PDA

View Full Version : Yamaha XT660Z vs KTM 690 Enduro



Σελίδες : 1 [2]

MiltiadisK.D
30/01/2015, 18:20
Διαμάντι ο Rotax αλλά και σαν σύνολο το gsάκι;),δεν με ακούει ο φίλος Βαγγέλης(ktm prestige).690 δεν παίζει να βρεί κάτω απο 3500$ και αυτό απο τα πρώτα μοντέλα του 2008 με ότι αυτό συνεπάγεται.XTZ θα βρεί σε αυτά τα χρήματα(που είναι και το budget του αν θυμάμαι καλά),gsάκι θα βρεί,δίμπουζο μάλιστα και θα του μείνουν και μερικά γιούρα στην τσέπη αλλά μάλλον δεν το γουστάρει.

DrBig
30/01/2015, 18:44
Με το f650gs το μονομπουζο παντως εδω και ενα μηνα, τετοια πραματα που λετε δεν εχω καταλαβει...

Και πολυ σωστσ δε καταλαβες γιατι τα μονο... δουλευουν closed loop μεχρι 2500 rpm ενω τα διπλο... μεχρι 4500

Λευκάδιος
30/01/2015, 18:51
Δεν υπαρχει κανενας λογος να κανει κανεις και τετοιο, ποσο μαλλον δε αφου τα 690 (νομιζω πλην των 2014+) συνδεονται με tuneEcu.Μια γρήγορη ματιά που έριξα στο λινκ είδα ότι τα 690RR(Rally replica είναι αυτά?) είχαν ή συνεχίζουν να έχουν fcr.Μήπως επιλεχθηκαν για πολυήμερους αγώνες λόγο αξιοπιστίας?


Με το f650gs το μονομπουζο παντως εδω και ενα μηνα, τετοια πραματα που λετε δεν εχω καταλαβει...Επειδή πριν χρόνια ψαχνόμουν να αγοράσω την έκδοση Dakar δύο που οδήγησα είχαν τέτοιο θέμα.Τώρα αν είναι μεμονωμένες περιπτώσεις δεν ξέρω,νομίζω πως και σε διάφορα φόρα υπήρχαν παρόμοιες αναφορές.

Λευκάδιος
30/01/2015, 18:54
Και πολυ σωστσ δε καταλαβες γιατι τα μονο... δουλευουν closed loop μεχρι 2500 rpm ενω τα διπλο... μεχρι 4500

Επειδή απο ψεκασμό δεν σκαμπάζω γρι,τι είναι το closed loop?

DrBig
30/01/2015, 18:55
Δλδ να τα σκάσουμε για power commander ή αγραφο εγγέφαλο ε? :cry:

Νομίζω ότι αυτό θα γεμίσει μόνο τις τρύπες στις στροφές που γίνονται οι μετρήσεις των προδιαγραφών. Η κλωτσιά στο άνοιξε - κλείσε και η άτσαλη λειτουργία στο σταθερό γκάζι χωρίς φορτίο θα διορθωθεί?

(όχι πως με πειράζει δλδ γιατί είναι τόσο smooth η απόδοση που όσο κακός και να είναι ο ψακασμός δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα).

Μωρέ καλά τα λες εσύ, ότι όλα θέλουν commander αλλά που λεφτά!

Κατα κανονα ναι. Ισως σε καποιες μηχανες να χρειαστει και επεμβαση στο χαρτη αναφλεξης.
Η φτηνη λυση που δουλευει απο αρκετα ως πολυ καλα ειναι αντισταση σε σειρα στον αισθητηρα θερμοκρασιας (επιρεαζει τον ανοιχτο βροχο) και μια διταξη σε σειρα με τον λαμδα για τον κλειστο βροχο που μπερδευει την ecu να εμπλουτισει το μειγμα.

DrBig
30/01/2015, 18:58
Επειδή απο ψεκασμό δεν σκαμπάζω γρι,τι είναι το closed loop?

