alexandrosgs
20/04/2015, 15:25
Το ειχα για 100κ δεν ειναι και τοσο χαλια. Εκει που φαινεται το ποσο τραβαει ειναι βαρυφορτωμενο σε ανηφορικα κλειστα. Βαζεις μια 3η και αφηνεις οτιδηποτε αλλο να παιδευεται με κιβωτιο και κοφτες.
Με τσιπ ειναι μαχιμο και σε επιταχυνσεις. Οσο ενα στοκ 1200gs
Πράγματι είτε φορτωμένο είτε όχι πάει το ίδιο. Η ροπή ειδικά σε ανηφορικά κομμάτια είναι αρκετή και ξεκινάει από πολύ χαμηλά στο στροφόμετρο λές και είναι ηλεκτροκινητήρας. Ψοφάει όμως νωρίς. Μετά από 4,5 - 5κ στροφές απλά κάνει φασαρία χωρίς να συμβαίνει τίποτα.
Ξαναλέμε όμως ότι για τουρισμό - περιήγηση μεγάλων αποστάσεων τα άλογα και οι τελικές δεν ενδιαφέρουν τόσο.
Ποιος σηκώνεται να πάει ταξίδι 10.000χλμ και κολλάει το γκάζι στο στοπ όπου βρει χωρίς να φοβάται μη μείνει στο πουθενά από μηχανική βλάβη;
Τι σημασία έχει να βρίσκεσαι σε μέρη που πιθανότατα δε θα ξαναπάς ποτέ και να τα περνάς με 200χλμ/ώρα;
Με τσιπ ειναι μαχιμο και σε επιταχυνσεις. Οσο ενα στοκ 1200gs
Πράγματι είτε φορτωμένο είτε όχι πάει το ίδιο. Η ροπή ειδικά σε ανηφορικά κομμάτια είναι αρκετή και ξεκινάει από πολύ χαμηλά στο στροφόμετρο λές και είναι ηλεκτροκινητήρας. Ψοφάει όμως νωρίς. Μετά από 4,5 - 5κ στροφές απλά κάνει φασαρία χωρίς να συμβαίνει τίποτα.
Ξαναλέμε όμως ότι για τουρισμό - περιήγηση μεγάλων αποστάσεων τα άλογα και οι τελικές δεν ενδιαφέρουν τόσο.
Ποιος σηκώνεται να πάει ταξίδι 10.000χλμ και κολλάει το γκάζι στο στοπ όπου βρει χωρίς να φοβάται μη μείνει στο πουθενά από μηχανική βλάβη;
Τι σημασία έχει να βρίσκεσαι σε μέρη που πιθανότατα δε θα ξαναπάς ποτέ και να τα περνάς με 200χλμ/ώρα;