Σύνδεση

View Full Version : Οδηγος ρυθμισης καρμπ 950



Σελίδες : 1 [2]

AggelakasK
11/03/2016, 15:58
Χαίρομαι που σου δούλεψε καλά. Με στοκ βελονες πιθανότατα να θέλει ένα νούμερο πιο μικρά ζιγκλερ.

Εξαρτάται τι 2-1 θα βάλεις. Μετατροπή στο στοκ Η με μονη ακραποβιτς, η φτιαχτο τμήμα με σωστή ανάπτυξη διαμέτρου; Σκέφτεσαι για κατι ετοιμο όπως πχ Remus roxx? Ταπωμενο η ξεταπωτο;
Με μονη ακραποβιτς ξεταπωτη ...
2 ειναι τα υποψηφια
1) http://21brothers.eu/21brothers.eu/2w1_lc8_ADV.html
σε email που τους εστειλα μου ειπαν πως αυτη ειναι η επιλογη για ακρα
2) http://www.adventure-spec.com/default/fuel-tank-adventure-spec-ktm-lc8-adventure-2-into-1-exhaust-adapter.html
απο αυτους περιμενω απαντηση

υπαρχει και ο cj o οποιος εχει ενα διαφορετικο Y ..http://www.cjdesignsllc.com/products/2-into-1-pipes/

το remus roxx θα ηταν το ιδανικο αλλα παει ψηλα

DrBig
11/03/2016, 16:34
Με μονη ακραποβιτς ξεταπωτη ...
2 ειναι τα υποψηφια
1) http://21brothers.eu/21brothers.eu/2w1_lc8_ADV.html
σε email που τους εστειλα μου ειπαν πως αυτη ειναι η επιλογη για ακρα
2) http://www.adventure-spec.com/default/fuel-tank-adventure-spec-ktm-lc8-adventure-2-into-1-exhaust-adapter.html
απο αυτους περιμενω απαντηση

υπαρχει και ο cj o οποιος εχει ενα διαφορετικο Y ..http://www.cjdesignsllc.com/products/2-into-1-pipes/

το remus roxx θα ηταν το ιδανικο αλλα παει ψηλα

I see.
Πρώτα από όλα να ξέρεις ότι αυτές οι επιλογές θα σου δώσουν λιγότερα αλογα ψηλά και διαολεμενο θορυβο. Πόσα αλογα δεν γνωρίζω αλλά μια 5άρα μες το νερό. Με τάπα ακόμα περισσότερα. Θα κερδισεις σίγουρα ροπή χαμηλα. Σίγουρα θα χρειαστείς μικρότερα ζιγκλερ και ενδεχομένως πλουσιοτερα φλοτερ (η 45ρια pilot).

Εγω θα προτεινα να φτιάξεις ένα ενδιάμεσο τύπου roxx σε εξατμισα. Οι λαιμοι είναι 40μμ οπότε μετά την ένωση θα πας είτε σε 50-55μμ αν θες ροπή χαμηλά είτε σε 60μμ αν θες ισχύ ψηλά. Ιδανικά να βγαίνει από τα αριστερά της μηχανής ώστε το ενδιάμεσο μήκος να είναι μεγαλύτερο. Ταιριαζεις μετά ένα τελικό πχ από 4-1 μπουσα που πρέπει να είναι φ60. Πουλώντας τις ακραπες θα σου ρθει μια η άλλη. Πιστεύω ότι με τέτοιο 2-1 οι αλλαγές στα καρμπ θα είναι πολύ μικρές.

AggelakasK
11/03/2016, 16:58
I see.
Πρώτα από όλα να ξέρεις ότι αυτές οι επιλογές θα σου δώσουν λιγότερα αλογα ψηλά και διαολεμενο θορυβο. Πόσα αλογα δεν γνωρίζω αλλά μια 5άρα μες το νερό. Με τάπα ακόμα περισσότερα. Θα κερδισεις σίγουρα ροπή χαμηλα. Σίγουρα θα χρειαστείς μικρότερα ζιγκλερ και ενδεχομένως πλουσιοτερα φλοτερ (η 45ρια pilot).

Εγω θα προτεινα να φτιάξεις ένα ενδιάμεσο τύπου roxx σε εξατμισα. Οι λαιμοι είναι 40μμ οπότε μετά την ένωση θα πας είτε σε 50-55μμ αν θες ροπή χαμηλά είτε σε 60μμ αν θες ισχύ ψηλά. Ιδανικά να βγαίνει από τα αριστερά της μηχανής ώστε το ενδιάμεσο μήκος να είναι μεγαλύτερο. Ταιριαζεις μετά ένα τελικό πχ από 4-1 μπουσα που πρέπει να είναι φ60. Πουλώντας τις ακραπες θα σου ρθει μια η άλλη. Πιστεύω ότι με τέτοιο 2-1 οι αλλαγές στα καρμπ θα είναι πολύ μικρές.

αυτο με το μπουσα , αναφερεσαι σε τελικο yoshimura ?
το ενδιαμεσο τυπου roxx ειναι περιπου σαν την 2η επιλογη..το μονο που χαλαει την μετατροπη ειναι το τελικο ...τελικα ... ακρα δεν κανει οπως καταλαβαινω.
το θεμα καρμπ θα προκυψει σιγουρα και το περιμενα . η ροπη χαμηλομεσαια ειναι το ζητουμενο ..ειδωμεν
ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες, καποια στιγμη θα τα πουμε και απο κοντα

DrBig
12/03/2016, 06:18
αυτο με το μπουσα , αναφερεσαι σε τελικο yoshimura ?
το ενδιαμεσο τυπου roxx ειναι περιπου σαν την 2η επιλογη..το μονο που χαλαει την μετατροπη ειναι το τελικο ...τελικα ... ακρα δεν κανει οπως καταλαβαινω.
το θεμα καρμπ θα προκυψει σιγουρα και το περιμενα . η ροπη χαμηλομεσαια ειναι το ζητουμενο ..ειδωμεν
ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες, καποια στιγμη θα τα πουμε και απο κοντα

Οποιοδήποτε τελικό προορίζεται για μεγάλο μηχανακι (με ένα τελικό) πανω από 1000 κυβικά. Βασικά, το τελικό σου θέλεις να έχει όγκο. Θα εκανε και τελικό για τουνο πρώτης γενιάς. Αν κάνεις φτιαχτο 2-1 στα δεξιά, τότε μη κάνεις φ60, καλλίτερα κάνε φ50 γιατί το ενδιαμεσο θα έχει αναγκαστικά μικρότερο μήκος.

Παντως εδω που τα λεμε, θα άξιζε να δοκιμάσεις και γραναζωμα 16/45 η (ιδανικά 16/44) για να κερδισεις ροπή. Όπως επίσης και ταπες στις εξατμισεις. Πιστεύω οι ταπες θα δουλέψουν με 175/180 και λίγο πιο πλούσια φλοτερ, αλλά αν έχεις, δοκίμασε τες πρώτα με τις παρούσες ρυθμίσεις.

AggelakasK
20/04/2016, 15:35
ερωτηση...
τωρα που καλοκαιριαζει ειναι σωστο να κλεισουμε λιγο τις βιδες καυσιμου εξαιτιας του πιο ζεστου αερα στην ατμοσφαιρα?

DrBig
18/02/2017, 08:45
Μερικα νεα δεδομενα!

Πιστευω πως το βασικο θεμα των καρμπυρατερ και κατα συνεπεια ολα τα θεματα που προκυπτουν στην ρυθμιση τους ειναι ο συνδυασμος pilot και idle air jet.
Στοκ ειναι #42 & #50 αντιστοιχα. Ενω το μειγμα ειναι ενταξει με τον συνδυασμο αυτο, το 42ρια ειναι πολυ μικρα για το μοτερ και η συνολικη ποσοτητα καυσιμου χαμηλη. Αυτο εχει σαν συνεπεια η ρυθμιση να γινεται πολυ εξαρτωμενη απο το υψος των φλοτερ και επισης πολυ ευαισθητη στις εξωτερικες ατμοσφαιρικες συνθηκες.

Αυτο που δοκιμαζω τωρα ειναι #45 pilot με #70ρια idle air jets και η διαφορα ειναι δραματικη προς το καλλιτερο. Παιζει να δουλευουν ακομα καλλιτερα και #48ρια με #80-90 air jets. Αναφερομαι κυριως σε στοκ κουτι και φιλτρο.

Αυτια.


@aggelakas καθυστερημενη απαντηση....με τις ζεστες συνηθως θελει λιγο πιο φτωχες βιδες.

AggelakasK
19/02/2017, 13:23
τι συμπεριφορα απεκτησε η μοτοσυκλετα δηλαδη? αυτο με τα air jets με εχει καψει !! σε κατασταση χωρις κουτι ? Οπως καταλαβαινω εισαι υπερ του στοκ κουτιου με φιλτρο ! γιατι ? παντα μιλαμε για ρυθμιση sea level σωστα?

DrBig
19/02/2017, 18:46
τι συμπεριφορα απεκτησε η μοτοσυκλετα δηλαδη? αυτο με τα air jets με εχει καψει !! σε κατασταση χωρις κουτι ? Οπως καταλαβαινω εισαι υπερ του στοκ κουτιου με φιλτρο ! γιατι ? παντα μιλαμε για ρυθμιση sea level σωστα?

Αερινη, γραμμικη, ροπατη πλην ομως εκρηκτικη λειτουργια. Σα καλορυθμισμενο itg.
Ειμαι υπερ του στοκ κουτιου κυριως γιατι το ανοιχτο δεν ταιριαξε με τα αυτια μου και επισης γιατι δεν μου αρεσουν τα πλενωμενα φιλτρα. Ειδικα στα 950 που βγαζουν αρκετη ζεστη βρισκω καλη την ιδεα το καρμπυρατερ και το φιλτρο να ειναι προστατευμενα. Τελος, εχοντας δει την κατα περιπτωσεις συμπεριφορα του στοκ κουτιου θα ελεγα πως δεν εχει να ζηλεψει και πολλα απο τα ανοιχτα. Τραβαει αερα και με το παραπανω, τα ζιγκλερ στο pilot κυκλωμα ειναι που το στραγγαλιζουν.

AggelakasK
20/02/2017, 12:13
στην δικη μου περιπτωση , με ανοικτο φιλτρο ελευθερο (με τις δικες σου ρυθμισεις #post 99) το θεμα εχει κλειδωσει! το μονο που κανω ειναι να ανοιγοκλεινω τις βιδες ρυθμισης καυσιμου αναλογα με την εποχη ! ειμαι πολυ ικανοποιημενος αφου το 950 την ακουει απο παντου, δεν κρεμαει, δεν βηχει , δεν φτυνει κτλ! οταν καποια στιγμη βαλω το φιλτροκουτι ( δεν εχω θεμα με τον ηχο , απλα απο περιεργεια ) σιγουρα θα χρειαστει ενα σεμιναριο...θα ηθελα καποιια στιγμη να κουμπωσω ενα wideband να δω και το afr του , το οποιο φανταζομαι θα ειναι πλουσιο..

DrBig
20/02/2017, 16:40
στην δικη μου περιπτωση , με ανοικτο φιλτρο ελευθερο (με τις δικες σου ρυθμισεις #post 99) το θεμα εχει κλειδωσει! το μονο που κανω ειναι να ανοιγοκλεινω τις βιδες ρυθμισης καυσιμου αναλογα με την εποχη ! ειμαι πολυ ικανοποιημενος αφου το 950 την ακουει απο παντου, δεν κρεμαει, δεν βηχει , δεν φτυνει κτλ! οταν καποια στιγμη βαλω το φιλτροκουτι ( δεν εχω θεμα με τον ηχο , απλα απο περιεργεια ) σιγουρα θα χρειαστει ενα σεμιναριο...θα ηθελα καποιια στιγμη να κουμπωσω ενα wideband να δω και το afr του , το οποιο φανταζομαι θα ειναι πλουσιο..

Εσυ λογω ανοιχτου φιλτρου και μεγαλυτερων κυριως ζιγκλερ, αναπληρωνεις σε μεγαλο βαθμο αυτο που λειπει χαμηλα απο τα pilots.
Θα αξιζε να δοκιμασεις αν εχεις κεφι λιγο μεγαλυτερα pilots και idle air jets. Ειδικα αν οι ρυθμισεις σου οπως εχουν ειναι πολυ ευαισθητες στο υψος φλοτερ.

martinacos
21/02/2017, 14:03
Το δικο μου φοράει στοκ φίλτρο,ξεταπωτες άκρα και ζιγκλέρ 42-68-160 εμπρός και 42-68-170 πίσω, το καλοκαίρι πρέπει να τραβηξω λίγο το τσοκ για να πάρει,αν βάλω 45 λέτε να φτιάξει;

p@nos
21/02/2017, 14:22
με στοκ φιλτρο/κουτι χωρις ανοιγματα τα ζιγκλερ που εχεις ειναι τεραστια!

το 68 τι ειναι το σταρτερ?
βελονες ειναι οι μαμα?και σε ποια θεση τις εχεις?

και επισης αμα το καλοκαιρι θες λιγο τσοκ το χειμωνα ποσο θες?

με ρυθμιση στις βιδες ισως το φτιαξεις αλλα απ οτι φαινεται το μοτερ ειναι πνιγμενο στο πιλοτ κυκλωμα οποτε μεγαλυτερος συνδιασμος πιλοτ αιρ και πιλοτ ειναι επιβεβλημενος

DrBig
21/02/2017, 16:04
Το δικο μου φοράει στοκ φίλτρο,ξεταπωτες άκρα και ζιγκλέρ 42-68-160 εμπρός και 42-68-170 πίσω, το καλοκαίρι πρέπει να τραβηξω λίγο το τσοκ για να πάρει,αν βάλω 45 λέτε να φτιάξει;

Ναι βρε συ, εισαι τιγκα σε καυσιμο.
Βαλτα ολα στοκ και μεγαλωσε pilot και idle air jet.

martinacos
21/02/2017, 23:29
Δεν έχει όμως ουτε κομπιασματα ουτε σκροτσαρίσματα και γενικά είμαι ευχαριστημένος απο τον τροπο λειτουργίας,επίσης τα μπουζί είχαν ιδανικό χρωμα μετα απο 13000 χλμ

p@nos
22/02/2017, 00:24
παντου το ιδιο χαλια παει γι αυτο δε βλεπεις κομπιασματα :p

martinacos
22/02/2017, 00:45
http://www.ktm950.info/how/Orange%20Garage/carbs%20and%20FI/Jetting/whats_inside/jetting.html ,Στην ουσία μονο τα main είναι αλλαγμενα...τα αλλά είναι ίδια

p@nos
25/02/2017, 12:55
Καλα, μονο τα main δε το λες και μικρη αλλαγη :p

Για ποιο λογο εβαλες 2 νουμερα μεγαλυτερο ζιγκλερ πισω;

AggelakasK
25/02/2017, 18:35
το post #71 του Δοκτωρα αναφερει το λογο! το βρισκω σωστο και λογικο να διατηρουμε μια διαφορα στα ζιγκλερ
με βαση τα οσα εχω διαβασει εδω αλλα και στο advride αλλα και απο προσωπικη εμπειρια

p@nos
25/02/2017, 22:34
το post #71 του Δοκτωρα αναφερει το λογο! το βρισκω σωστο και λογικο να διατηρουμε μια διαφορα στα ζιγκλερ
με βαση τα οσα εχω διαβασει εδω αλλα και στο advride αλλα και απο προσωπικη εμπειρια

Ναι η διαφορα να ειναι μεχρι 5, οσο το εργοστασιακο, οχι 10, αυτο λεω...

AggelakasK
26/02/2017, 08:44
ποσο ? οκ σορρυ δεν ειδα , οντως πολυ μεγαλη διαφορα !

martinacos
26/02/2017, 14:59
Έτσι το είχα αγοράσει το μηχανάκι,απλα δεν είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα γιατί ειμαι αρκετά ευχαριστημένος απο την λειτουργία του,ίσως να του έβαζα 165 πίσω;επίσης οι στροφές είναι 2.75 εμπρός και 3 πίσω και οι βελόνες στην δεύτερη

p@nos
26/02/2017, 15:29
Σιγουρα βαλε 165 πισω, και παλι το μηχανακι πλουσιο θα δουλευει...και οι βιδες καυσιμου ειναι επισης πλουσιες

Κανε οτι ειπε ο μπιγκουλας με τα πιλοτ....επισης αν δε βαριεσαι δοκιμασε και τις βελονες στην 1.5 θεση

carlosb
19/10/2018, 10:27
Καλησπερα παιδες.

Εδω και λιγο καιρο αλλαξα το σεταρισμα μου ,πιο πολυ επειδη με ετρωγε ο κολος μου, και εχω κανει το εξης...


ακραπες χωρις ταπες
dna

mains 158/162

φλοτερ μετρημενα αναποδα περιπου 2,6mm

βελονες στην 2 θεση

βιδες 2 στροφες εξω.


Ολα καλα και λιγο ποιο οικονομικα απο οτι πριν αλλα μολις ζεσταθει μαλακιζετε το ρελαντι οπως στην περιγραφη του synchro.

Παιζει δηλαδη απο 1700 ως 2.500 και αν του σκασω κανα δυο ξερογκαζιες καθαριζει.

Εχω κοιταξει ντιζες, TPS, τσοκ ολα δειχνουν καλα.

Τι μπορει να φταιει ?

carlosb
20/10/2018, 13:04
Σημερα λοιπον εβαλα τις βιδες 2,5 στροφες εξω και το θεμα εφτιαξε αισθητα απλα μου δεινει την αισθηση το καθυστερη λιγακι να επανελθει στις σωστες στροφες καποιες φορες.

Επισης και στο προηγουμενο τζεταρισμα και ειδικα τωρα με τη σημερινη αλλαγη μου κανει στο πουθενα τσαφ και σβηνει.

Ειτε εχω πατημενο συμπλεκτη με πρωτη και απλα τσουλαω ειτε ειμαι στο φαναρη με νεκρα.

Κουνησα τον διακοπτη και την καλωδιοση αλλα τιποτα, να φταιει κατι στο τζεταρισμα μου η αρχιζει και τα παιζει ο διακοπτης του πλαινου σταντ?

DrBig
20/10/2018, 18:58
Σημερα λοιπον εβαλα τις βιδες 2,5 στροφες εξω και το θεμα εφτιαξε αισθητα απλα μου δεινει την αισθηση το καθυστερη λιγακι να επανελθει στις σωστες στροφες καποιες φορες.

Επισης και στο προηγουμενο τζεταρισμα και ειδικα τωρα με τη σημερινη αλλαγη μου κανει στο πουθενα τσαφ και σβηνει.

Ειτε εχω πατημενο συμπλεκτη με πρωτη και απλα τσουλαω ειτε ειμαι στο φαναρη με νεκρα.

Κουνησα τον διακοπτη και την καλωδιοση αλλα τιποτα, να φταιει κατι στο τζεταρισμα μου η αρχιζει και τα παιζει ο διακοπτης του πλαινου σταντ?

Μπορει να εχουν θεμα τα διαφραγματα των acv.
Δοκιμασε να αφαιρεσεις τα idle air jet (#50) και στη θεση τους να βαλεις κοντα βιδακια, αν θυμαμαι καλα Μ4. Θα πρεπει βεβαια αν κανεις κατι τετοιο να κλεισεις τις βιδες καυσιμου λιγο και να σηκωσεις και τις βελονες μιση θεση, απο #2 σε #1.5

carlosb
21/10/2018, 08:13
Καλημερα.

Δωκτορ η αληθεια ειναι οτι δεν θελω να ''σκεπασω'' το προβλημα αν οντος υπαρχει αλλα να το λυσω.

Σε ενα καλο καθαρισμα που ειχα κανει αρχες καλοκαιριου ειχα αλλαξει τα σλαιντ με καινουργια γιατι το ενα ηταν σε αθλια κατασταση και ειχα βγαλει και τα acv για ελενχο και καθαρισμο.

Ενταξει το μηχανακι ξυριζε απλα εκανα ενα ταξιδη και ειδα οτι μετα τα 195-200 δεν καθαριζε οπως θα ηθελα και μεσα σε οσα πηραξα αλλαξα και τα mains σε 158-162

απο 160-165.

καθε φορα ομως που δοκιμαζω να φυγω απο τα 160-165 δεν μπορω να το σεταρω.

DrBig
21/10/2018, 10:33
Καλημερα.

Δωκτορ η αληθεια ειναι οτι δεν θελω να ''σκεπασω'' το προβλημα αν οντος υπαρχει αλλα να το λυσω.

Σε ενα καλο καθαρισμα που ειχα κανει αρχες καλοκαιριου ειχα αλλαξει τα σλαιντ με καινουργια γιατι το ενα ηταν σε αθλια κατασταση και ειχα βγαλει και τα acv για ελενχο και καθαρισμο.

Ενταξει το μηχανακι ξυριζε απλα εκανα ενα ταξιδη και ειδα οτι μετα τα 195-200 δεν καθαριζε οπως θα ηθελα και μεσα σε οσα πηραξα αλλαξα και τα mains σε 158-162

απο 160-165.

καθε φορα ομως που δοκιμαζω να φυγω απο τα 160-165 δεν μπορω να το σεταρω.

Με τα 160/165 το σκεπαζεις, καταργωντας τα διαφραγματα acv το λυνεις (αν ειναι οντως αυτα που φταινε).

carlosb
21/10/2018, 10:45
Δηλαδη αν αφαιρεσω τα idle air jet καταργω τα acv?

Παντος καποια στιγμη ειχα δοκιμασει το σεταρισμα που ειχες προτηνει

160-165 χωρις σνορκελ κτλπ και παρολο τη λαθος μετρηση που ειχα κανει στα φλωτερ εντυπωσιαστικα.εκανα μαλακια που το ξανα αλλαξα.

DrBig
21/10/2018, 11:03
Δηλαδη αν αφαιρεσω τα idle air jet καταργω τα acv?

Παντος καποια στιγμη ειχα δοκιμασει το σεταρισμα που ειχες προτηνει

160-165 χωρις σνορκελ κτλπ και παρολο τη λαθος μετρηση που ειχα κανει στα φλωτερ εντυπωσιαστικα.εκανα μαλακια που το ξανα αλλαξα.

Τα idle air jets ειναι αυτα μεσω των οποιων περναει αερας στα διαφραγματα acv. Για καποιο λογο που δεν καταλαβαινω ονομασανε αναποδα τα acv air και idle air.
Βασικα αυτο που γινεται ειναι οτι σε κλειστο γκαζι κλεινουν τα διαφραγματα και εχεις αερα μονο απο το 80ρι, ενω οταν ανοιγεις γκαζι εχεις αερα 80+50.
Η δικη μου αποψη ειναι πως 80+50 ειναι πολυς αερας για στοκ κουτι και ειναι πιθανον να εχεις σβησιματα γιατι εννιοτε τα διαφραγματα δε κλεινουν σωστα και καταληγεις με αερα 80+50 σε κλειστο γκαζι. Πολυς αερας στο pilot κανει το καλο σεταρισμα σε ολο το φασμα αδυνατο σε αυτο το μοτερ.

Επισης, η 2η θεση βελονας ειναι καταλληλη για λειτουργια με τα epc. Αν τα εχεις αφαιρεσει τοτε θα προτεινα μιση θεση πιο φτωχη.

Θα σου προτεινα να δοκιμασεις 1.5 βελονα, κλειστα idle, 158/162 η 158/160 και φλωτερ 3.5mm μετρημενα με καρμπ στο πλαι. Βιδες δε ξερω να σου πω, αλλα ετσι ωστε να θελεις τσοκ με κρυο μοτερ.

Το κλειστο στοκ κουτι αν το κανεις να δουλεψει καλα εχει την καλλιτερη λειτουργια απο οτιδηποτε.

carlosb
21/10/2018, 11:11
Οποτε μου λες να μην ξανα δοκιμασω το σεταρισμα χωρις το σνορκελ? μου αρεσε πολυ.

τις θεσεις 1,5 και 2,5 που εχει αναφερθει και παλιοτερα δεν τις εχω δοκιμασει ποτε. πως το κανω?

DrBig
21/10/2018, 11:17
Οποτε μου λες να μην ξανα δοκιμασω το σεταρισμα χωρις το σνορκελ? μου αρεσε πολυ.

τις θεσεις 1,5 και 2,5 που εχει αναφερθει και παλιοτερα δεν τις εχω δοκιμασει ποτε. πως το κανω?

Για 1.5 βαζεις τα κλιπ στην 2η θεση και βγαζεις τελειως την λεπτη ροδελιτσα που βρισκεται μεσα στο πηγαδι του σλαιντ, κατω απο το κλιπ.
Αν εχεις ταπες δοκιμασε και με αυτες, οι ελευθερες δε παιζουν το ιδιο καλα.
Το σεταρισμα χωρις σνορκελ δε το θυμαμαι καν πως παιζει για να ειμαι ειλικρινης!
Το βασικο κατα την γνωμη μου ειναι να δοκιμασεις με ταπωμενα idle.....

carlosb
21/10/2018, 11:23
Ευχαριστω πολυ δοκτωρ.

θα παρω μια αποφαση του τη θα κανω μεσα στη εβδομαδα γιατι μετα τελος τα ρεπο και θελω να το τελιωσω.

θα ενημερωσω.

carlosb
13/11/2018, 13:51
Λοιπον επανηλθα.

Τελικα δοκιμασα το σεταρισμα που ειχες προτεινει παλιοτερα απλα με σωστα φλοτερ αυτη τη φορα.

εχουμε και λεμε..

mains 160/165
φλωτερ 2.6-2.7 περιπου
βελονες στην 2
βιδες καυσιμου 2 και 1/4

Χωρις snorkel
dna και ακραπες ξεταποτος.

10 μερες εχει σβησει μονο μια φορα, μπορει να ηταν και τυχαιο, και πηγαινει φανταστικα σε ολο το φασμα του.

Το μονο ζητημα ειναι το ρελαντι οταν ζεσταθει καλα.

κρατιεται γυρω στις 2,000 στροφες η και αργει να πεσει στις κανονικες στροφες του.

να φταινε η ταπες? να φταινε η βιδες καυσιμου? τις κλεινω και αν ναι ποσο να δοκιμασω?

θα ξανα πιαστω λιγακι μαζι του την αλλη εβδομαδα και πρεπει να τελιωνω.

υποψιν εβαλα καινουργιες ντιζες γκαζιου και περιμενω και καινουργια τσοκ.