View Full Version : MV Agusta
Johny the Fox
18/11/2019, 13:13
αυτο ειναι το μπροστινο φτερο σε ολα τα πανιγκαλε.Ακριβως πισω απο τα καλαμια πιανουν οι βιδες στερεωσης.
412833
Ετσι το φτερο ειναι πολυ κοντο.Οι λογοι ειναι αεροδυναμικοι για χρηση πιστας.
Υπαρχει η δυνατοτητα να προσθεσεις το μικρο φτερακι που καλυπτει ακομη 8 εκατοστα περιπου ροδας για αστικη χρηση.Προς τι αραγε ολος αυτος ο σπαραγμος και ο θρηνος για κατι τοσο εμφανες και απλο ;
RaGe_Raptor
18/11/2019, 13:16
αυτο ειναι το μπροστινο φτερο σε ολα τα πανιγκαλε.Ακριβως πισω απο τα καλαμια πιανουν οι βιδες στερεωσης.
412831
Ετσι το φτερο ειναι πολυ κοντο.Οι λογοι ειναι αεροδυναμικοι για χρηση πιστας.
Υπαρχει η δυνατοτητα να προσθεσεις το μικρο φτερακι που καλυπτει ακομη 8 εκατοστα περιπου ροδας για αστικη χρηση.Προς τι αραγε ολος αυτος ο σπαραγμος και ο θρηνος για κατι τοσο εμφανες και απλο ;
Πάντως αυτό που έβαλες είναι το πίσω φτερό
Johny the Fox
18/11/2019, 13:19
Πάντως αυτό που έβαλες είναι το πίσω φτερόΣορυ αλλα ειμαι απο τηλεφωνο και κανω διαφορα ταυτοχρονα
RaGe_Raptor
18/11/2019, 13:21
Σορυ αλλα ειμαι απο τηλεφωνο και κανω διαφορα ταυτοχρονα
Ελα, δούλευε, άσε το μοτοτζιαρ τώρα :bawl:
Πάιζει το φτερό να είναι ότι καλύττερο έχει αυτό το μηχανάκι.
Το πίσω κομμάτι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
kostaspetrou
18/11/2019, 14:54
:cry::cry::cry::lol::lol::lol:
Καμμία σχέση δεν παίζει η αεροδυναμική,οι λόγοι είναι στυλιστικοί ή και το ελάχιστο βάρος!
Ίσα ίσα στην αεροδυναμική πολλές φορές το πίσω μέρος ενός εξαρτήματος(εκφυγή) παίζει μεγαλύτερο ρόλο απ' το μπροστινό(προσβολή) γιατί στο πίσω μέρος είναι στροβιλισμοί που χαλάνε την οπισθέλκουσα.
Δείτε ανεμοθώρακες σε κάμπριο,δείτε κοκοβιό χαγιαμπούσα.
Όσο πιο ομαλή είναι η ροή του αέρα στη μεριά της εκφυγής, τόσο καλύτερα.
Με μισό φτερό γίνεται ακριβώς το αντίθετο.
Ούτε μία στο εκατομμύριο αεροδυναμικοί λόγοι για το μπροστινό φτερό, υπάρχουν ένα σωρό άλλα σημεία στη μοτοσυκλέτα όπου η βελτίωση της ροής του αέρα φέρνει θεαματικά αποτελέσματα.
Αν πάλι θέλουν αεροδυναμική βελτίωση του εμπρός φτερού, θα έπρεπε η αρχή του μπροστινού φτερού να ξεκινά πολύ πιο μπροστά, πιο μπροστά και απ' το πιο απομακρυσμένο σημείο του εμπρός τροχού ή έστω κοντά σε αυτό.
Έτσι θα έμοιαζε με ράμφος αετού.
Δείτε εδώ
https://cdn11.bigcommerce.com/s-68b82/images/stencil/1280x1280/products/300/1246/TFF1installed__88287.1346855697.jpg?c=2
Κάτι σαν του χαγιαμπούσα δηλαδή(μηχανάκι που εξαρχής σχεδιάστηκε 100% με στόχο όχι την ομορφιά, αλλά τη μείωση οπισθέλκουσας ).
Μην πάτε να δημιουργήσετε πράγματα εκ του μηδενός, μην ισχυρίζεστε πράγματα που δεν ισχύουν.
πάρτε και ένα άφτερμάρκετ φτερό μπούσα ειδικά για επίτευξη ρεκόρ ταχύτητας.
Μειώνει την αντίσταση αλλά είναι άσχημο.
https://store.schnitzracing.com/tiger-racing-land-speed-front-fender-suzuki-gsx1300r-hayabusa-99-07/
sapila racing
18/11/2019, 15:10
Μην πάτε να δημιουργήσετε πράγματα εκ του μηδενός, μην ισχυρίζεστε πράγματα που δεν ισχύουν.
Αυτό ισχύει και για σένα.
Εγραψες οτι δεν υπάρχει αλλο supersport με τετοιο φτερό, στο έδειξαν οτι υπάρχει και τωρα αντί να πεις 'ΟΚ γράψε λαθος' μας γραφεις οτι δεν ειναι για την αεροδυναμικη αλλά για μόστρα.
Οτι ναναι δηλαδή.
Να σε πληροφορήσω επίσης οτι υπάρχουν πολλά SS με τέτοιο φτερό εμπρός εδω και χρόνια, πχ το Aprilia RSV Mille.
Οσον αφορά τα περι αεροδυναμικής κλπ, το σχήμα των φαίρινγκ και των φτερών υπόκειται σε αυστηρούς κανονισμούς που φτιάχτηκαν από τότε που καταργήθηκαν τα dustbin fairings και ακολουθούνται ακόμα.
Και μια και το πράγμα έφτασε εδω, θα κανονίσω να σβηστούν όλα τα άσχετα.
Johny the Fox
18/11/2019, 15:12
Μισό φτερό δεν έχει κανένα σούπερσπορτ,κανένα!
οι λόγοι είναι στυλιστικοί ή και το ελάχιστο βάρος!
Στην αρχη μας διαβεβαιωσες οτι κανενα σουπερσπορτ δεν εχει μισο φτερο αλλα μετα τις φωτο που εβαλα απο τα δικα μου ,το πηγες στο ντουκου και τωρα μας λες οτι ναι μεν εχουν ,αλλα οχι για αεροδυναμικους λογους αλλα για την οπισθελκουσα της υποτινουσης και οτι εισαι πολυ παραμορφωμενο παιδι ..και σε λαθος ειδικοτητα χτυπησες την πορτα γιατι ο ψυχιατρος ειναι στα δεξια οπως βγαινουμε απο το ασανσερ και περαστικα και στην διαθεση σας οποτε αδιαθετησετε..:wave2:
kostaspetrou
18/11/2019, 15:13
Αυτό ισχύει και για σένα.
Εγραψες οτι δεν υπάρχει αλλο supersport με τετοιο φτερό, στο έδειξαν οτι υπάρχει και τωρα αντί να πεις 'ΟΚ γράψε λαθος' μας γραφεις οτι δεν ειναι για την αεροδυναμικη αλλά για μόστρα.
Οτι ναναι δηλαδή.
Να σε πληροφορήσω επίσης οτι υπάρχουν πολλά SS με τέτοιο φτερό εμπρός εδω και χρόνια, πχ το Aprilia RSV Mille.
Οσον αφορά τα περι αεροδυναμικής κλπ, το σχήμα των φαίρινγκ και των φτερών υπόκειται σε αυστηρούς κανονισμούς που φτιάχτηκαν από τότε που καταργήθηκαν τα dustbin fairings και ακολουθούνται ακόμα.
Και μια και το πράγμα έφτασε εδω, θα κανονίσω να σβηστούν όλα τα άσχετα.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Μάλιστα.
Ακόμα και το ντουκάτι, δεν είναι σαν το αγκούστα και στο κάτω κάτω δε βγάζει μόνο η ντουκάτι σούπερσπορτ.
Πολλά;
Δηλαδή πλειοψηφία;
Εκεί που θέλουμε διυλίζουμε το κουνούπι.
Κάντε ό,τι θέλετε.
kostaspetrou
18/11/2019, 15:14
Στην αρχη μας διαβεβαιωσες οτι κανενα σουπερσπορτ δεν εχει μισο φτερο αλλα μετα τις φωτο που εβαλα απο τα δικα μου ,το πηγες στο ντουκου και τωρα μας λες οτι ναι μεν εχουν ,αλλα οχι για αεροδυναμικους λογους αλλα για την οπισθελκουσα της υποτινουσης και οτι εισαι πολυ παραμορφωμενο παιδι ..και σε λαθος ειδικοτητα χτυπησες την πορτα γιατι ο ψυχιατρος ειναι στα δεξια οπως βγαινουμε απο το ασανσερ και περαστικα και στην διαθεση σας οποτε αδιαθετησετε..:wave2:
Δες απάντηση σε σαπίλα και καλή χώνεψη.
Μην ξεχάσεις ν'αφαιρέσεις εντελώς το φτερό ρε, θα βγάλει παραπάνω τελική λόγω αεροδυναμικής.
Κάντο πριν πας στον ψυχίατρο.
Αυτό ισχύει και για σένα.
Εγραψες οτι δεν υπάρχει αλλο supersport με τετοιο φτερό, στο έδειξαν οτι υπάρχει και τωρα αντί να πεις 'ΟΚ γράψε λαθος' μας γραφεις οτι δεν ειναι για την αεροδυναμικη αλλά για μόστρα.
Οτι ναναι δηλαδή.
Να σε πληροφορήσω επίσης οτι υπάρχουν πολλά SS με τέτοιο φτερό εμπρός εδω και χρόνια, πχ το Aprilia RSV Mille.
Οσον αφορά τα περι αεροδυναμικής κλπ, το σχήμα των φαίρινγκ και των φτερών υπόκειται σε αυστηρούς κανονισμούς που φτιάχτηκαν από τότε που καταργήθηκαν τα dustbin fairings και ακολουθούνται ακόμα.
Και μια και το πράγμα έφτασε εδω, θα κανονίσω να σβηστούν όλα τα άσχετα.
412843
μια απο τα ιδια και τα 748-916-996-998
μονο καμμια 15αρια χρονια εβγαιναν με τετοιο φτερο αλλα φευ...
doctor_john
18/11/2019, 15:17
Για το ορθό του πράγματος, άσχετα αν το έκαναν γι' αυτό ή καθαρά για λόγους εμφάνισης,
χωρίς το πίσω φτερό ακυρώνουν περισσότερο την οπισθέλκουσα γιατί πρωτίστως η επιφάνεια
που θα εφαρμόσει είναι λιγότερο ομαλή από οποιοδήποτε φτερό, πλέον υπάρχει και το ρεύμα αέρα στην φορά του τροχού
και αν δημιουργεί ρεύμα προς τα πίσω η ζάντα δεν ακυρώνεται από το φτερό.
Αν συνέβαινε "ακριβώς το αντίθετο" θα είχαμε σοβαρά θέματα με τα πίσω ελαστικά που έχουν
πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια.
kostaspetrou
18/11/2019, 15:18
412843
μια απο τα ιδια και τα 748-916-996-998
μονο καμμια 15αρια χρονια εβγαιναν με τετοιο φτερο αλλα φευ...
Το αγκούστα δεν έχει καθόλου φτερό πίσ' απ'τα καλάμια, δεν είναι το ίδιο.
kostaspetrou
18/11/2019, 15:19
Για το ορθό του πράγματος, άσχετα αν το έκαναν γι' αυτό ή καθαρά για λόγους εμφάνισης,
χωρίς το πίσω φτερό ακυρώνουν περισσότερο την οπισθέλκουσα γιατί πρωτίστως η επιφάνεια
που θα εφαρμόσει είναι λιγότερο ομαλή από οποιοδήποτε φτερό, πλέον υπάρχει και το ρεύμα αέρα στην φορά του τροχού
και αν δημιουργεί ρεύμα προς τα πίσω η ζάντα δεν ακυρώνεται από το φτερό.
Αν συνέβαινε "ακριβώς το αντίθετο" θα είχαμε σοβαρά θέματα με τα πίσω ελαστικά που έχουν
πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια.
Όχι και τόσο γιατί ο πίσω τροχός δεν υπόκειται σε ροή αέρα:η ροή αέρα θα 'σπάσει" μετά την ουρά.
Εκτός και αν με τον όρο πίσω φτερό εννοείς τον κοκοβιό.
The_Scientist
18/11/2019, 15:20
Ρε guys με όλο το σεβασμό...
Μιλάμε για μηχανάκια για τα οποία υπάρχει ελάχιστη έως μηδαμινή πληροφορία στα ελληνικά μότο φόρουμς. Μπείτε λίγο στη θέση κάποιου που στο μέλλον ενδεχομένως αναζητήσει πληροφορίες και διαβασει αυτό το θέμα.
Διαβάσαμε τους γκουρού του σχεδιασμού κινητήρων για τα ελατήρια, τώρα τα φτερά... Οκ σεβαστός ο χαβαλές και η κ@υλαντα, αλλά εδώ βρήκατε?
Όχι ότι κι εμείς οι υπόλοιποι γράψαμε καμία φοβερή σοφία, αλλά κάπου το παραγ@μησαμε.
PS. Δε σας έβαλε κανένας το μαχαίρι στο λαιμό να αγοράσετε MV, κάποιοι χαλαρώστε λίγο.
αμα τραβηξεις μια γραμμη παραλληλη με τα καλαμια, θα δεις ξεκαθαρα αν περναει πισω απο τα καλαμια η οχι...γενικα πρήζεις πολυ, οπως και με τις βαλβιδες παραπισω που για να υποστηριξεις το επιχειρημα εβαλες 100 600αρια 4κυλιδρα μηχανακια με 20 χιλιοστα βαλβιδες
εστιασε στην τελευταια προταση του fox απο πανω, ως το προς την ποια πορτα να χτυπησεις ωστε να βρεις ακρη...
RaGe_Raptor
18/11/2019, 15:26
Θα παρακαλούσα να γίνει μεταφορά σε νέο θρεντ με τίτλο "ελατήρια & φτερά" :D
telegonos
18/11/2019, 15:27
Άλλο ΜΙΣΟ φτερό, άλλο ΜΙΚΡΟ φτερό.
Τα παραδείγματα πριν ήταν ΜΙΚΡΟ φτερό, ήτοι, το φτερό συνεχιζόταν και ΠΙΣΩ από τα καλάμια.
ΜΟΝΟ το MV της φωτό, έχουμε δει με ΜΙΣΟ φτερό, ήτοι μόνο μπροστά από τα καλάμια μέρος.
Η φράση ήταν πολλά supersport έχουν ΜΙΣΟ φτερό. Εκτός που τα ''πολλά'' δεν είναι τα Ducati μόνο, αλλά τέσπα αυτό, εδώ είχαμε ΜΙΚΡΑ και όχι ΜΙΣΑ.
Μου κάνει εντύπωση, ότι χρειάζεται να το γράψω αυτό.
kostaspetrou
18/11/2019, 15:27
Για όποιον θέλει πραγματικά να δει περί μοτοσυκλέτας και αεροδυναμικής, η ιταλία δίπλα είναι
http://www.windtunnel.unipg.it/index.php/en/8-category-en-gb/23-motorcycles
http://www.windtunnel.unipg.it/index.php/en/contact-us-en
Ας πάρει το μηχανάκι του και να πάει να δει τί θα του πούνε αν ισχυριστεί το περί μισού μπροστινού φτερού.
Να πάρει και ένα πλήρες φτερό να κάνει 2 τεστ.
Μετά θα είναι ο πρώτος στον Ασπρόπυργο.
kostaspetrou
18/11/2019, 15:32
αμα τραβηξεις μια γραμμη παραλληλη με τα καλαμια, θα δεις ξεκαθαρα αν περναει πισω απο τα καλαμια η οχι...γενικα πρήζεις πολυ, οπως και με τις βαλβιδες παραπισω που για να υποστηριξεις το επιχειρημα εβαλες 100 600αρια 4κυλιδρα μηχανακια με 20 χιλιοστα βαλβιδες
εστιασε στην τελευταια προταση του fox απο πανω, ως το προς την ποια πορτα να χτυπησεις ωστε να βρεις ακρη...
Δες εικόνα, περνάει και παραπερνάει.
Δεν πρήζω κανέναν, στα ελατήρια εκτεθήκατε ανεπανόρθωτα.
Πάλι ψέμματα λες, τα χιλιάρια δεν έχουν 20 χιλιοστά βαλβίδες.
Έσύ εστίασε όπου θες, αρκεί να μη λες ψέματα.
Άλλο ΜΙΣΟ φτερό, άλλο ΜΙΚΡΟ φτερό.
Τα παραδείγματα πριν ήταν ΜΙΚΡΟ φτερό, ήτοι, το φτερό συνεχιζόταν και ΠΙΣΩ από τα καλάμια.
ΜΟΝΟ το MV της φωτό, έχουμε δει με ΜΙΣΟ φτερό, ήτοι μόνο μπροστά από τα καλάμια μέρος.
Η φράση ήταν πολλά supersport έχουν ΜΙΣΟ φτερό. Εκτός που τα ''πολλά'' δεν είναι τα Ducati μόνο, αλλά τέσπα αυτό, εδώ είχαμε ΜΙΚΡΑ και όχι ΜΙΣΑ.
Μου κάνει εντύπωση, ότι χρειάζεται να το γράψω αυτό.
και τι ακριβως παει να πει μισο φτερο?
υπαρχει καποιο φτερομετρο για να δεις ποσο φτερο εχεις?
στο πισω κομματι του ''μισου'' φτερου φαινεται ξεκαθαρα οτι δενει το σωληνακι του φρενου οπως σε ενα σωρρο μηχανακια
τεσπα, αξιοπεριεργο το γιατι καθεστε και ασχολειστε με εναν κωλολασπωτηρα ουσιαστικα, και μαλιστα χρησιμοποιωντας φωτοφραφιες στουντιακες, που λειπουν πραγματα οπως φλας, καθρεφτες και ενα σωρρο
The_Scientist
18/11/2019, 15:34
Ελατήρια, φτερά & πούπουλα νομίζω θα ήταν ακόμα καλύτερο...
Ελατήρια, φτερά & πούπουλα νομίζω θα ήταν ακόμα καλύτερο...
Την πίσσα την παρέλειψες για να μην παρεξηγηθούν οι ιταλόφιλοι; :lol:
Δες εικόνα, περνάει και παραπερνάει.
Δεν πρήζω κανέναν, στα ελατήρια εκτεθήκατε ανεπανόρθωτα.
Πάλι ψέμματα λες, τα χιλιάρια δεν έχουν 20 χιλιοστά βαλβίδες.
Έσύ εστίασε όπου θες, αρκεί να μη λες ψέματα.
επιασες 2 χιλιαρια, δε θα κατσω να σου βαλω τα υπολοιπα 100 που εχουν διπλα ελατηρια οπως και ολα τα μηχανακια που εχουν ιδιας διαμετρου βαλβιδες και παρομοιων χαρακτηριστικων εκκεντροφορους...γενικα για καποιο λογο ομως, ο οποιος ειναι ασχετος με τα παραπανω εχεις γινει attention whore, αλλα το κανεις με αρκετα εκνευριστικο τροπο οπως εδω που μας ζαλιζεις για ενα φτερο 10 σελιδες και μιλας για αεροδυναμικες σε γυμνα μηχανακια που εχουν μοναδικο σκοπο να φαινονται ωραια και οχι να ειναι πρακτικα η χρηστικα
για το θεμα της συγκεντρωσης προσοχης παντως μπορεις να δοκιμασεις ριαλιτι, αννιτα πανια, οι επιλογες ειναι πολλες :a013:
Αν σχολιάζει ο Καπετάνιος επειδή έχουμε γράψει 10 σελίδες για παπί με βλάβη, τι να πούμε εδώ που κοντεύουμε να γράψουμε την Ιλιάδα και την Οδύσσεια επειδή οι Ιταλοί είναι ποζέρια του κερατά...
fatsas35
18/11/2019, 15:56
επιασες 2 χιλιαρια, δε θα κατσω να σου βαλω τα υπολοιπα 100 που εχουν διπλα ελατηρια οπως και ολα τα μηχανακια που εχουν ιδιας διαμετρου βαλβιδες και παρομοιων χαρακτηριστικων εκκεντροφορους...γενικα για καποιο λογο ομως, ο οποιος ειναι ασχετος με τα παραπανω εχεις γινει attention whore, αλλα το κανεις με αρκετα εκνευριστικο τροπο οπως εδω που μας ζαλιζεις για ενα φτερο 10 σελιδες και μιλας για αεροδυναμικες σε γυμνα μηχανακια που εχουν μοναδικο σκοπο να φαινονται ωραια και οχι να ειναι πρακτικα η χρηστικα
για το θεμα της συγκεντρωσης προσοχης παντως μπορεις να δοκιμασεις ριαλιτι, αννιτα πανια, οι επιλογες ειναι πολλες :a013:
Έχω διαβάσει την συζήτηση.. Μπορείς να μου πεις φίλος αν στις μηχανές που έβαλε ο kostapetrou έχει δημιουργηθεί πρόβλημα λόγο μονών ελατηρίων? Αν όχι τότε έχει δίκιο 100%..Απλο είναι..
πυξιδας990
19/11/2019, 09:11
buongiorno..τα ροσο
https://www.youtube.com/watch?v=7osdrrTMlJE
doctor_john
19/11/2019, 09:20
Αυτή η αλητεία που έχουν κάνει με το πίσω φανάρι που φαίνεται σαν σφάλμα ταχύτητας στις φωτό είναι μούρλια!
Η φτήνια στα όργανα όμως... δεν μπορούσαν να βάλουν το στροφόμετρο αναλογικό;
Η φτήνια στα όργανα όμως... δεν μπορούσαν να βάλουν το στροφόμετρο αναλογικό;
Μπορούσαν, αλλά πέρασε το 1956.
Αυτή η αλητεία που έχουν κάνει με το πίσω φανάρι που φαίνεται σαν σφάλμα ταχύτητας στις φωτό είναι μούρλια!
Η φτήνια στα όργανα όμως... δεν μπορούσαν να βάλουν το στροφόμετρο αναλογικό;
Ρε εδώ δεν έχει φτερό,στα όργανα έφτασες εσύ;
:D
basilis_k6
19/11/2019, 09:29
Αυτή η αλητεία που έχουν κάνει με το πίσω φανάρι που φαίνεται σαν σφάλμα ταχύτητας στις φωτό είναι μούρλια!
Η φτήνια στα όργανα όμως... δεν μπορούσαν να βάλουν το στροφόμετρο αναλογικό;
δυστυχως πανε αυτα. σκεφτομουν οτι σε 2-3 χρονια δεν θα υπάρχει τιποτα σε μοτοσυκλέτα με βελόνα και ειναι κριμα. ειναι επισης μια απο τις μεγαλύτερες απατες στην ιστορια της μοτοσυκλέτας. φθηνοτερη κατασκευη, χειροτερη απεικονηση και πουλιέται σαν προοδος και μάλιστα ακομα παιζουν μονοχρωμα γιατι η εγχρωμη ειναι για τα "καλα" μοντέλα... κοστίζει..
doctor_john
19/11/2019, 09:43
Μπορούσαν, αλλά πέρασε το 1956.
Ναι, καλά, νομίζεις ότι μικραίνεις αν δέχεσαι την κάθε π@π@ρια που προμοτάρουν ώς μοΔέρνο;.. :rolleyes:
Έχουμε δει προσπάθειες νεοτερισμού στα όργανα από πολύ παλιά, αυτό το πράμα με τα ταμπλετ
δεν είναι αρκετό για να δώσει την ποιότητα οργάνων μιας premium μοτό.
Ειδικά όταν έχουν αφήσει το σχεδιασμό του στην caterpilar...
Καταλαβαίνω να αρέσει σε κάποιους αλλά είναι λίγο.
Όχι πως έχουν κάποιο αξιόλογο δέιγμα σε προηγούμενα μοντέλα, τσακωμένοι με τη γραφιστική
και την ορολογοποιϊα είναι, φαίνεται. Μπορούν όμως να αποδώσουν πολύ καλύτερα την συνοχή του οργάνου
με το μηχάνημα.
Ελπίζω να το έχουν αφήσει σκέτο έτσι ώστε να αλλάζει εύκολα.
δυστυχως πανε αυτα. σκεφτομουν οτι σε 2-3 χρονια δεν θα υπάρχει τιποτα σε μοτοσυκλέτα με βελόνα και ειναι κριμα. ειναι επισης μια απο τις μεγαλύτερες απατες στην ιστορια της μοτοσυκλέτας. φθηνοτερη κατασκευη, χειροτερη απεικονηση και πουλιέται σαν προοδος και μάλιστα ακομα παιζουν μονοχρωμα γιατι η εγχρωμη ειναι για τα "καλα" μοντέλα... κοστίζει..
Κοίταξε, με το δείγμα δημιουργικότητας" που έχουν δείξει μέχρι στιγμής, καλύτερα να μείνουν
σε βελτιωμένα μονόχρωμα. :lol:
Οι άνθρωποι δεν σχεδιάζουν στο χαρτί τι χρειάζονται και μετά να το μεταφέρουν.
Ανοίγουν το μπλιμπλίκι με κάποιο ιντερφέις και αρχίζουν τις μλκιες..
"α, κοίτα, κοίτα αλλάζει και το έξω στεφάνι!" να βάλουμε το δείκτη να αλλάζει με τις στροφές;"
"μήπως είναι πολλά 9 χρώματα στο dashboard; ελα μωρέ, θα πουλήσουμε ινδία" :facepalm:
Δεν ξέρω τι λέτε για βελόνες αλλά τα όργανα των νέων μοτοσακών είναι εξαιρετικά και σου δίνουν πληροφορίες που είναι σούπερ αναλυτικές. Δεν τις χρειάζεσαι όταν οδηγείς αλλά ποιος τα κοιτάει στο δρόμο;
Φαντάζομαι θέλετε να επιστρέψουμε στο λαμπάκι της ρεζέρβας ή στο ρουμπινέτο.
Ναι, καλά, νομίζεις ότι μικραίνεις αν δέχεσαι την κάθε π@π@ρια που προμοτάρουν ώς μοΔέρνο;.. :rolleyes:
Έχουμε δει προσπάθειες νεοτερισμού στα όργανα από πολύ παλιά, αυτό το πράμα με τα ταμπλετ
δεν είναι αρκετό για να δώσει την ποιότητα οργάνων μιας premium μοτό.
Ειδικά όταν έχουν αφήσει το σχεδιασμό του στην caterpilar...
Καταλαβαίνω να αρέσει σε κάποιους αλλά είναι λίγο.
Όχι πως έχουν κάποιο αξιόλογο δέιγμα σε προηγούμενα μοντέλα, τσακωμένοι με τη γραφιστική
και την ορολογοποιϊα είναι, φαίνεται. Μπορούν όμως να αποδώσουν πολύ καλύτερα την συνοχή του οργάνου
με το μηχάνημα.
Ελπίζω να το έχουν αφήσει σκέτο έτσι ώστε να αλλάζει εύκολα.
Κοίταξε, με το δείγμα δημιουργικότητας" που έχουν δείξει μέχρι στιγμής, καλύτερα να μείνουν
σε βελτιωμένα μονόχρωμα. :lol:
Οι άνθρωποι δεν σχεδιάζουν στο χαρτί τι χρειάζονται και μετά να το μεταφέρουν.
Ανοίγουν το μπλιμπλίκι με κάποιο ιντερφέις και αρχίζουν τις μλκιες..
"α, κοίτα, κοίτα αλλάζει και το έξω στεφάνι!" να βάλουμε το δείκτη να αλλάζει με τις στροφές;"
"μήπως είναι πολλά 9 χρώματα στο dashboard; ελα μωρέ, θα πουλήσουμε ινδία" :facepalm:
Άλλος μου ρχεται στο μυαλό, όχι ο σουήπης :bawl:
panavour
19/11/2019, 10:44
Δεν ξέρω τι λέτε για βελόνες αλλά τα όργανα των νέων μοτοσακών είναι εξαιρετικά και σου δίνουν πληροφορίες που είναι σούπερ αναλυτικές. Δεν τις χρειάζεσαι όταν οδηγείς αλλά ποιος τα κοιτάει στο δρόμο;
Φαντάζομαι θέλετε να επιστρέψουμε στο λαμπάκι της ρεζέρβας ή στο ρουμπινέτο.
αυτο ειναι το μονο τους προβλημα η υπερπληροφορηση κατα την διαρκεια της οδηγησης.
αυτο ειναι το μονο τους προβλημα η υπερπληροφορηση κατα την διαρκεια της οδηγησης.
Εσύ να το κοιτάξεις λίγο αυτό με τα laverda :)
panavour
19/11/2019, 10:49
Εσύ να το κοιτάξεις λίγο αυτό με τα laverda :)
το κοιταω αλλα ΟΧΙ οταν οδηγαω :D -κανει και ομοιοκαταληξια-
Δεν ξέρω τι λέτε για βελόνες αλλά τα όργανα των νέων μοτοσακών είναι εξαιρετικά και σου δίνουν πληροφορίες που είναι σούπερ αναλυτικές. Δεν τις χρειάζεσαι όταν οδηγείς αλλά ποιος τα κοιτάει στο δρόμο;
Φαντάζομαι θέλετε να επιστρέψουμε στο λαμπάκι της ρεζέρβας ή στο ρουμπινέτο.
Ξέχασες το τσοκ και τη μανιβέλα..... αχχχχ, ωραία χρόνια...
Ξέχασες το τσοκ και τη μανιβέλα..... αχχχχ, ωραία χρόνια...
Eίπα να μην πικράνω τον Μπάκλη.
Eίπα να μην πικράνω τον Μπάκλη.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=143069&p=3022800&viewfull=1#post3022800 :bawl:
lleonidas
03/12/2019, 18:12
Η ιταλική εταιρεία και η κινέζικη Loncin Moto Co. LTD υπέγραψαν σύμφωνο συνεργασίας που προβλέπει την κατασκευή μοτοσυκλετών 350 και 500cc με στόχο να διευρύνει τις πωλήσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο και ιδιαίτερα στην Ασία.
Αρχικά θα δούμε 4 νέα μοντέλα που θα λανσαριστούν το 2021. Η σχεδίαση θα γίνει από την MV Agusta αλλά η κατασκευή θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο της Loncin, που είναι από τα μεγαλύτερα στην Ασία.
H Loncin κατασκευάζει ήδη κινητήρες για την BMW.
Επιπλέον οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν πως θα συνεργαστούν και στην κατηγορία premium μοτοσυκλετών 800 κ.εκ., αφού η MV Agusta θα παρέχει βοήθεια στην Loncin για να εξελίξει μια νέα σειρά μοντέλων για την VOGE, το κορυφαίο brand που διαθέτει η Loncin στην αγορά της Κίνας. Ήδη η VOGE έχει μια μεγάλη γκάμα μοτοσυκλετών από 300 έως 650 cc.
Πηγή (https://2wo.gr/news/nea-montela/3619-mvagusta-loncin-montela-350cc-500cc)
O CEO της εταιρείας, ο Timur Sardarov, αποκαλύπτει ότι τα πρώτα μοντέλα τα οποία θα παραχθούν σε συνεργασία με τη Loncin θα φορούν δικύλινδρο(εν σειρά, κατά την εκτίμηση του δημοσιογράφου) κινητήρα 350cc ενώ αναμένονται και μεγαλύτεροι κινητήρες μέχρι 500cc.
H εκτίμηση για την τιμή τους στην ευρωπαϊκή αγορά είναι ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 6 και 7 χιλιάδων ευρώ με προσανατολισμό στο νεανικό κοινό και στόχο να φτάσει η εταιρεία την παραγωγή 25.000 μοτοσυκλετών ετησίως εντός της επόμενης πενταετίας.
Ο νέος κινητήρας είναι πιθανό να εξοπλίζει και κάποιο Adventure ή/και cruiser μοντέλο.Περισσοτερα στην EICMA 2020.
Πηγή (https://www.asphaltandrubber.com/news/mv-agusta-350cc-engine/)
extisatokat
03/12/2019, 18:54
Ακουσα οτι και η FERRARI θα συνεργασθει με την LIFAN για να μπει στην αγορα των κυριλε τρικυκλων για κυριλε αρχοντοταμτάκους με την ονομασια της ναυαρχιδας LA LIFFARI . Πηγη Santa Barbara tv:cry:
doctor_john
03/12/2019, 19:05
Ε, τώρα είδες που είσαι αρνητικός; :rolleyes:
ασε μπας και ομορφήνει ο κόσμος λίγο.
extisatokat
03/12/2019, 19:18
Ε, τώρα είδες που είσαι αρνητικός; :rolleyes:
ασε μπας και ομορφήνει ο κόσμος λίγο.
Αρνητικος εγω??? ισα-ισα, να και το καμουφλαρισμενο πρωτοτυπο:D:D
413154
extisatokat
03/12/2019, 19:40
Και για να σοβαρευτω,με ενοχλει,χωρις ομως να μπορω να εξηγησω το ΓΙΑΤΙ,η ταση αρκετων εταιριων κυρους,να προσπαθουν να παρουν μεριδιο αγορας απο τις -ΛΑΙΚΕΣ-κατηγοριες και απο τα λαικα εισοδηματα,χαμηλωνοντας αντιστοιχα την πολυτελεια,την ποιοτητα και εξ αυτων και την διαφορετικοτητα που τους εκανε καποτε να ειναι στην κορυφη.ΔΥΣΚΟΛΟΙ φαινεται οι καιροι για πριγκηπες.Και αμα μπορουμε να πουλησουμε και στο ποπολο κανοντας το να νομιζει οτι εγινε πριγκηπας γιατι οχι???Θυμαστε οι παλιοτεροι τις BMW 316 που τις ειχε αγορασει και η κουτση μαρια.Ε καπως ετσι το βλεπω.:(:(
RaGe_Raptor
03/12/2019, 20:08
Και για να σοβαρευτω,με ενοχλει,χωρις ομως να μπορω να εξηγησω το ΓΙΑΤΙ,η ταση αρκετων εταιριων κυρους,να προσπαθουν να παρουν μεριδιο αγορας απο τις -ΛΑΙΚΕΣ-κατηγοριες και απο τα λαικα εισοδηματα,χαμηλωνοντας αντιστοιχα την πολυτελεια,την ποιοτητα και εξ αυτων και την διαφορετικοτητα που τους εκανε καποτε να ειναι στην κορυφη.ΔΥΣΚΟΛΟΙ φαινεται οι καιροι για πριγκηπες.Και αμα μπορουμε να πουλησουμε και στο ποπολο κανοντας το να νομιζει οτι εγινε πριγκηπας γιατι οχι???Θυμαστε οι παλιοτεροι τις BMW 316 που τις ειχε αγορασει και η κουτση μαρια.Ε καπως ετσι το βλεπω.:(:(
Τωρα που σοβαρεύτηκες, το γμσες κ ψόφσε :bawl:
Θα υπέθετα πως έτσι θα έγραφε κάποιος που πάντα ήθελε316 αλλά ποτέ δεν πήρε :D
extisatokat
03/12/2019, 20:13
Τωρα που σοβαρεύτηκες, το γμσες κ ψόφσε :bawl:
Θα υπέθετα πως έτσι θα έγραφε κάποιος που πάντα ήθελε316 αλλά ποτέ δεν πήρε :D
μαγος εισαι????:D
ουτε κι αυτη την αηδια -οπως καταντησε τοτε- δεν μπορεσα να παρω:cry::cry::lol:
doctor_john
03/12/2019, 20:32
Και για να σοβαρευτω,με ενοχλει,χωρις ομως να μπορω να εξηγησω το ΓΙΑΤΙ,η ταση αρκετων εταιριων κυρους,να προσπαθουν να παρουν μεριδιο αγορας απο τις -ΛΑΙΚΕΣ-κατηγοριες και απο τα λαικα εισοδηματα,χαμηλωνοντας αντιστοιχα την πολυτελεια,την ποιοτητα και εξ αυτων και την διαφορετικοτητα που τους εκανε καποτε να ειναι στην κορυφη.ΔΥΣΚΟΛΟΙ φαινεται οι καιροι για πριγκηπες.Και αμα μπορουμε να πουλησουμε και στο ποπολο κανοντας το να νομιζει οτι εγινε πριγκηπας γιατι οχι???Θυμαστε οι παλιοτεροι τις BMW 316 που τις ειχε αγορασει και η κουτση μαρια.Ε καπως ετσι το βλεπω.:(:(
Δυστυχώς μπορώ εγώ να σου εξηγήσω γιατί σε ενοχλεί αλλά θα το αποφύγω σήμερα γιατί το παρακανα και πρέπει να παραδώσω
αλλά και γιατί θεωρώ ότι πέφτει βαρύ για δημόσιο διάλογο.
Το ζουμί είναι πως δεν φταίς εσύ και καλά θα κάνεις να καρπώνεσαι οτιδήποτε σου αρέσει χωρίς να καταπατάς τα δικαιώματα καποιου άλλου. ;)
extisatokat
03/12/2019, 20:49
Δυστυχώς μπορώ εγώ να σου εξηγήσω γιατί σε ενοχλεί αλλά θα το αποφύγω σήμερα γιατί το παρακανα και πρέπει να παραδώσω
αλλά και γιατί θεωρώ ότι πέφτει βαρύ για δημόσιο διάλογο.
Το ζουμί είναι πως δεν φταίς εσύ και καλά θα κάνεις να καρπώνεσαι οτιδήποτε σου αρέσει χωρίς να καταπατάς τα δικαιώματα καποιου άλλου. ;)
Εκτος απο το κοκκινο που δεν μπορω να το καταλαβω πως και ποτε εγινε :confused::confused::confused: το υπολοιπο δεκτον εξ αλλου γιατρος εισαι κατι θα ξερεις παραπανω απο ανθρωπινη ψυχολογια.:beer:Εγω παντως το ομολογησα εξ αρχης οτι δεν ξερω γιατι με ενοχλει,ενω δεν θαπρεπε.
doctor_john
03/12/2019, 21:16
Δεν έγινε ποτέ το κόκκινο απλά δεν γίνεται να γράψω "οτιδήποτε" χωρίς αυτό ;)
stefanos
03/12/2019, 21:44
Και για να σοβαρευτω,με ενοχλει,χωρις ομως να μπορω να εξηγησω το ΓΙΑΤΙ,η ταση αρκετων εταιριων κυρους,να προσπαθουν να παρουν μεριδιο αγορας απο τις -ΛΑΙΚΕΣ-κατηγοριες και απο τα λαικα εισοδηματα,χαμηλωνοντας αντιστοιχα την πολυτελεια,την ποιοτητα και εξ αυτων και την διαφορετικοτητα που τους εκανε καποτε να ειναι στην κορυφη.ΔΥΣΚΟΛΟΙ φαινεται οι καιροι για πριγκηπες.Και αμα μπορουμε να πουλησουμε και στο ποπολο κανοντας το να νομιζει οτι εγινε πριγκηπας γιατι οχι???Θυμαστε οι παλιοτεροι τις BMW 316 που τις ειχε αγορασει και η κουτση μαρια.Ε καπως ετσι το βλεπω.:(:(
Εμένα με ενοχλεί που όλες οι εταιρείες θυσιάζουν την ποιότητα και χρησιμοποιούν την ιστορία τους και ένα τουλάχιστον αμφιλεγόμενο σχεδιασμό από ένα δυο μαγαζιά στην Ευρώπη
για να πουλήσουν φτηνοπράγματα κατασκευασμένα στην Κίνα.
Εγώ δεν καταλαβα, γιατί θεωρείται ότι η bmw έβγαζε πολυτελή και ποιοτικά αυτοκίνητα, τότε που όλη ήθελαν την 316...
Λίγο καλύτερα από τα vw ήταν της εποχής ήταν...
Απλα marketing... Όπως και αργότερα και με την Audi...
Εταιρίες που προσπαθούν να μπουν σε μια κατηγορία premium.
kostaspetrou
03/12/2019, 22:20
Και για να σοβαρευτω,με ενοχλει,χωρις ομως να μπορω να εξηγησω το ΓΙΑΤΙ,η ταση αρκετων εταιριων κυρους,να προσπαθουν να παρουν μεριδιο αγορας απο τις -ΛΑΙΚΕΣ-κατηγοριες και απο τα λαικα εισοδηματα,χαμηλωνοντας αντιστοιχα την πολυτελεια,την ποιοτητα και εξ αυτων και την διαφορετικοτητα που τους εκανε καποτε να ειναι στην κορυφη.ΔΥΣΚΟΛΟΙ φαινεται οι καιροι για πριγκηπες.Και αμα μπορουμε να πουλησουμε και στο ποπολο κανοντας το να νομιζει οτι εγινε πριγκηπας γιατι οχι???Θυμαστε οι παλιοτεροι τις BMW 316 που τις ειχε αγορασει και η κουτση μαρια.Ε καπως ετσι το βλεπω.:(:(
Γιατί πρέπει κάπως να επιβιώσουν.
Έχει μειωθεί ο αριθμός αυτών που είναι πρόθυμοι.μπορούν να δώσουν το κάτι παραπάνω για κάτι που είτε δε το εκτιμούν, είτε δεν το χρειάζονται.
Πόσοι σήμερα θ' ακουμπούσαν πχ για 10.000€ ένα 250κ.εκ. 4κύλινδρο με κόφτη 20.000σ.α.λ.
ενώ με τα ίδια θα μπορούσαν να πάρουν κάτι μεγαλύτερο,πρακτικότερο και γρηγορότερο;
Που θα εκτιμήσουν τεχνολογία και ήχο F1;
Ελάχιστοι, άρα αυτόματα το μοντέλο καθίσταται επιχειρηματικό ρίσκο.
Το ίδιο και για τις εταιρείες που πουλάνε σχεδιασμό, διαφορετικότητα κλπ.
Έχει μειωθεί η δεξαμενή πιθανών αγοραστών.
doctor_john
03/12/2019, 22:41
Εισάγουμε απο την κίνα παρα πολλά πράγματα εδώ και 20 χρόνια.
Οι "καλοί" και "ποιοτικοί" και "premium" ευρωπαίοι μας πασάρουν ένα σκασμό πράγματα
που έχουν παραγγείλει οι ίδιοι στην κίνα και με διάφορες τεχνικές βάπτισης τα ονομάζουν
δικά τους.
Τα iphone για παράδειγμα κατασκευάζονται στην κίνα όπως και εκατομύρια άλλα πράγματα.
Αυτό το παραμύθι πως τα κινέζικα είναι δευτεροκλασάτα, χωρίς ποιότητα κ.λπ. πρέπει να σταματήσει.
Δεν έχει υπόσταση. Οι δικοί μας επιχειρηματίες, κρίνοντας από την εγχώρια αγορά - φορολογία τους παραγγέλνουν
τα χαμηλότερης ποιότητας γιατι έτσι πίστευαν πως θα πετύχουν καλύτερες συνθήκες πώλησης και κέρδη.
Το ίδιο έχουν εφαρμόσει και με τους ευρωπαίους κατασκευαστές, γι'αυτό και βλέπουμε μεγάλες διαφορές
σε ποιότητα - εξοπλισμό, κάθε είδους* προϊόντων που εισάγουμε από ευρωπη σε σχέση με τα ίδια ακριβώς προϊόντα
που διατίθενται στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, στην ίδια τιμή.
* κάθε είδους που μπορεί να δεχθεί υποβάθμιση στην παραγωγή του.
Μη χολοσκάτε, δεν χάνεται τίποτα, οι παραγωγές διευρύνονται και θα υπάρχουν διαθέσιμα περισσότερα
αγαθά για περισσότερους ανθρώπους.
Επίσης, είναι δικαίωμα του καθενός να λέει το σχεδιασμό της ΜV Agusta αμφιλεγόμενο.
Είναι το ίδιο σαν να λέμε αμφιλεγόμενο συγγραφέα τον Ν. Καζαντζάκη.
Έτσι είναι οι ρημάδες οι τέχνες. Ή το κατανοείς και κάνεις τα κουμάντα σου ή δηλώνεις
πως δεν είσαι ακόμα σε αυτό το επίπεδο. Δεν αλλάζει κάτι στην Γκερνίκα αν εμένα δεν μου αρέσει
ή δεν καταλαβαίνω τι λέει.
Όλοι κάνουμε τις κρίσεις μας, είναι σωστό και υγιές και δύσκολα θα προσβάλει κάποιον.
Απλά δεν αλλάζει κάτι στο έργο. Είναι εκεί και περιμένει αυτούς που το κατανοούν.
jawaforever
03/12/2019, 22:57
Και για να σοβαρευτω,με ενοχλει,χωρις ομως να μπορω να εξηγησω το ΓΙΑΤΙ,η ταση αρκετων εταιριων κυρους,να προσπαθουν να παρουν μεριδιο αγορας απο τις -ΛΑΙΚΕΣ-κατηγοριες και απο τα λαικα εισοδηματα,χαμηλωνοντας αντιστοιχα την πολυτελεια,την ποιοτητα και εξ αυτων και την διαφορετικοτητα που τους εκανε καποτε να ειναι στην κορυφη.ΔΥΣΚΟΛΟΙ φαινεται οι καιροι για πριγκηπες.Και αμα μπορουμε να πουλησουμε και στο ποπολο κανοντας το να νομιζει οτι εγινε πριγκηπας γιατι οχι???Θυμαστε οι παλιοτεροι τις BMW 316 που τις ειχε αγορασει και η κουτση μαρια.Ε καπως ετσι το βλεπω.:(:(
Αν ήταν δικό σου το μαγαζί, αν είχες εσύ να πληρώσεις για εξέλιξη, παραγωγή, προσωπικό, εγκαταστάσεις, προμηθευτές, αν είχες βάλει εσύ τα δικά σου πολλά εκατομμύρια €, τι θα έκανες;;; Φαντάζομαι θα έμενες στα ίδια μέχρι να κλείσεις και να πετάξεις τα λεφτά σου, σωστά;
Και τι έγινε που τα έχασες;;; Να είναι καλά τα φωτοτυπικά και θα ξανά γεμίσει ο κουμπαράς.
Νομίζεις ότι οι 4 της Ιαπωνίας, ζούνε από τις λίγες χιλιάδες supersports που πουλάνε αριστερά και δεξιά;
Ή μήπως ζούνε (και βασιλεύουν) από τα εκατομμύρια παπάκια, σκουτερακια και μηχανάκια 125,250,300 και 500 κυβικών που τους γεμίζουν τις τσέπες (και τους επιτρέπουν να αντέχουν το κόστος εξέλιξης ακριβών παιχνιδιών και θηριων τύπου goldwing) ?
Γιατί σε ενοχλει στην mv agusta και δε σε ενοχλεί στους Ιάπωνες;;;
Πρόσφατα, αν θυμάμαι καλά, διόρθωσε με αν κάνω λάθος, ήσουν σε δίλημμα για το τι θα πάρεις. Ένα sv650 ή ένα Honda cb. Τα κυβικά τους εκεί, στον εμπορικό κυβισμό των 500-650 cc.
Αυτό θελει η mv και η κάθε mv. Να μπει στις επιλογές των αγοραστών. Δεν θα φάνε την αγορά, το ξέρουν και αυτοί, όμως θα μεγαλώσουν έστω και λίγο την πελατεία τους.
Και οκ, ακόμα και όταν τις παρουσιάσουν τις μικρότερες mv, εσύ μπορεί να τις απορρίψεις, έχεις κάθε δικαίωμα άλλωστε, όμως κάποιοι άλλοι μπορεί να τις προτιμήσουν και να μπει ζεστό χρήμα στα ταμεία της επιχείρησης.
Αυτό που πρέπει να κριθεί, είναι το τελικό προϊόν όταν και αν προκύψει. Και αν αυτό αξίζει τα λεφτά του.
Απορώ πώς άνθρωποι που ποτέ στη ζωή τους δεν θα έχουν λεφτά για να αγοράσουν μια πανάκριβη MV-Agusta σαν αυτές που υπάρχουν ως τώρα (κι εγώ σ' αυτή την κατηγορία ανήκω... δεν ειρωνεύομαι), στραβώνουν επειδή θεωρούν ότι... θα χαθεί το ελίτ προφίλ της μάρκας!
Εξαιρετικά καλό νέο είναι ότι θέλει η MV-Agusta να κατεβεί στα "λαϊκά" κυβικά - διότι σίγουρα αρκετά από τα στοιχεία που έχουν οι πανάκριβες μοτοσυκλέτες της θα περάσουν κι εκεί και θα μπορούμε να τις αγοράσουμε κιόλας!
Ή μας χάλασε η Benelli με τις μηχανές που έχει βγάλει, ενώ παλιά είχε μόνο τις ΤΝΤ 1130 κλπ.; Ίσα-ίσα μας προσφέρει μια πολύ καλή εναλλακτική λύση! Και αν κρίνω από τη δική μου Benelli, τα καλά στοιχεία της μάρκας συνεχίζουν να υπάρχουν, δηλαδή πολύ σωστό στήσιμο, κράτημα κλπ.
πυξιδας990
04/12/2019, 08:44
Απορώ πώς άνθρωποι που ποτέ στη ζωή τους δεν θα έχουν λεφτά για να αγοράσουν μια πανάκριβη MV-Agusta σαν αυτές που υπάρχουν ως τώρα (κι εγώ σ' αυτή την κατηγορία ανήκω... δεν ειρωνεύομαι), στραβώνουν επειδή θεωρούν ότι... θα χαθεί το ελίτ προφίλ της μάρκας!
Εξαιρετικά καλό νέο είναι ότι θέλει η MV-Agusta να κατεβεί στα "λαϊκά" κυβικά - διότι σίγουρα αρκετά από τα στοιχεία που έχουν οι πανάκριβες μοτοσυκλέτες της θα περάσουν κι εκεί και θα μπορούμε να τις αγοράσουμε κιόλας!
Ή μας χάλασε η Benelli με τις μηχανές που έχει βγάλει, ενώ παλιά είχε μόνο τις ΤΝΤ 1130 κλπ.; Ίσα-ίσα μας προσφέρει μια πολύ καλή εναλλακτική λύση! Και αν κρίνω από τη δική μου Benelli, τα καλά στοιχεία της μάρκας συνεχίζουν να υπάρχουν, δηλαδή πολύ σωστό στήσιμο, κράτημα κλπ.
ωραιος ο φιλος
jawaforever
04/12/2019, 11:02
Απορώ πώς άνθρωποι που ποτέ στη ζωή τους δεν θα έχουν λεφτά για να αγοράσουν μια πανάκριβη MV-Agusta σαν αυτές που υπάρχουν ως τώρα (κι εγώ σ' αυτή την κατηγορία ανήκω... δεν ειρωνεύομαι), στραβώνουν επειδή θεωρούν ότι... θα χαθεί το ελίτ προφίλ της μάρκας!
Εξαιρετικά καλό νέο είναι ότι θέλει η MV-Agusta να κατεβεί στα "λαϊκά" κυβικά - διότι σίγουρα αρκετά από τα στοιχεία που έχουν οι πανάκριβες μοτοσυκλέτες της θα περάσουν κι εκεί και θα μπορούμε να τις αγοράσουμε κιόλας!
Ή μας χάλασε η Benelli με τις μηχανές που έχει βγάλει, ενώ παλιά είχε μόνο τις ΤΝΤ 1130 κλπ.; Ίσα-ίσα μας προσφέρει μια πολύ καλή εναλλακτική λύση! Και αν κρίνω από τη δική μου Benelli, τα καλά στοιχεία της μάρκας συνεχίζουν να υπάρχουν, δηλαδή πολύ σωστό στήσιμο, κράτημα κλπ.
+ άπειρο.
Αυτό.
Αυτό ακριβώς.
Η πλάκα είναι πως, αυτοί που μπορούν να αγοράσουν mv, δεν έχουν κανένα μα κανένα θέμα με την επιλογή της mv να παίξει και σε μικρότερες κατηγορίες. Θα έχουν και την ευκαιρία να αγοράσουν και κάτι καθημερινό στα χρώματα της αγαπημένης τους φίρμας. Κάτι που να το κυκλοφορούν άνετα και άφοβα.
Αυτοί που ενοχλούνται είναι αυτοί που δεν μπορούν να αγοράσουν μια mv έτσι κι αλλιώς. Πάντα μα πάντα συμβαίνει αυτό.
Ενα πράγμα ρε παιδί μου, δεν μπορώ να έχω την Χ, Ψ γκόμενα, όμως δεν θέλω να την έχει και κανένας άλλος.
extisatokat
04/12/2019, 15:13
+ άπειρο.
Αυτό.
Αυτό ακριβώς.
Η πλάκα είναι πως, αυτοί που μπορούν να αγοράσουν mv, δεν έχουν κανένα μα κανένα θέμα με την επιλογή της mv να παίξει και σε μικρότερες κατηγορίες. Θα έχουν και την ευκαιρία να αγοράσουν και κάτι καθημερινό στα χρώματα της αγαπημένης τους φίρμας. Κάτι που να το κυκλοφορούν άνετα και άφοβα.
Αυτοί που ενοχλούνται είναι αυτοί που δεν μπορούν να αγοράσουν μια mv έτσι κι αλλιώς. Πάντα μα πάντα συμβαίνει αυτό.
Ενα πράγμα ρε παιδί μου, δεν μπορώ να έχω την Χ, Ψ γκόμενα, όμως δεν θέλω να την έχει και κανένας άλλος.
:lol::lol::lol:
413194
H παρανόηση που γίνεται είναι η θεώρηση οτι παίρνοντας το MV Agusta F2 300cc θα παίξεις σαν F4 Ago απλά σε λιγότερα κυβικά.
Πράγμα που δεν ισχύει , όπως δεν ισχύει οτι η σημερινή MV Agusta έχει κάποια ιδιαίτερη σχέση με τα κομψοτεχνήματα του Tamburini και Castigloni.
ή ότι η 316 έχει τη δουλειά που έχει το στήσιμο μιας Μ3.
Αυτό δεν σημαίνει οτι αν θέλει κάποιος να πάρει ένα τέτοιο προιόν , θα πρέπει να κάνει πίσω. Να πάρει αυτό που γουστάρει.
Απλά να μην έχει αυταπάτες.
Η εταιρία επίσης, θα βασιστεί στις πωλήσεις μιας 316 για να φτιάξει ένα halo model σαν την Μ3,το οποίο θα λειτουργήσει σαν πόλος έλξης για έξτρα πωλήσεις και πάλι της 316.
Γιατί σου λέει , ο αγοραστής θα γοητευτεί απο τη Μ3 , δεν μπορεί να πάρει Μ3 , θα πάρει το φτηνότερο για να πάρει λίγο απο την αίγλη της ναυαρχίδας, λίγο απο το dna.
Παλιό το κόλπο, νέες εφαρμογές με Κινεζικά κεφάλαια σε Ευρωπαικά χρεωκοπημένα ονόματα με σκοπό την μεγάλη αύξηση του κέρδους για την εταιρία και την προσφορά
ενδιαφέροντων μοτο/αυτο σε πολλές κατηγορίες, παραλλαγές, κυβσμούς κλπα.
Αρκεί να μην υπάρχουν αυταπάτες, ξαναλέω.
my 2 cents
οι κινεζοι μπορουν να φτιαξουν τα παντα και σε οποιαδηποτε ποιοτητα
το μονο που δεν εχουν αυτη τη στιγμη ειναι ονομα φιρμα ιστορια
αντι λοιπον να περιμενουν 3-4 δεκαετιες να την δημιουργησουν αγοραζουν ετοιμες ταμπελες τυπου benelli mvagusta κλπ
το ενα αστειο ειναι οτι οι μαρκες αυτες ειναι εδω και χρονια ανενεργες γιατι δεν μπορεσαν να επιβιωσουν με σοβαρο ανταγωνισμο
το αλλο αστειο οτι ο κοσμος που δε γνωριζει νομιζει οτι αγοραζει ιταλικη σχεδιαση και μηχανολογια ενω ιταλικο ειναι μονο το λογοτυπο
στα αυτοκινητα οπου εχουν κατεβει premium κατασκευαστες τυπου mercedes bmw σε χαμηλες κατηγοριες τα προιοντα τους ειναι τραγικα ανεπαρκη λογω προσπαθειας μειωσης του κοστους
κατι bmw 1 2 και κατι mercedes A B κλπ ειναι για πολυ κλαμα
RaGe_Raptor
05/12/2019, 08:54
οι κινεζοι μπορουν να φτιαξουν τα παντα και σε οποιαδηποτε ποιοτητα
το μονο που δεν εχουν αυτη τη στιγμη ειναι ονομα φιρμα ιστορια
αντι λοιπον να περιμενουν 3-4 δεκαετιες να την δημιουργησουν αγοραζουν ετοιμες ταμπελες τυπου benelli mvagusta κλπ
το ενα αστειο ειναι οτι οι μαρκες αυτες ειναι εδω και χρονια ανενεργες γιατι δεν μπορεσαν να επιβιωσουν με σοβαρο ανταγωνισμο
το αλλο αστειο οτι ο κοσμος που δε γνωριζει νομιζει οτι αγοραζει ιταλικη σχεδιαση και μηχανολογια ενω ιταλικο ειναι μονο το λογοτυπο
στα αυτοκινητα οπου εχουν κατεβει premium κατασκευαστες τυπου mercedes bmw σε χαμηλες κατηγοριες τα προιοντα τους ειναι τραγικα ανεπαρκη λογω προσπαθειας μειωσης του κοστους
κατι bmw 1 2 και κατι mercedes A B κλπ ειναι για πολυ κλαμα
Ναι, η 1 είναι εντελώς ανεπαρκής, όντως.
Ούτε στήσιμο, ούτε τίποτα, κουβάς.
413206
Μιλάς για την έκδοση της 1 που κοστίζει σαν 5άρα προφανώς
RaGe_Raptor
05/12/2019, 09:05
Μιλάς για την έκδοση της 1 που κοστίζει σαν 5άρα προφανώς
Η θέση των αξόνων δεν αλλάζει. κατανομή βάρους. Μαγικό πράγμα. Τώρα με την FWD το γμσαν για τους purists(συντριπτική μειοψηφία που θα εκτιμήσει ένα καλοστημένο αυτοκίνητο)
Καλή η θέση των αξόνων αλλά αν ψάξεις τι βλάβες αναφέρουν οι κατοχοι θα βρεις πολύ κλαμα
Καλή η θέση των αξόνων αλλά αν ψάξεις τι βλάβες αναφέρουν οι κατοχοι θα βρεις πολύ κλαμα
Legendary™ στις βλάβες.
:tooth:
sapila racing
05/12/2019, 11:23
Φτάνει όμως με τα αυτοκίνητα. :rolleyes:
δεν ειναι θεμα αυτοκινητων
ειναι η βιομηχανικη πραγματικοτητα
υπαρχει σημερα αμιγως ευρωπαικο ktm η bmw στη μικρη-μεσαια κατηγορια;
κλωνοι με λογοτυπα ειναι....
Το πιο αστείο όλων είναι ότι οι Ευρωπαίοι φτιάχνουν τις μοτοσυκλέτες τους σε Κίνα/Ινδία και οι Ιάπωνες στην... Ευρώπη!
:lol:
Σε σχέση με τους Ιάπωνες, την ίδια τεχνογνωσία έχουν.
η ευρωπαικη ενωση αναγκαζει τους ιαπωνες να συναρμολογουν εδω και να χρησιμοποιουν ευρωπαικα ανταλλακτικα αλλιως τους τσακιζει στις ρητρες
οι ευρωπαιοι κατασκευαστες πανε κινα ινδια για να κρατησουν χαμηλες τιμες αλλα και για να ανοιξουν τις εκει αγορες στις μικρες κατηγοριες
ποσοι ευρωπαιοι ενδιαφερονται να παρουν ινδικο 300αρι bmw;
extisatokat
05/12/2019, 15:24
η ευρωπαικη ενωση αναγκαζει τους ιαπωνες να συναρμολογουν εδω και να χρησιμοποιουν ευρωπαικα ανταλλακτικα αλλιως τους τσακιζει στις ρητρες
οι ευρωπαιοι κατασκευαστες πανε κινα ινδια για να κρατησουν χαμηλες τιμες αλλα και για να ανοιξουν τις εκει αγορες στις μικρες κατηγοριες
ποσοι ευρωπαιοι ενδιαφερονται να παρουν ινδικο 300αρι bmw;
πολλοι που θελουν μουρ-ελικα αλλα δεν εχουν τσεπη βαθυτερη;)
η ευρωπαικη ενωση αναγκαζει τους ιαπωνες να συναρμολογουν εδω και να χρησιμοποιουν ευρωπαικα ανταλλακτικα αλλιως τους τσακιζει στις ρητρες
οι ευρωπαιοι κατασκευαστες πανε κινα ινδια για να κρατησουν χαμηλες τιμες αλλα και για να ανοιξουν τις εκει αγορες στις μικρες κατηγοριες
ποσοι ευρωπαιοι ενδιαφερονται να παρουν ινδικο 300αρι bmw;
Ισχύει! :lol:
Ευρώ/Κινέζο-Ινδικό δεν αγοράζω με τίποτα, από άποψη (όχι γιατί δεν τα θεωρώ καλά, αν και... έχω τις ενστάσεις μου).
Aλλά αυτά θέλουν συζήτηση face to face γιατί θα το κάνουμε κουρέλι το θέμα.
lleonidas
29/01/2020, 15:48
MV Agusta Adventure (https://www.visordown.com/news/industry/mv-agusta-adv-950-and-350-ranges-are-way) και άνοιγμα στην κατηγορία των 350cc και τα πάντα όλα :D
giorgosb
13/11/2020, 10:47
Συλλεκτική έκδοση SUPERVELOCE για τα 75 χρόνια της MV
https://www.motomag.gr/news/nea-montela/mv-agusta-2021-75-hronia-istorias-me-syllektiki-ekdosi-superveloce
422743
422744
422745
422747
doctor_john
13/11/2020, 11:18
422755
panavour
13/11/2020, 12:42
Η πισω ροδα ειναι με ακτινες ή χυτη,και αν με ακτινες πως ακτινολογειται?Μονόπαντα?
GogosLux
13/11/2020, 13:21
422756
doctor_john
13/11/2020, 19:46
Η πισω ροδα ειναι με ακτινες ή χυτη,και αν με ακτινες πως ακτινολογειται?Μονόπαντα?
Mε ακτίνες και "ακτινολογείται" όπως κάθε τροχός με παράκεντρο πλέξιμο (μπαλονάρισμα) , οι ακτίνες που δένουν στην μια πλευρά έχουν διαφορετική τάση απο της άλλης.
Το δύσκολο είναι ότι σε αυτο το σχέδιο υπολογίζεις την κάθε ομάδα ακτινών σαν μία.
Το εύκολο σε αυτό το σχέδιο είναι ότι το στεφάνι δεν χρειάζεται να ευθυγραμμιστεί στον διαμήκη αλλά μόνο όσον αφορά το πάνω -κάτω.
έχω πάθει πλάκα με αυτο το σχέδιο, δεν μπορώ να το ξεχάσω.
Πριν απο αυτό απλά μου άρεσαν οι τροχοί του Ζ900RS (https://www.motomag.gr/news/epikairotita/kawasaki-z900rs-se-timi-prosforas), σήμερα τους ξέχασα..
Συλλεκτική έκδοση SUPERVELOCE για τα 75 χρόνια της MV
https://www.motomag.gr/news/nea-montela/mv-agusta-2021-75-hronia-istorias-me-syllektiki-ekdosi-superveloce
Ω να σου γαμήσω :eek::eyepop::a8::a03::pink:!
ratamahatta
13/11/2020, 22:22
Οι άνθρωποι της mv agusta έχουν αποδείξει ότι είναι καλλιτέχνες,...και ο κωλος σκοτώνει
Κρίμα που για την κατασκευή ενός μηχανοκίνητου χρειάζονται μηχανικοί.
basilis_k6
14/11/2020, 00:10
Πρεπει να ειναι η μοναδική φιρμα που εχει περισσοτερα επετειακά μοντελα απο κανονικα.
Πολύ όμορφο. Μόνο μην του ρίχνει στα αυτιά κανένα τζίξερ εφτάμιση του 96.
doctor_john
12/12/2020, 17:06
MV Agusta Superveloce Alpine launched – 110 units
423558
423559
panavour
12/12/2020, 21:28
αμα σας χαριζανε το 1 απο τα 2 ποιο θα παιρνατε?ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΤΕ.
telegonos
12/12/2020, 21:36
To κεντρομήχανο πισωκίνητο
αμα σας χαριζανε το 1 απο τα 2 ποιο θα παιρνατε?ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΤΕ.
Για κοροιδα ψαχνεις? :bawl:
lleonidas
11/02/2021, 21:58
MV Agusta Brutale 2021 (https://www.moto.it/news/mv-agusta-gamma-brutale-800-m-y-2021-sono-tre-le-versioni.html)
Σε τρεις εκδόσεις: RR, RR SCS και Rosso...112 ίπποι για το Rosso, 140 για τα RR.
Euro 5 με κάποιες τροποποιήσεις στον κινητήρα, το πλαίσιο, το σύστημα εξάτμισης, το συμπλέκτη, τα ηλεκτρονικά, την οθόνη και τις αναρτήσεις.
175 κιλά στεγνό.
425438
425439
425440
https://www.youtube.com/watch?v=I5gSxEGyiCI
Άμα τώρα σχολιάσω ότι μοιάζει με κινέζικο θα είμαι περίεργος; Η δεύτερη φωτο ειδικά :yuck:
panavour
11/02/2021, 23:22
αμα εισαι μεχρι 1,65 και 55 κιλα καλο ειναι.
αμα έχεις περισσότερα λεφτά παρά γούστο καλο ειναι.
Fixed.
Όποιος είναι 1,65 και 55 κιλά να πάρει Gladius. Ίδια χάλια, μικρότερο κόστος.
doctor_john
12/02/2021, 07:49
Mε τόση δουλειά που έχουν κάνει είναι μάλλον θέμα άποψης (δικής τους).
KAWAMANRIDER
14/02/2021, 15:27
mv Agusta και benelli οι ομορφότερες μοτοσυκλέτες ever , με πρώτη την benelli αλλά και το F4 της mv Agusta πανέμορφο
KAWAMANRIDER
14/02/2021, 15:52
425500
lleonidas
23/02/2021, 16:51
Ήταν επιθυμία (https://scooternet.gr/news/%ce%bd%ce%b5%ce%b1-%ce%bc%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b1/%ce%bcv-agusta-%ce%ad%cf%81%cf%87%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9-%ce%b7%ce%bb%ce%b5%ce%ba%cf%84%cf%81%ce%bf%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%b7%cf%84%ce%bf-%cf%83%ce%ba%ce%bf%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81/) και έγινε πραγματικότητα. :D
425767
o_gavros
23/02/2021, 17:03
θα κάνει θραύση στην ψαρόσκαλα...χώρος άφθονος πίσω να βάζει ο ναυτάκος το φελιζόν με τα ψάρια! :p
doctor_john
23/02/2021, 17:04
To πρώτο scooter που βρέχεσαι; καινοτόμο.. όσοι έχουν chicco μόλις διπλασίασαν την αξία του.
lleonidas
23/02/2021, 17:08
θα κάνει θραύση στην ψαρόσκαλα...χώρος άφθονος πίσω να βάζει ο ναυτάκος το φελιζόν με τα ψάρια! :p
Γαύρους; :D
o_gavros
23/02/2021, 17:09
Λούτσους :D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.