Σύνδεση

View Full Version : "Κριση" μπαταριων την τελευταια εβδομαδα.



Σελίδες : 1 [2]

byron
14/12/2015, 09:35
Ευχαριστώ, αλλά δε με νοιάζει να είναι φθηνή. Αρκεί να κρατήσει μερικά χρόνια. Θέλω να δοκιμάσω λιθίου, είναι πολύ βαρύ το drz :p

Υπάρχει ένας γνωστός, που φτιάχνει LiFePO4. Εβαλα στο Tuono μια με 12 στοιχεία, εντυπωσιακά ελαφριά κατασκευή.

Ζεύκας
14/12/2015, 09:41
αυτός από το apriliabikers βύρωνα; πόσο καιρό την έχεις; τιμή;

Ohm
14/12/2015, 09:43
Πολύ κακή ιδέα οι Li-Ion ("Li-Poly") σαν αντικατάσταση μπαταρίας μολύβδου σε μηχανές/αυτοκίνητα για πολλούς λόγους.

GFawkes
14/12/2015, 09:46
Οι πιθανοτητες να μην δουλεψει καλα ειναι περισσοτερες απο το να δουλεψει καλα.

Ειναι σιγουρα ελαφρια, "τεχνολογικα ανωτερη " αλλα με μειωμενες επιδοσεις σε συγκεκριμενους τομεις, αρα εχει ειδικη χρηση.

spyrakos35
14/12/2015, 09:53
Υπάρχει ένας γνωστός, που φτιάχνει Li-Po. Εβαλα στο Tuono μια με 12 στοιχεία, εντυπωσιακά ελαφριά κατασκευή.


Πολύ κακή ιδέα οι Li-Ion ("Li-Poly") σαν αντικατάσταση μπαταρίας μολύβδου σε μηχανές/αυτοκίνητα για πολλούς λόγους.


Οι πιθανοτητες να μην δουλεψει καλα ειναι περισσοτερες απο το να δουλεψει καλα.

Ειναι σιγουρα ελαφρια, "τεχνολογικα ανωτερη " αλλα με μειωμενες επιδοσεις σε συγκεκριμενους τομεις, αρα εχει ειδικη χρηση.

εντάξει παιδιά σε απρίλια μπήκε, ιταλικό μηχανάκι, πόσο χειρότερα να γίνουν τα ηλεκτρικά????

:p

byron
14/12/2015, 09:54
αυτός από το apriliabikers βύρωνα; πόσο καιρό την έχεις; τιμή;

ναι ο Παναγιώτης (backys έγραφε). Την έχω πάνω από χρόνο, δεν θυμάμαι ρε Μπάμπη τιμή. Με 12 στοιχεία (νομίζω σηκώνει και 10 το δικό μας και τα Mille) είχε 130-140 μαζί με ταχυσυνδέσμους. Δεν είμαι σίγουρος όμως.

Περίεργη συμπεριφορά στο κρύο, μου το είχε πει και ο sapilas και έμαθα το κόλπο. Πας να βάλεις μπροστά αν είναι παρατημένο καιρό, δεν παίρνει. Την αφήνεις για λίγο στο on ή ανάβεις λίγο φώτα να ζεσταθεί και παίρνει με τη μία. 800gr βάρος :eek:

byron
14/12/2015, 09:56
εντάξει παιδιά σε απρίλια μπήκε, ιταλικό μηχανάκι, πόσο χειρότερα να γίνουν τα ηλεκτρικά????

:p

Ναι, έτσι ακριβώς. Είδα το φως το αληθινο με τις Yuasa των 80€ που κάθε 1-1.5 χρόνο ήθελα μπαταρία απ΄την ακινησία + οτι έμεινα σύξηλος στην Συγγρού εν κινήσει, ένα βράδυ από καμμένο στοιχείο της Yuasa.

Μια χαρά.

spyrakos35
14/12/2015, 10:02
Ναι, έτσι ακριβώς. Είδα το φως το αληθινο με τις Yuasa των 80€ που κάθε 1-1.5 χρόνο ήθελα μπαταρία απ΄την ακινησία + οτι έμεινα σύξηλος στην Συγγρού εν κινήσει, ένα βράδυ από καμμένο στοιχείο της Yuasa.

Μια χαρά.

πέρα από την πλάκα δεν τις έχω σε εκτίμηση τις γιουάσα.... ίσως κάποτε, ναι να ήταν καλύτερες.... τώρα πια, :nono:

amyroukai
14/12/2015, 10:07
Δε θα το ρισκάρω. Όπως είπα, δεν υπάρχει καλή κατηφόρα πολύ κοντά στο σπίτι :p

Για τις HAIJIU λιθίου ξέρουμε κάτι; Δε μου γεμίζει το αυτί το όνομα, αλλά δε βρίσκω άλλες λιθίου, με μια πρόχειρη ματιά.

Μιά τζελ Haijiu έβγαλε 4ετία (και 95000 χιλιόμετρα) στο fazer, με δύο πλήρεις αποφορτίσεις από αφηρημάδα. Στην δεύτερη αποφόρτιση ήμουν σίγουρος ότι "πέθανε" αλλά τελικά έβγαλε έναν χρόνο ακόμα. Ε την τρίτη φορά τελικά την θανάτωσα. Παράπονο ουδέν.

byron
14/12/2015, 10:09
πέρα από την πλάκα δεν τις έχω σε εκτίμηση τις γιουάσα.... ίσως κάποτε, ναι να ήταν καλύτερες.... τώρα πια, :nono:

Εξαρτάται. Στο sportcity που το κυκλοφορούσα κάθε μέρα, και είχε μια γαϊδούρα Yuasa μου έβγαλε 7 χρόνια (!). Στο Tuono που η χρήση του είναι σαφέστατα μικρότερη και μπορεί και να μείνει 2 μήνες χωρίς να πάρει μπροστά, τις Yuasa τις ξεφτίλιζε. Αυτό που μου έκανε εντύπωση, είναι πως μετά από κάθε επαναφόρτιση με τον Optimate, η περίοδος που άντεχε χωρίς να το κινώ ήταν φθίνουσα. Μέχρι που έφθανε στην εβδομαδιαία φόρτιση και τις άλλαζα.
Μου έκατσε το καμμένο στοιχείο ένα βράδυ που νέκρωσαν όλα (και ευτυχώς ήμουν Αθήνα και μου έφεραν μπαταρία) οπότε είπα να βάλω κάτι άλλο στην καλή μου.

Εχθές πχ, την έβαλα μπροστά μετά από αρκετό καιρό (Επίδαυρο με τον sapila & spyro), πήρε κανονικά με το κόλπο που είπα παραπάνω.

Είδωμεν.

BLiTzER
14/12/2015, 10:14
Βύρωνα, είναι σαν αυτές εδώ; http://motydesign.com/product.php?batteries=4-cell-battery-2x2

Για δώσε λεπτομέρειες. Πρέπει να έχω αποφασίσει μέχρι το απόγευμα. Αν και τώρα που ήταν ζεστό, πήρε κανονικά.

Ζεύκας
14/12/2015, 10:14
ναι ο Παναγιώτης (backys έγραφε). Την έχω πάνω από χρόνο, δεν θυμάμαι ρε Μπάμπη τιμή. Με 12 στοιχεία (νομίζω σηκώνει και 10 το δικό μας και τα Mille) είχε 130-140 μαζί με ταχυσυνδέσμους. Δεν είμαι σίγουρος όμως.

Περίεργη συμπεριφορά στο κρύο, μου το είχε πει και ο sapilas και έμαθα το κόλπο. Πας να βάλεις μπροστά αν είναι παρατημένο καιρό, δεν παίρνει. Την αφήνεις για λίγο στο on ή ανάβεις λίγο φώτα να ζεσταθεί και παίρνει με τη μία. 800gr βάρος :eek:

(είμαι άσχετος) αυτές οι μπαταρίες συνεργάζονται κανονικά με φορτιστή/συντηρητή;

byron
14/12/2015, 10:20
Βύρωνα, είναι σαν αυτές εδώ; http://motydesign.com/product.php?batteries=4-cell-battery-2x2


Ναι, μόνο που η δικιά μου έχει περισσότερα στοιχεία, λόγω κυβικών


(είμαι άσχετος) αυτές οι μπαταρίες συνεργάζονται κανονικά με φορτιστή/συντηρητή;

Όχι, χρειάζονται ειδικό φορτιστή. Δεν θα χρειαστεί να την φορτίσεις όμως, μόλις βάλεις μπροστά στην γεμίζει γρήγορα και είσαι οκ.

