View Full Version : πως γινεται ρε??
panavour
14/03/2015, 06:39
Πως γινεται ρε αυτο??
Με εχουν αφησει αναυδο οι νεες καταναλωσεις που ανακοινωνουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες στα νεα τους μοντελα ειδικα στα ντηζελ.
Απο 3.3-5 λιτρα εκτος πολης για αυτοκινητα απο 600-1600 κυβικα,οταν ενα παπι η ενα σκουτερ 125 κυβικα καιει σε πραγματικες συνθηκες 2,5-4 λιτρα.
Για να μην μιλησουμε για περισσοτερα κυβικα στις μοτο.
Τ ι εγινε ρε?
ΜΗΠΩΣ-ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ οι μοτο εχουν μεινει πισω σε εξελιξη?
Δεδομενου δε οτι και η διαφορα βαρους ειναι τεραστια τα αυτοκινητα φαινεται να μην καταναλωνουν τιποτα Πως γινεται αυτο ρε?Για διαφωτιστε μας οι μαστοραντζες μηχανολογοι του φορουμ?:sad::sad::sad:
spyrakos35
14/03/2015, 07:04
μην πιστεύεις αυτά που γράφουν περί κατανάλωσης οι εταιρείες....
ή αθροιζε ένα +30 με 40% να είσαι μέσα (για τις καταναλώσεις εντός πολης)
akaposto
14/03/2015, 07:37
Δεν είναι τόσο πίσω σε τεχνολογία το μηχανάκι.
Το παπί μιας και το έπιασες, ψεκαστό, καίει TAΠA (καλά ρε βλάχοι, flat out) το πολύ 2,5.
Ο κύκλος diesel έχει μεγαλύτερη θερμική απόδοση απο τον Otto έτσι και αλλιώς εκ καταστευής (1).
Για να κάνεις σύγκριση του τι κάει παραπάνω ή παρακάτω πρέπει να πάρεις αφενός δύο οχήματα με ίδιο καύσιμο, και με ίδια αναλογία κιλών ανά ίππο.
Είναι "λάθος" να κοιτάμε μόνο τον κυβισμό, για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν πάνε το ίδιο.
Παράδειγμα -τραβηγμένο απο τα μαλλιά όσο πάει-:
το citroen c4 diesel στα 1278 κιλά με 110 άλογα είναι "ανάλογο" μιας μοτοσυκλέτας 200 κιλών με...17.5 άλογα.
Από την άλλη, βγάλε ένα busa στον δρόμο και μέτρα το τι καίει στα 140km/h πορεία. Οποιοσδήποτε 1300αρι αυτοκίνητο βενζίνη, θα κάψει παραπάνω.
Στα ίδια χιλιόμετρα, πολύ δύσκολα το αυτοκίνητο καίει λιγότερα.
Κάντο τώρα στα 160. Η διαφορά κατανάλωσης υπέρ του busa ανοίγει και συνεχίζει να ανοίγει όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. (μέχρι του σημείου που αρχίζει η πτήση...)
Ναι τα diesel δεν καίνε, σε σχέση με την βενζίνη. Μέχρι εκεί.
(2) η τεράστια ροπή -που δεν χρειάζεται στην μοτοσοκυκλέτα- λόγω και της υπερτροφοδότησης όλων των καινούργιων κινητήρων diesel, βοηθάει τα μέγιστα στην μείωση της κατανάλωσης.
(3) μπεκ άμεσου ψεκασμού, κόμον ρέλια και πιάσ'το αβγό και κούρευτο. Πανάκριβο σύστημα που πρώτον αν δεν κάνεις χιλιόμετρα, απόσβεση δεν κάνεις, δεύτερον αν και όταν χτυπήσει...την ήπιες πανυγηρικά
Είναι μια συζήτηση πολύ πολύ <πλατιά>, πως ενώ η τεχνολογία προχωράει, τα αυτοκίνητα γίνονται βαρύτερα.
SHOOTER045
14/03/2015, 07:49
Το έχω δει στην πράξη σε φιέστα diesel.
Βάση τιμών καυσίμων καίει όσο το παπί μου
Τουρμπο,ροπη σε χαμηλες στροφες και τεχνολογια.
Σιγουρα δεν καινε οσο λενε οι εταιριες αλλα ειναι ειναι γυρω και συνηθως κατω απο 5 λ/100.
akaposto
14/03/2015, 07:55
και εδώ το παπάκι του shooter πριν το πάρει η γυναίκα να κατέβει στη λαϊκή
332335
:D:p:panic:
οι μετρησεις που ανακοινωνονται ειναι τυποποιημενες και γινονται κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες
οι κατασκευαστες ρυθμιζουν τους κινητηρες ωστε να βγαζουν ελεχιστη καταναλωση στις συνθηκες αυτες ωστε οι τυποποιημενες μετρησεις να βγαινουν χαμηλες
σε πραγματικες συνθηκες ειναι ολοι τουλαχιστον +30% πανω
η εξελιξη των αυτοκινητων τα τελευταια χρονια βασιζεται σε τηρηση προδιαγραφων για χαμηλο CO2 οποτε αναγκαστικα πανε σε χαμηλοτερες καταναλωσεις
για τις μοτοσυκλετες αυτο δεν ειναι πρωτο ζητουμενο ουτε βασικο κριτηριο των αγοραστων
alexzafeir
14/03/2015, 09:08
Μετα απο χρηση opel corca 1.3 diesel 2008 το οποιο το πηρα καινουριο
καταναλωση: 4.5-5.2 με 6η σχεση σε ταξιδια φορτωμένο πάντα με καλα ελαστηκα και πιεση οσο δινει ο κατασκευαστης στο eco (το γραφει στη ταπα καυσιμων)
5.0- 5.8 σε μεικτη χρηση (μενω επαρχια -Χαλκιδα) νομιζω τα μικρά diesel δεν κανουν για μονο Αθηνα
το glx 90 καιει μεσα στην πολη το πολυ 3 λιτρα το v strom που ειχα οσο περιπου το corca
devil's animal
14/03/2015, 10:09
οταν φτασουν τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 2,16lt/100χλμ...με ταχυτητες 0-80χλμ/ωρα, ας ερθουν να μιλησουμε...
αν παω μεχρι 60χλμ ή μεχρι 50χλμ με 5η με το cbf μου, παζει να το ριξω κι'αλλο το 2,16....:smokin:
4λτ/100 μαρουσι-καλλιθεα χωρις να σερνομαι:smokin:
γιαρις 1300 15ετιας
panavour
14/03/2015, 10:58
Βρε παιδια βλεπω οτι οι περισσοτεροι πανηγυριζετε γιατι το παπι σας καιει λιγοτερο,
Μα ειναι επιχειρημα αυτο ????????ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 10ΠΛΑΣΙΟ βαρος ,και εσεις το θεωρειτε επιτυχια??Οσο και να το τραβηξουμε απ τ αυτια,και να το τεντωσουμε,οι αριθμοι ειναι αμειλικτοι. Και δεν νομιζω οτι δεν μπορουν οι μοτοβιομηχανιες.
panavour
14/03/2015, 11:02
οταν φτασουν τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ 2,16lt/100χλμ...με ταχυτητες 0-80χλμ/ωρα, ας ερθουν να μιλησουμε...
αν παω μεχρι 60χλμ ή μεχρι 50χλμ με 5η με το cbf μου, παζει να το ριξω κι'αλλο το 2,16....:smokin:
Μαλλον πλακα θα μας κανεις φανταζομαι:D:lol:
sapila racing
14/03/2015, 11:22
Και δεν νομιζω οτι δεν μπορουν οι μοτοβιομηχανιες.
Μπορούν, απόδειξη το Honda NC700.
H Honda χρησιμοποίησε τεχνολογία απο τα αυτοκίνητα σε αυτην την μοτο και ο κινητηρας ειναι στην ουσία ο μισός του Honda Jazz.
AristidisZ
14/03/2015, 11:25
Βρε παιδια βλεπω οτι οι περισσοτεροι πανηγυριζετε γιατι το παπι σας καιει λιγοτερο,
Μα ειναι επιχειρημα αυτο ????????ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 10ΠΛΑΣΙΟ βαρος ,και εσεις το θεωρειτε επιτυχια??Οσο και να το τραβηξουμε απ τ αυτια,και να το τεντωσουμε,οι αριθμοι ειναι αμειλικτοι. Και δεν νομιζω οτι δεν μπορουν οι μοτοβιομηχανιες.
συγκρίνουμε ανόμοια πράματα...
βάλε ένα παπί σε μια ευθεία 100 χλμ με 4η και 50 χλμ/ώρα να δούμε τι θα κάψει...
σε πραγματικά νούμερα, στη πόλη και για μια διαδρομή πήγαινε έλα 17~18 χλμ που κάνω καθημερινά για τη δουλειά το 1200άρι ibiza καίει τουλάχιστον 20% παραπάνω από το hornet
Μπορούν, απόδειξη το Honda NC700.
H Honda χρησιμοποίησε τεχνολογία απο τα αυτοκίνητα σε αυτην την μοτο και ο κινητηρας ειναι στην ουσία ο μισός του Honda Jazz.
Σωστος ο sapilas!
Φιλος μου που το εχει μου αναφερει καταναλωσεις περιπου 4l/100klm............
To XMAX 250 που εχω καιει περισσοτερα.
panavour
14/03/2015, 11:42
συγκρίνουμε ανόμοια πράματα...
βάλε ένα παπί σε μια ευθεία 100 χλμ με 4η και 50 χλμ/ώρα να δούμε τι θα κάψει...
σε πραγματικά νούμερα, στη πόλη και για μια διαδρομή πήγαινε έλα 17~18 χλμ που κάνω καθημερινά για τη δουλειά το 1200άρι ibiza καίει τουλάχιστον 20% παραπάνω από το hornet
20% περισσοτερο οταν ζυγιζει 5 φορες περισσοτερο και θεωρειται επιτυχια για την μοτο???Μαλλον στα λογια μου ερχεσαι:)
Μπορούν, απόδειξη το Honda NC700.
H Honda χρησιμοποίησε τεχνολογία απο τα αυτοκίνητα σε αυτην την μοτο και ο κινητηρας ειναι στην ουσία ο μισός του Honda Jazz.
Σωστος ο sapilas!
Φιλος μου που το εχει μου αναφερει καταναλωσεις περιπου 4l/100klm............
To XMAX 250 που εχω καιει περισσοτερα.
Το κακό είναι ότι βαριέσαι μετά τόσο πολύ που αυτοκτονείς....:D
ΕDIT: δεν θέλετε να μάθετε πόσο κοστίζουν τα μπεκ των εν λόγω κινητήρων (είτε ντήζελ είτε βενζίνης....)
20% περισσοτερο οταν ζυγιζει 5 φορες περισσοτερο και θεωρειται επιτυχια για την μοτο???Μαλλον στα λογια μου ερχεσαι:)
Βάλτε στην εξίσωση και τα όποια μποτιλιαρίσματα που τρώει το ίμπιζα (ενώ η μηχανή όχι) και έρχονται κάπου ίσα.....κι εγώ έχω διαπιστώσει ότι το χιουντάι μου του 2002 καίει λιγότερο απόν πήγασο....
AristidisZ
14/03/2015, 11:52
20% περισσοτερο οταν ζυγιζει 5 φορες περισσοτερο και θεωρειται επιτυχια για την μοτο???Μαλλον στα λογια μου ερχεσαι:)
μόνο που η μηχανή έχει 25% παραπάνω ιπποδύναμη, μπορεί να ανοίξει με 6η από τα 50 χ.α.ω. και γενικώς είναι σα να συγκρίνουμε εμένα με τον Bolt στο 100άρι
το ότι μπορώ και εγώ να το κάνω σε 30~40% "μεγαλύτερο" χρόνο από αυτόν δε λέει και πολλά...
panavour
14/03/2015, 12:04
Εχω την αποψη οτι τηρουμενων των αναλογιων οι μηχανες καινε πλεον πολυ παραπανω απο τα αυτοκινητα.Και δεν ξερω γιατι.Δεν ειμαι μηχανολογος για να ξερω το γιατι.
Και δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να θεωρειται επιτυχια που μια μηχανη 200 κιλων 700cc και 65 αλογων καιει 4λιτρα ,οταν ενα αυτοκινητο 1200 κιλων με 1400 κυβικα και 80 ιππων καιει πλεον το ιδιο.Εγω το θεωρω αποτυχια και τεχνολογικη οπισθοπορεια.:(:(:(
Εκτος αν καποιος με επιχειρηματα -τεχνικα και απλα- με πεισει για το αντιθετο
bros400pgm
14/03/2015, 12:06
Mου θυμιζετε την συγκριση καταναλωσης ενος prius με ενα Μ3 (ή Μ5?) στην πιστα :lol:
stefanos
14/03/2015, 12:20
Εχω την αποψη οτι τηρουμενων των αναλογιων οι μηχανες καινε πλεον πολυ παραπανω απο τα αυτοκινητα.Και δεν ξερω γιατι.Δεν ειμαι μηχανολογος για να ξερω το γιατι.
Και δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να θεωρειται επιτυχια που μια μηχανη 200 κιλων 700cc και 65 αλογων καιει 4λιτρα ,οταν ενα αυτοκινητο 1200 κιλων με 1400 κυβικα και 80 ιππων καιει πλεον το ιδιο.Εγω το θεωρω αποτυχια και τεχνολογικη οπισθοπορεια.:(:(:(
Εκτος αν καποιος με επιχειρηματα -τεχνικα και απλα- με πεισει για το αντιθετο
Τεχνικά και απλά οι μοτοσυκλέτες οφείλουν να έχουν τεράστιο εύρος λειτουργίας από 2000 έως 10000+ στροφές.
Αυτό δεν βολεύει στην απόδοση του κινητήρα και αναγκαστικά γίνονται συμβιβασμοί σε βάρος της οικονομίας.
Πάντως σε κάποιο άγνωστο και στενό εύρος στροφών και οι κινητήρας μοτο είναι εξαιρετικά αποδοτικοί και εξίσου οικονομικοί.
akis_trevor
14/03/2015, 12:22
χμ....
πριν απο 2-3 βδομαδες πηρα το yaris (1.3 2007 νομιζω)το οποιο πρεπει να βγαζει 80+ αλογα,και πηγα πατρα-αρτα.σε μια προσπεραση σε φορτηγο,κατεβασμα σε τριτη,εκανα το σταυρο μου να προλαβω να περασω.με τον μετρητη του βγαζει οτι καιει 6.2-6.5 μεσο ορο ενω μετρημενο του εχει βγαλει 0.5 λιτρο παραπανω.
αν οδηγησεις ενα 600αρι μηχανακι οπως ενα 1300αρι αμαξι,τοτε να δεις την διαφορα στο καυσιμο.
εμενα το στρωμ μετρημενο σε μεικτο κυκλο μου καιει 5 στα 100.το παπι μου απτην αλλη περιπου 2.5
συγκρινουμε τελειως ανομοια πραγματα
μεσα στην κινηση της πολης η μοτο καλυπτει αποστασεις πολυ ταχυτερα απο το αυτοκινητο και οδηγειται με συνεχεις αυξομειωσεις του φορτιου που πρακτικα αυξανουν την καταναλωση
στον ανοιχτο δρομο με σταθερες μεγαλες ταχυτητες που δε μετραει το βαρος το αυτοκινητο πλεονεκτει λογω αεροδυναμικης
γιατι νομιζετε ιτι κανουν ψαρακι στο παπι;:D
συγκρινουμε τελειως ανομοια πραγματα
μεσα στην κινηση της πολης η μοτο καλυπτει αποστασεις πολυ ταχυτερα απο το αυτοκινητο και οδηγειται με συνεχεις αυξομειωσεις του φορτιου που πρακτικα αυξανουν την καταναλωση
στον ανοιχτο δρομο με σταθερες μεγαλες ταχυτητες που δε μετραει το βαρος το αυτοκινητο πλεονεκτει λογω αεροδυναμικης
γιατι νομιζετε ιτι κανουν ψαρακι στο παπι;:D
Για πάμε ξανά! :lol:
Θέλω λίγο πιο αναλυτική σκέψη αυτή τη φορά.
akaposto
14/03/2015, 13:38
Και δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να θεωρειται επιτυχια που μια μηχανη 200 κιλων 700cc και 65 αλογων καιει 4λιτρα ,
οταν ενα αυτοκινητο 1200 κιλων με 1400 κυβικα και 80 ιππων καιει πλεον το ιδιο.
Εκτος αν καποιος με επιχειρηματα -τεχνικα και απλα- με πεισει για το αντιθετο
Πάμε πάλι. Απλά: Στην ίδια ταχύτητα δεν καίνε το ίδιο.
Αν οδηγήσεις το αυτοκίνητο όπως το παπί...δεν σε φτάνουν τα 9-10 λίτρα/100 ούτε για ζήτω σε οτιδήποτε όχημα (βενζίνη).
Τεχνικά και "απλά", η σχεδίαση ενός κινητήρα αυτοκινήτου του επιτρέπει να έχει σε χαμηλές στροφές περισσότερη δύναμη σε σχέση με έναν κινητήρα που προορίζεται για μοτο.
Έχει να κάνει με τις διαστάσεις (διάμετροςΧδιαδρομή).
Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
Όταν καβαλήσεις μηχανάκι που θα κάνει το 0-100 σε 13 δεύτερα, ξαναπες μου για οπισθοπορεία.
Σε diesel τώρα (όπως και τα υδριβικά) το συνολικό κόστος ανά χιλιόμετρο χρήσης...είναι στον Θεό.
Να βγάλει μηχανάκι που θα κάνεις απόσβεση μετά τα 300000km να δώ ποιός θα το πάρει. (χώρια που θα είναι μπουρούχα λόγω βάρους)
U know what? O πιο οικονομικός κινητήρας είναι ο δίχρονος. Ένα περίεργο πράγμα...εξαφανίστηκε απο τον χάρτη της βιομηχανίας.
devil's animal
14/03/2015, 13:52
Μαλλον πλακα θα μας κανεις φανταζομαι:D:lol:
οχι, δεν σου κανω πλακα...
Βρε παιδια βλεπω οτι οι περισσοτεροι πανηγυριζετε γιατι το παπι σας καιει λιγοτερο,
Μα ειναι επιχειρημα αυτο ????????ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 10ΠΛΑΣΙΟ βαρος ,και εσεις το θεωρειτε επιτυχια??
20% περισσοτερο οταν ζυγιζει 5 φορες περισσοτερο και θεωρειται επιτυχια για την μοτο???
Και δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να θεωρειται επιτυχια που μια μηχανη 200 κιλων 700cc και 65 αλογων καιει 4λιτρα ,οταν ενα αυτοκινητο 1200 κιλων με 1400 κυβικα και 80 ιππων καιει πλεον το ιδιο.Εγω το θεωρω αποτυχια και τεχνολογικη οπισθοπορεια.:(:(:(
Εκτος αν καποιος με επιχειρηματα -τεχνικα και απλα- με πεισει για το αντιθετο
συνεχως μιλας για βαρος...
γιατι το βαζεις στην εξισωση το βαρος...???
το θεμα ειναι ποσο καινε τα οχηματα? ποσο ζυγιζουν? ή με ποσα λεφτα μπορει να μετακινηθει καποιος?
οπως και να το κανεις τα αυτοκινητα χανουν σε ολα...
στο μονο που δεν χανουν ειναι στην μετακομιση και στα πολλα ατομα...
αλλα αν ηταν ετσι θα οδηγουσαμε ολοι πετρελαιοκινητα φορτηγα...
αν ομως μιλαμε για καθαρη καταναλωση, ενας κινητηρας παπιου καιει πολυ λιγοτερο απο εναν κινητηρα αυτοκινητου, ειτε diesel ειτε βενζινης...
αν μιλησουμε για μεγαλες ταχυτητες εθνικης π.χ. και εκει υπερτερουν τα μηχανακια...
βαλε ενα 1300αρι αμαξι να ταξιδευει με 180χλμ/ωρα και βαλε και ενα busa που ειναι επισης 1300cc...ποιο θα καψει περισσοτερο...??
επισης ενα αυτοκινητο 1400 κυβικων μπορει να καψει το ιδιο με ενα 700cc μηχανακι, αλλα δεν θα μπορεσει να πιασει ποτε τα 220χλμ/ωρα...ουτε να εχει τις ιδιες ρεπριζ...
η μηχανη εχει δυνατοτητες επιταχυνσης και τελικης που δεν τις εχουν τα αμαξια...
γιατι αν εσυ συνεχισεις να μιλας για βαρος, εγω θα σου μιλαω για επιδοσεις...
:wave2:
Bob_o_mastoras
14/03/2015, 13:55
U know what? O πιο οικονομικός κινητήρας είναι ο δίχρονος. Ένα περίεργο πράγμα...εξαφανίστηκε απο τον χάρτη της βιομηχανίας.
Διχρονοι diesel παραγονται και χρησιμοποιουνται αρκετα.
Κατα τα αλλα συμφωνω απολυτα σε οτι ειπες μεχρι τωρα. :)
PetranGR
14/03/2015, 13:56
αυτό που λένε ότι οι βιομηχανίες ότι καίει τάδε ,σκατά στα μούτρα τους που είναι αλήθεια.
Το αμάξι μου το έλεγαν ότι καίει εντός πόλης παρακαλώ βενζίνη 5,2 και εκτός πόλης 4,5 με βεβαιότητα κιόλας.Όσο τα είδα εγώ άλλο τόσο τα είδε και ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου (καινούργιο το πήρα). Εντός πόλης κάτω από 8 δεν έχω δεί και εκτός πολης κάτω από 6,5 με τίποτα δεν έχω δεί.
Έχει γίνει έλεγχος τα πάντα, σε εγγύησεις κτλ. λάστιχα μπλά μπλά μ πλά και με είπαντόσό καίνε επειδή είναι πολύστροφα,σκατά στα μούτρα τους λέω εγω.
Τώρα η διαφορά αυτή,σε σχέση όπως είναι αμάξι μηχανή,το αυτό που λέει ο διάβολος απο πάνω
Lioulios
14/03/2015, 14:02
Μιας και την ψάχνω τελευταία .....
Τα καινούρια γιουρο5 τουρμποντίζελ 2.5Κ και 140-150+άλογα δίνουν κατανάλωση κάτω από 8
notakos600
14/03/2015, 14:06
Ποιό καθημερινό αυτοκίνητο βγάζει 160-170 ίππους από 1000 κυβικά, όπως βγάζει η καθημερινή CBR1000?
Ο diesel είναι από τη φύση του οικονομικότερος, πάσχει όμως σε ιπποδύναμη στα λίγα κυβικά.
Όντως συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα, θα ταίριαζε να βάλουμε απέναντι σε ένα αυτοκίνητο diesel μια μοτοσυκλέτα diesel (Enfield diesel για παράδειγμα).
akis_trevor
14/03/2015, 14:23
το πετρελαιο ειναι αλλη ιστορια,καλυτερα ας μην μεγαλωνουμε και πολλαπλασιαζουμε τις μεταβλητες γιατι ακρη δεν θα βγαλουμε.(οχι οτι θα βγαλουμε τωρα αλλα λεμε :D )
τα πετρελαιοκινητα,μπορει να μην εχουν πολλα ονομαστικα αλογατα αλλα εχουν αλλες ροπες.μαλιστα καπου πηρε το αυτι μου οτι ξεκινανε να μετρανε στα πετρελαια,οχι μονο τους ιππους αλλα και καποια αλλη μοναδα,που ειναι πιο αντιπροσωπευτικη.(ισως ροπη αλλα δεν θυμαμαι καθολου).
Μιας και την ψάχνω τελευταία .....
Τα καινούρια γιουρο5 τουρμποντίζελ 2.5Κ και 140-150+άλογα δίνουν κατανάλωση κάτω από 8
Παπαριές....
Τα D-MAX που φέρνουμε έχουν ακριβώς τον κινητήρα που περιγράφεις, βγάζει 163 ίππους (μπορεί αρκετά περισσότερους αλλά έχει υποστεί φίμωση λόγω ρύπων)
καίει κάπου 9-10L στα 100 (αν δεν παίζεις κιόλας με το γκάζι...)
πριν 2 περίπου χρόνια κάναμε έναν διαγωνισμό για το πόσα χλμ θα έκανε με 1 ντεπόζιτο (80 λίτρα) σφραγισμένο.
Είχαμε βάλει μετρητή ακριβείας στο ντεπόζιτο που μετρούσε την απώλεια όσο έγραφε χλμ και μετρήσαμε τα χλμ με ακριβές GPS.
Λοιπόν, ξεκίνησε από την Τρίπολ, έφτασε στα Σύνορα με Τουρκία, πισωγύρισε και έμεινε από καύσιμα λιγο πριν μπει Αλεξανδρούπολη ήτοι, 1.482 χλμ.
Κάνε την αναγωγή μεν αλλά σκέψου και τα εξής:
το αμάξι το είχαμε ελαφρώσει όσο μπορούσαμε (ρεζέρβες κ.λ.π)
Είχαμε σκεπάσει την καρότσα με ειδικό κάλυμμα για να μην επηρεάζεται από τον αέρα
Ο οδηγός του (και προιστάμενός μου) είναι πιστοποιημένος δάσκαλος οικονομικής οδηγησης στους τράκτορες SCANIA (με δεκάδες σεμινάρια περί αυτής)
Έκανε 3 μέρες να το ολοκληρώσει....:lol:
Όπότε μην τα πιστεύεις όσα διαβάζεις...ΟΛΑ γίνονται με ειδική προετοιμασία, άφθονο χρόνο, είδικούς οδηγούς κ.λ.π. που δεν αντιστοιχούν στην καθημερινή πραγματικότητα....
Bob_o_mastoras
14/03/2015, 14:57
Kαλα περνατε εσεις στη δουλεια..!
η καταναλωση στο ντιζελειναι μικροτερη απο την βενζινη σαφεστατα.Μεσα στην πολη η καταναλωση ειναι για τα ντιζελ παντα αρκετα παραπανω 30 με 40 % οπως και καποιος αλλος ειπε.Εκτος πολης οντως πλησιαζει τις τιμες της μοτοσυκλετας και του παπιου.Καποιοι μιλανε για ιπποδυναμη στα ντιζελ!Δεν ειναι το ζητουμενο αυτο κυριοι αλλα η ροπη που σου επιτρεπει να εισαι μια σχεση ισως και δυο πανω και αυτο ειναι το μυστικο της χαμηλης καταναλωσης.Οταν σε ενα yaris 1,4 η ροπη ειναι 21 κιλα ευκολα μπορει να επιτευχει τοσο μικρη καταναλωση.Αυτα μετρημενα πολλακις με 40 λιτρα αναβει λαμπακι στα 710 χλμ.Το λαμπακι σημαινει
2 λιτρα στο ρεζερβουαρ τουλαχιστον,επομενως 38 λιτρα για 710 χλμ οποτε 5,3 λιτρα/100χλμ.
devil's animal
14/03/2015, 15:18
ειναι αδοκιμο να συγκρινετε καταναλωσεις αυτοκινητου που κινειται σε εθνικη με καταναλωσεις μηχανων που κινουνται πολη...
ακομα και στην εθνικη επειδη σχεδον ποτε δεν παει μια μηχανη με σταθερα χλμ οπως παει το αμαξι, δεν μπορεις να μετρησεις...
αλλα αν καρφωσεις το γκαζι στα 80χλμ την ωρα, με οποιαδηποτε μηχανη (ακομα και παπακι 125cc) θα εισαι πιο οικονομικος απο οποιοδηποτε αμαξι...
και σας ξαναλεω: οταν καταφερουν τα κουτια να πανε Θεσσαλονικη - Κορινθο με 13 λιτρα καυσιμο, τα ξανασυζηταμε...
Γιατι συγκρινετε την οικονομια σε κουτια με μοτο; Τι να λεει οτι θεσσαλονικη-κορινθο τα κανεις με αυτα τα λιτρα; Φανταζομαι οτι θα ειναι κ με ρυθμο χελωνας...Μολις γυρισα απο ταξιδι αλεξανδρουπολη-Ευβοια (700χλμ) με μεση καταναλωση 5 στρογγυλα λιτρα, κοντερ καρφωμενο στα 115 (trip control). Επιβατες εγω, η κυρα, 2 πιτσιρικια με τα καθισματακια τους και .....η πεθερα! Α και με τον χωρο αποσκευων να μην πεφτει ουτε καρφιτσα. Κουτι: hyundai i30 1.4 diesel. Τι να ζητησω παραπανω;
Devil δεν σου την λεω ισα ισα που συμφωνω οτι δεν μπορεις να τα συγκρινεις
Bob_o_mastoras
14/03/2015, 15:45
Γμτ και 'γω θελω ενα diesel κουτακι.. Πολυ ακριβα ομως.. :(
devil's animal
14/03/2015, 15:49
Γιατι συγκρινετε την οικονομια σε κουτια με μοτο; Τι να λεει οτι θεσσαλονικη-κορινθο τα κανεις με αυτα τα λιτρα; Φανταζομαι οτι θα ειναι κ με ρυθμο χελωνας...Μολις γυρισα απο ταξιδι αλεξανδρουπολη-Ευβοια (700χλμ) με μεση καταναλωση 5 στρογγυλα λιτρα, κοντερ καρφωμενο στα 115 (trip control). Επιβατες εγω, η κυρα, 2 πιτσιρικια με τα καθισματακια τους και .....η πεθερα! Α και με τον χωρο αποσκευων να μην πεφτει ουτε καρφιτσα. Κουτι: hyundai i30 1.4 diesel. Τι να ζητησω παραπανω;
Devil δεν σου την λεω ισα ισα που συμφωνω οτι δεν μπορεις να τα συγκρινεις
το πρωτο πραγμα που ειπα ειναι οτι αμαξι υπερτερει στην μετακομιση και στον αριθμο των ατομων που μπορει να μεταφερει...
αλλα αν αρχσει να γραφει και ο φορτηγατζης που κανει Αθηνα-Θεσσαλονικη καθε μερα, για το ποσους τονους μεταφερει και ποσο καιει, θα κλαιμε...
αυτο λεμε...
ποιο ειναι το νοημα?
αν ειναι η καταναλωση σε απολυτα νουμερα, νικαει το μηχανακι...:a3:
Εγω ξερω οτι στο κουτι που δεν το χρησιμοποιω για οδικη απολαυση αλλα σαν αναγκαιο μεσο μεταφορας με νοιαζει η καταναλωση... Στο 636 δεν με νοιαζει γιαυτο κ δεν το οδηγω ποτε "oικονομικα". Ειμαι ευχαριστημενος παντως κ απο τα δυο!
akaposto
14/03/2015, 15:58
Διχρονοι diesel παραγονται και χρησιμοποιουνται αρκετα.
...για πες ένα ... επιβατικό :owned:
(καλά πολύ ανοίγομαι και παίζει να έχω μείνει πίσω σε ενημέρωση, αλλά οκ... :beer: )
...για πες ένα ... επιβατικό :owned:
(καλά πολύ ανοίγομαι και παίζει να έχω μείνει πίσω σε ενημέρωση, αλλά οκ... :beer: )
Αυτο (http://en.wikipedia.org/wiki/M109_howitzer)...........4θεσιο:D
akis_trevor
14/03/2015, 16:32
Αυτο (http://en.wikipedia.org/wiki/M109_howitzer)...........4θεσιο:D
για πες μας κι εσυ ποσο καιει ο βασιλιας β';;;;;;:cool:
panavour
14/03/2015, 16:33
Παπαριές....
Τα D-MAX που φέρνουμε έχουν ακριβώς τον κινητήρα που περιγράφεις, βγάζει 163 ίππους (μπορεί αρκετά περισσότερους αλλά έχει υποστεί φίμωση λόγω ρύπων)
καίει κάπου 9-10L στα 100 (αν δεν παίζεις κιόλας με το γκάζι...)
πριν 2 περίπου χρόνια κάναμε έναν διαγωνισμό για το πόσα χλμ θα έκανε με 1 ντεπόζιτο (80 λίτρα) σφραγισμένο.
Είχαμε βάλει μετρητή ακριβείας στο ντεπόζιτο που μετρούσε την απώλεια όσο έγραφε χλμ και μετρήσαμε τα χλμ με ακριβές GPS.
Λοιπόν, ξεκίνησε από την Τρίπολ, έφτασε στα Σύνορα με Τουρκία, πισωγύρισε και έμεινε από καύσιμα λιγο πριν μπει Αλεξανδρούπολη ήτοι, 1.482 χλμ.
Κάνε την αναγωγή μεν αλλά σκέψου και τα εξής:
το αμάξι το είχαμε ελαφρώσει όσο μπορούσαμε (ρεζέρβες κ.λ.π)
Είχαμε σκεπάσει την καρότσα με ειδικό κάλυμμα για να μην επηρεάζεται από τον αέρα
Ο οδηγός του (και προιστάμενός μου) είναι πιστοποιημένος δάσκαλος οικονομικής οδηγησης στους τράκτορες SCANIA (με δεκάδες σεμινάρια περί αυτής)
Έκανε 3 μέρες να το ολοκληρώσει....:lol:
Όπότε μην τα πιστεύεις όσα διαβάζεις...ΟΛΑ γίνονται με ειδική προετοιμασία, άφθονο χρόνο, είδικούς οδηγούς κ.λ.π. που δεν αντιστοιχούν στην καθημερινή πραγματικότητα....
5,4 lt/100 km -
panavour
14/03/2015, 16:43
Ως συνηθως αλλα αντι αλλων.Εγω μιλησα για αναλογικοτητα στην καταναλωση και οι περισσοτεροι εδω μεσα για απολυτους αριθμους καταναλωσης.Τι αλλο να πω??Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.:(
Bob_o_mastoras
14/03/2015, 16:56
...για πες ένα ... επιβατικό :owned:
(καλά πολύ ανοίγομαι και παίζει να έχω μείνει πίσω σε ενημέρωση, αλλά οκ... :beer: )
:lol: Επιβατικα πλοια ή τρενα σου κανουν;;; Μονο εκει παιζει απ'οσο ξερω. :beer:
akis_trevor
14/03/2015, 16:58
Ως συνηθως αλλα αντι αλλων.Εγω μιλησα για αναλογικοτητα στην καταναλωση και οι περισσοτεροι εδω μεσα για απολυτους αριθμους καταναλωσης.Τι αλλο να πω??Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.:(
οπως δεν υπαρχει αναλογικοτητα στο γκαζι τους,ετσι δεν υπαρχει και αναλογικοτητα στην καταναλωση..
Bob_o_mastoras
14/03/2015, 16:58
Αυτο (http://en.wikipedia.org/wiki/M109_howitzer)...........4θεσιο:D
Θεωριτικα επιβατικο ειναι και αυτο.. :lol::p
Εχει ενα τετοιο (ποιος αλλος) ο Σβαρτζενεγκερ! Το 'χα δει σε ενα βιντεο. Χωρις το μηχανισμο βολης (υποθετω και ελπιζω :lol:)
AristidisZ
14/03/2015, 17:02
Ως συνηθως αλλα αντι αλλων.Εγω μιλησα για αναλογικοτητα στην καταναλωση και οι περισσοτεροι εδω μεσα για απολυτους αριθμους καταναλωσης.Τι αλλο να πω??Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.:(
μα το ζήτημα είναι ότι συγκρίνεις πράγματα εξ ορισμού ανόμοια μεταξύ τους...
RaGe_Raptor
14/03/2015, 17:07
ας το πάω λίγο στα άκρα αν και πιστεύω έχει εφαρμογή σε όλο το εύρος της αυτοκινητοβιομηχανίας.
γιατί η Ferrari δε γουστάρει τα turbo (http://www.roadandtrack.com/car-culture/news/a24691/ferrari-engineers-dont-like-turbocharging/)
στο εν λόγω άρθρο λένε από τη ferrari πως ο μόνος τρόπος να μειώσεις τους ρύπους (άρα και την κατανάλωση) στις στροφές που γίνονται οι μετρήσεις είναι το τούρμπισμα. όταν όμως οδηγείς κανονικά, ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας ίδιας απόδοσης (μεγαλύτερου κυβισμού) θα κάψει σημαντικά λιγότερο.άρα δώρον άδωρο οι αυστηρότερες προδιαγραφές.....
η ferrari εχει απολυτο δικιο
βεβαια πριν παει στα turbo θα πρεπει πρωτα να κανει τα ατμοσφαιρικα της να μην παιρνουν φωτια αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα.........
https://www.youtube.com/results?search_query=ferrari+on+fire
RaGe_Raptor
14/03/2015, 17:20
αν ήμασταν στο σωστό περιβάλλον/σωστή χώρα θα είχα BMW 335d................... κορυφαία θερμοδυναμική απόδοση.................
yiannis172
14/03/2015, 17:30
U know what? O πιο οικονομικός κινητήρας είναι ο δίχρονος. Ένα περίεργο πράγμα...εξαφανίστηκε απο τον χάρτη της βιομηχανίας.
Ο διχρονος ντιζελ,καθολου δεν εχει εξαφανιστει απο το χαρτη,ισα ισα ειναι η πλειοψηφια των κινητηρων σε γκαζαδικα και γενικα μεγαλα πλοια,πραγμα που αποδεικνυει οτι ειναι η πιο αξιοπιστη και οικονομικη (σε αναλογια καταναλωσης-αποδοσης και συντηρησης) επιλογη.
Και δε νομιζω να σκεφτει καποιος οτι ολοι αυτοι εκει στον κλαδο της ναυτιλιας,δεν εχουν υπολογισει το αν αξιζει,ωστε να το εφαρμοσουν.
AristidisZ
14/03/2015, 17:31
Ο διχρονος ντιζελ,καθολου δεν εχει εξαφανιστει απο το χαρτη,ισα ισα ειναι η πλειοψηφια των κινητηρων σε γκαζαδικα και γενικα μεγαλα πλοια,πραγμα που αποδεικνυει οτι ειναι η πιο αξιοπιστη και οικονομικη (σε αναλογια καταναλωσης-αποδοσης και συντηρησης) επιλογη.
Και δε νομιζω να σκεφτει καποιος οτι ολοι αυτοι εκει στον κλαδο της ναυτιλιας,δεν εχουν υπολογισει το αν αξιζει,ωστε να το εφαρμοσουν.
το μόνο κακό είναι ότι εκεί η κατανάλωση μετριέται σε τόνους / ημέρα :bawl:
Παπαριές....
Τα D-MAX που φέρνουμε έχουν ακριβώς τον κινητήρα που περιγράφεις, βγάζει 163 ίππους (μπορεί αρκετά περισσότερους αλλά έχει υποστεί φίμωση λόγω ρύπων)
καίει κάπου 9-10L στα 100 (αν δεν παίζεις κιόλας με το γκάζι...)
πριν 2 περίπου χρόνια κάναμε έναν διαγωνισμό για το πόσα χλμ θα έκανε με 1 ντεπόζιτο (80 λίτρα) σφραγισμένο.
Είχαμε βάλει μετρητή ακριβείας στο ντεπόζιτο που μετρούσε την απώλεια όσο έγραφε χλμ και μετρήσαμε τα χλμ με ακριβές GPS.
Λοιπόν, ξεκίνησε από την Τρίπολ, έφτασε στα Σύνορα με Τουρκία, πισωγύρισε και έμεινε από καύσιμα λιγο πριν μπει Αλεξανδρούπολη ήτοι, 1.482 χλμ.
Κάνε την αναγωγή μεν αλλά σκέψου και τα εξής:
το αμάξι το είχαμε ελαφρώσει όσο μπορούσαμε (ρεζέρβες κ.λ.π)
Είχαμε σκεπάσει την καρότσα με ειδικό κάλυμμα για να μην επηρεάζεται από τον αέρα
Ο οδηγός του (και προιστάμενός μου) είναι πιστοποιημένος δάσκαλος οικονομικής οδηγησης στους τράκτορες SCANIA (με δεκάδες σεμινάρια περί αυτής)
Έκανε 3 μέρες να το ολοκληρώσει....:lol:
Όπότε μην τα πιστεύεις όσα διαβάζεις...ΟΛΑ γίνονται με ειδική προετοιμασία, άφθονο χρόνο, είδικούς οδηγούς κ.λ.π. που δεν αντιστοιχούν στην καθημερινή πραγματικότητα....
D-MAX 3000cc turbo diesel intercooler και πάει λέγοντας...............................
Σέρνοντας : 332367
Τρέχοντας : 332368
Σκαρταδούρα πάντως είναι......
9500 χλμ κι' έχει αρχίσει και σκορπάει...........
το μόνο κακό είναι ότι εκεί η κατανάλωση μετριέται σε τόνους / ημέρα :bawl:
και απο 5.000 εως 60.000 + αλογατα ;)
AristidisZ
14/03/2015, 18:58
και απο 5.000 εως 60.000 + αλογατα ;)
100.000+ θες να πεις ;)
το κακό είναι ότι πιάνουν max 45 χιλιόμετρα την ώρα, άσε που για να σταματήσουν θέλουν καμιά ντουζίνα χιλιόμετρα :tooth:
Μανολης67
14/03/2015, 19:11
Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα, εχω το Μegan 1600 μοντ 2004 βενζίνα, εχει τριπ κομπιούτερ, σε ταξίδη βγάζει κατανάλωση 5 λίτρα ..., μικτή μπορεί 7 λίτρα, τόσο καίει το ΧΤ 660 μοντέλο 2006, ψεκασμένο δηλαδή, στην ουσία δεν υπάρχει λόγος να κυκλοφορώ το μηχανάκι από πλευράς οικονομίας βενζίνας θέλω να πω,
Πιστεύω πάντως πως τα καινούργια αυτοκίνητα diesel είναι πολύ οικονομικά.
RaGe_Raptor
14/03/2015, 19:15
Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα, εχω το Μegan 1600 μοντ 2004 βενζίνα, εχει τριπ κομπιούτερ, σε ταξίδη βγάζει κατανάλωση 5 λίτρα ..., μικτή μπορεί 7 λίτρα, τόσο καίει το ΧΤ 660 μοντέλο 2006, ψεκασμένο δηλαδή, στην ουσία δεν υπάρχει λόγος να κυκλοφορώ το μηχανάκι από πλευράς οικονομίας βενζίνας θέλω να πω,
με 60km/h κάνεις ταξίδι?
Μανολης67
14/03/2015, 19:20
με 60km/h κάνεις ταξίδι?
Φίλε μου, δεν τρέχω, φωρτομένος δεν πήγαινα όμως πάνω από 140 ποτέ, μιλάμε για ταξίδη νομίζω! με την οικογένεια μέσα.. και όχι για γούστα...
με 90-110 σταθερά το Megan δεν καίει τίποτα, παρ όλα τα χρονάκια του
RaGe_Raptor
14/03/2015, 19:23
με 140 δεν καίει 5λίτρα ούτε σε γκρεμό να πηγαίνεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μανολης67
14/03/2015, 19:33
με 140 δεν καίει 5λίτρα ούτε σε γκρεμό να πηγαίνεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
το 2008 εκδρομή Πελλοπόνησο δηλαδή Αθήνα Ναυπλιο- Μονεμβασία-Σπάρτη και επιστροφή Αθήνα εβγαλε μέση 6 λίτρα, με 5 άτομα και αποσκευές, δεν το πάταγα βέβαια στην Εθνική, όταν είπα 140 είπα το μεγιστο,
332383
devil's animal
14/03/2015, 22:13
Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα, εχω το Μegan 1600 μοντ 2004 βενζίνα, εχει τριπ κομπιούτερ, σε ταξίδη βγάζει κατανάλωση 5 λίτρα ..., μικτή μπορεί 7 λίτρα, τόσο καίει το ΧΤ 660 μοντέλο 2006, ψεκασμένο δηλαδή, στην ουσία δεν υπάρχει λόγος να κυκλοφορώ το μηχανάκι από πλευράς οικονομίας βενζίνας θέλω να πω,
Πιστεύω πάντως πως τα καινούργια αυτοκίνητα diesel είναι πολύ οικονομικά.
το trip computer κοιτας και γραφεις για τετοια νουμερα?
Lioulios
14/03/2015, 22:15
ελάτε να λέμε πόσο καίνε τα αμάΞα μας σε πόλη και ταξίδι ...και να βάζουμε και φωτό από τα ταξίδια μας ... Καλλιτεχνικές όμως ε ; ...Μην το γαμήσουμε και βάζουμε ότι να ναι .
...Ότι να 'ναι ...
Μανολης67
14/03/2015, 22:16
το trip computer κοιτας και γραφεις για τετοια νουμερα?
Στο αυτοκίνητο, το μηχανάκι το μετρώ με το οδόμετρο και τα λίτρα,
devil's animal
14/03/2015, 22:29
Στο αυτοκίνητο, το μηχανάκι το μετρώ με το οδόμετρο και τα λίτρα,
ε,κανε το ιδιο που κανεις στο μηχανακι και στο αυτοκινητο και θα εκπλαγεις...δυσαρεστα...
6 λιτρα μεση καταναλωση με 5 ατομα και αποσκευες, δεν βγαινει με τιποτα...εκτος αν σερνεσαι..αλλα και παλι χλωμο με κουτι 10ετιας...
τελος η σωστη μετρηση γινεται ετσι:
γεμιζεις μεχρι τα μπουνια...μηδενιζεις οδομετρο...
οταν αναψει λαμπακι ή πιστεψεις οτι θα μεινεις εντελως, ξαναγεμιζεις μεχρι τα μπουνια και κοιτας λιτρα (οχι ευρω) και χλμ...
κανεις μαθηματικα και βγαζεις καταναλωση...
akaposto
15/03/2015, 00:01
Ως συνηθως αλλα αντι αλλων.Εγω μιλησα για αναλογικοτητα στην καταναλωση και οι περισσοτεροι εδω μεσα για απολυτους αριθμους καταναλωσης.Τι αλλο να πω??Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.:(
Πες μου τι απο τα προηγούμενα που έγραψα -και δεν σου κάνουν- να ξαναεξηγήσω.
Δεν υπάρχει "αναλογικότητα" στην κατανάλωση. Υπάρχει θερμική απόδοση του κάθε μοτέρ και ο κανόνας είναι απλός. Όσο πιο ψηλή συμπίεση,
τόσο πιο μεγάλη θερμική απόδοση (χοντράδες λέω).
MEKANAKI wins.
@teogtp, αυτά που λέμε παπάκια στον στρατό τα ξέρεις;
@ Bob_o_mastoras
not fair :cry:
Όσοι είστε κάτοχοι diesel...κάντε πραξούλες και πείτε περίπου στα πόσα χιλιόμετρα η διαφορά πετρελαίου που κερδίζετε, καλύπτει την διαφορά απο το βενζινάμαξο το αντίστοιχο. Σοβαρή ερώτηση.
@teogtp, αυτά που λέμε παπάκια στον στρατό τα ξέρεις;
Περίπου 1 χλμ στο λίτρο. :lol:
Περίπου 1 χλμ στο λίτρο. :lol:
Και το αυτοκινουμενο που ποσταρα δεν παει πισω........
D-MAX 3000cc turbo diesel intercooler και πάει λέγοντας...............................
Σέρνοντας : 332367
Τρέχοντας : 332368
Το συγκεκριμένο είναι 2,5L..... τα υπόλοιπα σωστά τα είπες
Bob_o_mastoras
15/03/2015, 05:30
Το συγκεκριμένο είναι 2,5L..... τα υπόλοιπα σωστά τα είπες
Tι τον νοιαζει τον Μπουλμοντη;;; Τζαμπα την παιρνει την βενζινη!!! :mad:
:p
SHOOTER045
15/03/2015, 08:08
ελάτε να λέμε πόσο καίνε τα αμάΞα μας σε πόλη και ταξίδι ...και να βάζουμε και φωτό από τα ταξίδια μας ... Καλλιτεχνικές όμως ε ; ...Μην το γαμήσουμε και βάζουμε ότι να ναι .
...Ότι να 'ναι ...
Βάζω στοίχημα ότι καίω ποίο πολύ απ όλους σε πόλη και εθνική
Δεινόσαυρος
15/03/2015, 08:14
οπως δεν υπαρχει αναλογικοτητα στο γκαζι τους,ετσι δεν υπαρχει και αναλογικοτητα στην καταναλωση..
Σωστός! (νομίζω)
Η ερώτηση του panavour με είχε απασχολήσει και εμένα κάποτε. Από εκεί αντιλήφθηκα οτι η κατανάλωση της μηχανής οφείλεται στην επιτάχυνση (αν έχω καταλάβει σωστά κι εγώ). Αν η μηχανή άνοιγε σαν ένα κοινό αμάξι θάκαιγε πολύ λιγότερο.
amyroukai
15/03/2015, 09:08
Εχετε αντιληφθει μερικοι οτι πλεον τα ντιζελ δεν κοστιζουν παραπανω σαν αγορα, αρκετες φορες δε ειναι πιο φτηνα απο βενζινοκινητα, ε;
Δηλαδη παρτε το ντιζελ, καντε το 3πλασιο χρονο να φτασετε καπου, ριξτε και μερικα καντηλια μεχρι να βρειτε να παρκαρετε και στο τελος θα πεθυματε το 2τροχο μπουρδελακι σας. Ασε που εν τελει μπορει να εχετε καψει και παραπανω αφου ο κινητηρας θα λειτουργει περισσοτερη ωρα. Και τελος δε λενε οτι ο χρονος ειναι χρημα; Ε θα εχετε καταναλωσει οπως ηδη εγραψα περισσοτερο και απο αυτο με τις υγειες σας.
Μανολης67
15/03/2015, 10:53
Τα μηχανάκια καίνε παραπάνω, εκτός βέβαια από τα τελευταία σκουτεροειδή της HONDA, κατά την γνώμη μου οφείλεται στην μεγαλύτερη απόδοση ίππων ανά λίτρο των μοτοσυκλετών. όσο για το παραπάνω σχόλιο του Mike η συζήτηση είναι όχι πιο είναι πιο πρακτικό στην κίνηση, αλλά η σχετική κατανάλωση, :alien:
pipe_smoker
15/03/2015, 10:57
Φίλος μου που δουλεύει σε μια εταιρεία, εκτός των άλλων, κάνει και τα νούμερα για τα συνολικά κόστη εταιρικών κινητών τηλεφώνων, αυτοκινήτων κλπ.
Τη χρονιά 2012-2013 όλα τα εταιρικά ήταν βενζίνες.
Έληξε το leasing και τα πήρανε όλα diesel.
Τη χρονιά 2013-2014 το κόστος συνολικά έπεσε 35% κάτω.
Ένα τυχαίο παράδειγμα από δύο "ίδια" αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει και τα είχα στην κατοχή μου για κανά μήνα+ το καθένα, όταν ήταν παροπλισμένο το δικό μου.
To corsa το 1200 βενζίνη με τα 80 αλόγατα είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ αργό.
Φορτωμένος ξερφόρτωτος, πρέπει να πιεις όλη την 1η πριν κουμπώσεις 2α για να μην αρχίσουν οι κόρνες από πίσω.
4η και 5η δεν καταλαβαίνω καν γιατί έχει. Ακόμα και σε εθνική κλπ, αν θες να έχεις μια ελάχιστη απόκριση στο γκάζι πρέπει να έχεις 3η στο κιβώτιο.
Το corsa το 1300 CDTI βγάζει 95 άλογα, είναι diesel και είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει. (κι έχω οδηγήσει πολλά, και διάφορα....)
Πηγαίνει σα 1600άρι, απλά και νέτα.
Του έπινα το αίμα όπου βρισκόμουν και στεκόμουν και πάλι η κατανάλωση του ήταν μια χαρά.
Αν το πήγαινες κυρία ξέχναγες να πατήσεις σε βενζινάδικο.
Αντιστοίχως κι ένα Insignia diesel (δε θυμάμαι κυβικά και μοντέλο) που είχα νοικιάρικο στο εξωτερικό.
Αν δεν είχα την τρέλα μου με τις πισωκούνες και ήθελα αυτοκίνητο απλά για να κάνω τη δουλειά μου, diesel κι άγιος ο θεός χωρίς δεύτερη σκέψη ΚΑΝ.-
φυσικα και ολα τα εταιρικα γινονται diesel γιατι γραφουν απειρα χλμ και συχνα εκτος πολης
diesel ομως για απλη και περιστασιακη χρηση ειδικα σε πολη δε συμφερει
pipe_smoker
15/03/2015, 11:11
diesel ομως για απλη και περιστασιακη χρηση ειδικα σε πολη δε συμφερει
Τί εννοείς περιστασιακή χρήση?
Αυτοκίνητο είναι όχι trackbike. Κάθε μέρα το οδηγάς και ανάλογα τις διαδρομές μπορεί να γράφεις και πολλά χιλιόμετρα.
Τα εταιρικά που προανέφερα δεν ήταν ταριφάδικα. Νορμάλ χιλιόμετρα γράφανε.
Κι εγώ όταν είχα τα αυτοκίνητα που προανέφερα στην κατοχή μου (ήταν και η μηχανή παροπλισμένη εκτός από το αυτοκίνητό μου, ούτε συνεννοημένα να ήταν:lol:) μετακινήσεις εντός πόλης έκανα.
akaposto
15/03/2015, 11:19
Τη χρονιά 2013-2014 το κόστος συνολικά έπεσε 35% κάτω.
και να ρωτήσω, το κόστος συντήρησης ποιός το έχει;
περιστασιακη χρηση εννοω μεχρι 15000χλμ το χρονο
υπαρχουν ανθρωποι που κανουν 5-8-10000χλμ μονο το χρονο
δεν οδηγουν ολοι καθε μερα και δεν μενουν ολοι μακρυα απο τη δουλεια τους
φιλος με χρηση βενζινοκινητου leasing μου ελεγε οτι αν επελεγε diesel δεν του καλυπταν βλαβη της αντλιας πετρελαιου
devil's animal
15/03/2015, 11:53
Τα μηχανάκια καίνε παραπάνω, εκτός βέβαια από τα τελευταία σκουτεροειδή της HONDA, κατά την γνώμη μου οφείλεται στην μεγαλύτερη απόδοση ίππων ανά λίτρο των μοτοσυκλετών.
ποια μηχανακια καινε παραπανω?
και σε σχεση με ποια αμαξια?
pipe_smoker
15/03/2015, 12:08
και να ρωτήσω, το κόστος συντήρησης ποιός το έχει;
Εταιρικά και leasing είναι.
Ό,τι σπάσει και χαλάσει τα πλερώνει η avis/hertz ή όποια άλλη έχουν τέλος πάντων.
Απ'ότι γράφει ο toyar βέβαια από κάτω βλέπω ότι υπάρχουν κι εξαιρέσεις.
Ανάλογα τη συμφωνία που θα κλείσεις και τί θα πληρώνεις για το leasing.
Αλλά κι εταιρικό να μην ήταν, και πάλι είναι λίγο υπερβολικό το θέμα ζημιών στα diesel κατά την ταπεινή μου άποψη. Δες τί γράφω παρακάτω.
περιστασιακη χρηση εννοω μεχρι 15000χλμ το χρονο
υπαρχουν ανθρωποι που κανουν 5-8-10000χλμ μονο το χρονο
δεν οδηγουν ολοι καθε μερα και δεν μενουν ολοι μακρυα απο τη δουλεια τους
φιλος με χρηση βενζινοκινητου leasing μου ελεγε οτι αν επελεγε diesel δεν του καλυπταν βλαβη της αντλιας πετρελαιου
Και πάλι...
Είτε γράφεις λίγα είτε πολλά χιλιόμετρα, αν δε γυρεύεις επιδόσεις δε βρίσκω το λόγο να παίξεις σε βενζίνη πέραν του κόστους κτήσης.
Ένα αυτοκίνητο με λίγα κυβικά, που μπορεί να δουλεύει από πολύ χαμηλά, μπορείς να το διατηρείς σε αυτές τις στροφές είτε στην πόλη είτε στο ταξίδι (ναι οκ, αν το θες για να πηγαίνεις μέχρι το περίπτερο στη γωνία πάρε ό,τι βρεις), και γενικότερα ροπιάζει όμορφα όχι για γκάζια κλπ αλλά για φυσιολογικά πράγματα.
Νομίζω ότι το θέμα ζημιών είναι λίγο παρατραβηγμένο.
Σίγουρα θα έχουν βγει και πατάτες ντιζελοκίνητα και σίγουρα θα βγούνε κι άλλα. Άμα πας και πάρεις το πιο ζημιάρικο αυτοκίνητο σε ντίζελ, ε οι πιθανότητες είναι ότι κι εκεί ζημιάρικο θα βγει.
Αλλά κατά τα άλλα δε νομίζω ότι υπάρχει τόσο μεγάλο θέμα.
Κι αν υπήρχε, όσο πάει και φεύγει σιγά σιγά.
Όσον αφορά επιδόσεις κλπ δεν το κουβεντιάζω καν.
Δεν ξέρω πού βρίσκονται τα ντίζελ και τί χρόνους γράφουν κλπ απλούστατα γιατί δε με απασχολεί.
Βενζίνη και μπόλικα ατμοσφαιρικά κυβικά. Και δυστυχώς σκατά στα μούτρα μας με τη μαλακία που τους δέρνει και έχουν κάνει το τούρμπο ψωμοτύρι.
Που να τους ρουφήξει η τουρμπίνα από Boeing 777 :moutza:
Γκουχκατηγοριαγκουχγενικαγκουχπεριμοτοσυκλεταςγκου χπουδενεχουμεγκουχ...
Πρέπει να κόψω το κάπνισμα...
τα diesel ειναι αργοστροφα βαρια με πολλα κυβικα και ακριβοτερα σε τιμη αγορας
τα συγχρονα με ηλεκτρονικο ελεγχο της αντλιας ειναι πολυ ευαισθητα στην ποιοτητα του καυσιμου
μετα το 2010 λογω προδιαγραφων ρυπων εχουν φιλτρο σωματιδιων το οποιο με χρηση πολης μπουκωνει συχνα και χρειαζεται ακριβη αναγεννηση ή πιο ακριβη αντικατασταση
το μονο πλεονεκτημα που εχουν ειναι η καταναλωση
οσο λιγοτερα χλμ κανεις τοσο μικραινει το πλεονεκτημα και μενεις με τα μειονεκτηματα
pipe_smoker
15/03/2015, 13:04
Γκουχκατηγοριαγκουχγενικαγκουχπεριμοτοσυκλεταςγκου χπουδενεχουμεγκουχ...
Πρέπει να κόψω το κάπνισμα...
Έλα ντάξει το έφερα στα off.
Keep smoking:smokin:
τα diesel ειναι αργοστροφα βαρια με πολλα κυβικα και ακριβοτερα σε τιμη αγορας
τα συγχρονα με ηλεκτρονικο ελεγχο της αντλιας ειναι πολυ ευαισθητα στην ποιοτητα του καυσιμου
μετα το 2010 λογω προδιαγραφων ρυπων εχουν φιλτρο σωματιδιων το οποιο με χρηση πολης μπουκωνει συχνα και χρειαζεται ακριβη αναγεννηση ή πιο ακριβη αντικατασταση
το μονο πλεονεκτημα που εχουν ειναι η καταναλωση
οσο λιγοτερα χλμ κανεις τοσο μικραινει το πλεονεκτημα και μενεις με τα μειονεκτηματα
Κοίτα, δε θέλω να μπω σε αντιπαράθεση για τα κωλάμαξα.
Προσωπικά αν μου έλεγε κάποιος "Τί προτιμάς ένα diesel 1300άρι ή ένα βενζίνη 1400άρι?" θα πήγαινα με τα μπούνια στο ντίζελ.
Για πολλούς λόγους, τους ανέφερα και πριν.
Εσύ γράφεις κάποια πράγματα σα δεδομένα τύπου "έτσι είναι πάει και τελείωσε".
Οκ.
Για να το λες, κάτι θα ξέρεις.
Όπως προείπα δε θέλω να μπω σε αντιπαραθέσεις:beer:
Έλα ντάξει το έφερα στα off.
Keep smoking:smokin:
Κοίτα, δε θέλω να μπω σε αντιπαράθεση για τα κωλάμαξα.
Προσωπικά αν μου έλεγε κάποιος "Τί προτιμάς ένα diesel 1300άρι ή ένα βενζίνη 1400άρι?" θα πήγαινα με τα μπούνια στο ντίζελ.
Για πολλούς λόγους, τους ανέφερα και πριν.
Εσύ γράφεις κάποια πράγματα σα δεδομένα τύπου "έτσι είναι πάει και τελείωσε".
Οκ.
Για να το λες, κάτι θα ξέρεις.
Όπως προείπα δε θέλω να μπω σε αντιπαραθέσεις:beer:
Γιατι φιλαρακι;
Βαριεσαι τις μετακομισεις παλι;:lol:
Γουσταρω ντιζελ για οικονομια αλλα με το Ελληνικο καυσιμο οτι θα γλυτωσεις απο οικονομια θα το δωσεις στα συνεργεια...........
αντιπαραθεση για ποιο λογο;:)
αυτα που γραφω δεν ειναι προσωπικη γνωμη ειναι αντικειμενικα δεδομενα
τις βενζινες τις ξερουμε ενω τα diesel τα μαθαινουμε τωρα
αν εχεις σκοπο να αγορασεις ρωτα καποιους που εχουν ή ψαξε σε fora και μετα αποφασιζεις
:beer:
spyrakos35
15/03/2015, 13:14
Την πρωτη φορα που πηγα γαλλια (1996) επαθα σοκ που ακουγα τα ιχ να ειναο με ντιζελ..... Και να μη βγαζουν καπνα......
pipe_smoker
15/03/2015, 13:24
Γιατι φιλαρακι;
Βαριεσαι τις μετακομισεις παλι;:lol:
Γουσταρω ντιζελ για οικονομια αλλα με το Ελληνικο καυσιμο οτι θα γλυτωσεις απο οικονομια θα το δωσεις στα συνεργεια...........
Ναι γιατί από βενζίνες κεντάμε:lol:
αντιπαραθεση για ποιο λογο;:)
αυτα που γραφω δεν ειναι προσωπικη γνωμη ειναι αντικειμενικα δεδομενα
τις βενζινες τις ξερουμε ενω τα diesel τα μαθαινουμε τωρα
αν εχεις σκοπο να αγορασεις ρωτα καποιους που εχουν ή ψαξε σε fora και μετα αποφασιζεις
:beer:
Δεν έχω σκοπό να αγοράσω γιατί όπως προείπα δε με απασχολεί τόσο η οικονομία κι από το αυτοκίνητο θέλω επιδόσεις βενζίνης και κυβικών.
Αλλά μέχρι στιγμής από όσους έχουν ντίζελ, εταιρικά ξεταιρικά, leasing ξεleasing, προβλήματα δεν έχουν βγάλει.
ΥΓ. Όχι δεν τα έχουν πληρώσει αυτοί που τα οδηγάνε γιατί τα πληρώνουν οι εταιρείες. Δεν έχουν βγάλει ξαναλέω.
Αυτά:beer:
RaGe_Raptor
15/03/2015, 13:50
ρε παίδες...μην είμαστε δεισιδαίμονες???? γιατί στην οικογένεια έχουμε diesel common rail , με φιλτρο σωματιδίων κι ότι άλλο σύγχρονο υπάρχει σαν τεχνολογία...το πήραμε με 90.000 έχει 290.000χλμ και δεν έχει κάνει κιχ.
πετρελαιο βαζετε απο οπου να ναι;
RaGe_Raptor
15/03/2015, 13:59
πετρελαιο βαζετε απο οπου να ναι;
όχι.....:)
ε, αυτο λεω
γιατι μπαρμπας μου ταριφας με αρχαιο octavia οταν εβγαινε εκτος αθηνων κουβαλαγε μπιτονι γεμισμενο στο γνωστο του πρατηριο
αλλα τοσα χλμ ευχομαι:):beer:
πετρελαιο βαζετε απο οπου να ναι;
όχι.....:)
Ε αυτο λέμε. ....;)
Α!
Που και που βάλτε και καθαριστικό πετρελαίου στο ντεπόζιτο ......το βιοντιζελ ειναι πρόβλημα.
Το συγκεκριμένο είναι 2,5L..... τα υπόλοιπα σωστά τα είπες
:nono::nono:
332407
Tι τον νοιαζει τον Μπουλμοντη;;; Τζαμπα την παιρνει την βενζινη!!! :mad:
:p
Tι μλκας είναι........
Π Ε Τ Ρ Ε Λ Α Ι Ο Ρ Ε Ε Ε Ε Ε Ε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:nono::nono:
332407
Βαγγελη!!
ΤD;
Treffen diesel;:D
Βαγγελη!!
ΤD;
Treffen diesel;:D
:moutza:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.