PDA

View Full Version : Suzuki SV 650 - 2016



Σελίδες : [1] 2

Stefanos73
19/02/2016, 19:50
http://www.mototriti.gr/mobile/data/news/preview_news/Neo-Suzuki-SV650-To-binteo_108293.asp

aetomenios
19/02/2016, 20:22
Αρκετά σβέλτο και ομορφο,να δούμε και σε τι τιμή θα παίζει;

ptc
19/02/2016, 20:33
Αυτη η λειτουργια στις χαμηλες στροφες ακουγεται ενδαφερουσα...

Γενικα πολυ ομορφη και φαινεται οτι ασχοληθηκαν αρκετα οι μηχανικοι της Suzuki και δεν περιοριστηκαν στη δυναμη του ονοματος.

nickald
19/02/2016, 20:42
Ωραιο δειχνει...... θα βγει και ντυμενο αραγε?

basilis_k6
19/02/2016, 20:47
υπάρχει κατι πανω του που προέρχετε απο αλλη μοτοσυκλετα της suzuki? πρεπει να κανει 500 ευρω κατω απο το mt-07 για να έχει λογο υπαρξης.

Stefanos73
20/02/2016, 09:06
Αυτη η λειτουργια στις χαμηλες στροφες ακουγεται ενδαφερουσα...


Γενικα πολυ ομορφη και φαινεται οτι ασχοληθηκαν αρκετα οι μηχανικοι της Suzuki και δεν περιοριστηκαν στη δυναμη του ονοματος.

Φοβάμαι ότι οι μηχανές αρχίζουν να γίνονται αποστηρομένες σαν τα αυτοκίνητα. Αυτό με τη μίζα δεν μου άρεσε πολύ. Η αίσθηση της επαφής που σου δίνει δεν είναι ή ίδια. Άλλο είναι να την κρατάς πατημενη και η μηχανή να παίρνει ζωή κι άλλο να την αγγίζεις στιγμιαία. Δεν ξέρω...Άλλωστε τί ακριβώς εξυπηρετεί;

toyar
20/02/2016, 13:40
το παλιο εμφανισιακα μου αρεσε περισσοτερο.....
και αν δεν εχω κλασικα στρογγυλα οργανα με βελονες χαλιεμαι.........

μαλλον γερασα:look:

catmaster
20/02/2016, 20:15
Πολύ κρίμα ... απ΄όταν βγάλανε εκείνη τη μαλακία το Gladius φάνηκε ότι το πετάξανε στο χρονοντούλαπο το καημένο το sv...

Τώρα -και καλά- το θυμηθήκανε μπας και τσιμπήσουν πελατάκια (κυρίως γυναίκες λόγω ύψους) όλα καλά μέχρι τώρα , οκ το αυτόματο push and start το έχει η Ducati εδώ και πενήντα χρόνια που λέμε - δε με χαλάει

Με χαλάει που τόσα χρόνια το έχεις αυτό το μηχανάκι στην παραγωγή και ενώ φτιάχνεις ενα ομορφούλικο χωροδικτύωμα μου αφήνεις ένα ψαλίδι που δεν βλέπεται .... Επίσης αντί να βάλεις ένα όμορφο usd μπροστά αφήνεις το μηχανάκι με το μπροστινό το απλό...
και άντε να δεχτώ ότι δουλεύει καλά ΒΑΛΕ ΡΕ ΚΟΠΑΝΕ ΕΝΑ CARTRIDGE ΜΕ ΡΥΘΜΊΣΕΙΣ που μου το αφήνεις με τις τάπες ... μαλάκα σχεδιαστή ....

κατα τα άλλα μου διαφημίζεις τα ηλεκτρονικά ... άντε πούλα κάνα πλυντήριο ρούχων ρε καραγκιόζη

amyroukai
20/02/2016, 20:18
Όμορφο, πολύ βαρύτερο από το παλιό όμως.

Και το κωλοφαναρο... Θα μπορούσε να το έχει βάλει ο νταλτον κλεμμένο από fazer.

Τιμή να δούμε, νομίζω ότι θα μας εκπλήξει δυσάρεστα πάλι η αντιπροσωπεία.

spyrakos35
20/02/2016, 20:20
Πολύ κρίμα ... απ΄όταν βγάλανε εκείνη τη μαλακία το Gladius φάνηκε ότι το πετάξανε στο χρονοντούλαπο το καημένο το sv...

Τώρα -και καλά- το θυμηθήκανε μπας και τσιμπήσουν πελατάκια (κυρίως γυναίκες λόγω ύψους) όλα καλά μέχρι τώρα , οκ το αυτόματο push and start το έχει η Ducati εδώ και πενήντα χρόνια που λέμε - δε με χαλάει

Με χαλάει που τόσα χρόνια το έχεις αυτό το μηχανάκι στην παραγωγή και ενώ φτιάχνεις ενα ομορφούλικο χωροδικτύωμα μου αφήνεις ένα ψαλίδι που δεν βλέπεται .... Επίσης αντί να βάλεις ένα όμορφο usd μπροστά αφήνεις το μηχανάκι με το μπροστινό το απλό...
και άντε να δεχτώ ότι δουλεύει καλά ΒΑΛΕ ΡΕ ΚΟΠΑΝΕ ΕΝΑ CARTRIDGE ΜΕ ΡΥΘΜΊΣΕΙΣ που μου το αφήνεις με τις τάπες ... μαλάκα σχεδιαστή ....

κατα τα άλλα μου διαφημίζεις τα ηλεκτρονικά ... άντε πούλα κάνα πλυντήριο ρούχων ρε καραγκιόζη

Ω ρε φιλε, τετοιο πουστριλικι ουτε εγω στα χοντα....

Και σε τι τιμη θα το πουλαγανε μετα ειπαμε;

ptc
20/02/2016, 20:26
Τιμή να δούμε, νομίζω ότι θα μας εκπλήξει δυσάρεστα πάλι η αντιπροσωπεία.


Το άλλο μεγάλο δέλεαρ είναι και η τιμή κτήσης η όποια όπως αναμένεται δε πρόκειται να ξεπεράσει το πεδίο των 6500 με 7000 ευρώ!

Πηγη: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7433255/

catmaster
20/02/2016, 20:27
Ω ρε φιλε, τετοιο πουστριλικι ουτε εγω στα χοντα....

Και σε τι τιμη θα το πουλαγανε μετα ειπαμε;

Σπύρο παντού τα χώνω δεν στέκομαι στη μάρκα (Honda rulezzz όμως :smokin: )

την τιμή εσύ την ξέρεις ;;

spyrakos35
20/02/2016, 20:31
Σπύρο παντού τα χώνω δεν στέκομαι στη μάρκα (Honda rulezzz όμως :smokin: )

την τιμή εσύ την ξέρεις ;;

Δε διαφωνω καθολου στο σκεπτικο σου αλλα αν τωρα βγει σε μια νορμαλ/καλη τιμη, σε τι τιμη θα επρεπε να βγει οπως το περιγραφεις;

Και που θα πουλαγε;

catmaster
20/02/2016, 20:38
Δε διαφωνω καθολου στο σκεπτικο σου αλλα αν τωρα βγει σε μια νορμαλ/καλη τιμη, σε τι τιμη θα επρεπε να βγει οπως το περιγραφεις;

Και που θα πουλαγε;

Σπύρο δεν ανεβάζει το κόστος ένα έτοιμο μπροστινό με βασικές ρυθμίσεις ,το έχεις κατασκευάσει ξανά, το κόστος το ανεβάζει ο σχεδιασμός από το μηδέν ενός ανταλλακτικού που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν χρειάζεται
Το ζήτημα είναι τι κοινό πας να πιάσεις και αν το βγάλεις το μηχανάκι με μα νορμάλ τιμή πχ κοντά στα 6 χιλιάρικα θα πουλήσει καλά πιστεύω

spyrakos35
20/02/2016, 20:47
Σπύρο δεν ανεβάζει το κόστος ένα έτοιμο μπροστινό με βασικές ρυθμίσεις ,το έχεις κατασκευάσει ξανά, το κόστος το ανεβάζει ο σχεδιασμός από το μηδέν ενός ανταλλακτικού που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν χρειάζεται
Το ζήτημα είναι τι κοινό πας να πιάσεις και αν το βγάλεις το μηχανάκι με μα νορμάλ τιμή πχ κοντά στα 6 χιλιάρικα θα πουλήσει καλά πιστεύω

Αν ισχυε αυτο που λες τοτε ολα τα μηχανακια της εκαστοτε εταιρειας θα ειχαν τα καλυτερα περιφερειακα που εχουν παραξει εβερ

catmaster
20/02/2016, 21:00
Αν ισχυε αυτο που λες τοτε ολα τα μηχανακια της εκαστοτε εταιρειας θα ειχαν τα καλυτερα περιφερειακα που εχουν παραξει εβερ

Δίκιο - μάλλον το διατύπωσα εγώ λάθος - δεν λέω "πιάσε από το ράφι εκείνο το μπροστινό που τρέχει στο περσινό Gp "
λέω απλά σαν κατασκευαστής μπορείς να βάλεις ενα καλό part και να κρατήσεις το κόστος παραγωγής σε νορμάλ επίπεδα

μπορεί και να είμαι τελείως λάθος (η πρωτη φορά θαναι ; :lol: ) αλλά αν βγεί το μηχανάκι στα 7-7,5 χιλιάρικα και πάει άπατο για κανα χρόνο θα βγεί η σούζι ευρώπης και θα το πουλάει προσφορά στα πέντε χιλιάρικα και η επόμενη αναβάθμιση θα είναι αυτά ακριβώς που γράφουμε ... και πρόσεξε .. σε τιμή πολύ κοντά σε αυτή που έχει το απερχόμενο μοντέλο (το έχουν κάνει οι εταιρίες και θα το ξανακάνουν ) ...:wave2:

spyrakos35
20/02/2016, 21:16
Δίκιο - μάλλον το διατύπωσα εγώ λάθος - δεν λέω "πιάσε από το ράφι εκείνο το μπροστινό που τρέχει στο περσινό Gp "
λέω απλά σαν κατασκευαστής μπορείς να βάλεις ενα καλό part και να κρατήσεις το κόστος παραγωγής σε νορμάλ επίπεδα

μπορεί και να είμαι τελείως λάθος (η πρωτη φορά θαναι ; :lol: ) αλλά αν βγεί το μηχανάκι στα 7-7,5 χιλιάρικα και πάει άπατο για κανα χρόνο θα βγεί η σούζι ευρώπης και θα το πουλάει προσφορά στα πέντε χιλιάρικα και η επόμενη αναβάθμιση θα είναι αυτά ακριβώς που γράφουμε ... και πρόσεξε .. σε τιμή πολύ κοντά σε αυτή που έχει το απερχόμενο μοντέλο (το έχουν κάνει οι εταιρίες και θα το ξανακάνουν ) ...:wave2:

και εγώ αυτής της λογικής είμαι αλλά δεν μπορώ να πιστέψω οτι δεν τα έχουν βάλει κάτω να τα ζυγίσουν, τι συμφέρει, τι δεν συμφέρει, που θα κερδίσουμε, που θα χάσουμε κλπ κλπ...
και όπως πάντα, εμείς κρίνουμε βάσει δικών μας "αναγκών" και "γουστάρω", τους οποίους εμάς (εμας: το σύνολο της ευρωπαικής αγοράς π.χ., όχι μόνο ελλάδα που ούτως ή άλλως δεν πιστεύω να μας υπολογίζανε ποτέ στο ελάχιστο) μπορεί να μας έχουν εντελώς κλασμένους καθώς μπορεί να στοχεύουν σε άλλη εντελώς αγορά (π.χ. ασιατική)

:beer:

basilis_k6
20/02/2016, 21:17
πονταρω στα 6.499 με abs ασφαλως...

byron
20/02/2016, 22:00
Δε διαφωνω καθολου στο σκεπτικο σου αλλα αν τωρα βγει σε μια νορμαλ/καλη τιμη, σε τι τιμη θα επρεπε να βγει οπως το περιγραφεις;

Και που θα πουλαγε;

Σε όσους καψουρεύονται ένα Ducati Monster αλλά δεν αντέχουν να το πάρουν. Στοίχημα πως το καλύτερα πουλημένο χρώμα, θα είναι το κόκκινο. :lol:

amyroukai
20/02/2016, 22:06
Το παλιό sv τα μονστερ 600/620 τα είχε άνετα, αβίαστα, αβασάνιστα για πρωινό.

byron
20/02/2016, 22:41
Το παλιό sv τα μονστερ 600/620 τα είχε άνετα, αβίαστα, αβασάνιστα για πρωινό.

Nαι, μέχρι να βρεθεί καμμιά στροφή.

amyroukai
21/02/2016, 06:52
Nαι, μέχρι να βρεθεί καμμιά στροφή.

Κάπου είχα ένα τεστ από... Μοτο; 0-300; Δεν τα έγραφε τόσο τραγικά τα πράγματα.

Σήμερα πάντως με το monster να ξεκινάει από 12000 δεν υπάρχει σύγκριση.

leo1964
21/02/2016, 08:45
Nαι, μέχρι να βρεθεί καμμιά στροφή.

και ως γνωστόν,η Ελλάδα είναι μια ατελείωτη ευθεία!!!:lol:

SHOOTER045
21/02/2016, 08:51
Nαι, μέχρι να βρεθεί καμμιά στροφή.

Ελα μωρέ.
Δεν ηταν και τραγικό.
Μια βδομάδα το είχα στα μέγαρα και έστριβε αξιοπρεπώς

amyroukai
29/02/2016, 23:04
Και το πρώτο τεστ ραιντ


http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2016/february/New-Suzuki-SV650-first-ride/

theofilos888
01/03/2016, 08:38
Nαι, μέχρι να βρεθεί καμμιά στροφή.

Παντως το παλι με μια μικρη μεταμοσχευση πισω αμορτισερ απο Κ7 εγινε αλλο μηχανακι!!!!

Anritsu
16/03/2016, 22:59
Δεν ξέρω πόσο καιρό το εχει στο σάιτ η Σουζούκι .Τιμή μια φορά δεν βλέπω . Στα 5.5 K λέει και πολύ πιστέυω , στα 6.5 μάλλον όχι .
http://www.suzuki.gr/motos/sv-650-abs

doctoras
16/03/2016, 23:07
Το μηχανακι συγκριτικά με τον ανταγωνισμό(er6n & mt07) στα μάτια μου πάντα δείχνει και ειναι ποιοτικότερο

lonerider
16/03/2016, 23:12
Μόλις είδα έρχεται λέω λες?να είναι το καινούργιο super blackbird xx.....:(

amyroukai
16/03/2016, 23:41
Δεν ξέρω πόσο καιρό το εχει στο σάιτ η Σουζούκι .Τιμή μια φορά δεν βλέπω . Στα 5.5 K λέει και πολύ πιστέυω , στα 6.5 μάλλον όχι .

Και στα 6.5 λέει, θα παίζει με το ΜΤ07, ΕR6 και CB500 στα ίσια.

Anritsu
17/03/2016, 17:43
Και στα 6.5 λέει, θα παίζει με το ΜΤ07, ΕR6 και CB500 στα ίσια.

Καλά τα λες και αλλο πραμα ο v2 . Στην εκτίμηση του μέσου Ελληνάρα όμως αλλη θεση εχει η χονδα και η γιαμάχα , αλλο η σουζουκι και η κάβα . Θα πρέπει να δώσει και οικονομικό κίνητρο η σουζούκι .Με ένα εξαράκι (σαν παλιός κάτοχος 650 v2 ) και αφου κυκλοφορήσει κάνα χρόνο να δούμε κουσούρια και κυρίως κατανάλωση , δηλωνω υποψήφιος αγοραστής

Anritsu
16/10/2016, 22:06
Πουλάει καθόλου το μηχάνημα ? Εξω δεν έχω δει ακόμα ούτε ένα .

Bob_o_mastoras
17/10/2016, 01:33
Πουλάει καθόλου το μηχάνημα ? Εξω δεν έχω δει ακόμα ούτε ένα .

Mπα, μαλλον ολοι πανε για MT-07...
Eγω θα το προτιμουσα λογω V2.

ptc
17/10/2016, 09:05
Ενω μηχανικα μαλλον ειναι το ανωτερο στην κατηγορια, το χαντακωσανε με το σχεδιασμο. Το στρογγυλο φαναρι και η ολη αισθητικη μπορει να αρεσει σε καποιους μεγαλυτερους, αλλα πολυ δυσκολα θα αρεσει στον 22χρονο που μολις πηρε το Α διπλωμα και αποτελει το μεγαλυτερο ποσοστο των αγοραστων αυτης της κατηγοριας. Εδω που τα λεμε ακομα κι εγω που ειμαι 30αρης διαλεγω ΜΤ07 χωρις δευτερη σκεψη κι ας ξερω πως μαλλον υστερει ως μηχανη.

amyroukai
17/10/2016, 09:11
μιλάμε για τα ίδια ρετρολάγνα μαλακιστήρια που έχουν πετσοκόψει ότι κινείται περπατεί και σέρνεται για να το κάνουν ρετρό στρογγυλοφάναρο τώρα ή για τον 23χρονο που μόλις θα πάρει απεριόριστο θα κοιτάξει να αγοράσει κάτι "καλό" για πρώτο "μεγάλο" μηχανάκι;

Πέραν του αισθητικού μέρους που είναι υποκειμενικό, σοβαρό ζήτημα είναι και το αν χωράς στο μηχανάκι ή όχι. Το ΜΤ-07 είναι κάτι μεταξύ πλεϊμομπίλ και λέγκο για έναν άνθρωπο στο ύψος μου. Όμορφο ναι, πανεύκολο στην οδήγηση ναι, αλλά αν κάθομαι περίπου στην σέλα του συνεπιβάτη τι να το κάνω (έστω πες για δεύτερο/πόλης/καθημερινό)... Και στην Ευρώπη το μέσο ύψος του πληθυσμού είναι μεγάλο, δεν είμαστε Ταϊλάνδη ας πούμε.

BLiTzER
17/10/2016, 09:20
Εδω που τα λεμε ακομα κι εγω που ειμαι 30αρης διαλεγω ΜΤ07 χωρις δευτερη σκεψη κι ας ξερω πως μαλλον υστερει ως μηχανη.

Δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι "υστερεί". Το σίγουρο είναι ότι το SV είναι κλασικό, συμβατικό, "βαρετό" (όχι μόνο εμφανισιακά). Δεν έχουν τολμήσει πουθενά. Το ΜΤ είναι παιχνιδιάρικο και διασκεδαστικό και το δείχνει. Ανοίγεις το γκάζι και νιώθεις ότι αφήνεις το SV μίλια πίσω. Το μοτέρ του, το δούλεμά του νιώθει (και ακούγεται) σαν V2, οπότε σίγουρα η διάταξη των κυλίνδρων δεν είναι λόγος να επιλέξεις ένα από τα δύο.

ptc
17/10/2016, 09:29
Δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι "υστερεί". Το σίγουρο είναι ότι το SV είναι κλασικό, συμβατικό, "βαρετό" (όχι μόνο εμφανισιακά). Δεν έχουν τολμήσει πουθενά. Το ΜΤ είναι παιχνιδιάρικο και διασκεδαστικό και το δείχνει. Ανοίγεις το γκάζι και νιώθεις ότι αφήνεις το SV μίλια πίσω. Το μοτέρ του, το δούλεμά του νιώθει (και ακούγεται) σαν V2, οπότε σίγουρα η διάταξη των κυλίνδρων δεν είναι λόγος να επιλέξεις ένα από τα δύο.

Καθοτι δεν εχω οδηγησει το SV μιλουσα με βαση οσα διαβσα στο σχετικο συγκριτικο του MOTO. Το SV υπερτερει σε ολες τις "αντικειμενικα μετρησιμες" δοκιμες (επιταχυνση, φρεναρισμα, δυναμη, κτλ) και μαλλον εχει και το καλυτερο στησιμο αναμεσα στα δυο, λογω αναρτησεων.

Απο την αλλη το ΜΤ εχει αυτη τη χουλιγκανιά που με εχει κανει να το λατρεψω, αν και ειναι κατι που δε μετριεται με χρονομετρα και μεζουρες.

BLiTzER
17/10/2016, 09:36
Ούτε εγώ το έχω οδηγήσει, από διάφορα συγκριτικά κρίνω (δεν έχω διαβάσει του ΜΟΤΟ, μόνο ξένα).

Αυτό που λες. Γι'αυτό έγραψα "νιώθεις", επειδή δεν ξέρω αν όντως το αφήνει πίσω.

Ωραίο και πιο άνετο το SV, αλλά νομίζω ότι ο πιο ενθουσιώδης μοτοσικλετιστής θα επιλέξει το ολοκαίνουριο ΜΤ, ακόμα κι αν πάσχει στα σημεία.

harris_x
17/10/2016, 09:49
Ας μην αλάξουμε το θέμα σε SV vs MT...

Anritsu
17/10/2016, 10:05
Από άποψη specs το sv χαντακώνεται ίσως στα αρχαία φρένα , που φαντάζομαι εξυπηρετούν την λογική του χαμηλού κόστους και του " όσο χρειάζεται" . Σίγουρα είναι πιο μπαμπάτσικο απο το mt-07 και για μένα στο 1.88 επιλογές είναι κάπως περιορισμένες . Επίσης στο θέμα του ντιζάιν θεωρώ πως όσο πιο επιθετικό/μοντέρνο/περίεργο είναι ένα μηχανάκι , όσο γρήγορα ενθουσιάζεσαι άλλο τόσο γρήγορα το βαριέσαι . Όπως τα φανταχτερά χρώματα ένα πράμα . Παντώς 07 βρώμισε ο τόπος και τωρα με το tracer κάτι θα πρέπει να κάνουνε στην σουζου πριν τους πάρει εντελώς τα σώβρακα η γιαμάχα.

Konstantinos
18/11/2016, 08:56
Όπως φαίνεται, το μοναδικό μειονέκτημα του SV -σε σχέση με τον ανταγωνισμό- είναι η λεπτή και άβολη σέλα.
Υπάρχει περίπτωση να βρει κάποιος μια καλή after market;

ptc
18/11/2016, 09:03
Όπως φαίνεται, το μοναδικό μειονέκτημα του SV -σε σχέση με τον ανταγωνισμό- είναι η λεπτή και άβολη σέλα.
Υπάρχει περίπτωση να βρει κάποιος μια καλή after market;

Δε χρειάζεται να αγοράσεις καινούρια after market. Έχει μάστορες που κάνουν θαύματα. Μπορείς να φτιάξεις τη σέλα της μηχανής και να την κάνεις όπως θες, με ότι υλικό θέλεις.

sisos
28/01/2020, 19:07
Παιδια ενα τοσο καλο μηχανακι γνησιο ιαπωνεζικο τελικα γιατι δεν πουλαει. Ουτε ενα δεν εχω δει στο δρομο.για το sv 650 μιλαω. Πολυ ομορφο και ωραιο μοτερ. Γιατι δεν εχει πουλήσει. Ειδικά. μοντελα απο το 17 και μεχρι σημερα. Τελειως απατο. Κριμα ειναι.

doctor_john
28/01/2020, 19:37
Έιμαστε μικρή χώρα και η suzuki κατάφερε να το κάνει ανταγωνιστικό το 2016.
Όσο κρατάει τιμή είναι δύσκολο να κοντράρει τόσα duc που βρίσκεις στα ίδια χρήματα.
Κερδίζει κόσμο απλά δεν φαίνεται, μη σε ανησυχεί.

sisos
28/01/2020, 19:41
Έιμαστε μικρή χώρα και η suzuki κατάφερε να το κάνει ανταγωνιστικό το 2016.
Όσο κρατάει τιμή είναι δύσκολο να κοντράρει τόσα duc που βρίσκεις στα ίδια χρήματα.
Κερδίζει κόσμο απλά δεν φαίνεται, μη σε ανησυχεί.

Μα νομιζω οτι εχει καλη τιμη. Για καινούργιο μιλαω

BLiTzER
28/01/2020, 19:53
Παιδια ενα τοσο καλο μηχανακι γνησιο ιαπωνεζικο τελικα γιατι δεν πουλαει. Ουτε ενα δεν εχω δει στο δρομο.για το sv 650 μιλαω. Πολυ ομορφο και ωραιο μοτερ. Γιατι δεν εχει πουλήσει. Ειδικά. μοντελα απο το 17 και μεχρι σημερα. Τελειως απατο. Κριμα ειναι.

Επειδή υπάρχει το ΜΤ.

sisos
28/01/2020, 19:54
Επειδή υπάρχει το ΜΤ.εκει πηγε κι εμενα το μυαλο μου. Αλλα σαν να μου φαινεται ποιο ανετο το sv

BLiTzER
28/01/2020, 19:56
Γούστα είναι. Προφανώς ο κόσμος προτιμάει το πιο μοντέρνο.

doctor_john
28/01/2020, 19:56
Μα νομιζω οτι εχει καλη τιμη. Για καινούργιο μιλαω

Και; δεν μπα να δίνουν ένα ζευγάρι λάστιχα και τρια χρόνια e-pas δώρο, όταν με τα ίδια χρήματα αγοράζεις ducati
πόσοι θα το προτιμήσουν; Πόσοι είμαστε νομίζεις το αγοραστικό κοινό;

Αυτοί που είναι τόσο ανθεκτικοί στην γοητεία και τόσο (δεν μπορώ να βρώ το επίθετο) που ζυγίζουν περισσότερο
το καινούριο κ.λπ. Δεν βγαίνουν με το κρύο, δεν πολυβγαίνουν έτσι και αλλιώς, γκρινιάζει και η πεθερά τους..

Εσύ τι θα έπερνες καινούριο sv 650 με 7000ε ή S2R με 4500ε και 70000χλμ;

BLiTzER
28/01/2020, 19:58
Αλήθεια, εσύ, ντόκτορα, πιστεύεις ότι το SV δεν πουλάει επειδή ο κόσμος αγοράζει... Ducati;

Προσωπικά, ducati με 70.000 χλμ δεν το αγόραζα ούτε με 500€.

bulmont
28/01/2020, 19:59
Εσύ τι θα έπερνες καινούριο sv 650 με 7000ε ή S2R με 4500ε και 70000χλμ;

FORD FIESTA...............:bawl:

sisos
28/01/2020, 20:00
Αλήθεια, εσύ, ντόκτορα, πιστεύεις ότι το SV δεν πουλάει επειδή ο κόσμος αγοράζει... Ducati;

Προσωπικά, ducati με 70.000 χλμ δεν το αγόραζα ούτε με 500€.

Για πες. Εχει ενδιαφέρον

BLiTzER
28/01/2020, 20:06
Για πες. Εχει ενδιαφέρον

Τι να πω; Δεν υπάρχει κάτι περισσότερο ή λιγότερο από αυτό που είπα.

Στην ερώτησή σου πήρες επίσης απάντηση. Η κατηγορία αυτή έχει 2-3 σοβαρούς εκπροσώπους μόνο, και το ΜΤ έχει σαρώσει την αγορά (όχι μόνο στην Ελλάδα), παρόλο που η τιμή του έχει ανέβει από το 2014 και το SV είναι σημαντικά φθηνότερο πλέον.

Αν σου αρέσει και σκέφτεσαι να πάρεις καινούριο SV πάντως, πάρ'το. Μια χαρά μηχανάκι είναι και σε εξαιρετική τιμή.

sisos
28/01/2020, 20:08
Τι να πω; Δεν υπάρχει κάτι περισσότερο ή λιγότερο από αυτό που είπα.

Στην ερώτησή σου πήρες επίσης απάντηση. Η κατηγορία αυτή έχει 2-3 σοβαρούς εκπροσώπους μόνο, και το ΜΤ έχει σαρώσει την αγορά (όχι μόνο στην Ελλάδα), παρόλο που η τιμή του έχει ανέβει από το 2014 και το SV είναι σημαντικά φθηνότερο πλέον.

Αν σου αρέσει και σκέφτεσαι να πάρεις καινούριο SV πάντως, πάρ'το. Μια χαρά μηχανάκι είναι και σε εξαιρετική τιμή.
Ναι. Απλα υπαρχει ενα θεμα ομως. Αυτο της ανεμοκαλυψης.

doctor_john
28/01/2020, 20:20
Αλήθεια, εσύ, ντόκτορα, πιστεύεις ότι το SV δεν πουλάει επειδή ο κόσμος αγοράζει... Ducati;
Προσωπικά, ducati με 70.000 χλμ δεν το αγόραζα ούτε με 500€.


Ναι, το πιστεύω. :)
Ανάμεσα σε αυτούς που θέλουν V μεσαίου κυβισμού είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος τα ducati.

Συμφωνώ, στηρίζομαι και κερνάω φίλους με την άποψη σου! Έχεις 1000DS δίκια! :a08:

Φαντάσου, σε μια τόσο μικρή χώρα με τόσο μικρό κοινό, έχοντας διαρροές σε ποιοτικά και πάμφθηνα δικύλινδρα σε σειρά
που να επιβιώσει το suzuki;..

BLiTzER
28/01/2020, 22:46
Ναι, το πιστεύω. :)
Ανάμεσα σε αυτούς που θέλουν V μεσαίου κυβισμού είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος τα ducati.

Αν βρεις οποιοδήποτε ducati στις 20 πρώτες θέσεις των ταξινομήσεων της χώρας, κερνάω S2R. Όχι "V μεσαίου κυβισμού". ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ducati.

:beer:

Κανείς δεν ενδιαφέρεται αν είναι V ή όχι. Δεν είμαστε στο 1981. Μια χαρά δουλεύουν και οι εν σειρά διατάξεις σήμερα.


Ναι. Απλα υπαρχει ενα θεμα ομως. Αυτο της ανεμοκαλυψης.

Γιατί κοιτάς γυμνό εξ αρχής, αν θες ανεμοκάλυψη;

kostaspetrou
28/01/2020, 22:51
Απλά όσοι παίρνουν σουζούκι δρόμου, θα προτιμήσουν είτε κάτι αμιγώς ταξιδιάρικο, είτε κάτι με μεγάλη ιπποδύναμη.

Σαν μηχανάκι είναι καλύτερο του ντουκάτι (άποψή μου), αλλά απλά δεν έχει καθιερωθεί.

Η ελληνική αγορά είναι περίεργη.

Για αντίστοιχους λόγους δεν πούλησε πολύ το bandit.

doctor_john
29/01/2020, 00:09
Αν βρεις οποιοδήποτε ducati στις 20 πρώτες θέσεις των ταξινομήσεων της χώρας, κερνάω S2R. Όχι "V μεσαίου κυβισμού". ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ducati.

:beer:

Κανείς δεν ενδιαφέρεται αν είναι V ή όχι. Δεν είμαστε στο 1981. Μια χαρά δουλεύουν και οι εν σειρά διατάξεις σήμερα.


Δεν έχει να κάνει με τις ταξινομήσεις. Ρεαλιστικά, με τα χρήματα ενός καινούριου SV πέρνω ένα ducati και το κάνω καινούριο
χωρίς τις παιδικές ασθένειες του εργοστασίου.
Θα εκπλαγώ και θα λυπηθώ για κάποιον που επιλέγει ενα ducati για τις επιδόσεις του. Φυσικά και υπάρχουν μια χαρά δικύλινδρα
που "κάνουν την δουλειά". Ψάχνω όμως για "επαγγελματία"; δε νομίζω, μάλλον για σχέση ψάχνω με "επαγγελματικά" χαρακτηριστικά :lol:

Έχει να κάνει με το σύνολο της ενέργειας που δεχόμαστε και προφανώς από την κατεύθυνση της παιδείας που έχουμε αναπτύξει.
Θα ήταν ψέμα να σου πώ ότι μου έρχεται να χαϊδέψω ένα kawasaki, που τα γουστάρω κι'όλας. Πολύ μεγαλύτερο αν σου πώ ότι
δεν μου έρχεται με ένα ducati.
Σίγουρα είναι το "πώς" και όχι το "με πόσα" και νομίζω πως αυτό απαντάται στο κοινό που στοχεύει το SV.

:beer:

BLiTzER
29/01/2020, 00:16
Βρε ντοκτορτζόν, πρώτα μας λες ότι τα SV δεν πουλάνε επειδή στην ίδια τιμή προτιμούν τα Ducati. Και σου εξηγώ ότι αυτό, φυσικά, δεν ισχύει. Τα Ducati είναι παντελώς ανύπαρκτα στην αγορά, κανείς δεν τα προτιμά, εκτός από άσχετους λεφτάδες και ρομαντικούς άλλων εποχών, που έχουν τη μοτοσικλέτα για να τη χαϊδεύουν, όπως λες, κι όχι να την καβαλάνε και να καλύπτουν χιλιόμετρα καθημερινά. Και τώρα το γυρνάς σε "επαγγελματικά" και παιδεία και ξέρω γω.

Κατά τ'άλλα κι εγώ προτιμώ να χαϊδεύω ένα Ducati έναντι ενός Kawasaki, αλλά για να κάνω αυτό για το οποίο κατασκευάζονται οι μοτοσικλέτες, δε θα αγόραζα κανένα από τα 2. :p

doctor_john
29/01/2020, 00:31
Έχεις δίκιο, πλατιάζω αλλά μην μείνει πως λέω χωρίς παιδεία όποιον δεν γουστάρει ducati. Άλλης κατεύθυνσης ξακάθαρα ;)


....Κατά τ'άλλα κι εγώ προτιμώ να χαϊδεύω ένα Ducati έναντι ενός Kawasaki,....

414607

Coyote.V
29/01/2020, 07:27
Έχεις δίκιο, πλατιάζω αλλά μην μείνει πως λέω χωρίς παιδεία όποιον δεν γουστάρει ducati. Άλλης κατεύθυνσης ξακάθαρα ;)


Εννοείς ότι την κουνάει την αχλαδιά;

nikonian
29/04/2020, 10:55
Μετά από 5 χρόνια με σκούτερ, λόγω κορωνοϊού σκέφτηκα ότι , αν έρθει, δεν θέλω να με βρει ο χάρος πάνω σε "βέσπα".

Έτσι ετοιμάζομαι για κανένα SV650 - 2018 μεταχειρισμένο. Το έχει κανείς να μου πει τι πρέπει να προσέξω;

sapila racing
29/04/2020, 11:02
Μετά από 5 χρόνια με σκούτερ, λόγω κορωνοϊού σκέφτηκα ότι , αν έρθει, δεν θέλω να με βρει ο χάρος πάνω σε "βέσπα".

Έτσι ετοιμάζομαι για κανένα SV650 - 2018 μεταχειρισμένο. Το έχει κανείς να μου πει τι πρέπει να προσέξω;

Εχε υπ όψιν οτι το 2018 έχει τελείως άχρηστα φρένα, το 2019 του έβαλαν 4πίστονες εμπρός επιτέλους μετά απο 20 χρόνια.

nikonian
29/04/2020, 11:35
Το διάβασα αυτό για τις 4πίστονες , αλλά δεν διάβασα πουθενά παράπονα για τις παλιές 2 πίστονες, παρά μόνο από τον Μπάμπη Μέντη, τον οποίο ουδέποτε λάμβανα υπ' όψιν, γιατί πάντα ήταν ο απόλυτος ducatista και έχουμε αρπαχτεί πολλές φορές στο απώτερο παρελθόν, σε κάποιο message Board για τα τεστ του στο περιοδικό.
Δεδομένης της χρήσης πόλης κατά 99%, δεν νομίζω ότι θα μου χρειαστεί το αρχικό δάγκωμα. Θυμάμαι ότι στην πόλη το Hornet 600 με 2πίστονες και το Hornet 900 με 4πίστονες, μου ενέπνεαν την ίδια ασφάλεια.

Έχεις δοκιμάσει το παλιό sv και σε προβλημάτισε;

sapila racing
29/04/2020, 12:08
Το διάβασα αυτό για τις 4πίστονες , αλλά δεν διάβασα πουθενά παράπονα για τις παλιές 2 πίστονες, παρά μόνο από τον Μπάμπη Μέντη, τον οποίο ουδέποτε λάμβανα υπ' όψιν, γιατί πάντα ήταν ο απόλυτος ducatista και έχουμε αρπαχτεί πολλές φορές στο απώτερο παρελθόν, σε κάποιο message Board για τα τεστ του στο περιοδικό.
Δεδομένης της χρήσης πόλης κατά 99%, δεν νομίζω ότι θα μου χρειαστεί το αρχικό δάγκωμα. Θυμάμαι ότι στην πόλη το Hornet 600 με 2πίστονες και το Hornet 900 με 4πίστονες, μου ενέπνεαν την ίδια ασφάλεια.

Έχεις δοκιμάσει το παλιό sv και σε προβλημάτισε;

Δεν έχω δοκιμάσει το SV αλλά είχα το Kawasaki ZR7 που είχε τις ίδιες άχρηστες δαγκάνες εμπρός και όντως ηταν χάλια.
Φυσικά με τακάκια, σωληνάκια, ελατήρια εμπρός καπως βελτιώθηκε, αλλά και πάλι δεν είχε σωστά φρένα.
Τα φρένα του παλιού Hornet 600 με τις διπίστονες Nissin είναι όντως ΟΚ τα έχω δοκιμάσει, δεν συγκρίνονται με του SV.

lospsi
29/04/2020, 12:11
Δεν έχω δοκιμάσει το SV αλλά είχα το Kawasaki ZR7 που είχε τις ίδιες άχρηστες δαγκάνες εμπρός και όντως ηταν χάλια.
Φυσικά με τακάκια, σωληνάκια, ελατήρια εμπρός καπως βελτιώθηκε, αλλά και πάλι δεν είχε σωστά φρένα.
Τα φρένα του παλιού Hornet 600 με τις διπίστονες Nissin είναι όντως ΟΚ τα έχω δοκιμάσει, δεν συγκρίνονται με του SV.

Δεν μπορούν να μπουν οι τετραπίστονες tokico του SV1000 (νομίζω και το bandit 1250 τις φοράει)? Αν ναι, εύκολη μόντα σε μελλοντικό χρόνο, πολύ καλές δαγκάνες κατά την γνώμη μου...

nikonian
29/04/2020, 12:49
Να' σαι καλά Άρη. Σ'εσένα έχω εμπιστοσύνη. Θα το ξανασκεφτώ.

doctoras
29/04/2020, 12:52
Το διάβασα αυτό για τις 4πίστονες , αλλά δεν διάβασα πουθενά παράπονα για τις παλιές 2 πίστονες, παρά μόνο από τον Μπάμπη Μέντη, τον οποίο ουδέποτε λάμβανα υπ' όψιν, γιατί πάντα ήταν ο απόλυτος ducatista και έχουμε αρπαχτεί πολλές φορές στο απώτερο παρελθόν, σε κάποιο message Board για τα τεστ του στο περιοδικό.
Δεδομένης της χρήσης πόλης κατά 99%, δεν νομίζω ότι θα μου χρειαστεί το αρχικό δάγκωμα. Θυμάμαι ότι στην πόλη το Hornet 600 με 2πίστονες και το Hornet 900 με 4πίστονες, μου ενέπνεαν την ίδια ασφάλεια.

Έχεις δοκιμάσει το παλιό sv και σε προβλημάτισε;

βασικά για νορμάλ χρήση και αναβάτες βόλτας είναι μια χαρά η διπίστονες
Κάποιες παρτιδες μανάδας abs είχαν προβλήματα αλλάχτηκε απο την suzuki σε εγγύηση(που νομίζω οτι είναι της bosch). Όταν δημιουργούσε προβλήματα το abs συνδυαστικά με τις διπίστονες δημιουργουσε ένα lag με αποτέλεσμα να χάνεις αίσθηση και αποτελεσματικότητα φρένου
Θεωρώ οτι εάν το πάρεις μτχνο θα το έχει βγάλει στον προηγούμενο (αν άνηκε στην ελαττωματική παρτίδα)

toyar
29/04/2020, 13:12
με βαση οτι το μοντελο του 20 ειναι σε προσφορα και με 4ετη εγγυηση δεν ξερω αν αξιζει τωρα να παει καποιος σε μεταχειρισμενο

sapila racing
29/04/2020, 13:17
Δεν μπορούν να μπουν οι τετραπίστονες tokico του SV1000 (νομίζω και το bandit 1250 τις φοράει)? Αν ναι, εύκολη μόντα σε μελλοντικό χρόνο, πολύ καλές δαγκάνες κατά την γνώμη μου...

Δεν νομίζω να μπαίνουν αυτές χωρίς αντάπτορες.
Αν βάλεις και ανταπτορες στην εξίσωση, βάζει και οτι δαγκάνες θέλεις βέβαια.

nikonian
29/04/2020, 13:28
με βαση οτι το μοντελο του 20 ειναι σε προσφορα και με 4ετη εγγυηση δεν ξερω αν αξιζει τωρα να παει καποιος σε μεταχειρισμενο

Όχι δεν αξίζει, ιδίως αν δει κανείς τις εξωφρενικές τιμές στα μεταχειρισμένα γενικά. Αυτό που κοιτάζω είναι ενός έτους και το δίνει 700-900 ευρώ κάτω από καινούριο.
Όταν όμως το μηχανάκι είναι κατασκευασμένο για να ζήσει 12-15 χρόνια ακόμα και ο αναβάτης σαφώς λιγότερο, δεν λέει να πάρεις καινούριο. Εγώ είμαι ήδη 54ρων Δεκεμβρίων. Πόσο ακόμα θα μπορώ να καβαλάω και να το διασκεδάζω;

panavour
29/04/2020, 13:38
αν ειναι για 700-900 διαφορα, παρε καινουργιο και βαλε καμμια δοση,ποτε δεν ξερεις τι εχει κανει ο παλαιος ιδιοκτητης.

sapila racing
29/04/2020, 13:40
Όχι δεν αξίζει, ιδίως αν δει κανείς τις εξωφρενικές τιμές στα μεταχειρισμένα γενικά. Αυτό που κοιτάζω είναι ενός έτους και το δίνει 700-900 ευρώ κάτω από καινούριο.
Όταν όμως το μηχανάκι είναι κατασκευασμένο για να ζήσει 12-15 χρόνια ακόμα και ο αναβάτης σαφώς λιγότερο, δεν λέει να πάρεις καινούριο. Εγώ είμαι ήδη 54ρων Δεκεμβρίων. Πόσο ακόμα θα μπορώ να καβαλάω και να το διασκεδάζω;

700-900 κάτω απο το καινούριο? Υπερβολικό το βρίσκω.

Μήπως να έβρισκες πάλι κανένα Hornet 900 που το ξέρεις και είναι και πολύ καλύτερο και θα το πάρεις και πιο φτηνά? :cool:

panavour
29/04/2020, 13:44
700-900 κάτω απο το καινούριο? Υπερβολικό το βρίσκω.

Μήπως να έβρισκες πάλι κανένα Hornet 900 που το ξέρεις και είναι και πολύ καλύτερο και θα το πάρεις και πιο φτηνά? :cool:

Υπερβολικο προς τα κατω ή προς τα πανω?

sapila racing
29/04/2020, 13:47
Υπερβολικο προτ τα κατω ή προς τα πανω?

Μα προς τα πάνω φυσικά.
Πολύ ακριβά εφ όσον το νέο μοντέλο ειναι αναβαθμισμένο εκεί που πόναγε και το αγοράζεις και καινουριο με τόσο μικρή διαφορά.

doctoras
29/04/2020, 14:00
αν είναι περιορισμένο το μπατζετ δεν τσεκάρεις αυτό αν είναι καλό (https://www.car.gr/27971448-suzuki-sv-650)

nikonian
29/04/2020, 14:00
Έχει πάνω του και εξτραδάκια 600 ευρώ. Αυτά που χρειάζομαι εγώ , βέβαια, είναι 200 ευρώ. Την τριπλέτα ίσως να την πουλήσω.
Πρακτικά δηλαδή είναι 1000 ευρώ κάτω, 15% , για 1 χρόνο και 7.500χλμ

nikonian
29/04/2020, 14:25
αν είναι περιορισμένο το μπατζετ δεν τσεκάρεις αυτό αν είναι καλό (https://www.car.gr/27971448-suzuki-sv-650)

Το τσεκάρω κι αυτό, αλλά από τις φωτό βλέπω ότι θέλει λάστιχα πέρσι (4 ετών) και τα λάδια αλλάχθηκαν πριν από 2 χρόνια. Θα δούμε.
Ευχαριστώ πάντως.

nikonian
08/05/2020, 07:52
418013

Τελικά το πήρα, φορτωμένο και σαν καινούριο.
Πρώτες εντυπώσεις:
*Ταπεινή εμφάνιση που δεν εκλιπαρεί για λίγη δημοσιότητα.
*Η σέλα είναι ...μάρμαρο.
*Τα φρένα επαρκέστατα για την πόλη.
*Το μοτέρ μέσα στην πόλη απαιτεί πολύ συμπλέκτη και κουράζει, αλλά μόλις βρει λίγα μέτρα καθαρά μπροστά, εύκολα ξεφτιλίζει το πίσω λάστιχο.
*Οι γωνίες χέρι-πόδια-κορμός , απλά άψογες.
*Οι επιτόπιοι ελιγμοί εφικτοί. Χαμηλή σέλα, στενό σύνολο, λογικό βάρος.
*Η άνεση των αναρτήσεων μέτρια. Πίσω έχει μοχλικό και συμβιβάζει συμπαθητικά την άνεση με τη διαχείριση των ίππων. Το μπροστινό της showa απλά σοβαρό.
*Στην ανοικτή κίνηση (πχ Κηφισός ) κινείται με μια 6η , που επιταχύνει μεστά από τις 3.500σαλ χωρίς να απαιτεί κατεβάσματα. Υποθέτω ότι το ίδιο θα συμβαίνει και σε κάθε επαρχιακή διαδρομή.
* ΗΧΟΣ που θυμίζει on-off , τρακτερωτός, άλλες ώρες πορωτικός και υπέροχος, άλλες πάλι ενοχλητικός.

o_gavros
08/05/2020, 07:55
Να το χαρείς όσο δεν πάει!καλοβολτο!

Kickstart
08/05/2020, 08:17
καλοτάξιδο φίλε και πάντα όρθιος...πολύ το γουστάρω, το χα κάνει τεστ ραϊντ οταν το χαν πρωτοφερει πριν χρόνια...όντως η σέλα είναι για φακίρηδες...θέλει μετατροπή να τη φέρεις στα μέτρα σου...κατά τ αλλα είναι άριστο καθημερινό γυμνό...και δεν έχει ακουστεί τπτ από ατέλειες όσα χρόνια είναι στην πιάτσα...μόνο για τα πρώτα μοντέλα είχαν πει για κάποια ανεπάρκεια στις δαγκάνες μπροστά αλλά το διόρθωσε η σουζουκι στα επόμενα μοντέλα.

sapila racing
08/05/2020, 08:31
Μεγειά σου!
Καλές βόλτες κι ελπίζω να σε βολέψει τέλεια. :beer:

toyar
08/05/2020, 08:36
Τίμιο μηχανάκι συντροφος
καλοταξιδο ναναι.....

doctor_john
08/05/2020, 10:00
Πολύ ωραίο! Με 'γειές!

doctoras
08/05/2020, 10:09
καλορίζικο! πολύ τίμιο μηχανάκι και ποιοτικά κατασκευασμένο

lospsi
08/05/2020, 10:15
Καλοτάξιδο! Τίμια μηχανάκια τα SV 650!

RaGe_Raptor
08/05/2020, 21:34
Καλοτάξιδο!

nikonian
08/05/2020, 21:42
Σας ευχαριστώ πολύ όλους .

Πάντα όρθιοι !

cosgili
09/05/2020, 01:20
Καλοτάξιδο, πάντα όρθιος και να το χαρείς όσο δεν πάει!
:beer:beer:

giorgosb
26/11/2020, 14:20
Euro 5 (https://www.bikeit.gr/nea-montela-suzuki/item/25317-suzuki-sv650-sv650x-2021-euro-5-kai-nea-xromata) και νέα χρώματα, χωρίς αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Στις εκθέσεις από Ιανουάριο του 2021.

423143

423144

423145

panavour
26/11/2020, 15:21
Ε αφου θα ειναι το ιδιο αλλα θα εχει νεα χρωματα να μην εχει κανα χιλιαρικο παραπανω??:lol::lol::lol:

giorgosb
26/11/2020, 15:53
Ε δεν νομίζω, δεν τα συνηθίζει αυτά η Suzuki πιστεύω.. Πχ στην τελευταία ανανέωση του μοντέλου '20 που μπήκαν τετραπίστονες η τιμή διαμορφώθηκε στα 6.890, παραμένοντας πολύ ανταγωνιστική.

nikonian
26/11/2020, 16:54
Μόνο που δεν μας λέει το άρθρο ποιες είναι αυτές οι τεχνικές "βελτιώσεις" που το κάνουν να συμμορφώνεται με τις euro 5.
Μήπως μειώνουν την άχρηστη και υπερβολική ιπποδύναμη πχ ;

DoctoR_k6
26/11/2020, 17:02
Μόνο που δεν μας λέει το άρθρο ποιες είναι αυτές οι τεχνικές "βελτιώσεις" που το κάνουν να συμμορφώνεται με τις euro 5.
Μήπως μειώνουν την άχρηστη και υπερβολική ιπποδύναμη πχ ;

Εδω (https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2020/october/suzuki-sv650-to-survive-euro5)αναφερει κατι ψιλα...
Θα μαθευτουν που θα παει...κρυφα δεν θα μεινουν.

Η ιπποδυναμη ποτε δεν ειναι αχρηστη... :D

georgeapostolo
06/04/2021, 15:49
Χαιρετώ.

Γλυκοκοιτάζω έντονα το SV 650. Είμαι 1,85 και με προβληματίζει το αν θα μου πέσει λίγο μικρή σε μέγεθος. Έχει κανεις εμπειρία από το συγκεκριμένο μοντέλο να μας πει αν είναι κατάλληλο για κάπως πιο ψηλούς αναβάτες;

doctor_john
06/04/2021, 16:10
Είσαι στο όριο της εντύπωσης που θα δίνεις, αν είναι ανοικτόχρωμη ακόμα καλύτερα.
αναλογα το μήκος των ποδιών σου ίσως αλλαξεις λίγο την θέση των μαρσπιέ αλλα θα το δεις μόνος.

Ποια θεωρείς ότι σου έρχεται πολύ καλα;

yianband
18/03/2022, 12:57
Καλησπέρα, χαιρετώ άπαντες και θέτω το εξής ερώτημα: υπάρχει κανείς που να μπορεί να μου δώσει πληροφορίες για τις ταξιδιωτικές αρετές του sv650, αν υπάρχουν; Έχω ένα bandit gsf650 sa του 2012, αλλά μεγάλωσα πιά, τα μακρινά ταξίδια κόπηκαν, το βάρος και ο όγκος με κούρασαν στην πόλη, οπότε κοιτάζω κάτι πιό βολικό. Αλήθεια, αυτά τα ζελατινάκια givi, puig κλπ κόβουν καθόλου αέρα; Νομίζω πως ο "nikonian" έχει εμπειρία σχετικά. Αναμένω απάντηση και ευχαριστώ εκ των προτέρων

doctoras
18/03/2022, 14:20
Καλησπέρα, χαιρετώ άπαντες και θέτω το εξής ερώτημα: υπάρχει κανείς που να μπορεί να μου δώσει πληροφορίες για τις ταξιδιωτικές αρετές του sv650, αν υπάρχουν; Έχω ένα bandit gsf650 sa του 2012, αλλά μεγάλωσα πιά, τα μακρινά ταξίδια κόπηκαν, το βάρος και ο όγκος με κούρασαν στην πόλη, οπότε κοιτάζω κάτι πιό βολικό. Αλήθεια, αυτά τα ζελατινάκια givi, puig κλπ κόβουν καθόλου αέρα; Νομίζω πως ο "nikonian" έχει εμπειρία σχετικά. Αναμένω απάντηση και ευχαριστώ εκ των προτέρων

αν είσαι με την εργοστασιακή στο banditi αντε και ένα φρυδάκι πανω, σου κάνει το sv650 μιας και οι διαφορές δεν είναι μεγάλες naked το ένα semi naked το άλλο
αν έχεις βάλει καμια τζαμαρία στο bandit δεν σου κάνει το sv650 πας για Transalp/vstrom

για ανεμοθώρακα έχει για όλα τα γουστα (προσοχή σε κάτι κακογουστους ενός μέτρου)
https://www.google.com/search?q=sv+650+screen&tbm=isch&ved=2ahUKEwjFjJjW3s_2AhUy5OAKHR0zDo4Q2-cCegQIABAA&oq=sv+650+screen&gs_lcp=CgNpbWcQAzoHCCMQ7wMQJzoFCAAQgAQ6BAgAEB46BggAEAUQHjoECAAQEzoICAAQBRAeEBM6BggAEB4QE1CQD1jKFmDcG GgAcAB4AIABzgGIAb8GkgEFMS41LjGYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=jIU0YsWWCrLIgwed5rjwCA&bih=702&biw=1524&hl=el

yianband
22/03/2022, 10:59
Thank you "doctoras". Ψάχνω να βρω και κάποιο μεταχειρισμένο για να έχω άποψη από πρώτο χέρι, αλλά δεν έχει κυκλοφορήσει και πολύ το συγκεκριμένο. Καλή συνέχεια. Αν υπάρχει και άλλος με κάποια γνώμη, ευπρόσδεκτη

Kickstart
22/03/2022, 11:59
ειχα πριν λιγο καιρό για κανα δυο χρόνια το μπαντιτ που εχεις.

το sv το ειχα κανει ενα τεστραϊντ οταν ειχε πρωτοβγει.

δεν εχει σχέση το ενα μηχανάκι με το αλλο (καλα φαντάζομαι αυτό το ξερεις δεν χρειάζεται επισήμανση)

το sv εχει σαφώς μικροτερο (μανιτζεβελο) όγκο και στην πόλη ειναι μανούλα...το τιμονακι κόβει αρκετά, ειναι μπροστα στο μπαντιτ αρκετά ελαφρύτερο σε αίσθηση...εχει κατά την γνώμη μου (και απ ότι θυμάμαι στην ολιγόωρη επαφή) απαίσια σέλα (τη μαμά εννοώ) ενώ για τον συνεπιβάτη δεν μου ειχε φανεί να εχει και πολυ χώρο....επίσης τα ποδιά μου ειχαν μια γωνία που μετά απο λιγο άρχισε να μου την σπαει (1.82 υψος) στερειται ουρας και με μπαγκαζιερα δεν δείχνει και όμορφο (απο κάποια που εχω δει στο δρομο). Θα το διάλεγα για μεσα στην πολη και περιαστικές διαδρομές ή έστω για κοντινές εξορμήσεις αλλα για ταξιδια κανονικα φορτωμενος με μπαγκαζια και ταχύτητες εθνικων οδων δεν κάνει...ειναι αυτο το "μεγάλωσα πια" που γράφεις στο πρωτο σου ποστ, το μηχανάκι ειναι ολόγυμνο...θα πέφτει ξυλο σε ταξίδι...οτι ζελατινακι και να βάλεις, μπαντιτ δεν θα γίνει.