Σύνδεση

View Full Version : Δεχομεθα προτασεις...εκτος v-strom...



Σελίδες : 1 [2]

daz
03/12/2015, 11:32
Ρε πως γίνεται? Στεγνό βάρος έχουν πάνω από 10 διαφορά σύμφωνα με τους κατασκευαστές και το στομ παίρνει 1 λίτρο παραπάνω βενζίνη.

notakos600
03/12/2015, 11:47
Έχω (και) το xj6n το γυμνό γύρω στα δύο χρόνια, παπάκι στην πόλη και με μια ζελατίνα και λίγο σκύψιμο ταξιδεύεις με χμμμμ.... 170-180.
Τετρακύλινδρο με τις ροπές του, όμορφο και καυλι@ρικο στην οδήγηση.
Το μόνο μείον του είναι η κατανάλωση όταν έχεις βαρύ χέρι.
Σίγουρα αν ξαναγόραζα yamaha 600 θα έπαιρνα το diversion γιατί είναι ταξιδιάρικο.
Κανένα τετρακύλινδρο δεν κάνει για μέσα στην πόλη όταν το θερμόμετρο δείχνει πάνω από 35 βαθμούς, μόνο τότε όμως, γιατί οπουδήποτε αλλού είναι καύλ@.

zannisvel
03/12/2015, 11:51
Εχει εξελιχθεί σε πολυ καλο thread-ακι!!!
Πολυ χρησιμο!
:beer:

Nektarman
03/12/2015, 12:25
sv 650s ? Σίγουρα δεν είναι σχετικά καινούριο αλλά αξίζει να το σκεφτείς.

notakos600
03/12/2015, 14:17
sv 650s ? Σίγουρα δεν είναι σχετικά καινούριο αλλά αξίζει να το σκεφτείς.

Απίστευτο μηχανάκι που διαπρέπει εις τας Ευρώπας, όχι όπως εδώ, αλλά τι ξέρουν οι κουτόφραγκοι;..........

devil's animal
03/12/2015, 15:12
Πάντως αν μετά από σκούτερ του προτείνεις να αγοράσει τετρακύλινδρο για να κινείται 70% Ομόνοια, Μοναστηράκι κλπ δεν βλέπω να μένετε φίλοι για πολύ.



δεν ειναι φιλος μου...
ειναι κατι χειροτερο...



αδερφος μου...
:lol:

spyrakos35
03/12/2015, 15:17
δεν ειναι φιλος μου...
ειναι κατι χειροτερο...

αδερφος μου...
:lol:

α καλά, και ρωτάει εσένα????

devil's animal
03/12/2015, 15:20
α καλά, και ρωτάει εσένα????


η κακια θα σε φαει...:a22:

andgeo
03/12/2015, 18:15
5 χρόνια μετά για όλους τους παραπάνω λόγους πάλι F800st θα έπαιρνα ...

MG-KTiNoS
03/12/2015, 21:30
tdm....

Bob_o_mastoras
03/12/2015, 21:54
Versys!!

Δεν ειναι τυγχαιο οτι εχει γινει σουπα. Πλεον βλεπω περισσοτερα Versys απο Στρωματα. Ιδανικο για Ελλαδα.
Και αν κρινω απο το ER6, το μοτερ του ειναι πολυ καλο.

irinia
04/12/2015, 06:10
ΡΕ ΣΕΙΣ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ............




Για να απορρίψετε το μηχανάκι που φωτογράφισες φίλε ΝΤΕΒΙΛ είτε το θες είτε όχι...!!
Όλα αυτά τα μηχανάκια που έγραψες,το καθένα για τους Χ Ψ λόγους δεν μπορεί με τίποτε
να σταθεί δίπλα στο βεστρομάκι...!!!
Βεστρόμ θέλεις και δεν το κατάλαβες,ντροπή δεν είναι με 4500 ευρώ θα πάρεις ένα μηχανάκι
σε πολλή καλή κατάσταση το πολύ πενταετίας.

υγ. Για τον φίλο που έγραψε για το XJ diversion της Γιαμάχα και μάλιστα το γυμνό.
Φίλε μου το μηχανάκι είναι μεν πολύ εύχρηστο αλλά είναι τσιγαρόχαρτο.
Είχα για ένα χρόνο αυτό με το φέριγκ,και στα 160 ήταν ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΛΑΤΙΑ...!!
Πως εσύ πήγαινες με 180 με το γυμνό και ήταν βράχος..??
Ένα μηχανάκι που αν είσαι πάνω από 1,70-1,75 είναι άστα να πάνε,ένα χρόνο το άντεξα.

υγ2 Μην ψάχνεις άδικα,βεστρόμ θα πάρεις και θα τα κάνει όλα μαζί καλύτερα από όλα αυτά
που ανέφερες.ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ και δεν είναι ΝΤΡΟΠΗ...!!!

υγ3 Σταματείστε ρε να γίνεστε μίζεροι και προβλέψιμοι προτείνοντας ο καθένας σας το κουβαδάκι
του για αγορά...!!!Υπάρχουν και άλλα για να παίξει,δεν είναι το δικό σας το καλύτερο...!!!

akis_trevor
04/12/2015, 07:55
Ρε συ τερενς,στρωμα εχω,αλλα μην τα ισοπεδωνουμε ολα!!!
Σαφως το βερσυς θα βολεψει περισσοτερο στην χρηση που θελει να κανει.και για να μην ρωτησεις /πεις κλπ,ναι το εχω βολταρει αρκετα το βερσυς πρωτης γενιας.

andgeo
04/12/2015, 07:57
Ρε συ Τέρενς στα έχω ξαναπεί και πραγματικά βαριέμαι ... Πώς γίνεται να είσαι ΑΕΚ, να προτείνεις το στρώμα και να μιλάς για μιζέρια ;

irinia
04/12/2015, 14:52
Ρε συ τερενς,στρωμα εχω,αλλα μην τα ισοπεδωνουμε ολα!!!
Σαφως το βερσυς θα βολεψει περισσοτερο στην χρηση που θελει να κανει.και για να μην ρωτησεις /πεις κλπ,ναι το εχω βολταρει αρκετα το βερσυς πρωτης γενιας.





ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΕΙ ΤΟ ΒΕΡΣΥΣ ΕΙΝΑΙ..................





Στην κίνηση με ΕΝΑ άτομο στην πόλη...!!!
Αξιοπιστία,ταξίδι,σέρβις,ποιότητα κατασκευής,
φορτωμένο με δύο άτομα,μεταπώληση, στα πάντα
είναι μπροστά το βεστρόμ...!!!
Από εκεί και πέρα περί ορέξεως............

irinia
04/12/2015, 15:02
Ρε συ Τέρενς στα έχω ξαναπεί και πραγματικά βαριέμαι ... Πώς γίνεται να είσαι ΑΕΚ, να προτείνεις το στρώμα και να μιλάς για μιζέρια ;



ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΕΚΤΣΗΔΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΖΕΡΟΙ...............






Ναι το προτιμάμε από το νάμαστε ΞΕΥΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ...!!
Αν εννοείς πως γίνεται να μιλάω για μιζέρια και να προτείνω ένα μίζερο μηχανάκι
κατ'εσέ,η απάντηση θα μπορούσε να ήταν πολύ μακροσκελής.
2 μηχανάκια αγόρασα στη ζωή μου από 2 φορές,το χαγιαμπούζα
που όποιος δεν καβάλησε ΧΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ,δεν περιγράφεται,
και το βεστρόμ άσχετα αν δεν το έχω τώρα...!!!!

akis_trevor
04/12/2015, 15:05
ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΕΙ ΤΟ ΒΕΡΣΥΣ ΕΙΝΑΙ..................





Στην κίνηση με ΕΝΑ άτομο στην πόλη...!!!
Αξιοπιστία,ταξίδι,σέρβις,ποιότητα κατασκευής,
φορτωμένο με δύο άτομα,μεταπώληση, στα πάντα
είναι μπροστά το βεστρόμ...!!!
Από εκεί και πέρα περί ορέξεως............

το 70% της χρησης σου λεει οτι ειναι στην πολη...αρα...;;;;;
αξιοπιστια:στα 50000 και κατι ψιλα που εφτασε ο αδερφος μου πριν το δωσει δεν εβγαλε τιποτα.
σερβις,τα ιδια με το στρωμα.5 ευρω στα 100 πανω η κατω δεν με απασχολουν.στο ταξιδι ναι,το ειπα κι εγω.και παλι το βερσυς,μια χαρα ταξιδευει,απλα δεν εχει την ανεση του στρωμ.οκ.
μεταπωληση ειπε οτι δεν τον ενδιαφερει και τοσο,το ρωτησα ηδη αυτο.
αλλα βασικα μπαινει μαλλον ο καθενας και πεταει την πατατα του χωρις να διαβασει τι εχει υποθει πριν.(δεν παει αποκλειστικα για σενα αυτο).

devil's animal
04/12/2015, 15:05
ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΕΙ ΤΟ ΒΕΡΣΥΣ ΕΙΝΑΙ..................





Στην κίνηση με ΕΝΑ άτομο στην πόλη...!!!
Αξιοπιστία,ταξίδι,σέρβις,ποιότητα κατασκευής,
φορτωμένο με δύο άτομα,μεταπώληση, στα πάντα
είναι μπροστά το βεστρόμ...!!!
Από εκεί και πέρα περί ορέξεως............



οταν στην δουλεια καθε μερα πηγαινει μονοκαβαλος, ειναι σημαντικο να μην εχει να κουμανταρει μια μαουνα...
επισης η μεταπωληση ειναι στα πλεονεκτηματα, εφ'οσον θα θελει να το κρατησει αρκετα χρονια...
θα παρει versys της ιδιας χρονολογιας με vstrom, σημαντικα φτηνοτερο...της ταξεως των 500-800€...

αν ηθελε να το παρει και να το κρατησει 1 χρονο π.χ., ναι, θα ηταν αρνητικο...

CIRUS
04/12/2015, 15:19
ΡΕ ΣΕΙΣ ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ............




Για να απορρίψετε το μηχανάκι που φωτογράφισες φίλε ΝΤΕΒΙΛ είτε το θες είτε όχι...!!
Όλα αυτά τα μηχανάκια που έγραψες,το καθένα για τους Χ Ψ λόγους δεν μπορεί με τίποτε
να σταθεί δίπλα στο βεστρομάκι...!!!
Βεστρόμ θέλεις και δεν το κατάλαβες,ντροπή δεν είναι με 4500 ευρώ θα πάρεις ένα μηχανάκι
σε πολλή καλή κατάσταση το πολύ πενταετίας.

υγ. Για τον φίλο που έγραψε για το XJ diversion της Γιαμάχα και μάλιστα το γυμνό.
Φίλε μου το μηχανάκι είναι μεν πολύ εύχρηστο αλλά είναι τσιγαρόχαρτο.
Είχα για ένα χρόνο αυτό με το φέριγκ,και στα 160 ήταν ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΛΑΤΙΑ...!!
Πως εσύ πήγαινες με 180 με το γυμνό και ήταν βράχος..??
Ένα μηχανάκι που αν είσαι πάνω από 1,70-1,75 είναι άστα να πάνε,ένα χρόνο το άντεξα.

υγ2 Μην ψάχνεις άδικα,βεστρόμ θα πάρεις και θα τα κάνει όλα μαζί καλύτερα από όλα αυτά
που ανέφερες.ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ και δεν είναι ΝΤΡΟΠΗ...!!!

υγ3 Σταματείστε ρε να γίνεστε μίζεροι και προβλέψιμοι προτείνοντας ο καθένας σας το κουβαδάκι
του για αγορά...!!!Υπάρχουν και άλλα για να παίξει,δεν είναι το δικό σας το καλύτερο...!!!

Ρε συ terens σεβαστή η γνώμη σου και σίγουρα το V-strom στο ταξίδι είναι πολύ πιο σταθερό από Diversion το είπα και γω, αλλά όχι και θάλασσα πλατιά ρε φίλε, το μάμησες και ψόφησε. Τόσα ταξίδια έχω κάνει με το diversion και μονοκάβαλος και δικάβαλος και στα 160 μια χαρά πάει μην υπερβάλεις. Εντάξει είπαμε όλα είναι σχετικά με τι συγκρίνεις αλλά μην υπερβάλεις. Φιλικά μιλώντας πάντα. :beer:

Το v-strom ξεκινησε φοβερα αλλα δυστηχως το αλλαξαν σχεδιαστικα δεν ακολουθησε το παραδειγμα της apple και της lada οτι το πετυχημενο δεν αλλαζει σχεδιαστικα. κριμα

347482

irinia
04/12/2015, 21:24
Ρε συ terens σεβαστή η γνώμη σου και σίγουρα το V-strom στο ταξίδι είναι πολύ πιο σταθερό από Diversion το είπα και γω, αλλά όχι και θάλασσα πλατιά ρε φίλε, το μάμησες και ψόφησε. Τόσα ταξίδια έχω κάνει με το diversion και μονοκάβαλος και δικάβαλος και στα 160 μια χαρά πάει μην υπερβάλεις. Εντάξει είπαμε όλα είναι σχετικά με τι συγκρίνεις αλλά μην υπερβάλεις. Φιλικά μιλώντας πάντα. :beer:

Το v-strom ξεκινησε φοβερα αλλα δυστηχως το αλλαξαν σχεδιαστικα δεν ακολουθησε το παραδειγμα της apple και της lada οτι το πετυχημενο δεν αλλαζει σχεδιαστικα. κριμα

347482







Η ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ



Θα έβλεπες ότι είναι η πλέον συντηρητική από τους 4 Ιάπωνες,
συνεπώς μην περιμένεις μεγάλες αλλαγές ειδικά από ένα μηχανάκι
που έσπασε τα ταμεία...!!!
Γιαυτό το βαρέθηκα και το έδωσα και γιαυτό δεν θα πάρω το καινούργιο 1000,
διότι φοράει για παράδειγμα καθρέφτες ,γκριπ και αντίβαρα από το 2003-2004...!!!
Δεν ξέρω πόσο καιρό έχεις το diversion εγώ το είχα για ένα χρόνο αυτό με το φέριγκ
και χωρίς abs.Δεν υπερβάλλω,απλά το έδωσα γιαυτόν ακριβώς τον λόγο.
Ίσως η θάλασσα η δικιά μου διαφέρει από την δικιά σου,τι άλλο να πω..??

irinia
04/12/2015, 21:29
οταν στην δουλεια καθε μερα πηγαινει μονοκαβαλος, ειναι σημαντικο να μην εχει να κουμανταρει μια μαουνα...
επισης η μεταπωληση ειναι στα πλεονεκτηματα, εφ'οσον θα θελει να το κρατησει αρκετα χρονια...
θα παρει versys της ιδιας χρονολογιας με vstrom, σημαντικα φτηνοτερο...της ταξεως των 500-800€...

αν ηθελε να το παρει και να το κρατησει 1 χρονο π.χ., ναι, θα ηταν αρνητικο...



ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ..........ΕΣΕΙΣ




Θα τα μετρήσετε και θα αποφασίσετε.
Εγώ απλά τα επεσήμανα...!!!



υγ. Μαούνα το βεστρόμ και πουλάκι το βέρσυς..??
ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ...!!!

irinia
04/12/2015, 21:32
το 70% της χρησης σου λεει οτι ειναι στην πολη...αρα...;;;;;
αξιοπιστια:στα 50000 και κατι ψιλα που εφτασε ο αδερφος μου πριν το δωσει δεν εβγαλε τιποτα.
σερβις,τα ιδια με το στρωμα.5 ευρω στα 100 πανω η κατω δεν με απασχολουν.στο ταξιδι ναι,το ειπα κι εγω.και παλι το βερσυς,μια χαρα ταξιδευει,απλα δεν εχει την ανεση του στρωμ.οκ.
μεταπωληση ειπε οτι δεν τον ενδιαφερει και τοσο,το ρωτησα ηδη αυτο.
αλλα βασικα μπαινει μαλλον ο καθενας και πεταει την πατατα του χωρις να διαβασει τι εχει υποθει πριν.(δεν παει αποκλειστικα για σενα αυτο).




ΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΥ ΒΕΣΤΡΟΜ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ...........






Είναι τόσο ελάχιστο απέναντι σε όλα τα υπόλοιπα υπέρ του
που δεν μπορούν να μπούνε σε αντιπαράθεση για οποιονδήποτε
διαθέτει την κοινή λογική και επιλέγει σκεπτόμενος με το πάνω κεφάλι και
όχι με το κάτω ...!!!



υγ. Να είσαι σίγουρος ότι πάντα ΔΙΑΒΑΖΩ όλους όσους γράφουν σε κάποιο θέμα
και μετά απαντώ και γράφω την άποψη μου.Το πως αξιολογώ και ερμηνεύω
για παράδειγμα τη χρήση 70-30 είναι επίσης προσωπική μου θέση που δεν νοιώθω
ότι χρειάζεται να την αναλύσω στον καθένα σας,άλλωστε αυτό δεν είναι και
το ζητούμενο για τον ενδιαφερόμενο...!!!

CIRUS
05/12/2015, 16:11
Η ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ



Θα έβλεπες ότι είναι η πλέον συντηρητική από τους 4 Ιάπωνες,
συνεπώς μην περιμένεις μεγάλες αλλαγές ειδικά από ένα μηχανάκι
που έσπασε τα ταμεία...!!!
Γιαυτό το βαρέθηκα και το έδωσα και γιαυτό δεν θα πάρω το καινούργιο 1000,
διότι φοράει για παράδειγμα καθρέφτες ,γκριπ και αντίβαρα από το 2003-2004...!!!
Δεν ξέρω πόσο καιρό έχεις το diversion εγώ το είχα για ένα χρόνο αυτό με το φέριγκ
και χωρίς abs.Δεν υπερβάλλω,απλά το έδωσα γιαυτόν ακριβώς τον λόγο.
Ίσως η θάλασσα η δικιά μου διαφέρει από την δικιά σου,τι άλλο να πω..??

Για το σχεδιασμό απλά έκανα πλακίτσα. Είσαι δικαιολογημενος γιατί είχες ταξιδιάρικα μηχανάκια και για αυτό το είπες. Μετά το busa είναι πολύ ψηλά ο πύχης σου στα ταξίδια. Αυτό δεν σημαίνει ότι ένα all around μηχανάκι όπως το diversion δεν είναι μια χαρά για ταξίδι. Η σέλα μόνο θέλει γέμισμα γιατί δεν είναι πολύ ξεκουραστη. Εγώ με αυτό έχω πάει πχ 3 φορές Αθήνα Χαλκιδική 3 βάλιτσος τις 2. Μια χαρά πήγαινα. Καλά για μέσα στην πόλη δεν το συζητάω καν ότι είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με vstrom. Και εκεί είναι το 70% της οδήγησης του που ζητηται στο παρον thread από αρχάριο αναβάτη.

maniatiakos
05/12/2015, 18:43
multi 620 μέχρι 2,5κ..είναι παιχνίδι στην πόλη, ευκολοδήγητο, δε σκορτσάρει σαν τ' άλλα ducati και το μοτεράκι του είναι άσπαστο.

Από Ιάπωνα μόνο versys.
To v-strom έναν αξιόπιστο κινητήρα (συζητείται και αυτό, με τόσα sv που έχουν σπάσει) και μια μεταπώληση έχει...
κατά τ' άλλα είναι ένα μηχανάκι μάπα εντελώς..πλαστικά φλούδα,μάπα αναρτήσεις-φρένα ειδικά όταν το φορτώσεις λαστιχάρει τέρμα, κακοζυγισμένο, γενικά είναι ένα τίποτα..απορώ πώς μερικοί προβάλλετε το μηχανάκι σας σαν το καλυτερο του κόσμου και νομίζετε ότι πιάνετε κώτσο τη σουζούκι που το πουλάει στα 8κ, που ούτε αυτά αξίζει..

devil's animal
05/12/2015, 19:12
multi 620 μέχρι 2,5κ..είναι παιχνίδι στην πόλη, ευκολοδήγητο, δε σκορτσάρει σαν τ' άλλα ducati και το μοτεράκι του είναι άσπαστο.

Από Ιάπωνα μόνο versys.
To v-strom έναν αξιόπιστο κινητήρα (συζητείται και αυτό, με τόσα sv που έχουν σπάσει) και μια μεταπώληση έχει...
κατά τ' άλλα είναι ένα μηχανάκι μάπα εντελώς..πλαστικά φλούδα,μάπα αναρτήσεις-φρένα ειδικά όταν το φορτώσεις λαστιχάρει τέρμα, κακοζυγισμένο, γενικά είναι ένα τίποτα..απορώ πώς μερικοί προβάλλετε το μηχανάκι σας σαν το καλυτερο του κόσμου και νομίζετε ότι πιάνετε κώτσο τη σουζούκι που το πουλάει στα 8κ, που ούτε αυτά αξίζει..



με Ιταλια δεν θελω (και μαλλον δεν θελει και αυτος) να (ξανα)μπλεξει...:lol:

το v-strom ειναι το μηχανακι αναφορας της κατηγοριας, τουλαχιστον για την Ελλαδα...γι'αυτο εχει πουλησει τοσο πολυ...γι'αυτο το ειχε και αυτος στο μυαλο του...γι'αυτο και εγω το εβ(γ)αλα απο την εξισωση με τον τροπο που το εκανα...
οπως και να το κανουμε ειναι μια πετυχημενη αλλα παραλληλα ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ λυση για το all around που θελουν οι περισσοτεροι ελληνες...

και πολη, και λιγο ταξιδι, και καλο τραβηγμα απο χαμηλα, και καλη ταχυτητα ταξιδιου (150-160), και φορτωμα, και δικαβαλο που δεν γκρινιαζει για την ανεση, και λιγο χωμα στο νησι, και ανετο ανεβασμα σε πεζοδρομια, και να ανταπεξερχεται καλα σε λακουβες...και μπουγιο για να φαινομαστε...και να μην κανει και 10 χιλιαρικα γιατι "ειναι πολλα για 2 ροδες"...

οχι δεν του πλεκω το εγκωμιο...αλλωστε ολα αυτα τα κανει μετριοτατα...
αλλα μαλλον το versys ειναι η καλυτερη λυση γιατι ανταποκρινεται περισσοτερο σ'αυτο που θελει ο brother και εχει και σχετικα καλη τιμη σαν μεταχειρο...

maniatiakos
05/12/2015, 19:18
με Ιταλια δεν θελω (και μαλλον δεν θελει και αυτος) να (ξανα)μπλεξει...:lol:


Ωχ κατάλαβα...είχε μπλέξει με κανά scarabeo, x9, beverly ο άνθρωπος...

Κοίτα με το multi δεν θα 'χει τέτοια προβλήματα, αλλά είναι παγκόσμιο φαινόμενο στην Ελλάδα τα 620 να'ναι συχνά ίδια τιμή και μερικές φορές πιο ακριβά από τα φτηνότερα 1000. Ας πάρει το versys, το 'χει φίλος για 2η μοτο (έχει και ένα gixxer 1000), το 'χε πάρει 2,2κ και ήταν λουλούδι. Αν σενιάρεις λίγο τις αναρτήσεις είναι το μηχανάκι sm (λέμε τώρα)..

zopas
06/12/2015, 09:29
multi 620 μέχρι 2,5κ..είναι παιχνίδι στην πόλη, ευκολοδήγητο, δε σκορτσάρει σαν τ' άλλα ducati και το μοτεράκι του είναι άσπαστο.

Από Ιάπωνα μόνο versys.
To v-strom έναν αξιόπιστο κινητήρα (συζητείται και αυτό, με τόσα sv που έχουν σπάσει) και μια μεταπώληση έχει...
κατά τ' άλλα είναι ένα μηχανάκι μάπα εντελώς..πλαστικά φλούδα,μάπα αναρτήσεις-φρένα ειδικά όταν το φορτώσεις λαστιχάρει τέρμα, κακοζυγισμένο, γενικά είναι ένα τίποτα..απορώ πώς μερικοί προβάλλετε το μηχανάκι σας σαν το καλυτερο του κόσμου και νομίζετε ότι πιάνετε κώτσο τη σουζούκι που το πουλάει στα 8κ, που ούτε αυτά αξίζει..

'Πες τα ρε μεγαλε...μας εχουν πρηξει με τα στρωματεξ..

Ζεύκας
06/12/2015, 10:02
Μανιατάκο οι περισσότεροι αναβάτες δεν πρόκειται να στίψουν τη μηχανή τους και
δεν τους νοιάζουν τα φρένα και οι αναρτήσεις να είναι τοπ.

Δεν τους κατακρίνω, απλά σου λύνω την απορία.

Οι περισσότεροι θέλουν ένα σχετικά φθηνό και αξιόπιστο μηχανάκι με άνετες σέλες
και προστασία από τον αέρα και μοτέρ για να κάνουν άνετο ταξίδι.
Αυτά τα έχει καταφέρει το βεστρωμ γι'αυτό πούλησε σαν τρελό.

Ε μετά ανοίγουν οι κάτοχοι το στόμα τους και λένε ότι το βεστρώμ είναι το γαμηστερότερο
μηχανάκι όλων των εποχών, ο κλιντ ίστγουντ των 2 τροχών ένα πράγμα γι'αυτό οι υπόλοιποι
κράζουν ένα κατα τ'άλλα τίμιο μηχάνημα.

nickald
06/12/2015, 10:31
Μανιατάκο οι περισσότεροι αναβάτες δεν πρόκειται να στίψουν τη μηχανή τους και
δεν τους νοιάζουν τα φρένα και οι αναρτήσεις να είναι τοπ.

Δεν τους κατακρίνω, απλά σου λύνω την απορία.

Οι περισσότεροι θέλουν ένα σχετικά φθηνό και αξιόπιστο μηχανάκι με άνετες σέλες
και προστασία από τον αέρα και μοτέρ για να κάνουν άνετο ταξίδι.
Αυτά τα έχει καταφέρει το βεστρωμ γι'αυτό πούλησε σαν τρελό.

Ε μετά ανοίγουν οι κάτοχοι το στόμα τους και λένε ότι το βεστρώμ είναι το γαμηστερότερο
μηχανάκι όλων των εποχών, ο κλιντ ίστγουντ των 2 τροχών ένα πράγμα γι'αυτό οι υπόλοιποι
κράζουν ένα κατα τ'άλλα τίμιο μηχάνημα.

Εγω θα συμφωνησω με την τοποθετηση σου αρκει να διευκρινισουμε ενα πραγμα...

Τι ακριβώς σημαίνει "τίμιο" μηχανακι??

Δηλαδη το βεστρομ αξίζει τα 8 χιλιαρικά? Και μιλαω και για το παλιο και για το καινουριο.....

Εχει ενα μοτερ που δεν εχουν βαλει πανω σεντ τεχνολογιας τα τελευταια 150 χρονια που κυκλοφορει....

Εχει σχεδιασμο που κατα πασα πιθανοτητα το εκανε στο paint ο μπατζανακης του σουτζουκι για να γλυτωσει κοστος....

Εχει αναρτησεις σουμιεδες..... οταν ειναι φορτωμενο ειναι το λιγοτερο μαουνα στις αντιδρασεις του και θες διπλωμα εμποροπλοιαρχου για να το πας....

Εχει φρενα που ηταν ικανοποιητικα το 1990...... και abs ασταναπανε.... το πισω κλειδωνει με την σκεψη....

Θελω να πω... τι ακριβως κοστιζει 8κ πανω στο βεστρομ για να το πουμε τιμιο?

Για να ειμαι δικαιος.... και για το βερσυς ισχυουν τα παραπανω..... αλλα επειδη γινεται πολυς λογος για το βεστρομ εχω αυτη την απορια....

Το εχουμε στην ελλαδα γενικα το μηχανακι που καβαλαμε να θελουμε να το αγιοποιησει η ελληνορθοδοξη εκκλησια και να το κανει ομοίωμα η μανταμ τισο στο μουσειο αλλα νταξ.... καποια στιγμη το παραμυθι πρεπει να τελειωνει...

Το στρομ ειναι ενα το πολυ μετριο μηχανακι για αυτους που δεν την παλεψαν με το αυτοκινητο.... επειδη ηταν πολλοι εγινε μοδα.... Αν κοστιζε 6κ καινουριο θα ηταν τιμιο.... στα 8 ειναι μια απατη.

devil's animal
06/12/2015, 10:50
Το στρομ ειναι ενα το πολυ μετριο μηχανακι για αυτους που δεν την παλεψαν με το αυτοκινητο.... επειδη ηταν πολλοι εγινε μοδα.... Αν κοστιζε 6κ καινουριο θα ηταν τιμιο.... στα 8 ειναι μια απατη.



ενταξει, εισαι λιγο "αδικος" με την τιμολογιακη πολιτικη...
και εγω το θεωρω κοροϊδια να δινεται μεταχειρισμενο 4,5 και 5 χιλιαρικα...
αλλα τα 8 δεν ειναι ΠΑΡΑ πολλα...

γιατι οταν τα καινουργια 250αρια honda-kawasaki κανουν 4,5-5 χιλιαρικα καινουργια, πως θα τιμολογησεις το v-strom με 6?
οταν τα παπια εχουν παει στα 2,5 χιλιαρικα..:eek:..ποσο να τιμολογησεις ενα on-off δικυλινδρο 650cc?

εκτος και αν πεσουν ολα σε τιμη, τοτε ναι...τα παπια (τα ιαπωνικα) μαξ 1,5 χιλιαρικακι..τα 250 τυπου cbr, zx250r στα 3-3,5 και το v-strom 6...
α, και το πιο σημαντικο...KTM 1190 στα 10...:a30:



μετα, βενζινη με 0,70 το λιτρο και παγκοσμια ειρηνη...:lol:

spyrakos35
06/12/2015, 10:55
Εγω θα συμφωνησω με την τοποθετηση σου αρκει να διευκρινισουμε ενα πραγμα...

Τι ακριβώς σημαίνει "τίμιο" μηχανακι??

Δηλαδη το βεστρομ αξίζει τα 8 χιλιαρικά? Και μιλαω και για το παλιο και για το καινουριο.....

Εχει ενα μοτερ που δεν εχουν βαλει πανω σεντ τεχνολογιας τα τελευταια 150 χρονια που κυκλοφορει....

Εχει σχεδιασμο που κατα πασα πιθανοτητα το εκανε στο paint ο μπατζανακης του σουτζουκι για να γλυτωσει κοστος....

Εχει αναρτησεις σουμιεδες..... οταν ειναι φορτωμενο ειναι το λιγοτερο μαουνα στις αντιδρασεις του και θες διπλωμα εμποροπλοιαρχου για να το πας....

Εχει φρενα που ηταν ικανοποιητικα το 1990...... και abs ασταναπανε.... το πισω κλειδωνει με την σκεψη....

Θελω να πω... τι ακριβως κοστιζει 8κ πανω στο βεστρομ για να το πουμε τιμιο?

Για να ειμαι δικαιος.... και για το βερσυς ισχυουν τα παραπανω..... αλλα επειδη γινεται πολυς λογος για το βεστρομ εχω αυτη την απορια....

Το εχουμε στην ελλαδα γενικα το μηχανακι που καβαλαμε να θελουμε να το αγιοποιησει η ελληνορθοδοξη εκκλησια και να το κανει ομοίωμα η μανταμ τισο στο μουσειο αλλα νταξ.... καποια στιγμη το παραμυθι πρεπει να τελειωνει...

Το στρομ ειναι ενα το πολυ μετριο μηχανακι για αυτους που δεν την παλεψαν με το αυτοκινητο.... επειδη ηταν πολλοι εγινε μοδα.... Αν κοστιζε 6κ καινουριο θα ηταν τιμιο.... στα 8 ειναι μια απατη.

Κατσε ρε φιλε, το τρανσαλπ και το αφρικα μαζι, τι ειχαν απο τα παραπανω που λες που πουλιωντουσαν σαν τα κουλουρια;

Ζεύκας
06/12/2015, 10:58
Εγω θα συμφωνησω με την τοποθετηση σου αρκει να διευκρινισουμε ενα πραγμα...

Τι ακριβώς σημαίνει "τίμιο" μηχανακι??

Δηλαδη το βεστρομ αξίζει τα 8 χιλιαρικά? Και μιλαω και για το παλιο και για το καινουριο.....

Εχει ενα μοτερ που δεν εχουν βαλει πανω σεντ τεχνολογιας τα τελευταια 150 χρονια που κυκλοφορει....

Εχει σχεδιασμο που κατα πασα πιθανοτητα το εκανε στο paint ο μπατζανακης του σουτζουκι για να γλυτωσει κοστος....

Εχει αναρτησεις σουμιεδες..... οταν ειναι φορτωμενο ειναι το λιγοτερο μαουνα στις αντιδρασεις του και θες διπλωμα εμποροπλοιαρχου για να το πας....

Εχει φρενα που ηταν ικανοποιητικα το 1990...... και abs ασταναπανε.... το πισω κλειδωνει με την σκεψη....

Θελω να πω... τι ακριβως κοστιζει 8κ πανω στο βεστρομ για να το πουμε τιμιο?

Για να ειμαι δικαιος.... και για το βερσυς ισχυουν τα παραπανω..... αλλα επειδη γινεται πολυς λογος για το βεστρομ εχω αυτη την απορια....

Το εχουμε στην ελλαδα γενικα το μηχανακι που καβαλαμε να θελουμε να το αγιοποιησει η ελληνορθοδοξη εκκλησια και να το κανει ομοίωμα η μανταμ τισο στο μουσειο αλλα νταξ.... καποια στιγμη το παραμυθι πρεπει να τελειωνει...

Το στρομ ειναι ενα το πολυ μετριο μηχανακι για αυτους που δεν την παλεψαν με το αυτοκινητο.... επειδη ηταν πολλοι εγινε μοδα.... Αν κοστιζε 6κ καινουριο θα ηταν τιμιο.... στα 8 ειναι μια απατη.

εάν ήταν γλυπτο σε 2 ρόδες με μοτερουκλα και ohlins αναρτησεις και brembo φρενα θα έκανε όχι 8 αλλά 18 χιλιάρικα

maniatiakos
06/12/2015, 11:02
γιατι οταν τα καινουργια 250αρια honda-kawasaki κανουν 4,5-5 χιλιαρικα καινουργια, πως θα τιμολογησεις το v-strom με 6?
οταν τα παπια εχουν παει στα 2,5 χιλιαρικα..:eek:..ποσο να τιμολογησεις ενα on-off δικυλινδρο 650cc?


Όπως τιμολόγησαν και το bandit 650.



Κατσε ρε φιλε, το τρανσαλπ και το αφρικα μαζι, τι ειχαν απο τα παραπανω που λες που πουλιωντουσαν σαν τα κουλουρια;



Το φινίρισμα και την ποιότητα κατασκευής που είχαν τα africa και τα transalp 600, δεν τα έχει με την καμία όχι μόνο το στρώμα αλλά και όλα τα σύγχρονα μηχανάκια αυτής της mid-range κατηγορίας..

nickald
06/12/2015, 11:08
Κατσε ρε φιλε, το τρανσαλπ και το αφρικα μαζι, τι ειχαν απο τα παραπανω που λες που πουλιωντουσαν σαν τα κουλουρια;

τιποτα.. ιδια λογικη ηταν

devil's animal
06/12/2015, 11:43
Όπως τιμολόγησαν και το bandit 650.



ενταξει το bandit ξεκινησε απο τα 8500..μετα επεσε στα 6500..και τωρα, μαλλον, εχει 5500...:lol:
και ολο αυτο εγινε, μαλλον, επειδη δεν πουλαγε...και η suzuki εχει καθιεσρωσει τετοια πολιτικη για να "ξεπουλαει"..που ταυτοχρονα υποβιβαζει τρελα την μεταπωλητικη του αξια..που σημαινει οτι ειναι πολυ κακο για τους αγοραστες, αν και εφοσον θελουν να πουλησουν σε ενα ευλογο χρονικο διαστημα...

για μ@λακες τους εχεις να ριξουν την τιμη του v-strom απο την στιγμη που πουλαγε, και συνεχιζει να πουλαει, σαν ζεστο ψωμακι?:winka:

Pan (dvs)
06/12/2015, 12:01
ενταξει το bandit ξεκινησε απο τα 8500..μετα επεσε στα 6500..και τωρα, μαλλον, εχει 5500...:lol:
και ολο αυτο εγινε, μαλλον, επειδη δεν πουλαγε...και η suzuki εχει καθιεσρωσει τετοια πολιτικη για να "ξεπουλαει"..που ταυτοχρονα υποβιβαζει τρελα την μεταπωλητικη του αξια..που σημαινει οτι ειναι πολυ κακο για τους αγοραστες, αν και εφοσον θελουν να πουλησουν σε ενα ευλογο χρονικο διαστημα...

για μ@λακες τους εχεις να ριξουν την τιμη του v-strom απο την στιγμη που πουλαγε, και συνεχιζει να πουλαει, σαν ζεστο ψωμακι?:winka:

Φθηνα τα αγοραζουνε,φθηνα τα πουλανε.

Κανεις δεν χανει περα απο τους πρωτους που τα ειχανε αγορασει ακριβα.Αλλα ειναι πολυ λιγοι αυτοι.

irinia
06/12/2015, 12:33
Φθηνα τα αγοραζουνε,φθηνα τα πουλανε.

Κανεις δεν χανει περα απο τους πρωτους που τα ειχανε αγορασει ακριβα.Αλλα ειναι πολυ λιγοι αυτοι.







ΑΚΡΙΒΩΣ...........





Το πρώτο το αγόρασα το 2006 6800 ευρώ,
και το δεύτερο το 2013 7000 ευρώ...!!!
Τρανσάλπ είχα,πέρασε και δεν ακούμπησε απέναντι
στο βεστρόμ.Άλλωστε αυτού τις πωλήσεις άρπαξε
το βεστρόμ όχι μόνο στην Ελλάδα για τους αδιάβαστους..!!!
Μαζί με τα γεράματα που ήρθαν για το τρανσάλπ όπου οφείλουμε
να παραδεχτούμε ότι ήταν στην κορυφή για μια δεκαπενταετία,
ήρθε το βεστρόμ και πήρε τα πρωτεία για μια δεκαετία...!!
Τώρα ,παρόλα αυτά πάλι πουλάει παρά τα 8000 ευρώ που έχει σήμερα.
Μπείτε και δείτε τις πωλήσεις όσοι γράφετε κουταμάρες...!!
Η συντηρητική Σουζούκι δεν είναι κορόιδο αλλά δεν έχει και τη φιλοσοφία
να επενδύει όπως η Χόντα για παράδειγμα σε νέες μοτό..!!
Την τεχνογνωσία την διαθέτει σίγουρα ,απευθύνεται βέβαια σε άλλες αγορές
Ασία Αμερική και εκεί πουλάει τρελλά...!!!Και δεν αναφέρομαι φυσικά μόνο
σε ένα μοντέλλο αλλά σε όλη τη γκάμα.

irinia
06/12/2015, 12:38
multi 620 μέχρι 2,5κ..είναι παιχνίδι στην πόλη, ευκολοδήγητο, δε σκορτσάρει σαν τ' άλλα ducati και το μοτεράκι του είναι άσπαστο.

Από Ιάπωνα μόνο versys.
To v-strom έναν αξιόπιστο κινητήρα (συζητείται και αυτό, με τόσα sv που έχουν σπάσει) και μια μεταπώληση έχει...
κατά τ' άλλα είναι ένα μηχανάκι μάπα εντελώς..πλαστικά φλούδα,μάπα αναρτήσεις-φρένα ειδικά όταν το φορτώσεις λαστιχάρει τέρμα, κακοζυγισμένο, γενικά είναι ένα τίποτα..απορώ πώς μερικοί προβάλλετε το μηχανάκι σας σαν το καλυτερο του κόσμου και νομίζετε ότι πιάνετε κώτσο τη σουζούκι που το πουλάει στα 8κ, που ούτε αυτά αξίζει..







ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΑΣ................






Πως γίνεται να είναι μάπα και να έχει μια μεταπώλησε όπως έγραψες.
Τα μάπα έχουν αξία μεταπώλησης..??
ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ, δεν στέκει αυτό που γράφεις,αποφάσισε τι...!!!



υγ.Τα ντουκάτι μόνο στο φανάρι να τα ακούσεις, ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΕΙΣ,έμεινε και τίποτε να σπάσουν..??

akis_trevor
06/12/2015, 12:43
Τι περιμενετε μερικοι απο ενα μηχανακι οπως το στρωμα η το τρανσαλπ;ενα απλο κοινο θνητο μηχανακι,που θελει βελτιωσεις οπως ολα.
Με ενα σετ ελατηρια μπρος πισω,οι αναρτησεις του ειναι κομπλε.τα φρενα του πασχουν σε αισθηση κυριως.οπως και του μπαντιτ πχ.το abs δεν ειναι οπως πρεπει.
Ενα οικονομικο μηχανακι ειναι,ευκολοοδηγητο,που ταξιδευει ανετα,φορτωνεται φουλ και παλευεται μεσα στην πολη.
Αν ψαχνετε ενα gs1200lc στην ασφαλτο,990 στο χωμα, με αξιοπιστια κρυπτον και τιμη μνημονιακη,πειτε μου αν βρειτε τετοιο μηχανακι να παω να το παρω...:D

maniatiakos
06/12/2015, 13:08
...

Φίλε μου, έχεις το καλύτερο μηχανάκι για τις απαιτήσεις σου...
Όταν θα οδηγήσεις κανά μηχανάκι της προκοπής με αναρτήσεις, φρένα, κράτημα, γκάζι, να μας ξαναγράψεις για το v-strom.


...

Δεν έχω να διαφωνήσω σε τίποτα, είσαι συνειδητοποιημένος αγοραστής φίλε μου.
Ό,τι και να κάνεις στο v-strom απλά θα βελτιωθεί, ποτέ δεν θα αποκτήσει οδική συμπεριφορά που έχουν ακριβότερα μηχανάκια, άσε που θα πλησιάσεις και το κόστος αγοράς τους...

irinia
06/12/2015, 13:33
Φίλε μου, έχεις το καλύτερο μηχανάκι για τις απαιτήσεις σου...
Όταν θα οδηγήσεις κανά μηχανάκι της προκοπής με αναρτήσεις, φρένα, κράτημα, γκάζι, να μας ξαναγράψεις για το v-strom.



Δεν έχω να διαφωνήσω σε τίποτα, είσαι συνειδητοποιημένος αγοραστής φίλε μου.
Ό,τι και να κάνεις στο v-strom απλά θα βελτιωθεί, ποτέ δεν θα αποκτήσει οδική συμπεριφορά που έχουν ακριβότερα μηχανάκια, άσε που θα πλησιάσεις και το κόστος αγοράς τους...






ΦΙΛΕ ΜΟΥ..............




Τα μηχανάκια που είχα κατά καιρούς
προφανώς δεν τα φαντάζεσαι καν.
ΔΕΝ ΕΧΩ V-STROM...!!!
ΔΕΝ ΕΧΩ V-STROM...!!!
ΔΕΝ ΕΧΩ V-STROM...!!!
ΔΕΝ ΕΧΩ V-STROM...!!!
Όπως έλεγε ο Βουτσάς.....ΔΕΝ ΕΧΩ ΘΕΙΟ...!!!
ΕΤοιμάζομαι να αγοράσω ΜΗΧΑΝΑΚΙ,
μόλις πάρω δεν θα
παραλείψω να σε ενημερώσω.

:wave2:

est
06/12/2015, 13:36
Πάντως άσχετα με το λέμε εδώ μέσα, με το τι έχουν αγοράσει οι 2 από εμάς που θέλησαν να διαφοροποιηθούν από τη ''μάζα των ασχέτων'', ή το οτιδήποτε άλλο, η αγορά έχει νούμερα.
Ποσοστά. Πωλήσεις. Μεταπωλητική αξία.
Νούμερα.
Που βγαίνουν από πραγματικά γεγονότα και όχι από γνώμες, σκέψεις, απόψεις ή ''αίσθηση''.
Ότι και να λέμε δεν γίνεται να τα ακυρώσουμε. Είναι γεγονότα.
Και ναι, είναι γεγονός, το Στρομ είναι ένα επιτυχημένο μοντέλο που σαφώς και θα μπει στις επιλογές ενός που ψάχνει για μηχανάκι σε αυτήν την κατηγορία και σαφώς θα φιγουράρει ανάμεσα στις πρώτες του επιλογές.
:wave2:

akis_trevor
06/12/2015, 13:37
Φίλε μου, έχεις το καλύτερο μηχανάκι για τις απαιτήσεις σου...
Όταν θα οδηγήσεις κανά μηχανάκι της προκοπής με αναρτήσεις, φρένα, κράτημα, γκάζι, να μας ξαναγράψεις για το v-strom.



Δεν έχω να διαφωνήσω σε τίποτα, είσαι συνειδητοποιημένος αγοραστής φίλε μου.
Ό,τι και να κάνεις στο v-strom απλά θα βελτιωθεί, ποτέ δεν θα αποκτήσει οδική συμπεριφορά που έχουν ακριβότερα μηχανάκια, άσε που θα πλησιάσεις και το κόστος αγοράς τους...

Ολα τα μηχανακια εχουν συν και πλην.και τα κτμ που κατα γενικη ομολογισ ειναι τουμπανα,ρουφανε τον πατο τους ας πουμε.δεν βγαζεις ακρη.
Δεν ειμαι του να βγσλω το μηχανακι μου το καλυτεροτερο...δεν με απασχολει..;)

maniatiakos
06/12/2015, 13:42
...

Δεν ξαναγράφω γιατί σε βλέπω να παθαίνεις κανά εγκεφαλικό..:lol:



Πάντως άσχετα με το λέμε εδώ μέσα, με το τι έχουν αγοράσει οι 2 από εμάς που θέλησαν να διαφοροποιηθούν από τη ''μάζα των ασχέτων'', ή το οτιδήποτε άλλο, η αγορά έχει νούμερα.

Δηλαδή κάποιος που παίρνει κάτι εκτός v-strom, transalp θέλει να διαφοροποιηθεί και να ξεχωρίσει, όχι γιατί είναι καλύτερο;;

Ποσοστά. Πωλήσεις. Μεταπωλητική αξία.
Νούμερα.

Εντελώς άτοπο..με την ίδια λογική οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ ήταν σοφοί και όλοι έπρεπε αυτούς να ψηφίζουμε..


Και ναι, είναι γεγονός, το Στρομ είναι ένα επιτυχημένο μοντέλο που σαφώς και θα μπει στις επιλογές ενός που ψάχνει για μηχανάκι σε αυτήν την κατηγορία και σαφώς θα φιγουράρει ανάμεσα στις πρώτες του επιλογές.

Την πλειονότητα των αγοραστών της κατηγορίας αυτής δεν τους λες και σχετικούς με τη μοτοσυκλέτα...άσε που οι πιο πολλοί απ' αυτούς την τελευταία τριετία έχουν στραφεί στα mega-scooter...:lol:

irinia
06/12/2015, 13:54
Δεν ξαναγράφω γιατί σε βλέπω να παθαίνεις κανά εγκεφαλικό..:lol:






ΔΕΝ ΕΧΩ............V-STROM

est
06/12/2015, 14:08
1.Δηλαδή κάποιος που παίρνει κάτι εκτός v-strom, transalp θέλει να διαφοροποιηθεί και να ξεχωρίσει, όχι γιατί είναι καλύτερο;;

2.Εντελώς άτοπο..με την ίδια λογική οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ ήταν σοφοί και όλοι έπρεπε αυτούς να ψηφίζουμε..

3.Την πλειονότητα των αγοραστών της κατηγορίας αυτής δεν τους λες και σχετικούς με τη μοτοσυκλέτα...άσε που οι πιο πολλοί απ' αυτούς την τελευταία τριετία έχουν στραφεί στα mega-scooter...

1. Δεν είπα αυτό. Η πρότασή μου έχει αρκετές παραμέτρους. Διάλεξες ένα κομμάτι για να φτιάξεις το επιχείρημά σου. Δεν το βρίσκω σωστό, ούτε αντικρούει το δικό μου.

2. Άλλα ''νούμερα'' αυτά, αλλά όπως και να έχει τα αποτελέσματα αυτά που λες βγαίνουν περισσότερο από την ''αίσθηση'' που έλεγα πιο πάνω. Μη συγκρίσιμα μεγέθη που λένε οι στατιστικοτέτοιοι. Οι πωλήσεις ενός μοντέλου συνεχίζουν να μην είναι άτοπες.

3. Η κατηγορία μέγκα σκούτερ είναι άλλη και τελείως διαφορετική από αυτή των μεσαίων ον-οφφ.

Κάτι άλλο;

Ζεύκας
06/12/2015, 14:10
Τα μηχανάκια που είχα κατά καιρούς
προφανώς δεν τα φαντάζεσαι καν.

πες μας ότι είχες και nr750 ρε Τέρενς.

τρελανέ μας προεδράρα μας

MikeG
06/12/2015, 14:15
Η πλάκα είναι ότι ο devils το γράφει ξεκάθαρα... :lol: :lol:

taisteal
06/12/2015, 14:15
Αρχιζω να νιωθω ασχημα γμτ,εμεις με τα ομολογουμενως μετρια μηχανακια να κυκλοφορουμε στους
ιδιους δρομους με τα σουπερ ντουπερ εργαλεια..
Προτεινω να αφανιστουμε για να μην προσβαλλουμε την αισθητικη σας

:bawl::bawl:

est
06/12/2015, 14:19
Αρχιζω να νιωθω ασχημα γμτ,εμεις με τα ομολογουμενως μετρια μηχανακια να κυκλοφορουμε στους
ιδιους δρομους με τα σουπερ ντουπερ εργαλεια..
Προτεινω να αφανιστουμε για να μην προσβαλλουμε την αισθητικη σας

:bawl::bawl:

Τι μηχανάκι έχεις φίλε;
ΜΕΣΑΙΟ ΟΝ-ΟΟΟΟΦΦ;;;
Δε σε κόβω και πολύ σχετικό...
:p

Ζεύκας
06/12/2015, 14:21
Αρχιζω να νιωθω ασχημα γμτ,εμεις με τα ομολογουμενως μετρια μηχανακια να κυκλοφορουμε στους
ιδιους δρομους με τα σουπερ ντουπερ εργαλεια..
Προτεινω να αφανιστουμε για να μην προσβαλλουμε την αισθητικη σας

:bawl::bawl:

και στον κρίκο σε ξεχωριστό τραπέζι σαν τους ψωριάρηδες :p

Ζεύκας
06/12/2015, 14:22
Η πλάκα είναι ότι ο devils το γράφει ξεκάθαρα... :lol: :lol:

νομίζω ότι έχει/έχουμε καταλήξει σε versys.
λίγο σπαμμάρισμα σε τελειωμένο θρεντ δεν έβλαψε κανένα :)

spyrval
06/12/2015, 14:37
Οπότε δεν έχει πλέον τίποτα να προσφέρει το παρόν θέμα. Συνεχίζουμε όταν ο αδερφός του ανοίξει δικό του θέμα "ζελατίνα για v strom" ή κάτι παρόμοιο:lol:

MikeG
06/12/2015, 14:37
νομίζω ότι έχει/έχουμε καταλήξει σε versys.
λίγο σπαμμάρισμα σε τελειωμένο θρεντ δεν έβλαψε κανένα :)

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147313

;)

irinia
06/12/2015, 14:40
Η πλάκα είναι ότι ο devils το γράφει ξεκάθαρα... :lol: :lol:



ΦΛΟΡΕΤΤΑ πράσινη
ΛΑΒΕΡΝΤΑ πορτοκαλί
ΠΑΝΤΑΧ σιέλ
ΖΑΚΣ 250 μπλέ
ΜΟΝΤΕΣΑ Η7 άσπρο
Από Ευρώπη,στα Ιταλικά και μία λεκάνη δώρο
όπου παρκάρω να μαζεύω τα λάδια γιατί κόστιζαν πολύ τότε.
Τα υπόλοιπα..?? Τζαπάν είναι αρκετά.
Για την ιστορία ξεκίνησα με το Χόντα ΜΤ-50 εντουράκι όποιος θυμάται.
Δεν ήτανε γραφτό να τελειώσω με βεστρόμ:lol:
Χαλβάδιαζα το νέο explorer,άλλά μόλις διάβασα τα μηχανικά προβλήματα
που έβγαλε.......πίσωωωωωω γορίλλα.
Καλά δε μιλάμε για Ντουκάτι.....άστο,ΚΤΜ μόνο γκάζι,ΒΜW μόνο προπέλλα...:lol:
Ας φάμε και την κρυάδα από το νέο Άφρικα,μια βόλτα την αξίζει,αν και το βλέπω
ΠΟΛΥ ΧΩΜΑΤΙΝΟ,ούτε καν ελαστικό χωρίς σαμπρέλλα...!!!
Σούπερ-τενερέ το βλέπω,ποιο όμως με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις στα +2500 ευρώ..??
Δεν είμαι σίγουρος αν αξίζει η διαφορά,δοκίμασα μηχανάκια με ηλεκτρονικές αναρτήσεις,
ένα γκατζετάκι είναι για να σου τα πάρουν και δεν ξέρω ποσο αξιόπιστο θα βγεί.
Παραπάνω από ένα λεπτό για να ρυθμίσεις μπρος-πίσω ανάρτηση δε θέλεις αν ξέρεις τι ζητάς.

MikeG
06/12/2015, 14:48
Ok.

:wave2: