View Full Version : τα BMW είναι 'δέλα , κουτί edition
RaGe_Raptor
23/10/2017, 19:51
Άντε τώρα να εξηγείς στον Sniper... :D
389709
RaGe_Raptor
23/10/2017, 20:05
Πάντα ο κατασκευαστής σασί μπαίνει πρώτος στην ονομασία και μετά αυτός του κινητήρα. Εκτός... από την "BMW Williams". Ο πρώτος πάνω από 900 άλογα, ο πρώτος πάνω από 19.000rpm κι ένα παρ'ολίγον πρωτάθλημα όντας κατασκευαστής σασί και κινητήρα το 2008 με τον Robert Kubica στα καλύτερά του.
sapila racing
23/10/2017, 21:50
Πάντα ο κατασκευαστής σασί μπαίνει πρώτος στην ονομασία και μετά αυτός του κινητήρα. Εκτός... από την "BMW Williams". Ο πρώτος πάνω από 900 άλογα, ο πρώτος πάνω από 19.000rpm κι ένα παρ'ολίγον πρωτάθλημα όντας κατασκευαστής σασί και κινητήρα το 2008 με τον Robert Kubica στα καλύτερά του.
Στην μέση της δεκαετίας του 80 οι περισσότερες F1 είχαν πάνω από 1200 στο qualifying και τους ησύχαζαν στους 1000 για τον αγώνα.
costas81
23/10/2017, 22:08
Στην μέση της δεκαετίας του 80 οι περισσότερες F1 είχαν πάνω από 1200 στο qualifying και τους ησύχαζαν στους 1000 για τον αγώνα.
Αναφέρεσαι στην turbo εποχή....
kerasaki
23/10/2017, 22:12
Κινητήρες Honda στην turbo (πρώτη εποχή) απέδιδαν στα δοκιμαστικά 1500hp απο 1500cc.
RaGe_Raptor
23/10/2017, 23:53
Στην μέση της δεκαετίας του 80 οι περισσότερες F1 είχαν πάνω από 1200 στο qualifying και τους ησύχαζαν στους 1000 για τον αγώνα.
Αναφερόμουν στην ατμοσφαιρική V10 εποχή, παραλειψή μου.
KotsosDR
24/10/2017, 02:02
To 1983 το πήρε η Ferrari.
Ναι , το κατασκευαστών . Το οδηγών πήγε στον Piquet
Ναι , το κατασκευαστών . Το οδηγών πήγε στον Piquet
Έχεις δίκιο. Κοιτούσα μόνο τους κατασκευαστές, αφού γι'αυτούς μιλούσαμε. Δεν κάθομαι καν να ψάξω πώς στο διάολο πήγε το πρωτάθλημα στη Ferrari, ενώ στις πρώτες 2 θέσεις του πρωταθλήματος ήταν οδηγοί της BMW και Renault. F1, ηλίθιοι κανονισμοί από τότε.
Άντε τώρα να εξηγείς στον Sniper... :D
389709
Φετινή η φωτό; :tooth:
389718
Kαλά, ναι. Είχε ένα θείος μου τρελλαμένος, Αθήνα-Θεσ/νίκη 5 ώρες το 1977. Το 1977 λέμε.
389719
lol
389725
Εντάξει, το να ποστάρεις ντριφτς bmw σε thread japan vs europe είναι προκλητικό (και λίγο αφελές). :D
Kαλά, ναι. Είχε ένα θείος μου τρελλαμένος, Αθήνα-Θεσ/νίκη 5 ώρες το 1977. Το 1977 λέμε.
2002 rules :smokin:
389726
Εντάξει, το να ποστάρεις ντριφτς bmw σε thread japan vs europe είναι προκλητικό (και λίγο αφελές). :D
Το θρεντ είναι Bmw onLy :cool:
389727
και μία δώρο :lol:
389728
Το θρεντ είναι Bmw onLy :cool:
Where's the fun in that? :p
2002 rules :smokin:
389726
Το θρεντ είναι Bmw onLy :cool:
389727
και μία δώρο :lol:
389728
Καλά ναι... Ντριφτάροντας με τις γόνδολες... Το ταπεινό mx5 σας κοροιδεύει....
Αν δε μιλήσουμε για τίποτα GTO, NSX, ακόμα και για το καράβι το GTR, θα τα βάψετε μπλε και τα λοιπά....
costas81
24/10/2017, 14:24
Το M4 είναι πανέμορφο ρε γαμώτο μου...
389733
PaNick67
24/10/2017, 14:31
389735
Γκουχ, γκουχ, γκουχ. Drift ειπατε; :lol:
taisteal
24/10/2017, 14:35
389735
Γκουχ, γκουχ, γκουχ. Drift ειπατε; :lol:
:smokin:
389736
Κινητήρες Honda στην turbo (πρώτη εποχή) απέδιδαν στα δοκιμαστικά 1500hp απο 1500cc.
Ο πιο δυνατος κινητηρας εβερ στη f1 ηταν ο BMW M12/13...ο οποιος στα δοκιμαστικα απεδιδε λιγο πανω απο 1400 αλογα...
389718
Πατριώτη δικό σου ρε...
https://www.youtube.com/watch?v=UMpZx8pIDrY
devil's animal
25/10/2017, 19:47
Πατριώτη δικό σου ρε...
https://www.youtube.com/watch?v=UMpZx8pIDrY
ωραιο... καταδιωξη σε αργη κινηση...
ωραιο... καταδιωξη σε αργη κινηση...
Το κλιπάκι από την "κατάχρηση εξουσίας" του 1971 με τη μπέμπα μπήκε για την ιστορική του αξία ρε ασεβή νεολαίε...
KotsosDR
25/10/2017, 20:40
Το κλιπάκι από την "κατάχρηση εξουσίας" του 1971 με τη μπέμπα μπήκε για την ιστορική του αξία ρε ασεβή νεολαίε...
https://youtu.be/LU4pK_dktV8 :beer:
https://youtu.be/LU4pK_dktV8 :beer:
Μέσα στα 5 πιο αλήτικα 70s coupe με πρώτη τη veloce, το Mk 1 escort και το capri.
389776
ΠΣΤ μικρέ κάτσε να απολαμβάνεις εσύ τον Curry και άσε εμάς τους γέρους να βλέπουμε Doctor J ...
Από τις πλέον ατμοσφαιρικές σκηνές στην ιστορία του Ελληνικού κινηματογράφου :a8: ειδικά στο βάλτο το σούρουπο με τα φώτα να αχνοφεγγουν.
devil's animal
26/10/2017, 08:41
Το κλιπάκι από την "κατάχρηση εξουσίας" του 1971 με τη μπέμπα μπήκε για την ιστορική του αξία ρε ασεβή νεολαίε...
για εδω (https://youtu.be/QBLEDfKV0FM?t=187) ειστε...:lol:
για εδω (https://youtu.be/QBLEDfKV0FM?t=187) ειστε...:lol:
Μάλιστα πρώτα είχαμε τον Μπλίτζερ ,τώρα βρήκαμε κι άλλονα...
Ρε ,ακόμα κι ο Μπάρκουλης που έβαλες το πήγαινε το γράμμα με τη δύο-δύο ακόμα και στο Τατόι.
http://www.iefimerida.gr/news/284572/o-mastorakis-apohaireta-ton-mparkoyli-me-mia-fotografia-apo-ta-palia-kai-istories-eikona
Ας φύγουμε από τους μακαρίτες, πάρε τώρα κι έναν που έχει τσακωθεί με τα γερατιά...
https://www.youtube.com/watch?v=kZBbAMKhpNA
Ας φύγουμε από τους μακαρίτες, πάρε τώρα κι έναν που έχει τσακωθεί με τα γερατιά...
https://www.youtube.com/watch?v=kZBbAMKhpNA
Γελάω με το fast forward για να φαίνεται ότι πηγαίνει γρήγορα. :lol:
Γελάω με το fast forward για να φαίνεται ότι πηγαίνει γρήγορα. :lol:
Ποιητική αδεία όπως και άλλα που είδες μπλεγμένες εξωτερικές σκηνές ,η αμαζόνα να είναι κολλημένη πίσω από τη μπέμπα...
Τι σας λέω τώρα όμως ρε αφού τα έχετε με τον άλλονα αποδομήσει πλήρως...χαχαχα
389776
Μπορεί το 404 να μην ήταν τέρας ιπποδύναμης (και δεν ήταν) αλλά με πήγε παντού. Μέχρι και πλωτό στον Γαλλικό είχε γίνει σε κάποιο κυνήγι κάποτε.
Και οταν σε τράκαρε κάποιος, γελούσες...
Βλάσφημε.
skylaros
26/10/2017, 09:44
Σε καμία περίπτωση δε πάνε αργά τα αυτοκίνητα στα βίντεο που ανέβηκαν. Ήθελαν χέρια αυτά τα αμάξια.
Μπορεί το 404 να μην ήταν τέρας ιπποδύναμης (και δεν ήταν) αλλά με πήγε παντού. Μέχρι και πλωτό στον Γαλλικό είχε γίνει σε κάποιο κυνήγι κάποτε.
Και οταν σε τράκαρε κάποιος, γελούσες...
Βλάσφημε.
Δεν έχω ιδέα τι λες. Ένα τυχαίο χρέπι βρήκα και ανέβασα.
Το μόνο 404 που γνωρίζω είναι αυτό:
389781
Δεν έχω ιδέα τι λες. Ένα τυχαίο χρέπι βρήκα και ανέβασα.
Το μόνο 404 που γνωρίζω είναι αυτό:
389781
:a26:
Το 403 και μετά το 404 ήταν από τα πλέον κλασσικά οχήματα της εποχής ! (μέχρι και στον τεν τεν έπαιξαν)
Είχα πετύχει ένα τύπο ένα βράδυ πριν χρόνια, με λουλουδέ πουκάμισο μέσα σε ένα κάμπριο (404) και έναν παπαγάλο στον ώμο!
KotsosDR
26/10/2017, 10:10
Σε καμία περίπτωση δε πάνε αργά τα αυτοκίνητα στα βίντεο που ανέβηκαν. Ήθελαν χέρια αυτά τα αμάξια.
https://www.youtube.com/watch?v=07pUxiaxkP4 :a013: ποιο gymkhana..... greekhana !
:a26:
Το 403 και μετά το 404 ήταν από τα πλέον κλασσικά οχήματα της εποχής ! (μέχρι και στον τεν τεν έπαιξαν)
Είχα πετύχει ένα τύπο ένα βράδυ πριν χρόνια, με λουλουδέ πουκάμισο μέσα σε ένα κάμπριο (404) και έναν παπαγάλο στον ώμο!
Ο Βαγγέλης είχε 403 ,ρε λες να πήρε μετά και πουλί (παπαγάλο) ?
χαχαχαχα
Δεν έχω ιδέα τι λες. Ένα τυχαίο χρέπι βρήκα και ανέβασα.
Το μόνο 404 που γνωρίζω είναι αυτό:
389781
Ώπα δηλαδή έβαλες το "χρέπι" στο google pics και έβγαλε το pick up 404 ?
Γιατί εμένα μου έβγαλε κάτι ντουκάτια...
Ώπα δηλαδή έβαλες το "χρέπι" στο google pics και έβγαλε το pick up 404 ?
Γιατί εμένα μου έβγαλε κάτι ντουκάτια...
:lol:
Ώπα δηλαδή έβαλες το "χρέπι" στο google pics και έβγαλε το pick up 404 ?
Γιατί εμένα μου έβγαλε κάτι ντουκάτια...
Κοντά είσαι. Έγραψα "old ugly car". Ήταν κάπου στις πρώτες εμφανίσεις.
Τρου στόρι, μπρο.
Κοντά είσαι. Έγραψα "old ugly car". Ήταν κάπου στις πρώτες εμφανίσεις.
Τρου στόρι, μπρο.
Τρου κι η δικιά μου φίλος...
Κοντά είσαι. Έγραψα "old ugly car". Ήταν κάπου στις πρώτες εμφανίσεις.
Τρου στόρι, μπρο.
Ανόητε νεανία... Ο νικητής του East African Race (μετά το είπαν Παρίσι-Ντακαρ) 5 χρόνια σερί, 1963-68
389783
sapila racing
26/10/2017, 10:50
:a26:
Το 403 και μετά το 404 ήταν από τα πλέον κλασσικά οχήματα της εποχής ! (μέχρι και στον τεν τεν έπαιξαν)
Είχα πετύχει ένα τύπο ένα βράδυ πριν χρόνια, με λουλουδέ πουκάμισο μέσα σε ένα κάμπριο (404) και έναν παπαγάλο στον ώμο!
Το 404 cabriolet δεν έχει και πολύ μεγάλη σχέση με το 404 εκτός από τον κωδικό. Ειναι άλλο πράγμα όμορφο, σπανιότατο και ακριβό αυτοκίνητο.
Οι ανώμαλοι για κάποιον λόγο είχαν βαλει τις ασφάλειες στις πόρτες ανάποδα στο 404. :confused:
Το 404 cabriolet δεν έχει και πολύ μεγάλη σχέση με το 404 εκτός από τον κωδικό. Ειναι άλλο πράγμα όμορφο, σπανιότατο και ακριβό αυτοκίνητο.
Οι ανώμαλοι για κάποιον λόγο είχαν βαλει τις ασφάλειες στις πόρτες ανάποδα στο 404. :confused:
Όντως, το ανοιχτό ήταν σαν Spider, το sedan ήταν με ένα τεράστιο εσωτερικό, αναρτήσεις της προκοπής, ήταν πισωκίνητο, το τιμόνι έκοβε απίστευτα κλπ.
Είχαμε στην οικογένεια ένα της πρώτης γενιάς με το οριζόντιο dashboard και Sun roof και το 2ο μοντέλο 74 που το κράτησα μέχρι το 2001 και οι ασφάλειες ασφάλιζαν προς τα πάνω για security reasons (βλ. σύρμα) ;)
Ανόητε νεανία... Ο νικητής του East African Race (μετά το είπαν Παρίσι-Ντακαρ) 5 χρόνια σερί, 1963-68
389783
Αυτό που κάποιοι θεωρούν κατόρθωμα και σπουδαίο επίτευγμα το ότι κάποιο όχημα κέρδιζε ένα ράλι πριν 428 χρόνια, που πιθανότατα έτρεχε μόνο του, μαζί με άλογα και πεζούς, με εκπλήσσει κάθε φορά.
"Η MV είναι τεράστια εταιρεία, τεχνολογική υπερδύναμη, γιατί έχει τα περισσότερα πρωταθλήματα GP."
"Έλα, ρε φίλε, μπράβο. Πότε πήρε το τελευταίο;"
:lol:
Αυτό που κάποιοι θεωρούν κατόρθωμα και σπουδαίο επίτευγμα το ότι κάποιο όχημα κέρδιζε ένα ράλι πριν 428 χρόνια, που πιθανότατα έτρεχε μόνο του, μαζί με άλογα και πεζούς, με εκπλήσσει κάθε φορά.
"Η MV είναι τεράστια εταιρεία, τεχνολογική υπερδύναμη, γιατί έχει τα περισσότερα πρωταθλήματα GP."
"Έλα, ρε φίλε, μπράβο. Πότε πήρε το τελευταίο;"
:lol:
Για τότε λέμε, όχι για σήμερα. Τι θα γίνει με σένα; Θα συνδεθείς με το σήμερα;
Το 404 cabriolet δεν έχει και πολύ μεγάλη σχέση με το 404 εκτός από τον κωδικό. Ειναι άλλο πράγμα όμορφο, σπανιότατο και ακριβό αυτοκίνητο.
Οι ανώμαλοι για κάποιον λόγο είχαν βαλει τις ασφάλειες στις πόρτες ανάποδα στο 404. :confused:
Από τα πρώτα ψεκαστά και όχι supercar.
Από τα πρώτα ψεκαστά και όχι supercar.
Σωστό κι αυτό.
Από τα πρώτα ψεκαστά και όχι supercar.
και όχι μόνο το κάμπριο, αλλά και τα σεντάν.
και όχι μόνο το κάμπριο, αλλά και τα σεντάν.
Προφανώς.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.