μισο φτερο.Στην θεση του αλλου μισου υπαρχει μια θηκη (το πορτοκαλι χρωμα στο σχημα)που στερεωνεται το μεταλικο σωληνακι της τρομπας και το καλωδιο του αισθητηρα ABS.Εαν επιθυμει ο ιδιοκτητης βγαζει την πορτοκαλι θηκη και τοποθετει το αλλο μισο του φτερου και ετσι το φτερο παυει να ειναι κοντο.....:cry:



412816412817

Δεν φαίνονται τα συνημμένα.

https://www.car.gr/24911010-mv-agusta-brutale-1000-rr

https://www.mcnews.com.au/mv-agusta-brutale-1000-serie-oro/

https://www.visordown.com/news/new-bikes/watch-2020-mv-agusta-brutale-1000-rr-and-rush-1000-first-look-eicma

Δε βλέπω πουθενά θήκες κλπ που λες.

Το μηχανάκι είναι για πασαρέλα/σαλόνι/ βόλτες μόνο υπό ιδανικές συνθήκες.

Καθόλου κακό αλλά να μη το επισημάνουμε;

atom_smasher
17/11/2019, 21:35
Αν τα είχα θα τα εδινα και στο @@ μου αν σκορπισει. Άλλωστε πάντα μπορεί να μπει σαλόνι κατόπιν.

Johny the Fox
17/11/2019, 21:49
Δεν φαίνονται τα συνημμένα.



412819412820

αν επιτρεπεται τι μηχανακι εχεις ;

kostaspetrou
17/11/2019, 21:57
412819412820

αν επιτρεπεται τι μηχανακι εχεις ;

Αυτά δεν είναι φωτογραφίες.
Φωτό θέλουμε.

ΑΚόμα και να υπάρχει αυτό που λες, δε γίνεται να το προβάλλει σε αυτή τη μορφή, ξεγελά αυτόν που το βλέπει.

Δεν μπορεί να το προβάλλεις με το μισό φτερό(σαφώς πιο όμορφο,δε το συζητώ) αλλά ο υποψήφιος αγοραστής να πρέπει να βάλει και προσθήκη.

Προσθήκη είναι απαράδεκτο, ας έδιναν ολόκληρο επιπλέον φτερό.

Τί σχέση έχει τί μηχανάκι έχω;

Johny the Fox
17/11/2019, 22:03
Φτανει καταλαβα..:wave2:

kostaspetrou
17/11/2019, 22:08
:wave2::wave2::wave2:

STF
17/11/2019, 22:28
:lol:

Διακρίνω πολύ ανοιχτά μυαλά... από ανθρώπους που είναι φίλοι του μοτοσυκλετσιμού.


Η αγορά μιας μοτοσυκλέτας -οποιασδήποτε- είναι πολύ δύσκολη απόφαση σήμερα. Όταν πρόκειται για τη "δική μας" μηχανή συνυπολογίζονται πολλά και είναι απολύτως λογικό. Πρέπει να μας αρέσει, να είναι αξιόπιστη, οικονομική στη συντήρηση και να είναι σωστά στημένη για τη χρήση που προορίζεται. Κατανοητό.

Δε μιλάμε για αυτό εδώ πέρα... οπότε μη προσπαθείτε τόσο πολύ να μας πείσετε ότι "δε κάνει"... το εμπεδώσαμε, δε θα τη πάρουμε! Λίγο πριν το ταμείο με σταματήσατε...

:lol:

Ρε τι πάθαμε....

BabisStinson
17/11/2019, 22:39
Ρε παιδιά συγγνώμη, πώς εξηγείται/ε από "starting price 13990" που λέει στο site της MV να βλέπουμε τιμή 17900? +4.000 ευρώ δηλαδή. Έχει κάποια αξεσουάρα/πακέτα πάνω?
Έχουμε τόσο μεγάλα τέλη ταξινόμησης/φορολογία σε σχέση με Ιταλία;
Ότι και να λέμε πάντως η μηχανή είναι κόσμημα.