Ζεύκας
14/12/2015, 10:32
α οκ. γτ το κουναω μια φορα το μηνα κ 3 μηνες το χειμωνα ελαχιστα γι'αυτο

BLiTzER
14/12/2015, 11:56
Με πείσατε για την επικινδυνότητα των LiPO και η OEM Yuasa έχει μισή τιμή, οπότε θα την προτιμήσω και θα κάνω δίαιτα, να χάσω 2 κιλά.

sapila racing
14/12/2015, 12:08
Με πείσατε για την επικινδυνότητα των LiPO και η OEM Yuasa έχει μισή τιμή, οπότε θα την προτιμήσω και θα κάνω δίαιτα, να χάσω 2 κιλά.

O Βυρωνας εχει μπαταρία LiFePO4 η οποία δεν εχει κανένα κίνδυνο.

Μην μπερδεύεις LiPo και Li-ion με LiFePO4, δεν ειναι το ίδιο πράγμα.Αλλο γραφει το ενα αλλος το αλλο και στο τελος όπως παντα στο moto.gr γινεται μια ωραία σαλάτα και καποιος που δεν το ξερει το θέμα μπερδεύεται τελείως.

Παντως εχει ξανασυζητηθεί το θέμα κι εδω μεσα, ψαξτο.
Τα βασικά προτερήματα της LiFePO4 ειναι το χαμηλό βαρος και οτι πρακτικά δεν αποφορτίζεται από μόνη της.

GFawkes
14/12/2015, 12:16
Γνωριζει κανεις προσδοκιμο ζωης της LiFePO4 , πρωτου φουσκωσουν τα στοιχεια;

BLiTzER
14/12/2015, 12:18
O Βυρωνας εχει μπαταρία LiFePO4 η οποία δεν εχει κανένα κίνδυνο.

Μην μπερδεύεις LiPo και Li-ion με LiFePO4, δεν ειναι το ίδιο πράγμα.Αλλο γραφει το ενα αλλος το αλλο και στο τελος όπως παντα στο moto.gr γινεται μια ωραία σαλάτα και καποιος που δεν το ξερει το θέμα μπερδεύεται τελείως.

Το ξέρω ότι είναι διαφορετικές, απλά δε βρήκα LiFePO4 εδώ, με ένα πρόχειρο ψάξιμο και, εφόσον η Yuasa είναι φθηνή (~40€), δεν υπάρχει λόγος να κάνω πειράματα. 2 κιλά είναι 2 κιλά, βέβαια, αλλά.

sapila racing
14/12/2015, 12:45
Γνωριζει κανεις προσδοκιμο ζωης της LiFePO4 , πρωτου φουσκωσουν τα στοιχεια;

Ξερω δύο που παίζουν εδω και 3 χρόνια και ειναι ΟΚ, αλλά δεν ειναι δικές μου.

byron
14/12/2015, 12:59
Γνωριζει κανεις προσδοκιμο ζωης της LiFePO4 , πρωτου φουσκωσουν τα στοιχεια;

Κάνε λίγο υπομονή και θα σου πω εγώ μόλις σκάσει. :)

byron
14/12/2015, 13:00
Το ξέρω ότι είναι διαφορετικές, απλά δε βρήκα LiFePO4 εδώ, με ένα πρόχειρο ψάξιμο και, εφόσον η Yuasa είναι φθηνή (~40€), δεν υπάρχει λόγος να κάνω πειράματα. 2 κιλά είναι 2 κιλά, βέβαια, αλλά.

Ουτε καν δίαιτα...
Κόψε μαλλί, κόψε νύχια, κατούρα και μία και είσαι έτοιμος.

GFawkes
14/12/2015, 13:01
Κάνε λίγο υπομονή και θα σου πω εγώ μόλις σκάσει. :)

:bawl:
:beer:

teogtp
14/12/2015, 13:12
Ουτε καν δίαιτα...
Κόψε μαλλί, κόψε νύχια, κατούρα και μία και είσαι έτοιμος.

Μην ξεχνας και τα σύρματα απο την σελα.......

byron
14/12/2015, 13:30
Μην ξεχνας και τα σύρματα απο την σελα.......

Θα του ακουστεί ολίγον kinky, αλλά άν γουστάρει...

sniper
14/12/2015, 15:16
Επανέρχομαι.... μετά το σπάμ των επιφανών κυρίων.

2η καινούρια μπαταρία, 5 μέρες ΟΚ, μετρήσεις τάσης/έντασης/φόρτισης κλπ όλα τέλεια, την 5η μέρα (και την 1η φορά την ίδια μέρα) αντίο ζωή μετά από επιστροφή απο τη δουλειά (12χλμ πορεία μέσα στην Αθήνα).... (Την εσβησα για να μην ρουφάω καυσαέριο στο ασανσερ του γκαραζ και οταν πήγα να τη βαλω μπροστά, πάπαλα)

Παίρνω ρεύμα από άλλη μπαταρία, παίρνει αμέσως μπροστά, πάω στο συνεργείο (400μ ευθεία απο το πάρκινγκ), σβηνω, δοκιμάζω ξανά και παίρνει με τη μία. Ακριβως ότι έκανε και η 1η καινουρια μπαταρία. Ξανά μανά μετρήσεις, ψάξιμο για απώλειες κλπ τπτ...

Μπήκε 3η καινουργια επάνω και περιμενω να πεθάνει. Καμιά ιδέα; Εκτός απο EMP gun και μαλ@κίες.

BLiTzER
14/12/2015, 15:19
EMP grenade.

Είτε οι μετρήσεις σου δεν είναι σωστές, είτε οι μπαταρίες που παίρνεις. Δεν υπάρχει κάτι άλλο.

Ohm
14/12/2015, 15:21
άμα τη φορτίσεις τη μπαταρία έξω από το μηχανάκι, τί κάνει;

toyar
14/12/2015, 15:22
αδυνατιζει ή νεκρωνει τελειως;
κανας διακοπτης kill, σταντ, συμπλεκτη, κλπ ελεχθηκε;
κανα καλωδιο λαιμου, ρελε αν οπλιζει γερα, καρβουνακια μιζας;

taisteal
14/12/2015, 15:25
Σε ιδιο σκηνικο ειχα απωλεια ρευματος και ξελιγωνε τις μπαταριες..

sniper
14/12/2015, 15:42
άμα τη φορτίσεις τη μπαταρία έξω από το μηχανάκι, τί κάνει;

Ό,τι και πάνω στο μηχανάκι.


αδυνατιζει ή νεκρωνει τελειως;
κανας διακοπτης kill, σταντ, συμπλεκτη, κλπ ελεχθηκε;
κανα καλωδιο λαιμου, ρελε αν οπλιζει γερα, καρβουνακια μιζας;
Ξεζουμισμένη, στο 2ο μιζάρισμα νεκρή τελείως.
Ναι, όλα τα παραπάνω δουλευουν κανονικά.

Σε ιδιο σκηνικο ειχα απωλεια ρευματος και ξελιγωνε τις μπαταριες..
Ναι ευχαριστώ πολύ αλλά είδαμε με βολτόμετρο/Αμπερόμετρο και δεν έχει απώλειες.

toyar
14/12/2015, 15:55
η μετρηση απωλειων με το αμπερομετρο γινεται με κλειστο διακοπτη-σβηστο κινητηρα;
γιατι η μπαταρια δειχνει να ξελιγωνεται οταν λειτουργει το μηχανακι

sniper
14/12/2015, 15:57
η μετρηση απωλειων με το αμπερομετρο γινεται με κλειστο διακοπτη-σβηστο κινητηρα;
γιατι η μπαταρια δειχνει να ξελιγωνεται οταν λειτουργει το μηχανακι


Και με ανοιχτό και με κλειστό..

