Σύνδεση

View Full Version : ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ / ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΕ ΟΝ-OFF



Σελίδες : 1 [2]

kyo
09/03/2016, 15:11
καλοριζικο καλες βολτες

zannisvel
09/03/2016, 15:21
Ταξιδια και ρομαντικες βολτες στα ποταμακια με υπνοσακους δε ξερω αν θα κανεις αλλα σιγουρα θα τη χαζευεις σα χανος για πολλα χρονια....
:beer: :beer:

Καλα χιλιομετρα και παντα ορθιος!!!!

OldMan
09/03/2016, 16:02
+1000 όσα είπαν οι παραπανω για τις ευχές...!!!
(αλλα το μηχανακι έχει σχέση με OFF λιγότερο από ότι ενα Multistrada...)

giannis1070
09/03/2016, 17:47
Ευχαριστώ ρε παιδιά, να είσαστε καλά. Αντεύχομαι καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους σας!

Και όπως πολύ σωστά λέει και ο Γέροντας......"Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε..."

:beer:

xristos x
09/03/2016, 17:55
Καλοταξιδη!!!

macedonas
09/03/2016, 21:50
Κουκλί :eek::eek:
πολλά πολλά χλμ. να έχεις !!

Δεινόσαυρος
10/03/2016, 10:50
Κουκλί, συγχαρητήρια!

Μην παραλείψεις, μετά την πρώτη εκδρομή σε βουνά, ποταμάκια και καμπιν να ανεβάσεις φωτό για τους "απιστους" εδώ μέσα που λένε οτι δεν πάει... ;)

OldMan
10/03/2016, 17:53
Μην παραλείψεις, μετά την πρώτη εκδρομή σε βουνά, ποταμάκια και καμπιν να ανεβάσεις φωτό για τους "απιστους" εδώ μέσα που λένε οτι δεν πάει... ;)
Δεν ειπαμε ότι δεν παει...

Είπαμε να μην το πάει...!!

arkroan
10/03/2016, 18:08
Καλοτάξιδο και συγχαρητήρια.

Σε κανα μήνα/διμηνο χρήσης, οταν του εχεις παρει τον αερα δηλαδή, περιμένουμε Update με το αν είναι οτι περίμενες και οτι σκεφτόσουν. Αν σε κάλυψε δηλαδή με αυτά που έψαχνες. Θα βοηθήσει επόμενους υποψήφιους αναβάτες.

MikeG
10/03/2016, 19:07
Με γειες!

:beer: :beer:

AlexisV-stom
10/03/2016, 19:13
καλοταξιδι φιλε με πολλα και καλα χιλιομετρα !!!:beer:

leo1964
10/03/2016, 19:24
Καλά ταξίδια να έχεις!!
Ωραίο μηχανάκι και ευρωπαικό.....μπηχτή για κάποιους άλλους!!!

duke200
11/03/2016, 06:56
:beer:

Pan (dvs)
11/03/2016, 08:28
Απο εδω το πηγες απο εκει το εφερες σε ασφαλτινο κατεληξες.:D




Ομορφη μηχανη,καλους δρομους.:beer:

giannis1070
18/04/2016, 14:53
Καλοτάξιδο και συγχαρητήρια.

Σε κανα μήνα/διμηνο χρήσης, οταν του εχεις παρει τον αερα δηλαδή, περιμένουμε Update με το αν είναι οτι περίμενες και οτι σκεφτόσουν. Αν σε κάλυψε δηλαδή με αυτά που έψαχνες. Θα βοηθήσει επόμενους υποψήφιους αναβάτες.

Φίλοι καλησπέρα,

Έχει περάσει σχεδόν 1,5 μήνας και περίπου 3000χλμ χρήσης, μικτής ως επί το πλείστον η οποία μεταφράζεται ως 1800χλμ πόλη, 1150χλμ σε εθνικούς-περιφερειακούς-επαρχιακούς κτλ δρόμους, και καμιά 50αριά χλμ σε χωματόδρομους (πατημένους και μη). Εδώ να πω ότι τα χωμάτινα κομμάτια ήταν απλά διεκπεραίωση διαδρομής και όχι enduro κτλ.

Προτερήματα:

Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, καταπίνει με μεγάλη άνεση τις κακοτεχνίες του ελληνικού οδοστρώματος. Πραγματικά η μηχανή της Ελλάδας του σήμερα, όπως ειπώθηκε. Βέβαια δεν είναι η μοναδική on-off που το κάνει αυτό.

Μου αρέσει όπως στρίβει. Αν και 21 ίντσες μπροστά και δεδομένου ότι πήγε να με πουλήσει μια φορά όταν το πίεσα λίγο παραπάνω, είμαι γενικά ικανοποιημένος. Να πω εδώ ότι φοράει της μάνας του τα λάστιχα (Scorpion Trail).

Ο ήχος της μηχανής. Αυτό το γρύλισμα του τρικύλινδρου με έχει τρελάνει.

Γουστάρω τρελά, που με αυτήν τη μηχανή, μπορώ να κάνω κυριολεκτικά τα πάντα (εκτός από καθαρόαιμο enduro.....οι εμπειρότεροι ας πάρουν θέση). Προχθές Σάββατο έκανα μια δικάβαλη βόλτα στην Εύβοια (Χαλκίδα - Ρώσος - Πήλι - Σαρακίνηκο - Λημνιώνας μέσω πέρασμα του Τούρκου – Κοντοδεσπότι- Χαλκίδα) για να παρακολουθήσω μια διάλεξη του Δρ. Μάνου Δανέζη (SPAM ON** συστήνω ανεπιφύλακτα να ασχοληθείτε με τα θέματα που αναπτύσσει, υπάρχουν ομιλίες του σωρό στο youtube (https://www.youtube.com/results?search_query=%CE%BC%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%82+%CE%B4%CE%B1%CE%BD%CE%AD%CE%B6%CE%B7%CF%82)** SPAM OFF). Η διαδρομή που έκανα είναι εδώ (https://www.google.gr/maps/dir/37.964163,23.5570649/38.4629363,23.5886718/%CE%91%CE%93%CE%99%CE%9F%CE%A3+%CE%99%CE%A9%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%97%CE%A3+%CE%A1%CE%A9%CE%A3%CE%A3%C E%9F%CE%A3,+%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%B9,+%CE%95%CF%8D%CE%B2%CE%BF%CE%B9%CE%B1/38.7672005,23.6053893/%CE%A3%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%AE%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF/38.7225348,23.737353/%CE%91%CE%B2%CE%AC%CE%BD%CF%84%CF%89%CE%BD+50,+%CE%A7%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%AF%CE%B4%CE%B1/@38.571331,23.6211195,24587m/data=!3m1!1e3!4m31!4m30!1m5!3m4!1m2!1d23.5233793!2d38.4095151!3s0x14a11bb31753f64d:0xd8a18f94f92bc0a 4!1m0!1m5!1m1!1s0x14a14f0ffaec8a8d:0x8a0e9d667650c750!2m2!1d23.4897271!2d38.7334008!1m0!1m5!1m1!1s0x 14a134f6a1c7152f:0x9d67fdb4d18ab006!2m2!1d23.6982259!2d38.7600967!1m0!1m5!1m1!1s0x14a11798a65169e3:0 xe92d38556cdc0d9e!2m2!1d23.5964444!2d38.4662582!2m1!2b1!3e0). Φοβερή.

Μου αρέσει εμφανισιακά (αποτελεί σημαντικό παράγοντα, προσωπικά για ‘μένα).

Ο κινητήρας έχει δύναμη και η ροπή του είναι κατανεμημένη πολύ ομαλά, χωρίς να κάνει την αίσθηση βαρετή.

Έχει άνετη σέλα. Έχω κάνει μέχρι και 2,5 ώρες σερί. Ε μετά, αρχίζει και πιάνεται ο ποπούλης...:sick:

Διεκπεραιώνω τις χωμάτινες διαδρομές χωρίς πολύ δυσκολία, με δυο άτομα,όντας αρχάριος στο χώμα. Έχω καταλάβει ότι το βάρος της μηχανής είναι πολύ σημαντικός παράγοντας, ειδικά με δύο άτομα. Σε κάποια κατηφορικά κομμάτια...ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ!
Το πέρασμα του Τούρκου(από το παραπάνω ολοήμερο στην Εύβοια), για όσους δεν το έχουν περάσει, είναι λίγο χέσιμο.....δεδομένου ότι έχει γκρεμό από κάτω και ο δρόμος είναι σχετικά στενός. Από όλα τα χωμάτινα κομμάτια που έχω κάνει, εκεί το βάρος της μηχανής ήταν επικίνδυνο. Παραθέτω φώτο...

357020
357022


Σχετικά με τα χώματα, ψάχνω να βρω κάποιο σχολείο που να κάνει σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης στο χώμα, για να αποκτήσω περισσότερη αυτοπεποίθηση. Εάν έχετε κάποιο να μου προτείνεται, θα το εκτιμούσα.

Η σέλα έχει δυο ρυθμίσεις, 20χιλ η διαφορά τους. Δοκίμασα την πάνω ρύθμιση αλλά και την κάτω. Οπωσδήποτε η κάτω σου δίνει περισσότερη σιγουριά ελιγμών, αλλά σε βάζει "μέσα" στη μηχανή, τα γόνατα είναι πιο λυγισμένα και για μένα είναι κουραστική. Έχω επιλέξει την ψηλή γιατί είναι πολύ καλύτερη σαν ρύθμιση, απλά πρέπει να συνηθίσεις το ύψος. Προσωπικά πατάω με λυγισμένες μύτες στα πόδια.

Συνεχίζεται...

giannis1070
18/04/2016, 14:56
Συνεχίζεται από επάνω...

Μειονεκτήματα

Μικρή προστασία από τον αέρα. Δεν είμαι ψηλός. μόλις 1,76μ, παρόλα αυτά μετά τα 130 ένιωθα έντονους στροβιλισμούς στο κράνος και από ένα σημείο και μετά βάζω και κάποια πίεση στον αυχένα για να κρατήσω τα χιλιόμετρα. Ο συνεπιβάτης τρώει ΠΟΛΥ ξύλο, ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα. Ξέρω βέβαια ότι η μηχανή είναι on-off(75-25) και η μεγάλη ζελατίνα δεν βολεύει στην όρθια οδήγηση.
Άλλαξα τη μαμά ζελατίνα με αυτήν (http://www.motoraid.eu/index.php?route=product/product&product_id=9382&search=puig%20tiger%20800). Το καλό είναι ότι είναι ρυθμιζόμενη και την αλλάζω θέσεις όταν κινούμαι στην πόλη ή στην εθνική. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος.
Εδώ φαίνεται η ζελατίνα στην τέρμα όρθια θέση:

357031

Χαμηλό τιμόνι. Προερχόμενος από street μοντέλα στην αρχή δε μου έκανε καμία αίσθηση, αλλά με τον καιρό διαπίστωσα ότι είναι θέμα. Αν και το μοντέλο XC έχει από τη μάνα του πιο ψηλό τιμόνι, παρόλα αυτά είναι πάλι ενοχλητικό.
Έβαλα after market αποστάτες 20mm και το τιμόνι πήρε εντελώς διαφορετική αίσθηση, δεν το περίμενα. Πλέον, δεν κουράζει καθόλου.

Αυτονομία. Δεν ξέρω εάν τα 19 λίτρα(15+4) που έχει ανήκουν στα μειονεκτήματα, αλλά απ'ότι διαβάζω άλλες αυτονομίες της τάξης των 350-400 χλμ και άνω, μάλλον κάνουν το tiger800 να σταματάει πιο συχνά για βενζίνη.
Η κατανάλωση δε, μάλλον κυμαίνεται σε φυσιολογικά προς πάνω πλαίσια. Με τα χιλιόμετρα που αναφέρω στην αρχή, το trip computer δείχνει 6,1λτ/100χλμ. Μεμονωμένα, έχω παρατηρήσει στην πόλη γύρω στο 6,6-7,2 και στο παραπάνω ταξίδι που αναφέρω έδειξε 5,5λτ/100χλμ.
Δεν θα μπω σε διαδικασίες να μετράω πότε γεμίζω, πότε ξαναγεμίζω κτλ, γιατί χάνω το νόημα και δεν είμαι και τόσο της ανάλυσης.

Κάποια κατασκευαστικά λάθη.
- Το προστατευτικό της αλυσίδας είναι κοντό σε μήκος, με αποτέλεσμα να φεύγουν γράσα από την καδένα και να τα τρώει ο συνεπιβάτης στο αριστερό πόδι. Λύθηκε με την τοποθέτηση προέκτασης, αφού καταστράφηκε ένα παντελόνι.
- Μίζα. Έχουν αναφερθεί πολλά θέματα σχετικά με τα καρβουνάκια της μίζας, ότι καίγονται με τη χρήση σε πολύ θερμό κλίμα όταν σταματάς ξεκινάς τον κινητήρα πολλές φόρές όταν είναι πολύ ζεστός. Τόσα χρόνια έχουν περάσει, ακόμα η Τ δεν το έχει φτιάξει. Βέβαια ήταν εις γνώσιν μου το άνωθεν πρόβλημα, αλλά ήταν τόσο το πάθος μου να την κάνω δική μου, που είμαι διατεθειμένος να το υποστώ. Ένα ελαφρυντικό, είναι ότι με την κατάλληλη πολιτική, παίρνεις τη μίζα δωρεάν.
- Μαρσπιέ συνεπιβάτη κολλημένα στο πλαίσιο για τους γνωστούς λόγους.
- Εκτεθειμένο φίλτρο λαδιού, πίσω ακριβώς από τη μπροστινή ρόδα
- Ρουλεμάν τιμονιού, κακής ποιότητας.
- Πολύ μεγάλο γρανάζωμα 1ης. Έχω παρατηρήσει ότι εάν θέλεις να κινηθείς με χαμηλή ταχύτητα στο χώμα, τότε πρέπει να παίζεις διαρκώς με το συμπλέκτη.


Αυτά μέχρι στιγμής, δε μπορώ να θυμηθώ κάτι άλλο.
Εάν κάτι προκύψει θα κάνω edit.

:wave2:

DrBig
19/04/2016, 07:06
Μια μεταατροπη που θα μπορούσες να κάνεις, ειναι να βάλεις 15ρι (από 16ρι) γραναζι μπροστα. Το κόστος είναι αρκετά μικρό ώστε να μην το κλαις αν δε σου αρέσει, θα σου λύσει το πρόβλημα της μακριας 1ης και το πιθανοτερο είναι ότι θα ρίξει την καταναλωση σε οτιδήποτε εκτός της γρήγορης οδήγησης στην εθνική. Βέβαια, το κοντερ θα είναι λίγο οφφ και θα ταλαιπωρειται περισσότερο η αλυσίδα σου.

zopas
19/04/2016, 07:33
Μια μεταατροπη που θα μπορούσες να κάνεις, ειναι να βάλεις 15ρι (από 16ρι) γραναζι μπροστα. Το κόστος είναι αρκετά μικρό ώστε να μην το κλαις αν δε σου αρέσει, θα σου λύσει το πρόβλημα της μακριας 1ης και το πιθανοτερο είναι ότι θα ρίξει την καταναλωση σε οτιδήποτε εκτός της γρήγορης οδήγησης στην εθνική. Βέβαια, το κοντερ θα είναι λίγο οφφ και θα ταλαιπωρειται περισσότερο η αλυσίδα σου.

Ακριβως αυτο εκανα στη χοντρουλα μου και σωθηκα στην αθηνα..αλλα χρειαζεται ταυτοχρονα με την αλλαγη γραναχιου και η τοποθετηση Speedo healer δηλ. ηλεκτρονικη διορθωση της ταχυτητος γιατι αλλιως το ταχυμετρο θα δειχνει αλλα νταλλων..

