Σύνδεση

View Full Version : KTM 390 Adventure



Σελίδες : 1 [2] 3

Panos76
12/08/2018, 01:22
/mini-features/2019-ktm-390-adventure-spy-photos.html[/URL]


ΥΓ Το μπροστινό φανάρι είναι όντως ΓΤΠ,αλλά είναι κάτι που διορθώνεται εύκολα.

Σαν ξε- λαιμιασμένη - παραπονεμένη ακρίδα είναι.

giorgosb
12/08/2018, 02:14
6.000-6.500, παρακάτω δεν πρόκειται να είναι με τίποτα

Αναρωτιέμαι αν θα αποσπάσει πελάτες από το cb500x. Δύσκολο το βλέπω

lleonidas
12/08/2018, 02:51
Στην Ινδία (https://www.zigwheels.com/newbikes/KTM) η αναμενόμενη τιμή του είναι πάνω από 250.000 lakh, ίσως 300.000.
Eκεί το 390 duke κοστίζει 240.000 lakh ενώ ένα KTM 1050 adv κοστίζει 900.000.
Εκτιμώ ότι θα υπερβεί τα 6500€ η τιμή του στην Ελλάδα.
Δε γινεται να είναι φτηνότερο όταν πχ το μικρό versάκι των 296cc/40hp κοστολογείται 6.000€!

DRAKONET
12/08/2018, 11:48
Στην Ινδία (https://www.zigwheels.com/newbikes/KTM) η αναμενόμενη τιμή του είναι πάνω από 250.000 lakh, ίσως 300.000.
Eκεί το 390 duke κοστίζει 240.000 lakh ενώ ένα KTM 1050 adv κοστίζει 900.000.
Εκτιμώ ότι θα υπερβεί τα 6500€ η τιμή του στην Ελλάδα.
Δε γινεται να είναι φτηνότερο όταν πχ το μικρό versάκι των 296cc/40hp κοστολογείται 6.000€!

6000 δεν ειναι πολλα αν σκεφτεις οτι η φορο - μπηχτικη πολιτικη στην ελλαδα κανει πολλα...και η τιμη ειναι ιδια στην ιταλια....η στην αγγλια παρεμφερη...6160 εχει στην ισπανια...6450 στην αυστρια...λοιπον καταλαβαινεις οτι εδω εχει γινει προσπαθεια για καλη τιμη...και τωρα την δινει και με αξεσουαρ δωρο πλεον....
ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ..ΤΡΕΧΑ !!

Vstrommer71
17/09/2018, 18:17
Και πλησιάζουμε από ότι φαίνεται πιο κοντά στο μηχανάκι παραγωγής.
(19-17 οι τροχοί και χαμηλό φτερό,αλλά θα δούμε τελικά πως θα βγεί)
http://2wo.gr/news/nea-montela/2163-ktm-390-adventure-2019

lleonidas
24/03/2019, 20:26
Νέες spy photos (https://www.rushlane.com/ktm-390-adventure-alloys-12-spoke-12302057.html) (με καμουφλάζ άρα χάλια κι αυτές!).Μέσα στο 2019 θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις.

404692

basilis_k6
24/03/2019, 21:35
περιμένω πολύ να το δω. ελπιζω να μην ειναι φτηνιάρικο και να φτιάξουν το φανάρι γιατι στο 790 ειναι μεγάλη αποτυχια.

doctoras
24/03/2019, 21:48
στο πακέτο του duke 390 προσθήκη: 19" εμπρός τροχού, κάλυψη του πλαισίου περιμετρικά με πλαινά καπάκια, ψηλότερα καβαλέτα στο τιμόνι και εφάμιλλες αναρτήσεις με 20-30mm μακρύτερης διαδρομής, και σχάρα πίσω με προστατευτικά κάγκελα
404710

basilis_k6
24/03/2019, 22:13
εντωμεταξυ εβαλαν 21αρη στο 790 με τα 100+ αλογα και 19άρη στο 390?! wtf ktm?

giorgosb
25/03/2019, 01:38
Στις φωτογραφίες του άρθρου, το φανάρι φαίνεται ίδιο με του 790, δε νομίζω να αλλάξει κάτι μέχρι την έκδοση παραγωγής. O 19άρης τροχός είναι κάπως αναμενόμενος, μιας και ο άμεσος ανταγωνιστής θα είναι το CB500X..

Sebastian1980
25/03/2019, 11:25
Μπορεί κάποιος να πει στον σχεδιαστή kirska ή όπως αλλιώς τον λένε να σταματήσει να περνει σαν πηγή έμπνευσης τα έντομα(ακρίδα).
Φτάνει πια.
Κλέψε λίγο από το φανάρι του τενερε 700, λίγο από εδώ ,λίγο από εκεί , έτοιμο το φανάρι του 390. Δεν θα σε παρεξηγήσουμε.
Αυτό που πρέπει να ξεχωρίζει από όλα τα άλλα, άσχετα αν είναι χαλι μαυρο, δεν μπορώ να το καταλάβω.
Θα μου πεις γούστα είναι αυτά.
Αλλά να χαντακωνεις μια μοτο που σε όλα τα άλλα θα είναι super με το καλημέρα;.
Με βλέπω honda cb 500x παρά την ακριδομανα. Κρίμα.

Coyote.V
26/03/2019, 03:56
Και χελώνα να ήταν θα είχε έρθει μετά από τρία χρόνια πιστεύω.

lleonidas
29/05/2019, 14:35
407026

Από εδώ (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/ktm-390-adventure/)

basilis_k6
29/05/2019, 14:41
στη δευτερη φωτο του άρθρου ειναι άθλιο. θυμιζει τυχαιο μηχανάκι ινδικής μαρκας. τι παθανε στην κτμ?

lleonidas
29/05/2019, 14:44
Μη δίνεις σημασία σε αυτές.Aφενός είναι παλαιότερες και αφετέρου το μηχανάκι είναι άβαφο και καμουφλαρισμένο ή τέλος πάντων αρκετά μακριά από την τελική του μορφή :)

basilis_k6
29/05/2019, 15:40
Μη δίνεις σημασία σε αυτές.Aφενός είναι παλαιότερες και αφετέρου το μηχανάκι είναι άβαφο και καμουφλαρισμένο ή τέλος πάντων αρκετά μακριά από την τελική του μορφή :)

τα διαφανή πλαστικά στο πλάι της μουρης φαινονται ειδικα σχεδιασμένα και οχι κομμάτια που πετάξανε χυμα πανω. μια χαρα μορφη εχει ηδη το μηχανάκι ειναι σχεδόν τελικο σχέδιο.

lleonidas
29/05/2019, 15:49
Αντίστοιχα σχόλια κάνουμε κάθε φορά που δημοσιεύονται spy photos με λίγο ή πολύ καμουφλάζ και τελικά όταν έρχεται η στιγμή και βλέπουμε την κανονική μοτοσυκλέτα, αναθεωρούμε. Ασχέτως αν τελικά κάποια μοντέλα ούτως ή άλλως δεν αρέσουν σε κάποιους από εμάς.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα τα 790 adv και tenere τα οποία είχαν εισπράξει έντονα επικριτικά σχόλια αυτά τα χρόνια που τα περιμέναμε και τελικά αρέσουν σε αρκετούς.

Juohmaru!
29/05/2019, 16:13
Αντίστοιχα σχόλια κάνουμε κάθε φορά που δημοσιεύονται spy photos με λίγο ή πολύ καμουφλάζ και τελικά όταν έρχεται η στιγμή και βλέπουμε την κανονική μοτοσυκλέτα, αναθεωρούμε. Ασχέτως αν τελικά κάποια μοντέλα ούτως ή άλλως δεν αρέσουν σε κάποιους από εμάς.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα τα 790 adv και tenere τα οποία είχαν εισπράξει έντονα επικριτικά σχόλια αυτά τα χρόνια που τα περιμέναμε και τελικά αρέσουν σε αρκετούς.

Το Tenere όμορφο ήταν -ίσως και ομορφότερο- ως Τ7, όμορφο παρέμεινε, ενώ το 790 άσχημο ήταν, ασχημότερο παρέμεινε... όπως και σχεδόν όλα τα KTM τελευταίας κοπής... κατά την γνώμη μου τουλάχιστον!

Sebastian1980
29/05/2019, 20:12
Το Tenere όμορφο ήταν -ίσως και ομορφότερο- ως Τ7, όμορφο παρέμεινε, ενώ το 790 άσχημο ήταν, ασχημότερο παρέμεινε... όπως και σχεδόν όλα τα KTM τελευταίας κοπής... κατά την γνώμη μου τουλάχιστον!


Πόσο δίκιο έχεις!.
Άλλαξα γνώμη, εκεί που ήμουν έτοιμος να αγοράσω το honda 500x 2019 λέω να περιμένω το 2020 να δω επιτέλους το on-of KTM 390.
Προβλέπω την ίδια χρονιά να μας έρθει το kawasaki versys x400 καθώς και η extreme έκδοση του honda 500x με τροχούς με ακτίνες, προστατευτικό για το κάτω μέρους του κινητήρα καθώς και λάστιχα 50/50.
Ελπίζω δηλαδή.

Λευκάδιος
29/05/2019, 21:23
Πόσο δίκιο έχεις!.
καθώς και η extreme έκδοση του honda 500x με τροχούς με ακτίνες, προστατευτικό για το κάτω μέρους του κινητήρα καθώς και λάστιχα 50/50.
Ελπίζω δηλαδή.
Αυτό θα είναι καλή περίπτωση αν και (μάλλον) πιο ακριβή από το 390

Sebastian1980
29/05/2019, 21:55
Αυτό θα είναι καλή περίπτωση αν και (μάλλον) πιο ακριβή από το 390

Και μια μικρογραφία του Yamaha tenere 700 , κάτι σε 350-400cc με τιμή κοντά στα 7.000€ πιστεύω θα ήταν ιδανικό. Γιατί κακά τα ψέματα τα 10.500€ είναι αρκετά χρήματα.
Με ακουτεεεεεε εσείς στην Yamaha;.

Λευκάδιος
29/05/2019, 23:49
Και μια μικρογραφία του Yamaha tenere 700 , κάτι σε 350-400cc με τιμή κοντά στα 7.000€ πιστεύω θα ήταν ιδανικό. Γιατί κακά τα ψέματα τα 10.500€ είναι αρκετά χρήματα.
Με ακουτεεεεεε εσείς στην Yamaha;.

Τα 10.500 αρκετά και τα 14+του 790R ακόμα πιο πολλά.
Για να επιστρέψουμε όμως στο 390,λίγο πολύ αυτή θα είναι η εμφάνιση του και προσωπικά βλέποντας το απογοητεύομαι για άλλη μια φορά από την ΚΤΜ.Έχοντας στα θέλω μου την μικτή σπορ χρήση (με μεγαλη όμως έμφαση στο χώμα) και βλέποντας τα χαμηλά και στρουμπουλά μουλάρια δοκιμών είμαι σχεδόν σίγουρος ότι και αρκετοί φανατικοί 'οπαδοί' της εταιρείας που φαντάζοταν κάτι σε πρακτικό dakar race replica δεν θα ικανοποιηθούν με αυτή την εμφάνιση.
Η ΚΤΜ απ'οταν γιγαντώθηκε και άρχισε να διευρύνει την γκάμα της ώστε να καλύψει και τον τελευταίο υποψήφιο αγοραστή έχασε την αίγλη της 'μοναδικότητας'.Η δε (σχεδόν ίδια) εμφάνιση και ο εξοπλισμός των adv 1190,1290,1090,790adv απέχει πολύ από τα 950/990 που ήταν ότι πιο κοντινό σε αγωνιστικό 2κυλινδρο της εποχής.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει πολύ καλά ασφάλτινα και χωμάτινα μοντέλα στην φαρέτρα της και αυτός είναι ο σκοπός μιας εταιρείας,να πουλάει όλο και πιο πολύ.

Αλλά ρε μάγκες με το χέρι στην καρδιά ...μπορούμε να πούμε ότι αυτό το πράγμα είναι ready to race ή έστω adventure? ...
407036

Όταν θα μπορουσε να φτιάξει κατι τέτοιο ...?
407037

ΤάκηςΜπ
30/05/2019, 07:04
Τα 10.500 αρκετά και τα 14+του 790R ακόμα πιο πολλά.
Για να επιστρέψουμε όμως στο 390,λίγο πολύ αυτή θα είναι η εμφάνιση του και προσωπικά βλέποντας το απογοητεύομαι για άλλη μια φορά από την ΚΤΜ.Έχοντας στα θέλω μου την μικτή σπορ χρήση (με μεγαλη όμως έμφαση στο χώμα) και βλέποντας τα χαμηλά και στρουμπουλά μουλάρια δοκιμών είμαι σχεδόν σίγουρος ότι και αρκετοί φανατικοί 'οπαδοί' της εταιρείας που φαντάζοταν κάτι σε πρακτικό dakar race replica δεν θα ικανοποιηθούν με αυτή την εμφάνιση.
Η ΚΤΜ απ'οταν γιγαντώθηκε και άρχισε να διευρύνει την γκάμα της ώστε να καλύψει και τον τελευταίο υποψήφιο αγοραστή έχασε την αίγλη της 'μοναδικότητας'.Η δε (σχεδόν ίδια) εμφάνιση και ο εξοπλισμός των adv 1190,1290,1090,790adv απέχει πολύ από τα 950/990 που ήταν ότι πιο κοντινό σε αγωνιστικό 2κυλινδρο της εποχής.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει πολύ καλά ασφάλτινα και χωμάτινα μοντέλα στην φαρέτρα της και αυτός είναι ο σκοπός μιας εταιρείας,να πουλάει όλο και πιο πολύ.

Αλλά ρε μάγκες με το χέρι στην καρδιά ...μπορούμε να πούμε ότι αυτό το πράγμα είναι ready to race ή έστω adventure? ...
407036

Όταν θα μπορουσε να φτιάξει κατι τέτοιο ...?
407037

Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα

kalimera8764
30/05/2019, 13:08
Σκέφτομαι ένα "γυμνό" - βασική, χωμάτινη έκδοση με έναν σχετικά detuned, σύγχρονο κινητήρα. Να κρατάει μπόλικο λάδι, αραιά σέρβις κτλ.
Και μετά πούλα ΚΤΜ accessories σε όποιον θέλει.
Πούλα ντεπόζιτα, πούλα βαλίτσες, πούλα fering αλά Dakar, sm ζάντες. Μέχρι και ενισχυμένο υποπλαίσιο, ελατήρια πιρουνιού, αμορτισέρ. Κάνε αν θες και μια συνεργασία με καμία accerbis, givi, kayaba, Excel δεν ξέρω...

Κάνε online customized τις παραγγελίες.

Όπως στην αυτοκινητοβιομηχανία μια πλατφόρμα που μοιράζεται από SUV σε σπορ αμάξι ανάμεσα από πάνω από μια εταιρίες κιόλας...

Δε θα πάρει η μερίδα του λέοντος από το κοινό που ψάχνει ένα καινούριο xr250-400, ένα σύγχρονο drz-dr650-klr, ένα πιο βολτάδικο wr, crf κτλ.?
Θα μπορούσε να το κάνει με το 690, ίσως μπορεί να το κάνει με το 390 επίσης, γι αυτούς (μάλλον πιο χωμάτινους) που δε χρειάζονται 70 άλογα κτλ...

Λευκάδιος
30/05/2019, 14:15
Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα
Το ξέρω,αλλά τα δικά μου θέλω (και καποιων άλλων) είναι κάτι πιο λιτό και ελαφρύ που θα μπορούσε να βασίζεται σε exc με κάποιες διαφορές που θα το κάνουν πιο κατάλληλο για καθημερινή/μικτή εκδρομική χρήση.
Υπάρχει τεράστιο κενό σε απλά μηχανάκια όπως drz400,xr400 κλπ (όπως αναφέρθηκε πιο πανω),η χόντα έκανε μια προσπάθεια με το 450L αλλά δεν πληρεί ένα σημαντικό πράγμα,την αραιή συντήρηση.
Το 390 στοχεύει απευθείας σε gs310,versys 300 τα οποία είναι κατάλληλα για νέους αναβάτες που μεταξύ άλλων ισως πατήσουν και λίγο χώμα χωρίς απαιτήσεις.

basilis_k6
30/05/2019, 14:44
Το ξέρω,αλλά τα δικά μου θέλω (και καποιων άλλων) είναι κάτι πιο λιτό και ελαφρύ που θα μπορούσε να βασίζεται σε exc με κάποιες διαφορές που θα το κάνουν πιο κατάλληλο για καθημερινή/μικτή εκδρομική χρήση.
Υπάρχει τεράστιο κενό σε απλά μηχανάκια όπως drz400,xr400 κλπ (όπως αναφέρθηκε πιο πανω),η χόντα έκανε μια προσπάθεια με το 450L αλλά δεν πληρεί ένα σημαντικό πράγμα,την αραιή συντήρηση.
Το 390 στοχεύει απευθείας σε gs310,versys 300 τα οποία είναι κατάλληλα για νέους αναβάτες που μεταξύ άλλων ισως πατήσουν και λίγο χώμα χωρίς απαιτήσεις.

εφαγα 5 χρόνια να περιμένω μαζι με ενα σωρο άλλους το wr450r. ακομα στα φορουμ έχουν μεινει θέματα με χιλιάδες σελίδες να γράφουν "έρχετε...". δεν ηρθε ποτε, δεν θα ερθει ποτε. 1ον δεν υπαρχει λογος για αυτους εφοσον εφτιαξαν το 700 και 2ον δεν περνανε πλεον euro5.

BabisStinson
30/05/2019, 16:55
407026

Από εδώ (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/ktm-390-adventure/)

To περιμένω πώς και πώς εδώ και 3 χρόνια, από τότε που πήρα βόλτα το RC390 και είδα ότι ο κινητήρας του μου αρέσει και πάει και σβέλτα.
Μακάρι να το βγάλει εκεί στα 7000 ευρώ, για να το κυκλοφοράνε με powerparts λογικά είναι σχεδόν έτοιμο για παραγωγή, δεν τίθεται θέμα.
Μάλλον θα ακολουθηθεί η τακτική απλή και R Version πιο off-road. Με ένα καλό τεπόζιτο που θα βγάζει αυτονομία >400χλμ θα είσαι άρχοντας.

Sebastian1980
30/05/2019, 19:55
Τα 10.500 αρκετά και τα 14+του 790R ακόμα πιο πολλά.
Για να επιστρέψουμε όμως στο 390,λίγο πολύ αυτή θα είναι η εμφάνιση του και προσωπικά βλέποντας το απογοητεύομαι για άλλη μια φορά από την ΚΤΜ.Έχοντας στα θέλω μου την μικτή σπορ χρήση (με μεγαλη όμως έμφαση στο χώμα) και βλέποντας τα χαμηλά και στρουμπουλά μουλάρια δοκιμών είμαι σχεδόν σίγουρος ότι και αρκετοί φανατικοί 'οπαδοί' της εταιρείας που φαντάζοταν κάτι σε πρακτικό dakar race replica δεν θα ικανοποιηθούν με αυτή την εμφάνιση.
Η ΚΤΜ απ'οταν γιγαντώθηκε και άρχισε να διευρύνει την γκάμα της ώστε να καλύψει και τον τελευταίο υποψήφιο αγοραστή έχασε την αίγλη της 'μοναδικότητας'.Η δε (σχεδόν ίδια) εμφάνιση και ο εξοπλισμός των adv 1190,1290,1090,790adv απέχει πολύ από τα 950/990 που ήταν ότι πιο κοντινό σε αγωνιστικό 2κυλινδρο της εποχής.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει πολύ καλά ασφάλτινα και χωμάτινα μοντέλα στην φαρέτρα της και αυτός είναι ο σκοπός μιας εταιρείας,να πουλάει όλο και πιο πολύ.

Αλλά ρε μάγκες με το χέρι στην καρδιά ...μπορούμε να πούμε ότι αυτό το πράγμα είναι ready to race ή έστω adventure? ...
407036

Όταν θα μπορουσε να φτιάξει κατι τέτοιο ...?
407037


Νομίζω ότι την απάντηση σε αυτό που θέλεις (θέλουμε) μάλλον τελικά θα την δώσει η Honda το 2020.
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δούμε ένα crf rally όχι όμως με τον αδύναμο κινητήρα των 250cc αλλά με μεγαλύτερο.
Αυτό το στηρίζω στο ότι η honda θα πρέπει να παρουσιάσει ή ένα καινούργιο crf rally με μεγαλο κινητήρα (μακάρι να αλλάξει και το φανάρι μπροστά) ή ένα πιο χωμάτινο(extreme) 500χ για να δυσκολέψει τις πωλήσεις του tenere 700.
Όταν θα υπάρχει και η πιθανότητα να έρθουν στην αγορά τα KTM 390 rally, kawasaki versys x400, κάπως θα πρέπει να αντιδράσει για να είναι ανταγωνιστική στην αγορά μοτό.

Λευκάδιος
31/05/2019, 00:55
εφαγα 5 χρόνια να περιμένω μαζι με ενα σωρο άλλους το wr450r. ακομα στα φορουμ έχουν μεινει θέματα με χιλιάδες σελίδες να γράφουν "έρχετε...". δεν ηρθε ποτε, δεν θα ερθει ποτε. 1ον δεν υπαρχει λογος για αυτους εφοσον εφτιαξαν το 700 και 2ον δεν περνανε πλεον euro5.
Τα euro4-5 μάλλον είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στο να έφτιαχναν wr450adv,η χόντα πετσόκοψε πολύ το crf450L που είναι euro4 και έχω περιέργεια αν το μοντέλο αυτό παραμείνει στην Ευρώπη το 2020 (ή 2021) που θα ισχύει το euro5.
Το 700 φαίνεται πολύ ικανό (και το λιμπίζομαι πολύ) αλλά είναι βαρύτερο από τα μονοκύλινδρα.


Νομίζω ότι την απάντηση σε αυτό που θέλεις (θέλουμε) μάλλον τελικά θα την δώσει η Honda το 2020.
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δούμε ένα crf rally όχι όμως με τον αδύναμο κινητήρα των 250cc αλλά με μεγαλύτερο.
Αυτό το στηρίζω στο ότι η honda θα πρέπει να παρουσιάσει ή ένα καινούργιο crf rally με μεγαλο κινητήρα (μακάρι να αλλάξει και το φανάρι μπροστά) ή ένα πιο χωμάτινο(extreme) 500χ για να δυσκολέψει τις πωλήσεις του tenere 700.
Όταν θα υπάρχει και η πιθανότητα να έρθουν στην αγορά τα KTM 390 rally, kawasaki versys x400, κάπως θα πρέπει να αντιδράσει για να είναι ανταγωνιστική στην αγορά μοτό.
Η Honda έχει 300άρη κινητήρα και απορώ που δεν τον έβαλε στο CRF250L rally (είναι σχεδόν ιδιοι),δεν θα έβαζε φωτιά στον δρόμο αλλά κάτι τις παραπάνω θα έδινε.
Όσο για 500 extreme ....κάποιοι βαρέθηκαν να περιμένουν και έφτιαξαν crf500 (σκελετό crf250L+μοτέρ cb500)
407074

azar41
31/05/2019, 06:24
Τον έχω πάρει είδηση αυτόν,μερακλήδικη μετατροπή και δύσκολη,πολύ κόψε-ράψε στο κάτω μέρος του σκελετού.

ΤάκηςΜπ
31/05/2019, 09:22
Θα βγει σίγουρα crf450 Rally,είναι φυσικό επόμενο για την Honda θεωρώ.

DrBig
31/05/2019, 15:02
Υπάρχει τεράστιο κενό σε απλά μηχανάκια όπως drz400,xr400 κλπ (όπως αναφέρθηκε πιο πανω),η χόντα έκανε μια προσπάθεια με το 450L αλλά δεν πληρεί ένα σημαντικό πράγμα,την αραιή συντήρηση.

Τι συντηρηση στην πραξη απαιτειται, τι λενε οι κατοχοι?
450cc με 40 αλογα θα πρεπει να ειναι σκυλος.

Λευκάδιος
31/05/2019, 15:55
Θα βγει σίγουρα crf450 Rally,είναι φυσικό επόμενο για την Honda θεωρώ.

Έχει παρουσιάσει το πρωτότυπο https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155966

Αλλά αν το 'απλό' 450L έχει 10.500 φαντάσου πόσο θα ζητάνε για το Rally


Τι συντηρηση στην πραξη απαιτειται, τι λενε οι κατοχοι?
450cc με 40 αλογα θα πρεπει να ειναι σκυλος.
Το μανουαλ λέει:λάδια/φίλτρο κάθε 1000χλμ,έλεγχο βαλβίδες κάθε 3000χλμ και ολικό λύσιμο μοτέρ (αλλαγή πιστόνι, βαλβίδες,γλύστρα καδένας,ρουλεμάν στροφάλου) κάθε 30.000χλμ.
Το περίεργο είναι ότι τα διαστήματα σέρβις είναι κοινά και για τα Αμερικάνικα (41hp) και για τα Ευρωπαϊκά (25hp).Τώρα αν εκ των υστέρων η Honda έχει δώσει διαφορετική οδηγία δεν ξέρω.

basilis_k6
31/05/2019, 16:01
Έχει παρουσιάσει το πρωτότυπο https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155966

Αλλά αν το 'απλό' 450L έχει 10.500 φαντάσου πόσο θα ζητάνε για το Rally


Το μανουαλ λέει:λάδια/φίλτρο κάθε 1000χλμ,έλεγχο βαλβίδες κάθε 3000χλμ και ολικό λύσιμο μοτέρ (αλλαγή πιστόνι, βαλβίδες,γλύστρα καδένας,ρουλεμάν στροφάλου) κάθε 30.000χλμ.
Το περίεργο είναι ότι τα διαστήματα σέρβις είναι κοινά και για τα Αμερικάνικα (41hp) και για τα Ευρωπαϊκά (25hp).Τώρα αν εκ των υστέρων η Honda έχει δώσει διαφορετική οδηγία δεν ξέρω.

10.500 ειναι απλησιαστο νουμερο για all around μηχανάκι. εμεις ψαχνουμε το νεο drz οχι ενα crf με μεγαλυτερα διαστηματα σερβις. δυστυχως οι εταιριες δεν ασχολουνται και λογω euro5 δεν μπορουνε κιολας. καλυτερα να το ξεχασετε και να σκεφτείτε άλλες λυσεις οπως ενα 250 με κιτ 300cc. για το wrr υπάρχει, για το crf250 δεν ξερω αλλα υποθετω κατι θα έχουν. τα μονοκύλινδρα πεθαινουν και ειναι πολύ κριμα.

DrBig
31/05/2019, 16:10
Έχει παρουσιάσει το πρωτότυπο https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=155966

Αλλά αν το 'απλό' 450L έχει 10.500 φαντάσου πόσο θα ζητάνε για το Rally


Το μανουαλ λέει:λάδια/φίλτρο κάθε 1000χλμ,έλεγχο βαλβίδες κάθε 3000χλμ και ολικό λύσιμο μοτέρ (αλλαγή πιστόνι, βαλβίδες,γλύστρα καδένας,ρουλεμάν στροφάλου) κάθε 30.000χλμ.
Το περίεργο είναι ότι τα διαστήματα σέρβις είναι κοινά και για τα Αμερικάνικα (41hp) και για τα Ευρωπαϊκά (25hp).Τώρα αν εκ των υστέρων η Honda έχει δώσει διαφορετική οδηγία δεν ξέρω.

Καλα, ασε τι λεει το μανιουαλ. Στην πραξη αμφιβαλλω πως θα θελει βαλβιδες σε λιγοτερο απο 15-20Κ οπως και το drz. Λαδια θα θελει συχνα μιας και δε παιρνει μεγαλη ποσοτητα.

Λευκάδιος
31/05/2019, 16:21
Καλα, ασε τι λεει το μανιουαλ. Στην πραξη αμφιβαλλω πως θα θελει βαλβιδες σε λιγοτερο απο 15-20Κ οπως και το drz. Λαδια θα θελει συχνα μιας και δε παιρνει μεγαλη ποσοτητα.

15-20.000χλμ σε σχέση με 3000 μου φαίνεται παρατραβηγμένο.Χωρητικότητα λαδιού πρέπει να είναι στα 1.8lt,κάπου εκεί δεν είναι και τα drz?

Sebastian1980
31/05/2019, 19:44
Τα euro4-5 μάλλον είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στο να έφτιαχναν wr450adv,η χόντα πετσόκοψε πολύ το crf450L που είναι euro4 και έχω περιέργεια αν το μοντέλο αυτό παραμείνει στην Ευρώπη το 2020 (ή 2021) που θα ισχύει το euro5.
Το 700 φαίνεται πολύ ικανό (και το λιμπίζομαι πολύ) αλλά είναι βαρύτερο από τα μονοκύλινδρα.


Η Honda έχει 300άρη κινητήρα και απορώ που δεν τον έβαλε στο CRF250L rally (είναι σχεδόν ιδιοι),δεν θα έβαζε φωτιά στον δρόμο αλλά κάτι τις παραπάνω θα έδινε.
Όσο για 500 extreme ....κάποιοι βαρέθηκαν να περιμένουν και έφτιαξαν crf500 (σκελετό crf250L+μοτέρ cb500)
407074

Πραγματικά αν ήξερα πώς,θα έστελνα την φωτογραφία της μετατροπής που έκανε το παλικάρι (μπράβο του) στον διευθυντή της honda και θα έγραφα από κάτω.
Φτιάξτε επιτέλους κάτι τέτοιο!!!.
(Με λίγο μεγαλύτερη σέλα,αν γίνεται).

lleonidas
28/06/2019, 13:17
Από την άνοιξη του 2020 διαθέσιμο (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/ktm-390-adventure-apokalypsi-pote-erhetai-giati-argise) στην ελληνική αγορά.

Panos76
28/06/2019, 13:48
Από την άνοιξη του 2020 διαθέσιμο (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/ktm-390-adventure-apokalypsi-pote-erhetai-giati-argise) στην ελληνική αγορά.


407666

lleonidas
28/06/2019, 14:00
Mην είσαι γκρινιάρης! Πες ότι αν ήταν τώρα διαθέσιμο, θα το γλυκοκοιτούσες :D
Και κάποια ενδιαφέροντα σημεία από το δημοσίευμα...
Σύμφωνα με αξιόπιστη πηγή, ο βασικός λόγος της καθυστέρησης είναι πως το 390 Adventure δεν μπορούσε να έχει το ίδιο πλαίσιο με τα αδέρφια του, καθώς οι μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων και το υψηλότερο κέντρο βάρους θα είχαν ως αποτέλεσμα να μην έχει την συμπεριφορά που πρέπει να έχει μια μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ. Ο σχεδιασμός ενός νέου πλαισίου, ειδικά για την έκδοση Adventure, δεν ήταν πρόβλημα. Το πρόβλημα ήταν η ανάγκη δημιουργίας μιας ξεχωριστής γραμμής παραγωγής που θα “εκτόξευε” το κόστος.
Δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση για την τιμή του, όμως είναι βέβαιο πως θα κυμαίνεται υψηλότερα από τα μικρά Duke.

Ρωτήσαμε επίσης αν θα υπάρχουν διαφορετικές εκδόσεις, με 19 - 21 ιντσών τροχό εμπρός για παράδειγμα, αλλά εκείνο που μας είπαν είναι πως μέχρι τώρα προσανατολίζονται σε μία έκδοση και μόνο.

Sebastian1980
28/06/2019, 20:01
Πόσο δίκιο έχεις!.
Άλλαξα γνώμη, εκεί που ήμουν έτοιμος να αγοράσω το honda 500x 2019 λέω να περιμένω το 2020 να δω επιτέλους το on-of KTM 390.
Προβλέπω την ίδια χρονιά να μας έρθει το kawasaki versys x400 καθώς και η extreme έκδοση του honda 500x με τροχούς με ακτίνες, προστατευτικό για το κάτω μέρους του κινητήρα καθώς και λάστιχα 50/50.
Ελπίζω δηλαδή.

Στην πρώτη πρόβλεψη έπεσα μέσα.
Είμαι περίεργος αν επαληθεύτω στις άλλες δύο.
Αντε, και το 2020 να δούμε το kawasaki versys x400 και το Honda 500x adventure που θα έχει ζάντες με ακτίνες.

lleonidas
02/07/2019, 15:43
Θα παραχθεί και KTM 250 Adv, δεν είναι όμως σίγουρο ότι θα εισαχθεί και στην Ευρώπη.
Εδώ (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/ktm-adventure-390-kai-250-se-teliki-morfi) οι πληροφορίες για το 250 και νεότερα για το 390.

basilis_k6
02/07/2019, 15:53
Πράγματι οι πληροφορίες που είχαμε έλεγαν πως το Adventure 390 θα έχει χυτές ζάντες αλουμινίου με την εμπρός να έχει διάμετρο 19 ιντσών και την πίσω στις 17 ίντσες

:lol:

lleonidas
05/11/2019, 14:31
Μετά από πολυετή αναμονή, είναι πλέον γεγονός... ΚΤΜ 390 Adventure 2020 (https://www.1000ps.at/modellnews-3006198-ktm-390-adventure-2020) .
Μονοκύλινδρο 373cc, ισχύς 44 ίπποι/ 9.000 σ.α.λ. και ροπή 37 Nm/7.000 σ.α.λ., χαλύβδινο πλαίσιο, βάρος 158 κιλά στεγνό, Quickshifter, TFT οθόνη, traction control, abs της Bosch το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί, πιρούνι WP APEX 43 mm εμπρός με 170 mm διαδρομή, ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση και συμπίεση, πίσω ένα αμορτισέρ WP APEX με διαδρομή 177 mm, το οποίο είναι ρυθμιζόμενο κατά την προφόρτιση και την επαναφορά του ελατηρίου, ένας δίσκος 320 mm μπροστά και ένας 230 mm πίσω, ντεπόζιτο 14,5 λίτρων, ύψος σέλας 855mm.

412394

412395

412393

412396

Black Mamba
05/11/2019, 15:31
Θελουμε επειγόντως έκδοση R με ψηλο φτερο... Το χαμηλο, δεν το κολακευει.

MikeG
05/11/2019, 17:10
Θελουμε επειγόντως έκδοση R με ψηλο φτερο... Το χαμηλο, δεν το κολακευει.

Και ακτινωτες ζάντες!

Acacius
05/11/2019, 17:13
Πάντως για Ελλάδα είναι ταμάμ. Αν είχε και λογική τιμή...

azar41
05/11/2019, 17:15
Και τροχούς 21-18,προφανώς δεν απευθείνεται στους λίγους χωματερούς,αυτοί ας βολευτούν με EXC 500.

Sebastian1980
05/11/2019, 20:40
Θελουμε επειγόντως έκδοση R με ψηλο φτερο... Το χαμηλο, δεν το κολακευει.

Έχεις απόλυτο δίκιο.
Τελικά μάλλον η ακριδομανα είναι μονόδρομος για μας που θέλουμε ένα on-off με έμφαση στο off και λιγότερα από 10.500€.
Το περιοδικό μοτό που θα βγεί την 1 Δεκεμβρίου θα έχει το τεστ του ktm 390 adventure 2020.
Τώρα πότε πρόλαβαν, δεν μπορώ να καταλάβω.

lleonidas
05/11/2019, 21:07
6.550€ η τιμή (https://www.motorbox.com/moto/magazine-moto/moto-novita/nuova-ktm-390-adventure-2020-eicma-2019-prezzo-scheda-tecnica) του στην Ιταλία.

Panos76
05/11/2019, 21:42
Πολύ καλή τιμή. Χτυπάει από versysX έως cb500X.

Είναι και ελαφρύ αλλά για τα δικά μου γούστα μπροστά δεν μου αρέσει καθόλου. Το υπόλοιπο είναι όμορφο.

basilis_k6
05/11/2019, 21:49
Πολύ καλή τιμή. Χτυπάει από versysX έως cb500X.

Είναι και ελαφρύ αλλά για τα δικά μου γούστα μπροστά δεν μου αρέσει καθόλου. Το υπόλοιπο είναι όμορφο.
ελλαδα δλδ 7+
απατο

BabisStinson
05/11/2019, 21:53
ελλαδα δλδ 7+
απατο

Γιατί άπατο? Πόσο κάνουν οι ανταγωνιστές του;
Το μηχανάκι είναι ότι πρέπει, και ρυθμιζόμενες WP έχει..!

giorgosb
05/11/2019, 22:22
Και στα 6.800 να είναι, το κοινό της κατηγορίας νομίζω πάλι στο CB θα πάει..

fatsas35
06/11/2019, 01:48
https://m.youtube.com/watch?v=qXQQgca0xYk
Μονοκυλινδρο
373 cc
44 ps
37 nm ροπη
172 κιλά γεματο
14.5 λίτρα αυτονομια
TFT οθονη
Traction control
Usd
Από ότι διάβασα στα σχόλια 6500 ευρω στην Ιταλία.. Εργαλειαρα!!

Kickstart
06/11/2019, 08:59
θα δανειστώ ένα σχόλιο που διάβασα κάτω από το βίντεο των Ιταλών...

RIP benelli trk και λοιποι συγγενεις..

με αυτή την τιμή θα κανει μεγαλη επιτυχια...ειδικα στη χωρα μας προβλέπω μεγάλο μεριδιο στην αγορα..

κι ενα βιντεακι απο Ινδους λίγο πιο αναλυτικο

https://www.youtube.com/watch?v=GRJGcIbD_lk

Vstrommer71
06/11/2019, 09:27
(Ακολουθούν υποκειμενικά κριτήρια,με χρήση χωμάτινου ταξιδιού με την άσφαλτο να χρησιμοποιείται για να να μπούμε στο βουνό)
Πιό χωμάτινο,θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον.Σε μια πιθανή έκδοση R,θα μπορούσε να μπει σε σκέψη αγοράς.
Με 44 άλογα και 148 κιλά στεγνό,δεν θα ξηλώσει καμμιά άσφαλτο σε σχέση με τα 70 άλογα του 690 για το ίδιο βάρος.
Με τιμή στα 7000+ να ζητάνε για το 390,ένα 690 μοντέλο από 12 και μετά σε καλή κατάσταση δείχνει καλύτερη επιλογή.
Προσωπικά δεν με ψήνει σαν πιθανό αγοραστή.Αλλά σε ένα γενικής χρήσης κοινό,θα έχει φαντάζομαι καλές πωλήσεις.
Ίδωμεν,να το οδηγήσουμε πρώτα και τα ξαναλέμε.
(Αν και το γκάζι του 690 είναι έρωτας,όπως και να το κάνουμε)

doctoras
06/11/2019, 09:32
θα δανειστώ ένα σχόλιο που διάβασα κάτω από το βίντεο των Ιταλών...

RIP benelli trk και λοιποι συγγενεις..

https://www.youtube.com/watch?v=GRJGcIbD_lk

Μεχρι να βγει ο μπαμπα του. Tο tracer03 με το Ι2 μοτερ του mt03


το duke 390 Κάνει 5600 γιατί να κάνει ένα χιλιάρικο + παρπάνω αυτό? τις χούφτες? για τις μακρύτερες διαδρομές? και εκείνο WP φοράει, αν είναι για το μουτρο βεντάλια ηλιόσπορου εντάξει......

see the differences
412465
412466

basilis_k6
06/11/2019, 09:54
θα δανειστώ ένα σχόλιο που διάβασα κάτω από το βίντεο των Ιταλών...

RIP benelli trk και λοιποι συγγενεις..

με αυτή την τιμή θα κανει μεγαλη επιτυχια...ειδικα στη χωρα μας προβλέπω μεγάλο μεριδιο στην αγορα..

κι ενα βιντεακι απο Ινδους λίγο πιο αναλυτικο

https://www.youtube.com/watch?v=GRJGcIbD_lk

Το μπενελι εχει ογκο και 500 κυβικα δυκιλινδρα. Αλλη κατηγορία τελειως μαζι με το cb500. Το 390 ειναι ενα μικρο μηχανακι που δεν παει ταξιδια με φορτωμα κτλ. Αν ερθει 6500 ισως πουλησει, παραπανω δεν θα παει βημα. Τετοιο μοτερ δεν αγοραζουν οσοι κοιτανε ον οφφακια. Βεβαια πως θα τιμολογησεις 7+ ενα 400αρι ινδιας σε μια αγορα σαν την ελλαδα ειναι αλλο θεμα. Θα κανει το τενερε να φαινετε φθηνο.

Doctora θυμισου ποσο λανσαρανε το mt07 και ποσο το tracer 700. Η τιμη πολλες φορες ειναι καθαρα θεμα αγορας, οχι αξιας. Βεβαια η yamaha ειχε ετοιμο κοινο και επαιξε σε πολυ εμπορικη κατηγορια, η ktm το ακριβως αντιθετο. Για ελλαδα μιλαω μόνο.

Λευκάδιος
06/11/2019, 11:23
Με 44 άλογα και 148 κιλά στεγνό,δεν θα ξηλώσει καμμιά άσφαλτο σε σχέση με τα 70 άλογα του 690 για το ίδιο βάρος.

158 κιλά στεγνό και 172 γεμάτο το 390. Αν δεν κάνω λάθος το 690 είναι γύρω στα 155 γεμάτο.Στα υπόλοιπα συμφωνώ.

Kickstart
06/11/2019, 11:35
δεν παει ταξιδια φορτωμενο;

που το ξερεις;

κατσε να βγει να το οδηγησουμε να το δουμε και το απανταμε αυτο...

εκανα μακρινες εντουραδες καποτε με ttr250 με σκηνη και σακο πισω στη σχαρα..

μην τρελαθουμε κιολας...για ταξιδια χωμα με τα σχετικα πισω μια χαρα υποσχομενο ειναι το στησιμο...

επισης επειδη διακρινω αγαπη για το 690, ειναι πολυς κοσμος που δεν γουσταρει παραπανω απο 250 εως 400 κυβικα για χωματινο εκδρομικο και καθε μερα μηχανακι..ειναι κι αλλα πραγματα στη μεση εκτος απο γκαζια και σκαψιματα...τελη, ασφαλειες, οικονομια καυσιμου..

Λευκάδιος
06/11/2019, 11:44
επισης επειδη διακρινω αγαπη για το 690, ειναι πολυς κοσμος που δεν γουσταρει παραπανω απο 250 εως 400 κυβικα για χωματινο εκδρομικο και καθε μερα μηχανακι..ειναι κι αλλα πραγματα στη μεση εκτος απο γκαζια και σκαψιματα...τελη, ασφαλειες, οικονομια καυσιμου..:a013: . Βέβαια μια έκδοση R δεν θα πάει χαμένη από όσους το 'κυνηγάνε' λίγο παραπάνω στο χώμα.

Vstrommer71
06/11/2019, 12:06
158 κιλά στεγνό και 172 γεμάτο το 390. Αν δεν κάνω λάθος το 690 είναι γύρω στα 155 γεμάτο.Στα υπόλοιπα συμφωνώ.
Τα μοντέλα με ABS στα 148 άδεια.Στα 165 γεματα.Πρακτικά ίδια.

fatsas35
06/11/2019, 12:25
δεν παει ταξιδια φορτωμενο;

που το ξερεις;

κατσε να βγει να το οδηγησουμε να το δουμε και το απανταμε αυτο...

εκανα μακρινες εντουραδες καποτε με ttr250 με σκηνη και σακο πισω στη σχαρα..

μην τρελαθουμε κιολας...για ταξιδια χωμα με τα σχετικα πισω μια χαρα υποσχομενο ειναι το στησιμο...

επισης επειδη διακρινω αγαπη για το 690, ειναι πολυς κοσμος που δεν γουσταρει παραπανω απο 250 εως 400 κυβικα για χωματινο εκδρομικο και καθε μερα μηχανακι..ειναι κι αλλα πραγματα στη μεση εκτος απο γκαζια και σκαψιματα...τελη, ασφαλειες, οικονομια καυσιμου..

Φαντάζομαι εννοεί κ ταξίδια ασφαλτινα με τριβαλιτσο κ συνεπιβάτη.. Ε όπως κ να το κάνεις ένα μονοκυλινδρο 390 κυβικών δεν είναι κ το πιο άνετο για τετοια ταξίδια.. Οχι ότι δεν πάει φυσικά αλλά όχι με την ίδια άνεση που θα πας με το TRK η το Cb.. Εμένα μου αρέσει γενικά.. Το μούτρο με χαλάει αλλά με μια ψηλότερη ζελατίνα ημιφιμε κάτι γινεται

fatsas35
06/11/2019, 12:33
Πολύ καλή τιμή. Χτυπάει από versysX έως cb500X.

Είναι και ελαφρύ αλλά για τα δικά μου γούστα μπροστά δεν μου αρέσει καθόλου. Το υπόλοιπο είναι όμορφο.

Πολύ καλή την τιμή δεν την λες.. Ελλάδα λογικά θα παίξει κοντά στα 7 Χιλ.. Με τα ίδια παίρνεις cb 500x..Θα μ πεις τώρα αν το versys 300x παίζει στα 6 αυτό πόσο να παίξει? Σωστό κ αυτό.. Γενικά οι μότο είναι υπερτιμημενες.. Μια λογική τιμή γ μένα θα ήταν 6κ..Να απέχει από τα 500αρια..Οπως έγραψε κ ένα παλικάρι που ανέβασε κ συγκριτικες φώτο είναι σχεδόν ίδιο το Duke 390 με αλλαγμένο μούτρο κ ρόδα.. Το Duke έχει 5600 αυτό θα επρεπε 6 αντε 6.200

basilis_k6
06/11/2019, 12:47
Πολύ καλή την τιμή δεν την λες.. Ελλάδα λογικά θα παίξει κοντά στα 7 Χιλ.. Με τα ίδια παίρνεις cb 500x..Θα μ πεις τώρα αν το versys 300x παίζει στα 6 αυτό πόσο να παίξει? Σωστό κ αυτό.. Γενικά οι μότο είναι υπερτιμημενες.. Μια λογική τιμή γ μένα θα ήταν 6κ..Να απέχει από τα 500αρια..Οπως έγραψε κ ένα παλικάρι που ανέβασε κ συγκριτικες φώτο είναι σχεδόν ίδιο το Duke 390 με αλλαγμένο μούτρο κ ρόδα.. Το Duke έχει 5600 αυτό θα επρεπε 6 αντε 6.200

Στην ελαδα ναι. Γενικα οι μοτο ειναι φθηνες. Με μερικους μισθους παιρνεις καλη μοτο στο εξωτερικο, εδω θες 4 χρονια οικονομιας για παπι. Η τιμη τους γενικώς ειναι ψηλα απλα σε εμας φαινετε πολυ αυτο.

Περιμενετε ομως. Το 7900 δεν ειναι απιθανο σεναριο.

Λευκάδιος
06/11/2019, 12:49
Τα μοντέλα με ABS στα 148 άδεια.Στα 165 γεματα.Πρακτικά ίδια.
Όπου κοίταξα είναι στα 158 στεγνό. Πρόσθεσε και 14 λίτρα καυσιμου (με ή χωρίς την αναλογία λιτρου/κιλού) παει περίπου στα 172 γεμάτο. Ε με τα 155 του 690 δεν το λες πρακτικά ίδια.

412471

412472

Πάντως καλό είναι να μην μπλέκουμε το 690 στο παρόν :wave2:

fatsas35
06/11/2019, 13:06
Στην ελαδα ναι. Γενικα οι μοτο ειναι φθηνες. Με μερικους μισθους παιρνεις καλη μοτο στο εξωτερικο, εδω θες 4 χρονια οικονομιας για παπι. Η τιμη τους γενικώς ειναι ψηλα απλα σε εμας φαινετε πολυ αυτο.

Περιμενετε ομως. Το 7900 δεν ειναι απιθανο σεναριο.

Σίγουρα στην Ελλάδα φαίνονται ακόμα πιο ακριβές λόγο μισθών.. Προσωπικά παντός θεωρώ ασχέτως μισθού αρκετές μότο υπερτιμημενες.. Για 700αρι πχ 10κ 11 Χιλ τα θεωρώ πάρα πολλά.. Τεσπα.. Προσωπική μ άποψη κ μόνο..
Εξωτερικό σίγουρα αγοράζεις πιο εύκολα κ μότο κ αμάξια.. Το μεγαλύτερο 'κερδος' είναι οτι οι τιμές στα μεταχειρισμένα πέφτουν κατακόρυφα με αποτέλεσμα να βρίσκεις πχ versys 650 του 18 με 3500 Χιλ στα 6000 ευρώ η versys 300x του 17 με 9000 Χιλ στα 3000 ευρώ κτλ..

Vstrommer71
06/11/2019, 13:26
Όπου κοίταξα είναι στα 158 στεγνό. Πρόσθεσε και 14 λίτρα καυσιμου (με ή χωρίς την αναλογία λιτρου/κιλού) παει περίπου στα 172 γεμάτο. Ε με τα 155 του 690 δεν το λες πρακτικά ίδια.

412471

412472

Πάντως καλό είναι να μην μπλέκουμε το 690 στο παρόν :wave2:

Mea culpa,143 στεγνό το 690,15 λιγότερα .

Ανεξάρτητα από αυτό,μπλέκουμε το 690 γιατί σε μια υποθετική έκδοση R είναι ευθέως συγκρίσιμα σαν επιλογές,το ένα καινούργιο και το άλλο σαν μεταχειρισμένο.Και μια μεγάλη μερίδα πιθανών αγοραστών του 390 ζητούσαν μια πιό χωμάτινη εκδοχή,όπως τα πρώτα πρωτότυπα που πιάστηκαν σε κατασκοπευτικές φωτό.Στην πορεία μέχρι την τελική έκδοση,το μηχανάκι "ασφαλτοποιήθηκε" αρκετά.

Επίσης-επί προσωπικού-το 390 είναι ένα μηχανάκι που ανέμενα σαν πιθανός αγοραστής.Αυτή πάντως η εκδοχή του δεν με ψήνει ιδιαίτερα.Δεν θα ήταν ένα μηχανάκι που θα το έπαιρνα για σοβαρό χωμάτινο ταξιδιωτικό με τα δικά μου μέτρα.Υποκειμενικά επαναλαμβάνω.Για την πλειοψηφία όμως των πιθανών αγοραστών του οι χωμάτινες ικανότητές του θα είναι πολύ παραπάνω από το επίπεδό τους.

ΤάκηςΜπ
06/11/2019, 13:56
Για κάποιους που δεν θέλουν versys ή κάτι τόσο μεγάλο το 390 είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για πραγματικό adventure εννοείται αν βγάλουν έκδοση με ακτίνες.Απλά μένει να φανεί αν έχουν εξαλείψει τα προβλήματα της υπερθέρμανσης.

fatsas35
07/11/2019, 19:03
Για κάποιους που δεν θέλουν versys ή κάτι τόσο μεγάλο το 390 είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για πραγματικό adventure εννοείται αν βγάλουν έκδοση με ακτίνες.Απλά μένει να φανεί αν έχουν εξαλείψει τα προβλήματα της υπερθέρμανσης.

Υπάρχει επιλογή κ για ρόδες με ακτίνες.. Το ειδα στο βίντεο από άνθρωπο της ΚΤΜ..

doctoras
07/11/2019, 22:21
Επειδή εχετε αναφέρει πολλες φορες για το βαρος του 690 θα γνωριζετε φαντάζομαι οτι το ας πουμε υποπλαισιο του ειναι πλαστικό, εν αντιθεση με του duke 390 που ειναι κανονικό υποπλαισιο που θα σημαίνει οτι στην εκδοση αντβε θα μπορει να δέσει βαλιτσες με εξτρα βαρος πανω αν απαιτηθεί.

Vstrommer71
08/11/2019, 08:37
Επειδή εχετε αναφέρει πολλες φορες για το βαρος του 690 θα γνωριζετε φαντάζομαι οτι το ας πουμε υποπλαισιο του ειναι πλαστικό, εν αντιθεση με του duke 390 που ειναι κανονικό υποπλαισιο που θα σημαίνει οτι στην εκδοση αντβε θα μπορει να δέσει βαλιτσες με εξτρα βαρος πανω αν απαιτηθεί.

Και οι μεταλλικές βαλίτσες είναι μακράν η βαρύτερη και χειρότερη λύση.Βολεύουν αλλά σπάνε βάσεις και υποπλαίσια.
Γι'αυτό δειλά δειλά οι κατασκευαστές κατευθύνονται στην πιο σωστή λύση των υφασμάτινων ημι-σκληρών βαλιτσών.Πλέον είναι και αδιάβροχες και με απείρως μικρότερο βάρος από τις μεταλλικές.Το setup είναι υποχρεωτικά σάκος στην σχάρα και πλαϊνές υφασμάτινες.
(Πάντα μιλάμε για χρήση σοβαρού χωμάτινου ταξιδιού.)

Kickstart
08/11/2019, 09:46
εγω θα λεγα ότι το setup είναι καθόλου πλαϊνές και σάκος (καλός) στη ουρά σε φαρδιά μεταλλική σχάρα με δεμένο από πάνω το αντίσκηνο και άλλα..

τεσπα ο καθενας οπως βολευται..

το μηχανακι πρεπει να το δουμε απο κοντα παιδια...εκ πρωτης οψεως παντως ειναι υποσχομενο...ειδωμεν

stefanos
08/11/2019, 11:20
Για την πλειοψηφία όμως των πιθανών αγοραστών του οι χωμάτινες ικανότητές του θα είναι πολύ παραπάνω από το επίπεδό τους.

17 πόντοι διαδρομή ανάρτησης δεν θα το έλεγα "χωμάτινες ικανότητες" :)

Vstrommer71
08/11/2019, 12:05
17 πόντοι διαδρομή ανάρτησης δεν θα το έλεγα "χωμάτινες ικανότητες" :)

Για το χώμα που κάνει όμως η πλειοψηφία των δυνητικών αγοραστών,φτάνουν και περισσεύουν.Και σαν ΚΤΜάκι όλο και κάποια χωμάτινα γονίδια θα έχει κληρονομήσει και θα είναι σίγουρα παραπάνω από αξιοπρεπές.

Σε αυτό το 5-10% των πιο "σκληροπυρηνικών" πιθανών αγοραστών που ήθελαν να είναι πιό "χωμάτινο" είτε θα βγεί κάποια πιθανή έκδοση R,είτε κοιτάζουμε κι αλλού.Εκεί κολλάει και η σύγκριση με ένα μτχ 690 νέας γενιάς από το 2014 και μετά.

Vstrommer71
09/11/2019, 12:47
Φρέσκο φρέσκο και λαχταριστό,μόλις βγήκε από τον φούρνο το επίσημο βίντεο

https://youtu.be/QYKSGTKxwdQ


ΥΓ Και από το πρωϊ,μου έπεσε ο καφές από τα γέλια με αυτή την φωτό.Δεν το είχα ματαδεί.Μπράβο ρε Honda χαχαχαχα

412548

Nitse3
15/11/2019, 08:53
Ειδική τιμή για προπαραγγελια είδα σήμερα στο fb 5.990€.

lleonidas
15/11/2019, 09:17
Ισχύει.
5.990€ η τιμή (https://2wo.gr/market1/deltiatypou/4102-ktm-390-adventure-timh) του στη χώρα μας μέσω προπαραγγελίας(και με προκαταβολή 1.000€).
Η διαδικασία προπαραγγελιών ξεκινά στις 18/11/2019 και θα ολοκληρωθεί την Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020 οπότε η τιμή του μοντέλου θα διαμορφωθεί στην προτεινόμενη λιανική για το υπόλοιπο τους έτους.

Οι παραδόσεις αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι 31 Μαρτίου 2020.

Nitse3
15/11/2019, 09:38
Άρα μια τιμή γύρω στα 6500€ δεν είναι απίθανη.

basilis_k6
15/11/2019, 10:46
Βαλανε μυαλο? Για να δουμε. 6μιση καλα ειναι βεβαια η προπαραγγελια με μειμενη τιμη ειναι γελοια μοδα.

Acacius
15/11/2019, 16:58
Προπαραγγελία με έκπτωση έχει νόημα, χωρίς έκπτωση είναι μόνο για αντικείμενα με περιορισμένη παραγωγή ή για κορόιδα που στέκονται και σε ουρά για να αγοράσουν πρώτοι το iPhone.

Η έκπτωση είναι καλό κίνητρο να επισπεύσεις μια απόφαση που ήδη επεξεργάζεσαι και, αν μιλάμε για ευρωπαϊκό, γλυτώνεις και το πρώτο πεντακοσάρι στο μάστορα :lol:

basilis_k6
15/11/2019, 17:12
Προπαραγγελία με έκπτωση έχει νόημα, χωρίς έκπτωση είναι μόνο για αντικείμενα με περιορισμένη παραγωγή ή για κορόιδα που στέκονται και σε ουρά για να αγοράσουν πρώτοι το iPhone.

Η έκπτωση είναι καλό κίνητρο να επισπεύσεις μια απόφαση που ήδη επεξεργάζεσαι και, αν μιλάμε για ευρωπαϊκό, γλυτώνεις και το πρώτο πεντακοσάρι στο μάστορα :lol:

Δεν είναι εκπτωση. Καινούργιο μηχανακι σιγα μην έχει έκπτωση. Απλά δεν έχει καπέλο

Sebastian1980
15/11/2019, 19:21
Ρε παιδιά αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω.
Να κάνεις προπαραγγελια μια μοτοσικλέτα που ούτε έχεις κάτσει πάνω της;.
Δεν λέω ότι γλυτώσεις καλό είναι, αλλά μου φαίνεται σαν να αγοράζεις γουρούνι στο σακί.
Προτιμότερο ήταν μια καλή έκπτωση στην αγορά της μετρητής παρά αυτό.
Δεν ξέρω ή εγώ είμαι παραδοσιακός ή παραγιναμε μοντέρνοι.

Thakokk6
15/11/2019, 19:28
Φίλε δεν είναι γουρούνι στο σακι κτμ είναι υπάρχει περίπτωση να μην έχει καλό τιμόνι φρένα αναρτήσεις το μοτέρ είναι γνωστό

Sebastian1980
15/11/2019, 19:50
Φίλε δεν είναι γουρούνι στο σακι κτμ είναι υπάρχει περίπτωση να μην έχει καλό τιμόνι φρένα αναρτήσεις το μοτέρ είναι γνωστό


Μάλλον δεν κατάλαβες. Δεν εννοώ την ΚΤΜ.
Για τον τρόπο αγοράς γράφω. Νέα μόδα η προπαραγγελια μοτό.

Black Mamba
16/11/2019, 09:11
Συμφωνω, απολυτα. Ειναι δυνατον, να παρεις μοτο χωρις εστω να κατσεις επανω της, να την χαιδεψεις, να κλωτσησεις λιγο τα λάστιχα? Εχει γινει, παντως μαστιγα.

georgez81
02/01/2020, 21:15
Καλησπερα! Ξέρουμε αν το έχει κάνει κάποιος προπαραγγελια; Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, ομως δεν έχω ούτε μήνα που αγόρασα το Zontes T310. Όμως η προθεσμία κοντοζυγώνει..
Να θυμησω σε πολλούς ότι και το Tenere 700 ήταν με προπαραγγελια, βέβαια δεν ξέρω πως πήγε το όλο θέμα εμπορικά..

doctor_john
02/01/2020, 21:47
Όπως τα WV;
που χρησιμοποιούν τα χρήματα των πελατών για να κάνουν την εισαγωγή σε 6 μήνες;

Γκεμπελισμός λέγεται αυτό όχι τιμολογιακή πολιτική...

athletico
02/01/2020, 23:04
Μήπως γνωρίζει κανείς αν εκτός από το 390 θα έρθει και το 250adv?

georgez81
02/01/2020, 23:51
Μήπως γνωρίζει κανείς αν εκτός από το 390 θα έρθει και το 250adv?

https://2wo.gr/news/nea-montela/4083-ktm-250-adventure-entry-level-on-off

georgez81
03/01/2020, 00:10
Όπως τα WV;
που χρησιμοποιούν τα χρήματα των πελατών για να κάνουν την εισαγωγή σε 6 μήνες;

Γκεμπελισμός λέγεται αυτό όχι τιμολογιακή πολιτική...

Δεν ξέρω για την περίπτωση αυτή που αναφέρεις, αλλά αν κάποιος, όπως του λόγου μου, ενδιαφέρεται να επωφεληθεί μιας χαμηλότερης τιμής για κάτι που ψήνεται να αγοράσει, έστω και 500 ευρώ χαμηλότερα, γιατί σώνει και καλά να είναι κακό αυτό.. ( ; ) .
Ίσως κάποιος να βάλει ένα έξτρα αξεσουαρ με αυτά τα λεφτά, ή άλλος να το μεταφράζει σε μεταπωλητικό όφελος...
Φιλικά πάντα στα λεω! Εγώ απλά ήθελα να μάθω αν υπάρχουν και άλλοι στο forum που πιστεύουν ότι αξίζει το "ρίσκο"..

ΤάκηςΜπ
03/01/2020, 06:07
Δεν ξέρω για την περίπτωση αυτή που αναφέρεις, αλλά αν κάποιος, όπως του λόγου μου, ενδιαφέρεται να επωφεληθεί μιας χαμηλότερης τιμής για κάτι που ψήνεται να αγοράσει, έστω και 500 ευρώ χαμηλότερα, γιατί σώνει και καλά να είναι κακό αυτό.. ( ; ) .
Ίσως κάποιος να βάλει ένα έξτρα αξεσουαρ με αυτά τα λεφτά, ή άλλος να το μεταφράζει σε μεταπωλητικό όφελος...
Φιλικά πάντα στα λεω! Εγώ απλά ήθελα να μάθω αν υπάρχουν και άλλοι στο forum που πιστεύουν ότι αξίζει το "ρίσκο"..

Γιατί δεν ξέρεις τι αγοράζεις. Γίνεται να αγοράσεις μια μηχανή χωρίς να την κάνεις τουλάχιστον ένα τετράγωνο να δεις πως την νιώθεις; Προφανώς και δεν αξίζει το ρίσκο imho.

Vstrommer71
03/01/2020, 08:31
Συμφωνω, απολυτα. Ειναι δυνατον, να παρεις μοτο χωρις εστω να κατσεις επανω της, να την χαιδεψεις, να κλωτσησεις λιγο τα λάστιχα? Εχει γινει, παντως μαστιγα.
Πάντως εγώ όλα τα μηχανάκια που είχα,και ειδικά το 690,χάζευα μόνο την κούτα στην οποία τα έφερναν συσκευασμένα.Όταν το δέσανε,ούτε κλωτσιά στα λάστιχα ούτε τίποτα.Κλειδί,μίζα,φύγαμε.
Ίσως είναι και το γεγονός ότι κάθε μηχανάκι που είχα αγοράστηκε μετά από αρκετή σκέψη οπότε μέσες-άκρες ήξερα τί αγόραζα.
Οπότε π.χ ΑΝ είχα λεφτά(εδώ τρώμε γλάρο) και ΑΝ είχε κάποια γενναία έκπτωση π.χ το Norden όταν βγεί,το αγόραζα από την κούτα,δεν το συζητάμε.

athletico
03/01/2020, 08:36
https://2wo.gr/news/nea-montela/4083-ktm-250-adventure-entry-level-on-off

Ναι αυτό το έχω διαβάσει
Απλά ρωτάω αν μετά την έκθεση στην Ινδία στις 6-7/12 έχουμε κανένα νεότερο.
Επίσης αν μου επιτρέπεται να πω και εγώ την προσωπική μου άποψη δεν είναι και το πιο θετικό να αγοράσεις κατι χωρίς να το έχεις δοκιμάσει πρώτα.Ειδικά όταν μιλάμε για κάτι νέο.
Επίσης η εταιρία θα έπρεπε να δίνει την έκπτωση αφού το παρουσιάσει αν θέλει να κάνει πάταγο.
Από εκεί και πέρα ο καθένας πράττει όπως πιστεύει ότι είναι καλύτερα για εκείνον.

georgez81
03/01/2020, 09:54
Ναι αυτό το έχω διαβάσει
Απλά ρωτάω αν μετά την έκθεση στην Ινδία στις 6-7/12 έχουμε κανένα νεότερο.
Επίσης αν μου επιτρέπεται να πω και εγώ την προσωπική μου άποψη δεν είναι και το πιο θετικό να αγοράσεις κατι χωρίς να το έχεις δοκιμάσει πρώτα.Ειδικά όταν μιλάμε για κάτι νέο.
Επίσης η εταιρία θα έπρεπε να δίνει την έκπτωση αφού το παρουσιάσει αν θέλει να κάνει πάταγο.
Από εκεί και πέρα ο καθένας πράττει όπως πιστεύει ότι είναι καλύτερα για εκείνον.

Να πω κάτι και ας ακουστεί βλακεία..
Το 390 Duke είναι ήδη στην αγορά τόσο καιρό στην τελευταία του μορφή. Οπότε αν θυμάμαι καλά μιλάμε για ίδιο κινητήρα, ιδιο πλαίσιο, και αλλάζουν τα περιφερειακά τα οποία το κάνουν πιο Adventure. Πόσο λάθος μπορεί να είναι αυτή η συνταγή; Τουλάχιστον για κάποιον σαν και μένα που δεν έχει μεγάλη εμπειρία από μοτοσυκλέτες.
Οδηγώ σκούτερ 10 χρόνια και μόλις αγόρασα το Zontes Τ310 και μου φαίνεται απίστευτη η οδηγική απόλαυση σε σχέση με το Beverly 300 ακόμα και μέσα στην πόλη.
Τα κριτήρια μου βέβαια είναι μέχρι εκεί. Οπότε κοιτάζοντας τον ανταγωνισμό του 390 Adventure (Versys 300, G310GS κλπ) στα 6.000 δεν μου φαίνεται κακό deal. Περί ορέξεως φυσικά..!

ptc
03/01/2020, 10:29
Να πω κάτι και ας ακουστεί βλακεία..
Το 390 Duke είναι ήδη στην αγορά τόσο καιρό στην τελευταία του μορφή. Οπότε αν θυμάμαι καλά μιλάμε για ίδιο κινητήρα, ιδιο πλαίσιο, και αλλάζουν τα περιφερειακά τα οποία το κάνουν πιο Adventure. Πόσο λάθος μπορεί να είναι αυτή η συνταγή; Τουλάχιστον για κάποιον σαν και μένα που δεν έχει μεγάλη εμπειρία από μοτοσυκλέτες.

Προσωπικα δε διαφωνω με αυτο που λες, 99% ξερεις τι αγοραζεις. Οχι οτι τα 390 εχουν αποδειχθει και τιποτα αξιολογα μηχανηματα, αλλα ναι ξερεις τι να περιμενεις.
Το μεγαλυτερο θεμα για μενα θα ηταν η εργονομια, καποια μηχανακια καμια φορα δε μας καθονται καλα λογω στασης οδηγησης. Αν δεν καθησεις επανω του αυτο δε θα μπορεις να το ξερεις. Αν και για τους μεσου υψους αναβατες αυτο σπανιως ειναι θεμα.

Παρεμπιπτοντως, αν καταλαβα καλα μολις πηρες το Ζοντες καινουριο αλλα ταυτοχρονα κοιτας για αλλη καινουρια μηχανη; :confused:

georgez81
03/01/2020, 11:19
Προσωπικα δε διαφωνω με αυτο που λες, 99% ξερεις τι αγοραζεις. Οχι οτι τα 390 εχουν αποδειχθει και τιποτα αξιολογα μηχανηματα, αλλα ναι ξερεις τι να περιμενεις.
Το μεγαλυτερο θεμα για μενα θα ηταν η εργονομια, καποια μηχανακια καμια φορα δε μας καθονται καλα λογω στασης οδηγησης. Αν δεν καθησεις επανω του αυτο δε θα μπορεις να το ξερεις. Αν και για τους μεσου υψους αναβατες αυτο σπανιως ειναι θεμα.

Παρεμπιπτοντως, αν καταλαβα καλα μολις πηρες το Ζοντες καινουριο αλλα ταυτοχρονα κοιτας για αλλη καινουρια μηχανη; :confused:

Όχι καινούριο, σχεδόν καινούργιο. 1200 χλμ σε καλή τιμή και εντος εγγύησης.

Συμφωνώ για το θέμα της θέσης οδήγησης, αλλά ούτως ή άλλως το μόνο σημείο αναφοράς που έχω είναι το Zontes.

(είχα γράψει και άλλα, όμως για κάποιον λόγο δεν ανέβηκαν. Τρίτη φορά πού απαντάω. )

STF
03/01/2020, 11:29
Καλησπερα! Ξέρουμε αν το έχει κάνει κάποιος προπαραγγελια; Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, ομως δεν έχω ούτε μήνα που αγόρασα το Zontes T310. Όμως η προθεσμία κοντοζυγώνει..
Να θυμησω σε πολλούς ότι και το Tenere 700 ήταν με προπαραγγελια, βέβαια δεν ξέρω πως πήγε το όλο θέμα εμπορικά..

Ναι αλλά στη περίπτωση του Τ700 η προπαραγγελία συνοδευόταν και από μια έκπτωση. Ισχύει το ίδιο για το 390;

georgez81
03/01/2020, 11:45
Ναι αλλά στη περίπτωση του Τ700 η προπαραγγελία συνοδευόταν και από μια έκπτωση. Ισχύει το ίδιο για το 390;

Από ότι έλεγε η προωθητική ενέργεια, η τιμή προπαραγγελίας θα είναι στα 5.990 και μετά θα διαμορφωθεί στην κανονική λιανική τιμή, η οποία δεν αναφερόταν.

Στο car.gr βρήκα και αυτό που μάλλον δείχνει που θα πάει η κανονική λιανική τιμή, δηλαδή 500 πανω
413843