PDA

View Full Version : Απορίες σχετικά με φόρτιση μπαταρίας



Σελίδες : 1 [2]

OldMan
10/12/2015, 15:55
Όχι βρε κακούργε άντρα...:eek:

Την μπαταρία ΔΕΝ πρεπει να την κατεβαζουμε κατω από 10.5V γιατί στεναχωριεται ασχημα...
(στιγμιαια μπορούμε να την κατεβασουμε και παρακατω αλλα θα πρεπει να επανελθει αμεσως - οταν μιζαρουμε σε κρυο με αναμενα φωτα κ.λ.π. η μπαταρια μπορει να πεσει και παρακατω..)

Αφορτιστη (πληρως, εντελως, ντιπ καταντιπ..) θεωρείται μια 12βολτη μπαταρία μολύβδου οταν η ταση της "στον αέρα" ειναι 10.5V...
(η τελευταια γραμμη στην πινακα που σου έβαλα..)

petros3110
10/12/2015, 16:05
χαχαχαχα...δεν πειραζει ετσι κι αλλιως για τον Μπέο...τουλάχιστον έμαθα...χαχαχα τωρα με λες γιατι η π...να κρατιεται στα 12.3 βολτ???

OldMan
10/12/2015, 16:10
Αμαν κι εσυ πια..

Αστην να πιστευει ότι ειναι ζωντανή...

petros3110
10/12/2015, 16:11
χαχαχαχα

petros3110
11/12/2015, 18:56
Μπορείτε όμως να μου πείτε γιατί η κωλομπαταρία φορτίζει (έτσι δείχνει) με τον φορτιστή του αυτοκινήτου στα 2Α, μέχρι τα 13 και βολτ και μετά από 3ωρο πέφτει στα 12,4(είναι είπαμε για πέταμα), ενώ με το φορτιστή μου που βγάζει τάση 17,7 (κ ενώ φοβόμουν για υπερφόρτιση) δεν φτάνει ποτέ τα 13 βόλτ???Aν δηλ η μπαταρία είναι τρυπιος κουβάς κ δίνοντας λιγότερα Α με το φορτιστή μου που δεν ξεπερνούν-καλύπτουν τη πτώση τάσης της, γιατί με το φορτιστή του αυτοκινήτου με τα περισσότερα Α την ξεπερνούν- καλύπτουν κ παραμένουν σε ένα σημείο 12,4...

stefanos
11/12/2015, 19:23
Μπορείτε όμως να μου πείτε γιατί η κωλομπαταρία φορτίζει (έτσι δείχνει) με τον φορτιστή του αυτοκινήτου στα 2Α, μέχρι τα 13 και βολτ και μετά από 3ωρο πέφτει στα 12,4(είναι είπαμε για πέταμα), ενώ με το φορτιστή μου που βγάζει τάση 17,7 (κ ενώ φοβόμουν για υπερφόρτιση) δεν φτάνει ποτέ τα 13 βόλτ???Aν δηλ η μπαταρία είναι τρυπιος κουβάς κ δίνοντας λιγότερα Α με το φορτιστή μου που δεν ξεπερνούν-καλύπτουν τη πτώση τάσης της, γιατί με το φορτιστή του αυτοκινήτου με τα περισσότερα Α την ξεπερνούν- καλύπτουν κ παραμένουν σε ένα σημείο 12,4...

Γιατί ο φορτιστής του αυτοκινήτου βγάζει περισσότερα όταν είναι συνδεδεμένος πάνω στην μπαταρία απο τον δικό σου όταν είναι συνδεδεμένος πάνω στην μπαταρία.

duke200
12/12/2015, 07:39
εχει να κανει με τα αμπερ και την λειτουργία της μπαταρίας σαν σταθεροποιητής.

η μπαταρία έχει αρκετή αντίσταση (δουλευει σαν πυκνωτής όταν φορτίζει, περίπου). Και πολλά volt να βάλεις, αν τα αμπερ είναι λίγα, στην μπαταρία δεν θα βγαίνουν πολλα, μιας και η μπαταρία δουλευει και σαν σταθεροποιητής. Ενω με πολλά αμπερ και λίγα βολτ να βάλεις (πχ 14), τα πιάνει.

πχ αμα βαλεις 18V με μισό αμπερ, στην μπαταρία θα βλεπεις κατα την φόρτιση περίπου 14 (σιγά σιγά θα ανεβαίνουν όμως μέχρι να φτάσουν περίπου τα 15,5).

Αν βαλεις 2Α και 15V, θα βλέπεις απο την αρχή 15V στα άκρα της μπαταρίας κατα την φόρτιση. Με τα πολλά αμπερ μειώνεται η ικανότητα της μπαταρίας να σταθεροποιεί το ρεύμα.

petros3110
12/12/2015, 16:35
εχει να κανει με τα αμπερ και την λειτουργία της μπαταρίας σαν σταθεροποιητής.

η μπαταρία έχει αρκετή αντίσταση (δουλευει σαν πυκνωτής όταν φορτίζει, περίπου). Και πολλά volt να βάλεις, αν τα αμπερ είναι λίγα, στην μπαταρία δεν θα βγαίνουν πολλα, μιας και η μπαταρία δουλευει και σαν σταθεροποιητής. Ενω με πολλά αμπερ και λίγα βολτ να βάλεις (πχ 14), τα πιάνει.

πχ αμα βαλεις 18V με μισό αμπερ, στην μπαταρία θα βλεπεις κατα την φόρτιση περίπου 14 (σιγά σιγά θα ανεβαίνουν όμως μέχρι να φτάσουν περίπου τα 15,5).

Αν βαλεις 2Α και 15V, θα βλέπεις απο την αρχή 15V στα άκρα της μπαταρίας κατα την φόρτιση. Με τα πολλά αμπερ μειώνεται η ικανότητα της μπαταρίας να σταθεροποιεί το ρεύμα.

μα αφού θέλει φόρτιση με το 1/10...(???)

duke200
13/12/2015, 08:15
φορτισε όση ώρα πρέπει και με τα αμπερ που πρεπει.

Αν στα 17V-μισό αμπέρ που έφτιαξες μετα απο 2-3 ώρες δεν έχει φτασει η ταση της μπαταρίας στα 14.5-15 (με συνδεδεμένα τα καλώδια φόρτισης) , τοτε πιθανόν να θέλει άλλαγμα και η μπαταρία σου ή ακόμα πιο πιθανόν με τους φορτιστές αυτοκινητων που της έβαζες να φορτίσει, χάλασε.

κατεξοχήν σύμπτωμα της χαλασμένης μπαταρίας είναι οτι μόλις της βγάλεις τα καλώδια φόρτισης (μετά απο πολύ ώρα φόρτιση), η ταση στους πόλους πέφτει γρήγορα (πχ στη μία ώρα απο 12.8 έχει παει στο 12.6)

Η σωστή μπαταρία όταν φορτίζει συνεχώς ανεβάζει τάση μέχρι να φτάσει στην τάση της πηγής φόρτισης (πρακτικά δεν την πιάνει ποτε, αλλα φτάνει ακόμα και στα 15.5 volt, εφόσον η τάση φόρτισης είναι ακόμα ψηλότερα). Μόλις βγάλεις την τάση φόρτισης η τάση της μπαταρίας πέφτει μέχρι την σωστή τιμή λειτουργίας, όπου και σταθεροποιήται.

Η σωστη τιμή είναι για μπαταρίες gel περίπου 13+ volt, για μπαταρίες AGM maintenance free περίπου 12.8 και για τις παλιές που προσθέτεις υγρά μόνος σου περίπου 12.6V

πηγαινε στο site της yuasa και διαβασε έναν οδηγό συντήρησης μπαταριών που έχει, τα λέει όλα!!(στα αγγλικά)

stefanos
13/12/2015, 08:58
φορτισε όση ώρα πρέπει και με τα αμπερ που πρεπει.



Αυτό είναι λίγο δύσκολο με τον συγκεκριμένο "φορτιστή".
Πρέπει να έχει συνδεδεμένο αμπερόμετρο και να ρυθμίζει συνέχεια το 1/10 με τα ποτενσιόμετρα , να αποσυνδέει για έλεγχο τάσης και όλα αυτά για 12+ ώρες.

petros3110
13/12/2015, 09:02
φορτισε όση ώρα πρέπει και με τα αμπερ που πρεπει.

Αν στα 17V-μισό αμπέρ που έφτιαξες μετα απο 2-3 ώρες δεν έχει φτασει η ταση της μπαταρίας στα 14.5-15 (με συνδεδεμένα τα καλώδια φόρτισης) , τοτε πιθανόν να θέλει άλλαγμα και η μπαταρία σου ή ακόμα πιο πιθανόν με τους φορτιστές αυτοκινητων που της έβαζες να φορτίσει, χάλασε.

κατεξοχήν σύμπτωμα της χαλασμένης μπαταρίας είναι οτι μόλις της βγάλεις τα καλώδια φόρτισης (μετά απο πολύ ώρα φόρτιση), η ταση στους πόλους πέφτει γρήγορα (πχ στη μία ώρα απο 12.8 έχει παει στο 12.6)

Η σωστή μπαταρία όταν φορτίζει συνεχώς ανεβάζει τάση μέχρι να φτάσει στην τάση της πηγής φόρτισης (πρακτικά δεν την πιάνει ποτε, αλλα φτάνει ακόμα και στα 15.5 volt, εφόσον η τάση φόρτισης είναι ακόμα ψηλότερα). Μόλις βγάλεις την τάση φόρτισης η τάση της μπαταρίας πέφτει μέχρι την σωστή τιμή λειτουργίας, όπου και σταθεροποιήται.

Η σωστη τιμή είναι για μπαταρίες gel περίπου 13+ volt, για μπαταρίες AGM maintenance free περίπου 12.8 και για τις παλιές που προσθέτεις υγρά μόνος σου περίπου 12.6V

πηγαινε στο site της yuasa και διαβασε έναν οδηγό συντήρησης μπαταριών που έχει, τα λέει όλα!!(στα αγγλικά)

ξέρεις γιατί έχω αμφιβολίες γιατί από τα δύο μαμιεται???φορτιστης (που έφτιαξα ή μπαταρία) Ο φορτιστής του αυτοκινήτου χωρίς μπαταρία απανω, δείχνει 9 κ κατι βολτ. Όταν του βάλω τη μπαταρία δείχνει πάνω από 13βολτ και τη φορτιζει κανονικά. Ο φορτιστής που έφτιαξα χωρίς τη μπαταρία δείχνει 17 και βόλτ ενώ με τη μπαταρία πάνω όταν ήταν αφορτιστη έδειχνε την τάση της μπαταρίας κ ανέβαινε μέχρι τα 11 κάτι που την έφτασε. Αν τον βάλω τωρα στην μπαταρία η οποία εδώ κ δυο μέρες δείχνει 12,4-5 παίρνω την ίδια τάση κ όσο κ να τον αφήσω πάνω

OldMan
14/12/2015, 13:42
Ο φορτιστής του αυτοκινήτου χωρίς μπαταρία απανω, δείχνει 9 κ κατι βολτ. Όταν του βάλω τη μπαταρία δείχνει πάνω από 13βολτ και τη φορτιζει κανονικά.
Καλα κανει γιατί ειναι "αυτόματος"...
(ανιχνευει την ταση στους ακροδεκτες και ρυθμιζει την δική του.. - στην περίπτωση του "κενού" (χωρις μπαταρία) βγαζει την ελαχιστη δυνατή..0)


Ο φορτιστής που έφτιαξα χωρίς τη μπαταρία δείχνει 17 και βόλτ ενώ με τη μπαταρία πάνω όταν ήταν αφορτιστη έδειχνε την τάση της μπαταρίας κ ανέβαινε μέχρι τα 11 κάτι που την έφτασε. Αν τον βάλω τωρα στην μπαταρία η οποία εδώ κ δυο μέρες δείχνει 12,4-5 παίρνω την ίδια τάση κ όσο κ να τον αφήσω πάνω
Κι αυτός καλα κανει...
(Η ταση της μπαταρίας σου δεν πρόκειται να ανεβει με το συγκεκριμενο ρευμα εξόδου του φορτιστή γιατί δεν μπορεί να υπερνικήσει την θειικωση των πλακών ωστε να έχεις φουλ φορτιση.. )

petros3110
14/12/2015, 15:26
Καλα κανει γιατί ειναι "αυτόματος"...
(ανιχνευει την ταση στους ακροδεκτες και ρυθμιζει την δική του.. - στην περίπτωση του "κενού" (χωρις μπαταρία) βγαζει την ελαχιστη δυνατή..0)


Κι αυτός καλα κανει...
(Η ταση της μπαταρίας σου δεν πρόκειται να ανεβει με το συγκεκριμενο ρευμα εξόδου του φορτιστή γιατί δεν μπορεί να υπερνικήσει την θειικωση των πλακών ωστε να έχεις φουλ φορτιση.. )

ok κατάλαβα. (στη δεύτερη περίπτωση)αν ήταν σωστή η μπαταρία θα είχα φουλ φόρτιση(έως κ υπερφόρτιση)???

OldMan
14/12/2015, 17:23
Ναι καλε μου άνθρωπε... Ναι... Αληθεια λεω.. Πιστεψε με.. Δεν εχω να κερδισω τπτ .. Ειλικρινα...

petros3110
14/12/2015, 17:40
Ναι καλε μου άνθρωπε... Ναι... Αληθεια λεω.. Πιστεψε με.. Δεν εχω να κερδισω τπτ .. Ειλικρινα...

xaxaxa για να δω αν κατάλαβα σωστά ρωτάω...κ σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις

Arxagelos
21/12/2015, 00:00
Δηλαδή ρε παιδιά μπαταρίες που εκτός μηχανής για κανα 2ημερο δείχνουν 12.5v έχουν ελπίδα με εναν ctek 0.8 να αναστηθούν, ή να πάρω κατευθείαν καινούργια? Εννοείται ο lidl φορτιστής με το που μπει πάνω δεν τις φορτίζει περνάει σε κατάσταση συντήρησης και ρίχνει τα volt σε 12.8v.

OldMan
21/12/2015, 12:56
Εξαρταται ρε παιδί απο την καταστασή τους πριν βγουν απο την μηχανη..

Αν ο "εξυπνος" φορτιστής ανιχνευει μεγαλο ΔV/Δt σε συνδυασμό με πολύ μικρό ρευμα φορτισης, περναει στην φαση της συντήρησης γιατι θεωρει την μπαταρία φορτισμένη..

IMHO, η μπαταρία ειναι κατα 20-25% off και αυτό μαλλον οφείλεται σε μερικό προβλημα ενός στοιχείου...
(δοκίμασε να την φορτίσεις στα 14.4 - 15 Volts για κανενα μισάωρο..)

Arxagelos
21/12/2015, 16:08
Thnks Oldman, βασικά ναι θα κάνω για αρχή αυτό που ειπες με ενα τροφοδοτικό πως το λετε 12v 500mah που έχω.
Η δικη μού κατάσταση έχει ως εξής:
R1 μπαταρία yuasa YTZ10S made in japan εκτος μηχανής δείχνει 12.6, όταν παω να βάλω μπροστά το μοτερ γυρναει μίζα αλλά δεν παίρνει και με το βολτόμετρο βλεπω να πέφτει στιγμιαία στα 12.20-12.30. Την εχω 5 χρόνια απο το 2010 που πήρα την μηχανή και δεν ξέρω ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πόσο την ειχε πάνω όταν το πήρα. Αν θυμάμαι και καλα κάπου στο μανουαλ αναφέρει οτι η μπαταρία θα πρέπει να δίνει πανω απο 12.5 γιατί αλλιώς ο εγκέφαλος δεν παίρνει σωστά ρεύμα για να φτιάξει τα μίγματα και ασχέτως αμα γυρνάει η μίζα η μηχανή δεν παίρνει,όπως και συμβαίνει.
Sym VS 125 όλος τυχαίος φοράει την ίδια μπαταρία yuasa TTZ10S made in Taiwan. Απο το 2007 ειναι πάνω όταν το αγορασα και τωρα με τα κρύα δεν έδινε ουτε μιζια.
Εκτός μηχανής και αυτη δείχνει 12.6 αλλά οταν παταω μιζα πέφτει κατω απο 12v.
Έκανα τραμπα εχθες την μπαταρία απο το r1 στο σκούτερ και παίρνει μια χαρα μπροστά, λογικά οι απαιτήσεις ρεύματος στο μικρό δεν έχουν καμια σχεση με το r1.
Γι αυτό λέω τώρα εγώ, να πάρω ctek μπας και αναστησω έστω μια απο τις δύο και να την βγάλω καθαρή με 46€ η να πάρω κατευθείαν μια νεα μπαταρία yuasa made in Taiwan 60€ και οπότε χρειάστω την κανω τραμπα?
Εννοείται κοιτάμε πάντα το μικρότερο κοστος... :p

OldMan
22/12/2015, 14:40
θα κάνω για αρχή αυτό που ειπες με ενα τροφοδοτικό πως το λετε 12v 500mah που έχω.
Το λέμε "ανεπαρκές" για την δουλεια που το θέλεις...;)

(αν το τροφοδοτικό σου δεν βγαζει 15 Volts δεν θα συγκινήσει την μπαταρία σου..)

Arxagelos
24/01/2016, 12:21
350819
Επανέρχομαι στο θέμα, λοιπον έβαλα ενα τροφοδοτικό 12ν 500mah αλλά τα βολτ που έδινε ήταν 13.20v.
Πήρα μετά φορτιστή απο λαπτοπ ο οποίος στα 15ν βγάζει 6Α λέει! Βάζοντας τον πανω δίνει μέχρι 15.30ν.
Πόσο να τον αφησω πάνω? Μην της μαμησω τα μπριεκια? :p
Αν δεν το εχω κάνει ήδη :bawl:

andreaspetr
24/01/2016, 23:38
πανω απο 14,5 ειναι πολλα.

duke200
25/01/2016, 07:31
τα 15.5 volt δεν λενε τίποτα, είναι οκ. Αυτο που δεν μ΄αρεσει είναι τα πολλά αμπέρ (6). Μπαταρία για μηχανάκι δεν πρεπει να φορτίζεται με πάνω απο 2Α , κατα την γνώμη μου

Arxagelos
25/01/2016, 08:45
Την αφησα μισή ώρα με 15.20v, μετά έβγαλα τον φορτιστή και άφησα την μπαταρία να ηρεμήσει κάνα 2ωρο, και μου έδωσε 12.94v.
Την έβαλα στο σκούτερ και κομπλέ έδινε κανονικά.

duke200
27/01/2016, 08:13
δεν έχει προβλημα η φορτιση. Προβλημα αποκτα η μπαταρία σε επαναλαμβανόμενες φορτίσεις με πολλά αμπερ (ξεφορτίζεται γρήγορα).

βεβαια μπορει τα 6Α που λεει ο φορτιστης να ναι μουφα. Μετρησε τα αμπερ που βγαζει κατα την φόρτιση. Μπορει να ναι και λιγότερα απο 3.

Arxagelos
27/01/2016, 15:18
Πως τα μετραω ρε παιδιά ? Σε ποια ένδειξη στο πολυμετρο γιατί έτσι οπως ηταν γυρνουσα ο μλκς να δω τα αμπερ και αναψαν τα καλώδια απο το πολυμετρο έγιναν τζελ κοντεψαν να λιωσουν! Πάλι καλα δεν κάηκε, μαμω τα ηλεκτρονικα μου μέσα!

duke200
27/01/2016, 15:21
το κοκκινο καλώδιο το βαζεις στην υποδοχή που λεει αμπερ (όχι στην υποδοχή V/Ω), αλλιως δεν μετραει. Ύστερα βαζεις την ένδειξη στα Αμπερ (Α)

sapila racing
27/01/2016, 15:26
Ενα απλό πολύμετρο μετράει milliamperes αν το βαλεις να μετρήσει Amperes θα καεί.

Οπως και να χει παντως, το να προσπαθείς να φορτίσεις μπαταρία μοτο με φορτιστή laptop δεν ειναι και η καλύτερη μέθοδος!
Επίσης αν την φορτίζεις στα 15,5 Volts για αρκετή ώρα θα την καταστρέψεις.

Arxagelos
27/01/2016, 15:38
Thnks για το info guys! Βασικά επειδή και οι δυο μπαταρίες που έχω ειναι κοντά στην 8ετια και λογικα τα εχουν φαει τα ψωμια τους δεν με πολυνοιαζει αν θα καταστραφουν τελειως! :p

toyar
27/01/2016, 16:20
το θεμα ειναι να μην εισαι κοντα την ωρα που καταστρεφονται απο υπερταση-υπερφορτιση

Arxagelos
27/01/2016, 17:31
:eek: ααααααα παίζει τέτοιο θέμα να εκραγεί? Φάκ! :a014:

RaGe_Raptor
03/03/2017, 15:04
resurrection!!!


αν προσπαθήσω να φορτίσω μπαταρία με φορτιστή 11Α όταν ο ενδεδειγμένος τρόπος είναι 1.2Α x 5h ή 5A x 1h τί θα συμβεί?:cool:

YT12A-BS 10Ah-175A CCA

sapila racing
03/03/2017, 15:15
resurrection!!!


αν προσπαθήσω να φορτίσω μπαταρία με φορτιστή 11Α όταν ο ενδεδειγμένος τρόπος είναι 1.2Α x 5h ή 5A x 1h τί θα συμβεί?:cool:

YT12A-BS 10Ah-175A CCA

Γιατι να το κάνεις αυτό?

Αν παντως το κάνεις, βαλε την μπαταρία στη μέση μιας αλάνας με μακριά καλώδια. Βγάλε κι ενα video!

RaGe_Raptor
03/03/2017, 15:19
Γιατι να το κάνεις αυτό?

Αν παντως το κάνεις, βαλε την μπαταρία στη μέση μιας αλάνας με μακριά καλώδια. Βγάλε κι ενα video!

κάμερες υπάρχουν.ευτυχώς.:lol:

θενκς.

RaGe_Raptor
04/03/2017, 15:55
Εντάξει , κάνουμε δουλίτσα.

andreaspetr
07/03/2017, 19:49
11A θα δωσει μονο οταν τα ζητησει η μπαταρια λογικα

OldMan
13/03/2017, 14:12
Τα οποία θα ζητήσει αχόρταγα αν ειναι κατω απο 80% φορτισμένη..
Εφόσον δουλεψε προφανως εχει περιοριστή ρευματος..

Απλά καπου μπλέχτηκε ο φιλος πιο πανω γιατι, ενω μιλαει για μπαταρία 10Ah, λεει για ενδεδειγμενο τροπο φορτισης μπαταρίας 5Ah..)

manios
29/10/2018, 18:16
δεν θα φορτισει ποτε με τον 11αρη. Η ταση φορτισης πρεπει να ναι παραπάνω απο την ταση που η μπαταρία έχει οταν είναι πλήρως φορτισμένη (12.8-13V, αναλόγως της μπαταρίας) Τα 12V που γραφει πάνω η μπαταρία είναι ονομαστικά.

πρακτικά για να καταλάβεις, το μηχανάκι φορτίζει την μπαταρία σου με 14-14.5-V, δηλαδή αν παρεις τάση στους πόλους της μπαταρίας όταν το μηχανάκι δουλεύει, περίπου αυτήν την τάση θα διαβάσεις. Αρα μέχρι τα 15V είναι ασφαλές όση ώρα και να την αφήσεις να φορτίζει, εφόσον φυσικά και τα αμπερ φόρτισης είναι περίπου στο 1/10 των Αμπερώρων (Ah) που γράφει πάνω η μπαταρία σου.

Σε μαγαζάκια που πουλάνε ηλεκτρολογικό υλικό, πουλάνε και τροφοδοτικά με ονομαστικά 14V-1A με κόστος καμια 10αρια ευρω, που πρακτικά όταν φορτίζεις βγάζουν περίπου 14.4V-1.5A, που είναι ότι πρέπει. Απλά κόβεις τη φίσα φόρτισης που έχουνε, διαχωρίζεις τα δύο καλώδια, βρίσκεις ποιο είναι το (+) απο τα δύο (με το πολύμετρο, να μην δείχνει πλην) και ενωνεις δύο κροκοδειλάκια στα καλώδια (κόκκινο για το +, μαύρο για το πλήν για να τα θυμάσαι).

Η παίρνεις έναν φορτιστή απο το lidl που έχει και χαμηλά αμπερ για τα μηχανάκια (όταν τον φέρει), με 20 ευρώ.

ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟ ΜΙΚΡΟ 24 VOLT ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑΣΗ 33 ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ 24 ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΩ ΣΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ

OldMan
30/10/2018, 17:53
ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟ ΜΙΚΡΟ 24 VOLT ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑΣΗ 33 ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ 24 ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΩ ΣΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ
ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΜΑΣ....!!!!


Υ.Γ.
Respect στο ντηλερακι σου, φιλαρα..

OldMan
30/10/2018, 18:05
Δεν ειμαι καλα ρε πουστη μου..
(και δεν βλεπω περιθωρια βελτιωσης στον οριζοντα..)

Φωτοβολταϊκο 24βολτο που φορτίζει 12βολτη μπαταρία και την κανει τουρμπο σε καμια ωριτσα και δεν γαμεις τασεις κελιών, ρευμα φορτισης, ισχυ αποδοσης και Πανεπιστήμια γενικοτερα, ειλικρινα με ξεπερναει..

@manios: Μια και το πρωτο μηνυμα σου μας κολλησε στο ντουβαρι, μπαινεις στον κοπο να διαβασεις (και να μας πεις) πισω απο το φωτοβολταϊκο αν γραφει κατι σε W..???
μη πεις μονο τπτ για VA, γιατι θα να παμε στην Τηνο γονυπετεις..)

borgiriadis1
31/10/2018, 08:12
ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΟ ΜΙΚΡΟ 24 VOLT ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑΣΗ 33 ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΗ 24 ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΩ ΣΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ

Μην αφήνεις το μοτο σου με πολύ βενζίνη μόνο να μην είναι μεγάλη η έκρηξη.