Bowleno
14/12/2015, 15:59
Έχεις σκεφτεί να αλλάξεις προμηθευτή; ;)

toyar
14/12/2015, 16:22
τσεκαρε τις γειωσεις σου...........
και αν στο ξανακανει γεφυρωσε απευθειας το κελυφος της μιζας με το πλην της μπαταριας με ενα χοντρο καλωδιο και ξαναδοκιμασε (με δεδομενο οτι καρβουνακια και ρελε ειναι οκ)

stefanos
14/12/2015, 18:21
Επανέρχομαι.... μετά το σπάμ των επιφανών κυρίων.

2η καινούρια μπαταρία, 5 μέρες ΟΚ, μετρήσεις τάσης/έντασης/φόρτισης κλπ όλα τέλεια, την 5η μέρα (και την 1η φορά την ίδια μέρα) αντίο ζωή μετά από επιστροφή απο τη δουλειά (12χλμ πορεία μέσα στην Αθήνα).... (Την εσβησα για να μην ρουφάω καυσαέριο στο ασανσερ του γκαραζ και οταν πήγα να τη βαλω μπροστά, πάπαλα)

Παίρνω ρεύμα από άλλη μπαταρία, παίρνει αμέσως μπροστά, πάω στο συνεργείο (400μ ευθεία απο το πάρκινγκ), σβηνω, δοκιμάζω ξανά και παίρνει με τη μία. Ακριβως ότι έκανε και η 1η καινουρια μπαταρία. Ξανά μανά μετρήσεις, ψάξιμο για απώλειες κλπ τπτ...

Μπήκε 3η καινουργια επάνω και περιμενω να πεθάνει. Καμιά ιδέα; Εκτός απο EMP gun και μαλ@κίες.

Νεκροψία έγινε στην μπαταρία?
Καινούργια μπαταρία και πας για 3η?
Φόρτισμα και είσαι οκ.
Εκτός εάν μετρήθηκε και είναι για πέταμα οπότε μιλάμε για ανορθωτή.

amyroukai
14/12/2015, 18:27
Αν ήταν ανορθωτής, θα κρατούσε 5 μέρες η μπαταρία;
Αν ξελίγωνε την μπαταρία η έλλειψη ανορθωτή (υποθέτοντας ότι δεν έχει πιά ισχυρή έξοδο για να φορτίσει και να συντηρεί την λειτουργία της μοτοσικλέτας), θα είχε ρεύμα να ξαναδώσει μιζιά στα 400 μέτρα φόρτισης που της έκανε μετά;

Τα συμπτώματα δεν ταιριάζουν απόλυτα. Να φανταστώ ότι μαζί με τους ελέγχους για διαρροή, το μετρήσατε και τούτο της φόρτισης;

sniper
14/12/2015, 18:38
Αν ήταν ανορθωτής, θα κρατούσε 5 μέρες η μπαταρία;
Αν ξελίγωνε την μπαταρία η έλλειψη ανορθωτή (υποθέτοντας ότι δεν έχει πιά ισχυρή έξοδο για να φορτίσει και να συντηρεί την λειτουργία της μοτοσικλέτας), θα είχε ρεύμα να ξαναδώσει μιζιά στα 400 μέτρα φόρτισης που της έκανε μετά;

Τα συμπτώματα δεν ταιριάζουν απόλυτα. Να φανταστώ ότι μαζί με τους ελέγχους για διαρροή, το μετρήσατε και τούτο της φόρτισης;


Διάβασε κανένας ότι η μπαταρία φορτίζει κανονικά και πάνω στο μηχανάκι κι εκτός;

Επίσης, απ' ότι θυμάμαι, ο ανορθωτής μετατρέπει το συνεχές ρεύμα σε εναλλασσόμενο (ή το ανάποδο), δεν παριστάνει τη γεννήτρια ρεύματος... που και στην προκειμενη περίπτωση, όταν δουλεύει το μηχανάκι έρχεται κανονικά ρεύμα...!!!

amyroukai
14/12/2015, 19:31
Αν ο ανορθωτής έχει χαλάσει (που δεν είναι ασυνήθιστη βλάβη) τότε δεν μεταφράζει το ρεύμα της γεννήτριας σε ρεύμα λειτουργίας/φόρτισης. Μιά ιδέα ήταν (που ταιριάζει και δεν ταιριάζει).

BLiTzER
15/12/2015, 08:44
Τελικά έβαλα μια Yuasa και το μηχανάκι έγινε αγνώριστο. Παίρνει πριν καν πατήσω το κουμπί της μίζας. Πριν ήθελε τουλάχιστον 1-2 δευτερόλεπτα πάτημα. Νόμιζα ότι έτσι δουλεύουν αυτά ^^

OldMan
15/12/2015, 12:59
Το αναποδο κανει Ταβαριτς..;)
(και επειδη εδω και χρόνια ειναι η ανόρθωση παει πακετο με τη σταθεροποιηση μιλαμε πια για Ανορθωτή/Σταθεροποιητή Τασης..)

Το οτι η μπαταρια σου φορτίζει κανονικά και πανω στο μηχανακι και κατω (αν και θα εφτανε μονο το "πανω") σημαινει ότι πταιει η ιδία που δεν κραταει την φόρτιση...

Αν αποκλειστει η οποιαδήποτε κακή χρηση της (όπως μακροχρόνιο συνεχες "ξελίγωμα", φόρτιση σε ακραιες θερμοκρασίες περιβαλλοντος κ.λ.π.) τοτε μαλλον ειναι μαπα το καρπουζι...

sniper
15/12/2015, 13:15
Το αναποδο κανει Ταβαριτς..;)
(και επειδη εδω και χρόνια ειναι η ανόρθωση παει πακετο με τη σταθεροποιηση μιλαμε πια για Ανορθωτή/Σταθεροποιητή Τασης..)

Το οτι η μπαταρια σου φορτίζει κανονικά και πανω στο μηχανακι και κατω (αν και θα εφτανε μονο το "πανω") σημαινει ότι πταιει η ιδία που δεν κραταει την φόρτιση...

Αν αποκλειστει η οποιαδήποτε κακή χρηση της (όπως μακροχρόνιο συνεχες "ξελίγωμα", φόρτιση σε ακραιες θερμοκρασίες περιβαλλοντος κ.λ.π.) τοτε μαλλον ειναι μαπα το καρπουζι...


Κάπτενς Λογκ, ημέρα 72354.
Ακόμα έχουμε ρεύμα.

dimmie_72
15/12/2015, 13:30
Το οτι η μπαταρια σου φορτίζει κανονικά και πανω στο μηχανακι και κατω (αν και θα εφτανε μονο το "πανω") σημαινει ότι πταιει η ιδία που δεν κραταει την φόρτιση...

γιατί αυτό; δεν θα μπορούσε πχ να υπάρχει κάποια διαρροή στο κύκλωμα της μοτοσυκλέτας όταν είναι φορεμένη με κλειστό διακόπτη;

sniper
15/12/2015, 13:32
γιατί αυτό; δεν θα μπορούσε πχ να υπάρχει κάποια διαρροή στο κύκλωμα της μοτοσυκλέτας όταν είναι φορεμένη με κλειστό διακόπτη;


Μετρήθηκε και με κλειστό διακόπτη (με τον συναγερμό οπλισμένο, μη ολπισμένο κι εκτός κυκλώματος) και δεν δειχνει να χάνει.

toyar
15/12/2015, 15:03
οι προηγουμενες μπαταριες πριν πεταχτουν ελεγχθηκαν;

sniper
15/12/2015, 15:05
οι προηγουμενες μπαταριες πριν πεταχτουν ελεγχθηκαν;


Ναι, δεν πετάχτηκαν, φορτίζουν αργά αλλά σταθερά.

HelenKoR
15/12/2015, 15:13
Ποιας εταιρείας είναι οι μπαταρίες;

sniper
15/12/2015, 15:22
Ποιας εταιρείας είναι οι μπαταρίες;


Yuasa

toyar
15/12/2015, 15:31
αυτο ακριβως που περιγραφεις μου το εκανε απο χαλασμενο κεντρικο ακροδεκτη γειωσης
ολες οι υπολοιπες καταναλωσεις δουλευαν κανονικα αλλα με το που πηγαινε να περασει το πολυ ρευμα της μιζας γονατιζε
ποσο πιθανο ειναι να πεσεις σε δυο ελαττωματικες μπαταριες στο καπακι;

sniper
15/12/2015, 15:34
αυτο ακριβως που περιγραφεις μου το εκανε απο χαλασμενο κεντρικο ακροδεκτη γειωσης
ολες οι υπολοιπες καταναλωσεις δουλευαν κανονικα αλλα με το που πηγαινε να περασει το πολυ ρευμα της μιζας γονατιζε
ποσο πιθανο ειναι να πεσεις σε δυο ελαττωματικες μπαταριες στο καπακι;

Καθόλου πιθανό....

George_Sp
15/12/2015, 15:37
Καθόλου πιθανό....

καμιά φορά πολυ πιθανό γιατί μπορεί να ήρθε με πρόβλημα η συγκεκριμένη παρτίδα.

Pew
19/12/2015, 11:15
Θηλυκου γενους, αλλοτε φορτισμενες αλλοτε οχι... ΚΑΙ μας βασανιζουν. Τυχαιο θα πει καποιος.

Ιταλικο κατ'αρχην.


Ο συναγερμος αναφερει </= 1mA current draw οπλισμενος.
Το μηχανακι στο workshop manual </= 0,5mA με το κλειδι σε θεση off (immo λαμπακι να αναβοσβηνει)


Συναγερμος αφοπλισμενος, μια 60αρα περιπου mΑ
Μετρησαμε με ενα φιλο μου, παρεμβαλλοντας το πολυμετρο μεταξυ καλωδιου και θετικου πολου μπαταριας. Κανουμε καποιο λαθος;

Η μπαταρια ειναι Υuasa 12Ah που με 3-4 ωρες ακινησιας μετριεται στα 12,75v συνδεδεμενη με το διακοπτη OFF ενω ON με φωτα αναμενα .. στα 12v
(Το βολτομετρο στο μηχανακι, διαβαζει 14,3 με 14,8 ... εξαρταται αν ειμαι ρελαντι ή τι φωτα αναβουν)

noodles
22/12/2015, 19:19
Θηλυκου γενους, αλλοτε φορτισμενες αλλοτε οχι... ΚΑΙ μας βασανιζουν. Τυχαιο θα πει καποιος.

Ιταλικο κατ'αρχην.


Ο συναγερμος αναφερει </= 1mA current draw οπλισμενος.
Το μηχανακι στο workshop manual </= 0,5mA με το κλειδι σε θεση off (immo λαμπακι να αναβοσβηνει)


Συναγερμος αφοπλισμενος, μια 60αρα περιπου mΑ
Μετρησαμε με ενα φιλο μου, παρεμβαλλοντας το πολυμετρο μεταξυ καλωδιου και θετικου πολου μπαταριας. Κανουμε καποιο λαθος;

Η μπαταρια ειναι Υuasa 12Ah που με 3-4 ωρες ακινησιας μετριεται στα 12,75v συνδεδεμενη με το διακοπτη OFF ενω ON με φωτα αναμενα .. στα 12v
(Το βολτομετρο στο μηχανακι, διαβαζει 14,3 με 14,8 ... εξαρταται αν ειμαι ρελαντι ή τι φωτα αναβουν)

το bold φταιει, οχι η μπαταρια :p

Pew
22/12/2015, 19:28
το bold φταιει, οχι η μπαταρια :p
Ο "καλημερα παιδια, μισο να φερω τη μηχανη, μισο να κουμπωσω μπαταρια, την ειχα για φορτιση" ... ειπε την εξυπναδα του! :D

noodles
22/12/2015, 19:30
δεν την ειχα για φορτιση τυπε... ειχα βγαλει τον 1 πολο πριν 15 μερες γιατι δεν την κυκλοφορω λογο κρυου:bawl: