View Full Version : Aprilia Caponord 1000.....ακουω.
Pan (dvs)
25/08/2015, 14:35
Το Aprilia Caponord 1000 ειναι μια μηχανη με αρκετα πλεονεκτηματα αλλα και μειονεκτηματα.
Πολλα απο αυτα μετα το μοντελο του 2005 που ειχε και abs(?) λυθηκανε.Οι τιμες τους κινουνται σε λογικα πλαισια,αξιζει τον κοπο να ρισκαρει καποιος?
Και μη μου αρχισετε τα "παρε στρωμα και καθαρισες",τα ερωτηματα ειναι συγκεκριμενα.
Πλεονεκτηματα,μειονεκτηματα,τι πρεπει να προσεξει καποιος.
Αν υπαρξουνε απαντησεις KAI απο ιδιοκτητες Capo,θα εκτιμηθουνε ιδιαιτερα.
339959
taisteal
25/08/2015, 14:40
Νομιζω ο ggs ξερει να σου πει,το ειχε :D
Τον βαρεθηκες τον ληστη;
Tycho Moon
25/08/2015, 14:50
Φίλε Pan για αυτή τη μηχανή δεν ξέρω να σου πω πολλά πράγματα. Μόνο ότι την είχα οδηγήσει μια φορά και μου έδωσε την αίσθηση του πολύ δεμένου συνόλου.
Επίσης, πριν κανά 2-3μηνο κάποιο Caponord το είχε φορτώσει οδική βοήθεια προφανώς για κάποια βλάβη. Το είχαν βάλει στο διπλό και είχαν καργάρει και τους 2 τροχούς μπρος πίσω, με αποτέλεσμα - η μηχανή φορτώθηκε από κάποια επαρχία για Θεσαλλονίκη - με τους κραδασμούς του φορτηγού η μηχανή να κόψει τις κολλήσεις του πλαισίου στο σημείο που εδράζεται το σταντ. Η μηχανή επισκευάστηκε και θα πήγαινε για πούλημα..
Μιας και μένεις και εσύ εκεί πάνω και φαντάζομαι ότι θα ψαχτείς, καλό ψάξιμο στο τί θα πάρεις, μην σου τύχει κανά τζόκερ...
ΥΓ Ούτε τον τύπο που την έχει ξέρω, ούτε τη χρονολογία ή χρώμα της μηχανής για να σε βοηθήσω. Σαν περιστατικό το άκουσα.
Bob_o_mastoras
25/08/2015, 14:51
Και μη μου αρχισετε τα "παρε στρωμα και καθαρισες",τα ερωτηματα ειναι συγκεκριμενα.
339959
Τεεεερενς!! Ελα, σε ψαχνουνε..!!! :smokin:
Νομιζω ο ggs ξερει να σου πει,το ειχε :D
Πολλα έχουν αλλαξει από τοτε..
Τις κλασικες της ασθενειες λογικα θα τις έχουν λύσει οι προηγούμενοί ιδιοκτήτες
-Ταχυσυνδεσμοι βενζινης (αντικατασταση αμεσα οτυς ψευτικους πλαστικους με μεταλικους)
-Λεπτομερής Έλεγχος ηλεκτρικών (μιζα-πολλαπλασιαστης-έλεγχοι για διαρροές ρεύματος κλπ)
-ρουλεμάν τροχών
-κραδασμοί – στεγανοποίηση του ταμπλο
-λιγο τσιμπημένη καταναλωση
Φυσικά , και ότι άλλο έλεγχο θα έκανες σε ένα μηχανάκι 10+τιας
Θετικά
-Αξιόπιστο μοτερ (Ροταχ)
-πολύ καλή ποιότητα κύλισης
-άψογη οδική συμπεριφορά
-καλα φρενα-αναρτησεις
-πολύ ανετο για δυο ατομα+μπαγκαζια
-αποσπώμενη πίσω σέλα για φόρτωμα
-τιουμπλεςς ζαντες με ακτίνες
-υδραυλικος συμπλεκτης
Όταν ειχε βγει το μηχανακι ήταν ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ από τον ανταγωνισμό του σε πολλά σημεία , αλλά τα παιδικά λάθη της απριλια μαζί με την γτπκ αντιπροσωπεία του τότε και τους αλμπανιδες μηχανικούς το χαντάκωσαν για αυτό μετα τα σκότωναν….
ΥΓ.. επισης , ηταν πανεμορφο , ειδικα το alpine red (που εχεις και στην φωτο)... αυτο ειχα απο το 2003 εως 2006
Το είχα ψάξει μια εποχή κατά το 2010-2011 που οι τιμές τους πραγματικά είχαν πιάσει πάτο. Με 2,5-3Κ έπαιρνες τότε μοντέλο 2004 με ABS. (αν δεν κάνω λάθος τότε ξεκίνησε το ABS).
Τα προβλήματα ήταν συγκεκριμένα και δε νομίζω να υπήρξε κάποια αλλαγή (σε συνδέσμους σωληνώσεων βενζίνης πχ ή πολλαπλασιαστές) στα επόμενα μοντέλα. Μόνο η προσθήκη του ABS. Τουλάχιστον μέσα στο ApriliaForum δεν είχε πέσει το μάτι μου σε κάτι τέτοιο.
Όλοι μιλάνε για καλό πακέτο πλαισίου-αναρτήσεων-κινητήρα που με τη συνήθη ρύθμιση στον εγκέφαλο πήγαινε ακόμα καλύτερα. Έχω κάνει μόνο μικρή δοκιμή και μου είχαν αφήσει καλή εντύπωση κινητήρας και φρένα. Για καθημερινή μετακίνηση στην Αθήνα όμως δε με βόλευε..ήθελα κάτι πιο μανιτζέβελο. Εσύ που είσαι εκτός λογικά δεν θα έχεις τέτοιον ενδοιασμό. Άσε που και στο βάρος μια η άλλη είσαι με αυτό που έχεις.
Με το ύψος είσαι κομπλέ;
dimmie_72
25/08/2015, 15:12
οι εγγενείς αδυναμίες του Capo λύνονται για κάποιον με την πείρα σου με €200. BTW, ABS έχουν οι εκδόσεις από '04 και μετά και δεν θεράπευσαν κάτι απ αυτές. Αφού έκανες τον κόπο και έβαλες φωτό, βάλε τουλάχιστον μία από μηχανάκι μετά το '04. Κάτι τέτοιο ας πούμε.... :lol:
339967
dimmie_72
25/08/2015, 15:27
με αποτέλεσμα - η μηχανή φορτώθηκε από κάποια επαρχία για Θεσαλλονίκη - με τους κραδασμούς του φορτηγού η μηχανή να κόψει τις κολλήσεις του πλαισίου στο σημείο που εδράζεται το σταντ. Η μηχανή επισκευάστηκε και θα πήγαινε για πούλημα..
δεν το κατάλαβα αυτό...
339968
Επίσης, πριν κανά 2-3μηνο κάποιο Caponord το είχε φορτώσει οδική βοήθεια προφανώς για κάποια βλάβη. Το είχαν βάλει στο διπλό και είχαν καργάρει και τους 2 τροχούς μπρος πίσω, με αποτέλεσμα - η μηχανή φορτώθηκε από κάποια επαρχία για Θεσαλλονίκη - με τους κραδασμούς του φορτηγού η μηχανή να κόψει τις κολλήσεις του πλαισίου στο σημείο που εδράζεται το σταντ. Η μηχανή επισκευάστηκε και θα πήγαινε για πούλημα..
Ή δεν το είδες ο ίδιος ή δεν το είδες καλά ... :rolleyes:
Αυτό που περιγράφεις είναι σύνηθες σε ducati που έχουν το stand πάνω στο κάρτερ
σε συνδυασμό με άσχετους υπάλληλους οδικής κυρίως εταιρείας που εδρέυει στη Θεσσαλονίκη ,
αλλά caponord να ανοίξει εκεί που λες , από καργάρισμα τροχών δεν νομίζω ...
Πιο πιθανό να ανοίξει στο λαιμό , αν έχουν κάνει γυμναστική με τις καστάνιες των ιμάντων
παρά εκεί που περιγράφεις .
Κατα τα άλλα Παναγιώτη , ότι θες για πληροφορίες και από τη καλή και από την ανάποδη
πάρε τηλέφωνο !! :D
Tycho Moon
25/08/2015, 15:50
@dimmie_72 & faraway
Αυτό το μπρακέτο κάπου δένει στο πλαίσιο. Προφανώς, κάπου εκεί έσπασε. Δεν το είδα για να έχω γνώμη, σαν περιστατικό το ανάφερα. Το έγραψα στο τέλος προς αποφυγή παρεξηγήσεων..
Αυτό με τα ντουκάτι ήξερα ότι ανοίγουν εκεί τα κάρτερ λόγω της μαλακισμένης συνήθειας μερικών, να περιστρέφουν τη μηχανή πάνω στο σταντ γιατί βαριούνται να την γυρίσουν στρίβοντάς την μπρος πίσω, όπως επίσης και αν έχεις τη μηχανή στο σταντ και κάθεσαι επάνω.
Δεν είχα σκεφτεί ότι θα μπορούσε να συμβεί το ίδιο με τους ιμάντες κατά τη μεταφορά... Έχεις δίκιο.
paramedic
25/08/2015, 16:02
Το θέμα της κατανάλωσης το λύσαμε χάρη στον catfish. Το θέμα με το νερό στα όργανα θα το δείς μόνο αν το πας σε πλυντήριο και σου ρίξουν με πίεση εκεί. Αλλά και να μπεί δεν υπάρχι φόβος έτσι έχει μάθει αχαχαχαχαχα
Προχοράς άφοβα εφόσον την τσεκάρεις σωστά γιατί μιλάμε και για μηχανάκι 10+ ετών πια. Όλα τα έχουμε διορθώσει και με λίγα χρήματα πια. Ακόμα και τα θέματα του ανορθωτή με 50€ το λύσαμε όσοι έχουν ακόμα μαμά(δε νομίζω να υπάρχει κανένας πια). Στο φόρουμ της Aprilia έχει αναλυτικές οδηγίες και how to για όλα τα θέματα και φυσικά εδώ είμαστε όλοι για να αντιμετωπίσουμε ότι παρουσιαστεί.
dimmie_72
25/08/2015, 16:14
το πλαίσιο είναι αυτό:
339973
ο κινητήρας κατ ουσία είναι ανηρτημένος απ το πλαίσιο.
το κεντρικό σταντ πιάνει με brackets στα footrests του οδηγού.
Pan (dvs)
25/08/2015, 16:50
..........
Κατα τα άλλα Παναγιώτη , ότι θες για πληροφορίες και από τη καλή και από την ανάποδη
πάρε τηλέφωνο !! :D
Εσυ ησουνα στο προγραμμα ουτως η αλλως.:D
...............
Αφού έκανες τον κόπο και έβαλες φωτό, βάλε τουλάχιστον μία από μηχανάκι μετά το '04. Κάτι τέτοιο ας πούμε.... :lol:
339967
Θα εβαζα αλλα δεν βρηκα κανενα φορτωμενο.Αυτο που εβαλα λογικα ειναι του 01.
.... :D
Τον βαρεθηκες τον ληστη;
Οχι ρε φιλε.Μια χαρα ειναι ειναι ο Ληστης.Καθε τρια τεσσερα χρονια ομως,εχω τη συνηθεια να αλλαζω και μηχανη και κατηγορια.
Παρτο,
Λογικα οι παιδικές θα είναι λυμένες, και θα το χαρεις
Λευκάδιος
25/08/2015, 17:09
Κατα τα άλλα Παναγιώτη , ότι θες για πληροφορίες και από τη καλή και από την ανάποδη
πάρε τηλέφωνο !! :D
Γράφτε ρε παιδιά και την ανάποδη να ξέρουμε και οι υπόλοιποι που δεν μπαίνουμε σε φόρουμ που εξειδικευονται σε μάρκες-μοντέλα.
Διάβαζα προχτές το πολύ ωραίο ταξιδιωτικό σου στις Αλπεις και μου έκανε αρνητική εντύπωση η καλή σου.Σκεφτόμουν ακριβώς αυτά που γράφονται παραπάνω περί παιδικών ασθενιών που έχουν λυθεί απο τους ψαγμένους ιδιοκτήτες.
Τελικά τι ήταν?
Γράφτε ρε παιδιά και την ανάποδη να ξέρουμε και οι υπόλοιποι που δεν μπαίνουμε σε φόρουμ που εξειδικευονται σε μάρκες-μοντέλα.
Διάβαζα προχτές το πολύ ωραίο ταξιδιωτικό σου στις Αλπεις και μου έκανε αρνητική εντύπωση η καλή σου.Σκεφτόμουν ακριβώς αυτά που γράφονται παραπάνω περί παιδικών ασθενιών που έχουν λυθεί απο τους ψαγμένους ιδιοκτήτες.
Τελικά τι ήταν?
Και γιατί να μη το διαβάζουμε και εδώ αυτό το ταξιδιωτικό; Νομίζω ότι για τα ταξιδιωτικά μας είναι ένα από τα διαμάντια section του forum μας.
υγ. Τα παραπάνω δε τα γράδω με πρόθεση παρεξήγησης. Τουναντίον.
Λευκάδιε ,
το ''ανάποδη'' το λέω γιατί δεν θα κρυφτώ ούτε πρόκειται να υπερβάλω ( πλέον)
για ''δυνατότητες'' ή και για ''βλάβες'' που τα θεωρώ ολίγον αστικούς μύθους .:)
Αν διάβασεις λίγο παρακάτω το ταξιδιωτικό θα δεις και τις επεξήγησεις των θεμάτων και πως
αυτά , τα δημιούργησα ο ίδιος . :p
Για να μην ξεφύγω από το θέμα ,
και όπως έχω πει πολλές φορές το caponord είναι value for money ,
και μια μοτοσυκλέτα που εγώ την κατατάσσω ανάμεσα στο gs1200 και στο ktm 990 .
Δεν είναι ούτε το ένα ούτε το άλλο , είναι στη μέση .
''Αν είχα'' 5500 - 6000 € διαθέσιμα θα έπαιρνα gs ,
αλλά στα 3500-4000 € είναι μία από τις καλύτερες επιλογές . :winka:
Λευκάδιος
25/08/2015, 18:39
Λευκάδιε ,
το ''ανάποδη'' το λέω γιατί δεν θα κρυφτώ ούτε πρόκειται να υπερβάλω ( πλέον)
για ''δυνατότητες'' ή και για ''βλάβες'' που τα θεωρώ ολίγον αστικούς μύθους .:)
Αν διάβασεις λίγο παρακάτω το ταξιδιωτικό θα δεις και τις επεξήγησεις των θεμάτων και πως
αυτά , τα δημιούργησα ο ίδιος . :p
Για να μην ξεφύγω από το θέμα ,
και όπως έχω πει πολλές φορές το caponord είναι value for money ,
και μια μοτοσυκλέτα που εγώ την κατατάσσω ανάμεσα στο gs1200 και στο ktm 990 .
Δεν είναι ούτε το ένα ούτε το άλλο , είναι στη μέση .
''Αν είχα'' 5500 - 6000 € διαθέσιμα θα έπαιρνα gs ,
αλλά στα 3500-4000 € είναι μία από τις καλύτερες επιλογές . :winka:Μόλις είδα τις επεξηγήσεις :)
Προσωπικά αν έπαιρνα Caponord θα έψαχνα μόνο για το Raid και λόγο εμφανισης αλλά κυρίως λόγο αναρτήσεων.
Pan (dvs)
25/08/2015, 19:02
.............
Διάβαζα προχτές το πολύ ωραίο ταξιδιωτικό σου στις Αλπεις και μου έκανε αρνητική εντύπωση η καλή σου.Σκεφτόμουν ακριβώς αυτά που γράφονται παραπάνω περί παιδικών ασθενιών που έχουν λυθεί απο τους ψαγμένους ιδιοκτήτες.
Τελικά τι ήταν?
Αφου διαβασες και τη συνεχεια σου λυθηκανε καποιες αποριες.
Οπως και να χει ομως, ολες οι μαρκες εχουνε παρομοια περιστατικα.Εγω χαιρομαι να ακουω οτι εχει αδυναμιες καποια μηχανη.Στην αντιθετη περιπτωση ξερουμε ολοι οτι κατι παει στραβα.
Pan (dvs)
25/08/2015, 19:04
Χτύπα το
Μωρε κατσε να παρω μια ιδεα ,γιατι να μην :a018:
Bob_o_mastoras
25/08/2015, 19:06
Οπως και να χει ομως, ολες οι μαρκες εχουνε παρομοια περιστατικα.Εγω χαιρομαι να ακουω οτι εχει αδυναμιες καποια μηχανη.Στην αντιθετη περιπτωση ξερουμε ολοι οτι κατι παει στραβα.
Ή ειναι Honda!
:tooth:
Pan (dvs)
25/08/2015, 19:08
Ή ειναι Honda!
:tooth:
Ναι ρε,περισσοτερες πιθανοτητες εχεις να σου κατσει η Σακιρα,απο το να δεις Varadero σε συνεργειο.
Bob_o_mastoras
25/08/2015, 19:10
Ναι ρε,περισσοτερες πιθανοτητες εχεις να σου κατσει η Σακιρα,απο το να δεις Varadero σε συνεργειο.
Πως να το δεις στο συνεργειο;; Αφου σε ναυπηγεια το πανε για service.. :tooth:
dimmie_72
25/08/2015, 19:12
Θα εβαζα αλλα δεν βρηκα κανενα φορτωμενο.
;)
339977
;)
339977
Φορτωμένο, και βελτιωμένο εκεί που πρέπει. Διδκοπλακες + ακτινικες δαγκάνες από Tuono για να σταματάει.
MiltiadisK.D
25/08/2015, 21:38
Ωραία μοτοσυκλέτα Πάνο,και πραγματικά ξεφτίλα τιμές,(έχει και Κρήτη μερικά είδα,ότι χρειαστείς σφύρα ήρθε η σειρά μου:lol:).Μόνο μελανό σημείο η μεταπώληση τους,απο εμένα προχώρα;)
Α, ξέχασα...το μοτέρ του γίνεται κατά 99% ίδιο με του Mille μιας και ο κινητήρας είναι ίδιος εκτός εμβολών, κεφαλής και μπεκ.
Και μετά έχει (και κάνει) αρκετή πλάκα. :D
catmaster
25/08/2015, 21:56
Α, ξέχασα...το μοτέρ του γίνεται κατά 99% ίδιο με του Mille μιας και ο κινητήρας είναι ίδιος εκτός εμβολών, κεφαλής και μπεκ.
Και μετά έχει (και κάνει) αρκετή πλάκα. :D
ναι μόνο αυτά τα ψιλά τα φτηνά μωρέ ... (α και ο όγκος στο filter box)
πάντως έτσι που έχουν πάει οι τιμές (κάπου έχει ξανασυζητηθεί το θέμα και το ξαναείπα) αγοράζεις πραγματικά "πολύ" μηχανάκι για αυτά που δίνεις και μόνο καλό είναι αυτό :wave2:
ναι μόνο αυτά τα ψιλά τα φτηνά μωρέ ... (α και ο όγκος στο filter box)
Για μεταχειρισμένα μιλάμε, που δεν είναι ακριβά. Απλά πρέπει να του λείπουν πολυυυυύ κάποιου τα άλογα για να κάνει την μετατροπή. Δεν είναι το θέμα του filter box που δεν γίνεται 100% Mille. Κάτι με το άνοιγμα στις γκαζιέρες και τα μπεκ που βρίσκουν στο πλαίσιο ή κάτι τέτοιο...
Επειδή είχα μια μέρα ένα τέτοιο Capo...έχει πολύ ενδιαφέρον.
dimmie_72
25/08/2015, 23:20
Α, ξέχασα...το μοτέρ του γίνεται κατά 99% ίδιο με του Mille μιας και ο κινητήρας είναι ίδιος εκτός εμβολών, κεφαλής και μπεκ.
Και μετά έχει (και κάνει) αρκετή πλάκα. :D
πφφφφφ.... γίνεται και πολύ καλύτερο. :p
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=75490
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=4596
Pan (dvs)
26/08/2015, 07:33
.....
Μόνο μελανό σημείο η μεταπώληση τους,απο εμένα προχώρα;)
Στη συγκεκριμενη δεν με ενδιαφερει η μεταπωληση.Την θελω για να την κρατησω.
Αν τη βαρεθω,το πολυ πολυ να την κανω μετατροπη σε Tuono.
Αν τη βαρεθω,το πολυ πολυ να την κανω μετατροπη σε Tuono.
:tooth: :tooth: :tooth:
dimmie_72
26/08/2015, 10:29
Αν τη βαρεθω,το πολυ πολυ να την κανω μετατροπη σε Tuono.
πλην V4 θα τα έχεις, χαλαρά... :rolleyes:
Πως γίνεται οι ιδιοκτήτες να πίνετε νερό στο ονομά τους αλλά στις πωλήσεις να είναι τάφος;Το λέω καλοπροαίρετα και δεν θέλω να θίξω κανέναν.
Και μόνο που κυκλοφορεί αυτή η "συννεφιά" γύρω από το μοντέλο, αρκεί για να κάνει τον περισσότερο κόσμο να αλλάξει δρόμο.
ειναι μερικα μηχανακια που γινονται αστερια οταν η τιμη τους σαν μεταχειρισμενα φτασει την πραγματικη τους αξια
αν μπορεις με 3000 να πλησιασεις σε αποδοση μηχανακια που κανουν 17000 καινουρια αξιζει να κανεις παραχωρησεις (χωρις καμμια διαθεση υποβαθμισης)
τωρα αν καποιος σκασει 17000 και αφου λυσει ολα τα θεματα μετα απο μια δεκαετια φτασει να πουλαει 3000 τοτε..........:rolleyes:
dimmie_72
26/08/2015, 11:29
Πως γίνεται οι ιδιοκτήτες να πίνετε νερό στο ονομά τους αλλά στις πωλήσεις να είναι τάφος;Το λέω καλοπροαίρετα και δεν θέλω να θίξω κανέναν.
ναι, εμείς πάλι περιμέναμε εσένα να το πεις για ναρχίσουμε να παρεξηγιόμαστε γιατί 1η φορά τακούμε... :lol:
Άκου λοιπόν την πραγματική θεώρηση των πραγμάτων και πως λειτουργεί η αγορά όταν το marketing πετυχαίνει κατά καιρούς έκρηξη των πωλήσεων συγκεκριμένων μοντέλων και η έλλειψή του τα καταβαραθρώνει:
Κατ αρχή η παρουσία προβλημάτων σε συγκεκριμένα μοντέλα ποτέ δεν αποτέλεσε τουλάχιστον για τον Έλληνα αποτρεπτικό παράγοντα αγοράς ειδικά σαυτή την κατηγορία. Περισσότερο μετράει το prestige και το κοινωνικό status που προσφέρουν. Στην πώλησή του σαν 2ο χέρι αρχίζει να μετράει σιγά-σιγά και η εμφάνιση προβλημάτων και πάλι όμως χωρίς να αναιρεί τον προηγούμενο παράγοντα.
Τα gs 1200 τα τεσσάρια ξεκινάνε αν ρίξεις μια ματιά από τα 4 χιλιάρικα σχεδόν και ο ρυθμός που πέφτουν οι τιμές τους είναι αξιοπρόσεκτος. Την τελευταία τριετία παίζει να χάσανε και 2,5 χιλιάρικα. Στον αντίποδα τα καλά στημένα τεσσάρια και μετέπειτα Capo πωλούνται περί τα 4 χιλιάρικα επίσης και την τιμή αυτή κρατάνε σταθερά εδώ και 3 χρόνια. Αν λοιπόν σου πω ότι οι πωλήσεις είναι τάφος γιατί είναι ακριβό θα πέσω πολύ έξω;
Περιληπτικά και όχι χωρίς εξαιρέσεις θα έλεγα: Το Capo είναι 1 προϊόν με άριστο περιεχόμενο αλλά ίσως προβληματικό σε μερικά σημεία χαρτί περιτυλίγματος το οποίο εύκολα αντικαθιστάς, ενώ το BMW έχει εκπληκτικά ακριβό και fancy χαρτί συσκευασίας αλλά το προϊόν έχει σοβαρά προβλήματα (διαφορικά, σασμάν κλπ).
Manalishi
26/08/2015, 11:29
τωρα αν καποιος σκασει 17000 και αφου λυσει ολα τα θεματα μετα απο μια δεκαετια φτασει να πουλαει 3000 τοτε..........:rolleyes:
Πάντως και τα GS 10ετίας, την ίδια διαφορά τιμής παρουσιάζουν....
EDIT: Με πρόλαβε ο αποπάνου....
η τιμη του μεταχειρισμενου δεκαετιας φανερωνει ποσο καλο ηταν τελικα ενα μηχανακι (ή αυτοκινητο) και οχι τα specs και οι δοκιμες οταν πρωτοβγαινει στην αγορα
οταν κανεις εχει κατι καλο στα χερια του οχι απλα δεν το σκοτωνει αλλα δεν το πουλαει καν
ναι μόνο αυτά τα ψιλά τα φτηνά μωρέ ... (α και ο όγκος στο filter box)
πάντως έτσι που έχουν πάει οι τιμές (κάπου έχει ξανασυζητηθεί το θέμα και το ξαναείπα) αγοράζεις πραγματικά "πολύ" μηχανάκι για αυτά που δίνεις και μόνο καλό είναι αυτό :wave2:
Σαν πρωην ιδιοκτητης 04 συμφωνω και επαυξανω.......
Και ενα ασχετο που διβασα παραπανω......
Ποτε μα ποτε μην αφηνετε τους...της οδικης βοηθειας να δενουν μηχανακι σε διπλο σταντ.....
Τα μηχανακια δενονται η χωρις καθολου σταντ η στο μονο και αυτο με προυποθεσεις....!!!
Ειναι τρελα τα κιλα πιεσης που εξασκουν οι φορτηγισιες καστανιες προσδεσης...!!
:wave2:
Spam on
Δεν ξερουν να δενουν μηχανακια , απλα .
Ξερουν μονο οσοι εχουν δικα τους και τα μετακινουν με trailer , οι υπολοιποι ειναι στου κασιδι το κεφαλι
Spam off
Pan (dvs)
26/08/2015, 14:21
Πως γίνεται οι ιδιοκτήτες να πίνετε νερό στο ονομά τους αλλά στις πωλήσεις να είναι τάφος;Το λέω καλοπροαίρετα και δεν θέλω να θίξω κανέναν.
Νομιζω οτι καπου εδω ειναι η αληθεια.
........................
Όταν ειχε βγει το μηχανακι ήταν ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ από τον ανταγωνισμό του σε πολλά σημεία , αλλά τα παιδικά λάθη της απριλια μαζί με την γτπκ αντιπροσωπεία του τότε και τους αλμπανιδες μηχανικούς το χαντάκωσαν για αυτό μετα τα σκότωναν….
ΥΓ.. επισης , ηταν πανεμορφο , ειδικα το alpine red (που εχεις και στην φωτο)... αυτο ειχα απο το 2003 εως 2006
Επισης η λυση ειναι ευκολη.
οι εγγενείς αδυναμίες του Capo λύνονται για κάποιον με την πείρα σου με €200. BTW, ABS έχουν οι εκδόσεις από '04 και μετά και δεν θεράπευσαν κάτι απ αυτές. ... :lol:
339967
Ειναι μια πολυ παρεξηγημενη μηχανη.Αν δεν ειχε αυτα τα μικροπροβληματα,τα Varandero θα ητανε μετρημενα στους δρομους.Εγινε πολυ περισσοτερη βαβουρα απ οτι αναλογουσε στα προβληματα του.Ισως να εφταιγε και η υψηλη τιμη αγορας.
Παντως ειναι ενα εργαλειο,που αν το βρει καποιος απαλλαγμενο απο τα χαζοπροβληματα του δεν δειχνει τα χρονια του.Οι Ιταλοι ειχανε κανει πολυ καλη δουλεια και του βαλανε πανω ασπαστο κινητηρα.
Δεν ήταν μόνο τα παιδικά προβλήματα ,
αλλά και επίσης ότι ΤΟΤΕ , η αντιπροσωπεία
ήταν ανύπαρκτη όσο και άσχετη !! ;)
Bob_o_mastoras
26/08/2015, 14:44
Ποιος εχει την αντιπροσωπια τωρα;;
Τώρα είναι η piaggio από πίσω ,
και όλα δουλέυουν ρολόι στις περισσότερες μεγάλες αντιπροσωπείες .
Εγώ χρόνια εξυπηρετούμε από Αρμακώλα και Παπανικολάου
και βρίσκω ότι χρειάζομαι αμεσότερα και από τι βρίσκω στη Μοτοδυναμική
για το yamaha μου .
οταν ο κατασκευαστης ειναι αξιοπιστος υπαρχει εμπιστοσυνη ακομα κι αν ο εισαγωγεας ειναι ο ακατανομαστος
καποιες εποχες ο κοσμος προτιμουσε να αγοραζει ιαπωνικα παραεισαγωγης χωρις καλυψη στην ουσια παρα ευρωπαικα με αντιπροσωπεια και ανταλλακτικα
Nαι οκ παίδες ,
δεν θα πάιξω σε αυτό το παιχνίδι ...
:wave2:
οταν ο κατασκευαστης ειναι αξιοπιστος υπαρχει εμπιστοσυνη ακομα κι αν ο εισαγωγεας ειναι ο ακατανομαστος
καποιες εποχες ο κοσμος προτιμουσε να αγοραζει ιαπωνικα παραεισαγωγης χωρις καλυψη στην ουσια παρα ευρωπαικα με αντιπροσωπεια και ανταλλακτικα
Τα japan παραεισαγωγής, ήταν τσάμπα σχετικά και το θέμα με τα ανταλλακτικά μπορούσες να το καλύψεις είτε με παρόμοια μοντέλα που κυκλοφορούσαν Ευρώπη, είτε με κομμένα μηχανάκια που επίσης έρχονταν με το κιλό. Τα ευρωπαικά του 90, ήταν πολύ ακριβά και δεν είχαν ξεπεράσει τα προβλήματα αξιοπιστίας, επομένως ήταν κατανοητό το να αντιμετωπίζονται με επιφύλαξη. Εκτός αυτού, προβλήματα κάλυψης είχαν και τα ευρωπαικά του τότε, μιας και οι αντιπρόσωποι άλλαζαν το ίδιο συχνά με την ιδιοκτησία των εργοστασίων.
Το Capo στα λεφτά που παίζει, είναι too much μοτοσυκλέτα. Τα προβλήματα αναφέρθηκαν και είναι της πλάκας. Περισσότερο και απο την φήμη της κακής αντιπροσωπείας, χαντακώθηκε από τους ξυλοκόπους μηχανικούς βόδια, που απλά δεν μπορούσαν να ρυθμίσουν ένα V2 διαμάντι.
Τώρα, αν κάποιος βρίσκει τα 3.000€ πολλά, και με προβληματική μεταπώληση ας πάρει SH-300 του 2008-2010 που είναι Honda και δεν παθαίνει τίποτα και με καλή πΓοιότητα κατασκευής.
amyroukai
26/08/2015, 15:28
[σπαμ]
ξεκίνησα να διαβάζω το δρομογράφημα του φαραγουέη.
δεν ζηλεύω καθόλου ( :cry: )
[/σπαμ]
dimmie_72
26/08/2015, 15:32
Τώρα, αν κάποιος βρίσκει τα 3.000€ πολλά, και με προβληματική μεταπώληση ας πάρει SH-300 του 2008-2010 που είναι Honda και δεν παθαίνει τίποτα και με καλή πΓοιότητα κατασκευής.
η ... "παρε στρωμα και καθαρισες" :lol:
Bob_o_mastoras
26/08/2015, 15:36
[σπαμ]
ξεκίνησα να διαβάζω το δρομογράφημα του φαραγουέη.
δεν ζηλεύω καθόλου ( :cry: )
[/σπαμ]
Bαλε κανα link ρε μοναχοφαη! :cool:
Μην προσπαθείτε να κρίνετε καταστάσεις του 2003 ,το 2015.
Τωρα , για τα λεφτά που το βρίσκεις , μια χαρά είναι το μηχανακι αν είναι προσεγμένο
dimmie_72
26/08/2015, 17:14
Μην προσπαθείτε να κρίνετε καταστάσεις του 2003 ,το 2015.
Τωρα , για τα λεφτά που το βρίσκεις , μια χαρά είναι το μηχανακι αν είναι προσεγμένο
πολύ ακριβό είναι μάστορα, κι ας είν' και προσεγμένο... :(
δώκαμεν περί τα €100.000 για το CayenneS και δεν μας το παίρνουν ούτε με 15. :lol:
Pan (dvs)
26/08/2015, 17:29
Μην προσπαθείτε να κρίνετε καταστάσεις του 2003 ,το 2015.
Τωρα , για τα λεφτά που το βρίσκεις , μια χαρά είναι το μηχανακι αν είναι προσεγμένο
Παρολα αυτα θεωρω οτι ειναι ακομη ακριβο για δεκαετιας.
amyroukai
26/08/2015, 17:33
Για να καταλάβω δηλαδή, τα μηχανάκια με ηλικία 10-12-13 χρόνια, πόσο θα έπρεπε να πωλούνται; Αγοράστηκε λέω 'γω τώρα 14000 και αν πωλείται στο 20-25% αυτής είναι "Φτηνό" ή είναι πάρα πολύ λογικό για την ηλικία του (και αν είναι ακόμα σε κατάσταση αξιόμαχη και δεν θέλει άλλαγμα το μισό) ;
Μήπως κάπου έχωμεν χάσει την μπάλαν, το γήπεδον, τον διαιτητήν και απευθυνόμαστε όλοι σε συλλέκτες και γνώστες με ότι σαπάκι έχει "χέρι με χέρι έπεσε και στα δικά μου χέρια";
dimmie_72
26/08/2015, 17:40
αφού το βρίσκεις ακριβό και απορρίπτεις τα ΒΜW
-που σε όλα τα forum τους είσαι ενεργό, δραστήριο και μπράβο σου μέλος και σε παρακολουθώ και διδάσκομαι-...
γιατί δεν κοιτάς κάτι σε Τriumph;
Pan (dvs)
26/08/2015, 17:43
Για να καταλάβω δηλαδή, τα μηχανάκια με ηλικία 10-12-13 χρόνια, πόσο θα έπρεπε να πωλούνται; Αγοράστηκε λέω 'γω τώρα 14000 και αν πωλείται στο 20-25% αυτής είναι "Φτηνό" ή είναι πάρα πολύ λογικό για την ηλικία του (και αν είναι ακόμα σε κατάσταση αξιόμαχη και δεν θέλει άλλαγμα το μισό) ;
Μήπως κάπου έχωμεν χάσει την μπάλαν, το γήπεδον, τον διαιτητήν και απευθυνόμαστε όλοι σε συλλέκτες και γνώστες με ότι σαπάκι έχει "χέρι με χέρι έπεσε και στα δικά μου χέρια";
Δεν υπαρχει "πρεπει".Τις τιμες τις διαμορφωνει η αγορα και η ζητηση.Το οτι καποιοι αγορασανε κατι ακριβα,δεν σημαινει οτι θα το πουλησουνε ακριβα.
Εχει να κανει με το ενδιαφερον και τη ζητηση.Το πετρελαιο οταν ειναι στα αζητητα πεφτει,ασχετα αν ο μισος πλανητης σκοτωνεται για την παρτη του.
Pan (dvs)
26/08/2015, 17:44
αφού το βρίσκεις ακριβό και απορρίπτεις τα ΒΜW
-που σε όλα τα forum τους είσαι ενεργό, δραστήριο και μπράβο σου μέλος και σε παρακολουθώ και διδάσκομαι-...
γιατί δεν κοιτάς κάτι σε Τriumph;
Σε ποιον το λες αυτο?:confused:
Προφανώς, ΔΕΝ έχω ψάξει να πάρω καπονορντ.
Με μια ματια είδα οτι πχ τα μοντέλα του 2003 έχουν 2500-3000 .
Το 2003 έκανε καινούργιο ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ 11000.
Αν είναι προσεγμένο και με κάποια προικα δεν νομίζω οτι είναι ακριβό.
Απο την στιγμη που έχει λύσει τα θέματα του και η αντιπροσωπεία είναι οκ με ανταλλακτικά και σερβίς είναι πολύ μηχανάκι για λιγα λεφτά.
dimmie_72
26/08/2015, 17:47
φλρκ μπήκες για να ρωτήσεις για το Capo η να κάνεις συζήτηση μακροοικονομίας; Γι αυτό έχουμε και κάτοχο Tuono που τα λέει και καλύτερα... :lol:
Pan (dvs)
26/08/2015, 17:51
Προφανώς, ΔΕΝ έχω ψάξει να πάρω καπονορντ.
Με μια ματια είδα οτι πχ τα μοντέλα του 2003 έχουν 2500-3000 .
Το 2003 έκανε καινούργιο ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ 11000.
Αν είναι προσεγμένο δεν νομίζω οτι είναι ακριβό.
Απο την στιγμη που έχει λύσει τα θέματα του και η αντιπροσωπεία είναι οκ με ανταλλακτικά
Του 03 εχουνε λογικες τιμες.Λεγοντας δεκαετιας αναφερομουνα στα 05.Βρισκεις καποια στα 4000 ευρω που θεωρω οτι εκει θα επρεπε να παιζει,αλλα αρκετα ειναι πιο ψηλα.Μην ξεχναμε οτι ειναι δυσκολη η μεταπωληση της και αυτο ειναι κατι που επιρεαζει τον αγοραστη.
Δεν ειναι ομως αυτο το ζητουμενο.Το ζητουμενο ειναι οτι εχει να κανει με την αξιοπιστια της μηχανης.
Του 03 εχουνε λογικες τιμες.Λεγοντας δεκαετιας αναφερομουνα στα 05.Βρισκεις καποια στα 4000 ευρω που θεωρω οτι εκει θα επρεπε να παιζει,αλλα αρκετα ειναι πιο ψηλα.Μην ξεχναμε οτι ειναι δυσκολη η μεταπωληση της και αυτο ειναι κατι που επιρεαζει τον αγοραστη.
Δεν ειναι ομως αυτο το ζητουμενο.Το ζητουμενο ειναι οτι εχει να κανει με την αξιοπιστια της μηχανης.
Κοιτά , αν μου ελεγες το 2006 οτι θες να πάρεις απριλια, θα σε κλείδωνα σε ενα δωμάτιο και θα πέταγα το κλειδί στην θάλασσα να σε γλειτωσω...:lol:
Τώρα ελπιζω να έχουν αλλαξει πολύ τα πραγματα προς το καλύτερο.
Pan (dvs)
26/08/2015, 17:58
Κοιτά , αν μου ελεγες το 2006 οτι θες να πάρεις απριλια, θα σε κλείδωνα σε ενα δωμάτιο και θα πέταγα το κλειδί στην θάλασσα να σε γλειτωσω...:lol:
Τώρα ελπιζω να έχουν αλλαξει πολύ τα πραγματα προς το καλύτερο.
Αν στο ελεγα τοτε καλα θα εκανες.:D
οποιοδηποτε 1000αρι+ σημερα πωλειται σε καλη τιμη λογω υψηλου κοστους χρησης και συντηρησης
catmaster
26/08/2015, 18:15
Του 03 εχουνε λογικες τιμες.Λεγοντας δεκαετιας αναφερομουνα στα 05.Βρισκεις καποια στα 4000 ευρω που θεωρω οτι εκει θα επρεπε να παιζει,αλλα αρκετα ειναι πιο ψηλα.Μην ξεχναμε οτι ειναι δυσκολη η μεταπωληση της και αυτο ειναι κατι που επιρεαζει τον αγοραστη.
Δεν ειναι ομως αυτο το ζητουμενο.Το ζητουμενο ειναι οτι εχει να κανει με την αξιοπιστια της μηχανης.
άμα σε προβληματίζει ρε παιδάκι πάρε κάτι άλλο που λέμε ..... "στρώμα και καθάρισες" (πιο παλιά λέγανε πάρε Africa και καθάρισες) :lol:
πάντως το μηχανάκι είναι καλό , το μοτεράκι του αντέχει (καλό λαδάκι silkolene semi και δουλεύει τζάμι) και φορτώνεται μια χαρά (α ναι τα μαμά κάγκελα για μαμά βαλίτσες δεν υπάρχουν πια αν θυμάμαι καλά )
Κοιτά , αν μου ελεγες το 2006 οτι θες να πάρεις απριλια, θα σε κλείδωνα σε ενα δωμάτιο και θα πέταγα το κλειδί στην θάλασσα να σε γλειτωσω...:lol:
Τώρα ελπιζω να έχουν αλλαξει πολύ τα πραγματα προς το καλύτερο.
Ευτυχώς που δεν σε ήξερα το 2006 δλδ...άγιο είχα, και άγιο είχα που δεν άκουσα κανέναν παρά μόνο τα λουλουδάκια και τις καρδούλες που αναβόσβηναν μόλις είδα το Tuono.
Δεν ξερω τι κάνει τώρα η αντιπροσωπεία, αλλά το 2007 που έφαγα τον βρόντο στα Μέγαρα, ότι παρήγγειλα το είχαν είτε σε stock είτε στο max μια εβδομάδα αν έπρεπε να έρθει από Ιταλία όπως πχ η ουρά της.
Σε ότι αφορά την μεταπολιτική αξία και αν είναι ακριβά τα 1000άρια 10ετίας, προσωπικά θα προτιμήσω να κάνω το Τuono κορνίζα στον τοίχο και να χαζεύω την κωλάρα του παρά να το πουλήσω όσο το scooter που αγόρασα μεταχειρισμένο προ 2 μηνών.
Ευτυχώς που δεν σε ήξερα το 2006 δλδ...άγιο είχα, και άγιο είχα που δεν άκουσα κανέναν παρά μόνο τα λουλουδάκια και τις καρδούλες που αναβόσβηναν μόλις είδα το Tuono.
Δεν ξερω τι κάνει τώρα η αντιπροσωπεία, αλλά το 2007 που έφαγα τον βρόντο στα Μέγαρα, ότι παρήγγειλα το είχαν είτε σε stock είτε στο max μια εβδομάδα αν έπρεπε να έρθει από Ιταλία όπως πχ η ουρά της.
Σε ότι αφορά την μεταπολιτική αξία και αν είναι ακριβά τα 1000άρια 10ετίας, προσωπικά θα προτιμήσω να κάνω το Τuono κορνίζα στον τοίχο και να χαζεύω την κωλάρα του παρά να το πουλήσω όσο το scooter που αγόρασα μεταχειρισμένο προ 2 μηνών.
Εσύ είσαι ερωτευμένος ρε και δεν πιανεσαι... Ο έρωτας ειναι τυφλος και ξεπερνά όλα τα εμπόδια..:lol:
Μην πει άνθρωπος κουβέντα για την γκομενα και το σόϊ της...αμέσως να μανουριασεις..:lol:
Capo 2ης γενιάς που πωλούνται άνω των 4500 € ,
συνήθως απλά δεν πωλούνται καθόλου αλλά μένουν στο ράφι .;)
Η λογική λέει ότι :
- 1ης γενιάς από 2000-3000 €
- 2ης γενιάς από 3000-4500 € ( και το 4500 δύσκολα )
το μόνο που δικαιούται και αξίζει να δωθούν άνω των 4500 €
άντε μέχρι 5000 € ταβάνι είναι καλοσυντηρημένο raid .
Εσύ είσαι ερωτευμένος ρε και δεν πιανεσαι... Ο έρωτας ειναι τυφλος και ξεπερνά όλα τα εμπόδια..:lol:
Μην πει άνθρωπος κουβέντα για την γκομενα και το σόϊ της...αμέσως να μανουριασεις..:lol:
Oxi, δεν είσαι δίκαιος. Ο ερωτευμένος εύκολα περνάει στην άλλη πλευρά αν του γ@αμήσει το αίμα η αγαπημένη του. Τυχερός και συνεπής σε αυτά που ζήταγα (δηλαδή να τη σκίζω :tooth:) και χατήρι δεν μου χάλασε...:D
spyrakos35
26/08/2015, 19:50
Ρε φιλαρακ, αν σε φαινεται ακριβο, παρε κατι αλλο ναούμ.....
Pan (dvs)
26/08/2015, 20:00
Ρε φιλαρακ, αν σε φαινεται ακριβο, παρε κατι αλλο ναούμ.....
Αντε ρε κανε καμμια βουτια να συνελθεις.
Λεφτα υπαρχουν,παλι θα τα λεμε?
spyrakos35
26/08/2015, 20:03
Αντε ρε κανε καμμια βουτια να συνελθεις.
Λεφτα υπαρχουν,παλι θα τα λεμε?
Αγανακτισμενο αε κοβω.....
Εγω παντως φιλε τα εχω γραψει πριν απο σενα...... :lol:
Εγω λεω να φωναξετε τον Γ.Γ να κανει παζαρι το μηχανακι.
Τι διαολο !!!με ενα χλρκο δεν θα βρηκε 1000αρι;
:D
catmaster
26/08/2015, 20:48
Ευτυχώς που δεν σε ήξερα το 2006 δλδ...άγιο είχα, και άγιο είχα που δεν άκουσα κανέναν παρά μόνο τα λουλουδάκια και τις καρδούλες που αναβόσβηναν μόλις είδα το Tuono.
Δεν ξερω τι κάνει τώρα η αντιπροσωπεία, αλλά το 2007 που έφαγα τον βρόντο στα Μέγαρα, ότι παρήγγειλα το είχαν είτε σε stock είτε στο max μια εβδομάδα αν έπρεπε να έρθει από Ιταλία όπως πχ η ουρά της.
Σε ότι αφορά την μεταπολιτική αξία και αν είναι ακριβά τα 1000άρια 10ετίας, προσωπικά θα προτιμήσω να κάνω το Τuono κορνίζα στον τοίχο και να χαζεύω την κωλάρα του παρά να το πουλήσω όσο το scooter που αγόρασα μεταχειρισμένο προ 2 μηνών.
αυτό το είχα ξεχάσει ... πως το "σορτάρισες" το μηχανάκι ρε ;;
Oxi, δεν είσαι δίκαιος. Ο ερωτευμένος εύκολα περνάει στην άλλη πλευρά αν του γ@αμήσει το αίμα η αγαπημένη του. Τυχερός και συνεπής σε αυτά που ζήταγα (δηλαδή να τη σκίζω :tooth:) και χατήρι δεν μου χάλασε...:D
Ω,ρε γμτ... Εσύ είσαι χειρότερα...είσαι παντρεμένος...:bawl:
akis_trevor
26/08/2015, 21:25
Εγω λεω να φωναξετε τον Γ.Γ να κανει παζαρι το μηχανακι.
Τι διαολο !!!με ενα χλρκο δεν θα βρηκε 1000αρι;
:D
τρεφεν.....:bawl:
που ναι ο ματζι ρε φιλε;;;;θα σου βρει gs1200 με 1500 ευρα ανετα!
αυτό το είχα ξεχάσει ... πως το "σορτάρισες" το μηχανάκι ρε ;;
Εύκολα. Γκάζι στην έξοδο της Κ9 και απογείωση με high. Fly me to the moon καιετς...
Ω,ρε γμτ... Εσύ είσαι χειρότερα...είσαι παντρεμένος...:bawl:
Για να γίνει η πώληση, ήθελαν δύο μάρτυρες και μου πέταξαν και κουφέτα. Κουμπάρος ήταν ο sapila racing. :beer:
Εύκολα. Γκάζι στην έξοδο της Κ9 και απογείωση με high. Fly me to the moon καιετς...
πάρε δικύλινδρο σου λένε...
δεν κινδυνεύεις από high σου λένε...:(
θα πα να του πετάξω ένα τράξιο κοντρο του δικού μου να ησυχάσω
τρεφεν.....:bawl:
που ναι ο ματζι ρε φιλε;;;;θα σου βρει gs1200 με 1500 ευρα ανετα!
Ο magi είχε βρει να τον πληρώσουν για να αγοράσει GS.
amyroukai
27/08/2015, 08:59
Ο magi είχε βρει να τον πληρώσουν για να αγοράσει GS.
απλά επιβεβαιώνεις ότι κάτι μυαλά σαν το δικό σου που δεν θέλουν τον αέρα της αλλαγής και της προόδου στη χώρα μας έχουν φέρει ως εδώ που φτάσαμε. Ο άνθρωπος πήγε να φέρει την ελπίδα στο χώρο της μοτοσικλέτας που ταλανίζεται απο έριδες, σκάνδαλα και εργολαβικές σχέσεις με τους καρεκλοκένταυρους της δεξιάς και του πασοκ, έδωσε το καλό παράδειγμα του λιτού βίου αγοράζοντας φτηνή μοτοσικλέτα και όργωσε την ευρώπη προωθώντας τον ελληνικό μοτοσικλετισμό (25000 χιλιόμετρα δεν είχε πει, μέσα σε ένα χειμώνα; ), εσείς τίποτα, στην κοροϊδία. Τι να πεις, τι να πεις, δεν θα δούμε άσπρη μέρα ποτέ σε αυτόν τον τόπο...
Και για να λέμε του στραβού το δίκιο πιο ελληνική μοτοσικλέτα από αυτήν με το γαλανόλευκο σήμα (όπως η σημαία μας, θυμίζω) ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ. Απόδειξη ότι είναι παντού. :bawl:
Buenaventura
27/08/2015, 09:28
Οποτε ολοι συμφωνουμε οτι το Capo ειναι καλο μηχανακι,και ας παει ο ανθρωπος να το παρει....
Τα προβλημματα του ειναι αυτα που εχουν αναφερθει πιο πανω και λυνονται σχετικα φθηνα.Επειδη ομως ειχα κ εγω ενα καπο για ενα φεγγαρι,θα διαφωνησω ως προς το θεμα "φρενα".Το μηχανακι ΔΕΝ εχει φρενα (εγω ειχα το ABS).Για ταχυτητες πανω απο 100-120 π.χ για να φρεναρεις επρεπε να το μελετησεις καλα.....Επισης το θεμα καταναλωση...Αν σκοπευεις να ταξιδευεις με πανω απο 140 ετοιμασου,καιει την μανα του κ τον πατερα του,ο catfish δεν κανει τπτ...Πολυ καλη ποιοτητα κυλησης,200αριζει δικαβαλο και με βαλιτσα χωρις να το καταλαβαινεις.
Value for money ειπε καποιος ποιο πανω και πραγματικα αυτο ειναι.Η αληθεια ειναι οτι μετανιωσα που το εδωσα,ηθελα να το κρατησω ΚΑΙ αυτο....:wave2:
Οποτε ολοι συμφωνουμε οτι το Capo ειναι καλο μηχανακι,και ας παει ο ανθρωπος να το παρει....
Τα προβλημματα του ειναι αυτα που εχουν αναφερθει πιο πανω και λυνονται σχετικα φθηνα.Επειδη ομως ειχα κ εγω ενα καπο για ενα φεγγαρι,θα διαφωνησω ως προς το θεμα "φρενα".Το μηχανακι ΔΕΝ εχει φρενα (εγω ειχα το ABS).Για ταχυτητες πανω απο 100-120 π.χ για να φρεναρεις επρεπε να το μελετησεις καλα.....Επισης το θεμα καταναλωση...Αν σκοπευεις να ταξιδευεις με πανω απο 140 ετοιμασου,καιει την μανα του κ τον πατερα του,ο catfish δεν κανει τπτ...Πολυ καλη ποιοτητα κυλησης,200αριζει δικαβαλο και με βαλιτσα χωρις να το καταλαβαινεις.
Value for money ειπε καποιος ποιο πανω και πραγματικα αυτο ειναι.Η αληθεια ειναι οτι μετανιωσα που το εδωσα,ηθελα να το κρατησω ΚΑΙ αυτο....:wave2:
Κάποιες ενστάσεις από εμπειρία με τα aprilia. Εχω διαβάσει πολλές ιστορίες στο Aprilia Bikers και έχω δει πολλά V2 με αυξημένη κατανάλωση να στέλνονται στον Bill, μετά από κουκουρούκου ρύθμισμα.
Πιστεύω πως δεν μπορεί να καίει την μάνα του και τον πατέρα του, όταν το Tuono Gen II με 57mm σώματα (47mm του Capo), πολύ πιο δυνατό μοτέρ και γυμνό καίει περίπου 7,0-7,5 lt/100 με ταχύτητες 160-170 km/h. Παρόμοια κατανάλωση είχαν σχεδόν όλα τα μηχανάκια 750-1000 στις διαδρομές που έχω κάνει μαζί τους κατά καιρούς, όπως στην σιδηρόκωλη στο Τσεπέλοβο-Βωβούσα που είμασταν 13-14 μοτοσυκλέτες.
Εντύπωση μου είχε κάνει επίσης η επιστροφή από την μυθική ετήσια του 2013 στον Βόλο (που ήταν ο Pan-Dvs), που γύρισα με τον Gallos. Εγώ δικάβαλλο, αυτός με το 990 μονός αλλά με μπαγκαζιέρες και λουκάνικο, ίδιες ταχύτητες (160-170 σταθερά) και το ΚΤΜ έκαιγε 1 lt/100 περiσσότερο από το Tuono (!).
Για τα φρένα, μάλλον έχεις δίκιο μιας και το έχω ακούσει και από άλλους. Οι δαγκάνες του Capo είναι μια χαρά στο Srx μου που τις έβαλα, αλλά το srx είναι -100 κιλά από το Capo.
Εντύπωση μου είχε κάνει επίσης η επιστροφή από την μυθική ετήσια του 2013 στον Βόλο (που ήταν ο Pan-Dvs), που γύρισα με τον Gallos. Εγώ δικάβαλλο, αυτός με το 990 μονός αλλά με μπαγκαζιέρες και λουκάνικο, ίδιες ταχύτητες (160-170 σταθερά) και το ΚΤΜ έκαιγε 1 lt/100 περiσσότερο από το Tuono (!).
Εμενα μου κανει εντυπωση που με μπαγκαζιερες (δηλαδη 1μ πλατος μετωπικης επιφανειας) το 990 εκαψε μονο 1λτ/100 παραπανω απο το τουονο!
Me to δικο μου Capo παντως ημουνα αρκετα ευχαριστημενος με τα φρενα του αλλα... Φοραγε υψηλης πιεσης σωληνακια ( τα οποια δεν γνωριζω εαν ηταν φορεμενα απο μαμα η απο τον προυγουμενο ιδιοκτητη....)
Buenaventura
27/08/2015, 11:59
Εμενα μου κανει εντυπωση που με μπαγκαζιερες (δηλαδη 1μ πλατος μετωπικης επιφανειας) το 990 εκαψε μονο 1λτ/100 παραπανω απο το τουονο!
Ακριβως!Η επιφανεια-αντισταση στον αερα του καπο ειναι σαφως χειροτερη απο τουονο.Ειχα τουονο κ το πρωτο πραγμα που μου εκανε εντυπωση ειναι πως γινεται στα ιδια χιλιομετρα (ταξιδι-εθνικη) το τουονο να καιει λιγοτερο.
Buenaventura
27/08/2015, 12:16
Κάποιες ενστάσεις από εμπειρία με τα aprilia. Εχω διαβάσει πολλές ιστορίες στο Aprilia Bikers και έχω δει πολλά V2 με αυξημένη κατανάλωση να στέλνονται στον Bill, μετά από κουκουρούκου ρύθμισμα.
Πιστεύω πως δεν μπορεί να καίει την μάνα του και τον πατέρα του, όταν το Tuono Gen II με 57mm σώματα (47mm του Capo), πολύ πιο δυνατό μοτέρ και γυμνό καίει περίπου 7,0-7,5 lt/100 με ταχύτητες 160-170 km/h. Παρόμοια κατανάλωση είχαν σχεδόν όλα τα μηχανάκια 750-1000 στις διαδρομές που έχω κάνει μαζί τους κατά καιρούς, όπως στην σιδηρόκωλη στο Τσεπέλοβο-Βωβούσα που είμασταν 13-14 μοτοσυκλέτες.
Εντύπωση μου είχε κάνει επίσης η επιστροφή από την μυθική ετήσια του 2013 στον Βόλο (που ήταν ο Pan-Dvs), που γύρισα με τον Gallos. Εγώ δικάβαλλο, αυτός με το 990 μονός αλλά με μπαγκαζιέρες και λουκάνικο, ίδιες ταχύτητες (160-170 σταθερά) και το ΚΤΜ έκαιγε 1 lt/100 περiσσότερο από το Tuono (!).
Για τα φρένα, μάλλον έχεις δίκιο μιας και το έχω ακούσει και από άλλους. Οι δαγκάνες του Capo είναι μια χαρά στο Srx μου που τις έβαλα, αλλά το srx είναι -100 κιλά από το Capo.
Βυρωνα το μηχανακι δεν το ειχε δει ο Μπιλ,το ειχα παρει απο Αρμακολλα και πιστευω οτι ηταν καλα ρυθμισμενο.Ισως οχι τελεια,αλλα ουτε κ κουκουρουκου.Με τις ταχυτητες που εγραψες πιο πανω εμενα μου εκαιγε 10+(για να μην πω 11 και πεσουν να με φανε).Η ατακα "πανω απο τα 150 καιει την μανα του κ τον πατερα του" ειναι απαντηση απο κατοχους στο Bikers οταν εθεσα το θεμα της καταναλωσης.Το ποιο αδυναμο μοτερ πρεπει να δουλεψει πιο ψηλα για να βγαλει τα χιλιομετρα.
Δεν λεω κατι με σκοπο να θιξω το μοτο,οπως ειπα μετανιωσα που το εδωσα,ο ανθρωπος ομως ζητησε εμπειριες και ετσι γραφω κ εγω την δικη μου.
(Ειχαμε βρεθει μια μερα στον Σμπρινη αλλα δεν μιλησαμε,εσυ εφευγες κ γω περιμενα στην σειρα,1st gen ασιμη με ολινς μπροστινο απο δευτερης)
Βυρωνα το μηχανακι δεν το ειχε δει ο Μπιλ,το ειχα παρει απο Αρμακολλα και πιστευω οτι ηταν καλα ρυθμισμενο.Ισως οχι τελεια,αλλα ουτε κ κουκουρουκου.Με τις ταχυτητες που εγραψες πιο πανω εμενα μου εκαιγε 10+(για να μην πω 11 και πεσουν να με φανε).Η ατακα "πανω απο τα 150 καιει την μανα του κ τον πατερα του" ειναι απαντηση απο κατοχους στο Bikers οταν εθεσα το θεμα της καταναλωσης.Το ποιο αδυναμο μοτερ πρεπει να δουλεψει πιο ψηλα για να βγαλει τα χιλιομετρα.
Δεν λεω κατι με σκοπο να θιξω το μοτο,οπως ειπα μετανιωσα που το εδωσα,ο ανθρωπος ομως ζητησε εμπειριες και ετσι γραφω κ εγω την δικη μου.
(Ειχαμε βρεθει μια μερα στον Σμπρινη αλλα δεν μιλησαμε,εσυ εφευγες κ γω περιμενα στην σειρα,1st gen ασιμη με ολινς μπροστινο απο δευτερης)
Κρίμα που δεν τα είπαμε. :beer:
Εμένα δεν μου κάθεται καλά το νούμερο που λες, όχι πως δεν συνέβαινε απλά είναι εξωφρενική κατανάλωση για αυτόν τον κινητήρα. Το Tuono που είχες, φόραγε ελαφρά μεγαλύτερα μπεκ από το Capo (51mm νομίζω), που απέχουν πολύ από τα 57 του Gen II που έχει και μεγαλύτερες βαλβίδες. Τα νούμερα 10-11 δλδ, τα καίω μόνο με τέρμα γκάζι σε ΕΟ ή πίστα.
Δε ξέρω...ας μιλήσουν και οι υπόλοιποι κάτοχοι Caponord μήπως είναι κάτι που δεν γνωρίζω.
Μόλις μίλησα με Bill σχετικά με το θέμα της κατανάλωσης. Ενα σωστά ρυθμισμένο Capo, έχει κατανάλωση 6-7lt/100 με ταχύτητες 130-160km/h, και μόνο σε τέρμα γκάζι θα φτάσει τα 9+ (τηρουμένων των αυτονόητων, δλδ φορτίο και γρανάζωμα).
Κάτι μου είπε για τα πριν και μετά του 2003 μοντέλα που έχουν λ και αλλάζει ο τρόπος ρύθμισης (εκτός των εργοστασιακών προδιαγραφών).
Και μενα η δικη μου εμπειρια αυτα τα νουμερα λεει .
Βεβαια κατα καιρους εχουν καταγραφει και διαφορετικες αποψεις και προς το ανω αλλα και προς το κατω οριο .
Η μεση καταναλωση ενος capo , παντως κινουμενο σε normal ρυθμους ειναι το 5,7 με 6,5+ lt/100
Αυτο αλλαζει οσο πιο ευαισθητο ειναι το δεξι χερακι
el-Gatto
27/08/2015, 14:05
Aν. . . "Η μεση καταναλωση ενος capo ,κινουμενο σε normal ρυθμους ειναι το 5,7 με 6,5+ lt/100 "
τότε η ελάχιστή του ποιά είναι;
Και ποιός θεωρείται "νορμάλ ρυθμός" για ένα Tουριστικό 1000άρι "MegaOnOff" ???
Buenaventura
27/08/2015, 14:19
Αν ταδε εφη Bill,τοτε ετσι ειναι.
Οποτε το δικο μου ηταν κακορυθμισμενο.
Αυτα λεγαμε faraway και στο ΑΒ....Οταν ρωτησα "τι εννοειτε με νορμαλ ρυθμους?" η απαντηση που πηρα ηταν "ε,120-130 στην εθνικη...".120 ρε παιδια πανε και τα λεωφορεια του κτελ στην εθνικη.Προσωπικα δεν θα επαιρνα 1000cc μηχανακι για να πηγαινω με 120.Αλλα και παλι,το μεγαλυτερο μειονεκτημα για μενα δεν ηταν η καταναλωση,αλλα τα φρενα που με το ABS ναι μεν δεν επεφτες...αλλα δεν σταματαγες κιολας.Απο οσα εχω διαβασει η μοντα με τις δαγκανες απο τουονο λυνει το θεμα αυτο,εγω απλα δεν θελησα να ασχοληθω...
Το ρεζουμε...Τιμιοτατο μηχανακι για τα λεφτα του,ομορφο και στριφτερο (για την κατηγορια) :beer:
GhostDog
27/08/2015, 14:32
Μόλις μίλησα με Bill σχετικά με το θέμα της κατανάλωσης. Ενα σωστά ρυθμισμένο Capo, έχει κατανάλωση 6-7lt/100 με ταχύτητες 130-160km/h, και μόνο σε τέρμα γκάζι θα φτάσει τα 9+ (τηρουμένων των αυτονόητων, δλδ φορτίο και γρανάζωμα).
Κάτι μου είπε για τα πριν και μετά του 2003 μοντέλα που έχουν λ και αλλάζει ο τρόπος ρύθμισης (εκτός των εργοστασιακών προδιαγραφών).
να πω και γω το μακρύ μου σαν κάτοχος κάπο
με χάρτη κάτφισ και καλορυθμισμένο από μπιλλ, σε χρήση εντός αθήνας (όχι κέντρο, αλλά προάστια, μεγάλες λεωφόροι και ΑΟ) με μοτίβο χρήσης: πάντα, σούζα, σπασίματα ταχυτήτων στα φανάρια και ΑΟ 180-190+ έχω μια κατανάλωση 9,5 με 11 βαριά βαριά σε πολύ καφριλίκι)
Σε ΟΛΟίδια χρήση το 990 adv που είχα παλαιότερα έπαιζε από 11,5 ως 13+ οπότε το λες και ψιλο-οικονομικό το κάπο.
Επίσης το κάπο άμα το πας αργά καίει αέρα. Το 990 όταν το ζέσταινες στο διπλό σταντ είχε 8lt/100 κατανάλωση. :D
όχι ότι το 990 δεν το λατρεύω και δεν είναι μηχανάρα έτσι;; ;)
αυτά για καταναλώσεις. τώρα το αν είναι καλό μηχανάκι ή όχι.. είναι τίμιο για τα λεφτά του, και όπως είπαν και άλλοι πάνω πέρνεις πολύ μηχανή για τα λεφτά που δίνεις.
μέτρια φρένα που βράζουν και εύκολα αν το κυνηγάς σε κανά κατηφορικό στροφιλίκι.
Οπωσδήποτε πίσω ανάρτηση με το καλημέρα για να γίνει μηχανή.
Τα υπόλοιπα πήγαινε σε κανά καφέ με το ΑΒ, να τα μάθεις ;)
btw Βύρωνα, ο bill γύρισε Αθήνα ή είναι ακόμη διακοπές;;; :p γιατί τον περιμένω :lol:
Ναι, αλλά συγκρίνεις ένα μηχανάκι με το χειρότερο (σε θέμα κατανάλωσης) της κατηγορίας για να το βγάλεις οικονομικό :touched:
Pan (dvs)
27/08/2015, 14:38
Μεση ταχυτητα γισ τα on off θεωρουνται τα 130. Λογικοτατη ταχυτητα για ταξιδι ασχετα με τα κυβικα.Ητε 650 ,ητε 1200 εκει ειναι η μεση ταχυτητα.Η διαφορα ειναι στην ανεση.
Το θεμα ανοιχτηκε για να ακουσω τα κακα και τις λυσεις τους.Εχει βαλει κανεις σωληνακια υψηλης?Παρατηρησε διαφορα στα φρενα?
GhostDog
27/08/2015, 14:42
το Varadero το mk2 του κολλητού μου με ίδια οδήγηση όπως περιγράφω κάτω από τα 10-10μίσο, ΔΕΝ έπεφτε.
Vstrom 650 δικάβαλο δανεικό με ένα top-case πήγα Αθήνα-Καλαμάτα και μου κάψε 10 στα 100. Και δεν τράβαγε κιόλας.
σου φαίνετε καλύτερο το κάπο τώρα;;
btw Βύρωνα, ο bill γύρισε Αθήνα ή είναι ακόμη διακοπές;;; :p γιατί τον περιμένω :lol:
Ακόμα διακοπές είναι, τον περιμένω και εγώ να μου μαζέψει το srx :lol:
Περί καταναλώσεων, συνάγω το συμπέρασμα πως περισσότερο με το χέρι του αναβάτη έχει να κάνει στα V2... :tooth:
Αν με ρωτούσε κάποιος τι μου καίει το Tuono, μόνο συγκεκριμένος δεν θα μπορούσα να είμαι.
Εχω δει και κάτω από 7,0 lt/100 στην ΕΟ και αυτονομία 260 χλμ χωρίς να μείνω, έχω μείνει όμως και στα 150 χλμ...πρόπερσι που ανέφερα τον Βόλο και τα 7,4lt/100 με το ΚΤΜ παρέα στην επιστροφή, είχαν γίνει 11+lt/100 στο ανέβα που πήγαινα με 190-250 συνέχεια...
Άβυσσος τα aprilia. :lol:
το Varadero το mk2 του κολλητού μου με ίδια οδήγηση όπως περιγράφω κάτω από τα 10-10μίσο, ΔΕΝ έπεφτε.
Vstrom 650 δικάβαλο δανεικό με ένα top-case πήγα Αθήνα-Καλαμάτα και μου κάψε 10 στα 100. Και δεν τράβαγε κιόλας.
σου φαίνετε καλύτερο το κάπο τώρα;;
:tooth: :tooth:
akis_trevor
27/08/2015, 15:00
Vstrom 650 δικάβαλο δανεικό με ένα top-case πήγα Αθήνα-Καλαμάτα και μου κάψε 10 στα 100. Και δεν τράβαγε κιόλας.
;;
Σερι τερμα γκαζι το πηγαινες;;
Σερι τερμα γκαζι το πηγαινες;;
Ούτε ο Τσάκ Νόρρις δεν μπορεί να το κάνει αυτό στο V-Strom. :nono:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.