View Full Version : τα BMW είναι 'δέλα , κουτί edition
RaGe_Raptor
21/12/2015, 20:37
Μόνο σ' εμένα αρέσει ακόμα η πρώτη, τετρακύλινδρη;
σαφώς κι όχι!
Μόνο σ' εμένα αρέσει ακόμα η πρώτη, τετρακύλινδρη;
Που να βρεις τετοιο αμαξι πια.......
MG-KTiNoS
21/12/2015, 23:19
μην ξεχάσω να προσθέσω ΚΑΙ αυτά τα ...ρδέλα...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=139283&highlight=%CE%BD%CE%B5%CF%86%CE%B5%CE%BB%CE%B9%CE%BC
:a04:
Εδώ είναι που καρφώνονται οι κρυφοκουτάκηδες; :smokin:
amyroukai
22/12/2015, 10:09
Και κατι είπαν.οι ιταλόφιλοι... τσαγάκι 10 δευτερόλεπτα και ωραίο βίντεο.
http://www.drive.gr/news/kosmos/episimo-7-27-88-i-bmw-m4-gts-sto-ring
7:24.22 Nissan GT-R (2011) Nissan conducted test. Semi-wet conditions.
:a13:
pipe_smoker
22/12/2015, 10:20
Και κατι είπαν.οι ιταλόφιλοι... τσαγάκι 10 δευτερόλεπτα και ωραίο βίντεο.
http://www.drive.gr/news/kosmos/episimo-7-27-88-i-bmw-m4-gts-sto-ring
Αααααααααααααααααχχχχχ........
pipe_smoker
22/12/2015, 10:22
7:24.22 Nissan GT-R (2011) Nissan conducted test. Semi-wet conditions.
:a13:
Πολλά μπράβο στο Ντάτσουν για το χρόνο του.
Ο χρόνος είναι με τα τραπέζα-καρέκλες-πατάτες-διαλιέχτεεεεεε ή άνευ?:tooth:
Με τραπέζια, καρέκλες, καρπούζια, όλα. Ακριβώς όπως κυκλοφορεί στο εμπόριο χρόνια τώρα κι όχι ειδικές εκδόσεις των 4 κομματιών για να κάνουν μόστρα ;)
devil's animal
22/12/2015, 10:29
Πολλά μπράβο στο Ντάτσουν για το χρόνο του.
Ο χρόνος είναι με τα τραπέζα-καρέκλες-πατάτες-διαλιέχτεεεεεε ή άνευ?:tooth:
δεν κοροϊδευουμε το Nissan (https://el.wikipedia.org/wiki/Nissan_GT-R) γιατι παιρνει σωβρακα απ'οταν βγηκε και με 485ps...οχι 500 οπως εχει το bmw...
απο το 2012 και μετα βγαινει με 530...:a43:
και αν μιλησουμε για value for money θα κλαψουν μανουλες...
κοιταχτε λιγο τιμη για ιαπωνια και usa...:faint:
pipe_smoker
22/12/2015, 10:34
δεν κοροϊδευουμε το Nissan (https://el.wikipedia.org/wiki/Nissan_GT-R) γιατι παιρνει σωβρακα απ'οταν βγηκε και με 485ps...οχι 500 οπως εχει το bmw...
απο το 2012 και μετα βγαινει με 530...:a43:
και αν μιλησουμε για value for money θα κλαψουν μανουλες...
κοιταχτε λιγο τιμη για ιαπωνια και usa...:faint:
Επίτηδες το είπα ντάτσουν.
Είχα βάλει στοίχημα με τον μπλίτσερ ότι θα εμφανιστείς και θα ποστάρεις εντός 10λέπτου:lol::lol::lol:
RaGe_Raptor
22/12/2015, 10:34
το gtr είναι μια κατηγορία μόνο του σε αυτή την τιμή και μ'αυτές τις επιδόσεις . Ρισπέκτ!
RaGe_Raptor
22/12/2015, 10:35
7:24.22 Nissan GT-R (2011) Nissan conducted test. Semi-wet conditions.
:a13:
Ν-spec φαντάζομαι....
devil's animal
22/12/2015, 10:36
Επίτηδες το είπα ντάτσουν.
Είχα βάλει στοίχημα με τον μπλίτσερ ότι θα εμφανιστείς και θα ποστάρεις εντός 10λέπτου:lol::lol::lol:
:bawl::bawl:
ειστε μλκες...
:lol::lol:
pipe_smoker
22/12/2015, 10:40
το gtr είναι μια κατηγορία μόνο του σε αυτή την τιμή και μ'αυτές τις επιδόσεις . Ρισπέκτ!
Ρισπέκτ μάι ας, λέμε.
Σε πιάσαν και οι ευγένειες με την αηδία.
Αυτό είναι πιο άσχημο κι από το χρέος ρε.
Πιο άσχημο κι από τον ήχο του ξυπνητηριού Δευτέρα πρωί.
:bawl::bawl:
ειστε μλκες...
:lol::lol:
Ε όχι παίζουμε:lol:
Ρισπέκτ μάι ας, λέμε.
Σε πιάσαν και οι ευγένειες με την αηδία.
Αυτό είναι πιο άσχημο κι από το χρέος ρε.
Πιο άσχημο κι από τον ήχο του ξυπνητηριού Δευτέρα πρωί.
Νιώθεις καλά?
Θες καμιά αντιβίωση?Κανα πονσταν?Κανα μελομακάρονο? Κατιτις τελοσπάντων?
RaGe_Raptor
22/12/2015, 10:46
Ρισπέκτ μάι ας, λέμε.
Σε πιάσαν και οι ευγένειες με την αηδία.
Αυτό είναι πιο άσχημο κι από το χρέος ρε.
Πιο άσχημο κι από τον ήχο του ξυπνητηριού Δευτέρα πρωί.
Ε όχι παίζουμε:lol:
Σταμάτα βρε! Δεν είπα είναι όμορφο (μια αγριάδα την έχει όμως) . Είπα επιδόσεις-τιμή.
Βέβαια απ'όσο ξέρω η Nissan τους χρόνους τους γράφει με στημένα για το ρινγκ gtr,τα N-spec. Αυτό για τον Blitzer το λέω :D
Νιώθεις καλά?
Θες καμιά αντιβίωση?Κανα πονσταν?Κανα μελομακάρονο? Κατιτις τελοσπάντων?
Morning-after pill χρειάζεται, μετά την περιποίηση του Datsun ^^
@Giorgio: Απ'όσο γνωρίζω, όχι. Αλλά δεν το έψαξα και πολύ. Ήξερα απλά ότι είναι το γρηγορότερο ανθρώπινο αυτοκίνητο εκεί μέσα :p To Nismo έκανε 7:08.69 φέτος ;)
Η M4 GTS είναι αυτοκίνητο των 700 κομματιών. Μην ξεχνιόμαστε.
Σταμάτα βρε! Δεν είπα είναι όμορφο (μια αγριάδα την έχει όμως) .
Δεν είναι απλά όμορφο, είναι μν@ρ@._
devil's animal
22/12/2015, 10:57
Ρισπέκτ μάι ας, λέμε.
Σε πιάσαν και οι ευγένειες με την αηδία.
Αυτό είναι πιο άσχημο κι από το χρέος ρε.
Πιο άσχημο κι από τον ήχο του ξυπνητηριού Δευτέρα πρωί.
Νιώθεις καλά?
Θες καμιά αντιβίωση?Κανα πονσταν?Κανα μελομακάρονο? Κατιτις τελοσπάντων?
επιτηδες το κανει η qφαλα, για να "τσιμπησω" εγω και ν'αρχιζω να του κατεβαζω αρθρα και βιντεακια για το γ@ματο σχημα* του και τους συντελεστες αεροδυναμικης αντιστασης που εχουν πετυχει οι τρελοι γιαπωνεζοι...
αλλα εγω δεν τσιμπαω..:a48:
*το οποιο δεν χρειαζεται να ειναι σαν σφηνοπ0υτσα σαν ολες τις ιταλικες λαδιερες...
pipe_smoker
22/12/2015, 11:01
Νιώθεις καλά?
Θες καμιά αντιβίωση?Κανα πονσταν?Κανα μελομακάρονο? Κατιτις τελοσπάντων?
Μια χαρά νιώθω.
Αλλά σε ένα μελομακάρονο δε συνηθίζω να λέω όχι.
Σε παραπάνω από ένα, δε λέω ποτέ όχι.:lol:
Σταμάτα βρε! Δεν είπα είναι όμορφο (μια αγριάδα την έχει όμως) . Είπα επιδόσεις-τιμή.
Και η αρκούδα του sniper έχει αγριάδα:lol:
Να φύγετε ρε, να πάτε αλλού.
Λερώνετε το θρεντ με τα ντάτσουν:moutza::bawl:
Δεν είναι απλά όμορφο, είναι μν@ρ@._
Τώρα θα σου έλεγα σαν τί είναι.... (http://www.youtube.com/watch?v=ej790L2NMWU&t=0m50s):p
επιτηδες το κανει η qφαλα, για να "τσιμπησω" εγω και ν'αρχιζω να του κατεβαζω αρθρα και βιντεακια για την γ@ματο σχημα* του και τους συντελεστες αεροδυναμικης αντιστασης που εχουν πετυχει οι τρελοι γιαπωνεζοι...
Αεροδυναμικές και άλλα άχρηστα πράγματα. Για τους παππούδες, στους οποίους απευθύνεται (η bmw), αρκεί να δείχνει όμορφο και να έχει xenon.
pipe_smoker
22/12/2015, 11:11
Αεροδυναμικές και άλλα άχρηστα πράγματα. Για τους παππούδες, στους οποίους απευθύνεται (η bmw), αρκεί να δείχνει όμορφο και να έχει xenon.
Τράβα πάρε άλφα ρομέο
Για να κάνεις τον ωραίο:p
Όξω λέμε ρε!
BMW rules:D
έντιτ: Με το ντάτσουν έφερα τον ντέβιλς στην κουβέντα. Τώρα που έπιασα και τα άλφα ξέρω ποιοί άλλοι θα μαζευτούν:lol:
Μια χαρά νιώθω.
Αλλά σε ένα μελομακάρονο δε συνηθίζω να λέω όχι.
Σε παραπάνω από ένα, δε λέω ποτέ όχι.:lol:
Και η αρκούδα του sniper έχει αγριάδα:lol:
Να φύγετε ρε, να πάτε αλλού.
Λερώνετε το θρεντ με τα ντάτσουν:moutza::bawl:
Τώρα θα σου έλεγα σαν τί είναι.... (http://www.youtube.com/watch?v=ej790L2NMWU&t=0m50s):p
Κάτσε να το πάρουμε απο την αρχή.
Δε σου αρέσει το GTR οπτικά? Δε σου αρεσει το GTR μηχανικά? Τι ακριβώς συμβαίνει?
Επίσης
Τι είναι που εσύ προκρίνεις οτι αξίζει να συζητάμε για να μη λερώνουμε το θρέντ?
Είναι του ίδιου βεληνεκούς?Του ίδιου κόστους?
Γιατι αν ειναι να αναφέρουμε και την FXX και να κοπεί η κάθε κουβέντα
Τράβα πάρε άλφα ρομέο
Για να κάνεις τον ωραίο:p
Όξω λέμε ρε!
BMW rules:D
έντιτ: Με το ντάτσουν έφερα τον ντέβιλς στην κουβέντα. Τώρα που έπιασα και τα άλφα ξέρω ποιοί άλλοι θα μαζευτούν:lol:
Θυμίστε μου να τραβηξω μια φωτογραφία απο το συνεργείο φιλου μου(Bmw),με τα πεταμένα μοτερ στην πισω αυλη....
devil's animal
22/12/2015, 11:17
Αεροδυναμικές και άλλα άχρηστα πράγματα. Για τους παππούδες, στους οποίους απευθύνεται (η bmw), αρκεί να δείχνει όμορφο και να έχει xenon.
και μασαζ στα καθισματα...:lol:
πάντως δεν είναι όλα τα Merc παππουδιέρες...
348636
Όχι, μόνο αυτά που κυκλοφορούν στους δρόμους :p
Η μερκ έχει κάνει άλματα τα τελευταία χρόνια αλλά τιμόνι δε λέει να φτιάξει με τίποτα (τουλ. σε όσα έχω οδηγήσει cla, a και b class).
Εντάξει, πέρα από την πλάκα, όλα είναι καλά, έκαστο στο είδος του. Πχ. του Μήτσου το ταξί με τον υπέροχο μπόξερ, απευθύνεται σε άλλου είδους οδηγούς και προσφέρει διαφορετική οδηγική προσέγγιση - όπου μαζί με το evo έγραψαν τη δική τους ιστορία.
HelenKoR
22/12/2015, 11:28
Η μερκ έχει κάνει άλματα τα τελευταία χρόνια αλλά τιμόνι δε λέει να φτιάξει με τίποτα (τουλ. σε όσα έχω οδηγήσει cla, a και b class).
Εντάξει, πέρα από την πλάκα, όλα είναι καλά, έκαστο στο είδος του. Πχ. του Μήτσου το ταξί με τον υπέροχο μπόξερ, απευθύνεται σε άλλου είδους οδηγούς και προσφέρει διαφορετική οδηγική προσέγγιση - όπου μαζί με το evo έγραψαν τη δική τους ιστορία.
Γιατί; Τι έχει;
Γιατί; Τι έχει;
Η Α έχει μία ασάφεια... τώρα για την sls δεν έτυχε ακόμα να την οδηγήσω για να σου πω... :D
Χωρίς να είμαι πέτρολχεντ ούτε ''πιλοτάκι'', το βρίσκω ανυπάκουο, πλαδαρό με μη σαφή προσανατολισμό. (αναφέρομαι σε συμβατικές εκδόσεις που έχω οδηγήσει από το '96 εως σήμερα).
No;
HelenKoR
22/12/2015, 11:38
Όλα είναι σχετικά :)
Αλλά δεν μπορώ να πω ότι είχα/έχω θέμα
RaGe_Raptor
22/12/2015, 11:40
Χωρίς να είμαι πέτρολχεντ ούτε ''πιλοτάκι'', το βρίσκω ανυπάκουο, πλαδαρό με μη σαφή προσανατολισμό. (αναφέρομαι σε συμβατικές εκδόσεις που έχω οδηγήσει από το '96 εως σήμερα).
No;
Exactly ! Και τα AUDI τουλ μέχρι τις προηγούμενες γενιές,δεν ξέρω για τα πιο πρόσφατα αλλά δε νομίζω...
RaGe_Raptor
22/12/2015, 11:42
Θυμίστε μου να τραβηξω μια φωτογραφία απο το συνεργείο φιλου μου(Bmw),με τα πεταμένα μοτερ στην πισω αυλη....
Πολλά 1.6 με κομμένους σαν πράσα εκκεντροφόρους... Πολλά προβλήματα στους 4κύλινδρους 1ης γενιάς άμεσου ψεκασμού. Γενικά τα 6κύλινδρα είναι άθραυστα
Όλα είναι σχετικά :)
Αλλά δεν μπορώ να πω ότι είχα/έχω θέμα
Ελπίζω να μην εννοείς ''ναι μωρέ έχω ένα s64 amg, καλά τραβάει δε μπορώ να πω'' :lol:
Exactly ! Και τα AUDI τουλ μέχρι τις προηγούμενες γενιές,δεν ξέρω για τα πιο πρόσφατα αλλά δε νομίζω...
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ κανένα προϊόν του ομίλου υπό το φόβο αλλεργικού σοκ :D
Πολλά 1.6 με κομμένους σαν πράσα εκκεντροφόρους... Πολλά προβλήματα στους 4κύλινδρους 1ης γενιάς άμεσου ψεκασμού. Γενικά τα 6κύλινδρα είναι άθραυστα
Σας έχασα εδώ, μιλάμε για Μ40, Μ43, κλπ ή για τον βλαβιτρόνικ του 46ριού; Διότι εκεί συνήθως είχαμε maf, λ, και πολλαπλασιαστές.
Γιατί; Τι έχει;
για τα 'σπορ' δεν ξέρω τι κάνουνε
άλλα μια μερσεντέ που έτυχε να οδηγήσω ήτανε λες και το τιμόνι ήταν συνδεδεμένο μεν με τις ρόδες, αλλά... πως είναι όταν φοράς ωτοασπίδες; Ακούς μεν, αλλά όχι ακριβώς.
και έχω οδηγήσει λίγο από χρέπια του κερατά (που κανείς θα τα έλεγε "αυτοκίνητα" μόνο και μόνο επειδή περνάνε κτεο με το ζόρι και έχουν άδεια κυκλοφορίας) μέχρι λιμουζινοειδή.
τα φτιάχνουν ώστε να είναι όσο άνετα όσο να κάθεσαι σε πολυθρόνα και να κρατάς την εφημερίδα/τιμόνι.
Road Pirat
22/12/2015, 12:02
Και κατι είπαν.οι ιταλόφιλοι... τσαγάκι 10 δευτερόλεπτα και ωραίο βίντεο.
http://www.drive.gr/news/kosmos/episimo-7-27-88-i-bmw-m4-gts-sto-ring
Ειδική έκδοση δεν πιάνεται, αλήθεια ή κανονική πόσο κάνει?
RaGe_Raptor
22/12/2015, 12:07
Ελπίζω να μην εννοείς ''ναι μωρέ έχω ένα s64 amg, καλά τραβάει δε μπορώ να πω'' :lol:
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ κανένα προϊόν του ομίλου υπό το φόβο αλλεργικού σοκ :D
Σας έχασα εδώ, μιλάμε για Μ40, Μ43, κλπ ή για τον βλαβιτρόνικ του 46ριού; Διότι εκεί συνήθως είχαμε maf, λ, και πολλαπλασιαστές.
N40,N45 1.6 . οι valvetronic 1ης γενιάς πιο αξιόπιστοι
Κι έπειτα όλοι οι 4κύλινδροι 1ης γενιάς άμεσου ψεκασμού.
Χωρίς τίποτα να είναι απόλυτο βέβαια...λέω τι έχω δει πιο συχνά
Ειδική έκδοση δεν πιάνεται, αλήθεια ή κανονική πόσο κάνει?
97.350 και 105.950 το 4 θυρο και 3θυρο αντίστοιχα (με έξτρα το 7 τάχυτο διπλοσύμπλεκτο)
Ωστόσο και ένα 92άρι κάνει μια χαρά τη δουλειά του με τιμή πάνω κάτω στα 20-25Κ.
Τα θέματα είναι πλέον δύο: Όλα τα καλά 46άρια - 92άρια έχουν φύγει από τη χώρα και
το θέμα δεν είναι η δαπάνη αγοράς αλλά η πλήρης συντήρησή του που δεν είναι για μέτρια πορτοφόλια.
Road Pirat
22/12/2015, 12:18
97.350 και 105.950 το 4 θυρο και 3θυρο αντίστοιχα (με έξτρα το 7 τάχυτο διπλοσύμπλεκτο)
Ωστόσο και ένα 92άρι κάνει μια χαρά τη δουλειά του με τιμή πάνω κάτω στα 20-25Κ.
Τα θέματα είναι πλέον δύο: Όλα τα καλά 46άρια - 92άρια έχουν φύγει από τη χώρα και
το θέμα δεν είναι η δαπάνη αγοράς αλλά η πλήρης συντήρησή του που δεν είναι για μέτρια πορτοφόλια.
Όχι λάθος διατύπωση, τι χρόνο κάνει όχι πόσο. Το ξέρω ότι πάνε ακριβά και όσο για την συντήρηση τα μεταξοτα ....
amyroukai
22/12/2015, 12:33
το θέμα δεν είναι η δαπάνη αγοράς αλλά η πλήρης συντήρησή του που δεν είναι για μέτρια πορτοφόλια.
Ρε βρρρουμόπαιδα, όταν τα γράφει ο Τέρενς στα σχετικά νήματα για κάθε είδους ακριβό μηχανάκι κάνετε πι-πι-το-παπί και τώρα λέτε τα ίδια; :bawl:
Όχι λάθος διατύπωση, τι χρόνο κάνει όχι πόσο. Το ξέρω ότι πάνε ακριβά και όσο για την συντήρηση τα μεταξοτα ....
Δικό μου λάθος, 7:52 από ότι βλέπω (http://www.digitaltrends.com/cars/2015-bmw-m4-clocks-752-nurburgring-lap-with-german-magazine/) κάνει η απλή 4άρα.
Ρε βρρρουμόπαιδα, όταν τα γράφει ο Τέρενς στα σχετικά νήματα για κάθε είδους ακριβό μηχανάκι κάνετε πι-πι-το-παπί και τώρα λέτε τα ίδια; :bawl:
:D Σπάνια αμφισβητώ τους πρεσβύτερους, πόσο μάλλον σε οφθαλμοφανή θέματα (το ίδιο άλλωστε δεν ισχύει για όλα; Γκόμινες, σπίτια, ρόδες; )
skylaros
22/12/2015, 14:14
Χωρίς ειδικές συνθήκες και super οδηγούς, το s έχει λάστιχα και αναρτήσεις. (Δεν είμαι γιαπωνεζόφιλος )
https://www.youtube.com/watch?v=qAkSAA_d4K4
και κάπου στο 3,14 ένα GtR τους κερνάει μπόλικη σκόνη....
dimmie_72
22/12/2015, 16:25
97.350 και 105.950 το 4 θυρο και 3θυρο αντίστοιχα (με έξτρα το 7 τάχυτο διπλοσύμπλεκτο)
Ωστόσο και ένα 92άρι κάνει μια χαρά τη δουλειά του με τιμή πάνω κάτω στα 20-25Κ.
Τα θέματα είναι πλέον δύο: Όλα τα καλά 46άρια - 92άρια έχουν φύγει από τη χώρα και
το θέμα δεν είναι η δαπάνη αγοράς αλλά η πλήρης συντήρησή του που δεν είναι για μέτρια πορτοφόλια.
κάτσε τώρα θα μπει ο Johny να ανεβάσει 2-3 απ τον κήπο του... :lol:
Johny the Fox
22/12/2015, 16:30
κάτσε τώρα θα μπει ο Johny να ανεβάσει 2-3 απ τον κήπο του... :lol:
348665
Γερμανικό αυτοκίνητο; Θα'πρεπε να ντρέπεσαι.
Johny the Fox
22/12/2015, 16:38
Τα ιταλικα κουνανε !
ειμαι φανατικος ιαπωνας αλλα δε θα ελεγε οχι σε ενα απο αυτα τα 2: :)
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9e/BMW_M5_E39_(Blue).jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3f/BMW_7er_(E38)_20090314_front.jpg
τι συζηταμε οπως απο τη στιγμη που υπαρχει αυτο:
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQOo-R5JuNd_xIvL8eClnohk_lc13lL-vLkVb05FLHkN79FEhbdvg :p:p:p
amyroukai
22/12/2015, 23:24
Λατρεμένη και η 535Μ, η πρώτη-πρώτη.
Τότε που τα κιλά ήταν "λογικά" και τα άλογα επίσης...
PortisHead
23/12/2015, 08:05
528i (1977)
Αυτη τα ξεκινησε όλα...:a07:
http://www.imcdb.org/i205792.jpg
amyroukai
24/12/2015, 12:04
528i (1977)
Αυτη τα ξεκινησε όλα...:a07:
http://www.imcdb.org/i205792.jpg
Απλά αυτή έχει πεσμένο κωλο ρε φίλε...
Άσε γιατί είδα και μια 2002 φορτωμένη σε οδική που μου άρεσε επίσης και θυμήθηκα και τον πρόγονο της 6, το 3.0 coupe... ουφ.
Ρε βρρρουμόπαιδα, όταν τα γράφει ο Τέρενς στα σχετικά νήματα για κάθε είδους ακριβό μηχανάκι κάνετε πι-πι-το-παπί και τώρα λέτε τα ίδια; :bawl:
εβγαλε η BMW V-strom;
528i (1977)
Αυτη τα ξεκινησε όλα...:a07:
http://www.imcdb.org/i205792.jpg
πήγαινε λίγο πιο πίσω και είσαι μέσα
348859
RaGe_Raptor
24/12/2015, 17:05
βασικά τα τρία πρώτα του M Division ήταν 3.0 CSL, M1 , E12 M535i
τα Μ1 τα είχε αναθέσει αρχικά στην Lamborghini αλλά η ποιότητα κατασκευής δεν ικανοποιούσε τους Βαυαρούς (http://www.autoblog.gr/2015/12/22/brethhke-se-apothhkh-h-prwth-bmw-m1-poy-kataskeyase-h-lamborghini/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter)
348860
bujinkan
26/12/2015, 12:33
https://www.youtube.com/watch?v=J3_T78ygsY8
ε δεν το λες και παπουδιερα
εγω που ασχολουμαι με το σκι πειραζει που το ονειρο μου ειναι αυτο??
https://www.youtube.com/watch?v=Ev6VNjFuNG0
ολα ειναι θεμα σωστου στησιματος:D
https://www.youtube.com/watch?v=Rwb9KcSDEfQ
ολα ειναι θεμα σωστου στησιματος:D
https://www.youtube.com/watch?v=Rwb9KcSDEfQ
Τι βλαχοδημαρχος ρπστμ....
Τζιποτρακτερο το εκανε...
"βαμμενος" BMWακιας κι εγω αλλα κατέληξα σε Mercedes... Περάσαν απο την οικογένεια το 2002tii (υπαρχει ακομα με παραδωμενες πινακίδες, ΚΑΨΟΥΡΑ μεγάλη) , ενα Ε21, Ε30 και αυτην την στιγμη ενα Ε46... ολα ανεξαιρετως ειχαν καλυτερο τιμονι απο το SLK που έχω τωρα. Καλυτερη αισθηση, καλύτερη επαναφορά, καλύτερη πλήροφόρηση ... ας ειναι καλά το κράτος που θεωρει οτι η κατοχη 2λιτρου αυτοκινητου σε κάνει αυτόματα μεγιστανα και σε φορολογει αναλόγως αλλιως θα ειχα επιλεξει το Ζ4 2.5 αντι του SLK. Αλλα απο BMW αυτα που θα είχα το dream garage (λεμε τωρα...) θα ήταν ενα Ε30 Μ3 evoII σε κοκκινο και ενα Ε46 Μ3CSL. Ατμόσφαιρα κι πάλι ατμόσφαιρα...
και οπως λενε και οι αμερικάνοι there is no replacement for displacement...
RaGe_Raptor
10/05/2016, 16:48
Σε σωστό δρόμο πλέον η Άλφα με σωστή κατανομή βάρους και πισωκούνα με στόχο τις M3/M4 http://www.topgear.com/car-reviews/alfa-romeo/qv-4dr/first-drive358459
Επιτέλους. Και οι 3 μελλοντικοί ιδιοκτήτες θα είναι ευτυχισμένοι.
RaGe_Raptor
10/05/2016, 19:44
Επιτέλους. Και οι 3 μελλοντικοί ιδιοκτήτες θα είναι ευτυχισμένοι.
Δύσκολο ...... 100% σατιςΦΑΚσιον;;;
Μανολης67
10/05/2016, 19:48
Κρυφοκουτάκηδες όλοι οσοι πόσταραν εδω,,,,,,, και για τον Amuroukai δεν το περίμενα.......
taisteal
10/05/2016, 19:50
..... και για τον Amuroukai δεν το περίμενα.......
Κανενας μας δεν το περιμενε...εδειχνε καλο παιδι,δεν εδινε δικαιωματα στη γειτονια...
:lol::lol:
Btw η αλφα μαμει και δερνει...
RaGe_Raptor
10/05/2016, 19:52
Κρυφοκουτάκηδες όλοι οσοι πόσταραν εδω,,,,,,, και για τον Amuroukai δεν το περίμενα.......
Εγώ που είμαι και op είμαι φανεροκουτάκιας:p
amyroukai
10/05/2016, 22:06
Κρυφοκουτάκηδες όλοι οσοι πόσταραν εδω,,,,,,, και για τον Amuroukai δεν το περίμενα.......
Άστα μανόλη... Δεν εξιταρουν τα κουτιά όσο παλιότερα, αλλά αρέσουν ακόμα :)
Ωραιο το αλφα ....αλλα ρε παιδι μου .......αυτο το σχημα ειναι μια μιξη απο Α4 και 3αρα....
Ο σχεδιαστης γερμανος ειναι;
RaGe_Raptor
10/05/2016, 22:42
Ωραιο το αλφα ....αλλα ρε παιδι μου .......αυτο το σχημα ειναι μια μιξη απο Α4 και 3αρα....
Ο σχεδιαστης γερμανος ειναι;
Με την BMW μοιάζει γιατί έχουν πλέον ίδιο drivetrain οπότε ο εμπρός άξονας ήρθε πιο μπροστά για βελτίωση της κατανομής βάρους (πισωκούνα αφού) και κατα συνέπεια της οδικής συμπεριφοράς. Άρα οι αναλογίες τους είναι πάνω-κάτω ίδιες . Κι αυτό μου άρεσε πάντα στις BMW .
358483
βλεπεις αυτο και λες πωωωω την τανα την 3αρα......
καπου εδω τελειωνει το παραμυθι με τα 4τροχα...
ενα δωρο της πορσε στην αυτοκινηση (και στους πολυ πλουσιους πελατες της βασικα)
ηδη πηγαν στο μυριο :cry:
365683
PortisHead
10/09/2016, 12:14
Ερωτηση.
BMW E36 σειρα 316/318
97-98 μοντελα, γιατι ειναι τοσο λιωμα οι τιμες???
Με 2500-3500 χιλιαρικα χτυπας
αξιοπρεπεστατο εργαλειο.
Για πειτε οι γνωστες,εχουν τιποτα
"κρυφες"....χαρες ???
Μην μου πειτε για τα τελη...260-280 ειναι.
devil's animal
10/09/2016, 12:25
Ερωτηση.
BMW E36 σειρα 316/318
97-98 μοντελα, γιατι ειναι τοσο λιωμα οι τιμες???
Με 2500-3500 χιλιαρικα χτυπας
αξιοπρεπεστατο εργαλειο.
Για πειτε οι γνωστες,εχουν τιποτα
"κρυφες"....χαρες ???
Μην μου πειτε για τα τελη...260-280 ειναι.
κοιτας για 20ετιας μοντελα και συζητας οτι το 3χιλιαρο ειναι "λιωμα τιμη"?
εδω αλλα αμαξια δινονται 10 ετιας, τοσο και λιγοτερο...
3500.....
Και πολλά ζητάνε.
2200 αγόρασε γνωστός μου 318 αστεράκι.
Nostradamus
10/09/2016, 12:31
Πόσο να δώσεις αυτοκίνητο 20ετιας δηλαδή που πούλησε τον κωλο του και κυκλοφορούν ακόμη?
Έχει ο πατέρας το δικό του 318 μοντέλο 92 από τα πρώτα μετά τα στρογγυλοφαναρα. Είναι σκύλος μαύρος το μοτέρ, με 400Κ χιλιόμετρα από καινούργιο στα χέρια του, χωρίς προβλήματα.
Βαρύ, αναιμικο, τσιμπουσε λίγο λάδι από μηδέν χιλιόμετρα από την μάνα του, αλλά ποτέ δεν έκαψε περισσότερο μετά από 24 χρόνια χρήσης. Τα τελευταία 10 βέβαια κάνει σημαντικά λιγότερα χιλιόμετρα. Τα πολλά τα έκανε τα πρωτα χρόνια και δεν έκανε κιχ.
Ερωτηση.
BMW E36 σειρα 316/318
97-98 μοντελα, γιατι ειναι τοσο λιωμα οι τιμες???
Με 2500-3500 χιλιαρικα χτυπας
αξιοπρεπεστατο εργαλειο.
Για πειτε οι γνωστες,εχουν τιποτα
"κρυφες"....χαρες ???
Μην μου πειτε για τα τελη...260-280 ειναι.
και ακριβα ειναι φιλε, 3.5κ? ελεος...
γιατι να κανεις κατι τετοιο στον εαυτο σου ομως? αυτα τα bmw καινε τον πατο τους και ξεχνανε να ξεκινησουν. με 3κ τσιμπας πχ corolla g6;)
νεο ρεκορ απο την αλφα ρομεο, κλαψτε λιγακι οι γερμανοφιλοι:lol:
https://www.youtube.com/watch?v=5gEdJmIVqLY
RaGe_Raptor
10/09/2016, 16:17
365678
365679
365680
διαστημικό! το είδα από κοντά στην Ξάνθη!!!!!!!!
αλλά πολλά τα λεφτά,με τόσα έχει πολύ καλύτερες επιλογές imo.
RaGe_Raptor
10/09/2016, 16:20
και ακριβα ειναι φιλε, 3.5κ? ελεος...
γιατι να κανεις κατι τετοιο στον εαυτο σου ομως? αυτα τα bmw καινε τον πατο τους και ξεχνανε να ξεκινησουν. με 3κ τσιμπας πχ corolla g6;)
νεο ρεκορ απο την αλφα ρομεο, κλαψτε λιγακι οι γερμανοφιλοι:lol:
https://www.youtube.com/watch?v=5gEdJmIVqLY
πολύ καλή η Άλφα! (όχι η μπύρα:p αν και η Άλφα weiss είναι η αγαπημένη μου:D)
επιτέλους επιστροφή στην κίνηση στον σωστό άξονα και σαν συνεπακόλουθο σωστή κατανομή βάρους. (το μυστικό επιτυχίας κάθε BMW , γι'αυτό ακόμη και 316 το αισθάνεσαι πιο σπορτίφ σε στριφτερά κομμάτια ακόμα κι από αμάξια με 2πλάσια άλογα)
οι τιμες-λιωμα φανερωνουν την πραγματικη αξια
αν υπαρχουν ελαχιστα αυτοκινητα που θεωρουνται αξιολογα μετα την εικοσαετια οι bmw γενικα δεν ειναι μεσα σε αυτα
καποιος μου ελεγε οτι πηρε 523 δεκαπενταετιας εναμιση χιλιαρικο:cry:
RaGe_Raptor
10/09/2016, 16:25
οι τιμες-λιωμα φανερωνουν την πραγματικη αξια
αν υπαρχουν ελαχιστα αυτοκινητα που θεωρουνται αξιολογα μετα την εικοσαετια οι bmw γενικα δεν ειναι μεσα σε αυτα
καποιος μου ελεγε οτι πηρε 523 δεκαπενταετιας εναμιση χιλιαρικο:cry:
με το φόρο που έχουν τα 2.500cc και πολλά έδωσε βασικά...
πολύ καλή η Άλφα! (όχι η μπύρα:p αν και η Άλφα weiss είναι η αγαπημένη μου:D)
επιτέλους επιστροφή στην κίνηση στον σωστό άξονα και σαν συνεπακόλουθο σωστή κατανομή βάρους. (το μυστικό επιτυχίας κάθε BMW , γι'αυτό ακόμη και 316 το αισθάνεσαι πιο σπορτίφ σε στριφτερά κομμάτια ακόμα κι από αμάξια με 2πλάσια άλογα)
θα δουμε σε 1-2 χρονια αν αντεξει το αλφα ρομεο. τωρα ναι εκανε νεο ρεκορ, αλλα ποσο αξιοπιστο ειναι ομως?
τι να σου πω ρε σι, σπορτιφ εγω δεν ενιωσα σε κανενα 316-18-20 οποιαδηποτε χρονιας. δε σπιναρουν ουτε απο σταση αφηνοντας αποτομα συμπλεκτη.
για στροφιλικια ουτε το συζηταμε ετσι βαρκα γυαλο ολα. το clio 1.2 08 της δικιας μου ειναι καρτ μπροστα τους:)
RaGe_Raptor
10/09/2016, 16:29
θα δουμε σε 1-2 χρονια αν αντεξει το αλφα ρομεο. τωρα ναι εκανε νεο ρεκορ, αλλα ποσο αξιοπιστο ειναι ομως?
τι να σου πω ρε σι, σπορτιφ εγω δεν ενιωσα σε κανενα 316-18-20 οποιαδηποτε χρονιας. δε σπιναρουν ουτε απο σταση αφηνοντας αποτομα συμπλεκτη.
για στροφιλικια ουτε το συζηταμε ετσι βαρκα γυαλο ολα. το clio 1.2 08 της δικιας μου ειναι καρτ μπροστα τους:)
δεν είμαστε κοντά να σε κάνω μια βόλτα να μου πεις:D
βασικά τα m-pack είναι τα καλά,τα άλλα είναι προς την άνεση ρυθμισμένα και την ποιότητα κύλισης .
.... δε σπιναρουν ουτε απο σταση αφηνοντας αποτομα συμπλεκτη.....
Μήπως είχες ξεχάσει ν' απενεργοποίησεις το αντισπίν;;;
δεν είμαστε κοντά να σε κάνω μια βόλτα να μου πεις:D
βασικά τα m-pack είναι τα καλά,τα άλλα είναι προς την άνεση ρυθμισμένα και την ποιότητα κύλισης .
