PDA

View Full Version : New Ducati 2016



Σελίδες : 1 [2] 3

Johny the Fox
14/10/2015, 07:46
Οφ ον

amyroukai
14/10/2015, 07:48
Ή την αναβαθμισμένη έκδοση του scrambler. Έχει ήδη scrambler X το urban enduro.

7Tolis
14/10/2015, 07:53
Οτι και να ειναι,v strom θα πάρουμε παίδες.Το κορίτσι της διπλανής πόρτας.

spyrakos35
14/10/2015, 07:54
Οτι και να ειναι,v strom θα πάρουμε παίδες.Το κορίτσι της διπλανής πόρτας.

Οχι ρε.... Τωρα που μαθαμε κι οτι ειναι αξιοπιστα, φτουκους θα παρουμε....

:cry:

ΝIKOLTSOS
14/10/2015, 07:58
Ελπίζω να είναι sport touring...
Γιατί το video με ανοιτχούς δρόμους, τατουάζ και κάτι αμόμα μ#$^#@^@#^ς ακόμα μου κάνει και για κανέναν ντενεκ αλλά χάρλει....

Το όνειρο είναι να ακολουθήσουν την μόδα και να βγάλουν ξανά κάτι σαν το avatar μου...:D

Jonny πως και δεν έχεις στην συλλογή σου sport 1000ss αργό για τα γούστα σου ε??? :smokin:

el_hymador
14/10/2015, 08:12
Οτι και να ειναι,v strom θα πάρουμε παίδες.Το κορίτσι της διπλανής πόρτας.

true...

:(

RaGe_Raptor
14/10/2015, 08:27
true...

:(

Σταμάτα μωρή γκρινιάρα, εγώ απ'όλες τις φωτό που ανέβηκαν στο "άλλο" θρεντ, με τον κώλο του στρομ καύλωσα.... :giggle:

spyrakos35
14/10/2015, 08:30
Σταμάτα μωρή γκρινιάρα, εγώ απ'όλες τις φωτό που ανέβηκαν στο "άλλο" θρεντ, με τον κώλο του στρομ καύλωσα.... :giggle:

μλκς μη δουλέυετε τον χυμαδόρη θα ξινίσει το μέλι και από που θα πάρουμε μετά....

el_hymador
14/10/2015, 08:36
Σταμάτα μωρή γκρινιάρα, εγώ απ'όλες τις φωτό που ανέβηκαν στο "άλλο" θρεντ, με τον κώλο του στρομ καύλωσα.... :giggle:


στο φαί και στο γ@μησι ο θεός δεν κάνει κρίση...

Γούστα είναι αυτά...

spyro
14/10/2015, 08:59
στο φαί και στο γ@μησι ο θεός δεν κάνει κρίση...

Γούστα είναι αυτά...

κανα longer term test review θα κάνεις?

amyroukai
14/10/2015, 09:05
κανα longer term test review θα κάνεις?

Του βεστρομ;

el_hymador
14/10/2015, 09:12
κανα longer term test review θα κάνεις?




Nαι, το μηχανάκι είναι άνετο, ταξιδεύει super και έχει καλό κινητήρα. Φρένα μέτρια, μπροστινό χάλια και αν το πιέσεις χάνει την μπάλα. Οικονομικό αν δεν το σκίζεις.

Μια χαρά είναι για την κατηγορία του, εγώ το έχω το θέμα που νόμιζα ότι στην επάνοδο μου στους 2 τροχούς, θα ήμουν πιο συνετός και μετρημένος. Δεν είμαι, έχω λυσσάξει και δεν φταίει έρημο το Strom που προσπαθώ να βγάλω τα σπασμένα 5 ετών αμηχανίας πάνω του. Σαν να ζητάς από μέση νοικοκυρά να σου κάνει Pole dancing... ε θα προσπαθήσει αλλά δεν...



Πάμε να δούμε τα 2016 Ducati τώρα να γουστάρουμε! :beer::a8::a30:

peterTHErider
14/10/2015, 10:26
λετε να δουμε αυτο που θελω σαν τρελος?
μουλτι χ!αδβεντουρ δηλαδης...δυσκολο αλλα ας ονειρευτω λιγο ακομα...

peterTHErider
30/10/2015, 14:48
http://x.ducati.com/it

ξεκαθαρα το καινουργιο ντιαβελ..

7Tolis
30/10/2015, 15:09
16-11 χμμ..σκορπιός θα είναι.

Johny the Fox
30/10/2015, 17:37
Scrambler 400 εντελως entry level
Diavel Dvt X (αμερικαν σταιλ ...ιμαντας-ποδοστηρια ντεμεκ χαρχαρλευ ,)
Multistrada Adventure (19αρα ακτινωτη ζαντα-30 αρι ντεποζιτο ανεμοκαλυψη-γκρι χρωμα,Τουρατεκ τετραγωνες 22k στην Ιταλια )

πηγη εντος

Ζεύκας
30/10/2015, 17:50
ξανακοίτα το λινκ

peterTHErider
30/10/2015, 17:57
Scrambler 400 εντελως entry level
Diavel Dvt X (αμερικαν σταιλ ...ιμαντας-ποδοστηρια ντεμεκ χαρχαρλευ ,)
Multistrada Adventure (19αρα ακτινωτη ζαντα-30 αρι ντεποζιτο ανεμοκαλυψη-γκρι χρωμα,Τουρατεκ τετραγωνες 22k στην Ιταλια )

πηγη εντος

οντως,δες το λινκ λιγο...
το μουλτι 1200 ε?οχι το μεγαλο μοτερ ε?

Johny the Fox
30/10/2015, 17:59
ξανακοίτα το λινκ

Το λινκ ειναι ανυπαρκτο.Διαρροη απο ασφαλεις εγοστασιακες πηγες κουτσομπολιου

http://freeforumzone.leonardo.it/x/d/11200912/Nuova-Multistrada-Dvt-Adventure-/discussione.aspx

teogtp
30/10/2015, 18:02
Το λινκ ειναι ανυπαρκτο.Διαρροη απο ασφαλεις εγοστασιακες πηγες κουτσομπολιου

http://freeforumzone.leonardo.it/x/d/11200912/Nuova-Multistrada-Dvt-Adventure-/discussione.aspx

Απο τωρα το κράζουν
Mappa enduro ...λενε!
:tooth:

peterTHErider
30/10/2015, 18:03
Απο τωρα το κράζουν
Mappa enduro ...λενε!
:tooth:


χαχαχαχα!!!ρε παιδες δεν μιλαμε ιταλικα...

Johny the Fox
30/10/2015, 18:06
Απο τωρα το κράζουν
Mappa enduro ...λενε!
:tooth:

:lol::lol:

peterTHErider
30/10/2015, 18:08
:lol::lol:

ρε γιαννακο εσυ που τα μιλας τα ιταλιανικα για πες καμια πληροφορια...

υγ.κοιτα να δεις που αυτο που λιγουρευομουν τελικα θα το δουμε...αν εχει και το μεγαλο μοτερ θα γινει σφαγη...

Johny the Fox
30/10/2015, 18:21
Δεν αναφερεται πουθενα κυβισμος ,αλλα το υπερτετραγωνο μοτερ του 1299 δεν χωραει στο μουλτι χωρις να αλαξει πλαισιο και κατα συνεπεια , φυσιογνωμια/σιλουεττα.Για τον λογο αυτο χρησιμοποιει ακομα τον 1198 των 11 μοιρων

peterTHErider
30/10/2015, 18:32
Δεν αναφερεται πουθενα κυβισμος ,αλλα το υπερτετραγωνο μοτερ του 1299 δεν χωραει στο μουλτι χωρις να αλαξει πλαισιο και κατα συνεπεια , φυσιογνωμια/σιλουεττα.Για τον λογο αυτο χρησιμοποιει ακομα τον 1198 των 11 μοιρων

οποτε αυτη η αλλαγη θα γινει πιθανα σε επομενη μεγαλη ανανεωση με ανασχεδιασμενο πλαισιο και σιλουετα...

el_hymador
30/10/2015, 20:42
Γκράντε σουλάτσο μπιτσίκλι, ταξιδιάνι φόρτε ε αβέρτα χώροι, μόλτο μοτόρι κον αρκουδογκάζι, χώμα αρχιδάρε γιαλατζόνι.

edit κλιπόνι φιάσκο.

peterTHErider
30/10/2015, 23:02
Παντως κραταω μικρο καλαθι,γιατι οκ μπορει να το κανουν adventure τουμπανο αλλα αν δεν κανουν διορθωσεις στις χαμηλες του μοτερ παλι θα εχει σοβαρο ψεγαδι...

atom_smasher
31/10/2015, 18:34
Scrambler 400 εντελως entry level


Τέλεια!!! :D

amyroukai
02/11/2015, 18:13
Eλα οι αποκαλυψεις...

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/november/ducati-unveil-lightweight-e-scrambler/

peterTHErider
13/11/2015, 12:28
χμμμ...πολυ ον οφ βλεπω...και αλουμινενιες βαλιτσες βλεπω...καλως το μουλτι adventure...

http://www.motomag.gr/news/moto-nea-nea-montela/neo-teaser-video-apo-tin-ducati

spyro
13/11/2015, 12:55
χμμμ...πολυ ον οφ βλεπω...και αλουμινενιες βαλιτσες βλεπω...καλως το μουλτι adventure...

http://www.motomag.gr/news/moto-nea-nea-montela/neo-teaser-video-apo-tin-ducati

άλλο ένα 180άρι λάστιχο της ducati που ανοίγει αυλάκια σε χωματόδρομους

peterTHErider
13/11/2015, 13:33
άλλο ένα 180άρι λάστιχο της ducati που ανοίγει αυλάκια σε χωματόδρομους

νομιζω πως ελαχιστοι θα δωσουν 22000+ για να ανοιγουν αυλακια σε χωματοδρομους με ducati,οπως και με το αντιστοιχο bmw και ktm φυσικα ...για αυτην την δουλεια υπαρχουν αλλα πολυ φθηνοτερα και πιο εξειδικευμενα μηχανακια...
με το μουλτι θες να διασχιζεις ανετα και πιθανα καπως διασκεδαστικα οφ στεγνες διαδρομες και στο καπακι να βγαινεις στην εθνικη και να ταξιδευεις δικαβαλος με διακοσαρες...

Johny the Fox
16/11/2015, 18:47
https://youtu.be/3fkxKZc6GOg

http://ducati.com/multistrada/1200enduro.do

BLiTzER
16/11/2015, 19:07
Πολλά συγχαρητήρια στη ντουκάτι που θέτει μόνη της προκλήσεις στον εαυτό της. Αυτό εδώ πρέπει να μη χαλάει όχι μόνο όταν είναι όρθιο, αλλά και όταν πέφτει.

amyroukai
16/11/2015, 19:11
Έχει πολύ πλαστικό για σπάσιμο και το ψυγείο δείχνει το πρώτο που θα χαιρετήσει.


ρεαλιστικά, ως ασφαλτινος ταξιδιώτης με μεγαλύτερη άνεση από το απλό, θα κάνει για το 95% της αγοράς ότι κάνει και το gs. Γιατί όχι...

Road Pirat
16/11/2015, 19:22
Μα το gs πάνε να χτυπήσουν
Ωραίο παντός
Έχει πολύ πλαστικό για σπάσιμο και το ψυγείο δείχνει το πρώτο που θα χαιρετήσει.


ρεαλιστικά, ως ασφαλτινος ταξιδιώτης με μεγαλύτερη άνεση από το απλό, θα κάνει για το 95% της αγοράς ότι κάνει και το gs. Γιατί όχι...

el_hymador
16/11/2015, 19:22
Έχει πολύ πλαστικό για σπάσιμο και το ψυγείο δείχνει το πρώτο που θα χαιρετήσει.


ρεαλιστικά, ως ασφαλτινος ταξιδιώτης με μεγαλύτερη άνεση από το απλό, θα κάνει για το 95% της αγοράς ότι κάνει και το gs. Γιατί όχι...


Συμφωνώ, επέτρεψε μου απλά να πιστεύω πως οτιδήποτε κυκλοφορεί με 19" τροχό, πλήν ΚΤΜ, θα το ξεφτυλίζει. Στην άσφαλτο.

Στο χώμ...αχαχαχαχαχαχαχαχαχ ούτε να το γράψω δεν μπορώ!

amyroukai
16/11/2015, 19:26
Το βασικό.κακό είναι.η τροφοδοσία του.
Στο τελευταίο τεύχος του.μοτο, δεν γράφουν τα καλύτερα.

Johny the Fox
16/11/2015, 19:30
Front suspension
Sachs 48 mm fully adjustable usd forks. Electronic compression and rebound damping adjustment with Ducati Skyhook Suspension (DSS)

Rear suspension
Fully adjustable Sachs unit. Electronic compression & rebound damping adjustment. Electronic spring pre-load adjustment with Ducati Skyhook Suspension (DSS). Aluminium double-sided swingarm


Front wheel travel
200 mm (7,9 in)
Rear wheel travel
200 mm (7,9 in)


Front brake
2 x 320 mm semi-floating discs, radially mounted monoblocco Brembo callipers, 4-piston, 2-pad, with cornering ABS as standard equipment

Rear brake
265 mm disc, 2-piston floating calliper, with cornering ABS as standard equipment


Dry weight
225 kg (8.8 in)
Wet weight (KERB)
254 kg (560 lb)

Fuel tank capacity
30l - 80 gallon (US)

Bob_o_mastoras
16/11/2015, 20:14
Πολυ ομορφο! :)

Εννοειται, οπως ειπαν και οι προλαλησαντες, οτι χωμα δεν το βαζεις ουτε για πλακα.. Οποτε εφοσον υπαρχει το καθαρα ασφαλτινο ξαδερφακι του δεν βλεπω σοβαρο λογο υπαρξης.

πυξιδας990
16/11/2015, 20:17
για το ψεκασμο που αναφερθηκε,βγηκε update απο τη μαμα,που διρθωνει αρκετα.

χωμα τρελο οχι,αλλα λακουβα ναι,να βγαινει αλωβητο

lykourgi
16/11/2015, 20:19
Χειροτερεύει η κατάσταση.
Αυτό δεν είναι καν adventure. Είναι enduro. :bawl:

peterTHErider
16/11/2015, 20:52
θα κλαψουνε πολλες μανουλες μου φαινεται...και στο χωμα μια χαρα θα πηγαινει...δεν θα κανει τραιαλ αλλα την βολτα την κανει ανετα...

Johny the Fox
16/11/2015, 21:39
Το βασικό.κακό είναι.η τροφοδοσία του.
Στο τελευταίο τεύχος του.μοτο, δεν γράφουν τα καλύτερα.

Βγηκε παγκοσμιο ECU software update που καταργει τις υπαρχουσες τρυπες του διαγραμματος ισχυος/ροπης

,, The re-map has fixed the very slow acceleration in 2nd from 35mph.

It also fixed the flat spot in power deliver from 4500-6000 RPMs. Now the power delivery from 3000 RPMs on up is linear and about what you'd expect.

http://www.ducati.ms/forums/44-multistrada/506074-2015-ducati-multistrada-dvt-ecu-firmware-updates-20.html

amyroukai
16/11/2015, 22:33
Οι άνθρωποι έγραφαν ότι γενικώς δυσκολεύεται στο σταθερό γκάζι και λίγα χιλιόμετρα.

Τώρα αν συζητήσουμε το θέμα πληρώνω είκοσι χιλιάδες και δεν λειτουργεί σωστά το γκάζι, το bluetooth, ο χιλιομετρητής κλπ, άλλο ζήτημα. Καλό που τα φτιάχνουν, κακώς πέρασαν στην παραγωγή και έρχονται ένα χρόνο μετά...

