Σύνδεση

View Full Version : αγορά bandit 650s



takisdemi
07/10/2015, 17:14
Παίδες η σκέψη μου ήταν να πάρω μεγαλύτερη μηχανή αλλά σκέφτηκα ότι στην πράξη θα μου ήταν άχρηστη. Δοκίμασα ένα 650s και μπορώ να πω με κάλυψε αλλα και μου φάνηκε και μεγάλο σε όγκο. Δεν έχω οδηγήσει ακόμη το fazer αν και το bandit μου βγάζει λίγο πιο κυριλέ πιο κυμπαρικη κατάσταση σε εμφάνιση.
Το θέμα είναι τώρα επειδή δεν βρήκα το λίφτινγκ να πάρω μοντέλο 2010 λίγο πριν αλλάξει με του 2010+
Η ερώτηση μου είναι βλέπω μηχανές πχ 2008 με 15000km που μου φαίνεται παράξενο. Λετε να πάω στου 2010 και ας έχουν κάποια χιλιόμετρα παραπάνω ή να κοιταω και του 2008; Εχει και του 2010 είδα με λίγα χιλιομετρα αλλά 1000€ περισσότερα δεν ξέρω αν αξίζει.
Τι λέτε;

Εννοείται θα το τσεκάρω πρώτα σε συνεργείο.

amyroukai
07/10/2015, 17:46
Αν τα σέρβις του έχουν γίνει τότε είναι αθάνατο, οπότε τα χιλιόμετρα δεν είναι να τα φοβάσαι. 15000 είναι λίγα, όντως. Αν η γενική εμφάνιση συνάδει με τα χιλιόμετρα, τι να πω, υπάρχουν πιθανώς και τέτοια. Βιβλιαράκι σέρβις έχουν αυτά;

Μηχανικά δεν άλλαξαν τίποτα στα υδρόψυκτα από τότε που πρωτοβγήκαν, οπότε δεν έχεις λόγο να πάρεις το πιο φρέσκο και να το πληρώσεις παραπάνω, εκτός αν σε ενδιαφέρει η νέα εμφάνιση (προσωπικά ούτε κρύο ούτε ζέστη).

Σε σχέση με το fazer είναι αισθητά πιο βαρύ αλλά όπως το λες είναι λίγο πιο "κυριλέ" στην λειτουργία του γενικά και δουλεύει από πιο χαμηλά χωρίς ξεσπάσματα και υστερίες, οπότε είναι πιο ευκολο-οδήγητο.

Pan (dvs)
07/10/2015, 17:46
Ειναι οντως ετσι με τα χιλιομετρα.Εξαλλου οταν ο αλλος εχει τοσα χλμ ,θα ειναι αδικαιολογητος αν δεν εχει το βιβλιο service.

Κοιτα και του 2008 με λιγα χλμ.Οι διαφορες τους ειναι σχεδον ανυπαρκτες.Λαβε υποψιν σου οτι πολλοι μπορει να γραφουνε το 2010 και να ειναι του 08.

takisdemi
07/10/2015, 18:02
Κοιταω αν γίνεται από 1ο χέρι και για το μοντέλο ποτε βγηκε στο δρόμο φαίνεται από την άδεια Το βιβλιο servive φανταζομαι θα το έχουν όσο ήταν η διάρκεια της εγγύησης.2 χρόνια δίνει η suzuki;
Επίσης κοιτάω και το κτεο την τελευταία φορά πόσα είχε
Ένας πωλητής μου είπε είναι στο bandit club και τα χιλομετρα είναι από ταξίδια .
Νομίζω είναι και θέμα τύχης αν και πολλές φορές από τα λεγόμενά του πωλητή βγαίνουν κάποια συμπεράσματα.

amyroukai
07/10/2015, 18:11
Λολ. Λολ. Καλά, αυτό με το κλαμπ δεν λέει κάτι. Αν ποτέ βρεθούμε από κοντά θα σου πω φάσεις να γελάμε. Πάντως μπορείς να γραφείς στην ιστοσελίδα να δεις που πήγε ταξίδι και αν λέγει αλήθεια.

Το βιβλίο δεν το πετάς στη λήξη της εγγύησης. Θεωρητικά το κρατάς γιατί σου θυμίζει και εσένα τι έγινε και πότε.

takisdemi
07/10/2015, 18:15
Δεν είπα ότι πετάει κάποιος το βιβλίο αλλά θα έχει service των δύο πρώτων χρόνων . Φυσικά μπορεί να συνέχισε κάποιος κανονικά έως σήμερα να τηρεί πιστά τα service και να φαίνεται το ιστορικό της μοτοσικλέτας.

omega
07/10/2015, 18:17
Παίδες η σκέψη μου ήταν να πάρω μεγαλύτερη μηχανή αλλά σκέφτηκα ότι στην πράξη θα μου ήταν άχρηστη. Ξεκινάς σωστά!!


Το βιβλιο servive φανταζομαι θα το έχουν όσο ήταν η διάρκεια της εγγύησης. Σκέφτεσαι λανθασμένα..


. Το βιβλίο δεν το πετάς στη λήξη της εγγύησης. Θεωρητικά το κρατάς γιατί σου θυμίζει και εσένα τι έγινε και πότε...και το στρώνει το πράγμα ο amyroukai μιας και ο μερακλής άπαξ και το πήρε καινούργιο θα το έχει κι ας έχει 150000 χλμ.
Σε αυτά που δεν βρήκα βιβλίο συντηρήσεως,έφτιαχνα εγώ από τα χιλιόμετρα που το πήρα και μετά.Να υπάρχει μια σειρά..

Με το καλό η όποια αγορά λεβεντιά.. :beer:

amyroukai
07/10/2015, 18:21
Σε αυτά που δεν βρήκα βιβλίο συντηρήσεως,έφτιαχνα εγώ από τα χιλιόμετρα που το πήρα και μετά.Να υπάρχει μια σειρά..


Αυτό το έκανε και ένας φίλος, δεν ξέρω τι αξία έχει για τον τυχαίο επόμενο αν υπάρξει, πάντως το να ξέρεις τι έκανες πότε, μεγάλο πράγμα.

Pan (dvs)
07/10/2015, 18:24
.........
Ένας πωλητής μου είπε είναι στο bandit club και τα χιλομετρα είναι από ταξίδια .
.........

Kαι εγω ειμαι στο club.Αν σου πω οτι ο γαιδαρος πεταει ,θα πεταει?

Το οτι καποιος ειναι καποιος γραμμενος καπου,δεν θα πει οτι εχουνε μεγαλυτερη βαρυτητα τα λογια του,χωρις φυσικα να σημαινει οτι σε παραμυθιαζει.Παντως να ξερεις οτι υπαρχουνε αρκετα bandit σε πολυ καλη κατασταση.Μην βιαστεις.

Pan (dvs)
07/10/2015, 18:25
Αυτό το έκανε και ένας φίλος, δεν ξέρω τι αξία έχει για τον τυχαίο επόμενο αν υπάρξει, πάντως το να ξέρεις τι έκανες πότε, μεγάλο πράγμα.

Και εγω το κανω.Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο πρακτικο ειναι.Ασε που αν αγαπας τη μηχανη σου ειναι καλο εργαλειο για τον επομενο.

dimzan
07/10/2015, 18:43
το μηχανακι μπορει να βγαλει 200.000χλμ με σωστη συντηρηση. Εχει 50 παραπανω κυβικα και 15 αλογα λιγοτερο απο τα συνηθη 600αρια. Ειναι λιγοτερο πιεσμενο, και φυσικα ειναι suzuki made in japan. Και το fazer ειναι καλο, αλλα δεν τραβαει χαμηλα. Εγω εψαχνα και το hornet οταν πηρα το δικο μου αλλα του 2008 ειναι κακασχημο και γυμνο. Στο bandit ταξιδευεις με 150-160 και εισαι ανετος. Αν εισαι ψηλος βαζεις μια λιγο ψηλοτερη ζελατινα. Εγω με 172 υψος ταξιδευω με τη μαμα ζελατινα χωρις προβληματα.

Αμα το μηχανακι το οδηγησες και σου αρεσε τοτε μαλλον σου κανει. Γκαζι εχει αρκετο, σιγουρα ομως ειναι πιο αργο απο hornet fazer και z750. Εμενα δε με απασχολει ομως. Ροπη εχει ασυγκριτα την καλυτερη στην κατηγορια του, στο ειπα και σε πμ, ανεβαινει ανηφορες δικαβαλο με 6η και 30χλμ.

Τα χλμ μην τα φοβασαι. Ενα σωστα και με λογικη χρηση δουλεμενο μηχανακι κανει 6000-12000χλμ το χρονο. Αρα ενα μοντελο του 2008 θα εχει απο 40,000χλμ μεχρι και 100.000χλμ. Δε λεει τιποτα το νουμερο. Μπορει τα 40 να ειναι σε πολη και τα 100 να ειναι σε ταξιδια, ποιο θα προτιμουσες? Τα χλμ ειναι ενδειξη του ποσο το χρησιμοποιει ο ιδιοκτητης. Το αν ειναι καλο μεταχειρισμενο δεν ξεαρταται μονο απο τα χλμ.



Οπωσδηποτε με abs.

amyroukai
07/10/2015, 18:54
Εχει 50 παραπανω κυβικα και 15 αλογα λιγοτερο απο τα συνηθη 600αρια.

Εμ... Έχει λιγότερα άλογα από το fazer600 S2 αλλά περισσότερα από το CBF, ER6 (επισής 650άρι), πιθανώς και από το Shiver. Ποιά είναι τα "συνήθη" 600άρια; Το χόρνετ δεν είναι στην κατηγορία bandit, ανταγωνίζεται το GSR και Z750.
Από ότι θυμάμαι στο σχετικό συγκριτικό στο... ΜΟΤΟ ήταν; Το bandit ήταν το πιο γρήγορο σε ρεπρίζ και με τα καλύτερα φρένα.

dimzan
07/10/2015, 19:39
Εμ... Έχει λιγότερα άλογα από το fazer600 S2 αλλά περισσότερα από το CBF, ER6 (επισής 650άρι), πιθανώς και από το Shiver. Ποιά είναι τα "συνήθη" 600άρια; Το χόρνετ δεν είναι στην κατηγορία bandit, ανταγωνίζεται το GSR και Z750.
Από ότι θυμάμαι στο σχετικό συγκριτικό στο... ΜΟΤΟ ήταν; Το bandit ήταν το πιο γρήγορο σε ρεπρίζ και με τα καλύτερα φρένα.

ανεφερα τα συγκεκριμενα γιατι σε προσωπικο μηνυμα ο ιδιος μυο τα ανεφερε. Πιθανως τα δυνατα μονταλα παντα τραβανε καλυτερα τα βλεμματα και το ενδιαφερον. δοκιμασμενα το bandit ειναι πιο γρηγορο απο το cbf , αλλα το er6 ειναι ελαφρυ και μεχρι τα 130 πανε κοπια. Το shiver δεν το μετραω καν για πολλους λογους.

Μικe777
07/10/2015, 20:11
επειδη ψαχνω κι εγω μηχανακι!!
τα bandit οπως και τα gsxf μου φαινονται καθαρα!
τα χλμ τα υπολογιζω λιγο απο το δικο μου
πες 30 την ημερα επι 12 10000 τον χρονο 60000 σε μια πενταετια..
μπακαλιστικη μεθοδος αλλα 10ετιας με 40000 ολα σε γκαραζ και ταξιδιαρικα?
fazer hornet gsr εχει τετοια..θελει ψαξιμο!!
τελευταιο αρνητικο του bandit το βαρος δεν παλευεται..στο δρομο δεν φαινεται ειναι βαρυ!
καλη τυχη!!!:wave2:

takisdemi
07/10/2015, 21:14
Το τελευταίο ρε παιδιά θα ήθελα με το μαύρο μοτέρ είναι πανέμορφο. Είχε ένα στην Κομοτηνή αλλά πουλήθηκε. Δεν έχει λίφτινγκ γενικά δεν περπάτησε πολύ μάλλον.

takisdemi
07/10/2015, 21:17
Mike777# η μέθοδος σου δεν είναι καλή. Εγώ το GSF400 το κυκλοφορούσα μόνο τέλη Απριλίου -μέχρι τέτοια εποχή καμιά μικρή βόλτα .Από το 1999 έως 2015 (το έδωσα πριν λίγες μέρες ) 50000km είχα κάνει μόνο σε 16 χρόνια.
Στεναχωρεθηκα από τη μία πού το έδωσα το ειχα τοσα χρόνια κουκλα,δούλευε καλά απλώς είπα να κάνω μια αλλαγή.

doctoras
07/10/2015, 21:48
Η μοτοσυκλέτα αυτή εχει τεράστια αξία μπορείς να κανείς τα πάντα μαζι της απλοϊκά απροβλημάτιστα και με πολυ καλή άνεση σε επιβαίνοντες
Με τα χιλιόμετρα ως νούμερα μη την ψάχνεις, εαν κινηθείς οπως είπες δηλαδή πρώτο χέρι με ενημερωμένο service book θα βρεις και θα εισαι καλα γιατι θα ξέρεις ποιος ήταν ο προηγούμενος (και όχι χάος 2-3 χέρια)
Βρες και έναν τεχνικό που να νιώθει να εξετάσει 2-3 υποψήφια που θα καταλήξεις και αποφασίζεις αυτο που ειναι σε καλύτερη κατασταση + ταξιδιωτικό εξοπλισμό(εαν ειναι διαθέσιμος).
Και καλόταξιδος!!

Μικe777
07/10/2015, 23:54
Mike777# η μέθοδος σου δεν είναι καλή. Εγώ το GSF400 το κυκλοφορούσα μόνο τέλη Απριλίου -μέχρι τέτοια εποχή καμιά μικρή βόλτα .Από το 1999 έως 2015 (το έδωσα πριν λίγες μέρες ) 50000km είχα κάνει μόνο σε 16 χρόνια.
Στεναχωρεθηκα από τη μία πού το έδωσα το ειχα τοσα χρόνια κουκλα,δούλευε καλά απλώς είπα να κάνω μια αλλαγή.

φιλε μου το ειπα ειναι κατα προσεγγιση!
αλλωστε θελει ψαξιμο..Μ.Ο εννοω κατα προσεγγιση.
αντιστοιχως ισχυει και το αντιθετο!
καποιος μπορει να κανει 30000 σε 1 χρονο.
Δεν διαφωνω καθολου..:beer:

Bob_o_mastoras
08/10/2015, 00:11
Παιζουν πολλα Bandit.. Βρες καποιο απο "μερακλη", σοβαρο ιδιοκτητη, με βιβλιο σερβις και χτυπα το.
Εχε υπομονη και ορεξη για ψαξιμο.. Και καποιο καλο να βρεις μην επαναπαυεσαι μεχρι να πετυχεις εκεινο που θα σου κανει κλικ και θα πληρει ολα τα κριτηρια. Δεν θα αργησεις να το βρεις για ενα τετοιο μηχανακι.
Παιζουν πανελαδικα 45 gsf 650 αυτη τη στιγμη.

takisdemi
08/10/2015, 15:54
Λίγο για τις επιδόσεις που διάβασα με απογοήτευσε 0 -400m 13" 0-1000m 25" αυτά τα νούμερα τα είχε το gsf bandit 400 που είχα.

cosgili
08/10/2015, 16:18
Παρότι συγκρίνεις τελείως ανόμοια μηχανάκια το 400 είχε 1/4 mile 12.98 και το 650 12.2 παρά τα 60 κιλά παραπάνω. Επίσης τελικές 400:116mph, 650:130mph.
Το 400 ήταν το πιο γρήγορο 400άρι γυμνό της εποχής του. Το 650 είναι ένα semi fairing sport touring μηχανάκι, πολύ καλύτερο συνολικά, απροβλημάτιστο, γρηγορότερο από τον ανταγωνισμό και με μόνο μείον το βάρος στατικά.

takisdemi
08/10/2015, 16:45
Στον ανταγωνισμό είναι γρηγορότερο το fazer απο στάση ανεξάρτητα για τη ροπή υπέρ του ληστή.
Για το βάρος γιατί λες στατικα; Μπορεί σε κίνηση να μη φαίνεται αλλά δεν παύει να το μεταφέρει σε σχέση με ένα ελαφρύτερο.

Pan (dvs)
08/10/2015, 17:26
Λίγο για τις επιδόσεις που διάβασα με απογοήτευσε 0 -400m 13" 0-1000m 25" αυτά τα νούμερα τα είχε το gsf bandit 400 που είχα.

Υπαρχουνε 50αρια με καλυτερες επιδοσεις.Δεν ειναι ομως αυτο κριτηριο για μια μηχανη,εκτος αν θελεις να την πας στον εναν τροχο.Το bandit ειναι ταξιδιαρικο και δεν νοιωθεις το βαρος του μολις ξεκινησεις.Φυσικα και το κουβαλα αλλα εσενα δεν θα σου φαινεται.

doctoras
08/10/2015, 19:13
Λίγο για τις επιδόσεις που διάβασα με απογοήτευσε 0 -400m 13" 0-1000m 25" αυτά τα νούμερα τα είχε το gsf bandit 400 που είχα.

δεν ξέρω τι είχε το 400ρι σου αλλα δεν έχουν καμία σχέση τα 2 μηχανάκια το 650ρι δε θα καταλαβαίνεις στον ανοιχτό δρόμο πότε από ταχύτητα βόλτας φθάνεις να αγγίζεις 200km/h ενώ τα 400 έπρεπε να το στύψεις καλά μέσα στο 5ψήφιο αριθμό στροφών και το ένιωθες



Στον ανταγωνισμό είναι γρηγορότερο το fazer απο στάση ανεξάρτητα για τη ροπή υπέρ του ληστή.
Για το βάρος γιατί λες στατικα; Μπορεί σε κίνηση να μη φαίνεται αλλά δεν παύει να το μεταφέρει σε σχέση με ένα ελαφρύτερο.

καλά και πιο έλαφρύ μηχανάκι να πάρεις εάν προσθέσεις σε ταξίδι συνεπιβάτη τριβάλιτσο δεν θα έχει καμμία σχέση με οτι οδηγούσες καθημερινά, το μηχανάκι είναι σούπερ και δεν έχει καμμία σχέση με το σπορ fazer
εάν θέλεις γκάζια πάρε fazer(όχι λόγο βάρους) λόγο πιο σπορ γεωμετρίας και πιο σπορτιβ μοτέρ θα συμπεριφέρεται όπως το 400ρι που είχες το 50% της δύναμης του θα παράγεται πάνω απο της 7κ rpm

το βανδιτ 650 ειναι για πιο κυμπάρικα πράγματα και βασικά για ταξίδια φόρτωμα άνεση