View Full Version : KTM 990 SD
εχω ενα θεμα στο τερατακι μου,οταν πιεσω τα φρενα μου σβηνει
κατι διαβασα οτι η τρομπα ειναι στο πισω μερος του τεποζιτου και με το φρεναρισμα αδειαζει η τρομπα, αλλοι λενε οτι με το που αλλαξανε φιλτρο βενζινης εφτιαξε, αλλοι καταργησαν το φιλτρο που εχει μεσα στο τεποζιτο και βαλανε ενα εξωτερικο
η ktm δινει το εσωτερικο φιλτρο σαν κιτακι και το χρεωνει κανα κατοσταρικο(δεν ρωτησα ακομα,απο οτι διαβασα σε ξενα φορουμ)
λεω να του βαλω ενα εξωτερικο αλλα δεν ξερω τι πιεση δινει η τρομπα και τι διαμετρο εχει το σωλινακι της βενζινης
ειναι κανενας που το εχει αντιμετωπισει αυτο?
Allst@rf
05/03/2015, 17:29
Μου το εκανε και μενα αλλα σε τρακ ντει που πιεζα πολυ στα φρενα και ημουν στη ρεζερβα απο καυσιμα...στο δρομο ποτε ακομα και αν ημουν ρεζερβα...
Αυτο για το κιτακι φιλτρο καυσιμου παιζει πολυ να ειναι μεσα στη βρωμια και στη μαυριλα οποτε να χρειαστεί να το αλλαξεις.ποσα χλμ εχει το μηχανακι ;
γυρω στα 30000χλμ
σκεφτομαι να βαλω εξωτερικο φιλτρο και να καταργησω το μεσα μετα τη τρομπα
Allst@rf
05/03/2015, 17:45
Στα 10κ χλμ που το ειχα παει για σερβις, ο μαστορας ειχε τσεκαρει φιλτρο καυσιμου και μου το ειχε δειξει ,ηταν μεσα στη βρωμα και μου ειχε πει οτι καλυτερα να το αλλαζα και οντως το ειχα αλλαξει ,κοστος 80 ευρω λογω του οτι ειναι κιτ,μια χαρα το ειπες και συ.
Δεν ειχα ιδιαιτερο προβλημα με το δικο μου μονο 2 -3 περιπτωσεις στις συνθήκες που σου περιεγραψα πιο πανω...
Εξωτερικο φιλτρο δε του ειχα βαλει.. .
endopandou
05/03/2015, 18:12
εχω ενα θεμα στο τερατακι μου,οταν πιεσω τα φρενα μου σβηνει
γουέλκαμ του δε κλαμπ :beer:
Η χειρότερη από όσες μου έσβησε: Αττική οδός πλακωμένο από αεροδρόμιο προς Ελευσίνα, έξοδος Κύμης τελευταίο κατέβασμα σε 3η (με αγαπησιάρικες διαθέσεις προς τη στροφή...) ενώ είχε ξεκινήσει η στροφή. ΤΣΑΦΦΦΦ. Φυσικά μπλόκαρε ο τροχός και δεν ξέρω γιατί δεν έφαγα τα μούτρα μου.
Το πρόβλημα στο δικό μου βελτιώθηκε με αλλαγή φίλτρων τρόμπας (τα πήρα από τον Jerf πολύ πιο φθηνά απ ότι κόστιζαν στην αντιπροσωπία) και επίσης επειδή είχε εξάτμιση και πρόγραμμα, ο μάστορας τάπωσε ένα ματζαφλαράκι που όλο ξεχνάω πως λέγεται αλλά θα σου πουν τα παιδιά. :p
Γενικά πάντως υπάρχει θέμα όχι με την ποιότητα της τρόμπας αλλά με με την τοποθέτησή της στο ντεπόζιτο και με λίγη βενζίνη και γερά φρένα το μοτέρ σβήνει
ωραια δηλαδη μονο σουζα οχι φρενα πουθενα!
ματζαφλαρακι=sas και εμενα ταπωμενο ειναι
τι φιλτρα ειναι αυτα gefr?
endopandou
05/03/2015, 18:25
ναι το sas λέω
ο Jerf είναι μέλος του φόρουμ ρώτα τον
Για 'μένα απέφυγε το εξωτερικό φίλτρο βενζίνης, απλά να συντηρείς το εργοστασιακό ή όποιο βάλεις εν πάση περιπτώση κάθε δεύτερο σέρβις. Το πρόβλημα δυστυχώς είναι συνηθισμένο στα πρώτης γενιάς sd990. Το sas - αυτό μάλλον εννοείς endopandou δεν εξυπηρετεί κάτι περαν απο τη μείωση των γνωστών "σκασιμάτων" στο κλείσιμο γκαζιού.
για πιο λογο να αποφυγω το εξωτερικο φιλτρο, ισα ισα που θα ειναι και πιο ευκολη η αντικατασταση του
για πιο λογο να αποφυγω το εξωτερικο φιλτρο, ισα ισα που θα ειναι και πιο ευκολη η αντικατασταση του
Για να προστατεψεις την τρομπα ;)
πριν τη τρομπα εχει ενα αλλο φιλτρο που ειναι σαν σακουλακι, αυτο δεν καταργηται!
Δύο οι λόγοι. Λιγότεροι ή μειωμένου μήκους αγωγοί βενζίνης υπο πίεση "εκτεθειμένοι" και παράλληλα αποφυγή αύξησης θερμοκρασίας βενζίνης με τους αγωγούς που είναι στη "λάβα" του μοτέρ
Δύο οι λόγοι. Λιγότεροι ή μειωμένου μήκους αγωγοί βενζίνης υπο πίεση "εκτεθειμένοι" και παράλληλα αποφυγή αύξησης θερμοκρασίας βενζίνης με τους αγωγούς που είναι στη "λάβα" του μοτέρ
πολυ καλοι λογοι λοιπον για να αποφυγω το εξω....
macdeath_s
06/03/2015, 17:27
εχω ενα θεμα στο τερατακι μου,οταν πιεσω τα φρενα μου σβηνει
κατι διαβασα οτι η τρομπα ειναι στο πισω μερος του τεποζιτου και με το φρεναρισμα αδειαζει η τρομπα, αλλοι λενε οτι με το που αλλαξανε φιλτρο βενζινης εφτιαξε, αλλοι καταργησαν το φιλτρο που εχει μεσα στο τεποζιτο και βαλανε ενα εξωτερικο
η ktm δινει το εσωτερικο φιλτρο σαν κιτακι και το χρεωνει κανα κατοσταρικο(δεν ρωτησα ακομα,απο οτι διαβασα σε ξενα φορουμ)
λεω να του βαλω ενα εξωτερικο αλλα δεν ξερω τι πιεση δινει η τρομπα και τι διαμετρο εχει το σωλινακι της βενζινης
ειναι κανενας που το εχει αντιμετωπισει αυτο?
Μου συνέβαινε και εμένα αλλά μόνο όταν ήμουν πλακωμένος και φρέναρα απότομα. Σε έντο δεν το έκανε ποτέ :p . Δεν το χα συζητήσει ποτέ στο συνεργείο γιατί νόμιζα ότι κάτι έκανα εγώ στο συμπλέκτη προς το τέλος και νέκρωνε.
ναι το sas λέω
ο Jerf είναι μέλος του φόρουμ ρώτα τον
Παρακαλώ θερμά μη μου σκοτώνεις το όνομα.:D
Κίτ φιλτράκια με 27€, σαν τα μανήσια, εσωτερικά.
Γειά χαρά.
με το φιλτρο αερα τι εχετε κανει?
αν του βαλω δυο φιλτροχοανες(το ειχα κανει στο 690 και δουλευε μια χαρα)θα δουλεψει καλα?
το μηχανακι φοραει ακραποβιτσ μαζι με το προγραμμα
με το φιλτρο αερα τι εχετε κανει?
αν του βαλω δυο φιλτροχοανες(το ειχα κανει στο 690 και δουλευε μια χαρα)θα δουλεψει καλα?
το μηχανακι φοραει ακραποβιτσ μαζι με το προγραμμα
πες μας πρωτα τι σου αρεσει/δεν σου αρεσει στο μηχανακι οπως ειναι τωρα.
ρωταω μηπως το εχει δοκιμασει κανεις, νομιζω οτι θα εχει καλυτερη ροη του αερα και ηχο βεβαια
το μηχανακι υποφερει στις μεσαιες στροφες αλλα αυτο ισως λυθει αν καταργηθουν οι αισθητηρες λ.
Σε πρωτη φαση βαλε χαρτη με λαμδα εκτος λειτουργιας και δες τι γινεται. Επισης τσεκαρε τη ρυθμιση του tps. Αν χωρις λαμδα και με σωστο κατα μανουαλ tps κανει τσαλιμια δοκιμασε tps 0.7v
επειδη παω με τον σπαρτιατικο τροπο(πολυμετρο) το tps το μετραμε με σβηστο κινητηρα και με ανοιχτο διακοπτη?
οσο για τους λ θα ψαχτω στο νετ για αντιστασεις
επειδη παω με τον σπαρτιατικο τροπο(πολυμετρο) το tps το μετραμε με σβηστο κινητηρα και με ανοιχτο διακοπτη?
οσο για τους λ θα ψαχτω στο νετ για αντιστασεις
To tps με ζεστο μηχανακι και σβηστο κινητηρα αλλα με ανοιχτο διακοπτη. Τους λαμδα απενεργοποιησε τους μεσω tuneEcu ωστε να αναπροσαρμοστει καταλληλα η ecu. Μετα βγαζεις τους λαμδα αν θες αλλα θα πρεπει να ταπωσεις τις υποδοχες τους πανω στις εξατμισεις. Εννοειται οτι απενεργοποιεις και το SAS παλι μεσω tuneEcu.
Αν θες το απολυτο σε συμπεριφορα κινητηρα μονοδρομος ειναι bazzaz+autotune η PCV+autotune.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.