View Full Version : Αγορά μηχανής SM (motard) - τη γνώμη σας
darknezz
25/10/2014, 19:12
Καλησπέρα σε όλους
Μετά από κάμποσα χρόνια ήρθε ο καιρός να αφήσω πίσω το ΧΤ660 και να προχωρήσω στην αγορά μιας νέας μηχανής. Μου φαινόταν λίγο βαρύ και λίγο αδύναμο. Θα ήθελα από όσους γνωρίζουν να μου προτείνουν εως 3 μοντέλα που κατα τη γνώμη τους πληρούν τα κριτήρια που θα σας πω. Θα προσπαθήσω να είμαι απόλυτα σαφής ώστε να βοηθήσω τους φίλους να πουν τη γνώμη τους. Μιλάμε πάντα για μηχανή super moto/motard ή hyper motard. Με ενδιαφέρει να είναι ελαφρύ, να μην έχει κόστη συντήρησης μεγάλα (για καθημερινή χρήση), και να είναι λίγο παιχνιδιάρικο (το XT660 ήταν ανθεκτικό πολύ, ελαχιστη συντήρηση, αλλά βαρύ και λίγο αδύναμο). Επίσης χρήση μόνο μέσα στην πόλη (σχεδόν καθημερινή). Οχι ταξίδια. Τα κριτήρια σπουδαιότητας για μένα από το 0 εως το 5 είναι : .
Διαθέσιμο ποσό εως 5500 ευρω. Χρονολογία από 2007-08 και μετά :
Κόστος/συχνότητα συντήρησης : 5
Βάρος : 5
Ιπποδύναμη : 4
Εμφάνιση (αν και υποκειμενικό) : 3.5 (να μην είναι κουνούπι).
Μάρκα : 2
Κόστος αγοράς σε σχέση με άλλη παρόμοιων χαρακτηριστικών μηχανή : 2
Για καινούργια (πολύ πιο ακριβή βέβαια) μου αρέσει πολύ το στυλ του hypermotard 821 της Ducati (αλλά θα πρέπει να βάλω γραμμάτεια και νομίζω ότι είναι αρκετά βαρύ επίσης. Αλλη κατηγορία βέβαια που δεν συγκρίνεται με τα παραπάνω).
Ευχαριστώ προκαταβολικά όλους
MiltiadisK.D
25/10/2014, 19:51
ΚΤΜ DUKE III 690(μοντέλο απο 2008 έως 2011,όχι τα μεταγενέστερα που είναι street)και θάσαι μόνιμα με το χαμόγελο στο χέρι:a2:
darknezz
25/10/2014, 21:07
Η αλήθεια είναι ότι αυτά τα 2 φαίνεται να πληρούν τις προδιαγραφές μου. Το SMC 690 είναι πιο ωραίο μπροστά κατά τη γνώμη μου, αλλά ο δούκας είναι λίγο πιο μηχανή ρε παιδί μου, πιο ωραία ζάντα, λιγο πιο "γεματο", ... το μπροστινό μέρος με χαλάει λίγο στο δούκα, επίσης δεν ξέρω τα βάρη τους, νομίζω πάνω κάτω ίδια είναι. Δούκας με μπροστινό ψηλό φτερό μπορεί να υπάρξει (εστω ως έχτρα) ?
panos_zip
25/10/2014, 21:17
Υπάρχει ένα 690 smc-r στο 500 στην Βουλιαγμένης. Είναι στοκ και είναι λιγο πιο πάνω από τα λεφτά που λες.
kerasaki
25/10/2014, 21:21
Το smc είναι πιο ελαφρύ από τον Δούκα και λογικά έχει άλλες ρυθμίσεις, διαφέρει και σε στήσιμο, ας μας πει κάποιος κάτοχος....εαν υπάρχει εδώ. Σπάνιο μηχανάκι αλλά πρέπει να είναι πιστόλι.
darknezz
25/10/2014, 21:30
Σαν βάρος, συγκρίνοντας τον δουκα με το smc μοντέλο 2011 και τα δύο, είδα ότι ο δουκας είναι 149 kg (dry) και το SMC 139kg (Dry), δηλαδή 10 kg διαφορά. Δεν ξέρω αν είναι τόσο σημαντικό. Απλά δεν ξέρω αν ο δούκας μπορεί να είναι το ίδιο παιχνιδιάρικο στο δρόμο (και ευέλικτο) όσο το SMC λόγω στησίματος. Παραπάνω κάποιος είπε ότι απο το 2008 εως το 2011 οι δούκες ήταν πιο motard στυλ (αρα και στήσιμο υποθέτω). Μετά γίναν πιο street.
devil's animal
25/10/2014, 21:42
συμφωνα με τα χαρακτηριστικα που εβαλες πας για honda xr650r...
μετα husqvarna 630-610...
μετα κοιτα ktm...αν βρεις smc 690 R πας γι'αυτο...
αμεσως μετα smc 690...
θα σου εβαζα και το drz αλλα ειναι κουνουπι...λιγα κυβικα που στροφαρουν πολυ ψηλα για να βγαλουν αλογα...και επειδη προερχεσαι απο ροπη με το ΧΤ λογω κυβικων, μην κοιταξεις κατι σε λιγοτερα κυβικα...
οι καινουργιοι δουκες (690) δεν ειναι sm...street μονοκυλινδρα ειναι...
ο παλιος duke II ειναι sm αλλα φοραει το ταλαιπωρημενο lc4 μοτερ...
darknezz
25/10/2014, 21:55
συμφωνα με τα χαρακτηριστικα που εβαλες πας για honda xr650r...
μετα husqvarna 630-610...
μετα κοιτα ktm...αν βρεις smc 690 R πας γι'αυτο...
αμεσως μετα smc 690...
θα σου εβαζα και το drz αλλα ειναι κουνουπι...λιγα κυβικα που στροφαρουν πολυ ψηλα για να βγαλουν αλογα...και επειδη προερχεσαι απο ροπη με το ΧΤ λογω κυβικων, μην κοιταξεις κατι σε λιγοτερα κυβικα...
οι καινουργιοι δουκες (690) δεν ειναι sm...street μονοκυλινδρα ειναι...
ο παλιος duke II ειναι sm αλλα φοραει το ταλαιπωρημενο lc4 μοτερ...
τι παίζει από συντήρηση για το husqvarna 630/610 ? εχω ακούσει ότι τσουζει λίγο ? ή λάθος ?
οταν λες "οι καινουργιοι δουκες (690) δεν ειναι sm...street μονοκυλινδρα ειναι..." από ποιά χρονολογία και μετά ? οι τελευταιοι οντως πιο στρεετ δειχνουν. Αλλά τα μοντελα 2008-11 ? και θέλω πάντα μετά το 2007-8 διότι το παλαιότερο μοτερ της ΚΤΜ δεν ηταν κι οτι καλύτερο.
ΚΤΜ DUKE III 690(μοντέλο απο 2008 έως 2011,)και θάσαι μόνιμα με το χαμόγελο στο χέρι:a2:
Αυτό ισχύει 100%, είναι ίσως το καλύτερο μηχανάκι που'χω οδηγήσει ποτέ, αλλά ο Σταύρος έχει δίκιο. Έχει περισσότερο street αίσθηση, παρά motard. Αν ψάχνεις αυστηρά motard, δοκίμασε κάποιο άλλο 690 ή 640 (το 640SM είναι υπέροχο).
Allst@rf
25/10/2014, 23:08
Smc 690 r...
Πιστολι και κοσμημα.
Το duke2 μπορεί να βασίζεται στον παλιό lc4 αλλά τα 690 του 2008 έως 10 είχαν τα θεματάκια τους.
Να πω κι εγώ το μακρύ μου μιας κ βρέθηκα στην θέση σου προ ετών. Πρώην κάτοχος xt660x 2007 έφτασα στο σημείο να το νιώθω βαρύ κ αδύναμο. Κ οντως αν κ από ιπποδύναμη είναι ικανοποιητικο, το βάρος των σχεδων 190 κιλών τα χαλάει όλα. Πέρασα στη κατηγορία των σπορ τουρισμου με ένα fz1s.ωραίο μηχανάκι δε λέω. Αλλά δεν υπήρχε χρόνος κ χρήμα για να το χαρώ πλέον κ έτσι πήρα την απόφαση. .. ΚΤΜ. Κ επειδή ένεκα κρίσης είναι μόδα τα 600+cc αποφάσισα να κινηθώ προς τα μεγαλύτερα lc8 μοτερ. Η αλήθεια είναι ότι κοίταξα το δουκα τον 690 αλλά τον ζηταγανε 6 με 6.5 χιλιαρικα τη στιγμή που τα μεγάλα παίζανε στα 4.5
έτσι κατεληξα με ένα 950sm στα πόδια μου να με κάνει να χαζογελαω. Φαντασου το 660 βελτιωμενο στα σημεία κ θα καταλάβεις. Έτσι κ αλλιώς στα ίδια κιλά είναι με αναρτήσεις γεωμετρία φρενα κ επιδόσεις που λείπουν απ το χτ.
Βέβαια για καθημερινά δεν συνισταται καθότι στη πόλη η καταναλωση ξεκινά από 7λιτρα κ ανεβαίνει όσο το γαργαλάς στο γκαζι.
endopandou
26/10/2014, 08:17
Το duke2 μπορεί να βασίζεται στον παλιό lc4 αλλά τα 690 του 2008 έως 10 είχαν τα θεματάκια τους. Τα οποία ήταν;
bros400pgm
26/10/2014, 08:53
Πρεπει να εισαι εντος των τειχων της πολης καθε Τεταρτη :lol: Σαν τα aprilia που δουλευουν μονο τις 29 μερες του Απριλη:cry:
devil's animal
26/10/2014, 09:00
τι παίζει από συντήρηση για το husqvarna 630/610 ? εχω ακούσει ότι τσουζει λίγο ? ή λάθος ?
οταν λες "οι καινουργιοι δουκες (690) δεν ειναι sm...street μονοκυλινδρα ειναι..." από ποιά χρονολογία και μετά ? οι τελευταιοι οντως πιο στρεετ δειχνουν. Αλλά τα μοντελα 2008-11 ? και θέλω πάντα μετά το 2007-8 διότι το παλαιότερο μοτερ της ΚΤΜ δεν ηταν κι οτι καλύτερο.
οτι συντηρηση θελει ενα big bore μονοκυλινδρο θελουν και τα husqvarna...
δεν εχω ιδεα απο τιμες στα σερβις τους, αλλα δεν σε υποχρεωνει κανεις να τα πας αντιπροσωπεια...
υπαρχουν καλοι μαστορες που μπορουν να κανουν τα βασικα με ασφαλεια...
το θετικο με τα husqvarna ειναι οτι ειναι αρκετα φτηνα σε αγορα (ειτε καινουργιο, ειτε μεταχειρο)...
δες εδω (http://en.wikipedia.org/wiki/KTM_690_Duke) τα duke που εχουν βγει...
μιλαω για τα 2008 και μετα μοντελα που εχουν πλασαριστει σαν 690 (αλλα ειναι 650cc) και ειναι στην αγορα σαν duke III...
πιο πισω (τα duke II δλδ) ειναι sm μοντελα...τα 690 και μετα δεν ειναι...
εγω δεν εχω ακουσει να εχει βγει βλαβη σε μοτερ απο duke III...αντιθετα απο duke II ηταν συχνοτατο φαινομενο...
darknezz
26/10/2014, 09:59
Επειδή το θέλω για καθημερινή χρήση έχω απορρίψει κάτι SXV κλπ όπου πρέπει να χεις κολλητό το μάστορα και κάθε 2 μήνες συνεργείο για συντήρηση. To KTM 950 SM που πε ο φίλος παραπάνω απορρίπτεται λόγω βάρους. Δεν θέλω πια 185 και 195 κιλά. Αν θέλω σε αυτή τη κατηγορία, περιμένω να μαζέψε μερικά φράγκα ακόμα, να βάλω καμιά δόση γραμμάτειο και να παω μια και καλή στο hyper motard της ducati.
Σκέφτομαι πως στην περίπτωσή μου μάλλον 3 επιλογές έχω :
ΚΤΜ 690 Duke III (μοντελο εως 2011)
KTM 690 SMC
Husqvarna 610-630
Το Duke μου φαίνεται πιο ωραίο καθότι έχει και πιο ωραίες ζάντες, είναι πιο "μηχανή" (χωρίς να χάνει τον SM χαρακτήρα της) κι αν είχε τη μουσούδα του SMC (δηλαδή φανάρι και φτερό), μαλλον θα είχα καταλήξει σε αυτό. Δεν ξέρω αν μπορώ να κάνω αυτές τις αλλαγές (φανάρι, φτερό) και τι κόστος θα έχω. Επίσης είναι όριακα στο βάρος που ψάχνω καθώς δεν θα ήθελα το μηχανάκι να ξεπερνά τα 150 κιλά.
Το 690 SMC αν και επίσης ωραίο ως σχεδιασμός, όλα αυτα τα πορτοκαλι στις ζάντες και τα πολύχρωμα μου θυμίζουν λίγο γυφταριό και κιτσαρία τύπου "ρόδα τσάρκα και κοπάνα". Είναι όμως στην ουσία κοντά σε αυτό που ψάχνω.. Ελαφρύ, δυνατούτσικο, δεν ξέρω από συντήρηση τι κάνει.
Τέλος το husqvarna επίσης μέσα στις προδιαγραφές αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με συντήρηση και κόστος ανταλλακτικών. Κάτι που πρέπει να ψάξω.
Τώρα, αν καταλέιξω στον δούκα, μπορώ να του βάλω aftermarket ανταλλακτικά, δηλαδή να τον κάνω λίγο πιο SM στην εμφάνιση μπροστά π.χ. ?
bros400pgm
26/10/2014, 10:28
Επειδή το θέλω για καθημερινή χρήση έχω απορρίψει κάτι SXV κλπ όπου πρέπει να χεις κολλητό το μάστορα και κάθε 2 μήνες συνεργείο για συντήρηση.?
To μηχανακι ειναι αγωνιστικο και θελει αγωνιστικη συντηρηση συμφωνα με το βιβλιο του. Το οτι κατι ασχετοι σαν κι εσενα τα παιρνουν (ή τα γλυκοκοιταν) και νομιζουν οτι ειναι lc4 και ΧΤΧ, δεν σημαινει οτι ειναι αναξιοπιστα. Μην αρχισω να μιλαω για αναξιοπιστους μαστορες που βαζουν χερι χωρις να εχουν ιδεα (συμπεριλαμβανομενων εξουσιοδοτημενων που ομως δεν εχουν αδεια απο την aprilia Hellas να βαζουν χερι).
darknezz
26/10/2014, 10:38
To μηχανακι ειναι αγωνιστικο και θελει αγωνιστικη συντηρηση συμφωνα με το βιβλιο του. Το οτι κατι ασχετοι σαν κι εσενα τα παιρνουν (ή τα γλυκοκοιταν) και νομιζουν οτι ειναι lc4 και ΧΤΧ, δεν σημαινει οτι ειναι αναξιοπιστα. Μην αρχισω να μιλαω για αναξιοπιστους μαστορες που βαζουν χερι χωρις να εχουν ιδεα (συμπεριλαμβανομενων εξουσιοδοτημενων που ομως δεν εχουν αδεια απο την aprilia Hellas να βαζουν χερι).
Ρε φίλε δεν το είπα για να το μειώσω. Ελεος πια με τις παρεξηγήσεις. Φυσικά και είναι αγωνιστικής κατεύθυνσης. Με αυτή την έννοια το είπα. Οτι ΔΕΝ θα ήθελα κάτι που έχει απαιτητική συντήρηση έστω κι αν είναι απο τα πιο δυνατά όπως το SXV το οποίο είναι και το μοναδικό στη κατηγορία του απ οσο ξέρω με V2 κινητήρα, αρκετά ελαφρύ και πολύ δυνατό.
bros400pgm
26/10/2014, 10:46
Τι να μειωσεις? το μπουρδελο το SXV? Εσυ πιαστηκες οτι το υποστηριζω? :lol:
Θα μπορουσες ομως να το γραψεις διαφορετικα :smokin:
darknezz
26/10/2014, 11:10
Το ανέφερα επειδή σε παρόμοια συζήτηση το πρότειναν μερικοί μέχρι που κάποιος τους είπε για τη συντήρηση και η συζήτηση έληξε.
Προσανατολίζομαι προς τον δούκα 690 εως 2011 αλλά το μόνο που με χαλάει είναι το φανάρι του και δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο aftermarket mod γιαυτο.
μιλαω για τα 2008 και μετα μοντελα που εχουν πλασαριστει σαν 690 (αλλα ειναι 650cc) και ειναι στην αγορα σαν duke III...
εγω δεν εχω ακουσει να εχει βγει βλαβη σε μοτερ απο duke III...αντιθετα απο duke II ηταν συχνοτατο φαινομενο...
Για τα 2008-2011 μοντέλα, το "απλό" 690 είναι 654cc. Πραγματικά 690 είναι μόνο το R. "690" εννοούμε πάντα το μοντέλο, όχι τον κυβισμό :P
Το 690 ήταν το πιο αξιόπιστο ΚΤΜ μοτέρ, τουλάχιστον έως τότε. Έβγαζαν - ίσως - τρόμπα βενζίνης. Πρόβλημα από το οποίο πάσχουν πολλά ΚΤΜ, αλλά αλλάζεις μια φορά και ξενοιάζεις.
darknezz
26/10/2014, 16:50
Για τα 2008-2011 μοντέλα, το "απλό" 690 είναι 654cc. Πραγματικά 690 είναι μόνο το R. "690" εννοούμε πάντα το μοντέλο, όχι τον κυβισμό :P
Το 690 ήταν το πιο αξιόπιστο ΚΤΜ μοτέρ, τουλάχιστον έως τότε. Έβγαζαν - ίσως - τρόμπα βενζίνης. Πρόβλημα από το οποίο πάσχουν πολλά ΚΤΜ, αλλά αλλάζεις μια φορά και ξενοιάζεις.
Οταν λες οτι το 690 ηταν το πιο αξιόπιστο ΚΤΜ μοτέρ βάζεις μέσα και το "απλό" 690 που ήταν 654cc ?
darknezz
26/10/2014, 19:17
ξέρει κανείς αν μπορεί να αλλάξει η μασκα-φανάρι του δουκα ΙΙΙ (2009-2010) με το διπλο φανάρι πανω-κάτω και στη θέση του να μπει του SMC ή του νεότερου μοντέλου ? Είναι πραγματικά το μόνο πράγμα που με χαλάει σε αυτό το μηχανάκι.
endopandou
26/10/2014, 19:41
Στα σοβαρά τώρα είναι τόσο μεγάλο θέμα το φανάρι??? Προς θεού...
Bob_o_mastoras
26/10/2014, 22:21
Ασε τους δουκες και τους μαρκησιους και παρε ενα αλητικο ΧR 650R motard και δεν θα το μετανιωσεις! Και αν το μετανιωσεις, με την μεταπωλιτικη αξια που εχουν παιζει να κρεδισεις και λεφτα πουλωντας το!
notakos600
27/10/2014, 05:03
Να κάνω την υπέρβαση και να προσθέσω στην αναζήτησή σου και το Yamaha MT 07;
Με όλα τα συν και τα πλην που μπορεί να έχει αυτή η επιλογή.
Ξέρω ότι δεν είναι SM, αλλά στα δικά μου μάτια εκπέμπει την ίδια αλητεία.
Μπορεί να μην χαλάει κιόλας σε τέτοια συχνότητα όπως ένα ΚΤΜ.
darknezz
27/10/2014, 09:05
Να κάνω την υπέρβαση και να προσθέσω στην αναζήτησή σου και το Yamaha MT 07;
Με όλα τα συν και τα πλην που μπορεί να έχει αυτή η επιλογή.
Ξέρω ότι δεν είναι SM, αλλά στα δικά μου μάτια εκπέμπει την ίδια αλητεία.
Μπορεί να μην χαλάει κιόλας σε τέτοια συχνότητα όπως ένα ΚΤΜ.
Το έχω δει στο δρόμο. Ωραίο μηχανάκι εμφανησιακά και καλός ο νέο ςκινητήρας λένε, αλλά φτάνει και αυτό τα 180 κιλά και είναι άλλο στυλ. Ψάχνω κάτι που να είναι αρκετά ελαφρύ και ευκολόχρηστο μέσα στη πόλη χωρίς όμως να χάνει την έννοια της μηχανής και να γίνεται κουνούπι (αλλιώς έπερνα και παπί).
Red Rider
27/10/2014, 13:04
Υπάρχει ένα 690 smc-r στο 500 στην Βουλιαγμένης. Είναι στοκ και είναι λιγο πιο πάνω από τα λεφτά που λες.
Αν θες πες μου πόσο το δίνει, γιατί στην αγγελία που έχει στο car δεν γραφει τιμή.
Οταν λες οτι το 690 ηταν το πιο αξιόπιστο ΚΤΜ μοτέρ βάζεις μέσα και το "απλό" 690 που ήταν 654cc ?
Ναι.
7gibernau
27/10/2014, 13:39
To μηχανακι ειναι αγωνιστικο και θελει αγωνιστικη συντηρηση συμφωνα με το βιβλιο του. Το οτι κατι ασχετοι σαν κι εσενα τα παιρνουν (ή τα γλυκοκοιταν) και νομιζουν οτι ειναι lc4 και ΧΤΧ, δεν σημαινει οτι ειναι αναξιοπιστα. Μην αρχισω να μιλαω για αναξιοπιστους μαστορες που βαζουν χερι χωρις να εχουν ιδεα (συμπεριλαμβανομενων εξουσιοδοτημενων που ομως δεν εχουν αδεια απο την aprilia Hellas να βαζουν χερι).Πως μιλάς έτσι ρε;;δε σε είπε καμπούρη..
RaGe_Raptor
27/10/2014, 18:35
690 smc .- (τελεία και παύλα...)
690 smc .- (τελεία και Kαύλα...)
fixed
RaGe_Raptor
27/10/2014, 18:53
690 smc .- (τελεία και ΚΑΥΛΑ...)
fixed
φίξαρε σωστά.......:p
nauagios
31/10/2014, 17:50
αν θες ενα μηχανακι απο 2008 και μετα πας στα 690(654cc) μς χαμηλη αγορα. και ασε να λενε οτι δεν ειναι μοταρντ. τουλαχιστον σε συγκριση με τα σημερινα μοταρντ ειναι ποιο κοντα απο το xr(εκτος αν κρατησεις μονο το πλαισιο και τα καπακια του κινητηρα και ολα τα αλλα τα βαλεις αφτερμαρκετ). αν θες μηχανακι τουλαχιστον 10ετιας που να σου θυμιζει πως ηταν τοτε τα μοταρντ πας σε xr και εχεις και αξια μεταπωλησης. αν θες κατι σημερινο και με αξια μεταπωλησης πας σε 690cc(τα R μοντελα) και θα δεις τι αξια μεταπωλησης θα εχουν με τις ολο και ποιο αυστηρες προδιαγραφες που βγαζουν. για την ιστορια και μονο τα σερβις μου κοστιζουν 65 ευρω (λαδια, φιλτρα) σε εξουσιοδοτημενο. καθε 5000 χλμ ειναι τα σερβις και μπορεις και καθε 7500 αν θες. απο θεματα τι μου εχει βγαλει? ενα πειρακι πιανιολας που οταν αλλαχθει εχει 2 χρονια εγγυηση. τρομπα με 25 ευρω της εγινε σερβις και παει μια χαρα. 31000χλμ σε 2,5 χρονια. παλαιοτερα ειχα to xr-dallara.
devil's animal
31/10/2014, 20:01
αν θες ενα μηχανακι απο 2008 και μετα πας στα 690(654cc) μς χαμηλη αγορα. και ασε να λενε οτι δεν ειναι μοταρντ. τουλαχιστον σε συγκριση με τα σημερινα μοταρντ ειναι ποιο κοντα απο το xr(εκτος αν κρατησεις μονο το πλαισιο και τα καπακια του κινητηρα και ολα τα αλλα τα βαλεις αφτερμαρκετ).
