View Full Version : Αγορά μοτοσυκλέτας μεσαίου κυβισμού
To 630 έχει 6 ταχύτητες εκεί θα έγινε το μπέρδεμα.
Κουρσαράκι το tr είναι πολύ πιο ακριβό απ' το versys ρε συ.
Το f650 δενκακό αλλά αλλά ούτε και το ιδανικό γι' αυτό που ζητάς.
Ρίξε μια ματιά
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146328&page=5&p=2630674&viewfull=1#post2630674
Σωστός! Οι φυσικοθεραπευτές κλέφτες θα γίνουνε; :lol:
Λείπει και ο δικός μας στο εξωτερικό! :lol:
koursaraki
09/09/2015, 23:17
ρε μαγκες μου....βοηθατε με... μπου χου χου... τι να παρω??? τα χω χαμενα (χαχαχα)
Πάρε το TDM.... :rotflmao:
Μα δεν έχουμε καταλάβει τι θέλεις. Ούτε το όριο ξέρουμε για να σου προτείνουμε.
Το ΤR έχει 3 φορές το μπατζετ που μας είπες και το φ650 δεν πληρεί ούτε τα μισά απ' αυτά που έγραψες στην αρχή.
Επίσης τα μηχανάκια που συζητάμε είναι τόσο μα τόσο διαφορετικά μεταξύ τους.
Επιπλέον το θέμα αυτό δεν το παρακολουθούν όλοι ούτε μπαίνουν να δουν πως έχει εξελιχθεί η συζήτηση, δυο άνθρωποι γράφουμε και εσύ. Κανονικά τώρα έπρεπε να έχει διαχωριστεί το θέμα αλλά ο Γαλάτης καπετάνιος πρέπει να τις έφαγε πάλι απ' τον Οβελίξ.
koursaraki
09/09/2015, 23:37
Πάρε το TDM.... :rotflmao:
δεν μπορω να βρω....αλλιως.... :)
Θες BMW 650 ή 700 GS δικύλινδρο και απλά δεν το ξέρεις ακόμα :lol:
Πάρε Versys λέμεεεεεεεεεεεεεεεεεεε ...
δεν μπορω να βρω....αλλιως.... :)
:beer:
koursaraki
09/09/2015, 23:48
το βερσυσ ειναι σαν One night stand μετα απο δυο μπουκαλια spiced gold με καταληξη την εγγυμοσυνη. βολικο σεξ,ασχημη γκομενα και την παντρευεσαι κιολας ;)
αλλα εγω ειμαι προοδευτικο μυαλο...αν τα κανει ολα χωρις μουρμουρες...
για μπαντιτ κλπ ουτε λογος? ενεργοβορα?
George_Sp
09/09/2015, 23:48
Και γω για Versys σε κόβω με όσα γράφεις.
Με 4000ευρώ κασέρι βρίσκεις Versys 08-09 με ABS προσεγμένο και με πολύ προίκα, τύπου μανιτάρια μπαγαζιέρες, ζελατίνες, κλπ.
Με 5000 '10-'12.
Ταξιδεύει όμορφα στα 150-160 ακόμα και δικάβαλο φορτωμένο. Μεγάλο παπί μέσα στη πόλη και πολύ μανιτζέβελο. Δε σπάει, δε χαλάει και είναι αρκετά οικονομικό. Μοναδικοί αντίπαλοί του σε οικονομία το V-strom και το F800GS στα δικύλινδρα αλλά το στρώμα το θεωρώ κακάσχημο και το F800GS ξεφεύγει σε κόστος αγοράς και συντήρησης σε σχέση με το Kawasaki.
Δεινόσαυρος
09/09/2015, 23:53
θελω μηχανακι max εως 750cc
Άρα δεν θες TDM. Πάει αυτό.
το μπατζετ ειναι μεχρι 2000 max...εκτος κι αν προκειται για κατι πραγματικα αξιολογο και πιο φρεσκο σε χρονολογια...Πάνε και ένα σωρό άλλα.
Πόσο είναι το max budget για το «πραγματικα αξιολογο και φρεσκο»;
Υ.Γ. ειμαι 1.77, 100 κιλα κι εχω κατι δισκοκοιλες...
Και μετά λες οτι δεν θες στρώμα...
koursaraki
09/09/2015, 23:54
Και γω για Versys σε κόβω με όσα γράφεις.
Με 4000ευρώ κασέρι βρίσκεις Versys 08-09 με ABS προσεγμένο και με πολύ προίκα, τύπου μανιτάρια μπαγαζιέρες, ζελατίνες, κλπ.
Με 5000 '10-'12.
Ταξιδεύει όμορφα στα 150-160 ακόμα και δικάβαλο φορτωμένο. Μεγάλο παπί μέσα στη πόλη και πολύ μανιτζέβελο. Δε σπάει, δε χαλάει και είναι αρκετά οικονομικό. Μοναδικοί αντίπαλοί του σε οικονομία το V-strom και το F800GS στα δικύλινδρα αλλά το στρώμα το θεωρώ κακάσχημο και το F800GS ξεφεύγει σε κόστος αγοράς και συντήρησης σε σχέση με το Kawasaki.
wow...μισο λεπτο παιδια...το μπατζετ ειναι 2000 και μονο στην εξαιρετικη περιπτωση του tr που ειναι καινουριο κανω δευτερη σκεψη.
koursaraki
09/09/2015, 23:55
Άρα δεν θες TDM. Πάει αυτό.
Πάνε και ένα σωρό άλλα.
Πόσο είναι το max budget για το «πραγματικα αξιολογο και φρεσκο»;
Και μετά λες οτι δεν θες στρώμα...
βασικα αυτο που θελω ειναι 4-5 χιλιαρικα παραπανω... χαχαχαχαχαχαχαχαχα
το βερσυσ ειναι σαν One night stand μετα απο δυο μπουκαλια spiced gold με καταληξη την εγγυμοσυνη. βολικο σεξ,ασχημη γκομενα και την παντρευεσαι κιολας ;)
αλλα εγω ειμαι προοδευτικο μυαλο...αν τα κανει ολα χωρις μουρμουρες...
για μπαντιτ κλπ ουτε λογος? ενεργοβορα?
Όχι δεν είναι ενεργοβόρο. Κανένα δεν είναι ενεργοβόρο αν δεν το "πας" και όλα θα κάψουν όταν τα ζορίσεις. Κάποια λιγότερο, κάποια άλλα λίγο περισσότερο.
koursaraki
10/09/2015, 00:06
AAAAAAAAAAA...θα σκασει το κεφαλι μου...δεν ξερω τι να παρω.. προσπαθω να κανω μια σοβαρη λιστα με 5-10 μηχανακια και να επικεντρωσω την αναζητηση εκει μεχρι να βρω το καταλληλο αλλα δεν καταληγω πουθενα...τι να καμω? τι να καμω?
Να την κανω εγώ τη λίστα με βάση ότι ζήτησες στην αρχή και μαχ +500ευρώ?
er6n
Ορίστε. Και δεν θα σκοτίζεις και το κεφάλι σου με περιττές επιλογές.
koursaraki
10/09/2015, 00:16
Να την κανω εγώ τη λίστα με βάση ότι ζήτησες στην αρχή και μαχ +500ευρώ?
er6n
Ορίστε. Και δεν θα σκοτίζεις και το κεφάλι σου με περιττές επιλογές.
δωσε και σωσε ωρε daz...μπας και δουμε κανα φως... παω να ερευνησω
koursaraki
10/09/2015, 00:31
το ειδα αρκετη ωρα...μου θυμιζει καμπια...κατι πιο ομορφο εχουμε αραγε??
er6n
hornet 650
είναι στην ίδια κατηγορία.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6886808/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6594102/
Εδώ μόνο η κάλυψη απ' τον αέρα μπορεί να σε κρατήσει πίσω αλλά στην περίπτωση του er6 υπάρχει και το f.
er6f που είναι με μισό φερινγ όπως το sv το bandit 650s το faizer και το cbf που όμως καίει λίγο παραπάνω (όπως τα περισσότερα honda)
Όλα αυτά είναι αξιόλογα μηχανάκια.
To sv και το faizer τα είχες! Τι δε σου άρεσε σε αυτά? Την κατηγορία την γνωρίζεις! Αν θέλεις να φύγεις απ' αυτή την κατηγορία πες να τα διαγράψουμε όλα.
το ειδα αρκετη ωρα...μου θυμιζει καμπια...κατι πιο ομορφο εχουμε αραγε??
Κανόνισε στο τέλος να σε αφήσω μόνο σου με τον bobοmastora και να σε βάλει να πάρεις αφρικα. :lol:
Από κοντά να τα δεις όχι απ' το car μόνο!
koursaraki
10/09/2015, 00:51
εννοειται πως απο κοντα θα τα δω...τι θα παρω???γουρουνι στο σακι?
θελω κατι στα χαρακτηριστικα που ειπα και που να μην ειναι σκυφτο...το fazer π ειχα ειχε ανετη θεση οδηγησης(fzs)
το sv εδν το λες ανετη οδηγηση...αλλα το γουσταρα πολυ! μισο να δω τα λινκς κι επιστρεφω
amyroukai
10/09/2015, 00:53
Και bandit και cbf μωρέ. αλλά δισκοκηλες κλπ... θέλεις ότι πιο όρθιο φαντάζομαι. μάλλον δεν θα προλάβεις να κουραστείς στο Αθήνα Πάτρα αλλά λέμε τώρα.
koursaraki
10/09/2015, 00:54
daz μαγκα μου... το χορνετ για μενα ειναι dream bike... αλλα νομιζω οτι χτην πολη θα εχει μεγαλη καταναλωση...κι εννοω παραπανω απο 6lt/100km
Για το μισό φερινγ το ανέφερα το sv.
To sv δεν έχει τιμόνι, έχει μαρσπιέ και είναι πιο σκυφτό απ' όλα.
Με τα υπόλοιπα έχεις καρατιμόνα την οποία την κανεις ακομα πιο όρθια (αλλά δε χρειάζεται).
Και τώρα ποιός να τα δει όλα αυτά να μας πει πόσο καίει το dream bike? Αυριο θα πάω να φωνάξω τον joyrider να σου δώσει τα data της καταναλωσης σε όλες τις συνθήκες και με διάφορες επιλογές ελαστικών.
Στα ελαφρώς σκυφτά η μέση δεν κουράζεται. Στα όρθια νομίζω είναι χειρότερα. Ε amyroukai?
Στο cbf και στο bandit είναι όσο πιο όρθια γίνεται με μια μικρή κλίση σαν ανάρτηση για την απορρόφηση των κραδασμών.
koursaraki
10/09/2015, 01:03
τι λετε γιαυτο?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6492668/
τι λετε γιαυτο?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6492668/
Ρε συ ξέρεις τι χαοτική διαφορά έχει αυτό με αυτά που σου είπα εγώ?
koursaraki
10/09/2015, 01:13
Ρε συ ξέρεις τι χαοτική διαφορά έχει αυτό με αυτά που σου είπα εγώ?
απο ποια αποψη? εννοεις χειροτερο?
amyroukai
10/09/2015, 01:16
με τα ίδια λεφτα πας σε υδροψυκτο.
Πιο καλά φρένα, πιο στιβαρό πλαίσιο. κάμποσα κιλά παραπάνω αλλά στην Εθνική δεν πειράζει.
koursaraki
10/09/2015, 01:58
παιδες...ειναι απλο...θα αλλαξω λιγο τα δεδομενα. θελω το οικονομικοτερο μηχανακι για χρηση κυριως σε πολη που ειναι γεματη λακουβες και ισως και κανα 2-3 φορες το χρονο να κανω ταξιδακια κι ας χρειαστει να κανω και 2 στασεις μισης ωρας (σε μια αποσταση πχ Αθηνα-Θεσσαλονικη) για ξεκουραση.
αν θελω κατι παραπανω, εχω και αμαξι. το παπι δε με καλυπτει +οτι θελω να το χαρισω στο αδερφακι μου τωρα που μεγαλωσε. με ενδιαφερει η οικονομικη οδηγηση μες στην πολη και το να μπορω να πηγαινω με 130-150 χωρις να ζορισω το μοτερ μου. αλλα και με 130 σκετο να πηγαινω ειμαι καλα...αρκει να μην το ζοριζω. ολα αυτα τα θελω στην προνομιακη τιμη των 2000€.
δεν θελω αυτοματο
δεν θελω crypton-x
τι θελω λοιπον?
Bob_o_mastoras
10/09/2015, 02:54
παιδες...ειναι απλο...θα αλλαξω λιγο τα δεδομενα. θελω το οικονομικοτερο μηχανακι για χρηση κυριως σε πολη που ειναι γεματη λακουβες και ισως και κανα 2-3 φορες το χρονο να κανω ταξιδακια κι ας χρειαστει να κανω και 2 στασεις μισης ωρας (σε μια αποσταση πχ Αθηνα-Θεσσαλονικη) για ξεκουραση.
αν θελω κατι παραπανω, εχω και αμαξι. το παπι δε με καλυπτει +οτι θελω να το χαρισω στο αδερφακι μου τωρα που μεγαλωσε. με ενδιαφερει η οικονομικη οδηγηση μες στην πολη και το να μπορω να πηγαινω με 130-150 χωρις να ζορισω το μοτερ μου. αλλα και με 130 σκετο να πηγαινω ειμαι καλα...αρκει να μην το ζοριζω. ολα αυτα τα θελω στην προνομιακη τιμη των 2000€.
δεν θελω αυτοματο
δεν θελω crypton-x
τι θελω λοιπον?
Ε, καλα... Οταν λεω Africa με κοροϊδευετε... :rolleyes:
amyroukai
10/09/2015, 08:51
τι θελω λοιπον?
Ένα παγωτό χωνάκι με φραουλίκι*; Και μη μου πεις ότι κοροϊδεύω, για το θεό.
Αυτό που θέλεις το κάνουν ΟΛΕΣ οι μοτοσικλέτες άνω των 250 κυβικών. Θα έλεγα και 125 αλλά είπες να μην είναι όριο στα 130 στο ταξίδι.
Οπότε να το πάμε αλλιώς, εσύ σε τι "φαντασιώνεσαι" τον εαυτό σου ως αναβάτη;
Με 2000 ευρώ έχεις μιά ευρεία γκάμα επιλογών. Και ον-οφ-άκια (όχι την άφρικα & το τράνσαλπ γιατί αυτοί που τα έχουν νομίζουν ότι εκτιμώνται το -μπόλικο- βάρος τους σε χρυσό και οικονομικά σε βενζίνη δεν είναι) και στριτάκια και σκούτερ και ότι θέλεις. Δεν ξέρω που μένεις και δεν είναι και της παρούσης αλλά τόσο πιά με τις λακκούβες προτεραιότητα...; Θα μου πεις ενοχλούν και πονάνε, δεκτό (πάντα μπορείς να τις περνάς λίγο πιο σιγά για να μην κοπανιέσαι αλλά τέλος πάντων).
Βγάλε λοιπόν τα στριτάκια/σκούτερ από την εξίσωση γιατί όπως και να το κάνουμε άλλο 12-13εκ. διαδρομή ανάρτησης και άλλο 18-20εκ (πονηρά quotes προβλέπω).
Δες τι ΘΕΛΕΙΣ πρώτα και τι ΜΠΟΡΕΙΣ να αγοράσεις από αυτά που θέλεις. Αναζήτηση σε οποιοδήποτε ψαχτήρι μεταχειρισμένων με όριο τα λεφτά σου και επιλογή κατηγορίας "οn-οff" "enduro" & "supermoto" που έχουν μεγάλες διαδρομές.
Και αφού καταλήξεις σε ένα-δυό ξαναρώτα... Στο έτσι "ψάξτε στο car τι έχει ως 2000 και προτείνετε", εμ... Ντάξει καλό σπαμάκι βγάζει αλλά αδιέξοδο γιατί έχει ήδη γίνει.
Φιλικά πάντα... :beer:
*Λύκος προ ετών.
Αφού αναφέρεις λακούβες, πόλη και χαμηλή κατανάλωση εγώ ψηφίζω δαγκωτό F 650 gs. Και κάνει και το ταξιδάκι του με 120-130 χωρίς να ζορίζεται.
Αφού αναφέρεις λακούβες, πόλη και χαμηλή κατανάλωση εγώ ψηφίζω δαγκωτό F 650 gs. Και κάνει και το ταξιδάκι του με 120-130 χωρίς να ζορίζεται.
Ακριβώς αυτό κάνει ότι περιγράφεις παραπάνω. Αν σε ταξίδι κάνεις την υποχώρηση να πηγαίνεις με 120-130 αντί για 150 είναι just what you're asking for.
Bob_o_mastoras
10/09/2015, 15:45
Ακριβώς αυτό κάνει ότι περιγράφεις παραπάνω. Αν σε ταξίδι κάνεις την υποχώρηση να πηγαίνεις με 120-130 αντί για 150 είναι just what you're asking for.
Συμφωνω και εγω!
koursaraki
11/09/2015, 01:15
αυτο παιδια θα καιει πολυ? ξερει κανεις?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6789730/
kakavelakis_g
11/09/2015, 01:33
αυτο παιδια θα καιει πολυ? ξερει κανεις?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6789730/
Πολύ καλό φαίνεται...χτύπα το! Τι να σου κάψει, άντε 6/100. Τα λάστιχα μόνο μου φαίνονται ότι είναι για το μπ@ύτσ@
Bob_o_mastoras
11/09/2015, 01:39
αυτο παιδια θα καιει πολυ? ξερει κανεις?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6789730/
Oxι πολυ αλλα ουτε και ελαχιστα. Kαπου στα 5 με 6 l/100 km.
Το θεμα του ειναι οτι μες στην πολη η απουσια ροπης χαμηλα που παρουσιαζει ενδεχεται να σε κουρασει.
Βρες παντως ενα να καβαλησεις και δες αν σου κανει διοτι ειναι μια αξιολογη μοτοσυκλετα.
amyroukai
11/09/2015, 01:41
αυτο παιδια θα καιει πολυ? ξερει κανεις?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6789730/
Δεν καίει πολύ αλλά έχει κινητήρα που θέλει στροφές για να έχει απόδοση, που δεν το κάνει εύχρηστο στην πόλη.
kakavelakis_g
11/09/2015, 01:42
er6n
hornet 650
είναι στην ίδια κατηγορία.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6886808/
Κι αυτό πολύ καλό!
Κοίτα μηχανή ο παπούς, γιατί να το πουλάει άραγε(?) να δεις που θα θέλει να πάρει κανένα 1000 ss:p
amyroukai
11/09/2015, 01:46
Ο παππούς το έχει στρίψει το εργαλείο όμως...
kakavelakis_g
11/09/2015, 02:01
Ο παππούς το έχει στρίψει το εργαλείο όμως...
:D μπα, για δες τη φώτο με το μπροστινό λάστιχο, έχει πολύ ψωμί ακόμα...
koursaraki
11/09/2015, 02:10
Κι αυτό πολύ καλό!
Κοίτα μηχανή ο παπούς, γιατί να το πουλάει άραγε(?) να δεις που θα θέλει να πάρει κανένα 1000 ss:p
αχαχαχαχαχαχαχα
kakavelakis_g
11/09/2015, 02:14
αχαχαχαχαχαχαχα
μη γελάς γιατί ξέρω μια τέτοια περίπτωση :p
koursaraki
11/09/2015, 02:14
οκ παιδια...κατεληξα σε δυο προτασεις βασει τιμης
fz6 & f650 gs.
βρηκα κι ενα gs μοντελο 2007 σε καλη τιμη
μεταξυ των 3 ουσιαστικα ποιο μου προτεινετε?
koursaraki
11/09/2015, 02:18
μη γελάς γιατί ξέρω μια τέτοια περίπτωση :p
αμα το λεει η περδικουλα του....αχαχαχαχαχα
koursaraki
11/09/2015, 16:41
οκ παιδια...κατεληξα σε δυο προτασεις βασει τιμης
fz6 & f650 gs.
βρηκα κι ενα gs μοντελο 2007 σε καλη τιμη
μεταξυ των 3 ουσιαστικα ποιο μου προτεινετε?
κι ολοι εσωπασαν... τι εγινε ρε παιδια? σας εφαγα τα συκωτια με το μπλα μπλα μου?
Το Hornet του παππού υποτίθεται οτι είναι Combined ABS αλλά ABS εγώ δεν βλέπω ουτε μπροστά ούτε πισω. Μάλλον το ξεφόρτωσε σε κανένα χωράφι MotoGP style και έβαλε ότι βρήκε το παιδί. Respect παντως για το στρίψιμο του
οκ παιδια...κατεληξα σε δυο προτασεις βασει τιμης
fz6 & f650 gs.
βρηκα κι ενα gs μοντελο 2007 σε καλη τιμη
μεταξυ των 3 ουσιαστικα ποιο μου προτεινετε?
κι ολοι εσωπασαν... τι εγινε ρε παιδια? σας εφαγα τα συκωτια με το μπλα μπλα μου?
Αφού βρε αδερφέ λες κατέληξα σε 2, το fz και το gs, ποιό προτείνετε από τα 3, περιμένουμε να ξεμεθύσεις :lol:
Ανέβα κάνε καμιά βόλτα σε κανένα και δες ποιό σ' αρέσει, πάρτο και αν δε σ'αρέσει ή το βαρεθείς ξαναλλάζεις. Τί νομίζεις δηλαδή ότι κάνουμε οι υπόλοιποι κάθε τρεις και λίγο; :lol:
amyroukai
11/09/2015, 18:03
Εκ των δύο... Μάλλον για GS θα πηγαινα.
Το βασικό είναι να τα δεις και από κοντά, σε τι κατάσταση είναι.
Joyrider
11/09/2015, 20:53
Και τώρα ποιός να τα δει όλα αυτά να μας πει πόσο καίει το dream bike?Αυριο θα πάω να φωνάξω τον joyrider να σου δώσει τα data της καταναλωσης
er6n
hornet 650
είναι στην ίδια κατηγορία.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6886808/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6594102/
Ωπ τώρα το είδα αυτό.
Το hornet είναι 600 ρε συ όχι 650 :p
Κατανάλωση από 5λ/100χλμ με φυσιολατρική οδήγηση, 6-7 μέσα στην πόλη και φτάνει μέχρι 9-10 αν πας 180-200 στην εθνική. Το ότι χρειάζεται να είσαι μπρατσωμένος για το τελευταίο είναι φήμες, όσο λιγότερη αντίσταση έχεις στον αέρα τόσο λιγότερο κουράζεσαι. :lol:
Τόλη το παραπάνω hornet πρέπει να είναι τρελό παζλ. Για μοντέλο 2008 έχει ρυθμίσεις στις μπροστά αναρτήσεις που δεν θα' πρεπε, έχει λάθος χρώμα στο πιρούνι, λάθος χρώμα στις βάσεις μαρσπιέ συνεπιβάτη, λάθος χρώμα τιμονόπλακες. Το δηλώνει αγρατζούνιστο αλλά στην τρίτη φωτό φαίνονται γδαρσίματα σε καπάκι κινητήρα και ψαλίδι. Το δηλώνει abs αλλά είναι μόνο στα αυτοκόλλητα. Οι δαγκάνες σωστά είναι χρυσές για 2008 αλλά δεν υπάρχουν σε κανένα μοντέλο μαζί με ασημένιο πιρούνι. Όπως δεν υπάρχει πουθενά ασημένιο πλαίσιο και ψαλίδι σε συνδυασμό με μαύρες τιμονόπλακες.
Αλλά γενικά το πλαγιάζει ο μπάρμπας οπότε είναι μια καλή επιλογή :D
...
Τρελή ευκαιρία δλδ! :lol:
:beer:
lykourgi
11/09/2015, 23:38
Τρελή ευκαιρία δλδ! :lol:
:beer:
Τρία μηχανάκια, στην τιμή ενός.
kakavelakis_g
11/09/2015, 23:57
Τι και ψευτράκος ο παππούς (?) :uplate:
το στρίψιμο που το βλέπετε δεν μπορώ να καταλάβω. Το εμπρός ελαστικό θέλει τρία δάκτυλα να τερματίσει..
amyroukai
12/09/2015, 00:03
Είμαστε κουλάδια τι δεν καταλαβαίνεις;
koursaraki
12/09/2015, 01:55
Αφού βρε αδερφέ λες κατέληξα σε 2, το fz και το gs, ποιό προτείνετε από τα 3, περιμένουμε να ξεμεθύσεις :lol:
Ανέβα κάνε καμιά βόλτα σε κανένα και δες ποιό σ' αρέσει, πάρτο και αν δε σ'αρέσει ή το βαρεθείς ξαναλλάζεις. Τί νομίζεις δηλαδή ότι κάνουμε οι υπόλοιποι κάθε τρεις και λίγο; :lol:
αδερφε....ειναι το fz6 και 2 gs. ενα gs 2001 κι ενα gs 2007...ολα πανω κατω στα 2000. πηγα σμρ ειδα το fz6 κι ηταν αριστο...λαστιχα αρκετα καλα, αλυσιδογραναζα κομπλε αλλα καποια στιγμη στο μελλον πρεπει να αλλαχτουν το μονο που θελει αμεσα ειναι ρουλεμαν λαιμου( ενα 80αρι) το πηγα και στο μαστορα μου που εδωσε το οκ.
το gs του 2007 οπως μου τα ειπε ο τυπος στο τηλ.θελει αλλαγη των 2 δεξιων φλας, εχει γδαρσυματα στα πλαστικα απο πτωση ελαφρια,εχει μερικες μικρες σκουριες στα δισκοφρενα, ηταν σε νησι για χρονια κι ακομα δεν το πηγα ουτε καν σε μαστορα να το δει...οποτε κερδιζει επαξια ενα μεγαλο Χ.
το gs 2001 ειναι 3 χρονια παλαιοτερο του fz6 και στα υπερ του ειναι το abs, αλλα κι αυτο θα θελει αμεσα σερβις και οπως το βλεπω λαστιχα γραναζια κλπ κατευθειαν αλλαγη. ε...μου τα μασουσε και λιγο ο τυπος στο τηλεφωνο... ενω ο fz6 ηταν κομπλε...ευθυς τυπος που χωρις πολλα πολλα μου λεει παρτο και παντο οπου θες για ελεγχο.
οποτε κλινω στο fz6, αν και ακομα με προβληματιζει η καταναλωση του εντος πολεως...
πειτε γνωμες ολοι παιδακια μου καλα...
σκεφτομαι ορθα?
kakavelakis_g
12/09/2015, 05:20
Αυτά τα μηχανάκια που λες ότι βρήκες υπάρχουν στο car.gr? Αν ναι δώσε λίνκς να σου πουν γνώμες οι εμπειρότεροι, έτσι περιγραφικά κι χωρίς εικόνα τι να καταλάβουν.
Τι και ψευτράκος ο παππούς (?) :uplate:
το στρίψιμο που το βλέπετε δεν μπορώ να καταλάβω. Το εμπρός ελαστικό θέλει τρία δάκτυλα να τερματίσει..
Για συνθήκες δρόμου τέρμα το πάει. Πρέπει να είσαι κάγκουρας για να τερματίζεις μπροστινό εκτός πίστας.
Για πίστα δεν τον κόβω, εκτός αν είναι ο Giacomo Agostini και δεν τον κατάλαβα
amyroukai
12/09/2015, 08:28
Κουρσαρακι αν δεν το σκίζεις δεν θα καίει πολύ. Με ήπια οδήγηση θα είσαι στα 5λ/100 περίπου.
Κοίτα, το gs το'χα 2 χρόνια και μετάνιωσα που το έδωσα. Μεγάλο παπί, δεν έβγαλε τίποτα από ζημιά και έκαιγε αναθυμιάσεις. Βασικό ότι δεν καταλαβαίνεις από λακούβες, πεζοδρόμια κλπ. Βέβαια αν είσαι ο διάσημος πλέον παππούς και ακουμπάς τα αυτιά κάτω στις στροφές κοιτάς αλλού...Στην εθνική σε κοιμίζει λίγο, αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Αν ξαναπάρω θα πάω στον Παναγιωτόπουλο στο Γέρακα να το κοιτάξει, όπως έκανα και την πρώτη φορά και έπεσε σε όλα μέσα. Αν έπαιρνα gs με τα σέρβις όλα εκεί θα ήμουν διατεθειμένος να δώσω και κάτι παραπάνω.
Το fz6 λες το γυμνό; Κάποτε είχα το fazer. Γενικά είναι πιό "μηχανή" στο γκάζι, στο στρίψιμο, σε ολα. Καίει τουλάχιστον 2 λίτρα παραπάνω στα 100 χλμ (μάλλον περισσότερα) αλλά εσύ θα κάνεις 50 ή 500 χλμ την εβδομάδα;
koursaraki
13/09/2015, 02:00
Κοίτα, το gs το'χα 2 χρόνια και μετάνιωσα που το έδωσα. Μεγάλο παπί, δεν έβγαλε τίποτα από ζημιά και έκαιγε αναθυμιάσεις. Βασικό ότι δεν καταλαβαίνεις από λακούβες, πεζοδρόμια κλπ. Βέβαια αν είσαι ο διάσημος πλέον παππούς και ακουμπάς τα αυτιά κάτω στις στροφές κοιτάς αλλού...Στην εθνική σε κοιμίζει λίγο, αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Αν ξαναπάρω θα πάω στον Παναγιωτόπουλο στο Γέρακα να το κοιτάξει, όπως έκανα και την πρώτη φορά και έπεσε σε όλα μέσα. Αν έπαιρνα gs με τα σέρβις όλα εκεί θα ήμουν διατεθειμένος να δώσω και κάτι παραπάνω.
Το fz6 λες το γυμνό; Κάποτε είχα το fazer. Γενικά είναι πιό "μηχανή" στο γκάζι, στο στρίψιμο, σε ολα. Καίει τουλάχιστον 2 λίτρα παραπάνω στα 100 χλμ (μάλλον περισσότερα) αλλά εσύ θα κάνεις 50 ή 500 χλμ την εβδομάδα;
θα κανω 50-80 χλμ τη βδομαδα εκτος κι αν αλλαξω τοπο δουλειας... δεν ειναι γυμνο το fazer ειναι καπως ετσι
http://www.totalmotorcycle.com/modelhistorytimelines/2004-Yamaha-FZ6Fazera.jpg
Χαίρετε και πάλι. 6 μήνες μετά το άνοιγμα του θέματος πήρα τη μεγάλη απόφαση και αγόρασα την πρώτη μου μοτοσυκλέτα. Ο λόγος για ένα MT-07 με ABS. Κάπου εδώ ταιριάζει απόλυτα η φράση κάποιου στο παρόν νήμα, ότι γράφοντας εδώ, απλά παρατείνεις την αγορά της μοτοσυκλέτας που ονειρεύεσαι, άσχετα με το τι θα διαβάσεις.
Βέβαια, στη δική μου περίπτωση, μέτρησαν πολύ οι απόψεις σας, διαφορετικά θα είχα βρεθεί με κανένα CB1000R, που ήταν οπτικά η πρώτη μου επιλογή ή με κανένα KTM Duke 690. Διαβάζοντας όμως εδώ, καθώς σε διάφορες πηγές online, κατέληξα σε κάτι που αφενός με ενθουσιάζει, αφετέρου είναι είναι κατάλληλο για αρχάριο μοτοσυκλετιστή και δε θα τον δυσκολέψει ιδιαίτερα.
Η εμπειρία μου από μοτοσυκλέτες είναι ελάχιστη, οπότε για εμένα "αυτό είναι μηχανή". Δεν έχω μέτρο σύγκρισης και σε αυτό θα μάθω πρακτικά να οδηγώ στα χαρακώματα της πόλης, όπως λέει και ένας φίλος.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ότι ανεβάζει πολύ εύκολα στροφές από τις 2.000 rpm μέχρι τις 5.000 rpm. Καμία σχέση με τα τετρακύλινδρα που είχα στα μαθήματα οδήγησης, τα οποία προφανώς δείχνουν τον καλό τους εαυτό μετά τις 5.000 rpm. Θέλει προσοχή δηλαδή για μην ξεπερνάω το όριο των 5.000 στροφών ανά λεπτό για το στρώσιμο των πρώτων 1.600 χιλιομέτρων.
Προς το παρόν το πάω χεσμεντέν, πίσω από τα αμάξια στο μποτιλιάρισμα, σαν τους σεκιουριτάδες που ακολουθούν τις λιμουζίνες. :p Τα 182 κιλά με δυσκολεύουν αρκετά στις επιτόπιες μανούβρες, όταν το σταθμεύω. Παραλίγο να μου πέσει κάτω κιόλας. Δεν το περίμενα τόσο δύσκολο και με το τιμόνι να κόβει τόσο λίγο.
Όλα μου φαίνονται πρωτόγνωρα, άρα και καταπληκτικά. Είμαι ενθουσιασμένος. :a54:Αν θέλω να γράψω μειονεκτήματα, αυτά είναι ο πίνακας οργάνων που θέλει σκύψιμο για να τον δεις (αυτό το ήξερα από πριν όμως), καθώς και το γκάζι που έχει οριζόντιο τζόγο δεξιά-αριστερά (δεν εννοώ τον περιστροφικό).
Αν δείτε κανέναν στην Κηφισίας και την Κατεχάκη με MT-07 να το πηγαίνει σαν μοτοσακό και να του χώνονται μπροστά τα αμάξια, εγώ θα είμαι! :p
taisteal
20/11/2015, 23:15
Ωραιος
Σιγα σιγα θα το μαθεις
Και παντα κρανακι,μπουφαν,γαντια και μποτες η μποτακια
:beer::beer:
Χαίρετε και πάλι. 6 μήνες μετά το άνοιγμα του θέματος πήρα τη μεγάλη απόφαση και αγόρασα την πρώτη μου μοτοσυκλέτα. Ο λόγος για ένα MT-07 με ABS. Κάπου εδώ ταιριάζει απόλυτα η φράση κάποιου στο παρόν νήμα, ότι γράφοντας εδώ, απλά παρατείνεις την αγορά της μοτοσυκλέτας που ονειρεύεσαι,
Έπεσα έξω όμως! Είχα πει ότι παρατείνεις την αγορά και στο τέλος παίρνεις αυτό που είχες στο μυαλό σου απ' την αρχή. :lol:
Καλούς δρόμους φιλε πάντα όρθιος! :beer:
amyroukai
21/11/2015, 08:27
Ωραίος!!!
Καλούς δρόμους!!!
Καλή αρχή λοιπόν! Να είσαι συγκεντρωμένος, να μην κάθεσαι στα "τυφλά" σημεία των άλλων οχημάτων και να έχεις απόσταση για ασφαλή αντίδραση στις μλκιες των άλλων. Σιγά σιγά θα του πάρεις τον αέρα και θα μάθεις να το μανουβράρεις χωρίς να προβληματίζεσαι. :beer:
Billymuse
21/11/2015, 12:33
Μια χαρα επιλογούλα έκανες,καλές βόλτες και πάντα όρθιος..να το χαρείς όσο δεν παει :beer:
congate7
21/11/2015, 13:38
Καλορίζικο και καλόβολτο :beer:
ωραιο και σβέλτο το ΜΤ07... Καλορίζικο. Να το χαίρεσαι πάντα με υγεια!!!
spyrakos35
23/11/2015, 12:15
:beer:
ΝIKOLTSOS
30/11/2015, 03:31
Ωραιος
Σιγα σιγα θα το μαθεις
Και παντα κρανακι,μπουφαν,γαντια και μποτες η μποτακια
:beer::beer:
Καλή αρχή λοιπόν! Να είσαι συγκεντρωμένος, να μην κάθεσαι στα "τυφλά" σημεία των άλλων οχημάτων και να έχεις απόσταση για ασφαλή αντίδραση στις μλκιες των άλλων. Σιγά σιγά θα του πάρεις τον αέρα και θα μάθεις να το μανουβράρεις χωρίς να προβληματίζεσαι. :beer:
+1
Τυφλά σημεία (http://www.motorcyclebasics.com/blind-spots.html)
Τα καλύτερα...!!!
:beer:
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και τις συμβουλές.
Μέχρι στιγμής έχω κάνει μόλις 100 χιλιόμετρα και μου αρέσει πολύ. Το πάω μαλακοσσσά και μου αρέσει η λειτουργία του στις χαμηλές στροφές. Κινείται καλά από 2.000 rpm και πάνω, ενώ στις επικλινείς ανηφόρες θέλει 3-4.000 rpm για να νιώσει άνετα.
Γενικά σε τι εύρος στροφών χρησιμοποιούμε τα δικύλινδρα για ήπια χρήση; Ξέρω ότι είναι πολύ γενική η ερώτηση για να δώσει κανείς συγκεκριμένη απάντηση, αλλά προσπαθώ να κάνω μία αναγωγή σε σχέση με τα αμάξια. Ο λόγος είναι ότι διαπίστωσα ότι ο κινητήρας δουλεύει πολύ καλά στις 4.000 στροφές ανά λεπτό, αλλά νιώθω ότι τον πιέζω όταν κινούμαι κοντά σε αυτές για αρκετή ώρα.
Πάντως τα τετρακύλινδρα που είχα οδηγήσει στη σχολή οδηγών, είχαν καλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές και περισσότερη γραμμικότητα μέχρι τις μεσαίες. Το MT-07 δείχνει να ενοχλείται κάτω από τις 2.000 σαλ, τα πάει καλά μεταξύ 2.000 και 3.000 σαλ αν έχει ανοιχτό λίγο το γκάζι και παραπάνω δείχνει να βρίσκεται στο ωφέλιμο εύρος στροφών. Ακόμα δεν έχω δοκιμάσει να ανοίξω πολύ το γκάζι, ούτε να ανεβάσω πάνω από 5.000 rpm, καθότι είμαι στο στρώσιμο των πρώτων 1.600 χλμ.
Κάνοντας την αδόκιμη σύγκριση με αυτοκίνητα, ανάλογα το αμάξι και τη ροπή του, ανέκαθεν προσπαθούσα να μην περνάω τις 3.000 rpm μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία λαδιού (10-20 min ανάλογα την εξωτερική θερμοκρασία και τις συνθήκες οδήγησης). Μάλιστα, αν το αμάξι είχε καλή ροπή χαμηλά και αν ο δρόμος δεν είχε καμιά μεγάλη ανηφόρα, μπορεί να δούλευα τον κινητήρα στην αρχή μέχρι 2.000 rpm.
Όταν είναι κρύες οι μοτοσυκλέτες, μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία λαδιού του κινητήρα, σε τι στροφές πρέπει να δουλεύουν;
nikolis!
01/12/2015, 11:58
Σχετικά με τις στροφές, τα ίδια πράγματα έχω παρατηρήσει και εγώ στο δικό μου MT07:
Λειτουργεί ομαλά μετά τις 3.000 στροφές.
Για κάτω απο 2.000 ούτε λόγος.
Οι 4 - 5.000 στροφές είναι το εύρος που το δουλεύω περισσότερο πλεον καθώς μετά τις 5μιση αυξάνουν αισθητά οι κραδασμοί.
Σχετικά με το ζέσταμα δεν πιστεύω ότι υπάρχει συγγεκριμένος κανόνας.
Μέχρι να ανεβάσει θερμοκρασία μην το πιέζεις, ούτε με πολλές στροφές ούτε με απότομες επιταχύνσεις.
Ίσως να ήταν καλύτερα η συζήτηση να μεταφερθεί στο θέμα για το συγκεκριμένο μηχανάκι βέβαια.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.