τοσο αθλια ηταν αυτα που οδηγησα (ενα 318 του 2002 και ενα κουτα 316 του 09)? χμ, καθολου απιθανο σεναριο.
μιλαω για τα απλα παντως μεχρι 316-18 μεχρι 130 αλογα, μη βαζεις μεσα μοντελα Μ;)
Μήπως είχες ξεχάσει ν' απενεργοποίησεις το αντισπίν;;;
στο 1ο δε θυμαμαι να ειχε, στο 2ο μπορει. αλλα γενικα σε ρεπριζ κτλ δε λενε πολλα γιατι ειναι βαρια αυτοκινητα, ιδιαιτερα τα καινουρια με ενα σορο ηλεκτρονικα πανω.
νεο ρεκορ απο την αλφα ρομεο, κλαψτε λιγακι οι γερμανοφιλοι:lol:
https://www.youtube.com/watch?v=5gEdJmIVqLY
υποστροφη και γλιστριματα πηγαιναν συννεφο...μαλλον ο οδηγος δεν ηταν και ο καλυτερος που μπορουσε να γυρισει το αμαξι...απο τα πλεον ατσουμπαλα βιντεο οδηγησης στο ρινγκ, ισως με καποιον πιο συνετο, το αμαξι να κατεβαινε παρακατω...
υποστροφη και γλιστριματα πηγαιναν συννεφο...μαλλον ο οδηγος δεν ηταν και ο καλυτερος που μπορουσε να γυρισει το αμαξι...απο τα πλεον ατσουμπαλα βιντεο οδηγησης στο ρινγκ, ισως με καποιον πιο συνετο, το αμαξι να κατεβαινε παρακατω...
σωστα αλλα το οδηγαει στα ορια ομως. ο οδηγος ειναι ο Fabio Francia.
με σλικ λαστιχα και roll cage ισως παισει λιγακι ο χρονος
PortisHead
10/09/2016, 21:54
Αν παρατηρησετε, ολοι, μιλατε με αποκλειστικο γνωμονα τις επιδοσεις,λες και ειναι το ενα και μοναδικο κριτηριο για επιλογη αυτοκινητου.
Οποτε οκ, αφου ειναι σκυλια απο μοτερ αυτο με νοιαζει.
Θα ψαχτω και για κοστος ανταλλακτικων, μπορει να υποφερουν εκει?
Ερωτηση.
BMW E36 σειρα 316/318
97-98 μοντελα, γιατι ειναι τοσο λιωμα οι τιμες???
Με 2500-3500 χιλιαρικα χτυπας
αξιοπρεπεστατο εργαλειο.
Για πειτε οι γνωστες,εχουν τιποτα
"κρυφες"....χαρες ???
Μην μου πειτε για τα τελη...260-280 ειναι.
Κατά την γνώμη μου αυτές οι τιμές είναι πολύ σωστές. Σου κάνουν εντύπωση γιατί
οι τιμές των δικύκλων είναι τσιμπημένες....
Στο ίδιο εύρος χρημάτων βρίσκεις πολύ καλύτερα αυτοκίνητα απ' ότι μοτοσυκλέττες.
ε αμα ειναι να πα να παρεις bmw εικοσαετιας και δε σε νοιαζει να σερνεται........
τι αλλο λογο μπορει να εχεις;
οικονομικο δεν ειναι, χωρους δεν εχει, οδικη συμπεριφορα αδιαφορη, αξιοπιστια τουλαχιστον μετρια
μονο ομορφια και σηματακι αγοραζεις τελικα
Ρε σεις 316 και σπορτιφ;;; Μη μας κανετε να καραφλιασουμε... Οσο για το Μ και εταιρεια και πελάτες το χουν ψιλοξεφτιλισει... Το βάζουν παντου και πλεον έχει χασει το νοημα... ALFA all the way λεμε και αν όντως η FCA την κρατησει εκει που πρεπει θα παρει πισω ολους τους χαμενους της πελατες που της πηραν οι απατεωνες τα γερμανα...
devil's animal
11/09/2016, 08:44
Ρε σεις 316 και σπορτιφ;;; Μη μας κανετε να καραφλιασουμε... Οσο για το Μ και εταιρεια και πελάτες το χουν ψιλοξεφτιλισει... Το βάζουν παντου και πλεον έχει χασει το νοημα... ALFA all the way λεμε και αν όντως η FCA την κρατησει εκει που πρεπει θα παρει πισω ολους τους χαμενους της πελατες που της πηραν οι απατεωνες τα γερμανα...
ναι, ναι...απο την Σκυλλα (Ιταλια), στην Χαρυβδη (Γερμανια)...
αλλα ξεχασα τα γιαπωνια κρατανε τιμη...γιατι αραγε??:a13:
Αμα δε σας αρεσει το γκάζι απο το 316 σας, 300 ευρω έχει ενα μοτερ 2.5 στην ανακύκλωση.
RaGe_Raptor
11/09/2016, 09:25
Ρε σεις 316 και σπορτιφ;;; Μη μας κανετε να καραφλιασουμε...
ελπίζω ήδη να είσαι καραφλός...μη σου πέσουν τώρα:lol: (καλά ντε μη βαράς:D )
365721
pipe_smoker
11/09/2016, 10:19
Αν παρατηρησετε, ολοι, μιλατε με αποκλειστικο γνωμονα τις επιδοσεις,λες και ειναι το ενα και μοναδικο κριτηριο για επιλογη αυτοκινητου.
Σαφώς και δεν ειναι το μοναδικό.
Αλλα ειναι το μοναδικό "μετρήσιμο" ας πούμε, μαζί με την αξιοπιστία.
Τί να σχολιάσεις?
Εμφάνιση? Αλλος το βλέπει και ζορίζεται, αλλος το βλέπει και δροσίζεται.
Αίσθηση? Κι εδώ περί ορεξεως.
Ρε σεις 316 και σπορτιφ;;; Μη μας κανετε να καραφλιασουμε... Οσο για το Μ και εταιρεια και πελάτες το χουν ψιλοξεφτιλισει... Το βάζουν παντου και πλεον έχει χασει το νοημα... ALFA all the way λεμε και αν όντως η FCA την κρατησει εκει που πρεπει θα παρει πισω ολους τους χαμενους της πελατες που της πηραν οι απατεωνες τα γερμανα...
Ο μαρμαρωμένος βασιλιάς εχει καταντήσει αυτη η άλφα.
Και να πεις οτι βγάζει και κανα αμάξι της προκοπής, παει στο διάλο.
ναι, ναι...απο την Σκυλλα (Ιταλια), στην Χαρυβδη (Γερμανια)...
αλλα ξεχασα τα γιαπωνια κρατανε τιμη...γιατι αραγε??:a13:
Ποια γιαπώνια?
Για φέρε μου παράδειγμα κανα δυο γιαπωνια έτσι μπαμπάτσικια στα 2,5-3 λίτρα, με πίσω κίνηση κλπ.
Για κανα γιάρις μια χαρα ειναι.
Για το οτι βγάζουν μόνο γιάρις δεν τους φταίει κανεις.
Οι άλφα ωραίες αλλά για σαλόνι. Έχει φίλος τη spyder 2008
μούναρος και ωραίο στήσιμο αλλά τι να το κάνεις; από ποιότητα και ηλεκτρικά είναι μαύρο χάλι.
σε βροχή έμπαιναν σταγόνες
η οροφή όλο το καλοκαίρι δεν λειτουργούσε
ο συμπλέκτης πατινάρει (μιλάμε για λίγα χλμ το αμάξι)
μια μέρα κατέβηκε και βρήκε τα παράθυρα κατεβασμένα
το παράθυρο του συνοδηγού κολλάει
και άλλα τόσα
Ποια γιαπώνια?
Για φέρε μου παράδειγμα κανα δυο γιαπωνια έτσι μπαμπάτσικια στα 2,5-3 λίτρα, με πίσω κίνηση κλπ.
Για κανα γιάρις μια χαρα ειναι.
Για το οτι βγάζουν μόνο γιάρις δεν τους φταίει κανεις.
οι γιαπωνέζοι στα αμάξια των επιδόσεων είναι της 4κίνητης σχολής
και βγάζουν κάτι λαηκα μαστόρια που ξεφτιλίζουν την ευρωπαικη κοκεταρία.
αυτά από ένα ιταλόφιλο
pipe_smoker
11/09/2016, 10:53
Οι άλφα ωραίες αλλά για σαλόνι. Έχει φίλος τη spyder 2008
μούναρος και ωραίο στήσιμο αλλά τι να το κάνεις; από ποιότητα και ηλεκτρικά είναι μαύρο χάλι.
σε βροχή έμπαιναν σταγόνες
η οροφή όλο το καλοκαίρι δεν λειτουργούσε
ο συμπλέκτης πατινάρει (μιλάμε για λίγα χλμ το αμάξι)
μια μέρα κατέβηκε και βρήκε τα παράθυρα κατεβασμένα
το παράθυρο του συνοδηγού κολλάει
και άλλα τόσα
οι γιαπωνέζοι στα αμάξια των επιδόσεων είναι της 4κίνητης σχολής
και βγάζουν κάτι λαηκα μαστόρια που ξεφτιλίζουν την ευρωπαικη κοκεταρία.
αυτά από ένα ιταλόφιλο
Μην κακολογεις την άλφα ρε.
Χαρακτήρα δείχνουν αυτα που περιγράφεις....
Άμα δε σου κανει ναζάκια το αυτοκίνητο δεν εχει γούστο:lol:
Ποιος ειναι ρε σεις της 4κινητης σχολής?
Ποιες επιδόσεις, που για να ονοματισεις 10 ιαπωνικά αυτοκίνητα επιδόσεων, πρεπει να βάλεις μαζι όλες τις ιαπωνικές μάρκες και ο,τι εχουν βγάλει απο γεννησιμιού τους μπας και φτουρήσουν τα νούμερα?
Θα μας τρελανετε?
Επειδη παίξαν δυνατά την τελευταία 15ετία ενα δυο μοντέλα τετρακίνητα που τα έπαιρνε ο καθε πικραμένος για να τα κανει 1500 άλογα?
Στα αυτοκίνητα, Ιαπωνία κι επιδόσεις δεν πανε μαζι.
Ωραία τουτού φτιάχνουν οι άνθρωποι, αλλα για να ειναι αξιόπιστα, οικονομικά, να χωράς μεσα σε δίπορτο γυναίκα, παιδί και συμπεθέρια και να λες "Μαλακα ποιος ειμαι, ο Κόπερφιλντ?" κλπ.
Για αλλα πράγματα δεν ειναι.
Κι οχι γιατι δεν μπορούν. Αλλα επειδη δεν εχουν ασχοληθεί.
Αν αποφασίσουν να ασχοληθούν, μπορει σε καμια 20αρια χρόνια να βάλουν γυαλιά στους πάντες.
Αλλα με τα "αν" κανεις δε γ@μησε....
Στα σουπερ καρ πάντα η Ιταλία ηταν και θα ειναι ο Θεός, και στα πιο κατω κουμάντο κανει η Γερμανία με 4 διαφορετικές εταιρίες ανάλογα τα γούστα και την τσέπη.
για ποια αμαξια μιλαμε ρε παιδες, εβο και ιμπρεζα?
για αυτοκινητα μιλαμε, οχι για κιτ καρ hundai accent...
α) δεν μίλησα για σούπερκαρ
β) σόρρυ γιατί δηλαδή τι κακό έχουν τα έβο/ιμπρέζα;
είδα τις προάλλες ένα EVO IV tommy makkinen και σκίρτησε η καρδιά μου.
γιατί να έχει αποθεωθεί η deltona και το 2002tii και τα γιαπωνέζικα τα λέμε ταξί;
Εγώ αν είχα φράγκα και ήμουν κουτάκιας πάντως θα έπαιρνα skyline όχι μεταχείρω λαμποργκίνι
δε μιλαμε για παλια αυτοκινητα τωρα, ντελτονα μακινεν κλπ ηταν εποχης αλλης αυτοκινητα...μιλαμε για σημερα...οποτε στα 50κ αν μπορεις να εχεις γκαζια και χλιδα, γιατι να παρεις μονο τα γκαζια?
εγω αν ειχα τα φραγκα παντως θα επερνα μια gt3 :D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.