Nostradamus
16/11/2015, 22:40
παντως 6 μηνες εδω στο νησι τους τα προπελεν ειναι αυτα που προτιμουν οι ντοπιοι....μια δυο φορες ειδα μεγαλο αυστριακο και βαρια αλλες τοσες το multistrada...

Αντιθετα αυτο το υγρ...υδρ.. το καινουργιο ντε το 1200GS πουλαει σαν ζεστο ψωμακι καθως και ολα τα υπολοιπα της μαρκας....

Οπως και να εχει το βιντεο ειναι ωραιοτατο (οπως και ολα τα promo βιντεΑ φυσικα)...Στην πραξη θα φανει....

Johny the Fox
16/11/2015, 22:59
καταλαβα φιλε amyroukai
Μιλας για το ride by wire του Μουλτι και το σκορτσαρισμα που παρουσιαζει χαμηλα.Διορθωνεται ομως πολυ ευκολα με κοστος γυρω στα 60 γιουρια καταργωντας τους αισθητηρες ''λ'' με ενα κλεφτη της oxymett

345503

teogtp
16/11/2015, 23:09
Να δωσω 20 παχια και να ψαχνω για τζιβιτζιλικια για να διωρθωσω αυτο που επρεπε να μην υπαρχει..............

Johny the Fox
16/11/2015, 23:17
Euro 4 περιορισμοι ειναι το σκορτσαρισμα.Δεν ειναι κατασκευαστικο λαθος για να διορθωσεις κατι.Καταργεις τους λ ειπαμε

spyrakos35
17/11/2015, 00:11
Euro 4 περιορισμοι ειναι το σκορτσαρισμα.Δεν ειναι κατασκευαστικο λαθος για να διορθωσεις κατι.Καταργεις τους λ ειπαμε

ρε μπαγάσα,

για όλα έχεις τη δικαιολογία έτοιμη.....

σίγουρα δεν έχεις μετοχές???

:lol:

amyroukai
17/11/2015, 06:32
Απλά οι άλλοι euro4 κινητήρες δεν έχουν ούτε τόσο μεγάλες τρύπες στη ροπή ούτε κακή τροφοδοσία...

Johny the Fox
17/11/2015, 10:13
ρε μπαγάσα,

για όλα έχεις τη δικαιολογία έτοιμη.....

σίγουρα δεν έχεις μετοχές???

:lol:

ο κατοχος ,που ψαχνεται στο μηχανακι του , μαθαινει για πραγματα καθημερινης συμβιωσης ,απλης φιλοσοφιας που παρεχουν λυσεις με σωστο αποτελεσμα που για τον μη κατοχο φανταζουν πολυπλοκα .Αυτα κυριως εχουν να κανουν με την αρση περιορισμων,οπως π.χ. ο αντικοφτης η εν προκειμενω στο δικο μου μηχανακι ,ο εξωμοιωτης αισθητηρα '' λ ''.Το μουλτιστραντα μου εχει μετατραπει σε βελουδο με λειτουργια απροσκοπτη τετρακυλινδρου ,και με μεγαλυτερη οικονομια καυσιμου.
1) Εξω οι αισθητηρες ''λ ''

345530

2) OXYMETT

345531




Απλά οι άλλοι euro4 κινητήρες δεν έχουν ούτε τόσο μεγάλες τρύπες στη ροπή ούτε κακή τροφοδοσία...

Δεν εχεις καταλαβει οτι μιλαμε για 2κυλινδρους και οχι 3η 4 K κινητηρες.Εαν εχεις καποιο παραδειγμα να αναφερεις εν προκειμενω για 2κ κινητηρα οποιασδηποτε χρονολογιας και οποιουδηποτε εργοστασιου που να μην εμφανιζει σκορτσαρισμα χαμηλα πεστο να το μαθω και εγω Το πρωτο 1200 multistrada ΜΥ2010 ,εξελιχτηκε το 2013 σε dual spark με την προσθηκη δευτερου μπουζι στον θαλαμο καυσης ,ακριβως για να βελτιωσει το φαινομενο του σκορτσαρισματος χαμηλα.Ο ιδιος κινητηρας εξελιχτηκε στο MY2015 σε ''μεταβλητου χρονισμου (DVT) για τον ιδιο ακριβως λογο,με σκοπο δλδ την ηπια και προοδευτικη αποδοση του ψεκασμου χαμηλομεσαια.Το καταφερανε σε ενα μεγαλο ποσοστο ,αλλα οχι στο 100/% φαινεται.Αν και δεν το εχω οδηγησει το 2015 ,εχω ακουσει οτι εχει ομαλοποιηθει τοσο πολυ ο ψεκασμος που μοιαζει με τετρακυλινδρο.Ειναι το πρωτο ντουκατι στην ιστορια του εργοστασιου που λενε οτι μπορει να οδηγηθει '' χαμηλα'' με το ενα χερι.Το γιατι τωρα σκορτσαρουν τα δικυλινδρα εχει απλη μηχανολογικη εξηγηση που δεν ειναι του παροντος

amyroukai
17/11/2015, 11:44
Βρε Τζόνι, μην γίνεις ο Ζόπας των ντουκάτι. Όταν σκας τόσα λεφτά δεν θέλεις τίποτα χαζό ούτε με τον κινητήρα, ούτε με τα ηλεκτρονικά. Να πρέπει να πάρεις ένα παπαράκι του 50ρικου, να το βάλεις, να ακυρώσεις την εγγύηση κάνοντάς το, γιατί... Κάποιοι στο R&D δεν έκαναν σωστή δουλειά; Γιατί έπρεπε να βγάλει η Duc το προϊόν στην αγορά πριν προλάβει και φάει τους πελάτες άλλος και δεν πρόλαβε; Δεν έχει σημασία γιατί. Ας πούμε, το ότι μηδενίζει ο μερικός χιλιομετρητής κάθε φορά που σβήνει το μοτέρ, αυτό δεν το πρόσεξε κανείς; Το ότι το bluetooth δεν δουλεύει όπως διαφημίζεται, επίσης;

Τα ΚΤΜ είναι V2 ή γελιέμαι; Τρύπα και κακή τροφοδοσία χαμηλά δεν έχει κανένα εκ των 1050, 1190, 1290. Επίσης δεν έχω διαβάσει να δυστροπούν ιδιαίτερα στα χαμηλά τους.

Περιέργως πως, τρύπα στις μεσαίες έχει η Duc και η απρίλια με το Capo, στο οποίο όμως -γράφεται ότι- δεν είναι αισθητή στο δρόμο. Το τι κάνουν "λάθος" οι ιταλοί που δεν το κάνουν οι αυστριακοί, δεν το ξέρω. Επίσης δεν ξέρω πόσο χάλια ήταν το παλιό, αν συζητιέται ότι είναι τόσο καλύτερο το καινούριο. Αλλά το να προσποιούμαστε ότι δεν υπάρχει ο ελέφαντας στο δωμάτιο προσβάλλει την νοημοσύνη όλων όσων εμπλέκονται στην συζήτηση.

Και τέλος πάντων σε ένα φτηνό προϊόν μερικές ατέλειες είναι "αποδεκτές" ως κάποιο βαθμό. Σε ένα σούπερ πρίμιουμ προϊόν, όχι. Για τον ίδιο λόγο τα ακούνε και οι προπέλοι. Όταν ζητάς εικοσαρικάκι, κόψε τον κώλο σου και δώσε κάτι τέλειο.

Johny the Fox
17/11/2015, 12:09
Συμφωνώ φίλε και επαυξάνω οτι με τέτοια ποσα ,θα έπρεπε τα -υποτιθεται- πρεμιουμ προϊόντα να ειναι χωρίς ψεγάδια. Και μπορεί να ειναι κουραστικά ,πολύ κουραστικά σε σημείο να θες να απαλαγεις απο το μηχανακι κάποιες φορές.Αλλα ακριβώς ,υπάρχει ενα balance μεταξύ της καυλας που προςφερουν και της συμφορας που σε κάνει να παίρνεις την μια η την άλλη απόφαση.

irinia
25/11/2015, 22:00
ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΓΙΑ ΜΟΥΛΤΙΜΙΞΕΡ..??




No comments..!!

irinia
29/11/2015, 07:12
ΠΕΣΑΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ






Της Ντουκάτι.Δεν ήξερα όμως ότι έχει έδρα την Ελλάδα...!!!

ΝIKOLTSOS
29/11/2015, 07:53
Ότι δεν φτάνει η αλεπού...

δικό σου :wave2:

346474

346473
:smokin:

RaGe_Raptor
29/11/2015, 08:18
Ότι δεν φτάνει η αλεπού...

δικό σου :wave2:

346474

346473
:smokin:

δε φτάνει που μας έβαλες τη μουνάρα,την έβαλες και στην πιστάρα στο Ώστιν εκεί στη γειτονιά σου.... κάρφωσες το μαχαίρι,το έστριψες κιόλΑ......................

byron
29/11/2015, 08:50
Και κατούρησε και από πάνω μας...

irinia
30/11/2015, 15:51
ANTE ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ




Δεν θα αποδείξουμε ότι δεν είμαστε αλεπούδες..??

:a9::a54::tooth:

lleonidas
15/01/2016, 01:01
Τις ακρίβυναν κι άλλο ή μου φαίνεται;

https://www.bikerspirit.net/main/neos-timokatalogos-motosykleton-ducati-gia-to-2016-ola-ta-nea-montela/
350355

irinia
15/01/2016, 06:32
ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ..................







in είναι το μοτόρι,ένα κάτι όπως με τους Άραβες και τα χειροποίητα αυτοκίνητα..!!

ΝIKOLTSOS
15/01/2016, 07:03
Cbr 1000RR Fireblade sp 20.900
Cbr 1000RR Fireblade rr 16.900

μια χαρα τιμές έχουν τα ducati.... και απο specs .... :smokin:
ααααα και χωρίς ιμάντα....:lol:

devil's animal
15/01/2016, 08:10
Cbr 1000RR Fireblade sp 20.900
Cbr 1000RR Fireblade rr 16.900

μια χαρα τιμές έχουν τα ducati.... και απο specs .... :smokin:
ααααα και χωρίς ιμάντα....:lol:



βεεεεβαια...
το "μικρο" της ducati ειναι 2 χιλιαρικα πιο ακριβο απο το χιλιαρι της Honda...

το φουλ εξτρα της Honda εχει 16,5 χιλιαρικα πιο φτηνα απο το φουλ εξτρα της ducati...μιλαμε για αλλα 2 μηχανακια, ετσι...:bawl:

ρε συ Νικο..κανε μας την χαρη...πατε να χρυσωσετε χαπια...ωραια..χρυσωστε τα για την παρτυ σας...αλλα μην πατε να τα πουλησετε και σε αλλους...

και υπ'οψιν, εβαλες το Honda, επειδη ειναι σχετικα ακριβο...
αν πας σε αλλες Ιαπωνικες μαρκες, ειναι πιο φτηνα τα χιλιαρια τους...

και μαλιστα ειναι και καλυτερα στην πιστα...το kawasaki δλδ παιρνει σωβρακα εδω και καιρο...
:wave2:

byron
15/01/2016, 08:24
και υπ'οψιν, εβαλες το Honda, επειδη ειναι σχετικα ακριβο...
αν πας σε αλλες Ιαπωνικες μαρκες, ειναι πιο φτηνα τα χιλιαρια τους...


Ποιό είναι φθηνό? Το gsxr που έχει μείνει ίδιο κάτι χρόνια?
Τα ντουκάτια, είναι γνωστό οτι είναι (πολύ) ακριβότερα, αλλά έχει το κοινό της. Όταν τα φρέσκα 1000άρια είναι πλέον στα 18.500 και 20.000...οκ, δεν τα λες και φθηνά.

Κάτσε να βγει και το νέο gixxer να δούμε που θα παίζει...

buckley
15/01/2016, 08:41
δε φτάνει που μας έβαλες τη μουνάρα,την έβαλες και στην πιστάρα στο Ώστιν εκεί στη γειτονιά σου.... κάρφωσες το μαχαίρι,το έστριψες κιόλΑ......................

Τι φωτό είναι αυτή ρε έμεινα παγωτό...

ΝIKOLTSOS
15/01/2016, 08:43
βεεεεβαια...
το "μικρο" της ducati ειναι 2 χιλιαρικα πιο ακριβο απο το χιλιαρι της Honda...

το φουλ εξτρα της Honda εχει 16,5 χιλιαρικα πιο ακριβα απο το φουλ εξτρα της ducati...μιλαμε για αλλα 2 μηχανακια, ετσι...:bawl:

ρε συ Νικο..κανε μας την χαρη...πατε να χρυσωσετε χαπια...ωραια..χρυσωστε τα για την παρτυ σας...αλλα μην πατε να τα πουλησετε και σε αλλους...

και υπ'οψιν, εβαλες το Honda, επειδη ειναι σχετικα ακριβο...
αν πας σε αλλες Ιαπωνικες μαρκες, ειναι πιο φτηνα τα χιλιαρια τους...

και μαλιστα ειναι και καλυτερα στην πιστα...το kawasaki δλδ παιρνει σωβρακα εδω και καιρο...
:wave2:

Σαύρο δεν χαλαρώνεις λίγο ρε αγόρι μου... που πάω να χρυσώσω και το χάπι...
Καρφί δεν μου καίγεται....
Χαβαλέ κάνω...
Λές και έχω χέρια ή έχεις εσύ να πάς όπως αρμόζει στην πίστα κάτι από όλα αυτά...
Και γίναμε και ειδικοί όλοι επειδή κάναμε 50-100 γύρους το χρόνο σε μια πίστα και αν...
Εγώ δεν έβγαλα χολή για κανένα ούτε χρύσωσα τίποτα...

devil's animal
15/01/2016, 09:03
Ποιό είναι φθηνό? Το gsxr που έχει μείνει ίδιο κάτι χρόνια?
Τα ντουκάτια, είναι γνωστό οτι είναι (πολύ) ακριβότερα, αλλά έχει το κοινό της. Όταν τα φρέσκα 1000άρια είναι πλέον στα 18.500 και 20.000...οκ, δεν τα λες και φθηνά.

Κάτσε να βγει και το νέο gixxer να δούμε που θα παίζει...

νομιζω το ιδιο πραγμα λεμε...
καλα κανουν και ειναι ακριβα...
καλα κανουν και εχουν το κοινο τους...
αλλα μην λεμε οτι "μια χαρα τιμες εχουν"...

για καποιους που εχουν πολλα λεφτα, ναι μια χαρα τιμες εχουν..και πολλα πραγματα δλδ που υπερκοστολογουνται δεν τους ενδιαφερει και πολυ...
για τον ανταγωνισμο, λυπαμαι αλλα οχι, δεν εχουν μια χαρα τιμες...


οσον αφορα τις τιμες των ιαπωνικων, ειχα στο μυαλο μου περισσοτερο το kawasaki, ακριβως επειδη το suzuki εχει να ανανεωθει πολλα χρονια...
αλλα και το R1M, νομιζω, ειναι αρκετα πιο φτηνο απο τα 37,5 του ducati...το οποιο R1M πλασαρεται και σαν race replica...

γενικα τωρα, ναι εχουν ακριβυνει τα χιλιαρια απο το παρελθον...θυμαμαι μολις πρωτοειχε μπει το ευρω, ολα (τα ιαπωνικα) επαιζαν στα 14,5-15 οταν εβγαιναν...
τωρα εχουν παει 3-4 χιλιαρικα πανω..:(

devil's animal
15/01/2016, 09:13
Σαύρο δεν χαλαρώνεις λίγο ρε αγόρι μου... που πάω να χρυσώσω και το χάπι...
Καρφί δεν μου καίγεται....
Χαβαλέ κάνω...
Λές και έχω χέρια ή έχεις εσύ να πάς όπως αρμόζει στην πίστα κάτι από όλα αυτά...
Και γίναμε και ειδικοί όλοι επειδή κάναμε 50-100 γύρους το χρόνο σε μια πίστα και αν...
Εγώ δεν έβγαλα χολή για κανένα ούτε χρύσωσα τίποτα...



απολυτα χαλαρος ειμαι Νικολακη μου...
και δεν θυμαμαι πουθενα να συγκρινα τα χερια σου και τα χερια μου σε σχεση με τα θηρια...εγραψα οτι το kawasaki το εβγαλαν καλυτερο, αυτοι που το δοκιμασαν...που πιθανοτατα εχουν καλα χερια...

και ουτε εβγαλα καμια χολη για κανεναν...
απλα για να ειμαστε ακριβεις, επειδη παρεθεσες και τιμες ανταγωνισμου, ειπα να το παω ενα βημα παραπερα...

το οτι εσυ γουσταρεις ducati για τους χ,ψ λογους, ειναι απολυτως σεβαστο και κατανοητο...
αλλα το οτι προσπαθειτε (οχι μονο εσυ, γενικα) να πεισετε για την ανωτεροτητα και τις σουπερ τιμες της φιρμας που υποστηριζετε, ε, δεν μπορω να κατσω στ'αυγα μου...


το οτι εκανες χαβαλε, το καταλαβα...αφου εβαλες και emoticon...
αλλωστε και εγω εβαλα, αρα κανουμε τον ιδιο χαβαλε...:lol:
:wave2:

byron
15/01/2016, 09:18
Το R1M είναι πιο high tech και με πολύ carbon σε σχέση με το εξαιρετικό R1. Το race replica κλπ δεν ξέρω πόσο ακριβές είναι. Για που είναι ready to race? Για ΠΠ, για BSB, για WSBK?
Όσο ανεβαίνει το επίπεδο, τόσο θα φεύγει στον Θεό το κόστος.

Τα Japan ξέφυγαν πλέον από τα χαμηλά, λόγω έλευσης ηλεκτρονικών και χρήση ευρωπαϊκών περιφερειακών σε κάποια.

Είναι επίσης φανερό πως τα 1000αριά πλέον είναι σε άλλο επίπεδο, σε σχέση με πριν 3-4 χρόνια. APRC, ABS, traction, anti spin, και 200HP στα specs όλα.

Όποιος τα θέλει...τα πληρώνει.

buckley
15/01/2016, 09:45
Το R1M είναι πιο high tech και με πολύ carbon σε σχέση με το εξαιρετικό R1. Το race replica κλπ δεν ξέρω πόσο ακριβές είναι. Για που είναι ready to race? Για ΠΠ, για BSB, για WSBK?
Όσο ανεβαίνει το επίπεδο, τόσο θα φεύγει στον Θεό το κόστος.

Τα Japan ξέφυγαν πλέον από τα χαμηλά, λόγω έλευσης ηλεκτρονικών και χρήση ευρωπαϊκών περιφερειακών σε κάποια.

Είναι επίσης φανερό πως τα 1000αριά πλέον είναι σε άλλο επίπεδο, σε σχέση με πριν 3-4 χρόνια. APRC, ABS, traction, anti spin, και 200HP στα specs όλα.

Όποιος τα θέλει...τα πληρώνει.

Αν κάτσω ρε εγώ τώρα να μετρήσω αυτούς που τα θέλουν αλλά ΔΕΝ τα πληρώνουν θα ξημερώσουμε !
Νομίζω...

p@nos
15/01/2016, 09:53
ρε devils πραγματικα τι κυκλους βλεπεις?

byron
15/01/2016, 09:57
Αν κάτσω ρε εγώ τώρα να μετρήσω αυτούς που τα θέλουν αλλά ΔΕΝ τα πληρώνουν θα ξημερώσουμε !
Νομίζω...

Κάτι θέλεις να πεις, αλλά δεν το αντιλαμβάνομαι.
Το 95% του πλανήτη θέλει κάτι το επιπλέον, αλλά δεν έχουν να το πληρώσουν. Οκ...παρακάτω?

RaGe_Raptor
15/01/2016, 10:00
Τα ιαπωνικά είχαν σχετικά χαμηλές τιμές λόγω ισοτιμίας ¥-€.
Τα ιαπωνικά μείνανε πίσω σε εξέλιξη λόγω κρίσης.η Kawasaki κάτι πήγε να κάνει το '11 αλλά οι Ευρωπαίοι είχαν ήδη απογειωθεί.επιστρέψανε δυναμικά με το καταπληκτικό R1. Ακολουθεί το παιδί των sbk ZX-10, κι έρχεται και το παιδί των motogp L7 που θα τα σαρώσει όλα :D . Πάντως είναι άσχημο και το personal favorite παραμένει το RSV4.

byron
15/01/2016, 10:09
Τα ιαπωνικά είχαν σχετικά χαμηλές τιμές λόγω ισοτιμίας ¥-€.


Πρέπει να πας πολύ πίσω (-10 χρόνια) για να βρεις καλύτερη ισοτιμία €/¥. Τώρα είμαστε σε επίπεδα του 2008 (128), ενώ το 2011-2013 το ¥ ήταν πανάκριβο (μέσα του 2012 λόγω Ελλάδας, είχε φθάσει το 95), οπότε δεν δικαιολογείται από αυτό.

teogtp
15/01/2016, 10:18
Τα ιαπωνικά είχαν σχετικά χαμηλές τιμές λόγω ισοτιμίας ¥-€.
Τα ιαπωνικά μείνανε πίσω σε εξέλιξη λόγω κρίσης.η Kawasaki κάτι πήγε να κάνει το '11 αλλά οι Ευρωπαίοι είχαν ήδη απογειωθεί.επιστρέψανε δυναμικά με το καταπληκτικό R1. Ακολουθεί το παιδί των sbk ZX-10, κι έρχεται και το παιδί των motogp L7 που θα τα σαρώσει όλα :D . Πάντως είναι άσχημο και το personal favorite παραμένει το RSV4.

Οοουυυυυυ σιξχαντρεντ εντ σιξτι σιξ.....
:D

buckley
15/01/2016, 10:18
Κάτι θέλεις να πεις, αλλά δεν το αντιλαμβάνομαι.
Το 99,5% του πλανήτη θέλει κάτι το επιπλέον, αλλά δεν έχουν να το πληρώσουν. Οκ...παρακάτω?

Δεν έχει παρακάτω ρε αφού αμπελοφιλοσοφούμε (θέλω να πιστεύω) όταν ομιλούμε για μηχανάκια των 20 και βάλε χιλιάδων ...

amyroukai
15/01/2016, 10:27
Τα δύο "εκπληκτικά" του καταλόγου είναι το πόσο ανεβαίνουν τιμολογιακά οι ειδικές εκδόσεις του απλού σκράμπλερ και το πόσο πιο πάνω πωλείται η Multi Enduro.

peterTHErider
15/01/2016, 11:04
Τα δύο "εκπληκτικά" του καταλόγου είναι το πόσο ανεβαίνουν τιμολογιακά οι ειδικές εκδόσεις του απλού σκράμπλερ και το πόσο πιο πάνω πωλείται η Multi Enduro.

σωστα.αλλα το απλο μουλτι και το s ειναι στην ιδια τιμη που ηταν.
αληθεια τα 1400 παραπανω για το εντουρο γιατι τα ζητανε?για το μεγαλο ρεζερβουαρ η για τις ακτινωτες που προφανως ειναι φθηνοτερες απο τις χυτες??

πυξιδας990
15/01/2016, 11:13
οι ακτινωτες ποτε δεν ηταν φθηνοτερες απο τις χυτες,σε ολες τις εταιριες

peterTHErider
15/01/2016, 11:16
οι ακτινωτες ποτε δεν ηταν φθηνοτερες απο τις χυτες,σε ολες τις εταιριες

πες γιατι μπορει να κανω λαθος,η μεση τιμη αγορας μιας ακτινωτης ειναι ακριβοτερη απο την αγορα μια χυτης απο την ιδια εταιρεια?

πυξιδας990
15/01/2016, 11:49
ναι.
και το gs οταν βγηκε,το ακτινωτο ηταν ακριβοτερο

peterTHErider
15/01/2016, 11:53
ναι.
και το gs οταν βγηκε,το ακτινωτο ηταν ακριβοτερο

ασε πως τα πουλανε οι μοτοεταιρειες.τα πουλανε ακριβοτερα γιατι τα πλασαρουν σαν ακριβες εκδοσεις και σιγουρα δεν χρεωνουν μονο τις ακτινωτες για να βγαινει το αθροισμα μεγαλυτερο.εγω αλλο αναρωτιεμαι.απο μια εξωτερικη εταιρεια κατασκευης ζαντων τι θα ηταν ακριβοτερο?

lykourgi
15/01/2016, 12:00
ΑΝ έχει ακτινωτές tubeless, δεν είναι καθόλου περίεργο να είναι ακριβότερες από χυτές.

peterTHErider
15/01/2016, 12:18
αρα λογικη η αυξηση στο εντουρο.

amyroukai
15/01/2016, 16:40
Η bmw πάντως τις χρεώνει 480 (μπείτε στο configurator να δείτε) στο απλό 1200GS πλην του triple black που έχει 650 ευρώ παραπάνω αλλά με μαύρο μοτέρ, μαύρο πλαίσιο (άλα 150 αν θυμάμαι καλά) και τις ακτινωτές στάνταρ. (ξαφνικά το 1200ADV μοιάζει "ευκαιρία")

Τα άλλα 1000...?

atom_smasher
15/01/2016, 20:02
Το 400 8000 ευρώ. λολ.

leo1964
15/01/2016, 20:51
Ότι δεν φτάνει η αλεπού...

δικό σου :wave2:

346474

346473
:smokin:

Υπάρχουν οι μοτοσυκλέτες,υπάρχουν και οι Ducati:D

irinia
16/01/2016, 06:15
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ





Είναι οι καλύτεροι σχεδιαστές στον κόσμο.
Παράδειγμα και η Άλφα Ρομέο είναι κορυφαία.
Όμως από το να αρέσει στο μάτι μέχρι το πόσο λειτουργική και αξιόπιστη είναι
υπάρχει ΧΑΟΣ..!!
Προχθές είδα ένα μουλτιστράντα στο Λιτόχωρο Πιερίας,δύο πράμματα μου έκαναν
εντύπωση,πως γύρισε αμέσως η γυναίκα μου και είπε .....α να και ένα Ντουκάτι,
το κόκκινο ήταν το καινούργιο,πολύ όμορφο και δεύτερον η απορία μου........
καλά αυτό δουλεύει χωρίς λάδια..?? Ανατριχίλα σκέτη το δούλεμα του..!!
Μηχανάκι για έναν κατά τη γνώμη μου,ο δεύτερος βολεύεται μεν αλλά..??
Θέλει πολύ γερό πορτοφόλι,συνεπώς όσοι τα διαθέτουν κοιτάνε τη μόστρα και
στ'αρχαία τους πότε θα το πάρουν στα χέρια και πόσο θα κοστίσει η συντήρηση του.
ΙΤΑΛΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ..?? Αν ήμουν πλούσιος μπορεί να το έπαιρνα..!!
Σπαγγέτι,προσούτο και φτηνά φίατ,μέχρι εκεί .
Τα Ντουκάτι για να λέμε την καθαρή αλήθεια είναι μηχανάκια για λίγους.
Ποιοί είναι αυτοί..??
Αυτοί που θέλουν να διαθέσουν πολλά λεφτά πάνω από τον ανταγωνισμό και δεν
τους ενδιαφέρει ή εν πάσει περιπτώσει το πάθος τους είναι πάνω από το θέμα αξιοπιστία..!!
Τώρα αν κάποιος τα έχει δικαίωμα του,αν όμως κάνει ΠΕΤΡΑ ΤΟ ΣΚΑΤΟ ΤΟΥ για
να το αποκτήσει,είναι για μένα ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΡΟΙΔΟ και ΘΥΜΑ του μάρκετιγκ,διότι
η απόλαυση που προσφέρει σε καμμία μα καμμία περίπτωση δεν είναι πάνω από
τη ζωή του την καθημερινότητα του.
Είναι μεγάλη βλακεία να στερείται κάποιος το να ζει την κάθε μέρα, για να βλέπει
στο γκαράζ το ακριβό αυτό παιχνίδι.
Τα μεταξωτά βρακιά απαιτούν και επιδέξιους κώλους..!!!

πυξιδας990
16/01/2016, 08:05
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ





Είναι οι καλύτεροι σχεδιαστές στον κόσμο.
Παράδειγμα και η Άλφα Ρομέο είναι κορυφαία.
Όμως από το να αρέσει στο μάτι μέχρι το πόσο λειτουργική και αξιόπιστη είναι
υπάρχει ΧΑΟΣ..!!
Προχθές είδα ένα μουλτιστράντα στο Λιτόχωρο Πιερίας,δύο πράμματα μου έκαναν
εντύπωση,πως γύρισε αμέσως η γυναίκα μου και είπε .....α να και ένα Ντουκάτι,
το κόκκινο ήταν το καινούργιο,πολύ όμορφο και δεύτερον η απορία μου........
καλά αυτό δουλεύει χωρίς λάδια..?? Ανατριχίλα σκέτη το δούλεμα του..!!
Μηχανάκι για έναν κατά τη γνώμη μου,ο δεύτερος βολεύεται μεν αλλά..??
Θέλει πολύ γερό πορτοφόλι,συνεπώς όσοι τα διαθέτουν κοιτάνε τη μόστρα και
στ'αρχαία τους πότε θα το πάρουν στα χέρια και πόσο θα κοστίσει η συντήρηση του.
ΙΤΑΛΙΚΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ..?? Αν ήμουν πλούσιος μπορεί να το έπαιρνα..!!
Σπαγγέτι,προσούτο και φτηνά φίατ,μέχρι εκεί .
Τα Ντουκάτι για να λέμε την καθαρή αλήθεια είναι μηχανάκια για λίγους.
Ποιοί είναι αυτοί..??
Αυτοί που θέλουν να διαθέσουν πολλά λεφτά πάνω από τον ανταγωνισμό και δεν
τους ενδιαφέρει ή εν πάσει περιπτώσει το πάθος τους είναι πάνω από το θέμα αξιοπιστία..!!
Τώρα αν κάποιος τα έχει δικαίωμα του,αν όμως κάνει ΠΕΤΡΑ ΤΟ ΣΚΑΤΟ ΤΟΥ για
να το αποκτήσει,είναι για μένα ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΡΟΙΔΟ και ΘΥΜΑ του μάρκετιγκ,διότι
η απόλαυση που προσφέρει σε καμμία μα καμμία περίπτωση δεν είναι πάνω από
τη ζωή του την καθημερινότητα του.
Είναι μεγάλη βλακεία να στερείται κάποιος το να ζει την κάθε μέρα, για να βλέπει
στο γκαράζ το ακριβό αυτό παιχνίδι.
Τα μεταξωτά βρακιά απαιτούν και επιδέξιους κώλους..!!!

βαζεις στον κουβα ολα τα μοντελα κατα καιρους που εχει βγαλει?αν ναι λες μαλακιες.
τα διβαλβιδα εχουν κοστος συντηρησης ισα με ενα μεσο γιαπωνεζικο.
σαν κατοχος 2 ducati στο λεω 100%.
στον ηχο ειναι γουστα,αλλοι θελουν τραχυτητα-αλλοι ησυχια
για το multi,αν ειδες το 1200,η σελα για τον πισω ειναι παρα πολυ καλη,στις top της κατηγοριας.
για τις τιμες του 2016,σαφως η εταιρια εχει κανει μαλακια.εβαλε θεο το 400 και πηρε πανω και τα υπολοιπα.κατα 99% ειναι θεμα μητρικης λογω τις μαλακιας που κανανε στα αμαξια.τρεχει με αυξηση πωλησεων κοντα 20%(μην το ξεχναμε)παγκοσμια,οποτε θελουν περισσοτερα εσοδα.

irinia
16/01/2016, 10:52
βαζεις στον κουβα ολα τα μοντελα κατα καιρους που εχει βγαλει?αν ναι λες μαλακιες.
τα διβαλβιδα εχουν κοστος συντηρησης ισα με ενα μεσο γιαπωνεζικο.
σαν κατοχος 2 ducati στο λεω 100%.
στον ηχο ειναι γουστα,αλλοι θελουν τραχυτητα-αλλοι ησυχια
για το multi,αν ειδες το 1200,η σελα για τον πισω ειναι παρα πολυ καλη,στις top της κατηγοριας.
για τις τιμες του 2016,σαφως η εταιρια εχει κανει μαλακια.εβαλε θεο το 400 και πηρε πανω και τα υπολοιπα.κατα 99% ειναι θεμα μητρικης λογω τις μαλακιας που κανανε στα αμαξια.τρεχει με αυξηση πωλησεων κοντα 20%(μην το ξεχναμε)παγκοσμια,οποτε θελουν περισσοτερα εσοδα.






ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΟΥ..............







Και πόσα παίρνει.
Εσύ ξέρεις πόσο πάει η εργατώρα στα επίσημα συνεργεία Ντουκάτι..??
Πόσο χρεώνει δηλαδή την εργατώρα η αντιπροσωπεία..??
Εδώ λοιπόν στο δικό μου χωριό τη Θεσσαλονίκη,ξέρω γιαυτό μιλάω...!!!
Και φυσικά αναφέρομαι στο μούλτι διότι γιαυτό μιλάμε,όλες οι αντιπροσωπείες
αυτές οι κυριλέ συνήθως χρεώνουν ανάλογα με το μοντέλο,παρόλα αυτά
η Ντουκάτι σαν εταιρία έχει το δική της οικονομική πολιτική στο θέμα σέρβις..!!
Και επειδή ξέρουν ότι πουλώντας μηχανάκια που κοστίζουν πάνω από 20 χιλιάρικα
δεν υπάρχει περίπτωση να μη σε σκίσουν στο σέρβις,τα ανταλλακτικά κ.λ.π.
Τώρα για το σέρβις των Γιαπωνέζικων άστο φίλε........νύχτα είναι.
Πρώτο σέρβις σε κασκάι του 2014-2015 μου κόστισε 47,80 ευρώ όπως διαβάζεις.
Αν είχα πάρει bmw,vw ή μερσεντές θα έβγαινα από την αντιπροσωπεία με 2-3
κατοστάρικα λιγότερο...!!!
Επίσης σέρβις σε βεστρόμ 60-70 ευρώ,τόσο πάει το μούλτι..??
Αν δεν το κατάλαβες ακόμα,τα σέρβις και η παροχή υπηρεσιών από τις αντιπροσωπείες
και όχι από τα μαστοράκια της γειτονιάς μας είναι τόσο ακριβά όσο αντίστοιχα
κοστίζει και αυτό που αγοράζουμε,σε αυτό αναφέρομαι και αν διαφωνείς γράψτο,
αλλιώς σβήσε τη λέξη μαλακία που έγραψες..!!
Τώρα για τη σέλλα συνοδηγού και το υποτιμητικό .......αν είδα μούλτι,μια και το έχω δει
χίλιες φορές επειδή έψαχνα μοτό να πάρω αλλά και ο επίσημος αντιπρόσωπος Θεσσαλονίκης
είναι πολύ γνωστός και το έχω δει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές εκεί μέσα,δεν είναι και τόσο ΑΝΕΤΗ,
όσο θες να την παρουσιάσεις.
Υποκειμενικό το θέμα βέβαια,αλλά δεν είναι ούτε Βέρσυς,ούτε bmw,ούτε σούπερ τενερέ.
Το μηχανάκι έχει σπορ γραμμή γιαυτό και διαφημίζεται φυσικά και όχι για ταξιδιάρικο.
Άλλωστε τα 160 άλογα και τα 250-260 τελικής δεν είναι για 2 άτομα.
Στο θέμα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ θα μας πεις κάτι..?? Η θα μείνω με τη ρετσινιά του μαλάκα
επειδή εσύ έκανες φθηνό σέρβις στο μηχανάκι σου..??

πυξιδας990
16/01/2016, 11:36
κασκαι διαβαζω,τι σχεση εχει με μηχανακια?
60-70ε vstrom-λαδια?τοσο εχει και στη ducati
στο ειπα,μην βαζεις στον κουβα ολα τα μοντελα της,εσυ επιμενεις.
σου ειπα πιο Multi ειδες?εσυ στο πρωτο post δεν το ανεφερες.
λες, το εχεις δει απειρες φορες,ποτε το ταξιδεψες?ποτε μαλλον.

στις συγκρισεις να βαζεις τα top καθε εταιριας,οχι οτι ναναι.

ολες οι εταιριες εχουν εργατοωρες στα εξουδιοτημενα ετσι δεν ειναι.
το προβλημα σου μεγαλε ειναι οτι εχεις μεινει στη δεκαετια του 90-hello,ο κοσμος αλλαξε,τα ευρωπαικα πουλανε,το παραδεχθηκε και η ιδια η honda στην παρουσιαση της αφρικα.αν δεν σου αρεσει αυτο,τι να κανουμε,πιες κανα ουζακι....

bros400pgm
16/01/2016, 12:04
Ενα.
Το 1ο service στο κασκαϊ που εκανες, ηταν στα 15000χλμ; Στην ΤΟΥΟΤΑ ειναι 150€, επειδη μιλας για γιαπωνεζικα αμαξια.

Δευτερο.
Λες ανακριβειες οταν αναφερεσε σε εργατοωρα. Τοπικος, με συνεργειο εξουσιοδοτημενο Yamaha, BMW, εχει την ιδια εργατοωρα. Την ιδια που ειχε και οταν ειχε και την aprilia. Το καθε μαγαζι χρεωνει ο,τι θελει εκτος και ειναι πολιτικη της εταιριας να χρεωνει στανταρ καθε service (οπως κανει η ΤΟΥΟΤΑ που σου ειπα παραπανω).

Τριτο.
Οσον αφορα τα ανταλλακτικα, παλι εισαι λαθος. Ποσα και ποσα πραγματα ειναι πανακριβα και σκουπιδια στα γιαπωνεζικα πλεον... Ο αλλος εψαχνε ρουλεμαν/πειρους μοχλικου και του ζητουσαν στην Yamaha 2 και 3 φορες πανω απο αυτα που ξερω στην aprilia, που τα θεωρω εγω ακριβα. Μας λες και συ για ανταλλακτικα :lol:



Εχεις βαλθει να μας τα κανεις ουμπαλα με τα γιαπωνεζικα και ενω καπου λες αληθειες, μετα υπερβαλεις και κανείς δεν σε παιρνει στα σοβαρα.




ps. Το ducati που εχει ο πυξιδας, ειναι οπως στα λεει ακριβως: οτι πληρωνες και εσυ για το vstrom.

irinia
16/01/2016, 12:27
κασκαι διαβαζω,τι σχεση εχει με μηχανακια?
60-70ε vstrom-λαδια?τοσο εχει και στη ducati
στο ειπα,μην βαζεις στον κουβα ολα τα μοντελα της,εσυ επιμενεις.
σου ειπα πιο Multi ειδες?εσυ στο πρωτο post δεν το ανεφερες.
λες, το εχεις δει απειρες φορες,ποτε το ταξιδεψες?ποτε μαλλον.

στις συγκρισεις να βαζεις τα top καθε εταιριας,οχι οτι ναναι.

ολες οι εταιριες εχουν εργατοωρες στα εξουδιοτημενα ετσι δεν ειναι.
το προβλημα σου μεγαλε ειναι οτι εχεις μεινει στη δεκαετια του 90-hello,ο κοσμος αλλαξε,τα ευρωπαικα πουλανε,το παραδεχθηκε και η ιδια η honda στην παρουσιαση της αφρικα.αν δεν σου αρεσει αυτο,τι να κανουμε,πιες κανα ουζακι....







ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ




Αφού αρνείσαι πεισματικά να δεχτείς ότι μιλάμε για το μούλτι όπως σου
έγραψα και σου ΞΑΝΑΕΓΡΑΨΑ...!!
Όσο για το κασκάι και ο πιο κουτός θα καταλάβαινε ότι είναι ένα παράδειγμα
για να σου δείξω τη διαφορά από μια μάρκα κοινή με μια πρέμιουμ όπως bmw,
και να σου τονίσω ότι το ίδιο συμβαίνει όπου υπάρχει ΑΚΡΙΒΟ ΟΧΗΜΑ..!!
Δεν θέλεις να το δεις,δεν θέλεις να καταλάβεις,και το μόνο που απαντάς είναι το
τι σχέση έχουν τα αυτοκίνητα.
Επίσης για τελευταία φορά σου ξαναγράφω,δες πόσο πάει η εργατώρα στη Ντουκάτι,
και δες πόσο στη Γιαμάχα ή τη Χόντα...!!
Το μούλτι για να το ταξιδέψει κάποιος ΜΟΝΟ ΑΘΗΝΑ υπό προυποθέσεις αν διατίθεται..??
ΚΤΜ,bmw,super tenere,versys,crossturer ,v-strom 1000 ,expοlrer 1200, τα έκανα και μία
και δύο βόλτες,αν μπορεί κάποιος από μιά-δύο φορές να βγάλει τα όποια συμπεράσματα.
Α να μην ξεχάσω η Ντουκάτι τρόμαξε τη Χόντα,πριν λίγες μέρες πανηγύριζε τις 50000 πωλήσεις.
Μπροστά στο 1,5 μύρριο της Χόντα είναι κολοσσός.......:lol: λέμε...!!!
Τώρα στις συγκρίσεις να βάζω τα τοπ της κάθε εταιρείας..??
Το vstrom 1000 δεν είναι το τοπ της Σουζούκι στα on-off..??
Ή το σούπερ τενερέ και το βέρσυς 1000 δεν είναι τα τοπ των εταιρειών στην κατηγορία..??
Έχει η Χόντα πανιγκάλε με 38000 ευρώ,μήπως η Γιαμάχα και η Σουζούκι..??
Ένα καβασάκι υπάρχει,εκείνος ο πύραυλος εδάφους αέρος μόνο...!!
Τέλος πάντων,ειρήνη ημίν.
Ουζάκι ναι στην υγειά σου θα το πιώ...!!!
Και έχω και μεγάλη συμπάθεια στο χωριό σου το Λεωνίδιο,ήρθα και ξανάρθα και θα έρθω και πάλι.
Τελευταία φορά τέλος Αυγούστου του 2015 στη γιορτή της μελιτζάνας..!!

πυξιδας990
16/01/2016, 12:35
1.για να βγαλεις αποψη πρεπει να το καβαλησεις.προφανως δεν το εχεις καβαλησει-αυτο εννουσα,εσυ δεν καταλαβαινεις
2.η honda δεν τρομαξε(δικια σου λεξη),αλλα παραδεχθηκε οτι εμεινε πισω απο τα ευρωπαικα γενικα,οπως εγραψα και πριν.
3.το 1200 το ανεφερες στο δευτερο ποστ
4.αναφερεις οτι πηγες πολλες φορες και το εχεις δει,εξαρες αγαπητε.αφου δεν το σηκωνει η τσεπη σου,οπως και η δικια μου,κανουμε τουμπεκι,οχι χολη.
5.ειπαμε ειμαστε στο 2016 ετσι?

byron
16/01/2016, 12:53
Επίσης για τελευταία φορά σου ξαναγράφω,δες πόσο πάει η εργατώρα στη Ντουκάτι,
και δες πόσο στη Γιαμάχα ή τη Χόντα...!!


To λες και το ξαναλές...πόσο έχει η εργατοώρα ρε Terens στη Ducati, και πόσο στα Japan?

Στα αυτοκίνητα, επειδή τα έφαγα στη μάπα λόγω εγγυήσεων, Toyota (Βουλιαγμένης) 49€+ΦΠΑ, Honda (Παπράς) 45€+ΦΠΑ.

Η Ducati πόσο χρεώνει (συγκεκριμένα) ?

peterTHErider
16/01/2016, 12:59
Τερενς....
Οπως πολυ σωστα επισημανε ο πυξιδας πηγες πολλες φορες και το ζαχαρωνες το μουλτι...ελα πες την αληθεια...ποσες φορες φανταζοσουν να το εχεις??αν τλκ δεν μπορεις να το αγορασεις η να αντεξεις τα μετεπειτα ειναι αλλη ιστορια αλλα το γουσταρεις ασχημα...
Επειδη και εγω ειμαι κοντα στην αγορα του(περιμενω να καβαλησω και το εντουρο) το εχω κανει πολλες βολτες και παντα με την γυναικα μου η οποια ειναι πολυ καλομαθημενη απο τα τουριστικα που παντα ειχα.εμενα με ξινησε η καλυψη απο τον αερα αλλα η κυρια ηταν απολυτα ευχαριστημενη απο τη σελα και την ανεση.νομιζω κατι λεει αυτο.η σελα του συνεπιβατη ειναι πολυ πλατια,μαλαμη οσο πρεπει και με μικρ υψομετρικη διαφορα απο του αναβατη και ετσι δεν τρωει πολυ αερα.

irinia
16/01/2016, 12:59
To λες και το ξαναλές...πόσο έχει η εργατοώρα ρε Terens στη Ducati, και πόσο στα Japan?

Στα αυτοκίνητα, επειδή τα έφαγα στη μάπα λόγω εγγυήσεων, Toyota (Βουλιαγμένης) 49€+ΦΠΑ, Honda (Παπράς) 45€+ΦΠΑ.

Η Ducati πόσο χρεώνει (συγκεκριμένα) ?







ΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ............






Εγώ έμαθα πάντως....:lol:

irinia
16/01/2016, 13:01
1.για να βγαλεις αποψη πρεπει να το καβαλησεις.προφανως δεν το εχεις καβαλησει-αυτο εννουσα,εσυ δεν καταλαβαινεις
2.η honda δεν τρομαξε(δικια σου λεξη),αλλα παραδεχθηκε οτι εμεινε πισω απο τα ευρωπαικα γενικα,οπως εγραψα και πριν.
3.το 1200 το ανεφερες στο δευτερο ποστ
4.αναφερεις οτι πηγες πολλες φορες και το εχεις δει,εξαρες αγαπητε.αφου δεν το σηκωνει η τσεπη σου,οπως και η δικια μου,κανουμε τουμπεκι,οχι χολη.
5.ειπαμε ειμαστε στο 2016 ετσι?




Ε ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ





Περιουσιακή μας κατάσταση στο μοτό......:lol::wave2:

byron
16/01/2016, 13:04
ΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ............

Εγώ έμαθα πάντως....:lol:

Απάντηση είναι αυτή? Τι είναι, μυστικό αίματος που πάει από πατέρα σε γιό?

Ξέρεις ή δεν ξέρεις?