View Full Version : Eρωτεύτηκα μια αλλήθωρη χοντρούλα γερμανίδα.
MESOLOGI
06/11/2015, 14:59
επειδή αναφερθήκατε να σας πληροφορήσω πως λόγω του χαμηλού κέντρου βάρους της μοτοσυκλέτας - σηκώνεται με το ένα χέρι αν πέσει.
Υπάρχουν στο youtube αρκετά βίντεο που μπορούν να σας πείσουν....μέχρι και με ηλικιωμένες γυναίκες!
akis_trevor
06/11/2015, 15:03
επειδή αναφερθήκατε να σας πληροφορήσω πως λόγω του χαμηλού κέντρου βάρους της μοτοσυκλέτας - σηκώνεται με το ένα χέρι αν πέσει.
Υπάρχουν στο youtube αρκετά βίντεο που μπορούν να σας πείσουν....μέχρι και με ηλικιωμένες γυναίκες!
γιουρι γκελερ;;;;:bawl:
Εγώ σε βίντεο και ταινίες έχω πολεμησει και στις θερμοπύλες... Μέχρι και την Μπελούτσι λέμε...
dimmie_72
06/11/2015, 15:09
εγώ πάλι έχω δει όοοοοοτι βίδεον με parkour κυκλοφορεί :bawl:
Υπάρχουν στο youtube αρκετά βίντεο που μπορούν να σας πείσουν....μέχρι και με ηλικιωμένες γυναίκες!
Κάνω εικόνα την κλασική ελληνίδα γιαγιά της επαρχίας με το μαντήλι να σηκώνει με ένα χέρι το gs και να μουρμουρίζει (τηντούρατέκμουμέσα μι τα σκατουλουίδια που πάνι κι βάζουνι πάνου) και λιώνω :lol:
dimitris777
06/11/2015, 18:41
Καλοριζικη και απο μενα φιλε. Θα την καραγουσταρεις την "μικρη" αν και φορτωμενη ειναι βαρια να την προσεχεις.!
laptopakias
06/11/2015, 19:12
Καλορίζικη φίλος και με προσοχή.
Τελικά , όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος αποκτάει περίεργα βίτσια
Καλόβολτη η βαβαρή αλλήθωρη χοντρούλα σου Κωστή να σου χαρίσει όμορφα και άπειρα χιλιόμετρα χαράς
:beer::beer::beer:
sapila racing
07/11/2015, 10:07
Θυμάμαι πριν κατι χρόνια σε εκκίνηση βόλτα moto.gr που με ρώταγες περι boxer.
Να που ηρθε η ώρα! Χαίρομαι που την χαίρεσαι. :beer:
Θυμάμαι πριν κατι χρόνια σε εκκίνηση βόλτα moto.gr που με ρώταγες περι boxer.
Να που ηρθε η ώρα! Χαίρομαι που την χαίρεσαι. :beer:
Nαι το θυμάμαι και γω και είμαι πολύ χαρούμενος γιατί το μηχανάκι μου αρέσει πολύ και απ΄οτι φαίνεται της αρέσω και γω της μπουμπούς.
Εψαξα αρκετά το θέμα boxer όχι μόνο για 1150 αλλά και για R 100 GS, να το φέρω από Γερμανία που εχει αρκετά σε πολύ καλή κατάσταση, αλλά πρώτον δεν μπόρεσα να βρω ένα να το οδηγήσω να δω πως είναι και δεύτερον δεν θα με κάλυπτε πιστεύω, στην ταχύτητα ταξιδιού που θέλω.
Βέβαια στο μέλλον ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται ;).
Τελικά , όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος αποκτάει περίεργα βίτσια
Καλόβολτη η βαβαρή αλλήθωρη χοντρούλα σου Κωστή να σου χαρίσει όμορφα και άπειρα χιλιόμετρα χαράς
:beer::beer::beer:
Ευχαριστώ Ματθαίε και επί της ευκαιρίας να γράψω και τι έγινε με το αγαπημένο μου άφρικα. Το αφρικανάκι πήγε σε φίλο εντουρά, που λόγω ανεργίας και διαφόρων αλλων προβλημάτων ήταν αμήχανος για 3 χρόνια. Το άφρικα του ήρθε από το πουθενά και έτσι το μηχανάκι θα συνεχίσει να προσφέρει χαρά και συγκινήσεις σε κάποιον που το είχε ανάγκη και το αξίζει, γιατί είναι καλό παιδί. Μόνο ενας εντουράς θα μπορούσε να εκτιμήσει το συγκεκριμένο άφρικα.
Θα έρθει η ώρα όμως που θα το ξαναπάρω πίσω για να το φρεσκάρω.
Καλοριζικη και απο μενα φιλε. Θα την καραγουσταρεις την "μικρη" αν και φορτωμενη ειναι βαρια να την προσεχεις.!
Ευχαριστώ :beer::beer:
Είχα και παλιότερα βαρίδια και γνωρίζω τα σχετικά αλλά αυτό είναι αλλιώς. Πάντως μέχρι να ξεκινήσει εχω το νου μου γιατί "είναι πολλά τα κιλά Αρη".
Τώρα που γνωρίστηκα καλύτερα με την αλλήθωρη γερμανίδα μου ή όπως λένε οι αμερικάνοι το 1150 "μαστουρομένη πάπια" :lol: ας γράψω μερικές εντυπωσεις...
θα ξεκινήσω από τα αρνητικά:
-δεν μου αρέσει ο συμπλέκτης. Το κιβώτιο δεν με ενοχλεί τόσο αλλά η αίσθηση στο ξεκίνημα με 1η δεν μου αρέσει.
-οι αναρτήσεις είναι κάπως σκληρές και κοπανάνε σε μικρές ταχύτητες. Ισως να θέλουν σέρβις. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες είναι οκ.
-ο αέρας χτυπάει τα γόνατα. Το δικό μου εχει την ζελατίνα του adv και η κάλυψη από τον κορμό και πάνω είναι αρκετά καλή. Στα γόνατα εχουμε θέμα. Υπάρχουν κάποια εξτρα διάφανα πλαστικά που μπαίνουν, θα ψαχτώ σχετικά.
-δεν ανεβάζει γρήγορα μετά τα 170 (δεν με νοιάζει καθόλου). Είναι φυμωμένη, κάπου εχει κρυμμένα άλογα. Για την ώρα δεν θα κάνω τίποτα.
-οι διακόπτες είναι μυστήριοι αλλά σε μια βδομάδα ήμουν οκ με τα φλας. Την κόρνα τώρα την έμαθα. Δεν είναι και τόσο τραγικό τελικά.
-ακούγεται πολύ ο αέρας στο φιλτροκούτι στις χαμηλές ταχυτητες.
-ο άξονας δεν με ενοχλεί, το τελελεβερ το ίδιο. Στις εντονες ανωμαλίες δουλεύει κάπως περίεργα αλλά όχι τίποτα φοβερό. Τζόγους το δικό μου 1150 εχει ελάχιστους.
-δεν είναι γιαπωνέζικο και φοβάμαι μη χαλάσει :) Πότε θα το ξεπεράσω αυτό;
-τα "μαμα" ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. Ευτυχώς υπάρχουν πολλά aftermarket και μεταχειρισμένα πλέον.
Τα θετικά τώρα:
-είναι μια μοτοσυκλέτα που χαίρεσαι να οδηγάς, αργά, κανονικά, ακόμα και γρήγορα, και ας μην είναι φτιαγμένη για τέτοια. Οταν την οδηγάω εχω την αίσθηση πως οδηγάω κάτι με τα μισά κιλά. Πλαγιάζει για πλάκα και αλλάζει κατεύθυνση πανεύκολα για τα κιλά της.
-πολύ καλή θέση οδήγησης.
-στρίβει παντού και πάντα, πάρα πολύ καλά και δεν κουράζει καθόλου σε κλειστό στροφιλίκι. Κάνεις πλάκες σε σούπερσπορτ που δεν το περιμένουν με τίποτα.
-ροπάρα ατελείωτη, ΑΡΧΟΝΤΙΚΗ αίσθηση γενικώς. Γενικώς εχει βαρβατο δούλεμα το μοτέρ, καμιά σχέση με τζαπάν.
-πολύ καλά φρένα (εχει σωληνάκια μεταλλικά). Σπανίως πατάω το πίσω αφού δεν χρειάζεται. Το abs δεν μου εχει χρειαστεί ακόμα.
-o όγκος και το βάρος εξαφανίζονται κατα την οδήγιση. Εκανα και μια βόλτα με κίνηση στην Ομόνοια και δεν ήταν τόσο τραγικό όσο που έλεγαν. Αν περάσει το τιμόνι περνάει όλο το θωρηκτό. Την χρησιμοποιώ καθημερινά χωρίς κανένα πρόβλημα. Τώρα που πήρα το ccm 404 θα κυκλοφορώ στην πόλη ΚΑΙ με αυτό για να μην την ταλαιπωρώ τζάμπα.
-ευκολία συντήρησης, όλα είναι εύκολα προσβάσιμα.
-καίει πολύ λίγο, δεν το σκέφτεσαι να ταξιδέψεις σερί με 150-160.
-από τότε που την πήρα, μόνο μια φορά ανέβασα πάνω από 5500 στροφές (έχει κάπου 170 km/h). Δεν χρειαζεται...
-πολύ καλά φώτα, όμορφα όργανα και πληρέστατα. Επιτέλους δείκτης βενζίνης + λαμπάκι.
-το τιμόνι κόβει εντυπωσιακά πολύ.
-σελάρα και για τους δύο, του οδηγού ρυθμίζεται ως προς το υψος σε 2 θέσεις.
-μεταλλική σχάρα, πρέπει να αντέχει πολύ φορτωμα. Ωραίες οι μαμα βαλίτσες δεν εξέχουν, ούτε χαλάνε την αεροδυναμική.
-εχω ανακαλύψει διαβάζοντας αρκετά σε διάφορα φόρουμ, ότι σε πολλά σημεία είναι σαφώς ανώτερο σε ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τα 1200.
-στο ταξίδι είναι ΜΑΓΙΚΟ ΠΑΝΤΟΥ και στον επαρχιακό και στην εθνική και στο στενό στροφιλίκι ακόμα και σε χωματόδρομο-καρόδρομο.
Τι μου λείπει από το άφρικα:
-η προστασία από τον αέρα
-τα καρμπυρατέρ και η απλότητά τους
-το κιβώτιο και ο συμπλέκτης
spyrakos35
23/12/2015, 04:57
Το abs δεν μου εχει χρειαστεί ακόμα.
μήπως απλά εχει χαλάσει?
:p
:lol:
Το abs δεν μου εχει χρειαστεί ακόμα.
μήπως απλά εχει χαλάσει?
:p
:lol:
Έχεις πάρει σίγουρα το μοδέλο με το abs ή μπας και σου βάλαν μόνο το αυτοκολλητάκι πάνω και παραμυθιάστηκες όποτε μιλάμε για καθαρή περίπτωση placebo φάσης που επέτυχε και έφτασες να ξύνεις και μαρσπιέδες ??? Τώρα που είπα μαρσπιέδες θυμήθηκα κουραμπιέδες πάω να τινάξω κανέναν...
Για την ώρα δουλευει, μάλιστα όταν τσουλισει κάνει ένα χαρακτηριστικό ήχο, σαν να ακούς μιξαρισμενα φλιμπερακι, κουδούνα τσοπανου και ήχο ειδοποίησης sms από κινητό πρώτης γενιάς.
kalampokas
12/10/2016, 11:23
ένα μικρό-ετήσιο-feedback ?
έχω έντονες on-off ανησυχίες τελευταία:rolleyes:
spyrakos35
12/10/2016, 11:36
ένα μικρό-ετήσιο-feedback ?
έχω έντονες on-off ανησυχίες τελευταία:rolleyes:
Σου πω εγω
Στην εντουροβολτα των σκοπιων ηταν σταρχιδιαμουόλα ο κωστακης...
:cry:
kalampokas
12/10/2016, 11:48
Σου πω εγω
Στην εντουροβολτα των σκοπιων ηταν σταρχιδιαμουόλα ο κωστακης...
:cry:
του δίτροχου η ψυχή είναι μια άβυσσος:look:
Κλείνω χρόνο τέλη Οκτωβρίου και εχω κάνει μέχρι τώρα 22000 km λαχταριστά χιλιόμετρα σρ Ελλάδα, Βουλγαρία, Αλβανία, Σκόπια και Σερβία.
Όταν κλείσω χρόνο θα γράψω εντυπώσεις απο την μετάβαση, γιαπωνέζικο προς γερμανικό .
alexis_d
13/10/2016, 09:44
Κλείνω χρόνο τέλη Οκτωβρίου και εχω κάνει μέχρι τώρα 22000 km λαχταριστά χιλιόμετρα σρ Ελλάδα, Βουλγαρία, Αλβανία, Σκόπια και Σερβία.
Όταν κλείσω χρόνο θα γράψω εντυπώσεις απο την μετάβαση, γιαπωνέζικο προς γερμανικό .
Θυμάμαι την βόλτα που είχες το πρώτο φλερτ μαζί της...Είχες πει "θα δούμε δεν τρελάθηκα κιόλας απο μια βόλτα"Ολα θέλουν τον χρόνο τους τελικά :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.