Σύνδεση

View Full Version : Suzuki SV 650 - 2016



Σελίδες : 1 [2]

yianband
22/03/2022, 12:39
Καλησπέρα, σε θυμάμαι από τα ποστ σου για το Bandit, πολύ χαρά είχες! Με βλέπω να το κρατάω, όπως και το 300άρι σκούτερ που πήρα για ενδοαστικές μετακινήσεις. Ήλπιζα να κάνω μια συγχώνευση 2 σε 1 γιατί τα λειτουργικά έξοδα για δύο μηχανάκια είναι πολλά και να κρατήσω ένα για όλα. Αρχίζω να κοιτάζω προς V-Strom μάλλον, παρότι κάνει σαν καϊκι στην εθνική, ενώ το 4κύλινδρο είναι μουσική στ΄αυτιά μου και δίχως κραδαμούς. Υπάρχει και το Versys βέβαια, μπέρδεμα. Σε ευχαριστώ πολύ και καλή συνέχεια!

Kickstart
22/03/2022, 12:45
Καλησπέρα, σε θυμάμαι από τα ποστ σου για το Bandit, πολύ χαρά είχες! Με βλέπω να το κρατάω, όπως και το 300άρι σκούτερ που πήρα για ενδοαστικές μετακινήσεις. Ήλπιζα να κάνω μια συγχώνευση 2 σε 1 γιατί τα λειτουργικά έξοδα για δύο μηχανάκια είναι πολλά και να κρατήσω ένα για όλα. Αρχίζω να κοιτάζω προς V-Strom μάλλον, παρότι κάνει σαν καϊκι στην εθνική, ενώ το 4κύλινδρο είναι μουσική στ΄αυτιά μου και δίχως κραδαμούς. Υπάρχει και το Versys βέβαια, μπέρδεμα. Σε ευχαριστώ πολύ και καλή συνέχεια!

μια χαρά είσαι κατσε όπως είσαι.
κι εγώ το μπαντιτ το δωσα και πηρα τρακοσαρι σκουτερ για μεσα Αθήνα...αν μπορουσα να τα χω και τα δυο θα το κραταγα εννοειται το μπαντιτ για τα ταξιδια μου...δυστυχως τρια μηχανακια (εχω και αλλο για βουνο) δεν τα αντέχω οικονομικά...μπορεί μελλοντικα...καλά να μαστε.

doctoras
22/03/2022, 13:55
Αυτο που περιγράφει ο Kickstart είναι μια διαμορφωμένη αποψη απο την διαμορφωμένη του οδηγική συμπεριφορά..Μπορείς να είσαι σίγουρος αν ταιριάζει με την δική σου? Μάλλον όχι γιατί όλοι θα είχαμε τα ίδια θέλω.

Αυτό που μπορούμε να βοηθήσουμε είναι να συζητήσουμε κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά, για να σε βοηθήσει να απαντήσεις εσύ στο τι πραγματικά θέλεις

Τα μοντέλα μεταξύ τους τους χωρίζουν περίπου 50kg σίγουρα το sv είναι πιο μανιτζέβελο
Για την ταχύτητα ταξιδιού, υπάρχουν κάποιοι που κάνουν πάνω απο τα όρια κυκλοφορίας στην εθνική και άλλοι που πάνε κάτω απο τα όρια.
Λοιπόν το sv650 με καλό κράνος όπως όλα τα γυμνά ως τα 120χαω συνδυαστικά με έναν ανεμοθώρακα (για να μη τρώς πιέσεις στο στήθος) δε θα ενοχλήσει κανέναν να κάνει ακόμη και τον γύρο του κόσμου.
Δεν το λέω εγώ, αλλά τα τόσα ταξιδιωτικά με γυμνά αυτής της κατηγορίας.

Το bandit δεν είναι τουριστικό μοντελο όπως το r1250rt αλλά ένα μοντέλο που έβγαινε σε δύο εκδόσεις, naked (στρογγυλοφάναρο) αλλά και semi naked με το φέρινκ.
Ακόμη και να συγκρίναμε το bandit στρογγυλοφάναρο με τo SV η διαφορά του βάρους στο ταξίδι στην εθνική παίζει θετικό πρόσημο ενώ + ο τετρακύλινδρος προσδίδει πιο άνετο ρολάρισμα στην εθνική πάντα

Ανάποδα όλα τα συμπεράσματα όταν το τερέν θα είναι πολη/fan factor/επαρχιακός/ορεινή διαδρομή, με τον δικύλινδρο να έχει τον πρώτο λόγο.

Σέλα με 100ευρώ γίνεται τζελ/αφορλεξ/οτι αρέσκεσαι

*Αποψη μου για την περίπτωση σου αν είναι να αντικαταστήσεις με vstrom/versys δεν έχει νόημα γιατι παρά το λίγο χαμηλότερο βάρος, ο συνολικός όγκος είναι μεγαλύτερος απο το bandit.
Νόημα θα είχε να κρατηθεί το βάρος/όγκος όσο χαμηλά γίνεται για να δικαιολογεί την αντικατάσταση, αν όντως θέλεις να φύγεις απο το bandit

Pew
22/03/2022, 17:03
Thank you "doctoras". Ψάχνω να βρω και κάποιο μεταχειρισμένο για να έχω άποψη από πρώτο χέρι, αλλά δεν έχει κυκλοφορήσει και πολύ το συγκεκριμένο. Καλή συνέχεια. Αν υπάρχει και άλλος με κάποια γνώμη, ευπρόσδεκτη

Επειδη εδω και 3 χρονια οδηγαω πλεον ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ γυμνο και η αγορα ηταν στοχευμενη θα σου πω την δικη μου αποψη.
Να ξεκαθαρισω πως δεν ειμαι ευαισθητουλης σε θεματα αερα/αυχενα, αλλα ουτε και μαχοζιστης!
Μπορω να κανω και εχω κανει ουκ ολιγες φορες μονοκοπανια 400χλμ με μ.ω.τ. 180km/h και μοναδικες στασεις ανεφοδιασμου με γυμνο, αλλα με αναμεικτα συναισθηματα χαρας για 1-2 μερες και επειτα να σκεφτομαι αν μπορω να ξυσω την πλατη μου ή να στριψω το κεφαλι μου δεξια/αριστερα! :lol:

Σε GSR600 εβαλα ζελατινα της Puig.

Χωρις αυτη, ο αερας με πιεζε στο κεφαλι και προφανως στο στηθος χαμηλα. (εχω υψος 1,75 περιπου)
Με τη ζελατινα αυτη, η πιεση ανεβηκε πιο ψηλα, περιπου λιγο πιο κατω απο τους ωμους, με θεση οδηγησης ελαφρως σκυφτη, σπασμενοι αγκωνες, χαλαρα χερια και ο κωλος στη μεση της σελας που μου αντιστοιχει.
Στο κεφαλι λοιπον, ερχεται αερας αλλα οχι direct hit που λενε, ανεβαινοντας απο τα 120-130km/h και καθως σκυβεις κι αλλο, πλεον ο αερας χτυπαει κρανος με τρομερα διαταραγμενη ροη (εντονος στροβιλισμος).
Αυτο ειναι κακο και θα προτιμουσα να μην την ειχα!

Συνοπτικα: Μεχρι τα 130-140 αααααααντε μεχρι τα 150 χωρις κοντρα ανεμο, κανει δουλεια.
Για παραπανω, θες καλο σκυψιμο να κρυφτεις πισω της ή ιδανικα καθολου ζελατινα να κανει τη δουλεια του το κρανος και ο αυχενας σου.

Βρες μια ζελατινα που να μην ξεπερναει τα 15-20cm. Λαβε υποψη πως η αεροδυναμικη επηρεαζει και εσενα αλλα και το μηχανακι!

motojojo
22/03/2022, 18:03
Κι εγω κάτοχος στρογγυλοφάναρου μπαντιτ.

Ότι λένε για τον αέρα επιβεβαιώνω κι εγω. Δεν μπορώ να πω με σιγουρια αν με ενοχλεί γιατι δεν έχω κάνει μεγάλα ταξίδια με υψηλές ταχύτητες, αν θα πάω με 180 θα είναι για ελάχιστα λεπτά κυρίως για το ξεκαβλωμα. Σίγουρα όμως πέφτει το ξύλο της αρκούδας. Μέχρι τα 120-130 όμως κανένα πρόβλημα. Και δεν έχω ουτε ζελατίνα ουτε τπτ.

Μέσα στην πόλη όμως το βρίσκω λίγο άβολο. Ενώ έχει ελαστικό μοτέρ για 4κ, είναι βαρύ και ελαφρώς φαρδύ. Επειδή σκοπεύω να μετακομίσω Αθήνα τους επόμενους μήνες (αν πάνε όλα κατ ευχήν) σκεφτόμουν να το άλλαζα με το sv ακριβώς επειδή είναι πιο βολικό και ελαφρύ (και πιο οικονομικό βεβαίως βεβαίως). Λόγω του ότι έσκασα πολλά για αμάξι το ενδεχόμενο αυτό παίρνει παράταση όμως πιο πολύ με προβληματίζει η κατανάλωση που θα έχει παρά το βάρος.

nikonian
24/03/2022, 09:52
Δεν θα συζητήσω το θέμα : ταξίδι-μουαγιέν. Το μηχανάκι είναι γυμνό. Το ζελατινάκι δεν προστατεύει, αλλά απλά εξομαλύνει τη ροή του αέρα.
Κατά τα άλλα, το SV είναι ίσως το πιο ευχάριστο μηχανάκι που είχα ποτέ (και είχα αρκετά).
*Ροπή παντού, από το ρελαντί, μέχρι το τέλος.
*Αναρτήσεις κάπου στη χρυσή τομή, μεταξύ άνεσης (έχουμε και μια ηλικία) και κρατήματος.
*Εμπνέει μια περίεργη σιγουριά όταν το πιέσεις, ίσως λόγω της στενής σιλουέτας που επιτρέπει να το αγκαλιάζεις.
*Η κατανάλωσή του μέσα στην Αθήνα είναι 4,5-4,8.
*Τα σέρβις είναι αραιά.
* Αρκετό το μέταλλο - λίγα τα πλαστικά
* Η τελική του κυμαίνεται ανάλογα με τον αέρα από 202 μέχρι 210 σε ίσιωμα.
* Για τα φρένα του έχουν γραφτεί πολλά κακά, όμως μόνο δικάβαλο με προβλημάτισαν.
* Όλα, εκτός από το δικό μου είναι όμορφα. Εγώ έχω μπαγκαζιέρα.
* Δεν θυμάμαι πολλά μηχανάκια να μην μου έδιναν την ευκαιρία να γκρινιάζω. Είχα κάμποσα στη μεσαία κατηγορία

Το γουστάρω

Καλά ψώνια

yianband
01/04/2022, 12:19
Καλησπέρα και καλό μήνα. Κατάφερα να οδηγήσω ένα sv650 και είναι όντως πολύ ωραία μηχανή. Όμως, στο ταξίδι το bandit υπερτερεί, οπότε για όσο βγαίνω εθνική και αντέχω τα έξοδα για μηχανή, σκούτερ και αμάξι παραμένω ως έχω.Να ευχαριστήσω όλους όσους ασχολήθηκαν με το θέμα. Πάντα όρθιοι!

STF
01/04/2022, 12:29
Η ηλικία το βάρος και η κούραση στη πόλη πήγαν άπατα....
Κλάσικ. Τουλάχιστον είχε την ευγένεια να επανεμφανιστεί και μπράβο του.

D3300
02/04/2022, 07:28
Επίσης να προσθέσω πως είναι από τα ελάχιστα μοτο που φτιάχνονται στην Ιαπωνία.
Είναι έρωτας το SV, ειδικά σε μαύρο με μπρονζέ βαμμένο πλαίσιο.
Αν δεν είχα μοτοσυκλέτες και σκούτερ θα το αγόραζα για να κάνω χιλιάδες πράγματα μαζί του.
Μου θυμίζει το CB400 (το 4κύλινδρο) σε τομείς χρήσης και πιστεύω πως όταν σταματήσει να παράγεται θα λείψει από την αγορά.
Οι χαμηλές πωλήσεις δεν δηλώνουν την ποιότητα της μοτοσυκλέτας αλλά τα κριτήρια των αγοραστών.
Γέμισαν οι δρόμοι Zontes...

doctor_john
02/04/2022, 08:25
Είναι ακριβούτσικο και κρατάει τιμή δικαιολογημένα. (με το ατσάλινο πλαίσιο)
Θα μου άρεσε και με το μεγάλο μοτέρ που χαντακώθηκε σε εκείνη την μαντρα..

D3300
02/04/2022, 12:14
Είναι ακριβούτσικο και κρατάει τιμή δικαιολογημένα. (με το ατσάλινο πλαίσιο)
Θα μου άρεσε και με το μεγάλο μοτέρ που χαντακώθηκε σε εκείνη την μαντρα..

Υπερβολικό το 1000 αλλά why not?
Θα μπορούσε να κάνει τα πάντα ένα V2 1000.
Πάντα το είχα σαν antiDucati ή Ducati σε ένα παράλληλο σύμπαν κάτι (χωρίς τον πονοκέφαλο της κατοχής ενός Ducati εννοώ).

yianband
15/06/2023, 09:18
Επανέρχομαι μετά από ένα χρόνο και έξι μήνες κατοχής ενός sv650 του 2020. Ισχύουν όλα όσα γράφει ο nikonian στις 24/3/22. Στην πόλη βολικό κι εύχρηστο, συχνά το προτιμώ και από το Kymco People gti300 που έχω (είναι και πιό οικονομικό!). Στην εθνική απλά κάνεις υπομονή, μέχρι 130-140 είναι εντάξει. Για τελικές και τέτοια δεν το πίεσα, στα 57 μου το θεωρώ περιττό, το πήγα μέχρι τα 180, σταθερότατο. Στις επαρχιακές οδούς όμως είναι απλά απολαυστικό, χαίρεσαι οδήγηση! Με ένα ζευγάρι καλά λάστιχα και σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση κάνεις παπάδες! Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το μηχανάκι, σαφώς με βόλεψε περισσότερο από το bandit (κι ας μου λείπει ο 4κύλινδρος ). Να είστε καλά όλοι

ratamahatta
15/06/2023, 12:00
Ισχύουν όσα περιγράφεις , όντως μέσα στην πόλη βάζεις την 3η και το ξεχνάς μιας και ωραία ροπή του βοηθάει.
Αν και κοντά στα 200κιλα κρύβει το βάρος του και στον επαρχιακό είναι πολυ πρόθυμο από στροφή σε στροφή
Κοντά στο τέρμα της τελικής του από εμενα παντως ήταν σταθερό , βέβαια με βελτιωμένες αναρτήσεις

yianband
15/06/2023, 12:49
Φίλε ratamahatta, τι είδους βελτίωση έχεις κάνει στις αναρτήσεις;

ratamahatta
15/06/2023, 13:18
Φίλε ratamahatta, τι είδους βελτίωση έχεις κάνει στις αναρτήσεις;
Εχω γράψει αναλυτικά στο θέμα που εχω https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=162060&page=6

motojojo
15/06/2023, 21:21
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το μηχανάκι, σαφώς με βόλεψε περισσότερο από το bandit (κι ας μου λείπει ο 4κύλινδρος ). Να είστε καλά όλοι

Η τελευταία πρόταση ήταν μαχαίρι στην καρδιά!

(έχω bandit και ηθελα κάποτε -ακομα θελω δηλ- να το αλλάξω με sv!)

JasonEV
16/06/2023, 09:01
Νομιζω οτι το sv650 θα ειναι ο αντικαταστατης του vtr οταν ερθει η ωρα της αλλαγης. Ακουω πολυ καλα λογια, οπως καλα λογια διαβαζω και εδω μεσα.

yianband
16/06/2023, 09:10
Εχω γράψει αναλυτικά στο θέμα που εχω https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=162060&page=6

Ναι, το ανακάλυψα νωρίτερα ψάχνοντας στο φόρουμ. Κατατοπιστικό, σε ευχαριστώ πολύ και καλές βόλτες

yianband
16/06/2023, 09:53
Η τελευταία πρόταση ήταν μαχαίρι στην καρδιά!

(έχω bandit και ηθελα κάποτε -ακομα θελω δηλ- να το αλλάξω με sv!)

Σου εύχομαι να κάνεις σύντομα αυτό που επιθυμείς. Καλό θα ήταν όμως, αν δεν το έχεις κάνει ήδη, να οδηγήσεις ένα sv πριν κάνεις τη μετάβαση. Είναι εντελώς διαφορετικά μηχανάκια. Μέχρι τότε, απόλαυσε τον 4κύλινδρο. Δεν ξεχνώ...