Σύνδεση

View Full Version : Αγορα bmw r1150gs γνωμες...



Σελίδες : 1 [2]

alexandrosgs
20/04/2015, 15:25
Το ειχα για 100κ δεν ειναι και τοσο χαλια. Εκει που φαινεται το ποσο τραβαει ειναι βαρυφορτωμενο σε ανηφορικα κλειστα. Βαζεις μια 3η και αφηνεις οτιδηποτε αλλο να παιδευεται με κιβωτιο και κοφτες.

Με τσιπ ειναι μαχιμο και σε επιταχυνσεις. Οσο ενα στοκ 1200gs

Πράγματι είτε φορτωμένο είτε όχι πάει το ίδιο. Η ροπή ειδικά σε ανηφορικά κομμάτια είναι αρκετή και ξεκινάει από πολύ χαμηλά στο στροφόμετρο λές και είναι ηλεκτροκινητήρας. Ψοφάει όμως νωρίς. Μετά από 4,5 - 5κ στροφές απλά κάνει φασαρία χωρίς να συμβαίνει τίποτα.

Ξαναλέμε όμως ότι για τουρισμό - περιήγηση μεγάλων αποστάσεων τα άλογα και οι τελικές δεν ενδιαφέρουν τόσο.
Ποιος σηκώνεται να πάει ταξίδι 10.000χλμ και κολλάει το γκάζι στο στοπ όπου βρει χωρίς να φοβάται μη μείνει στο πουθενά από μηχανική βλάβη;
Τι σημασία έχει να βρίσκεσαι σε μέρη που πιθανότατα δε θα ξαναπάς ποτέ και να τα περνάς με 200χλμ/ώρα;

panos1050
18/12/2019, 03:53
Ας το ξεθάψω λοιπον ...
το προτζεκτ buell ναυάγησε,γιατι εδω που ηρθα ακούνε buell και γυρναει το κεφαλι τους αναποδα ,δεν αναλαμβάνει κανεις .
οποτε ειπα να παω σε κατι που κυκλοφορεί πιο πολυ.
μιας και οι δρομοι ειναι χαλια σκεφτομαι για ενα 1150 adventure του 2002 σε καλη κατασταση απο οτι ειδα .
μην μου πειτε για το απλο γιατι δεν μου αρεσει καθολου
η χρηση του θα ειναι 30 εως 50 χλμ τη μερα πόλη και λιγο επαρχιακό,χωμα πολυ λιγο αν κατσει κατι καλο
πρωτο μπόι δεν με λες...μολις 1.78
θα την παλεψω εκει πανω ?

gior-gos
18/12/2019, 08:48
Που είσαι; Το adv είναι ψηλό και και φαρδύ, σου ανοίγει τα πόδια, είμαι 1.80κάτι και δεν πατάνε και τα 2 πέλματα κάτω σ όλη τους την επιφάνεια. Επίσης, το adv, ταξιδεύει άνετα μέχρι 130, από κει και πάνω έχει κραδασμούς.

DrBig
18/12/2019, 09:18
πρωτο μπόι δεν με λες...μολις 1.78
θα την παλεψω εκει πανω ?

Οχι.
Μην παρεις adv. Το 1150 ειναι βαρυ μηχανακι ετσι κι αλλιως και το adv ειναι ακομα πιο βαρυ και ψηλο.

doctor_john
18/12/2019, 09:25
Όπως τα λένε παραπάνω!
Μη διαλέξεις ADV για το τεποζιτο - την σέλα και μερικά στολίδια.

Οδηγώ μποξερ απο όλο το φάσμα, αυτό είναι.. σχεδιασμένο να βολεύει πολύ συγκεκριμένες συνθήκες.
Αν στο χαρίσουνε αλλάζεις κιβώτιο και κορώνα - πηνίο πίσω τουλάχιστον.

Υπάρχουν ανταλλακτικά δεν θα έχεις πρόβλημα αλλά σε σχέση με το απλό, είναι μακριά.

Υπάρχει η BBPower που θα βρείς τα πάντα για να σετάρεις το μοτέρ όπως θες και η Τouratech
έχει πολλά χρόνια το ReVamp που το ντύνει ολόκληρο σε πιο πολιτικό ύφος.

Ότι σου αρέσει απο το ADV μπαίνει στο απλό, δεν χρειάζεται να πάρεις αγροτικό για να τα έχεις.

Να είμαι ειλικρινής, αν δεν έχεις σκοπό να περάσεις ποτάμια, δες και R1150R.
Περνάει τα κακοτράχαλα και τα χώματα όπως το GS και είναι πιο άνετο στο δρόμο.
Έυκολα θα το έλεγα "scrabler" στα πλαίσια των μεγάλων on off.