View Full Version : σκεψεις για φθηνο ταξιδιαρικο
Λοιπόν...ψήνεται έντονα ταξίδι μέχρι Καππαδοκία, δικάβαλο, στα τέλη του Αυγούστου που μας έρχεται. Mετά την απώλεια του ΚΤΜακίου, έχω μείνει σχεδόν ένα χρόνο αμήχανος.Το μηχανάκι το οποίο θέλω να αντικαταστήσει το 640 είναι το 950 adv το οποίο το φτάνω οικονομικά ή και 990 αλλα θα πρέπει να μαζευτεί κι άλλο μαρούλι.Παράλληλα, εχω μετακομίσει σε σπιτι χωρίς πάρκινγκ οπότε το πρότζεκτ θα πρέπει να παίζει ως εξής : θηρίο σε κλειστό πάρκινγκ κάπου και σκουτερακι (που θα πρέπει και αυτό να αγοραστεί) για μετακίνηση.
Λίγο το παραπάνω , λίγο το γεγονός οτι είμαι σε φάση που προσπαθώ να μαζεψω κανα φράγκο, μου περνάνε ιδέες αγοράς ..."κάτι" φθηνού για το ταξίδι και πιθανότατα πώληση μετά,"κάτι" που θα είναι αρκετά μεγάλο ωστε να μπορεί να κουβαλήσει δύο +μπαγκάζια και παράλληλα δεν θα με νοιάζει(...oσo...) να το παρκάρω (κλειδωμένο ..) και στο δρόμο κάτω απο το σπίτι μου και θα ειναι λιγότερο ελκυστικό για να το σηκώσουν.
Κοντολογίς, σκέφτομαι να κάνω έκπτωση στο όνειρο (950) παίρνωντας κάτι που θα είναι πιο φθηνό και θα μπορω να το παρκάρω και σε ενα πεζοδρόμιο χωρίς να θεωρείται μαθηματικά βέβαιο οτι το πρωι θα εχει κάνει φτερά. Φυσικά και γνωρίζω τι παραχωρήσεις θα κάνω οδηγικά αλλα σκέφτομαι πως to peace of mind στη συγκεκριμένη περίοδο οπου γαμιεται ο διας ειναι αρκετά σημαντικός παράγοντας.Καλώς εχόντων των πραγμάτων σε κανένα χρόνο θα είναι αλλιώς η φάση και θα μένω αλλού .
Σκέφτομαι δηλαδή κάτι σε κάνα παλιό άφρικά, super tenere,tiger παλιό (αν και ανεβαίνει σε budget)...το ξέρω οτι θα ξενερώσω μετα το ΚΤΜι σε αυτά , αλλα ισως είναι αρκετά ιδανικά για την κατάσταση. Για πείτε καμιά ιδεα ...
zannisvel
11/06/2015, 11:51
Αν κοιτουσες το προηγουμενο tiger νομιζω θα ηταν καλη επιλογη.
Οπως και το Varadero και το DL 1000 επισης αν το θελεις μονο για ταξιδακια που και τα δυο ειναι πολυ οικονομικα για να τα αποκτησεις.
:beer:
gior-gos
11/06/2015, 12:01
Απο την περιγραφη σου θα ελεγα transalp 600 αρκει να μην ειναι εντελως χρεπι :)
spyrakos35
11/06/2015, 12:05
Αν κοιτουσες το προηγουμενο tiger νομιζω θα ηταν καλη επιλογη.
Οπως και το Varadero και το DL 1000 επισης αν το θελεις μονο για ταξιδακια που και τα δυο ειναι πολυ οικονομικα για να τα αποκτησεις.
:beer:
τίγρη τον 955ι? μια χαρά
δλ 1000? νο - νο - νο
βαρκαντέρο? ας πουν άλλοι γιατί θα με πείτε αντιχοντάκια πάλι
Απο την περιγραφη σου θα ελεγα transalp 600 αρκει να μην ειναι εντελως χρεπι :)
Θα συμφωνήσω
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6367526/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6583908/
αν και στρίκτΛη οικονόμικΛη σπίκινγκ, πιστεύω πως δε συμφέρει μια τέτοια κίνηση. Καλύτερα να περιμένεις.
στα λεφτά που υποθέτω θα έχεις μαζέψει, μπορείς να βρεις ένα vstrom 650 με προίκα, έτοιμο για ταξίδι και να κάνεις τη δουλειά σου. Λόγω της εμπορικής του επιτυχίας έχει σταθερή αξία αγοράς και πώλησης οπότε και μετα το ταξίδι αν αποφασίσεις να το πουλήσεις είναι πιθανόν να πετύχεις την ίδια τιμή και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.
thanks για τις απαντήσεις. βαρκαντέρο αποκλείεται, το εχω οδηγήσει και δεν παίζει. το transalpακι το οδηγησα προσφατα (το 650) και δεν ειναι πολυ κακο ,για την δουλεια που το θέλω ...(συγκριτικά με το ΚΤΜ, μιας και ηταν το πρώτο μεγάλο που οδήγησα μετα την απώλεια,ε,δεν πολυπήγαινε ....) Το 600 διαφέρει πολύ ?
Για αφρικα σουπερ τενερε παλιο κτλ τι λέτε ?
στα λεφτά που υποθέτω θα έχεις μαζέψει, μπορείς να βρεις ένα vstrom 650 με προίκα, έτοιμο για ταξίδι και να κάνεις τη δουλειά σου. Λόγω της εμπορικής του επιτυχίας έχει σταθερή αξία αγοράς και πώλησης οπότε και μετα το ταξίδι αν αποφασίσεις να το πουλήσεις είναι πιθανόν να πετύχεις την ίδια τιμή και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.
stam, το προτζεκτ ειναι να μείνω αρκετα χαμηλά σε budget και να έχω κάτι που : α) βγάζει το ταξίδι β) δεν ειναι κλεφτομαγνήτης ωστε να μπορω να το παρκάρω κάπου λίγο πιο άνετος χωρις να το σηκώσουν πριν κατεβάσω το στάντ. Το στρώμα πλησιάζει τα λεφτά που θα εδινα για το 950, οπότε αν ειναι να φτάσω εκεί, θα πάρω το 950.Ασε που δεν το πολυγουστάρω κι όλας και είναι και κλεφτομαγνήτης, οπότε άκυρο
gior-gos
11/06/2015, 12:53
Το 600 διαφέρει πολύ ?[/SIZE]
Για αφρικα σουπερ τενερε παλιο κτλ τι λέτε ?[/SIZE]
Οι διαφορές που υπαρχουν αναμεσα στο 600 και στο 650 επι της ουσιας ειναι αμελητεες νομιζω. Λογω καρμπυρατερ και τα 2 εχουν πολυ γλυκια - ομαλη λειτουργια χωρις το γνωστό σκορτσαρισμα στις χαμηλες που δινει ο ψεκασμος. Το 600 αν δεν κανω λαθος φτιαχνοταν στην Ιαπωνια.
Πολυ καλο το africa αλλά κατα τη γνωμη μου η κλεψιμότητά του ειναι ακομα μεγαλη..
spyrakos35
11/06/2015, 13:02
Τα 600 με διπλο δισκοφρενο ειναι ιταλικα
Η Africa νομίζω θα σου βγει συνολικά πιο ακριβή απ' όλα.
Αποκλειστικά on-off κοιτάς ;
Η Africa νομίζω θα σου βγει συνολικά πιο ακριβή απ' όλα.
Αποκλειστικά on-off κοιτάς ;
Κατα κύριο λόγο ναι, αλλα ακούω και άλλες απόψεις.
Africa & Tenere που είναι μηχανάκια 15+ χρόνων σίγουρα θα χρειαστούν μαζέματα.
Της προκοπης τενερε είναι πιο σπανια.
Αφρικα βρίσκεις σε αρκετά καλή κατάσταση αλλά τις περισσότερες φορές δεν ξέρουν τι ζητάνε και θέλει αρκετή υπομονή και ψάξιμο.
Όπως και να εχει , μπορει να σου πάει γύρω στο 3χιλιαρο μαζί με τα μαζέματα.
Σε αλλα ον-οφ τα πραγματα είναι όπως ειπώθηκαν παραπάνω.
Αν το θες μόνο για ταξίδι μακρινό και από άσφαλτο , θα κοίταζα και κανένα bandit που τα δίνουν πολύ φτηνά , είναι σκυλιά και φορτώνονται σαν γαϊδούρια.
Αλλά πάρε το ΚΤΜ που το γουστάρεις…:beer::beer:
Και γω θα σου έλεγα να κοιτάξεις CBF και Bandit κι ας περιοριστείς σε άσφαλτο αυτό το μεσοδιάστημα.
Νομίζω θα σε υπηρετήσουν αξιοπρεπέστατα μέχρι να πάρεις το ΘΗΡΙΟ :)
Bob_o_mastoras
11/06/2015, 19:18
Παιζει ενα vstrom 1000 '03 με 2μιση χιλιαρικα στη Θεσσαλονικη. Για τσεκαρε το στο car. Φαινεται καλο και υπαρχει εδω και αρκετο καιρο.
Ιδανικο πιστευω για φθηνο και απροβληματιστο ταξιδι.
Δεν γνωριζω περι της κλεψιμοτητας του συγκεκριμενου αλλα δεν νομιζω να ειναι πιο μεγαλη απο τα προαναφερθεντα.
lykourgi
11/06/2015, 19:39
Παιζει ενα vstrom 1000 '03 με 2μιση χιλιαρικα στη Θεσσαλονικη. Για τσεκαρε το στο car. Φαινεται καλο και υπαρχει εδω και αρκετο καιρο.
Ιδανικο πιστευω για φθηνο και απροβληματιστο ταξιδι.
Δεν γνωριζω περι της κλεψιμοτητας του συγκεκριμενου αλλα δεν νομιζω να ειναι πιο μεγαλη απο τα προαναφερθεντα.
Με τόσα υπάρχει και εδώ στην Αθήνα, φίλου. Μεταχειρισμένο, όχι κανιβαλισμένο.
Αλλά νομίζω ότι ο φίλος δεν ενδιαφέρεται vstrom1000.
Eversman
11/06/2015, 20:32
Θα σου προτεινα ένα καρμπυρατερατο cbf 600.
Κανεις άνετα ταξιδακια, φορτωμένος και διπλός, με σχετικά μικρές καταναλώσεις. Η θέση οδήγησης δεν ξενίζει τόσο ( πρόσφατα καβαλησα cbf, προερχόμενος απο on off) και είσαι σχετικα ορθιος. Η θέση του συνεπιβάτη, μου φάνηκε άνετη επίσης.
Για τις Αφρικα (καθοτι κατοχος -και οχι δεν ειμαι χοντακιας η αρρωστος Αφρικανός) θα σου πώ, οτι εφόσον δεν εχεις τρελές απαιτήσεις, θα σου κανει τα χατηρια και θα σε παει μια χαρά οπου γουσταρεις. Διπλός, φορτωμενος, σε άσφαλτο και σε χώμα, με σουμιε αναρτηση, με αρυθμιστα καρμπς, με ανοικτες/κλειστες βαλβιδες, θα σε παει και θα σε φερει. Αρκεί να εχεις στο νου σου τις δυο αδυναμίες της: ανορθωτη και αντλία βενζίνης. Με 80 ευρώ όμως τα έχεις κάβα και το κεφαλακι σου ήσυχο.
Γενικά ειναι ταξιδιαρικη, ομως θα σου φανεί αργή και άψυχη μετα το ktm.
spyrakos35
11/06/2015, 21:06
ειπαμε ΟΧΙ βε στρομ 1000
lykourgi
11/06/2015, 21:25
ειπαμε ΟΧΙ βε στρομ 1000
Καλά ντέ, μην φωνάζεις. :lol:
spyrakos35
11/06/2015, 21:35
Καλά ντέ, μην φωνάζεις. :lol:
είναι ο μόνος τρόπος τελικά
:lol:
Translatoras
11/06/2015, 22:04
Για δικάβαλο μεταξύ Άφρικα (ΑΤ) και Τρανσαλπ (ΤΑ) θα έλεγα κλειστά τα μάτια Τρανσαλπ.
Καλό χρυσό το ΑΤ αλλά ο δεύτερος δεν κάθεται καλά.
Στενή, κοντή, κατηφορική σέλα.
Δεν ξέρω πόσο φτιάχνουν τα πράγματα με τις αφτερμαρκετ σέλες.
Επιδόσεις έχουν ακριβώς τις ίδιες.
Φορτώνονται ακριβώς το ίδιο.
Γενικότερα θα συμφωνήσω με τον Stam2.
Πάρε ένα στρώμα 650 και καθάρισες.
Φορτώνεται όσο κανένα, ο πισινός θα είναι άρχοντας, καίει λίγο, δεν παθαίνει τίποτα.
Όσο για το παρκάρισμα έξω, θα σου πω το εξής:
ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΕΜΦΑΝΕΣ ΣΗΜΕΙΟ ΜΕ ΦΩΣ,
συναγερμό,
λουκέτα (2) για δισκόφρενα (τουλάχιστον το 1 με συναγερμό,
κουλούρα από σταθερό σημείο (κάγκελο-δέντρο-κολόνα) και
κουκούλα.
Μπορεί να κάνεις 15 λεπτά για να φύγεις, αλλά τόσα θα θέλει η κλεφτουριά για να στο πάρει.
Επίσης, να είσαι καλός με τους γείτονες και να φροντίζεις τη γειτονιά.
ZZR 250, Freewind, Africa, V-Strom650, R1200GS, NC700 τα έβρισκα πάντα εκεί που τα άφηνα.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Λοιπόν, strom , δεν. Δεν είναι στο χαμηλό μπάτζετ που συζητάμε, είναι κλεφτομαγνήτες,δεν τα πολυγουστάρω.
. χαζέυω τα cbf και bandit,ειναι αρκετα ελκυστικά, απο την άποψη οτι εχουν και γκάζι .Η αλήθεια είναι οτι είμαι λίγο σκεπτικός για street μοτο μετα απο μια ζωή με ψιλοτίμονα/ψηλόφτερα και ανεβαίνei λίγο σε μπατζετ. Μάλλον προς κανα transalp 600-650 το βλέπω .Για διαφωτίστε με λίγο για τις διαφορες transalp 600 -650.Απο οτι καταλαβαίνω τα φρένα δεν είναι και απο τα δυνατά σημεία της συγκεκριμένης μοτό,πως ήταν τα 600 με το μονό δισκόφρενο συγκριτικά με τα διπλά ?
@ translatoras : Το ΚΤΜ το σηκωσαν κλειδωμένο και κουκουλωμένο μέσα απο κλειδωμένη αυλή με πόρτα που άνοιγε με τηλεκοντρόλ.Σε προηγούμενη απόπειρα σε άλλο μέρος είχαν σπάσει 2 λουκέτα δισκόφρενου με συναγερμο και μια κουλούρα και δεν είχε χτυπήσει ουτε συναγερμος ουτε τίποτα.τότε σώθηκε απο ενα γείτονα με αυπνία. Οταν το έφαγαν ενας γείτονας τους είδε αλλα δεν έκανε απολύτως τίποτα, οταν πήρε χαμπάρι τι γινόταν ηταν πια αργα .Οπότε είναι λίγο σχετικό και το κλείδωμα και οι συναγερμοί αν μπει στο μάτι.Για αυτο και ψάχνω κατι φτηνό που να μπορει να βγάλει το ταξίδι και να μην ψήνει οπτικά κάποιον να το θελήσει.Οταν αλλαξει η κατάσταση (κατοικίας κτλ)τότε το βλέπουμε αλλιώς.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Λοιπόν, strom , δεν. Δεν είναι στο χαμηλό μπάτζετ που συζητάμε, είναι κλεφτομαγνήτες,δεν τα πολυγουστάρω.
. χαζέυω τα cbf και bandit,ειναι αρκετα ελκυστικά, απο την άποψη οτι εχουν και γκάζι .Η αλήθεια είναι οτι είμαι λίγο σκεπτικός για street μοτο μετα απο μια ζωή με ψιλοτίμονα/ψηλόφτερα και ανεβαίνei λίγο σε μπατζετ. Μάλλον προς κανα transalp 600-650 το βλέπω .Για διαφωτίστε με λίγο για τις διαφορες transalp 600 -650.Απο οτι καταλαβαίνω τα φρένα δεν είναι και απο τα δυνατά σημεία της συγκεκριμένης μοτό,πως ήταν τα 600 με το μονό δισκόφρενο συγκριτικά με τα διπλά ?
@ translatoras : Το ΚΤΜ το σηκωσαν κλειδωμένο και κουκουλωμένο μέσα απο κλειδωμένη αυλή με πόρτα που άνοιγε με τηλεκοντρόλ.Σε προηγούμενη απόπειρα σε άλλο μέρος είχαν σπάσει 2 λουκέτα δισκόφρενου με συναγερμο και μια κουλούρα και δεν είχε χτυπήσει ουτε συναγερμος ουτε τίποτα.τότε σώθηκε απο ενα γείτονα με αυπνία. Οταν το έφαγαν ενας γείτονας τους είδε αλλα δεν έκανε απολύτως τίποτα, οταν πήρε χαμπάρι τι γινόταν ηταν πια αργα .Οπότε είναι λίγο σχετικό και το κλείδωμα και οι συναγερμοί αν μπει στο μάτι.Για αυτο και ψάχνω κατι φτηνό που να μπορει να βγάλει το ταξίδι και να μην ψήνει οπτικά κάποιον να το θελήσει.Οταν αλλαξει η κατάσταση (κατοικίας κτλ)τότε το βλέπουμε αλλιώς.
Κοίτα ρε γ@μ% τους π@#$%^*ες........ αν είναι δυνατόν...
Και για να γελάσουμε λίγο:
χαζέυω τα cbf και bandit,ειναι αρκετα ελκυστικά, απο την άποψη οτι εχουν και γκάζι .Η αλήθεια είναι οτι είμαι λίγο σκεπτικός για street μοτο μετα απο μια ζωή με ψιλοτίμονα/ψηλόφτερα και ανεβαίνei λίγο σε μπατζετ. Μάλλον προς κανα transalp 600-650 το βλέπω .
ότι off κάνει το ΤΑ κάνουν και τα άλλα :lol:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6364349/ (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6364349/)
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6556734/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6454750/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6113014/
μερικα transalp
και ενα cbf :p
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6602114/
για πείτε….
spyrakos35
13/06/2015, 18:26
Εκ πρωτης οχι
MG-KTiNoS
13/06/2015, 18:29
Εκ πρωτης οχι
και ΕΚ ΔΕΥΤΕΡΗς....
ΟΧΙ
τίγρη τον 955ι? μια χαρά
δλ 1000? νο - νο - νο
βαρκαντέρο? ας πουν άλλοι γιατί θα με πείτε αντιχοντάκια πάλι
Να σου πω Σπυρακο μου ότι το Βαραντερο είναι μια αξιολογη και οικονομικη λυση, στο λεει ο υποφαινόμενος...τελεια φρενα, δεν καταλαβαινει από φορτια, πας ανετα με 200 στο κοντερ τριβαλιτσος, οικονομικο και μεγαλη προστασια από καιρικα φαινομενα( 8 μποφωρ ταξιδευεις χαλαρα) συν το γεγονος ότι είναι απολυτα ανετο και βεβαια χαλκεντερο, δεν παθαινει τιποτα ότι και αν του κανεις..αρκει να βρει ένα φτιαγμενο βαραντερο σε καλη κατασταση..
Και Φιλε Σπυρο..στην Καππαδοκια που θα παει το παλλικαρι, αν τον σταματησουν τουρκοι τροχονόμοι και αυτοι βαραντερο εχουνε...το βαραντερο είναι η κυρια μηχανη της τροχαιας στην απεναντι χωρα..η μονη φορα που τους βγαζω το καπελλο..
και δεν εσαι αντιχοντακιας..απλα στα εχουν πει λαθος...
dimmie_72
14/06/2015, 12:00
εγώ θάλεγα να περιμένεις λίγο και να πάρεις το GS. με το ρυθμό που πέφτουν σε λίγο θάναι φτηνότερα από ΤΑ. :lol:
cagiva grand canyon ειχε ποτε κανείς ? Για πείτε ...
strokt up
23/06/2015, 10:19
Ξανασκέψου το για bandit. Με χαμηλή τιμή παίρνεις μηχανή σε τέλεια κατάσταση, καινούργια σε μοντέλο και σχεδόν καινούργια σε κατάσταση, πολλή ροπή και οικονομική σε καύσιμα..
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6461290/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6474866/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6283057/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6607813/
ευχαριστώ για την απάντηση και τον χρόνο που διέθεσες.:beer: Δεν λέω,δεν ειναι κακη λυση το bandit, αλλα ετσι οπως το εχω στο κεφαλι μου θελω να μπορω να πατησω χωμα, αλλιως σε αυτη την κατηγορια παίζουν και τα FZ1 ...
Δεδομενου οτι το μηχανακι θα φαει φορτωμα και θα ειναι και δικαβαλο, θεωρω πως ενα on off θα προσφερει περισσοτερο χωρο (πλαινες βαλιτσες ,χωρος σε σχαρα κτλ) και θα μπορει να παει και σε λιγο χωμα.
το ιδιο διλημα με εσενα εχω αυτες τις μερες,φτηνο,να κανει τα παντα και να το μαστορευω οσο μπορω εστω και στο πεζοδρομιο.Το τι σαπακια κυκλοφορουν δεν λεγεται.Το cbf που εχεις ποσταρει παραπανω δειχνει καλο παντως και καιει λιγοτερο απο τα ΤΑ (λογος που με κραταει να μην παρω).
Πάντως για Καππαδοκία δεν χρειάζεται απαραίτητΑ μεγάλο μηχανάκι. Εγώ θα ξαναπηγαινα με κάνα KLR 650 ή κάτι αντίστοιχο που να ταξιδεύει οικονομικά έως τα 130 και πολλά λέω...
Πάντως για Καππαδοκία δεν χρειάζεται απαραίτητΑ μεγάλο μηχανάκι. Εγώ θα ξαναπηγαινα με κάνα KLR 650 ή κάτι αντίστοιχο που να ταξιδεύει οικονομικά έως τα 130 και πολλά λέω...
Δεν αντιλέγω, αν πήγαινα μονος πήγαινα με οτιδήποτε, αλλα θα ειμαι διπλός και φορτωμένος μέχρι και με εξοπλισμό camping με σκοπο να φάμε καμια δεκαριά μερες εκεί τριγύρω οπότε οι χώροι για φόρτωμα που θα προσφέρει μια πιο μεγαλη μοτο θα μου κάνουν την ζωη ευκολοτερη. Ξαναπήγαινες , ε ? Δυο τελευταιες εβδομαδες Αυγουστου τι κάνεις ? :D
Υ.Γ πέρα απο την πλάκα, θα χρειαστώ κάποιες πληροφορίες για την περιοχή ...
alexzafeir
23/06/2015, 12:21
Θα σου προτεινα αυτο αλλα δεν θα μπορεις να το πουλησεις μετα...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5872068/
εχει σουζουκι μοτερ ...
Θα σου προτεινα αυτο αλλα δεν θα μπορεις να το πουλησεις μετα...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5872068/
εχει σουζουκι μοτερ ...
το κοιτάω πολύ εντονα αυτο αλλα όντως δεν θα πουλιέται εύκολα...πρεπει να ειναι γαμω τα μηχανακια όμως...απο χαζοζημιες έβγαζε ή ολα ΟΚ ?
alexzafeir
23/06/2015, 12:31
Αδικημένο μηχανακι ισως το ποιο γρηγορο ον οφ ζημιες δεν παρουσιαζει - εχει τι μοτερ του v strom 1000 , το grand canyon εχει ducati 900...
Πιο φτηνο ταξιδιαρικο απο το Απριλια Καπονορντ, και για τοσο καλη προστασια δυσκολα θα βρεις.
Παιζουν στα 3κ 5ετιας και με εξοπλισμο, μοτερ γερο, πλαισιο κλασεις ανώτερο απο βαρκαντερο, 1000αρι για να μην πηξεις στην εθνικη....
δες το
spyrakos35
23/06/2015, 12:39
το βε στρομ 1000 πάντως έβγαζε ζημιές
και το gran canyon το χαζευω αλλα δεν ξερω πολλα γυρω απο αυτο ,δηλ ΟΚ τα βασικά (μοτερ duc 900αεροψυκτο στησιμο σαν το canyon το μικρο κτλ) αλλα δεν παιζουν και πολλοι κατοχοι για να αναφερουν αποψεις,βλαβες κτλ
το βε στρομ 1000 πάντως έβγαζε ζημιές
μοτεριακες ζημιες ?
Πιο φτηνο ταξιδιαρικο απο το Απριλια Καπονορντ, και για τοσο καλη προστασια δυσκολα θα βρεις.
Παιζουν στα 3κ 5ετιας και με εξοπλισμο, μοτερ γερο, πλαισιο κλασεις ανώτερο απο βαρκαντερο, 1000αρι για να μην πηξεις στην εθνικη....
δες το
χαζευω κάποια παλιότερα capo max 2500€ αλλα μου φερνει στο μυαλο το varadero το οποιο οταν ειχα οδηγησει ειχα εκπλαγει απο την αισθηση του βάρους ψηλά που έκανε το μηχανακι να εχει αισθηση νταλικας . Το capo πως ειναι οδηγικά, δεν εχω οδηγησει ποτε κανενα
spyrakos35
23/06/2015, 12:49
μοτεριακες ζημιες ?
πηνία
ψεκασμός ελαττωματικός (πέταγε τα σωματα έξω)
χαζευω κάποια παλιότερα capo max 2500€ αλλα μου φερνει στο μυαλο το varadero το οποιο οταν ειχα οδηγησει ειχα εκπλαγει απο την αισθηση του βάρους ψηλά που έκανε το μηχανακι να εχει αισθηση νταλικας . Το capo πως ειναι οδηγικά, δεν εχω οδηγησει ποτε κανενα
Καμια σχεση
κατεβηκα απο Βαρα και το πηρα βολτα Βολο-Αθηνα....
πολυ καλυτερο στριψιμο/διαβασμα του δρομου,
το μπροστινο συστημα αλλη κατηγορια απο ντερο...πιο φαρδυ καλαμι, φρεναρες,
καλυτερη καλυψη αερα.....μοιαζει πολυ με βαρα...αλλα ειναι καλυτερο.
Αν δεν ηταν απριλια αλλα ....αλλη μαρκα θα ειχε +2000
Το μονο που ξερω για βλαβη ηταν ανορθωτης (βαζεις εναν απο...χοντα και τελος)
alexzafeir
23/06/2015, 13:10
χαζευω κάποια παλιότερα capo max 2500€ αλλα μου φερνει στο μυαλο το varadero το οποιο οταν ειχα οδηγησει ειχα εκπλαγει απο την αισθηση του βάρους ψηλά που έκανε το μηχανακι να εχει αισθηση νταλικας . Το capo πως ειναι οδηγικά, δεν εχω οδηγησει ποτε κανενα
Eχω οδηγησει και τα δυο. Το Aprilia caponord ειναι μηχανάρα θα το ερωτευτεις ανετο οχι ψηλη θεση οδηγησης και ''εξαφανιζει'' τα κιλα του στο δρομο - το βαραντερο δεν μου αρεσε καθολου,
spyrakos35
23/06/2015, 13:22
....................
Το μονο που ξερω για βλαβη ηταν ανορθωτης (βαζεις εναν απο...χοντα και τελος)
:lol:
:lol:
νταξει, honda και ανορθωτες ειναι μια πονεμενη ιστορια...
εδω εισαι http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6601031/ :beer:
κ τριβαλιτσο κ κουκλα
spyrakos35
23/06/2015, 14:04
εδω εισαι http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6601031/ :beer:
κ τριβαλιτσο κ κουκλα
αυτό
εδω εισαι http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6601031/ :beer:
κ τριβαλιτσο κ κουκλα
Ωραίο είναι.
Δες και αυτό.Ειναι ενός γνωστού μου.Βαραντέρο.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6324767/
εδω εισαι http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6601031/ :beer:
κ τριβαλιτσο κ κουκλα
αυτο ωραιο ειναι και το χαζευω απο χθες.Κολώνω λίγο γιατι εχω την εντυπωση οτι ειναι νταλικα:p.
Για καντε μια συγκριση με transalp (που προσπαθω να με πεισω οτι θα ειναι Οκ):)
Ωραίο είναι.
Δες και αυτό.Ειναι ενός γνωστού μου.Βαραντέρο.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6324767/
toli θενκς ρε φιλε :beer:αλλα μια φορα που το οδηγησα τρομαξα απο τον ογκο και την αισθηση του βαρους ψηλα.Μου φανηκε τρομερα δυσκινητο
spyrakos35
23/06/2015, 14:42
Για καντε μια συγκριση με transalp
εν συγκρίνονται μάτια μου...
όπως και αν το δεις
αυτο ωραιο ειναι και το χαζευω απο χθες.Κολώνω λίγο γιατι εχω την εντυπωση οτι ειναι νταλικα:p.
Για καντε μια συγκριση με transalp (που προσπαθω να με πεισω οτι θα ειναι Οκ):)
Τι να συγκρίνεις...Capo με Transalp ??
OMG + 3 LoL :uplate:
Κι από μένα το λευκό Caponord :vroum:
ναι Οκ, ειναι εντελως διαφορετικα μηχανάκια.Απλα προσπαθω να αλιευσω πως ειναι η αισθηση του capo οδηγικά.transalp εχω οδηγησει.Αραγε το capo ειναι τοσο ασυγκριτα βαρυτερο/γκαζεροτερο/πιο καραβι ? φερνει σε varadero (σαν αισθηση , στο περιπου)? Δηλαδη τελικά ειναι ενα καραβι που μεσα στην πολη βλαστημας και το πουλας με το που γυρισεις απο το ταξιδι ?
Μην ξεχνας οτι προερχομαι απο μονοκυλινδρο,ντεν ξερω πολλά απο θωρηκτα:p
spyrakos35
23/06/2015, 15:07
ναι Οκ, ειναι εντελως διαφορετικα μηχανάκια.Απλα προσπαθω να αλιευσω πως ειναι η αισθηση του capo οδηγικά.transalp εχω οδηγησει.Αραγε το capo ειναι τοσο ασυγκριτα βαρυτερο/γκαζεροτερο/πιο καραβι ? φερνει σε varadero (σαν αισθηση , στο περιπου)? Δηλαδη τελικά ειναι ενα καραβι που μεσα στην πολη βλαστημας και το πουλας με το που γυρισεις απο το ταξιδι ?
Μην ξεχνας οτι προερχομαι απο μονοκυλινδρο,ντεν ξερω πολλά απο θωρηκτα:p
όλα είναι στον εγκέφαλο φίλε μου.... και θέμα συνήθειας....
εγώ με το θωρηκτό, μια χαρά πλέον είμαι στην κίνηση.... οκ, δεν είμαι παπί αλλά δεν έχω προβληματιστεί τόσο πολύ.... ξέρω τι καβαλάω, τα + και τα - στην πόλη.... έξω από την κινηση, εντός εκτός πόλης, μονο ++++
αυτο ωραιο ειναι και το χαζευω απο χθες.Κολώνω λίγο γιατι εχω την εντυπωση οτι ειναι νταλικα:p.
Για καντε μια συγκριση με transalp (που προσπαθω να με πεισω οτι θα ειναι Οκ):)
Πλαίσιο και αναρτήσεις (50mm μπροστινό) είναι αλλού. Στρίβει στην Εθνική με 200 και δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
Τα φρένα του προσωπικά δεν με ικανοποιούν γιατί είναι βαρύ και μου φάνηκαν λίγα παρόλο που είναι Brembo.
90άλογα περίπου τροχό, ροπή απο χαμηλά, και άσπαστο μοτέρ.
Τα θέματα που είχαν, αφορούσαν τα ρακόρ βενζίνης (λογικά έχουν αλλαχτεί), και τον ανορθωτή (που είναι γιαπωνέζικός και ίδιος με αυτόν που φοράει το Africa Twin).
Και τα δύο φτιάχνονται εύκολα (αν δεν έχουν ήδη φτιαχτεί) και ξενιάζεις.
Ο εχθρός του Capo, είναι το βελτιωμένο Capo... Είχα δυο μέρες το μηχανάκι φίλου που φοράει Brembo monoblock, και πιστόνια-κεφαλές-μπεκ από Mille....:evil:
Το Transalpaki...πτωχό και τίμιο. Καμμία σχέση απλά.
Είμαι ο μόνος που προβληματίζεται από βαμμένα μηχανάκια;:rolleyes:
spyrakos35
23/06/2015, 15:12
Είμαι ο μόνος που προβληματίζεται από βαμμένα μηχανάκια;:rolleyes:
δεν λέει κάτι κακό απαραίτητα
το ψάχνεις βεβαίως το γιατί αλλά δεν πας προκατηλειμμένος
Δεν αντιλέγω, αν πήγαινα μονος πήγαινα με οτιδήποτε, αλλα θα ειμαι διπλός και φορτωμένος μέχρι και με εξοπλισμό camping με σκοπο να φάμε καμια δεκαριά μερες εκεί τριγύρω οπότε οι χώροι για φόρτωμα που θα προσφέρει μια πιο μεγαλη μοτο θα μου κάνουν την ζωη ευκολοτερη. Ξαναπήγαινες , ε ? Δυο τελευταιες εβδομαδες Αυγουστου τι κάνεις ? :D
Υ.Γ πέρα απο την πλάκα, θα χρειαστώ κάποιες πληροφορίες για την περιοχή ...
Ενα f650gs τότε είναι μια χαρά. Οτι θες ρώτα ελεύθερα.
Τουρκία
-βενζίνη κοντά στα 2 ευρώ το λίτρο αλλα καλή, βγαζει χιλιομετρα
-προσοχή στους αλλους οδηγούς
-προσοχη στα ορια ταχύτητας
-προσοχή στους τροχαίους
Οι δρόμοι ως Καππαδοκία είναι παρα πολύ καλοί. Πας ανετα και με στριτάκι.
Πάρε μαζί καφέ, δεν παίζει πουθενα. Καφές = φραπέ, Γαλλικούς και τα σχετικά δεν τα θεωρώ καφέ :)
δεν λέει κάτι κακό απαραίτητα
το ψάχνεις βεβαίως το γιατί αλλά δεν πας προκατηλειμμένος
σωστα αλλα υπαρχουν και κατι χρωματα μουρλια!Κατι αποτυχημενα πορτοκαλι μεχρι και σκατι βρηκα.:lol:
spyrakos35
23/06/2015, 15:16
Κατι αποτυχημενα πορτοκαλι.............
οτιδήποτε σε πορτοκαλί (μαμά ή όχι) αποτυχημένο είναι
:lol:
οτιδήποτε σε πορτοκαλί (μαμά ή όχι) αποτυχημένο είναι
:lol:
κρυβε λογια!γκουχ γκουχ:lol:
Είμαι ο μόνος που προβληματίζεται από βαμμένα μηχανάκια;:rolleyes:
Oxi.
δεν λέει κάτι κακό απαραίτητα
το ψάχνεις βεβαίως το γιατί αλλά δεν πας προκατηλειμμένος
Μπορεί απλά να ήθελε κάτι αισθητικά διαφορετικό, μιας και το λευκό είναι της μοδΟς. Εκτός αυτού το πλαστικό ντεπόζιτο δεν επισκευάζεται αν έχει χτυπηθεί πολύ, οπότε δεν είχε λόγο να το βάψει κάτι άλλο.
Λευκό Caponord υπήρχε, αλλά μόνο το 2006 που ήταν και το τελευταίο Capo. http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=42087&d=1144615860
Στην χρονολογία δεν λέει ψέματα πάντως. 2003 είναι το μηχανάκι.
Ενα f650gs τότε είναι μια χαρά. Οτι θες ρώτα ελεύθερα.
Τουρκία
-βενζίνη κοντά στα 2 ευρώ το λίτρο αλλα καλή, βγαζει χιλιομετρα
-προσοχή στους αλλους οδηγούς
-προσοχη στα ορια ταχύτητας
-προσοχή στους τροχαίους
Οι δρόμοι ως Καππαδοκία είναι παρα πολύ καλοί. Πας ανετα και με στριτάκι.
Πάρε μαζί καφέ, δεν παίζει πουθενα. Καφές = φραπέ, Γαλλικούς και τα σχετικά δεν τα θεωρώ καφέ :)
thanks for the info. θα κατσω να βγαλω πανω κατω την διαδρομη που εχω κατα νου και θα ξαναενοχλήσω με πιο συγκεκριμένα ερωτήματα.
οτιδήποτε σε πορτοκαλί (μαμά ή όχι) αποτυχημένο είναι
:lol: εσυ γιατι το χαλας τωρα και σε συμπαθω κιολας:lol:
Oxi.
και εγω την ειχα την απορια για το χρωμα...
και εγω την ειχα την απορια για το χρωμα...
Όπως είπα, υπήρχε αλλά ήταν πολύ σπάνιο, μόνο ένα έχω δει προσωπικά και ξεχωρίζει και απ΄την μπλε σέλλα. Εκτός των raid που είναι και αυτά σπάνια και δύσκολα τα αποχωρίζονται, η ουσιαστική αλλαγή έγινε από το 2004 με την προσθήκη ABS. Μέχρι το 2003 δεν έχουν, και τα ξεχωρίζεις και από τα ενσωματωμένα φλας στο μούτρο.
Με το TransAlp, σορρυ δεν μπορώ να κάνω σύγκριση. Κάπου είχα γράψει οτι η μοναδική συγκίνηση που μπορεί να σου προσφέρει το TransAlp, είναι οταν χάσεις τα κλειδιά του...και πέσανε να με φάνε οι Χο(υ)ντικοί...:(
Όπως είπα, υπήρχε αλλά ήταν πολύ σπάνιο, μόνο ένα έχω δει προσωπικά και ξεχωρίζει και απ΄την μπλε σέλλα. Εκτός των raid που είναι και αυτά σπάνια και δύσκολα τα αποχωρίζονται, η ουσιαστική αλλαγή έγινε από το 2004 με την προσθήκη ABS. Μέχρι το 2003 δεν έχουν, και τα ξεχωρίζεις και από τα ενσωματωμένα φλας στο μούτρο.
Με το TransAlp, σορρυ δεν μπορώ να κάνω σύγκριση. Κάπου είχα γράψει οτι η μοναδική συγκίνηση που μπορεί να σου προσφέρει το TransAlp, είναι οταν χάσεις τα κλειδιά του...και πέσανε να με φάνε οι Χο(υ)ντικοί...:(
ευχαριστώ και πάλι.το transalp το οδηγησα και μετα το KTM που ειχα....δεν θα διαφωνησω μαζί σου. Απλά δεν εχω καμια εμπειρια απο capo και το οτι αναφέρετε πως ειναι πιο καυλερο παρόλο τον όγκο του , μου κινει την περιεργεια , για αυτο και η προσπάθεια να το κατανοησω με βάση το TA (οσο ακυρη κι αν ειναι η συγκριση) . Για να γινω πιο κατανοητός,εχοντας οδηγησει varadero και τρανσαλπ οντας κατοχος ΚΤΜ 640, ε,μου ειναι δυσκολο να φανταστω fun factor σε τετοιας κατηγοριας και ογκου μοτο
Η μοναδική συγκίνηση που μπορεί να σου προσφέρει το Capo, είναι όταν σου πάρει τα κλειδιά, από εξωτερική, στην πρώτη σφιχτή διαδρομή, ένα 640 και εξαφανιστεί στον ορίζοντα.
spyrakos35
23/06/2015, 16:05
Η μοναδική συγκίνηση που μπορεί να σου προσφέρει το Capo, είναι όταν σου πάρει τα κλειδιά, από εξωτερική, στην πρώτη σφιχτή διαδρομή, ένα 640 και εξαφανιστεί στον ορίζοντα.
Εσυ τωρα προσπαθεις να βοηθησεις;:lol:
Προσπαθώ να τονίσω για πολλοστή φορά πόσο χαζό είναι να συγκρίνετε ανόμοια πράγματα. Τι θα πει "fun factor"; Αν έχεις 640, όχι, το Capo δεν έχει "fun factor". Δεν το παίρνεις γι'αυτό. Σε σχέση με το Varadero και λοιπά μηχανάκια της κατηγορίας, ίσως.
spyrakos35
23/06/2015, 16:12
Γιατι ομως ντε και καλα οσοι εχουν 640 ειναι στριφτεροι;
theofilos888
23/06/2015, 16:16
Γιατι ομως ντε και καλα οσοι εχουν 640 ειναι στριφτεροι;
Γιατι καβαλανε κτμ και τα κτμ μπιστολανε!!! Τι δεν καταλλλλλαβαινεις; :D
Εμ, όταν συγκρίνουμε 2 μηχανάκια, υποτίθεται έχουν αναβάτες παρόμοιας ικανότητας πάνω. Αλλά αυτό που είπε ο theo ισχύει :P
Μην κοιτάτε εμένα. Δεν έχω ΚΤΜ!
Προσπαθώ να τονίσω για πολλοστή φορά πόσο χαζό είναι να συγκρίνετε ανόμοια πράγματα. Τι θα πει "fun factor"; Αν έχεις 640, όχι, το Capo δεν έχει "fun factor". Δεν το παίρνεις γι'αυτό. Σε σχέση με το Varadero και λοιπά μηχανάκια της κατηγορίας, ίσως.
Κοίτα, δεν διαφωνώ πως δεν βρίσκω (εγώ) fun factor σε τέτοια μηχανάκια. Δεν σημαίνει οτι δεν βρίσκουν οι κάτοχοι τους όμως. Τα καρατουμπανιασμένα Varadero το αποδεικνύουν...
Ναι, αλλά αν έψαχνα μηχανάκι, δε θα ζητούσα τη γνώμη κάποιου με τουμπανιασμένο Varadero. Θα προτιμούσα τη δική σου :P
spyrakos35
23/06/2015, 16:38
Γιατι καβαλανε κτμ και τα κτμ μπιστολανε!!! Τι δεν καταλλλλλαβαινεις; :D
Αθηναικες πινακιδες εχουν;
ok, ισως φταιω εγω για την παρανοηση του ορου fun factor.Το 640 το ειχα 9 ολοκληρα χρόνια μεχρι περσι τον Ιουλιο που το κλεψανε και με γέμιζε παρα πολύ σαν μοτοσυκλέτα.Του έπινα το αίμα και μου εφτιαχνε την διάθεση.Προφανώς για να το εχω τοσα χρόνια τα είχαμε βρει μια χαρά.ηταν γαμω τα οπλα σε κλειστα στροφιλικια και οι συμβιβασμοι που επρεπε να γινουν αφορουσαν την ανεση σε ταξιδι οπου απλά δεν υπήρχε.Για δικάβαλο ταξιδι το ξεχνάμε επισης, οπως και το φορτωμα (οκ, εχω κουβαλησει υπο συνθηκες τα απιστευτα, αλλα δεν ηταν φτιαγμενο για αυτο)
Ερχόμενοι στο τωρα οπου με τις προυποθεσεις του πρωτου ποστ ψάχνω για ενα φτηνο ταξιδιαρικο για να βγαλει ενα συγκεκριμενο ταξιδι δικαβαλο και φορτωμενο, πεφτουν προτασεις για διαφορα μηχανακια, μεταξυ αυτων και το capo , για το οποιο δεν εχω την παραμικρη ιδεα οδηγικά. Λόγω αυτης της αγνοιας, ρωταω πως ειναι ενα capo συγκριτικά με transalp και varadero απο τα οποια εχω εικονα και οι απαντησεις που περνω ειναι οτι το capo ειναι πολυ ανωτερο οδηγικά και ρωταω, εσφαλμενα ισως , ποσο πιο πολυ συγκινηση μπορει να σου προσφερει συγκριτικα με τα αλλα δυο για τα οποια εχω εικονα, προσπαθωντας να καταλαβω αν μιλαμε για ενα πιο ευκινητο καραβι.Δεν νοειτε συγκριση με 640, προφανως.Σε κανεναν τομεα.Sorry εαν δημιουργησα συγχηση με την ακυρη συγκριση μεταξυ capo και transalp, απλα προσπαθουσα να καταλαβω με γνώμονα ενα γνωστο σε μενα μεγεθος (ΤΑ) πως τοποθετειται ενα capo.Με 640, προφανως, καμια απορια και καμια συγκριση.
Ναι, αλλά αν έψαχνα μηχανάκι, δε θα ζητούσα τη γνώμη κάποιου με τουμπανιασμένο Varadero. Θα προτιμούσα τη δική σου :P
Σώθηκες τώρα...:lol:
theofilos888
23/06/2015, 16:59
Σώθηκες τώρα...:lol:
Ακομη δεν εχει μηχανακι!!!!! :bawl:
ok, ισως φταιω εγω για την παρανοηση του ορου fun factor.Το 640 το ειχα 9 ολοκληρα χρόνια μεχρι περσι τον Ιουλιο που το κλεψανε και με γέμιζε παρα πολύ σαν μοτοσυκλέτα.Του έπινα το αίμα και μου εφτιαχνε την διάθεση.Προφανώς για να το εχω τοσα χρόνια τα είχαμε βρει μια χαρά.ηταν γαμω τα οπλα σε κλειστα στροφιλικια και οι συμβιβασμοι που επρεπε να γινουν αφορουσαν την ανεση σε ταξιδι οπου απλά δεν υπήρχε.Για δικάβαλο ταξιδι το ξεχνάμε επισης, οπως και το φορτωμα (οκ, εχω κουβαλησει υπο συνθηκες τα απιστευτα, αλλα δεν ηταν φτιαγμενο για αυτο)
Ερχόμενοι στο τωρα οπου με τις προυποθεσεις του πρωτου ποστ ψάχνω για ενα φτηνο ταξιδιαρικο για να βγαλει ενα συγκεκριμενο ταξιδι δικαβαλο και φορτωμενο, πεφτουν προτασεις για διαφορα μηχανακια, μεταξυ αυτων και το capo , για το οποιο δεν εχω την παραμικρη ιδεα οδηγικά. Λόγω αυτης της αγνοιας, ρωταω πως ειναι ενα capo συγκριτικά με transalp και varadero απο τα οποια εχω εικονα και οι απαντησεις που περνω ειναι οτι το capo ειναι πολυ ανωτερο οδηγικά και ρωταω, εσφαλμενα ισως , ποσο πιο πολυ συγκινηση μπορει να σου προσφερει συγκριτικα με τα αλλα δυο για τα οποια εχω εικονα, προσπαθωντας να καταλαβω αν μιλαμε για ενα πιο ευκινητο καραβι.Δεν νοειτε συγκριση με 640, προφανως.Σε κανεναν τομεα.Sorry εαν δημιουργησα συγχηση με την ακυρη συγκριση μεταξυ capo και transalp, απλα προσπαθουσα να καταλαβω με γνώμονα ενα γνωστο σε μενα μεγεθος (ΤΑ) πως τοποθετειται ενα capo.Με 640, προφανως, καμια απορια και καμια συγκριση.
Δεν έχουν καμμία σχέση, όχι επειδή είναι καλύτερο ή πιο δυνατό ή κάτι άλλο. Το Transalp είναι ένα μικρό μηχανάκι που θα σε "μετακινήσει" εκεί που θέλεις, χωρίς όμως να έχεις απαιτήσεις του στυλ "που πατάει το μπροστινό".
Το Varadero είναι ο χοντρός αδελφός του TA και μόνο. Πιο γρήγορο βέβαια, αλλά αν αρχίσουν να ανεβαίνουν τα χλμ δείχνει τα προβλήματα του, μιας και είναι μαλακό σε αναρτήσεις.
To Capo είναι πιο καλά στημένο από αναρτήσεις και σκελετό, μπορεί να κινηθεί γρήγορα ΚΑΙ σε στροφιλίκι (Επιδαυρος και μην γελάτε, το έχω δει), ενώ θα καταπιεί χλμ εύκολα.
Το πρόβλημα σ΄αυτά τα 1000άρια "on-off", είναι πως σχεδόν όλα είναι θεόβαρα για χρήση "off" και ψηλά μηχανάκια. Αν έτρωγες το φαί σου, και δεν σε προβληματίζουν τα 250 κιλά και η ψηλή σέλα οκ...
Δεν χρειάζεται να είσαι 1,90...έχω φίλους που είναι στο 1,70 και το κουμαντάρουν μια χαρά και μέσα στη πόλη. Απλά όλα αυτά είναι μπούγιο.
Προσωπικά, αν το πρόβλημα σου δεν είναι το budget, μήπως να κοίταγες κάποιο V-Storm. Πιο μαζεμένο απ΄τα 1000άρια, πιο ελαφρύ, έχει το γκάζι που χρειάζεται στο ταξίδι και νομίζω οτι είναι πιο νορμάλ επιλογή.
akis_trevor
23/06/2015, 17:10
αποτι ειδα στο καρ παιζουν μπολικα καπονορντ.βρες ενα να σαρεσει να ειναι σε νορμαλ κατασταση κλπ και πηγαινε να το βολταρεις...
εδω ειμαστε μετα να κουβεντιασουμε αναλογα με το αν σαρεσε η οχι ...:wave2:
doctoras
23/06/2015, 17:56
Xf650
doctoras
23/06/2015, 17:57
Και τα ρέστα βενζίνες
MG-KTiNoS
23/06/2015, 18:39
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6367526/
dimmie_72
23/06/2015, 19:28
Λευκό Caponord υπήρχε, αλλά μόνο το 2006 που ήταν και το τελευταίο Capo. http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=42087&d=1144615860
Στην χρονολογία δεν λέει ψέματα πάντως. 2003 είναι το μηχανάκι.
Υπήρχε 1 site, το capopedia.net το οποίο τώρα που κοίταξα δεν υπάρχει και είχε όλες τις χρωματικές εκδόσεις κατ' έτος για να σας δείξω ότι λευκό δεν βγήκε ποτέ. Τα capo έβγαιναν μέχρι και το '07 αλλά χαρακτηριστικό των μοντέλων από '06 και μετά είναι ο μαύρος σκελετός.
Δεν εχεις οδηγησει φτιαγμενο βαραντερο για αυτο και διακαιολογημενα εχεις αυτην την αποψη...σου ευχομαι να οδηγησεις ενα με αναρτησεις ολινς και θα απορησεις αν καβαλησες ξανα βαραντερο..ολοι που τα προτιμησαμε τα φτιαξαμε και τα καταευχαριστιομαστε χρονια τωρα...σε συγκριση με τα καπονορτ..απλα τι πωλησεις εχει κανει το ενα και τι το αλλο..και δεν ειναι οτι ειναι απριλλια...απλα αποδεικτικαν ζημιαρικα και οχι μονο στους ανορθωτες , οχι μονο ηλεκτρικα θεματα αλλα και σε κακη κατασκευη ....θυμαμαι τοσα παραπονα για το νερο που εμπεναν στα καντραν κατα τη διαρκεια του πλυσιματος..
Παντως ΤΑ μην επιλεξεις με τιποτα...
dimmie_72
23/06/2015, 20:00
αλλα και σε κακη κατασκευη ....θυμαμαι τοσα παραπονα για το νερο που εμπεναν στα καντραν κατα τη διαρκεια του πλυσιματος..
πουειναιΤα αυτά τα παραπονάκια να τα ελέγξω; :confused:
Υπήρχε 1 site, το capopedia.net το οποίο τώρα που κοίταξα δεν υπάρχει και είχε όλες τις χρωματικές εκδόσεις κατ' έτος για να σας δείξω ότι λευκό δεν βγήκε ποτέ. Τα capo έβγαιναν μέχρι και το '07 αλλά χαρακτηριστικό των μοντέλων από '06 και μετά είναι ο μαύρος σκελετός.
Μην είσαι σίγουρος. Το τελευταίο που βγήκε ήταν λευκό (2006?-2007?) και το χρώμα του λεγόταν "Venice White", το εχω δει απο κοντά. Μπλέ σέλλα, "σπασμένο" λευκό, και τα aprilia στο ντεπόζιτο ήταν επίσης σκούρο μπλέ και όχι μαύρο όπως φαίνεται στις φωτό.
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?139255-New-Caponord-2008&p=1697445&viewfull=1#post1697445
gior-gos
23/06/2015, 21:39
@Aνεμος
Αν συγκρινεις το fun factor του TA με του Capo το ΤΑ εχει φαει γκολ απ τ αποδυτηρια. Μόνο και μόνο τα 1000 κυβικα του Capo αποτελουν απο μόνα τους fun factor σε σχεση με τα 650 του ΤΑ.
Απ την άλλη το Capo με τα 1000 "fun factor" κυβικα του δεν το λες και φτηνο ταξιδιαρικο οσον αφορα τα εξοδα κίνησής του.
Μαλλον θα πρεπει να ξεκαθαρισεις εσυ τι θελεις..
:)
Αν μέσα στο "έξοδα κίνησης" δεν βάζεις μόνο τα καύσιμα, σωστά τα λες.
gior-gos
24/06/2015, 10:15
Βασικα μόνο για τα καυσιμα μιλαω..
Επειδη ο φιλος μας προτιθεται να το κρατησει λιγο καιρο δεν νομιζω να χρειαστει να πληρωσει κατι άλλο (με την προυποθεση οτι το Capo θα το αγορασει ετοιμοπολεμο - δεν θα χρειαστει μαζεματα).
Οκ, απο καταναλωση το Capo μπορει να πεσει στα επιπεδα του ΤΑ αλλά για να το πετυχει αυτο χρειαζεται αρκετη αυτοσυγκρατηση στο δεξι χερι. Ποιο το νοημα να αγορασει 1000άρι μηχανακι και να προσπαθει να το παει με μισο γκαζι για να μην καψει;
6 lt/100 ( +/- 0,5 ) καταναλωνουν κατα μεσο ορο οταν μιλαμε για διαδρομες εκτος πολης
Βασικα μόνο για τα καυσιμα μιλαω..
Επειδη ο φιλος μας προτιθεται να το κρατησει λιγο καιρο δεν νομιζω να χρειαστει να πληρωσει κατι άλλο (με την προυποθεση οτι το Capo θα το αγορασει ετοιμοπολεμο - δεν θα χρειαστει μαζεματα).
Οκ, απο καταναλωση το Capo μπορει να πεσει στα επιπεδα του ΤΑ αλλά για να το πετυχει αυτο χρειαζεται αρκετη αυτοσυγκρατηση στο δεξι χερι. Ποιο το νοημα να αγορασει 1000άρι μηχανακι και να προσπαθει να το παει με μισο γκαζι για να μην καψει;
Το θέμα με τα 1000άρια, είναι πως πάνε με μισό γκάζι εκεί που τα μικρά πρέπει να πάνε τάπα, με ότι σημαίνει αυτό για την κατανάλωση των μικρών.
gior-gos
24/06/2015, 12:41
Αν ομως παει ταπα το 1000άρι; Το μικρο λειτουργει σαν "κοφτης" στις ορεξεις του οδηγου διοτι και να θελει ο οδηγος το μικρο δεν θα παει. Αυτο ειναι μια δικλειδα ασφαλειας για να κρατηθει η καταναλωση χαμηλα (αν η οικονομια ειναι το ζητουμενο).
Δε ξερω, εμενα μου φαινεται σπαστικο να εχεις 1000άρι και να κρατιεσαι να μην τ ανοιξεις για να μην καψεις..
:beer:
Καλο είναι παντως όταν χρειαστεί ή θες το μηχανακι να εχει να δωσει.....
Όλα αυτά πάλι έχουν να κάνουν με τα προσωπικά γούστα του καθενός. Για το γκάζι του 1000αριού αναφέρομαι και τη χρήση του.. εμένα π.χ. στον πραγματικό κόσμο (εκεί έξω και όχι στα γραφήματα δύναμης/ροπής) τα 40-45 άλογα του ΤΑ, μου κάνουν τη δουλειά μου.
Το ίδιο φαντάζομαι θα μου έκανε και κάποιο άλλο της κατηγορίας..
Caponord είναι ... πόσο γκάζι φαντάζεστε ότι έχει ?
Τι είναι hayabusa ή ktm 1290sd ?
Ένα συμβατικό μεγάλο on off είναι . ;)
fun factor το caponord , εεε μην τρελαθούμε κιόλας :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.