View Full Version : Να τη και η Μερσέντες....
RaGe_Raptor
31/10/2014, 18:09
κι άλλα λεφτά από γερμανικές επενδύσεις στην Ιταλία (http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/mercedes-amg-takes-25-share-in-mv-agusta/25805.html):p
SHOOTER045
31/10/2014, 18:17
Τι περίμενες?
Να ρίξουν λεφτά στην Ελλάδα για να αναστήσουν τα moto Cris?????????
amyroukai
31/10/2014, 18:22
Καλά, η έμμεβου έχει αλλάξει πιο πολλά χέρΓια και από εκδιδόμενη στην γνωστή αμαρτωλή οδό...
Δεν είναι κακό να έχει ένα ωραίο πακετάκι χρημάτων από πίσω. Ως πρεστίζ φίρμα, πιθανώς ο όμιλος να την σπρώξει. Η μερσέντες έχει επίσης αγωνιστική παράδοση, πιθανολογώ ότι θα δούμε ακόμα καλύτερες εμφανίσεις στα SBK.
οπως λέμε σκόντα Ξάνθης ξερω γω..
pipe_smoker
31/10/2014, 19:17
Όχι η merc γαμώ το σπίτι τους.
Όχι η merc:plaf:
MG-KTiNoS
31/10/2014, 19:24
Όχι η merc γαμώ το σπίτι τους.
Όχι η merc:plaf:
.............
pipe_smoker
31/10/2014, 19:31
.............
Ε μα ρε μαλάκα αν είναι δυνατόν.
Μπαίνεις στα κωλάμαξά τους 30 χρονών και βγαίνεις 60.
Α στο διάλο που μου θένε και μηχανάκια οι άχρηστοι που για να φτιάξουν γρήγορο αμάξι θέλουνε 8 λίτρα κινητήρα με κομπρέσορες και την ικανότητα να στρίβει την έχουν στα εξτρά.
RaGe_Raptor
31/10/2014, 19:38
Ε μα ρε μαλάκα αν είναι δυνατόν.
Μπαίνεις στα κωλάμαξά τους 30 χρονών και βγαίνεις 60.
Α στο διάλο που μου θένε και μηχανάκια οι άχρηστοι που για να φτιάξουν γρήγορο αμάξι θέλουνε 8 λίτρα κινητήρα με κομπρέσορες και την ικανότητα να στρίβει την έχουν στα εξτρά.
μπα ούτε καν......μόνο αν αγοράσεις μπέμπα σώνεσαι...και μάλιστα m-pack...:evil:
στο θέμα μας,λες να περάσει η φιλοσοφία της μερκ και στα έμε-βου?μπα δε νομίζω για το πρεστίζ το έκανε..σου λέει οι άλλοι 2(bmw-audi) καλύτεροι είναι???
Ε μα ρε μαλάκα αν είναι δυνατόν.
Μπαίνεις στα κωλάμαξά τους 30 χρονών και βγαίνεις 60.
Α στο διάλο που μου θένε και μηχανάκια οι άχρηστοι που για να φτιάξουν γρήγορο αμάξι θέλουνε 8 λίτρα κινητήρα με κομπρέσορες και την ικανότητα να στρίβει την έχουν στα εξτρά.
Έκανε την μαγκια όμως με το A class AMG....
RaGe_Raptor
31/10/2014, 19:43
Έκανε την μαγκια όμως με το A class AMG....
ναι αυτό είναι αλήθεια...αλλά και πάλι M135i-M235i ...
pipe_smoker
31/10/2014, 19:45
μπα ούτε καν......μόνο αν αγοράσεις μπέμπα σώνεσαι...και μάλιστα m-pack...
Φιξντ.
Στο'χω πει ότι σ'αγαπάω εσένανε?:D
Έκανε την μαγκια όμως με το A class AMG....
Μαγκιά?
A-class?
Τί είναι αυτό?
Αυτό που μοιάζει με το Atos λες?
Τί μαγκιά έκανε?
Έβαλε τιμόνι που συνδέεται με τους τροχούς αντί να γυρνάει μόνο του έτσι για να έχεις την ψευδαίσθηση?:lol:
Bob_o_mastoras
31/10/2014, 19:59
Ρε συ pipe ετυχε να δουλευω με e-class ενα φεγγαρι εξω. Που ειναι το αρχι-παππουδεξ μοντελο της Μερσεντες. Δεν ειναι καθολου ασχημο θα ελεγα. Δεν ηταν το ιδιο "κοφτερο" με το αντιστοιχο 5αρι της Μπεμβε, που επισης ειχε η επιχειρηση και ειχα δουλεψει, αλλα ηταν μια χαρα σβελτο παρ'ολα τα κιλα του και η ποιοτητα κυλησης και η σαφηνεια στο δρομο ηταν κορυφαια απλα.
Το clk επισης πολυ καλο αν και σου δινει μια αισθηση βαρους στις στροφες.
Ειναι πιο παιχνιδιαρικα τα bmw ενταξει, αλλα εσυ το ισοπεδωσες!
Πολυ καλυτερα απο το civic μου θα ελεγα... :cry::cry:
pipe_smoker
31/10/2014, 20:12
Πολυ καλυτερα απο το civic μου θα ελεγα... :cry::cry:
Αν μου χαρίσουνε merc την κάνουμε τράμπα με το civc όποτε γουστάρεις (κι άμα με ξαναδεις γράψε με):lol:
Τα είπες μόνος σου στο ποστ σου.
Ναι μεν.... αλλά....
Ντάξει.... αν και....
Ε εγώ δίνω πολύ περισσότερη βαρύτητα.
Και για να μην παρεξηγηθώ, να πω ότι δεν μπορώ να αποφύγω το να βάζω και μπόλικη υποκειμενικότητα μέσα γιατί δεν τη χωνεύω με καμία Παναγία.
Πρέπει να κάνω διαλογισμό κανά 3ωρο για να δώσω σοβαρή κι "αντικειμενική" απάντηση στο αν η merc είναι για τα μπάζα ή για τα σκουπίδια:lol:
Φιξντ.
Στο'χω πει ότι σ'αγαπάω εσένανε?:D
Μαγκιά?
A-class?
Τί είναι αυτό?
Αυτό που μοιάζει με το Atos λες?
Τί μαγκιά έκανε?
Έβαλε τιμόνι που συνδέεται με τους τροχούς αντί να γυρνάει μόνο του έτσι για να έχεις την ψευδαίσθηση?:lol:
ΨΙΤ, ΝΕΑΡΕ....
σαν να εχεις μεινει λιιιγο πισω...
326092
πλεον τα μερκεντε ειναι αξιοπρεπεστα αυτοκινητα με καλο γκαζι, και καθολου παπουδιστικα..
RaGe_Raptor
31/10/2014, 20:17
το βλέπω έρχεται... vs θα γίνει κι αυτό......:cry:
υγ:τα μερκεντέ είναι για uninspired souls... τα εμε-βου όχι...
Bradipous
31/10/2014, 20:18
προσπερναω την αισθητικη του 135 και εστιαζω στο
2.0l το A 3.5l το 135 και το κοντραρει στα ισια (μη σε πω ειναι και καλυτερο το Α και ξεκινησει κανα τζιχαντ εδω)
bmw ο ορισμος του ελαφρυου στριφτερου και αξιοπιστου :lol:
pipe_smoker
31/10/2014, 20:21
ΨΙΤ, ΝΕΑΡΕ....
σαν να εχεις μεινει λιιιγο πισω...
326092
πλεον τα μερκεντε ειναι αξιοπρεπεστα αυτοκινητα με καλο γκαζι, και καθολου παπουδιστικα..
Δεν έχω μείνει πίσω.
Ξέρω πολύ καλά τί μου γίνεται Μικέ.
Γκάζι έχουν.
Το πού το έχουν, πώς το βγάζουν κλπ είναι το θέμα.
Και τα τουτού δεν είναι μόνο γκάζι.
Όσο για τον παππουδισμό δεν είναι μόνο στην εμφάνιση.
Είναι στη φιλοσοφία και στην αντίληψη των πραγμάτων.
Δε μπα να φτιάξουν πύραυλο που να πατάει ότι κυκλοφορεί σε 4 ρόδες, παππουδίστικο ύφος θα έχει.
Τα τελευταία χρόνια τη μεγαλύτερη πρόοδο την έχει κάνει η AUDI (από τις 3).
Το αναγνωρίζω, παρ'όλο που δεν τα χωνεύω.
Έχει βγάλει διαμάντια.
Είμαι μπεμβεδάκιας.
They don't make them like they used to, δεν έχουν κάνει την πρόοδο που έχει κάνει η AUDI τα τελευταία χρόνια, τώρα κάνει αλλαγές (οι οποίες δε μου αρέσουν αλλά αρεσουν στην ΕΕ και στις περιβαλλοντικές), αλλά τα αυτοκίνητά της χαρίζουν χαμόγελα.
Όχι χασμουρητά.
Το μεγαλύτερο μπράβο πραγματικά πάει στην AUDI.
Εγώ και πάλι Μ3 θα έπαιρνα.
Bradipous
31/10/2014, 20:22
ΨΙΤ, ΝΕΑΡΕ....
σαν να εχεις μεινει λιιιγο πισω...
326092
πλεον τα μερκεντε ειναι αξιοπρεπεστα αυτοκινητα με καλο γκαζι, και καθολου παπουδιστικα..
βαλε και το αδερφακι ντε
326095
RaGe_Raptor
31/10/2014, 20:22
προσπερναω την αισθητικη του 135 και εστιαζω στο
2.0l το A 3.5l το 135 και το κοντραρει στα ισια (μη σε πω ειναι και καλυτερο το Α και ξεκινησει κανα τζιχαντ εδω)
bmw ο ορισμος του ελαφρυου στριφτερου και αξιοπιστου :lol:
δε τα ξες καλά μάστορα... οποιαδήποτε μπέμπα που τελειώνει σε 35 είναι 3.0l 6κύλινδρη σε σειρά με twin scroll μονό υπερσυμπιεστή (παλιότερα twin turbo) και είναι ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ...
RaGe_Raptor
31/10/2014, 20:24
Δεν έχω μείνει πίσω.
Ξέρω πολύ καλά τί μου γίνεται Μικέ.
Γκάζι έχουν.
Το πού το έχουν, πώς το βγάζουν κλπ είναι το θέμα.
Και τα τουτού δεν είναι μόνο γκάζι.
Όσο για τον παππουδισμό δεν είναι μόνο στην εμφάνιση.
Είναι στη φιλοσοφία και στην αντίληψη των πραγμάτων.
Δε μπα να φτιάξουν πύραυλο που να πατάει ότι κυκλοφορεί σε 4 ρόδες, παππουδίστικο ύφος θα έχει.
Τα τελευταία χρόνια τη μεγαλύτερη πρόοδο την έχει κάνει η AUDI (από τις 3).
Το αναγνωρίζω, παρ'όλο που δεν τα χωνεύω.
Έχει βγάλει διαμάντια.
Είμαι μπεμβεδάκιας.
They don't make them like they used to, δεν έχουν κάνει την πρόοδο που έχει κάνει η AUDI τα τελευταία χρόνια, τώρα κάνει αλλαγές (οι οποίες δε μου αρέσουν αλλά αρεσουν στην ΕΕ και στις περιβαλλοντικές), αλλά τα αυτοκίνητά της χαρίζουν χαμόγελα.
Όχι χασμουρητά.
Το μεγαλύτερο μπράβο πραγματικά πάει στην AUDI.
Εγώ και πάλι Μ3 θα έπαιρνα.
έχω δίδυμο αδερφάκι...........!!!!!!!!!!!!:beer:
Bradipous
31/10/2014, 20:25
δε τα ξες καλά μάστορα... οποιαδήποτε μπέμπα που τελειώνει σε 35 είναι 3.0l 6κύλινδρη σε σειρά με twin scroll μονό υπερσυμπιεστή (παλιότερα twin turbo) και είναι ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ...
ειναι και αυτο που τα εχουν κοδικοποιημενα για να σε μπερδευουν
318 2.0
320 2.2
κοκ
:p
SHOOTER045
31/10/2014, 20:30
Δεν έχω μείνει πίσω.
Ξέρω πολύ καλά τί μου γίνεται Μικέ.
Γκάζι έχουν.
Το πού το έχουν, πώς το βγάζουν κλπ είναι το θέμα.
Και τα τουτού δεν είναι μόνο γκάζι.
Όσο για τον παππουδισμό δεν είναι μόνο στην εμφάνιση.
Είναι στη φιλοσοφία και στην αντίληψη των πραγμάτων.
Δε μπα να φτιάξουν πύραυλο που να πατάει ότι κυκλοφορεί σε 4 ρόδες, παππουδίστικο ύφος θα έχει.
Τα τελευταία χρόνια τη μεγαλύτερη πρόοδο την έχει κάνει η AUDI (από τις 3).
Το αναγνωρίζω, παρ'όλο που δεν τα χωνεύω.
Έχει βγάλει διαμάντια.
Είμαι μπεμβεδάκιας.
They don't make them like they used to, δεν έχουν κάνει την πρόοδο που έχει κάνει η AUDI τα τελευταία χρόνια, τώρα κάνει αλλαγές (οι οποίες δε μου αρέσουν αλλά αρεσουν στην ΕΕ και στις περιβαλλοντικές), αλλά τα αυτοκίνητά της χαρίζουν χαμόγελα.
Όχι χασμουρητά.
Το μεγαλύτερο μπράβο πραγματικά πάει στην AUDI.
Εγώ και πάλι Μ3 θα έπαιρνα.
για ρωτα κανενα κατοχο του groop VAG να σου πει για τα διχρονα μοτερ που οδηγανε
περα απο μια Μseries που μας εχουν τα οο τυμπανα
δεν τρελαινομαι
τα merc οκ
αλλα too much
παραμενω ιαπωνεζωφιλος
NISSAN-SUBARU-MITSUBISHI-TOYOTA
μην ανεβασω φωτο
θα πεσει ο server απ την κα@λα
SHOOTER045
31/10/2014, 20:33
προσπερναω την αισθητικη του 135 και εστιαζω στο
2.0l το A 3.5l το 135 και το κοντραρει στα ισια (μη σε πω ειναι και καλυτερο το Α και ξεκινησει κανα τζιχαντ εδω)
bmw ο ορισμος του ελαφρυου στριφτερου και αξιοπιστου :lol:
δεν τα λες και ελαφρια
εκτος αν τα μειον 30-40 κιλα ελαφρυτερο απο αντιστοιχο merc
θεωρειαται ελαφρυ
ελαφρυ+στριφτερο ηταν ενα PEUGEOT 106RALLYE
αξιοιπιστο ομως δεν θα το ελεγα
Bradipous
31/10/2014, 20:43
δεν τα λες και ελαφρια
εκτος αν τα μειον 30-40 κιλα ελαφρυτερο απο αντιστοιχο merc
θεωρειαται ελαφρυ
ελαφρυ+στριφτερο ηταν ενα PEUGEOT 106RALLYE
αξιοιπιστο ομως δεν θα το ελεγα
καλα αυτο για ελαφρυ στριφτερο και αξιοπιστο εννοειται ηταν ειρωνια...
αλλα εσυ το πας πισω, εκει ειχαμε και πουντο τζιτι και σαξο βιτιες
και πολυ περισσοτερα και καλυτερα ιαπωνικα σε σχεση με σημερα...
pipe_smoker
31/10/2014, 20:49
για ρωτα κανενα κατοχο του groop VAG να σου πει για τα διχρονα μοτερ που οδηγανε
περα απο μια Μseries που μας εχουν τα οο τυμπανα
δεν τρελαινομαι
τα merc οκ
αλλα too much
παραμενω ιαπωνεζωφιλος
NISSAN-SUBARU-MITSUBISHI-TOYOTA
μην ανεβασω φωτο
θα πεσει ο server απ την κα@λα
Τελείως διαφορετική σχολή και φιλοσοφία.
Δεν μπορώ να βάλω στο ίδιο τσουβάλι ένα EVΟ κι ένα Impreza (όσο κι αν τα καραγουστάρω) που είναι ρέπλικες από αυτοκίνητα WRC, τουρμπάτα κάργα, σηκώνουν τις άπειρες βελτιώσεις για πλάκα, είναι τετρακούνες (ίσως το βασικότερο) και βασικά γαμώ τις τετρακούνες, όχι μπροστοκούνα που άμα σπινιάρει δίνει λίγο και στους πίσω, απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό και πολλά άλλα.
Άλλο πράγμα το EVO που αγοράζεις μόνο αμάξι (και πολύ αμάξι).
Άλλο η Μ3 που αγοράζεις και πολύ αμάξι και άλλα πράγματα (και κοστίζει όσο 2 EVO).
Άλλο η Ferrari που αγοράζεις τον παράδεισο.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ...............ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Τό μαγαζί είναι γιά μοτό.......
pipe_smoker
31/10/2014, 20:52
αλλα εσυ το πας πισω, εκει ειχαμε και πουντο τζιτι και σαξο βιτιες
και πολυ περισσοτερα και καλυτερα ιαπωνικα σε σχεση με σημερα...
Κι έχει σ'χωρεθεί κόσμος και κοσμάκης από τα πούντο που 250αρίζανε με 200χιλιάρικα βελτίωση.
Τα Ιαπωνικά του τότε πάνε.
Το EVO μας τελείωσε.
Έμεινε μια μαλακία Impreza.
Περαστικά μας.
οτι και να λετε εσεις παντως, για μενα ΕΝΑ ΜΟΝΟ μερσεντες αξιζει...
326096
326097
Bradipous
31/10/2014, 20:53
Τελείως διαφορετική σχολή και φιλοσοφία.
Δεν μπορώ να βάλω στο ίδιο τσουβάλι ένα EVΟ κι ένα Impreza (όσο κι αν τα καραγουστάρω) που είναι ρέπλικες από αυτοκίνητα WRC, τουρμπάτα κάργα, σηκώνουν τις άπειρες βελτιώσεις για πλάκα, είναι τετρακούνες (ίσως το βασικότερο) και βασικά γαμώ τις τετρακούνες, όχι μπροστοκούνα που άμα σπινιάρει δίνει λίγο και στους πίσω, απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό και πολλά άλλα.
Άλλο πράγμα το EVO που αγοράζεις μόνο αμάξι (και πολύ αμάξι).
Άλλο η Μ3 που αγοράζεις και πολύ αμάξι και άλλα πράγματα (και κοστίζει όσο 2 EVO).
Άλλο η Ferrari που αγοράζεις τον παράδεισο.
τωρα μιλας σωστα...
και στο εβο - ιμπρεζα μπαινουν τα αντιστοιχα ιαπωνικα
στο Μ3 τα αντιστοιχα ευρωπαικα
γιατι λιγο πολυ ακολουθουν την ιδια φιλοσοφια
γιατι πριν δεν μας τα λεγες καλα :p
pipe_smoker
31/10/2014, 20:54
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ...............ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Τό μαγαζί είναι γιά μοτό.......
Την έχουμε στο συνεργείο και βρήκαμε ευκαρία να το ρίξουμε λίγο έξω.
pipe_smoker
31/10/2014, 20:57
οτι και να λετε εσεις παντως, για μενα ΕΝΑ ΜΟΝΟ μερσεντες αξιζει...
326096
326097
Αυτό καλό είναι.
Φορτωμένο με καμιά 10αριά Μ3 οπως η γνωστή φωτό:lol:
τωρα μιλας σωστα...
και στο εβο - ιμπρεζα μπαινουν τα αντιστοιχα ιαπωνικα
στο Μ3 τα αντιστοιχα ευρωπαικα
γιατι λιγο πολυ ακολουθουν την ιδια φιλοσοφια
γιατι πριν δεν μας τα λεγες καλα :p
Άλλο πράγμα λέμε τώρα (και συμφωνήσαμε), άλλο πράγμα λέγαμε πριν (και διαφωνήσαμε).
Μην τα μπλέκουμε.
ΥΓ. Καλή είναι η διαφωνία, αλλιώς θα πεθάνουμε από βαρεμάρα.
Bradipous
31/10/2014, 21:00
Κι έχει σ'χωρεθεί κόσμος και κοσμάκης από τα πούντο που 250αρίζανε με 200χιλιάρικα βελτίωση.
Τα Ιαπωνικά του τότε πάνε.
Το EVO μας τελείωσε.
Έμεινε μια μαλακία Impreza.
Περαστικά μας.
ακριβως
τα ιαπωνικα εμειναν εκει που ηταν πριν 10 χρονια (εκτως ελαχιστων εξαιρεσεων)
που ναι μεν για τοτε γ@μουσαν αλλα για σημερα ειναι μετρια
πλεον το πρωτο λογο εχουν τα ευρωπαικα.
ΥΓ. 2/3 συμφωνουμε, μαλλον θα πληξουμε.
pipe_smoker
31/10/2014, 21:05
ακριβως
τα ιαπωνικα εμειναν εκει που ηταν πριν 10 χρονια (εκτως ελαχιστων εξαιρεσεων)
που ναι μεν για τοτε γ@μουσαν αλλα για σημερα ειναι μετρια
πλεον το πρωτο λογο εχουν τα ευρωπαικα.
ΥΓ. 2/3 συμφωνουμε, μαλλον θα πληξουμε.
Εγώ πάντως τζαπάν έχω.
Γιατί για να έπαιρνα τα αντίστοιχα άλογα και LSD σε BMW έπρεπε να δώσω 20-25χιλιάρικα παραπάνω.
Πάει, πλήξαμε:lol:
ΕΝΑ 350Ζ Ή 370...............
Πόσο κάνει ρέ παιδιά..??
Αυτό καλό είναι.
Φορτωμένο με καμιά 10αριά Μ3 οπως η γνωστή φωτό:lol:
Άλλο πράγμα λέμε τώρα (και συμφωνήσαμε), άλλο πράγμα λέγαμε πριν (και διαφωνήσαμε).
Μην τα μπλέκουμε.
ΥΓ. Καλή είναι η διαφωνία, αλλιώς θα πεθάνουμε από βαρεμάρα.
ακριβως
τα ιαπωνικα εμειναν εκει που ηταν πριν 10 χρονια (εκτως ελαχιστων εξαιρεσεων)
που ναι μεν για τοτε γ@μουσαν αλλα για σημερα ειναι μετρια
πλεον το πρωτο λογο εχουν τα ευρωπαικα.
ΥΓ. 2/3 συμφωνουμε, μαλλον θα πληξουμε.
Εγώ πάντως τζαπάν έχω.
Γιατί για να έπαιρνα τα αντίστοιχα άλογα και LSD σε BMW έπρεπε να δώσω 20-25χιλιάρικα παραπάνω.
Πάει, πλήξαμε:lol:
Αφου μπαναρατε τα καταλληλα ατομα καλα να παθετε.............
:tooth:
Bob_o_mastoras
31/10/2014, 21:29
οτι και να λετε εσεις παντως, για μενα ΕΝΑ ΜΟΝΟ μερσεντες αξιζει...
326096
326097
:nono: Oxι μονο αυτο... και αυτο:
326099
Και δωρο βιντεο απο τεστ του esp:
https://www.youtube.com/watch?v=YzKnnqVQCrY
Eγω παντως ενα μεσεντες θα ηθελα.. αυτο:
326100
SHOOTER045
31/10/2014, 21:32
:nono: Oxι μονο αυτο... και αυτο:
326099
Και δωρο βιντεο απο τεστ του esp:
https://www.youtube.com/watch?v=YzKnnqVQCrY
Eγω παντως ενα μεσεντες θα ηθελα.. αυτο:
326100
Αυτά που είχαμε στον στρατό είναι?
Bob_o_mastoras
31/10/2014, 21:32
ΕΝΑ 350Ζ Ή 370...............
Πόσο κάνει ρέ παιδιά..??
13 με 14 χιλιαρικα μεταχειρισμενο. Δεν ειναι ασχημα... Αλλα θα στα φαει το κρατος και η ασφαλιστικη μετα.
Bob_o_mastoras
31/10/2014, 21:33
Αύρα που είχαμε στον στρατό είναι?
Ναι τα G αλλα νεα εκδοση. Πολυ βελτιωμενη. Το ιδιο ανθεκτικη (λενε). Απλα κρατησαν το ιδιο ρετρο αμαξωμα.
:nono: Oxι μονο αυτο... και αυτο:
326099
Και δωρο βιντεο απο τεστ του esp:
https://www.youtube.com/watch?v=YzKnnqVQCrY
Eγω παντως ενα μεσεντες θα ηθελα.. αυτο:
326100
Ρε μ@λακες ......
Απο τα μοτοσακα πηγατε στα κουτια και μετα στα φορτηγα λεοφωρεια!
Ελεος δηλαδη!
Σε λιγο μας ποσταρετε και το παπορι του spyrakoy.............................
:tooth:
RaGe_Raptor
31/10/2014, 21:37
Ναι τα G αλλα νεα εκδοση. Πολυ βελτιωμενη. Το ιδιο ανθεκτικη (λενε). Απλα κρατησαν το ιδιο ρετρο αμαξωμα.
δεν έχουν τι μαλακία να κάνουν
326101
SHOOTER045
31/10/2014, 21:37
13 με 14 χιλιαρικα μεταχειρισμενο. Δεν ειναι ασχημα... Αλλα θα στα φαει το κρατος και η ασφαλιστικη μετα.
Το έχω δει το έργο, ο τύπος έστειλε τον γιόκα του για σπουδές στην Βουλγαρία, πήρε το Ζ εκεί με βουλγαρικά νούμερα ασφάλειες τέλη κλπ
Σε καμιά δεκαριά χρόνια θα κάνω το ίδιο
RaGe_Raptor
31/10/2014, 21:40
Ρε μ@λακες ......
Απο τα μοτοσακα πηγατε στα κουτια και μετα στα φορτηγα λεοφωρεια!
Ελεος δηλαδη!
Σε λιγο μας ποσταρετε και το παπορι του spyrakoy.............................
:tooth:
αφού το κάψαμε εντελώς ορίστε και το μοναδικό merc που γουστάρω..326102
Bob_o_mastoras
31/10/2014, 21:43
Nα και ενα πιο μαχιμο που ειδα σημερα. Makar λεγεται:
326103
Πανε παντου αυτα τα οχηματα παντως.
Bradipous
31/10/2014, 21:45
Nα και ενα πιο μαχιμο που ειδα σημερα. Makar λεγεται:
326103
Πανε παντου αυτα τα οχηματα παντως.
οτι ακριβως σου χρειαζεται για το eurotrip που ετοιμαζεις :cry:
Αυτά που είχαμε στον στρατό είναι?
αν αυτό που οδηγούσες στο στρατο, μεσα ηταν ετσι, τοτε ναι αυτό είναι....
326104
η MVAgusta πρεπει να αγορασε το 25% της ΜερτσεντΕ και να ετοιμαζει το πρωτο 4 Χ 4 ATV-SUV ...MV Agusta Batale
SHOOTER045
31/10/2014, 21:50
Δεν τα οδηγούσα, με πήγαιναν - σπάνια - και τα ρίχναμε από τα C130 καμιά φορά
αφού το κάψαμε εντελώς ορίστε και το μοναδικό merc που γουστάρω..326102
να σε ενημερωσω ότι η μερκεντε εβγαλε και μεγαλυτερο από το unimog U-500 με αντιστοιχες όμως δυνατότητες, το ZETROS
326105
Bob_o_mastoras
31/10/2014, 21:56
αν αυτό που οδηγούσες στο στρατο, μεσα ηταν ετσι, τοτε ναι αυτό είναι....
326104
Μονο ετσι;;; Με suede δερμα στα καθισματα και εβενο στο ταμπλο ηταν! :lol:
ααα το μεταξωτο χαλακι ξεχασα!
Μονο ετσι;;; Με suede δερμα στα καθισματα και εβενο στο ταμπλο ηταν! :lol:
ααα το μεταξωτο χαλακι ξεχασα!
ετσι ακριβως όπως το περιγραφεις ηταν στη μοναδα που υπηρετησα το τζιπακι για τα ωνια....
φαντασου του δοικα τι ειχε μεσα..
SHOOTER045
31/10/2014, 22:05
ετσι ακριβως όπως το περιγραφεις ηταν στη μοναδα που υπηρετησα το τζιπακι για τα ωνια....
φαντασου του δοικα τι ειχε μεσα..
Ο δικός μού στο πεύκο είχε pajero κάτι θα ήξερε...
RaGe_Raptor
31/10/2014, 22:06
να σε ενημερωσω ότι η μερκεντε εβγαλε και μεγαλυτερο από το unimog U-500 με αντιστοιχες όμως δυνατότητες, το ZETROS
326105
μπα το άλλο είναι πιο agile (μανιτζέβελο;) )
dimmie_72
31/10/2014, 22:08
αν αυτό που οδηγούσες στο στρατο, μεσα ηταν ετσι, τοτε ναι αυτό είναι....
326104
Όχι μόνο έτσι δεν ήταν, αλλά ήταν σασί κατασκευής ΕΛΒΟ και κινητήρα STEYR :rotflmao:
Y.Γ. το σύνολο σασμάν, κεντρικού και μπρος-πίσω διαφορικών σε ένα G παίζει χαλαρά να κοστίζει όσο μία A class ;)
pipe_smoker
31/10/2014, 22:09
Να χαρώ εγώ τζιπιές, που έτσι και τις πας στα λαγκάδια και σου γδάρει κανα κλαρί το pearlecent χρωμα θα κλαις 4 μισθούς :tooth:
Lada Niva και καθάρισες:smokin:
RaGe_Raptor
31/10/2014, 22:11
μπουρδέλο έγινε το νήμα...εμ τί περίμενες για μερσεντέ μιλάμε....:lol:
Lada Niva και καθάρισες:smokin:
Νταβαριτς , να μην σε στεναχωρήσω αλλα ο Σταλιν πέθανε...
Ζητω ο Πουτιν λεμε..
326109
stefanos
31/10/2014, 22:48
Όχι μόνο έτσι δεν ήταν, αλλά ήταν σασί κατασκευής ΕΛΒΟ και κινητήρα STEYR :rotflmao:
Ολα τα G Steyr-Daimler-Puch ήταν και την ΕΛΒΟ αυτοί την έφτιαξαν για να παράγει τα οχήματα που αγοράσαμε.
RaGe_Raptor
31/10/2014, 22:51
Ολα τα G Steyr-Daimler-Puch ήταν και την ΕΛΒΟ αυτοί την έφτιαξαν για να παράγει τα οχήματα που αγοράσαμε.
άντε και μπορεί να παράγουμε και mv τώρα που έρχεται η ανάπτυξη..
stefanos
31/10/2014, 23:01
άντε και μπορεί να παράγουμε και mv τώρα που έρχεται η ανάπτυξη..
Εκείνη την εποχή το παραμύθι ήταν ότι μπορεί να τα πληρώσουμε ακριβότερα αν τα κατασκευάσουμε στην Ελλάδα
και να κάνουμε και μερικά χρόνια παραπάνω,
αλλά θα μας μείνει η τεχνογνωσία σαν επένδυση για το μέλλον.:bawl:
Αποδείχθηκε ότι δεν το χουμε τελικά.
RaGe_Raptor
31/10/2014, 23:08
Εκείνη την εποχή το παραμύθι ήταν ότι μπορεί να τα πληρώσουμε ακριβότερα αν τα κατασκευάσουμε στην Ελλάδα
και να κάνουμε και μερικά χρόνια παραπάνω,
αλλά θα μας μείνει η τεχνογνωσία σαν επένδυση για το μέλλον.:bawl:
Αποδείχθηκε ότι δεν το χουμε τελικά.
κι ήθελα πολύ να καβαλήσω ελληνικό μοτοσακό ρπστμ..τώρα που υπερήφανα φέρει τη σημαία στη συσκευασία της ακόμη και η σοκοφρέτα..με το εθνικό φρόνημα στα ύψη.. και με το κεφάλι ψηλά... κρίμας...
nikos_XT600
01/11/2014, 01:29
Φιλε pipe_smoker τι τζαπανάμαξο εχεις αν επιτρεπεται?
πολυ καλα τα γερμανικα..........
αν εχεις να δωσεις τρια αμαξια για να τα αγορασεις αλλο ενα για να τα συντηρηρεις-επισκευαζεις και σε 5 χρονια το διωξεις λιγο πριν αρχισει να σκορπαει ειναι μια χαρα:cry:
nikos_XT600
01/11/2014, 11:34
Να σκορπαει σε 5 χρονια?? Χαχαχαχα
Παιδια μην συγκρινετε οπελ με μερσεντες..
Κ εγω τζαπανοφιλος ειμαι με 2 τζαπαν αμαξια κ 2 τζαπαν μηχανακια,αλλα επειδη δουλευω πανω σε μερσεντες μην λεει ο καθενας οτι του κατεβει..
Γιατι 880.000χλμ σε χρηση ταξι δλδ αναβε σβηνε ολη μερα τον κινητηρα κ το μονο προβλημα που εβγαλε ηταν η μιζα στα 800.000χλμ δεν νομιζω να ειναι τοσο σαραβαλα..
μη συγκρινεις βενζινη με πετρελαιο και παλιες μερσεντες με σημερινες
αν δουλευεις σε επισημο σερβις θα ξερεις ποσο ειναι το κοστος αν πας by the book
nikos_XT600
01/11/2014, 20:41
2001 μοντελο ηταν. 2007 μοντελο ηταν αυτο που ειχαμε μεχρι πριν λιγους μηνες κ ειχε 420.000χλμ με μοναδικο προβλημα ο κομπρεσορας απο το κλιμα.
Τα βενζινοκινητα δλδ βγαζουν προβλημα? Περιεργο γιατι δεν ακουσα τπτ εκτως απο 1 μοντελο που ειχε προβλημα στους οδηγους βαλβιδων.
Για τα σερβις τι να πω? Αν πηγαινεις σε αντιπροσωπια σε γδερνουν ανεξαρτητως μαρκας.
Οσο για το αν ειναι σπορ η οχι δεν ξερω ποσοι εχουν οδηγησει AMG..
Τα μερσεντες δεν εχουν καμια επαφη σε θεμα ποιοτητας με τα αλλα αμαξια.
RaGe_Raptor
01/11/2014, 21:11
2001 μοντελο ηταν. 2007 μοντελο ηταν αυτο που ειχαμε μεχρι πριν λιγους μηνες κ ειχε 420.000χλμ με μοναδικο προβλημα ο κομπρεσορας απο το κλιμα.
Τα βενζινοκινητα δλδ βγαζουν προβλημα? Περιεργο γιατι δεν ακουσα τπτ εκτως απο 1 μοντελο που ειχε προβλημα στους οδηγους βαλβιδων.
Για τα σερβις τι να πω? Αν πηγαινεις σε αντιπροσωπια σε γδερνουν ανεξαρτητως μαρκας.
Οσο για το αν ειναι σπορ η οχι δεν ξερω ποσοι εχουν οδηγησει AMG..
Τα μερσεντες δεν εχουν καμια επαφη σε θεμα ποιοτητας με τα αλλα αμαξια.
να σου πω την αλήθεια ίσχυε το '90... και ίσως και πιο πριν.. 2004 clk ckompressor 120.000km ΟΛΕΣ οι βαλβίδες "ψωριασμένες"...ευλαβικά συντηρημένο και δουλεμένο...και δεν είναι το μόνο περιστατικό....
κλασικη΄ελληναραδικη νοοτροπια! επειδή ενας μπαρμπας του κουμπαρου του ξαδερφου του κουνιαδου μας ειχε ένα αμαξι και εβγαλε ένα μικρο προβληματακι, αυτόματα σημαινει ότι όλα τα αμαξια της μαρκας αυτης είναι μπουρδελα!
ρε σεις μη καταδικαζετε μια μαρκα επειδή ακουσατε δυο περιστατικα αναμεσα στα εκατομυρια οχήματα που εχουν παραχθει...
και ασχετα τι λεει ο ιδιοκτητης τους, εσεις βαζετε το χερι σας στη φωτια ότι είναι οντως ευλαβικα συνητηριμενα και ότι οδηγούνται σωστα??
RaGe_Raptor
01/11/2014, 21:51
κλασικη΄ελληναραδικη νοοτροπια! επειδή ενας μπαρμπας του κουμπαρου του ξαδερφου του κουνιαδου μας ειχε ένα αμαξι και εβγαλε ένα μικρο προβληματακι, αυτόματα σημαινει ότι όλα τα αμαξια της μαρκας αυτης είναι μπουρδελα!
ρε σεις μη καταδικαζετε μια μαρκα επειδή ακουσατε δυο περιστατικα αναμεσα στα εκατομυρια οχήματα που εχουν παραχθει...
και ασχετα τι λεει ο ιδιοκτητης τους, εσεις βαζετε το χερι σας στη φωτια ότι είναι οντως ευλαβικα συνητηριμενα και ότι οδηγούνται σωστα??
το αυτοκίνητο είναι στην οικογένεια.. και δεν είναι το μόνο με το συγκεκριμένο πρόβλημα...και πηδάς σε συμπεράσματα...κλασσική ελληνική* νοοτροπία...φιλούμπες...:p
πως το'πες,*ελληναράδικη...fixed
pipe_smoker
01/11/2014, 21:54
κλασικη΄ελληναραδικη νοοτροπια! επειδή ενας μπαρμπας του κουμπαρου του ξαδερφου του κουνιαδου μας ειχε ένα αμαξι και εβγαλε ένα μικρο προβληματακι, αυτόματα σημαινει ότι όλα τα αμαξια της μαρκας αυτης είναι μπουρδελα!
ρε σεις μη καταδικαζετε μια μαρκα επειδή ακουσατε δυο περιστατικα αναμεσα στα εκατομυρια οχήματα που εχουν παραχθει...
και ασχετα τι λεει ο ιδιοκτητης τους, εσεις βαζετε το χερι σας στη φωτια ότι είναι οντως ευλαβικα συνητηριμενα και ότι οδηγούνται σωστα??
Ρε Μικέ...
Σκορπάνε δε σκορπάνε...
Μπουρδέλα παραμένουν:p
amyroukai
01/11/2014, 22:03
Και πόσοι έχετε οι ίδιοι μερκ, έτσι για να εχουτε άποψη εκ των εσω;
Πάντως για να λέμε και κάτι σοβαρό, "σπορ" αυτοκίνητο 1600-1700 κιλά δεν υφίσταται. Οπότε οι Μ-οτι, τα ΑMG, οι Φερράρι κλπ πλεον δεν δικαιούνται δια να ομιλούν. Η μόνη εταιρία που σέβεται το αγνό σπορ πνεύμα, η lotus.
το αυτοκίνητο είναι στην οικογένεια.. και δεν είναι το μόνο με το συγκεκριμένο πρόβλημα...και πηδάς σε συμπεράσματα...κλασσική ελληνική* νοοτροπία...φιλούμπες...:p
πως το'πες,*ελληναράδικη...fixed
ναι ρε μεγαλε, το ότι ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ χαλασε δε σημαινει ότι χαλανε και εκατομυρια αλλα..
εμενα στο σοι μου δλδ γιατι δεν υπαρχει ουτε ένα τετοιο περιστατικο, όχι μονο με μερσεντές αλλα και με αλλα αυτοκινητα..
μηπως πρεπει να ψαχτείτε λιγο με το κατά ποσο "ευλαβικη" είναι η συντηρηση του?
RaGe_Raptor
01/11/2014, 22:12
ναι *ρε μεγαλε, το ότι ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ χαλασε δε σημαινει ότι χαλανε και εκατομυρια αλλα..
εμενα στο σοι μου δλδ γιατι δεν υπαρχει ουτε ένα τετοιο περιστατικο, όχι μονο με μερσεντές αλλα και με αλλα αυτοκινητα..
μηπως πρεπει να ψαχτείτε λιγο με το κατά ποσο "ευλαβικη" είναι η συντηρηση του?
συνεχίζεις την ελληναράδικη νοοτροπία του "πηδώ σε συμπεράσματα"... συν το ότι γίνεσαι αγενής..λοιπόν *ρε μεγάλε για να λήξει εδώ,δεν έβγαλα καμία εταιρία άχρηστη απαντούσα απλώς στην φράση
Τα μερσεντες δεν εχουν καμια επαφη σε θεμα ποιοτητας με τα αλλα αμαξια καταρρίπτοντας το απόλυτο της φράσης..αυτό..αστοχίες υπάρχουν ΠΑΝΤΟΥ..μη λέμε και τα αυτονόητα...σε λίγο θα ξεχάσουμε και το όνομά μας..
nikos_XT600
01/11/2014, 22:14
Αυτό είναι το πρόβλημα που είπα πιο πάνω στους οδηγούς βαλβιδων..
Καθαρό σπορ δεν βγάζει η μερσεντες οπως τα λοτους γιατί το κοινό που αγοράζει μερσεντες θέλει κ κανένα ηλεκτρικό παράθυρο. .
Αν οδηγήσεις AMG ειδικά τώρα που έχουν τα 7g tronic κ πλέον 9g tronic σασμάν θα σε πείσει ότι είναι σπορ παρά τα κιλά του.
Bradipous
01/11/2014, 22:16
Και πόσοι έχετε οι ίδιοι μερκ, έτσι για να εχουτε άποψη εκ των εσω;
Πάντως για να λέμε και κάτι σοβαρό, "σπορ" αυτοκίνητο 1600-1700 κιλά δεν υφίσταται. Οπότε οι Μ-οτι, τα ΑMG, οι Φερράρι κλπ πλεον δεν δικαιούνται δια να ομιλούν. Η μόνη εταιρία που σέβεται το αγνό σπορ πνεύμα, η lotus.
:bawl:
RaGe_Raptor
01/11/2014, 22:18
Αυτό είναι το πρόβλημα που είπα πιο πάνω στους οδηγούς βαλβιδων..
Καθαρό σπορ δεν βγάζει η μερσεντες οπως τα λοτους γιατί το κοινό που αγοράζει μερσεντες θέλει κ κανένα ηλεκτρικό παράθυρο. .
Αν οδηγήσεις AMG ειδικά τώρα που έχουν τα 7g tronic κ πλέον 9g tronic σασμάν θα σε πείσει ότι είναι σπορ παρά τα κιλά του.
disclaimer:δε βγάζω άχρηστη τη μερσέντες.
φίλος με CL65 AMG μου έλεγε τα χειρότερα για το "πάτημα" του αυτοκινήτου...για τον κινητήρα από την άλλη......................................:a25:
... συν το ότι γίνεσαι αγενής..σας ζητω την ταπεινη μου συγνωμη κυριε! δεν ηξερα ότι ειστε καποιο υψιλα υσταμενο προσωπο που πρεπει να του μιλαμε και στον πλυθηντικο..
by the way εγω ένα απλο σχολιο εκανα αναφερομενος σε ότι διαβασα εδώ μεσα! αν εσεις το πηρατε προσωπικα δεν ευθυνομαι εγω! οποιος εχει τη μυγα...
amyroukai
01/11/2014, 22:20
Αν έβγαινε και το esp...
RaGe_Raptor
01/11/2014, 22:22
σας ζητω την ταπεινη μουσυγνωμη κυριε! δεν ηξερα ότι ειστε καποιο υψιλα υσταμενο προσωπο που πρεπει να του μιλαμε και στον πλυθηντικο..
μοναχός σου χόρευε κι όσο θέλεις πήδα (σε αυθαίρετα συμπεράσματα).....:lol:
... κι όσο θέλεις πήδα .....:lol:
νταξ αυτό δεν είναι παντα εφικτο...
pipe_smoker
01/11/2014, 23:08
Και πόσοι έχετε οι ίδιοι μερκ, έτσι για να εχουτε άποψη εκ των εσω;
Πάντως για να λέμε και κάτι σοβαρό, "σπορ" αυτοκίνητο 1600-1700 κιλά δεν υφίσταται. Οπότε οι Μ-οτι, τα ΑMG, οι Φερράρι κλπ πλεον δεν δικαιούνται δια να ομιλούν. Η μόνη εταιρία που σέβεται το αγνό σπορ πνεύμα, η lotus.
Δεν έχουμε.
Έχουμε οδηγήσει όμως και κάναμε το σταυρό μας που δεν έπεσε καμιά στα χέρια μας ούτε από κληρονομιά:tooth:
Μαζί σου ρε απόλυτε για τη lotus.
Κι εγώ θέλω μια exige s με σλικ λάστιχα.
Αλλά χρειάζομαι κι ένα αυτοκίνητο για να κυκλοφορώ στους δρόμους εκτός από την πίστα γιατί με την exige πετυχαίνεις κατσαρίδα κι αντί να την πατήσεις της σπας τα πόδια με τον προφυλακτήρα.
Είναι σα να μου λες ότι δεν είναι σπορ μηχανάκι ένα δυνατό γυμνό 600άρι/1000άρι κι ούτε καν κανά ss, αλλά μόνο το RSV4 και τα πανιγκάλια τα ελαφρωμένα.
Αν έβγαινε και το esp...
Θα σπίνιαρε μέχρι τη δευτέρα παρουσία.
nikos_XT600
01/11/2014, 23:14
Καλα ειναι κ το θεμα της Ελληνικης ασφαλτου..
Που το καθε ριμαδι κανει παντες με 2α κ αν παει εξωτερικο δεν κανει ουτε με 1η..
Οποτε για πατημα παω πασο..
amyroukai
01/11/2014, 23:23
Τι να σε πω βρε παϊπ, εγώ την εχω φχαριστηθει τη βόλτα. Και αν δεν είχε το διάολο αυτον, τα παντηλικια θα ηταν μαγικά. Ξεκολλαει γλυκά με δευτέρα και σε κόβει η μλκια πάνω στη χαρά....
Σορι αλλά η προαναφερθεισα Μ3 είναι πλέον αν το παπορι του σπυρακου σε κιλά, όχι σαν γυμνό 600. Η τελευταία "καλή" Μ3 και αληθινά σπορ, ηταν η 4Κ... Μετά, απλός μεγεθυντήρας εγωισμού για γιαπηδες.
pipe_smoker
02/11/2014, 00:08
Τι να σε πω βρε παϊπ, εγώ την εχω φχαριστηθει τη βόλτα. Και αν δεν είχε το διάολο αυτον, τα παντηλικια θα ηταν μαγικά. Ξεκολλαει γλυκά με δευτέρα και σε κόβει η μλκια πάνω στη χαρά....
Δεν ξέρω τί μερτσεντέ οδήγησες.
Αν ήταν καμιά slk200 ή κάτι συναφές από τα απλά, καλύτερα που έμεινες με την ιδέα γιατί στην πραγματικότητα μόνο μαγικά δε θα ήταν τα παντηλίκια.
"Όλες" οι πισωκούνες ξεκολλάνε γλυκά.
Για να διατηρηθεί το ξεκόλλημα όμως με γκάζι και να ντριφτάρεις θέλεις LSD (μπλοκέ διαφορικό). (κι ανάλογα την περίσταση θες και μπόλικα άλογα)
Αλλιώς μετά το γλυκό ξεκόλλημα αρχίζει απλά να σπινιάρει ο εσωτερικός τροχός και πάπαλα.
Μπες σε αμάξι (κι ας είναι και 400 άλογα) πισωκούνα χωρίς μπλοκέ και προσπάθησε να κάνεις wide donut.
Ή που θα σβουρίζεις ή που θα πηγαίνεις ευθεία.
Εξαίρεση κανά πορσικό που λόγω του ότι είναι πισωμήχανο, εξαιτίας του βάρους που δέχονται οι πίσω τροχοί, "μιμείται" μέχρι ένα βαθμό τη συμπεριφορά του μπλοκέ.
Εκτός κι αν με το παντηλίκια εννοούμε καμιά κωλίτσα ίσα να φύγει λίγο η ουρά, ή έχουμε τέτοιες χερούκλες που μπορούμε να ντριφτάρουμε με τη φόρα (κι αρκετα χιλιόμετρα) οπότε τα καταφέρνουμε (σχετικά) και χωρίς μπλοκέ.
η προαναφερθεισα Μ3 είναι πλέον αν το παπορι του σπυρακου σε κιλά, όχι σαν γυμνό 600. Η τελευταία "καλή" Μ3 και αληθινά σπορ, ηταν η 4Κ... Μετά, απλός μεγεθυντήρας εγωισμού για γιαπηδες.
Αμυρού, μια χαρά σπορ είναι η Μ3. Και η Ε46 και η Ε92.
Μην τρελαθούμε κιόλας.
Το ότι ζυγίζει δε σημαίνει ότι δεν είναι σπορ.
Είπαμε κι εγώ προσκυνάω λότους, αλλά το γεγονός ότι η λότους είναι της φιλοσοφίς less is more, lightweight instead of horsepower κλπ, δε σημαίνει ότι τα άλλα δεν είναι σπορ.
Μου έβγαλες και τη Ferrari μη σπορ. Ήμαρτον λέμε ρέι!
amyroukai
02/11/2014, 01:21
Η αδρανεια δεν ξεγελιέται. Σπορ αμάξι με κιλά ρεϊντζ Ρόβερ; ντα φακ...
Σχετικά με το ντριφτ, δεν φτάνουν τα χερΓια ως εκεί. Πάντως με το τορσεν συμπεριφέρεται λίγο σπαστικα, ειδικά σε βροχή.
pipe_smoker
02/11/2014, 03:24
Η αδρανεια δεν ξεγελιέται. Σπορ αμάξι με κιλά ρεϊντζ Ρόβερ; ντα φακ...
Σχετικά με το ντριφτ, δεν φτάνουν τα χερΓια ως εκεί. Πάντως με το τορσεν συμπεριφέρεται λίγο σπαστικα, ειδικά σε βροχή.
Γύρω στα 1500 κιλά.
Βγάλ'το μου κι αυτό μη σπορ να πάω να γ@μηθώ και είμαι κι άυπνος.
326130
Στη βροχή αν βγάλεις τα esp, dsc, κλπ πρέπει να προσέχεις πάρα μα πάρα πολύ αν υπάρχει μπλοκέ.
Αυτό τη δουλειά του κάνει και σωστά την κάνει αλλά θέλει χέρια.
Στη βροχή αφήνεις τα ηλεκτρονικά στην ησυχία τους κι έχεις κι εσύ τη δική σου, κι ούτε αν υπάρχει μπλοκέ καταλαβαίνεις ούτε τίποτα.
Tελικά μιλάμε για σοβαρά 4τροχα εδώ ή για bmw και mercedes;
Bob_o_mastoras
02/11/2014, 03:49
Nα αμαξακι για να χαρειτε ντριφτ και οδηγηση με μικρο κοστος:
326131
pipe_smoker
02/11/2014, 04:32
Tελικά μιλάμε για σοβαρά 4τροχα εδώ ή για bmw και mercedes;
Βασικά λέμε καμιά μαλακία μπας και ξεχάσουμε το θέμα του θρεντ που είναι ότι η μερτσαντήρ ψωνίζει αγκούστα.
και το group vag εχει σασμαν dsg τα οποια αναμεσα σε δυο αλλαγες βαλβολινες εχουν σπασει 3 φορες
αλλο τι λενε τα φυλλαδια και τα περιοδικα κι αλλο ο πραγματικος δρομος
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ................
Κάνει παππάδες.....
Bradipous
02/11/2014, 09:55
Nα αμαξακι για να χαρειτε ντριφτ και οδηγηση με μικρο κοστος:
326131
:nono:
326136
326137
κοκ
:cool: :smokin: :cool: :smokin: :cool: :smokin:
theofilos888
02/11/2014, 09:58
:nono:
326137
κοκ
:cool: :smokin: :cool: :smokin: :cool: :smokin:
το merc το ειδες στο φοντο;;;;;;
Bradipous
02/11/2014, 10:07
το merc το ειδες στο φοντο;;;;;;
:lol:
με κατι πρεπει να παει μεχρι την πιστα :p
Pan (dvs)
02/11/2014, 10:52
Η μερσεντες μπηκε για να μεινει.
nikos_XT600
02/11/2014, 10:52
http://m.youtube.com/watch?v=CzxZVP9fzGE
Να ένα μερτσέντες μοντέλο 02'-06' κ αν δεν κάνει πάντες η αν δεν φτάνει σε κάποιον όντος χρειαζετε ένα τογιοτα σουπρα με 1000 αλογα κ 1000 κιλα...
Κ ειναι Ε με σχεδων 2 τονους κ σασμαν 5αρι αρχαιο.. Μπλοκε διαφορικο εχουν τα μερσεντες σαν εξτρα να παραγκειλεις απο την αντιπροσοποια.
Αυτα απο εναν καφρο τζαπανοφιλο πισωκινιτο που εχω κ μπλοκε..
Αλλα παλι αν μ ελεγαν ενα αμαξι να παρω GTR θα επαιρνα χαχα
amyroukai
02/11/2014, 10:58
MX5. Καλημέρα :)
Bradipous
02/11/2014, 11:01
χαλαρωστε μαγκες
σημερα που θα κερδισω τα 14 μυρια απο το τζοκερ θα τ αγορασω ολα για να τα δοκιμασω και αφου βρω το καλυτερο τα υπολοιπα θα τα καψω. :lol:
nikos_XT600
02/11/2014, 11:06
200sx S14. Καλημέρα.
Κ με ένα τεστ ντράιφ μπορείς να διαλέξεις ;-)
Κ επειδή καλώς η κακώς μπόρεσα να κάνω πολλά αμαξια βόλτα έχω βάλει το συμπέρασμα που υποστηρίζω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.