PDA

View Full Version : Προσγείωση στα 250cc. Αγορά Suzuki DR250S 1993



Αμφίσημος
13/10/2015, 23:52
Καλησπερίζω και μετά απο τον πρόσφατο χωρισμό μου απ'το XTZ :cry: η έλλειψη της μοτοσυκλέτας με τσάκισε ήδη.
Έτσι αναζητώ χαμηλό μα επαρκή κυβισμό για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις η οποίες περιλαμβάνουν - ειδικά εδώ που είμαι - ως επι το πλείστον λακούβες με αναπόφευκτα μικρό κόστος απόκτησης / συντήρησης.
Ως απο μηχανής Θεός σε επίσκεψη μου σε γείτονα βλέπω σκεπασμένο το εν λόγω DR αντίστοιχο του τίτλου σε αρκετά καλή κατάσταση κατα τα φαινόμενα και πλήρως λειτουργικό ΑΝ και σε σχετική ακινησία (απλά γίνονται τα προβλεπόμενα). Κόστος αγοράς; Αστείο. Όπως και χρήσης επίσης αν και πιστεύω πως θα πλησιάζει του 660 στο σύνολο μιας και μιλάμε για αρχαίο 250. Αυθυποβάλλομαι πως θα είναι ωραίο, ελαφρύ και "ευχαριστήσιμο" και οχι πως ξέπεσα καβαλώντας τεχνολογία 22 ετών με οτι αυτό συνεπάγεται. Πως το βλέπετε σα κίνηση; Το είχε ποτέ κανείς σας; Τι ξέρετε για το DR250S;
Τι πρέπει να προσέξω; Μιλήστε πριν είναι αργά...
342971
Ευχαριστώ.

ΥΓ. Μανι(α)βέλα στα 40...

miscelano
14/10/2015, 00:08
αν η τιμη ειναι οντως αστεια χτυπα το....τι εχεις να χασεις?

taisteal
14/10/2015, 00:12
Ασχετο,αλλα γιατι το εδωσες το τενερε;

Αμφίσημος
14/10/2015, 00:15
αν η τιμη ειναι οντως αστεια χτυπα το....τι εχεις να χασεις?

Χρόνο. Και ήδη το να βαράω μανιβελιές στο χειμώνα που έρχεται δεν με προδιαθέτει αλλα ας όψεται η εμφάνιση / κατάσταση του.
Θα γίνει test drive εβδομαδιαίας προσυμβίωσης πρώτα να ελέγξω αν μου κάθεται αν και πιστεύω πως θα μου αρέσει.
Το θέμα που ανακύπτει στην έρευνα μου αφορά τα ανταλλακτικά μιας και λόγω της αποκλειστικά Ιαπωνικής εισαγωγής του δεν είναι τόσο διαδομένα σαν του XR π.χ.
Όποιος το είχε ας πει δυο κουβέντες σας παρακαλώ!

Tedvj23
14/10/2015, 00:18
Βαλε μια φωτο να το δουμε σε τι κατασταση ειανι τουλαχιστον εμφανισιακα(αν μετραει αυτο καθολου..)..

miscelano
14/10/2015, 00:20
η μανιβελα ειναι θεμα συνηθειας!!!θα παιδευτεις λιγο στην αρχη αλλα οταν τη μαθεις ειναι παιχνιδακι...το ειχε ενας φιλος μου παλια και το εχω οδηγησει πολυ...μια χαρα μηχανακη ειναι γι αυτο που το θελεις...

Αμφίσημος
14/10/2015, 00:24
Ασχετο,αλλα γιατι το εδωσες το τενερε;

Σχετικότατο.

Μικρή απάντηση:
Οικονομικοί λόγοι, χρειαζόμουν ρευστό.

Μεγάλη απάντηση:
Το ΧΤΖ το έχω απο το 2009. Απο το 2014 όμως απέκτησα και 2o παιδί. Αγορά euro 5 ΙΧ, Φόροι απάνθρωποι, ανεργία στη σύζυγο κτλ. κτλ.

Εσύ που ζεις; :confused:

Προτεραιότητες; Family 1st και το Τenere πήγε σε καλό παιδί ευτυχώς. ;)
Άστα, η κλασσική ιστορία που διάβαζα / άκουγα και γω τόσα χρόνια και έλεγα απο μέσα μου; - Μα πως είναι δυνατόν; Εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ χωρίς μηχανή!

taisteal
14/10/2015, 00:28
Προταιρεότητες; Family 1st

Αυτο.

Να σου ζησουν

:beer::beer:

miscelano
14/10/2015, 00:38
Άστα, η κλασσική ιστορία που διάβαζα / άκουγα και γω τόσα χρόνια και έλεγα απο μέσα μου; - Μα πως είναι δυνατόν; Εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ χωρίς μηχανή!

στορυ οφ μαι λαιφ :(

buckley
14/10/2015, 07:52
Μανιβέλα στα 250 κ.ε. δεν αποτελεί πρόβλημα, εννοείται ελέγχεις αν καίει λάδι.

GFawkes
14/10/2015, 08:03
Καλο και γερο μηχανακι

πολυ καλο μπροστινο, καλα φρενα.

αν δεν εχει μηχανικο προβλημα ολα οκ

nic mor
14/10/2015, 08:07
Επίσης να ξέρεις ότι ένα δυομισαρι δεν διαφέρει και πολύ στα έξοδα του από μια μηχανή μεγάλη.
Κατανάλωση, λάστιχα, αλυσίδα, τακακια, ασφάλεια κτλ έρχονται σχεδόν μια η άλλη.
Στα λέω αυτά γιατί και εγώ όταν πήρα το tt raid 250 νόμιζα ότι πήρα ένα μεγάλο παπάκι,
ενώ στην ουσία πήρα μια μικρότερη μηχανή.

Από εκεί και πέρα μια χαρά θα κάνεις τη δουλειά σου,λίγο υπομονή να έχεις για τελικές ταχύτητες και στα υπόλοιπα μια χαρά πηγαίνουν όλα τα δυομισαρια.

TOMASKTM
14/10/2015, 08:33
είναι το ίδιο της φωτό ή έχει τα ίδια γραφικά αλλά με συμβατικό μπροστινό και μεγάλο φανάρι;

Sapadak
14/10/2015, 08:45
Αν ειναι σαν και αυτό της φωτο με το SHC (seat height control), το έιχα πριν χρόνια και ήταν με μίζα. Τα πρώτα έβγαιναν με μανιβέλα

spyrakos35
14/10/2015, 08:49
Αν ειναι σαν και αυτό της φωτο με το SHC (seat height control), το έιχα πριν χρόνια και ήταν με μίζα. Τα πρώτα έβγαιναν με μανιβέλα

μεγάλη πατέντα ήταν αυτό το shc

δουλευε, είχε αποτέλεσμα ή όχι?

Sapadak
14/10/2015, 09:06
μεγάλη πατέντα ήταν αυτό το shc

δουλευε, είχε αποτέλεσμα ή όχι?

Καλη μαλακία για να παίζεις (στην αρχη), αλλά απο ένα σημείο και μετά το ρύθμισα μόνιμα το High, μιας και καθόταν και καλυτερα στο σταντ (εκει που το πάρκαρα εγώ)

Θεωρω οτι για κοντούς αναβάτες που θέλαν ένα ψηλό εντούρο, ήταν μια χαρα λύση.

Πάντως όσο καιρό το είχα δεν έβγαλε καμία βλάβη το συγκεκριμένο σύστημα (και γενικά η μηχανή)

spyrakos35
14/10/2015, 09:15
Καλη μαλακία για να παίζεις (στην αρχη), αλλά απο ένα σημείο και μετά το ρύθμισα μόνιμα το High, μιας και καθόταν και καλυτερα στο σταντ (εκει που το πάρκαρα εγώ)

Θεωρω οτι για κοντούς αναβάτες που θέλαν ένα ψηλό εντούρο, ήταν μια χαρα λύση.

Πάντως όσο καιρό το είχα δεν έβγαλε καμία βλάβη το συγκεκριμένο σύστημα (και γενικά η μηχανή)

Ειχα να διαλέξω μεταξύ αυτου (σε κιτρινο) και του ΑΧ-1...

Φοβούμενος οτι μπορεί να πάθει κανα κοκομπλόκο και ήταν και παραεισαγωγής (επομένως πού ανταλλακτικά και με τι κόστος? - άλλες εποχες), επέλεξα το ΑΧ

buckley
14/10/2015, 09:20
Ειχα να διαλέξω μεταξύ αυτου (σε κιτρινο) και του ΑΧ-1...

Φοβούμενος οτι μπορεί να πάθει κανα κοκομπλόκο και ήταν και παραεισαγωγής (επομένως πού ανταλλακτικά και με τι κόστος? - άλλες εποχες), επέλεξα το ΑΧ

Κι απέφυγα το ΒΑΧ...

Sapadak
14/10/2015, 09:40
Ειχα να διαλέξω μεταξύ αυτου (σε κιτρινο) και του ΑΧ-1...


Είχα και το AX μετά απο αυτό.
Ευκολότερο για μέσα στη πόλη, περισσότερο παιχνιδιάρικο το ΑΧ απο το DR (καλύτερη κλιμάκωση του κιβωτίου??) αλλά αν ξαναγόραζα DR θα έπαιρνα τώρα,

Αμφίσημος
14/10/2015, 09:46
Επίσης να ξέρεις ότι ένα δυομισαρι δεν διαφέρει και πολύ στα έξοδα του από μια μηχανή μεγάλη.
Κατανάλωση, λάστιχα, αλυσίδα, τακακια, ασφάλεια κτλ έρχονται σχεδόν μια η άλλη.
Στα λέω αυτά γιατί και εγώ όταν πήρα το tt raid 250 νόμιζα ότι πήρα ένα μεγάλο παπάκι,
ενώ στην ουσία πήρα μια μικρότερη μηχανή.

Αυτό προβλέπω και γω. Άντε ενα 10-15% οικονομικότερο αλλά έτσι κι αλλιώς δεν προσβλέπω να γράφω τα χιλιόμετρα που έγραφα με το XTZ...

Αμφίσημος
14/10/2015, 09:47
είναι το ίδιο της φωτό ή έχει τα ίδια γραφικά αλλά με συμβατικό μπροστινό και μεγάλο φανάρι;

To ίδιο είναι με το ανάποδο πιρούνι μπροστα μανιβελάτο. Μπορεί να είναι και του 91-92, ποιος ξέρει; Φωτό σύντομα...

Αμφίσημος
14/10/2015, 09:47
Αν ειναι σαν και αυτό της φωτο με το SHC (seat height control), το έιχα πριν χρόνια και ήταν με μίζα. Τα πρώτα έβγαιναν με μανιβέλα

Αυτό είναι αλλά χωρίς την ρύθμιση SHC.

Αμφίσημος
14/10/2015, 09:52
Ειχα να διαλέξω μεταξύ αυτου (σε κιτρινο) και του ΑΧ-1...

Φοβούμενος οτι μπορεί να πάθει κανα κοκομπλόκο και ήταν και παραεισαγωγής (επομένως πού ανταλλακτικά και με τι κόστος? - άλλες εποχες), επέλεξα το ΑΧ

To AX-1 το είχα επίσης το 2002 με 2004 και ομολογουμένως ήταν αρκετά ικανό. Απορώ γιατί δεν βγάζουν κάτι αντίστοιχο σήμερα...
Το είχα πάρει σώβρακο όμως διαλυμένο πάνω στην τρέλλα μου και δεν το ευχαριστήθηκα - όλο έχωνα...
Παραδόξως με την 19" μπροστά αλλά τα 120kg του κατάφερε και με πήγε πιο "βαθειά" στο δάσος σε σχέση με το διπλάσιο σε βάρος σχεδόν XTZ και την 21" του.
Η μάζα είναι θέμα, έχω σιχτιρίσει πολλές φορές σε κροκαλιασμένες κατηφόρες / αδιέξοδα που δεν μπορούσα να το γυρίσω.

spyrakos35
14/10/2015, 10:14
To AX-1 το είχα επίσης το 2002 με 2004 και ομολογουμένως ήταν αρκετά ικανό. Απορώ γιατί δεν βγάζουν κάτι αντίστοιχο σήμερα...
Το είχα πάρει σώβρακο όμως διαλυμένο πάνω στην τρέλλα μου και δεν το ευχαριστήθηκα - όλο έχωνα...
Παραδόξως με την 19" μπροστά αλλά τα 120kg του κατάφερε και με πήγε πιο "βαθειά" στο δάσος σε σχέση με το διπλάσιο σε βάρος σχεδόν XTZ και την 21" του.
Η μάζα είναι θέμα, έχω σιχτιρίσει πολλές φορές σε κροκαλιασμένες κατηφόρες / αδιέξοδα που δεν μπορούσα να το γυρίσω.

το ΑΧ ήταν πραγματικό γιαπωνέζικο.... όταν ακόμα η χόνΔα ήταν εγγύηση...

οι ευρωπέοι παίρνανε ΝΧ....

;)

PortisHead
14/10/2015, 10:15
Σχετικότατο.

Μικρή απάντηση:
Οικονομικοί λόγοι, χρειαζόμουν ρευστό.

Μεγάλη απάντηση:
Το ΧΤΖ το έχω απο το 2009. Απο το 2014 όμως απέκτησα και 2o παιδί. Αγορά euro 5 ΙΧ, Φόροι απάνθρωποι, ανεργία στη σύζυγο κτλ. κτλ.

Εσύ που ζεις; :confused:

Προτεραιότητες; Family 1st και το Τenere πήγε σε καλό παιδί ευτυχώς. ;)
Άστα, η κλασσική ιστορία που διάβαζα / άκουγα και γω τόσα χρόνια και έλεγα απο μέσα μου; - Μα πως είναι δυνατόν; Εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ χωρίς μηχανή!

Χωρις ειρωνία.Απλά απορία.
Ο λόγος για αμεσο ρευστο κατανοητός 100%.
Κατα τ'αλλα σε τι θα σε επιβάρυνε περισσοτερο το XTZ αν το κρατουσες σε σχεση με ενα 250cc?
Ασφαλιστρα ? Κατανάλωση ?
Ποσο γλυτωσες δλδ ?

Sapadak
14/10/2015, 10:28
Χωρις ειρωνία.Απλά απορία.
Ο λόγος για αμεσο ρευστο κατανοητός 100%.
Κατα τ'αλλα σε τι θα σε επιβάρυνε περισσοτερο το XTZ αν το κρατουσες σε σχεση με ενα 250cc?
Ασφαλιστρα ? Κατανάλωση ?
Ποσο γλυτωσες δλδ ?

Μαλλον πήρε μετρητό στο χέρι, και με 'αστειο νούμερο' θα ξαναπάρει μηνανή

kachius
14/10/2015, 10:57
Μαλλον πήρε μετρητό στο χέρι, και με 'αστειο νούμερο' θα ξαναπάρει μηνανή

Το αυτό έχω κάνει πολλάκις τα τελευταία 4 χρόνια...
όχι τόσο η διαφορά χρήσης του παλιού με το νέο, όσο το άμεσο ρευστό (τη στιγμή της πώλησης)
και η αγορά κάτι φθηνότερου (ή παρόμοιου τώρα πια) λίγο (ή "λίγο") μετα...
σκ@τοεποχή... :(

Αμφίσημος
14/10/2015, 11:29
Χωρις ειρωνία.Απλά απορία.
Ο λόγος για αμεσο ρευστο κατανοητός 100%.
Κατα τ'αλλα σε τι θα σε επιβάρυνε περισσοτερο το XTZ αν το κρατουσες σε σχεση με ενα 250cc?
Ασφαλιστρα ? Κατανάλωση ?
Ποσο γλυτωσες δλδ ?

Δώσατε μόνοι σας την απάντηση. Ρευστό.
Το κόστος χρήσης θα είναι παρόμοιο και δεν περιμένω το 250 του '93 να αντικαταστήσει το 660 του 2009.
Τα πράγματα επι προσωπικού χρόνου άλλαξαν σαν τις εποχές και η χρήση εδώ που είμαι και για αυτό που θα κάνω (ψωμί, λογαριασμοί, mini market και λίγο δάσος άϊντε και τίποτα ημιταξίδια των 50-100χλμ) είναι υπέρ των 250cc.
Όλα αυτά αρκεί να μην χρειαστεί να "επιστρέψω" τα σχεδόν 3500€ που κέρδισα απο την "ανταλλαγή" σε βάθος 5ετίας και καταλήξω πάλι με το ίδιο ταμείο και με "χειρότερο" μηχανάκι.
Όμως το βασικό αίτημα της άμεσης ρευστότητας ικανοποιήθηκε και δεν θα μπορούσα να αποφύγω την πώληση έτσι κι αλλιώς.
Απλά δεν γίνεται να μην καβαλάω θα αρρωστήσω - με νιώθετε έτσι δεν είναι;

PortisHead
14/10/2015, 11:35
Δώσατε μόνοι σας την απάντηση. Ρευστό.
Το κόστος χρήσης θα είναι παρόμοιο και δεν περιμένω το 250 του '93 να αντικαταστήσει το 660 του 2009.
Τα πράγματα επι προσωπικού χρόνου άλλαξαν σαν τις εποχές και η χρήση εδώ που είμαι και για αυτό που θα κάνω (ψωμί, λογαριασμοί, mini market και λίγο δάσος άϊντε και τίποτα ημιταξίδια των 50-100χλμ) είναι υπέρ των 250cc.
Όλα αυτά αρκεί να μην χρειαστεί να "επιστρέψω" τα σχεδόν 3500€ που κέρδισα απο την "ανταλλαγή" σε βάθος 5ετίας και καταλήξω πάλι με το ίδιο ταμείο και με "χειρότερο" μηχανάκι. Το βασικό θέμα της άμεσης ρευστότητας αποκαταστάθηκε και δεν μπορούσα να αποφύγω την πώληση έτσι κι αλλιώς.
Απλά δεν γίνεται να μην καβαλάω θα αρρωστήσω - εδώ σε αυτό το forum με νιώθετε όμως...


:a013:

Sapadak
14/10/2015, 13:57
Δώσατε μόνοι σας την απάντηση. Ρευστό.
Το κόστος χρήσης θα είναι παρόμοιο και δεν περιμένω το 250 του '93 να αντικαταστήσει το 660 του 2009.
Τα πράγματα επι προσωπικού χρόνου άλλαξαν σαν τις εποχές και η χρήση εδώ που είμαι και για αυτό που θα κάνω (ψωμί, λογαριασμοί, mini market και λίγο δάσος άϊντε και τίποτα ημιταξίδια των 50-100χλμ) είναι υπέρ των 250cc.
Όλα αυτά αρκεί να μην χρειαστεί να "επιστρέψω" τα σχεδόν 3500€ που κέρδισα απο την "ανταλλαγή" σε βάθος 5ετίας και καταλήξω πάλι με το ίδιο ταμείο και με "χειρότερο" μηχανάκι.
Όμως το βασικό αίτημα της άμεσης ρευστότητας ικανοποιήθηκε και δεν θα μπορούσα να αποφύγω την πώληση έτσι κι αλλιώς.
Απλά δεν γίνεται να μην καβαλάω θα αρρωστήσω - με νιώθετε έτσι δεν είναι;

:cool:

Bowleno
14/10/2015, 15:31
Απλά δεν γίνεται να μην καβαλάω θα αρρωστήσω - με νιώθετε έτσι δεν είναι;


Δεν φαντάζεσαι πόσο....(όσον αφορά εμένα, τουλάχιστον) :beer:

duke200
14/10/2015, 23:54
αμα βρεις, πάρε XR250. Σκυλί μαυρο και στο χώμα σαφώς ανώτερο απο DR250, ΤΤ250

Pew
18/10/2015, 07:59
Δώσατε μόνοι σας την απάντηση. Ρευστό.
Το κόστος χρήσης θα είναι παρόμοιο και δεν περιμένω το 250 του '93 να αντικαταστήσει το 660 του 2009.
Τα πράγματα επι προσωπικού χρόνου άλλαξαν σαν τις εποχές και η χρήση εδώ που είμαι και για αυτό που θα κάνω (ψωμί, λογαριασμοί, mini market και λίγο δάσος άϊντε και τίποτα ημιταξίδια των 50-100χλμ) είναι υπέρ των 250cc.
Όλα αυτά αρκεί να μην χρειαστεί να "επιστρέψω" τα σχεδόν 3500€ που κέρδισα απο την "ανταλλαγή" σε βάθος 5ετίας και καταλήξω πάλι με το ίδιο ταμείο και με "χειρότερο" μηχανάκι.
Όμως το βασικό αίτημα της άμεσης ρευστότητας ικανοποιήθηκε και δεν θα μπορούσα να αποφύγω την πώληση έτσι κι αλλιώς.
Απλά δεν γίνεται να μην καβαλάω θα αρρωστήσω - με νιώθετε έτσι δεν είναι;

Μεγαλη σου μαγκια που ετσι επραξες και ετσι αντιλαμβανεσαι την κατασταση...

Υπαρχουν πολλοι εκει εξω, που δε θελουν να "σκοτωσουν" και να αποχωριστουν το αγαπημενο τους Cayenne που με κοπο, ιδρωτα και 2 εξοφλημενα δανεια το απεκτησαν (ενω ακομα ζουν στο νοικι!).
Την ιδια στιγμη το χαζευουν χωρις πινακιδες και βεβαιως, καμαρωνουν τη μαλακια που τους δερνει.

Μπραβο και παλι, μακαρι να σου πανε ολα καλα! Σε νοιωθουμε!

SHOOTER045
18/10/2015, 08:12
Δώσατε μόνοι σας την απάντηση. Ρευστό.
Το κόστος χρήσης θα είναι παρόμοιο και δεν περιμένω το 250 του '93 να αντικαταστήσει το 660 του 2009.
Τα πράγματα επι προσωπικού χρόνου άλλαξαν σαν τις εποχές και η χρήση εδώ που είμαι και για αυτό που θα κάνω (ψωμί, λογαριασμοί, mini market και λίγο δάσος άϊντε και τίποτα ημιταξίδια των 50-100χλμ) είναι υπέρ των 250cc.
Όλα αυτά αρκεί να μην χρειαστεί να "επιστρέψω" τα σχεδόν 3500€ που κέρδισα απο την "ανταλλαγή" σε βάθος 5ετίας και καταλήξω πάλι με το ίδιο ταμείο και με "χειρότερο" μηχανάκι.
Όμως το βασικό αίτημα της άμεσης ρευστότητας ικανοποιήθηκε και δεν θα μπορούσα να αποφύγω την πώληση έτσι κι αλλιώς.
Απλά δεν γίνεται να μην καβαλάω θα αρρωστήσω - με νιώθετε έτσι δεν είναι;

Το 2010 πούλησα την τελευταία μού μηχανή για τον ίδιο λόγο.
Κάποτε ήθελα χωματερο ?πήγαινα έπαιρνα
Ήθελα ασφαλτινο?το ίδιο
Αυξήθηκαν οι ανάγκες, η οικογένεια τα κοστη κλπ
Δεν θα πεθάνουμε για την καύλα μας, όχι όταν υπάρχουν ψυχές πίσω πού περιμένουν.
Έχω δυο σαβουρια που δεν περπατάνε τα οποία απέκτησα με ελάχιστο κόστος, αλλά σχεδόν ποτέ δεν περισσεύει να τελειώσω κανένα.
Παρηγοριά το παπί (τα υπηρεσιακά δεν πιάνονται)
Κάθε εμπόδιο σε καλό να σου βγει.




Α έχω υπ όψιν ένα djebel κάπου στο χιλιάρικο, και ένα ΑΧ κάτω από αυτό