εμεις ειπαμε οτι το duke III δεν ειναι μοταρντ...οχι το smc...
εσυ πεταξες ενα γενικο 690 και δεν διευκρινιζεις...
για εξηγησε τι εννοεις οτι ειναι πιο κοντα στα σημερινα μοταρντ σε σχεση με το xr...
nauagios
31/10/2014, 20:11
δεν εξηγω τιποτα, οπως μπηκες εσυ και ειπες την γνωμη σου ετσι ειπα κι εγω την δικια μου. δεν θα το κανουμε αντιπαραθεση παλι, το εχουμε κανει παλιοτερα.
darknezz
02/11/2014, 13:14
Παίδες επειδή το θέλω για καθημερινή χρήση στη πόλη με ενδιαφέρει να είναι ελαφρύ και να μην είμαι κάθε τρεις και λίγο συνεργείο. Δεν με ενδιαφέρουν οι τελικές ταχύτητες όσο το να είναι ευκολοδήγητο στη πόλη και παιχνιδιάρικο, άντε καμιά σουζίτσα και κανα ντριφτάκι, αλλά ούτε κάθε μέρα, ούτε να το σκίσω. Στη δουλειά να πηγαίνω και καμιά βόλτα. Το SMC και ο δούκας (μετα το 2008) νομίζω φοράνε το ίδιο μοτέρ το οποίο είναι πιο αξιόπιστο απ οσο εχω ψάξει σε σχέση με τα πριν το 2008. Το στήσιμο μπορεί να είναι διαφορετικό. Οσο για τον δούκα, λέω απο 2008 εως 2011 γιατί η έκδοση αυτή ήταν πιο motard σε σχέση με τους νέους δούκες που είναι πιο στρεετ. Φίλε nauagios λέω να μην πάω τόσο πίσω 10ετία για ευνόητους λόγους. Δηλ. ότι αυτά τα μηχανάκια επειδη μεταχειρισμένα τα έχουν σκίσει λίγο φοβάμαι τα προβλήματα ενώ πιστεύω ότι τα πιο καινούργιο είναι ίσως και πιο ασφαλή.
darknezz
08/11/2014, 04:21
Τελικά, ψάχνοντας απο δω και απο κει, διαβάζονται κριτικές και απόψεις οι τελικοί υποψήφιοι είναι με σειρά προτεραιότητας :
1) ΚΤΜ SMC 690
2) Husqvarna 610 (630)
3) DUKE III 690
Για το husky δεν έχω ακόμα πολύ καλή εικόνα τι είδους συντήρηση θέλει σε σχέση με το 690. Το θέμα τώρα είναι να δω αν υπάρχει και τίποτα της προκοπής στα μεταχειρισμένα απο αυτά σε νορμαλ τιμη.
notakos600
08/11/2014, 04:26
Τελικά, ψάχνοντας απο δω και απο κει, διαβάζονται κριτικές και απόψεις οι τελικοί υποψήφιοι είναι με σειρά προτεραιότητας :
1) ΚΤΜ SMC 690
2) Husqvarna 610 (630)
3) DUKE III 690
Για το husky δεν έχω ακόμα πολύ καλή εικόνα τι είδους συντήρηση θέλει σε σχέση με το 690. Το θέμα τώρα είναι να δω αν υπάρχει και τίποτα της προκοπής στα μεταχειρισμένα απο αυτά σε νορμαλ τιμη.
Μεταχειρισμένο ΚΤΜ από γνωστό πάω πάσο, από άγνωστο μου κάνει λίγο τζόκερ.
Red Rider
08/11/2014, 08:32
Μεταχειρισμένο ΚΤΜ από γνωστό πάω πάσο, από άγνωστο μου κάνει λίγο τζόκερ.
Ενώ το Husqvarna σου εμπνέει εμπιστοσύνη σαν μεταχειρισμενο ?:lol:
devil's animal
08/11/2014, 09:01
Μεταχειρισμένο ΚΤΜ από γνωστό πάω πάσο, από άγνωστο μου κάνει λίγο τζόκερ...
...που αν σου κατσει, σου αλλαζει πραγματικα την ζωη...:lol:
nauagios
08/11/2014, 11:44
γιατι δεν παιρνεις ενα xr που δεν ειναι καθολου σκισμενα και ξερεις σιγουρα οτι ολα ειναι κατω απο 10000χλμ? κοιτα στα κτμ να εχει βιβλιο σερβις και να εχει αλαγμενη την τρομπα βενζινης και το ρουλεμαν της πιανιολας. ο 690(654) σαν μοτερ εχει αποδειχθει σκυλος οσο και αν δεν αρεσει σε καποιους. το ιδιο μοτερ πλεον το δεινουν με διαστηματα σερβις 10000χλμ.
darknezz
08/11/2014, 12:40
Δεν βρίσκεις εύκολα XR ... 1-2 υπάρχουν που να μην είναι και πολύ παλιά. Επίσης, ένα θέμα με το XR και το DRZ είναι ότι -σε μένα προσωπικά- μου δείχνουν λίγο και την ηλικία τους. Δηλ. ότι εμφανισιακά προέρχονται από μια άλλη σχεδιαστική εποχή. Θα μου πεις τώρα και εγώ απο κείνη την εποχή είμαι (καθώτι και μιας ηλικίας) αλλά μην αφήσω τώρα το XTX660 και πάω σε κάτι πιο παλιό πληρώνοντας κιόλας.
devil's animal
08/11/2014, 12:55
Το θέμα τώρα είναι να δω αν υπάρχει και τίποτα της προκοπής στα μεταχειρισμένα απο αυτά σε νορμαλ τιμη.
η τιμη τους μια χαρα νορμαλ ειναι αν αναλογιστεις οτι ειχαν 10κ οταν βγηκαν...
μαλιστα χανουν την μεταπωλητικη τους αξια με τετοια γεωμετρικη προοδο που σε 2-3 χρονια θα σε πληρωνουν οι πωλητες αντι για το αντιθετο..:lol:
βεβαια, παιρνεις κινητηρα διαμαντι αριστα συντηρημενο και καθολου σκισμενο..οι περισσοτεροι που παιρνουν τετοια μηχανακια ειναι 50ρηδες οικογενειαρχες που πανε στην δουλεια τους με 50χλμ την ωρα....
αλλα ακομα και να μην ειναι....τα διαστηματα των σερβις εχουν παει στα 20000χλμ...τωρα κατι τρομπες βενζινης, κατι ρουλεμαν πιανολας, και κατι χρυσοψαρα στο πολυοργανο μετα απο βροχη, μην τους δινεις και πολυ σημασια...χαρακτηρας ειναι...:lol:
αντε βρε καλοριζικο..
:beer:
nauagios
08/11/2014, 19:36
25 ευρω για τρομπα και 0 ευρω για ρουλεμαν οσες φορες και να αλλαχτει(2 χρονια εγγυηση) και για τα οργανα(τουλαχιστον εχει οργανα) μετα το 2010 δεν παιρνουν νερα αλλα αμα εχεις πριν απο το 2010 βαλε ενα μτχ, τσαμπα τα δινουν. τωρα για κατι ΧR με γκουρεμενες 2ες 3ες ενταξει δεν εγινε τιποτα, 5 εχει.
devil's animal
08/11/2014, 20:36
αντε βρε καλοριζικο..
:beer:
α,ναι ξεχασα και τις φιλικες τιμες στα ανταλλακτικα...
τοσες φορες θα αγορασεις...κολλητος με την αντιπροσωπεια θα γινεις...μπορει να παντρευτεις και την κορη του μαστορα, τοσες φορες που θα σε βλεπει στο μαγαζι του μπαμπα...
τσαμπα πραμα λεμε για τα πολυοργανα...με καθε ρουλεμαν σου δινουν δωρο και ενα κοκκορακι, μια βαλβιδα και ενα ελατηριο...ετσι να υπαρχουν για την δυσκολη ωρα...
στα xr ειπαμε μην πας καθολου...ειναι παλια σχεδιαστικα, κουρευουν ολες τις ταχυτητες (και τις τριχες του σβερκου αμα λαχει) και βρωμανε ποδαριλα...
nauagios
08/11/2014, 22:58
δεν ειπα να μην παει εσυ εισαι ο κομπλεξικος. και επειδη παραθετεις πολυ ωραια επιχειρηματα και εντελως υποκειμενικα εγω εχω παντερευτει την κορη του μαστορα και εχω ενα λογαριασμο με 7 ψηφια και μπορω και την συντηρω και οταν χαλαει την πεταω και περνω αλλη. πιπιλα την καραμελιτσα σου
Bob_o_mastoras
09/11/2014, 02:20
Το XR μαγκες ειναι μηχανακι που οσο θα περναει ο καιρος, απο ενα σημειο και υστερα, η αξια του θα ανεβαινει.
Εδω ανεβαινει των 650L.
Κρατηστε την αποψη σας αλλα η δικια μου ειναι οτι αυτο που προσφερει το xr δεν το προσφερουν αλλα μηχανακια αυτης της κατηγοριας και αμα θελετε και δεν βγαινουμε και off-topic εξηγω ενδελεχως και το γιατι. every day αλλα καθαρα αγωνιστικο μηχανακι, αθραυστο και με λιγες απαιτησεις σε σερβις (ready to race απλα χωρις να το διαφημιζει).
Εγω θα το προτεινα με την υπογραφη μου απο κατω και με ρητρα να μου κολλησει ταμπελα "τρομπας" στο κουτελο να κυκλοφορω, αν δεν εμενε καποιος ευχαριστημενος (οχι καποιος που θελει lc4 σωνει και καλα ομως).
notakos600
09/11/2014, 04:50
α,ναι ξεχασα και τις φιλικες τιμες στα ανταλλακτικα...
τοσες φορες θα αγορασεις...κολλητος με την αντιπροσωπεια θα γινεις...μπορει να παντρευτεις και την κορη του μαστορα, τοσες φορες που θα σε βλεπει στο μαγαζι του μπαμπα...
τσαμπα πραμα λεμε για τα πολυοργανα...με καθε ρουλεμαν σου δινουν δωρο και ενα κοκκορακι, μια βαλβιδα και ενα ελατηριο...ετσι να υπαρχουν για την δυσκολη ωρα...
στα xr ειπαμε μην πας καθολου...ειναι παλια σχεδιαστικα, κουρευουν ολες τις ταχυτητες (και τις τριχες του σβερκου αμα λαχει) και βρωμανε ποδαριλα...
:lol: :lol: δεν παίζεσαι ρε πστμ
devil's animal
09/11/2014, 09:56
δεν ειπα να μην παει εσυ εισαι ο κομπλεξικος. και επειδη παραθετεις πολυ ωραια επιχειρηματα και εντελως υποκειμενικα εγω εχω παντερευτει την κορη του μαστορα και εχω ενα λογαριασμο με 7 ψηφια και μπορω και την συντηρω και οταν χαλαει την πεταω και περνω αλλη. πιπιλα την καραμελιτσα σου
ε, πες ντε οτι θελεις πελατακια για τον πεθερο σου...
να συντηρηθει ο 7ψηφιος λογαριασμος και να κανεις το κεφι σου με τα ΚΤΜ που χαλανε...
ετσι εξηγουνται και τα τσαμπα ανταλλακτικα...σωγαμπρος με τα λεφτα του πεθερου που τα'χει κανει με τα χαλασμενα ΚΤΜ και τα μυαλα στα μιξερ....:lol:
α, και που σαι...
αν δεις με το 690 σου κανενα XR με νεκροκεφαλες που λεει μπροστα μπροστα στην μασκα devil's animal...σπασ'το το 'ρδελο σου προσπαθωντας να το φτασεις...:a9:
devil's animal
09/11/2014, 10:01
:lol: :lol: δεν παίζεσαι ρε πστμ
με προκαλουν ρε Παναγιωτακη...
δεν φταιω εγω...:a05:
η πλακα ειναι οτι με ομορφο τροπο προσπαθω να εξηγησω καποια πραγματα που λενε και ιδιοκτητες duke III (οτι δλδ δεν ειναι μοταρντ το πραγμα) και βρισκω και υφακι του στυλ "δεν εξηγω τιποτα..."
ηρεμήστε. το γαμήσατε το θέμα
...
αν δεις με το 690 σου κανενα XR με νεκροκεφαλες που λεει μπροστα μπροστα στην μασκα devil's animal...
Το δικό σου δε μετράει λέμε :lol:
darknezz
09/11/2014, 19:17
Παίδες, άκουσα όλες τι απόψεις. Να διευκρινήσω και το εξής. Δεν πρόκειται να κάνω καμιά κόντρα στο δρόμο, και αν κάνω (να μην λέω μεγάλες κουβέντες) τι έγινε κι αν με περάσει ? δε βαριέσαι..καλώς με πέρασε. Το μηχανάκι το θέλω να μ αρεσει εμφανησιακά, να γουστάρω, να έχει την ευελιξία του super motard, να κάνει κανά παιχνίδι, να είναι ευέλικτο και να μην μου στοιχίσει μια περιουσία στα συνεργεία. Ωραίος και κομψός ο δούκας (ισως απο τα πιο ωραία και δυνατά στη κατηγορία του), δεν λέω, αλλά παρά την ηλικία μου, μέσα μου με ψήνει η πιο παραδοσιακή motard αισθητική.
darknezz
11/11/2014, 20:47
Λοιπόν μάγκες...τελικά είμαι ένα βήμα πριν το SMC. Θα την κάνω την κίνηση. Μια ερώτηση μόνο. Το οδήγησα και ενώ όλα καλά και ωραία (πλην σέλας), είδα ότι η γωνία που στρίβει το τιμόνι είναι αρκετά μικρή (τουλαχιστον σε σχέση με το ΧΤ). Παίζει να ρυθμίζεται αυτό ? Ρωτώ για μέσα στην πόλη σε κίνηση.
Τη σέλα την πάς σε ένα ειδικό που ασχολείται και την κάνεις πιο άνετη. ξέρει αυτός.
Εάν ρωτάς το πόσο κόβει το τιμόνι κι αν γίνεται να αλλάξει αυτό, χλωμό το κόβω.
darknezz
11/11/2014, 21:56
οκ για τη σέλα εχεις δίκιο... για το τιμόνι και πόσο κόβει ρωτώ. Για την ακρίβεια είδα πόσο κόβει (όχι και πολύ), αλλά δεν ξέρω αν τα τέρματα μπορούν να ρυθμιστούν.
catmaster
11/11/2014, 22:16
Λοιπόν μάγκες...τελικά είμαι ένα βήμα πριν το SMC. Θα την κάνω την κίνηση. Μια ερώτηση μόνο. Το οδήγησα και ενώ όλα καλά και ωραία (πλην σέλας), είδα ότι η γωνία που στρίβει το τιμόνι είναι αρκετά μικρή (τουλαχιστον σε σχέση με το ΧΤ). Παίζει να ρυθμίζεται αυτό ? Ρωτώ για μέσα στην πόλη σε κίνηση.
αν λες για τα στοπ της τιμονόπλακας όντως είναι λίγο μικρη η γωνία και δεν ρυθμίζει
αλλά ρε φίλε αυτό ειλικρινά είναι το τελευταίο που σε νοιάζει ... μιλάμε ότι είναι τρελό μπιστόλι το μηχανάκι :beer:
darknezz
11/11/2014, 22:27
αν λες για τα στοπ της τιμονόπλακας όντως είναι λίγο μικρη η γωνία και δεν ρυθμίζει
αλλά ρε φίλε αυτό ειλικρινά είναι το τελευταίο που σε νοιάζει ... μιλάμε ότι είναι τρελό μπιστόλι το μηχανάκι :beer:
Γιαυτό λέω ακριβώς. Εντάξυ πιστόλι είναι, καμιά αμφιβολλία (το είδα άλλωστε), αλλά υποτίθεται ότι είναι ευέλικτο και παιχνίδια για την πόλη... καλό να στρίβει στη πίστα, αλλά αν δεν στρίβει στο δρόμο και στη κίνηση, τελικά είναι ευέλικτο μόνο για πίστα ? Για τα στοπ της τιμονόπλακας είσαι σίγουρος ότι δεν πέρνουν ρύθμιση ?
catmaster
11/11/2014, 22:31
Γιαυτό λέω ακριβώς. Εντάξυ πιστόλι είναι, καμιά αμφιβολλία (το είδα άλλωστε), αλλά υποτίθεται ότι είναι ευέλικτο και παιχνίδια για την πόλη... καλό να στρίβει στη πίστα, αλλά αν δεν στρίβει στο δρόμο και στη κίνηση, τελικά είναι ευέλικτο μόνο για πίστα ? Για τα στοπ της τιμονόπλακας είσαι σίγουρος ότι δεν πέρνουν ρύθμιση ?
ε αφού είναι φιξ στην τιμονόπλακα πως να παίρνουν ρύθμιση ... τουόνο έχεις οδηγήσει ;; και αυτό για να στρίψει μέσα την πόλη πρέπει να κατεβαίνεις από πάνω και να το γυρνάς πάνω στο σταντ :lol::bawl:
motomaniac
11/11/2014, 22:43
ε αφού είναι φιξ στην τιμονόπλακα πως να παίρνουν ρύθμιση ... τουόνο έχεις οδηγήσει ;; και αυτό για να στρίψει μέσα την πόλη πρέπει να κατεβαίνεις από πάνω και να το γυρνάς πάνω στο σταντ :lol::bawl:
:lol::lol::lol::bawl::moutza:
SMC..... Το οδήγησα.....
Στο έδωσε φίλος ή test ride από μαγαζί;
darknezz
11/11/2014, 23:55
όχι δεν είναι μαγαζί.. το δοκίμασα από ένα παλικάρι και όλα καλά. Απλά με προβληματίζει ότι επειδή το θέλω και για καθημερινή χρήση στην Αθήνα, με ξένισε ότι δεν κόβει πολύ το τιμόνι... Στο ΧΤ έκοβε φουλ ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Ισως ναναι και θέμα συνήθειας.
notakos600
12/11/2014, 04:15
όχι δεν είναι μαγαζί.. το δοκίμασα από ένα παλικάρι και όλα καλά. Απλά με προβληματίζει ότι επειδή το θέλω και για καθημερινή χρήση στην Αθήνα, με ξένισε ότι δεν κόβει πολύ το τιμόνι... Στο ΧΤ έκοβε φουλ ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Ισως ναναι και θέμα συνήθειας.
Καλά το ΧΤ είναι cult πλέον, άστο για εμάς τους μεγαλύτερους να ρολάρουμε ράθυμα.
Τώρα τα stops του τιμονιού θα τα συνηθίσεις, μόνο στην αρχή θέλει προσοχή γιατί έχεις μάθει το φούλ στρίψιμο από το ΧΤ και μπορεί να πέσεις σε στάση με το ΚΤΜ.
Άντε καλορίζικο και καλά γκάζια.
darknezz
12/11/2014, 08:20
Καλά το ΧΤ είναι cult πλέον, άστο για εμάς τους μεγαλύτερους να ρολάρουμε ράθυμα.
Τώρα τα stops του τιμονιού θα τα συνηθίσεις, μόνο στην αρχή θέλει προσοχή γιατί έχεις μάθει το φούλ στρίψιμο από το ΧΤ και μπορεί να πέσεις σε στάση με το ΚΤΜ.
Άντε καλορίζικο και καλά γκάζια.
Ε και εγώ μη νομίζεις, δεν είμαι κανάς πιτσιρικάς. Η τελευταία μου ευκαιρία είναι να πάρω αυτό το παιχνίδι και μάλιστα και λίγο καθυστερημένα ηλικιακά. Αλλά αν δεν το κάνω τώρα (χρόνια το σκεφτόμουν) δεν θα το κάνω ποτέ. Οπότε είπα να το πάρω και κάποια στιγμή στο μέλλον να το δώσω. Αυτό με το κόψιμο του τιμονιού ελπίζω να το συνηθίσω, γιατί στη πίστα θα πάω πια 1 φορά τα 2 χρόνια (ισως και καθόλου)... στο δρόμο και τη κίνηση θα είμαι κάθε μέρα
notakos600
12/11/2014, 08:23
Ε και εγώ μη νομίζεις, δεν είμαι κανάς πιτσιρικάς. Η τελευταία μου ευκαιρία είναι να πάρω αυτό το παιχνίδι και μάλιστα και λίγο καθυστερημένα ηλικιακά. Αλλά αν δεν το κάνω τώρα (χρόνια το σκεφτόμουν) δεν θα το κάνω ποτέ. Οπότε είπα να το πάρω και κάποια στιγμή στο μέλλον να το δώσω. Αυτό με το κόψιμο του τιμονιού ελπίζω να το συνηθίσω, γιατί στη πίστα θα πάω πια 1 φορά τα 2 χρόνια (ισως και καθόλου)... στο δρόμο και τη κίνηση θα είμαι κάθε μέρα
''Καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες παρά για όσα δεν έκανες.''
Cosmopolitan.
πυξιδας990
12/11/2014, 09:43
το μειωμενο κοψιμο τιμονιου,οφειλεται στα μπροστινα που φοραει.καλως κακως δεν φοραει οδοντογλυφιδες μπροστα.
notakos600
12/11/2014, 09:45
το μειωμενο κοψιμο τιμονιου,οφειλεται στα μπροστινα που φοραει.καλως κακως δεν φοραει οδοντογλυφιδες μπροστα.
Είναι ιδανικό για τον route66 τότενες. :lol:
πυξιδας990
12/11/2014, 09:47
Είναι ιδανικό για τον route66 τότενες. :lol:
εχει και κατι λακουβες-σαμαρακια ο 66................................
Allst@rf
12/11/2014, 09:49
''Καλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες παρά για όσα δεν έκανες.''
Cosmopolitan.
Να υποθεσω οτι δεν ειχες τι να διαβασεις καποια στιγμη στη χεστρα και πηρες οτι βρηκες μπροστα σου ή στο εδωσε η γυναικα να μαθεις που βρισκεται το σημειο g;
Ή συμβαινει κατι αλλο πιο kinky;
:p
nauagios
12/11/2014, 10:51
ε, πες ντε οτι θελεις πελατακια για τον πεθερο σου...
να συντηρηθει ο 7ψηφιος λογαριασμος και να κανεις το κεφι σου με τα ΚΤΜ που χαλανε...
ετσι εξηγουνται και τα τσαμπα ανταλλακτικα...σωγαμπρος με τα λεφτα του πεθερου που τα'χει κανει με τα χαλασμενα ΚΤΜ και τα μυαλα στα μιξερ....:lol:
α, και που σαι...
αν δεις με το 690 σου κανενα XR με νεκροκεφαλες που λεει μπροστα μπροστα στην μασκα devil's animal...σπασ'το το 'ρδελο σου προσπαθωντας να το φτασεις...:a9:
δεν κυκλοφορουν και πολλα καρναβαλια σαν το δικο σου οποτε δεν θα ειναι δυσκολο. δεν καταλαβες οτι ο ανθρωπος οταν εβαλε στα υποψηφια το ΧR δεν εννουσε το δικο σου, εκτος και αν το δινεις 4000κ. το μαμα εβαλε οπως δεν εβαλε και το dragster duke. τι δδεν καταλαβαινεις δεν το πιανω
πυξιδας990
12/11/2014, 12:33
τωρα συγκρινουμαι δηλ ενα ετοιμο απο το εργοστασιο με ενα που εφτιαξε ενας τυπος καπως?
θα τρελαθουμε δηλ.
devil's animal
12/11/2014, 13:35
δεν κυκλοφορουν και πολλα καρναβαλια σαν το δικο σου οποτε δεν θα ειναι δυσκολο.
συμφωνω.δυσκολο θα ειναι να το πιασεις, οχι να το καταλαβεις...
δεν καταλαβες οτι ο ανθρωπος οταν εβαλε στα υποψηφια το ΧR δεν εννουσε το δικο σου, εκτος και αν το δινεις 4000κ. το μαμα εβαλε οπως δεν εβαλε και το dragster duke. τι δδεν καταλαβαινεις δεν το πιανω
δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να ειναι καποιος εκατομμυριουχος για να παρει ΚΤΜ...ουτως ωστε οταν του σπαει, να παιρνει αλλο...
και κανεις δεν μιλησε για ν'αγορασει το δικο μου...συμφωνα με το 1ο ποστ του darknezz που εγραφε κατι για κριτηρια:
Τα κριτήρια σπουδαιότητας για μένα από το 0 εως το 5 είναι : .
Διαθέσιμο ποσό εως 5500 ευρω. Χρονολογία από 2007-08 και μετά :
Κόστος/συχνότητα συντήρησης : 5
Βάρος : 5
Ιπποδύναμη : 4
Εμφάνιση (αν και υποκειμενικό) : 3.5 (να μην είναι κουνούπι).
Μάρκα : 2
Κόστος αγοράς σε σχέση με άλλη παρόμοιων χαρακτηριστικών μηχανή : 2
του προτεινα 1η επιλογη το XR, ακριβως επειδη δεν εχει τοση δυναμη οπως το ΚΤΜ σε μαμα μορφη..ή εστω με μια εξατμιση και ενα καρμπ που το εχουν οι περισσοτεροι...
γιατι την ιπποδυναμη την εχει σαν 4 και την εμφανιση 3,5...
αντιθετα κοστος συντηρησης και βαρος παιζουν ψηλα (5αρια) και αυτα τα κριτηρια τα πληρει το XR και με το παραπανω...
αμεσως μετα εβαλα husqvarna που παιζει και αυτο στις μεσαιες ιπποδυναμεις της κατηγοριας και η μαρκα του δεν ειναι τοσο φορεμενη (2 στα κριτηρια) και μετα ΚΤΜ που ολοι ξερουμε τι ειναι και τι προσφερουν...
συμφωνα λοιπον με τα κριτηρια που εβαλε, απαντησα...σωστα, λαθος...αυτη την γνωμη εχω...
μετεπειτα που ειπωθηκε οτι το dukeIII δεν ειναι τοσο μοταρντ οπως εχει καθιερωθει ο ορος...(βλ. duke II, crf450, husaberg fs650 κλπ), αλλα streetοφερνει, δεν το παραδεχτηκες, αλλα δεν ειπες και τον λογο...
για να μην λεμε οτι θελουμε...
menelaos46
12/11/2014, 17:24
Νομίζω πως το ΚΤΜ είναι αυτό που ζητάς, και αν το συντηρείς σωστά θα έχεις ένα μόνιμο τεράστιο χαμόγελο!!! :beer:
nauagios
12/11/2014, 17:54
νομιζω ολοι καταλαβαν οτι δεν ειμαι λεφτας. εσυ ακομα το πιστευεις???? και γιατι δεν προτεινες το smc αλλα το XR μαλιστα σαν πρωτη επιλογη??? κομπλεξισμος μηπως?????
devil's animal
12/11/2014, 18:45
νομιζω ολοι καταλαβαν οτι δεν ειμαι λεφτας. εσυ ακομα το πιστευεις???? και γιατι δεν προτεινες το smc αλλα το XR μαλιστα σαν πρωτη επιλογη??? κομπλεξισμος μηπως?????
το βρηκες!! εχω κομπλεξ με τα ΚΤΜ...:a21:
νομιζω δεν καταλαβαινομαστε...
τους λογους που του προτεινα σαν πρωτη επιλογη το XR τους γραφω στο προηγουμενο ποστ...
εχει να κανει με τις προτεραιοτητες που εβαλε ο ιδιος ο ενδιαφερομενος...αντε αλλη μια μπας και γινει κατανοητο...
αφου λεει δεν τον ενδιαφερει η εμφανιση τοσο...
αφου θελει η συντηρηση του να μην τον απασχολει σε κοστος και συχνοτητα...
αφου δεν εχει σαν πρωτη προτεραιοτητα την δυναμη...
μπορει να ειναι και μ@λακιες αυτα που λεω...αλλα αυτη ειναι η αποψη μου...
και δεν ειναι οτι δεν του το προτεινα καθολου το smc...του το προτεινα σαν 3η επιλογη...ελεος δλδ...
ας το παρει ο ανθρωπος να τελειωνουμε...σιριαλ κατηντησε...:rolleyes:
ελα να τον βοηθησω κιολας... (http://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&category=&make=288&variant=smc+690&price-from=&price-to=®istration-from=®istration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&gearbox_type=&kteo=&sort=&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&st=&offer_type=sale)
notakos600
12/11/2014, 19:39
Να υποθεσω οτι δεν ειχες τι να διαβασεις καποια στιγμη στη χεστρα και πηρες οτι βρηκες μπροστα σου ή στο εδωσε η γυναικα να μαθεις που βρισκεται το σημειο g;
Ή συμβαινει κατι αλλο πιο kinky;
:p
Ειρωνικά το έγραψα, καθώς ο μέγας oldman με τον τρόπο αυτό αντιμετωπίζει τα γραφόμενά μου στα τεχνικά.
Προφανώς για να με μειώσει αλλά εμένα στα @@ μου. :lol:
Έλα ρε συ, ακόμη δεν το ξέρεις πως το σημείο G της γυναίκας είναι στην τσέπη του άντρα της;
Allst@rf
12/11/2014, 20:42
:
Έλα ρε συ, ακόμη δεν το ξέρεις πως το σημείο G της γυναίκας είναι στην τσέπη του άντρα της;
Πανω μου το ειχα τοσο καιρο και εψαχνα σε λαθος σημειο....
:tooth:
darknezz
12/11/2014, 22:29
Παίδες, σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Το μηχανάκι το έκλεισα τελικά. Ολα οκ. SMC 690. Το οδήγησα κάμποση ώρα όλα μια χαρά, λίγες χαλαρές βόλτες να το συνηθίσω γιατί είναι πριονάκι και νομίζω ότι δεν θα χω πρόβλημα. Ωραίο, δυνατό και ευέλικτο έστω κι αν δεν κόβει πολύ το τιμόνι. Το μόνο μείον είναι η σέλα, που αν είσαι και λίγο ογκώδης, γίνεται κουραστική. Ισως είναι το μόνο πράγμα που θα αλλάξω αν βρω καμιά καλή ευκαιρία και τιμή στα μαγαζιά που φτιάχνουν-βελτιώνουν σέλες με gel ή δεν ξέρω τι άλλο.
yiannis172
12/11/2014, 22:54
Καλοριζικο και καλοπιωτο το οπλο....πολλα και απροβληματιστα χλμ να κανετε παρεα!
Αν ειναι και καλοσυντηρημενο εκανες την καλυτερη αγορα.
Με το καλό, πάντα όρθιος :beer:
Το μόνο μείον είναι η σέλα, που αν είσαι και λίγο ογκώδης, γίνεται κουραστική. Ισως είναι το μόνο πράγμα που θα αλλάξω αν βρω καμιά καλή ευκαιρία και τιμή στα μαγαζιά που φτιάχνουν-βελτιώνουν σέλες με gel ή δεν ξέρω τι άλλο.
Πήγαινε στο σελά και βάλε τζελ στρώση. Ο κώλος σου θα σε ευχαριστήσει.
Καλοτάξιδο και αγρατζούνιστο παλίκαρε! Βάλε φωτό να το χαρούμε
Καλορίζικος ο ταλιμπαν.Να το χαρείς.
Λευκάδιος
13/11/2014, 04:37
Καλή διασκέδαση :beer:
Την καλυτερη επιλογή έκανες! Καλοτάξιδο και να το χαρείς οσο δεν πάει
darknezz
13/11/2014, 09:19
Να σται καλά μάγκες... Αυτό θα είναι και το τελευταίο μου μηχανάκι σε αυτό το στυλ καθότι πλησιάζουμε και τα 40 σιγά σιγά, και το είχα άχτι πολλάαααααα χρόνια. Αυτό που ψάχνω τώρα είναι κανά καλό και φτηνό μαγαζί για σέλα... Δεν ξέρω αν πρέπει να φτιάξω (χαλάσω) της μαμάς, γιατί αν σε 2 χρονάκια ας πούμε το πουλήσω, μπορεί ο άνθρωπος που θα το πάρει να θέλει τη μαμά σέλα. Οπότε λέω μπας και υπάρχει κανάς σελάς εξ αρχής η' να βρω μια ίδια μεταχειρισμένη και να του τη παω να τη φτιάξει.
Τι παίζει ? ξέρουμε ?
Photos θα σηκώσω απογευματάκι :)
Allst@rf
13/11/2014, 09:58
Στα power parts της ΚΤΜ κοιταξες μη τυχον και υπάρχει κατιτίς;
alexxxcbr
13/11/2014, 10:01
Να σται καλά μάγκες... Αυτό θα είναι και το τελευταίο μου μηχανάκι σε αυτό το στυλ καθότι πλησιάζουμε και τα 40 σιγά σιγά, και το είχα άχτι πολλάαααααα χρόνια. Αυτό που ψάχνω τώρα είναι κανά καλό και φτηνό μαγαζί για σέλα... Δεν ξέρω αν πρέπει να φτιάξω (χαλάσω) της μαμάς, γιατί αν σε 2 χρονάκια ας πούμε το πουλήσω, μπορεί ο άνθρωπος που θα το πάρει να θέλει τη μαμά σέλα. Οπότε λέω μπας και υπάρχει κανάς σελάς εξ αρχής η' να βρω μια ίδια μεταχειρισμένη και να του τη παω να τη φτιάξει.
Τι παίζει ? ξέρουμε ?
Photos θα σηκώσω απογευματάκι :)
Nασαι καλα φιλε να παιρνεις παντα τετοια μηχανακια.Και στα 60.:smokin:
Τι είναι τα 40; ενα νούμερο. Αν στο επιτρέπουν οι οικογενειακές και επαγγελματικές σου υποχρεώσεις τότε μέχρι και παππούς καβαλάς (όταν το επιτρέπει η μέση).
Όσον αφορά το είδος της μηχανής δεν κρύβω οτι με συναρπάζει και ψιλομετάνιωσα που πηγα και εσκασα ενα σωρό λεφτά να πάρω Sport Touring. Δεν υπάρχει χρόνος για touring. Το έχω στο γκαράζ και κάθεται παραπονεμένο με 2000 χιλιόμετρα στο κοντέρ.
Θα προτιμούσα ενα SuperMotard για να βγάζω και τα γουστα που μου αρέσει να βγάζω. Ειδικά τα πατιλίκια. Είμαι ψιλοκάγκουρας το παραδέχομαι. :D
Bob_o_mastoras
13/11/2014, 15:46
Καλοριζικο και καλοστριφτο φιλε!!!!
Λογικα θα σε κανει να νιωσεις 10 με 15 χρονια νεοτερος οποτε μην ανησυχεις!!!
:beer:
Στα power parts της ΚΤΜ κοιταξες μη τυχον και υπάρχει κατιτίς;
Υπάρχει αλλά πρέπει να τζούζει...
Allst@rf
13/11/2014, 16:36
Υπάρχει αλλά πρέπει να τζούζει...
Σιγουρα θα τσουζει μπαμπη...
απλα αν γνωριζει οτι υπαρχει, να ψαξει ebay μπας και βρει καμια ψιλομεταχειρισμενη σε υποφερτη τιμη.
nauagios
13/11/2014, 19:22
αν θυμαμαι καλα την περασα στην εγγυηση και πληρωσα την διαφορα για να παρω την τζελ, κανα 30αρι νομιζω
Red Rider
13/11/2014, 21:44
Τελικά πήρες καινούριο η μεταχειρισμενο ?
Όπως και να έχει καλορίζικο και καλοσουζάριστο!
Αναμένουμε φωτογραφίες! :beer:
devil's animal
14/11/2014, 14:46
καλοταξιδο και καλοσουζαριστο να ειναι...
:beer::beer::beer:
zannisvel
14/11/2014, 14:48
Ωραιο μηχανακι!!! Να το χαρεις!!!!
:beer: :beer: :beer:
darknezz
22/11/2014, 09:14
Λοιπόν μάγκες, μετά κάμποσες μέρες να σας πω την εμπειρία μου. ( SMC 690 )
Το μηχανάκι σε προκαλεί να πας εκεί που θες να πας... ΓΡΗΓΟΡΑ. Δηλ. με αυτό το μηχανάκι δεν μπορείς να πας σιγά και να θες. Εντάξυ, πας αν το αποφασίσεις, αλλά σχεδόν σου μιλάει και σου λέει "κουράζομαι". Μέχρι τις 3000 στροφές το νιώθεις λίγο "άσχημα" ακόμα και στο smooth mode, ο ήχος του κινητήρα, όλα είναι κάπως. Το πας βέβαια αν θες ανετα αλλά αρχίζει να ζεστένεται (θερμοκρασία). Η σέλα παραμένει πρόβλημα αν και τη συνήθισα λίγο (όσο μπορείς να συνηθίσεις ένα κούτσουρο). Στο δρόμο πατάει καλά και τα φρένα του είναι απο τα καλύτερα που έχω δει σε μηχανάκι, ειδικά το μπροστά. Κρατήματα επίσης δείχνει να το χει. Οι αναρτήσεις του αν και πολύ καλές στην άσφαλτο, είναι λίγο σκληρές, δηλ. αν θες κανά πεζοδρόμιο, πλατεία κλπ, ή έχεις δρόμο με λακούβες κλπ, κλοτσάνε λίγο και σε συνδυασμό με την σέλα το νιώθεις. Βέβαια σε στροφές και ανοιχτούς δρόμους δίνουν ρέστα, κολλάει κάτω και στρίβει ακόμα κι αν χαμηλώσεις αρκετά.Πατάει καλά αν και δεν το ζόρισα μέχρι να το συνηθίσω. Το κακό βέβαια είναι ότι μέσα στη πόλη που το θέλω κιόλας για καθημερινή χρήση ανεβάζει κάργα θερμοκρασία. Αν τύχει και πέσεις σε κίνηση και πας λίγο 1η 2α συμπλεκταρίσματα, ανεβαίνει η θερμοκρασία και σταματά μόλις 1 μπάρα πριν σου ανάψει λαμπάκι. Το τιμόνι επίσης όπως είπα δεν κόβει πολύ, πράγμα που στη κίνηση ή σε μανούβρες είναι λίγο πρόβλημα, αλλά συνηθίζεται. Κατά τ' άλλα παραμένει πιστόλι και αρκετά παιχνιδιάρικο. Σε ότι αφορά τους χειρισμούς-εργονομία, flash, μανέτες, φρένα κλπ, έχουμε : Ο μαρσπιες οδηγού δεν ρυθμίζεται για να είσαι σωστός εργονομικά με το ποδόφρενο (πρέπει να κατεβάσεις το ποδόφρενο στο συνεργείο αν δεν σε βολεέυι η θέση), τα flash αριστερά δεξιά δεν είναι και στην πιο εργονομική θέση, ήταν καλύτερα σε XT, honda και Aprillia που τα χω δει, μανέτες φρένου-συμπλέκτη απο τα καλά σημεία (ρυθμίζονται και βρίσκονται σε σωστά εργονομικές θέσεις), στήσιμο καθαρόαιμο μοταρντ και λίγο πιο ψηλό απο το μέσο όρο (suzuki drz, κλπ), γενικά μηχανάκι για άλλο στυλ οδήγησης που το δείχνει κιόλας. Εμφανησιακά κουκλί. Φώτος δεν έχω ανεβάσει γιατί #%$##@ το κινητό και έχω μια μπακατέλα. Αυτά μάγκες εν ολίγοις.
ΚΤΜ και γκάζι πάνε μαζί. Δεν οδηγούνται ήρεμα.
Αν σου ανεβάζει τέτοιες θερμοκρασίες, τσέκαρε το κύκλωμα του ψυγείου, υγρά κτλ. Καλόστριφτο ^^
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.