PDA

View Full Version : Αγορά Δυναμόκλειδου.



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5 6 7 8

macdeath_s
07/12/2017, 21:10
Δυστυχώς έπρεπε να ρθω εκτάκτως Ελλάδα ευτυχώς όμως ήξερα που να πάω για να βρω ότι συζητούσαμε παραπάνω. Το χουν πει πολλοί αλλά δν θα γίνω πολύ γραφικός... Ότι και να πει κάποιος για τον κύριο Βράττη λίγο είναι οπότε δεν θα πω τπτ πέραν από ένα μεγάλο ευχαριστώ :) για όσα προσφέρει πέραν των εργαλείων (δεν αναφέρομαι σε υλικά).

Εν ολίγοις αγοράστηκαν αντάπτορες 3/8 σε 1/4 και 3/8 se 5/16 μαζί με τις αντίστοιχες μύτες. Η XZΝ τελικά μου είναι άχρηστη αλλά δν ξέρω γιατί η ΚΤΜ και στα δύο manual αντί για Torx45 έγραφε Μ10. Καλός βλάκας και εγώ που δν κοίταξα πιο προσεκτικά τη βίδα.

391212

daz
07/12/2017, 21:27
δν ξέρω γιατί η ΚΤΜ και στα δύο manual αντί για Torx45 έγραφε Μ10.

Καλά ρε συ, δε κοίταξες τη βίδα?

Όλοι οι κατασκευαστές δεν αναφέρουν ποτέ το κεφάλι της βίδας! Μόνο το πάχος αναφέρουν, γιατί σύμφωνα με το πάχος πάνε οι ροπές (και με την ποιότητα της βίδας). Είδες απ' το μανουαλ ότι είναι Μ10 και το googlares και υπέθεσες οτι η βίδα είναι xzn?

macdeath_s
07/12/2017, 21:35
Καλά ρε συ, δε κοίταξες τη βίδα?

Όλοι οι κατασκευαστές δεν αναφέρουν ποτέ το κεφάλι της βίδας! Μόνο το πάχος αναφέρουν, γιατί σύμφωνα με το πάχος πάνε οι ροπές (και με την ποιότητα της βίδας). Είδες απ' το μανουαλ ότι είναι Μ10 και το googlares και υπέθεσες οτι η βίδα είναι xzn?

Όπως τα πες και ακόμη χειρότερα έβαλα torx και είδα ότι μπαίνει τέλεια :D Έγραφε όμως και ροπή και το πάχος. Τεσπα ίσως κάπου κάποτε χρειαστεί και το XZN

JNP
09/12/2017, 16:52
Έλεγξα σήμερα τα μπροστινα φρένα του αυτοκινήτου. Τα τακακια έχουν ακόμα ψωμί 8χιλ αλλά οι δίσκοι από 22χιλ είναι στα 12χιλ.Μολις φαγωθουν τα τακακια θα αλλάξω και τους δίσκους. Οι σιαγονες για τα τακακια έχουν δύο βιδες εξαγωνες 12χιλ άρα σφιγγουμε 25 Νm, οι δίσκοι δύο επίσης εξαγωνες βιδες 21χιλ άρα πάμε στα 120-130 Νm ;Τα φώτα σας παρακαλώ γιατί έχω με χαρά τις τελευταίες μου αγορές και πρέπει να κάνω κάτι με αυτές. Παρεμπιπτόντως η σπαστή μανελα 60εκ της force βοήθησε πολύ στο βγαλσιμο της ροδας. Χωρίς αυτή θα έψαχνα για σωληνα επέκτασης. Η θέση της πλέον είναι στο πορτ παγκαζ! 391233

daz
09/12/2017, 17:38
Δε μετράς το κεφάλι αλλά το μπουλόνι. Τι μπουλόνι έχει η 13αρα πχ? Μ8?
Επίσης κοιτάς στο κεφάλι να δεις την ποιότητα της βίδας. Η στάνταρ 8.8 έχει διαφορετικές ροπές απ' την 10,9 ή 12,9. Το γράφει επάνω το κεφάλι της βίδας με μικρά γράμματα.

Μια βίδα Μ8 ποιότητας 10,9 χρειάζεται 35νμ και 12.9 χρειάζεται 42νμ.

JNP
09/12/2017, 19:01
Δε μετράς το κεφάλι αλλά το μπουλόνι. Τι μπουλόνι έχει η 13αρα πχ? Μ8?
Επίσης κοιτάς στο κεφάλι να δεις την ποιότητα της βίδας. Η στάνταρ 8.8 έχει διαφορετικές ροπές απ' την 10,9 ή 12,9. Το γράφει επάνω το κεφάλι της βίδας με μικρά γράμματα.

Μια βίδα Μ8 ποιότητας 10,9 χρειάζεται 35νμ και 12.9 χρειάζεται 42νμ.

Αποστολε κάπου υπάρχει εδώ μέσα ένας τέτοιος πίνακας, μήπως θυμάσαι που;

daz
09/12/2017, 19:15
Δε νομίζω να υπάρχει αλλά θα βάλω. Εν υπάρχει θα είναι στο μόνιμο θέμα με τα σπειρώματα.

JNP
09/12/2017, 20:16
Δε νομίζω να υπάρχει αλλά θα βάλω. Εν υπάρχει θα είναι στο μόνιμο θέμα με τα σπειρώματα.

Στα σπειρωματα δεν υπάρχει, αν μπορεις να βάλεις ένα τέτοιο πίνακα θα βοηθήσει πολύ.

JNP
09/12/2017, 20:34
Δε μετράς το κεφάλι αλλά το μπουλόνι. Τι μπουλόνι έχει η 13αρα πχ? Μ8?
Επίσης κοιτάς στο κεφάλι να δεις την ποιότητα της βίδας. Η στάνταρ 8.8 έχει διαφορετικές ροπές απ' την 10,9 ή 12,9. Το γράφει επάνω το κεφάλι της βίδας με μικρά γράμματα.

Μια βίδα Μ8 ποιότητας 10,9 χρειάζεται 35νμ και 12.9 χρειάζεται 42νμ.

Τελικά είναι Μ8, παίρνει 12χιλ κλειδί και γράφει 10.9 ΒΥ. Άρα 37,6 Nm.
391241

MISKIN
09/12/2017, 21:15
Τέτοιους πίνακες θα βρεις πολλούς αν γκουγκλάρεις π.χ. Bolt torque table.
Το θέμα είναι ότι η ροπή που θα σφίξεις μια βίδα δεν εξαρτάται μόνο από το μέγεθος του σπειρώματος, αλλά και από το είδος της κεφαλής (εξάγωνο, άλλεν, σταυρός, κλπ) το υλικό στο οποίο βιδώνει (αν και δε θα βρεις λογικά βίδα με grade 12.9 σε αλουμίνιο), αν είναι γρασαρισμένη ή όχι η βίδα, νομίζω παίζει ρόλο και αν έχει κόλλα σπειρώματος. Καλύτερα να ακολουθείς ότι λέει το manual και όχι ότι γράφει η βίδα.

JNP
09/12/2017, 23:06
391242
Για συνήθεις δουλειές είναι ΟΚ.
Προσοχή: Λαδωμενη βιδα στα 3/4 της κανονικής ροπής.

daz
09/12/2017, 23:49
Μη πάει κανένας να σφίξει κανένα μπουζί σύμφωνα με τον πίνακα ε! Το ασφαλέστερο είναι να συμβουλευόμαστε το μάνουαλ.

Spira
29/12/2017, 11:45
Έψαχνα για ενα δυναμόκλειδο σε οικονομική τιμή και βρήκα ένα από το ebay.
Ενα Britool e100t 1/2 20-100. Είχα ένα άγχος σε τι κατάσταση θα είναι, αλλά ήταν σε άριστη και που το μέτρησα ήταν ακριβές.
Μοιάζει πάρει πολύ με τα αντίστοιχα της Facom. Επίσης λέει Made in France πάνω.

Επίσης σε αφήνει να πάιζει και λίγο παρακάτω απο 20(15 αν θυμάμαι καλά) και λιγο παραπάνω, το οποίο δεν το γνώριζα και με βόλεψε γιατί το ήθελα και για 110.

Το μόνο κακό είναι το η ροπή αν θες να πας απο το 20 στο 100 πχ πρεπει να το στρίψεις πολύ ώρα... (δεν έχω χρησιμοποήσει κάτι άλλο για να συγρίνω)
391666

daz
29/12/2017, 12:08
Μη το χρησιμοποιείς πάνω από 100 και κάτω από 20 αν δεν έχει αυτά τα νούμερα στη κλίμακα ρύθμισης. . Είναι αρκετά καλό μέγεθος για πολλές δουλειές αλλά όχι για όλες.

Σε πολλές μάρκες (ανάλογα το μοντέλο) ο ρυθμιστής χρειάζεται πολύ λίγες στροφές για να φτάσει στο μέγιστο της κλίμακας, χωρίς να αυξάνεται η δύναμη που χρειάζεται για να στρίψει όσο φτάνεις προς το τέλος.

Αυτό το μοντέλο έχει καταργηθεί και έχει αντικατασταθεί απ' τα britool expert.

Μια χαρά είναι το εργαλειάκι. :beer:

turist
02/01/2018, 09:57
20-100Nm Force με 1/2 σε 3/8 και 14mm μακρύλαιμο

391780

doctoras
02/01/2018, 10:58
daz υπάρχει τίποτα vfm για μενα μηπως και ξεθάψω το θεμα? Χρήση ερασιτεχνικότατη 2 φορές τον χρόνο. Κλίμακα που θα με βόλευε 5-110nm(εναλλακτικά 5-70). Τα καρυδάκια και οι καστάνιες μου είναι 1/2 και 1/4
Είδα ένα Unior 3/8 (https://www.georgakopoulosg.gr/index.php?route=product/product&product_id=5867) με χρήσεις αντάπτορων αλλά ξεφεύγει 85+ ευρώ υπολόγιζα να δαπανήσω κανα 50ρι+ μιας και χρήση θα είναι εντελώς χομπιστική
δε ξέρω εάν στραφώ σε κανα ebay μηπως και βρω κάτι στα λεφτά που θα θελα να δώσω.

daz
02/01/2018, 15:27
doc η άποψή μου είναι ότι πρέπει να αποφεύγονται δυναμόκλειδα με εύρος 5-110 κλ. ακόμα και για περιστασιακή χρήση. Δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα με ένα και πρέπει να αποφασίσουμε ποιο εύρος είναι πιο σημαντικό για εμάς ή γι' αυτά στα οποία δουλεύουμε. Για μηχανάκια, αν πρόκειται για μόνο ένα, το πιο σημαντικό δυναμόκλειδο για μένα είναι το 8-50 σε 3/8 (υπάρχει και σε 1/2) ή οτιδήποτε παρόμοιο πχ 10-60. Αν όχι αυτό τότε το 20-100 σε 1/2.

Με το 20-100 έχω τη δυνατότητα αργότερα να πάρω και ένα 1-20 ενώ με το 8-50 μπορώ να πάρω ένα 40-200. Έτσι με 2 δυναμόκλειδα έχω δυο διαφορετικού εύρους επιλογές. Θεωρώ την 8-200 προτιμότερη.

Αν δεν έχω σκοπό να πάρω ποτέ δεύτερο (ή έτσι νομιζω), παίρνω αυτό που μου χρειάζεται περισσότερο.

Χμμ.. για τιμές κοντά στο 50αρικο μάλλον δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί δεν υπάρχει δυναμόκλειδο με πιστοποίηση σε αυτά τα λεφτά. Vfm σε δυναμόκλειδα, για μένα είναι παλιά μοντέλα σε προσφορές ή η ΤΤι σειρά της norbar και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις που όμως ξεκινούν κάπου απ' το 80αρι.

http://pikounistools.gr/shop/?wpsc-product=tt-50-trutorque

http://pikounistools.gr/shop/?wpsc-product=tt100-trutorque

Spira
03/01/2018, 10:13
Έλεγξα σήμερα τα μπροστινα φρένα του αυτοκινήτου. Τα τακακια έχουν ακόμα ψωμί 8χιλ αλλά οι δίσκοι από 22χιλ είναι στα 12χιλ.Μολις φαγωθουν τα τακακια θα αλλάξω και τους δίσκους. Οι σιαγονες για τα τακακια έχουν δύο βιδες εξαγωνες 12χιλ άρα σφιγγουμε 25 Νm, οι δίσκοι δύο επίσης εξαγωνες βιδες 21χιλ άρα πάμε στα 120-130 Νm ;Τα φώτα σας παρακαλώ γιατί έχω με χαρά τις τελευταίες μου αγορές και πρέπει να κάνω κάτι με αυτές. Παρεμπιπτόντως η σπαστή μανελα 60εκ της force βοήθησε πολύ στο βγαλσιμο της ροδας. Χωρίς αυτή θα έψαχνα για σωληνα επέκτασης. Η θέση της πλέον είναι στο πορτ παγκαζ! 391233

Γενικά τα μακριά βοηθάνε αλλά είναι δύσκολα στην αποθήκευση. Εγώ πήρα ένα πιο κοντό, και στην αρχή νόμιζα ότι το μετάνιωσα, αλλά τελικά είναι πιο πρακτικό για άλλα σημεία. Με το πιο μικρό βάζεις και ποδαράκι κόντρα και είσαι κομπλέ.

Εμένα στο κιτ αυτόκινήτου έχει κλειδί μήκους το πολύ 20 εκατοστά... Μια φορά χρείαστηκε, χοροπήδαγα και με τα 2 πόδια για να ξεσφύξει το μπουλόνι...

Για τις ροπές καλύτερα να δεις κάποιο εγχειρίδιο επισκεύης για το το μοντέλο του αυτοκινήτου σου!

daz
03/01/2018, 10:31
.

Εμένα στο κιτ αυτόκινήτου έχει κλειδί μήκους το πολύ 20 εκατοστά... Μια φορά χρείαστηκε, χοροπήδαγα και με τα 2 πόδια για να ξεσφύξει το μπουλόνι...

!

Επειδή τα σφίγγουν με αεροκλειδο. Αν οι βίδες είναι στις σωστές ροπες, το κλειδί αυτό είναι αρκετό.

doctoras
16/01/2018, 10:21
τελικά προχώρησα στο παρακάτω
392216
392217
η τιμή προκλητική ελπίζω για περιστασιακή καθαρά ερασιτεχνική χρήση να αντέξει
βρετανική εταιρεία με cal.num./certificatrion και 2 χρόνια εγγύηση. Θεώρησα ότι θα βγει καλύτερη αγορά απο κατηγορίας force. Το μονο θέμα προς το παρόν είναι οτι αν χρειαστώ βαθμονόμηση δε ξέρω που θα πρέπει να απευθυνθώ εγχώρια.

Hunter
24/01/2018, 10:00
Το δικό μου , Hazet 5123-2CT 60-320Nm...

bruno
01/02/2018, 21:43
Σημερα πηγα από τον Τριανταφυλλου και πηρα ένα seneca 3/8 6-30 N-M,ελπιζω να βγει καλο για την χρηση που θα κανω.Μενει να αγορασω και ανταπτορα 3/8 σε 1/2392733

Grafton 505
01/02/2018, 22:55
Σημερα πηγα από τον Τριανταφυλλου και πηρα ένα seneca 3/8 6-30 N-M,ελπιζω να βγει καλο για την χρηση που θα κανω.Μενει να αγορασω και ανταπτορα 3/8 σε 1/2392733

Αυτό είναι ακριβώς ίδιο με της force...

bruno
02/02/2018, 22:44
Αυτό είναι ακριβώς ίδιο με της force...

Ε ναι..αντιγραφουν προφανως καποιο επωνυμο.

daz
02/02/2018, 23:18
What? :(

Απλά είναι ίδιος ο προμηθευτής.

toyar
03/02/2018, 06:54
6-30 με ανταπτορα σε 1/2 για τι μεγεθους σπειρωματα;
το 3/8 ηδη υπερκαλυπτει το 30

Leon67
03/02/2018, 08:38
6-30 με ανταπτορα σε 1/2 για τι μεγεθους σπειρωματα;
το 3/8 ηδη υπερκαλυπτει το 30

Σωστά, μαλλον για οικονομικό σετάκι καρυδάκια 3/8' πας...

bruno
03/02/2018, 09:43
What? :(

Απλά είναι ίδιος ο προμηθευτής.

Δεν γνωριζω βεβαια,αλλα μοιαζουν πολύ τα Force και με αλλα Ταιβανεζικα,δεν γνωριζω ακομα στην ποιοτητα που εχουν μεταξυ τους.Ειχε και τα Force ο ιδιος,αν εννοεις αυτό.

daz
03/02/2018, 09:45
Σιγά μη θέλει ολόκληρο σετ. Τι να το κάνει? Πάνω από 13άρι καρυδάκι δε θα χρησιμοποιήσει για 30nm. Με λίγα λόγια χρειάζεται μόνο τα 8 10 12 13. Και σε άλλεν 4 5 6 και σε τορχ 20 25 27 30 και σε κάποιες περιπτώσεις 40. Δεν υπάρχει σετ για όλα αυτά ούτε θα πάρει ολόκληρο σετ για 4 καρυδάκια.

Αν τα έχει όλα αυτά σε 1/2 ας πάρει αντάπτορα, αλλά δε θα χωράει σε καποιες περιπτώσεις.
Αν δεν τα έχει..

Προτείνω να πάρει τα 4 καρυδάκια και έναν αντάπορα για μύτες τορχ άλλεν κτλ. Κόστος χωρίς τις μύτες, 10 ευρώ σε ποιότητα αντίστοιχη με το δυναμόκλειδο.

daz
03/02/2018, 09:49
Δεν γνωριζω βεβαια,αλλα μοιαζουν πολύ τα Force και με αλλα Ταιβανεζικα,δεν γνωριζω ακομα στην ποιοτητα που εχουν μεταξυ τους.Ειχε και τα Force ο ιδιος,αν εννοεις αυτό.

Εννοώ ότι ολοι αυτοί "ψωνίζουν" απ' τον ίδιο Κινέζο/Ταιβανεζο κατασκευαστή. Δεν έχουν καμία σχέση με αντιγραφές από επώνυμους κατασκευαστές.

bruno
03/02/2018, 09:55
Ο.Κ παντος ανταπτορας 1/2 χρειαστηκε για 14mm στα 24Ν-m,ταπα λαδιου:wave2:

MISKIN
03/02/2018, 10:23
Σημερα πηγα από τον Τριανταφυλλου και πηρα ένα seneca 3/8 6-30 N-M,ελπιζω να βγει καλο για την χρηση που θα κανω.Μενει να αγορασω και ανταπτορα 3/8 σε 1/2392733


Αυτό είναι ακριβώς ίδιο με της force...

Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι o κατασκευαστής είναι Matatakitoyo. Φτιάχνει και για άλλους δυναμόκλειδα και τα πουλάει και η ίδια μόνη της. Τα έχω δει παλιότερα στο Κερατσίνι στο Δαμίγο.

http://www.matatakitoyo.com/en/product-397247/DTP-Torque-Wrench.html

toyar
03/02/2018, 10:32
Ο.Κ παντος ανταπτορας 1/2 χρειαστηκε για 14mm στα 24Ν-m,ταπα λαδιου:wave2:

η ιδια ταπα θα εσφιγγε και με 3/8 ακομα και με 1/4
στα 30 που τελειωνει το δυναμοκλειδο σου σε 1/2 θα δουλεψουν 3-4 καρυδακια μονο ενω σε 3/8 δουλευεις και στα χαμηλα της κλιμακας χωρις να ακυρωνεις τα ψηλα
με σταθερη επιλογη το 1/2 θα επρεπε να πας σε δυναμοκλειδο 8-50 η πιο ψηλα

bruno
03/02/2018, 11:37
Για αρχη,ηθελα σε πιο μικρες ροπες 6-30Nm για περισσοτερη ακριβεια,(λεω εγω τωρα..) σε ταιβαν και αργοτερα ισως καταφερω να παω σε κατι πιο καλο σε 20-110Νm 1/2 π.χ,για να καλυψω ένα μεγαλυτερο φασμα ροπων.

yiannis172
01/03/2018, 14:19
393528

Γνωμες και εμπειριες υπαρχουν;
Aξιζει απο αποψη αξιοπιστιας;
Γιατι απο θεμα Value αξιζει σιγουρα αν αναλογιστεις οτι μετραει ολες τις ροπες.

daz
01/03/2018, 15:46
Θετικά και αρνητικά εδώ.

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147271&page=10&p=2826021&viewfull=1#post2826021

Κατά πόσο είναι αξιόπιστο εξαρτάται από το ποιο θα πάρεις.

Ακόμα και τα ηλεκτρονικά έχουν ένα εύρος λειτουργίας. Αυτά που σου δίνουν τεράστιο εύρος λειτουργίας κάπου θα έχουν μεγάλη απόκλιση.

JNP
19/03/2018, 13:10
https://www.tbs-aachen.de/Gedore/TOP_SELLER_2017/18/Gedore_3550-UK-LS3_torque_driver_set_1/2undquot_Torcoflex_UK_40-200_Nundmiddotm_i3858_57177.htm
Το πρώτο ροποκλειδο είναι ίδιο με το παρακάτω γιατί γερμανικά δεν καταλαβαινω; Ή αλλοιως σε τι διαφέρουν;
https://www.tbs-aachen.de/Gedore/Gedore_Magic_2017/Drehmomentschluessel/Gedore_3550-20_TORCOFLEX_UK_40-200_Nm_i3748_56661.htm

daz
19/03/2018, 16:44
Ίδια είναι. Το φθηνό είναι σε προσφορά gedore magic προφανώς.

Πρέπει να είναι η φθηνή σειρά της gedore. Καλό πρέπει να είναι.
Αντίστοιχες προτάσεις θα βρεις και στις πίσω σελίδες.

MISKIN
19/03/2018, 16:51
Προσοχή στη διαβάθμιση. Να είναι ανά 1nm.

daz
19/03/2018, 17:06
Προσοχή στη διαβάθμιση. Να είναι ανά 1nm.

Αυτό σε κάποιες μάρκες εξαρτάται απ' την κλιμακα. Πχ στο δικό μου 40-200 είναι ανά δύο, αλλά μπορείς να το βάλεις και ανάμεσα στις δυο γραμμούλες. Δεν έχω πρόβλημα καθότι με λιγότερες γραμμές βρίσκω την ρύθμιση πιο γρήγορα.

JNP
19/03/2018, 17:07
Προσοχή στη διαβάθμιση. Να είναι ανά 1nm.

Γράφει στις προδιαγραφές :Feineinstellung: 1 NM
,οπότε νομίζω είναι ΟΚ.

JNP
19/03/2018, 17:11
Ίδια είναι. Το φθηνό είναι σε προσφορά gedore magic προφανώς.

Πρέπει να είναι η φθηνή σειρά της gedore. Καλό πρέπει να είναι.
Αντίστοιχες προτάσεις θα βρεις και στις πίσω σελίδες.

Με πονηρεψε ότι στην κανονική τιμή έχει φωτογραφίες σε μεγέθυνση όπου φαίνεται να γράφει made in Germany (ο Θεός και η ψυχή τους βέβαια), ενώ στην προσφορά δεν έχει τις ίδιες φωτο γκαλερί.
Επίσης οι προδιαγραφές τους DIN, ISO είναι διαφορετικές.

JNP
01/04/2018, 09:54
Ψάχνοντας πληροφορίες για τα μπουζί της NGK που χρησιμοποιώ, βρήκα σε ένα κατάλογο τις οδηγίες για το σφιξιμο των μπουζί. Όπως βλέπετε η ροπή εξαρτάται από τη διάμετρο Μ των σπειρών του μπουζί και από το υλικό κατασκευής του κινητήρα (κράμα σιδήρου ή αλουμινίου). Επίσης δεν επιτρέπει τη χρήση λιπαντικου στις βολτες του μπουζί.
394509
Στη συσκευασία των μπουζί προτείνει και άλλο τρόπο σφιξιματος με μοίρες χωρίς τη χρήση ροποκλειδου.

JNP
05/04/2018, 21:56
Έφτασε και το ροποκλειδο για δώρο Πάσχα.
394575
394576
394577
Καλή κατασκευή, ευαναγνωστα γράμματα και ομαλή λειτουργία.


394579
394580
Τα καρυδακια 17,19,21mm είναι αέρος και καλής κατασκευής(Taiwan).


394581
Με δύο χρόνια εγγύηση ως συνήθως, μετρήσεις ακριβείας γραπτες με τον αριθμό του εργαλείου.
Γενικά πολύ ευχαριστημένος.

JNP
10/04/2018, 14:39
Δεν έγραψα ότι για το παραπάνω ροποκλειδο της gedore πρόλαβα την προσφορά στα 104 ευρώ, τώρα κοστίζει πάλι 142 ευρώ.

macdeath_s
09/06/2018, 23:44
Γιατί δεν κάνει κλικ όπως το άλλο Norbar που έχω (TT) σε κάθε θέση ? 396299

toyar
10/06/2018, 08:07
τι εννοεις;

virus
10/06/2018, 08:16
εννοει κατα την επιλογη Nm οταν γυριζεις τον επιλογεα να κανει κλικ σε καθε αριθμο.

δεν κανει κλικ αυτο.

macdeath_s
10/06/2018, 14:02
εννοει κατα την επιλογη Nm οταν γυριζεις τον επιλογεα να κανει κλικ σε καθε αριθμο.

δεν κανει κλικ αυτο.

Αυτό ακριβώς

toyar
03/11/2018, 15:25
σημερινη αγορα
400823
400824

toyar
03/11/2018, 15:30
seneca 1/2'' 40-200Nm
45ευρω+ΦΠΑ
φασον και σε αλλες μαρκες.....
made in taiwan

McGyver
03/11/2018, 16:13
Ίδιο με τα Rothewald του Λούη.

BTW, πρόσφατα είχα πάει το αντίστοιχο 19 - 110 που είχα στην αποθήκη να το ελέγξει ο κ. Βράττης πριν το χρησιμοποιήσω.

"Ακριβέστατο", μου είπε...

toyar
03/11/2018, 17:49
Επισης ιδιο με force
Μου ειπε τα εισαγει ο ιδιος που το αγορασα

MISKIN
03/11/2018, 17:58
Αυτό της φώτο, το Seneca, είναι του παρακάτω κατασκευαστή.

http://www.matatakitoyo.com/en/product-397165/NTP-Torque-Wrench.html

raccoon
06/11/2018, 10:20
Το δουλεύω χρόνια. Από το πρώτο σερβίς με δυναμοκλειδο, δεν έχει ποτέ λασχαρει βίδα, δεν έχω κάνει ποτέ ζημιά σε βίδα, όλες ξεβιδωνουν άκουσμα και με τα κλειδιά κάτω από την σέλα .
( Το τελευταίο το λέω γιατί συνήθως κάνουμε δουλειά σπίτι και βγάζουμε την καλή συλλογή από την αποθήκη, σφυγκουμε τις βίδες και αν χρειαστεί να ξεβιδωνουν κάτι στον δρόμο βγάζουμε τα εργαλεία από την σέλα και τίποτα)

o_gavros
07/11/2018, 11:02
σε τι μπορεί να οφείλεται το λασκάρισμα σε βίδες που σφίχτηκαν με την ροπή που ορίζει το μανουάλι;
Κλοτσημένες δεν ήταν, το δυναμόκλειδο είναι Νορβαρ και τα παξιμάδια που λάσκαραν δημιούργησαν πολύ τρομακτικά "γουατ ιφ" σενάρια.

daz
07/11/2018, 11:25
Σε πολλούς λόγους. Τι βίδες ήταν;

o_gavros
07/11/2018, 12:27
10αρακι καρυδακι στα παξιμάδια στον κόκκινο κύκλο.

400987

MISKIN
07/11/2018, 12:43
Γράφει κάπου για Loctite;

o_gavros
07/11/2018, 13:52
εκτός κι αν κάνω κάπου εξόφθαλμα λάθος στην ανάγνωση του μανιουαλ, τότε όχι Αχιλλέα.
Σκεφτείτε ότι έφυγαν τα 2 απο τα 4(!!!) παξιμάδια με πατούρα.
Για λύση έβαλα κόντρες τώρα.
Απλά αναρωτιέμαι πως έγινε, γιατί δεν μου χει ξανασυμβεί.

MISKIN
07/11/2018, 13:53
Μήπως θέλει παξιμάδια ασφάλειας;

o_gavros
07/11/2018, 13:58
αυτα που είχαν μείνει δεν ήταν ασφαλείας πάντως

toyar
07/11/2018, 14:18
μπορεις να βαλεις τη σελιδα απ το manual;

o_gavros
07/11/2018, 14:30
Μιλάω για τα παξιμάδια στο front axle holder, με τα 9Nm ροπής.

400989

400990

daz
07/11/2018, 14:43
Δεν έχει βίδες ασφαλείας εκεί! Ούτε χρειάζεται locktite, ούτε το δυναμόκλειδο έφταιξε!

Απλά είναι περίεργο το σημείο και θέλει λίγο προσοχή.

Έστω οτι έχουμε διπλό καβαλέτο, δλδ με δυο βίδες. Σφίγγουμε την πρώτη μέχρι να χτυπήσει το δυνμόκλειδο στην προβλεπόμενη ροπή και έπειτα σφίγγουμε την άλλη στην ίδια ροπή. Δεν τελειώσαμε!
Σφίγγοντας την δευτερη βίδα η πρώτη έχει χαλαρώσει. Βασικά δεν έχει χαλαρώσει η βίδα αλλά έχει πατήσει καλύτερα το καβαλέτο. Αν γυρίσουμε πάλι το δυναμόκλειδο στην πρώτη βίδα θα δούμε οτι αυτή θα γυρίσει λίγο ακόμα.

Σε σημείο με 4 βίδες τις σφίγγουμε όλες μέχρι να πατήσουν και μετά σφίγγουμε τις δυο πρώτες διαγώνια. Έπειτα τις άλλες δύο χιαστί και ξανά τις δυο πρώτες.


Ο κανόνας λέει οτι το δυναμόκλειδο πρέπει να χτυπάει μια φορά στην κάθε βίδα. Αν το βάζουμε να κάνει και δευτερο κλικ τότε αυξάνεται το σφάλμα του. Φυσικά τα σημεία που ένα τέτοιο ποσοστό σφάλματος είναι σημαντικό δεν είναι πολλά και σπάνια είναι έξω απ' τον κινητήρα ή το κιβώτιο ταχυτήτων στα αυτοκίνητα.
Σε μία τέτοια περίπτωση δεν είναι λάθος να τσεκάρουμε ξανά οτι όλες οι βίδες έχουν την σωστή ροπή καθότι η τάση που δέχεται η κάθε μία δεν είναι ανεξάρτητη απ' την τάση της διπλανής της.


Αν θέλουμε να αποφύγουμε αυτή τη διαδικασία υπάρχει κι άλλος τρόπος. Σφίγγουμε τις βίδες εναλάξ (χιαστί) και πάμε στην επόμενη πριν χτυπησει το δυναμόκλειδο. Συνεχίζουμε μέχρι να χτυπήσει για πρώτη φορά. Απ' την στιγμή που χτύπησε στην πρώτη βίδα, σφίγγουμε και τις άλλες κανονικά μέχρι να κάνει κλικ και τελειώσαμε.

Ένα τέτοιο σημείο μπορεί πολύ εύκολα να σφιχτεί σε μικρότερες ροπές ακόμα και αν κρατάμε το καλύτερο δυναμόκλειδο του κοσμου.

Μη κάνετε το λάθος να βάλετε το δυναμόκλειδο σε μεγαλύτερη ροπή γιατί οι βίδες αυτές πατάνε σε αλουμίνιο.

daz
07/11/2018, 14:48
Τώρα το ειδα! Στο δικό σου δεν είναι βίδες αλλά παξιμάδια, συνεπώς δεν πατάνε σε αλουμίνιο.

Ότι είπα παραπάνω. Βάλε το δυναμόκλειδο στα 9 και σφίξε εναλάξ χιαστί και ξανατσέκαρε απ' την αρχή.

Το δυναμόκλειδο το γυρίζουμε αργά και σταθερά, όχι απότομα και δυνατά μέχρι να κάνει κλικ.

o_gavros
07/11/2018, 14:52
εχω την εντύπωση πως εναλλάξ τα είχα σφίξει και τότε που τα έβγαλα.
θα ρωτησω και το Ζιζού που ηταν παρεα μου, μηπως θυμάται.


Α,δηλαδή δε σφίγγουμε μέχρι να πάρουμε το κεφάλι της βίδας στο χέρι; :p

daz
07/11/2018, 14:59
εχω την εντύπωση πως εναλλάξ τα είχα σφίξει και τότε που τα έβγαλα.
θα ρωτησω και το Ζιζού που ηταν παρεα μου, μηπως θυμάται.


Α,δηλαδή δε σφίγγουμε μέχρι να πάρουμε το κεφάλι της βίδας στο χέρι; :p


Χιαστί εννοείς? Ξαναγύρισες στις πρώτες δύο?

Κάνε έναν έλεγχο με το δυναμόκλειδο οταν πεις οτι τελείωσες.

MISKIN
07/11/2018, 15:32
Να κάνω μια άσχετη ερώτηση; Χόντα είναι το μηχανάκι;

toyar
07/11/2018, 16:20
εγω σε τετοιους ειδους καβαλετα οπως και σε αντιστοιχα τιμονιου αυτο που εχω συναντησει ειναι να σφιγγονται πρωτα τα πανω παξιμαδια μεχρι να πατησουν τα καβαλετα μονοπαντα και μετα τα κατω με τη ροπη που λεει
τελικα το καβαλετα πανω πατανε αλλα κατω οχι

daz
07/11/2018, 17:56
εγω σε τετοιους ειδους καβαλετα οπως και σε αντιστοιχα τιμονιου αυτο που εχω συναντησει ειναι να σφιγγονται πρωτα τα πανω παξιμαδια μεχρι να πατησουν τα καβαλετα μονοπαντα και μετα τα κατω με τη ροπη που λεει
τελικα το καβαλετα πανω πατανε αλλα κατω οχι

Πρέπει να σφίγγονται εναλλάξ μέχρι να πατήσουν και τα δύο και μετά να μπαίνει δυναμόκλειδο. Με τον τρόπο που το κάνεις οι βίδες δεν πατάνε ευθύγραμμα. :)

toyar
07/11/2018, 18:23
αυτο που παρατηρησα ειναι οτι το καβαλετο απο τη μια μερια δεν παταει
παταει εκει που εφαρμοζεται το κυριως φορτιο και απεναντι αφηνει κενο

daz
07/11/2018, 18:49
Ναι ρε συ. Πρέπει να τα σφίγγεις εναλλάξ μέχρι να πατήσουν και τα δύο. Μη περιμένεις να χτυπήσει το δυναμόκλειδο και μετά να πας στην άλλη βίδα. Γυρνάς μία την μία και μια την άλλη βίδα μέχρι να κάνει κλικ το δυναμόκλειδο. Μετά σφίγγεις και την άλλη κανονικά. Μπορείς να κοιτάς και το κενό απ' τις δυο μεριές για να δεις ποια απ' τις δύο έχει σφίξει περισσότερο για να διορθώσεις.

toyar
07/11/2018, 19:00
Manual cbf250....
Καβαλετα τιμονιου...
Σφιγγονται πρωτα οι μπροστα με το δυναμοκλειδο μεχρι τελος και μετα οι πισω
Αν δεις το καβαλετο σφιγμενο μπροστα ειναι προσωπο πισω αφηνει κενο
Δεν χωραει το τιμονι να πατησει το καβαλετο μπρος πισω
Το ιδιο σε καβαλετα αξονα τροχου transalp 650

o_gavros
07/11/2018, 19:06
Να κάνω μια άσχετη ερώτηση; Χόντα είναι το μηχανάκι;
xt600e

S705
01/04/2019, 10:06
έφτασε δανεικό στα χεριά μου το παρακάτω elora.
δεν ξέρω τίποτα για αυτό όπως τρόπος αποθήκευσης ή χρίση του. να το εμπιστευτώ ή καλύτερα η μονομετρη σωλήνα μου και τα βαράκια μου?

405316

daz
01/04/2019, 12:06
Εξαρτάται πως έχει χρησιμοποιηθεί. Καλό είναι να γίνεται ένας έλεγχος που και που.
Αν ο ιδιοκτήτης σου είπε οτι είναι σε καλή κατάσταση να το εμπιστευτείς. Αν σου είπε οτι το είχαν κάνει σούβλα για το πάσχα βάλε καλύτερα βαράκια.

Εξαρτάται βέβαια και τι θέλεις να μετρήσεις.

S705
01/04/2019, 13:10
πρέπει να κλείσω αυτό

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=156646

θα κάνω νομίζω μια δοκιμή , θα σφιξω μια βίδα στα 25 Nm και μια 50 Nm με την σωλήνα και 2,5 και 5 kg βάρος και μετά θα δω με το ροποκλειδο τι θα γράψει και το ανάποδο .

τον ιδιόκτητη δεν τον ξέρω άλλα τον γιό του και έτσι δεν μπορώ να πάρω πολλές πληροφορίες , πάντως το όργανο δεν έχει σημάδια κακοποίησης.

stefanos
01/04/2019, 18:23
πρέπει να κλείσω αυτό

https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=156646

θα κάνω νομίζω μια δοκιμή , θα σφιξω μια βίδα στα 25 Nm και μια 50 Nm με την σωλήνα και 2,5 και 5 kg βάρος και μετά θα δω με το ροποκλειδο τι θα γράψει και το ανάποδο .

τον ιδιόκτητη δεν τον ξέρω άλλα τον γιό του και έτσι δεν μπορώ να πάρω πολλές πληροφορίες , πάντως το όργανο δεν έχει σημάδια κακοποίησης.

Μπορεί να μετρήσεις τα βαράκια σου κατ ευθείαν σε αυτό φτάνει να είναι οριζόντιο, (θα έχεις ένα μικρό σφάλμα λόγω του συνημιτόνου) να μετρήσεις την απόσταση που θα κρεμάσεις το βάρος και να κάνεις μιά μικρή αναγωγή.

Leon67
02/04/2019, 18:37
Αν θες να είσαι ακριβέστερος τα 10N ΔΕΝ ειναι 1 κιλό....κανε την μετατροπή, πρόχειρα από εδώ: https://www.convertunits.com/from/N-m/to/kg-m

edit: Αν πάλι εχεις σχιζοφρενικές τασεις ή δεν εχεις κατι καλύτερο να κάνεις δωσε γεωγραφικες συντεταγμένες και υψόμετρο να παίξουμε λίγο. Παντως μεσα στα όρια σφάλματος ενός καλού πιστοποιημένου δυναμόλειδου σε καλή κατασταση (καπου στο +-2 με 3%) θα είναι όλες οι διορθώσεις.

S705
03/04/2019, 22:09
10nm = 1,019....kgm
Τα 20 γραμμάρια τα κάνω δώρο.....

daz
03/04/2019, 23:00
10nm = 1,019....kgm
Τα 20 γραμμάρια τα κάνω δώρο.....

Σωστά τα λέει ο λεό! Αν τη κάνεις στη κορυφή του εβερστ τη δουλειά θα σου βγει λάθος η ροπή.


Μόνο στον ισημερινό και στο επίπεδο της θάλασσας θα σου βγει 20 γρ σφάλμα! Πάρε τα μέτρα σου!

S705
04/04/2019, 02:35
Η δουλειά θα γίνει με το ροποκλειδο μιας και από ότι έμαθα έχει χρησιμοποιηθεί λίγο και ήταν σωστά αποθηκευμένο.

Αλλά από περιέργεια κι μιας και δεν μένω στην κορυφή του Ολύμπου αλλά στην Νότια Αττική, πόση απόκλιση θα έχω λόγο υψομέτρου με την σωλήνα και τα βαράκια?

Το θέμα μου δεν είναι αν θα σφιξω με 25 ή 28nm αλλά να μην σφιξω με 19 ή 40 nm

daz
04/04/2019, 13:15
Ναι ρε πλάκα κάνουμε. Βάλε και σωλήνα, μια χαρά θα είσαι.

S705
04/04/2019, 22:14
Η Δουλειά έγινε! Εντυπώσεις από το ροποκλειδο.
Δύσκολο εργαλείο.... Είναι δύσκολο να σφίγγεις και ταυτόχρονα να κοιτάς την ένδειξη. Η έλλειψη καστανιας κάνει το πράμα χειρότερο.
Θα πρέπει ακόμα να προσέχεις η ράβδος να μην τρίβει πάνω στο βαθμονομημενο ταμπελακι και έχεις λάθος ένδειξη λόγο τριβής.
Στα συν ότι μπορείς ξεσφιγγοντας να πάρεις μια ένδειξη της ροπής που έχει η βίδα. Αυτό βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο είναι σωστό και αληθές.

daz
06/04/2019, 00:01
load tightening

Στις τελευταίες δυο σελίδες.

http://web.beta-tools.com/tightening/files/assets/common/downloads/files/loadtightening.pdf

JNP
06/04/2019, 09:44
load tightening

Στις τελευταίες δυο σελίδες.

http://web.beta-tools.com/tightening/files/assets/common/downloads/files/loadtightening.pdf

Στη στήλη Friction coefficient στους πίνακες δίνει δύο τιμές ροπής.
Να υποθέσω ότι η μικρότερη είναι για στεγνή βίδα και η μεγαλύτερη τιμή για γρασσαρισμενη βίδα;
Δώσε Αποστόλη τα φώτα σου!

daz
06/04/2019, 15:31
Όχι, όχι!

Ποτέ οι τιμές δεν δίνονται για γρασσαρισμένη βίδα εκτός και αν αναφέρεται μέχρι και το είδος του λιπαντικού που πρέπει να χρησιμοποιηθεί για την προτεινόμενη ροπή.

Το coefficient της δύναμης σωστά υπέθεσες οτι έχει να κάνει την τριβή και εξαρτάται απ' τα δυο σώματα που έρχονται σε επαφή μεταξύ τους. Μπορεί να μεταβληθεί από παράγοντες όπως η ύπαρξη ή το είδος της ροδέλας που χρησιμοποιούμε αλλά και απ' το υλικό της βίδας και του σπειρώματος. (ατσάλι, αλουμίνιο, χαλκός, διαφορετικής σκληρότητας ατσάλι κτλ)
Η διαφορά που υπάρχει εδώ και οι δύο διαφορετικές τιμές που δίνονται υποθέτω οτι αφορούν τη στατική και τη δυναμική τριβή για δεδομένο τύπο μετάλλου (ποιότητα βίδας 8,8 κτλ).

Για όσους δε θυμούνται τα μαθήματα φυσικής..
Η στατική τριβή, δλδ η τριβή που υπάρχει ανάμεσα σε δύο σώματα που ακινητούν είναι μεγαλύτερη απ' την τριβή ολίσθησης. Γι' αυτό, πχ, χρειαζόμαστε abs! Απ' τη στιγμή που μπλοκάρουμε τους τροχούς και αυτοί αρχίσουν να ολισθαίνουν στο οδόστρωμα, η τριβή μεταξύ οδοστρώματος και ελαστικού μειώνεται, αυξάνοντας την απόσταση ακινητοποίησης.
Ή αλλιώς, η δύναμη που χρειάζεται ένα αντικείμενο για να κινηθεί είναι μεγαλύτερη απ' αυτή που απαιτείται για να συνεχίσει να κινείται.

Γυρίζοντας τη βίδα οι τριβές αυξάνονται γιατί η τάση ανάμεσα στα δυο αντικείμενα που βιδώνει, μεγαλώνει. Για να ξεκινήσει να γυρίζει μια βίδα που είναι ήδη βιδωμένη (πχ σταμάτημα λόγο καστάνιας) χρειάζεται μεγαλύτερη δύναμη απ' αυτή που χρειάζεται για να συνεχίσει να κινείται μέχρι να αυξηθούν οι τριβές τόσο όσο απαιτείται και να εφαρμοστεί η τάση που χρειάζεται.

Παράδειγμα.
α.Εχουμε μια βίδα στα 4νμ και θέλουμε να τη σφίξουμε στα 10. Ρυθμίζουμε το δυναμόκλειδο στα 10 και χωρίς να σταματήσουμε το γυρίζουμε μέχρι να κάνει κλικ. Ας υποθέσουμε οτι χρειάστηκε μια πλήρη περιστροφή
β. Βιδώνουμε την ίδια βίδα αλλά πριν συμπληρωθεί η πλήρης περιστροφή και κάνει κλικ σταματάμε λόγο καστάνιας. Τώρα με το που θα πάμε να βιδώσουμε πάλι, το δυναμόκλειδο θα κάνει κλικ πριν γυρίσει η βίδα γιατί χρειάζεται πάνω από 10νμ για να υπερνικήσει τις τριβές μιας ακίνητης βίδας.

Για τον ίδιο λόγο αν βάλω 11νμ στην βίδα του α. παραδείγματος δε θα κουνηθεί, ενώ πριν την έσφιξα μέχρι τα 10. Για να αρχίσει και πάλι να κινείται θα χρειαστεί πχ 12νμ.

Συνεχίζεται γιατί πρέπει να φύγω. (Πάλι σεντόνι μου βγήκε αλλά το θέμα είναι να καταλαβαινόμαστε).

toyar
06/04/2019, 19:25
τα πραγματα ειναι απλα
σημερα ειχα το μεγαλο δυναμοκλειδο στην πυλωτη για να κανω κατι σφιξιματα και ερχεται η συζυγος το βουταει και φευγει
τη ρωταω απορημενος:
-που το πας;
-εδω στη λεμονια να ριξω ενα λεμονι που ειναι ψηλα και δεν το φτανω:cry:

νεοσσός
06/04/2019, 20:09
Για όσους δε θυμούνται τα μαθήματα φυσικής..
Η στατική τριβή, δλδ η τριβή που υπάρχει ανάμεσα σε δύο σώματα που ακινητούν είναι μεγαλύτερη απ' την τριβή ολίσθησης. Γι' αυτό, πχ, χρειαζόμαστε abs! Απ' τη στιγμή που μπλοκάρουμε τους τροχούς και αυτοί αρχίσουν να ολισθαίνουν στο οδόστρωμα, η τριβή μεταξύ οδοστρώματος και ελαστικού μειώνεται, αυξάνοντας την απόσταση ακινητοποίησης.
Με αφορμή την πολύ ωραία εξήγησή σου, να τονίσουμε ότι η στατική τριβή μεταξύ ελαστικού και ασφάλτου είναι περίπου 20% μεγαλύτερη από την τριβή ολίσθησης σε στεγνή άσφαλτο. Η διαφορά στατικής-ολίσθησης εκτοξεύεται στο 50% σε βρεγμένη. Δηλαδή αν οδηγείς σε βρεγμένη άσφαλτο, η οποία έχει ήδη χαμηλότερη στατική τριβή από τη στεγνή άσφαλτο και σου μπλοκάρει ο τροχός, πρέπει η σχετική ταχύτητα κίνησης να πέσει κατά 35% για να βρεις πρόσφυση. Οπότε πρέπει πάση θυσία να αφήσεις τον τροχό να ξεμπλοκάρει.

daz
07/04/2019, 02:26
τα πραγματα ειναι απλα..


Ε όχι!!! :lol:




Με αφορμή ...

:beer:






Συνεχίζεται γιατί πρέπει να φύγω.

Βασικά το μόνο που θυμάμαι απ' αυτά που ήθελα να γράψω είναι οτι το "φαινόμενο" αυτό γίνεται ιδιαίτερα αισθητό στις βίδες αλουμινίου διότι στο αλουμίνιο το coefficient έχει τη μεγαλύτερη τιμή απ' όλα τα μέταλλα. Γι' αυτό έχω ξαναγράψει οτι σε αλουμίνιο σφίγγουμε πάντα πολύ αργά. Γι' αυτό πολλοί κατασκευαστές σε ευαίσθητα σημεία σου λένε να σφίξεις μέχρι συγκεκριμένη ροπή, να αφήσεις τη βίδα να ξεκουραστεί και να ξανασφίξεις.
Γενικά, μικρές βίδες σε αλουμίνιο να τις φοβάστε ακόμα και με δυναμόκλειδο, αν βλέπετε οτι δε χτυπάει, σταματήστε και ξανασφίξτε.

daculas
07/04/2019, 07:50
τα πραγματα ειναι απλα
σημερα ειχα το μεγαλο δυναμοκλειδο στην πυλωτη για να κανω κατι σφιξιματα και ερχεται η συζυγος το βουταει και φευγει
τη ρωταω απορημενος:
-που το πας;
-εδω στη λεμονια να ριξω ενα λεμονι που ειναι ψηλα και δεν το φτανω:cry:

Είναι ακόμα αρτιμελής???

Anritsu
05/05/2019, 16:58
Καλησπέρα .
Ψάχνω δυναμοκλειδό στην κλίμακα των 6 - 50 με 60 Nm για ποδήλατο και ότι άλλο πρόκύψει σε παπί/αυτοκίνητο . Καταλαβαίνω πως το span είναι μεγαλούτσικο . Με ενδιαφέρουν και προτάσεις στα 6 ( ή και κάτι λιγότερο ) με 25 Nm . Budget ας βάλουμε το 50αρικο και κατα προτιμηση απο ελληνικό κατάστημα . Υπάρχει κάποια προτάση ; Ευχαριστώ .

borgiriadis1
10/05/2019, 15:43
Καλησπέρα. Αν κ διάβασα σχεδόν όλο το θέμα μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες. Αφού τελειώσω με το σπείρωμα στα λάδια κ αφού λέω να μην ξαναφήσω μάστορα να βάλει χέρι εκεί σκέφτομαι ότι ήρθε η ώρα αγοράς ενός δυναμόκλειδου για να είμαι σίγουρος στα σέρβις που κάνω μόνος μου. Σαν μάρκα κατέληξα μάλλον στη norbar. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω τι χρειάζομαι.
Η χρήση του θα είναι κυρίως για λάδια και ζάντες (και αν με το καλό μάθω να κάνω κ άλλα πράγματα οκ). Τι Nm χρειάζομαι γι αυτά? Να προτιμήσω norbar ή υπάρχει και πιο οικονομική λύση για τη χρήση που θα κάνω?

toyar
10/05/2019, 17:22
για μοτο ενα 8-50Nm σε καλυπτει γενικα εκτος απο τους αξονες των τροχων
υπαρχουν φθηνοτερες λυσεις αλλα τα norbar ειναι κορυφη
ενa norbar θα κοστισει 80-90 ενα φθηνο περιπου 50

o_gavros
10/05/2019, 19:29
Norbar 8-50Nm (http://eshop.pikounistools.gr/%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CF%8C%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-click-type/norbar-truetorque-tti50-3-8-detail.html)(βγαίνει με καρέ 3/8" ή 1/2"), φεύγει λίγο σε τιμή αλλά ξέρεις ότι μετράει σωστά.
Και οοοόταν ή άμα, χρειαστεί καλιμπράρισμα ο Πικουνης το κάνει δωρεάν.

Το θέμα είναι ότι δεν καλύπτονται όλες οι ανάγκες σε σφίξιμο απο ένα κλειδί. Με αυτό το εύρος όμως κάνεις τα περισσότερα.

Leon67
10/05/2019, 21:09
Norbar 8-50Nm (http://eshop.pikounistools.gr/%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CF%8C%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-click-type/norbar-truetorque-tti50-3-8-detail.html)(βγαίνει με καρέ 3/8" ή 1/2"), φεύγει λίγο σε τιμή αλλά ξέρεις ότι μετράει σωστά.
Και οοοόταν ή άμα, χρειαστεί καλιμπράρισμα ο Πικουνης το κάνει δωρεάν.

Το θέμα είναι ότι δεν καλύπτονται όλες οι ανάγκες σε σφίξιμο απο ένα κλειδί. Με αυτό το εύρος όμως κάνεις τα περισσότερα.

Πρωτα ένα καλό 8 ή 10-50 Nm που θα ελεγα να είναι 3/8' και μετα 40-200 Nm σε 1/2΄. Αναλλακτικά αν βρεις καποιο με παλαιότερες κλίμακες ισως καποιο σε 10-100 Νm. Το καλύτερο που αντέχει η τσεπη σου. Η Norbar είναι εδώ και λίγα χρόνια στον ίδιο όμιλο με Snapon.

BLiTzER
10/05/2019, 21:38
Η Norbar είναι εδώ και λίγα χρόνια στον ίδιο όμιλο με Snapon.

Για Strapon έχω ακούσει κι εγώ τα καλύτερα. Από κάτι φίλους, δεν τους ξέρετε.

o_gavros
10/05/2019, 21:57
Για Strapon έχω ακούσει κι εγώ τα καλύτερα. Από κάτι φίλους, δεν τους ξέρετε.

Δεν (σε) κρίνουμε εδώ.
:p

borgiriadis1
11/05/2019, 11:33
Είδα οτι ο πικούνης εχει norbar 1-20, 8-50, 20-100. Και λογικα λαθος καταλαβα οτι χειαζομαι το 20-100.
Γνωριζω (για την ακριβεια εδω το εμαθα) οτι δεν καλυπτονται ολες οι ανάγκες με ενα δυναμοκλειδο απλα λογω κοστους λεω να αρχισω με αυτο που μου χρειαζεται πρωτα. Αρα να παω σε 8-50 και δεν θα με καλυψει μονο για ζαντες σωστα?

Ps: υπαρχει καποιος πινακας με τις κλιμακες που χρειαζονται οι βιδες? Δεν γνωριζω αν στο manual το αναφερει(και βασικα δεν το βρισκω μετα απο τη μετακομιση)