80 ευρω κοστιζει αλλα τα αξιζει η ολη φαση..εχεις δυναμη και ροπη χαμηλα, που σημαινει δεν αλλαζεις συχνα ταχυτηες αλλα λιγο μειωμενη τελικη που βασικα ειναι αδιαφορο..

giannis1070
19/04/2016, 09:35
Μια μεταατροπη που θα μπορούσες να κάνεις, ειναι να βάλεις 15ρι (από 16ρι) γραναζι μπροστα. Το κόστος είναι αρκετά μικρό ώστε να μην το κλαις αν δε σου αρέσει, θα σου λύσει το πρόβλημα της μακριας 1ης και το πιθανοτερο είναι ότι θα ρίξει την καταναλωση σε οτιδήποτε

Thanks for the tip! :)


εκτός της γρήγορης οδήγησης στην εθνική

Για να το καταλάβω με παράδειγμα:

Τώρα με το 16άρι γρανάζι έχω στην 6η - 6,000σαλ - 130χλμ/ω (κοντερίσια) - 5,8λτ/100χλμ.
Με το 15άρι, για να κρατήσω την μωτ 130χλμ/ω θα αυξηθούν οι στροφές (όντας μικρότερο γρανάζι) και κατ'επέκταση η κατανάλωση....σωστά??

giannis1070
19/04/2016, 10:06
80 ευρω κοστιζει αλλα τα αξιζει η ολη φαση..εχεις δυναμη και ροπη χαμηλα, που σημαινει δεν αλλαζεις συχνα ταχυτηες αλλα λιγο μειωμενη τελικη που βασικα ειναι αδιαφορο..

:)
Θα το κάνω αδερφέ. Είναι μια επένδυση που αξίζει να δώσεις χρήματα.

DrBig
19/04/2016, 11:30
Thanks for the tip! :)



Για να το καταλάβω με παράδειγμα:

Τώρα με το 16άρι γρανάζι έχω στην 6η - 6,000σαλ - 130χλμ/ω (κοντερίσια) - 5,8λτ/100χλμ.
Με το 15άρι, για να κρατήσω την μωτ 130χλμ/ω θα αυξηθούν οι στροφές (όντας μικρότερο γρανάζι) και κατ'επέκταση η κατανάλωση....σωστά??

Ναι...οι καινούργιες στροφες στα πραγματικά 130 αν ηταν πριν 6000 τώρα θα είναι 6000*16/15=6400. Το αν σε αυτήν τη ταχύτητα θα καις περισσότερο έχει να κάνει κυρίως με το αν το γκαζι θα πρέπει να είναι ανοιχτό σε μεγαλύτερη γωνία. Το οποίο δεν είναι σίγουρο.
Σε κάθε περίπτωση, πριν προβεις σε αγορά speedohealer, βάλε μονο το γρανάζι να δεις αν σου αρέσει η αίσθηση με κοντυτερη μετάδοση.

zopas
19/04/2016, 11:45
Πριν βαλεις το speedohealer να βεβαιωθεις απο καπου ποια ειναι η ρθμιση για να δειχνει σωστα το κοντερ σου..π.χ στη χοντρουλα μου η ρυθμιση ειναι - 7,4 και συμφωνει απολυτα με τις ενδειξεις του GPS..στις 5.100 στροφες εχω πραγματικη ταχυτητα 140..

Στο λεω γιατι ο παπασταυρου στην καλιρροης που θα στο βαλει θα σε ρωτησει για τη ρυθμιση,οποτε ψαχστο πρωτα..

Συνολο 80 *15 το γραναζι * εργασια μαστορα κανα 120σαρι ευρω υπολογισε αλλα το αξιζει..γνωμη μου βεβαια..

Aνεμος
19/04/2016, 11:45
Ωραίος ! :beer:

μεγειές και απο μένα , πολύ ωραίο μηχανάκι! Αγρατζούνιστο να είναι και να το χαρείς όσο πάει !
Σχετικά με τις χωμάτινες ανησυχίες σου, ενα πιο τακουνάτο λάστιχο θα βοηθήσει πολύ, ειδικά σε κατηφορικά κομμάτια σαν αυτά των φωτογραφίων σου (θα... σταματάει :lol:) .Παθών με BMW Dakar 650,με Anakee πάνω ,κατηφορικό στην Ζήρεια και τα κοντά 200 κιλά του dakar να μην σταματάνε και ο γκρεμός να έρχεται...:bigcry: Οταν έβαλα TKC είδα το φώς , απίστευτη βελτιωση στο χώμα, φυσικά με τις ανάλογες παραχωρήσεις σε (βρεγμένη) άσφαλτο και ταχύτητα ταξιδιού

giannis1070
19/04/2016, 11:58
Ωραίος ! :beer:

μεγειές και απο μένα , πολύ ωραίο μηχανάκι! Αγρατζούνιστο να είναι και να το χαρείς όσο πάει !
Σχετικά με τις χωμάτινες ανησυχίες σου, ενα πιο τακουνάτο λάστιχο θα βοηθήσει πολύ, ειδικά σε κατηφορικά κομμάτια σαν αυτά των φωτογραφίων σου (θα... σταματάει :lol:) .Παθών με BMW Dakar 650,με Anakee πάνω ,κατηφορικό στην Ζήρεια και τα κοντά 200 κιλά του dakar να μην σταματάνε και ο γκρεμός να έρχεται...:bigcry: Οταν έβαλα TKC είδα το φώς , απίστευτη βελτιωση στο χώμα, φυσικά με τις ανάλογες παραχωρήσεις σε (βρεγμένη) άσφαλτο και ταχύτητα ταξιδιού

:D Ελπίζω να μην έφυγες από κάτω!

TKC φαντάζομαι εννοείς τα 80 και όχι τα 70, σωστά?

giannis1070
19/04/2016, 12:03
Ναι...οι καινούργιες στροφες στα πραγματικά 130 αν ηταν πριν 6000 τώρα θα είναι 6000*16/15=6400. Το αν σε αυτήν τη ταχύτητα θα καις περισσότερο έχει να κάνει κυρίως με το αν το γκαζι θα πρέπει να είναι ανοιχτό σε μεγαλύτερη γωνία. Το οποίο δεν είναι σίγουρο.
Σε κάθε περίπτωση, πριν προβεις σε αγορά speedohealer, βάλε μονο το γρανάζι να δεις αν σου αρέσει η αίσθηση με κοντυτερη μετάδοση.

Thanks mate! Έχω βρει και αυτο (http://www.gearingcommander.com/). Βασίζεται σε μαθηματικό μοντέλο, οπότε ίσως είναι αρκετά έγκυρο, (edit)αλλά μάλλον θα το ξέρεις.
Εν πάση περίπτωση, μάλλον θα κάνω μια δοκιμή με ένα 15άρι.

Aνεμος
19/04/2016, 12:14
:D Ελπίζω να μην έφυγες από κάτω!

TKC φαντάζομαι εννοείς τα 80 και όχι τα 70, σωστά?

τα 80,ναι. οχι δεν έφυγα, αλλα η ψυχή μου είχε κατέβει την πλαγιά και με περίμενε....:p

Τα 70 τα κοιτάω (μεταξύ άλλων) τώρα που καλοκαιριάζει και θα παίξουν πιο long distance βόλτες και είναι κρίμα να λυώσουν τα τακούνια απο τα 80 τσάμπα στην άσφαλτο, αποθήκη και απο Οκτώβρη πάλι πάνω

giannis1070
19/04/2016, 12:57
τα 80,ναι. οχι δεν έφυγα, αλλα η ψυχή μου είχε κατέβει την πλαγιά και με περίμενε....:p

Τα 70 τα κοιτάω (μεταξύ άλλων) τώρα που καλοκαιριάζει και θα παίξουν πιο long distance βόλτες και είναι κρίμα να λυώσουν τα τακούνια απο τα 80 τσάμπα στην άσφαλτο, αποθήκη και απο Οκτώβρη πάλι πάνω

:)
Κοίτα, η χρήση της μηχανής ως επί το πλείστον, είναι ασφάλτινη, δεδομένου ότι τη χρησιμοποιώ καθημερινά (δουλειά κτλ). Δηλαδή από τα χλμ που έχω κάνει μέχρι στιγμής, το 95% είναι άσφαλτος. Οπότε μάλλον θα προτιμήσω ένα λάστιχο πιο πολύ ασφάλτινο.
Δυστηχώς δεν έχω παρέα η οποία ασχολείται με το άθλημα :ZZZ:, οπότε η χωμάτινες βόλτες μου θα είναι περιορισμένες.

Σχετ. με τη χωμάτινη οδήγηση θα κοιτάξω να πάρω μέρος σε κάποιο σχολείο ασφαλούς οδήγησης.