BLiTzER
17/11/2019, 22:46
Ρε παιδιά συγγνώμη, πώς εξηγήται/ε από "starting price 13990" που λέει στο site της MV να βλέπουμε τιμή 17900? +4.000 ευρώ δηλαδή. Έχει κάποια αξεσουάρα/πακέτα πάνω?

Ναι, 17900 αν θες και το μισό έξτρα φτερό.

STF
17/11/2019, 22:47
Ναι, 17900 αν θες και το μισό έξτρα φτερό.

:lol:

doctor_john
17/11/2019, 22:52
Ρε παιδιά συγγνώμη, πώς εξηγήται/ε από "starting price 13990" που λέει στο site της MV να βλέπουμε τιμή 17900? +4.000 ευρώ δηλαδή. Έχει κάποια αξεσουάρα/πακέτα πάνω?
Έχουμε τόσο μεγάλα τέλη ταξινόμησης/φορολογία σε σχέση με Ιταλία;
Ότι και να λέμε πάντως η μηχανή είναι κόσμημα.

Είναι αυτό με τους απλούς τροχούς και showa μπροστινο...

kostaspetrou
17/11/2019, 23:49
Ας φωτογραφίζουν λοιπόν και τα υπόλοιπα μοντέλα οι κατασκευαστές χωρίς φλασάκια, καθρέφτες, πίσω σέλα,βάση πινακίδας.

Δεν είναι σωστό αυτό,δημιουργεί συγχύσεις.

Κάθε μηχανάκι χωρίς λασπωτήρα,καθρέφτες κλπ έχει πιο ωραίες γραμμές αλλά το βάζεις όπως θα είναι εφικτό να κυκλοφορεί σε δρόμο.

Αν μιλάμε για παρουσίαση σε πίστα καλώς, αλλά όχι σε έκθεση.

panavour
18/11/2019, 00:16
Μα και αυτη την περιληψη μισου ακομα φτερου να βαλεις παλι η προστασια που παρεχει ειναι μηδαμινη.
Τελος παντων για να μην διαφωνουμε εντονως,ολα αυτα τα μηχανακια,οπως και τα αντιστοιχα αυτοκινητα,δεν φτιαχτηκαν για την μαζα,ουτε και ειναι χρηστικα με τη ευρεια εννοια του ορου,αλλα απευθυνονται σε ΕΧΟΝΤΕΣ που μπορουν να τα αγορασουν,να τα συντηρησουν,να τα χαρουν με τον τροπο τους.Για τους υπολοιπους ειναι αντικειμενο θαυμασμου,μισους,η οτιδηποτε αλλου συναισθηματος ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ.:a3:

doctor_john
18/11/2019, 07:27
Νομίζω πως αν βγάλουμε αυτούς που απλά τους αρέσει να την δείχνουν μια μέρα το τόσο, αν βγάλουμε
και το μικρό ποσοστό όσων απο καθαρά οδηγική εμπειρία την θέλουν σαν "λειτουργία", θα μείνει ένα
ελάχιστο ποσοστό όσων την "περίμεναν" λόγο εμπειρίας στο σχέδιο ή απλά την ερωτευτηκαν για
την εμφάνιση της.

Αυτούς τους ελάχιστους σκέφτομαι, που θα την πάρουν και θα ασχοληθούν 1-2 χρόνια να την διορθώσουν, αν όντως χρειάζεται
στο βαθμό που συζητιέται..

buckley
18/11/2019, 08:25
Φτανει καταλαβα..:wave2:

