astralwind
06/01/2015, 21:36
Καλησπερα.:smokin:
Ειμαι νεος κατοχος ενος suzuki gs500 μοντελο του 2006. Το οχημα αρχικα δουλευε μια χαρα αλλα καποιος το ματιασε:cry:
Εξηγουμαι.
Οταν το μηχανακι ειναι κρυο δουλευει μια χαρα ουτε μπουκωμενο ουτε τιποτα. Με το που ζεσταθει λιγο (2 λεπτα χαλαρης πορειας) ξαφνικα πεφτουν οι στροφες και σβηνει. Περιμενεις να κρυωσει ξαναπαιρνει και παλι το ιδιο. Αμα αυτο γινει 3 η 4 φορες τοτε δεν παιρνει μπροστα καθολου και αμα παρει δεν κραταει τις στροφες του και σβηνει σχεδον αμεσως.
Το σιγουρο ειναι οτι η μπαταρια η μιζα το καρμπυρατερ δουλευουν ρολοι. Απο αυτα που διαβασα-ακουσα η πιο πιθανη αιτια ειναι η ηλεκτρονικη. Ψαχνοντας ομως στα ιντερνετς βρηκα και αυτο:
Crank trigger contains (amongst other things) a coil of very very fine copper wire, when it gets hot it......
A) Expands, the wire gets hot, it stretches and breaks causing an open circuit and remakes when it cools...or
B) The very thin polyester based insulation coating on the wire breaks down causing a short between the turns in the coil.
Crank trigger failure is a common and well documented fault on the GS5
Το crank trigger που λεει αυτος ειναι η σκανδαλη που λεμε στο ελλαντα;
Θα ηθελα το λοιπον τη βοηθεια σας γιατι ως νεος ειμαι και απειρος.
Ειμαι νεος κατοχος ενος suzuki gs500 μοντελο του 2006. Το οχημα αρχικα δουλευε μια χαρα αλλα καποιος το ματιασε:cry:
Εξηγουμαι.
Οταν το μηχανακι ειναι κρυο δουλευει μια χαρα ουτε μπουκωμενο ουτε τιποτα. Με το που ζεσταθει λιγο (2 λεπτα χαλαρης πορειας) ξαφνικα πεφτουν οι στροφες και σβηνει. Περιμενεις να κρυωσει ξαναπαιρνει και παλι το ιδιο. Αμα αυτο γινει 3 η 4 φορες τοτε δεν παιρνει μπροστα καθολου και αμα παρει δεν κραταει τις στροφες του και σβηνει σχεδον αμεσως.
Το σιγουρο ειναι οτι η μπαταρια η μιζα το καρμπυρατερ δουλευουν ρολοι. Απο αυτα που διαβασα-ακουσα η πιο πιθανη αιτια ειναι η ηλεκτρονικη. Ψαχνοντας ομως στα ιντερνετς βρηκα και αυτο:
Crank trigger contains (amongst other things) a coil of very very fine copper wire, when it gets hot it......
A) Expands, the wire gets hot, it stretches and breaks causing an open circuit and remakes when it cools...or
B) The very thin polyester based insulation coating on the wire breaks down causing a short between the turns in the coil.
Crank trigger failure is a common and well documented fault on the GS5
Το crank trigger που λεει αυτος ειναι η σκανδαλη που λεμε στο ελλαντα;
Θα ηθελα το λοιπον τη βοηθεια σας γιατι ως νεος ειμαι και απειρος.