Η περιοχη λειτουργιας που λαμβανεται υποψιν ο λαμδα .

nightraider
30/01/2015, 19:05
Ζητημα ειναι αν 5 πορωμενα ατομα στον κοσμο πεταξαν το ψεκασμο στο 690 για να βαλουν FCR.
Τα RR τα προοριζουνε για να φανε πολυ σκονη, και να καθαριζονται ευκολα αν χρειαστει. Εχουν close ratio κιβωτιο, μαζι με διαφορα αλλα.
Τα ψεκαστα 690 δεν καινε τιποτα με ανθρωπινη οδηγηση

el-Gatto
30/01/2015, 19:21
Ας συνεισφέρω στο νήμα ,μια και...
Eίχα ΚΤΜ950ADV(για 2 χρόνια) & ΚΤΜ950SM(για άλλα 2 χρόνια) & ΚΤΜ250ΕΧCF(1,5 χρόνο).
Εχω οδηγήσει εκτενώς (δοκιμαστικά) το ΚΤΜ690Enduro ,το οποίο ,ήταν ενα απο τα δυό υποψήφια που σκεφτόμουν να πάρω.(το άλλο ήταν το ΧΤΖ)
Και τελικά ,εδώ και σχεδόν 3,5 χρόνια ,έχω ένα ΧΤΖ660Teneke'(βελτιωμένο επαρκώς στα σημεία)
Οπότε ,μάλλον έχω διαβεί το δίλλημα ,του δημιουργού αυτού του νήματος.

Μετά απο 35 χρόνια καβάλα ,κι έχοντας δοκιμάσει όλες τις κατασκευαστικές "σχολές" ,έχω καταλήξει στο συμπέρασμα οτι ,τα Γιαπανέζικα ευρείας παραγωγής ,όπως αυτά βγαίνουν απο τη βιτρίνα ,είναι επιεικώς μέτρια.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό ,για κάποιον που ψάχνει απλά για 2κυκλο μέσο μετακίνησης.
Γι'αυτόν όμως που ψάχνει 2κυκλες συγκινήσεις κι εκρήξεις αδρεναλίνης και ενδορφίνης ,ο δρόμος είναι μονόδρομος με κατεύθυνση την Ευρωπαϊκή σχολή.

Οντας ΚΤΜικός τα τελευταία 5-6 χρόνια ,κι έχοντας ζήσει το χαμόγελο που μπορούν να προσφέρουν τα περτικαλιά ,η πρώτη μου επιλογή ,αυτό που ήθελα ,ήταν το ΚΤΜ690Enduro
Ειναι υπέροχο για καθημερινή χρήση ,βγάζοντας χαμόγελα κ τον κάγκουρα απο μέσα σου ,ανανεώνοντας την ψυχική σου υγεία ,κ μειώνοντας ταυτόχρονα την ψυχολογική σου ηλικία.
Με μιά μαμά ζελατινούλα στη μάσκα του ,μια χαρά μπορεί να σε πάει μονοκάβαλες ασφαλτιάδες των 100-150 κμέτρων (με κάποιους συμβιβασμούς στην άνεση) ,ταξιδεύοντας με 120-130 κμ/ω ,μέχρι να φτάσεις στον χωματόδρομο που θέλεις να εξερευνήσεις.
Μόλις μπείς στο χώμα ,καταλαβαίνεις γιατί το πήρες ,και μπορείς να τριγυρνάς όλη μέρα στα βουνά ,παίζοντας με το γκάζι του ,το στήσιμό του ,και με το μυαλό σου.
Με κάποιες επεμβάσεις σε στήσιμο κ ταξιδιωτικά αξεσουάρ,ειναι μακράν το καταλληλότερο μοτό για εκδρομικό enduro που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Σε έμπειρα χέρια μπορεί να ανταπεξέλθει αξιοπρεπέστατα ακόμα κ σε (σχεδόν) real enduro καταστάσεις.

Για κάποιον που έχει σκοπό να οδηγεί αποκλειστικά μονοκάβαλος ,να κάνει σχετικά μικρές ασφάλτινες αποστάσεις (κ μιά στο τόσο μέχρι 100-150κμ) ,κ γουστάρει να βγάζει κέφια ολούθε (άσφαλτο & χώμα) , το ΚΤΜ690Enduro είναι Η κορυφαία επιλογή.

Αλλά...
Δεν κάνει για μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια (σέλα-στήσιμο-ανεμοκάλυψη-αυτονομία)
Δεν κάνει για 2κάβαλο ταξίδι (σέλα-χώροι)
Δεν κάνει για φόρτωμα (πλαστικό τεπόζιτο/υποπλαίσιο-τάπα πλήρωσης στο πίσω φτερό)


Γιατί πήρα το Τενερέ;
Γιατί ,λόγω συρρίκνωσης των οικονομικών μου ,χρειαζόμουν ένα μηχανάκι που:
να είναι το μοναδικό μοτό μου ,το οποίο θα χρησιμοποιώ και καθημερινά
να έχει μικρό κόστος συντήρησης (για service & αναλώσιμα)
να έχει μικρό κόστος χρήσης (κυρίως χαμηλή κατανάλωση καυσίμου)
να έχει μεγάλη αυτονομία καυσίμου
να μπορεί να με πάει αξιοπρεπώς στο χώμα (εκδρομικό en-touring ,απο δασικούς χωματόδρομους ,με τις δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν)
αλλά να μπορεί να με πάει αξιοπρεπώς κ' στην άσφαλτο
να έχει επαρκή ανεμοκάλυψη
να έχει χώρους για 2 άτομα
να ταξιδεύει στην Εθν.Οδό με τουλάχιστον 140 συνεχή πραγματικά κμ/ω μονοκάβαλο-ή-δικάβαλο-ή κ'-φορτωμένο
να μπορώ να πάω με αυτό 36άωρο
να μπορώ να πάω με αυτό μονοήμερη-2κάβαλη εκδρομή των 500 κμ
να μπορώ να πάω ασφάλτινο 2-3ήμερο 2κάβαλο 3βάλιτσο εκδρομικό ταξιδάκι
να μου αρέσει όταν το βλέπω
κ να μπορώ να κάνω το 95% των εργασιών συντήρησης μόνος μου.

Οντας απαιτητικός ,λόγω της Ευρωπαϊκής μοτο-προϊστορίας μου ,δεν πήρα το φτηνότερο που βρήκα ,αλλά το ακριβότερο ,μια και ήταν βελτιωμένο στην κατεύθυνση που ήθελα ,κι έτσι κι αλλιώς ,ακόμα κ μαμά να το'παιρνα είχα σκοπό να το αναβαθμίσω.
Το αναβάθμισα περαιτέρω όσο κ' όπου μπορούσα/νόμιζα ,κ πλέον το μόνο που θα ήθελα να βελτιώσω ,είναι το ύψος σέλας (τρώω χαζές στατικές τούμπες στο επικλινές χωμάτινο τεραίν επειδή δεν φτάνει το ποδάριμ) ,κ' οι κραδασμοί στο τιμόνι ,όχι επειδή είναι υπερβολικοί για μονοκύλινδρο ,αλλά επειδή εγώ πλέον είμαι σχεδόν 50άρης με εκτεταμένες τενοντίτιδες.
Στο χώμα το βάρος του φαίνεται(στα δύσκολα κ αργά κομμάτια) κ θέτει τα όρια ,τα οποία ,όσον αφορά το εκδρομικό χώμα ,είναι πολύ πάνω απο αυτά που θα χρειαστεί ο μέσος όρος αναβατών.
Προσωπικά ,δοκιμάστηκα μαζί του σε αρκετές δύσκολες χωμάτινες καταστάσεις (μέχρι κ TrailRide) ,κ' διαπίστωσα οτι ,το όριό του ,είμαι εγώ.

Αυτά.
Ελπίζω να βοήθησα.

330488

daz
30/01/2015, 20:32
Κατα κανονα ναι. Ισως σε καποιες μηχανες να χρειαστει και επεμβαση στο χαρτη αναφλεξης.
Η φτηνη λυση που δουλευει απο αρκετα ως πολυ καλα ειναι αντισταση σε σειρα στον αισθητηρα θερμοκρασιας (επιρεαζει τον ανοιχτο βροχο) και μια διταξη σε σειρα με τον λαμδα για τον κλειστο βροχο που μπερδευει την ecu να εμπλουτισει το μειγμα.

Οι "αντιστάσεις" είναι είναι ένας φθηνός τρόπος για να φέρει κάποιος το μείγμα του πιο κοντά στην καινούρια εξάτμιση και φίλτρο που έβαλε. Ίσως να έχεις δίκιο να μην είναι τόσο κακός ο ψεκασμός στις μηχανές και απλά να μας φαίνεται έτσι λόγο της μικρότερης αναλογίας κιλών/ίππο που έχουν απ' τα αυτοκίνητα. Σταματάω εδώ γιατί θα περάσω σε ερωτήσεις και θα ξεφύγουμε απ' το θέμα. :D


Ας συνεισφέρω στο νήμα ,μια και...


Πάνω που είχε πιάσει τη ζυγαριά με το χέρι και την έγερνε απ' τη μεριά που ήθελε, ήρθες εσύ και του έριξες μια βιτσιά στα δάχτυλα :lol:


Αυτοί οι κερατάδες οι Ιάπωνες, φτιάχνουν ένα μηχανάκι και ενώ δεν το κάνουν καλό, δεν το κάνουν ούτε πολύ κακό για να ξεμπερδεύουμε! :lol:

panos_zip
31/01/2015, 01:18
....Μόνο τα 08 μοντέλα το έβγαζαν αυτό το πρόβλημα και τα πρώτα μοντέλα του 09. Μερικά μάλιστα το έβγαζαν πολύ νωρίς, πριν τα 10Κ χλμ. Μετά διορθώθηκε αλλά ο κωδικός δεν άλλαξε ποτέ....

Πάντως για πιστόνι δεν ήταν. Έβγαζε ένα θόρυβο όταν η φθορά προχωρούσε ενώ όσοι το ήξεραν έριχναν και μια ματιά αραιά και πού για να προλάβουν τα χειρότερα.

Το ίδιο μου είπε και αυτός για το πρόβλημα, όπως επίσης και το ότι έμεινε βαλβίδα ανοιχτή και χτύπησε το πιστόνι.

panos_zip
31/01/2015, 01:20
Ας συνεισφέρω στο νήμα ,μια και...

Χωρίς να έχω οδηγήσει το yamaha μπορώ να πω πως με βρίσκεις σύμφωνο.
Σε παρόμοια περίπτωση μάλλον αυτό θα διάλεγα και εγώ.

panos_zip
31/01/2015, 02:46
Για τα περί βελτίωσης της απόδοσης στο tenere υπάρχει και αυτό το φόρουμ
http://www.xt660.com/index.php

Έχει πολλές πληροφορίες για το 660 μοτέρ μιας και χρησιμοποιείται σε αρκετά μοντέλα.
Ακόμα και extreme λύσεις με 790cc κλπ κλπ

Juohmaru!
31/01/2015, 10:02
Ας συνεισφέρω στο νήμα ,μια και...


Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με τον κ. Γάτο!!!
Τα έχουμε πει χιλιάδες φορές... το 690 είναι ειδικό μηχανάκι με τα συν και τα πλην του...

Σύμφωνα όμως με τη χρήση που περιέγραψες στην αρχή του νήματος, η πιο ταιριαστή επιλογή είναι το Tenere... Κακά τα ψέματα!
Και μάλιστα "μαμά"!!! Μεγάλα τα κόστη των μετατροπών για μικρά κέρδη στην απόδοση... κατά τη γνώμη μου...

Είναι ένα τίμιο μηχανάκι που κάνει με το παραπάνω αυτά που υπόσχεται... ακόμα κι αν έχασε την ευκαιρία να μείνει στην ιστορία (όπως πολύ σωστά έγραψε ο daz) σαν το σύγχρονο 640Adv (συμπληρώνω εγώ)!!!
Πάρτο γι' αυτό που είναι, όχι γι' αυτό που θα ήθελες να είναι!!!
Καλές αγορές

daz
31/01/2015, 13:55
Η φτηνη λυση που δουλευει απο αρκετα ως πολυ καλα ειναι αντισταση σε σειρα στον αισθητηρα θερμοκρασιας (επιρεαζει τον ανοιχτο βροχο) και μια διταξη σε σειρα με τον λαμδα για τον κλειστο βροχο που μπερδευει την ecu να εμπλουτισει το μειγμα.

Εχθές έριξα μια πιο αναλυτική ματιά στο θέμα "αντιστάσεις" και τελικά έχεις απόλυτο δίκιο. Εμπλουτίζοντας το μείγμα στον κλειστό βρόγχο η αίσθηση διακόπτη on-off κατά τη μετάβαση σε ανοιχτό λογικά πρέπει να εξαφανίζεται γιατί δεν υπάρχει πλέων η μεγάλη διαφορά από φτωχό σε πιο πλούσιο μείγμα. :beer:


Για τα περί βελτίωσης της απόδοσης στο tenere υπάρχει και αυτό το φόρουμ
http://www.xt660.com/index.php
Έχει πολλές πληροφορίες για το 660 μοτέρ μιας και χρησιμοποιείται σε αρκετά μοντέλα.
Ακόμα και extreme λύσεις με 790cc κλπ κλπ

Για βελτίωση τόσο του κινητήρα όσο και της υπόλοιπης μηχανής υπάρχουν πάρα πολλές πηγές.

Στον κινητήρα δεν συμφέρει να κάνεις τίποτα. Οι στροφές που λειτουργεί δεν επιτρέπουν σημαντική αύξηση των επιδόσεων αν δεν αυξηθεί ο κυβισμός ή η συμπίεση ενώ οι εκκεντροφόροι το μόνο που θα κάνουν είναι να μεταφέρουν τη δύναμη απ' τα χαμηλά στα ψηλά. Απλά δεν υπάρχει λόγος για όλα αυτά σε ένα χτ.
Πολύ εύκολα και σχετικά οικονομικά μπορούμε να το κάνουμε πιο πρόθυμο να ανεβάσει στροφές και να μειώσουμε σημαντικά το σκορτσάρισμα στα χαμηλά κερδίζοντας και λίγο βάρος. Αυτά με ένα γραναζάκι μεγαλύτερο πίσω μπορούν να του δώσουν λίγη απ' τη σπιρτάδα που του λείπει και να το βελτιώσουν στο βαθμό που μας συμφέρει και αξίζει.

Στο υπόλοιπο μηχανάκι καλό είναι να πετάξουμε το πίσω αμορτισέρ, να βάλουμε ένα άλλο ελατήριο μαζί με διαφορετικό λαδάκι εμπρός και να αποφύγουμε να το βαρύνουμε χωρίς λόγο με άχρηστα πράγματα.

Υπάρχουν πολλά τενερέ που τα έχουν όλα αυτά και ακόμα περισσότερα σε σούπερ τιμή.

daz
31/01/2015, 13:59
...
Πάρτο γι' αυτό που είναι, όχι γι' αυτό που θα ήθελες να είναι!!!
Καλές αγορές

Πολύ σωστά.

Κάτι που δεν έγινε απολύτως κατανοητό με όλα αυτά τα τούμπανα που ποστάραμε νωρίτερα.

:beer:

el-Gatto
31/01/2015, 16:56
Πάρτο γι' αυτό που είναι, όχι γι' αυτό που θα ήθελες να είναι!!!


Πολύ σωστά.

Κάτι που δεν έγινε απολύτως κατανοητό με όλα αυτά τα τούμπανα που ποστάραμε νωρίτερα.

:beer:
Για κάποιον που έχει συμβιώσει με ΚΤΜ950/990ADV ,"αυτό που είναι" το ΧΤΖ απο τη "μάνα" του ,μόνο να τον ξενερώσει μπορεί.
Κακά τα ψέματα.
Εκτός κι αν κάποιος ξαφνικά ,αλλάξει εντελώς φιλοσοφία ,και είναι πλέον αδιάφορος για κράτημα ,δύναμη ,λειτουργία αναρτήσεων ΟN-&-OFF Road.

Το δικό μου έχει PCV+DNA filter+DNA snorkel+Akrapovič(oi οποίες προσδίδουν κ το πολύ σημαντικό κέρδος βάρους πίσω+ψηλά)
6-7 άλογα παραπάνω έχει πάρει μόνο ,αλλά το σημαντικό είναι ο τρόπος λειτουργίας κ το εύρος της σπιρτάδας σε όλο το φάσμα των στροφών.
Κάποια στιγμή τα "ξεκούμπωσα" όλα ,κ το έκανα "μαμά" ,για να νιώσω διαφορές κ να αποφανθώ για την αναγκαιότητα ή όχι αυτών των αλλαγών.
Μια βόλτα μεχρι Ναύπλιο πήγα όλη κι όλη.
Ηταν τόσο εμφανής η διαφορά κ τόσο μεγάλη η ξενέρα ,που στο δρόμο της επιστροφής ,δεν έβλεπα την ώρα να φτάσω σπίτι κ να το "ξανακουμπώσω" όπως ήταν.

Πλέον υπάρχουν γνώστες τεχνικοί ,που ξεκλειδώνουν τον μαμά εγκέφαλο κ τον ρυθμίζουν custom στο δυναμόμετρο.
Αυτός ο τρόπος είναι κ πιό σωστός κ πιό φτηνός.
Ασε που μπορούν να ρυθμιστούν τα πάντα όλα με λεπτομέρεια.(μικρομετρική ρύθμιση μίγματος - πρόβλεψη υψομετρου - ο κόφτης να μπαίνει σε υψηλότερες στροφές - κτλ)
Αρκεί να ασχοληθεί σοβαρά με το μηχανάκι σου ο εκάστοτε βελτιωτής.
Εχοντας πολύχρονη εμπειρία επαφής με μάστορες ,αμφιβάλω για την σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους.
Ειδικά τους μή γνώστες.
Γι'αυτό κι έχω μείνει στο PCV ,και ,αν το κρατήσω ,κάποια στιγμη θα προσθέσω κ TUNE ECU.

Oι αναρτήσεις που του βαλε η Γιαμάπα ,είναι για τον μπέο.

Το πίσω αμορτισέρ θέλει πέταμα στα 30,000κμ βαριά-βαριά ,αφού πλέον έχει "κλάσει" κ δεν έχει κ καμία ρύθμιση.
Η αντικατάστασή του με καποιο καλό επώνυμο είναι μονόδρομος αν έχεις απαιτήσεις.
Μεταμορφώνεται βέβαια σε τελείως άλλη μοτοσυκλέτα απο άποψη αίσθησης χρήσης ,αλλά κυρίως απο άποψη αίσθησης ασφάλειας.

Το μπροστινό του το θεωρώ ανεπαρκές για τον προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας.
Ειδικά με όλο αυτό το βάρος ψηλά κ εμπρός ,λόγω καυσίμου(23lt) κ' σχήματος τεπόζιτου.
Η κατάσταση βελτιώνεται με ελατήρια κ παιχνίδι SAE+ποσότητας λαδιού.
To δικό μου φοράει WP προοδευτικά ελατήρια ,μαμά οδηγία SAE ,αλλά έχω δοκιμάσει 3-4 διαφορετικές μάρκες λαδιών κ εχω παίξει πολύ με αποστάτες κ ύψος στάθμης.
Τώρα πιά είναι επαρκές κ προβλέψιμο ,κ συνεργάζεται ικανοποιητικά με το πίσω.
WP δεν θα γίνει ποτέ όμως.

Αυτές οι αλλαγές είναι (κατα την άποψή μου) αναγκαίες ,για να μπορώ να το χαίρομαι όταν το καβαλάω.
Αν το άφηνα μαμά ,με πολύ ζόρι ,θα το κράταγα κανα 6μηνο.

Λευκάδιος
31/01/2015, 17:23
Tenere subforum το κάνατε τελικά το νήμα :p

el-Gatto
31/01/2015, 17:29
Tenere subforum το κάνατε τελικά το νήμα :p
Σιγά μη σου δώσουμε κ λογαριασμό παλιοΧόνδακα.:D

Ktm.Prestige
31/01/2015, 20:19
Ακούει αλλα δε μιλάει :p
Εσυ ξερεις καλυτερα τις ανυσυχίες μου.Όσο για το gs επειδή είχα rotax (CCM 604SM) θυμάμαι οτι ηταν "ψόφιο".
Δε θελω και να ειμαι όρθιος με 5η αλλα να ειναι και λιγο ξύπνιο το μοτερ.

Ναι στο budget αυτο μετα του 08 παρα πολυ δύσκολα...Βέβαια , περιμένω , μπορω να περιμένω.
:D



,δεν με ακούει ο φίλος Βαγγέλης(ktm prestige).690 δεν παίζει να βρεί κάτω απο 3500$ και αυτό απο τα πρώτα μοντέλα του 2008 με ότι αυτό συνεπάγεται.XTZ θα βρεί σε αυτά τα χρήματα(που είναι και το budget του αν θυμάμαι καλά),gsάκι θα βρεί,δίμπουζο μάλιστα και θα του μείνουν και μερικά γιούρα στην τσέπη αλλά μάλλον δεν το γουστάρει.

Ktm.Prestige
31/01/2015, 20:34
Για τα περί βελτίωσης της απόδοσης στο tenere υπάρχει και αυτό το φόρουμ
http://www.xt660.com/index.php

Έχει πολλές πληροφορίες για το 660 μοτέρ μιας και χρησιμοποιείται σε αρκετά μοντέλα.
Ακόμα και extreme λύσεις με 790cc κλπ κλπ

:beer::beer:

Ktm.Prestige
31/01/2015, 20:35
Με κάλυψες στο 85%!!!
Ευρωπαίος κολλημένος και πέρα απο το πορτοκαλί χρώμα δε βλέπω κατι αλλο (εχω παει και σε οφθαλμίατρο):p

Το budget ειναι κατι που με κολαει καπως αυτη τη στιγμη και η "λύση" μου τωρα ειναι το τενερε.
Βέβαια εχω πεσει με τα μουτρα στο διαβασμα και βοηθάει και πολύ το φορουμ!!
Για μονοκαβαλο ειμαι , η γυναικα μεγαλώνει και τις βγαίνουν οι φυσιολογικές ανυσυχίες και το σέβομαι.
Γνωρίζω οτι ΚΤΜ δεν θα ειναι , παει και τελειωσε!!Θα πρεπει να συμβιβαστώ και να δω τις σημερινές μου ανάγκες , τι οποίες σας τις εχω
πει στο ξεκίνημα του ποστ.
Χαίρομαι για εσένα που το βολεύτηκες και βρίσκεις πολλά συν για το μηχανάκι σου.
Το "απόλυτο" δεν υπάρχει ή ειναι κάτι το υποκειμενικό τελικά.



Ερώτηση προς πάντες , υπάρχει κανα συγκριτικό σε μοτοπεριοδικό?


Ας συνεισφέρω στο νήμα ,μια και...

Αυτά.
Ελπίζω να βοήθησα.

330488

Ktm.Prestige
31/01/2015, 20:37
Πάρτο γι' αυτό που είναι, όχι γι' αυτό που θα ήθελες να είναι!!!
Καλές αγορές


Μεγάλη κουβέντα φίλος!! :beer:
Σε ευχαριστώ και μακάρι η ζυγαριά να γείρει προς τα εκει.

MiltiadisK.D
31/01/2015, 22:01
[QUOTE=Ktm.Prestige;2552739]Ακούει αλλα δε μιλάει :p
Εσυ ξερεις καλυτερα τις ανυσυχίες μου.Όσο για το gs επειδή είχα rotax (CCM 604SM) θυμάμαι οτι ηταν "ψόφιο".
Μην συγκρίνεις την φούτσα αυτή με το dakarάκι(και ο Πρωθυπουργός τέτοιο καβαλάει:cry:το απλό),καμία σχέση ρε man;)Το λοιπόν κάνε λίγους μήνες υπομονή(θα ανέβει και το budget σου)και χτύπα 690 απο το 2010 και μετά,ΓΙΑ ΕΚΕΙ είσαι(δεν αλλάζεις εσύ μυαλά και εταιρία:lol:),ΤΕΛΟΣ!Εκτός και αν σου πουλήσει ο γάτος το δικό του 660 που είναι ΕΤΟΙΜΟ:a015:και σου ταιριάζει γάντι για την ώρα:beer:

Ktm.Prestige
01/02/2015, 01:17
Eίσαι για δέσιμο εσυ!!
Φώτο δε βλέπω και με στενοχωρείς!Που ειναι το dakaraki!?!?

[QUOTE=Ktm.Prestige;2552739]Ακούει αλλα δε μιλάει :p
Εσυ ξερεις καλυτερα τις ανυσυχίες μου.Όσο για το gs επειδή είχα rotax (CCM 604SM) θυμάμαι οτι ηταν "ψόφιο".
Μην συγκρίνεις την φούτσα αυτή με το dakarάκι(και ο Πρωθυπουργός τέτοιο καβαλάει:cry:το απλό),καμία σχέση ρε man;)Το λοιπόν κάνε λίγους μήνες υπομονή(θα ανέβει και το budget σου)και χτύπα 690 απο το 2010 και μετά,ΓΙΑ ΕΚΕΙ είσαι(δεν αλλάζεις εσύ μυαλά και εταιρία:lol:),ΤΕΛΟΣ!Εκτός και αν σου πουλήσει ο γάτος το δικό του 660 που είναι ΕΤΟΙΜΟ:a015:και σου ταιριάζει γάντι για την ώρα:beer:

amyroukai
01/02/2015, 09:35
Εχω συγκριτικο 690, τενερε, 800gs, 530xc αν θυμαμαι καλα... αλλα να το σκαναρω, εδω δεν ξερω αν ανεβαινει, μαλλον οχι λογω ορων χρησης. Και τενερε vs 650gs. Αν στελεις email με πμ Δευτερα σκαναρω και στελνω.

DrBig
01/02/2015, 10:54
Εχω συγκριτικο 690, τενερε, 800gs, 530xc αν θυμαμαι καλα... αλλα να το σκαναρω, εδω δεν ξερω αν ανεβαινει, μαλλον οχι λογω ορων χρησης. Και τενερε vs 650gs. Αν στελεις email με πμ Δευτερα σκαναρω και στελνω.

Μηπως 950se αντι του 800?

amyroukai
01/02/2015, 11:09
Το 950 δεν εβγαινε πΧια οταν βγηκε το 690 και το τενερε.

Οι, το τεστ ειναι οπως το λεω. Απο το μοτο μαγκαζιν.

MiltiadisK.D
01/02/2015, 18:40
[QUOTE=Ktm.Prestige;2552786]Eίσαι για δέσιμο εσυ!!
Φώτο δε βλέπω και με στενοχωρείς!Που ειναι το dakaraki!?!?
Θα το δείς live στο test ride που θα το πάρεις,για την ώρα γράφει χλμ.Σήμερα είχε μικρή on-offάδα.Mια χαρά τα καταφέρνει σε όλα τα τερέν το μικρό Βαυαρικό,άσε που ξέχασα να βάζω βενζίνη(τi δι@ολο ηλεκτροκίνητο είναι:lol:):DΆντε με το καλό ένα 690 my friend(για τα υπόλοιπα απο κοντά man):smokin:

ΝIKOLTSOS
02/02/2015, 15:58
Ήμουν και εγώ σε ένα παρόμοιο δίλημμα...
Λόγο νησιού θεωρώ μπορείς να πάρεις άνετα το 690. Αν θυμάμαι καλά από την μια άκρη μέχρι την άλλη 300χλμ. και κάτι είναι, (η Κρήτη).
Νομίζω για μέσα στην πόλη το 690 θα είναι πολύ πιο άνετο.

Δεν υποβαθμίζω καθόλου το Xtz...
Το θέμα είναι να το κοιτάς και να λιώνεις!!!

Bob_o_mastoras
02/02/2015, 16:56
Όσο για το gs επειδή είχα rotax (CCM 604SM) θυμάμαι οτι ηταν "ψόφιο".


Καλα, αυτο το ccm δεν φοραγε το μοτερ απο το suzuki dr 650?? :confused:

Ktm.Prestige
03/02/2015, 01:51
Εδώ εισαι. http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/ccm/604-dual-sport/1998/
Απο περιφερειακά δε μπορώ να πω , στημένο (WP-Brembo) αλλα ήταν ψόφιο....Βέβαια το σύγκρινα με το LC4 640 :nono:

Πάντως πολύ ανώτερο απο κάτι FMX....




Καλα, αυτο το ccm δεν φοραγε το μοτερ απο το suzuki dr 650?? :confused:

Ktm.Prestige
03/02/2015, 01:54
Ευχαριστω πολύ το φίλο amyroukai που μπήκε στον κόπο και σκάναρε το συγκριτικό που του
ζήτησα!!
:beer::beer: