Σύνδεση

View Full Version : ER6F vs CBR600F



Ggeorgi0
05/06/2015, 18:36
Καλησπέρα...
Θα ήθελα την γνώμη σας για την αγορά μοτοσικλέτας.
Είμαι ανάμεσα σε ER6F καινούριο (~7000€) και CBR600F μεταχειρισμένη (2011 ~6000€)

Με ενδιαφέρει κυρίως η οδήγηση στην πόλη και έχω καταλήξει σε αυτά τα 2...


υγ. Η προηγούμενη μου μηχανή ήταν GSXR 600 K9 (135ph).

Vice
05/06/2015, 20:22
Για πόλη το ER6F θα σε βολέψει απείρως περισσότερο λόγω της ροπής στις χαμηλομεσαίες σε σχέση με το CBR και της χαμηλότερης κατανάλωσης του. Βέβαια το CBR είναι κατά πολύ ανώτερο σε όλα τα υπόλοιπα.

Billymuse
05/06/2015, 20:24
Το cbr ειναι μηχανή και το άλλο μια σαχλαμάρα

congate7
05/06/2015, 20:25
Εδώ είσαι http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=145517

Ggeorgi0
05/06/2015, 20:42
Husqvarna? Δεν είναι το στίλ μου....
Γιατί το λες αυτό Billymuse?

Billymuse
05/06/2015, 20:51
Koιτα μαν απτη στιγμή που πριν είχες ss έχεις μάθει να οδηγάς με clip on. Φαντάζομαι δε θα σε κουράζει να οδηγάς και πάλι έτσι
αν επιλέξεις το cbr..το kawa σαφώς με το τιμόνι θα ειναι σου δώσει μια πιο άνετη θέση οδήγησης. Αν αποκλειστικά το θες για μεσα στη πόλη
το ER6F φαντάζει καταλληλότερο, αλλα το άλλο ειναι μηχανάρα με όλη την έννοια της λέξεως..πιο παιχνιδιάρικο δυνατό..

harris_x
05/06/2015, 21:28
Το cbr ειναι μηχανή και το άλλο μια σαχλαμάρα
+675

Ggeorgi0
06/06/2015, 20:33
Θα σας κάνω μια πιο λεπτομερή ανάλυση δεδομένων...

Οι μηχανές που λατρεύω και σαν οδήγηση και σαν στυλ αλλά κυρίως εμφανισιακά είναι οι SuperSport, γιαυτό και είχα την Κ9!

Το πρόβλημα είναι ότι η χρήση που κάνω στην μηχανή είναι μόνο πόλη και κανένα δεκαλεπτάκι εθνική 2-3 φορές την εβδομάδα...
Εκτός Αθήνας άντε να πάω 1 φορά τον χρόνο μια εδκρομούλα και τέλος!

Το Κ9 μου λοιπόν πάει ολική (με πέτυχε ένας ταξιτσής και μου έκανε 7500€ ζημιά) οπότε και σκέφτηκα αυτή την φορά να αφήσω στο συναίσθημα (SuperSport) και πάω στην λογική που λέει μηχανή πόλης...

Αρχικά έλεγα να πάρω Νaked οι 3 επιλογές μου βάση εμφάνισης ήταν:
FZ8 ( μεταχειρισμένη )
MT07 (καινούρια)
ER6N (καινούρια)

Στην πρώτη δεν βρήκα κάποια από το 2012 και μετά σε λογική τιμή οπότε έμειναν τα άλλα 2
Σύμφωνα με ένα συγκριτικό που βρήκα (https://www.youtube.com/watch?v=TZ1zp6PNf9k) το ΜΤ07 είναι πιο παιχνιδιάρικο μοιάζει να είναι πιο δυνατό αλλά μόλις τα έβαλαν σε πίστα στο ER6N ήταν ξεκάθαρο καλύτερο!
Οπότε λοιπόν κατέληξα στο ER6N

Μετά μου μπήκαν οι ιδέες για το ER6F που είναι ακριβός το ίδιο μηχανάκι με Fairing.
Μετά είδα το ότι το CBR600F θεωρείται ίδιας κατηγορίας με το ER6F και όχι SuperSport όπως το RR έχουν βγεί και συγκριτικά https://www.youtube.com/watch?v=LwwXYYH6ToE εσείς τι λέτε;

Το CBR600F ούτε το έχω οδηγήσει ούτε έχω κάτσει να δω πως είναι...

Θεωρώ σίγουρο ότι με το ER6F θα χάσω (σε σχέση με το Κ9 πάντα):
Γκάζι
Συμπεριφορά στις στροφές
Φρένα
Ταχύτητες >220χλμ/ώρα

Σίγουρα όμως θα κερδίσω:
Ευελιξία στην πόλη
Σπιρτάδα στις χαμηλές
Κατανάλωση

Τώρα με το CBR σίγουρα χάνω:
Γκάζι
Συμπεριφορά στις στροφές

Δεν έχω ώμος ιδέα τι κερδίζω...
Εδώ θα ήθελα την βοήθειά σας!

Συγνώμη για το μακροσκελές post (δεν περίμενα να βγει τόσο)...

power hornet
07/06/2015, 01:21
χορνετ 600 z750 speed triple 650 αυτα τα εχεις κοιταξει καθολου?

Ggeorgi0
07/06/2015, 18:52
To Z750 το κοιτούσα στην αρχή αλλά τελικά έχει σταματήσει να βγαίνει από το 2011 (η τουλάχιστον δεν βρίσκω μετά του 2011) οπότε το απέρριψα λόγο ηλικίας. Πάντως είναι μάλλον το πιο όμορφο Naked!

To speed triple δεν μου αρέσει καθόλου (νομίζω ότι βλέπω μύγα)! :p

Το Hornet από την άλλη το είχα ξεχάσει... Είναι πολύ ενδιαφέρον naked... Θα το μελετήσω!

George_Sp
07/06/2015, 22:14
εγώ νομίζω οτι έχεις μια καλή εικόνα τι σημαίνει καθαρό SS και τί σημαίνει πολιτικό naked ή fairing-άτο...αυτό που πρέπει να ξεκαθαρίσεις είναι τελικά τι θες να κερδίσει. η λογική ή το συναίσθημα.

χρήση λες μόνο πόλη και 2-3 φορές την εβδομάδα εθνική για 10λεπτά....δηλαδή 99% πόλη και ταχύτητες έως 80-100χλμ/ω με 1% να βγεις κηφισσό-συγγρού να πιάσεις και κάτι παραπάνω.
ειλικρινά πιστεύεις οτι έχεις ανάγκη ένα ss ή ένα δυνατό τετρακύλινδρο για αυτή τη χρήση? κρίμα τη μηχανή κιόλας με τη χρήση που θα της γίνεται....και δε σου βάζω καθόλου στην εξίσωση το οικονομικό σε βενζίνες και πόσο πιο γρήγορα θα βράζεις σε κάθε φανάρι.

είσαι διατεθειμένος για όλα τα μείον απλά για να καβαλάς αυτό που σου αρέσει καλύτερα ή τελικά δε θα σε χαλάσουν και μερικές παραχωρήσεις εγκεφαλικής κ@υλας για να πρυτανεύσει η λογική χρήσης, τσέπης, άνεσης?

DimFrost
08/06/2015, 03:24
φιλε μου εχω το mt, το μηχανακι ειναι παραπολυ καλο για πολη. Επισης οτι συγκριτικο εχω δει το βαζει καθαρα μπροστά απο το er6n (εκτος αναρτησεων) αλλά σκεψου οτι κοστίζει και 1κ λιγοτερο. Τέλος αν σκευτείς να βαλεις εξατμηση ο ηχος δεν συγκρινεται (ανωτερος αυτος του mt). παιζει ρολο και ο ηχος οπως και να το κανεις, μηχανη θα παρεις οχι σκουτερ..θες να σε καυλωνει και λιγο...Αν η χρηση που θα του κανεις ειναι σχεδον μονο πολη είναι πολυ καλη επιλογη...Επίσης είναι παναλαφρο και πολυ ευελικτο.

doctoras
08/06/2015, 09:12
και εγώ λάτρης των Ι4 αλλά σε τέτοια περίπτωση θα πήγαινα στο er6f μια χαρά διασκεδαστικό είναι, είναι πιο "ευκολο" σε όλα μεσα στην πόλη ενώ παράγει σημαντικά λιγότερη θερμότητα(ειδικά το καλοκαιρι) συγκριτικά με οποιοδήποτε τετρακύλινδρο
επίσης θα μπορούσες να εξετάσεις και το shiver GT 750 με τον V2

Vice
08/06/2015, 10:02
Το CBR600F ούτε το έχω οδηγήσει ούτε έχω κάτσει να δω πως είναι...

Θεωρώ σίγουρο ότι με το ER6F θα χάσω (σε σχέση με το Κ9 πάντα):
Γκάζι
Συμπεριφορά στις στροφές
Φρένα
Ταχύτητες >220χλμ/ώρα

Σίγουρα όμως θα κερδίσω:
Ευελιξία στην πόλη
Σπιρτάδα στις χαμηλές
Κατανάλωση

Τώρα με το CBR σίγουρα χάνω:
Γκάζι
Συμπεριφορά στις στροφές

Δεν έχω ώμος ιδέα τι κερδίζω...
Εδώ θα ήθελα την βοήθειά σας!

Συγνώμη για το μακροσκελές post (δεν περίμενα να βγει τόσο)...

Τυγχάνει να έχω οδηγήσει και τα 3 μηχανάκια που αναφέρεις οπότε θα προσπαθησω να σε κατατοπίσω.

Καταρχάς να διευκρινήσουμε οτι Hornet 600 και CBR600F ειναι το ίδιο μηχανάκι απλώς το CBRF έχει κλιπόν και φέρινγκ.

Από άποψη επιδόσεων μεταξύ Er6F και CBRF υπάρχει μεγάλη διαφορά υπέρ του CBRF σε όλους τους τομείς εκτός κατανάλωσης και τραβήγματος στις χαμηλές.

Μεταξύ CBRF και GSXR θα νιώσεις μεγάλη διαφορά στις χαμηλομεσσαίες υπέρ του CBRF και μεγάλη διαφορά υπέρ του GSXR μετά τις 10.000 στροφές.

Μην φανταστείς καμια διαφορά σαν να λέμε 600cc-1000cc αλλά σίγουρα ειναι αξιοσημείωτη.

Μην ξεχνάς οτι το CBRF θεωρείται Sport Touring μηχανή και το GSXR supersport οπότε είναι νορμάλ να είναι έτσι τα πράγματα.

Εχεί που χάνει κατα την γνώμη μου το GSXR ειναι στα φρένα, τα οποία είναι κάπως περίεργα και δεν μου ενέπνευσαν εμπιστοσύνη. Μπορεί να έφταιγε και το συγκεκριμενο που οδήγησα, δεν ξερω.

Συνοψίζοντας, για την περίπτωση σου το ER6F είναι η καλυτερη επιλογη εφόσον είσαι διατεθειμένος να πας με την λογική και με βάση αυτό που οντως χρειάζεται. Απο την στιγμή που σου αρέσει κιόλας δεν βλέπω κάτι κακό. Από την άλλη αν νομιζεις οτι οι μεγάλες διαφορές στα γκάζια θα σε κάνουν να ξενερώσεις τότε θα πρέπει να το ξανασκεφτείς και να επιλέξεις το CBRF ή άλλο παρόμοιο που ειναι μεταξύ των 2 κόσμων.

Ggeorgi0
08/06/2015, 17:31
Ευχαριστώ πολύ παίδες που μου είπατε τις απόψεις σας...
Μάλλον πάω 90% για το ER6F.
Θα προσπαθήσω όμως πρώτα οδηγήσω και το CBR600F γιατί μπορεί μπορεί μετά το GSXR να μου φανεί μηχανάκι πόλης... :p

Πάντως με μια μαύρη ζελατίνα το ER6F γίνεται 40% πιο όμορφο!

336879

Vice
09/06/2015, 08:10
Kawasaki = Μαύρο-πράσινο

Το πιο "κακό" χρώμα :D

Ggeorgi0
09/06/2015, 08:14
Μαύρο-Κόκκινο > Μαύρο-Πράσινο

Αλλά δυστυχώς το κόκκινο δεν το βγάζει πια οπότε αναγκαστικά μαύρο-πράσινο :(

doctoras
10/06/2015, 06:56
336879

πολύ όμορφο!!
καλορίζικο :smokin:

devil's animal
10/06/2015, 08:41
καλα, οδηγα και ενα street triple και μετα θα ξεχασεις την εμφανιση και τα περι "μυγας"...

ειναι το ιδανικοτερο απο ολα με τραβηγμα απο χαμηλα, διαρκεια ψηλα, καλυτερο στησιμο, κλπ...

harris_x
10/06/2015, 08:43
καλα, οδηγα και ενα street triple και μετα θα ξεχασεις την εμφανιση και τα περι "μυγας"...

ειναι το ιδανικοτερο απο ολα με τραβηγμα απο χαμηλα, διαρκεια ψηλα, καλυτερο στησιμο, κλπ...

+675

Vice
10/06/2015, 08:51
καλα, οδηγα και ενα street triple και μετα θα ξεχασεις την εμφανιση και τα περι "μυγας"...

ειναι το ιδανικοτερο απο ολα με τραβηγμα απο χαμηλα, διαρκεια ψηλα, καλυτερο στησιμο, κλπ...

κτλ....ΑΛΛΑ ΑΣΣΣΣΣΣΧΗΜΟ!!! :lol:

devil's animal
10/06/2015, 09:11
κτλ....ΑΛΛΑ ΑΣΣΣΣΣΣΧΗΜΟ!!! :lol:

καλα...υποκειμενικο ειναι αυτο...
σε πολλους αρεσει...
336940

devil's animal
10/06/2015, 09:15
και αυτο που εβαλα ειναι το παλιο μοντελο (που μαλλον γι'αυτο προοριζεται λογω τιμης) και οχι το καινουργιο που εχουν αλλαξει τα φωτα και τα εχουν ψιλοτετραγωνισει...
αλλα και παλι, το να βαλεις ενα στρογγυλο φαναρι μπροστα και να το κανεις και καλα ρετρο, δεν ειναι τιποτα...
336941

Ggeorgi0
10/06/2015, 12:24
Είπαμε να συμβιβαστούμε λίγο με την εμφάνιση αλλά αυτό παραπάει...
Δεν αντιλέγω ότι είναι εξαιρετική μηχανή αλλά δεν λέει να μην μπορείς να την βγάλεις μια φωτογραφία... :p

Σκέψου να έχεις βρει μια γυναίκα μου τα κάνει όλα super (δεν ξέρω άμα με πιάνεις ;) ) και να μην βλέπεται...

υγ. το χταπόδι στην πάνω φωτό το έχουν μουμιοποιήσει?

harris_x
10/06/2015, 13:09
Είπαμε να συμβιβαστούμε λίγο με την εμφάνιση αλλά αυτό παραπάει...
Δεν αντιλέγω ότι είναι εξαιρετική μηχανή αλλά δεν λέει να μην μπορείς να την βγάλεις μια φωτογραφία... :p

Σκέψου να έχεις βρει μια γυναίκα μου τα κάνει όλα super (δεν ξέρω άμα με πιάνεις ;) ) και να μην βλέπεται...

υγ. το χταπόδι στην πάνω φωτό το έχουν μουμιοποιήσει?πάρε το er.

Billymuse
10/06/2015, 14:05
και αυτο που εβαλα ειναι το παλιο μοντελο (που μαλλον γι'αυτο προοριζεται λογω τιμης) και οχι το καινουργιο που εχουν αλλαξει τα φωτα και τα εχουν ψιλοτετραγωνισει...
αλλα και παλι, το να βαλεις ενα στρογγυλο φαναρι μπροστα και να το κανεις και καλα ρετρο, δεν ειναι τιποτα...
336941

Sorry για το σπαμ, αλλα οι λαιμοί τι έχουν πάθει και ειναι σαν κοκορέτσι πριν το σούβλισμα?

devil's animal
10/06/2015, 14:29
Sorry για το σπαμ, αλλα οι λαιμοί τι έχουν πάθει και ειναι σαν κοκορέτσι πριν το σούβλισμα?



ταινια πυριμαχη που βοηθαει στην ροη των καυσαεριων και την προτιμουν τα bobbers, cafe racers και λοιπα "ρετρο" μηχανακια...

επισης προστατευει τους λαιμους απο σκονες, λασπονερα και γενικοτερη βρωμια...

skylaros
10/06/2015, 14:49
Είσαστε σοβαροί να λέτε το street triple άσχημο? Να φύγετε να πάτε αλλού! Να πάρεις το er φίλος, θα σου πρότεινα μήπως βρεις και κάνα raptor stock ή ελαφρώς μεταχειρισμένο με ούτε στα μισά λεφτά, αλλά δε σου αρέσουν τα όμορφα μηχανάκια! :p

Ggeorgi0
10/06/2015, 15:12
Χαχαχα...

Πολύ υποκειμενικό πράγμα η ομορφιά...
Το raptor stock όλα τα λεφτά!!

Δηλαδή άμα πω ότι θεωρώ τις πιο άσχημες μηχανές που υπάρχουν τις BMW τι έχει να γίνει?

Αναμένω κράξιμο!!
:a014:

harris_x
10/06/2015, 15:13
To θεμα μας παραμένει "ER6F vs CBR600F" ή θα επεκταθούμε;

Ggeorgi0
11/06/2015, 21:22
Πήγα χτες και είδα ένα CBR600F....
Με ξαναέβαλε σε σκέψη...
Κατ'αρχάς είναι πιο ωραίο από κοντά. Η θέση οδήγησης είναι πολύ πιο κοντά στο ER6F παρά στο GSXR.
Επίσης μου φάνηκε πολύ εύκολο για την πόλη (ελαφρύ τιμόνι).

Νομίζω πως τελικά μου ταιριάζει περισσότερο από το ER6F, το μόνο που με προβληματίζει είναι το παλικάρι που το έχει ζητάει 6000€ για μηχανή τετραετίας με 20.000 χλμ. (λίγο πριν το μεγάλο service δηλαδή) την στιγμή που καινούριο έχει 8000€...

337007

:dizzy:

power hornet
11/06/2015, 21:40
Πήγα χτες και είδα ένα CBR600F....
Με ξαναέβαλε σε σκέψη...
Κατ'αρχάς είναι πιο ωραίο από κοντά. Η θέση οδήγησης είναι πολύ πιο κοντά στο ER6F παρά στο GSXR.
Επίσης μου φάνηκε πολύ εύκολο για την πόλη (ελαφρύ τιμόνι).

Νομίζω πως τελικά μου ταιριάζει περισσότερο από το ER6F, το μόνο που με προβληματίζει είναι το παλικάρι που το έχει ζητάει 6000€ για μηχανή τετραετίας με 20.000 χλμ. (λίγο πριν το μεγάλο service δηλαδή) την στιγμή που καινούριο έχει 8000€...

337007

:dizzy:

cbr600f με κλειστα τα ματια.εγω γενικα για πολη δεν θα επερνα δικυλινδρο για το εξης λογο πολυ κραδασμο βρε παιδια.

Ggeorgi0
11/06/2015, 21:41
Η τιμή δεν σου φαίνεται τσιμπημένη;

power hornet
11/06/2015, 22:42
Η τιμή δεν σου φαίνεται τσιμπημένη;

μα γιαυτο σου ειπα cbr600f
ναι ειναι τσιμπημενη για 4ετιας μηχανακι.
που λογικα θα θελει και λαστιχα αλυσιδα και το σερβις το μεγαλο εκτος αμα το κανει αυτος,αλλα και παλι 6.000?βρισκεις χορνετ με λιγοτερα λεφτα που λεει ο λογος.

Vice
12/06/2015, 08:22
το επόμενο σέρβις είναι στις 24000 και έχει προγραμματισμένη αλλαγή για λάδια, φίλτρο λαδιού και μπουζί. Όλα τα άλλα είναι για επιθεώρηση μόνο. Ο συγκεκριμένος έχει τα πιο πολλά έξτρα πάνω και νομίζω η τιμή που το δίνει είναι νορμάλ σε σχέση με τους άλλους. Φαίνεται και ψείρας.

Ήθελα την ζελατίνα και το φτεράκι του αλλά δεν συνεννοηθήκαμε τελικα.

Πάντως να ξέρεις οτι το ER6F είναι πιο βολικό μέσα στην πόλη λόγω κινητήρα

Ggeorgi0
12/06/2015, 08:57
το επόμενο σέρβις είναι στις 24000 και έχει προγραμματισμένη αλλαγή για λάδια, φίλτρο λαδιού και μπουζί.

Δεν θέλει και ρύθμιση βαλβίδων στις 24000;



Ο συγκεκριμένος έχει τα πιο πολλά έξτρα πάνω και νομίζω η τιμή που το δίνει είναι νορμάλ σε σχέση με τους άλλους. Φαίνεται και ψείρας.

Ήθελα την ζελατίνα και το φτεράκι του αλλά δεν συνεννοηθήκαμε τελικα.

Ξέρεις για ποιόν λέω;
Οι άλλοι ποιοι είναι

Vice
12/06/2015, 09:03
Ορίστε το πρόγραμμα συντήρησης:

337015

για τον Χάρη δεν λές; Το μαύρο CBR600F με τις κοκκινες ρίγες στις ζάντες.

Ggeorgi0
12/06/2015, 09:12
Ναι, για τον Χάρι λέω....
Είσαι δυνατός παίχτης! ;)

Εγώ τουλάχιστον δεν έχω βρει κανένα άλλο μεταχειρισμένο εντός εμβέλειας (μόνο ένα παλικάρι στο Αγρίνιο που δίνει του 12' 5500€ )

Άρα όντος θέλει ρύθμιση βαλβίδων στα 24.000!
Στο GSXR αυτό το service ήθελε 400€ περίπου φαντάζομαι και η Honda κάπου εκεί θα είναι εάν όχι παραπάνω...

Vice
12/06/2015, 11:18
Άρα όντος θέλει ρύθμιση βαλβίδων στα 24.000!
Στο GSXR αυτό το service ήθελε 400€ περίπου φαντάζομαι και η Honda κάπου εκεί θα είναι εάν όχι παραπάνω...

[Ι] σημαίνει επιθεώρηση, θα πρέπει να το δεις και ΑΝ χρειαστεί τότε κάνεις ρύθμιση.

Για τιμή δεν ξέρω ίσως κάποιος με Hornet PC41 μας διαφωτίσει

power hornet
12/06/2015, 13:03
Ναι, για τον Χάρι λέω....
Είσαι δυνατός παίχτης! ;)

Εγώ τουλάχιστον δεν έχω βρει κανένα άλλο μεταχειρισμένο εντός εμβέλειας (μόνο ένα παλικάρι στο Αγρίνιο που δίνει του 12' 5500€ )

Άρα όντος θέλει ρύθμιση βαλβίδων στα 24.000!
Στο GSXR αυτό το service ήθελε 400€ περίπου φαντάζομαι και η Honda κάπου εκεί θα είναι εάν όχι παραπάνω...

εμενα παντος βρε παιδια στο χορνετ μου για βαλβιδες η να το πω καλυτερα για γενικο σερβις ο μαστορας μου περνει κανενα 250αρι νομιζω.πανε καλα αμα ζητανε 400ευρω?και τι το ανοιγουν καπακι?η βραζιλια ταχαμου.
να διευκρινησω ομως λαδια και φιλτρο λαδιου οπως και τακακια τα αλλαζω μονος μου.
τα υπολοιπα που μου κανει ο μαστορας ειναι μπουζι βαλβιδες και γενικα σφιξιματα και αμα χρειαστει τιποτα εξτρα οπως αλλαγη στα μπροστινα λαδια εκει παει +70ευρω,

Ggeorgi0
26/06/2015, 19:09
Τελικά έγινε η αγορά!
Σας ευχαριστώ όλους για τα post σας!

337744

taisteal
26/06/2015, 19:11
Καλοβολτο το μοτορι :)


:beer::beer::beer::beer:

Billymuse
26/06/2015, 19:39
Euτηχώς που μας ακουσες δε θα το μετανιώσεις μαν :D Πανέμορφο το άτιμο..καλοστριφτο και καλοβολτο :beer:

KASIMIS
26/06/2015, 19:47
Καλορίζικο φίλε, καλές βόλτες και πάντα όρθιος, πανέμορφη είναι...

Ggeorgi0
26/06/2015, 19:50
Ευχαριστώ παίδες!
KASIMIS και εσένα πανέμορφη είναι (η φωτό του προφίλ σου)... :p

akis_trevor
26/06/2015, 19:51
καλοβολτο..:beer:

Vice
27/06/2015, 07:45
Με γειά και καλές βόλτες!!!