View Full Version : Multistrada Enduro
spyrakos35
17/11/2015, 14:42
Που πα ρε χονΔα;
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=21340
lykourgi
17/11/2015, 15:23
Σε πρόλαβε ο Johny : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146608&page=9 Ποστ 133.
Προσεχώς και MX.
panavour
17/11/2015, 15:32
Ειναι αληθεια οτι χωρις 160 αλογα δεν πας χωμα με τιποτα:lol:
Α ρε ταπεινο 650 AFRICA με τα 50 σου αλογακια πως τα καταφερνες τοσα χρονια μου λες??? :(
peterTHErider
17/11/2015, 15:40
Ειναι αληθεια οτι χωρις 160 αλογα δεν πας χωμα με τιποτα:lol:
Α ρε ταπεινο 650 AFRICA με τα 50 σου αλογακια πως τα καταφερνες τοσα χρονια μου λες??? :(
το προγραμμα εντουρο περιοριζει την ισχυ στα 100 αλογα με ομαλη αποκριση.τα 160 με αποτομη αποκριση τα κρατας για το δρομο και τις εθνικες.σε αντιθεση με το πραγματικα ταπεινο αφρικα650-750 ακομα και το 1000 τα ιδια (λιγα)αλογακια εχεις παντου...
Bob_o_mastoras
17/11/2015, 16:09
Θα χρειαστειτε σιγουρα το moto-mudd (https://www.youtube.com/watch?v=qqRu8HQA5rs) oσοι το αποκτησετε το συγκεκριμενο μηχανακι.. :D
peterTHErider
17/11/2015, 16:26
Θα χρειαστειτε σιγουρα το moto-mudd (https://www.youtube.com/watch?v=qqRu8HQA5rs) oσοι το αποκτησετε το συγκεκριμενο μηχανακι.. :D
γελασαμε ρε bob.
Σε πρόλαβε ο Johny : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146608&page=9 Ποστ 133.
Προσεχώς και MX.
Και οχι μονο!
Ο Αλεπούς εχει αγοράσει και το χλιμιτζιρι που δεν σκορτσαρει το μοτορι λέμε. ...
:tooth:
lykourgi
17/11/2015, 16:55
Και οχι μονο!
Ο Αλεπούς εχει αγοράσει και το χλιμιτζιρι που δεν σκορτσαρει το μοτορι λέμε. ...
:tooth:
Ο Αλεπούς είναι ψαγμένος. Ξέρει τι καβαλάει, με τα συν και τα μείον του.
Αλλοίμονο σε αυτούς που θα φάνε το παραμύθι και θα αγοράσουν "enduro".
Johny the Fox
17/11/2015, 17:01
Ειναι ψιλοβαρετο το και καλα πνευματωδες σπαμοκραξιμο .Και ειδικα οταν κανεις δεν θα σκεφτοταν να το εφαρμοσει σε μηχανακια τυπου << Africa twin ,το περιπου αγιο δισκοποτηρο >>. Αν ειναι να συνεχιστει η παιδικη χαρα να διευκολυνουμε την κατασταση απουσιαζοντας απο το θρεντ ,απο το να συμμετεχουμε γραφοντας τις οποιες πληροφοριες ...
Bob_o_mastoras
17/11/2015, 19:54
...Και ειδικα οταν κανεις δεν θα σκεφτοταν να το εφαρμοσει σε μηχανακια τυπου << Africa twin ,το περιπου αγιο δισκοποτηρο >>...
Xα, σε βρισκω αδιαβαστo.. Στο θρεντ του νεου Αφρικα να δεις τι σπαμοτρολαρισμα επεσε.. :lol:
Εγω θα μεινω στο θρεντ διοτι μου αρεσουν τα enduro.. :bawl:
peterTHErider
17/11/2015, 20:15
Xα, σε βρισκω αδιαβαστo.. Στο θρεντ του νεου Αφρικα να δεις τι σπαμοτρολαρισμα επεσε.. :lol:
Εγω θα μεινω στο θρεντ διοτι μου αρεσουν τα enduro.. :bawl:
bob ενα αφρικα 1000 σε περιμενει για hardcore εντουρο δικε μου...
Είδανε πάλι οι ΤζapanΜπόΥζ μηχανάκι Euroπ-Ε-ϊκό και θυμήθηκαν το λόγο ύπαρξής τους ;
:tooth:
Θα πέσουν πάλι πολλά................................ :kiss:
taisteal
17/11/2015, 20:30
:a014::a014:
lykourgi
17/11/2015, 20:34
Εγώ δεν είδα κανέναν να κοροϊδεύει τη μοτοσυκλέτα.
Αυτό που κοροϊδεύουμε είναι το όνομά της (κατ' ουσίαν το marketing της Ducati). Το οποίο όνομα είναι εντελώς άσχετο και παραπλανητικό, με σκοπό την προσέλκυση αφελών πελατών, οι οποίοι θα πιστέψουν ότι πατώντας το κουμπάκι που γράφει ¨enduro¨ το μηχανάκι θα μεταμορφωθεί σε αγριοκάτσικο.
Να θυμίσω ότι όταν κυκλοφόρησε το Scrambler κανείς δεν το κορόιδεψε, διότι το μηχανάκι ήταν................scrambler.
peterTHErider
17/11/2015, 20:37
Είδανε πάλι οι ΤζapanΜπόΥζ μηχανάκι Euroπ-Ε-ϊκό και θυμήθηκαν το λόγο ύπαρξής τους ;
:tooth:
Θα πέσουν πάλι πολλά................................ :kiss:
τι θυμηθηκαν...??:confused:
καλο...
peterTHErider
17/11/2015, 20:39
Εγώ δεν είδα κανέναν να κοροϊδεύει τη μοτοσυκλέτα.
Αυτό που κοροϊδεύουμε είναι το όνομά της (κατ' ουσίαν το marketing της Ducati). Το οποίο όνομα είναι εντελώς άσχετο και παραπλανητικό, με σκοπό την προσέλκυση αφελών πελατών, οι οποίοι θα πιστέψουν ότι πατώντας το κουμπάκι που γράφει ¨enduro¨ το μηχανάκι θα μεταμορφωθεί σε αγριοκάτσικο.
Να θυμίσω ότι όταν κυκλοφόρησε το Scrambler κανείς δεν το κορόιδεψε, διότι το μηχανάκι ήταν................scrambler.
πιστευεις δλδ οτι πολλοι αφελεις πελατες θα δωσουν 23000+ και θα νομισουν οτι πηραν αγριοκατσικο??για την γκαμα της ντουκατι αυτο ειναι το εντουρο της αλλα οχι οτι ειναι εντουρο...
Bob_o_mastoras
17/11/2015, 20:50
bob ενα αφρικα 1000 σε περιμενει για hardcore εντουρο δικε μου...
Kαι το africa ανεκδοτο ειναι για enduro, απλα οχι τοσο αστειο οσο το multistrada.. :D
Και σημειωτεον η ΧονΔα δεν το ονομαζει enduro, ffs!! Και καμια αλλη εταιρια που βγαζει παρομοια on-off δεν τα εχει ονομασει ποτε enduro. Oυτε καν η ΚΤΜ με τα 950-990, που θα την επαιρνε και λιγο παραπανω..
Να περιμενουμε να το δουμε να τρεχει στην open λοιπον ε..;;; :p
Και παλι εσεις το πατε Japan vs... κλπ. Eγω δεν ειπα τιποτα για Ευρωπη και Ιαπωνια και τα λοιπα.. Δεν ειναι εκει η ενσταση μου, αλλα απ'οτι φαινεται εχετε τη ΜΥΓΑ και θα παρακαλουσα να την επιστρεψετε!! :p
Αντε πειτε τιποτα και κανας αλλος ... Μη με αφηνετε να βγαλω το φιδι απο την τρυπα μονος μου! Ηδη δεχομαι απειλες και υβρεις!!! :a35:
Και πριν αρχισετε να λιθοβολειτε.. Με ειδατε ποτε να πω κακο λογο για το κανονικο Μουλτι..;;;
dimmie_72
17/11/2015, 21:10
Tι άλλο να βάλουν οι φουκαράδες; :(
Αφού άμα βλέπετε ADV, κοροϊδεύετε... :bawl:
Johny the Fox
17/11/2015, 21:12
Για πληροφορηση.Οι Ιταλοι δεν χρησιμοποιουν τον ορο on-of που χρησιμοποιουμε στην Ελλαδα οταν θελουμε να προσδιορισουμε τα dual purpose μηχανακια δλδ μοτοσυκλετες με μεγαλυτερη απο 17ιντση ζαντα Για τον ορο ον οφ λοιπον χρησιμοποιουν τον ορο enduro.Πχ το 1200gs ονομαζεται enduro και για την ακριβεια το θηλυκο του endurona.Ετσι το μουλτι ονομαζεται enduro
Για τα αντιστοιχα ελληνιστι enduro ,εχουν τον ορο of road
Αυτα για να μην συνεχιστε να περιπλανιεστε στην μεταφραση
lykourgi
17/11/2015, 23:09
Για πληροφορηση.Οι Ιταλοι δεν χρησιμοποιουν τον ορο on-of που χρησιμοποιουμε στην Ελλαδα οταν θελουμε να προσδιορισουμε τα dual purpose μηχανακια δλδ μοτοσυκλετες με μεγαλυτερη απο 17ιντση ζαντα Για τον ορο ον οφ λοιπον χρησιμοποιουν τον ορο enduro.Πχ το 1200gs ονομαζεται enduro και για την ακριβεια το θηλυκο του endurona.Ετσι το μουλτι ονομαζεται enduro
Για τα αντιστοιχα ελληνιστι enduro ,εχουν τον ορο of road
Αυτα για να μην συνεχιστε να περιπλανιεστε στην μεταφραση
Παντού στον κόσμο το enduro είναι άθλημα στο οποίο χρησιμοποιούνται συγκεκριμένου τύπου μοτοσυκλέτες.
Ακόμη και αν στην Ιταλία ισχύει αυτό που γράφεις, θα ήταν φυσιολογικό το όνομα της μοτό, εφόσον προοριζόταν για την Ιταλική αγορά. Για όλες τις άλλες χώρες - αγορές το όνομα είναι άσχετο με το προϊόν και παραπλανητικό.
Τέλος πάντων, όποιος θέλει το αγοράζει .........................................................................................και καλές εντουράδες. :lol:
chester24
17/11/2015, 23:16
Εγω βλέπω πάντως πολλα εντουρος στο κοντινό μελλον στις καφετέριες... Τριβαλιτσο κομπλε. :cry:
Πέρα απο την πλάκα, κάθε εταιρεία στο είδος της.
Κανένας κάτοχος ντουκατι εντουρο, δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσει σε χώμα. Σε ταξίδι άσφαλτο, φουλ μπαγκάζια, δικαβαλος ναι... Πέρα απο αυτο, το ότι φοράει ακτίνα και 17αρα μπροστά, δεν σημαίνει ότι μπορεί να λέγεται αλλα και να κανει το εντουρο η το μεγκα ον οφφ...
Ενα ειναι το μαστόδοντο που πάει καθώς πρεπει χώμα και το ξέρετε όλοι σας... Τα υπόλοιπα ειναι για τα πανυγηρια..
Παντού στον κόσμο το enduro είναι άθλημα στο οποίο χρησιμοποιούνται συγκεκριμένου τύπου μοτοσυκλέτες.
Ακόμη και αν στην Ιταλία ισχύει αυτό που γράφεις, θα ήταν φυσιολογικό το όνομα της μοτό, εφόσον προοριζόταν για την Ιταλική αγορά. Για όλες τις άλλες χώρες - αγορές το όνομα είναι άσχετο με το προϊόν και παραπλανητικό.
Τέλος πάντων, όποιος θέλει το αγοράζει .........................................................................................και καλές εντουράδες. :lol:
ενω τα desmosedici panigale multistrada και οτι ιταλικο κυκλοφορει με ιταλικο ονομα επρεπε να εχει περασει απο το google translate πρωτα...
ελεος ξεκολλατε που σας πειραξε το ονομα τωρα...
τεσπα προσωπικα δε βρισκω λογο υπαρξης της συγκεκριμενης μοτο, αλλα κλειν σιγουρα θα υπαρχει κοσμος που θα θελει να την αγορασει με πιο ανετους τροχους
Johny the Fox
18/11/2015, 00:04
...
taisteal
18/11/2015, 00:17
Που εισαι Terens να βαλεις μια ταξη :lol:
Που κανετε οτι δεν ξερετε τι θα πει ENDURO
:D
345598
notakos600
18/11/2015, 07:40
Να ξεχάσουμε όσα ξέρουμε επειδή θίχτηκαν οι ducatisti;
https://en.wikipedia.org/wiki/Enduro
ΝIKOLTSOS
18/11/2015, 07:45
ενω τα desmosedici panigale multistrada και οτι ιταλικο κυκλοφορει με ιταλικο ονομα επρεπε να εχει περασει απο το google translate πρωτα...
ελεος ξεκολλατε που σας πειραξε το ονομα τωρα...
τεσπα προσωπικα δε βρισκω λογο υπαρξης της συγκεκριμενης μοτο, αλλα κλειν σιγουρα θα υπαρχει κοσμος που θα θελει να την αγορασει με πιο ανετους τροχους
+640 ενα sport touring λείπει από την ducati...
και ένα πιο πραγματικό enduro...
Μπορουν να φτιαξουν ένα βασιζόμενοι πάνω σε ελαφρομένο πλαισο-μοτερ απο το σκράμπλερ 400.
και όχι φυσικά το scramber 400 Urban enduro που φτιαξανε για τους χίπστερς
Να ξεχάσουμε όσα ξέρουμε επειδή θίχτηκαν οι ducatisti;
https://en.wikipedia.org/wiki/Enduro
λεει η ντουκατι οτι ειναι εντουρο κατηγορια το καινουριο μουλτι?
amyroukai
18/11/2015, 08:22
Για πληροφορηση.Οι Ιταλοι δεν χρησιμοποιουν τον ορο on-of που χρησιμοποιουμε στην Ελλαδα οταν θελουμε να προσδιορισουμε τα dual purpose μηχανακια δλδ μοτοσυκλετες με μεγαλυτερη απο 17ιντση ζαντα Για τον ορο ον οφ λοιπον χρησιμοποιουν τον ορο enduro.
Για τα αντιστοιχα ελληνιστι enduro ,εχουν τον ορο of road
Και όχι μόνο οι Ιταλοί. Στο youtube βλέπεις Αυστριακούς, Γερμανούς κλπ να ονομάζουν "enduro" το S1000XR και την απλή multi, το tracer, το crossrunner, το versys κλπ.
"Enduro" για τον ξένο τύπο (που προφανώς διαμορφώνει και την ορολογία των κατά τόπους αγορών) είναι οτιδήποτε έχει ψηλή και όρθια θέση οδήγησης, "enduro" και για την εταιρία... Πιο δικαιολογημένο λόγω τροχών και ψαλιδιού, μεγαλύτερου ντεπόζιτου κλπ.
Σαν κόνσεπτ, το "bmw gs adv" αλλά με 15 κιλά πιο λίγα δεν είναι διόλου άσχημο. Και ακόμα και αν πατήσει όσο χώμα πατάνε τα gs συνήθως, πάλι δεν είναι άσχημο. Η άνεση σε κάθε είδους μετακίνηση είναι το θέμα, όχι το να χωθείς σε μονοπάτι με το θεριό. Και μακάρι να πάρουν το sms και οι γερμανοί και να ελαφρώσουν το δικό τους και οπτικά και σε κιλά.
Στους καρόδρομους που κάναμε το Σάββατο πχ, νομίζω ότι με το fazer θα βλαστημούσα σε ουκ ολίγες περιπτώσεις, η δε λακκούβα που έσπασε την ντίζα στο aprilia μάλλον θα με είχε στείλει για ίσιωμα στις ζάντες και ρουλεμάν (έχει ξαναγίνει το σκηνικό). Αυτά τα μηχανάκια είτε αρέσει είτε όχι ΕΙΝΑΙ τα νέα σπορ τουρινγκ και κάνουν την δουλειά των σπορ τουρινγκ καλύτερα από τα σπορ τουρινγκ του παρελθόντος. Και όποιος δεν θέλει να το καταλάβει ή δεν του αρέσει... Περαστικά, ο κόσμος προχώρησε.
Για all-round tourer ειναι εξαιρετικο
αρκουδογκαζο για την εθνικη και λιγο ψηλοτερο με 19' τροχο για χωματοδρομο..
Οτι πρεπει για Ελλαδα....
βεβαια....αρκει να ξερεις τι αγοραζεις....
ποσο αραγε απ οσους εγραψαν εδω εχουν κανει σοβαρο εντουρο;
Για εκδομικο μηχανημα ξαναλεω φαινεται καλο...
(εγω δεν εξερω αν θα το αγοραζα βεβαια αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια)
notakos600
18/11/2015, 10:24
λεει η ντουκατι οτι ειναι εντουρο κατηγορια το καινουριο μουλτι?
Παλεύουμε;
peterTHErider
18/11/2015, 10:47
Και όχι μόνο οι Ιταλοί. Στο youtube βλέπεις Αυστριακούς, Γερμανούς κλπ να ονομάζουν "enduro" το S1000XR και την απλή multi, το tracer, το crossrunner, το versys κλπ.
"Enduro" για τον ξένο τύπο (που προφανώς διαμορφώνει και την ορολογία των κατά τόπους αγορών) είναι οτιδήποτε έχει ψηλή και όρθια θέση οδήγησης, "enduro" και για την εταιρία... Πιο δικαιολογημένο λόγω τροχών και ψαλιδιού, μεγαλύτερου ντεπόζιτου κλπ.
Σαν κόνσεπτ, το "bmw gs adv" αλλά με 15 κιλά πιο λίγα δεν είναι διόλου άσχημο. Και ακόμα και αν πατήσει όσο χώμα πατάνε τα gs συνήθως, πάλι δεν είναι άσχημο. Η άνεση σε κάθε είδους μετακίνηση είναι το θέμα, όχι το να χωθείς σε μονοπάτι με το θεριό. Και μακάρι να πάρουν το sms και οι γερμανοί και να ελαφρώσουν το δικό τους και οπτικά και σε κιλά.
Στους καρόδρομους που κάναμε το Σάββατο πχ, νομίζω ότι με το fazer θα βλαστημούσα σε ουκ ολίγες περιπτώσεις, η δε λακκούβα που έσπασε την ντίζα στο aprilia μάλλον θα με είχε στείλει για ίσιωμα στις ζάντες και ρουλεμάν (έχει ξαναγίνει το σκηνικό). Αυτά τα μηχανάκια είτε αρέσει είτε όχι ΕΙΝΑΙ τα νέα σπορ τουρινγκ και κάνουν την δουλειά των σπορ τουρινγκ καλύτερα από τα σπορ τουρινγκ του παρελθόντος. Και όποιος δεν θέλει να το καταλάβει ή δεν του αρέσει... Περαστικά, ο κόσμος προχώρησε.
+10000
και τους φαινεται περιεργο που καποιοι(μεταξυ αυτων και εγω)σκεφτομαστε την αγορα των συγκεκριμενων μοτο χωρις να εχουμε στο μυαλο μας καθολου το χωμα και απλα μας ενδιαφερει το ανετο περασμα απο χωματοδρομους.
θελω μηχανη για ταξιδια ανετα δικαβαλα με γκαζια+ανετη ορθια θεση οδηγησης με ανετες γωνιες κυριως στα ποδια+να περναω ανετα ολες τις λακουβες και τα χαλασματα της πολης+να στριβω ανετα και γρηγορα σε επαρχιακους με λακουβες παλι παντου και αμα λαχει να περασω και εναν χωματοδρομο για την καλη παραλια.
ξερετε πολλες μοτο περα απο τα μεγαλα ον-οφ που να περνει καλο βαθμο σε ολες τις παραπανω κατηγοριες?
πυξιδας990
18/11/2015, 12:32
για την ελλαδα-ιταλια-βαλκανια-ισπανια-πορτογαλια-γαλλια παιζει να ειναι προτιμοτερη αυτη η εκδοση απο τις χυτες.....
Bob_o_mastoras
18/11/2015, 13:49
+10000
και τους φαινεται περιεργο που καποιοι(μεταξυ αυτων και εγω)σκεφτομαστε την αγορα των συγκεκριμενων μοτο χωρις να εχουμε στο μυαλο μας καθολου το χωμα και απλα μας ενδιαφερει το ανετο περασμα απο χωματοδρομους.
θελω μηχανη για ταξιδια ανετα δικαβαλα με γκαζια+ανετη ορθια θεση οδηγησης με ανετες γωνιες κυριως στα ποδια+να περναω ανετα ολες τις λακουβες και τα χαλασματα της πολης+να στριβω ανετα και γρηγορα σε επαρχιακους με λακουβες παλι παντου και αμα λαχει να περασω και εναν χωματοδρομο για την καλη παραλια.
ξερετε πολλες μοτο περα απο τα μεγαλα ον-οφ που να περνει καλο βαθμο σε ολες τις παραπανω κατηγοριες?
Συμφωνω απολυτα!
Θα ηθελα ενα street αλλα ας οψονται οι εργολαβοι μας και το κρατος τους... :cry:
για την ελλαδα-ιταλια-βαλκανια-ισπανια-πορτογαλια-γαλλια παιζει να ειναι προτιμοτερη αυτη η εκδοση απο τις χυτες.....
Στην Ισπανια η λεξη λακουβα δεν υπαρχει στο λεξιλογιο! Κινεισαι και με supersport παντου ανετα! Και ουτε χρειαζεται να ανεβεις ποτε πεζοδρομιο μιας και σε καθε μα καθε γωνια των δρομων υπαρχει δωρεαν παρκινγκ για μηχανες (τουλαχιστον 6 μαζι)..
amyroukai
18/11/2015, 13:54
Στην Ισπανια η λεξη λακουβα δεν υπαρχει στο λεξιλογιο! Κινεισαι και με supersport παντου ανετα! Και ουτε χρειαζεται να ανεβεις ποτε πεζοδρομιο μιας και σε καθε μα καθε γωνια των δρομων υπαρχει δωρεαν παρκινγκ για μηχανες (τουλαχιστον 6 μαζι)..
Η άνετη γωνία στα γόνατα ρε μαν, αυτό τελικά δεν πλερώνεται... (γερνάω, το ξέρω, αγύμναστος, το ξέρω).
Οι θέσεις είναι έξι μέχρι να σκάσει ο τρέφεν γραικός με το μούρατεκ και να το παρκάρει παράλληλα με το πεζοδρόμιο πιάνοντας τις τέσσερις, "για να μην το γρατσουνίσει κανένα γίδι ρε φίλος".
Παρεμπιπτόντως ΟΛΑ τα αξεσουάρ του ντούκου είδατε ποιά εταιρία με τριγωνάκια στο σήμα τα φτιάχνει, ε; Μην νομίζετε ότι είμεθα δευτεράντζες, ότι κάνουν οι ζάουερκράουτ θα κάνουμε και εμείς οι σπαγγέτι άλλε βόνγκολε.
peterTHErider
18/11/2015, 13:54
Συμφωνω απολυτα!
Θα ηθελα ενα street αλλα ας οψονται οι εργολαβοι μας και το κρατος τους... :cry:
Στην Ισπανια η λεξη λακουβα δεν υπαρχει στο λεξιλογιο! Κινεισαι και με supersport παντου ανετα! Και ουτε χρειαζεται να ανεβεις ποτε πεζοδρομιο μιας και σε καθε μα καθε γωνια των δρομων υπαρχει δωρεαν παρκινγκ για μηχανες (τουλαχιστον 6 μαζι)..
ειδες που συμφωνησαμε?
street εχω και σκεφτομαι την αλλαγη για να καταλαβεις...
amyroukai
18/11/2015, 13:57
ειδες που συμφωνησαμε?
street εχω και σκεφτομαι την αλλαγη για να καταλαβεις...
Να σε δω κακομοίρη μου να παρακαλάς το μοδερέισον τιμ να στο αλλάξει σε "πήτερλαδιεροράιντερ" και τι άλλο.
peterTHErider
18/11/2015, 14:08
Να σε δω κακομοίρη μου να παρακαλάς το μοδερέισον τιμ να στο αλλάξει σε "πήτερλαδιεροράιντερ" και τι άλλο.
χαχαχα!!λαδιερα θα ειναι?κωλοκαυτρα θα ειναι δεν ξερω...περιμενα με μεγαλο ενδιαφερον αυτο το μουλτι αλλα δεν μπορω να πω πως με ενθουσιασε ρε γμτ...περιμενα και απο την κτμ καμια αλλαγη στο 1290 αλλα παλι τιποτα!μηπως βαλει αλλες βαλιτσες να μην κουναει,μηπως κανενα αλλο χρωμα...αφου δεν εκανε τπτ φετος θα κανει πιθανα στη διετια,δλδ του χρονου.εδω ειναι το θεμα,να παρω κατι με ρισκο θελω να αλλαξω παλι του χρονου η απλα να περιμενω μεχρι του χρονου?ιδου η απορια...
Bob_o_mastoras
18/11/2015, 14:18
Η άνετη γωνία στα γόνατα ρε μαν, αυτό τελικά δεν πλερώνεται... (γερνάω, το ξέρω, αγύμναστος, το ξέρω).
Οι θέσεις είναι έξι μέχρι να σκάσει ο τρέφεν γραικός με το μούρατεκ και να το παρκάρει παράλληλα με το πεζοδρόμιο πιάνοντας τις τέσσερις, "για να μην το γρατσουνίσει κανένα γίδι ρε φίλος".
Ναι, απλα εκει περναει καθε 5 λεπτα (χωρις υπερβολη) ο δημοτικος αστυνομος και θα σου ραψει ενα κουστουμακι μουρλια 150 €.
Αλλωστε δεν εχεις λογο να το βαλεις παραλληλα. Οι γραμμες μεταξυ τους εχουν μπολικο χωρο.
Ασε που ο τρεφεν γραικος οντας μουρατεκ σουπερ τρου αντβεντσουρ μπορει να ανεβαινει πεζοδρομιο και μπορει να το αφησει και εκει. Δεν απαγορευεται απλα δεν συνηθιζεται λογω της υπαρξης των προαναφερθεντων θεσεων.
χαχαχα!!λαδιερα θα ειναι?κωλοκαυτρα θα ειναι δεν ξερω...περιμενα με μεγαλο ενδιαφερον αυτο το μουλτι αλλα δεν μπορω να πω πως με ενθουσιασε ρε γμτ...περιμενα και απο την κτμ καμια αλλαγη στο 1290 αλλα παλι τιποτα!μηπως βαλει αλλες βαλιτσες να μην κουναει,μηπως κανενα αλλο χρωμα...αφου δεν εκανε τπτ φετος θα κανει πιθανα στη διετια,δλδ του χρονου.εδω ειναι το θεμα,να παρω κατι με ρισκο θελω να αλλαξω παλι του χρονου η απλα να περιμενω μεχρι του χρονου?ιδου η απορια...
Καλυτερα να περιμενεις λοιπον ωστε να καταληξεις στην καλυτερη δυνατη επιλογη.. ;)
peterTHErider
18/11/2015, 14:20
καπως ετσι το βλεπω ρε μπομπ να γινεται.αλλα δεν φανταζεσαι ποσο μεγαλη διαφορα εχει το δικο μου με το μουλτι πχ ακομα και στο νορμαλ και οχι στο κομφορτ σε ανεση στις λακουβες.απλα εξαφανιζονται ρε πστ μου...
Παλεύουμε;
αμα το λεγε tzeni botsi edition δηλαδη θα παραπονιομασταν που δε θα χε βυζια...
peterTHErider
18/11/2015, 20:45
αμα το λεγε tzeni botsi edition δηλαδη θα παραπονιομασταν που δε θα χε βυζια...
:bawl:
Johny the Fox
18/11/2015, 21:12
345686345688345689
spyrakos35
18/11/2015, 21:17
Παλι σε αλλο υψιπεδο ο συνεπιβατης;
amyroukai
18/11/2015, 21:54
Παλι σε αλλο υψιπεδο ο συνεπιβατης;
Βολεύει αυτό ρε μαλλιά, να βλέπει κιόλας.
Bob_o_mastoras
18/11/2015, 22:05
Tρικολορ ειναι πολυ ομορφο.. Εχει και ανετη σελα (τουλαχιστον σε χωρο) και ωραια φαρδια μαρσπιε.
gior-gos
18/11/2015, 22:21
Βολεύει αυτό ρε μαλλιά, να βλέπει κιόλας.
Λογικα θα τρωει πολυ αερα ομως (ο συνεπιβατης).
amyroukai
18/11/2015, 22:37
Λογικα θα τρωει πολυ αερα ομως (ο συνεπιβατης).
Ευτυχώς που οι γυναίκες μερικών είναι πιό κοντές και τη γλιτώνουν...
Εσύ με ΤΟΝ συνεπιβάτη... :bawl:
peterTHErider
18/11/2015, 22:58
περα απο την διαφορα υψους αναβατη-συνεπιβατη που δυστυχως ξαναμεγαλωσε εμενα με προβληματιζει το σχημα της σελας του αναβατη που ειναι πολυ,μα παρα πολυ καμπυλωτη και νομιζω οτι θα περιοριζει στο να αλλαζεις σταση για ξεκουραση.ασε που το καμπυλωμα ειναι πολυ μπροστα και θα φερνει τον αναβατη πολυ κοντα στο τιμονι.αυτο ηταν κατι που δεν μου αρεσε στο μουλτι και βελτιωνοταν μονο με το να πας τον ποπο τερμα πισω και να ακουμπησεις την σελα του συνεπιβατη.γενικα το μουλτι σε φερνει μπροστα και σου δινει την αισθηση πολυ κοντης μοτοσυκλετας.
amyroukai
18/11/2015, 23:01
Οι κοντοί δεν έχουν δικαίωμα δηλαδή; Σκέψου η bmw δίνει χαμηλή σέλα και χαμηλή ανάρτηση για τα χόμπιτ.
Η duc ούτε καν. Κατ' ευθείαν έτοιμη. Όλοι οι ψηλοί το σχολίασαν.
peterTHErider
18/11/2015, 23:06
Οι κοντοί δεν έχουν δικαίωμα δηλαδή; Σκέψου η bmw δίνει χαμηλή σέλα και χαμηλή ανάρτηση για τα χόμπιτ.
Η duc ούτε καν. Κατ' ευθείαν έτοιμη. Όλοι οι ψηλοί το σχολίασαν.
η αληθεια ειναι πως δεν το σκεφτηκα ετσι.δηλαδη οχι το στατικο κομματι αλλα το οδηγικο.οτι θα σε περιοριζει πολυ και θα σε κλειδωνει σε μια θεση και αυτη πολυ μπροστα.
Johny the Fox
18/11/2015, 23:13
Οτι γραφετε για την κουρμπα και τις διαστασεις της σελας ισχυει ακριβως το αντιθετο.Η ανατομικη της σελας δεν εχει αλαξει απο πριν και ειναι ΚΑΝΑΠΕΣ .Ειναι ρυθμιζομενη καθ,υψος και ειναι ξεκουραστη για παρα πολλα χιλιομετρα.Πιστεψτε με.Τρια μουλτι εχω αλαξει
dimmie_72
18/11/2015, 23:16
όλες η ίσως οι περισσότερες μηχανές αυτού του τύπου κατά κάποιο τρόπο σε "κλειδώνουν" σε μία θέση.
peterTHErider
18/11/2015, 23:17
Οτι γραφετε για την κουρμπα και τις διαστασεις της σελας ισχυει ακριβως το αντιθετο.Η ανατομικη της σελας δεν εχει αλαξει απο πριν και ειναι ΚΑΝΑΠΕΣ .Ειναι ρυθμιζομενη καθ,υψος και ειναι ξεκουραστη για παρα πολλα χιλιομετρα.Πιστεψτε με.Τρια μουλτι εχω αλαξει
με το μουλτι του 15 εχω κανει πολλα χιλιομετρα και μου αρεσε πολυ η σελα.μαλακη και μεγαλη.αλλα δεν εχει αυτη την κουρμπα του εντουρο.δες το και θα καταλαβεις.
Johny the Fox
18/11/2015, 23:26
μαλλον εχεις δικιο τωρα που το ξανακοιταζω στο pikes peaks του 2016 ειναι μικροτερη η κουρμπα.
345723
Johny the Fox
18/11/2015, 23:31
παντως ποσταρω απο το ιταλικο μουλτιφορουμ ,ενα απλο πριντ σκριν που περιεχει ενα μικρο ποστ με μια μεγαλη αληθεια.
'' Bρισκομαστε στο τελος του DNA της ducati '':cry:
345724
peterTHErider
18/11/2015, 23:33
και ειναι η ιδια με του μουλτι 15.οχι μονο δεν εχει την κουρμπα αλλα και φαρδαινει πισω,κατι που βολευει να πας πιο πισω το σωμα.
αλλα καλυτερα πρωτα να καβαλησουμε και μετα να κρινουμε!
dimmie_72
18/11/2015, 23:49
Despite looking like the normal Multistrada 1200 with a bigger front wheel and some knobbies on it, Ducati have actually made a number of changes to make the Multi Enduro a capable off roader. Here’s what you need to know.
The 5.3 gallon tank from the road going models has been bumped up to 7.92 gallons.
The front beak has been lengthened slightly to act as a more proper mud guard, and the front fender has been redesigned and repositioned.
The bars are now higher and the seat now narrower at the front over the pegs to make riding while standing easier. Like many dual sports, the pegs now have a grippier design with removable rubber inserts.
A center stand and luggage mounts are now included standard.
The cast wheels have been swapped for wire units, and the front has been increased to a 19 inch rim.
Suspension travel has been increased from 6.7 inches front and back to 7.9 inches
The wheelbase grows from 60.2 inches to 61.3, with rake increasing from 24 to 25 degrees and trail growing by a millimeter.
Wet weight grows from 518 pounds to 559 pounds.
Enduro riding mode limits power to 100 horsepower and the suspension is “configured for rough terrain.” ABS is set to level one at the front, but turned off at the rear, and wheelie/rear wheel lift control are shut off.
Pirelli Scorpion Trails are still standard, but Pirelli Scorpion Rallys are an option.
Rear swingarm get’s beefed up, with a double sided unit over the road model’s single-sided swingarm.
Ground clearance raised by just over an inch to 8.07 inches.
Bob_o_mastoras
19/11/2015, 00:02
...
Wet weight grows from 518 pounds to 559 pounds...
:rolleyes:
dimmie_72
19/11/2015, 00:13
:rolleyes:
και σίγουρα θα βάλεις και κάγκελα γιατί αν σου πέσει εκεί στα βράχια που θα παλεύεις... :rolleyes:
amyroukai
19/11/2015, 05:58
:rolleyes:
252 λέει. Δεν είναι πολλά για 30 λίτρα καύσιμο. Όσα και το 1290, 15 λιγότερα από gs adv. Αν επιβεβαιωθούν με ζυγαριά δηλαδή.
amyroukai
18/01/2016, 22:08
Vroom
https://www.youtube.com/watch?v=MY2yC9JwPLY
xaotikos
18/01/2016, 23:00
0,55 αν λέμε αν έκανε καποιος τέτοιο αλμα και κουνιότανε ετσι η μασκα...θα το ξαναεκανε; :)
Αχ ιταλίδα μου :a07: και με το δρομίσιο βολεύομαι.
Σίγουρα στα έμπειρα χέρια κομμάτια θα πηγαίνει. Το θέμα είναι πόσοι μπορούν να το κάνουν γιατί δεν ξέρω και πολλούς θα μπορούσαν να καλύψουν σε κόστος ότι ζητάει μετά από μια πτώση συν τοις άλλοις ότι ξέρω ακόμα λιγότερους που να μπορούν να κουμαντάρουν στο χώμα 250 κιλά λες και είναι παπί βλέπε τη χρήση σε στυλ μια ανάσα πριν το ήχος και φως που κάνει ο δοκιμαστής
amyroukai
19/01/2016, 09:05
0,55 αν λέμε αν έκανε καποιος τέτοιο αλμα και κουνιότανε ετσι η μασκα...θα το ξαναεκανε; :)
Μα... Νομίζεις ότι αν δεις ένα ΚΤΜ990 που έχει εκθειαστεί ως το απόλυτο ον-οφ σε αντίστοιχο άλμα, δεν θα κουνιούνται καθόλου τα πλαστικά του; Πλαστικά είναι ελαστικότητα έχουν, λογικό. Το αν θα ανοίξουν/σπάσουν/αποκτήσουν μόνιμο τζόγο και τριξίματα στο δέκατο άλμα, αυτό μάλιστα, έχει νόημα ως ερώτημα.
Αν σας παρει χαμπάρι ο αεκαρας οτι χαλβαδιαζετε τετοιο μηχανακι ,καηκατε......
peterTHErider
19/01/2016, 12:38
Αν σας παρει χαμπάρι ο αεκαρας οτι χαλβαδιαζετε τετοιο μηχανακι ,καηκατε......
εχει παραδεχτει πως εχει παει ΠΟΛΛΕΣ φορες στην αντιπροσωπεια να το χαλβαδιασει και αυτος...
Φίλος με 990 επεσε πάνω στο πίσω αριστερά φανάρι από ταξί με κάμποσα. Χωρίς κάγκελα, με το δεξί του πλάι. Γ@μησε προφυλακτηρα, φανάρι και μπόλικο από το πίσω φτερό του ταξί. Το 990 έπαθε μόνο εκδορες στο δεξί τεποζιτο. Δεν το πίστευα. Οπότε όχι, στο 990 δεν κουνουνται τα πλαστικά.
amyroukai
19/01/2016, 15:32
Δόκτωρ, άλλο αυτό που λες, άλλο αυτό που γράφεται πιο πάνω. Το αν κουνήθηκαν την ώρα του χτυπήματος (μιά μικρή ελαστική παραμόρφωση όπως φαίνεται στο βίντεο) και επανήλθαν δεν το ξέρουμε.
Για το ότι αντέχουν τα ντεπόζιτα του 990 πεσίματα το είχα διαβάσει στο advrider από κάποιον που θεωρούσε περιττά τα κάγκελα και είχε φωτό να το αποδείξει. Εντυπωσιακό όντως, το ready to race φαίνεται με τέτοιες λεπτομέρειες.
xaotikos
19/01/2016, 23:07
Δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι παραμορφωση γιατι το παρατηρησα σε εκεινο το σημειο του βιντεο μονο. Στα υπολοιπα αλματα φαινετε βραχος. Πιο πιθανο θεωρω οτι απο τα πολλα αλματα ισως χαλαρωσε κατι...
Και στο 990adventure να το εκανε (που οπως ειναι τα πλαστικα του χλωμο) προσωπικα θα ξενερωνα ασχετα αν δεν μπορω να κανω αλματα...και ασχετα που αν επερνα τετοιο μηχανακι δεν θα το επερνα για αλματα. Δεν λεει κατι αυτο. Απλα αν δινεις 14-16-20+ βαλε για hardcore μηχανακι (το 990 εχει αποδειξει οτι ειναι, το 1190, το multi enduro δεν γνωριζω) θες να ειναι τουλαχιστον γεροδεμενο.
Τεσπα, αν και εμφανισιακα μου αρεσε περισσοτερο το παλιοτερο multi δεν παυει να ειναι καυλαντισμα το enduro!! Λεφτα να ειχαμε να αλλαζουμε (ή leasing που κανουν και στα εξωτερικα!!!)
Καρεας. 990, πέσιμο συσρσιμο και φωτιά. Με γεια.
Vroom
https://www.youtube.com/watch?v=MY2yC9JwPLY
μετά από αυτό το video βλέπεις ένα multi που δεν είναι μόνο για autostrada...
σε παλαιότερες συγκρίσεις με gs1200 έχανε στο χώμα, εδώ νομίζω ότι είναι ισάξιο....
τουλάχιστον από όσο φαίνεται στο video. το πως συμπεριφέρεται στα χέρια είναι άλλη υπόθεση...
amyroukai
20/01/2016, 10:25
Όταν λες παλιότερες;
Το gs αρέσει δεν αρέσει κάνει πολλά περισσότερα από ότι δείχνει στο χώμα, το multi είναι ένα ψηλό στριτ.
Αυτό πάλι... Άλλο καπέλο και όντως μπορεί να παίξει το gs στα ίσια. Ίσως και το 1190/1290;
παιδια αυτα τα πραγματα θα μπορουσε με ενα κλικ πιο μαχημες αναρτησεις να τα κανει και ενα hayabusa με μια δοση υπερβολης και ενα χαζο με deathwish αναβατη (η καποιον επαγγελματια που τον πληρωσαν για να τα κανει)
η μηχανη ουτε κατα διανοια δεν εχει ικανοτητες για τετοια πραγματα, μην κοροιδευεστε...
αλλο ενα παραδειγμα εδω
https://www.youtube.com/watch?v=NpCubYprqFQ
ο τυπος κανει πραγματα με το μοσχαρι που οι περισσοτεροι ικανοι αναβατες δε θα εκαναν ουτε με εντουρο 250αρι μηχανακι...
το συγκεκριμενο μουλτι οπως και ολα τα μηχανακια της κατηγοριας ειναι για να περασουν απο βατους χωματοδρομους, και να γλιτωσουν τα κοπανηματα απο πετρες στο καρτες λογω του επιπλεον υψους...
peterTHErider
20/01/2016, 12:15
παιδια αυτα τα πραγματα θα μπορουσε με ενα κλικ πιο μαχημες αναρτησεις να τα κανει και ενα hayabusa με μια δοση υπερβολης και ενα χαζο με deathwish αναβατη (η καποιον επαγγελματια που τον πληρωσαν για να τα κανει)
η μηχανη ουτε κατα διανοια δεν εχει ικανοτητες για τετοια πραγματα, μην κοροιδευεστε...
αλλο ενα παραδειγμα εδω
https://www.youtube.com/watch?v=NpCubYprqFQ
ο τυπος κανει πραγματα με το μοσχαρι που οι περισσοτεροι ικανοι αναβατες δε θα εκαναν ουτε με εντουρο 250αρι μηχανακι...
το συγκεκριμενο μουλτι οπως και ολα τα μηχανακια της κατηγοριας ειναι για να περασουν απο βατους χωματοδρομους, και να γλιτωσουν τα κοπανηματα απο πετρες στο καρτες λογω του επιπλεον υψους...
Μια παρατηρηση,λες η μηχανη δεν εχει ουτε καταδιανοια τετοιες δυνατοτητες αλλα στα χερια καποιου παει...αρα μαλλον η μοτο τις εχει τις δυνατοτητες αλλα εμεις δεν εχουμε τα χερια...
Οπως βλεπουμε στα βιντεο και το μουλτι εντουρο κανει πολυ παραρανω απο απλη διαβαση χωματοδρομου στα καταλληλα χερια...
Αυτό που λέει είναι ότι αν ο άνθρωπος έχει χέρια, πάει με οποιοδήποτε μηχανάκι. Αυτό δε σημαίνει ότι το μηχανάκι είναι κατάλληλο, όμως.
bros400pgm
20/01/2016, 12:27
Στην διαφημιση ωραια ειναι ολα. Μολις κανεις 500χλμ χωμα, τοτε αρχιζουν και σκορπανε :lol:
peterTHErider
20/01/2016, 12:28
Αυτό που λέει είναι ότι αν ο άνθρωπος έχει χέρια, πάει με οποιοδήποτε μηχανάκι. Αυτό δε σημαίνει ότι το μηχανάκι είναι κατάλληλο, όμως.
Ναι οκ...αλλα υπαρχουν και τα αντικειμενικα κριτηρια...δλδ το νεο μουλτι εχει ακτινες με 19αρι,ψηλοτερες αναρτησεις,ψηλοτερο τιμονι και αλλη θεση οδηγησης ακομα και συμβατικο ψαλιδι.με το βαρος να ειναι μεγαλο αλλα στα χαμηλα της κατηγοριας γιατι να μην συμπαθητικο στο χωμα?
Επειδή τα συνεργεία είναι πιο αραιά εκτός ασφάλτου.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.............
είναι αυτό που έψαχνες?
Ναι οκ...αλλα υπαρχουν και τα αντικειμενικα κριτηρια...δλδ το νεο μουλτι εχει ακτινες με 19αρι,ψηλοτερες αναρτησεις,ψηλοτερο τιμονι και αλλη θεση οδηγησης ακομα και συμβατικο ψαλιδι.με το βαρος να ειναι μεγαλο αλλα στα χαμηλα της κατηγοριας γιατι να μην συμπαθητικο στο χωμα?
μια κατασκευη 250 κιλα στο χωμα δε παει, την πανε με το ζορι...
OXI ΒΡΕ............
Απλά ανακοινώθηκαν οι πωλήσεις της Ντουκάτι για το 2015
8000 μούλτι πουλήθηκαν το 2015 στον πλανήτη και..........
63 πουλήθηκαν στην Ελλάδα...!!
ΤΡΕΜΕ............ΧΟΝΤΑ , ΓΙΑΜΑΧΑ , ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΚΑΒΑΣΑΚΙ
ανά την υφήλιο ..!!!
ε καλά τώρα καταλαβαίνεις ότι είναι σαν να συγκρίνεις τις πωλήσεις της πόρσε με την χιουντάι...
ε καλά τώρα καταλαβαίνεις ότι είναι σαν να συγκρίνεις τις πωλήσεις της πόρσε με την χιουντάι...
Γιατί, τι κακό έχουν τα πόρσε?
amyroukai
21/01/2016, 08:19
Απλά ανακοινώθηκαν οι πωλήσεις της Ντουκάτι για το 2015
8000 μούλτι πουλήθηκαν το 2015 στον πλανήτη και..........
63 πουλήθηκαν στην Ελλάδα...!!
Και κάπου 250-270 1200GS&ADV στην Ελλάδα, άρα είναι... χοντρικά 5 φορές καλύτερο;
Cpt. Haddock
21/01/2016, 08:29
Α, ρε Τερενς, εσυ και οι πωλησεις σου...
Βαρεθηκαμε να σου λέμε τα ίδια και τα ίδια. Όπου βρεις θρεντ για ευρωπαϊκο μηχανακι, αμεσως να μπεις να γραψεις.
amyroukai
21/01/2016, 09:08
210 ΜΗ ΤΑ ΦΟΥΣΚΩΝΕΙΣ.............ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΖΙ
Το συμπέρασμα αυθαίρετο,σε λάθος δρόμο μπήκες...!!!
Δεν το περίμενα από εσένα,αλλιώς μου έχεις δείξει ότι σκέφτεσαι.
Άλλο πράμμα ήθελα να καταδείξω,αλλά δεν θα το βάλω στο πιάτο...!!!
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ...!!!
To συμπέρασμα είναι ότι αυτοί που τους περισσεύουν για να τα ρίξουν σε ακριβή μοτοσικλέτα είναι λίγοι, εκ των λίγων οι περισσότεροι προτιμούν το χρηματοδοτικό (και το λοιπό πακέτο ασφάλισης/εγγύησης) της προπέλας... Η λίστα με το τοπ των πωλήσεων έχει πολλά παράδοξα, τα οποία είναι για συζήτηση σε άλλο νήμα. Τα παράδοξα της λίστας ταξινόμησης δεν σημαίνουν ότι το Α σώνει και καλά είναι καλύτερο του Β προϊόντος, μόνο και μόνο λόγω όγκου πωλήσεων. Η κουνίστρα tracer πρώτη-πρώτη παρά το θάψιμο και το κράξιμο (και σκιωδώς αναμεμειγμένη με το γυμνό ΜΤ09)... Που μαζί με το CB500X από είναι τα ελάχιστα "λογικά" του πίνακα.
Πχ με την ίδια λογική, η KTM που επίσης έκανε ρεκόρ πωλήσεων και τζίρου φέτος σαν όμιλος, είναι ακόμα μία τρίχα βλεφαρίδας για τους Ιάπωνες, γιατί να την προτιμήσει κάποιος από την διπλανή τρίχα; Και γιατί να συζητάμε για τρίχες γενικώς...
Το μηχανάκι είναι όμορφο, το πάει δεν το πάει κανείς έτσι δεν έχει σημασία, σημασία έχει ότι θα παίζει στα ίσια σε δυνατότητες το 1200GS, ΚΤΜ 1190, ΚΤΜ1290, αν θέλεις να βάλω και το ουμφ1200, απρίλια κάπονορντ ράλι και το τενερέ στην εξίσωση, ως έχοντα 19/17 τροχούς. Αυτό ενδιαφέρει τον πελάτη και το μάρκετινγκ, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε, όνειρο αγοράζεις. Αν θέλεις σοβαρά να πας μονοπάτι και άλματα, όλης της γης τα εντούρα είναι στα μισά λεφτά και στις εν λόγω συνθήκες προσφέρουν πολλαπλάσια ευχαρίστηση.
Cpt. Haddock
21/01/2016, 09:31
Ε.....ΣΒΗΣΕ ΜΕ ΒΡΕ
Το ξέρεις εσύ το σχέδιο.
Δεν υπάρχει κανένα σχέδιο και δε σβηνω σε προσωπικη βαση, παρα μονο οσα δεν εχουν σχεση με αυτο που μιλαμε ή αντιπαραθεσεις. Οποτε μη μπαινουμε σε αυτο το παιχνιδι. Αλλο ειπα και ειχε να κανει με την αποψη σου (που διακινεις μονιμως σαν ευαγγελιο), και που κατατασει τα μηχανακια (η/και τις εταιριες) με βαση τον αριθμο των πωλησεων. Κατι που πολλακις σου έχουμε επισημανει οτι δεν εχει καμια σχεση. Τεσπα, γνωμη σου.
Δεν πρόσεξες όμως το ΚΤΜ Γιαπωνέζικο είναι ..?? Για λεφτά μιλάμε όχι για μαρούλια.
Οχι δε μιλαμε για λεφτα. Μιλάμε για μηχανάκια. Τα πιο πολλα εκ των οποιων δε θα μπορέσουμε ποτέ να τα αποκτησουμε, αλλα μπορουμε να τα σχολιάσουμε. Κι αν καποιος μπορει να τα αγοράσει, μεγεια του.
Cpt. Haddock
21/01/2016, 10:02
ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΣΒΗΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ
ΠΡΟΣΕΧΕ..............γιατί σου ξεφεύγουν μερικά.:lol:
Τυχαίο..?? Εσύ ξέρεις..!!
Τυχαιο, γιατι δε μπορω να τριγυρναω σε καθε θεμα να σας παιρνω απο το χερακι.
Τελος με αυτο, στο θεμα μας τωρα. :wave2:
peterTHErider
21/01/2016, 13:32
ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ.............
Μαλακία να περνάει η ώρα.....:lol:
μαλλον αυτος ειναι ο κανονας και οχι η εξαιρεση...
taisteal
21/01/2016, 14:42
Α, ρε Τερενς, εσυ και οι πωλησεις σου...
Βαρεθηκαμε να σου λέμε τα ίδια και τα ίδια. Όπου βρεις θρεντ για ευρωπαϊκο μηχανακι, αμεσως να μπεις να γραψεις.
Τωρα εισαι αδικος...
Πες και για αυτους που σε καθε θρεντ με γιαπωνεζικο κραζουν..
Στο θρεντ την Αφρικανας τα πηρανε χοντρα απο τις ευρωπαικες brands...
:lol::lol:
amyroukai
21/01/2016, 17:29
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ
Ασφάλεια ,εγγύηση της bmw..??
2 χρόνια δεν είναι η εγγύηση.??
Ισχύει επέκταση σήμερα..?? Και πόσο κάνει..??
Εμένα δεν μου είπαν κάτι τέτοιο.
Το χρηματοδοτικό είναι μια επίδειξη παντοδυναμίας
των Γερμανών για την προώθηση των προιόντων τους..!!
Μας σκίζουν σαν λαό και μετά μας πουλάνε και τα προιόντα τους με χαμηλά επιτόκια.
Το ίδιο κάνει και ο όμιλος VW για τα Ντουκάτι ,όμως μας τα παίρνουν ήδη με τις τιμές
που προωθούν τα προιόντα τους.Εκεί είναι και η ένσταση.
Τα 5-6-7+ χιλιάρικα που είναι η διαφορά από τα Τζαπάν και τα ΚΤΜ να τα βάλω και αυτά μέσα,
για μένα ΔΕΝ ΤΑ ΑΞΙΖΟΥΝ,είναι θέμα μάρκετιγκ...!!
Αν τα Ντουκάτι και τα bmw κάνανε 15-16000 γιατί τόσο αξίζουν για μένα μπορεί κάποιο,
κάποια στιγμή να το έπαιρνα έτσι για να δοκιμάσω όπως μερικά άλλα.
Η ποιότητα κατασκευής τους ,η οδική τους συμπεριφορά και η αξιοπιστία τους δεν δικαιολογεί
με τίποτε την διαφορά που έχουν στο οικονομικό.
Μετά έρχονται και πουλάνε με χαμηλά επιτόκια,η ΟΠΕΛ μπάνκ όμως από τα πολλά φέσια
έφυγε από την Ελλάδα,η ιστορία γίνεται μπούμερανγκ,η ΑΠΛΗΣΤΙΑ γαρ...!!!
Την ΚΤΜ που αναρωτιέσαι έχει λόγους να την προτιμήσει κάποιος,μόνο στις τιμές να κοιτάξεις φτάνει.
Δε μιλάμε για το ότι κουβαλάει μια ιστορία στο on-off από εποχή Ντακάρ Αφρικής.
Συμφωνούμε στο ότι πουλάνε φούμαρα χωμάτινα.
Στο χώμα πας με 140-150 το πολύ κιλά,βγάζεις γούστα και η πτώση δεν στοιχίζει χιλιάρικο,ούτε
και το μοτόρι 20 που πολύ σωστά είπε κάποιος μετά από 500 χλμ. χώμα το πήρες στο χέρι...!!!
To χρηματοδοτικό είναι γνωστό το 3easy ride.
Μετά είδα ότι έχει επιλογή για 5ετή εγγύηση ή ως τις 100,000χλμ
Μεικτή ασφάλεια.
Ασφάλεια κλοπής στο ύψος τιμολογίου αγοράς και όχι ότι κατέβει στον ασφαλιστή εκείνη την ώρα.
Και μπορεί να έχει και άλλα που δεν γνωρίζω γιατί έχω εντέχνως αποφύγει να τα μάθω όλα για να μην εισέλθω σε πειρασμό.
Γιατί η οδική συμπεριφορά του GS απλά απίθανη (για το γούστο μου), ανεμοκάλυψη/άνεση τέλεια (για την παχουλόψηλη φιγούρα μου), φώτα άριστα, εμφάνιση μιά χαρά (ξανά υποκειμενικό). Οπότε μένει το ζήτημα της αξιοπιστίας, το οποίο πιθανολογώ (χωρίς να μπορώ να είμαι και βέβαιος) ότι έχει να κάνει και με την χρήση.
Οδική συμπεριφορά εξαιρετική έχει και το Duc, το γράφουν όλοι. Αξίζει τα παραπάνω... Δεν έχω ιδέα. Τα αξίζει σαν όνειρο, σαν ιδέα, σαν μάρκετινγκ αν θέλεις, γιατί δεν το έχει η κουτσή μαρία (άσχετο αν το έχει ο κάθε κουλομαρίας με λεφτά) και ας ήταν αρκούντως μάγκας ο Γιαμάχας να βγάλει το τενερέ στα κιλά του F800 όπως έκανε ο Χόντας, να το κάνει και λίγο πιο εμπνευσμένο εμφανισιακά, να το πουλήσει και αυτός όπως νομίζει (και όπως έκανε με το ονειρικό R1, το οποίο το είδες στο top 30 των πωλήσεων του 2015, έστω στις τελευταίες θέσεις και το οποίο ουδόλως αμφιβάλλω ότι θα χρησιμοποιείται ως καφέGPracer).
Για το τι κάνουν οι Γερμανοί, οι πρώην σύμμαχοί τους οι Ιάπωνες, η Όπελ, η Φόρντ του πρώην φίλου του Χίτλερ και οι λοιπές αξονικαί δυνάμεις ειλικρινά δεν με νοιάζει. Τα μηχανάκια κοιτάω, δεν κάνω πολιτική με το κλειδί. Μήπως να μην αγοράζουμε ADIDAS και PUMA γιατί οι αδερφοί Dassler ήταν επίσης Χιτλερικοί, να απαγορεύσουμε το γκρουπ VAG γενικώς (μαζί με την porsche) γιατί η φαμίλια ήταν επίσης φίλη του μυστακιοφόρου...; Όλοι triumph παιδιά, με τους σύντροφους αγωνιστές απόγονους του Τσώρτσιλ που μας έπλεξε το εγκώμιο, τι είχε πει, οι ηλίθιοι ψηφίζουν σαν Έλληνες, δεν θυμάμαι καλά. Άντε και Ural γιατί είμαστε μεγάλες πουτίνες :lol:
MG-KTiNoS
21/01/2016, 17:50
Είναι γεγονός πάντως ότι εδώ μέσα στο μοτό,όλοι οι V.I.P. είναι μαζεμένοι..!!
Από θεωρία..?? ΠΟΛΥ ΠΡΑΜΜΑ...!!!
Και ο Χριστός έτσι έκανε και στο τέλος τον σταύρωσαν,αλλά αυτός το χαβά του...!!
:bawl:
petros1479
21/01/2016, 20:26
Πλάκα έχετε!!!!:a014: :a014:
Παω να πάρω το enduraκι μου!!!! (tiger 800xc!!!!) να ανεβω κανένα ορειβατικό μονοπατακι στον Υμηττό!!!! Έτσι τώρα που νύχτωσε να χαλάρωσω λίγο!!!! Α! Μην ξεχάσω να απενεργοποιησω το ABS!!!!!!! :bawl: :cry:
panavour
24/01/2016, 09:56
NO COMMENTS................
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Pote-erxontai-ta-nea-montela_107912.asp
παρε κοσμε και γαυρο εχω λεμε :lol::lol::lol:
Χαλια μαυρα. (http://www.zougla.gr/automoto/moto/nea/article/pio-montelo-tis-ducati-tin-odigise-se-rekor)
Καλυτερα να το κλεισουν το 'ρδελο, να παρουμε κανα Μπεεε-Στρωμ.
Αντιλαμβανομαι πληρως την συντροφικοτητα που υποτιθεται οτι πηγαζει απο κοινους παρανομαστες οπως η μοτοσυκλετα.
Τα πραγματα ομως δεν ειναι ακριβως ετσι οπως θελετε να εξιδανικευσετε,ειδικα οταν το πεσιμο ειναι διαρκες ,τυφλο και αναμενομενο.Mην στελνετε την μπαλα στην κερκιδα επικεντρωνοντας στον Τερενς γιατι αφορα πολλους περισσοτερους απο εναν η κατασταση και οποιος δεν το βλεπει η δεν ασχολειται η συμμετεχει σε αυτο.
MY 2 CENTS ...:wave2:
Kι έχεις αρκετό δίκιο, αλλά η ομάδα διαχείρησης δεν έχει σαν καθήκον την αξιολόγηση της ύλης. Δεν είναι το φόρουμ βιβλιοθήκη ή θέσφατο αλλά είναι ότι λέει και η λέξη, μια ομάδα ανθρώπων που ο καθένας λέει τη γνώμη του και αξιολογείται αναλόγως από τον κάθε έναν άλλον, είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί.
Από εκεί και πέρα, ναι, καταντάει κουραστικό να βλέπουμε τους ίδιους και τους ίδιους να λένε σε κάθε καινούριο θρεντ για μηχανές τα ίδια και τα ίδια, είτε σαν χιουμορ είτε σαν τους φωτεινούς παντογνώστες αλλά αν δεν σου αρέσει τους αγνοείς.
dimmie_72
24/01/2016, 19:44
εγώ πάντως σκέφτομαι λόγω αυτού (https://m.warhistoryonline.com/guest-bloggers/italian-war-crimes-and-atrocities-in-greece-during-ww2.html) να διεκδικήσω τουλάχιστον το 1ο σέρβις δωρεάν.
peterTHErider
24/01/2016, 19:44
NO COMMENTS................
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Pote-erxontai-ta-nea-montela_107912.asp
εσυ νο κομεντ αλλα εμενα αν μου αρεσει οδηγικα το εντουρο θα το τσιμπησω...σε λευκο μαλλον...
ναι και πολυ καλα κανετε ορισμενες φορες.αλλα σε αρκετες περιπτωσεις μηπως ειναι πολυ υποκειμενικο πως κρινει ο εκαστοτε μοντ αν ειναι κατι flame η υβριστικο και το εξαφανιζει χωρις να υπαρχει λογος?
το ειδα σε δικα μου ποστς χωρις να ειναι επουδενι υβριστικα.
τι ψαχνω τωρα ε?
Ε τι να κάνουμε, πιθανά λάθη θα γίνουν αλλά αν νομίζεις (εσύ κι ο κάθε ένας που του κόβεται ένα ποστ) ότι υπάρχει εμπάθεια, κάνεις λάθος.
Αν υπήρχε εμπάθεια, μ' ενα ΒΑΝ θα είχαμε τελειώσει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.