View Full Version : Moto Gp Round 12 Octo British Grand Prix
το επιρίνιο πάντως δεν το φόραγε, το παρατήρησα την ώρα που διακόπηκε η εκκίνηση... επίσης κάτι άλλο που με χάλασε στον Lorenzo είναι ότι όταν διακόπηκε ο αγώνας με όλους τους αναβάτες συγκεντρωμένους στο pitlane, όλοι οι αγωνιζόμενοι πάλευαν μπρος πίσω να κάνουν αναστροφή τα μηχανάκια τους για να τα πάνε πίσω στα pits , ακόμα και ο Rossi ( ναι αυτός ο 36χρονος με τα 9 παγκόσμια ) , η φίρμα όμως ο Lorenzo είχε κατέβει απ την μοτοσυκλέτα, την κράταγε και περίμενε το pit crew να έρθει να την μαζέψει, πολύ φίρμα ρε παιδί μου, άσε που πριν από κάθε εκκίνηση και αφού έχει κάνει τον γύρω αναγνώρησης βάζει τα ακουστικούλια του και αποσύρεται στα pits... έλεος...
spyrakos35
31/08/2015, 15:02
... επίσης κάτι άλλο που με χάλασε στον Lorenzo είναι ότι όταν διακόπηκε ο αγώνας με όλους τους αναβάτες συγκεντρωμένους στο pitlane, όλοι οι αγωνιζόμενοι πάλευαν μπρος πίσω να κάνουν αναστροφή τα μηχανάκια τους για να τα πάνε πίσω στα pits , ακόμα και ο Rossi ( ναι αυτός ο 36χρονος με τα 9 παγκόσμια ) , η φίρμα όμως ο Lorenzo είχε κατέβει απ την μοτοσυκλέτα, την κράταγε και περίμενε το pit crew να έρθει να την μαζέψει, πολύ φίρμα ρε παιδί μου...
αν το κάνει μπρος πίσω και ο ενα-και-τίποτα-με-τα-χέρια-στην-ανάταση-πεντρόσα, ε, ναι, είναι πολύ φίρμα ο μπούστης
:lol:
MG-KTiNoS
31/08/2015, 15:04
Περνάτ το σχόλιο
Πολλοί λένε ότι ο Ρόσσι είναι τυχερός αλλά δεν είναι έτσι.
Αν δώσεις μια καλή μπαλιά για γκολ στο Μαραντόνα αυτός θα βάλει γκολ.
Αν τη δώσεις σε έναν παίχτη οποιοδήποτε μπορεί και να το χάσει
Ο Λορέντζο δεν είναι η πρώτη φορά που είχε πρόβλημα στη βροχή από τότε
που άλλαξε προμηθευτή κράνους για ένα ποσό διπλό από το προηγούμενο.
Έπρεπε να κάνει μια τεχνική επιλογή και όχι να διαλέξει με βάση τα λεφτά!!!!
(ποιός ήρθε?)
Ο Μάρκεζ είναι πια εκτός πρωταθλήματος
Ο Πετρούτσι ήταν η πιο όμορφη νότα στο μοτο τζι πι
Ίσως αυτό το μοτο τζι πι είναι η πιο σημαντική στιγμή που θα κρίνει τον τίτλο.
:rolleyes:
αν το κάνει μπρος πίσω και ο ενα-και-τίποτα-με-τα-χέρια-στην-ανάταση-πεντρόσα, ε, ναι, είναι πολύ φίρμα ο μπούστης
:lol:
δεν θυμάμαι συγκεκριμένα για τον Pedrosa, θυμάμαι όλοι να παλεύουν τα γυρίσουν πίσω και ο φίρμας να κάθεται να τους κοιτάει και να περιμένει τους ανθρώπους της ομάδας του...
Γιατι ρε φίλαι δε παίζει ρόλο ο εξοπλισμός;
όχι και τόσο όσο νομίζουμε.
πχ ο μπούστας φόραγε μια δερμάτινη φόρμα του πέους μόνο κ μόνο επειδή ήταν της colori (χορηγός)
ενώ όλοι οι άλλοι είχαν κατέβει με κάτι dainese kirishima r των 2000 ευρώ.
βέβαια άλλη κλάση το motogp εννοείται αλλά είναι πάραδειγμα
argiris34
31/08/2015, 18:42
όχι και τόσο όσο νομίζουμε.
πχ ο μπούστας φόραγε μια δερμάτινη φόρμα του πέους μόνο κ μόνο επειδή ήταν της colori (χορηγός)
ενώ όλοι οι άλλοι είχαν κατέβει με κάτι dainese kirishima r των 2000 ευρώ.
βέβαια άλλη κλάση το motogp εννοείται αλλά είναι πάραδειγμα
τον ευθυμιου που τον ειχα ρωτησει γιατι αλλαξε απο arai, dainese σε δεν θυμαμαι οταν πηρε το π. νεων η απαντηση ηταν γιατι μου τα δινουν τσαμπα , φαντασου να πεφτει και κανα χαρτζηλικι
giannis21
31/08/2015, 21:12
όχι και τόσο όσο νομίζουμε.
πχ ο μπούστας φόραγε μια δερμάτινη φόρμα του πέους μόνο κ μόνο επειδή ήταν της colori (χορηγός)
ενώ όλοι οι άλλοι είχαν κατέβει με κάτι dainese kirishima r των 2000 ευρώ.
βέβαια άλλη κλάση το motogp εννοείται αλλά είναι πάραδειγμα
αμα ομως εχεις ενα τραυματισμο λογω ανεπαρκους εξοπλισμου;Θα στοιχισει στο πρωταθλημα.Στην περιπτωση του χορχε,θεωρω απαραδεκτο να θαμπωνει το κρανος σε τετοιο επιπεδο.Ευθηνη και η εταιρεια αλλα και η ομαδα/οδηγος.Δεν εχουν γινει δοκιμες σε αντιστοιχες συνθηκες;
Οσο για το πρωταθλημα και την αξια των οδηγων.Πιστευω πως ο Ροσι αυτη τη στιγμη ειναι ο τριτος καλυτερος οδηγος στο πρωταθλημα απο αποψη ταχυτητας ταλεντου.Αλλα καταφερνει φετος με την τεραστια εμπειρια του να ειναι εκει που ειναι.Σε αυτο βοηθουν και οι αδυναμιες των αντιπαλων του.Απο τη μια η ανωριμοτητα του ΜΜ και απο την αλλη η φτωχη διαχειριση του αγωνα αν δεν ξεκινησει πρωτος απο τον Χορχε.Ελπιζω να το παρει ο Δοκτορ φετος γιατι και οι αλλοι θα βελτιωθουν,και νεα αστερια θα ανεβουν, και τα χρονια που οσο και να λεει/λεμε πως δεν τα υπολογιζει περνανε επικυνδινα.
H.A.Balafoutre
31/08/2015, 22:00
Και για να επανέλθω με τους χρόνους με τα κουτιά στην πίστα του Silverstone (σημείο αναφοράς έτσι για την πληροφορία εμβόλημα σε ένα μοτοφόρουμ)...μιας και κάποιος πονηρός κι εκπρόσωπος κι αντιπρόσωπος μου κόλλησε την πετυχημένη ετικέτα "κουτακιας".....αλλά είναι καλό παιδί οπότε αντιπαρέρχομαι τον βαρύ και πραγματικά ασήκωτο χαρακτηρισμό, έχουμε και λέμε λοιπόν.
Οι χρόνοι είναι από τον 1ο αγώνα του 2015 πρωταθλήματος WEC (World Endurance Championship) 6ωρος όπου η αντοχή μεν είναι ένα θέμα, αλλά είναι ο μικρότερος σε διάρκεια, άρα και ο προσανατολισμός είναι προς την επίδοση κι όχι τόσο στην αντοχή. Είναι ένα πρωτάθλημα με αρκετές λεπτομέριες, όμως το δια ταύτα είναι πως τα άλογα είναι στα 850 1000 περίπου στα πρωτότυπα.
http://www.fiawec.com/presentation/classes.html για όποιον θέλει να βγάλει μια άρκη.
http://www.fiawec.com/presentation/regulation.html κάποιες τεχνικές λεπτομέριες.
1 Porsche 919 Hybrid 1,39,534 ο καλύτερος χρόνος μεταξύ των οδηγών για το εν λόγω κουτί.
3 Audi R18 e-tron quattro 1:40.180 το αυτό.
4 Toyota TS 040 - Hybrid 1:40.361 το αυτό.
Παρέθεσα τις τρείς ομάδες, κορυφαίες στο θεσμό και στην κορυφαία κατηγορία, οπότε και κορυφαίους χρόνους με συνολικά 7 κουτιά στην κορυφαία κατηγορία LMP1, όπου τα 6 είναι 2 Porsche, 2 Audi 2 Toyota κι ένας θαρραλέος τύπου άντε βγάλε άκρη..(CLM P1/01 - AER). Να υπενθυμίσω πως ο Hamilton στη Formula1 έχει κάνει και 1.29 κάτι στην ίδια πίστα το 2013.
Παρουσιάζω τα πολύ πρωτότυπα (κατηγορίας όπως ονομάζεται LMP1) κουτιά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, όπου έχουνε αεροδυναμικά βοηθήματα όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά, πλήν F1, αξίας 85.000.000ευρώ για το Audi απόσο έχω ακούσει σε μια από τις περιγραφές από κάποιον αγώνα.
Μετά όμως έχουμε κι άλλες κατηγορίες. Όπως την LMP2. Πρωτότυπο σασί, όπως τα LMP1, όμως οι κινητήρες είναι κοντά στα παραγωγής. Πιο ανθρώπινα δηλαδή σε άλογα, σε κόστη κτλ.
1 (7ος γενικής) Ligier JS P2 - Nissan 1:47.090 ο καλύτερος χρόνος μεταξύ των οδηγών για το εν λόγω κουτί στην εν λόγω κατηγορία.
3 (9ος γενικής) Oreca 05 - Nissan 1:49.086 το αυτό.
Παρέθεσα μόνον τους 2 αυτούς κατασκευαστές κυρίως σασί, διότι οι κινητήρες στην κατηγορία είναι ένας της Nissan κι ένας άλλος της HPD...και το αφήνω εδώ.
Και μετά πάμε στα αυτοκίνητα παραγωγής LMGTE Pro με επαγγελματίες οδηγούς και την κατηγορία LMGTE Am με πιο ερασιτέχνες οδηγούς. Δηλαδή μοντέλα όπως 458, SLS, 911, Aston Martin, Corvette, McLaren, GTR, Lamborghini, R8, Bentley, BMW Z4 GT3, με περίπου 550 άλογα όλα, υπάρχουνε διάφοροι κανονισμοί για να υπάρχει μια ομοιομορφία στις επιδόσεις-αντοχή και συνεπακόλουθα στο θέαμα. Οι προσαμρογές στις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις είναι οι όσο το δυνατόν βέλτιστες για τα οχήματα, όμως να παραμένει η εργοστασιακή εικόνα του αυτοκινήτου. Πάτωμα δηλαδή, διαχύτες, φτερούγα...κτλ. Χρόνοι λοιπόν.
LMGTE Pro
1 Aston Martin Vantage V8 1:59.861
4 Porsche 911 RSR 2:00.390
5 Ferrari F458 Italia 2:00.237 βέβαια, εκτός από τον ταχύτερο γύρο μετράει και ο μέσος χρόνος μεταξύ των υπολοίπων οδηγών...όπως και στις παραπάνω κατηγορίες, όμως εδώ μέτρησε ο μέσος χρόνος σε σχέση με τους πιο πάνω και στην ίδια κατηγορία και στις παραπάνω κατηγορίες, παρόλο που έκανε ταχύτερο απόλυτο γύρο.
LMGTE Am
1 Aston Martin Vantage V8 2:00.956
2 Chevrolet Corvette C7 2:02.529
3 Porsche 911 RSR 2:01.125
Βλέπουμε λοιπόν, για να τελειώνω, πως παρουσιάζονται οι χρόνοι. Άντε τα πρωτότυπα με πολύ βαριές κι εξειδικευμένες αεροδυναμικές μετατροπές είναι απλά για τα νούμερα, όμως στις πιο κάτω κατηγορίες όπως LMGTE Pro και LMGTE Am, παρατηρούμε πως οριακά ξεπερνάνε τον απόλυτο χρόνο στις πρωτότυπες μηχανές. Φυσικά, το τελέντο του Μαρκέζ, δεν συγκρίνεται με το ταλέντο του οδηγού που έκανε 1.59 με την Aston Martin, δίχως να έχω πληροφορίες για τον άνθρωπο...όμως πιστεύω πως δεν προσεγγίζει καν σε αντιστοιχία το ταλέντο του Μάρκ κι όμως έκανε καλήτερο χρόνο με αυτοκίνητο, όσο παραγωγής μπορεί να θεωρηθεί.
Δεν παραθέτω τα παραπάνω για αντιπαράθεση, όποια λάθη στα στοιχεία, βεβαίως και να διορθώσω, όμως κάνω μια αναφορά τύπου μηχανή-κουτί σε αγωνιστικό-πραγματικό επίπεδο, έτσι χωρίς κάποιο ιδιαίτερο κίνητρο, απλά μια καταγραφή τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, στην εν λόγω πίστα που έχει ίδιο layout για όλους. Και φυσικά αφορμή για κουβέντα. Μετά εκτιμήσεως, προς άπαντες, Huan Antonio Balafoutre.
Κι εδώ όλος ο αγώνας..έτσι στο τζάμπα χωρίς GIOTIS750 με τα τιμημένα links...τζάμπα ρε παιδί μου...για πλάκα, ούτε δικαιώματα, ούτε τίποτα...να τρελαθείς...7 ώρες.
https://www.youtube.com/watch?v=5kLrWXLFwsE
LogOutGoRide
01/09/2015, 00:02
Γιώργο πάμε βόλτα την Κυριακή;
Εγώ με το CBR και εσύ....πάρε το fiesta :bawl:
Υπάρχουν κάπου σε φωτογραφία οι μπότες του Rossi;
Η μεγαλύτερη διαφορα στην κατηγορία lmp1 και lmp2 ειναι η αεροδυναμική και η υβριδική διάταξη (που δεν επιτρέπεται στις μικρότερες κατηγορίες) και οχι τοσο ο θερμικός κινητήρας. Στον αγώνα του σκ που πέρασε στο nurburgring η rebellion lmp1 (που δεν ειναι υβριδικη οπως των κορυφαίων ομάδων) με την oreca lmp2 ειχε μόλις 2 sec στον γύρο διαφορα.
Στους 4τροχους υπό το πρισμα της ευελιξίας των κανονισμών ειναι η πλεον καινοτόμος κατηγορία πρωτότυπων (ελευθερία σε αεροδυναμική, είδος θερμικού κινητήρα και υβριδικης διάταξης με δυνατότητα τετρακίνησης)..
εάν υπάρχει ουσία σε τούτο το νήμα να μιλάμε για αγωνιστικά αμάξια βς μοτοσυκλετών...:rolleyes:
blackbusa
01/09/2015, 01:59
Η μεγαλύτερη διαφορα στην κατηγορία lmp1 και lmp2 ειναι η αεροδυναμική και η υβριδική διάταξη (που δεν επιτρέπεται στις μικρότερες κατηγορίες) και οχι τοσο ο θερμικός κινητήρας. Στον αγώνα του σκ που πέρασε στο nurburgring η rebellion lmp1 (που δεν ειναι υβριδικη οπως των κορυφαίων ομάδων) με την oreca lmp2 ειχε μόλις 2 sec στον γύρο διαφορα.
Στους 4τροχους υπό το πρισμα της ευελιξίας των κανονισμών ειναι η πλεον καινοτόμος κατηγορία πρωτότυπων (ελευθερία σε αεροδυναμική, είδος θερμικού κινητήρα και υβριδικης διάταξης με δυνατότητα τετρακίνησης)..
elpizw na min agorazoun parbriz apo tin HJC....giati @@ xronous tha kanoun...
blackbusa
01/09/2015, 13:46
pithano senario an prolavaine o Petrucci...i fwto einai 4 meres prin to Silverstone...:lol:
340290
Coyote.V
01/09/2015, 14:42
του μαρκεθ του μπλοκαρε το πισω φρενο,ετσι ειπε ο μανατζερ του..
https://www.youtube.com/watch?v=838F8MjhoHs
Ωραάια φρένα ρε....της Nissin είναι ;
Στην περιπτωση του χορχε,θεωρω απαραδεκτο να θαμπωνει το κρανος σε τετοιο επιπεδο.Ευθηνη και η εταιρεια αλλα και η ομαδα/οδηγος.Δεν εχουν γινει δοκιμες σε αντιστοιχες συνθηκες;
αν σου λέει η εταιρεία ότι στη βροχή πρέπει να φοράς το επιρίνιο για να μη θολώνει το κράνος κι εσύ δεν το φοράς φταίει η εταιρεία;
MG-KTiNoS
01/09/2015, 17:11
αν σου λέει η εταιρεία ότι στη βροχή πρέπει να φοράς το επιρίνιο για να μη θολώνει το κράνος κι εσύ δεν το φοράς φταίει η εταιρεία;
πατάτα λέμεεεεεε....... :lol:
εν τω μεταξύ στις φετινές μονομαχίες Ρόσι-Μαρκεζ το αποτέλεσμα είναι 3-0 πανυγηρικό
1-0 Αργεντινή
2-0 Άσσεν
3-0 Σιλβερστόουν
Arxagelos
01/09/2015, 17:32
Λογικό να είναι πλέον ο πιο μισητός οδηγός ο JLo αφού είναι και ο μόνος που μπορεί να πάρει το 10ο απο τον Doctor.
MG-KTiNoS
01/09/2015, 17:43
Λογικό να είναι πλέον ο πιο μισητός οδηγός ο JLo αφού είναι και ο μόνος που μπορεί να πάρει το 10ο απο τον Doctor.
Δεν είναι μισητός κατ αρχήν....
Για μένα απλά είπε πολλά κι έκανε πολύ λιγότερα.
Πάει να πει?
Έναν 36αρη με ίδιο μηχανάκι έπρεπε να τον τρώει λάχανο.
Ακόμα κι αν το πάρει το πρωτάθλημα όλοι θα θυμούνται πως ο Ρόσσι πάλεψε και δεν τα κατάφερε
κι όχι πως αυτός κέρδισε.
Αυτό δεν είναι τυχαίο.
Είναι τι χτίζει κάποιος για τον εαυτό του. Τι εικόνα δείνει προς τα έξω.
Ακόμα αν ο Μάρκεζ δεν είχε τεχνικά προβλήματα φέτος θα μπορούσε ο Χόρχες να τον κάνει ζάφτι?
Όχι φυσικά.
Ούτε και ο Ρόσσι θα μου πεις....
Παραμένει όμως το γεγονός ότι ο ένας είναι στην έξωδο και ο άλλος στην κορφή.
Ο Μάρκεζ λοιπόν είναι ο χεράς της ιστορίας, ο Ρόσσι ο γερόλυκος που όταν σε βρει χαλαρό
σε τρυπάει και ο Χόρχε ο είχα πρόβλημα με το κράνος που μόνος μου διάλεξα....
υγ
το να είσαι 2 ΠΠ και να σε κλάνει ο Πετρούτσι στη βροχή φυσιολογικό δεν το λες.....
:rolleyes:
Arxagelos
01/09/2015, 18:04
..Είναι μισητός καταρχήν...
Όταν τους περνάει σουβλάκι τα σχόλια εδω μέσα είναι του τύπου.. "Βαρετός αγώνας" "ρομποτάκι" "δεν τον είδα όλον τον αγώνα στην μέση το έκλεισα" κτλ κτλ...
Επιπλέον ο πετρούτση θα μπορούσε να κλάσει και τον Βάλε όπως έκλασε και άλλους 23 οδηγούς αλλά το επίκεντρο είπαμε είναι ο JLo. ;)
GIOTIS750
01/09/2015, 18:20
..Είναι μισητός καταρχήν...
Όταν τους περνάει σουβλάκι τα σχόλια εδω μέσα είναι του τύπου.. "Βαρετός αγώνας" "ρομποτάκι" "δεν τον είδα όλον τον αγώνα στην μέση το έκλεισα" κτλ κτλ...
Επιπλέον ο πετρούτση θα μπορούσε να κλάσει και τον Βάλε όπως έκλασε και άλλους 23 οδηγούς αλλά το επίκεντρο είπαμε είναι ο JLo. ;)
Για τον πετρουτσι που λες παντως πιστευω οτι εαν μπορουσε να τον φτασει θα τον εφτανε
[μπορει ομως και να επεφτε προσπαθωντας]
αρα δεν μπορεσε να τον φτασει :) [ 4και κατι διαφορα ειχαν στον τερματισμο]
και θα επαιρνε/εχανε την πρωτη του νικη /βαθρο
κανεις δεν χαριζει νικη στα μοτο τζιπη στον αλλον
και ας κανουνε και προπωνησεις μαζι .
και ναι ειναι βαρετος ενας αγωνας χωρις αληλοπροσπερασματα και να μην υπαρχει ανταγωνισμος για το βαθρο
δεν λεει να ειναι ενας μπροστα κανα χιλιομετρο με σιγουρη την νικη ,
οποιος και να ειναι μπροστα το ιδιο βαρετος θα ειναι ο αγωνας οταν τρεχει μονος του!!!
O Λορένθο είναι σαν τον Στόνερ. Ένας γρήγορος και αλάνθαστος οδηγός.
Σκοπός του είναι να φεύγει μπροστά από τον πρώτο γύρο και να παίρνει τη νίκη.
Εγώ αυτόν τον αναγνωρίζω σαν "πρωταθλητή των χρονομετρημένων"
Τώρα όσο περί των "τους περνάει σουβλάκι".....................:bawl:
MG-KTiNoS
01/09/2015, 18:38
..Είναι μισητός καταρχήν...
Όταν τους περνάει σουβλάκι τα σχόλια εδω μέσα είναι του τύπου.. "Βαρετός αγώνας" "ρομποτάκι" "δεν τον είδα όλον τον αγώνα στην μέση το έκλεισα" κτλ κτλ...
ΤΟ θέμα είναι ότι δεν τους περνάει σουβλάκι και πολύ συχνά....
Θέλω να πω τα τελευταία 2,5 χρόνια το όνομα είναι Μαρκεζ και 2 χρόνια πιο πριν ήταν Στόνερ. Έπρεπε λοιπόν να ατυχίσουν αυτοί οι 2 για κάποιο λόγο
για να περάσει σουβλάκια (τις πιο πολλές φορές γιατί κάποιες πίστες τις είχε)
Επιπλέον ο πετρούτση θα μπορούσε να κλάσει και τον Βάλε όπως έκλασε και άλλους 23 οδηγούς αλλά το επίκεντρο είπαμε είναι ο JLo. ;)
Ο Πετρούτσι ΔΕΝ πέρασε τον παππού... και ο Μάρκεζ έπεσε από ατυχία... Άρα..?
Όταν πας για ΠΠ ΔΕΝ επιτρέπονται τέτοιες γκέλες.
και να στο πω όσο πιο απλά μπορώ ο Χόρχε όταν κέρδισε την πρώτη χρονιά το Ρόσσι πλάσαρε τον εαυτό του
για 1η μούρη στο Καβούρι.
Τα αποτελέσματα όμως δεν τον δικαίωσαν.
Πάντα υπήρχε κάποιος πιο καλός απ αυτόν.
Αν τον κερδίσει φέτος ο Ρόσσι στα 36 του για μένα πρέπει να πάει στην Ντουκάτι για εφάπαξ.
Είναι ντροπή να σε πατάει ο παππούς.... (ή να σου βγάζει το λάδι για να τον περάσεις έστω...)
:lol:
υγ
Αυτή τη στιγμή που μιλάμε ο Χόρχε δεν είναι καν νο1 στη Γιαμάχα...
μα για όνομα !!!
:vava:
Arxagelos
01/09/2015, 18:38
O Λορένθο είναι σαν τον Στόνερ. Ένας γρήγορος και αλάνθαστος οδηγός.
Σκοπός του είναι να φεύγει μπροστά από τον πρώτο γύρο και να παίρνει τη νίκη.
Εγώ αυτόν τον αναγνωρίζω σαν "πρωταθλητή των χρονομετρημένων"
Τώρα όσο περί των "τους περνάει σουβλάκι".....................:bawl:
A!!!! δηλαδή οτι είναι ο καλύτερος οδηγός στις εκκινήσεις και τους περνάει σουβλάκι ακόμη και απο τις πίσω θέσεις στο grid δεν μας ενδιαφέρει, Οοοοοοοκ. :rolleyes:
Νομίζω ο Πετρουτσι άνοιγε γκάζι όχι για να φτάσει τον βάλε,αλλά για να μην τον φτάσει ο ντόβι.
MG-KTiNoS
01/09/2015, 18:46
O Λορένθο είναι σαν τον Στόνερ. Ένας γρήγορος και αλάνθαστος οδηγός.
Σκοπός του είναι να φεύγει μπροστά από τον πρώτο γύρο και να παίρνει τη νίκη.
Εγώ αυτόν τον αναγνωρίζω σαν "πρωταθλητή των χρονομετρημένων"
Αυτή την κουβέντα την είχαν κάνει και παλιά για τον Πετρογκαζάκι
κι έχει βάση.
Το να κάνεις ένα τέλειο γύρο φυσικά είναι μαγκιά αλλά δεν έχει το στοιχείο της έκπληξης
Οι γραμμές είναι οι ίδιες και πάμε γερά.
Όταν όμως δεν φύγεις 1ος οι γραμμές αυτές δεν υπάρχουν πια, δεν θα φρενάρεις εκεί που θες
ούτε θα κάνεις ότι θα ήθελες.
Εκεί λοιπόν θέλει "άλλα" προσόντα για να "βρεις" τα πατήματα που σε κάθε στροφή είναι άλλα....
Σε τέτοιες συνθήκες ο Ρόσσι είναι πολύ κακός πελάτης και για αυτό δεν πέφτει κι όλας.
Ο Στόνερ είχε να λέει για το πόσο π.... ήταν!
:lol:
Νομίζω ο Πετρουτσι άνοιγε γκάζι όχι για να φτάσει τον βάλε,αλλά για να μην τον φτάσει ο ντόβι.
Λογικό αφού θέλει κι αυτός καλό μηχανάκι. Τα έδωσε όλα! (και τσουπ πήρε και μια αναβάθμιση νομίζω)
:D
A!!!! δηλαδή οτι είναι ο καλύτερος οδηγός στις εκκινήσεις και τους περνάει σουβλάκι ακόμη και απο τις πίσω θέσεις στο grid δεν μας ενδιαφέρει, Οοοοοοοκ. :rolleyes:
ποτε ακριβως ο Λορενθο περασε τους παντες σουβλακι???
Αν εστριβε πρωτος...καλως.
Αντιθετως...αν δεις ποσες φορες τον εχει παει κωλοφερατζα ο Γιατρουδακος φετος...:a029::a029::a029::a029:
Arxagelos
01/09/2015, 18:56
ποτε ακριβως ο Λορενθο περασε τους παντες σουβλακι???
Αν εστριβε πρωτος...καλως.
Αντιθετως...αν δεις ποσες φορες τον εχει παει κωλοφερατζα ο Γιατρουδακος φετος...:a029::a029::a029::a029:
Τους 5? ποιος μίλησε για τους 5 μόνο? εγώ λέω στους αγώνες που ήταν τελευταίος...
απλά το διευκρινίζω γιατί βλέπω δεν συνεννοούμαστε. ;)
A!!!! δηλαδή οτι είναι ο καλύτερος οδηγός στις εκκινήσεις και τους περνάει σουβλάκι ακόμη και απο τις πίσω θέσεις στο grid δεν μας ενδιαφέρει, Οοοοοοοκ. :rolleyes:
Όπως προείπα ο Λορένθο είναι ένας ταχύτατος και φορμαρισμένος αναβάτης.
Άρα δύσκολο να ξεκινάει από τις πίσω θέσεις.
Το πολύ πολύ να ξεκινήσει από το second row.
Τώρα εάν από στάση μέχρι τη πρώτη στροφή περνάει κανά δυό κι εσύ το
θεωρείς αυτό "τους περνάει σουβλάκι" τι να πω...
MG-KTiNoS
01/09/2015, 19:00
Αντιθετως...αν δεις ποσες φορες τον εχει παει κωλοφερατζα ο Γιατρουδακος φετος...:a029::a029::a029::a029:
Φέτος πάει πιο καλά απ όσο πίστευα για 3 λόγους
1 Ο Μάρκεζ έχει προβλήματα με το μηχανάκι
2 Η Ντουκάτι έκανε κοιλιά
3 Δεν υπάρχει Ντάνος
Μεταξύ μας αν ο Μάρκεζ δεν είχε αυτά τα προβλήματα, δεν τον είχε ΚΑΝΕΝΑΣ
Arxagelos
01/09/2015, 19:03
Όπως προείπα ο Λορένθο είναι ένας ταχύτατος και φορμαρισμένος αναβάτης.
Άρα δύσκολο να ξεκινάει από τις πίσω θέσεις.
Το πολύ πολύ να ξεκινήσει από το second row.
Τώρα εάν από στάση μέχρι τη πρώτη στροφή περνάει κανά δυό κι εσύ το
θεωρείς αυτό "τους περνάει σουβλάκι" τι να πω...
Ας το κάνουμε "Τους περνάει καλαμάκι" τότε.
Δε νομίζω να τον μισεί κανένας, απλά είναι αχώνευτος. Από την αρχή το έβγαζε αυτό. Δεν το έχει το επικοινωνιακό αλλά το θέλει, και το παθαίνει. Θα μπορούσε να κάνει τη δουλειά του και να είναι και ρομπότ στις απαντήσεις του όπως είναι στα γυρολόγιά του. Επιζητάει όμως την συμπάθεια του κόσμου και επειδή δεν του τη δείχνει αρχίζουν τα παρατράγουδα. Ακριβώς όπως και όταν όλα πάνε καλά, όλα είναι καλά και ευγένειες και καλή, εποικοδομητική κριτική, αλλά μόλις στραβώσει κάτι μπορεί να πετάξει κι ένα "φταίω" αλλά επί το πλείστον "φταίει κι εκείνο και το άλλο και τούτο κλπ κλπ κλπ." Ώρες ώρες μου φέρνει σε κακομαθημένο παιδάκι.
Ότι ξέρει να οδηγάει όμως ξέρει. Του αρέσει να φεύγει και να κάνει άψογα γυρολόγια. Αυτό είναι το αγαπημένο του. Αν τα καταφέρνει, καλώς, δεν μπορείς να τον εξαναγκάσεις να μένει πίσω μόνο και μόνο για να έχουμε "μάχες" και προσπεράσματα. Κι ο Στόνερ το ίδιο στυλ προτιμούσε απλά ήταν πιο απολαυστικό να τον βλέπεις να οδηγάει από το Λόρε. Anyway, μπορούμε να ανοίξουμε thread "the number 99" να τα πούμε εκεί ;)
MG-KTiNoS
01/09/2015, 19:06
ρε foogr01 σε όλους αρέσει να φεύγουν και κάνουν μοναχικό αγώνα....
Το θέμα είναι μπορούν?
Κι αν δε γίνει αυτό και βρεθούν πίσω τότε τι?
Σαβούρδα ή καταποντισμός?
Εδώ είναι και η μαγκιά του παππούκα.
Χωρίς να είναι ο πιο γλήγορος καταφέρνει να είναι πρώτος στη βαθμολογία
(τον να συμπαθείς κάποιον είναι άλλο πράμα, ατομικό σπορ είναι θα υπάρχουν εγωισμοί)
Ας το κάνουμε "Τους περνάει καλαμάκι" τότε.
Πες το και "τους περνάει πιτόγυρο" δεν με νοιάζει.
Γεγονός είναι ότι (σχεδόν) ποτέ του δεν έχει κάνει κάποιο αξιοθαύμαστο
αγώνα ούτε έχει κερδίσει κάποια μονομαχία που θα μείνει στην ιστορία.
Σίγουρα θα πάρει κι άλλο πρωτάθλημα, κατά 80% και το φετινό αλλά όταν
αποσυρθεί κανείς δεν θα τον θυμάται. Άντε εσύ και κανά 2 άλλοι.
Και θα σου δώσω παράδειγμα.
Πέρισυ το 15αύγουστο ανέβηκα Brno και κάθισα στο λεγόμενο "Στάδιο"
όπου είναι 2 πλαγιές αντικρυστές και μαζεύουν δεκάδες χιλιάδες κόσμου.
Δεν θα σου πω πόσο % ήταν κίτρινο, όλος ο ντουνιάς το ξέρει.
Θα σου πω ότι ήταν μόνο 2 γραφικά τυπάκια με τη μαύρη σημαία του Λόρε
και τα καπελάκια του που τον υποστήριζαν...
ρε foogr01 σε όλους αρέσει να φεύγουν και κάνουν μοναχικό αγώνα....
Το θέμα είναι μπορούν?
Κι αν δε γίνει αυτό και βρεθούν πίσω τότε τι?
Σαβούρδα ή καταποντισμός?
Εδώ είναι και η μαγκιά του παππούκα.
Χωρίς να είναι ο πιο γλήγορος καταφέρνει να είναι πρώτος στη βαθμολογία
(τον να συμπαθείς κάποιον είναι άλλο πράμα, ατομικό σπορ είναι θα υπάρχουν εγωισμοί)
Δε διαφωνώ. Είναι πάντως πιο μάχιμος από Ντάνο αλλά λιγότερο μάχιμος από ΜΜ. Ο ΜΜ ώρες ώρες βέβαια δεν ξέρει που να σταματήσει....
Δε διαφωνώ. Είναι πάντως πιο μάχιμος από Ντάνο αλλά λιγότερο μάχιμος από ΜΜ. Ο ΜΜ ώρες ώρες βέβαια δεν ξέρει που να σταματήσει....
Ο ΜΜ δυστυχώς ενώ είναι υπερταλαντούχος, έχει την κλασική νοοτροπία του Ισπανού αθλητή.
Αυτού που βλέπουμε και στο ποδόσφαιρο και στο μπάσκετ και στην Φ1 όπου θα παίξει βρώμικα
προκειμένου να πάρει τη νίκη.
..Είναι μισητός καταρχήν...
Όταν τους περνάει σουβλάκι τα σχόλια εδω μέσα είναι του τύπου.. "Βαρετός αγώνας" "ρομποτάκι" "δεν τον είδα όλον τον αγώνα στην μέση το έκλεισα" κτλ κτλ...
Επιπλέον ο πετρούτση θα μπορούσε να κλάσει και τον Βάλε όπως έκλασε και άλλους 23 οδηγούς αλλά το επίκεντρο είπαμε είναι ο JLo. ;)
συνήθως όταν είναι βαρετός αγώνας επειδή είναι πρώτος ο Λορένθο είναι βαρετός γιατί έφυγε από πολ και δεν τον πέρασε ποτέ κανένας ή άντε πέρασε κάποιον στην εκκίνηση ή θες και δύο μέχρι τη δεύτερη στροφή και από πίσω είχαμε 1-2 προσπεράσεις σε όλον τον αγώνα, αλλά όχι μόνο με το Λορένθο το ίδιο ισχύει με όποιον και να είναι μπροστά με τα ίδια δεδομένα πίσω.
Όσο για τον Πετρούτσι δεν τον είχε ποτέ τον Ρόσσι, ο μόνος λόγο που πλησίασε στο 1 κάμποσο ήταν γιατί με το που έπεσε ο Μάρκεζ ο Ρόσσι έκοψε ρυθμό, με το που είδε ότι τον πλησιάζει ξανάνοιξε (λιγότερο) κι αυτό φαίνεται από την τελική διαφορά.
Antonisss
01/09/2015, 21:38
Διαφορετικής αγωνιστικής νοοτροπίας αναβάτες Rossi - Lorenzo. Ο Lorenzo θέλει να φύγει μπροστά για να τρέξει στο ρυθμό του και "αν μπορείτε πιάστε με". O Rossi, όπως και ο Marquez, γουστάρουν το παιχνίδι, να σε πάνε ρόδα μέχρι ένα σημείο και είτε θα φύγουν αν νίωθουν ότι το χουν ή θα σε παίξουν στους 2 τελευταίους στα ίσια. Δεν είναι τυχαίο αυτό που διάβασα πολύ πρόσφατα, ότι από τις 38 νίκες του Lorenzo στη μεγάλη κατηγορία, σε 19 από αυτές οδήγησε όλο τον αγώνα.
Σε κάποιους αρέσει, σε κάποιους όχι, πάντα έτσι ήταν, είναι και θα είναι
spyrakos35
01/09/2015, 21:38
συνήθως όταν είναι βαρετός αγώνας επειδή είναι πρώτος ο Λορένθο είναι βαρετός γιατί έφυγε από πολ και δεν τον πέρασε ποτέ κανένας ή άντε πέρασε κάποιον στην εκκίνηση ή θες και δύο μέχρι τη δεύτερη στροφή και από πίσω είχαμε 1-2 προσπεράσεις σε όλον τον αγώνα, αλλά όχι μόνο με το Λορένθο το ίδιο ισχύει με όποιον και να είναι μπροστά με τα ίδια δεδομένα πίσω.
Όσο για τον Πετρούτσι δεν τον είχε ποτέ τον Ρόσσι, ο μόνος λόγο που πλησίασε στο 1 κάμποσο ήταν γιατί με το που έπεσε ο Μάρκεζ ο Ρόσσι έκοψε ρυθμό, με το που είδε ότι τον πλησιάζει ξανάνοιξε (λιγότερο) κι αυτό φαίνεται από την τελική διαφορά.
+1300
Ενας αγωνας ειναι βαρετος οταν δεν εχει μαχες..... Οποιος και αν ειναι ο πρωτος....
πυξιδας990
02/09/2015, 12:32
αφιερωμενο στους απανταχου συνοιδοπορητες που πιστεψαν τις παπαριες του λορενθο.και γαμω τα θολωματα να πουμε.340350
chillipf
02/09/2015, 12:57
Ωραία φώτο :smokin:
αφιερωμενο στους απανταχου συνοιδοπορητες που πιστεψαν τις παπαριες του λορενθο.και γαμω τα θολωματα να πουμε.340350
Αν δε κάνω λάθος είπε οτι δεν έβλεπε κανα 5-6 γύρους πριν το τέλος
H.A.Balafoutre
02/09/2015, 13:50
Πάντως ο αγώνας ήρθε καρμπόν του 1ου αγώνα στο Qatar, εκτός Μαρκέζ που ήτανε στην 5η θέση, για ακριβώς τους ίδιους λόγους από τον Λόρε. Για μένα αφού κερδίζουνε τα Yamaha...δεν με ζορίζει καθόλου το θέμα Ρόσσι-Λόρε διότι και οι 2 είναι ειλικρινέστατοι στις δηλώσεις τους και όταν κερδίζουν και όταν χάνουν. Χαίρομαι το ίδιο. Ας το πάρει ο καλήτερος από τους 2 πάνω σε Yamaha, αφού πλέον οι χονδα-Μαρκέζ, μάλλον, είναι εκτός.
bros400pgm
02/09/2015, 14:09
αφιερωμενο στους απανταχου συνοιδοπορητες που πιστεψαν τις παπαριες του λορενθο.και γαμω τα θολωματα να πουμε.340350
Mαλλον δεν διαβασες τις δηλωσεις του Λορενθο, Μανωλη. Μην φορας ΚΑΙ ΕΣΥ παρωπιδες. :wave2:
πυξιδας990
02/09/2015, 14:33
Για βαλτες......θολωμενο κρανος δεν ειπε?δηλ θολωσε στους 5 τελευταιους?καλο για να το πιστεψουμε
bros400pgm
02/09/2015, 15:12
Δεν προκειται να βαλω τιποτα Μανωλη. :beer:
Για βαλτες......θολωμενο κρανος δεν ειπε?δηλ θολωσε στους 5 τελευταιους?καλο για να το πιστεψουμε
Πότε έφτασε τον Ανδρεα?
The problem was when it started raining more and the temperature went down and I caught Andrea I couldn't see. I completely lost my vision, because the visor was foggy,” Lorenzo said.
Νόμιζε ότι τον έφτασε, αλλά τελικά απλά δεν έβλεπε καλά λόγω ζελατίνας.
Billymuse
02/09/2015, 15:44
340377
:lol:
https://www.youtube.com/watch?v=aO3L7PSnz-I
GIOTIS750
02/09/2015, 16:46
https://www.youtube.com/watch?v=2JZ8FMMG6Dw
https://www.youtube.com/watch?v=2JZ8FMMG6Dw
DoctoR_k6:beer::beer:
foogr01:beer::beer:
πυξιδας990
02/09/2015, 17:43
Κοσμα πιστευω οτι ολα βγηκαν απο την τσαντιλα του-κατι που ειχε, τελικα πηγε ολο λαθος
πυξιδας990
03/09/2015, 09:49
https://www.youtube.com/watch?v=cR7GZ19okHQ
go..
chillipf
03/09/2015, 10:47
https://www.youtube.com/watch?v=2JZ8FMMG6Dw
https://www.youtube.com/watch?v=2JZ8FMMG6Dw
DoctoR_k6:beer::beer:
foogr01:beer::beer:
Ένας από τους λόγους που έχει αυτή την απήχηση για τόσα πολλά χρόνια,
εκτός βέβαια από την οδηγική ικανότητα και μαχητικότητα :beer:
LogOutGoRide
03/09/2015, 12:00
Όσο πιο απλά γίνεται. Ο κορυφαίος μεταξύ κορυφαίων.
Άλλοι μπορεί και να φτάσουν, ίσως και να ξεπεράσουν, αν και πολύ πολύ δύσκολο.
Άλλοι απλά δεν θα αγγίξουν καν.
Ο τέλειος αναβάτης μέσα στο θέαμα MotoGP της Dorna.
Super VR46 για πάντα.
GIOTIS750
03/09/2015, 15:32
chillipf
:beer::beer:
LogOutGoRide
:beer::beer:
GIOTIS750
03/09/2015, 16:00
Off-Track: #BritishGP
https://www.youtube.com/watch?v=ObCfxcMeS_w
πυξιδας990:beer::beer:
Mονο σε εμενα φανηκε οτι ο Λορενθο ηταν και τυχερος καθως αναβατες που επεσαν ηταν μπροστα του και θα μπορουσε ανετα να ηταν αρκετα πιο πισω και να ειχε διαφορα στη βαθμολογια που θα απαιτουταν 3 αγωνες να καλυψει? Επισης σε αυτο το επιπεδο και με κρανη που κανουν οσο κανει superbike 5ετιας ειναι αστειο στα ματια μου να ριχνεις το φταιξιμο εκει.
Billymuse
05/09/2015, 20:10
https://www.youtube.com/watch?v=MlN2GHD56y0
:lol:ειδικά στην αρχή και στο τελος :bawl:
https://www.youtube.com/watch?v=MlN2GHD56y0
:lol:ειδικά στην αρχή και στο τελος :bawl:
Όντως :bawl:
Thanks HJC στο τέλος χαχαχα έκλαψα λέμε.
Billymuse
06/09/2015, 19:08
Ο Ροσσι με τη νίκη του στο Σιλβερστοουν έπιασε την δεκάδα με τους γηραιότερους αναβάτες που είχαν νίκη στην ιστορία του Motogp
(http://www.motogp.com/en/news/2015/09/05/rossi-closing-in-on-read/183498)
Rider Age at last MotoGP win Race
1. Fergus Anderson (GBR) 44 years 237 days 500cc/Spain/1953
2. Jack Findlay (AUS) 42 years 85 days 500cc/Austria/1977
3. Les Graham (GBR) 41 years 21 days 500cc/Spain/1952
4. Jack Ahearn (AUS) 39 years 327 days 500cc/Finland/1964
5. Harold Daniell (GBR) 39 years 240 days 500cc/Britain/1949
6. Frantisek Stastny (CZE) 38 years 247 days 500cc/East Germany/1966
7. Nello Pagani (ITA) 37 years 328 days 500cc/Nations/1949
8. Troy Bayliss (AUS) 37 years 213 days MotoGP/Valencia/2006
9. Phil Read (GBR) 36 years 235 days 500cc/Czech/1975
10. Valentino Rossi (ITA) 36 years 195 days MotoGP/Great Britain/2015
dimmie_72
08/09/2015, 21:25
Ίσως έχει δίκιο ο Lorenzo. Τουλάχιστον μέχρι εκεί που διάβασα ούτε ένας αναβάτης δεν λέει καλά λόγια για το air flow του HJC.
http://www.revzilla.com/motorcycle/hjc-rpha-10-speed-machine-lorenzo-helmet?utm_source=bronto&utm_medium=email&utm_term=Image+-+HJC+RPHA+10+Speed+Machine+Lorenzo+Helmet&utm_content=9/8+-+IL+-+Contest+-+old+header_NIS+control&utm_campaign=09/08/2015
το επιρίνιο τελικά το φόραγε?
το επιρίνιο τελικά το φόραγε?
όχι
όχι
ρητορική ήταν η ερώτηση, αλλά ευχαριστώ για την απάντηση...
:)
ρητορική ήταν η ερώτηση, αλλά ευχαριστώ για την απάντηση...
:)
:wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.