Στα χω ξαναπεί και παλιότερα εκεί που έγραφες ότι έκανε η μύγα κώλο και κάτι άλλα γλαφυρά.Βλέπω ότι δεν ένοιωσες τίποτα και συνεχίζεις καβαλημένος πάνω στο Ιταλικό σου σύνεφο :priest:
Το πιασες μάλιστα απο κεί που το άφησες ακριβώς να σνομπάρεις τους πάντες και να καταδέχεσαι (και αν) άποψη μόνο από τους κατέχοντες ,λες και οι άλλοι δεν είναι μοτοσυκλετιστές...
1ο δείγμα
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155197&p=3020566&viewfull=1#post3020566
2ο δείγμα
Αλήθεια ρε φίλε ρωτάς τον άνθρωπο που κάνετε έναν ηλεκτρονικό διάλογο τι μηχανάκι έχει ? :eleison:
Παπί εξάβολτο, πειράζει :smokin:
Άιντε και καλά μυαλά ,που δεν το βλέπω :cry:
ΥΓ Το χειρότερο είναι ότι με αυτά και με αυτά χαρακτηρίζεις μια τάξη* ιδιοκτητών και οι "απέναντι" πιστεύουν ότι είστε όλοι έτσι :wave2:
*στο τάξη μπορείς να βάλεις και "κοινωνική" ...

Johny the Fox
18/11/2019, 08:55
Στα χω ξαναπεί και παλιότερα εκεί που έγραφες ότι έκανε η μύγα κώλο και κάτι άλλα γλαφυρά.Βλέπω ότι δεν ένοιωσες τίποτα και συνεχίζεις καβαλημένος πάνω στο Ιταλικό σου σύνεφο :priest:
Το πιασες μάλιστα απο κεί που το άφησες ακριβώς να σνομπάρεις τους πάντες και να καταδέχεσαι (και αν) άποψη μόνο από τους κατέχοντες ,λες και οι άλλοι δεν είναι μοτοσυκλετιστές...
1ο δείγμα
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155197&p=3020566&viewfull=1#post3020566
2ο δείγμα
Αλήθεια ρε φίλε ρωτάς τον άνθρωπο που κάνετε έναν ηλεκτρονικό διάλογο τι μηχανάκι έχει ? :eleison:
Παπί εξάβολτο, πειράζει :smokin:
Άιντε και καλά μυαλά ,που δεν το βλέπω :cry:
ΥΓ Το χειρότερο είναι ότι με αυτά και με αυτά χαρακτηρίζεις μια τάξη* ιδιοκτητών και οι "απέναντι" πιστεύουν ότι είστε όλοι έτσι :wave2:
*στο τάξη μπορείς να βάλεις και "κοινωνική" ...
τον ρωτησα τι μηχανακι εχει για τον απλο λογο ,οτι εαν εχει ον οφ δεν συνηθιζεται το '' μισο φτερο'' που ειναι συνηθες στα στρητ η σουπερσπορτ.
Οσο για τα υπολοιπα τωρα σιγα μη κατσω να καυγαδιζω με τον πλεον γραφικο τροφιμο που ζει εδω μεσα για να το παιζει νοσταλγος της μπελ εποκ. Τραβα δουλεψε ρε και ασε τα παθη ..

BabisStinson
18/11/2019, 09:19
Ευχαριστώ για την διευκρίνηση, ξεκάθαρο λοιπόν. Νόμιζα ότι αυτή είναι η έκδοση "Rosso" και παραξενεύτηκα που είδα "καπέλο" 4000 ευρώ.
Άρα πρέπει να ρωτήσουμε πόσο έρχεται η έκδοση που βλέπω εδώ: https://www.mvagusta.com/en/turismo-veloce-800-rosso στην Ελλάδα.

buckley
18/11/2019, 09:21
τον ρωτησα τι μηχανακι εχει για τον απλο λογο ,οτι εαν εχει ον οφ δεν συνηθιζεται το '' μισο φτερο'' που ειναι συνηθες στα στρητ η σουπερσπορτ.
Οσο για τα υπολοιπα τωρα σιγα μη κατσω να καυγαδιζω με τον πλεον γραφικο τροφιμο που ζει εδω μεσα για να το παιζει νοσταλγος της μπελ εποκ. Τραβα δουλεψε ρε και ασε τα παθη ..

Γιαννάκη ο τρόφιμος έχει αυτή τη στιγμή 11 ιταλικά μηχανάκια.Αυτό αντίθετα από ότι πιστεύεις του λόγου σου δεν τον κάνει καλύτερο μοτοσυκλετιστή από τον costapetrou ,τον Γιώργο, τον Τάκη ,τον διψασμένο φτωχαδάκι πιτσιρικά με το κινέζικο παπί.
Τώρα αν έχω πάθη και είμαι τρόφιμος θα σε γελάσω, γραφικός πάντως είμαι δεν το παίζω όπως άλλοι.
Πάω να δουλέψω τώρα όπως με συμβούλεψες :wave2:

doctor_john
18/11/2019, 09:29
Ευχαριστώ για την διευκρίνηση, ξεκάθαρο λοιπόν. Νόμιζα ότι αυτή είναι η έκδοση "Rosso" και παραξενεύτηκα που είδα "καπέλο" 4000 ευρώ.
Άρα πρέπει να ρωτήσουμε πόσο έρχεται η έκδοση που βλέπω εδώ: https://www.mvagusta.com/en/turismo-veloce-800-rosso στην Ελλάδα.

Αστειευόμουν πριν φίλε Μπάμπη, δεν έχω ιδέα αν όντως κυκλοφορεί κάποια οικονομική έκδοση.
Αν ρωτήσεις πάντως ενημέρωσε και εδώ. :)

Johny the Fox
18/11/2019, 09:35
Γιαννάκη ο τρόφιμος έχει αυτή τη στιγμή 11 ιταλικά μηχανάκια.Αυτό αντίθετα από ότι πιστεύεις του λόγου σου δεν τον κάνει καλύτερο μοτοσυκλετιστή από τον costapetrou ,τον Γιώργο, τον Τάκη ,τον διψασμένο φτωχαδάκι πιτσιρικά με το κινέζικο παπί.
Τώρα αν έχω πάθη και είμαι τρόφιμος θα σε γελάσω, γραφικός πάντως είμαι δεν το παίζω όπως άλλοι.
Πάω να δουλέψω τώρα όπως με συμβούλεψες :wave2:
Το να καθεσαι Δευτεριατικα στο κομπιουτερ μεγαλος ανθρωπος για να καυγαδισεις σε χαρακτηριζει.Να χαιρεσαι τα 11 ιταλικα μηχανακια σου ,αλλα δεν με ενδιαφερει να κατσω να μανουριασω μαζι σου.Εισαι τελειως σκραπ σαν τα ιταλικα σου ατια

buckley
18/11/2019, 10:07
Το να καθεσαι Δευτεριατικα στο κομπιουτερ μεγαλος ανθρωπος για να καυγαδισεις σε χαρακτηριζει.Να χαιρεσαι τα 11 ιταλικα μηχανακια σου ,αλλα δεν με ενδιαφερει να κατσω να μανουριασω μαζι σου.Εισαι τελειως σκραπ σαν τα ιταλικα σου ατια

Μεγάλος είσαι και φαίνεσαι και μην με ενοχλείς τώρα, δουλεύω :bawl:

πυξιδας990
18/11/2019, 10:10
https://www.youtube.com/watch?v=hpi8liQhRus
για χαλαρωμα

STF
18/11/2019, 11:00
Αυτό που αντί οι μηχανές -κάθε λογής- να μας ενώνουν, μας χωρίζουν...

Φίλοι μου και η πλάκα και το πείραγμα έχουν το τρόπο τους. Κι αν καμιά φορά δε μας βγαίνει δε πειράζει να αφήνουμε και καμιά κουβέντα να πέσει κάτω.

Τις αγαπάμε όλες και αυτές που μας αρέσουν και αυτές που δεν μας αρέσουν (γιατί αρέσουν σε άλλους).

kostaspetrou
18/11/2019, 11:25
τον ρωτησα τι μηχανακι εχει για τον απλο λογο ,οτι εαν εχει ον οφ δεν συνηθιζεται το '' μισο φτερο'' που ειναι συνηθες στα στρητ η σουπερσπορτ.

Μισό φτερό δεν έχει κανένα σούπερσπορτ,κανένα!

Πρόσεξε, όταν λέμε μισό εννοούμε μισό,πετσοκομμένο και ανύπαρκτο πισ' απ' τα καλάμια, όπως είναι το αγκούστα.
Με τσόντα προσθήκη φτερού κανένα σούπερσπορτ δεν έρχεται απ' το εργοστάσιο έτσι!

Ακόμα και το πανιγκάλε που κατά τα λεγόμενά σου να μη το πάρω γιατί το κάνουν σκράπ οι γύφτοι στον ασπρόπυργο.

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157711&page=9&p=3021730&viewfull=1#post3021730


Κριμα που δεν θα παρεις το panigale r φιλε .Απο την αλλη καλυτερα γιατι τα κλεβουνε οι γυφτοι για σκραπ στον Ασπροπυργο.

Μην κοροϊδευόμαστε, ναι;

Αυτό που κάνει η αγκούστα με την προσθήκη θυμίζει κάτι άφτερμάρκετ fender extender του ebay.
:cry::lol:

YΓ:το τί έχω και τί είχα κατά καιρούς δε θα στο πω, για τον ίδιο λόγο που δε θα ρωτήσω τί έχεις εσύ: δεν έχει απολύτως καμμία σημασία, κανένα νόημα.

telegonos
18/11/2019, 12:03
Εγώ μισό φτερό, από τα καλάμια και μπρος ΦΤΕΡΌ, από τα καλάμια και πίσω ΤΙΠΟΤΑ, πρώτη φορά το βλέπω στο MV εδώ.

sniper
18/11/2019, 12:14
Εγώ μισό φτερό, από τα καλάμια και μπρος ΦΤΕΡΌ, από τα καλάμια και πίσω ΤΙΠΟΤΑ, πρώτη φορά το βλέπω στο MV εδώ.


Πάιζει το φτερό να είναι ότι καλύττερο έχει αυτό το μηχανάκι.

DoctoR_k6
18/11/2019, 12:15
Εγώ μισό φτερό, από τα καλάμια και μπρος ΦΤΕΡΌ, από τα καλάμια και πίσω ΤΙΠΟΤΑ, πρώτη φορά το βλέπω στο MV εδώ.

κ η Yamaha στο Brno ειχε δοκιμασει ενα ''κατι'' σαν φτερο... :lol:

telegonos
18/11/2019, 12:24
Βρε κι η desmosedicci στο motogp είχε εμφανιστεί παλιότερα χωρίς καθόλου φτερό, αλλά εδώ μιλάμε για παραγωγής.

Τέσπα, όχι οτι με νοιάζει τι κάνει το φτερό της MV αλλά μην γράφουμε κι ότινάναι, σούπερσπορτ με μισά φτερά συνηθισμένο πράγμα.

Σάμπως θα έπαιρνα εγώ (ή όποιος άλλος) τo MV και θα το είχα να ορμάω στα λασπόνερα των δρόμων όταν βρέχει της καθημερινής μετακίνησης... έχεις ένα πιο δεύτερο-τρίτο-τέταρτο για αυτά.

Johny the Fox
18/11/2019, 12:32
Μισό φτερό δεν έχει κανένα σούπερσπορτ,κανένα!




412827412828
412829

RaGe_Raptor
18/11/2019, 12:35
412827412828
412829
Δεν φαίνεται, πολύ σκοτάδι.
Υγ:Ποιος το καβαλάει σαν μοταρντ, ρε φίλε... :bawl: